Logitech diNovo Media Desktop deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 10.833 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170977

Hallo beste medetweakers,

Ben ik ben al een paar weken aan het stoeien om fatsoenlijk geluid te krijgen op mijn
bluetooth headset van Logitech. De connect ik uiteraard met de dinovo bluetooth hub.
Het geluid op de koptelefoon is goed, maar de spraak die via mijn microfoon naar de
pc gaat zit vol met storing en clicks en pops. In mijn bluetooth stack heeft hij trouwens
onder het tabblad "hardware" aan, dat het aangesloten apparaa (dinovo hub) niet goed
werkt.

Iemand hier nog suggesties of zeg je van: bel Logitech maar.

Alvast bedankt.

Greetz
Paasklaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-07 11:29
Ik wil graag een kvm-switch plaatsen tussen server-laptop en toetsenbord. Maar heeft iemand een werkende opstelling. dus dat het nog steeds gezien wordt als een bluetooth apparaat. Ik hoor dat er nogal wat problemen mee zijn.

Ik dacht dat als je een USB kvm-switch hebt dat de poorten op de KVM een hub vormen. Bij het omschakelen krijg je computer dan het gebeuren toegewezen. Dan moet de bluetooth het toch doen en de aparte knoppen op het apparaat?

Wie weet dit en heeft iemand een merk en tye hiervan?

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:26
Dit zal nooit gaan werken, aangezien een dinovo set via bluetooth wordt aangesloten. Elk apparaat krijgt dan een passkey toegewezen, en als je dan switched naar een andere pc, dan klopt de passkey niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89255

Wie kan mijn helpen... ;(
Ik ben een van de mensen die de gok heeft gewaagd... en nu hopeloos vast zit met het installeren.. dat ligt denk ik niet aan mij mar aan die klote-software van WIDCOMM.

Ik heb nu een Dinovo Laser.. alles PRECIES volgens het kartonnetje geinstalleerd.. Batterijtjes erin (hij werkte toen in principe.. kreeg een melding "Connected :-)" en kon gewoon typen...ik helemaal blij)
Toen de Setpoint-meuk enzo van de CD geinstalleerd.. Ik kreeg een hoop venstertjes van Wizards te zien die van alles installeerde.. leek ook allemaal goed te gaan.
Toen opnieuw gestart zoals me werd gevraagd.. en toen begon het grote gezeik (waar ik nu al uren mee bezig ben)
Ik kreeg het venster met 't knipperende "Een ogenblik geduld..." Dat duurde HEEL lang.. toen ben ik een beetje gaan rondkijken en bleek een wizard op de achtergrond niks te doen!
Hij vroeg om een stuurprogramma, Toen heb ik maar een paar keer op Volgende geklikt.. afijn, leek allemaal goed te gaan. Tot ik opeens een melding kreeg dat Setup.exe was gecrasht (het bekende WinXP scherm).
Daarna zelf maar Setup.exe gedraait van de CD.. dat leek in de rebound ook allemaal okee enzo.
Maar... toetsenbordje enzo kan sindsdien niet meer verbinden..

___

eh.. het werkt nu opeens.. ik druk op 't 1 2 3 knoppie op de mediapad en hij verbind spontaan...

vaaaaag.. maar ik blij..
wat een waardeloos stukje software

Tot zover mijn bevindingen.. ik vermoed dat ik nog wel meer gezeik ga tegenkomen.. |:(

Vreemd dat dat rode Connect NIET werkt maar andere knoppen wel om te verbinden :? 8)7

_
Edit: het Bluetooth ikoontje meld nog steeds dat ie geen apparaten heeft gevonden.. maar alles schijnt nog steeds te werken om 16:16 uur

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 89255 op 28-04-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Anoniem: 89255 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:14:
Vreemd dat dat rode Connect NIET werkt maar andere knoppen wel om te verbinden :? 8)7
Het rode Connect-knopje wordt alleen maar gebruikt om de eerste keer een beveiligde verbinding op te zetten, daarna zou ie iedere keer vanzelf moeten connecten, iig als je op een toets drukt gaat ie verbinding maken als die er nog niet is. Ik had in het begin ook dat ik op een knop moest drukken voordat de MediaPad ging connecten, maar om een of andere reden doet ie dat nu ook automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89255

Ah okee. Ja ik heb de Connect knop niet meer hoeven te gebruiken. Alles lijkt nu goed te werken.
Heerlijk zo vanchter je TV beetje inetten.
Gaat best comfortabel als je de lettertypes wat groter zet. (Gaat vooral goed in Firefox).

De muis werkt goed.. ligt heerlijk in je hand. Jammer van de lag, maar met priority op High is t nog wel te doen.
Toetsenbord typt heerlijk - laptop style...
Wat erg jammer is dat de New/reply enz toetsen niet werken met Thunderbird. Ook krijg je melding van een nieuw bericht op je Mediapad. Had ik wel verwacht aangezien Thunderbird wel standaard in je emailfunctieknoplijstje staat (dubbele woordwaarde)

Die venster van Passkey beveiliging enzo heb ik nooit gehad :? mis ik nu iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopioware
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07 10:46
klaasopurk schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:20:
Ik wil graag een kvm-switch plaatsen tussen server-laptop en toetsenbord. Maar heeft iemand een werkende opstelling. dus dat het nog steeds gezien wordt als een bluetooth apparaat. Ik hoor dat er nogal wat problemen mee zijn.

Ik dacht dat als je een USB kvm-switch hebt dat de poorten op de KVM een hub vormen. Bij het omschakelen krijg je computer dan het gebeuren toegewezen. Dan moet de bluetooth het toch doen en de aparte knoppen op het apparaat?

Wie weet dit en heeft iemand een merk en tye hiervan?
hoi wil een antwoord op geven
werk zelf met de mx5000 in samen werking met een kvm en ja het werkt wel
kvm is de Aten CS-1732A
ipv de Bluetooth op de usb toetsenbord of muis te plaatsen heb ik hem in de andere geplaats (extra usb voor printer of scanner)
Op deze manier zien de pc`s hem wel, alleen je zal handmatig moeten switchen ipv met het toetsenbord.
Hopelijk heb je hier wat aan.

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:30
Mijn ontvanger is er ook mee gekapt; was al langer dat mijn computer af en toe blauw scherm gaf en nu doet de ontvanger het een week of wat niet meer.
Heb nu een andere bluetoothontvanger, werkt wel maar ja ik gebruik een KVM met 2 computers dus dat is knudde.
Morgen ook maar is met Logitech bellen kijken of ze ook wat voor mij kunnen doen want 1,5 jaar met een setje is een beetje kort :(
Nu geen blauwe schermen meer gehad btw.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154198

De Setpoint software van Logitech is niet al te best, maar de DiNovo set zelf is super, ik heb die set nu ongeveer anderhalf jaar en het werkt prima (alleen de muis is te snel leeg naar mijn zin). Regelmatig (dan staat de PC wel uit) connect ik het toetsenbordje even met mijn iBook en typ ik uren daarop, na het disconnecten met mijn laptop en het opstarten van de PC krijg ik een verbindingswizzard en 1 minuut later werkt alles weer. Dat alles overigens op Media Center, dus opzich zou dat goed moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Anoniem: 154198 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:46:
Dat alles overigens op Media Center, dus opzich zou dat goed moeten werken.
Werkt hier ook met Media Center dus . . .

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:58
Ballebek schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:08:
[...]

Werkt hier ook met Media Center dus . . .
Ik kreeg alleen onder Media Center geen andere BT apparaten gekoppeld. Onder XP wel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Heb logitech net gebeld en ik krijg gewoon een 2.0 desktop ipv een laser :(
Ach ja als ie maar weer werkt daar gaat het om en ik hoef niks terug te sturen dus heb ik alsnog een extra TB en muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Laatst online: 13-07 18:29
heeft iemand Logitech SetPoint 2.44c with Widcomm x64 Bluetooth ter beschikking? Kennelijk zou je met dit de bluetooth hub werkend Krijgen. Helaas werkt de link niet meer op planetamd 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-02 18:54
ik zat te denken om een dinovo set aan te schaffen voor bij mijn dell inspiron 6400 laptop. Dan neem je natuurlijk de dinovo for notebooks dacht ik! Maar de Dinovo Media Desktop 2.0 is maar iets duurder en heeft veel meer functies! Maar is dat wel handig om samen met een laptop te gebruiken? Zou hij misschien meer energie gebruiken is de media desktop 2.0 groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:00
Klein vraagje, wordt niets wijs uit de foto's:

Aan dat ding waarin je je muis zet, daar zit een draadje aan naar je computer he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
The_Cure schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:49:
Klein vraagje, wordt niets wijs uit de foto's:

Aan dat ding waarin je je muis zet, daar zit een draadje aan naar je computer he?
Bij de 2.0 is het idd een USB-kabel naar je computer, bij de Laser is het gewoon een stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44127

Logitech® diNovo™ Media Desktop™ Laser € 164,35
- diNovo™ keyboard for Bluetooth®
- MX1000 Laser muis (€ 48,51)

Logitech diNovo Media Desktop 2.0 € 89,58
- diNovo™ keyboard for Bluetooth®
- MX900 muis

Wat is nou verder het verschil tussen deze 2 sets. Mijns inziens kan je ten alle tijde beter voor de tweede set gaan.
Als je dan zo graag een Lasermuis wilt, koop je die er extra bij, ben je alsnog goedkoper uit.

Logitech diNovo Media Desktop 2.0 € 89,58
-MX1000 muis (€ 48,51)
--------------------- +
~ € 140,00

Dan betaal je dus minder dan de Laser-set. Maar je hebt wel een extra Mx900 muis. Hoe onlogisch :? Iemand met aanvullende informatie pour moi...?

*prijzen volgens Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Bij de Laserset krijg je een Mx1000 muis erbij. Deze is ook met bluetooth uitgerust. Koop je een MX1000 los in de winkel, dan heeft hij gewoon RF-signalen en geen bluetooth. Zit je met 2 dongles te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44127

TranceSetter schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:52:
Bij de Laserset krijg je een Mx1000 muis erbij. Deze is ook met bluetooth uitgerust. Koop je een MX1000 los in de winkel, dan heeft hij gewoon RF-signalen en geen bluetooth. Zit je met 2 dongles te kijken...
ach zo... ik denk dan dat ik toch maar voor de goedkopere set ga, zonder laser :>
Weet verder iemand of er een verschil is tussen de 2 toetsenborden..? Zo nee, dan ga ik zeker voor de goedkopere :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Tussen de twee toetsenborden van 2.0 en de laser zit geen verschil. Ze noemen het beide bluetooth 2.0 (als is het eigenlijk 1.3). Beide werken daarmee, en zijn dus binnen een tweetal seconden verbonden met de PC naar een restart.

Bij de vorige versie van het dinovo-setje was dat nog bluetooth 1.2 met tien seconden connectietijd.

Als het je puur en alleen om het tobo + mediapad gaat, dan is de keuze simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-04 21:42
Hallo iedereen,

sorry als deze vraag al tientallen keren mocht gesteld zijn :/ :

Als ik alles goed begrijp kan ik dus met dat mediapad vanuit mijn luie zetel bijvoorbeeld mijn winamp besturen, dus pauzeren, liedje overslaan, enzovoort.

Gaat dit ook met bijvoorbeeld PowerDVD? Bsplayer? Andere third-party mediaprogramma's?

Ik zou niet graag beperkt worden tot media player, winamp en een of ander rommelig logitech-programma dat na anderhalf jaar discontinued is.

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Beetje onderzoek kan geen kwaad. :Y)

Direct van de Logitech site:
De volgende multimediaspelers worden door SetPoint ondersteund: Deze lijst is van up-to-date op SetPoint 2.22. Wilt u de laatste versie van SetPoint downloaden, dan klikt u hier.

Deze lijst wordt bijgewerkt naarmate de versies van SetPoint bijgewerkt worden.

* Windows-cd-speler
* Windows Mediaspeler tot versie 9.x
* MUSICMATCH(tm) versies 4.x tot 8.1
* RealOne Player
* Creative PlayCenter versies 1.5, 2.x en 3.0
* WinAmp 2.x en WinAmp 3
* Sonic CinePlayer versies 1.0 en 1.5
* PowerDVD 3.0, 4.0 en 5.0
* Intervideo WinDVD 2.x, 4.0 en 5.1
* Quick Time 6.0 en 6.4
* iTunes 4.1
Aangezien de laatste versie nu 2.60 is, zullen er vast nog verbeteringen zijn doorgevoerd, maar dit is de laatste door Logitech officieel bevestigde lijst.

Have fun! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Hoe lang hebben jullie met de eerste batterijen gedaan van het toetsenbord en media-pad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
TranceSetter schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:12:
Tussen de twee toetsenborden van 2.0 en de laser zit geen verschil. Ze noemen het beide bluetooth 2.0 (als is het eigenlijk 1.3). Beide werken daarmee, en zijn dus binnen een tweetal seconden verbonden met de PC naar een restart.

Bij de vorige versie van het dinovo-setje was dat nog bluetooth 1.2 met tien seconden connectietijd.
Voorzover ik weet (en gelezen heb) had de diNovo 2.0 BT 1.2, en heeft alleen de Laser BT 2.0. de eerste diNovo had gewoon 1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-04 21:42
TranceSetter schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 00:40:
Beetje onderzoek kan geen kwaad. :Y)

Direct van de Logitech site:

[...]

Aangezien de laatste versie nu 2.60 is, zullen er vast nog verbeteringen zijn doorgevoerd, maar dit is de laatste door Logitech officieel bevestigde lijst.

Have fun! :7
Bedankt voor de info, maar ik had het vooral op het zélf aanpassen van zaken, zodat je niet compleet afhankelijk bent van de werklust van Logitech's programmeurs :) Het zou maar wat zonde zijn om een prachtig toetsenbord staan te hebben maar dan enorm te worden gehinderd in je mogelijkheden.
Meer bepaald bsplayer, een handige speler die ik gebruik om divx te bekijken met ondertitels en dergelijke.

Ik denk bijvoorbeeld dan aan een manier om afhankelijk van welk proces er actief is, aan de knopjes op het mediapad een toetsencombinatie toe te wijzen. Maar is dat mogelijk?

Ik heb al gelezen dat je aan de forward en back knoppen op je muis zoiets kunt doen.

[ Voor 5% gewijzigd door CyberMonkey op 25-05-2006 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85499

Heeft niemand dezelfde problemen met de diNovo;

De muis reageert na verloop van tijd ontzettend traag! Net alsof er een halve seconde lag in zit.
Het is ook alleen de muis. Toetsenbord werkt supersnel.

Gamen is op deze manier gewoon onmogelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Heb je de DiNoVo set met laser muis? Of optical? :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 85499 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 14:37:
Heeft niemand dezelfde problemen met de diNovo;

De muis reageert na verloop van tijd ontzettend traag! Net alsof er een halve seconde lag in zit.
Het is ook alleen de muis. Toetsenbord werkt supersnel.

Gamen is op deze manier gewoon onmogelijk.....
Heb er hier ook last van. Gebruik nieuwste drivers van Logitech site. Muis doet af en toe heel irritant door flink te laggen of soms helemaal niet te reageren. Signaalsterkte van BT is goed en muis zelf is ook schoon (geen stof ofzo voor die 2 lasers in de muis).
Andere muismat e.d. maakt ook niet uit.

Snap er niks van. Theeft ook niks te maken met mobiele telefoon of speakers denk ik. Mediapad werkt prima en keyboard idem. Muis ligt op metalen bureau en kast staat daarnaast. Zou het daar aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:03
Kijk eens of je nog steeds problemen hebt als je setpoint afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

suspect schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:43:
Kijk eens of je nog steeds problemen hebt als je setpoint afsluit.
Setpoint aan of uit maakt niet uit. Werk momenteel zelfs exclusief Setpoint om te kijken wat dat doet; nog steeds 'lag'.

(Ik heb trouwens de Laser muis)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 85499 op 19-06-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb ook laser muis en zonder setpoint (alleen BT drivers geladen) heb ik nergens last van. Kan ook toevallig zijn, maar het is iig veel belovend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

smesjz schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:16:
Ik heb ook laser muis en zonder setpoint (alleen BT drivers geladen) heb ik nergens last van. Kan ook toevallig zijn, maar het is iig veel belovend :)
Had ik al geprobeerd: geen succes :(

Ik heb gisteren het bord opgestuurd naar BCE (waar ik m destijds gekocht had) met de melding dat ik graag een nieuwe wil aangezien deze binnen de garantie defect is. Ik heb van alles geprobeerd maar niets hielp. Beetje zoeken op GOT leverde op dat anderen met hetzelfde probleem hun set hebben omgeruild. De problemen waren toen verholpen.
BCE zei dat ze m op gingen sturen naar Logitech. Ik ben benieuwd wat eruit komt, maar in principe eis ik gewoon een nieuwe aangezien dit een defect product betreft binnen de garantieperiode! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 09:20
Probeer de USB bluetooth stick eens met een verlengkabel op je bureau te leggen.... Eens kijken of je dan nog last hebt van lags...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcastel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 15:26
Stom dat ik hier nooit naar heb gezocht op Tweakers, dan had ik een hoop problemen eerder kunnen oplossen. Ik gebruik de Laser set nu een maandje en heb eerst een hoop blauwe schermen gezien (eigen schuld, na talloze verse Windows installatie's was ik de update van Setpoint vergeten). De USB verlengkabel had ik zelfal uitgevonden, wat ook gelijk een hoop scheelde (geen lag meer gehad).

Maar nu had ik al een paar dagen het probleem dat de hele set zoek was na een reboot, Setpoint gaf aan dat het allemaal prima in orde was, maar de Bluetooth icon in de taakbalk bleef wit, na meerdere pogingen kon ik de boel weer opnieuw connecten met het hele key verhaal.

Ik heb nu net de prioriteit op hoog gezet en heb net mijn eerste reboot zonder ellende sinds tijden gehad. Ik vind de feedback van Logitech in deze wat karig en ik heb me een aantal keer flink op zitten vreten over het feit dat een dure set gewoon probleemloos moet werken.

Maar als de boel eenmaal werkt ben je weer zo blij als een klein kind. Gisteren had ik de Mediapad mee naar buiten, da's een afstand van een meter of tien en het werkte probleemloos. Het spatieprobleem hebikookweleens, maar ik heb nog altijd het idee dat dit ook aan mijn ligt, ik zie het trouwens vaak terug op diverse fora (zullen die allemaal een DiNovo hebben dan ?? :P. ).

Hoe dan ook, echt een heerlijke set, zolang het werkt, ik hoop dat ik nu ook van alle ellende af ben en anders moet ik ook maar eens aan die clean boot installatie denken. De laatste problemen die ik had waren trouwens (inderdaad) verholpen door de dongle er even uit en in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Ik heb net weer setpoint geinstalleerd en normaal kan je instellen welk programma je wilt opstarten met de Medie-toets echter nu kan ik alleen MediaPlayer uitkiezen. Dus nu werken de media-toetsen niet met WinAmp. Weet iemand hoe ik dit weer kan instellen, vind WM maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Versteegrob schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:23:
Ik heb net weer setpoint geinstalleerd en normaal kan je instellen welk programma je wilt opstarten met de Medie-toets echter nu kan ik alleen MediaPlayer uitkiezen. Dus nu werken de media-toetsen niet met WinAmp. Weet iemand hoe ik dit weer kan instellen, vind WM maar niks.
Je kunt gewoon een toepassing selecteren, en dan naar winamp.exe linken in de installatiefolder. klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben van plan deze set aan te schaffen. Ik zoek me elke keer een ongeluk naar een toetsenbord dat aan m'n eisen voldoet. Elke keer is het weer raak en koop ik er 1 die het net niet helemaal is. Daarom moet de DiNovo er nu maar eens komen.

Ik vraag me alleen af in welke layout hij geleverd wordt. Ik moet namelijk persee een toetsenbord hebben waarbij de backslash boven de enter zit. Maar bij veel Logitech toetsenborden zie ik een layout waarbij dat niet het geval is, zoals de DiNovo for Notebooks:
Afbeeldingslocatie: http://www.dinoxpc.com/Mobile/TESTS/NOTEBOOK/KitLogitech_DiNovo/images/CIMG0911.JPG

Volgens mij ligt dat aan de importeurs/leveranciers, want als ik een toetsenbord tegen kom met zo'n layout, is er ook geen enkele andere winkel/webshop die de "juiste" layout heeft.

Als ik de DiNovo Media Desktop neem, wil ik dat hij deze keyboard layout heeft:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/2997.jpg

Kan iemand me vertellen welke layout standaard wordt geleverd in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
De standaard layout die wordt gelevered is die met de hoge enter. Dus de backslash ernaast.

Let ook op, want als afbeelding op de doos staat wel de layout die je zoekt.

waarom wil je eigenlijk per sé een tb met die layout? een vriend van me had dat ook maar vind die met de hoge enter beter nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
TranceSetter schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:23:
De standaard layout die wordt gelevered is die met de hoge enter. Dus de backslash ernaast.

Let ook op, want als afbeelding op de doos staat wel de layout die je zoekt.

waarom wil je eigenlijk per sé een tb met die layout? een vriend van me had dat ook maar vind die met de hoge enter beter nu...
Hmm dat is minder... Ik wil persee die layout omdat ik als systeem-/netwerkbeheerder werk en ik er slecht tegen kan om steeds met andere keyboard layouts te moeten werken. Thuis met deze layout, bij klanten de layout met de backslash boven de enter. Dan word ik serieus helemaal gestoord.

Het is ook echt een Logitech "kwaaltje", want ik kom het vrijwel alleen bij dat merk tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door mjszwo op 22-07-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik zit met hetzelfde probleem, ook opzoek naar een horizontale Enter-toets. Tot nu toe heb ik de 2.0 en Laser set zowel met een horizontale als verticale toets gezien. De Notebook set plaatjes hebben volgensmij állemaal een verticale enter-toets, heeft iemand die ooit met een horizontale gezien?

Ik zoek ook nog eens een zilveren versie. De Laser vind ik eigenlijk te duur op het moment, en de 2.0 is moeilijk verkrijgbaar en afaik niet in het zilver. De Notebook versie lijkt ook zilver te zijn, alleen zit je dan met een verticale enter...

Kan iemand me trouwens vertellen hoe het bereik in de praktijk is? Ik zit hier met een Logitech Cordless Desktop, maar als ik het toetsenbord op m'n schoot neem op ±1.5 afstand van de receiver komt er vrijwel niks meer door :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Serenity schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:21:
Ik zit met hetzelfde probleem, ook opzoek naar een horizontale Enter-toets. Tot nu toe heb ik de 2.0 en Laser set zowel met een horizontale als verticale toets gezien. De Notebook set plaatjes hebben volgensmij állemaal een verticale enter-toets, heeft iemand die ooit met een horizontale gezien?

Ik zoek ook nog eens een zilveren versie. De Laser vind ik eigenlijk te duur op het moment, en de 2.0 is moeilijk verkrijgbaar en afaik niet in het zilver. De Notebook versie lijkt ook zilver te zijn, alleen zit je dan met een verticale enter...

Kan iemand me trouwens vertellen hoe het bereik in de praktijk is? Ik zit hier met een Logitech Cordless Desktop, maar als ik het toetsenbord op m'n schoot neem op ±1.5 afstand van de receiver komt er vrijwel niks meer door :'(
Zelf heb ik alleen ervaring met de 2.0 en laser-set van de Dinovo-serie, en doordat ze beide gebruik maken van Bluetooth kan ik makkelijk 10 meter van de ontvanger af gaan zitten en dan nog werkt hij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik neem de gok maar, setje ziet er gewoon té strak uit :)

Heb de Notebook versie net besteld, dan maar wennen aan de vage enter-toets. Notebook versie niet meer op voorraad bij de betreffende webshop... zou het een teken zijn? :)

[ Voor 28% gewijzigd door Serenity op 24-07-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

Ik heb net ook een diNivo gehaald, de notebook versie. Hij typt super en het is gewoon een top ding. Alleen heb ik het numpad nog niet werkend 'naast' het toetsenbord. Dat als ik bijvoorbeeld een IP in wil voeren, dat dit gebeurd via de numpad. Weet iemand hoe dit moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excorio
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Heeft iemand de dinovo media desktop laser (die met die dongle) al geprobeerd op een dongle van een ander merk bijvoorbeeld de Sitecom CN-521 Bluetooth 2.0 EDR? Kan tot maximaal 100m en zit een antenne op. Ben benieuwd of zoiets lukt, dan is dat een mooie oplossing voor die verlengkabel.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bert.meijberg/sitecom_cn521_2.0EDR_100m.jpg

Grtz, Excorio

[edit]
Link plaatje veranderd

[ Voor 14% gewijzigd door Excorio op 04-08-2006 17:44 ]

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:07
Heb vandaag bericht gehad van logitech dat ik een nieuwe set krijg opgestuurd omdat de media pad van mijn dinovo 2.0 eigenlijk sinds het begin al niet goed is.
Nu vroeg ik mij af, of beter hoopte ik, na het lezen van enkele berichten, dat ik misschien wel een nieuwe laser set krijg toegezonden, omdat de dinovo 2.0 niet meer in de markt is. Wat is jullie ervaring hiermee?

Verder wel goed geregeld, ik krijg een nieuwe toegestuurd, zodra ik die heb moet ik de volgende onderdelen versturen naar zwitserland (omdat de hele set sturen gewoon te duur is)
- Batterijklepjes van toetsenbord, muis en mediapad.
- Pootjes van het toetsenbord.
- Plugjes (USB en PS/2) van de mediahub. (afknippen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN
  • Laatst online: 14-07 16:32

PeNGuiN

't Is Wat...

Zijn er nog meer mensen met dezelfde problemen als ik?

- Af en toe heb ik vertraging, dan 'hangen' de toetsaanslagen even in limbo een paar seconden en dan worden ze ineens alsnog 'gedaan'
- Ik krijg het NIET voor elkaar om ook maar één ander apparaat te laten pairen met die Logitech Bluetooth 2.0 EDR dongle.

Ik heb alles al geprobeerd nu:

- WIDCOMM drivers (werken niet)
- Herinstall Setpoint (helpt niet)
- Handmatig apparaat toevoegen (is niet terug te vinden ? Geen driver dus: ingebakken in XP?)

Ik krijg gewoon geen My Bluetooth Places tevoorschijn in de taskbar en Explorer en ik kom dus niet verder dan de muis en het keyboard instellen via Setpoint.

Nog nooit zoveel shit meegemaakt met Bluetooth; op mijn vorige laptop werkte het altijd foutloos |:(

HELP :)

Dr. Phil himself!

• Excorio
  • Niet online
Excorio schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:41:
Heeft iemand de dinovo media desktop laser (die met die dongle) al geprobeerd op een dongle van een ander merk bijvoorbeeld de Sitecom CN-521 Bluetooth 2.0 EDR? Kan tot maximaal 100m en zit een antenne op. Ben benieuwd of zoiets lukt, dan is dat een mooie oplossing voor die verlengkabel.

[afbeelding]

Grtz, Excorio

[edit]
Link plaatje veranderd
Heeft niemand hier een antwoord op?
Of dit al eens geprobeerd of iemand kent die dit heeft geprobeerd?

Grtz, Excorio

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:20

AceRimmer

What a guy...

AEZscf schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:43:
Heb vandaag bericht gehad van logitech dat ik een nieuwe set krijg opgestuurd omdat de media pad van mijn dinovo 2.0 eigenlijk sinds het begin al niet goed is.
Nu vroeg ik mij af, of beter hoopte ik, na het lezen van enkele berichten, dat ik misschien wel een nieuwe laser set krijg toegezonden, omdat de dinovo 2.0 niet meer in de markt is. Wat is jullie ervaring hiermee?

Verder wel goed geregeld, ik krijg een nieuwe toegestuurd, zodra ik die heb moet ik de volgende onderdelen versturen naar zwitserland (omdat de hele set sturen gewoon te duur is)
- Batterijklepjes van toetsenbord, muis en mediapad.
- Pootjes van het toetsenbord.
- Plugjes (USB en PS/2) van de mediahub. (afknippen)
Begin dit jaar heb ik hetzelfde gehad met mijn diNovo 1.0 (?). Mediapad was compleet dood.
Ook hetzelfde verhaal met de klepjes, stekkertjes enzo opsturen. Kreeg toen een 2.0 set terug.
Waarschijnlijk hebben ze nog wel 2.0 sets, maar wie weet heb je geluk... 8)

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Anoniem: 183862

AceRimmer schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:27:
[...]

Begin dit jaar heb ik hetzelfde gehad met mijn diNovo 1.0 (?). Mediapad was compleet dood.
Mijn mediapad 1.0 is ook dood, vraag; heb je de originele bonnen nodig om een nieuwe opgestuurd te krijgen?? Die bonnen kan ik nooit meer vinden....

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Anoniem: 183862 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:47:
[...]

Mijn mediapad 1.0 is ook dood, vraag; heb je de originele bonnen nodig om een nieuwe opgestuurd te krijgen?? Die bonnen kan ik nooit meer vinden....
Tip: koop een ordner en maak met een perforator gaatjes in facturen/bonnen zodat je ze mooi op kunt bergen :) Dit kun je voor allerlei dure aankopen doen. Erg handig!
Er zit 5 jaar garantie op de Dinovo set en volgens mij is ie nog niet eens 5 jaar uit? Dus denk dat het ook wel zonder kan. Bij mijn omruiling van de Logitech Z-680 hoefden ze ook geen bon (had hem nog wel). Was zelfs 3 maanden over de garantie heen _/-\o_

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

ck2000nl schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:16:
[...]

Tip: koop een ordner en maak met een perforator gaatjes in facturen/bonnen zodat je ze mooi op kunt bergen :) Dit kun je voor allerlei dure aankopen doen. Erg handig!
_/-\o_
Helemaal gelijk.... Ik heb ook zo'n ordner (wat zeg ik een plankje vol) en zelfs een perforator, maar sommige bonnen raken gewoon kwijt. In elk geval bedankt voor je reactie, ik ga t gewoon proberen.

edit: tikkie direct misschien, is niet bedoeld om af te z**ken

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 183862 op 24-08-2006 23:45 ]

• AceRimmer
  • Laatst online: 12:20

AceRimmer

What a guy...

Anoniem: 183862 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:47:
[...]

Nee, het serienummer van toetsenbord, mediapad en muis doorgeven was genoeg.
(En natuurlijk het opsturen van de onderdelen, maar dat was pas nadat ik de nieuwe set had ontvangen).

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Ace,

Ook bedankt voor je reactie, neem aan dat je direct contact gehad hebt met Logitech Benelux? En niet via de toko waar je het spul gekocht hebt.

edit: gebeld en ja hoor ze sturen een nieuwe op.... Toppie service!

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 183862 op 25-08-2006 12:23 ]

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:27

vanDaal

-ismeereentje

Zie ik het nou verkeerd, of is de prijs van de Logitech diNovo Media Desktop 2.0 flink gekelderd?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?ProduktID=103214

[ Voor 38% gewijzigd door vanDaal op 07-09-2006 13:42 ]

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:48
vanDaal schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:34:
Zie ik het nou verkeerd, of is de prijs van de Logitech diNovo Media Desktop 2.0 flink gekelderd?

[afbeelding]
Je ziet het verkeerd

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 22:04

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Ik wordt zo langzamerhand zo moe van dit setje.
Tuurlijk geweldig mooi en hij typt zeldzaam goed, maar de ellende met connecten.
Regelmatig moet ik plots weer alles connecten omdat alles dienst weigert. Zit je te typen kapt plots de hele boel ermee. En dit gebeurt iets te vaak.
Tevens is de software behoorlijk slecht. Het kan zo zijn dat na een herstart alle instellingen weer op default staan. Nou moet ik zeggen dat de laatste drivers gelukkig iets beter zijn.
Daar koop je natuurlijk geen duur toetsenbord voor.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• Double J
  • Laatst online: 13-01 09:20
Hmmm, dan heb je het niet getroffen :/

Ik heb de dinovo / laser versie. Werkt perfect, geen enkel probleem. In het begin wel. Totdat ik de bluetooth dongle via een verlengkabel op mijn bureau heb gelegd.
Sindsdien..... Geweldig die dinovo!

Misschien helpt dat bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excorio
  • Niet online
Ik neem aan dat niemand dus geprobeerd heeft het met die andere Bluetooth 2.0 EDR dongle te connecten.

Een ding vraag ik mij af, waarom gaan jullie akkoord met een verleng kabel. Het is een draadloos setje, dat neem ik omdat ik die kabels niet wil. Nu werkt deze alleen met een verlengkabel, vind ik een beetje debiel en ook rede geweest dat ik gelijk terug gestuurd heb.

Grtz,
Excorio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik ben ook aan het twijfelen over een dinovo.

De laser lijkt me leuk maar die mediapad is wat duur, ideaal zou de notebook versie met rf zijn maar dan met een mx1000 muis, maar als je dat los koopt zit je weer aan de prijs van de laser.

Alleen zie ik nu 3 versies, maar ik vind geen info over de edge versie.

* diNovo Cordless Desktop f Notebooks/BE 105keys USB = 111
* diNovoEdge Desktop/BE USB Azerty = 169
* diNovo Media Desktop Laser/BE USB Azerty = 195

Ik zie nu wel dat de mx1000 eol is en vervangen is door "MX Revolution Cordless Laser Mouse"

[ Voor 9% gewijzigd door Tomsworld op 24-09-2006 18:38 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Ik heb mijn Logitech diNovo Media Desktop 2.0 gisteren bij Completer opgehaald voor 98,- :*)

* vanDaal ziet dat de prijs inmiddels weer aan het stijgen is bij de overige shops :?

Ik ben nog aan het kijken naar alle mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Inmiddels zit ik al een hele tijd nu en dan weer eens te denken aan het aanschaffen van dit setje. De punten die me tot nog toe nog tegenhouden zijn:

1. de prijs
2. de problemen met connecten / lag
3. werkt het op linux?

Punt 1 is vooral een kwestie van prioriteiten stellen, daar kom ik dus wel een keer uit en als ik de meeste reacties lees is het setje qua comfort zeker de prijs waard.
Punt 2 kan als ik het zo lees opgelost worden met een verlengkabeltje, niet erg elegant natuurlijk maar het is een oplossing als het anders niet gaat.
Punt 3 baart me dan nog de meeste zorgen, Ik las al wel ergens dat het 2.0 setje onder linux zou moeten werken (alleen geen display op de keypad) maar hoe zit dit bij de laser versie? Heeft er hier iemand ervaring met deze set onder (Ubuntu) linux?

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

Even een kick voor de volgende vraag: ik heb deze set hier nu een hele tijd liggen, zonder te gebruiken, omdat de install hopeloos mis ging en het ding niet of nauwelijks wilde werken. Ik ben echter nu bezig mijn nieuwe PC aan de praat te krijgen. Wie kan me vertellen wat nu de beste wijze is voor installeren. Moet je de standaard XP bluetooth drivers gebruiken? Of toch degene die bij dit setje geleverd worden? En moet ik dat SetPoint installeren of niet? Ik vond het een gedrocht dat veel teveel ruimte in nam, dus als het zonder kan: top! Als iemand die hier een beetje handig in geworden is door veel te proberen wat meer over kan zeggen, dan zou dat erg nuttig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:29
Anoniem: 76345 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:01:
Even een kick voor de volgende vraag: ik heb deze set hier nu een hele tijd liggen, zonder te gebruiken, omdat de install hopeloos mis ging en het ding niet of nauwelijks wilde werken. Ik ben echter nu bezig mijn nieuwe PC aan de praat te krijgen. Wie kan me vertellen wat nu de beste wijze is voor installeren. Moet je de standaard XP bluetooth drivers gebruiken? Of toch degene die bij dit setje geleverd worden? En moet ik dat SetPoint installeren of niet? Ik vond het een gedrocht dat veel teveel ruimte in nam, dus als het zonder kan: top! Als iemand die hier een beetje handig in geworden is door veel te proberen wat meer over kan zeggen, dan zou dat erg nuttig zijn. :)
Ik heb toevallig dit setje gisteren aangeschaft met veel gezeur omdat de boel niet goed werkte. Hierna besloot ik het even overnieuw te doen. Eerst heb ik setpoint260btenu.exe gedownload en daarna de oude setpoint en bluetooth drivers van mijn pc afgemieterd. Daarna even opnieuw opgestart en bij het login scherm van windows even alles gepaired met de connect knopjes en vervolgens ingelogd.
Hierna heb ik gewoon setpoint geinstalleerd en alle aanwijzingen opgevolgd (Secure connecten duurt laaang).
Na de installatie + reboot werkte alles gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184251

jow manne,

Ik ben helemaal verliefd geworden op de diNovo O+ Maar nu heb ik een vraag:

1. Er zijn best veel problemen met de bluetooth set (desktop laser), deze kost 175,- Is het niet beter om de diNovo "for notebooks" te nemen aangezien deze op infra rood werkt? dan koop ik er een MX1000 midnight bij en dan ben ik 100 + 50 = 150,- euro kwijt voor een meschien wel betere set ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
vanDaal schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:00:
Ik heb mijn Logitech diNovo Media Desktop 2.0 gisteren bij Completer opgehaald voor 98,- :*)

* vanDaal ziet dat de prijs inmiddels weer aan het stijgen is bij de overige shops :?

Ik ben nog aan het kijken naar alle mogelijkheden.
Een beetje een late reactie, maar is dat niet de notebook uitvoering?

Notebook: €89,40
Laser: €174,87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Laatst online: 25-12-2021
Ik heb blijkbaar geluk gehad, want ik heb de Logitech diNovo Media Desktop 2.0 voor €99,9 kunnen kopen :*)
Blijkbaar een stock-verkoop ofzo, want die winkel heeft hem ondertussen niet meer. Hij is onderweg, hopelijk komt hij snel aan :) De muis is wat minder, maar da's niet zo erg want ik heb ondertussen een MX revolution en ga de muis van de diNovo icm mijn laptop proberen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 09:42

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 184251 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 01:27:
jow manne,

Ik ben helemaal verliefd geworden op de diNovo O+ Maar nu heb ik een vraag:

1. Er zijn best veel problemen met de bluetooth set (desktop laser), deze kost 175,- Is het niet beter om de diNovo "for notebooks" te nemen aangezien deze op infra rood werkt? dan koop ik er een MX1000 midnight bij en dan ben ik 100 + 50 = 150,- euro kwijt voor een meschien wel betere set ?
Ik hoop toch van harte dat het niet met infrarood werkt, anders gaat het natuurlijk nooit fatsoenlijk werken. Voor infrarood moeten zender en ontvanger direct zicht op elkaar hebben! Nee, ik gok dat de Notebook versie radiografisch werkt, in tegenstelling tot de Bluetooth sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Marco schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 08:04:
[...]

Een beetje een late reactie, maar is dat niet de notebook uitvoering?

Notebook: €89,40
Laser: €174,87
Nope, je hebt ook nog een tussenversie. Zonder laser:
pricewatch: Logitech diNovo Media Desktop 2.0

Maar de prijzen zijn inmiddels al weer gestegen, heel vreemd.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?ProduktID=103214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

b00m schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:33:
Ik heb toevallig dit setje gisteren aangeschaft met veel gezeur omdat de boel niet goed werkte. Hierna besloot ik het even overnieuw te doen. Eerst heb ik setpoint260btenu.exe gedownload en daarna de oude setpoint en bluetooth drivers van mijn pc afgemieterd. Daarna even opnieuw opgestart en bij het login scherm van windows even alles gepaired met de connect knopjes en vervolgens ingelogd.
Hierna heb ik gewoon setpoint geinstalleerd en alle aanwijzingen opgevolgd (Secure connecten duurt laaang).
Na de installatie + reboot werkte alles gewoon goed.
Okay, dat klinkt veelbelovend. Ik heb inderdaad ook SetPoint eraf gemieterd, maar toen werkte de set nog niet. Toen heb ik de drivers verwijderd, die vanzelf weer geinstalleerd werden toen ik de dongle in een USB port propte. De set doet het nu op zich, maar de specifieke Logitech functionaliteit (met name voor alle speciale knoppen) nog niet natuurlijk. Maar de kans is dus aanwezig dat als ik nu, met werkende set, SetPoint installeer, dat de boel gewoon gaat werken? Dan gaan we dat maar eens proberen - ik durfde het eigenlijk niet aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-07 23:00
Gewoon doen, en als het niet werkt, met Systeemherstel weer terug gaan! :)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gedaan, en het werkt. Dus voor mensen die vragen hebben over het installeren van de DiNovo Laser set (geldt denk ik ook voor andere bluetooth sets die SetPoint gebruiken):

1) Gooi de CD in de vuilnisbak
2) Sluit de dongle + keyboard + keypad + muis aan, en controleer dat het helemaal werkt (zo niet, dongle verwijderen, drivers verwijderen en dongle opnieuw plaatsen)
3) Download SetPoint van de Logitech website
4) Installeer deze, en kies voor het gebruiken van de huidige bluetooth drivers (dus niet de Logitech drivers, da's nergens voor nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-07 22:53

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik gebruik de dinovo icm met een g7 muis (dinovo sinds 2 jaar, g7 sinds begin dit jaar) en een tijdje terug begon een aantal knoppen los te laten. Nu heb ik een aantal knoppen die niet vastgeklikt kunnen worden. In het begin was het niet storend omdat ik gewoon kan blinddtypen en exact weet waar welke knop hoort, dus bij het typen druk ik op het ronde rubbertje wat zich onder de knoppen bevind. Echter sinds een paar weken maak ik veel meer typefouten doordat de knoppen blijven haken of het helemaal niet doen (betreft de toetsen zonder kapje).

Geeft logitech hier ook garantie op of moet ik nu uitkijken naar een nieuw setje? OF weet iemand misschien waar je reserve knoppen kan aanschaffen, want misschien dat ik dan de knoppen kan vastklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Mijn diNovo set is vandaag aangekomen 8)
Alleen heeft de mediapad (apart numeriek toetsenbordje) lichte gebruikssporen :( (een paar kleine krasjes op die ronde knop voor volgende/vorige/etc...). Niet veel, maar toch teveel om vers uit de doos te komen die niet verzegeld was nota bene.
Dat wordt een mailtje richting leverancier.

Wel leuk dat de bluetooth-muis zonder problemen met de ingebouwde bluetooth van mijn laptop werkt, zo heeft die ook een draadloos muisje 8) Voor mijn desktop heb ik namelijk al een MX Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:29
Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:59:
Gedaan, en het werkt. Dus voor mensen die vragen hebben over het installeren van de DiNovo Laser set (geldt denk ik ook voor andere bluetooth sets die SetPoint gebruiken):

1) Gooi de CD in de vuilnisbak
2) Sluit de dongle + keyboard + keypad + muis aan, en controleer dat het helemaal werkt (zo niet, dongle verwijderen, drivers verwijderen en dongle opnieuw plaatsen)
3) Download SetPoint van de Logitech website
4) Installeer deze, en kies voor het gebruiken van de huidige bluetooth drivers (dus niet de Logitech drivers, da's nergens voor nodig)
Nice.
Ik moet toegeven dat het bijna mis ging hier, na een kleine pc crash veroorzaakt door software van mijn videokaart. En de hierop volgende reboot kon ik geen van de onderdelen meer pairen. Na 3 uur werk en een hoop reboots werkt het eindelijk weer goed. System restore, bluetooth software eraf, setpoint eraf, alle software er weer op en het werkt weer zoals het hoort :)

* Raegin gaat weer verder met wennen aan het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103927

Ik heb hier de Dinovo 2.0 al een tijd in mijn bezit. Werkt op zich lekker, maar wilde toch even de nieuwste drivers installeren (3.30 BlueTooth op XP) . Heeft iemand deze al geinstalleerd gekregen? Ik krijg bij de installatie namelijk de melding :

De versie van de Logitech Setpoint Software die nu geinstalleerd wordt, biedt geen ondersteuning voor uw Logitech-apparaten voor Bluetooth. Deze installatie moet worden afgebroken.

Ik heb mijn vorige setpoint en widcomm er afgehaald en verder geen andere bluetooth draaien.
Neem aan dat ze drivers wel eerst testen voordat ze deze op de website zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Laatst online: 11:16

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Anoniem: 103927 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:28:
Ik heb hier de Dinovo 2.0 al een tijd in mijn bezit. Werkt op zich lekker, maar wilde toch even de nieuwste drivers installeren (3.30 BlueTooth op XP) . Heeft iemand deze al geinstalleerd gekregen? Ik krijg bij de installatie namelijk de melding :

De versie van de Logitech Setpoint Software die nu geinstalleerd wordt, biedt geen ondersteuning voor uw Logitech-apparaten voor Bluetooth. Deze installatie moet worden afgebroken.

Ik heb mijn vorige setpoint en widcomm er afgehaald en verder geen andere bluetooth draaien.
Waren die die niet voor VISTA ?

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustyTank
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik ben het zo ontzettend zat met dit bordje (media desktop ?.0) !
(zo dat is eruit, nu het probleem)

Ik heb een aantal weken geleden Vista Home Premium geinstaleerd (legale OEM versie). Er zijn nog geen goede drivers beschikbaar, maar Logitech geeft aan dat je 330 gewoon kan gebruiken, als je de widcom driver maar verwijderd.
Na veel gedoe (en aansluiten van ouderwetse muis en TB) doet het bordje en muis het weer, inclusief de media knoppen. Maar ik moet het bord iedere keer opnieuw connecten (knop dongle en knop onder toetsenbord) als ik de computer een nachtje uit heb gehad.
Logitech site geeft aan dat de radio frequentie verbroken is en dat je dit kan oplossen door de batterijen er een half uur uit te halen en de boel te resetten. Dit heb ik nu ook al een paar keer gedaan, maar dat lost het probleem ook niet op.

Iemand enig idee wat het nog meer kan zijn??? Of moet ik de boel opsturen naar Logitech?

Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Je hebt gelijk dat er nog geen Widcomm-drivers zijn voor Vista, maar de 3.3 BT-drivers zijn al sinds een week uit. Ik neem aan dat je die gebruikt, aangezien die ervoor bedoelt zijn. Als je hiermee een goede verbinding hebt gemaakt (met de pincodes enzo) lijkt het mij dat die niet meer verloren gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsunami op 01-03-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breeeem
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-07 16:13
Anoniem: 103927 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:28:

Dit probleem heb ik dus ook in XP pro. Allereerst setpoint en widcomm verwijderd.

Heb dualboot draaien met vista en xp en in vista draait het wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Laatst online: 11-07 13:51
paar vraagjes:

werkt het toetsenbort van de bluetooth versie in het bios? (zat laatst bij maat met el cheapo logitech cordless desktopje en daar werkte het gewoon volledig niet in het bios, in tegenstelling tot mijn oude, nu kapotte, desktop mx die trouwens ook radiografisch was??)

ALS je alles fatsounlijk installed en configged, is het dan mogelijk om volledig geen connectie of lag problemen te krijgen, nooit....? (zoals met mijn oude desktop mx set bijvoorbeeld wel lukte? als ik al die topics hier zo lees is het met de nieuwe alleen maar moeilijker geworden)

[ Voor 8% gewijzigd door Mastakilla op 03-03-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Mastakilla schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:54:
werkt het toetsenbort van de bluetooth versie in het bios? (zat laatst bij maat met el cheapo logitech cordless desktopje en daar werkte het gewoon volledig niet in het bios, in tegenstelling tot mijn oude, nu kapotte, desktop mx die trouwens ook radiografisch was??)
Jep, moet je bios wel goed zijn ingesteld. Ging bij mij ook niet in het begin, maar na een instelling aan te passen (iets met usb keyboard, weet niet meer precies wat) was het opgelost.
ALS je alles fatsounlijk installed en configged, is het dan mogelijk om volledig geen connectie of lag problemen te krijgen, nooit....? (zoals met mijn oude desktop mx set bijvoorbeeld wel lukte? als ik al die topics hier zo lees is het met de nieuwe alleen maar moeilijker geworden)
Nee, helaas. En dat wordt pijnlijk duidelijk in games zoals trackmania nations :(
'k Heb eigenlijk al wat spijt van mijn aankoop, had beter een G15 gekocht. Als dus iemand een Logitech diNovo Media Desktop 2.0 wilt ;) Voor desktop-werk is het een super-bordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Het verschilt toch per persoon volgens mij, ik lees inderdaad van veel mensen hier dat ze veel lag hebben en/of een USB-verlengsnoer nodig hebben om geen lag meer te krijgen, maar ik heb zelf met mijn Laser-setje amper lag gehad. Ik heb soms dat mijn MX1000 ineens wat achter de feiten aanloopt, maar dit is kort daarna weer verdwenen en het grootste deel van de tijd is de responsetijd gewoon prima. Het tobo en de MediaPad gebruik ik op het moment niet omdat ik nog nieuwe batterijen moet kopen, maar daar heb ik nog minder problemen mee gehad dan met mijn muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Laatst online: 11-07 13:51
als het nog steeds twijfelachtig is, dan is ie vrees ik zijn geld niet waard

als ik goed begrijp is er gewoon nog geen fatsounlijk bluetooth set die gewoon altijd werkt en niet gaat haperen ofzo (mx5000 lees ik helemaal al niets goed over)

wel vreemd want mijn jaren oude desktop mx deed dit gewoon wel jaren lang (en radiografisch zou toch inferieur zijn aan bluetooth?)

zijn er nog fatsounlijke radiografische sets dan?

is die truuk met het verlengsnoer trouwens een altijd werkende oplossing voor de connectie problemen? (is het "te dicht bij staan" maw de oorzaak voor alle connectie problemen? ik heb nl al eens gehoort dat je voor een fatsounlijke wifi connectie best minimaal 3m tussenlaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Mastakilla schreef op zondag 04 maart 2007 @ 00:54:
als ik goed begrijp is er gewoon nog geen fatsounlijk bluetooth set die gewoon altijd werkt en niet gaat haperen ofzo (mx5000 lees ik helemaal al niets goed over)

wel vreemd want mijn jaren oude desktop mx deed dit gewoon wel jaren lang (en radiografisch zou toch inferieur zijn aan bluetooth?)
Inderdaad vreemd, want met mijn wireless desktop optical heb ik dat probleem nooit gehad (bij die set was de muis wel aan de trage kant, maar dat was dan ook de eerste draadloze optische muis van Logitech, dus da's nog verstaanbaar ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Als er iemand geïnteresseerd is, ik doe mijn Logitech diNovo media desktop 2.0 (met mx900 optische muis dus) weg voor €100, nog anderhalf jaar in garantie en qwerty lay-out. Perfecte staat, foto's op aanvraag.
Woon wel in België (buurt van Gent), iets om rekening mee te houden (verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik zit er aan te denken om de Logitech diNovo Cordless Desktop for Notebooks, maar dan te gebruiken voor mijn desktop PC. Ik heb al een MX revolutions muis met zo een USB dongle. Kan ik daar ook de keybord op aansluiten of moet ik perse de dongle van het keybord ook aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-03 18:12
Ter uw aller info:

De Logitech diNovo Media Desktop Laser is nu in de aanbieding bij Alternate voor de ongelofelijk lage prijs van € 99,- !

Doe er uw voordeel mee zou ik zeggen.

De link naar de Alternate aanbieding

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik heb ook de dinovo laser aangeschaft, hij was E99,- bij de mediamarkt!!

Alles geinstalleerd en dat ging allemaal redelijk vloeiend. (nieuwste setpoint)
Echter, ik ben tegen 1 ding aangelopen waar ik niet helemaal zeker van ben.
Als ik msn opstart hoor ik 'pling' en gaat het msn mannetje op het Mediapad knipperen.
Echter dan doet hij niets als iemand zich aanmeld of als ik een bericht krijg (wat volgens mij wel zo zou moeten zijn).
Het enige wat in beeld blijft staan is: >Installeren<

Ook kun je ergens aangeven dat hij de gebruikersnaam laat zien, dat is me tot op heden ook nog niet gelukt.
Als ik muziek afspeel komt dat wel goed in het display te staan en volgens mij is alles ook goed aangesloten.

Iemand een idee wat dat >installeren<, icm het knipperende msn mannetje bij msn betekent?

Ik werk met outlook 2007 via exhange server, dus ik zal nog even uitproberen of dat werkt en dat zal ik dan nog wel even laten weten.

edit: Ik krijg geen berichtje als ik een email heb ontvangen :'(

[ Voor 5% gewijzigd door The Medic op 09-05-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Medic
niemand een idee hoe dit op te lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabadab
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 14:10

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

bij de MM in Utrecht was hij nog € 199,-
dus vandaag bij Alternate besteld voor € 99,- *O*

heb nu ook een toetsenbord met laptoptoetsen, typt helemaal fantastisch.
snap niet dat mensen kunnen typen op een gewoon toetsenbord, veel te diepe en zware aanslagen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AleSyS schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 07:54:
Ik zit er aan te denken om de Logitech diNovo Cordless Desktop for Notebooks, maar dan te gebruiken voor mijn desktop PC. Ik heb al een MX revolutions muis met zo een USB dongle. Kan ik daar ook de keybord op aansluiten of moet ik perse de dongle van het keybord ook aansluiten?
Ik heb toevallig binnenkort beide sets, dus ik zal het even proberen.
The Medic schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:52:
niemand een idee hoe dit op te lossen??
Heb je al gekeken naar de instellingen van je MediaPad in SetPoint? Ik denk dat daar gewoon iets niet goed staat, of eventueel iets niet aangevinkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Medic
Volgens mij staat dat allemaal wel goed hoor.
Heeft iemand anders dan ook >installeren< in het beeld staan wanneer msn net is aangemeld?
En verder heb ik dus in setpoint aangevinkt:

Voorkeuren voor kennisgevingen:
V E-mailkennisgeving inschakelen

en

wanneer ik een nieuw bericht, nieuwe e-mail of waarschuwing ontvang:
V speel een geluid af.

Ik las ergens anders dat het kan komen omdat je mails niet in de standaard inbox.dbx staan.
Dit zou bij mij goed het geval kunnen zijn aangezien ik gebruik maak van exchange server.
Iemand een idee of dat de verklaring kan zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door The Medic op 10-05-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Hallo,

Mijn probleem is als volgt.
Gister mijn setje gekocht, alles uitgepakt enz.
Muis op de oplader, nu werd ik net wakker. En knippert me muis nog steeds rood.

Zodra ik hem net erop zet, knippert ie heel even met groene lampjes, daarna knippert het onderste lampje weer rood. Het lijkt mij niet dat het een hele nacht duurt voordat de batterijen opgeladen zijn.

Ik krijg de muis dan ook niet geconnect, hij lijkt wel dood.

Daarom krijg ik ook de software niet geinstalleerd omdat alles geconnect moet wezen.

Weet iemand hoe ik mijn muis tot leven kan wekken.
(uiteraat staat het knopje op de muis op 'ON'.

Greetings

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-07 12:08

Zorro

Z

Ik had precies hetzelfde, nou snap ik waarom het een aanbieding was :/
Ik heb contact gehad met Alternate, die zeiden dat het waarschijnlijk een defect was, dus ik heb de set vanmorgen teruggestuurd.
Wel vreemd dat jij hetzelfde probleem hebt als ik, slechte batch zeker :?

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Na de reactie van Zorro. Ben ik maar terug gegaan naar de winkel. (EMPC)
Die hebben hem terug genomen, en ik zal spoedig op de hoogte gebracht worden over de vervanging.
We wachten af......

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaa
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Al ruim twee maanden ben ik in het bezit van de DiNovo Media Desktop;
echter heb ik vanaf het begin al gez**k met dit setje en vraag me toch wel af of écht niemand anders last ervan heeft:
  1. In het begin had ik regelmatig last van "vastlopers". De muis reageerde dan gedurende 20 seconden niet of het toetsenbord reageerde niet (leuk als je net aan het typen was aangezien de computer dan de knop 20 seconden vast houdt).
  2. De Logitech software eraf geknikkerd en een nieuwere versie opgezet, voor twee weken was ik er vanaf en werkte alles vlekkeloos.
  3. Na die twee weken begon de volgende ellende weer. Het gehele setje weigerde af en toe compleet dienst, soms bij het opstarten al niet en op andere keren wanneer de computer al aan stond. De Logitech software gaf doodleuk aan dat er wél verbinding was en er waren drastische maatregelen nodig om de boel weer werken te krijgen (dongle uit de USB poort trekken, "forced" power-off, etc.).
  4. Uiteindelijk liepen alle Windows Bluetooth instellingen (dinovo set, verbinding met telefoon en palm) in de soep. Logitech software weer verwijderd en alle bluetooth instellingen gedumpt; wéér opnieuw geinstalleerd en alles heeft toen weer een maand goed gewerkt.
  5. Echter sinds 1,5 week alweer gezeik. De besturing van de muis weigert met grote regelmaat, er vindt dan een soort "vertraging" plaats en een soort "tegensturing"; wil je op een bepaalde knop drukken ga je er finaal aan voorbij.
Zoals jullie wel begrijpen wordt ik goed ziek van dit setje en vandaag of morgen ligt het dus in de container.

De computer (Dimension c521) was bij aanschaf van de DiNovo set nog geen maand oud en had dus nog een "schone" Windows installatie (XP Pro).

Later is er een dual-boot opstelling gemaakt met Vista, en ook daar doen de problemen zich voor.

Probleem lijkt dus echt aan het DiNovo setje of de software voor aansturing daarvan te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179451

Sinds een dag in het bezit van de DiNovo Laser. Mooi setje en alles werkt goed zonder de USB verlengkabel. Installatie vanaf CDROM werkt voorspoedig. Daarna maar gelijk de update gedownload en dit werkt ook goed. Nu wordt om een passkey gevraagd wegens security redenen.

Het viel me op dat naast Winamp ook Creative en PowerDVD ondersteund wordt. Daarnaast kun je veel meer in Setpoint instellen als je ook uber options hebt geïnstalleerd. Dit kan op de volgende link .

Bij mij lukte overigens het connecten pas als ik de batterijen eruit en erin had gedaan. Al met al een mooi setje en nu kan ik muziek en video bedienen vanaf de bank in de woonkamer met de mediapad. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Wellicht een hele stomme vraag, maar waar heb je die software eigenlijk voor nodig?
Mijn setje werkt prima zonder dat ik ook maar iets geïnstalleerd heb.
Of is die software alleen maar voor het koppelen van andere apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
  • De WIDCOMM software zorgt ervoor dat je ook andere apparaten kan verbinden.
  • SetPoint zorgt ervoor dat je je knoppen kan instellen, bepaalde functies van de MediaPad in/uit kan schakelen (bijv. wel of geen IM-berichten laten zien, of welke naam je op het display wil laten zien als je computer opstart), batterij-indicatie van alle apparaten op je computer kan zien en een OSD hebt als je de zilveren knoppen gebruikt, dat soort dingen. SetPoint is wel wat aan de grote kant, maar al met al wel waard vind ik.
Ook uberOptions voegt inderdaad veel opties toe, enige nadeel vond ik is dat de taal op je MediaPad Engels wordt, dus o.a. je datum/tijdnotatie is anders. Maar ik heb nu wel fijn Flip3D onder de document-switcher van de MX1000 zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
@Tsunami:
Thanks, ik heb het dus niet nodig. :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste