Logitech diNovo Media Desktop deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 10.842 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 09:47
Bij mediamarkt in rotterdam centrum en alexandrium is t/m zaterdag dit setje in de aanbieding voor 77 euro. Ondanks de vele slechte ervaringen denk ik er toch over er een te halen voor mijn htpc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
drmbs schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:18:
Bij mediamarkt in rotterdam centrum en alexandrium is t/m zaterdag dit setje in de aanbieding voor 77 euro. Ondanks de vele slechte ervaringen denk ik er toch over er een te halen voor mijn htpc. :)
Voor een htpc is het ongetwijfeld een goede set. Ik heb nooit problemen gehad met de set voor het standaard desktopwerk, enkel in games zat er teveel lag op om nog deftig te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TLM schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:40:
Hallo,

Mijn probleem is als volgt.
Gister mijn setje gekocht, alles uitgepakt enz.
Muis op de oplader, nu werd ik net wakker. En knippert me muis nog steeds rood.

Zodra ik hem net erop zet, knippert ie heel even met groene lampjes, daarna knippert het onderste lampje weer rood. Het lijkt mij niet dat het een hele nacht duurt voordat de batterijen opgeladen zijn.

Ik krijg de muis dan ook niet geconnect, hij lijkt wel dood.

Daarom krijg ik ook de software niet geinstalleerd omdat alles geconnect moet wezen.

Weet iemand hoe ik mijn muis tot leven kan wekken.
(uiteraat staat het knopje op de muis op 'ON'.

Greetings
ik had dus psies het zelfde probleem.en dus ook gelijk de oplossing :) het zit um namelijk in de accu die dr in zit .ik had nog een defecte laser mx draadloos liggen en heb de accu verwissled en nu werkt de muis weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf nu al een tijdje de diNovo media desktop, alleen heb ik er op het moment een klein vervelend probleem mee.

na het installeren van de Logitech setpoint software, lijkt het of het toetsenbord telkens opnieuw connect.
om even een voorbeeld te geven:

wanneer je aan het typen bent, raakt na enkele seconde het venster inactief ofzo waardoor je moet wachten dat het scherm weer actief word en je weer verder kan typen.

het lijkt er op zoals ik nu merk dat wanneer het bluetooth tray icon staat weergegeven dat het bovenstaande probleem zich voor doet, want op dit moment is het tray icon niet aanwezig en heb ik geen last van het probleem.

heeft iemand van jullie hier ook wel eens last van gehad en er een oplossing voor gevonden?
knap irritant als je elke keer weer op de helft van je zin verder kan gaan.

al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikr
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-05-2008
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Setje van de Mediamarkt.

Keyboard was geen probleem. Ook de Mediapad connecte meteen.

De muis wilde niet laden. Eerste paar keer groene ledjes, dan een rode. Na een paar keer snel op de lader en er weer af, een paar keer proberen en opeens... groene lichtjes, nadat de rode een tijdje gebrand had.

Kortom, lekker vaag maar hij doet het nu wel goed. Misschien dat de accu in winterslaag lag (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:26
Ik heb een diNovo bluetooth lasermuis/toetsenbord setje gekregen zonder USB receiver, het setje gaat niet werken op een normale bluetooth dongle? Indien dit niet het geval is vraag ik mij af of iemand weet waar ik zo'n receiver kan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
JasperE schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:37:
Ik heb een diNovo bluetooth lasermuis/toetsenbord setje gekregen zonder USB receiver, het setje gaat niet werken op een normale bluetooth dongle? Indien dit niet het geval is vraag ik mij af of iemand weet waar ik zo'n receiver kan aanschaffen.
Dat lukt waarschijnlijk wel (de bluetooth-muis werkte iig met de ingebouwde ontvanger van mijn laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ELLENDIGE set!!
Ook bij media markt gekocht en dit is inmiddels mijn 2e set.
De eerste set had ook het hierboven omschreven accu probleem. Muis wilde niet opladen.
Echter zonder problemen kunnen ruilen voor een nieuwe set.

Mijn 2e set......die ik nu nog in bezit heb.......is geen haar beter!!
Heb deze set nu 2 weken en heb al bijna elke dag nieuwe verbinding moeten maken.
Ook detecteerd de computer deze set niet wanneer windows niet is opgestart. Dus in de bios kom je met deze set dus NOOOOIT.
Nu heb ik het probleem dat de media-pad niet word herkend. Als ik verbinding wil maken vraagt hij om een sleutel :? Een sleutel die ik dus niet heb.

Met andere worden.......deze set gaat RETOUR!!
Niets anders dan ellende!

Zo........ff mijn gal kunnen spuwen. :P
Vind het echt jammer. Ben ik niet gewend van logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
weet iemand of er al plannen zijn voor een werkende opvolger van dit setje?

lijkt me nl wel leuk om een setje zoals deze te hebben die ook effectief werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:00:
Ook detecteerd de computer deze set niet wanneer windows niet is opgestart. Dus in de bios kom je met deze set dus NOOOOIT.
Heb je in de BIOS 'USB legacy support' aanstaan?

Nu heb ik het probleem dat de media-pad niet word herkend. Als ik verbinding wil maken vraagt hij om een sleutel :? Een sleutel die ik dus niet heb.
Die sleutel moet je gewoon zelf verzinnen; dat geldt voor alle BlueTooth verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Mastakilla schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:59:
weet iemand of er al plannen zijn voor een werkende opvolger van dit setje?

lijkt me nl wel leuk om een setje zoals deze te hebben die ook effectief werkt...
Denk dat de diNovo Edge als opvolger wordt beschouwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Laatst online: 29-08 11:51
en die is zo nieuw dat ie niet in pricewatch of zelfs op logitech site staat?

edit:
na wat verder zoeken heb ik hem gevonden tussen de "toetsenborden only" sectie...

zit deze revisie van de dinovo dan nog in geen enkel setje van muis en toetsenbord?

edit 2:
ik zie trouwens geen numpad op de logitech site... is niet echt een optie te noemen dan eh?

edit 3:
de oplaad problemen zijn er nog steeds blijkbaar, dus op dat vlak is het ook al niet veel beter...

[ Voor 82% gewijzigd door Mastakilla op 12-06-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Heb ik ook net zo'n combikit aangeschaft (Logitech dinovo media desktop laser) loop ik ook meteen op een wizard probleem.
Bij het opstarten maakt ie steeds een 'wizard verbinding' die eeuwig blijft zoeken..

En vandaar (denk) dat ik allleen het tabblad tools zie en niet van mijn muis of toetsenbord bij het setpoint programma zodat ik geen enkele media functie kan instellen of wijzigen.....

(Setpoint 3.30 onder vista 32-bit is hier geïnstalleerd, gedownload van logitech website).
(Men stuurprogramma's blijken allemaal goed geïnstalleerd te zijn in apparaatbeheer)

Kan iemand me hier raad geven om dieje wizard voorbij te geraken en om men andere 2 tabbladen te verkrijgen..?

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

wonder boven wonder heb ik het zelf kunnen verhelpen (hoop ik).
Alles werkt nu

Gewoon ff setpoint 4.0 (niet voor dit set bedoeld maar toch genomen) erop gezet en had alles meteen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dit tobo nou vorige week in de aanbieding bij office centre voor 49eu ex btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo........ik heb deze set lekker geruild voor een andere.
Was die bluetooth zooi echt zat. Werkt gewoon niet naar behoren. Moest echt elke dag een nieuwe verbinding maken. Om gek van te worden.

Nu lekker een MX3200 set gehaald. Werkt weer uitstekend.
Voor mij geen BT meer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Laatst online: 28-03 18:12
Bluetooth is inderdaad zeer instabiel.
Logitech levert ook nauwelijks support dus deze set is dan ook een afrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij nu eigenlijk afvraag is of het ook mogelijk is om met deze set of desnoods de nieuwe Edge om de desbetreffende set op meerdere pc's te kunnen gebruiken?

Uiteraard zonder het wissellen van de bluetooth stickje's, aangezien ik binnenkort bij mijn pc vast een laptop krijg staan alleen voor wat test werk. Nu vind ik het een beetje overdreven om 2 toetsenborden op mijn bureau te leggen.

Zou fijn zijn als dit kon door middel van een sneltoets bijv. of een setting of wat dan ook. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
kan je de mediapad samen met de edge gebruiken? Gezien Edge de numerieke gedeelte mist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
Je kunt toch gewoon via de logtich software je mediapad pairen aan de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik heb de set nu al een tijdje en ben best tevreden. Ik heb echter 1 vervelend probleem:

Als ik de PC in de slaapstand zet (vista) en na een tijdje de PC weer "wakker" wil laten worden doe ik dat via de aa/uit knop op de PC. Dat gaat goed totdat ik in het menu kom waar ik mijn gebruikerswachtwoord moet invullen. De Mediapad heeft dan "nog" geen connectie, en dat duurt vaak wel een seconde of 10 voordat ik het wachtwoord in kan typen.

Zijn er mensen die dit probleem herkennen en eventueel een oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 11-09 20:47
antonie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:11:
Al ruim twee maanden ben ik in het bezit van de DiNovo Media Desktop;
echter heb ik vanaf het begin al gez**k met dit setje en vraag me toch wel af of écht niemand anders last ervan heeft:
  1. In het begin had ik regelmatig last van "vastlopers". De muis reageerde dan gedurende 20 seconden niet of het toetsenbord reageerde niet (leuk als je net aan het typen was aangezien de computer dan de knop 20 seconden vast houdt).
  2. De Logitech software eraf geknikkerd en een nieuwere versie opgezet, voor twee weken was ik er vanaf en werkte alles vlekkeloos.
  3. Na die twee weken begon de volgende ellende weer. Het gehele setje weigerde af en toe compleet dienst, soms bij het opstarten al niet en op andere keren wanneer de computer al aan stond. De Logitech software gaf doodleuk aan dat er wél verbinding was en er waren drastische maatregelen nodig om de boel weer werken te krijgen (dongle uit de USB poort trekken, "forced" power-off, etc.).
  4. Uiteindelijk liepen alle Windows Bluetooth instellingen (dinovo set, verbinding met telefoon en palm) in de soep. Logitech software weer verwijderd en alle bluetooth instellingen gedumpt; wéér opnieuw geinstalleerd en alles heeft toen weer een maand goed gewerkt.
  5. Echter sinds 1,5 week alweer gezeik. De besturing van de muis weigert met grote regelmaat, er vindt dan een soort "vertraging" plaats en een soort "tegensturing"; wil je op een bepaalde knop drukken ga je er finaal aan voorbij.
Zoals jullie wel begrijpen wordt ik goed ziek van dit setje en vandaag of morgen ligt het dus in de container.

De computer (Dimension c521) was bij aanschaf van de DiNovo set nog geen maand oud en had dus nog een "schone" Windows installatie (XP Pro).

Later is er een dual-boot opstelling gemaakt met Vista, en ook daar doen de problemen zich voor.

Probleem lijkt dus echt aan het DiNovo setje of de software voor aansturing daarvan te liggen.
hier precies hetzelfde probleem. 2x schone windows instal gedaan (nieuwe pc) en onder gamen etc blijft de zooi gewoon hangen. Vista bood ook geen uitkomst. Software heb ik al allerhande versies geprobeerd, met en zonder logitech programma. Maar heb de oplossing nog niet kunnen vinden. Morgen ga ik logitech bellen, is toch rustig op de zaak in de vakantie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

einstein schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:50:
Bluetooth is inderdaad zeer instabiel.
Logitech levert ook nauwelijks support dus deze set is dan ook een afrader.
echt nooooit problemen mee, bluetooth werkt altijd hoef meestal na het vervnagen van de batterijen niet eens te syncen.
ComBax schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:42:
[...]

Voor een htpc is het ongetwijfeld een goede set. Ik heb nooit problemen gehad met de set voor het standaard desktopwerk, enkel in games zat er teveel lag op om nog deftig te kunnen spelen.
net nog een paar potjes CoJ multiplayer gewonnen.... dus kheb geen lag van de muis :+

Ik snap echt niet waar die problemen vandaan komen, gebruik de diNovo set na alle tevredenheid, top tobo met een top design imho:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/woning/tft2.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 30-07-2007 22:25 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
supersatan schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:52:
Ik heb de set nu al een tijdje en ben best tevreden. Ik heb echter 1 vervelend probleem:

Als ik de PC in de slaapstand zet (vista) en na een tijdje de PC weer "wakker" wil laten worden doe ik dat via de aa/uit knop op de PC. Dat gaat goed totdat ik in het menu kom waar ik mijn gebruikerswachtwoord moet invullen. De Mediapad heeft dan "nog" geen connectie, en dat duurt vaak wel een seconde of 10 voordat ik het wachtwoord in kan typen.

Zijn er mensen die dit probleem herkennen en eventueel een oplossing hebben?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Omdat ik liever Foobar gebruik i.p.v. windows media player heb ik foobar onder de media toets op zowel het toetsenbord als de afstandbediening zitten.
Het enige nadeel is dat Foobar actief moet zijn om 'm met de media navigatie te kunnen besturen (play forward pauze etc..) Dit is bij mediaplayer niet nodig.
Toch is het wel handig als je bijv. een word document aan het tikken bent of op je bed zit en foobar niet als actief window staat je toch even snel van nr. kunt skippen.
Nu heb ik via google een post van iemand gevonden die vertelde dat je een bepaalde code in de "players.ini" file moet zetten om dit werkend te krijgen. Zie ook Shaidar in "Logitech diNovo Media Desktop deel 2"

Dit heb ik gedaan, maar helaas blijft Foobar onbereikbaar als ie niet als actieve window staat.

Doe ik iets fout, of heeft iemand een andere manier om dit aan de praat te krijgen?
Ik kan me niet voorstellen dat niemand met hetzelfde probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb nu denk ik ongeveer een half jaar de diNovo Laser set en die werkt(e) eigenlijk prima, nooit problemen met connecten of lag gehad. Begin augustus ging mijn Logitech bluetooth usb-adapter echter stuk, contact met Logitech gehad maar losse usb-adapters hadden ze niet meer, terugbrengen naar de winkel was hun advies. Usb-adaptertje vervolgens naar de MediaMarkt gebracht, 6 week later kreeg ik een brief dat reperatie niet mogelijk was maar dat ik een tegoedbon op kon halen. Prima, tegoedbon opgehaald twv. € 99 en de diNovo set heb ik nog thuis staan ! Alleen geen usb-adapter van logitech meer dus.. lekker belangrijk zou je denken hij werkt zo toch ook ? De set werkt prima onder windows, alleen voor de BIOS ed moet ik er aldoor een ander tb aanknopen, vervelend. Met de adapter van Logitech werkte dit prima, het lijkt mij dus dat het 'm in de bluetooth adapter zit. Heeft iemand enig idee of ik dit ook werken kan krijgen zonder bluetooth adapter van Logitech ? Of dat die dingen ergens verkocht worden ?

De BIOS staat uiteraad zo ingesteld dat hij ook een usb-toetsenbord moet herkennen. Tevens met ps/2 adapter aan de usb-stick geprobeert maar dit werkt ook niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Dick op 02-10-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Ik denk niet dat dat zal lukken, bluetooth en een usb-toetsenbord zijn nu eenmaal andere dingen (ook al werken ze beide via usb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:46
afaik emuleert de bluetooth dongle van logitech een usb-keyoard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
the_stickie schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:36:
afaik emuleert de bluetooth dongle van logitech een usb-keyoard...
Hmm dit idee had ik dus ook al, dat de dongle van Logitech zelf een stukje software heeft welke hem instaat stelt om verbinding te maken met het toetsenbord zonder aansturing door drivers. Jammer maar helaas. Ik ga denk ik maar proberen om ergens een dongle vandaan te halen, dit is ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus81
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 19:56

Pegasus81

Group: Infinity

Valt de set ook te pairen met een playstation 3? En zoja, treedt er dan vertraging op? Als ik het probeer met een bluetooth keyboard van microsoft ontstaat er lag.

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Pegasus81 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:46:
Valt de set ook te pairen met een playstation 3? En zoja, treedt er dan vertraging op? Als ik het probeer met een bluetooth keyboard van microsoft ontstaat er lag.
Aangezien de set ook kan pairen met een standaard bluetooth-dongle, lijkt het mij geen probleem om hem te pairen met een PS3. Vanwege de lag (in games) ben ik echter weer overgestapt naar een toetsenbord met draad, dus lag met de PS3 is niet uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirxess
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08 23:17
Ik heb gezocht naar een antwoord op mijn vraag maar ik kan het nergens vinden op GoT (ook niet op de rest van het internet). Daarom graaf ik dit oude topic toch maar op.

Weet iemand wat hoe lang de batterijen van de notebook/niet bluetooth variant van deze dinovo desktop combinatie meegaan? Ik ben vooral geïnteresseerd in de batterijduur van het toetsenbord en het mediapad. Bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Ik heb de laser versie, dus wel bluetooth maar misschien dat je toch iets met de cijfers kan:
mediapad: net vervangen, dat wil zeggen dat de batterijen het een maand of 4 hebben uitgehouden.
Toetsenbord: nog niet vervangen, dat wil dus zeggen dat de batterijen meer dan 4 maanden meegaan.

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

anonimoes schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:08:
Ik heb de laser versie, dus wel bluetooth maar misschien dat je toch iets met de cijfers kan:
mediapad: net vervangen, dat wil zeggen dat de batterijen het een maand of 4 hebben uitgehouden.
Toetsenbord: nog niet vervangen, dat wil dus zeggen dat de batterijen meer dan 4 maanden meegaan.
Helaas zijn bij mijn laser versie de batterijen van het mediapad een stuk korter meegegaan. 2 maanden. Toetsenbord gaat idd erg lang mee.... Vind de levensduur van het mediapad erg kort en heb in reviews meer mensen daar al over horen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirxess
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08 23:17
Hm. Dank je! Dat geeft denk ik al een goede indicatie en ik dacht dat bluetooth evenveel of meer verbruikt dan logitech's éénrichtingsverkeerverbinding van de notebookversie van de dinovo. Vier maanden op 2 AA batterijen vind ik behoorlijk goed.

Weet iemand misschien nog iets over de niet bluetooth versie of heeft iemand nog informatie over het bluetooth toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

Dat is inderdaad vrij goed, vind ik ook. Ik had er wel even bij moeten zeggen dat ik het setje niet heel veel gebruik (als in voor mijn werk of lange verslagen schrijven ofzo). Is gewoon casual internetgebruik over het algemeen. Wel heb ik het idee dat ik het mediapad relatief gezien vrij veel gebruik ten opzichte van andere computeeraars (numerieke toetsenbordje dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Misschien kan iemand me hier helpen.
Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn toetsenbord geen verbinding meer maakt/ niet kerkent word.
Ik kan doen wat ik wil maar de logitech sofwtare ziet het toetsenbord niet meer, of het toetsenbord maakt zich niet meer bekend.
Ik heb al nieuwe batterijen geprobeerd, nieuwe install van de setpoint drivers maar niets helpt.
Heeft iemand hier nog enig idee wat ik verder nog zou kunnen proberen?
Het betreft een media desktop, niet de Laser versie.
Mijn Mediapad en muis werken nog wel goed.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:46

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Mert schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:31:
Misschien kan iemand me hier helpen.
Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn toetsenbord geen verbinding meer maakt/ niet kerkent word.
Ik kan doen wat ik wil maar de logitech sofwtare ziet het toetsenbord niet meer, of het toetsenbord maakt zich niet meer bekend.
Ik heb al nieuwe batterijen geprobeerd, nieuwe install van de setpoint drivers maar niets helpt.
Heeft iemand hier nog enig idee wat ik verder nog zou kunnen proberen?
Het betreft een media desktop, niet de Laser versie.
Mijn Mediapad en muis werken nog wel goed.
Komt bij mij ook wel eens voor( 1x 3>4 mnd) Batterijen heb je al gedaan. Dus gewoon een paar keer de connect knoppen gebruiken ( werkt niet altijd) Opnieuw opstarten. Setpoint opstarten en naar / extra / bluetooth en apparaat verbinden. Dit e.v.t meerder malen en evt. een keertje opnieuw opstarten. Geduld en gewoon doorgaan. Kan wel 15 min aan tijd kosten. Maar zo in een keer wordt het toetsenbord weer herkend. Waarom geen idee. En dan ben je er weer een poosje vanaf.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Montana schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:17:
[...]

Komt bij mij ook wel eens voor( 1x 3>4 mnd) Batterijen heb je al gedaan. Dus gewoon een paar keer de connect knoppen gebruiken ( werkt niet altijd) Opnieuw opstarten. Setpoint opstarten en naar / extra / bluetooth en apparaat verbinden. Dit e.v.t meerder malen en evt. een keertje opnieuw opstarten. Geduld en gewoon doorgaan. Kan wel 15 min aan tijd kosten. Maar zo in een keer wordt het toetsenbord weer herkend. Waarom geen idee. En dan ben je er weer een poosje vanaf.
Vaag :? maar 't werkt
Hij doet het weer, thanx :)

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil103
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:48

Devil103

Coffee need more coffee

Ik heb het vreemdste probleem met mijn Dinovo Media Desktop Laser. Deze heeft altijd uitstekend gewerkt, zowel onder XP als Vista maar sinds ik mijn Vista heb geherinstalleerd krijg ik de muis niet werkend in Bluetooth mode terwijl ik vroeger geen enkel probleem had!

Ik heb al vanalles geprobeerd o.a. de Setpoint versies:
4.4
4.4j
4.24 (Ik dacht dat het misschien met de nieuwe 4.4 drivers te maken kon hebben)

Het probleem is niet aanwezig wanneer ik de hub functie uitschakel. Dan detecteert Setpoint de drie apparaten en kan ik hun eigenschappen zonder probleem aanpassen. Wanneer ik echter de bluetooth hub mee inschakel start de wizard zoals verwacht, en vraagt deze om op de connect knop van mijn muis te drukken en dit werkt allemaal zonder probleem. De wizard detecteert mijn muis en maakt zogezegd verbinding maar wanneer er dan gevraagd wordt om op de schakels te klikken reageert de muis niet meer!

Ik kom er zowat gek van na enkele uren geklooi en hoop dat iemand iets gelijkaardig heeft meegemaakt? Want ik moet telkens ofwel via het netwerk en verbinding op afstand de Bluetooth hub uitschakelen in Setpoint of Setpoint verwijderen via Veilige Modus.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Weet iemand of de adapter om de muis op te laden nog los gekocht ergens kan worden? Die van mij doet het namelijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
R-Alph schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:52:
Weet iemand of de adapter om de muis op te laden nog los gekocht ergens kan worden? Die van mij doet het namelijk niet meer.
Op de Ligitech US site is deze wel te vinden: http://www.buylogitech.co...tPage/categoryID.11198700

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Laatst online: 28-03 18:12
Devil103 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:21:
Ik kom er zowat gek van na enkele uren geklooi en hoop dat iemand iets gelijkaardig heeft meegemaakt? Want ik moet telkens ofwel via het netwerk en verbinding op afstand de Bluetooth hub uitschakelen in Setpoint of Setpoint verwijderen via Veilige Modus.
De Bluetooth lijn van Logitech is echt waardeloos. Ik heb behoorlijk lang met m'n diNovo set gedaan, maar nadat voor de zoveelste keer een nieuwe Windows installatie nodig was om de boel aan de praat te krijgen heb ik het keyboard en de remote met veel plezier helemaal aan gort geslagen. 8) En na al die keren gekloot lucht dat aardig op moet ik zeggen.
Als er iemand geinteresseerd is in de foto's.... >:)

Overigens heb ik de muis wel bewaard. Die werkte altijd probleemloos. Maar met het keyboard had ik altijd problemen. En de remote kon ondanks dat ie niet veel gebruikt werd maar kort met een setje batterijen.

Als je overigens bij Logitech op het support forum kijkt dan zie je dat werken met dit spul vragen om problemen is. En aan de antwoorden van support kun je vaak ook vrij weinig.

Weg met die troep. Ik ga weer bedraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

einstein schreef op maandag 22 september 2008 @ 18:07:
Weg met die troep. Ik ga weer bedraad.
Eens met je bluetooth-verhaal. Ik had ook stapels connectie-problemen (na iedere restart van mijn PC had ik wel weer problemen, en omdat mijn PC ook een tijd nogal crash-problemen had met mijn PC, betekende dat continue gezeur.

Je punt over bedraad wijs ik echter af. Ik heb gewoon voor de Logitech diNovo Media Desktop for Notebooks gegaan, en heb een andere muis genomen (die van de notebook set is niet heel fijn). Beter bereik (afstand), batterijduur van toetsenbord en keypad zijn veel beter, en nooit gezever met connectieproblemen - doet het altijd. En ik vind het iets meer zilvergrijze ook nog mooier dan het blauw-grijze van de bluetooth set. En bedraad doe ik echt niet meer, dat irriteert me ma-te-loos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Laatst online: 14:01

paQ

Afgezien van connectie troubles e.d.

Ben ik de enige die last heeft van telkens maar loslatende tekens op de toetsen?
Ik kocht mijn eerste dinovo laser 2,5 jaar geleden denk ik. binnen een jaar waren er letters compleet van de knoppen gesleten.
gebeld met Logitech, nieuwe opgehaald in de winkel, deze set is sinds enkele maanden behoorlijk kaal aan het raken. heb zojuist Logitech maar weer een mail ervoor gestuurd.

Het kan toch niet zo zijn dat zowat het duurst verkrijgbare tobo ZO snel brak raakt (uiterlijk)? Op het werk gebruiken we zeer intensief enkele goedkopere BT logitech tobo's, en die hebben geen van allen dit euvel.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

zeer vreemd, de onze is minimaal 3 jaar oud, en ziet er nog zgan uit.... zeker geen versleten toetsen.

ook geen problemen met connectie overigens. ook aan de PS3 werkt hij prima. maar totaal geen problemen met de bluetooth van het TB... ding werkt al meerdere windows installaties (verschillende versies) prima.

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 08-10-2008 18:06 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

Mijn dinovo laser is inmiddels een jaar oud maar ik kan ook nog geen slijtage ontdekken eigenlijk.

Connectieproblemen heb ik soms wel, even de dongle (die met een verlengkabeltje op het bureau ligt) uit- en inpluggen is dan voldoende. Soms weigert de muis overigens ook dienst, deze aan en weer uitzetten brengt dan soelaas gelukkig. Alhoewel bovenstaande dingen niet heel vaak gebeuren verbaas ik me er toch wel een beetje over (nog steeds), gezien de prijs van de set zou je immers beter verwachten. Maarja: hij is zo mooi he... :o Edit: owwja: en het typt ook erg fijn vind ik.

[ Voor 4% gewijzigd door anonimoes op 09-10-2008 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

Die van mij is ook aardig aan het verslijten en is ongeveer een jaar oud. Vooral de linker shift en ctrl-toets moeten het ontgelden. Verder glanzen er een aantal toetsen al behoorlijk, en is er een slijtplek ontstaan onder de spatiebalk. Verder behoorlijke vertraging na herstarten van de pc. Al met al ben ik blij dat ik deze set voor 40% van de gebruikelijke waarde heb weten te scoren, anders had ik me behoorlijk gepakt gevoeld.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Laatst online: 14:01

paQ

Vandaag weer bericht gehad van logitech dat het niet hoort en dat ik weer een nieuwe krijg, maar liefst via de dealer. Ik de winkel weer gebeld en uitgelegd, sorry, geen bon, lang geleden al, was al eens geruild, nu weer...

zoek zoek
gevonden
30-10-2005
"u heeft nog garantie"
:? oh :)

nieuwe is besteld is binnen enkele dagen in huis :)

maarja... ben ik over een jaar wéér het haasje :?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Laatst online: 11:43
Ik heb sinds kort vaak last dat hij de muis en toetsenbord opnieuw gaat zoeken.
Dit doet hij zeg maar z'n 1 a 2 keer per week.

Het vreemde is echter dat zowel muis als toestenbord werken bij het opstarten van windows, maar zodra setpoint opstart (athans dat lijkt zo) dan gaat hij mijn muis zoeken en valt daar de verbinding gelijk mee weg.
Toetsenbord werkt dan nog tot dat de muis gegevonden is en dan werkt deze ook niet meer tot dat deze opnieuw verbonden is.

Iemand die dit herkent en een oplossing weet?
Anders van de week maar even logitech bellen.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 21:03
Ik heb sinds een half jaar de Logitech diNovo Media Desktop Laser muis, toetsenbord en keypad. Ik gebruik deze set icm een HP laptop (dv9790ed) met daarop Windows Vista. Ik gebruik de bluetooth dongel van Logitech niet, maar verbind met de bluetooth (2.0) van de laptop zelf.

Elke keer als ik de laptop opstart moet er verbinding gemaakt worden met de muis en toetsenbord. De muis is (na bewegen van de muis) binnen een seconde verbonden, het toetsenbord (na een toets indrukken) doet er 10-20 seconden over. Waarom het toetsenbord er zolang overdoet is mij onduidelijk.

Het probleem wat ik nu heb is dat de verbinding tussen de muis & toetsenbord en de laptop er soms zomaar uitklapt. Oftewel helemaal geen verbinding meer. Na de muis continu te bewegen en flink op het toetsenbord te rammen, krijgen beide weer verbinding. Dit gebeurd een aantal keren per dag en het werkt frustrerend.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Gebruik de Dongle van Logitech eens... Is dan het probleem opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

Dat van die reactiesnelheid klinkt bekend, maar helaas heb ik er geen oplossing voor. Heb mijn set gisteren te ruil aangeboden bij de MM wegens wegslijten van de opdruk. Volgens mail van Logitech een garantiegeval maar de MM medewerker gaat toch liever opsturen. Dat betekent 3-5 weken wachten op nieuw(s). Beetje teleurstellend voor een set van over de € 200.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Hmm, ik heb al een tijd de Dinovo Laser en hij bevalt hier opzich prima. Nu speel ik de laatste tijd wat vaker een spel (COD5, GTA IV, Left 4 Dead) en het is gewoon regelmatig zo dat de muis na een tijdje bijzonder slecht reageert en vervolgens helemaal niks meer doet. Na een tijdje wachten of het aan/uit zetten van de muis hoor je hem weer verbinding maken (windows geluidje), verbinding verbreken en opnieuw maken. Na dit gebeuren doet de muis het weer even prima maar even later gebeurt hetzelfde weer. Hier zit niet echt een vaste tijd tussen ofzo, soms doet die het ook een half uur/uur prima.

Heeft iemand misschien enig idee hoe dit kan en wat er aan te doen is? Zit er nu zelfs aan te denken om een andere muis erbij te nemen voor spelletjes, maar dat mag toch niet nodig zijn bij zo'n dure set lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:26
kingrichard47 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:07:
Hmm, ik heb al een tijd de Dinovo Laser en hij bevalt hier opzich prima. Nu speel ik de laatste tijd wat vaker een spel (COD5, GTA IV, Left 4 Dead) en het is gewoon regelmatig zo dat de muis na een tijdje bijzonder slecht reageert en vervolgens helemaal niks meer doet. Na een tijdje wachten of het aan/uit zetten van de muis hoor je hem weer verbinding maken (windows geluidje), verbinding verbreken en opnieuw maken. Na dit gebeuren doet de muis het weer even prima maar even later gebeurt hetzelfde weer. Hier zit niet echt een vaste tijd tussen ofzo, soms doet die het ook een half uur/uur prima.

Heeft iemand misschien enig idee hoe dit kan en wat er aan te doen is? Zit er nu zelfs aan te denken om een andere muis erbij te nemen voor spelletjes, maar dat mag toch niet nodig zijn bij zo'n dure set lijkt mij!
Ik heb er gewoon een gamersmuis, ja met draadje, bij gekocht (Razer). De muis vond ik sowieso waardeloos, maar das persoonlijk.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Opzich bevalt de muis mij bestwel, ben ook niet super veel eisend wat dat betreft. Heb de Logitech Dongle nu in een front USB aansluiting gedaan van mijn kast ipv achterin, het lijkt nu een stuk beter te werken! Toch raar, ik dacht dat bluetooth een bereik had van zo'n 10meter?

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
mijn bluetooth/laadstation van mijn dinovo 2.0 heeft het begeven... Nadat ik hem aangesloten had op een usb hub waar een verkeerde adapter aan zat werd hij in ene heel warm en deed hij later niets meer. Nu heb ik dus een aparte bluetooth dongle gekocht zodat ik mijn muis toetsenbord en mediapad nog kan gebruiken. Alleen werkt de setpoint software er niet mee en kan ik bijvoorbeeld de multimedia toetsen niet instellen. Ook herkent de easy messaging software van logitech de nieuwe bluetooth niet. Ik vond dit best een handig stukje software om mijn telefoonnummers en smsjes mee op de pc op te slaan. Heeft iemand een idee hoe ik de software kan laten werken met de nieuwe bluetooth dongle, of ander voor een ander sms telefoonboek backup bluetooth programmatje en hoe ik de multimedia knoppen kan instellen zonder setpoint? tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Ik heb vandaag mijn diNovo Media Desktop Laser binnen gekregen, werkt allemaal prima, msn berichten op het display als je dat zou willen :) maar wat ik 5 of 6 jaar terug (toen had ik de 1e diNovo Desktop) leuk vond was dat je de status van het nummer wat aan het afspelen was kon zien in dat display, dit werkt niet, ik gebruik windows 7 en heb de nieuwste SetPoint software er op staan, wat mij van toen bij stond was dat je een plugin in mediaplayer aan moet zetten als het niet werkte maar deze kan ik nu nergens terug vinden in de mediaplayer van Windows 7.... iemand een idee ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
Heb de mijne vandaag ontvangen, ben er erg blij mee...!
ook me mediapad werkend gekregen met VLC mediaplayer! O-)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste