Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.410 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Man je bent een uur bezig met die Patch notes te lezen. Kan ze ook niet posten hier denk ik want het is 5 pagina's of zo!!!

Ze zijn goed bezig bij Blizzard!!! :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

yup alle nieuwe dingen worden dus gedaan, met daarbij dus ook een beetje nieuwe shit voor alle classes... ben ik wel blij mee iig :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-04 17:01

BitByter

Prutst dit forum

Ik ben een Tauren warrior lvl36
ik ben alvast aan het sparen voor een mount :)

koop ik gisteren, fokking perongeluk een slot extra in m'n bank voor 10 goud
*ZUCHT*

Ik heb ook een ander probleem.
Ergens eerder in het spel, had ik " taunt " en " defensive stance " moeten leren ofzo.
Ik hoorde dat je dat moest doen met een warrior quest.

Ik kan eigenlijk gewoon NERGENS vinden waar ik dat zou kunnen leren.

Ik heb verschillende forums gelezen,
Op thottbot vind ik ook niks op taunt / defensive
en het blijkt dat je dat met level 10 al kan leren
Ik ben door heel mulgore gelopen, opzoek naar quests / warrior trainers etc

weet iemand wat ik moet doen om taunting te leren ?

[ Voor 12% gewijzigd door BitByter op 08-03-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Waarschijnlijk moet je met je Warr trainer praten in newb dorp. Alleen zie je het uitroepteken niet meer omdat je te hoog lvl bent. Ik zou daar of in Thunderbluff eens gaan praten met je Warr trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik zoek op Bloodscalp realm een Horde member met Tailoring die het volgende voor me kan maken en versturen met COD

dark silk shirt
formal white shirt

dus bij deze zou ik graag een vrijblijvende offerte ontvangen van iemand ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Numbers and punctuation will not be passed through chat communication to members of the opposing faction.
Suckage :P Nu kan je echt helemaal niet meer communiceren met de anderen :o Kvond het juist wel wat hebben, dat praten met nummers en leestekens, lijkt net alsof je je enorm moet behelpen om iets over te brengen (wat ook zo is :P). Maar ze willen blijkbaar geen enkele vorm van contact...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Deze verbetering

Level information is no longer available to the scripting system for dangerously high-level enemies.

vindt ik ook heel goed. Vond die add-on eigenlijk cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Heel erg leuk, maar dat is US, niet EU.
Dus krijgen wij die patch ook?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Hmm... Jammer dat Warlock problemen niet aangepakt zijn: Soul shards en Pets.

Soulstones stacken niet en zijn niet te krijgen uit PvP. Warlocks zijn in PvP dus na 2 battles uitgeschakeld en kunnen vervolgens het halve continent afreizen om weer een pack vol te proppen met soul shards (krijg je alleen van monsters waar je xp van krijgt...).

De pets kosten een Soul shard, maar worden bij het minste of geringste gedismissed (weg soul shard dus). Liften, lopen (pet lagged en is dismissed), flight paths, teleports/summons/hearthstone of gewoon ergens vanaf springen is al genoeg om je soul shard kwijt te zijn. In combinatie met bovenstaande maakt dit PvP voor een Warlock helemaal drama.

Daarbij wordt een van onze belangrijkste spells (Fear) ook nog eens de pan uit generfed...

Volgende patch beter zullen we maar zeggen...

[edit] vergeet de irritante bug met craften: craft all werkt niet meer met firestone equiped... Mag je 30x klikken om te craften.. Leuk in combinatie met tailoring en maken van bolts. Bekende en oude bug, ook niks aan gedaan..
nhimf schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:30:
[...]

Heel erg leuk, maar dat is US, niet EU.
Dus krijgen wij die patch ook?
Ehm ja natuurlijk.. :+ Of speel jij een ander spel dan in de US? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Bosmonster schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:38:

[...]

Ehm ja natuurlijk.. :+ Of speel jij een ander spel dan in de US? :P
Soort van, het zal niet de eerste keer zijn dat spellen in verschillende wereld delen andere patches krijgen. De bugfixes zullen best hetzelfde zijn, maar de race/class veranderingen hoeven dat niet.
"Assumption is the mother of all fuckups", dus ga er niet vanuit dat we exact dezelfde patch krijgen. Naast het feit dat de servers daar een paar maanden ouder zijn. Hier is bijv de noodzaak van een extra lvl 56-60 dungeon stukken lager, aangezien lvl 60 chars nog redelijk zeldzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huhm, met deze

An option has been added to display the time remaining on your buffs all the time. The option is found in the "Interface" options windowunder "Buff Durations."

en de extra bars, etc.

zometeen geen add-ons meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 17-04 15:26
Okyah schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:27:
Suckage :P Nu kan je echt helemaal niet meer communiceren met de anderen :o Kvond het juist wel wat hebben, dat praten met nummers en leestekens, lijkt net alsof je je enorm moet behelpen om iets over te brengen (wat ook zo is :P). Maar ze willen blijkbaar geen enkele vorm van contact...
No shit sherlock, dit was gewoon een exploit, mooi dat ze die gefixed hebben. Megapatch trouwens, echt tof! En ook eentje met eigenlijk alleen maar verbeteringen, in plaats van nerfs. Waarom ze de paladin skills verlaagd hebben in prijs snap ik alleen niet.
Bosmonster schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:38:
Soulstones stacken niet en zijn niet te krijgen uit PvP. Warlocks zijn in PvP dus na 2 battles uitgeschakeld en kunnen vervolgens het halve continent afreizen om weer een pack vol te proppen met soul shards (krijg je alleen van monsters waar je xp van krijgt...).
Mijn warlock is zelf maar level 12 (tailoring alt vooral), maar ik kan me voorstellen dat PvP-en dan een behoorlijke pain is. Zou fijn zijn als ze in stacks van 5 ofzo te houden zijn, eventueel in een speciale bag. Als hunter/engineer heb ik het voordeel dat ik EN zo'n 2400 bullets in m'n pouch kan houden, en in 2 inventory slots ook nog eens 4000 extra bullets mee kan nemen.

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 08-03-2005 10:00 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Jammer van het swiftshiften voor een Druid. Die 1.5 seconde minder die het kost om andere dingen te doen gaan nu weer zwaar wegen. Het kost dus nu veel meer tijd om even te healen. Terugshiften + 1.5s + 2.5s + 1.5 shiften weer... dat is 2 seconden langer minimaal.

Binnen 6 seconden shiften om mana te besparen is vrij waardeloos. Hoop dat mijn talent unlearned is, zodat ik het gratis kan herbesteden.

Voor de rest: SUPER patch :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110930

Ik volg dit topic al een tijdje, maar wist eigenlijk niet of ik wel genoeg tijd zou hebben om dit spel tespelen, maar naar alle verhalen hier, wil ik het spel toch hebben.

Dus als iemand mischien waar het spel nog tekoop is .Heb zelf al veel op internet gezocht maar zie overal dat het uitverkocht is, en dat ik nog een week of langer moet wachten.

Met vriendelijke groet,

danny koster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-04 11:45

niq

Eet nooit gele sneeuw!

The Drunk effect has been greatly enhanced.
Yeah baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Hey, ik begreep dat vrijdag een patch komt waardoor de warrior sterker wordt?
En zijn er nog nieuwe dingen die je kunt leren als je lvl30 bent?

En hoe zit het nou met die kaartjes, en de eerste maand gratis.
Die BOL heeft de levering dus uitgesteld, en ik heb eigenlijk geen andere manier om verder te gaan met WoW.
Misschien heeft iemand een kaartje over, en ik ben bereid zelfs 5 euro extra over te maken als iemand me even pm't of mailt.. (En zie het niet als handel of zo, maar als gunst @ modjes..?)

Maar die kaartjes zijn dus in feite gewoon per maand, en niet per speel dag of zo.
Ik bedoel, ik heb nu ongeveer in totaal 4 a 5 dagen realtime gegamed, maar dat maakt dus niets uit?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 08:03
FragNeck schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:17:
Hey, ik begreep dat vrijdag een patch komt waardoor de warrior sterker wordt?
En zijn er nog nieuwe dingen die je kunt leren als je lvl30 bent?

En hoe zit het nou met die kaartjes, en de eerste maand gratis.
Die BOL heeft de levering dus uitgesteld, en ik heb eigenlijk geen andere manier om verder te gaan met WoW.
Misschien heeft iemand een kaartje over, en ik ben bereid zelfs 5 euro extra over te maken als iemand me even pm't of mailt.. (En zie het niet als handel of zo, maar als gunst @ modjes..?)

Maar die kaartjes zijn dus in feite gewoon per maand, en niet per speel dag of zo.
Ik bedoel, ik heb nu ongeveer in totaal 4 a 5 dagen realtime gegamed, maar dat maakt dus niets uit?
de kaartjes zijn per periode. Bijvoorbeeld per 2 maand. Je krijgt 2 maand ( aan een stuk ) de tijd om wow te spelen voor de waarde van die kaartjes. Als jij dan in die 2 maanden 1,5 maand op hawaii ligt met je luie reet :+ dan heb je dus nog 0.5 maand te spelen voor de prijs van die kaartjes.

Als je weet dat je dus in juni ofzo op vakantie gaat zorg dan gewoon dat je dan geen wow subscription hebt lopen :)

p.s. heb ik zelf nog een vraag. Als ik nu mijn subscription aanpas op no subsc kan ik straks met een kaartje weer inloggen en spelen met char

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Webgnome schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:26:
p.s. heb ik zelf nog een vraag. Als ik nu mijn subscription aanpas op no subsc kan ik straks met een kaartje weer inloggen en spelen met char
Nee, als je subscription afloopt worden meteen al je characters gewiped, je baan wordt opgezegd en je kat wordt ontvoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nhimf schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:49:
[...]

Soort van, het zal niet de eerste keer zijn dat spellen in verschillende wereld delen andere patches krijgen. De bugfixes zullen best hetzelfde zijn, maar de race/class veranderingen hoeven dat niet.
"Assumption is the mother of all fuckups", dus ga er niet vanuit dat we exact dezelfde patch krijgen. Naast het feit dat de servers daar een paar maanden ouder zijn. Hier is bijv de noodzaak van een extra lvl 56-60 dungeon stukken lager, aangezien lvl 60 chars nog redelijk zeldzaam zijn.
Ga er maar vanuit dat ze dezelfde patches door gaan voeren. Er is ook namelijk maar 1 ontwikkelteam ;) Verder zie ik geen reden om veel tijd en geld te gaan steken in verschillende patches voor dezelfde software. (Acht de kans dat we hier een andere patch krijgen op ongeveer 0,00001% :P)

Het is alleen de vraag of we hem gelijktijdig krijgen of later.. indien later hoop ik niet al te veel later...

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Hydra schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:57:
No shit sherlock, dit was gewoon een exploit, mooi dat ze die gefixed hebben.
Ehm, beetje gefrustreerd :? Wat rustiger reageren mag, hoor :Y) Of begrijpen we elkaar gewoon verkeerd? Ik weet wel dat ze niet willen dat je communiceren kan met de vijand, anders hadden ze het onverstaanbaar zijn niet ingevoerd :P Maar nu kostte het zoveel moeite dat toch bijna niemand het deed. En dit hadden ze er dus wel in kunnen laten imo.
Elementary, my dear Watson :+
Hydra schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:34:
Nee, als je subscription afloopt worden meteen al je characters gewiped, je baan wordt opgezegd en je kat wordt ontvoerd.
En je persoonsgegevens worden verkocht, vergeet dat niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Okyah op 08-03-2005 10:39 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zit er iemand hier die als Allience priest speelt op Bladefist? We hebben een strakke guild van 13 man maar alleen geen priest :( Er vervelend als je instance wilt gaan doen, pala is duidelijk niet gschikt om een party te healen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
[...]

humorist tot in de kist :?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Net een gamecard gekocht Bij Media Markt Groningen, dus vanavond maar even updaten die hap zodat ik weer 2 Maanden vooruit kan. :P

Voor de mensen in Groningen en omgeving als je iemand kent die bij Lukas Klamer boodschappen kan doen, daar liggen nog 6 WoW games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
evilpin0 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:55:
Zit er iemand hier die als Allience priest speelt op Bladefist? We hebben een strakke guild van 13 man maar alleen geen priest :( Er vervelend als je instance wilt gaan doen, pala is duidelijk niet gschikt om een party te healen :)
nou een party van 5 man is toch aardig goed te healen als je een beetje een fatsoenlijke paladin hebt met de juiste ranks wtb spells dan is een party goed te healen. Tenzij je natuurlijk een party hebt met personen die allene maar aflopen op mobs en het gek vinden dan dat er 10 of meer op hen in staan te hakken :P

dam moet de paladin wel dedicated healer zijn op dat moment en dus niet mee moeten vechten.

[ Voor 7% gewijzigd door Webgnome op 08-03-2005 11:08 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
[...]

even voor de duidelijkheid: zolang je een account hebt (of je nu betaald of niet) zal er helemaal niets aan characters of wat dan ook verloren gaan, kijk het na op de site zou ik zeggen

(en voor je erover begint, ik weet heus dat je het niet serieus bedoeld)

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Webgnome schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:06:
[...]

nou een party van 5 man is toch aardig goed te healen als je een beetje een fatsoenlijke paladin hebt met de juiste ranks wtb spells dan is een party goed te healen. Tenzij je natuurlijk een party hebt met personen die allene maar aflopen op mobs en het gek vinden dan dat er 10 of meer op hen in staan te hakken :P

dam moet de paladin wel dedicated healer zijn op dat moment en dus niet mee moeten vechten.
ja kan dan 5 heals en 1 crit heal uitvoeren, vooral tegen bosses in stance is dit niet genoeg, in zon geval is het het beste om achter te blijven aangezien er veel creeps zijn die kicken of je silencen. En als dat gebeurt gaat er gagarandeert iemand dood :) Heb al meerder malen de woede van de tank over me geen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 13:54

DinX

Motormuis

Meeting Stones

Meeting Stones are located outside of each dungeon to help players find a group to adventure with in the dungeon. The meeting stone will try to find you a viable five-person group by looking for a tank, a healer, and so on. As time passes and you are unable to find a group, the meeting stone will become less picky about who it groups you with.
Moet zeggen dat dit erg handig kan zijn :)
Niet lopen spammen voor LFG of LFM. En hij zoekt nog een goede groepssamenstelling ook.
The Drunk effect has been greatly enhanced.
Woei :D Als fanatieke online-drinker wordt dit leuk :+

En de training kosten voor de pala gaan ook omlaag terwijl die van de warlock hetzelfde blijven. Leuk in de gratis-mount-discussie.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DinX schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:37:
[...]

En de training kosten voor de pala gaan ook omlaag terwijl die van de warlock hetzelfde blijven. Leuk in de gratis-mount-discussie.
Is dit wel discussie waardig? elke class heeft zo zijn voordelen dit is een van de voordelen van pala :) snap echt niet waarom mensen hier commentaar op hebben wat boeit het nou dat iemand geen 90 moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Paladin moet toch een epic quest doen, om een mount te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 22-04 14:59

Wiebbe

<none />

Anoniem: 75177 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:29:
Deze verbetering

Level information is no longer available to the scripting system for dangerously high-level enemies.

vindt ik ook heel goed. Vond die add-on eigenlijk cheaten.
gewoon even een vraagje uit nieuwsgierigheid, waarom vind jij het zien van levels die hoger zijn dan +10 cheaten ?

Ik kan denk ik wel 10 mods meer noemen die meer cheaten kunnen worden genoemd dat het alleen maar zien van hogere levels.

Of ik nou weet dat een Rogue 42 is of 52 wat maakt het nou weer uit voor de PvP? ik zelf kan hem nog steeds niet aan, en hij zal het nog steeds afleggen vs een level 60. Enige verschil is dat ik weet hoe hard ik moet wegrennen, en dat wist ik ook al toen een doodskopje zag. Het is eigelijk meer een cosmetische verandering.
FragNeck schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:50:
voor zo ver ik weet (ben nu 35 pallie, maar een guild mate 42) krijg je hem gewoon als skills en kost hij helemaal niks :P

denk het niet dat het een epic quest was :P

[ Voor 17% gewijzigd door Wiebbe op 08-03-2005 11:52 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

BitByter schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:07:
Ik heb ook een ander probleem.
Ergens eerder in het spel, had ik " taunt " en " defensive stance " moeten leren ofzo.
Ik hoorde dat je dat moest doen met een warrior quest.

Ik kan eigenlijk gewoon NERGENS vinden waar ik dat zou kunnen leren.

Ik heb verschillende forums gelezen,
Op thottbot vind ik ook niks op taunt / defensive
en het blijkt dat je dat met level 10 al kan leren
Ik ben door heel mulgore gelopen, opzoek naar quests / warrior trainers etc

weet iemand wat ik moet doen om taunting te leren ?
Wow :P
Wat zul jij populair geweest zijn voor instance runs in die 26 levels en zo, hehe.

*edit* moet even leren tellen ;p

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 08-03-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:50:
[...]

Wat zul jij populair geweest zijn voor instance runs in die 16 levels en zo, hehe.
ja echt :P
het enige waar een warrior eigelijk (nofi) goed voor is is het weg taunten van beesten zodat hij tanked :P

en zonder taunt wat kan hij dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
FragNeck schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:50:
zeker zeker :) ff met iemand praten in SW en je hebt hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er trouwens meer mensen die hun profiel via allakhazam opslaan? Ik heb gisteren een paar Maraudon bossruns gedaan en daar toch wel heel erg lekkere loot vandaan gesmurft. En ik heb nog een paar items te gaan ook (1h mace, ring, necklace enz).

http://wow.allakhazam.com/profile.html?56263 ben ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 08-03-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:50:
[...]

Wat zul jij populair geweest zijn voor instance runs in die 26 levels en zo, hehe.

*edit* moet even leren tellen ;p
Ik gebruik taunt eigenlijk nooit, betrekkelijk nutteloos als er een warlock op de creature staat te schieten. Mocking blow werkt veel beter, houdt namelijk de aggro 6sec vast. (alleen een cooldown van 2min)
Maar ik weet eigenlijk niet waar je defensive stance kan leren, was het niet gewoon bij een warrior trainer? Probeer anders die van Orgrimmar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Ik las een stukje hierboven iets over additional stances, nou heb ik de term "berserker stance" op thottbot gevonden, alleen ik kan nergens vinden wat deze doet/hoe je deze kan krijgen...

Iemand..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nhimf schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:59:
[...]

Ik gebruik taunt eigenlijk nooit, betrekkelijk nutteloos als er een warlock op de creature staat te schieten. Mocking blow werkt veel beter, houdt namelijk de aggro 6sec vast. (alleen een cooldown van 2min)
Maar ik weet eigenlijk niet waar je defensive stance kan leren, was het niet gewoon bij een warrior trainer? Probeer anders die van Orgrimmar eens.
Nou... het is de bedoeling ook dat warlocks en mages (de echte damage dealers) op dat beest kunnen schieten, en om dat te blijven doen moet jij dat beest taunten zodat ie op jou blijft hakken ipv naar de warlock/mage te rennen en die tot pulp te meppen. Het heet aggro management en ik kan je verzekeren dat het lastig wordt voor je als je in late-game instances de mobs niet op je taunt.... Mocking Blow is meer een last resort optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
evilpin0 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:45:
[...]

Is dit wel discussie waardig? elke class heeft zo zijn voordelen dit is een van de voordelen van pala :) snap echt niet waarom mensen hier commentaar op hebben wat boeit het nou dat iemand geen 90 moet betalen?
Het is ook geen ramp, maar wel een balance issue. In dit geval direct gerelateerd aan een berg geld en dus economy.

En we weten allemaal hoe belangrijk balance en economy is in mmorpg's.

Maar ach.. blijkbaar hoort 'rijkdom' bij de omschrijving van de Paladin, anders hadden ze er wel wat aan gedaan :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

precies!

omdat hij een voorvechten van het goede is, kan hij alles aan de armen geven.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:13:
[...]

Het is ook geen ramp, maar wel een balance issue. In dit geval direct gerelateerd aan een berg geld en dus economy.

Maar ach.. blijkbaar hoort 'rijkdom' bij de omschrijving van de Paladin, anders hadden ze er wel wat aan gedaan :P
Ach, tegenwoordig meppen die Pallies nog geen deuk in een pakje boter met hun huidige damage output (vooral als je die vervelende seals van ze Purged), dus al te druk maak ik me er niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

New Spell: Barkskin (available at level 44) - The druid's skin becomes as tough as bark. Physical damage taken is reduced. While protected, taking damage will not cause spellcasting delays, but non-instant spells take longer to cast and melee combat is slowed.

Ik vraag me af, of je hier ook in Bear Form gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Bosmonster schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:13:
[...]

Ik zei niet discussie waardig :) maar toch nog een opmerking, een pala ze paard kost mana, ik heb al meerder keren gehad dat iemand vluchte in combat of ik snel weg moest komen en dat ik dan geen mana meer heb. Dus als je lvl60 bent en 90g toch geen reet meer boeit heb je zeker een nadeel als pala zijnde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:16:
[...]

Ach, tegenwoordig meppen die Pallies nog geen deuk in een pakje boter met hun huidige damage output (vooral als je die vervelende seals van ze Purged), dus al te druk maak ik me er niet om.
purge = 75 mana, seal of command = 47 mana ,purge maar lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:13:
[...]

Nou... het is de bedoeling ook dat warlocks en mages (de echte damage dealers) op dat beest kunnen schieten, en om dat te blijven doen moet jij dat beest taunten zodat ie op jou blijft hakken ipv naar de warlock/mage te rennen en die tot pulp te meppen. Het heet aggro management en ik kan je verzekeren dat het lastig wordt voor je als je in late-game instances de mobs niet op je taunt.... Mocking Blow is meer een last resort optie.
Taunt heeft een cooldown van 15 sec en houdt de aggro niet een bepaalde tijd vast (zoals mocking blow dat wel doet, 6sec) Dus als ik taunt en gelijk achter de taunt schiet een warlock een bolt, dan kan ik 15sec de aggro niet van die warlock afhalen. Tegen de tijd dat ik taunt weer kan gebruiken is of de warlock dood of de creature. Als taunt de aggro minimaal 5 sec werkt, dan is het ineens een stuk nuttiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:50:
[...]

gewoon even een vraagje uit nieuwsgierigheid, waarom vind jij het zien van levels die hoger zijn dan +10 cheaten ?

Ik kan denk ik wel 10 mods meer noemen die meer cheaten kunnen worden genoemd dat het alleen maar zien van hogere levels.

[...]
Met die mod weet je dus welke hulp je moet inroepen. ZOnder die mod kun je alleen zeggen een high level, maar voor de hulp blijft het een verrassing wat.

Over de andere mod's. Ik ken ze niet, maar ik ben tegen elke vorm van cheating. dus als Blizzard er iets aan kan doen dan heel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

evilpin0 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:26:
Ik zei niet discussie waardig :) maar toch nog een opmerking, een pala ze paard kost mana, ik heb al meerder keren gehad dat iemand vluchte in combat of ik snel weg moest komen en dat ik dan geen mana meer heb. Dus als je lvl60 bent en 90g toch geen reet meer boeit heb je zeker een nadeel als pala zijnde
Dat lijkt me wel zwaar irritant ja... En geen van de andere classes heeft iets soortgelijks? En het is voor Paladins niet mogelijk een gewoon paard aan te schaffen? Of niet een gewone, maar later wel een elite?

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Okyah schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:31:
[...]

Dat lijkt me wel zwaar irritant ja... En geen van de andere classes heeft iets soortgelijks? En het is voor Paladins niet mogelijk een gewoon paard aan te schaffen? Of niet een gewone, maar later wel een elite?
Ik geloof dat warlock het ook heeft aangezien hij ook een free mounth krijgt, maar hij heeft er minder last van vanwege zijn veel grotere mana pool. Warrior enzo hebben dat zo en zo niet aangezien ze geen mana hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

nhimf schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:28:
[...]

Taunt heeft een cooldown van 15 sec en houdt de aggro niet een bepaalde tijd vast (zoals mocking blow dat wel doet, 6sec) Dus als ik taunt en gelijk achter de taunt schiet een warlock een bolt, dan kan ik 15sec de aggro niet van die warlock afhalen. Tegen de tijd dat ik taunt weer kan gebruiken is of de warlock dood of de creature. Als taunt de aggro minimaal 5 sec werkt, dan is het ineens een stuk nuttiger.
Taunt + sunder armor (evt. 2x) en die mob gaat echt nergens meer heen. Disarm is ook een aardige agro magneet. En anders heb je na Taunt en Mocking Blow ook nog die AoE taunt (met een 10 min cooldown) maar die is echt last resort only. En als de warlock of mage het echt te druk krijgen, Intimidating shout en rennen maar (werkt niet zo goed in instances btw, omdat er soms meer mobs terugkomen dan dat er wegrenden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Anoniem: 75177 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:30:
[...]

Met die mod weet je dus welke hulp je moet inroepen. ZOnder die mod kun je alleen zeggen een high level, maar voor de hulp blijft het een verrassing wat.

Over de andere mod's. Ik ken ze niet, maar ik ben tegen elke vorm van cheating. dus als Blizzard er iets aan kan doen dan heel :P
Het is toch cheaten als je ziet wat voor level de mob is ipv een ?? . Als jij oorlog voert en er komt een enemy op je af staat er ook niet heel leuk boven van he mensen ik ben lvl 30 ofzo . Dat weet je van te voren ook niet ( beetje stomme vergelijking.. )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Anoniem: 108159 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 08:52:
Ik ben toch wel redelijk blij met het volgende punt:

[...]

Ik werd helemaal gek van het feit dat ik als Shaman veels te veel spells/totems heb. Ik moest de hele tijd switchen tussen aktiebalk en dat blijkt vaak fataal :P
Dat probleem had ik opgelost door de mod ButtonBar te installeren. Deze voegde dus een extra action bar toe zodat je niet steeds hoeft te scrollen tussen de verschillende bars. echt super handig nu heb je dus mooi al je spells / potions op 1 scherm en binnen handbereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 18:24
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:26:
New Spell: Barkskin (available at level 44) - The druid's skin becomes as tough as bark. Physical damage taken is reduced. While protected, taking damage will not cause spellcasting delays, but non-instant spells take longer to cast and melee combat is slowed.

Ik vraag me af, of je hier ook in Bear Form gebruik van kan maken.
Lijkt me niet, aangezien je in Bear Form sowieso geen spells kan gebruiken. Aan de andere kant: misschien kan je jezelf hiermee wel buffen en dan gauw in Bear Form (net zoals bij motw en thorns).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

Devensive stance leer je rond lvl 10 via een warrior quest, volgensmij is het in Brill die kerel op dat paart naast het stadhuis zegmaar, Maar ik heb alleen Undead Warrior gespeeld, dus weet niet waar e het nogmeer kan lezen. als het niet die kerel is is heteen van de andere "guards" langs die weg in Brill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nhimf schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:28:
Het gaat niet om een tijd, maar om het opbouwen van een bepaalde hoeveelheid hate. Het is de bedoeling dat de warrior altijd de meeste hate heeft, ook als de Warlock een paar bolts gebruikt. Als de warlock dan aggro krijgt, doet hij of te veel damage, of jij genereert te weinig aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Wiebbe schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:53:
[...]

ja echt :P
het enige waar een warrior eigelijk (nofi) goed voor is is het weg taunten van beesten zodat hij tanked :P

en zonder taunt wat kan hij dan :P
ooit gehoord van sunder armor ? mocking blow ??!? Challenging Shout??? :P

sunder armor is zelfs nog beter dan taunt
het is alleen fijner als ik OOK kan taunten

toch nog maar keer gaan zoeken dus...
ik heb in thunderbluff niet echt goed gezocht, ik ging er vanuit dat het de trainer in bloodhoof was

[ Voor 15% gewijzigd door BitByter op 08-03-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Wat bij mij (lvl 33 Undead warlock) en mijn maat (lvl 34 Orc warrior) altijd goed werkt is beginnnen met een aantal curses die niet te veel damage doen in het begin (weet de naam niet, maar die met dat schild met een streep erdoor en die met dat hoofdje met dat bloed uit z'n mond), terwijl de fighter de aggro naar zich toe trekt. Daarna ga ik pas beginnnen met Imolate en Searing pain. Vaak pas aan het einde van het gevecht wordt dan de aggro op mij gericht, maar dan is de dmg wel te overzien.

Bovendien vindt ik de aggro-aantrekking van de voidwalker (ook aldoet ie weinig dmg) beter dan die van de felhunter of de succubus. Ik loop dus ook vaak met de voidwalker en zelden met iets anders.

En ze zouden inderdaad de soul shards moeten laten stacken in de backpack, dit is geen doen.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Anoniem: 6882 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:58:
Devensive stance leer je rond lvl 10 via een warrior quest, volgensmij is het in Brill die kerel op dat paart naast het stadhuis zegmaar, Maar ik heb alleen Undead Warrior gespeeld, dus weet niet waar e het nogmeer kan lezen. als het niet die kerel is is heteen van de andere "guards" langs die weg in Brill.
Hij is een Tauren dus naar Brill gaan voor een lvl 10 quest lijkt me niet een optie!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
Anoniem: 6882 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:58:
FF aan aanvulling ^^
Als Tauren kreeg ik de quest van een kereltje in the barrens die vlak bij de brug staat die the barrens en durotar met elkaar verbind. (neem aan dat dat ook voor orc etc zo is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Webgnome schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:38:
[...]

Het is toch cheaten als je ziet wat voor level de mob is ipv een ?? . Als jij oorlog voert en er komt een enemy op je af staat er ook niet heel leuk boven van he mensen ik ben lvl 30 ofzo . Dat weet je van te voren ook niet ( beetje stomme vergelijking.. )
ja dit is inderdaad een vergelijking die helemaal nergens over gaat...

In pvp kan ik het dan nog wel begrijpen, maar waarom moet het dan ook zo zijn voor mobs?
of een mob nou 10 levels hoger is of 20 bij mobs is dat eigelijk helemaal niet interessant.

Maar om het meteen cheaten te nomen vind ik wel erg ver gaan eigelijk. Je hebt op dit moment dingen als een Walk bot en Defend Yourself. Deze dingen zijn wel degelijk cheats in mijn ogen, maar het maakt de pvp juist leuker als je met een groep van gelijker levels kan gaan aanvallen.

Als ik nu in mijn guild zie staan: Raid op Darkshore met 5 level 40's. dan kunnen wij met ook 5 man level 40 erop af. Hogere levels is niet leuk, dan word het alleen een gank, lager heeft geen zin.
Dit is gewoon voor de kick om te pvpen tegen horde van gelijke levels.

Maar als je nu ziet staan: 5 Horde in Darkshore minstens 33. (bijv door een level 23) dan heb je zoiets van tja, misschien zijn het wel level 35's of misschien wel 50 ga je er wel heen met 5 level 40's rape je ze totaal. Maar misschien ren je wel in een groep van 5 level 60's.. en word jij totaal geraped. En dan nog weet jij als level 40 nog steeds het level niet. (alleen dat ze hoger dan 50 zijn..)

Ik vind dit gewoon jammer, en ook al kan ik er niks aan doen met de nieuwe patch, zodra er een 'fix' voor is, zul je hem mij meteen zien gebruiken.
BitByter schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:06:
[...]

ooit gehoord van sunder armor ? mocking blow ??!? Challenging Shout??? :P

sunder armor is zelfs nog beter dan taunt
het is alleen fijner als ik OOK kan taunten

toch nog maar keer gaan zoeken dus...
ik heb in thunderbluff niet echt goed gezocht, ik ging er vanuit dat het de trainer in bloodhoof was
turlijk kunnen ze dat ook allemaal, maar ik doelde meer op dat warriors eigelijk er alleen voor zijn om te tanken. Ik heb liever een mage extra dan een warrior die Shout en sunder armor doet en niet tanked+taunt. (en met taunt bedoel ik alle aggro aantrekkende skills)

een 2e mage geeft een grote boost in DPS, terwijl een 'slechte' warrior niks toevoegd. het enige wat een slechte mage kan doen is zichzelf steeds dood maken, (teveel aggro trekken met AOE bijv) terwijl een warrior de hele party om zeep helpt en als laatste zich zelf.

[ Voor 23% gewijzigd door Wiebbe op 08-03-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Hydra schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:58:
[...]

Het gaat niet om een tijd, maar om het opbouwen van een bepaalde hoeveelheid hate. Het is de bedoeling dat de warrior altijd de meeste hate heeft, ook als de Warlock een paar bolts gebruikt. Als de warlock dan aggro krijgt, doet hij of te veel damage, of jij genereert te weinig aggro.
Probleem is eigenlijk dat ik niet precies weet welke ability veel aggro opwekt. Ik heb gemerkt dat Thunderclap het best aardig doet, zeker bij meerdere creatures.
Sunderarmour gebruik ik erg vaak, maar weet niet heel zeker of deze nou echt werkt kwa aggro.
Taunt alleen vind ik waardeloos, het is leuk voor ff een poppetje jouw kan op te laten kijken, maar het grote nadeel is dat je in defencive stance moet zijn en dat switchen veel rage kost (zeker als je nog niet de talent ervoor hebt, dan kost het al je rage)

Kan ik ergens zien hoe het zit met opwekken van aggro met bepaalde abilities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

wat ik bedoelde te zeggen is dat sunder armor een betere agro opwekker is dan taunting an sich
maar het is fijner, als ik OOK kan taunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Is het dan cheaten om in je guild te vragen welk level een mob is? Is het dan cheaten om het op internet op te zoeken? In plaats van het gezeur het uit te zoeken, is het alleen maar handig om direct te weten wat je kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nhimf schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:32:
Kan ik ergens zien hoe het zit met opwekken van aggro met bepaalde abilities?
http://strategy.worldofwar.net/news.php?id=39

Sunder is de 'standaard' manier om aggro op te bouwen. Taunt is vooral voor noodgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Voor mensen die bij bol.com gamecards hebben besteld (heb verder na 7 maart niet meer gekeken in dit topic of hier al op geantwoord is), ik heb ze afgelopen vrijdag of zaterdag gewoon binnengekregen. Die krengen komen in hun eigen DVD jewelbox :P

(Overigens wacht ik nog wel op die Night Elf die ik er heb gewonnen :P... Moet morgenmiddag binnenkomen :))

Verder ben ik een level 40 warlock (Ged) op Arathor en ook ik heb een mooi paard tot m'n beschikking. Er komt alleen wel bij de 'quest' te staan dat je em 'voorlopig' gratis krijgt, maar dat t in de toekomst erg moeilijk zal gaan worden. Pally's en Warlocks zullen ervoor moeten gaan questen, en ik kan je verzekeren dat als een quest gelijkgesteld wordt aan t uitgeven van 90g dat 't dan zeker niet makkelijk zal worden.

[ Voor 57% gewijzigd door Nefiorim op 08-03-2005 14:03 ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Nefiorim schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:58:
Voor mensen die bij bol.com gamecards hebben besteld (heb verder na 7 maart niet meer gekeken in dit topic of hier al op geantwoord is), ik heb ze afgelopen vrijdag of zaterdag gewoon binnengekregen. Die krengen komen in hun eigen DVD jewelbox :P

(Overigens wacht ik nog wel op die Night Elf die ik er heb gewonnen :P... Moet morgenmiddag binnenkomen :))
Ja, ik heb ze gv* 15 februari besteld.
Nog niets dus he.

World Of Warcraft, Pre-Paid Game Card (60 Dagen)
3 € 26,99 € 80,97 Wordt verwerkt

[ Voor 9% gewijzigd door FragNeck op 08-03-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
FragNeck schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:01:
[...]

Ja, ik heb ze gv* 15 februari besteld.
Nog niets dus he.

World Of Warcraft, Pre-Paid Game Card (60 Dagen)
3 € 26,99 € 80,97 Wordt verwerkt
Mijn bestelling is gedaan op 10 februari, tegelijk met het spel zelf :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Stelletje apen bij Dynabyte.

Ik had die timecards in December al besteld met WoW erbij.
De dag breekt aan dat WoW uit komt en je gaat em halen. Krijg je dus als antwoord: "Ja eh, die timecards komen 4 maart uit, je had er 3 besteld he? We bellen je zodra ze binnen zijn."

Ik naar huis en een CC geregeld. Nou gaat een neef van me op 3 maart langs bij Dynabyte. Hij vraagt of er al timecards zijn en krijgt als antwoord: "Nee die zijn nog niet binnen, ze komen morgen. Moeten we er 1 reserveren voor je?" Hij besteld er dus 1 en ja hoor volgende dag wordt ie gebeld dat ze binnen zijn en dat hij z'n timecard kan komen halen.

Ik maar wachten en wachten op een telefoontje, waarna ik besluit zelf maar eens te bellen.
-He zijn die timecards al binnen?
-Ja ze zijn binnen, maar ze zijn uitverkocht.
-Ow, maar ik heb ze al een hele tijd geleden gereserveerd.
-Wat is uw naam?
Ik vertel m'n naam adres e.d.
-Ehm sorry meneer, maar we zijn u vergeten, de volgende lading komt pas weer over een tijdje.
-GVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 12:57
snoipoip schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:15:
Stelletje apen bij Dynabyte.

[...]

Ik naar huis en een CC geregeld.

[...]

-Ehm sorry meneer, maar we zijn u vergeten, de volgende lading komt pas weer over een tijdje.
-GVD
Wat is het probleem? Je hebt CC toch?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
Zaagmans schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:21:
[...]

Wat is het probleem? Je hebt CC toch?
Ja, met moeite geregeld met de voorwaarde dat er niks afgeschreven zou worden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK, nu ook bekend wanneer de patch komt :P :*)

The next patch, which is currently scheduled to go live after our regular realm maintenance on the 18th of March, will feature many useful additions to World of Warcraft, for example

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Hydra schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:49:
[...]

http://strategy.worldofwar.net/news.php?id=39

Sunder is de 'standaard' manier om aggro op te bouwen. Taunt is vooral voor noodgevallen.
tnx dit is echt een goed verhaal over hoe de aggro te behouden.

Wat mij opvalt is dat heel veel warriors alleen maar heroic strike gebruiken. In instances, maar ook pve. Ik doe meestal het volgende: Charge > sunder armour (1x) > Demoralizing shout > Rend > (bij weglopers Hamstring) > Heroic strikes (tot ut beestje dood is). (bij 1-op-1 non elites)

Rend is niet bijzonder effectief, maar vaak wel net het laatste beetje, scheelt een klap en zeker als je een wegloper hebt, vallen ze ineens dood neer.
Op deze manier krijg ik zonder al te veel problemen 2 levels hogere beestjes stuk. Ik draag 1h+s, aangezien die extra armour erg handig is als je weg wilt lopen en je wordt achterna gezeten.

[ Voor 4% gewijzigd door nhimf op 08-03-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87860

snoipoip schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:15:
Reken maar op eind maart!
Ben vanmiddag een heleboel winkels langsgeweest en overal hetzelfde antwoord :(

Zelf heb ik nu maar een CC card aangevraagd.
Heeft iemand een idee hoelang dat duurt bij een Postbank studentenrekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199

Anoniem: 87860 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:55:
[...]

Reken maar op eind maart!
Ben vanmiddag een heleboel winkels langsgeweest en overal hetzelfde antwoord :(

Zelf heb ik nu maar een CC card aangevraagd.
Heeft iemand een idee hoelang dat duurt bij een Postbank studentenrekening?
Ik had hem binnen een week.
Overigens ook speciaal voor wow aangevraagt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
Jawohl \o\ naar Next-Level geweest en daar hadden ze er nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71754

Gisteren een leuke aanvaring met een tauren, zelf ben ik een human rogue lvl 31. ik was een quest aan het doen in Desolace, zie ik daar een lvl 33 tauren shaman bezig met de dezelfde beesten te choppen.
Dus ik snel in stealth wacht tot ie klaar is met de centaur en sneak op 'm af. een paar klappen later was ie dood.
ik dacht, mooi kan ik weer rustig verder. niet dus.. een tijdje later ben ik bezig met een centaur aan het slayen ben bijna klaar met de mob komt ineens die tauren op me af rennen ik had toen nog 70% leven over, ik vanish - ambush - KS- eviscerate... toen had ie nog ongeveer 80 health, hij rent snel weg, ik gooi een dagger en toen, tauren dood :) daarna kwam ie ook niet meer terug, dit was echt 1 van de leukere Pvp aanvaringen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nhimf schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:42:
[...]

tnx dit is echt een goed verhaal over hoe de aggro te behouden.

Wat mij opvalt is dat heel veel warriors alleen maar heroic strike gebruiken. In instances, maar ook pve. Ik doe meestal het volgende: Charge > sunder armour (1x) > Demoralizing shout > Rend > (bij weglopers Hamstring) > Heroic strikes (tot ut beestje dood is). (bij 1-op-1 non elites)

Rend is niet bijzonder effectief, maar vaak wel net het laatste beetje, scheelt een klap en zeker als je een wegloper hebt, vallen ze ineens dood neer.
Op deze manier krijg ik zonder al te veel problemen 2 levels hogere beestjes stuk. Ik draag 1h+s, aangezien die extra armour erg handig is als je weg wilt lopen en je wordt achterna gezeten.
Imo nogal dom om alleen heroic strike te gebruiken. Warriors hebben hele bruikbare skills.
Ik doe meestal Charge > demoralizing > rend > heroic
Als ik in een groep speel met andere damage dealers gebruik ik ook veel sunder armor en thunder clap.

One-handed + shield vind ik ook de beste combinatie, helemaal om te tanken in een groep.
Het duurt op die manier iets langer om je tegenstander kapot te krijgen, maar je verliest minder health per tegenstander.
Dual Wield is alleen handig tegen lage lvl's omdat je dan sneller rage opbouwt en je toch wel genoeg armor hebt. Tegen hogere lvl's vind ik het erg slecht werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Bij de Free Record Shop zijn ze als het goed is vanaf 10 maart leverbaar.
Je zou er een belletje aan kunnen wagen. Ik heb er zelf goede ervaringen mee, qua levertijden.

http://www.freerecordshop...view.asp?productid=707510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 199 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:07:
One-handed + shield vind ik ook de beste combinatie, helemaal om te tanken in een groep.
Het duurt op die manier iets langer om je tegenstander kapot te krijgen, maar je verliest minder health per tegenstander.
Als warrior is het in een groep ook niet je taak damage te doen. Al doe je 0 damage, zolang je maar veel hate op bouwt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42

Rannasha

Does not compute.

woohoo... ik vind vandaag in mijn brivenbus een briefje met de volgende tekst:

Geachte mevrouw/heer "Species5618"
Vandaag, 8-3 trof ik u niet thuis aan.
Ik heb een voor u bestemde zending daarom helaas niet kunnen uitreiken.
De zending is afkomstig van Computercollectief (€44.90)

Ik denk dat ik morgen een dagje thuis blijf :D

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:12:
[...]

Als warrior is het in een groep ook niet je taak damage te doen. Al doe je 0 damage, zolang je maar veel hate op bouwt :)
Inderdaad, maar dat vergeten veel mensen.
De meeste warriors willen zoveel mogelijk damage doen, terwijl je dit vaak beter aan een mage kunt overlaten bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Anoniem: 199 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:17:
[...]

Inderdaad, maar dat vergeten veel mensen.
De meeste warriors willen zoveel mogelijk damage doen, terwijl je dit vaak beter aan een mage kunt overlaten bijvoorbeeld.
speel altijd quest met een maatje van me, die is warlock en ik warrior, ik hou de beestjes bij me en hij schiet op afstand. mocht er toch 1tje er vandoor gaan naar de warlock, gebruik ik die mocking blow opum. Als extra veiligheid houd hij zijn viodwalker bij hem, mocht de mocking blow niet werken, of er zijn er teveel om mij heen dan vangt die de klappen op.

ik gebruik eerst (dual wield) charge->rend->demo shout->thunderclap->(1h+sh)->hstrike->execute.
eventueel op de helft nog hamstring als het een renner is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 08-03-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

shit ik had een geweldige website waarmee je van alle zones kon zien waar welke monsters/mobs zaten dmv gekleurde vierkantjes en een legenda. Weet iemand zo welke website dit was. Kan hem namelijk ook niet in mn Firefox history terugvinden. (volgende keer bookmarken :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Ik ben even benieuwd wat de hunters hier voor melee weapen gebruiken. Zelf heb ik altijd rondgelopen met een 2-handed sword, werkt prima, vooral tegen mobs, en ziet er nog cool uit ook. Nu heb ik eens dual-wield (daggers) uitgeprobeerd en ik was niet direct onder de indruk (wapens waren van gelijke lvl/kwaliteit). Daarentegen is een 2-handed sword in PvP vaak te langzaam, zeker tegen rogues. Of switchen tussen de 2?

Jadystana, lvl34 NE Hunter - Stormreaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87860

Azqi schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:09:
Bij de Free Record Shop zijn ze als het goed is vanaf 10 maart leverbaar.
Je zou er een belletje aan kunnen wagen. Ik heb er zelf goede ervaringen mee, qua levertijden.

http://www.freerecordshop...view.asp?productid=707510
Ik heb er weinig vertrouwen in dat hun als enigste shop in Nederland op 10 maart nog gamecards krijgen maar ik heb de gok gewaagd en een bestelling geplaatst. En er staat nog een reservering bij Dynabyte maar als ik van die bestellijn al hoor dat ze door de voorraad heen zijn zie ik dat niet zitten :/

colcom.nl is trouwens ook al door hun voorraad heen...
Anoniem: 199 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:57:
[...]

Ik had hem binnen een week.
Overigens ook speciaal voor wow aangevraagt :+
Bedankt, dan is er dus een goede kans dat het deze week nog lukt :)
Moet je eerst nog dat formulier met handtekening terugsturen voordat je 'm kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Anoniem: 199 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:07:
[...]

Imo nogal dom om alleen heroic strike te gebruiken. Warriors hebben hele bruikbare skills.
Ik doe meestal Charge > demoralizing > rend > heroic
Als ik in een groep speel met andere damage dealers gebruik ik ook veel sunder armor en thunder clap.

Dual Wield is alleen handig tegen lage lvl's omdat je dan sneller rage opbouwt en je toch wel genoeg armor hebt. Tegen hogere lvl's vind ik het erg slecht werken.
Als je gaat grinden, dan boeit het zelfs niet of je 1h+s, 2h of dw doet, aangezien het door Blizzard zo is ontworpen dat je over een bepaalde tijd evenveel experience krijgt met de verschillende wapens.
1h+s heb je minder downtime door de hogere def, maar je haalt creatures minder snel neer, 2h en dw minder def, meer att, maar ook een hogere downtime.
Vandaar dat ik heb besloten om geen dw meer te gebruiken, aangezien het over langere tijd niet uitmaakt. En als te veel op je af krijgt heb je met een shield vaak net genoeg armour om er levend vanaf te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik lees hier dat mensen heroic strike gebruiken als ze tanken in een groep. Imo kun je je rage veel beter gebruiken voor sunder, disarm en een execute bij <20% health. Heroic strike is op het moment een skill die dmg/rage wise niet zo nuttig is. En daarbij, je bent tank, geen damage dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:31:
Ik ben even benieuwd wat de hunters hier voor melee weapen gebruiken. Zelf heb ik altijd rondgelopen met een 2-handed sword, werkt prima, vooral tegen mobs, en ziet er nog cool uit ook. Nu heb ik eens dual-wield (daggers) uitgeprobeerd en ik was niet direct onder de indruk (wapens waren van gelijke lvl/kwaliteit). Daarentegen is een 2-handed sword in PvP vaak te langzaam, zeker tegen rogues. Of switchen tussen de 2?

'k denk dat een hunter het in melee altijd aflegt tegen een rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139059

Anoniem: 199 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:17:Inderdaad, maar dat vergeten veel mensen.
Damage = Aggro. Ik heb nu al een groot aantal instances gedaan waarin er geen warrior in de groep was, en ik als rogue moet gaan lopen tanken. Wat er een beetje in resulteert dat ik mijn (UD) rogue als een high-damage-low-armor warrior speel (geen stealth, 2 zwaarden, Gun). Dit werkt prima om mobs aggro te trekken, zelfs van een mage die voluit damage aan het doen is, maar vooral 2x SS, Eviscerate en switch naar de volgende werkt om monsters van de priest/mage af te houden. Je resultaat is soms 5 licht gedamagede mobs die op jou staan te hakken omdat je steeds moet switchen. Maar dan doe je het dus wel goed.

Hier heb je wel een goede healer (liefst meer) bij nodig, door je lage armor neem je behoorlijk wat damage af en toe.

Omdat je redelijk wat klappen kan hebben (zeker met parry en dodge talents vol, dan missen de mobs je gewoon veel), en veel damage in korte tijd kan doen (thistle tea :9) pleit ik dat een redelijke Rogue een betere tank is dan een redelijke Warrior (een goede warrior is sowieso beter maar die heb ik nog weinig gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87860 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:41:
[...]

Ik heb er weinig vertrouwen in dat hun als enigste shop in Nederland op 10 maart nog gamecards krijgen maar ik heb de gok gewaagd en een bestelling geplaatst. En er staat nog een reservering bij Dynabyte maar als ik van die bestellijn al hoor dat ze door de voorraad heen zijn zie ik dat niet zitten :/

colcom.nl is trouwens ook al door hun voorraad heen...

[...]

Bedankt, dan is er dus een goede kans dat het deze week nog lukt :)
Moet je eerst nog dat formulier met handtekening terugsturen voordat je 'm kunt gebruiken?
Nee, je moet hem alleen even telefonisch activeren, met een paar minuten gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Dat denk ik ook idd, de meeste damage hoort ook al gedaan te zijn tegen de tijd dat je moet melee moet gaan vechten. Jezelf er weer uitrammen met wingclip is dan wel handig idd. In die tijd wil je echter wel zoveel mogelijk damage doen. Om die wingclip er zo snel mogelijk op te krijgen is dual-wield handig, slaat sneller en damage hoeft het voor die clip niet te doen. Voor ik dat doe gebruik ik altijd even de raptor strike en dan werkt de 2-handed weer beter.
Tegen Mobs voornamelijk lijkt dual-wield veel minder dps te doen dan gewoon een beukzwaard.

Heeft iemand ze ook beide geprobeerd? En wat waren jullie bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:31:

De enige reden dat Hunters een melee wapen zouden moeten dragen is omdat er +agi/+sta stats op zitten. Voor de rest is het veeeel gezonder voor jou om je gun of bow uit het vet te halen en lekker op afstandje te blijven knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Nee ik bedoel echt van de zones zelf. Je hebt dan aan de rechterkant van het scherm verschillende kleuren in een legenda staan met alle mobs/monsters die zich in die sector bevinden. In de map zelf bevinden zich dan diezelfde kleuren, zodat je precies kan zien waar die mobs/monsters spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139059 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:56:
[...]

Damage = Aggro. Ik heb nu al een groot aantal instances gedaan waarin er geen warrior in de groep was, en ik als rogue moet gaan lopen tanken. Wat er een beetje in resulteert dat ik mijn (UD) rogue als een high-damage-low-armor warrior speel (geen stealth, 2 zwaarden, Gun). Dit werkt prima om mobs aggro te trekken, zelfs van een mage die voluit damage aan het doen is, maar vooral 2x SS, Eviscerate en switch naar de volgende werkt om monsters van de priest/mage af te houden. Je resultaat is soms 5 licht gedamagede mobs die op jou staan te hakken omdat je steeds moet switchen. Maar dan doe je het dus wel goed.

Hier heb je wel een goede healer (liefst meer) bij nodig, door je lage armor neem je behoorlijk wat damage af en toe.

Omdat je redelijk wat klappen kan hebben (zeker met parry en dodge talents vol, dan missen de mobs je gewoon veel), en veel damage in korte tijd kan doen (thistle tea :9) pleit ik dat een redelijke Rogue een betere tank is dan een redelijke Warrior (een goede warrior is sowieso beter maar die heb ik nog weinig gezien).
En dan ga je Blackrock, Scholomance of Stratholme doen (hell, zelfs Maraudon al) en ben je in 3 klappen dood. Leuk geprobeerd hoor, maar late-game is een warrior echt nodig :) En late-game zijn de loser-warriortjes allang pleitte, dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
yay ik ben vandaag ook weer begonnen :)
ik wou eigenlijk niet spelen tot volgende patch omdat ik lv60 saai vond enzo (k zat in CB), maarja m'n verslaving won het :D
harstikke geluk gehad ook, heb een al aangemaakt account kunnen kopen voor 22.50 met nog 3 weken erop en krijg de doos etc nog opgestuurd.. wel duits, maar met engelse client+server merk je daar niets van :)
anyway ik zit op bloodscalp omdat me verteld werd dat hier de meeste NL-ers zitten :) undead rogue naam: dethecus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Laatst online: 22:49
Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:00:
Dat denk ik ook idd, de meeste damage hoort ook al gedaan te zijn tegen de tijd dat je moet melee moet gaan vechten. Jezelf er weer uitrammen met wingclip is dan wel handig idd. In die tijd wil je echter wel zoveel mogelijk damage doen. Om die wingclip er zo snel mogelijk op te krijgen is dual-wield handig, slaat sneller en damage hoeft het voor die clip niet te doen. Voor ik dat doe gebruik ik altijd even de raptor strike en dan werkt de 2-handed weer beter.
Tegen Mobs voornamelijk lijkt dual-wield veel minder dps te doen dan gewoon een beukzwaard.

Heeft iemand ze ook beide geprobeerd? En wat waren jullie bevindingen?
Dualwield heeft over het algemeen een dezelfde dps als een dualhanded sword zeker als je sword een 3.6 speed heeft en je dualwield 1.5

maar de bedoeling van dualwield is eigenlijk het oproepen van critical strikes en gewoon snel kunnen blijven hakken. Daar ga je voor de criticals.

Je moet gewoon zorgen voor een snelle boog met lekkere dps en niet voor een slome boog die veel dmg doet, je wil per slot van rekening je shots en stings zo snel mogelijk door een beest zijn kop rammen.

Zo gebruik ik iig mijn hunter en dan tank je met je pet, mijn pet heeft ook meer armor dan ikzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:45:
'k denk dat een hunter het in melee altijd aflegt tegen een rogue :)
Ja, en ik denk dat een paladin het in ranged aflegd tegen een hunter. No shit sherlock.
Dauthi schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:21:
maar de bedoeling van dualwield is eigenlijk het oproepen van critical strikes en gewoon snel kunnen blijven hakken. Daar ga je voor de criticals.
Nee hoor, je doet over time even veel damage met dual. Crits of geen crits.
Dauthi schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:21:
Je moet gewoon zorgen voor een snelle boog met lekkere dps en niet voor een slome boog die veel dmg doet, je wil per slot van rekening je shots en stings zo snel mogelijk door een beest zijn kop rammen.
Door z'n kop rammen? Subtiel.

De snelheid van een boog boeit niet, shots en stings worden onafhankelijk van je gewone shots afgevuurd.

[ Voor 60% gewijzigd door Hydra op 08-03-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nou wel weer ff genoeg ge-'no shit sherlock'.. ok?

Beledigen doe je maar ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:31:
Nou wel weer ff genoeg ge-'no shit sherlock'.. ok?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een dergelijke opmerking erg persoonlijk neemt, maargoed. Het gaat erom dat het nogal logisch is dat als 1 class sterk is in melee damage, terwijl de andere compleet waardeloos is in melee, de sterkere class op dat vlak wint. Je hoort vaak dat mensen zeggen dat Rogues overpowered zijn, omdat ze in een dual van een rogue verloren hebben. Tja, dan moet je er ook niet naast blijven staan :)
Anoniem: 139059 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:56:
Damage = Aggro. Ik heb nu al een groot aantal instances gedaan waarin er geen warrior in de groep was, en ik als rogue moet gaan lopen tanken.
Teehee :D

Serieus, ik geloof niet dat je als rogue 5 elites op je had, dat is overdreven. Een Warrior houdt dat al niet vol, laat staan een leather drager. M'n pet heeft meer armour dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:36:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand een dergelijke opmerking erg persoonlijk neemt, maargoed.
Ik stoor me er al aan dat je het tegen anderen zegt, kun je voorstellen ;)

(edit: wil geen onzinnige discussie opstarten...)

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2005 16:43 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan