Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.416 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40572

ik heb nu een level 14 paladin, en ik heb een leuk on-handed sword gevonden met een schild. nou kan ik tot op heden alleen een two-handed sword hanteren, ik weet dat ik die skill ergens geleed heb.
ik weet alleen niet meer waar!
waar kan ik mijn paladin leren met een one-handed sword om te gaan?

tevens ben ik een miner, ergens in de 70 geloof ik. secondary ben ik een blacksmith, ik heb een 'blacksmith hamer' ik heb skills geleerd, hoe kan ik nou dingen maken??

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 40572 op 07-03-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:01
-=BoKKiE=- schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:46:
[...]

RFD en RFK zijn dichterbij fwp (1K needles) dan de xr (barrens)

wat wel naar is als je doodgaat in RFK of RFD zonder healer/resser dat je dan helemaal vanauit camp cow moet lopen, terwijl de 1K needles begraafplaats dichterbji is :D
wat is hoogste lvl in RFD? die wil ik vanavond wel ff gaan doen denk ik... (ik ben Efilon op bloodscalp! lvl 40 tauren druid :) )

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 16:01
Anoniem: 40572 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:47:
ik heb nu een level 14 paladin, en ik heb een leuk on-handed sword gevonden met een schild. nou kan ik tot op heden alleen een two-handed sword hanteren, ik weet dat ik die skill ergens geleed heb.
het leren van skills gaat bij weapon masters die je in de hoofdsteden kan vinden (dus voor horde: UC / TB / Ogrimmar bijvoorbeeld... voor alliance weet ik ze zo snel niet!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:43
Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:47:
[...]

Wat mij betreft wordt er een regel ingesteld dat met illegale versies niet geholpen wordt.
*kuch* die bestaat al *kuch* ;)
Check SPV maar eens ;)

Edit @ 2 hierboven:
Stormwind en Ironforge zitten weaponmasters

[ Voor 12% gewijzigd door enira op 07-03-2005 14:51 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lord_T schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:48:
[...]

wat is hoogste lvl in RFD? die wil ik vanavond wel ff gaan doen denk ik... (ik ben Efilon op bloodscalp! lvl 40 tauren druid :) )
rfd is lvl 38-42

vergeet niet als je in de instance bent, helemaal links als je bij de stallen komt het recept voor Goldthorn tea te leren :/ ben ik dus wel vergeten en ik moet hem dus even opnieuw halen

nu moet ik hem zowieso nog een keer doen om dat ik vorgie keer halverwege weg moest :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_T schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:49:
[...]

het leren van skills gaat bij weapon masters die je in de hoofdsteden kan vinden (dus voor horde: UC / TB / Ogrimmar bijvoorbeeld... voor alliance weet ik ze zo snel niet!
oh ok! dankje, voor de alliance is dat denk ik dan stormwind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
pwvliet schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:42:
Zou het voor mij overigens nog de moeite lonen om Mining te leren en Leatherworking te laten vallen? Doe er nu eigenlijk niets mee, omdat het de moeite niet loont qua items (alles wat dropt is beter dan ik het kan maken).
Mining lever behoorlijk veel op. Een stack van 20 bronze bars verkoopt voor 50 silver ongeveer, ik geloof dat een stack Iron voor 1 gold ofzo gaat. Daarnaast heb je als voordeel dat je geen nieuwe recipies hoeft te kopen.

Persoonlijk wil ik graag 1 production skill, gewoon omdat ik het leuk vind. Het punt is alleen wel dat het gewoon een beetje tijd kost om je production skill op pijl te houden. Je moet 'em zo houden dat je spul kunt maken dat je nog net niet kunt gebruiken, dan kun je meteen als je leveled betere equipment voor jezelf maken. Toen ik nog leatherworking had (ben nu een Hunter met Engineering) vond ik eigenlijk nooit spul dat beter was dan wat ik zelf had.

Skinning is trouwens bijzonder makkelijk op pijl te houden, spul dat ik skinde was altijd maximaal groen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 11:24
Anoniem: 40572 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:51:
[...]

oh ok! dankje, voor de alliance is dat denk ik dan stormwind!
Stormwind en Iron Forge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
tevens ben ik een miner, ergens in de 70 geloof ik. secondary ben ik een blacksmith, ik heb een 'blacksmith hamer' ik heb skills geleerd, hoe kan ik nou dingen maken??
Voordat je vragen gaat stellen, lees ajb eerst de officiele site even.

https://www.wow-europe.com/en/info/professions/intro.html
Stormwind - 1h swords / 2h swords / polearms (en nog een paar)
Ironforge: 1h axes / 2h axes (en guns en crossbows o.a., maar daar heeft een Pally niks aan)

Als je genoeg geld hebt zou ik gewoon even alle skills die je kunt kopen nemen, kun je als je een keer een goeie drop krijgt 't wapen ook meteen gebruiken.

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 07-03-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:51:
[...]

Mining lever behoorlijk veel op. Een stack van 20 bronze bars verkoopt voor 50 silver ongeveer, ik geloof dat een stack Iron voor 1 gold ofzo gaat. Daarnaast heb je als voordeel dat je geen nieuwe recipies hoeft te kopen.

Persoonlijk wil ik graag 1 production skill, gewoon omdat ik het leuk vind. Het punt is alleen wel dat het gewoon een beetje tijd kost om je production skill op pijl te houden. Je moet 'em zo houden dat je spul kunt maken dat je nog net niet kunt gebruiken, dan kun je meteen als je leveled betere equipment voor jezelf maken. Toen ik nog leatherworking had (ben nu een Hunter met Engineering) vond ik eigenlijk nooit spul dat beter was dan wat ik zelf had.

Skinning is trouwens bijzonder makkelijk op pijl te houden, spul dat ik skinde was altijd maximaal groen.
Skinning is DE makkelijkste proffession die er is, zowat alle monsters die je killt kan je skinnen, als ej dat ook doet en ook vanaf het begin af aan doet, zal je nooit een dier killen wat je niet kan skinnen :)
btw in dit topic staat een leuk filmpje :) shammies for teh win }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:55:
Skinning is DE makkelijkste proffession die er is, zowat alle monsters die je killt kan je skinnen, als ej dat ook doet en ook vanaf het begin af aan doet, zal je nooit een dier killen wat je niet kan skinnen :)
Nou, het is compleet afhankelijk van wat je killed. De meeste humanoids zijn niet skinnable (Wendigo's zijn een uitzondering, maar die droppen weer geen Cloth). Ik focus me vooral op humanoids als ik aan 't grinden ben omdat die veel cloth droppen, en dat is weer handig voor m'n tailor / enchanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Je kan in iedere stad/dorp een forge (soort stenen oven) en n meestal een aambeeld vinden. Ga hier bij staan, druk op "P" en klik op "Blacksmithing", dan krijg je een lijst met dingen die je kan maken. Hiervoor heb je wel reagents nodig (zoals copper, wat je weer kan minen, deze copper ore moet je eerst bij een Forge via "P" > Smelting omsmelten naar copper bars etc...). Plans om nieuwe dingen te maken kan je kopen bij blacksmith trainers die in iedere stad te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:54:
[...]

Voordat je vragen gaat stellen, lees ajb eerst de officiele site even.

https://www.wow-europe.com/en/info/professions/intro.html

[...]

Stormwind - 1h swords / 2h swords / polearms (en nog een paar)
Ironforge: 1h axes / 2h axes (en guns en crossbows o.a., maar daar heeft een Pally niks aan)

Als je genoeg geld hebt zou ik gewoon even alle skills die je kunt kopen nemen, kun je als je een keer een goeie drop krijgt 't wapen ook meteen gebruiken.
ok, ik ben stom geweest geloof ik, het is geen sword maar een dagger, kan ik die skill ergens kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:59:
[...]

Je kan in iedere stad/dorp een forge (soort stenen oven) en n meestal een aambeeld vinden. Ga hier bij staan, druk op "P" en klik op "Blacksmithing", dan krijg je een lijst met dingen die je kan maken. Hiervoor heb je wel reagents nodig (zoals copper, wat je weer kan minen, deze copper ore moet je eerst bij een Forge via "P" > Smelting omsmelten naar copper bars etc...). Plans om nieuwe dingen te maken kan je kopen bij blacksmith trainers die in iedere stad te vinden zijn.
thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:58:
[...]

Nou, het is compleet afhankelijk van wat je killed. De meeste humanoids zijn niet skinnable (Wendigo's zijn een uitzondering, maar die droppen weer geen Cloth). Ik focus me vooral op humanoids als ik aan 't grinden ben omdat die veel cloth droppen, en dat is weer handig voor m'n tailor / enchanter.
ik zei ook monsters :P

maar anyway, ik ben leatherworker dus grind eigenlijk alleen humanoids als ik silk/mageweave nodig heb als me verband op is :)

humanoinds hebben wel betere drops gemiddeld, maar je gear gaat er wel sneller van stuk, en dan vooral je wapens ivm parry, dit voorkom je door een paar lvls lager te grinden, maar dan mis je weer de exp en droprate van je gelijke lvl ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128473

Even samenvatten, want hier stond teveel materie waardoor het topic offtopic zou kunnen gaan:

Hoe kan ik illegale servers reporten ?

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-03-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40572 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:59:
[...]

ok, ik ben stom geweest geloof ik, het is geen sword maar een dagger, kan ik die skill ergens kopen?
Misschien een tip voor deze nieuwkomer: Het zou fijn zijn als je zelf ook even op zoek gaat, ik had zelf ook wat vragen in het begin, maar die zijn vrij simpel op te lossen door even op www.worldofwar.net te kijken, www.thottbot.com of www.goblinworkshop.com (golbinworkshop gebruikt deze URL toch?).

Ook de handleiding die bij je spel zit geeft vaak een oplossing, het is voor mensen hier soms nogal frusterend aan iedere nieuwe persoon uit te leggen hoe de basisdingen werken.
Ook is het handig aan een guard in een stad te vragen waar een weapon/paladin trainer zit, aan hem kan je vragen "What can other trainers teach me", hij zal je precies vertellen welke skill (dus ook voor daggers, als die voor paladins beschikbaar is) je in welke stad kan kopen!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:40
-=BoKKiE=- schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:55:
[...]

btw in dit topic staat een leuk filmpje :) shammies for teh win }>
Tsja, skinning is al een tijdje 225 bij mij. En ik heb de Artisan Skinner gevonden. Maar ja, 5 goud heb ik daar niet voor over :-). Eerst die Kodo :-)

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moet je naar badlans gaan ;p

thick leather

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:06
Anoniem: 128473 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:05:
Er is dus een jongen opschool die WoW illigaal heeft en kan spelen op een emulator
ik ben dus niet blij met die mensen
Ze hebben totaal geen respect voor blizzard (gewoon stomme eikels)
wat kan ik het beste doen
er is een server die 500.000 illigale kan testaan
kan ik blizzard inlichten of wat moet ik doen om dit tegen te gaan?

ik ben dus niet blij dat wij wel moeten betalen en hun niet....
die mensen hebben het recht gewoon niet om WoW te spelen...
de naam van die man is empori0 ofzo...
en hij heeft illigale emulator gemaakt
nogmaals ik wil het reporten :(
Ik zou technical support bellen! Mailen heeft namelijk totaal geen zin. Ik heb een dikke week geleden een mailtje naar ze gestuurd of iets soorgelijks en tot op heden nog niets ontvangen (terug..). Echter ik heb ze ook gebeld en het was meteen geregeld ( was dan wel een password reset maar ja.. ) oh ja als je belt doe dat dan tussen 6 en 7 uur. Dan is de meerderheid van de wow gamers aan het eten en dan heb je zo iemand aan de lijn :)

p.s. ja het is wel in het engels, duits of frans

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik ze report
word ik dus keihard gehacked
zou ik dan ook enige protectie van blizzard kunne krijgen?
ik heb een hekel aan die kut lamers die er niet voorbetalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Anoniem: 128473 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:14:
als ik ze report
Ik ben bang dat ze je geen bescherming kunnen geven in enige vorm. Echter wat je wel kan doen is als je gehackt bent gewoon naar de politie gaan.. dat is immers in Nederland nog steeds hartstikke verboden :)

En oh ja geloof jij alles wat dat soort lamers zeggen? Durf te wedden dat als je een fatsoenlijke firewall hebt ze al niets meer kunnen. Scriptkiddy niveau zullen we maar zeggen. En ja ach zoals hierboven ook al wordt opgemerkt. als Blizzard een aantal parkjes nodig heeft voor 380.000+ gebruikers zouden die lamers die jij kent dat kunnen op hun eigen kleine thuisservertje 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Webgnome op 07-03-2005 15:17 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128473 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:14:
als ik ze report
Ehh. gehacked door wie? Door Mr. Illegal gamer? Die komt t toch niet te weten dat jij het gemeld hebt? Waarschijnlijk kan Blizzard er niet eens wat aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe maar niet. Emulators en andere dubieuze zaken horen niet thuis GoT. Daarnaast mag je taalgebruik ook wel iets minder

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-03-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webgnome schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:16:
[...]

Ik ben bang dat ze je geen bescherming kunnen geven in enige vorm. Echter wat je wel kan doen is als je gehackt bent gewoon naar de politie gaan.. dat is immers in Nederland nog steeds hartstikke verboden :)

En oh ja geloof jij alles wat dat soort lamers zeggen? Durf te wedden dat als je een fatsoenlijke firewall hebt ze al niets meer kunnen
Ik denk zelfs dat deze jongeman die zegt gratis te kunnen spelen met een zelfgemaakte "emulator" dat allemaal uit zn duim zuigt :D
Stoere verhalen van een jochie die zelf heel graag wil WoWen met heel veel mensen (wat op een illegale server niet kan) en er niet het geld voor heeft...

Laat m lekker opscheppen, jij kan tenminste met een goed gevoel WoWen :D

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-03-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zal me mond houden en over WoW praten

en raiden jullie wel is?
laatst met 26 man tarran mil geraid met lvl 50 guards :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Monsters / mobs zijn generieke termen. Als je het over beasts hebt, moet je dat specifieker zeggen. Ik vind bijvoorbeeld elementals en dragonkin meer 'monsters' dan een simpel varken of een wolf. Ze hebben niet voor niets een categorie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb echt een schijthekel aan hordes
ik loopt rustig door booty bay ga ik uit de stad komt er een horde aan dus ik duel met hem ik win
komen er gelijk lvl 47 orc's aan om me verot te slaan :(

snoipop wat voor class heb je?
moet je idd voor leren ja
ik heb een grey ram

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-03-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Nog even over die Mounts.

Is die 90 gold incl het leren om op zo'n mount te rijden?

[ Voor 9% gewijzigd door snoipoip op 07-03-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik had net Cosmos geinstalleerd. maar vond het niks dus meteen ge-uninstalled. Maar nu blijf ik steeds automatisch de Cosmos channel joinen, hoe/waar kan ik uitzetten dat ik die niet meer automatisch join?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 128473 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:26:
ik heb echt een schijthekel aan hordes
ik loopt rustig door booty bay ga ik uit de stad komt er een horde aan dus ik duel met hem ik win
komen er gelijk lvl 47 orc's aan om me verot te slaan :(
- zou je iets meer op je woorden kunnen letten?
- zou je kunnen kappen met het maken van honderden 3 regelige posts?

Verder: als je niet geganked wil worden kun je beter niet op een PvP server spelen. En wat betreft die illegale servers; doe ff rustig zeg. Omdat een of andere puistenkop op je school je vertelt dat een illegale server 500000 man aan kan (waarom niet meteen 2 miljoen, als je toch belachelijke aantallen bedenkt), betekent dit niet dat het meteen een gevaar voor blizzard is. Mensen die hier op spelen zijn toch types die er geen geld voor willen betalen. Blizzard zit er al achter aan, dergelijke sites worden al afgesloten.

Even ter info: een Blizzard server kan maximaal iets van 5000 spelers ofzo huisvesten, en per 'server' zijn dat een hele zwik machines. Dat zijn dus complete datacenters. No way dat een gozer op een ADSL lijntje ofzo een half miljoen kan hosten, verder dan enkele tientallen komen zulke servers niet.
Chester schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:29:
Ik had net Cosmos geinstalleerd. maar vond het niks dus meteen ge-uninstalled. Maar nu blijf ik steeds automatisch de Cosmos channel joinen, hoe/waar kan ik uitzetten dat ik die niet meer automatisch join?
/leave Cosmos

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 07-03-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke ik zal beter op me woorden letten :)
sorry voor al het ongemak

Spelen hier nog mensen op de server: Doomhammer?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-03-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:31:
[...]

Verder: als je niet geganked wil worden kun je beter niet op een PvP server spelen. En wat betreft die illegale servers; doe ff rustig zeg. Omdat een of andere puistenkop op je school je vertelt dat een illegale server 500000 man aan kan (waarom niet meteen 2 miljoen, als je toch belachelijke aantallen bedenkt), betekent dit niet dat het meteen een gevaar voor blizzard is. Mensen die hier op spelen zijn toch types die er geen geld voor willen betalen. Blizzard zit er al achter aan, dergelijke sites worden al afgesloten.

Even ter info: een Blizzard server kan maximaal iets van 5000 spelers ofzo huisvesten, en per 'server' zijn dat een hele zwik machines. Dat zijn dus complete datacenters. No way dat een gozer op een ADSL lijntje ofzo een half miljoen kan hosten, verder dan enkele tientallen komen zulke servers niet.

[...]
Eensch.
Volgens mij kan een server ongeveer 10.000 tot 20.000 man aan, dat is mij ooit verteld.

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Anoniem: 51661 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:39:
[...]

Eensch.
Volgens mij kan een server ongeveer 10.000 tot 20.000 man aan, dat is mij ooit verteld.

:>
als ik deze site moet geloven kunnen erongeveer 10.000 op :)

http://www.warcraftrealms...p?sort=AlliancePopulation
pLr schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:44:
Spelen hier nog mensen op de server: Doomhammer?
Jep ik (en met mij de guild van een stel vrienden van moi )

[ Voor 24% gewijzigd door Webgnome op 07-03-2005 15:46 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
US servers kunnen inderdaad 10.000 man aan, hoe het in Europa zit is niet duidelijk. Volgens mij zijn onze servers nog niet aan hun maximale cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
pLr schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:28:
snoipop wat voor class heb je?
moet je idd voor leren ja
ik heb een grey ram
NightElf Warrior.

Maar das nog geen antwoord op de vraag :P

Is die 90 gold inclusief het leren om op zo'n beest te rijden of komt er nog een aantal gold bij die 90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
snoipoip schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:49:
Is die 90 gold inclusief het leren om op zo'n beest te rijden of komt er nog een aantal gold bij die 90?
Je mount kost 80 gold, het leren rijden kost 20. Omdat je 10% korting krijgt tegen die tijd (i.v.m. je reputation) komt 't totaal op 90 i.p.v. 100 gold uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:31:
[...]

offtopic:
Als zijn manier van posten niet in orde is dan zal een mod hem daar wel op wijzen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
snoipoip schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:49:
[...]

NightElf Warrior.

Maar das nog geen antwoord op de vraag :P

Er vanuit gaande dat je 10% korting krijgt door je reputation, dan kost het leren van de skill je 18g en zijn de goedkoopste mounts 72g. Je kan natuurlijk ook gelijk doorsparen voor de elite mounts voor 900g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:53:
offtopic:
Als zijn manier van posten niet in orde is dan zal een mod hem daar wel op wijzen. :X
Als je problemen met m'n reacties hebt, kun je me dat of mailen, of m'n reactie bij een mod rapporteren. Daarnaast was de rest van m'n post, welke je (how convenient) niet gequote hebt, prima on topic. Als iemand, die kennelijk nieuw is, zich niet aan de regels houdt mag een gewone poster 'em daar ook best even mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136691

Webgnome schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:45:

Jep ik (en met mij de guild van een stel vrienden van moi )
unDUTCHables?

Zoja, ben ik ook lid, Boro (human paladin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:01:
[...]

Als je problemen met m'n reacties hebt, kun je me dat of mailen, of m'n reactie bij een mod rapporteren. Daarnaast was de rest van m'n post, welke je (how convenient) niet gequote hebt, prima on topic. Als iemand, die kennelijk nieuw is, zich niet aan de regels houdt mag een gewone poster 'em daar ook best even mee helpen.
Waarom heb jij, gezien je duidelijk een probleem met zijn manier van posten hebt, dat hem niet gemailed of bij een mod gerapporteerd :?

Ik quote de rest van je reactie niet omdat ik daar geen op of aanmerkingen over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:05:
Waarom heb jij, gezien je duidelijk een probleem met zijn manier van posten hebt, dat hem niet gemailed of bij een mod gerapporteerd :?
Omdat ik toch reageerde op de rest van wat 'ie zei? Iets rustiger mag ook wel :/

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-03-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Plaats liever een topic report zodat er echt iets aan te doen is

Maar om even OT te gaan,

Dat vliegveld waar jullie het over hadden, is dat gewoon voor iedereen toegankelijk?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-03-2005 16:51 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Anoniem: 136691 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:01:
[...]

unDUTCHables?

nope onze guild heet Sanitarium Shadows. Hier een screenshotje van de core van onze guild.

Afbeeldingslocatie: http://south.teambvd.com/pijpkonijn/WoWScrnShot_022705_225751.jpg

vlnr: Dwarvenstone ( ik ) , Blackdarknes, Lobelia

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-04 09:36

aal

Ok domme vraag misschien..

Ben inmiddels (net) een lvl 22 NE Druid, en ben wel benieuwd naar instances. Nu lijkt mij deadmines wel een geschikte, maar hoe zit het met quests voor die instance?

Zitten er quest givers in StormWind ofzo? Of moet ik eerst een bepaald traject aan vervolg quests gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
aal schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:22:
Ok domme vraag misschien..

Ben inmiddels (net) een lvl 22 NE Druid, en ben wel benieuwd naar instances. Nu lijkt mij deadmines wel een geschikte, maar hoe zit het met quests voor die instance?

Zitten er quest givers in StormWind ofzo? Of moet ik eerst een bepaald traject aan vervolg quests gaan doen?
Deadmines heeft een aantal quests.
Net als de instance in gnomeregan, die er zelfs 6 heeft.

Bij de deadmines gaan er een paar quests vooraf, en daarna kun je (als je de quest van Van Cleef hebt) ook de andere quests door iemand laten sharen, als je ze nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Defias Brotherhood is een quest, begint op Sentinel Hill.
Underground Assault, begint bij een Gnome in Dwarven District.
Oh Brother is er 1, begint bij een Dwarf in de Inn bij Dwarven District.
daar krijg je er nog 1 waar ik de naam even van kwijt ben :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-04 09:36

aal

Hmms bedankt.. Ik struin er vanavond wel ff heen, en dan zie ik wel wat er gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vecht dit aub buiten GoT uit, dit is gigantisch offtopic + niet gewenst

Anyway, iemand hier op een drukke server die de elite quests in Stormgarde al heeft gedaan? Ik heb dusdanig veel aggro van horde daarzo. Hoe is dat op andere drukke servers :?

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-03-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:28:
Defias Brotherhood is een quest, begint op Sentinel Hill.
Underground Assault, begint bij een Gnome in Dwarven District.
Oh Brother is er 1, begint bij een Dwarf in de Inn bij Dwarven District.
daar krijg je er nog 1 waar ik de naam even van kwijt ben :P
Die dwarf in de Inn in Dwarven District geeft er volgen mij zelfs 2. Eentje dat je die badge moet halen en nog een dat je die named miner moet killen. Maar dat zijn 2 quests die je niet in de instance doet maar er net buiten.

[ Voor 1% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-03-2005 16:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:42

The Legend

*Plop*

Wat is het verschil met een elite mount en een gewone mount? Los van het verschil van 800G? :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
The Legend schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:39:
Wat is het verschil met een elite mount en een gewone mount? Los van het verschil van 800G? :P
de normale mount is 60% sneller, en de elite mount is 100% sneller dacht ik

correct me if im wrong :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als ik Skinning waarmee ik nu 100 skill points heb weer zou unlearnen. Vervolgens ga ik Herbalism leren, dat doe ik een poosje, vervolgens unlearn ik Herbalism weer en ik ga weer Skinning leren, begin ik dan met Skinning waar ik eerst 100 skill points had, weer helemaal onderaan met 0 skill points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
butsj schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:41:
[...]

de normale mount is 60% sneller, en de elite mount is 100% sneller dacht ik

correct me if im wrong :+
Ja joh, wat een onzin... 800Gold voor een beest.

Kan dat ding nog iets eigenlijk, behalve lopen..
blender schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:42:
Als ik Skinning waarmee ik nu 100 skill points heb weer zou unlearnen. Vervolgens ga ik Herbalism leren, dat doe ik een poosje, vervolgens unlearn ik Herbalism weer en ik ga weer Skinning leren, begin ik dan met Skinning waar ik eerst 100 skill points had, weer helemaal onderaan met 0 skill points?
Onderaan lijkt me-.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-03-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

kan iemand mij vertellen wat een critical strike precies doet (ben met mage bezig) geeft dat bijv. 100% extra damage? Kan daar nergens meer info over vinden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 22:13

Flapmo

and back is gigi!

Ga er dan zelf ook niet op in

Zelf nu naast me priest even een alt gestart, shaman. Gewoon is even kijken hoe dat speelt. Wil wat melee spel doen maar rogue was weer TE. Iedereen lijkt wel undead Rogue :(. Shaman komt ook vaak voor maar toch minder naar mijn idee :P. Voor me gevoel lvlt shaman veel harder dan een priest :/.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-03-2005 16:53 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09-2024
FragNeck schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:43:
[...]

Heb je tenminste nog wat te doen nadat je lvl 60 bent geworden :+

Ik denk dat je epic mount er wel een stukkie gaver uitziet dan de standaard mount. En trouwens. je bent toch niet verplicht om hem te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
FragNeck schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:43:
[...]

[...]

Onderaan lijkt me-.
Reken maar dat je straks bij grote battles echt blij bent met die 100% extra snelheid (om hard weg te rennen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:58

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb na lang zoeken besloten het maar eens hier te vragen, waar kan ik de dual-wield ability op pikken? ! gast zei: Kill Goretusks... Nee, da's fijn, ik snapte hem niet (ik heb in totaal al meer dan 450 goretusks afgeslacht :P) en toen ik dat zei, zei hij dat'ie er moe van was om al die vragen te beantwoorden. Dus daarmee kwam ik ook niet verder mee :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

silentsnake schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:53:
[...]

Heb je tenminste nog wat te doen nadat je lvl 60 bent geworden :+

Ik denk dat je epic mount er wel een stukkie gaver uitziet dan de standaard mount. En trouwens. je bent toch niet verplicht om hem te kopen ;)
Op het moment zien alle epic mounts er nog hetzelfde uit als de lvl40 mounts, behalve dan voor de UD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
tranztaz schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:09:
Ik heb na lang zoeken besloten het maar eens hier te vragen, waar kan ik de dual-wield ability op pikken? ! gast zei: Kill Goretusks... Nee, da's fijn, ik snapte hem niet (ik heb in totaal al meer dan 450 goretusks afgeslacht :P) en toen ik dat zei, zei hij dat'ie er moe van was om al die vragen te beantwoorden. Dus daarmee kwam ik ook niet verder mee :)
lol, Kill goretusks :+

ff zonder dollen, bij warrior kon ik dual wield kopen (bij lvl20 d8 ik) bij een warrior trainer, voor de andere classes weet ik het niet, maar lijkt me hetzelfde idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Anoniem: 86399 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:45:
[...]

Op het moment zien alle epic mounts er nog hetzelfde uit als de lvl40 mounts, behalve dan voor de UD.
die epic van UD is inderdaad erg cool, wel leuk dat je die als lvl10 al ziet staan in Brill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 24-04 17:21

Neelon

FOR PONY!!!

Anoniem: 136691 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:01:
[...]

unDUTCHables?

Deze misschien? >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/wow_signature.jpg

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:59
Welke primary professions zijn aan te raden voor een ud roque?

Ik dacht zelf aan herbalism en leatherworking (is dat any good?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Weet niet of dit het juiste topic is, maar ik krijg zojuist een mailtje van me werk dat de volgende levering WOW's pas weer in April komt. Beetje jammer dus voor de mensen die hem nog willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Die plaatjes doen me altijd een beetje denken aan cu2 ;(

Zo, bijna level 40. Dan ff snel mijn gratis mount incashen en al mijn resterende doeks spenden aan plate armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Anoniem: 82860 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:49:
kan iemand mij vertellen wat een critical strike precies doet (ben met mage bezig) geeft dat bijv. 100% extra damage? Kan daar nergens meer info over vinden. :|
iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 12:47
Heeft iemand hier ooit gehad dat opeens zn muisicoon vastliep? Ik heb dit bij WoW als mn pc een uurtje ofzo aanstaat en als ik dan ga wowen dan is binnen een paar sec mn muisicoon stil maar ik kan wel nog klikken.
Muis = mx510 met laatste drivers.
Ik heb beta nvidia drivers 71.84. Ik heb ook es de 66.93 gebruikt daarbij hetzelfde.

Ik had het vroeger met mn ouwe muis (rare logitech) in CCG/ZH. En ik heb het 2x gehad in LOTR BFME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
ik had laatst het omgekeerde, cursor bewoog wel maar rechtsklikken werkte niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Een critical strike doet gewoon extra damage, rond de 200%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 21:42

The Legend

*Plop*

PacinoAllstars schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:02:
Welke primary professions zijn aan te raden voor een ud roque?

Ik dacht zelf aan herbalism en leatherworking (is dat any good?)
Niet echt logisch? Herbalism is een gather skill en leatherworking waar je dingen maakt. Zonder skinning ga je aan leatherworking weinig hebben, tenzij je voor veel geld leather en hides ed gaat kopen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
The Legend schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:22:
[...]

Niet echt logisch? Herbalism is een gather skill en leatherworking waar je dingen maakt. Zonder skinning ga je aan leatherworking weinig hebben, tenzij je voor veel geld leather en hides ed gaat kopen.
Ik ben ook maar een rookie nog :P

Wat adviseer jij mij voor combinaties en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Hidde schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:15:
Heeft iemand hier ooit gehad dat opeens zn muisicoon vastliep? Ik heb dit bij WoW als mn pc een uurtje ofzo aanstaat en als ik dan ga wowen dan is binnen een paar sec mn muisicoon stil maar ik kan wel nog klikken.
Ik ook en vele anderen met ons. Er loopt een topic over op het Blizzard forum, maar zoals inmiddels bekend is de feedback ronduit zuig.

Het probleem lijkt ontstaan te zijn (bij mij althans) na de laatste server update afgelopen vrijdag.
Ik heb ook een Logitech mx510, laatste drivers. Dito voor videokaart, een Radeon 9800 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Anoniem: 86074 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:55:
Hoeveel lui hebben hier trouwens wel eens een Error 132 crash?

Ik had er tijdens de Beta een paar, nu gisteren ineens twee. Ik las dat men ook echt geen idee heeft wat het is. Ze geven wat tips over lager instellen van wat snelheden, drivers etc ....

Nu is alles op de laatste drivers geinstalleerd. Ik heb gelukkig niet zoals sommigen op dat forum om de 5 minuten crashes. Sterker nog, vorige week zondag heb ik echt continue gespeeld zonder crashes. Nu ineens 2 keer, eentje zelfs precies tegelijkertijd als mijn huisgenote .... hmmm.

Ik vind het leuk hoor, dat ze die tips geven, maar ik denk toch echt dat er iets anders aan de hand is. Ga niet ineens al die instellingen waar andere games geen enkele last van hebben de schuld geven, er zal wel iets in de code zitten wat niet helemaal zuiver is.

Anyway, hebben meer mensen hier last van die ook geen idee hebben waar het vandaan komt?
Ik weet niet of het 132 is, maar ik ben 'm nu voor de DERDE keer opnieuw aan het installeren omdat WoW crashed zodra ik inlog op m'n mainchar. Op m'n alt is er niets aan de hand. Interface, WTF en WTB folders allemaal weggegooid, evenals alle logs. Echt een HEEL erg vaag probleem :( In beta 1 keer gehad, in retail is het de 2e keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 24-04 18:24
PacinoAllstars schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:26:
[...]

Ik ben ook maar een rookie nog :P

Wat adviseer jij mij voor combinaties en waarom?
Je hebt 2 soorten professions: gathering en productions professions. Met gathering professions kun je dingen verzamelen, zoals bijvoorbeeld met herbalism kan je plantjes plukken. Met skinning kan je leer verzamelen van beesten en met mining kan je verschillende soorten metaal verkrijgen.
Met productions professions gebruik je bepaalde ingredienten om er een beter iets van te maken. Zo heb je dus leatherworking waarvan je van 'leer' een mooi armor kan maken etc. Het is dus verstandig (als je in je eentje bent en niet voor een guild professions leert) om te zorgen dat je een gathering en een production profession kiest die op elkaar aansluiten. Als je dus herbalism kiest, kan je het beste alchemy ernaast nemen omdat je met de plantjes die je dan plukt leuke potions kan maken. Als je leatherworking wilt hebben, moet je skinning ernaast gebruiken zodat gemakkelijk aan leer kan komen. Anders moet je steeds leer kopen van andere mensen. Op de WoW site staat wel precies wat wat 'support'. De beste combo's zijn iig herbalism & alchemy, skinning & leatherworking, mining & blacksmith of engineering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Thijs schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:49:
[...]

Je hebt 2 soorten professions: gathering en productions professions. Met gathering professions kun je dingen verzamelen, zoals bijvoorbeeld met herbalism kan je plantjes plukken. Met skinning kan je leer verzamelen van beesten en met mining kan je verschillende soorten metaal verkrijgen.
Met productions professions gebruik je bepaalde ingredienten om er een beter iets van te maken. Zo heb je dus leatherworking waarvan je van 'leer' een mooi armor kan maken etc. Het is dus verstandig (als je in je eentje bent en niet voor een guild professions leert) om te zorgen dat je een gathering en een production profession kiest die op elkaar aansluiten. Als je dus herbalism kiest, kan je het beste alchemy ernaast nemen omdat je met de plantjes die je dan plukt leuke potions kan maken. Als je leatherworking wilt hebben, moet je skinning ernaast gebruiken zodat gemakkelijk aan leer kan komen. Anders moet je steeds leer kopen van andere mensen. Op de WoW site staat wel precies wat wat 'support'. De beste combo's zijn iig herbalism & alchemy, skinning & leatherworking, mining & blacksmith of engineering.
Ok thx is dat ook weer duidelijk :p Ga denk voor de potions ^^

Dacht trouwens dat je 3 soorten professions had... namelijk: productie, verzamel en service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Hidde schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:15:
Ik heb beta nvidia drivers 71.84. Ik heb ook es de 66.93 gebruikt daarbij hetzelfde.

Ik had het vroeger met mn ouwe muis (rare logitech) in CCG/ZH. En ik heb het 2x gehad in LOTR BFME.
soortgelijk probleem gehad, bleek dat de middelste muisknop op Universal Scroll stond.

Heb ik aangepast en sindsdien geen problemen meer.

@Silk_dude als je er al niet aan gedacht hebt bij het herinstalleren, dan toch nog de 'wijze raad', flikker je addons er eens uit... haal de hele directory weg en probeer het compleet kaal.

[ Voor 13% gewijzigd door yared op 07-03-2005 19:07 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 24-04 18:24
PacinoAllstars schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:57:
[...]

Ok thx is dat ook weer duidelijk :p Ga denk voor de potions ^^

Dacht trouwens dat je 3 soorten professions had... namelijk: productie, verzamel en service
Ja, je hebt ook nog secondary professions; first aid, fishing en cooking. Maar daarvoor hoef je niet te kiezen wat je wilt hebben, gezien je die altijd mag leren. :) Volgens mij heb je voor first aid wel leer nodig (doe er zelf niet aan), dus dan is het wel handig om skinning erbij te hebben.

Edit: en ik vergeet enchanting ook nog. Kijk maar gewoon ff op de WoW site, staat het allemaal mooi duidelijk uitgelegd. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Thijs op 07-03-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
PacinoAllstars schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:24:
[...]

Maat van mij moet er echt ASAP één hebben.

Hoeveel exemplaren schat je dat je zag?
Ik ben er zeker nog tientallen tegengekomen van elk soort. Het lijkt mij sterk dat ze nu allemaal al uitverkocht zijn tenzij iedereen in het weekend is geweest, want de MM was ook op zondag open. Maar als je het zeker wilt weten zou ik effies bellen of ze nog wat hebben liggen voordat je gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81679

Even een heads up voor de mensen die het spel nog zoeken, vandaag heb ik een exemplaar gehaald bij de MM in Rotterdam-Alexander (Alexandrium). Er lagen er nog een stuk of 10 _/-\o_ , dus als je snel bent,.... Ik heb me nl helemaal rot gezocht in de buurt/internet en overal waren ze uitverkocht!

Ben wel blij dat ik zelf nu ook het spel heb }:O , die berichten van leveringen april of zelfs juni werd ik niet vrolijk van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Thijs schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:49:
[...]
Ja, je hebt ook nog secondary professions; first aid, fishing en cooking. Maar daarvoor hoef je niet te kiezen wat je wilt hebben, gezien je die altijd mag leren. :) Volgens mij heb je voor first aid wel leer nodig (doe er zelf niet aan), dus dan is het wel handig om skinning erbij te hebben.
cloth, ;)

eerst linnen cloth, dan wool cloth en later silk cloth om ech heel relaxte bandages te maken voor als je een char hebt die geen healing hebt verder.

zit nu op 147 first aid met een warrior en dan heb je die bandages echt hard nodig.
heel sociaal ook om je healers te sparen in rustmomenten en ze te gebruiken om je teamgenoten te healen. vooral als die healer na een heftige attack even op krachten moet komen of zelf een heal nodig heeft omdat ie leeg is nadat ie al zijn teamgenoten heeft gehealed maar zichzelf weer eens is vergeten :D

Nu snel naar huis en spelen!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:38

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Gaharay de elven hunter is weer levend :D

in de beta met haar rond gehuppeld, en heb nu een trialletje en als alles me weer bevalt ga ik over 10 dagen het spel kopen.

is er nog ruimte in de guild voor mij??
en zijn er nog NE newbies die samen willen spelen, mail me :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 24-04 17:41
bijna lvl 55 nu(op US) het gaat een stuk sneller nu en questen duren langer maar zijn wel een stuk leuker

alleen zul'farrak wat haat ik die(of meer mijn party members die een intelligentie van een ezel hebben) al 9 keer gefaald door een van die zotte macho die denkt dat ie met zijn uber gear wel alles aankan :(

wat is er nou zo moeilijk aan "don't go on the frigging stairs"

wil nu raid instances gaan doen yippie

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50474

Wie van jullie heeft voor mij een verklaring voor het feit dat ik zoveel problemen heb tijdens het online spelen van WOW? Vraagt het soms teveel van mijn hardware? Is mijn internet verbinding brak?

Hardware specs:

Amd Athlon XP 1800
1 gig ram
Asus video kaart 128 mb

Internet:
Kabel 2560 kbit/s
Uploaden: 512 kbit/s

Het valt mij op dat tijdens het spel hij maar 250 mb aan ram gebruikt mijn cpu echter staat continu op 100 %

Nou dacht ik dat het probleem door te hoge settings komt maar zelfs als ik deze op laag in stel merk ik geen enkel verschil.

Wel zie ik dat mijn verbindings meter in wow van groen veranderd naar rood! Kortom een internet probleem. Nu doen ik een speedtest.nl test en gewoon de volle snelheid down alleen up 14 kbit/s a 20 terwijl dit minstens 60 moet zijn.

Nou vraag ik mij af ofdat die trage upload nou het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 14:59

Wiebbe

<none />

omg!

jullie zijn de gene die onze guild naam hadden gepikt!
Wij hadden op de Beta ook Undutchables, en gingen waarom ook op de retail die guild aanmaken.

We begonnen op Warsong, en maakte snel ff 10s bij elkaar op release om de guild aan te maken. Dit gaf dan ook totaal geen problemen. Maar toen warsong een queue kreeg, gingen we maar naar een andere server. Deathwing.

Hier probeerde we weer The Undutchables aan te maken, maar hij gaf een of andere vage error, en de guild charter was dan ook gewoon weg. Wij denken komt omdat de guild al bestaat, (op een andere server) dus wij disbanden de guild op Warsong, en proberen hem te maken op deathwing. Dat werkte dus totaal niet weer gewoon rare error.

Dag gewacht, weer geprobeerd, maar toen stond dat de guild al bestond. Heel raar, dus toen hebben we er maar Undutchablez van gemaakt. Het kan zijn dat de oude members die op warsong bleven hem geremaked hadden, maar we vonden het wel jammer.

Weet iemand trouwens hoe het zit met guild namen, moet het server uniek zijn, of uniek op alle servers samen?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 20:22

Rannasha

Does not compute.

Anoniem: 50474 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:26:
Wel zie ik dat mijn verbindings meter in wow van groen veranderd naar rood! Kortom een internet probleem. Nu doen ik een speedtest.nl test en gewoon de volle snelheid down alleen up 14 kbit/s a 20 terwijl dit minstens 60 moet zijn.

Nou vraag ik mij af ofdat die trage upload nou het probleem is?
Kijk eens of er toevallig nog andere pc's in het netwerk zijn die veel verkeer veroorzaken. Of dat je allerlei bandbreedte vretende dingen op je eigen pc hebt staan. Scan voor virussen en spyware. Zet filesharing programma's uit.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental T
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-04 19:49
Voor de mensen die n og gamecards zoeken: MediaMarkt in Groningen heeft er nog zat liggen.

Helaas kan ik hier nergens het spel krijgen en heb ik dus ook niks aan die Cards :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:02
Wiebbe schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:33:
[...]

omg!

jullie zijn de gene die onze guild naam hadden gepikt!
Wij hadden op de Beta ook Undutchables, en gingen waarom ook op de retail die guild aanmaken.

We begonnen op Warsong, en maakte snel ff 10s bij elkaar op release om de guild aan te maken. Dit gaf dan ook totaal geen problemen. Maar toen warsong een queue kreeg, gingen we maar naar een andere server. Deathwing.

Hier probeerde we weer The Undutchables aan te maken, maar hij gaf een of andere vage error, en de guild charter was dan ook gewoon weg. Wij denken komt omdat de guild al bestaat, (op een andere server) dus wij disbanden de guild op Warsong, en proberen hem te maken op deathwing. Dat werkte dus totaal niet weer gewoon rare error.

Dag gewacht, weer geprobeerd, maar toen stond dat de guild al bestond. Heel raar, dus toen hebben we er maar Undutchablez van gemaakt. Het kan zijn dat de oude members die op warsong bleven hem geremaked hadden, maar we vonden het wel jammer.

Weet iemand trouwens hoe het zit met guild namen, moet het server uniek zijn, of uniek op alle servers samen?
Per server. En houdt die guild charter in je MAIN BAG (16slots), anders wil het wel eens gaan buggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Vandaag maar weer is BlackLash en zijn broer gekilled in Badlands. Ging alleen niet helemaal goed, waardoor we de eerste keer alleen Blacklash hadden. Dus dan hun nog maar een keer spawnen en als je die ander gekilled heb, wat doe je dan met Blacklash? DIT
Lekker naar Horde dorpje gepulled, helaas ging ie na volledig hp te hebben herkregen, hun niet aanvallen, maar na een tijdje gewoon despawnen. :(
Maar de Horde stond in ieder geval weer is raar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

pwvliet schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:37:
[...]

daar heb je niet zo veel aan als je bv. naar Razorfen Kraul moet. Is hoe dan ook een eind lopen, ofwel uit Crossroads, ofwel uit 1000 Needles.....
Flightpath in Dustwallow Marsh halen of je laten summonen door een warlock. De afstand naar RFK is inderdaad niet grappig vanuit Xroads of 1k needles, maar dat heb je wel vaker.

Zo is de afstand van de graveyard tot SM maar een heel klein stukje, als je dat vergelijkt met de graveyard van Badlands naar Uldaman.... shit happens :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
en er zijn toch altijd mensen die moeten zeiken als ik zo ff het forum van wow doorspit :S

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84043

Smikkel wat klinkt dit allemaal lekker :9 ik wil ook spelen!!!
maar ik zit nog te wachten op me nieuwe adsl verbinding + Credit kaart
Via de draadlose verbinding van me buurman heb ik teveel verlies van het signaal
om online te spelen
+ dat ik nog zo'n CC moet hebbe. Spel ligt al een maand te verstoffen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Anoniem: 84043 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 07:32:
Smikkel wat klinkt dit allemaal lekker :9 ik wil ook spelen!!!
maar ik zit nog te wachten op me nieuwe adsl verbinding + Credit kaart
Via de draadlose verbinding van me buurman heb ik teveel verlies van het signaal
om online te spelen
+ dat ik nog zo'n CC moet hebbe. Spel ligt al een maand te verstoffen :'(
je kan nu toch een gamecard kopenen daar mee reggen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ah alles wordt iig goedkoper (behavle voor warrior)

Shaman
Reincarnation - No longer causes resurrection sickness.

kijk wordt die skilll eindelijk ook echt nuttig :)

maar duurt nog wel ff voor die patch komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Hunter
Training costs adjusted. Total training cost was decreased.

wohooo kan ik eindelijk armor kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108159

Ik ben toch wel redelijk blij met het volgende punt:
You can now have multiple action bars onscreen at the same time.
Ik werd helemaal gek van het feit dat ik als Shaman veels te veel spells/totems heb. Ik moest de hele tijd switchen tussen aktiebalk en dat blijkt vaak fataal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Kan iemand de informatie van de patch hier posten, ik kan de wow site niet openen. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Ahhh beter, ik zie dat je meerdere action bars in beeld kunt hebben :) na de patch.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan