Is dat honorsysteem niet alleen voor battlefields?CJ schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:13:
Al dat killen van lowbies door highbies is voor mij de reden om te wachten met PvP totdat het honorsystem eindelijk is geintegreerd en goed werkt.
Dat honoursystem doet nog steeds niks tegen het ganken van lowbies, men krijgt er alleen geen honourpunten voor
Gelukkig maar want pvp = KOS
ik ben het trouwens nog nooit tegen gekomen =)
net nog wel met een paar anderen twee lvl 35 trolls die door lakeshire kwamen afgeslacht, telt dat ook?
net nog wel met een paar anderen twee lvl 35 trolls die door lakeshire kwamen afgeslacht, telt dat ook?
En waarm zou een druid niet als bear mogen gaan tijdens een instance ? Wanneer mijn mana omlaag gaat ga ik dus echt wel mooi in bear en ga ik de tank helpen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:43:
[...]
Als ik een Druid uitnodig in mijn party voor een instance run dan is dat om te healen ja. Als t er zo eentje is die met beertjes en katjes gaat spelen zoek ik wel een andere. Zelfde met priests die gaan lopen shadowcasten ipv healen, shamans die geen totems willen droppen en warriors die nog nooit van taunt gehoord hebben.
Als bear kan je perfect tanken.
Heb al vaker gehad dat ik even 3 mobs op mij moest laten komen omdat een paar party members het even moeilijk kregen.
Cat form, mooi om te openen en soms om te pullen. Je stealth tot achter ze, je shred en ravage't, lokt ze naar de tank toe en die neemt het over. Niemand heeft dan a hp verloren, jij hebt nog al je mana, en er kan begonnen worden met de mob af te maken.
Ja, 9 keer van de 10 (iets minder misschien) vragen ze je als healer. Maar vaak zat dat iemand anders healer was en ik een beetje vanalles deed, met succes. Vooral handig als je 2 druids hebt in je party. Dan kan je om beurten healen en in bear/cat form vechten.
A begint met healen en B als bear/cat. Zakt de mana van A dan gaat B healen en A in bear/cat. Heb dit al enkele keren gedaan en dat ging perfect ( druid - druid - rogue - pala - hunter, druid - druid - pala - rogue - warlock, en meer van die combinaties)
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Daar heb je gelijk in. Maar als het honorsysteem in werking is en de speciale items/sets zijn eindelijk te krijgen, dan verwacht ik zelf dat mensen liever hun tijd besteden aan het killen van mensen van hun eigen niveau dan iemand die 10 levels lager zit. Immers je krijgt alleen honorpoints, en dus toegang tot speciale traders en weapons/armor/items/sets, wanneer je iemand van je eigen niveau of hoger killed.Kaap schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:19:
Dat honoursystem doet nog steeds niks tegen het ganken van lowbies, men krijgt er alleen geen honourpunten voorGelukkig maar want pvp = KOS
En het wordt juist gestimuleerd om mensen van je eigen level of hoger te killen, aangezien je honorpoints vergaan naarmate de tijd verstrijkt. En wil je die speciale item dan moet je wel iemand van je eigen grootte zoeken om te doden om je honorpoints op een goed peil te houden.
Ergens vind ik het jammer dat ze het "dishonor" gedeelte voorlopig in de ijskast hebben gezet, maar ook wel weer begrijpelijk."Negative honor" klonk ergens wel goed, net zoals bad reputation. Hierdoor kunnen bepaalde traders jou weigeren om spullen te verkopen of zelfs aanvallen, vanwege oneerbaar gedrag (killen van lowbies). Mensen konden met het dishonor systeem straffeloos doorgaan met ganken van lowbies, maar als ze die speciale honor-items willen hebben, dan zouden ze er eerst aan moeten werken om die negative honor weg te moeten werken. Maar dit is er dus uitgehaald voor gevallen als bv wanneer 10 lvl 30's een lvl 60 aanvallen. Die lvl 60 zou dan niets kunnen doen zonder negative honor te krijgen. Mochten ze het wel weer gaan implementeren dan hoop ik dat ze de boel een beetje gebalanceerd houden en goed uit werken.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Hehe, klinkt als de Summoner classe in Final Fantasy. Die moesten volgens sommige mensen ook maar gaan healen, terwijl ze als puntje bij paaltje kwam ze wel de meeste damage deden (behalve Ranger dan, maar da's een geval appart). Druids zijn dus niet, ik herhaal niet, je healslet! Imo (niet iedereen is het hier mee eens) is de mana-pool net te weinig om effectief te healen als je een instance doet (waar links eerder regel dan uitzondering zijn). Druids passen in iedere party omdat ze 1) Goed kunnen tanken mocht de Tank doodgaan / je adds krijgt, 2) Damage doen in Catform en Casterform of 3) De main healer bijstaan in het healen. Met meerdere Druids red je het ook, maar als je alleen een Druid als healer meeneemt naar Gnomereagan ben je of lang bezig (erg lang) of bij de eerste de beste keer dat er een troggje extra meerent dood.DinX schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:36:
[...]
En waarm zou een druid niet als bear mogen gaan tijdens een instance ? Wanneer mijn mana omlaag gaat ga ik dus echt wel mooi in bear en ga ik de tank helpen.
Als bear kan je perfect tanken.
Heb al vaker gehad dat ik even 3 mobs op mij moest laten komen omdat een paar party members het even moeilijk kregen.
Surfin' paradise!
Verwijderd
Kortom druids zijn net zo onzinnig als een rogues in instances, neem gewoon 2 warriors een priest en een mage mee in plaats van al die huisdieren
Volgens mij is dit makkelijk te voorkomen door na te gaan wie het gevecht begon.CJ schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:58:
[...]Maar dit is er dus uitgehaald voor gevallen als bv wanneer 10 lvl 30's een lvl 60 aanvallen. Die lvl 60 zou dan niets kunnen doen zonder negative honor te krijgen.
Indien de low lvl begon dan geen dishonour voor high lvl, anders wel.
[ Voor 4% gewijzigd door RMYuma op 04-03-2005 21:26 . Reden: typo ]
| Specs Aurora24 | My music |
Verwijderd
Onzin, als ik een mage zie die polymorph gaat casten, mep ik er ook snel een fear voor, en dan zou ik begonnen zijn?The_Prince_of_Mu schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:23:
[...]
Volgens mij is dit makkelijk te voorkomen door na te gaan wie het gevecht begon.
Indien de low lvl begon dan geen dishonour voor high lvl, anders wel.
Men zou het kunnen verfijnen door verschil te maken tussen defensive en offensive attacks/casts.
Indien high lvl defensive begon dan geen dishonour.
Indien high lvl offensive begon, dan wel dishonour.
Indien high lvl defensive begon dan geen dishonour.
Indien high lvl offensive begon, dan wel dishonour.
| Specs Aurora24 | My music |
iets als fear, polymorph of distract vind ik persoonlijk eigenlijk iets wat je niet zozeer als aanval moet zien, het voegt namelijk geen schade toe en iemand in sheepvorm wordt alleen maar sneller geheald voor het geval hij gewond is...Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:33:
[...]
Onzin, als ik een mage zie die polymorph gaat casten, mep ik er ook snel een fear voor, en dan zou ik begonnen zijn?:p tenzij ze nagaan wie het eerst Begonnen is met casten.. meh.... ik vind dat niet zon beste oplossing
... als ik met quests bezig ben waarbij ik ver moet lopen (nog ongeveer 6g tot ik m'n mount kan kopen) zet ik voor de zekerheid altijd presence of mind aan, als er dan zo'n terroristje langsrent dat me aan wil vallen klik ik op polymorph en nog geen milliseconde later is hij al een schaap, ik val haast nooit horde aan (tenzij ze me gewoon lastig vallen), en als ik haast heb ren ik dan meestal gewoon door
(zolang je voor het omleggen van andere spelers geen xp krijgt schiet je er toch al weinig mee op)
[ Voor 7% gewijzigd door Balkz op 04-03-2005 21:43 ]
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
Hmm, ik denk dat je m'n post niet goed gelezen hebt. Altijd leuk als je lange posts typt, en deze ook direct op waarde worden gesteldVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:16:
Kortom druids zijn net zo onzinnig als een rogues in instances, neem gewoon 2 warriors een priest en een mage mee in plaats van al die huisdieren
Wat ik dus zeg, is dat Druids een prima classe zijn om mee te nemen als vierde of vijfde classe (de eerste drie zijn 1) Warrior/Paladin -tank, 2) Mage/Rogue -DD, 3) Priest -healslet
[ Voor 4% gewijzigd door Snappie88 op 05-03-2005 08:36 . Reden: typo ]
Surfin' paradise!
Er is echt geen preset voor wat je MOET hebben in een instance voor classes, rogues zijn gewoon bruikbaar net als hunters en druids etc, dat is meer de official WoW forum hype, als het daar staat gelooft iedereen het en iedereen praat het na. Daarom speel je ook in een guild, om samen te spelen en niet de meest uber classes alleen (sorry je bent een rogue we hebben echt niks aan je =/ )
Als ik wow forum moet geloven moet ik ook de helft van mn talents in defensive tree doen alleen om aggro te houden in een instance, nou echt niet dus dat ik steeds ga switchen om aan de voorwaarden te voldoen, en random instance parties doe ik sowieso al niet dankzij ninjalooters en slechte pullers
Als ik wow forum moet geloven moet ik ook de helft van mn talents in defensive tree doen alleen om aggro te houden in een instance, nou echt niet dus dat ik steeds ga switchen om aan de voorwaarden te voldoen, en random instance parties doe ik sowieso al niet dankzij ninjalooters en slechte pullers
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Ach als rogue kan je gastjes sappen wat weleens erg handig kan zijn. En je kan best veel damage uitdelen, alleen wel uitkijken dat je de aggro niet steelt van de tank.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:16:
Pfff, die tegoedkaarten zijn zo nergens te krijgen
Echt al gebeld met 8 verschillende winkels en of ze weten het niet, of ze denken dat het volgende week komt of ze hebben enkel voor reserveringen binnen gekregen....
Hoe moet dat nou als die maand op is....
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Gisteren hebben we gnomeregan gedaan met 3 druids, een hunter en een palaGlorificationer schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 09:48:
Er is echt geen preset voor wat je MOET hebben in een instance voor classes, rogues zijn gewoon bruikbaar net als hunters en druids etc, dat is meer de official WoW forum hype, als het daar staat gelooft iedereen het en iedereen praat het na. Daarom speel je ook in een guild, om samen te spelen en niet de meest uber classes alleen (sorry je bent een rogue we hebben echt niks aan je =/ )

Ging nog verrassend goed
Je verzint het trouwens niet hè:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...4596&item=8175020018&rd=1
Van accounts die verkocht worden kijk ik al niet meer op. Maar hier kan je een account on demand kopen. Lvl zoveel = zoveel €. Je kan ze zelfs per uur en per dag betalen om te spelen wanneer jij niet kan spelen

[ Voor 21% gewijzigd door DinX op 05-03-2005 11:29 ]
Verwijderd
Bekijk dit dan maar eens:
http://wowpling.com/
Je kunt echt alles bestellen en kijk ook 'es bij de prijzen: http://wowpling.com/pricing.htm
Je kunt echt alles bestellen en kijk ook 'es bij de prijzen: http://wowpling.com/pricing.htm

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 11:48 ]
Verwijderd
Dit soort dingen vind ik echt super triest. Het verziekt echt het hele spel. Hopelijk kan blizzard dit soort praktijken snel opsporen en accounts deleten.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 11:48:
Bekijk dit dan maar eens:
![]()
![]()
Verwijderd
Hmm, die prepay-kaarten hebben vertraging opgelopen. Gister even wezen kijken in het centrum hier; ben bij drie winkels geweest, ze hadden alle drie nog minstens 8 exemplaren van WoW liggen, maar niemand had nog die prepay-dingen.
Ik heb dus een probleem met mijn spullen in de bank. Ik heb twee extra bag slots aangeschaft voor extra storage space. Dit is allemaal leuk en aardig maar ik kan het niet optimaal gebruiken alleen de onderste rij van de extra bags is bruikbaar.
Weet iemand hoe ik de windows van de extra bags ergens anders naar toe kan slepen of via een andere methode, er gebruik van kan maken?
Pic zegt meer dan woorden
.
Weet iemand hoe ik de windows van de extra bags ergens anders naar toe kan slepen of via een andere methode, er gebruik van kan maken?
Pic zegt meer dan woorden

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Dat is vreemd. Ik heb 1 extra bag in de bank en als ik die open verschijnt hij gewoon rechts in het scherm, op de plek waar je normale carrying bags ook verschijnen. Slepen kan volgens mij niet. Ik zou even blizzard in- of outgame contacten.Onroptemraakle schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:40:
Ik heb dus een probleem met mijn spullen in de bank. Ik heb twee extra bag slots aangeschaft voor extra storage space. Dit is allemaal leuk en aardig maar ik kan het niet optimaal gebruiken alleen de onderste rij van de extra bags is bruikbaar.
Pic zegt meer dan woorden.
[afbeelding]
Verwijderd
Ik zie dat je een aantal Interface AddOns gebruikt. Zet die 'es allemaal uit, want die kunnen de uitlijning van bepaalde items ook behoorlijk beïnvloeden.Onroptemraakle schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:40:
Pic zegt meer dan woorden.
[afbeelding]
Verwijderd
Errrr....Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:33:
Wie gratis wil spelen ik heb de opl.

opleiding?Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:33:
Ah, je geeft je account weg? Wat tof!Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:33:
https://niels.nu
Nou verras ons!Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:33:
Verwijderd
volgens mij onderschat Blizzard echt zwaar hoeveel mensen een fake cc nummer ingevuld hebbenOkyah schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 11:13:
Pfff, die tegoedkaarten zijn zo nergens te krijgenEcht al gebeld met 8 verschillende winkels en of ze weten het niet, of ze denken dat het volgende week komt of ze hebben enkel voor reserveringen binnen gekregen....
Verwijderd
Nee, ik weet alleen hoe je gratis een account kan aanmaken en gratis spelen.
Alleen wel op illegale servers
Ik heb wel een echt cc nummer ingevuld MAAR de kaart is niet van mijVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:59:
volgens mij onderschat Blizzard echt zwaar hoeveel mensen een fake cc nummer ingevuld hebben

Alone at last
Just nostalgia and I
Waar dus de patches nooit of laat komenVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:19:
Nee, ik weet alleen hoe je gratis een account kan aanmaken en gratis spelen.
Nooit 5000 man op kunnen zonder extreme lag geen support en nieuwe quests
leuk
Ik ben net een uur door de stad gefietst om ergens WoW te vinden. Maar in Groningen kan ik het spel nergens meer vinden. Wel timecards maar niet het spel zelf. Weet iemand die een Groningen woont waar ze nog een exemplaar hebben liggen?
* Lord_T is happy... ik heb mijn kodo!!!
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Er zijn geen exemplaren meer omdat de servers vol zitten en er gene plek meer is voor nieuwe leden.DarkJedi schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:55:
Ik ben net een uur door de stad gefietst om ergens WoW te vinden. Maar in Groningen kan ik het spel nergens meer vinden. Wel timecards maar niet het spel zelf. Weet iemand die een Groningen woont waar ze nog een exemplaar hebben liggen?
Ze komen pas over een paar maanden weer in de winkel.
Daarom heb ik het spel zelf gedownload anders had ik hem ook gekocht
Paar maanden?Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:32:
[...]
Er zijn geen exemplaren meer omdat de servers vol zitten en er gene plek meer is voor nieuwe leden.
Ze komen pas over een paar maanden weer in de winkel.
Daarom heb ik het spel zelf gedownload anders had ik hem ook gekocht
18 maart heeft mycom alweer nieuwe haha (dat is 13 dagen)
Is er een max op je profession skills per level?
Kom nu als lvl 17 mage niet boven de 68 in tailoring uit, welk kledingstuk ik ook fabriceer. Of vergeet ik nu iets? Kan ik pas weer omhoog met lvl 18 ofzo?
Kom nu als lvl 17 mage niet boven de 68 in tailoring uit, welk kledingstuk ik ook fabriceer. Of vergeet ik nu iets? Kan ik pas weer omhoog met lvl 18 ofzo?
LOL, alsof iemand 800 dollar gaat neer leggen voor een lvl 60 poppetje. Niemand die dat doet hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:59:
[...]
Dit soort dingen vind ik echt super triest. Het verziekt echt het hele spel. Hopelijk kan blizzard dit soort praktijken snel opsporen en accounts deleten.
Het is nog maar de vraag of ze hem dan ook echt hebben. AFAIK is er nog helemaal NIETS zeker over wanneer er een tweede levering komt. Ik denk echter wel dat juni wel een beetje te ver is.PacinoAllstars schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:07:
[...]
Paar maanden?
18 maart heeft mycom alweer nieuwe haha (dat is 13 dagen)
Over die game cards: ze zijn er wel geweest, maar er zijn er HEEL ERG weinig van geweest. Je zou ze bijna wel limited kunnen noemen.
Edit:
Moet je naar je tailoring trainer gaan, dan kan je hogere levels (nu kan je max 75 ws). En dan leer je ook weer nieuwe dingen te maken waardoor je sneller lvlt in je tailoring skills.Azqi schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:51:
[ Voor 20% gewijzigd door Thijs op 05-03-2005 17:57 ]
Ik probeer mij te registreren op de wow-europe.com website voor een account, heb ik netjes alles ingevuld, creditcard, naw gegevens etc. Verzin een accountname en wachtwoord en druk op "Continue" krijg ik een ......... Tomcat error 500 voor mijn neus.
Heb ik 45 Euro neergeteld voor een game en daarnaast moet je je creditcard gegevens doorgeven en een maandelijks bedrag betalen en dan krijg ik een lekkere HTTP Status 500 error. Echt wat zit ik hier te balen man, ik heb zin om terug naar de MM te gaan en deze daar aan hun te retourneren want voor zo'n service betaal ik niet.
Iemand hier trouwens ook problemen mee gehad die zich vandaag hebben geprobeerd in te schrijven en een tomcat 500 error kregen?
Heb ik 45 Euro neergeteld voor een game en daarnaast moet je je creditcard gegevens doorgeven en een maandelijks bedrag betalen en dan krijg ik een lekkere HTTP Status 500 error. Echt wat zit ik hier te balen man, ik heb zin om terug naar de MM te gaan en deze daar aan hun te retourneren want voor zo'n service betaal ik niet.
Iemand hier trouwens ook problemen mee gehad die zich vandaag hebben geprobeerd in te schrijven en een tomcat 500 error kregen?
Ja. Het probleem was dat ik iets te lang 'niks' heb gedaan en daardoor de pagina automatisch was verlopen. Misschien heb je dus iets te lang over het registreren gedaan?mabarto schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:02:
Ik probeer mij te registreren op de wow-europe.com website voor een account, heb ik netjes alles ingevuld, creditcard, naw gegevens etc. Verzin een accountname en wachtwoord en druk op "Continue" krijg ik een ......... Tomcat error 500 voor mijn neus.
Edit: dit was overigens niet vandaag, maar op 11 februari.
[ Voor 5% gewijzigd door Thijs op 05-03-2005 19:08 ]
Ik denk dat het daar niet meer aan ligt want hebt het nu al 3x geprobeerd en telkens opnieuw en ook twee uur geleden maar ik krijg precies het zelfde. Zie error hieronder:Thijs schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:07:
[...]
Ja. Het probleem was dat ik iets te lang 'niks' heb gedaan en daardoor de pagina automatisch was verlopen. Misschien heb je dus iets te lang over het registreren gedaan?
Edit: dit was overigens niet vandaag, maar op 11 februari.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| type Exception report message description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request. exception javax.servlet.ServletException: Servlet execution threw an exception org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73) org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73) root cause java.lang.NoClassDefFoundError com.blizzard.account.db.AccountAuthenticationManager.getAuthBlockAuthIdFromPassword(AccountAuthenticationManager.java:230) com.blizzard.wow.web.accountCreation.action.controller.form.AccountNameFormController.onSubmit(AccountNameFormController.java:123) org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleFormController.processFormSubmission(SimpleFormController.java:223) org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractFormController.handleRequestInternal(AbstractFormController.java:237) org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractController.handleRequest(AbstractController.java:128) org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleControllerHandlerAdapter.handle(SimpleControllerHandlerAdapter.java:44) org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doService(DispatcherServlet.java:522) org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.service(FrameworkServlet.java:321) javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:802) org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73) org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73) note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.0.27 logs. -------------------------------------------------------------------------------- Apache Tomcat/5.0.27 |
Het is toch te idioot voor woorden dat je je serverlimiet gebruikt als excuus om maar geen games meer uit te geven.. ze hebben gewoon te weinig games gedrukt/geprint en proberen het zo te verbloemen.. server capaciteit heb je nl binnen maximaal 2 dagen opgelost.. dan staan er 2x zoveel servers, dat kan gewoon het probleem niet zijn.
blup
Hmzzz dit is te gek voor woorden, ik heb het probleem opgelost door gebruik te maken van FireFox in plaats van Internet Explorer. Nu word ie helemaal mooi, nu krijg ik geen tomcat error meer. arghh vaag....
want jah dat kost toch allemaal nix..eendje schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:19:
Het is toch te idioot voor woorden dat je je serverlimiet gebruikt als excuus om maar geen games meer uit te geven.. ze hebben gewoon te weinig games gedrukt/geprint en proberen het zo te verbloemen.. server capaciteit heb je nl binnen maximaal 2 dagen opgelost.. dan staan er 2x zoveel servers, dat kan gewoon het probleem niet zijn.
Ik heb mijn lvl 50 scout in DAOC anders voor $350 verkocht, je gelooft het niet, maar er zijn wel degelijk lui die accounts kopen. Ik had in totaal 4 accounts, heb ze allemaal verkocht voor dikke poen.Thijs schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:55:
[...]
LOL, alsof iemand 800 dollar gaat neer leggen voor een lvl 60 poppetje. Niemand die dat doet hoor.
Ik denk dat als ze een paar servers erbij zouden doen, en daardoor weer duizenden exemplaren meer kunnen verkopen (+ abbo's) ze uiteindelijk wel meer geld zullen verdienen. Echter ben je wel veel drukker met onderhoud etc, dus ik denk dat Blizzard op deze manier eerst even wat 'ervaring' op wilt doen hiermee (ja, dat hadden ze al in de US, maar de mensen die in de US werken zijn de mensen in Europa niet) voordat ze zichzelf met 2 keer zoveel werk gaan opzadelen.
Serieus? Damn! Wat ben je dan voor sicko om 350 dollar uit te geven aan een spelletje.Kaap schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:03:
[...]
Ik heb mijn lvl 50 scout in DAOC anders voor $350 verkocht, je gelooft het niet, maar er zijn wel degelijk lui die accounts kopen. Ik had in totaal 4 accounts, heb ze allemaal verkocht voor dikke poen.
lol , lekker nuttig , zodra dat doorgegeven wordt dat de CC gejat was wordt je account gebandVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:59:
[...]
volgens mij onderschat Blizzard echt zwaar hoeveel mensen een fake cc nummer ingevuld hebben
Weg chars , kan je opnieuw beginnen , of niet
Er is wel een limiet, maar die staat niet op 68. Wellicht moet je andere dingen fabriceren omdat je met dit kledingstuk geen ervaring meer op doet?Azqi schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:51:
Ik ben trouwens vandaag twee keer door de wereld gezakt, letterlijk... ook wel leuk
http://datafeest.net/wow/ghost/
🌞🍃
YepVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:59:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Weet iemand waar ik nog een timecard vandaan kan halen vóór 10 mrt?
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 22:50 ]
lees even de draad door en krijg antwoord op je vraag. (btw je betaald nog niet maandelijks aangezien je nog geen account hebt )mabarto schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:02:
Ghe, echt vaag. Vanavond met een paar guildgenoten Gnomeregan ingeweest. We hadden er twee level 40rs bij zitten, compleet overkill, makkie dus. Komen er opeens op een gegeven moment minstens 25 elites aanstormen! Waarschijnlijk een mob die de weg niet kon vinden en een kleine omweg nam, en daarbij even al z'n vriendjes uitnodigde. Meteen een wipe dus. Vervelende is dat je je dan ook nog eens het hele stuk weer terug mag knokken, omdat alle zone trash op een hele korte timer zit. *zucht*
Ik begin een persoonlijke haat te ontwikkelen jegens powerlevel websites, accountverkopers, en ingame stuff-op-ebay verkopers.
Zo triest, en zo ziek. Wat is de lol aan WoW als je zelf NIET speelt ??? Ik snap het niet.
Maargoed, ik zal nooit één der wankers zijn, als je dat doet/laat doen, ben je imho extreem fout bezig.
Zo triest, en zo ziek. Wat is de lol aan WoW als je zelf NIET speelt ??? Ik snap het niet.
Maargoed, ik zal nooit één der wankers zijn, als je dat doet/laat doen, ben je imho extreem fout bezig.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Kan iemand mij vertellen als ik bij de graphics enviromental detail op low zet of ik dan vijanden en mobs later zie, of dat het daar geen betrekking op heeft.
Niet dat ik het zou doen maar ik kan het wel begrijpen van sommige mensen.Thijs schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:24:
Serieus? Damn! Wat ben je dan voor sicko om 350 dollar uit te geven aan een spelletje.
Hoeveel uur ben je bezig om een lvl 60 char te krijgen?
En als iemand je er dan 350$ voor betaald, hoeveel $/uur is dat?
Iemand die daarvoor geen geduld/tijd heeft maar wel een paar uurtjes WoW wil spelen met een hoog char. betaald dan liever 350$, want dat is goedkoper dan hun eigen tijd er in te stoppen.
Yup, maar netjes is het niet. Als je een level 60 char wilt, zal je er - net als iedereen - voor moeten spelen. Zodirect wordt ik als level 34 geownt door 5 jochies van 12 die allemaal besloten voor zoveel geld een level 60 char te kopen en mij 3 uur lang te corpsecampen omdat ze niets van het spel snappen!The_DoubleU schreef op zondag 06 maart 2005 @ 06:07:
[...]
Niet dat ik het zou doen maar ik kan het wel begrijpen van sommige mensen.
Hoeveel uur ben je bezig om een lvl 60 char te krijgen?
En als iemand je er dan 350$ voor betaald, hoeveel $/uur is dat?
Iemand die daarvoor geen geduld/tijd heeft maar wel een paar uurtjes WoW wil spelen met een hoog char. betaald dan liever 350$, want dat is goedkoper dan hun eigen tijd er in te stoppen.
Als je het mij vraagt mogen de developers van de MMO's al die aanbieders (want het zijn notabene nog bedrijven ook!) aanklagen voor enkele miljarden, want ze helpen het spel om zeep. Final Fantasy XI was op high level complet ver***** vanwege gilsellers en itemsellers.
Genoeg over dit onderwerp, begin spontaan agresief te worden
Surfin' paradise!
Je kan natuurlijk ook gewoon reviven bij de spiritSnappie88 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 09:38:
[...]
Yup, maar netjes is het niet. Als je een level 60 char wilt, zal je er - net als iedereen - voor moeten spelen. Zodirect wordt ik als level 34 geownt door 5 jochies van 12 die allemaal besloten voor zoveel geld een level 60 char te kopen en mij 3 uur lang te corpsecampen omdat ze niets van het spel snappen!
Verwijderd
Gisteravond met guildmembers de BFD proberen te doen, maar kwam niks van terecht in de grot zaten L30+ Aliance te ganken. En als je ze met een grotere groep of met High Lv Chars van onze guild wou aan pakken vedwenen ze snel de instance in.
De lafaards
Maar we krijgen ze nog wel.
De lafaards

Maar we krijgen ze nog wel.
Nee hoorHydra schreef op zondag 06 maart 2005 @ 01:06:
Ghe, echt vaag. Vanavond met een paar guildgenoten Gnomeregan ingeweest. We hadden er twee level 40rs bij zitten, compleet overkill, makkie dus. Komen er opeens op een gegeven moment minstens 25 elites aanstormen! Waarschijnlijk een mob die de weg niet kon vinden en een kleine omweg nam, en daarbij even al z'n vriendjes uitnodigde. Meteen een wipe dus. Vervelende is dat je je dan ook nog eens het hele stuk weer terug mag knokken, omdat alle zone trash op een hele korte timer zit. *zucht*
Zijn je die rood gloeiende alamrs nog niet opgevallen ? Als die je opmerken en je maakt ze niet kapot dan krijg je zo'n effect
euhm..
kijk eens bij thottbot.com aan de zijkant onderaan in het menu
wat zien we daar: JA, en thottbot mozilla plugin
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Wiebbe schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:16:
euhm..

Oh ja hoor, die zijn me wel opgevallen, we wisten dat we die dingen ook meteen neer moesten hakken, en dat hebben we ook gedaan. Je hoort het/ziet het ook duidelijk als ze je opmerken, ze maken een hoop herrie en doen een /yell.DinX schreef op zondag 06 maart 2005 @ 10:26:
Zijn je die rood gloeiende alamrs nog niet opgevallen ? Als die je opmerken en je maakt ze niet kapot dan krijg je zo'n effect
Het was in die sectie die lijkt op de deeprun tram. Een soort kloof, met aan weerszijden paden, hogerop. Ik denk dat we van onderin ergens een mob hogerop geaggrod hebben, en omdat mobs niet naar beneden springen heeft 'ie toen ongeveer de hele instance meegenomen
Idd ik zag het op ebay. Staat bomvol met gold sellers en power lvling. Maar hoe doen ze dat dan? Zijn dat 30 man ofzo die de hele dag in dienstverband werken?Snappie88 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 09:38:
[...]
Yup, maar netjes is het niet. Als je een level 60 char wilt, zal je er - net als iedereen - voor moeten spelen. Zodirect wordt ik als level 34 geownt door 5 jochies van 12 die allemaal besloten voor zoveel geld een level 60 char te kopen en mij 3 uur lang te corpsecampen omdat ze niets van het spel snappen!
Als je het mij vraagt mogen de developers van de MMO's al die aanbieders (want het zijn notabene nog bedrijven ook!) aanklagen voor enkele miljarden, want ze helpen het spel om zeep. Final Fantasy XI was op high level complet ver***** vanwege gilsellers en itemsellers.
Genoeg over dit onderwerp, begin spontaan agresief te worden
Snap zelf niet waarom je dat spel wilt spelen als alles al gedaan is voor je imho. Lvlen is toch leuk of mis ik was?
Ik heb juist geen hekel aan bovenstaande verkopers. Zij voldoen slechts aan de vraag. Ik heb juist een ongelooflijke hekel aan de mensen die de oorzaak zijn van deze praktijken: de kopers. *Zij* zijn de mensen die 200 dollar geven voor wat goud, een account of weetikveelwat. *Zij* verknallen het spel.SgtStrider schreef op zondag 06 maart 2005 @ 02:44:
Ik begin een persoonlijke haat te ontwikkelen jegens powerlevel websites, accountverkopers, en ingame stuff-op-ebay verkopers.

Dit dus.
dat soort sites mogen toch helemaal niet volgens de toa van wow? Binnenkort maar ff een mailtje sturen naar blizz met die adressenFunkyTrip schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:42:
[...]
Ik heb juist geen hekel aan bovenstaande verkopers. Zij voldoen slechts aan de vraag. Ik heb juist een ongelooflijke hekel aan de mensen die de oorzaak zijn van deze praktijken: de kopers. *Zij* zijn de mensen die 200 dollar geven voor wat goud, een account of weetikveelwat. *Zij* verknallen het spel.
Blijft leuk rondje WC ook al ben je er eigenlijk 'te oud' voor 
Die naam ook van die endboss... Verdan Everliving..... NOT!
De grote versie met vele details:

De kleine voor de snelle genieters

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Briljante oneliner ook... "Die was VET groot"
Die naam ook van die endboss... Verdan Everliving..... NOT!
De grote versie met vele details:

De kleine voor de snelle genieters

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Briljante oneliner ook... "Die was VET groot"
[ Voor 4% gewijzigd door yared op 06-03-2005 12:16 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Je kunt nu je subscription methode veranderen 
Ik moet nu alleen zo'n gamecard halen anders zou er geld afgeschreven worden van de CC.
en dat kan niet
(CC nummer is allemaal nullen atm
)
Ik moet nu alleen zo'n gamecard halen anders zou er geld afgeschreven worden van de CC.
en dat kan niet
(CC nummer is allemaal nullen atm

[ Voor 13% gewijzigd door Xrenity op 06-03-2005 12:39 ]
Tja, een maat van me werd op een gegeven moment echt keihard genaaid door een Horde raid. 6 man stonden bij zijn lichaam te campen, en 6 man gingen bij de dichstbijzijnde begraafplaats staan. Wat hij ook deed, ze pakten hem dus gewoon altijd. Hij had toen wel heel veel geluk dat er binnen 15 minuten op zijn report aan de GM werd gereageerd. Alle 12 waren ze toen opeens verdwenenjohnnyv.nl schreef op zondag 06 maart 2005 @ 09:49:
[...]
Je kan natuurlijk ook gewoon reviven bij de spirit
ff een timecard halen is er niet bij, was gister bij dynabyte (purmerend), die hadden er 5 binnen gekregen waarvan er 4 gereserveerd waren en de 5de binnen een minuut verkocht was.Xrenity schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:37:
Je kunt nu je subscription methode veranderen
en dat kan niet
(CC nummer is allemaal nullen atm)
67890
Ik speel dit spel dus een paar dagen, maar ik heb geen flauw idee wat je nou het beste met skills enzo kan doen (speel rogue)
Ik bedoel maar... Straks ben je lvl 40 en heb je een rogue die aan alle kanten zuigt en dan kan je weer opnieuw beginnen
Wel een leuke game is wow overigens...
Ik bedoel maar... Straks ben je lvl 40 en heb je een rogue die aan alle kanten zuigt en dan kan je weer opnieuw beginnen

Wel een leuke game is wow overigens...
het valt gelukkig heel erg mee in WoW 
In diablo had je nog wel dat als je het verkeerd koos je echt een probleem had.
Je kan altijd alle skills kopen, en je talents kan je voor gold (word steeds meer volgens mij) weer opnieuwe leren.
Ook professions kan je unlearnen en weer opnieuw beginnen, dus je kan rustig alles uit proberen.
Je kan altijd alle skills kopen, en je talents kan je voor gold (word steeds meer volgens mij) weer opnieuwe leren.
Ook professions kan je unlearnen en weer opnieuw beginnen, dus je kan rustig alles uit proberen.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
In diablo 2 kon je echt de l*l zijn ja. Kijk nu effe 24 af en dan ga ik hele dag en nacht wowWiebbe schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:51:
Verwijderd
Ik begrijp dat als je 1, 2, 3 of 6 maanden neemt (CC, of 2 maanden via gamecards) je dus moet blijven betalen / spelen. M.a.w. .... vakantie plannen etc .... wordt niet cht flexibel. Dan maar 13 euro per maand aan mijn pa overmaken .... kan ik tenminste een weekje tussendoor niet spelen
.
Hoe werkt dat eigenlijk, als je een maand betaalt .... en je denkt, na die maand neem ik ff een weekje vrijaf van spelen, of langer .... wat dan te doen? Een dag van te voren cancellen?
Hoe werkt dat eigenlijk, als je een maand betaalt .... en je denkt, na die maand neem ik ff een weekje vrijaf van spelen, of langer .... wat dan te doen? Een dag van te voren cancellen?
nee je betaald voor die tijd die je wilt spelen. Dat is dus 6 maanden aan 1 stuk of 3 maanden aan 1 stuk. Als jij in de 6 maanden op vakantie wilt gaan krijg jij er geen week extra bij. Als ze dat gingen doen zou het wel heel erg druk worden wtb betalingen en rekening houden metVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:59:
Ik begrijp dat als je 1, 2, 3 of 6 maanden neemt (CC, of 2 maanden via gamecards) je dus moet blijven betalen / spelen. M.a.w. .... vakantie plannen etc .... wordt niet cht flexibel. Dan maar 13 euro per maand aan mijn pa overmaken .... kan ik tenminste een weekje tussendoor niet spelen.
Verwijderd
Ik heb laatst een gamecard aangeschaft om mijn CC gegevens te veranderen naar Gamecard. Ik ben net naar wow-europe.com gegaan om mijn account te veranderen. Toen heb ik eerst add gamecard gedaan nummer ingevoerd en dat was allemaal goed. Vervolgens wil ik de payment methode veranderen van cc naar gamecard, maar dan krijg ik een error. En nog steeds staat er dan 11 maart van die creditcard wordt afgeschreven. Zie ik wat over het hoofd?
Edit: Het nu verwerkt naar 11 may, duurde wel even.
Edit: Het nu verwerkt naar 11 may, duurde wel even.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 15:15 ]
Stel ik heb een acc met een char en ik betaal met gamecards en ik ben te laat ... wat dan?
woeiGame Card Successfully Added!
60 Day pre-paid game card has been successfully added to your account! Your pre-paid time will start on 17 March 2005 22:56 CET and your subscription will resume on 16 May 2005 23:56 CEST.
Dat kon gelukkig wel, ik had enchanting gekozen, maar dat wilde niet helemaalWiebbe schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:51:

Een slechtere combinatie kan geloof ik niet

Nu heb ik lekker mining en blacksmithing
[ Voor 9% gewijzigd door Mojo op 06-03-2005 15:12 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Nou, het zijn wel leuke professions. Probleem is alleen wel dat je de twee duurste professions genomen hebtMojo schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:11:
[...]
Dat kon gelukkig wel, ik had enchanting gekozen, maar dat wilde niet helemaalEn daarnaast ook nog eens engineering.
Een slechtere combinatie kan geloof ik niet
" Alleen dat zilver is niet te vinden "
Ben je gek , overal , ik kan het aan de straatstenen niet kwijt
Alles waar tin zit kan je zilver vinden (als rare spawn daarin toch)
Zit zelf op het punt dat ik van mithril naar het volgende moet overbruggen
Heb dan ook mithril op de AH staan , ben ook de enige
Ben je gek , overal , ik kan het aan de straatstenen niet kwijt
Alles waar tin zit kan je zilver vinden (als rare spawn daarin toch)
Zit zelf op het punt dat ik van mithril naar het volgende moet overbruggen
Ja, maar welk level ben jij?
Ik ben nog maar 24.. dus ja.. enige wat ik tegenkom is koper en de laatste tijd gelukkig ook wat meer tin
Maar zilver, pas één keer gezien en weet niet meer waar. Toen kon ik het nog niet minen

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Kijk dat vind ik ook heel erg irritant omdat je voor een maand moet betalen terwijl je zelf overdag werk of op school zit betaal je daar wel voor. Ik vind gewoon dat als je wilt spelen dat je gewoon betaald voor het aantal uur dat je speelt dus dat je bijv. 60 uur inkoopt ofsow voor een bepaald bedrag. Dan maakt het niet uit als je op vakantie gaat of eens twee weken weg gaat of whatever. Nu moet je gewoon gaan spelen anders is het gewoon zonde van dat maandelijks bedrag.Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:59:
Ik begrijp dat als je 1, 2, 3 of 6 maanden neemt (CC, of 2 maanden via gamecards) je dus moet blijven betalen / spelen. M.a.w. .... vakantie plannen etc .... wordt niet cht flexibel. Dan maar 13 euro per maand aan mijn pa overmaken .... kan ik tenminste een weekje tussendoor niet spelen.
Welke winkels hebben nog van die gamecards? Ik hoor alleen maar dat ze nauwelijks te verkrijgen zijn. 
Ben nu lvl 21 Gnome Mage @ Bloodhoof en lvl 11 Orc Warrior @ Bloodscalp.
Heb niet zoveel gespeeld, ben ook op vakantie geweest. Ik speel vooral met vrienden, erg geinig samen.
Over dat verkopen, tis gewoon slim van die gasten!
Ben nu lvl 21 Gnome Mage @ Bloodhoof en lvl 11 Orc Warrior @ Bloodscalp.
Heb niet zoveel gespeeld, ben ook op vakantie geweest. Ik speel vooral met vrienden, erg geinig samen.
Over dat verkopen, tis gewoon slim van die gasten!
[ Voor 9% gewijzigd door Hidde op 06-03-2005 18:24 ]
Mij boeit het absoluut niets dat ik ook betaal voor de uren dat ik niet speel, maar ik moet dan wel van die kaarten kunnen vinden om te kopen
Anders lopen ze dus mijn geld mis
Nja, daar zullen ze neit over wakker liggen, maar ik ben niet de enige....
Alone at last
Just nostalgia and I
Zo zie jij het, maar 13 euro in de maand is nou niet echt een astronomisch bedrag, hetzelfde is mer kabelinternet, daar heb ik ook nog nooit iemand over gehoord. of kijk en luistergeld etc etc etc.mabarto schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:53:
[...]
Kijk dat vind ik ook heel erg irritant omdat je voor een maand moet betalen terwijl je zelf overdag werk of op school zit betaal je daar wel voor. Ik vind gewoon dat als je wilt spelen dat je gewoon betaald voor het aantal uur dat je speelt dus dat je bijv. 60 uur inkoopt ofsow voor een bepaald bedrag. Dan maakt het niet uit als je op vakantie gaat of eens twee weken weg gaat of whatever. Nu moet je gewoon gaan spelen anders is het gewoon zonde van dat maandelijks bedrag.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Kijk-en-luister geld bestaat niet meer, toch? Zit nu gewoon bij je belastingen. Wel suckend als je geen tv hebtGlorificationer schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:03:
Zo zie jij het, maar 13 euro in de maand is nou niet echt een astronomisch bedrag, hetzelfde is mer kabelinternet, daar heb ik ook nog nooit iemand over gehoord. of kijk en luistergeld etc etc etc.
[ Voor 10% gewijzigd door Okyah op 06-03-2005 19:15 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Hrm, half uur wachtrij op shadow moon 
Zit nu inmiddels op het oostelijke continent, beetje raiden enzo, beetje questen. Het wordt steeds leuker
For the horde!
Zit nu inmiddels op het oostelijke continent, beetje raiden enzo, beetje questen. Het wordt steeds leuker
[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 06-03-2005 19:25 ]
Verwijderd
Heey
Ik zit nu in lvl 13 night elve warrior maar weet iemand een idee om veel geld te verdienen?
En is het verstandig om al van eht eilandje af te gaan of niet? (het begin eilandje)
Ik zit nu in lvl 13 night elve warrior maar weet iemand een idee om veel geld te verdienen?
En is het verstandig om al van eht eilandje af te gaan of niet? (het begin eilandje)
Mining en blacksmithing of engineering brengt wel wat op, maar in het begin kun je misschien beter twee gathering skills nemen aangezien je dan nog weinig cools kan maken.Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:26:
Heey
Wat betreft het kunnen verlaten van gebieden: als je ergens heen loopt/vliegt/whatever en je komt veel sterkere mobs tegen is dat meestal een hint om terug te gaan. Anders is het allemaal prima.
[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 06-03-2005 19:30 ]
Lol, je hebt vast een boekje
Moet je leren bij een journeyman miner. Dan kun je met een ability mijnen op de kaart zien, mijnen zelf gaat net als looten, maar dan met een hamer.
Verwijderd
Ik kan bij mijn account management geen ander betaalmethode kiezen ?! die optie is er gewoon niet ??. Dat terwijl de timecards uit zijn. Wil namelijk switchen van creditkaart naar timecards.
Dit lijkt wel alsof blizzard zo mensen belazerd ...
Dit lijkt wel alsof blizzard zo mensen belazerd ...
Verwijderd
heb helaas geen boekje ( speel stiekem op een private server niet doorvertellen hejohnnyv.nl schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:39:
[...]
Lol, je hebt vast een boekje
op de kaart zien, mijnen zelf gaat net als looten, maar dan met een hamer.
nee hoor, die optie is er nu wel, ik heb mn timecard al toegevoegd
Ik heb geen CC en wil eerst gewoon een maand gratis spelen maar je MOET gvd gewoon een CC invullen of je MOET zo'n kaartje kopen en invullen? Of zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 06-03-2005 20:02 ]
Dan word je account suspended. je chars blijven bestaan jij betaald weer en je kan doorgaan met je acc/charsVandread schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:03:
Stel ik heb een acc met een char en ik betaal met gamecards en ik ben te laat ... wat dan?
Dis al 500 keer besproken eigk... Ja je moet zon kaartje invullen OF cc nummer het is namelijk niet een maand gratis spelen maar een extra gratis maandVandread schreef op zondag 06 maart 2005 @ 20:02:
Ik heb geen CC en wil eerst gewoon een maand gratis spelen maar je MOET gvd gewoon een CC invullen of je MOET zo'n kaartje kopen en invullen? Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 42% gewijzigd door Rmg op 06-03-2005 20:33 ]
Ik ben dit weekend in Engeland bij mn vriendin (Reading vlakbij London) en hier is het ook helemaal uitverkocht. Ik sprak met een gozer in een klein game-zaakje die er meer vanaf wist. Blizzard heeft gewoon gekeken hoeveel mensen er in Europa Rpg's spelen, dit zijn er ongeveer 300.000. Ze hebben 400.000 games late printen met de verwachting deze nooit te verkopen binnen een paar maanden. De praktijk leert dus dat dit wel het geval is geweest door de buzz rondom de demo. Eind april komt er een oplage van 150.000 stuks op de Europese markt. Dus wie er nog 1 wel hebben: reserveren!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan