Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.672 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Iedereen lult elkaar maar een beetje na, ik denk dat 90% van de mensen die deze mening hebben nog nooit met een paladin gespeelt hebben.
Anyway, er valt over bijna elke char wel iets te zeuren.

a jezelf lekker niet voor schut zetten en stop whining! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:30
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:43:
[...]

Op een PvP server wat gaan drinken en denken dat je char nog leeft als je terugkomt is ook niet echt ... :P
Me char ging drinken om mana te regen, ik niet :P

Maja ik sta vaak genoeg mobs te killen terwijl er gewoon hordes langs me rennen zonder dat ze wat doen. Maar goed je kan het verwachten natuurlijk. Dat hoort er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:16:
Gister met mijn guild de sunrock retreat in stonetalon mountains te grazen genomen, heerlijk daar lange tijd in de inn zitten verstoppen.

Je weet niet half hoe grappig het is als een nietsvermoedende tauren de inn binnen komt lopen, en een dode inkeeper aantreft, vervolgens naar links kijkt en 5 boze mannen ziet >:)
Dus jij behoorde tot die lame gankers.
Die uiteindelijk met hun staartjes tussen hun beentjes weer wegrennenden.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Hey de site is weer online!

http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50
Misschien is het al een keer naar voren gekomen maar ik hou dit topic goed bij maar ben het nog niet tegen gekomen.

Ik heb WoW aangeschaft, nu is er de mogelijkheid om via CC te betalen en via Gamecards. Nu heb ik zelf geen CC, maar iemand met wie ik WoW ga spelen wel. Is het mogelijk om twee spellen/accounts op dezelfde CC te registreren. Want hij is bereid voor mij te betalen (betaal hem gewwon terug ;) ) Als dit niet het geval is ben ik op die Gamecards aangewezen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Dit is al wel een x naar voren gekomen :) Maar het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:52:
[...]

Nee daar ligt z'n overpoweredness.. Dan wordt ie in PvP weer een beetje 'normaal'.

Lees het stukje van glori nog eens.. dan zie je ook waarom het overpowered is.. Ze zijn zo goed als niet af te maken op deze manier met in feite 3 levens. (3 levens + free mount + weinig skills -> hence easy mode :P)
overpowerd? pala doet haast geen dmg en het enigste wat die kan doen is zichzelf healen en om de 1 min paar sec stun.

pala = defense class dus laat hem zichzelf dan DEFENDEN
hij zuigt kwam afmaken van andere players aangezien ze allemaal weg kunnen komen maar kan zichzelf als de beste verdedigen. DUS stop aub met zeggen dat die overpowerd is want hij is precies wat blizzard wil dat die is

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier Staan wel wat goeie, kijk anders even een de class specific us wow forums, staan er veel op.

En over mijn opmerking, ik wist op het moment dat ik het postte dat ik 500 "le33tp4l4d1ns" over me heen zou krijgen, leuk is het dat jullie zo snel op de kast te jagen zijn zeg.. :r

en over degene hier onder me:
Snappie88 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:58:
Als we dan toch over overpowered en nurfen gaan praten, vindt ik eigenlijk een Shaman meer recht op de titel 'Easy Mode' hebben. Ik kan als Druid amper wat beginnen tegen een Shaman, maar ik kan een Paladin nog wel aan (vooral als z'n Lay of Hands nog aan het afkoelen is). Purge en Earthshock zijn gewoon te sterk in PvP imho. Ik kan mezelf niet healen als Druid zijnde (Healing Touch -> Earthshock, Rejuvication -> Purge), en een Shaman doet melee meer damage en ranged ook meer damage. Daarnaast heeft een Shaman ook nog eens een aantal Totems, om maar te zwijgen over Windfury. De enige methode is 20+ yards afstand houden (z'n Earth/Fire/Frostshocks zijn 20 yard spells) en dan Rooten en Starfire/Moonfire spammen.

Had laatst namelijk een level 34 Shaman van achter te pakken (ik Druid level 33) in catform (onzichtbaar dus). Z'n HP ging redelijk snel naar beneden totdat hij Lesser Healing begon te spammen en mij begon te Shocken. Ik naar Caster Mode, en dat was dus mijn fout want in Caster mode ben ik al m'n voordelen (hoge DPS) kwijt. Terwijl ik het voordeel zou MOETEN hebben ben ik zwaar ingemaakt :(
Shaman is niet easy, wel powerfull.. :)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Als we dan toch over overpowered en nurfen gaan praten, vindt ik eigenlijk een Shaman meer recht op de titel 'Easy Mode' hebben. Ik kan als Druid amper wat beginnen tegen een Shaman, maar ik kan een Paladin nog wel aan (vooral als z'n Lay of Hands nog aan het afkoelen is). Purge en Earthshock zijn gewoon te sterk in PvP imho. Ik kan mezelf niet healen als Druid zijnde (Healing Touch -> Earthshock, Rejuvication -> Purge), en een Shaman doet melee meer damage en ranged ook meer damage. Daarnaast heeft een Shaman ook nog eens een aantal Totems, om maar te zwijgen over Windfury. De enige methode is 20+ yards afstand houden (z'n Earth/Fire/Frostshocks zijn 20 yard spells) en dan Rooten en Starfire/Moonfire spammen.

Had laatst namelijk een level 34 Shaman van achter te pakken (ik Druid level 33) in catform (onzichtbaar dus). Z'n HP ging redelijk snel naar beneden totdat hij Lesser Healing begon te spammen en mij begon te Shocken. Ik naar Caster Mode, en dat was dus mijn fout want in Caster mode ben ik al m'n voordelen (hoge DPS) kwijt. Terwijl ik het voordeel zou MOETEN hebben ben ik zwaar ingemaakt :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Behalve dat schelden op zoiets eigenlijk wat overdreven is, heeft niemand iets aan de mededeling dat de server nog niet up is. Geduld, geduld...

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Idd, shamans moeten nog wat doen tenminste om te ownen ^^

en druids worden gefixed dus nog even geduld ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Glorificationer426 op 04-03-2005 15:05 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Skullcrusher ook nog niet, en de WoW europe site is ook nog traag ook. Als hij het al doet.

Iedereen zal wel op de server status pagina zitten te kijken.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:57:
[...]

Shaman is niet easy, wel powerfull.. :)
En daar sla je de spijker op z'n kop; jij vindt Paladins overpowered en 'easy mode', iemand anders vindt Shamans overpowered en 'easy mode'.

Waarheid is gewoon dat Blizzard de boel mooi uitgebalanceerd heeft, dat je niet van een class kan winnen heeft niks met de 'overpoweredness' van de class te maken, maar puur met de build van je character en je tactiek.

[ Voor 5% gewijzigd door Mior op 04-03-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
R2D3 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:02:
Gvd 15.00 geweest burning blade nog niet op :(
Cool, zit je ook al op BB? :p Welke guild zit je? Toch niet bij de Dutch Elite he? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

zowieso als druid ben je idd aangewezen op run en /cry }> als je tegen een shaman 1 on 1 gaat :P

mja ach shocks zitten allemaal op 1 timer totems zijn 1 hit kill en wf proct ook niet nonstop tenzij je mazzel hebt, wat wel leuk is is elemental focus en nature's swiftness :P

had gisteren wel mazzel trouwens was in stv bezig met elder tigers te meppen, maar ik kan er maar 1 tegelijk aan want dan zit ik zelf ook op 50%hp en ook zoiets aan mana

toen een NE rogue wel dacht me te kunnen ganken, zijn sap ging echter niet goed oid want die miste me en bij toeval proc ik 2x achter elkaar wf }> waarvan 2 van de 6 slagen ook nog eens crits zijn van 95 per stuk :D totaal van bijna 400 dmg in in enkele seconden, tja toen wilde hij gaan rennen :P

je raad het al, frostshock + earthbind + lightning shield :P en ik had een mooie NE stew ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Phantom schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:06:
[...]

En daar sla je de spijker op z'n kop; jij vindt Paladins overpowered en 'easy mode', iemand anders vindt Shamans overpowered en 'easy mode'.

Waarheid is gewoon dat Blizzard de boel gewoon mooi uitgebalanceerd heeft, dat je niet van een class kan winnen heeft niks met de 'overpoweredness' van de class te maken, maar puur met de build van je character en je tactiek.
Waarom krijgen pala's, die al de goedkoopste skill-range hebben, ook nog eens een gratis mount, waar de andere classes zich het ape-lazerus voor moeten werken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
neeh guardians of Asheroth (hoe je het ook spelt) voornamelijk NL in de guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MantaMania schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:32:
volgens mij zijn alle skills gaaf als je wat verder bent mn broer is engineer die maakt +2 kogels die ik als warrior ook mooi kan gebruiken. hij kan nu bijna een dynamite sheep die loopt maar je mob en ontploft maar wat oook super handig is een dummy daar staan dan de mobs op te slaan best geinig.
en natuurlijk de scope.
Ik kan nu die exploding sheep ook maken, die zijn echt hilarisch. Het grappige is dat jij niet de extra aggro van de damage van die explosie krijgt, die gaat over op het schaap, en die is euh, tja, dan niet meer in leven :)
R2D3 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:43:
Okay paladins kunnen healen, maar kijk eens naar een hunter moet je daar eens tegen vechten
das gewoon 2 tegen in. (en dan nog winnen ;P)
Wat een onzin. Een hunter is zo simpel te killen. Onze pet is een aggro magneet, en dat werkt niet tegen echte spelers. Zorg dat je bij een hunter in z'n melee range blijft (of liever, in z'n deadzone) en je hebt al gewonnen.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 04-03-2005 15:13 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Krijgen Pala's een gratis mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:07:
[...]

Waarom krijgen pala's, die al de goedkoopste skill-range hebben, ook nog eens een gratis mount, waar de andere classes zich het ape-lazerus voor moeten werken? :P
Voor zover ik heb gezien is dat inderdaad niet de bedoeling. Als je namelijk als paladin je mount krijgt, wordt er ook gezegd dat Paladins ooit ervoor een moeilijke taak moeten voltooien (ala Verigans Fist), maar tot die tijd krijg je hem gratis.

Dus het zal niet meer lang duren of ook Paladins moeten werken voor hun mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Paladins zijn volgens mij gewoon om de first timer mmorpgers te trekken, gezien die meestal alliance gaan, alles lekker makkelijk en goedkoop tot diegenen het spel doorhebben en vanzelf doorstromen naar de echte classes :P

[ Voor 9% gewijzigd door Glorificationer426 op 04-03-2005 15:11 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Ik vraag me nog weleens af als ik dit topic hier op GoT lees, of jullie uberhaupt wel plezier beleven aan het spel...

Maar goed, ik moet als casual gamer mijn mond maar houden denk ik :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Ik had hiervoor een taurem warrior gespeeld maar een warrior is al helemaal geen drol waard.
Toen zat ik te twijfelen tussen pala,druid,warlock.

En idd leek me pala het makkelijkst waarom zou ik hem dan niet kiezen? Ik speel veel samen met een mage kan ik de klappen vangen ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Omdat paladin spells reteveel kosten :)

Tja, de één van die overpowered, de andere de ander, blaat blaat. Als ik puur naar mijn ervaringen kijk, de verhalen die op het internet circuleren en de strategy guide vindt ik Rogues, Paladins en Priests sterk, Shamans overpowered, Warriors en Druids underpowered en Warlocks precies goed. Een Hunter durf ik geen uitspraak over te doen (behalve dat ik op level 32 een level 34 aankan en dat ik bij een level 30 hunter geeneens hoef te healen :P). ATM vindt ik Shaman echt te sterk, maar ik heb op Bloodscalp een Shaman aangemaakt dus ik ga het in de praktijk brengen :)

Overigens is Bladefist up, a job well done Blizzard :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Snappie88 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:37:
[...]

Jij!!!! *Wijst vinger richting Yared* jij!!!! You are the root of all evil!

*Snappie zag laatst een lievkoetje voorbijkomen en deelde dat met de guild*

Je staat trouwens op de tweede plek kwa vreemde namen.
1) Bezemkast
2) Lievkoetje
3) Turk
WAT?! slechts een tweede plaats?!
* yared vindt dat ie niet eens thuishoort in deze lijst
De spelling van lief is een verwijzing naar GoT en 'koetje' naar Tweakers koetjes, dus eigenlijk heb ik de meest normale naam die je maar kunt bedenken voor een guildmember die vanaf GoT komt ;)

Trouwens, als Lievkoetje voorbij komt rennen zou eigenlijk de grond moeten trillen net als een kudde Kodo's doet :D

@-=Bokkie=- Lievkoetje is weleens homesick en dan gaat hij ff lekker grazen in de Homeland Green Meadows of TB :9

@Helpdesk >:) ik ben heel curse-gaming aan het afzoeken naar een addon die de combatspam boven je chatscherm laat zien. Heb er nu eentje die het boven de npc laat zien in verschillende kleuren afhankelijk van wat voor soort damage het is, maar wil die andere erbij.

Ik zag wel iets van CTMod langskomen, maar zie dat dat een compilatie is van meerdere.. ik zoek alleen dit onderdeel.

Maakt iemand een Lievkoetje blij? }:O

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snappie88 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:13:
[...]

Omdat paladin spells reteveel kosten :)
Paladin spells zijn iets duurder, omdat ze er veel minder hebben. Maar als je gaat rekenen zijn paladin's zelfs met de iets hogere prijs nog een stuk goedkoper uit dan andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:28

DinX

Motormuis

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:14:
[...]

Paladin spells zijn iets duurder, omdat ze er veel minder hebben. Maar als je gaat rekenen zijn paladin's zelfs met de iets hogere prijs nog een stuk goedkoper uit dan andere classes.
Is toch al eens uitgetald in dit topic dacht ik ?

Een priest was iets van 200g kwijt in het totaal een een pally 110 ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Beter toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

yared schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:14:
[...]
WAT?! slechts een tweede plaats?!
Sorry, maar toen ik Bezemkast voorbij zag rennen hield ik het niet meer 8)7

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
KraveN schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:50:
Misschien is het al een keer naar voren gekomen maar ik hou dit topic goed bij maar ben het nog niet tegen gekomen.

Ik heb WoW aangeschaft, nu is er de mogelijkheid om via CC te betalen en via Gamecards. Nu heb ik zelf geen CC, maar iemand met wie ik WoW ga spelen wel. Is het mogelijk om twee spellen/accounts op dezelfde CC te registreren. Want hij is bereid voor mij te betalen (betaal hem gewwon terug ;) ) Als dit niet het geval is ben ik op die Gamecards aangewezen.

Alvast bedankt
Tuurlijk kan dat.

Wat denk je van al die gezinnetjes in Amerika die een creditcard hebben? Zou blizz klanten gaan kosten heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Ik vind het niet erg die service updates, Maar wanneer ze een tijd geven om te spelen wil ik ook wel spelen !!!!! Das een soort afspraak die zij zelf maken dan moeten ze zich er ook aanhouden.

Blijf ongeduldig wachten op burning blade......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Voor de geintreseerde: Ik heb een game card :P

Kan hem alleen nog niet gebruiken omdat de WoW Site down is :( iig je zou naar www.wow-europe.com/gamecard moeten gaan.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

100% whine

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:14:
[...]

Sorry dat ik mezelf quote :D
Muppet schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:42:
LoL nou ik hebt het opgeteld en de Paladin is nog goedkoper uit dan de priest ook!!!!!

Priest: 220G 15S 10C (118 skills)
Paladin: 107G 48S 40c (71 skills)

M.a.w. naast een free mount zijn ze nog eens 100G minder kwijt aan skills ook vergeleken met mijn Priest!!!!!
Trouwens 3 vrienden van mij spelen Pala en die vinden hem zelf ook overpowered!! Ze zitten gewoon te wachten op een erf zeggen ze.

Persoonlijk vind ik alleen dat healen tijden schild belachelijk. Je bent imune, nou dan moet je ook imune zijn tegen je eigen healing spells.

Zo was het in Warcraft 3 ook!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Muppet op 04-03-2005 15:26 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
100% gelijk, en 100% terecht ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:06:
[...]

Waarheid is gewoon dat Blizzard de boel mooi uitgebalanceerd heeft, dat je niet van een class kan winnen heeft niks met de 'overpoweredness' van de class te maken, maar puur met de build van je character en je tactiek.
Blaatblaat blaat, nooit gezegd dat ik paladins niet aankan als warlock (Dat maak jij ervan) , ook niet gezegd dat ze overpowered zijn.. maargoed ik heb al weer teveel gezegd.. laat het rusten, ik vind ze easy mode, jij houd ervan om 3 levens te hebben, niemand te kunnen chasen, nutteloos te zijn in instances ( Tank = warrior, heal = druid/priest), en ik houd dus van een veelzijdige character die in elke situatie anders is, waar je dus niet half slapend mee kunt spelen. Ieder z'n ding laten we maar zeggen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmmm vreemd dat Blizzard dan juist Paladin een gratis mount geeft :|

Iemand eens uitgerekend wat een Warlock kost? :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:26:
[...]

Blaatblaat blaat, nooit gezegd dat ik paladins niet aankan als warlock (Dat maak jij ervan) , ook niet gezegd dat ze overpowered zijn.. maargoed ik heb al weer teveel gezegd.. laat het rusten, ik vind ze easy mode, jij houd ervan om 3 levens te hebben, niemand te kunnen chasen, nutteloos te zijn in instances ( Tank = warrior, heal = druid/priest), en ik houd dus van een veelzijdige character die in elke situatie anders is, waar je dus niet half slapend mee kunt spelen. Ieder z'n ding laten we maar zeggen :Z
Uhm pala's worden veel gevraagd in instances, juist omdat zij kunnen tanken en healen...
(tenminste ik kom elke groep in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Veel meer . . zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snappie88 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:26:
Hmmm vreemd dat Blizzard dan juist Paladin een gratis mount geeft :|

Iemand eens uitgerekend wat een Warlock kost? :)
Zal ik eens uitrekenen.. ik heb gemiddeld zo'n 10 spells te kopen iedere 2 levels...

Muppet: vergeet de grimoires niet ;) Die staat volgens mij niet op thottbot

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:26:
[...]

Blaatblaat blaat, nooit gezegd dat ik paladins niet aankan als warlock (Dat maak jij ervan) , ook niet gezegd dat ze overpowered zijn..
Ik had inderdaad beter van 'je' in het 2de stukje van mijn bericht 'iemand' kunnen maken, het was namelijk niet specifiek tegen jou gericht (alleen het 'jij vindt' stuk).

Ieder zijn ding inderdaad, op het moment heb ik een lvl 39 paladin, maar heb als alt sinds kort een gnome mage, wat ook erg leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Kef's mod, maar hoe krijg ik uit dat als ik oevr ene manntje scroll dat ik de naam lvl en health bar ziet waar me muis is?? is heel irritant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

R2D3 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:27:
[...]

Uhm pala's worden veel gevraagd in instances, juist omdat zij kunnen tanken en healen...
(tenminste ik kom elke groep in)
Amai wat reageer ik opeens veel. Maargoed, de reden dat je elke groep inkomt is dat iedere classe iedere groep in komt. Dat mis ik imo in verhouden met Final Fantasy XI, het groepsaspect. Je kan een instance met 5 Shamans of 5 Druids makkelijk aan (andere classes weet ik niet :P), ik FFXI had je een goed gebalanceerde party (1x PLD/WAR, 1x WHM/BLM, x1 BLM/WHM, en drie andere classes, backup healer, backup tanker en een RDM/BRD ofzo) nodig, vooral op hogere levels. Je moest ook goed samenwerken, een White Mage (WHM) die z'n werk niet goed deed? Wordt de groep uit gegooit en gezocht naar een goede WHM (opvallend ook dat m'n blacklist vooral uit WHM's bestond :+ ). In WoW kan je met een beetje een groep wel een instance doen, zoek een DD, een Healer en een Tank en je hebt een prima groep!

En nu ben ik het zat, ik ga WoW doen want het huis is schoon :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:31:
[...]

Ik had inderdaad beter van 'je' in het 2de stukje van mijn bericht 'iemand' kunnen maken, het was namelijk niet specifiek tegen jou gericht (alleen het 'jij vindt' stuk).

Ieder zijn ding inderdaad, op het moment heb ik een lvl 39 paladin, maar heb als alt sinds kort een gnome mage, wat ook erg leuk is.
Ik heb ook voor de lol een Female Gnome Rogue gemaakt, erg vermakelijk voor als je even genoeg hebt van een lange quest oid :) en met instances bedoelde ik high end instances dus niet WC ;)
Dus snappie, op hogere levels komt het wel goed, in lagere instances kun je inderdaad met 5 warriors of een dergelijk knudde team het einde bereiken, maar in high end instances niet dus :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Er meot natuurlijk ook wel een duurste en goedkoopste class zijn, het moet alleen niet te ver uit elkaar liggen imo

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Snappie88 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:33:
In WoW kan je met een beetje een groep wel een instance doen, zoek een DD, een Healer en een Tank en je hebt een prima groep!
Ja, en daar mogen we heel erg blij mee zijn. Niks is vervelender dan een character starten en er later achter komen dat je in de 'end-game' groups niet welkom bent. Tuurlijk zul je altijd prutsers houden die vinden dat een Hunter nutteloos is (ik heb daarovr een thread geopend trouwens), of dat een Necromancer maar beter kan gaan solo-en, maar een van de grootste pros van WoW is nu juist dat de classes mooi gebalanceerd zijn. AFAIK is er ook nog geen enkele nerf doorgevoerd, dit terwijl WoW toch al een behoorlijke tijd retail is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Vind het nog meevallen voor een Warlock

Warlock: 180G 35S 70C
Pet - Imp: 6G 49S 80C
Pet - Succubus: 5G 25S
Pet - Voidwalker: 2G 20S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Muppet schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:45:
Vind het nog meevallen voor een Warlock

Warlock: 180G 35S 70C
Pet - Imp: 6G 49S 80C
Pet - Succubus: 5G 25S
Pet - Voidwalker: 2G 20S
Denk dat je ergens iets vergeten bent... Waar haal je dit vandaan? (met name de grimoires?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een priest was iets van 200g kwijt in het totaal een een pally 110 ?
En hoeveel is een priest kwijt aan armor en weapons, in vergelijking met een paladin? Een fractie! Een Paladin leunt zeer zwaar op zijn equipment, en het kost klauwen met geld om dat vol te houden.
Persoonlijk vind ik alleen dat healen tijden schild belachelijk. Je bent imune, nou dan moet je ook imune zijn tegen je eigen healing spells.

Zo was het in Warcraft 3 ook!!!
Een Paladin in WC3 kan zichzelf helemaal niet healen, ook niet zonder schild (een Shadow Hunter kon dat bv wel). Bovendien kan een Paladin in WC3 nog gewoon aanvallen zonder snelheidsverlies terwijl in WoW dit niet kan. Als een Paladin niet kan healen met z'n schild aan, kan ie vrij weinig doen in 1 tegen 1 gevechten en PvE. De meeste "OMG NURF PALADIN!!111" figuren, zoals ook hier, vergeten dat een Paladin ook in PvE z'n ding moet kunnen doen. Zonder healen met een schild aan gaat dat een heel stuk moeilijker. Bovendien zijn Paladins in PvE al niet ideaal, zonder pull technieken en zonder een fatsoenlijke DPS (duurt extreem lang om mobs te doden ivg met hoe snel andere klasses dit doen).
laat het rusten, ik vind ze easy mode, jij houd ervan om 3 levens te hebben, niemand te kunnen chasen, nutteloos te zijn in instances ( Tank = warrior, heal = druid/priest), en ik houd dus van een veelzijdige character die in elke situatie anders is, waar je dus niet half slapend mee kunt spelen.
Paladin niet veelzijdig? :D Lolbroek. In group PvP of PvE kunnen we tanken (Seal of Fury - Blessing of Salvation werkt ideaal), buffen, healen, holy damage spammen. We kunnen alle kanten op, en ik ben vaak bezig met al die taken in parties zonder warriors en met maar een healer. Meest veelzijdige class die ik gespeeld heb tot nu toe, muv druids (heb met warriors, rogues, mages, druids, en paladins gespeeld). Bovendien kunnen Paladins met de juiste talents wel chasen (Repentence - Holy Shock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:49:
[...]

En hoeveel is een priest kwijt aan armor en weapons, in vergelijking met een paladin? Een fractie! Een Paladin leunt zeer zwaar op zijn equipment, en het kost klauwen met geld om dat vol te houden.
Dat geldt voor iedere class. Je kunt zoveel geld in je equipment stoppen als je zelf wilt. Daar wordt je beter dan, maar meestal is het het niet waard om er daadwerkelijk geld in te stoppen (en dat geldt voor iedere class). Het meeste armor is gewoon als loot/quest item te vinden.

Andere classes kunnen dit in principe ook niet, want dan kunnen ze de mount niet meer betalen op lvl 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Tja ik ben een warrior en leun net zo hard op mijn equipment zo niet harder (ik heal mezelf niet) én ik krijg geen gratis mount in mn schoot geworpen B)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, maar iedereen is er ook over eens dat de Warriors een behoorlijk shitty class zijn momenteel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:46:
[...]

Denk dat je ergens iets vergeten bent... Waar haal je dit vandaan? (met name de grimoires?)
Wowvault maar volgens mij lopen die achter . . . .

Weet niet of iemand een nauwkeurige lijst weet want die van Thotbot klopt ook niet. Iig niet met volgorde van skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Mja dat vind ik ook wel weer meevallen, warriors worden gewoon pas goed als ze een aantal talents en skills hebben (tenminste ik heb het gevoel steeds een betere class te worden hoe hoger ik kom)

Dan moet je inderdaad wel ff de 1e 20lvls een beetje prutsen :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Ik word in middels woest, om 15.00 spelen staat er. Ik dacht oh een half uurtje wachten is te doen. Zit nu dus al ruim 1 1/2 uur te wachten en burning blade is nog niet op.

Wat een peope blizzard geef dan geen tijden aan...... anders belooft is belooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
idd man zit nu ook al weer een uur tewachten tot mijn server up gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
R2D3 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:58:
Ik word in middels woest, om 15.00 spelen staat er. Ik dacht oh een half uurtje wachten is te doen. Zit nu dus al ruim 1 1/2 uur te wachten en burning blade is nog niet op.

Wat een peope blizzard geef dan geen tijden aan...... anders belooft is belooft.
Hou oud ben je nou? BTW Burning Blades staat gewoon online in de status pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zit iedereen zou te zeiken, iedere character is goed!!
iedereen zal een favo character hebben, so what.
iedereen weet toch gewoon dat de druid gewoon ruled!!! ;)
Hij is een mage, warrior en rogue in een!!! _/-\o_

ps heb nog een fijne site gevonden
<link>www.infoceptor.com</link>
en dan heb ik het natuurlijk over de WoW sectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:46:
[...]

kan zowiezo al nie want mis de fellhunter zijn spells al ...

ben zelf ook warlock en ben nu op lvl 32 al 7-8 goud aan spells kwijt .. en lijkt me niet dat het goedkoper word ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Muppet schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:56:
[...]

Wowvault maar volgens mij lopen die achter . . . .

Weet niet of iemand een nauwkeurige lijst weet want die van Thotbot klopt ook niet. Iig niet met volgorde van skills.
M'n grimoires kan ik ingame zo optellen. Maar ik kan ff niet ingame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:02:

Hij is ook nog rogue :p en ja, druids zijn leuk, en shapes worden binnenkort nog gefixt ook nog.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
dynabyte belde net dat ik mn gamecard op kan halen :D
kan ik gelijk ff wat RAM kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Inner schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:00:
[...]

Hou oud ben je nou? BTW Burning Blades staat gewoon online in de status pagina?
20 jaar en nu staat hij online maar kan je nog niet inloggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Tja vervelend, maar ze zijn down om een reden he : )

Als het nu up zou gaan en het werkt niet lekker allemaal dan is het ook niks ;)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Stel je niet aan, het is een spel. En denk je nou echt dat Blizzard ook niet graag de servers up wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
R2D3 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:04:
[...]

20 jaar en nu staat hij online maar kan je nog niet inloggen....
Nog even geduld dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
Eeey
heb ff een vraag je
wat is van het grootse belang bij WoW, Je RAM, CPU of VGA ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Feit blijft gewoon dat ze de beloning voor de duurdere spells niet in de vorm van een mount hadden moeten doen. Is dan toch slimmer om spells goedkoper te maken om zo dat bedrag ongeveer gelijk te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagie: Nu is het wel bekend dat druids "jack of all trades, but master of none" zijn maar hoever zijn ze dat eigenlijk echt in de praktijk (op papier kan alles wel zo mooi beschreven zijn) ?? Het beste skills van bepaalde classen gejat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Revell schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:08:
Eeey
heb ff een vraag je
wat is van het grootse belang bij WoW, Je RAM, CPU of VGA ???
eey een vraagje, zou je het topic even willen doorlezen eerst want dit staat al in dit topic en 3 vorige =D

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:02:

Als je als druid zijnde nou ook nog es de melee damage van een rogue of warrior deed en ook zo goed als een priest kon healen...

Dat is het nou juist met druids, je hebt alles maar niets is net goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ja doh, als een druid het allemaal net zo goed kon zouden er alleen maar druids lopen

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 10:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ook leuk, krijg vanmorgen WoW binnen per post, loopt er een scheur door CD3 :( Gelukkig heb ik genoeg klasgenoten die het spel ook hebben! :P Dus ik kan straks ook ffies spelen, maar ben de rest van het weekend helaasch weg...

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Kaap schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:11:
[...]
Als je als druid zijnde nou ook nog es de melee damage van een rogue of warrior deed en ook zo goed als een priest kon healen...

Hoezo niet goed genoeg? Ze kunnen prima tanken en healen hoor. En ze kunnen mooi de groep aanvullen. Of ze gaan tanken om de Warrior te ontlasten (hoewel ze zelf ook prima tanken hoor helemaal met een shaman bijv. erbij). Of ze kunnen gaan healen en ontlasten ze de priest weer. Ik group iig graag met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Shaman, ik kan je vertellen dat we heeel veeel counters hebben maar die moeten we wel allemaal gebruiken. Zo'n 20 knopjes tegenover de 3 of 4 van een Imbaladin ;p

Druids zijn ook eigenlijk het meest underpowered in 1-1 PvP tenzij ze van afstand met root en moon-/starfire kunnen beginnen te spammen. Gelukkig kan ik dat met een earthshockje interrupten, dan een grounding totem waardoor je root niet werkt en als ik in je melee range zit na een frostshock mep ik je inderdaad volledig de grond in met Windfury.

Tegen Paladins vind ik in principe niet zo'n moeilijke matchup, maar je bent een kwartier met ze bezig en daarom laat ik ze meestal maar gaan, in dat kwartier komt er gegarandeerd wel een andere Alliance langshuppelen en een makkelijke gank laat niemand lopen natuurlijk :)

Ik begin doorgaans met een Purge om die vervelende Belssings en Seals van ze af te halen (als ze weer een kroontje over hun hoofd ziet, rustig weer Purgen ;)), dan meppen ze al helemaal voor weinig dmg meer. Vervolgens pure Windfury attacks heen en weer. Eerste keer dat ze low health zijn doen ze doorgaans Divine Shield, dan kun je rustig zelf healen of bandagen (bij voorkeur bandage aangezien classes met mana dat echt wel nodig hebben tijdens dit gevecht). Tweede keer zullen ze een Hammer of Justice stun/heal proberen, ik heb dan meestal een grounding totem staan die dat mooi absorbt en kun je die heals fijn earthshocken :)

Daarna raken ze meestal in paniek en proberen ze soms met Blessing of Protection weg te komen (purge, mep mep dood) of ze gebruiken Lay on Hands. Op dat punt heb je eigenlijk al gewonnen tenzij ze vriendjes hebben, ik heb doorgaans genoeg mana over om ze 1-1 dan wel te pakken.

Meeste Alliance die ik ben tegengekomen zijn echt gewend aan mob behaviour en kunnen geen ene sodemieter van PvP. Gisteren nog in Gadgetzan, ik als lvl 45 loop een beetje rond en Sikkie (Medivh's Chosen, lvl 49 priest) loopt daar beetje te taunten tesamen met een 46 warlock. Ik krijg gelijk een zooitje curses and sw:pains over me heen en als ik terugaanval word ik neergemept door 3 bruisers.

Aan dat soort helden heb ik echt een hekel dus ik trek fijn even mijn goeie vrind Banaj de lvl 47 Undead Frostmage bij en buiten Gadgetzan hakken we ze twee keer volledig in de pan :P Leuk gevecht, dat wel.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

valt best mee, de damage valt idd tegen.
ik ben nu lvl 23 en doe ongeveer 24dmg/s als druid, in cat/bear ongeveer 27 dmg/sec
met het healen zit t zowieso wel snor. de priest healt 600 voor 280 mana de druid 363-445 voor 205 mana 500-570 voor 265 mana, dat vind ik nog best meevallen druid is 2e beste healer.
zelfde probleem met paladins, slechter in damage dan rogue, minder armor dan warrior, slechtere heal dan druid en priest

zo is er altijd wel wat

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

sorry hoor maar een druid kan bijna net zo goed healen als een Priest hoor, tel daar bij op de buffs en het (wel is waar 1 malig) ressen tijdens een gevecht, en ze zijn heel handig hoor, want wat heb je liever: een druid die tijdens het gevecht een pally ressed en daardoor het gevecht wint en dat de druid zelf dood gaat waarna de pally de druid kan ressen.

Of een Priest die tijdens een gevecht niet kan ressen, en vervolgens 3 mobs opzich krijgt omdat de pally dood is en die mobs dus niet kan afmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
M1lamb3r schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:21:
[...]

sorry hoor maar een druid kan bijna net zo goed healen als een Priest hoor, tel daar bij op de buffs en het (wel is waar 1 malig) ressen tijdens een gevecht, en ze zijn heel handig hoor, want wat heb je liever: een druid die tijdens het gevecht een pally ressed en daardoor het gevecht wint en dat de druid zelf dood gaat waarna de pally de druid kan ressen.

Of een Priest die tijdens een gevecht niet kan ressen, en vervolgens 3 mobs opzich krijgt omdat de pally dood is en die mobs dus niet kan afmaken?
Daar hebben we warlocks voor :) Ga nooit een instance in zonder warlock + priest :P

Dan heeft de priest dus gewoon wel self-res.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Mja er zijn ook mensen die altijd de uberste class willen spelen, nu zijn dat rogues paladin en shamans, over een half jaar na een aantal patches misschien warriors en druids en moet je kijken wie er dan allemaal rerollen ;)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:23:
[...]

Daar hebben we warlocks voor :) Ga nooit een instance in zonder warlock + priest :P

Dan heeft de priest dus gewoon wel self-res.
neemt niet weg dat je daar vrij weinig aan hebt als de priest weer ressed tussen een Mob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ok ff n00b vraagje maar wat houd dat rerollen precies in dan? dat je gewoon nieuw karakter maakt ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:28:
Ok ff n00b vraagje maar wat houd dat rerollen precies in dan? dat je gewoon nieuw karakter maakt ofzo ?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Glorificationer schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:24:
Mja er zijn ook mensen die altijd de uberste class willen spelen, nu zijn dat rogues paladin en shamans, over een half jaar na een aantal patches misschien warriors en druids en moet je kijken wie er dan allemaal rerollen ;)
Hopelijk wordt de druid niet al te populair na de veranderingen van de feraltree in de aankomende patch.

Overigens is het vaak slecht gesteld met de kwaliteit van de druids. Er zijn maar een aantal druids die precies weten op welke momenten ze moeten tanken, healen, als extra rogue of als caster fungeren. En de perceptie van druids bij de overgrote meerderheid van non-druids is toch dat dit een healingclass is, terwijl er zo veel meer in zit. Maar ja, dat krijg je als Blizzard op de officiele site neer zet dat we een "primary healer" zijn. :/

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:34:
[...]

Hopelijk wordt de druid niet al te populair na de veranderingen van de feraltree in de aankomende patch.

Overigens is het vaak slecht gesteld met de kwaliteit van de druids. Er zijn maar een aantal druids die precies weten op welke momenten ze moeten tanken, healen, als extra rogue of als caster fungeren. En de perceptie van druids bij de overgrote meerderheid van non-druids is toch dat dit een healingclass is, terwijl er zo veel meer in zit. Maar ja, dat krijg je als Blizzard op de officiele site neer zet dat we een "primary healer" zijn. :/
Als ik een Druid uitnodig in mijn party voor een instance run dan is dat om te healen ja. Als t er zo eentje is die met beertjes en katjes gaat spelen zoek ik wel een andere. Zelfde met priests die gaan lopen shadowcasten ipv healen, shamans die geen totems willen droppen en warriors die nog nooit van taunt gehoord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:22:
Voor de geintreseerde: Ik heb een game card :P

Kan hem alleen nog niet gebruiken omdat de WoW Site down is :( iig je zou naar www.wow-europe.com/gamecard moeten gaan.
Het zou wel fijn zijn als je ons ook even verteld waar je die hebt gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:47:
[...]

Het zou wel fijn zijn als je ons ook even verteld waar je die hebt gekocht :)
:X bij de dixons in wijchen (maar ze hadden er d8 ik maar 2 :X )

maar die pagina verwijst gewoon naar de signup page en je kan er dus vrij weinig mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Gister wel leuke pvp ervaringen opgedaan in Ashenvale
Ik loop als eerder richting astranaar zie ik daar 3 Alliance ~lvl 15-20's vechten tegen 3 Horde's ~lvl 20-25, dus ik denk, laat ik daar eens een eerlijk gevecht van maken met mijn lvl 34 mage. Ik laat boven Astranaar een Blizzard los en gelijk de 3 horde's opgeruimd. Daarna weer verder gegaan met questen, steeds hogere level horde's ontwijken en lagere level horde's opzoeken, er naast gaan staan, zwaaien en eventueel meehelpen met NPC'en. 5 minuten op een rots gezeten tegenover een orc.
Zit ik daar vrolijk met een lvl20 troll te NPC'en, komt er een mede-alliance member aan (lvl 37) en die killed die troll zo waar ik naast sta, als we samen een npc aan het killen zijn. (was weer een lowlander though) :|
Weer een klein veldslagje en een aantal vluchtpogingen later kom ik een lvl 22 troll hunter tegen die ik even meehelp met een npc. Na afloop valt zijn pet mij aan, maar die doet geen noemenswaardige schade. dus ik blijf waven en saluten, neemt ie een paar stapjes achteruit, en opent ie vuur met zijn donderbus. Ja, dan is het snel afgelopen tegen een lvl 34. Frost nova 2x (cold snap) voor hem en zijn pet en toen met frostbolts het werk afmaken.
Het valt trouwens echt sterk op dat de lvl 50+'ers hoofdzakelijk kleine kindjes zijn die niets anders hebben te doen. Die vallen echt ALTIJD aan waar je ze ook tegenkomt. 3x lvl 50 op je dak met lvl 34 als je lekker aan het NPC'en bent. triest... :O

Ik zit nu trouwens met 23 punten in Frost talents een beetje vast. Alle nuttige Talents heb ik al, dus waar kan ik me nu het beste op richten? Fire of Arcane?

[ Voor 10% gewijzigd door CU2morO op 04-03-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 2 gamecards gekocht bij dimension plus in Groningen.
Maar ja... kan het nog niet veranderen op de wow site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zojuist bij de dynabyte geweest maar ze hebben alleen de gereserveerde hoeveelheid gamecards binnengekregen. Komende woensdag krijgen ze waarschijnlijk meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Kent iemand nog een zaak waar ze wow hebben?

Maat van mij wilt hem ook :P

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 04-03-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 07-09 06:47
Zijn er nog problemen met WoW? Kom op bloodscalp niet door de authenticatie heen namelijk

Edit, tergend langzaam loopt ie door...

[ Voor 21% gewijzigd door Tazzy op 04-03-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazzy schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:01:
Zijn er nog problemen met WoW? Kom op bloodscalp niet door de authenticatie heen namelijk
Same here ballen zooi dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ik zit gewoon ingelogged op Bloodscalp.
niet uiloggen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 22:17

SkyStreaker

Move on up!

CU2morO schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 17:03:
Gister wel leuke pvp ervaringen opgedaan in Ashenvale
-==Heel veel blaat==- :)
Ik wil het even goed begrijpen, (kan) dit alleen gebeuren op PvP-servers als je PvP aan hebt staan? Of ook uit hebt staan? Kan dit ook gebeuren op een Normal server? Want in principe heb ik geen zin en geen tijd aan de kinderlijke uitspattingen van anderen zoals (low-lvl) pc-tje pesten. :/

Wat ik op zijn tijd ook wel weer humor vindt is dat je mensen ziet schelden newbie dit en newbie dat en dan zie je ze een hele mob of 2 van 3, 4, 5 monsters pullen of rushen en dan klagen ze dat ze het gek vinden dat ze dood zijn... :P :P

[ Voor 21% gewijzigd door SkyStreaker op 04-03-2005 18:06 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
ik kom op al'akir ook niet door de authentification heen :'(

wel net een extra stickie 512mb ram in mn pc gezet, zondag maar testen met WoW dan :)
bij de dynabyte in amersfoort is WoW uitverkocht trouwens, en timecards geloof ik ook (ik heb de mijne nu 8)), ze raadden me aan om volgende week alvast een voor over twee maanden te reserveren :o

[ Voor 73% gewijzigd door Maegrim op 04-03-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:49:
[...]

Dus jij behoorde tot die lame gankers.
Die uiteindelijk met hun staartjes tussen hun beentjes weer wegrennenden.
:X
Als jij dan gewoon niet met je staartje tussen de benen naar de guard toe gaat rennen, hoeven wij niet weg te rennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
tranztaz schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:04:
[...]

Ik wil het even goed begrijpen, (kan) dit alleen gebeuren op PvP-servers als je PvP aan hebt staan?
op een PvP server gaat je PvP-flag automatisch aan in contested area's, en gaat ie 5 min nadat je terug bent in je eigen area weer uit als je niks doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 07-09 06:47
Maintenance is extended
Ryann, 04/03/2005, 17:30
We're taking down 25% of the European realms for an emergency maintenance to cope with a problem in server authentication. This maintenance should last around 60 minutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Het is ook best zielig om een lvl 28 afteslachten als je lvl 50 bent :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Al dat killen van lowbies door highbies is voor mij de reden om te wachten met PvP totdat het honorsystem eindelijk is geintegreerd en goed werkt.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan