Dauthi schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:21:
[...]
Dualwield heeft over het algemeen een dezelfde dps als een dualhanded sword zeker als je sword een 3.6 speed heeft en je dualwield 1.5
maar de bedoeling van dualwield is eigenlijk het oproepen van critical strikes en gewoon snel kunnen blijven hakken. Daar ga je voor de criticals.
Je moet gewoon zorgen voor een snelle boog met lekkere dps en niet voor een slome boog die veel dmg doet, je wil per slot van rekening je shots en stings zo snel mogelijk door een beest zijn kop rammen.
Zo gebruik ik iig mijn hunter en dan tank je met je pet, mijn pet heeft ook meer armor dan ikzelf

Ik heb een prachtige blauwe boog (skystriker bow + deadly scope) dus dat zit wel goed ;-)
Ik weet ook prima hoe een hunter werkt maar zeker in PvP blijft de vijand niet lief op een afstandje staan om afgeschoten te worden tot ie helemaal dood is. Je zal vaak toch wat melee meppen moeten uitdelen, vraag is hoe dit zo effectief mogelijk te doen.
Daarbij komt het volgende, onze guild heeft niet/nauwelijks tanks. Dit neemt mijn pet op zich en dat neem ik (als nodig) later in het gevecht over. Voor een hunter zit ik op mobs dus redelijk vaak melee te rammen. Daarbij ben ik bij lage-lvl mobs vaak te lui om moeilijk te gaan doen met wingclips en ram ik gewoon door :-)
Bovendien, goede melee is altijd beter dan slechte natuurlijk, je probeert toch alles enigszins optimaal te krijgen.
edit:
Klopt, maar dit geldt voor de melee strikes dus niet (aimed shot ook niet trouwens), daar heb je er bij de wingclip dus wel baat bij dat je snel slaat of sneller kan herhalen als die clip er met de eerste slag niet opzat.
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 08-03-2005 17:21
]