Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.674 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Hydra schreef op zondag 06 maart 2005 @ 01:06:
Ghe, echt vaag. Vanavond met een paar guildgenoten Gnomeregan ingeweest. We hadden er twee level 40rs bij zitten, compleet overkill, makkie dus. Komen er opeens op een gegeven moment minstens 25 elites aanstormen! Waarschijnlijk een mob die de weg niet kon vinden en een kleine omweg nam, en daarbij even al z'n vriendjes uitnodigde. Meteen een wipe dus. Vervelende is dat je je dan ook nog eens het hele stuk weer terug mag knokken, omdat alle zone trash op een hele korte timer zit. *zucht*
Ah gnomeregan... Heb er gelukkig alle quests al gedaan, maar nu ben ik geobsedeerd geraakt door de uberhat die Mekgineer Thermaplugg met 8% chance dropt. Het is ZO moeilijk om een competente groep samen te stellen op Bloodscalp. Ben je een uur (!) bezig om een party van 5 te krijgen, vallen er halverwege mensen af, zijn ze compleet achterlijk, of blijken ze level 25 te zijn.

Als je 1 bot agro'd in een instance kun je NIET van em weg rennen. Heb het keer op keer meegemaakt dat een of andere achterlijke noob denkt dat hij in een instance van bots kan wegrennen zonder aan ons door te geven dat hij er 1 ge'agro'd heeft. BIJ DE BOSS komt heel gnomeregan ons op de nek springen en partywhiped ons in 10 secs :(
1x trouwens wel om kunnen lachen, een vrij hoge level engineer liep maar op te scheppen met zijn universal remote, dat hij robots kon overnemen. Hij: "look, i can make the little chicken walk right off the cliff!". Iedereen er om heen: NOOOO! don't! maar het was al te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:36:
[...]nee je betaald voor die tijd die je wilt spelen. Dat is dus 6 maanden aan 1 stuk of 3 maanden aan 1 stuk. Als jij in de 6 maanden op vakantie wilt gaan krijg jij er geen week extra bij. Als ze dat gingen doen zou het wel heel erg druk worden wtb betalingen en rekening houden met
Snap ik, maar die korting die je dan hebt voor 6 maanden is dan zo weer weg :) Doe mij maar 1 maand .... en dan pauzes inlassen of zo wanneer je wilt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Welke winkels hebben nog gamecards? ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
fixxx schreef op zondag 06 maart 2005 @ 20:41:
Ik ben dit weekend in Engeland bij mn vriendin (Reading vlakbij London) en hier is het ook helemaal uitverkocht. Ik sprak met een gozer in een klein game-zaakje die er meer vanaf wist. Blizzard heeft gewoon gekeken hoeveel mensen er in Europa Rpg's spelen, dit zijn er ongeveer 300.000. Ze hebben 400.000 games late printen met de verwachting deze nooit te verkopen binnen een paar maanden. De praktijk leert dus dat dit wel het geval is geweest door de buzz rondom de demo. Eind april komt er een oplage van 150.000 stuks op de Europese markt. Dus wie er nog 1 wel hebben: reserveren!
Veel mensen zeggen dat ze uitverkocht zijn dat spel ensow maar afgelopen vrijdag ben ik bij de MM geweest hier op de Alexandrium III in Rotterdam en daar kwam ik nog genoeg exemplaren tegen. Ik heb er direct toen ook 1 gehaald, ook de twee verschillende versies qua voorkant van de doos waar het spel in zat. Of dat nu nog het geval is weet ik niet maar lijkt mij sterk dat het nu uitverkocht is. Dus iedereen naar Rotterdam als je nog geen exemplaar hebt .... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
mabarto schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:01:
[...]

Veel mensen zeggen dat ze uitverkocht zijn dat spel ensow maar afgelopen vrijdag ben ik bij de MM geweest hier op de Alexandrium III in Rotterdam en daar kwam ik nog genoeg exemplaren tegen. Ik heb er direct toen ook 1 gehaald, ook de twee verschillende versies qua voorkant van de doos waar het spel in zat. Of dat nu nog het geval is weet ik niet maar lijkt mij sterk dat het nu uitverkocht is. Dus iedereen naar Rotterdam als je nog geen exemplaar hebt .... :+
Maat van mij moet er echt ASAP één hebben.

Hoeveel exemplaren schat je dat je zag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het nog mogelijk zijn een gamecard te kopen voor 11 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 21:10
Yay ben nu bijna lvl 44 Priest:d,
Iemand nog een idee of wow ergens verkrijgbaar is?

Offtopic: Johnnyv: wat is je ingame nick? ik speel ook op Shadow Moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 18:49
Heb laatst (donderdag) in Hoorn in een multimedia winkel op de Veemarkt (Geen idee how ie heet, maar ze hebben can alles (DVD,boeken,CD,games)voorkant is oranje dus niet te missen) een viertal exemplaren zien liggen voor een zeer schappelijke prijs van 35 Euro. Dus mocht in Noord-Holland nog een exemplaar willen hebben daar moet je wezen.

Ben zelf Tauren Druid (Seriph)/Undead Mage (Voodoovictim) op Tyralyon en heb Stoomwals al een paar keer voorbij zien komen. Zal volgende keer als ik je zie zwaaien.

[ Voor 3% gewijzigd door Seriph op 07-03-2005 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Okee het is vaak gevraagd, maar ook ik ben opzoek naar GameCards.

We spelen met een redelijk grote groep vrienden (rond de 8) en hadden via 1 persoon gamecards besteld bij GCShop.nl. Die heeft ons helaas te kennen gegeven niet genoeg cards te hebben om onze bestelling te leveren.

Aangezien we niet droog willen komen te staan ben ik opzoek naar een toko die nog een stapeltje heeft liggen, internet shop of een winkel tussen leeuwarden en groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:58
twiFight schreef op maandag 07 maart 2005 @ 06:37:
Okee het is vaak gevraagd, maar ook ik ben opzoek naar GameCards.

We spelen met een redelijk grote groep vrienden (rond de 8) en hadden via 1 persoon gamecards besteld bij GCShop.nl. Die heeft ons helaas te kennen gegeven niet genoeg cards te hebben om onze bestelling te leveren.

Aangezien we niet droog willen komen te staan ben ik opzoek naar een toko die nog een stapeltje heeft liggen, internet shop of een winkel tussen leeuwarden en groningen.
dat zal lastig worden. Als je het topic een beetje doorneemt zie je dat ze zeer slecht leverbaar zijn. Ik heb ze vandaag ook @ gcshop besteld en wacht met spanning af op het mailtje dat ik ze niet kan krijgen voor de 11e..

Hoe zit dat eigenlijk? Als ik mijn subscription stop zet ( dmv de Cancel recurring subscription plan optie ) Wordt ik dan niet gebilled op mijn 'niet bestaande' creditcard en kan ik als ik een card heb gewoon weer die subscription aanpassen en verder spelen met mijn lvl 34 char?

en oh ja nog een vraag .. als ik nu 2 timecards koop kan ik dan gewoon als de 1e is verlopen ( over 2 maanden ) de andere gebruiken of zit daar een houdbaarheidsdatum op van 2 maand?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:45

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb mij aangemeld dmv mijn ABN Wereldpas (er zit n Maestro logo van MasterCard op), mij is verteld dat die gebruikt kan worden als CC? klopt dat? want ik speel het spel nu wel bijna een maand... en ik wil straks niet ook droog komen te staan :P...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
x1dje schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:17:
[...]

ff een timecard halen is er niet bij, was gister bij dynabyte (purmerend), die hadden er 5 binnen gekregen waarvan er 4 gereserveerd waren en de 5de binnen een minuut verkocht was.
heb je ook level zero en TGX geprobeerd?

zelf heb ik een CC, maar ik ga voor de zekerheid ook ff een timecard halen denk ik, even kijken hoe dat systeem werkt :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
Seriph schreef op maandag 07 maart 2005 @ 03:21:
Heb laatst (donderdag) in Hoorn in een multimedia winkel op de Veemarkt (Geen idee how ie heet, maar ze hebben can alles (DVD,boeken,CD,games)voorkant is oranje dus niet te missen) een viertal exemplaren zien liggen voor een zeer schappelijke prijs van 35 Euro. Dus mocht in Noord-Holland nog een exemplaar willen hebben daar moet je wezen.

Ben zelf Tauren Druid (Seriph)/Undead Mage (Voodoovictim) op Tyralyon en heb Stoomwals al een paar keer voorbij zien komen. Zal volgende keer als ik je zie zwaaien.
Media Store XXL heet die winkel.

Vriend van me heeft daar ook nog 2 explemplaren vandaan gehaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op maandag 07 maart 2005 @ 07:17:
ik heb mij aangemeld dmv mijn ABN Wereldpas (er zit n Maestro logo van MasterCard op), mij is verteld dat die gebruikt kan worden als CC? klopt dat? want ik speel het spel nu wel bijna een maand... en ik wil straks niet ook droog komen te staan :P...
Ik heb ook een wereldpas van ABN AMRO met logo van MasterCard, maar die CC die moet je apart aanvragen. Gelukkig heb ik die moet hem alleen even deze week activeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Wow vet hoor!
We're testing the character transfer system, and hope to be able to offer this in all regions in not too long.
--------------------------------------------------------------------------------
Thundgot
Community Manager, English

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
ik weet niet of jullie het hebben gezien maar ik kan nu mijn Payment Methode bij Account Management aanpassen?

edit:
hier stond niks O-)

[ Voor 72% gewijzigd door butsj op 07-03-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
even een vraagje aan andere leatherworkers

verkopen jullie de stuff die jullie maken aan NPC's of in de AH?

ikzelf vraag altijd eerst of guildmembers er 1 mogen hebben en de rest dump ik bij de NPC's, zeker als het om lvl up items gaat

armor kits gooi ik in de bank, altijd handig

mar ik zit nu op de 180 ongeveer met leatherworking skill en raak een beetje op een dood punt :/ alles is groen bij mij en heb nog maar 2 of 3 gele/oranje items

gisteren wel Green Whelp Armor gemaakt en op de AH gegooid, ik heb er ook 1 voor mezelf bewaard :P en zou er best meer willen maken, ware het niet dat de droprate van die scales gewoon ruk is.

Wat gebruiken jullie om je skill te levellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
butsj schreef op maandag 07 maart 2005 @ 08:18:
ik weet niet of jullie het hebben gezien maar ik kan nu mijn Payment Methode bij Account Management aanpassen?

edit:
[afbeelding]
ja...

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
sorry, ik had dit over het hoofd gezien.
het is nog vroeg :+

Ik ben nu zelf lvl38 en ben al wat bezig met sparen voor een mount (heb atm 32g).
Het is niet niks om zomaar even 90g op te hoesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
butsj schreef op maandag 07 maart 2005 @ 08:42:
[...]

sorry, ik had dit over het hoofd gezien.
het is nog vroeg :+

Ik ben nu zelf lvl38 en ben al wat bezig met sparen voor een mount (heb atm 32g).
Het is niet niks om zomaar even 90g op te hoesten :)
Al ben ik er van bewust dat een paladin een gratis mount zou moeten krijgen, althans dat is mij verteld, ben ik nu ook aan het sparen. Ben nu lvl 34,5 en zit @ 15 g nu. Wat ik wel heel jammer vind is dat je geen geld op je bank kan zetten. Althans dat is mij nooit gelukt. Items kunnen er wel op maar geld niet?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Webgnome schreef op maandag 07 maart 2005 @ 08:54:
[...]

Al ben ik er van bewust dat een paladin een gratis mount zou moeten krijgen, althans dat is mij verteld, ben ik nu ook aan het sparen. Ben nu lvl 34,5 en zit @ 15 g nu. Wat ik wel heel jammer vind is dat je geen geld op je bank kan zetten. Althans dat is mij nooit gelukt. Items kunnen er wel op maar geld niet?
ja een paladin krijgt een gratis mount, de reden hiervan is mij nog onduidelijk en het is in dit topic veel vaker voorgekomen.

en nee je kan idd geen geld op de bank zetten, wel jammer opzich zou wel leuk zijn een bank met rente enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mclercx schreef op zondag 06 maart 2005 @ 23:52:
Yay ben nu bijna lvl 44 Priest:d,
Iemand nog een idee of wow ergens verkrijgbaar is?

Offtopic: Johnnyv: wat is je ingame nick? ik speel ook op Shadow Moon
Overlord, ben een Tauren hunter.

Zie ook: http://wow.exclamation.nl/

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 07-03-2005 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:37
Waarom zou je geld op de bank zetten? Je krijgt er geen rente voor, en je kan zowiezo oneindig veel geld gewoon bij je hebben. Dus een bank is voor geld totaal onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wolfensteijn schreef op maandag 07 maart 2005 @ 08:59:
Waarom zou je geld op de bank zetten? Je krijgt er geen rente voor, en je kan zowiezo oneindig veel geld gewoon bij je hebben. Dus een bank is voor geld totaal onzinnig.
Op zich kan het handig zijn voor sparen voor iets. Je zet dan steeds 50 S per keer weg oid. Zo kan je voor iets sparen en hoef je niet de hele tijd op te letten of je nog wel geld hebt voor andere dingen. Beetje beschermen tegen je eigen koop gedrag dus :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Wolfensteijn schreef op maandag 07 maart 2005 @ 08:59:
Als je het zo zegt is een bank inderdaad onzinnig. Echter als ik aan een bank denk denk ik niet aan een bank zoals die nu in wow zit maar aan een waar ik geld kan storten en er dan rente op krijg. En ja waarom zou ik hetop de bank willen zetten. Je kan het oneindig bij je hebben maar het is altijd handig als je iets op de bank hebt staan zodat als je per ongelijk veel uitgeeft je nog wat over hebt .. toch?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

Sjonge jonge jonge

Weet niet of het door ons ingezet was, maar na die mislukte raid (die om 7 uur zou beginnen), kwam ineens de horde..

Ze stonden uiteindelijk gewoon in de temple of the moon in darnassus! Was niks tegen te doen, stel lvl 60 erbij vette ownage gewoon :P
Wel tof dat ze nog die lvl 500+ priestess aangevallen hebben, die heeft ze binnen 2 minuten allemaal afgemaakt :)

Maar Horde in de elfen hoofdstad, het moet niet gekker worden..
Gelukkig daarna nog met succes een andere raid group verdreven uit auberdine.

iig gg @ horde! En tot ziens in Ogrimmar! .... ooit ....hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
butsj schreef op maandag 07 maart 2005 @ 08:55:
[...]

ja een paladin krijgt een gratis mount, de reden hiervan is mij nog onduidelijk en het is in dit topic veel vaker voorgekomen.

en nee je kan idd geen geld op de bank zetten, wel jammer opzich zou wel leuk zijn een bank met rente enzo :)
Was idd wel dik om te zien, alleen jammer dat het nou net onze capital moest zijn :(
Heb maar toe staan kijken, met een lvl20 NE begin je nou eenmaal weinig tegen zo'n overmacht.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
CU2morO schreef op zondag 06 maart 2005 @ 20:49:
Ah gnomeregan... Heb er gelukkig alle quests al gedaan, maar nu ben ik geobsedeerd geraakt door de uberhat die Mekgineer Thermaplugg met 8% chance dropt. Het is ZO moeilijk om een competente groep samen te stellen op Bloodscalp. Ben je een uur (!) bezig om een party van 5 te krijgen, vallen er halverwege mensen af, zijn ze compleet achterlijk, of blijken ze level 25 te zijn.
Oeh, klote. Mag dus erg blij zijn met m'n guild :) Bij ons gaat het meestal zo van "goh, zullen we die-en-die instance gaan doen", en dan zijn we 10 minuten later binnen met een groep die ook daadwerkelijk de instance af gaat maken. Gnomeregan was wat dat betreft voor mij eigenlijk te hoog gegrepen (was toen lvl 27), vooral op de hogere bosses raakte ik niks, maar we hadden er twee van 40 tussen zitten, dus mocht ik fijn freeloaden. Sowieso is een goed guild hebben erg fijn, alle meuk die we uit een instance slepen wordt aan het guild aangeboden, en er zijn meestal ook wel een paar mensen van hogere levels bereid een handje te helpen. Zaterdag nog met een groepje lvl 19-20 ers meegeweest de deadmines in. Mijn pet tanken, en zij hakken.
Als je 1 bot agro'd in een instance kun je NIET van em weg rennen. Heb het keer op keer meegemaakt dat een of andere achterlijke noob denkt dat hij in een instance van bots kan wegrennen zonder aan ons door te geven dat hij er 1 ge'agro'd heeft. BIJ DE BOSS komt heel gnomeregan ons op de nek springen en partywhiped ons in 10 secs :(
Nou, dat klinkt als wat er bij ons gebeurd is, alleen kan geen van ons herinneren dat we zo'n alarm-bot geaggrod hebben zonder 'em te pakken. We waren daar heel voorzichtig in, altijd eerst die bot pakken voordat 'ie de hele dungeon meeneemt. 2e keer ging 't prima, ik ging alleen dood bij Thermaplugg, dankzei die vervelende bommen.
1x trouwens wel om kunnen lachen, een vrij hoge level engineer liep maar op te scheppen met zijn universal remote, dat hij robots kon overnemen. Hij: "look, i can make the little chicken walk right off the cliff!". Iedereen er om heen: NOOOO! don't! maar het was al te laat :P
Hehe, wat suf :) Ik wil ook eens zo'n ding maken (moet eerst de schematic te pakken zien te krijgen) maar dan zou ik liever een Arcane Nullifier controllen dan zo'n irritante alarm-bot.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit de bank in WoW?
ben nu op dat begin eilandje linksboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar ik goed kan trainen om te lvlen?
Ben nu lvl14 nightelve warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:22:
[...]
Nou, dat klinkt als wat er bij ons gebeurd is, alleen kan geen van ons herinneren dat we zo'n alarm-bot geaggrod hebben zonder 'em te pakken. We waren daar heel voorzichtig in, altijd eerst die bot pakken voordat 'ie de hele dungeon meeneemt. 2e keer ging 't prima, ik ging alleen dood bij Thermaplugg, dankzei die vervelende bommen.
[...]
mogelijk heb jij die aggros van de hogerere rand getrokken omdat je te dicht lans de rand loopt

lager lvl -> hogere aggro circel

en als je die beesten aggrod op de hogere/lagere riggel, lopen ze helemaal om, om bij je te komen, ondertussen dus ook andere meenemen, ons ook al een paar keer gebeurd :/ daarom heb ik die instance nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:26:
Iemand een idee waar ik goed kan trainen om te lvlen?
Ben nu lvl14 nightelve warrior
Nou volgens mij moet je naar darkshore (auberdine) Dat is lvl 10 - 20 gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister met mn lvl30 warrior die quest gedaan voor Fury Stance. Damn wat een eind lopen was dat zeg, helemaal naar Fray Island. Lekker tochtje vanaf Ironforge. Eerst naar Stormwind, dan naar Sentinell Hill, daarna via Duskwood naar Stranglethorn Vale gelopen en toen naar het Zuiden tot Booty Bay, waar ik prompt gekilled werd door een paar lvl40 horde. Maar uiteindelijk met vriendelijk zwaaien toch nog de boot gehaald :D Daarna van Ratchet naar Fray Island en daar de quest The Affray gedaan. Ook een leuke buggy quest, soms triggert ie niet. ( je moet op een soort van podium lopen en dan moet je een stuk of wat mobs verslaan en daarna Big Will. ) De eerste keer triggerde ie niet, de 2e keer ging ik dood bij Big Will, want hij is lvl33 en ik was 30 :). En de derde keer is ie wel gelukt, dankzij wat vriendelijke omstanders die me gingen healen tijdens het laatste gevecht _/-\o_ . Al met al wel zwaar cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:28:
en als je die beesten aggrod op de hogere/lagere riggel, lopen ze helemaal om, om bij je te komen, ondertussen dus ook andere meenemen, ons ook al een paar keer gebeurd :/ daarom heb ik die instance nog steeds niet :(
Ik weet hoe 't werkt met die aggro radius hoor ;) heb ooit geprobeerd door Stranglethorn te komen toen ik net level 20 was. Had ik op een gegeven moment iets van 20 gorillas achter me aan. Met aspect of the cheetah konden ze me niet inhalen, maarja, als je dan vlak langs een beest loopt en je krijgt een mep ben je je snelheid kwijt, en dan heb je opeens ook die 20 gorillas op je nek :D En met een dergelijk levelverschil heeft shadowmeld ook bar weinig zin :)

Toen maar via Ashenvale -> Barrens -> Ratchet gegaan, aardige toer, maar dat was wel prima te doen.
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:25:
Waar zit de bank in WoW?
Misschien moet je je eens wat inlezen in 't spel voordat je hier domme vragen gaat stellen. Daarnaast heb ik ook erg weinig zin freeloaders te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:25:
Waar zit de bank in WoW?
De Bank is in Darnassus, voor de exacte lokatie moet je even een guard vragen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Pheace schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:23:
" Alleen dat zilver is niet te vinden "

Ben je gek , overal , ik kan het aan de straatstenen niet kwijt :p

Alles waar tin zit kan je zilver vinden (als rare spawn daarin toch)

Zit zelf op het punt dat ik van mithril naar het volgende moet overbruggen :S Heb dan ook mithril op de AH staan , ben ook de enige :D
Ik heb hetzelfde probleem, kep 35 silverbars op de bank en heb er al 20 verkocht. Silver gebruik je bijna niet (alleen als een extra bij het maken van iets, of bij silver rods/keys).

Ik zit nu ook op het punt van mithril naar truesilver. Nu lvl 211 met mining en bij lvl 230 kan ik truesilver minen. Wat vervelend is, is dat truesilver de rare variant van mithril is (zoals silver & tin en gold & iron) en er op thunderhorn erg weinig mensen zijn die truesilver kunnen minen. Daardoor zijn een _hoop_ mithril depostis truesilver.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Die grote boom in de vorm van een beer!! Kan niet missen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je (ben de naam ff kwijt) de blacksmith skills 150 - 225 kan halen? Zit namelijk nu aan mn max van 150 skill points, en weet niet waar ik die vervolgskill kan kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
nhimf schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:02:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, kep 35 silverbars op de bank en heb er al 20 verkocht. Silver gebruik je bijna niet (alleen als een extra bij het maken van iets, of bij silver rods/keys).

Ik zit nu ook op het punt van mithril naar truesilver. Nu lvl 211 met mining en bij lvl 230 kan ik truesilver minen. Wat vervelend is, is dat truesilver de rare variant van mithril is (zoals silver & tin en gold & iron) en er op thunderhorn erg weinig mensen zijn die truesilver kunnen minen. Daardoor zijn een _hoop_ mithril depostis truesilver.
Wat is eigenlijk een goede provincie waar je iron/silver etc kan vinden? :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Zit eigenlijk te wachten op mijn pre paid kaartjes, al 15 feb. besteld..
Status Wordt Verwerkt bij BOL..

Enig idee hoelang dit kan gaan duren?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:08:
Weet iemand waar je (ben de naam ff kwijt) de blacksmith skills 150 - 225 kan halen? Zit namelijk nu aan mn max van 150 skill points, en weet niet waar ik die vervolgskill kan kopen :(
http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=361

:)

en bookmarken die site Traag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Webgnome schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:08:
[...]

Als horde doet Thousand Needles het erg goed.

Maar je moet niet op zoek gaan naar ore, maar alles minen wat je tegen komt. Ik heb vaker uren gezocht naar ore en vond bijna niets. Maar tijdens het questen minen, levert erg veel op.

ps. Ik verwacht dat Desolace ook lekker vol zit, in elk geval lekker aan de mithril, maar ik ben maar lvl 34 en dan is Desolace wat hoog level om relakst te minen (met al die lvl 38 beestjes)

[ Voor 19% gewijzigd door nhimf op 07-03-2005 10:41 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Webgnome schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:08:
Silver is een rare spawn van Tin, dus overal waar je Tin kunt vinden (vanaf 10-20 gebieden), vind je silver. Hoe meer Tin in een gebied, hoe meer silver. In 20-30 gebeiden kom je Iron tegen, maar dat is behoorlijk zeldzaam, Iron kom je vooral tegen in gebeiden vanaf level 30.

Copper: vanaf 1-10.
Tin: vanaf 10-20, rare spawn: Silver
Iron: vanaf 20-30: rare spawn: Gold
Mithril: vanaf 30-40: rare spawn: Truesilver

De 'vanaf' is wel een minimum trouwens. In de 10-20 gebieden kom je nog vooral copper tegen. In de 20-30 gebieden vind je veel meer Tin, maar daar is Iron erg zeldzaam, en Iron vind je dan ook vooral in de moeilijkere delen.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 07-03-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

FragNeck schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:13:
Zit eigenlijk te wachten op mijn pre paid kaartjes, al 15 feb. besteld..
Status Wordt Verwerkt bij BOL..

Enig idee hoelang dit kan gaan duren?
Uitgesteld naar 25.03.2005....

Ik ben ook al bezig gauw ergens anders te bestellen...

Gisteravond kwam de alliance Crossroads raiden, na een half uurtje waren ze allemaal de lul en gingen we met een stuk of 40 Horde spelers richting Stonetalon Peak om daar eens flink huis te houden, absoluut de tofste WoW avond tot nu toe. _O_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzit weer op mn werk, en kan binnen de proxy alleen op deze WoW-gerelateerde pagina :D En ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben dus ik vraag t hier allemaal :D

Sorry... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:03:
[...]

Kzit weer op mn werk, en kan binnen de proxy alleen op deze WoW-gerelateerde pagina :D En ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben dus ik vraag t hier allemaal :D

Sorry... :o
kan in Ogrimmar en in Stranglethorn Vale

edit:

btw kom vanavond naar Arathi Highlands :) daar zijn leuke quests voor 33+
goed grind materiaal voor zowel exp als geld

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 07-03-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
nhimf schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:39:
[...]

Als horde doet Thousand Needles het erg goed.

Maar je moet niet op zoek gaan naar ore, maar alles minen wat je tegen komt. Ik heb vaker uren gezocht naar ore en vond bijna niets. Maar tijdens het questen minen, levert erg veel op.

ps. Ik verwacht dat Desolace ook lekker vol zit, in elk geval lekker aan de mithril, maar ik ben maar lvl 34 en dan is Desolace wat hoog level om relakst te minen (met al die lvl 38 beestjes)
Deso kan je vanaf lvl 30 heen. De laagste mobs daar zijn 30/31 en scalen door naar 38/39. Goed te doen.

Als Alliance moet je ook zeker naar Deso om de SM pre-quest te doen. Alleen de tocht erheen is zo zuur. Ik nomineer Desolace ook voor een makeover, zure zone. Na die centaur quest, de darnassus search en protect quest en de SM pre-quest ben ik er zo spoedig mogelijk weggegaan. Geef mij maar Hillsbrad, Aarati, Alterac en STV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook weer geweldige ervaring. Nadat we met een party het eerste gedeelte van Maraudon afgemaakt hadden, gingen we fijn even naar celebras toe om onze telepoort staff te laten fixen (krijg je teleport item waarmee je helft van de dungeon overslaat, perfect voor bossruns), verslaan we Celebras en dan spawnt gewoon zijn spirit niet die dat voor ons doet! Dus dan maar bossruns, eindelijk een groep voor Maraudon (snap ik overigens niet, het is zo'n beetje de beste loot instance voor Blackrock Depths en geweldige XP ook), laadt die pokke-instance gewoon niet door :(

Anderhalf uur op 2 mm van lvl 49 af geweest met reloggen, reformen, opnieuw portal summonen etc daarna maar opgegeven omdat er altijd iemand in de party de instance niet in kwam. Heel fijn weer :(

Ik moet echt gewoon alles uit die instance hebben ook, gloves en 1h mace van Landslide, 2h mace/ring/necklace en wrists van Princess, 2h axe van Rotgrip en schildje van Gizlocke. Dat worden dus een aantal runs.

Dan droppen er ook nog es twee geweldige Plate dingen voor Warriors en dan krijg je van elke warrior te horen dat ze die instance niet willen doen... Echt waas, dat was wel jammer. In US retail stonden ze doorgaans te springen en heb ik zelfs Princess met 2 shamans, een rogue, hunter en mage omgelegd :) Je hebt nog een teleport mogelijkheid om gewoon die laatste 4 bosses makkelijk te doen dus het kost je gewoon nog geen 30 minuten van je tijd per run.

Overigens kom ik nog even terug op mijn eerdere Druid commentaar, we hebben een lvl 50 druid in bearform gebruikt om Princess te tanken en dat ging gewoon geweldig, dat beest heeft meer armour in bearform dan een warrior met shield :P Priestje erbij en hoppa. Gaan we vanavond gewoon weer proberen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb trouwens USA al gespeeld en toen vond ik dat ook, maar wederom hier op Euro. STV zuigt echt kwa bereikbaarheid als Alliance zijnde.

Alle lowbie quests starten in het noorden van STV, horde heeft daar een kamp waar de zeppelin ook aankomt. Alliance moet echt naar Duskwood of Westfalls vliegen en dan dat takkestuk nog eens lopen. Of met de griff naar Booty maar dan moet je vervolgens nog eens 10 minuten teruglopen. Zou wel handig zijn als rebel camp een griff zou hebben.

Tevens is de locatie van de graveyards in STV dringend nodig aan een herplaatsing.

Lekker level 34 nu en me first aid is op 225, helaas kan ik pas op level 40 de quest doen voor first aid. Tot die tijd kan ik niet verder skillen. Skinning zit nu tegen de 200 dus dat gaat ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:09:
[...]

kan in Ogrimmar en in Stranglethorn Vale

edit:

btw kom vanavond naar Arathi Highlands :) daar zijn leuke quests voor 33+
goed grind materiaal voor zowel exp als geld
Ogrimmar kan volgens mij alleen tot 150 (dacht dat dat expert blacksmithing heette), dus zal naar Stranglethorn moeten denkik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hoe zit 't eigenlijk met 't resetten van instances. Stel je bent solo, als je de instance dan uit gaat, en weer naar binnen gaat, is dan alles gereset? Wil nl The Deadmines eens een paar keer doen. Wel jammer dat je dan steeds aan 't begin moet beginnen, duurt zo lang vorodat je bij VanCleef bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Welk lvl ben je ?? Dat als eerst even vast stellen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidefx
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 23:05
Woei! ik heb hem ook !! eindelijk WoW!

PacinoAllstars is net effe voor me langs de MM-alexandrium geweest, daar staan er idd nog een stuk of 10 nu :)

Dit gaat een lange dag/nacht worden voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:20:
Hoe zit 't eigenlijk met 't resetten van instances. Stel je bent solo, als je de instance dan uit gaat, en weer naar binnen gaat, is dan alles gereset? Wil nl The Deadmines eens een paar keer doen. Wel jammer dat je dan steeds aan 't begin moet beginnen, duurt zo lang vorodat je bij VanCleef bent.
Dat is toch ook het hele idee achter een instance? dat je een aantla quests er kan doen en echt heel veel werk moet verrichten voor je bij het einde bent. Anders hadden ze er een gewone quest van kunnen maken.

btw als je bij vancleef naar binnen gaat als je < 20 bent ( lvl ) dan zou ik dat niet doen in je eentje

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel lui hebben hier trouwens wel eens een Error 132 crash?

Ik had er tijdens de Beta een paar, nu gisteren ineens twee. Ik las dat men ook echt geen idee heeft wat het is. Ze geven wat tips over lager instellen van wat snelheden, drivers etc ....

Nu is alles op de laatste drivers geinstalleerd. Ik heb gelukkig niet zoals sommigen op dat forum om de 5 minuten crashes. Sterker nog, vorige week zondag heb ik echt continue gespeeld zonder crashes. Nu ineens 2 keer, eentje zelfs precies tegelijkertijd als mijn huisgenote .... hmmm.

Ik vind het leuk hoor, dat ze die tips geven, maar ik denk toch echt dat er iets anders aan de hand is. Ga niet ineens al die instellingen waar andere games geen enkele last van hebben de schuld geven, er zal wel iets in de code zitten wat niet helemaal zuiver is.

Anyway, hebben meer mensen hier last van die ook geen idee hebben waar het vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:55:

Ik had er tijdens de Beta een paar, nu gisteren ineens twee. Ik las dat men ook echt geen idee heeft wat het is. Ze geven wat tips over lager instellen van wat snelheden, drivers etc ....

Nu is alles op de laatste drivers geinstalleerd. Ik heb gelukkig niet zoals sommigen op dat forum om de 5 minuten crashes. Sterker nog, vorige week zondag heb ik echt continue gespeeld zonder crashes. Nu ineens 2 keer, eentje zelfs precies tegelijkertijd als mijn huisgenote .... hmmm.

Ik vind het leuk hoor, dat ze die tips geven, maar ik denk toch echt dat er iets anders aan de hand is. Ga niet ineens al die instellingen waar andere games geen enkele last van hebben de schuld geven, er zal wel iets in de code zitten wat niet helemaal zuiver is.

Anyway, hebben meer mensen hier last van die ook geen idee hebben waar het vandaan komt?
ik heb er een tijdje terug ook last van gehad ( 1x ) en daarna ook niet meer. Echt heel gek als jij en je huisgenote het op hetzelfde moment kregen zou je toch verwchten dat het iets is vanuit het netwerk

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Laatst online: 30-12-2024
diegene die er vooral last van hebben , spelen niet op servers van blizzard.....

bekende bug , net als de error #0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
sidefx schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:34:
Woei! ik heb hem ook !! eindelijk WoW!

PacinoAllstars is net effe voor me langs de MM-alexandrium geweest, daar staan er idd nog een stuk of 10 nu :)

Dit gaat een lange dag/nacht worden voor me :P
LALALA let the fun begin!

Voor de andere mensen snel naar de MM-Alexandrium in R"dam. Er waren er nog 10 van wow om 11:30 maandag (vandaag dus). Je laatste kans!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
AcIDeR schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:17:
diegene die er vooral last van hebben , spelen niet op servers van blizzard.....

zijn er dan illegale servers :S .. ik dacht dat toen die ene ( weet de naam niet meer ) server down werd gehaald e allemaal down waren. maar ik vergis me hierin dus

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh op 3 Maart een game-card besteld bij bol.com :-(

Status: Wordt Verwerkt. Lekker hoor.. kan ik dus fijn wachten tot 26 Maart voordat ik weer kan spelen.. Lekker handig weer..

Ligt niet aan BOL.COM maar dat hele amerikaanse Credit-Card zooi gebeuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 10-09 10:44
Ik ben op dit moment net lvl9 Druid (NE). Ik kom allemaal quest mannekes tegen die grijze ! hebben (dus ik heb te laag level). Iemand tips om zo snel mogelijk up te levelen zodat ik weer kan questen? Gewoon maar beesten afslachten enzo? Of meer bezig zijn met mijn professions (alchemy / herbs)?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Weet iemand nog een online winkel of een winkel in Groningen waar ze WoW nog wel hebben?
Ohja timecards hebben ze nog bij www.nedgame.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Zaagmans schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:30:
Ik ben op dit moment net lvl9 Druid (NE). Ik kom allemaal quest mannekes tegen die grijze ! hebben (dus ik heb te laag level). Iemand tips om zo snel mogelijk up te levelen zodat ik weer kan questen? Gewoon maar beesten afslachten enzo? Of meer bezig zijn met mijn professions (alchemy / herbs)?
gewoon die quests doen die je wel kan pakken. En dat is in het begin vooral het afslachten van wolfjes en die hele handel. Van professions krijg je echt geen hogere algemeen level (waardoor je bepaalde quests wel of niet kan ).

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcIDeR schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:17:

Lijkt me stug dat al die lui die reporteren in het officiele forum error 132 krijgen en allemaal op non-Blizzard servers spelen (wist niet eens dat dat gebeurde).

Ik had er ook sinds de release geen last van.

Dat we tegelijktijd er last van hadden, je zou verwachten dat het iets networkrelated is .... maar aan de andere kant, we spelen al zo lang tegelijkertijd games, online, en nu ineens zou alles een probleem moeten zijn omdat dit spel een error genereert. Verder heb ik nog geen crashes of problemen gehad met o.a. UT2k4 .... en dat spel vergt ook veel van je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaagmans schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:30:
Als lvl9 zijnde moet je nog genoeg quests hebben om in ieder geval lvl11 te halen. Om er een paar op te noemen.

Ursal the Mauler
Tears of the Moon
The Relics of Wakening
Druid of the Claw
Oakenscowl (Elite)
The Enchanted Glade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gister zijn we maar eens met World of Illuminati naar het hoogste plekje in Azeroth geweest, om daarna het vliegveld een bezoekje te brengen en uiteindelijk een trek naar CrossRoads, om Horde te pesten.
WoI topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:40:
[...]

Lijkt me stug dat al die lui die reporteren in het officiele forum error 132 krijgen en allemaal op non-Blizzard servers spelen (wist niet eens dat dat gebeurde).

Ik had er ook sinds de release geen last van.

Dat we tegelijktijd er last van hadden, je zou verwachten dat het iets networkrelated is .... maar aan de andere kant, we spelen al zo lang tegelijkertijd games, online, en nu ineens zou alles een probleem moeten zijn omdat dit spel een error genereert. Verder heb ik nog geen crashes of problemen gehad met o.a. UT2k4 .... en dat spel vergt ook veel van je systeem.
maar het ut2k4 netwerk is geen wow netwerk ;) andere servers etc dus ik bedoelde meer van misschien dat de server waar jullie op speelden iets naar de client stuurde waardoor die op zijn gat ging

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:31:
Weet iemand nog een online winkel of een winkel in Groningen waar ze WoW nog wel hebben?
Ohja timecards hebben ze nog bij www.nedgame.nl
ik kreeg deze reactie:

Hallo,

Momenteel zijn alle gamecards uitverkocht.

MVG NEDgame

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:46:
[...]maar het ut2k4 netwerk is geen wow netwerk ;) andere servers etc dus ik bedoelde meer van misschien dat de server waar jullie op speelden iets naar de client stuurde waardoor die op zijn gat ging
Ok :). We hebben er niet veel last van, eigenlijk bijna niet .... maar toch is het vervelend. Ik denk ook omdat het al zo lang duurt en het al sinds de Beta is, dat ze eigenlijk gewoon dit probleem ergens helemaal onderaan hun lijstje hebben staan. Als het spel er onspeelbaar door geworden was ....

UT2k4 servers sturen natuurlijk ook het een en ander, dat is kennelijk stabieler :). Ik had laatst beide PCs helemaal schoongemaakt, beide hadden XP reinstalls met alle nieuwe updates .... en ook stof verwijderd binnenin. Ik wacht wel af wat er gebeurt, error senden werkt trouwens niet, dat zl handmatig moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

timecards nog bij www.comcol.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wat tegoedkaarten betreft > Net met de bestelservice van Dynabyte gebeld (via welke ik ook WoW gekocht heb) en ze hebben ze nog liggen :) Ik heb er zelf 2 besteld en ze komen hier morgen binnen :Y) Wel per rembours, wordt 59.60, maarja > boeiend ;) Ik kan er weer 4 maanden tegenaan :D
Maar ik zou zeggen > Bel ze als je snel een kaart moet hebben :) Nummer is op de Dynabyte-site wel te vinden, is een 0800 nummer.

En nee, ik werk er niet en heb er ook geen aandelen :P Maar ik weet dat ik niet de enige ben die er om staat te springen ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:D ongeloofelijk dat wow nergens meer te koop te is, ik zoek me suf maar overal is het spel uitverkocht.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Als je even terug leest in dit topic , weet je waar je hem nog kan halen... Tenminste vanmorgen om 11:30 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Webgnome schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:47:
Dat is toch ook het hele idee achter een instance? dat je een aantla quests er kan doen en echt heel veel werk moet verrichten voor je bij het einde bent. Anders hadden ze er een gewone quest van kunnen maken.

btw als je bij vancleef naar binnen gaat als je < 20 bent ( lvl ) dan zou ik dat niet doen in je eentje
Joh, ik ben level 29 op dit moment.

In veel instances kun je een stuk afsnijden als je 'em eenmaal gedaan hebt, voorbeelden zijn SM en Gnomeregan. Het is niet bepaald m'n eerste keer in de deadmines, en ik heb niet zo heel veel zin me door een hoop zonetrash heen te vechten voordat ik bij de elites ben. Het gaat me om de groene / blauwe items, niet om de quests, die heb ik al gedaan toen ik 20 was.
VinnieWeiss schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:45:
Gister zijn we maar eens met World of Illuminati naar het hoogste plekje in Azeroth geweest, om daarna het vliegveld een bezoekje te brengen en uiteindelijk een trek naar CrossRoads, om Horde te pesten.
WoI topic
Cool! Hoe kom je eigenlijk op 't vliegveld? Ik dacht eerst dat alleen Priests dat konden.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 07-03-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:42:
[...]

Als lvl9 zijnde moet je nog genoeg quests hebben om in ieder geval lvl11 te halen. Om er een paar op te noemen.

Ursal the Mauler
Tears of the Moon
The Relics of Wakening
Druid of the Claw
Oakenscowl (Elite)
The Enchanted Glade
Thanks voor je reply :)
Ursal, Relics heb ik al gehad... de rest zal ik wel ff opzoeken in goblin workshop. _/-\o_
:D

[ Voor 17% gewijzigd door Zaagmans op 07-03-2005 13:20 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:07:

Cool! Hoe kom je eigenlijk op 't vliegveld? Ik dacht eerst dat alleen Priests dat konden.
Op deze plaats

Afbeeldingslocatie: http://img201.exs.cx/img201/8411/dunmorogh4lc.jpg

kun je op een bepaalde manier langs een bergwand 'lopen' waardoor je er kunt komen. Iedereen kan er komen maar gnomes lijken het makkelijker te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ComCol hadden ze er idd nog 10. Daar zijn er nu weer 2 vanaf :-p
het ging hard zei die verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024

heb het gister 2x gehad, zat samen met een maatje te spelen, en we worden er op hetzelfde moment uitgeknikkerd met dezelfde melding, we liepen gewoon wat rond in oggrimmar. Daarna gereconnect en ff gevraagd aan een aantal andere mensen (uit friendslist) of hun er ook uitgegooid werden, maar die hadden nergens last van.

We hebben allebij een verschillende provider. Lijkt wel alsof enkele bepaalde plekken die fout genereerd.

Heb geprobeerd die fout te melden met dat schermpje maar dat werkt ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:24:
[...]

Die van mij wordt ook vanmiddag nog opgestuurd, echt beter, aangezien die f*cking bol.com al door zijn voorraad heen was en ik anders niet meer had kunnen spelen tot eind deze maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
gister trouwens bij 1000needles op die shimmering flats geweest, erg leuk die racebaan daar :) wel humor dat ze de pod's van starwars (die vliegende gevallen) hebben gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:21:
kun je op een bepaalde manier langs een bergwand 'lopen' waardoor je er kunt komen. Iedereen kan er komen maar gnomes lijken het makkelijker te kunnen.
Thanks! Ik ben zelf ook wel eens op onderzoek gegaan, maar kon geen plek vinden waar 't me lukte. ga 't vanavond of morgen ofzo maar eens proberen, kijken of 't me lukt. En zo ja, dan maar eens een Warlock + andere guildy meenemen en kijken of we de rest van 't guild daar kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Gebruik je toevallig mods voor WoW? Cosmos, en ik had nog een andere addon een keer, zorgden bij mij ook voor Error #132's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:30:
gister trouwens bij 1000needles op die shimmering flats geweest, erg leuk die racebaan daar :) wel humor dat ze de pod's van starwars (die vliegende gevallen) hebben gemaakt :)
Die andere "robot" en die "pod-racer" die in 1 van de wanden van de shimmering flats hangt zijn ook gaaf gedaan :D

Btw: Dat pitpoesje al gezien? Normale vrouw met een sexy pakje aan, staat bij de start van die racebaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:17
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:24:
[...]

Overigens hebben ze inderdaad ook gamecards bij Dynabyte postorder. De winkels worden pas na 11 februari weer voorzien. Het nummer is 0800-39622983. Komen helaas rembourskosten bij, maar ja, we moeten kunnen blijven spelen :-)

Peter.
Level 34 Tauren Druid, Aszune

1ste post trouwens :)
Wat een geweldig spel, World of Warcraft :P

[ Voor 11% gewijzigd door pwvliet op 07-03-2005 13:51 ]

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
pwvliet schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:48:
[...]

...

1ste post trouwens :)
Wat een geweldig spel, World of Warcraft :P
Mee eens, wordt alleen af en toe een beetje simpel van de lange afstanden die je elke keer moet afleggen (te voet)...

[ Voor 30% gewijzigd door Zaagmans op 07-03-2005 13:55 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey fokes hier dan maar es een berichtje van mij :D, ben een NE hunter lvl 17, gisteren de quest mercenaries gedaan met lvl 21 pali en lvl 17 warrior pff dan nog is die quest best hard zeg maare mn pet Elder Black Bear lvl 17 met 1000 armor die was dus een paar x de lul :P, hehe maargoed zeg mn vraag ik heb de professions skinning en leatherworking, ben nu lvl 75 skinning en 40 leather working maare hoe kan ik hier snel geld mee verdienen mn maat zegt dat ik die leather moet verkopen vangt dat nog wat dan ??? of moet ik het gewoon opsparen en dan meer builden ????

p.s. gisteren ben ik me toch gecamped :( echt lame 4 x lvl weet ik veel horde stonden netjes te wachten ik beetje lvlen en beetje skinnen komen ze aan ik zoiets van uhu wat gaan we doen, dus ik netjes zwaaien hun dansen ik denk hey grappig :D ik mee dansen draai ik om zwaai loop weg arrow in de rug tjah toen was het niet zo lang meer of ik was er geweest dus ik balen, via ventrilo ff wat vrienden gevraagt mij op te zoeken niet veel later waren wij de gene die gingen corpscampen :P haah muha just love PVP :D

Greetz me

P.S ik speel op shadow moon come visit me :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
Zaagmans schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:54:
[...]

Mee eens, wordt alleen af en toe een beetje simpel van de lange afstanden die je elke keer moet afleggen (te voet)...
Helemaal mee eens.
Daarom was ik zo blij toen ik level 30 werd. Eindelijk mijn travelform (+40% snelheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:56:
Hey fokes hier dan maar es een berichtje van mij :D, ben een NE hunter lvl 17, gisteren de quest mercenaries gedaan met lvl 21 pali en lvl 17 warrior pff dan nog is die quest best hard zeg maare mn pet Elder Black Bear lvl 17 met 1000 armor die was dus een paar x de lul :P, hehe maargoed zeg mn vraag ik heb de professions skinning en leatherworking, ben nu lvl 75 skinning en 40 leather working maare hoe kan ik hier snel geld mee verdienen mn maat zegt dat ik die leather moet verkopen vangt dat nog wat dan ??? of moet ik het gewoon opsparen en dan meer builden ????

p.s. gisteren ben ik me toch gecamped :( echt lame 4 x lvl weet ik veel horde stonden netjes te wachten ik beetje lvlen en beetje skinnen komen ze aan ik zoiets van uhu wat gaan we doen, dus ik netjes zwaaien hun dansen ik denk hey grappig :D ik mee dansen draai ik om zwaai loop weg arrow in de rug tjah toen was het niet zo lang meer of ik was er geweest dus ik balen, via ventrilo ff wat vrienden gevraagt mij op te zoeken niet veel later waren wij de gene die gingen corpscampen :P haah muha just love PVP :D

Greetz me

P.S ik speel op shadow moon come visit me :D
Leather los verkopen levert meer op dan items maken en die verkopen
reken er maar op dat je pas wat KUNT gaan verdienen met leatherworking als je je skillvl op 225 of hoger zit, daaronder maak je weinig kans op winst

als je geld wil verdienen kan je het beste bijv skinning en mining nemen, als je dan wat wil zoek je een leatherworker/blacksmith/tailor/alchemist op en maak je een mooie deal, ruw spul voor bepaalde dingen enzo :)

skinning/leatherworking is in het begin heel snel en simpel, maar voor de high lvl items heb je sosm gewoon uber rare reagents nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:02:
als je geld wil verdienen kan je het beste bijv skinning en mining nemen, als je dan wat wil zoek je een leatherworker/blacksmith/tailor/alchemist op en maak je een mooie deal, ruw spul voor bepaalde dingen enzo :)
In 't begin wel, maar op hogere niveaus kun je behoorlijk goeie items maken. Op level 60 kun je dan nl. WEL je gathering skill droppen en voor twee production skills gaan. Grondstoffen koop je dan op de AH, je maakt items, en die kun je dan voor flinke winst verkopen. Er zijn altijd mensen die 2 gathering skills nemen en het geld gebruiken om goeie items te kopen.

Oh, wat betreft het verkopen van light leather en hoger: je moet dit in de auction house (zit in Ironforge voor de alliance doen). Spul verkopen aan een vendor is zonde.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 07-03-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:21:
[...]

In 't begin wel, maar op hogere niveaus kun je behoorlijk goeie items maken. Op level 60 kun je dan nl. WEL je gathering skill droppen en voor twee production skills gaan. Grondstoffen koop je dan op de AH, je maakt items, en die kun je dan voor flinke winst verkopen. Er zijn altijd mensen die 2 gathering skills nemen en het geld gebruiken om goeie items te kopen.

Oh, wat betreft het verkopen van light leather en hoger: je moet dit in de auction house (zit in Ironforge voor de alliance doen). Spul verkopen aan een vendor is zonde.
dat klopt :)

ik heb te vroeg eigenlijk hebralism laten vallen voor leatherworking :/

maarja ik kan wel al leuke dingen maken voor me alt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:39:
[...]Gebruik je toevallig mods voor WoW? Cosmos, en ik had nog een andere addon een keer, zorgden bij mij ook voor Error #132's.
Nee die gebruik ik niet :). Sterker nog, ik heb geen gekke zooi draaien op die bak van me. Ik denk echt dat het toch een stukje code is, en ik vrees dat het zoeken is naar die ene naald. Zeker, omdat heel veel mensen de melding krijgen door verschillende redenen. Bij de een is het dit, de ander dat .... ik denk bijvoorbeeld als het een geheugen probleem is, dat ik dat echt NIET alleen bij WoW zou merken, maar dat UT2k4 (en andere games) ook zou crashen hierdoor. En ik ga mijn systeem een beetje trager instellen voor 1 spel (zodat dit spel en andere trager draaien, nee daar is die dure bak voor :)), ze zoeken de oplossing maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Zaagmans schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:54:
[...]

dan pak je toch de gryphon? ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn er zo weinig monster op darkshore :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42
pwvliet schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:57:
[...]

Helemaal mee eens.
Daarom was ik zo blij toen ik level 30 werd. Eindelijk mijn travelform (+40% snelheid).
nog veel leuker is lvl 40 met een kodo! ;)

moet je wel ff 90 gold verzamelen ;)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Whehe, wat dacht je van Stranglethorn Vale door lopen? :P Of The Badlands? :D Ben je wel even mee bezig hoor en geen vogeltje dat je in de rondte vliegt .Tja, van Booty Bay naar Darkshire is er wel een vliegroute bijvoorbeeld :D Maar daar heb je wat aan als je naar Nesingwary's Expedition wil :P Niet dus :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
Webgnome schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:28:
[...]

dan pak je toch de gryphon? ;)
daar heb je niet zo veel aan als je bv. naar Razorfen Kraul moet. Is hoe dan ook een eind lopen, ofwel uit Crossroads, ofwel uit 1000 Needles.....

Peter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:28:
[...]

Nee die gebruik ik niet :). Sterker nog, ik heb geen gekke zooi draaien op die bak van me. Ik denk echt dat het toch een stukje code is, en ik vrees dat het zoeken is naar die ene naald. Zeker, omdat heel veel mensen de melding krijgen door verschillende redenen. Bij de een is het dit, de ander dat .... ik denk bijvoorbeeld als het een geheugen probleem is, dat ik dat echt NIET alleen bij WoW zou merken, maar dat UT2k4 (en andere games) ook zou crashen hierdoor. En ik ga mijn systeem een beetje trager instellen voor 1 spel (zodat dit spel en andere trager draaien, nee daar is die dure bak voor :)), ze zoeken de oplossing maar!
Inderdaad, paar mensen, geen Blizz lui, geven als oplossing om je geheugen te downtunen kwa FSB. Sure! Zal me PC aanpassen voor een spel! Tuuuuuuuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
Lord_T schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:36:
[...]

nog veel leuker is lvl 40 met een kodo! ;)

moet je wel ff 90 gold verzamelen ;)
Heb er nu 20 :-)
Nog 6 levels om 70 goud te verzamelen :-) Maar ik moet bekennen dat ik pas laat achter de wondere wereld van de Auction House kwam. Daar worden leuke prijzen geboden op leer en zo, maar vooral op wapens.
Zou het voor mij overigens nog de moeite lonen om Mining te leren en Leatherworking te laten vallen? Doe er nu eigenlijk niets mee, omdat het de moeite niet loont qua items (alles wat dropt is beter dan ik het kan maken).

Peter.
PS en dan heb je nog de lvl 60 kodo's voor 1000 goud natuurlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
pwvliet schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:37:
[...]

daar heb je niet zo veel aan als je bv. naar Razorfen Kraul moet. Is hoe dan ook een eind lopen, ofwel uit Crossroads, ofwel uit 1000 Needles.....

Peter.
RFD en RFK zijn dichterbij fwp (1K needles) dan de xr (barrens)

wat wel naar is als je doodgaat in RFK of RFD zonder healer/resser dat je dan helemaal vanauit camp cow moet lopen, terwijl de 1K needles begraafplaats dichterbji is :D

edit:

ja het is rendabel om te swichen je moet dan alleen wel beginnen met mining in lager lvl gebied
maar dat is een kwestie van tracker aan, travelform en ff snel mining uppen :)

ik heb op lvl 21 ofzo herbalism gedropt voor leatherworking, en dat ging redelijk snel

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 07-03-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:34:
Waarom zijn er zo weinig monster op darkshore :S?
Hoostwaarschijnlijk omdat je op een illegale server speeld. Kom maar terug met vragen als je net zoals de rest gewoon braaf betaalt. Wat mij betreft wordt er een regel ingesteld dat met illegale versies niet geholpen wordt.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan