Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.671 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
johnnyv.nl schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:52:
[...]

Lol, * Bosmonster bouwt multimedia-zoekmachines met miljoenen en dan ook miljoenen afbeeldingen/video/audio erin, maar ja, ik weet er niks van af :P

Kom op zeg, niet gelijk zo op de man af spelen. Zeg alleen dat het me alsnog een beetje overkill lijkt, moet beter kunnen.

Maar enfin, de servers zijn nóg offline, op een paar onstabiele na, imho toch echt bijzonder slecht.
Wat is er slecht :? Ze hebben gezegd dat mainenance vandaag tot 15:00 kan duren ipv 11:00..

Zal wel een reden hebben denk je ook niet?

*en snap je eerdere reactie ook niet als je zo'n database-guru bent... dan weet je dat een flinke search engine/matching engine flink wat in beslag kan nemen, zeker als je alles tig-maal redundant wilt hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Inner schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:54:
[...]

Waarom slecht? Onderbouw je mening eens. Als straks een server crashed terwijl jij lekker zit te spelen en je verliest daarmee je char. samen met 1000de andere mensen is het ook weer niet goed?
edit:
Hrm, tot 15.00 niet gelezen, excuus

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 04-03-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:55

J27

Je % crit kun je zien in je spelbook, bovenste tabblad, en met je muis over 'attack' icoon.
Dan krijg je een tooltip met je crit waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
J27 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:58:
Je % crit kun je zien in je spelbook, bovenste tabblad, en met je muis over 'attack' icoon.
Dan krijg je een tooltip met je crit waarde.
Dat was 'm! :)

Speel tegenwoordig warlock dus melee crit% kan me niet zoveel schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:54:
[...]

Wat is er slecht :? Ze hebben gezegd dat mainenance vandaag tot 15:00 kan duren ipv 11:00..

Zal wel een reden hebben denk je ook niet?

*en snap je eerdere reactie ook niet als je zo'n database-guru bent... dan weet je dat een flinke search engine/matching engine flink wat in beslag kan nemen, zeker als je alles tig-maal redundant wilt hebben.
Tweakers.net user ego's botsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:59:
[...]
Tweakers.net user ego's botsen ;)
*Die van mij is toch in ieder geval ietsje groter dan die van jou hoor!* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:00:
[...]

*Die van mij is toch in ieder geval ietsje groter dan die van jou hoor!* :+
Jaaaa jij hebt een grotere epeen dan mij :+

Anyway, hier een quote van Thundgot, die official Blizzard employee:
The weekly maintenance includes database optimizations and server side improvements, and is done to ensure a high quality game experience for the players. We aim to have shorter and less frequent maintenance periods in the future but currently prefer the weekly 4 hours to ensure the best possible performance.

Today’s extended maintenance is due to replacing some storage devices found to not be working properly. This affects only one of our two data centers. As we don’t wish to keep players waiting any longer than absolutely necessary we’ve decided to open the other data center when it’s ready while working diligently to complete the maintenance on the remaining realms as soon as possible.

[ Voor 1% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-03-2005 13:04 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hoop dat ze nu eindelijk de performance in steden wat verbeteren, het lagt er soms echt de pan uit :P Maar ze moesten dus wat hardware vervangen, waarschijnlijk ook weer data erop gooien, dat kan inderdaad wat langer duren ;)

Wel jammer dat Shadow Moon niet een van degenen is welke werkt, maar och. Wordt straks een strijd met m'n vriendin wie er eerst mag spelen ;) (beide chars staan op mijn account)

[ Voor 68% gewijzigd door pagani op 04-03-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

johnnyv.nl schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:07:
Hoop dat ze nu eindelijk de performance in steden wat verbeteren, het lagt er soms echt de pan uit :P Maar ze moesten dus wat hardware vervangen, waarschijnlijk ook weer data erop gooien, dat kan inderdaad wat langer duren ;)
Gisteren (net zoals velen voor mij) 512 ram bijgestoken en geen last meer van lag :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
johnnyv.nl schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:07:
Heb daar nauwelijks last van.. maar speel dan ook op een server waar de population maximaal op medium komt ofzo :P

Wachtrij heb ik nog nooit gezien op Runetotem.

En clientside:
1GB RAM helpt! (had ik al van vorige MMORPG ervaring waar dit ook geldt :P)

En WoW op aparte partitie geinstalleerd die ik na iedere patch defrag.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:09:
[...]

Heb daar nauwelijks last van.. maar speel dan ook op een server waar de population maximaal op medium komt ofzo :P

Wachtrij heb ik nog nooit gezien op Runetotem.

En clientside:
1GB RAM helpt! (had ik al van vorige MMORPG ervaring waar dit ook geldt :P)

En WoW op aparte partitie geinstalleerd die ik na iedere patch defrag.
Shadow Moon was toen ik hem joinde low populated. Gaan ze twee dagen later bij het loginscherm de gebruikers verzoeken om van Shadow Moon gebruik te maken, omdat die zo lekker rustig is. Ja, toen hadden we de poppetjes aan het dansen ;)

En die 1Gig ram weet ik, zal eerst toch wat meer poen moeten hebben voor de laptop upgrade ;) Maar op m'n desktop is het inderdaad minder, maar alsnog bij tijd en wijlen vrijwel onspeelbaar in steden.

[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 04-03-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lag in steden en tijdens vliegen = te weinig RAM in je computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:11:
Nou, niet alleen dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bewijst ook dat veel mensen video-, client- en serverlag niet uit elkaar kunnen houden :)

Uberhaupt een drop in framerate heeft 0,0 met client of server lag te maken (zou dit trouwens om verwarring te voorkomen niet eens lag willen noemen)

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dus dan moet ik nog meer dan 1 GB ram erin douwen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thank you, captain obvious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmdus 1gig aan ram is te weinig hehe, ik heb alleen in het begin in de steden wat lag, maar dat is met alles wat ik heb net na het inloggen dan moet het nog even warmlopen ofzo :). Enige servers zijn al weer online helaas de mijne niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:14:
[...]

thank you, captain obvious
Pff, wat reageren veel mensen op tweakers vandaag ongesteld zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
ik denk dat ik vanmiddag even een extra stickje 512mb ram oppik bij de mycom, nu heb ik er het geld tenminste voor :)

trouwens, op de realm status page staat al'akir als on-line :+
zal wel niet waar zijn, maar toch :D

mn human paladin is bijna lvl 25, en ik heb nu 10g bij elkaar gespaard, als ik die verhalen van het vorige deel moest geloven zou ik maar 4g moeten hebben ofzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Wat ook helpt is de drawing distance wat lager zetten. Standaard stond deze bij mij redelijk goed, alleen wilden ik compleet zonder haperingen spelen, dus heb ik hem nog 1 tandje lager gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oww wat ben ik blij dat ik zo een probleem nie heb :)
heb namelijk 3 gig ram dus geen enkel lag.Maar WoW laat je computer echt hard werken :*) Als ik WoW open dan stijgt het Cpu Temprature gelijk naar 65 :*) Maar wat ik wel minder vind is ik heb chello plus. En als ik 4,5 uurtjes achter elkaar speel dan word ik zomaar disconnected ik weet niet of er andere chello gebruikers ook zo een probleem mee maken. maar denk dat ik naar een andere provider overstap. Want heb ergens gelezen bij chellounderground.net ofzoiets herinnerme niet meer maar daar staat dat chello een van de slechtste services heb. Maar goed we zullen nog zien nog 1 maand probeeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Maegrim schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:18:
ik denk dat ik vanmiddag even een extra stickje 512mb ram oppik bij de mycom, nu heb ik er het geld tenminste voor :)

trouwens, op de realm status page staat al'akir als on-line :+
zal wel niet waar zijn, maar toch :D

mn human paladin is bijna lvl 25, en ik heb nu 10g bij elkaar gespaard, als ik die verhalen van het vorige deel moest geloven zou ik maar 4g moeten hebben ofzo :o
Ik ben nu ook bijna lvl 25 en ik heb zo'n 3 goud. Ik geef het gewoon heel de tijd uit aan nieuwe armor en wapens. Waarom zou je in vredesnaam sparen op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik heb zelf chello light, en totaal geen random disconnects gehad tot nu toe afgezien van een server crash hier en daar : )

En over de mensen die zeuren over de maintenance tijden die moeten niet zo zeuren want elke mmorpg heeft een weekly maintenance zowat en wat is nou een paar uur op een hele week?

Nee idd, niks :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
johnnyv.nl schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:52:
Lol, * Hydra bouwt multimedia-zoekmachines met miljoenen en dan ook miljoenen afbeeldingen/video/audio erin, maar ja, ik weet er niks van af :P
Je bedoelt websites met een MySQL backend? :) Laat eens een voorbeeld zien? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Kom op zeg, niet gelijk zo op de man af spelen. Zeg alleen dat het me alsnog een beetje overkill lijkt, moet beter kunnen.
Sorry hoor, maar als jij weet te melden dat ons systeem traag is nodig ik je van harte uit te komen solliciteren. We kunnen wel een paar extra ontwikkelaars (WO-niveau + ervaring vereist) gebruiken. En kennelijk ben jij de juiste persoon om 't systeem nog sneller te maken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
UltraR-pc schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:27:
[...]

Ik ben nu ook bijna lvl 25 en ik heb zo'n 3 goud. Ik geef het gewoon heel de tijd uit aan nieuwe armor en wapens. Waarom zou je in vredesnaam sparen op dit moment?
Daar kom je wel achter als je op lvl 40 voor 100G een mount kunt kopen en pas op de helft zit ;)

Dan kun je jezelf wel voor je kop slaan dat je zoveel aan een beetje armor enzo hebt uitgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:32:
[...]

Daar kom je wel achter als je op lvl 40 voor 100G een mount kunt kopen en pas op de helft zit ;)

Dan kun je jezelf wel voor je kop slaan dat je zoveel aan een beetje armor enzo hebt uitgegeven :P
Kosten die krengen 100G :(

[ Voor 1% gewijzigd door Inner354 op 04-03-2005 13:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:32:
[...]

mount is 90 g (72 voor mount, 18 voor driverlicense dingie).. je hoeft dus maar 90g te hebben (100 g is alleen als je niet honored bent en je bent altijd wel honored bij je eigen faction bij lvl 40 tenzij je vanaf lvl1 gegrind hebt)..

75 g hier @ lvl 39 btw.. :(

[ Voor 3% gewijzigd door RedruM op 04-03-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
ik spaar niet, heb net een nieuw wapen gekocht en mijn blauwe armor, broek en handschoenen zijn nog niet aan vervanging toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inner schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:34:
[...]

Kosten die krengen 100G :(
Mijne was gratis gisteren opgehaald haha paladin mounts zijn free :) zelfde geld voor warlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Ik sla tegen die tijd wel een Paladin van ze mount af :P Of maak ik het spel dan weer net TE realistisch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:37:
[...]
Mijne was gratis gisteren opgehaald haha paladin mounts zijn free :) zelfde geld voor warlocks.
pala mounts zijn free, warlocks kosten net zoveel, zo niet meer dan gewone mounts.

Men vergeet altijd dat je als warlock constant dubbel skills moet kopen. Uiteindelijk ben je dus net zoveel, zo niet meer kwijt op lvl 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Tja, ik moet zeggen dat nu ik mining ontdekt heb het geld lekker binnenkomt. Wat bronze ore verzamelen kost niet al teveel tijd, en het gaat toch gemiddeld voor zo'n 40s weg in het AH. Mijn tweede profession in blacksmithing, maar ik doe daar niks mee... de meuk die ik daar nu mee kan maken kost me gewoon gigantisch veel geld en levert niks op. Vanaf welk level wordt blacksmithing een beetje interessant? Ik overweeg nu sterk om blacksmithing weer om te ruilen voor skinning.

Wel vreemd: ik had voor de laatste patch Gatherer mod geinstalleerd, en die werkte na de patch opeens niet meer. Iemand ook dit soort ervaringen? Andere tips voor mods die automatisch mining/herbalism locaties bijhouden?

Ik speel zo nu en dan wat bij mijn ouders, daar heb ik een XP2600+ met een Ti4200 staan, en qua framerate speelt dat prima; alles behalve trilinear filtering aan (geeft graphic bugs om een of andere reden) en het loopt prima. Maar idd: 512Mb RAM is veel te weinig. Dus maar een tweede reepje erbij besteld :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Gister dacht ik eens een pala terug te pakken die me gankte, hij (lv37, ik 36) was met een mob aan het vechten, hij had 1/3e hp toen ik hem chargede, hij maakt rustig mob af, doet shield heal heal, ik sla hem weer tot 1/3e doet hij stun heal heal en slaat mij tot laag hp dus ik hamstring en ren weg want ik kon niet meer winnen

Vond het zelf maar beetje vaag want het enige wat hij deed was 3 skills (shield, stun, heal) en ik kreeg hem niet dood met mijn arsenaal aan skills, toch wel beetje easy mode imo ;)

Kan niet wachten tot ik Pummel skill heb >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Glorificationer426 op 04-03-2005 13:43 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Volgens mij wordt er trouwens flink gef5'ed op die status pagina van de servers })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Glorificationer schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:42:
Gister dacht ik eens een pala terug te pakken die me gankte, hij (lv37, ik 36) was met een mob aan het vechten, hij had 1/3e hp toen ik hem chargede, hij maakt rustig mob af, doet shield heal heal, ik sla hem weer tot 1/3e doet hij stun heal heal en slaat mij tot laag hp dus ik hamstring en ren weg want ik kon niet meer winnen

Vond het zelf maar beetje vaag want het enige wat hij deed was 3 skills (shield, stun, heal) en ik kreeg hem niet dood met mijn arsenaal aan skills, toch wel beetje easy mode imo ;)

Kan niet wachten tot ik Pummel skill heb >:)
welcome to the wonderful world of IMMUNE IMMUNE IMMUNE SHIELD SHIELD SHIELD HEAL HEAL HEAL..

Ik ben combat rogue en heb gelukkig niet zoveel probs met pala's.. gister ook kwam een lvl 40 pala achter me aan die me per se wilde aanvallen. Ok.. hakhakhak.. hij shield.. ik sprint weg..gebruik bandage. Toen was het nog een kwestie van wachten tot hij ging healen zodat ik die met een kick kon onderbreken, en erg veel damage deed ie ook niet, aangezien ik hem bijna constant disarmed had met riposte })

[ Voor 22% gewijzigd door RedruM op 04-03-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:42:
Tja, ik moet zeggen dat nu ik mining ontdekt heb het geld lekker binnenkomt. Wat bronze ore verzamelen kost niet al teveel tijd, en het gaat toch gemiddeld voor zo'n 40s weg in het AH. Mijn tweede profession in blacksmithing, maar ik doe daar niks mee... de meuk die ik daar nu mee kan maken kost me gewoon gigantisch veel geld en levert niks op. Vanaf welk level wordt blacksmithing een beetje interessant? Ik overweeg nu sterk om blacksmithing weer om te ruilen voor skinning.

Wel vreemd: ik had voor de laatste patch Gatherer mod geinstalleerd, en die werkte na de patch opeens niet meer. Iemand ook dit soort ervaringen? Andere tips voor mods die automatisch mining/herbalism locaties bijhouden?

Ik speel zo nu en dan wat bij mijn ouders, daar heb ik een XP2600+ met een Ti4200 staan, en qua framerate speelt dat prima; alles behalve trilinear filtering aan (geeft graphic bugs om een of andere reden) en het loopt prima. Maar idd: 512Mb RAM is veel te weinig. Dus maar een tweede reepje erbij besteld :)
ik heb ook die 2 professions, vanaf blacksmith 125 word het inderdaad pas interessant. dan kan je je eigen armor maken die beter is dan wat ze op dat level verkopen, en je kan wat leuke dingen maken die voor 1a2g de deur uit gaan :)

bij bs 180 word het echt leuk, 225 nog leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Een van de dingen die ze gaan fixen hopelijk: Dat je met protection niet meer kunt healen.

edit: goeie naam maar ff opgezocht :P

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
devine protection bedoel je dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:47:
Een van de dingen die ze gaan fixen hopelijk: Dat je met protection niet meer kunt healen.

edit: goeie naam maar ff opgezocht :P
Dan zou de paladin zwaar underpowered worden, aangezien zijn sterkste kracht gewoon licht in zijn vermogen om tijdens een shield te healen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:50:
[...]

Dan zou de paladin zwaar underpowered worden, aangezien zijn sterkste kracht gewoon licht in zijn vermogen om tijdens een shield te healen :{
Nee daar ligt z'n overpoweredness.. Dan wordt ie in PvP weer een beetje 'normaal'.

Lees het stukje van glori nog eens.. dan zie je ook waarom het overpowered is.. Ze zijn zo goed als niet af te maken op deze manier met in feite 3 levens. (3 levens + free mount + weinig skills -> hence easy mode :P)

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:52:
[...]

Nee daar ligt z'n overpoweredness.. Dan wordt ie in PvP weer een beetje 'normaal'.

Lees het stukje van glori nog eens.. dan zie je ook waarom het overpowered is.. Ze zijn zo goed als niet af te maken op deze manier met in feite 3 levens. (3 levens + free mount + weinig skills -> hence easy mode :P)
Nevermind

[ Voor 5% gewijzigd door Inner354 op 04-03-2005 13:55 . Reden: Stomme vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 20 min gespeeld nu er al gekickt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
officiele server downtime is ook nog ruim een uur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Maegrim schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:56:
officiele server downtime is ook nog ruim een uur :p
Ik ben nu wel benieuwd aan het worden of ik die staff heb gekregen waar ik zo lekker op geboden had :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:17:
[...]

Pff, wat reageren veel mensen op tweakers vandaag ongesteld zeg.
Werd ook al zo'n 10x voor je gezegt dat RAM het probleem vaak is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ehhh... Wat heb je dan precies nog aan sommige spells die alleen immune maken, maar waarbij je niet aanvallen kan? :P Die kan je dan ook meteen schrappen. Zo kunnen we bij elke class z'n voordelen wel verwijderen, heck, we kunnen alle classes precies hetzelfde maken! :+ Zou alleen een beetje saai worden, he? :+ En ja, ik speel paladin :) Maar onze attack is bijv. weer niet zo enorm, de defense is ons grote voordeel. En dat wegnemen zou het een beetje matig maken. Dan liever geen gratis paard, geld kan ik wel krijgen :D Nja, khoud het liever allebei ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
AH was gisteren down, ik heb nog zo'n 3g aan items die weg moeten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Weet iemand zo of je een bepaald lvl moet zijn voordat je sword skill kan kopen in IF of SW? Is een voor rogue. Ik zat te denken, als ik die rogue nu vanaf lvl niks meteen even 10s toeschuif dan kan ik meteen met swords beginnen.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Bloodscalp is nog down, maar er stonden een paar andere servers die wel beschikbaar waren. Dus ik maar een nieuwe char aan en ga spelen, maar na 5 minuten word ik uit de server gekickt. Hoe kan dit als ik er eerst wel gewoon op kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Okyah schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:58:
Ehhh... Wat heb je dan precies nog aan sommige spells die alleen immune maken, maar waarbij je niet aanvallen kan?
Die kun je dan tactisch gebruiken.. bijvoorbeeld voor veilige aftocht of in party als buffer voor healer.

Ipv domweg jezelf invulnerable te maken en weer tot 100% te healen... Geen idee waar Blizzard zat met z'n hoofd toen ze dat bedachten...

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:42:
Nouja, je moet je crafting profession wel up-to-date houden. Mijn Hunter heeft mining/engineering. Ik kan nu spul maken dat ik nog nieteens kan gebruiken. Hetzelfde gold voor toen ik nog skinning/leatherworking had (gedropped voor engineering, veel leuker), toen maakte ik ook constant spul dat ik pas over een paar level kon gebruiken, en vaak beter was dan de drops die ik kreeg. Ik ben eigenlijk vooral met leatherworking gestopt omdat voor een Hunter engineering meer nut heeft, het gaat me om de damage die ik doe, aan melee doe ik zo min mogelijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

ik vindt het nog altijd knap dat die vriend van me nou net DIE server voor PvE had uitgekozen die High werd daarna :E ik zei nog zo pak geen coole naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
UltraR-pc schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:00:
Bloodscalp is nog down, maar er stonden een paar andere servers die wel beschikbaar waren. Dus ik maar een nieuwe char aan en ga spelen, maar na 5 minuten word ik uit de server gekickt. Hoe kan dit als ik er eerst wel gewoon op kan komen?
Er is al 6x gezegd dat de officiele downtime tot 3 uur vanmiddag is. Verwacht geen goed werkende servers tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:00:
Die kun je dan tactisch gebruiken.. bijvoorbeeld voor veilige aftocht of in party als buffer voor healer.
Ipv domweg jezelf invulnerable te maken en weer tot 100% te healen...
Wat proef ik hier een frustratie :P Bij PvP heeft immunity dan absoluut geen zin, want die ander zal niet inene stoppen met je achtervolgen. En als je geen spells meer can casten if immune, dan kan je partymembers ook erg lastig healen. Of zou je dat laatste wel toestaan.
Bold gebruiken en "domweg" zeggen hoeft niet, hoor :P Je laat je wel een beetje kennen ;)
Tis maar een spel :D

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 04-03-2005 14:03 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Viper2k1 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:00:
Weet iemand zo of je een bepaald lvl moet zijn voordat je sword skill kan kopen in IF of SW? Is een voor rogue. Ik zat te denken, als ik die rogue nu vanaf lvl niks meteen even 10s toeschuif dan kan ik meteen met swords beginnen.
Kun je voor zover ik weet direct doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:52:
[...]

Dat is onzin, priests/mage sturen me weg en knallen massive damage op mij + slow. Rogues hakken me in mijn rug, en zorgen dat ik geen melee damage kan doen (is gewoon geen damage). Ik geef toe dat de pally sterk is tegen bepaalde classes, maar als je het op deze manier bekijkt moeten priests ook beperkt worden in hun skills, want daar kom ik geeneens in de buurt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:01:
[...]

Nouja, je moet je crafting profession wel up-to-date houden. Mijn Hunter heeft mining/engineering. Ik kan nu spul maken dat ik nog nieteens kan gebruiken. Hetzelfde gold voor toen ik nog skinning/leatherworking had (gedropped voor engineering, veel leuker), toen maakte ik ook constant spul dat ik pas over een paar level kon gebruiken, en vaak beter was dan de drops die ik kreeg. Ik ben eigenlijk vooral met leatherworking gestopt omdat voor een Hunter engineering meer nut heeft, het gaat me om de damage die ik doe, aan melee doe ik zo min mogelijk.
dat doet me er aan denken , ik heb nu herbalism/mining op mijn main zeg maar. Wat kan je met die engineering eigenlijk? een scope laat ik meestal al voor me maken , weet ook wel dat ik ammo van +1 dps kan hebben (maar mijn blauwe kruisboog is toch te cool :D). Wat is daarnaast nog mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:00:
Vanaf level 10 kan je die skills al kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 14:08 . Reden: Ik vergat een 0 ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Okyah schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:02:
[...]

Wat proef ik hier een frustratie :P Bij PvP heeft immunity dan absoluut geen zin, want die ander zal niet inene stoppen met je achtervolgen. En als je geen spells meer can casten if immune, dan kan je partymembers ook erg lastig healen. Of zou je dat laatste wel toestaan.
Bold gebruiken en "domweg" zeggen hoeft niet, hoor :P Je laat je wel een beetje kennen ;)
Lol :) Een ander kan je dan healen ;)

Maaruh.. probeer eens een andere class, liefst allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens een Game Card kopen? Waar halen jullie die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:04:
Ik kan nergens een Game Card kopen? Waar halen jullie die?
Die zijn nog niet te koop ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:04:
[...]

Vanaf level 1 kan je die skills al kopen.
swords kan je pas op lvl 10 leren bij weapon master voor 10s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee wanneer we de GC wel kunnen kopen? Ik had ergens gelezen vanaf 4 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Pheace schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:03:
[...]

dat doet me er aan denken , ik heb nu herbalism/mining op mijn main zeg maar. Wat kan je met die engineering eigenlijk? een scope laat ik meestal al voor me maken , weet ook wel dat ik ammo van +1 dps kan hebben (maar mijn blauwe kruisboog is toch te cool :D). Wat is daarnaast nog mogelijk?
Bijvoorbeeld je eigen trinkets maken, en daar zitten verdomd goede tussen.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
Weet iemand wat ze nu weer met de servers aan het doen zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Burning_acid schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:07:
[...]

Bijvoorbeeld je eigen trinkets maken, en daar zitten verdomd goede tussen.
Neem aan dat je Net en dynamite en zo bedoel maar zit er nog iets hunters specifieks tussen verder eigenlijk?

[ Voor 29% gewijzigd door Pheace op 04-03-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Revell schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:08:
Weet iemand wat ze nu weer met de servers aan het doen zijn :?
Je kan hier net zo goed een bandje opnemen ;) Ze zijn bezig met onderhoud. Het gaat ongeveer tot 3 uur duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
De server waar ik op zit (Turalyon) is wel erg leeg aan de horde kant. Als ik census websites moet geloven is de verhouding allianc : horde zowat 4:1 of zelfs 5:1. Geen wonder dat ik het gevoel heb dat het leeg is.

Maar goed ik ben inmiddels bijna lvl 51 met m`n orc warrior. Blacksmithing 262, weaponsmith artisan + alle mithril order quests afgerond. Mining 295 8) .

Als er nog iemand langskomt kun je me vinden onder Stoomwals

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Pheace schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:09:
[...]

Neem aan dat je Net en dynamite en zo bedoel maar zit er nog iets hunters specifieks tussen verder eigenlijk?
Blacksmithing is voor hunters niet zo erg nuttig natuurlijk, aangezien je voornamelijk bow gebruikt + leather :)

Boeit ook niet zo heel erg imho.. de laatste keer dat ik met tailoring iets gemaakt heb wat ikzelf kon gebruiken is denk ik 20 levels geleden :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:59:
[...]

Dat was 'm! :)

Speel tegenwoordig warlock dus melee crit% kan me niet zoveel schelen :P
Dat is alleen voor melee en ik vroeg voor ranged :P Maar ik heb nu combatmod geinstaleerd :)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:04:
Lol :) Een ander kan je dan healen ;)
Das waar :) In een party kan het dan wel. Maar 1on1 PvP wordt lastig, aangezien je vijand je niet kan (en ook niet zal :+) healen.
Maaruh.. probeer eens een andere class, liefst allemaal.
Heb tot nu toe geprobeerd: Warrior, Hunter, Rogue, Mage en Paladin. Maar de andere niet zo ver als Paladin, want dat spreekt me gewoon erg aan :D Mjah, tis meer de character dan de skills ofzo, hoor :) Vind het aan mage een beetje storend dat je zo ontzettend afhankelijk van je mana bent. Ook wel uitdagend, maar een beetje te irritant imo ;) Hunter heeft als heel koel iets een pet, maar verder vond ik het niet zo leuk. Rogue is wel leuk met veel damage doen en stealthy zijn, maar ik vind dat je HP/armor combo te zwak is. Warrior is best koel voor flink damage-dealen, maar imo een beetje te saai. Maarja, ik ga later nog wel eens de andere classes ook proberen denk ik :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zucht schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:10:
[...]

Dat is alleen voor melee en ik vroeg voor ranged :P Maar ik heb nu combatmod geinstaleerd :)
en de tooltip boven je ranged atack? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:02:
[...]

Dat is onzin, priests/mage sturen me weg en knallen massive damage op mij + slow. Rogues hakken me in mijn rug, en zorgen dat ik geen melee damage kan doen (is gewoon geen damage). Ik geef toe dat de pally sterk is tegen bepaalde classes, maar als je het op deze manier bekijkt moeten priests ook beperkt worden in hun skills, want daar kom ik geeneens in de buurt :{
Daar wil ik eigenlijk nog wat bijvoegen:

De 3 shields die hebben de volgende functies:

- een beschermt tegen physical, dus niet tegen spells. Voordeel is dat deze ook op party members gecast kan worden. De paladin is niet in staat om zelf aan te vallen.

- een beschermt compleet tegen alle damage/spells. Echter is de paladin wederom niet in staat om zelf aan te vallen.

- Een beschermt compleet tegen magic+physical. En de paladin is in staat om aan te vallen met 50 % slow attack speed. Aangezien veel paladins dual wield doen, en dus een langzame attack speed hebben + het feit dat de damage een stuk minder is met 1-handed zal deze skill ook 9 van de 10 x gebruikt worden om jezelf/anderen te healen.

Je ziet dat het grote nadeel van deze spells is dat melee niet gebruikt kan worden, dat houdt in dat de paladin gewoon to-taal (op holy shock/consecration na) geen damage kunnen doen. Die tijd kan dus door de tegenspeler nuttig gebruikt worden door healing/first aid/mana regen.

Het feit dat de paladin juist deze shields heeft gekregen, is om te compenseren voor hun gebrek aan ranged/magic attacks; het komt er gewoon op neer dat een pala zonder zijn wapen zga machteloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Die tijd kan dus door de tegenspeler nuttig gebruikt worden door healing/first aid/mana regen.
Als je geen healing skills hebt? First aid is leuk, maar healt maar een klein beetje ipv 100% die de pala doet. En FA kan ook maar 1x per minuut.. Mana regen is niet mogelijk. Kan niet gaan zitten en 20 seconden wat drinken natuurlijk.

Das het hele punt. Een pala kan iedere class out-liven door z'n protection/healing. Hierdoor zit de tegenstander priest/mage whatever zonder mana en is nutteloos. Dat is de kracht van de pala. Maar die moet je wel gebruiken natuurlijk.

Dus als je als Pala nog zeurt over dat je in PvP nutteloos bent tegen mages dan doe je iets niet goed :)

En tegen priests.. tja.. shadow priests is algemeen bekend als de sterkste pvp class. Daar heeft iedereen het moeilijk mee :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

mjah,

maar vergeet ff niet te zeggen dat Devine Shield en Devine Protection dezelfde timer hebben..
dus basicly vs mages heb je maar 1 shield, en hun DPS is echt hoog..

alleen vs normale dmg gebruikers heb heb je 2 shields.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Okyah schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:10:
[...]
Das waar :) In een party kan het dan wel. Maar 1on1 PvP wordt lastig, aangezien je vijand je niet kan (en ook niet zal :+) healen.

[...]
Heb tot nu toe geprobeerd: Warrior, Hunter, Rogue, Mage en Paladin. Maar de andere niet zo ver als Paladin, want dat spreekt me gewoon erg aan :D Mjah, tis meer de character dan de skills ofzo, hoor :) Vind het aan mage een beetje storend dat je zo ontzettend afhankelijk van je mana bent. Ook wel uitdagend, maar een beetje te irritant imo ;) Hunter heeft als heel koel iets een pet, maar verder vond ik het niet zo leuk. Rogue is wel leuk met veel damage doen en stealthy zijn, maar ik vind dat je HP/armor combo te zwak is. Warrior is best koel voor flink damage-dealen, maar imo een beetje te saai. Maarja, ik ga later nog wel eens de andere classes ook proberen denk ik :)
Warrior en damage :D :'( :D

Rogue is leuk voor damage ja..

http://www.sbmalice.com/beano_rogue.zip

bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

[...]

[...]
Je hebt de meest uitdagende (imho) van allemaal nog niet geprobeerd :p Druid :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:00:
[...]

Ipv domweg jezelf invulnerable te maken en weer tot 100% te healen... Geen idee waar Blizzard zat met z'n hoofd toen ze dat bedachten...
Je doet alsof het een bug is. Ik zie hier gewoon een regelrechte flame richting Blizzard, en irritatie richting de Paladin class. Echter, als het zo is zoals je zegt, waarom roeleren de Paladins dan niet de wereld? Het is niet zo makkelijk als je denkt. De cooldown time van Divine Protection is zo hoog dat je echt niet zomaar 3 levens hebt ofzo. Zoiezo onzin, als je een spell kan interrupten heeft hij in jouw denkbeeld nog maar '1 leven'.

Ik zou zeggen, speel is een keer Paladin, kijken wat je dan denkt.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we er gewoon over ophouden, paladins zijn nou eenmaal lame.. als paladin krijg je het wel moeilijker als andere classes trouwens, meeste Horde guilds hebben alle paladins als KoS geflagged. Ikzelf in ieder geval wel, als ik een level 15 paladin tegen komt (Ben zelf 40+) maak ik hem nog af, had hij maar een fatsoenlijke char moeten maken (Druid kan ook tanken + Healen, en nog stealthen ook.)

Ben overigens bezig om met fraps heel wat PvP momenten op te nemen en er een mooi filmpje van te maken ;) gaat erg lekker tot nu toe. Vind het zowieso goed om veel WoW movies te kijken, je kan er echt veel van opsteken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:20:
[...]

Als je geen healing skills hebt? First aid is leuk, maar healt maar een klein beetje ipv 100% die de pala doet. En FA kan ook maar 1x per minuut.. Mana regen is niet mogelijk. Kan niet gaan zitten en 20 seconden wat drinken natuurlijk.

Das het hele punt. Een pala kan iedere class out-liven door z'n protection/healing. Hierdoor zit de tegenstander priest/mage whatever zonder mana en is nutteloos. Dat is de kracht van de pala. Maar die moet je wel gebruiken natuurlijk.

Dus als je als Pala nog zeurt over dat je in PvP nutteloos bent tegen mages dan doe je iets niet goed :)

En tegen priests.. tja.. shadow priests is algemeen bekend als de sterkste pvp class. Daar heeft iedereen het moeilijk mee :P
Zo'n shield duurt duurt gemiddeld 10 seconden. Als first aid voltraint is is dat echt wel genoeg om een dotje te healen. Bovendien hebben mages zo'n channeling spel (kben de naam bijster) die snel mana regenerate.

Verder heb ik nergens gezegd dat een paladin nutteloos is tegen mages? Ik zei alleen dat het echt niet zo makkelijk is als beschreven wordt.

Daar bovenop zijn 2 shields 'stacked' wat dus inhoudt dat als je er een gebruikt, dat de andere ook de cooldown (van 5 mins) zal moeten ondergaan.

Bovendien is de enige 100% heal die de pala heeft Lay on hands, en die kan eenmaal in het uur (geupgrade in 40 mins) gebruikt worden. De andere heal is sterk, maar kost een hoop mana en healt lang niet zoveel als priests dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in elk WoW topic op elk forum zijn er wel van "OMG NURF PALADIN!!!111oneone11!" figuren. Kunnen we daar nou eindelijk eens mee ophouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Pheace schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:03:
[...]

volgens mij zijn alle skills gaaf als je wat verder bent mn broer is engineer die maakt +2 kogels die ik als warrior ook mooi kan gebruiken. hij kan nu bijna een dynamite sheep die loopt maar je mob en ontploft maar wat oook super handig is een dummy daar staan dan de mobs op te slaan best geinig.
en natuurlijk de scope.
Ik zelf ben nu bijna 150 blacksmith en het word steeds gaver kan niet wachten tot ik eindelijk dat punt op mn schild kan maken of een mooie silver mail chest (blauw item). 214 armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:32:
in elk WoW topic op elk forum zijn er wel van "OMG NURF PALADIN!!!111oneone11!" figuren. Kunnen we daar nou eindelijk eens mee ophouden?
OMG OK!!!111

Net even ingelogd op een andere server.. vol met lvl 1's natuurlijk..

En een stel italianen die /1 volspamden met italiaans en gescheld..

Jammer dat ingame support zo goed als niet functioneert... Dat soort mensen moeten gewoon opzouten... -> perma ban van de account.

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

RedruM schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:26:
Warrior en damage :D :'( :D
Rogue is leuk voor damage ja..
Ik zeg van beiden toch dat ze goed zijn voor damage? :) Alleen een Warrior kan meer damage verdragen. DW met Warrior is ook best sterk, hoor :) Of mis ik iets? :P Sterker dan met Paladin ieg ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:30:
Ben overigens bezig om met fraps heel wat PvP momenten op te nemen en er een mooi filmpje van te maken ;) gaat erg lekker tot nu toe. Vind het zowieso goed om veel WoW movies te kijken, je kan er
echt veel van opsteken :9
Link naar movies please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:30:..meeste Horde guilds hebben alle paladins als KoS geflagged. Ikzelf in ieder geval wel, als ik een level 15 paladin tegen komt (Ben zelf 40+) maak ik hem nog af, had hij maar een fatsoenlijke char moeten maken (Druid kan ook tanken + Healen, en nog stealthen ook.)
Hahaha! Mee eens, al ben ikzelf een warrior, en zijn paladins erg lastig PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
MantaMania schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:32:
[...]

volgens mij zijn alle skills gaaf als je wat verder bent mn broer is engineer die maakt +2 kogels die ik als warrior ook mooi kan gebruiken. hij kan nu bijna een dynamite sheep die loopt maar je mob en ontploft maar wat oook super handig is een dummy daar staan dan de mobs op te slaan best geinig.
en natuurlijk de scope.
Ik zelf ben nu bijna 150 blacksmith en het word steeds gaver kan niet wachten tot ik eindelijk dat punt op mn schild kan maken of een mooie silver mail chest (blauw item). 214 armor
die silvered mail chestpies is inderdaad cool ja, heb er nu 2 van gemaakt (1 voor mezelf natuurlijk) bij bs 180 kan je een nog betere maken (ook een blauwe) maar die is voor lvl31 en dat ben ik nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ik ga tot de server up is even op een andere server spelen. Is het daar opeens MEGA druk met allemaal lvl 1 characters. Blijkbaar hadden meer mensen hetzelfde idee. Er waren amper monsters meer op te killen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:34:
[...]

OMG OK!!!111

Net even ingelogd op een andere server.. vol met lvl 1's natuurlijk..

En een stel italianen die /1 volspamden met italiaans en gescheld..

Jammer dat ingame support zo goed als niet functioneert... Dat soort mensen moeten gewoon opzouten... -> perma ban van de account.
Ik begon daarnet dus ook even opnieuw... idd vol met lvl 1's , maar dan bedoel ik ook ECHT vol. Niet te doen meer. Lijkt wel of heel de communitie op die server speelde. Ik heb snel weer op logout gedrukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Laten we er gewoon over ophouden, paladins zijn nou eenmaal lame..
LOL... kijk wat je eenzijdig post. Ik ben het totaal niet met je eens. Ik vind Rogues lame, want die kunnen stealthen ??? Dit is zulke bs, je kiest een class vanwege zijn voordelen. Hieraan zitten ook nadelen (Cooldown times, geen ranged wapens, etc.)

Kom op zeg, dat kinderachtige gedoe van iets standaard lame noemen is zo 1970

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:32:
mja op dat zelfde forum staan

OMG NURF SHAMAN
OMG NURF ROGUE

blablablabla,

anywau, nog 45 mins en dan mag ik naar huis, eerst ff boodschappen doen en dan lekker verder in STV questen ^^ mischein vanavond weer RFD proberen met me guildies

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik doe een betje dat Blizzard de maintenance niet om 1500 gereed heeft. Eens kijken hoeveel stress dat gaat genereren ;)

En al dat gezeik over die class is lame en zus en zo, get a life, go play the game, you get my drift.
Blij dat ik gestart ben op een PvE server zodat ik eerst ff lekker kan questen en exploren en als ik dan uiteindelijk de wereld wel gezien heb, dan zal ik ook eens een PvP server opzoeken.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Laten we er gewoon over ophouden, paladins zijn nou eenmaal lame.. als paladin krijg je het wel moeilijker als andere classes trouwens, meeste Horde guilds hebben alle paladins als KoS geflagged. Ikzelf in ieder geval wel, als ik een level 15 paladin tegen komt (Ben zelf 40+) maak ik hem nog af, had hij maar een fatsoenlijke char moeten maken (Druid kan ook tanken + Healen, en nog stealthen ook.)
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif
Paladins lame? Excuse me? :D
Laat ik nog eens een stukje quoten van wat jij zegt.
als ik een level 15 paladin tegen komt (Ben zelf 40+) maak ik hem nog af, had hij maar een fatsoenlijke char moeten maken
Dat is lame :Y)

Veel lagere lvls afmaken is gewoon niet koel. En het dan ook speciaal gemunt hebben op 1 class is alles behalve sportief.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 07:04
SgtStrider schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:37:
[...]

LOL... kijk wat je eenzijdig post. Ik ben het totaal niet met je eens. Ik vind Rogues lame, want die kunnen stealthen ???
Mee eens. Rogues vind ik ook lame.
Kom op zeg, dat kinderachtige gedoe van iets standaard lame noemen is zo 1970
Als je als lvl 36 priest gekilled wordt door een lvl 48 rogue als aan het drinken bent noem ik dat standaard lame. Ik kan er niets anders van maken.
Veel lagere lvls afmaken is gewoon niet koel. En het dan ook speciaal gemunt hebben op 1 class is alles behalve sportief.
Couldn't agree more.

[ Voor 14% gewijzigd door silentsnake op 04-03-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:39:

True true, was bijv. gisteren aan het grinden (level 23 worden) , komen er opeens 3 level 45+ horde gasten aan om me te killen.. dat hebben ze toen stuk of 4 keer gedaan en toen ben ik maar offline gegaan.

Wat is er nou leuk aan om iemand te killen die 20 levels lager is dan je?

Maar het is PVP, ff level 60 worden :P en dan die gasten opzoeken....*insert evil music*

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapwap
  • Laatst online: 21:56
Had hem bij Play besteld.

De dag nadat ik hem besteld had, was ie uitverkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
silentsnake schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:40:
[...]

Als je als lvl 36 priest gekilled wordt door een lvl 48 rogue als aan het drinken bent noem ik dat standaard lame. Ik kan er niets anders van maken.
Op een PvP server wat gaan drinken en denken dat je char nog leeft als je terugkomt is ook niet echt ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Okay paladins kunnen healen, maar kijk eens naar een hunter moet je daar eens tegen vechten
das gewoon 2 tegen in. (en dan nog winnen ;P)

Waarom vinden jullie pala zo lame dan? Het is wel een veel gekozen char maar kijk eens naar NE druid die kom ik ook veeeeels te veel tegen. Zelfde als roques de rest van de chars een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:43:
Op een PvP server wat gaan drinken en denken dat je char nog leeft als je terugkomt is ook niet echt ... :P
Nja, kwas een keer in Stranglethorn Vale in het Nesingwary's Expedition Camp, maar de telefoon ging > Ik doe /AFK en ren naar de foon. Ik kom 30 seconden later terug en ik ben dood.... Nja, nu ben je zo weer bij dat kamp, maar iemand die AFK is doodmaken, erg matig...
:P

Blijf je in contested territory staan, gewoon zomaar, ok, dan kan ik er over uit dat ze je aanvallen ;) Tis immers PvP :D Maar ik heb eik al dat als iemand niets terugdoet, ik stop. Dan heeft diegene blijkbaar GEEN zin in een gevecht, nja best :) Tis een multiplayer spel, dus die ander moet zich ook vermaken, tis geen NPC:P
:)

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 04-03-2005 14:46 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
Gisteren heb ik nog 1on1 PvP tegen een Rogue gespeeld. Hij hakte mij, als mage, helemaal in de pan. Als mage ben je gewoon te traag met je spells in close combat en idd, je mana raakt op. De enige manier om hem te "overwinnnen" was om hem continue een schaap te morphen. Dat vond tie niet zo leuk :> op deze manier kon die echt helemaal niets uithalen. Het gebruik van de spell blink is ook wel leuk en kan de tegenstander tot verwarring brengen. Ik twijfel er niet aan dat ik ook nog wat meer moet oefenen met mijn mage in PvP maar echt sterk lijkt dit charactar niet te zijn in dit soort gevechten (wat volgens mij al bekend was).
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan