Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.668 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net nu ik heb besloten dat ik mijn sociale leven wel degelijk opzij wil zetten voor een juweeltje als dit is het meesterwerkje overal uitverkocht... ;(
als iemand nog een online shop weet waar hij te bestellen is, laat het alsjeblieft weten.

ik ben vandaag bij de dynabyte, dixons, intertoys, top1toys, freerecordshop en bart smit geweest , maar allemaal zeggen ze dat hij niet meer leverbaar is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:56:
[...]
Damage = Aggro. Ik heb nu al een groot aantal instances gedaan waarin er geen warrior in de groep was, en ik als rogue moet gaan lopen tanken. Wat er een beetje in resulteert dat ik mijn (UD) rogue als een high-damage-low-armor warrior speel (geen stealth, 2 zwaarden, Gun). Dit werkt prima om mobs aggro te trekken, zelfs van een mage die voluit damage aan het doen is, maar vooral 2x SS, Eviscerate en switch naar de volgende werkt om monsters van de priest/mage af te houden. Je resultaat is soms 5 licht gedamagede mobs die op jou staan te hakken omdat je steeds moet switchen. Maar dan doe je het dus wel goed.

Hier heb je wel een goede healer (liefst meer) bij nodig, door je lage armor neem je behoorlijk wat damage af en toe.

Omdat je redelijk wat klappen kan hebben (zeker met parry en dodge talents vol, dan missen de mobs je gewoon veel), en veel damage in korte tijd kan doen (thistle tea :9) pleit ik dat een redelijke Rogue een betere tank is dan een redelijke Warrior (een goede warrior is sowieso beter maar die heb ik nog weinig gezien).
Een rogue zal nooit een betere tank zijn dan een warrior, dus dat is wat overdreven. Zeker tegen meerdere mobs zal een rogue nooit alle aggro houden, omdat hij zich maar op 1 mob kan concentreren. Een Warrior heeft verschillende 'taunt'-skills om aggro te houden zonder veel damage te doen. Daarnaast heeft hij zowel meer armor als meer HP, dus hij vangt minder damage, en kan ook nog eens meer damage hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:43:
net nu ik heb besloten dat ik mijn sociale leven wel degelijk opzij wil zetten voor een juweeltje als dit is het meesterwerkje overal uitverkocht... ;(
als iemand nog een online shop weet waar hij te bestellen is, laat het alsjeblieft weten.

ik ben vandaag bij de dynabyte, dixons, intertoys, top1toys, freerecordshop en bart smit geweest , maar allemaal zeggen ze dat hij niet meer leverbaar is :o
k heb em voor 22.50 van marktplaats weten te halen ;) op dat soort sites zijn dr nog genoeg mensen die een sealed voor 50euro ofzo verkopen dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dauthi schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:21:
[...]

Dualwield heeft over het algemeen een dezelfde dps als een dualhanded sword zeker als je sword een 3.6 speed heeft en je dualwield 1.5

maar de bedoeling van dualwield is eigenlijk het oproepen van critical strikes en gewoon snel kunnen blijven hakken. Daar ga je voor de criticals.

Je moet gewoon zorgen voor een snelle boog met lekkere dps en niet voor een slome boog die veel dmg doet, je wil per slot van rekening je shots en stings zo snel mogelijk door een beest zijn kop rammen.

Zo gebruik ik iig mijn hunter en dan tank je met je pet, mijn pet heeft ook meer armor dan ikzelf :P
Ik heb een prachtige blauwe boog (skystriker bow + deadly scope) dus dat zit wel goed ;-)
Ik weet ook prima hoe een hunter werkt maar zeker in PvP blijft de vijand niet lief op een afstandje staan om afgeschoten te worden tot ie helemaal dood is. Je zal vaak toch wat melee meppen moeten uitdelen, vraag is hoe dit zo effectief mogelijk te doen.

Daarbij komt het volgende, onze guild heeft niet/nauwelijks tanks. Dit neemt mijn pet op zich en dat neem ik (als nodig) later in het gevecht over. Voor een hunter zit ik op mobs dus redelijk vaak melee te rammen. Daarbij ben ik bij lage-lvl mobs vaak te lui om moeilijk te gaan doen met wingclips en ram ik gewoon door :-)
Bovendien, goede melee is altijd beter dan slechte natuurlijk, je probeert toch alles enigszins optimaal te krijgen.

edit:
Hydra schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:24:

De snelheid van een boog boeit niet, shots en stings worden onafhankelijk van je gewone shots afgevuurd.
Klopt, maar dit geldt voor de melee strikes dus niet (aimed shot ook niet trouwens), daar heb je er bij de wingclip dus wel baat bij dat je snel slaat of sneller kan herhalen als die clip er met de eerste slag niet opzat.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was ik en mijn vriend aan het lvlen in Desolace we zagen daar Een lvl 36 shaman en een 34 UD rogue mijn vriend is lvl 35 Rogue en ik 35 warlock. Die hords zijn echt niet te vertrouwen.
Ze waren aan het lvlen dus wij ook.Toen wij hun zagen ''Darknight waves to Frankman''
'' Frankman Waves to Darknight'' dus mijn vriend ook. We lopen verder en ik heb een lesser invisibilty spell ik kijk achterom en zie die rogue precies achterme stealthed. ik kreeg een Stun van die rogue en opeens shaman komt van achter maar mijn vriend die loopte ook stealthed dus die heeft shaman ff van achter gepakt ( ik bedoel dan backstab O-) ) >:) ik was op 26% health shaman dood rogue ook dood. Maar 5 min later hele Hord raid :( van lvl 50+ Dus die dag was het ff niet meer lvlen in desolace. En wat ik toevallig tegen kwam is Undead Warlock hebben die geen castime Wanneer ze Imp,VW, of succubus creeren? Want ik heb er een gezien die niet eens 2 sec heeft geduurd zijn VW te creeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Warlocks talents kunnen er voor zorgen dat je in een halve seconde kunt summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Yup, moet je Demonology nemen als Talent Tree. Helaas zuigt die Tree nogal (imho) en kan je beter Affliction/Destruction of Destruction/Affliction nemen.

Overigens vandaag me voor het eerst sinds de beta dood lopen ergeren aan die mensen die sneller levellen dan het gros van de mensen en in Booty Bay zich als Undead Rogues (goh :| en dan nog level 47 en level 50... goh :|) laten zien. Het lag vol met lijkjes van level 30-40 Alliance mensen. Ik vindt het erg jammer dat Blizzard zo lang met dat Honorsysteem bezig is...

EDIT: 1000 berichten alweer...

HET GROTE WORLD OF WARCRAFT TOPIC - DEEL 21

[ Voor 28% gewijzigd door Snappie88 op 08-03-2005 18:06 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een keer is genoeg hoor ;)

-> Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 21

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 18:13 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan