Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.669 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:16:
Mensen ik heb een quest op de lijst staan die ik nu al een week of 2 ofzo heb staan en die ik maar niet kan oplossen. Het irriteerd mij. Heb ook de bekende sites geraadpleegt maar zonder resultaat.

De quest heet The lich's spellbook en is een Undead quest. In Undercity zou dus dat book bij de book vendor volgens mij te koop moeten zijn maar bij de book vendor in het mage quarter ben ik al geweest en die heeft het niet.

Weet iemand misschien wat ik bij deze quest moet doen en waar ik moet wezen om deze quest op te lossen? Het is erg irritant :p
Thottbot :

Mapje met locatie
Daar ligt een object "Gunther's Books" , right click = Objective Complete :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Argh! Ik ben daar nu al zo lang naar aan het zoeken :'( word er emotioneel van :D

Thanks! Ik kon het echt niet vinden met Thotbot

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechtermuisknop?

Het gebeurt me tegenwoordig regelmatig dat als ik de rechtrermuisknop indruk de pointer in een hoek van het scherm springt en mijn char begint te spinnen als een gek. Erg lastig als ik me in een instance tijdens gevechten probeer te verplaatsen om beter te zien wie geheald moet worden.

Heeft iemand anders dit ook al meegemaakt. Is het soms een bug van de een of andere cosmos mod?

------- edit -------

Of moet er voor logitech muizen nog steeds die game fix driver geinstalleerd worden? (al zou ik denken dat ze dat na zoveel jaar eindelijk in de driver hebben ingebakken?)

Daarbij kan ik die op de site van logitech ook niet meer vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

yared schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:48:
Waar ik naar benieuwd ben en vaak negatieve verhalen over hoor is dat sommige addons, of addons in hun algemeenheid het spel vertragen.

Heeft iemand ervaringen hiermee, is er een manier om dit uit te vinden?
Ik gebruik de insomniax v1.52 pack en dat werkt perfect, zonder enige problemen ...
Zou niet meer terug kunnen naar de standaard interface...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidefx
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 23:05
Nohead schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:50:
ok dan :P
ALLEMAAL MYCOM DEN BOSCH PROBEREN!!!
daar hadden ze er heel veel op voorraad.
niemand verwacht dat mycom spellen verkoopt vandaar dat ze daar er nog heel veel op voorraad hadden.
Helaas, ik heb ze net gebeld, ook daar is WoW uitverkocht :'(

Ik kan echt niet meer wachten met spelen als ik al jullie verhalen zo lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat iedereen zijn eigen UI gewoon samen moet stellen, de manier waarop Cosmos en dergelijke andere grote UI's allerlei troep bij hun package gooien is erg irritant, ikzelf heb Gypsy geinstalleerd en daarnaast de aantal AddOns die ik nodig vond. Kost me 0 performance en ben er erg tevreden mee (Bovendien ziet het er ook nog eens schitterend uit, dat Gypsy :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
DinX schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 01:16:
Volgens mij staat er nog veel te wachten in de toekomst. Die dingen gaan ze echt niet voor niets gemaakt hebben.
Jemig, wat worden dingen hier verdraaid zeg. Ik zeg toch niet dat die andere dingen niet uitgebouwd kunnen worden? Mount Hyal bijvoorbeeld schijnt ook een raid instance te worden. Het ging me erom dat die stukjes die direct onder flightpaths liggen gewoon eyecandy zijn.
Kaap schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:05:
[...]
jij jij jij jij, alleen...hun denken daar anders over.
Ja, en ik vind dat ze zichzelf te serieus nemen. Klaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 04-03-2005 09:50 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jamal schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:27:
Wel bezopen dat Blizzard elke vrijdag morgen 4 uur tijd 'afpakt' waar je dik voor betaald hebt... en vandaag zelfs 8 uur...

Waarom doen ze dat niet 's-nachts? Moet makkelijk kunnen...
uhuh en de mensen die 's nachts spelen dan?

ik heb een maat die werkt onregelmatige tijden en die speelt dus soms van 2 uur 's nachts tot 's ochtends 9 uur bij wjize van spreken

feit is gewoon dat elk MMORPG maintenance nodig heeft.

en op welk tijdstip dat ook gebeurd, er is altjid wel iemand die op dat moment 'benadeeld' wordt

nofi, maar ik vind dit nou typisch iets van zeiken om het zeiken, had je liever gezien dat ze de servers na het opleveren nooit meer updaten ofzo en gewoon laten verstoffen?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:48:
[...]

Het ging me erom dat die stukjes die direct onder flightpaths liggen gewoon eyecandy zijn.
Inderdaad. Vlieg maar eens van Menethil naar Ironforge als je bijna bij de top bent zie je een vliegtuig in de flank van de berg steken. Erg grappig.

Maareh waarom staan Tauren zich continu te krabben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:50:
uhuh en de mensen die 's nachts spelen dan?

ik heb een maat die werkt onregelmatige tijden en die speelt dus soms van 2 uur 's nachts tot 's ochtends 9 uur bij wjize van spreken

feit is gewoon dat elk MMORPG maintenance nodig heeft.

en op welk tijdstip dat ook gebeurd, er is altjid wel iemand die op dat moment 'benadeeld' wordt

nofi, maar ik vind dit nou typisch iets van zeiken om het zeiken, had je liever gezien dat ze de servers na het opleveren nooit meer updaten ofzo en gewoon laten verstoffen?
Dat klopt wel... (behalve van het zeiken om het zeiken :P)... maar als je maandagnacht van 3 tot 7 onderhoud pleegt... dan 'tref' je veel minder mensen dan op vrijdagmorgen van 7 tot 11...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:53:
[...]

Inderdaad. Vlieg maar eens van Menethil naar Ironforge als je bijna bij de top bent zie je een vliegtuig in de flank van de berg steken. Erg grappig.

Maareh waarom staan Tauren zich continu te krabben?
et zijn niet voor niks zulke behaarde "wezens". :>

ik vind tauren's maar lelijk, is mijn mening uiteraard :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

butsj schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:59:
[...]

Ik vind taurens geweldig. ben er zelf ook 1tje. ze zijn en zoooooooo groot 2x zo groot als human en al helemaal als zo op van die Kodo beasts zitten. en ze zijn schattig als ze op de grond zitten. en tja en zo veel haar krijg je luizen dus wij moeten af en toe krabben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Jamal schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:58:
[...]

Dat klopt wel... (behalve van het zeiken om het zeiken :P)... maar als je maandagnacht van 3 tot 7 onderhoud pleegt... dan 'tref' je veel minder mensen dan op vrijdagmorgen van 7 tot 11...
dat het tijdstip mischien wat ongelukkig is, ben ik met je eens
mayb iets om een petitie over te starten? op US servers is het altijd op dinsdag dacht ik

bij RO is het altijd woensdagochtend.
butsj schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:59:
[...]

Tauren's zijn liev O+ ze hebben de cute'ste slaaphouding, en de beste /rude

daarentegen hebben ze wel de domste /dance :/

hmm vraag me trouwens af wanneer die totemshop in tb opengaat :) lijkt me bruut om een Totem als wapen te hebben ^^ lekker beuken met een boomstam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:07:
[...]

mayb iets om een petitie over te starten? op US servers is het altijd op dinsdag dacht ik

[...]

hmm vraag me trouwens af wanneer die totemshop in tb opengaat :) lijkt me bruut om een Totem als wapen te hebben ^^ lekker beuken met een boomstam :D
opzich zijn ze wel grappig, alleen de dans van night elf females blijft et beste, alhoewel die van de undeads ook wel grappig is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
[...]

[...]

Dan heb je de dans van dwarfs nog niet gezien :r

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Keesr schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:10:
[...]

Dan heb je de dans van dwarfs nog niet gezien :r
hmzz :/ heb eignelijk nog maar weinig allied dances gezien, alleen de mislukte MJ immitatie van de Male NE :D

vind de MC Hammer "Can't Touch this" dance van de Orcs wel erg stoer eigenlijk, ook de capoeïra van de Trolls is erg gaaf :)

wat doet de female NE dan voor dans?

de female troll doet een beetje booty shaken en de female undead buikdanst

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 04-03-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:59:
Old Iron Forge is een gebied binnen IF, waar je als spook kunt komen (door een deur bij de koning). Tijdens de eerste fasen van de US beta stond deze deur nog open. Er is verder niets te doen daar beneden, maar het ziet er wel leuk uit.
Net zoals je in Old Town in Iron Forge dat water hebt, daar moet ook nog content komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik in stranglethorn vale rustig zat te questen, kwam ik een tauren tegen. Waar ik normaal altijd deze minderwaardige wezens meteen neerhak besloot ik dit keer vrede te sluiten, en enkele malen naar hem te zwaaien/kussen/knuffelen. Even later werd ik omringd door 5 van zijn (tauren) guild leden, die mij wat minder vriendelijk gezind waren.

Even mijn Mage-mattie geventrilood en die was al snel ter plaatse. Na even zoeken vonden wij de groep terug, in een tempel. Allemaal verzameld om een artifact.

De techniek was simpel.

- Hij rent erop af, zet een frost nova.
- We storten ons allebei in het midden,
- Ik zet consecration (15 holy damage p/s) + stun de priest
- Hij zet de hele tijd (instant) arcane explosion
- Ik heal hem van een veilige afstand.

Zo 4 tauren omgelegd, en de 5e rende recht in mijn hamer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:16:
[...]
wat doet de female NE dan voor dans?
hmm, meer een soort strip-achtige dans, beetje door de knieen en met de handen van boven naar beneden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Toch vindt ik de server maintenance wel heel erg waarschijnlijk
8 uur lang alles plat
hadden ze dan niet beter bijvoorbeeld maandag engelse servers
woensdag de franse en vrijdag de duitse
dan kan je desnoods op een andere server een tweede poppetje maken
dan kan ik tenminste mn verslaving doorzetten :(
(HADES2001 krijgt afkickverschijnsellen op zn vrije dag deze week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Morgen maar eens ff zelf hele UI instellen , heb idd het idee dat cosmos me systeem aan het vertragen is, maar kan echt niet meer zonder die balken :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

Nieuw speelgoed :9~

http://users.pandora.be/infernis/wow/maart/soj.jpg

one happy druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
butsj schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:28:
hmm, meer een soort strip-achtige dans, beetje door de knieen en met de handen van boven naar beneden :+
Meer een paaldans, maar dan zonder paal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 8 uur maintenance is nog niks, ik had 2 dagen geen Internet Verbinding met Essent. :(

Dan wacht liever nu even een paar uurtjes. :)

En als ik het goed gelezen had stond er op de WoW site dat sommige servers eerder de lucht in gingen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feit blijft dat je gewoon wel betaalt om het spel te spelen, en niet om te wachten op onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
wow die SoJ is een mega wapen ben zelf pas level 23 mage dus ik weet niet of dat soort wapens standaart zijn in hoge levels maar damn die is leuk :P
maarja over de maintenance ik ga altijd uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
holy shit :9~

drop van welke mob???

hmmz toch maar ff een female NE maken om die dans te checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:47:
Die 8 uur maintenance is nog niks, ik had 2 dagen geen Internet Verbinding met Essent. :(

Dan wacht liever nu even een paar uurtjes. :)

En als ik het goed gelezen had stond er op de WoW site dat sommige servers eerder de lucht in gingen. B)
Hope so...
/me begint afkickverschijnsellen te tonen :|
Please note that some realms will probably be back online before 15:00, check the Realm Status page for continuous updates.
Ik heb alleen het vage voorgevoel dat bloodscalp hier niet onder zal vallen....

@perrin
Maintenance hoort er gewoon bij ... liever 1 keer per week paar uurtjes niet kunnen spelen dan dat de server gek loopt te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Feit is dat veel mensen last hebben van bepaalde problemen, en die betalen ook voor die service.

Wat maakt 8 uur nou uit op 168 uur in een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Jamal schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:58:
Ik denk dat het wel meevalt met de hoeveelheid players rond die tijd eerlijk gezegd - het zal denk ik 's avonds en in het weekend het drukste zijn (met name zondagavond :-X). Veel spelers zullen gewoon werken of slapen om 7 uur 's ochtends. Updates en onderhoud zijn nodig .. dat geeft jou en anderen die om 7 uur 's ochtends weer achter WoW schuiven de tijd om weer eens te ontbijten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

Rmg

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:51:
[...]

drop van welke mob???

hmmz toch maar ff een female NE maken om die dans te checken :P
Volgens mij heeft blizz die Soj er ineens tussengegooid als drop ofzow :P hoor ineens op verschillende server dat die gevonden word/verkocht in AH echt een hot item :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:50:
Feit blijft dat je gewoon wel betaalt om het spel te spelen, en niet om te wachten op onderhoud.
Iedere MMORPG heeft onderhoud en voor alle MMORPG's betaal je, vrij normale zaak. Bij sommige spellen zijn die servers er elke dag uit. En gezien de populariteit van WoW, vind ik dat ze 't nog redelijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:51:
[...]

drop van welke mob???
Een of ander beest in stranglethorn. Schijnen daar altijd te droppen. Nuja, dit ding is een world drop, maw, superveel geluk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook allerlei andere opties. Bijv. onderhoud op andere tijden dan vrijdag overdag, of een dubbel serversysteem, waarbij een 2e server het overneemt van de 1e zodra de 1e in onderhoud is. Zo krijg je een systeem dat altijd up is, terwijl je toch rustig onderhoud kunt plegen. Heel normaal voor professionele servers, en met ongeveer een miljoen betalende klanten kun je Blizzard's WoW daar ook wel onder rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Feit blijft dat je gewoon een ongelofelijke zeikerd ben en dit van te voren wist.
Als je hier niet tegen kan moet je geen mmorpg gaan spelen.

Het zou me ook niks verbazen als je van Blizzard uiteindelijk een of meerdere gratis dagen terugkrijgt, in 3 maanden US, 3 dagen totaal teruggekregen als compensatie voor wachttijden en uitgelopen maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HADES2001 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:50:
wow die SoJ is een mega wapen ben zelf pas level 23 mage dus ik weet niet of dat soort wapens standaart zijn in hoge levels maar damn die is leuk :P
maarja over de maintenance ik ga altijd uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen :)
SOJ = Epic = RARE!!!! :)
Raz- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:54:
[...]

Volgens mij heeft blizz die Soj er ineens tussengegooid als drop ofzow :P hoor ineens op verschillende server dat die gevonden word/verkocht in AH echt een hot item :P
hmmz is oa een drop van bloodsail gasten op stranglethron vale

vanavond maar eens hunten.

hmmz ook een RFD drop van een bossmob, daar was ik gisteren maar ben halverwege gestopt, omdat ik gewoon me ogen niet meer open kon houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:55:
Er zijn ook allerlei andere opties. Bijv. onderhoud op andere tijden dan vrijdag overdag, of een dubbel serversysteem, waarbij een 2e server het overneemt van de 1e zodra de 1e in onderhoud is. Zo krijg je een systeem dat altijd up is, terwijl je toch rustig onderhoud kunt plegen. Heel normaal voor professionele servers, en met ongeveer een miljoen betalende klanten kun je Blizzard's WoW daar ook wel onder rekenen.
Dus ze moeten maar een andere dag/tijd pakken die voor jou wel goed uitkomt maar dan voor anderen weer niet ?
En heb je enig idee wat dat kost om alle servers dubbel te hebben ? Het is nu niet bepaald 1 rackmountje zo'n server.

HEt moet gewoon gebeuren en er zal nooit een tijdstip zijn dat je iedereen tevreden kan houden. En zeker niet bij zo een lange maintenance. Er zijn mensen die 's nachts werken en door de dag kunnen spelen. Er zijn mensen die 's avonds werken en voormiddag willen spelen,...

[ Voor 17% gewijzigd door DinX op 04-03-2005 10:59 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volder schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:56:
[...]

Feit blijft dat je gewoon een ongelofelijke zeikerd ben en dit van te voren wist.
Als je hier niet tegen kan moet je geen mmorpg gaan spelen.

Het zou me ook niks verbazen als je van Blizzard uiteindelijk een of meerdere gratis dagen terugkrijgt, in 3 maanden US, 3 dagen totaal teruggekregen als compensatie voor wachttijden en uitgelopen maintenance.
Eh, kun je misschien een beetje normaal reageren. Als je m'n posts goed leest, zie je dat ik niet zeik, maar gewoon een opmerking plaats zonder te zeuren. Dan hoef ik geen domme reactie als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Lol is er dan niemand hier die weet hoe ik kan bekijken wat mijn kans op een critical is met ranged weapons?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:57:
[...]

Eh, kun je misschien een beetje normaal reageren. Als je m'n posts goed leest, zie je dat ik niet zeik, maar gewoon een opmerkin plaats. Dan hoef ik geen domme reactie als deze.
Als je niet op reacties zit te wachten moet je op een 1men forum gaan posten
Je zeikt punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

* Wiebbe is ook net vrij thuis vandaag :(

Maar ja, kunnen we ook niks aan doen :P
Tis nou eenmaal zo, en om 1500 mogen we weer spelen ;) (nog steeds 3 uur eerder dan op een normale werkdag :P)

Ik vind btw die gnomes grappig dansen, (naast dat ik graag elke gnome de grond in wil stampen, en ik ben nog wel een human :P, moet je naar gaan hoe erg het is voor de horde ^_^ )
die spanken een 'ass' en maken van die 'hump' bewegingen..

Ik kan undead echt niet uitstaan btw, dat is echt een ras als ik er een tegen kom ik meteen vollop met mijn Vertigans Fist boven op moet slaan :P (ook al staan er 5 horde, als die UD maar dood gaat ;) )

[edit]

omg!! een epic :P
zo een heb ik zelf nog nooit gezien! Epic komt na Rare toch? (Wit -> groen -> blauw -> Paars -> Oranje -> rood) iets in die trand dacht ik..

[ Voor 15% gewijzigd door Wiebbe op 04-03-2005 11:01 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:57:
[...]

Eh, kun je misschien een beetje normaal reageren. Als je m'n posts goed leest, zie je dat ik niet zeik, maar gewoon een opmerkin plaats. Dan hoef ik geen domme reactie als deze.
nofi, maar als je begint over dubbele server systeem dan kan je dat soort dingen verwachten.

wat denk je dat dat kost aan hardware & hostingspace?

maar als ze iedereen bereid vinden om 2 a 3x zoveel per maand te gaan betalen, zullen ze het mischien wel overwegen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volder schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:59:
[...]

Als je niet op reacties zit te wachten moet je op een 1men forum gaan posten
Je zeikt punt
Lamaar. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

Rmg

Sterker nog je betaald ze om onderhoud te plegen zodat je de rest van de tijd normaal kan spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Where is the love? :+

Anyway, gisteren begonnen met een dwarf paladin, toen al level 9, ik moet zeggen dat die paladin's me uitstekend bevallen.
Ik heb ook een level 23 rogue, maar het wordt na een tijdje saai elke keer weg te moeten rennen als je een Horde ziet rond lopen. Die paladin kan teminste nog wat klapjes aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-02 11:55
Hydra schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:51:
[...]

Zoals ik al zei, de kans dat ze erachter komen is ongeveer 0. Het is alleen verdacht als een account gemiddeld 20+ uur per dag in gebruik is.

[...]

Jezus. Lezen is ook een vak he? Ik zei al dat het prima toegestaaan is vanaf verschillende IPs te connecten. Maar verschillende Blizzard officials, waaronder Thundgot, hebben al gemeld dat het verboden is je account te DELEN. OOK is het verboden je account te VERKOPEN. Maar dit zijn 2 VERSCHILLENDE dingen.
nou nou, kijk naar de eerste lv 60's denk je dat die niet geshared hebben? en tog zijn ze nog niet banned dus.. het is geen groot probleem, ze hebben het zelfs toegegeven op de forum, zelf 20 uren spelen 4 uren slapen en vriendin overlaten nemen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:48:
[...]
Ja, en ik vind dat ze zichzelf te serieus nemen. Klaar.
Maar wat jij vind boeit mij iig niet :+ Zeker niet als je mening niet onderbouwd zijn. Want dat ze zichzelf te serieus nemen is bullshit aangezien het vaak word gedaan en heel nuttig kan zijn (bovendien is dat slechts een mening).

Voorbeeltje(<--- let op onderbouwing! ;) ):
Er is een bad pull en ik als priest ben druk bezig met healen, maar omdat ik zoveel aan het healen ben krijg ik aggro van 2/3 beesten. Ik gebruik Fade, 2 beesten gaan van me af maar eentje blijft op me hakken. Nu heb ik dus iemand nodig die mij de aggro van hem van me af haalt, terwijl ik ook nog anderen moet healen en mezelf! En dan moet ik ook nog ondertussen gaan typen van "Need help". Kijk dan is het heel handig om zo'n programma te gebruiken.

Maar dit is slechts een voorbeeld. En laten we het helemaal niet hebben over PvP, dan doe je al helemaal veel dingen tegelijk en dan kun je ECHT niet tussendoor gaan typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QlimaX schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:09:
[...]

Maar wat jij vind boeit mij iig niet :+ Zeker niet als je mening niet onderbouwd zijn. Want dat ze zichzelf te serieus nemen is bullshit aangezien het vaak word gedaan en heel nuttig kan zijn (bovendien is dat slechts een mening).

Voorbeeltje(<--- let op onderbouwing! ;) ):
Er is een bad pull en ik als priest ben druk bezig met healen, maar omdat ik zoveel aan het healen ben krijg ik aggro van 2/3 beesten. Ik gebruik Fade, 2 beesten gaan van me af maar eentje blijft op me hakken. Nu heb ik dus iemand nodig die mij de aggro van hem van me af haalt, terwijl ik ook nog anderen moet healen en mezelf! En dan moet ik ook nog ondertussen gaan typen van "Need help". Kijk dan is het heel handig om zo'n programma te gebruiken.
Of je kan een macro maken...

/p Need Help!!

gebruik ik ook en werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Ok volgens de website komen een aantal server alweer back online
daarintegen ik zie ze nog niet in de lijst
en nog steeds niet mijn server Dunemaul :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:59:
[...]

nofi, maar als je begint over dubbele server systeem dan kan je dat soort dingen verwachten.

wat denk je dat dat kost aan hardware & hostingspace?

maar als ze iedereen bereid vinden om 2 a 3x zoveel per maand te gaan betalen, zullen ze het mischien wel overwegen ja
Mja, mensen hebben geen idee van wat het allemaal kost denk ik.
Ze zien alleen dat ze samen met duizenden en duizenden andere mensen 13€ ofzo in de maand betalen. Ik weet ook niet juist uit hoeveel aparte servers een server bestaat, maar dat zijn er best veel denk ik. Als je het gedrag bij grote drukte ziet lijkt het 1 server per "gebied". Dan nog een login server, een world server, een server die het looten regelt, een server die de communicatie tussen de verschillende "gebied-servers" regelt. Hell, tweakers.net heeft al meer dan een half cabinet vol.

Als je weet dat je voor een 1U servertje al snel 1.500$ betaalt. En je met een sommetje van hierboven ook al snel aan 20 servers zit voor 1 server. En er zijn in het totaal 78 servers waaruit je kan kiezen (EU en VS samen). Dan kom je aan 2.340.000$ voor de servers alleen. Dan moet je nog de collo betalen. Ook nog eens de hosting erbij. Met een dag fiks doorspelen kom ik al snel op 100MB up + download samen. Laten we daar 50MB gemiddeld van maken. Doe dat x een man of 10.000 Dat maakt dan bijna 500GB transfer per dag als er 10.000 man per dag speelt op een server. Tel dat daan eens voor 78 servers .... Dat kost bakken met geld.

Tel ook nog eens enkele GM's per server die gewoon een maandloon krijgen.
Tel ook nog de admins die aan de servers zelf enzo werken.
Tel pakweg een jaar of 5 aan ontwikkelingskosten. Dat is erg krap denk ik, maar tel eens uit wat 5 jaar loon kost voor pakweg 30 mensen (gaat ook nog weinig zijn).
Dat moet allemaal betaald worden.

Wil je alle servers dubbel hebben ? Laten ze dan maar snel de prijzen van de abo's opslaan. Wil je dat die maintenance 's nachts gebeurt ? Dan moeten ze mensen vinden die 's nachts willen werken met het daarbij horende loon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede post :) Het kost uiteraard bakken met geld allemaal, zo'n serverpark opzetten en beheren en een spel ontwikkelen. Als je alles dubbel uit moet voeren om downtime voor onderhoud te voorkomen is ook niet rendabel.

De vraag is echter wat ze doen tijdens onderhoud..Patches bijv. kun je ook in een testomgeving testen.. Misschien database opschonen? Hardware onderhoud zelfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acers2k
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-02 11:55
i know you :P

<---- Acers van Pandorian Alliance :P (ondertussen lv 47)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodscalp is up btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:16:
[...]

Of je kan een macro maken...

/p Need Help!!

gebruik ik ook en werkt perfect :)
Inderdaad, alleen algemene conversatie tijdens bv pve raids of pvp groups, is makkelijker dan telkens typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik vind dat ze het nog erg netjes doen daar bij Blizzard. Zelf zit ik niet op Bloodscalp , maar op Stormrage, welke nog steeds down is. Toch heb ik het idee dat dit ook niet lang meer gaat duren :)

[ Voor 1% gewijzigd door Inner354 op 04-03-2005 11:49 . Reden: Stormscale -> Stormrage.. al die server namen kijken zo op elkaar. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Bloodscalp is weer down :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inner schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:45:
[...]

Ik vind dat ze het nog erg netjes doen daar bij Blizzard. Zelf zit ik niet op Bloodscalp , maar op Stormscale, welke nog steeds down is. Toch heb ik het idee dat dit ook niet lang meer gaat duren :)
Te vroeg gejuigd! :P ben er zojuist vanaf gekickt :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:49:
[...]

Te vroeg gejuigd! :P ben er zojuist vanaf gekickt :-/
En alles is weer rood ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOk al geeft de serverstatus site aan, dat alle engelse servers weer up zijn, kom ik er nog niet in, nog even geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
QlimaX schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:09:
Begrijpend lezen is ook een vak. Ik zeg niet dat ik ze zichzelf te serieus vind nemen omdat ze dingen als Teamspeak gebruiken. Ik heb een tijdje Eve gespeeld en daar werd het ook gebruikt. Het was een leuk guild, maar ik vind het gewoon irritant mensen te horen. Bederft de gameplay experience nogal IMHO. Maar als iemand dat wil, prima, ik zal alleen nooit een guild joinen (niet dat ik op zoek ben) dat iets dergelijks verplicht stelt.

Ik vind dat ze zichzelf te serieus nemen met al die requirements e.d. Ik weet niet of je het charter gelezen hebt? Daarnaast heb ik het niet zo op guilds die zichzelf in een fantasy omgeving "sturmgrenadiers" noemen, en het hip vinden dat ze met z'n alleen een server laten crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Mmmmm zal ik dan maar weer sociaal doen en een kopje koffie gaan drinken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
... en Bloodscalp is weer down :P

Is er iemand met ongeveer onderstaand systeem die mods gebruikt en geen last heeft van #132 error? Ik zou graag willen weten welke ui/mod pack je dan gebruikt!

AMD 2600+
Abit NF7-S met 1 gig, dual channel
Ik gebruik de onboard soundstorm geluidskaart
(de rest is volgens mij niet van invloed op de errors)

Alvast bedankt!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:34:
De vraag is echter wat ze doen tijdens onderhoud..Patches bijv. kun je ook in een testomgeving testen.. Misschien database opschonen? Hardware onderhoud zelfs?
Wat dacht je van backups draaien? ;) In dergelijke systemen duurt een server restart al eeuwen, vergeet niet dat er een enorme hoeveelheid data verplaatst moet worden, en ook moet de server opnieuw gepopuleerd worden, en moeten er checks gedaan worden dat alles goed is gegaan. Het is niet een simpele windows services die je opnieuw start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even 2 vragen.
Is het altijd zo dat als er maintenance is je niet kunt inloggen op de WoW boards van Blizzard?

En ondanks het feit dat er al een heleboel servers Up als status hebben op de Realmstatus Page krijg ik nog steeds niks te zien als ik probeer in te loggen terwijl Dreanor wel al een hele poos up is. Hebbej jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Nadat je dat gepost had meteen thottbot nagelezen :) schijnt dus perfect te zijn voor een Druid. En laat Snappie noujuist op Bladefist een level 34 Druid hebben! Kwijl kwijl!!!

En ach, ik vindt het niet vervelend dat er maintance is op m'n vrije dag. Kan ik eindelijk het huis eens grondig schoonmaken, dat is sinds 11 februari immers niet gebeurt :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

videokaart kan ook effecteren denk ik!

maar ik gebruik CTmod en het werkt prima, en zal straks als ik thuis ben meer installeren :D

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:54:
[...]

Wat dacht je van backups draaien? ;) In dergelijke systemen duurt een server restart al eeuwen, vergeet niet dat er een enorme hoeveelheid data verplaatst moet worden, en ook moet de server opnieuw gepopuleerd worden, en moeten er checks gedaan worden dat alles goed is gegaan. Het is niet een simpele windows services die je opnieuw start.
En DAT is nou precies de reden waarom ik er niet over ga zeiken. Naar mijn mening mag je pas zeiken, als je char. na een server crash verloren gaat en je 1500+ uur aan char. building weg kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hele guild bestaat uit gasten waar ik regelmatig CS mee heb gespeeld (#maxfps, #astrosus, #wast3d) en mee heb gelanned. Hell, met de meeste rook ik regelmatig een jointje samen.

Het voordeel hiervan is dat we elkaar door en door persoonlijk kennen. Over ventrilo is het altijd grote lol maar serieus als het nodig is. Items worden direct doorgepaast naar mensen die het nodig hebben, en als niemand het nodig heeft gaat het direct door naar onze enchanters :)

Het feit dat ik in zo'n 'hechte' guild zit maakt het spel minstens 2x zo leuk. Ventrilo is gewoon een onmisbaar hulpmiddel. Zeker als battlegrounds eenmaal up en running is wordt het gewoon een vereiste.

Je zou het kunnen vergelijken met een cs war. Op dat moment is het gewoon onmogelijk en verschrikkelijk onhandig om even snel je benodigdheden in te typen. Natuurlijk is het mogelijk, maar als je tegenover een guild staat die elkaar via trilo duidelijk kunnen maken wat ze willen zijn zij gewoon sterk in het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Inner schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:55:
En DAT is nou precies de reden waarom ik er niet over ga zeiken. Naar mijn mening mag je pas zeiken, als je char. na een server crash verloren gaat en je 1500+ uur aan char. building weg kan gooien.
Inderdaad. Ik werk bij een bedrijf met een speciaal database / matching systeem dat bij een grote klant gebruikt wordt. Daar zitten o.a. de CVs van ongeveer 5 miljoen personen in. Die installatie bestaat uit 3 legs, 2 active en 1 backup leg. De 2 actieve zijn een failover systeem met elk 30 dual processor Xeon machines. Alleen het herstarten van het systeem duurt al 45 minuten. Dit terwijl mensen van buitenaf het als 1 'server' zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WWWEEEE..gisteren lvl 40 geworden. Gelijk ff mijn Warhorse geclaimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:06:
[...]

Inderdaad. Ik werk bij een bedrijf met een speciaal database / matching systeem dat bij een grote klant gebruikt wordt. Daar zitten o.a. de CVs van ongeveer 5 miljoen personen in. Die installatie bestaat uit 3 legs, 2 active en 1 backup leg. De 2 actieve zijn een failover systeem met elk 30 dual processor Xeon machines. Alleen het herstarten van het systeem duurt al 45 minuten. Dit terwijl mensen van buitenaf het als 1 'server' zien.
Als je zóveel nodig hebt voor de simpele opslag van CV's zit er toch ergens iets fout imho...

Maar enfin, het kan allemaal wel veel kosten en lastiger zijn dan veel mensen verwachten, maar je weet welk tijdsframe je hebt. Als je na twee onderhoudsbeurten merkt dat je ruim een uur langer bezig bent om alles draaiende te krijgen, verander dan je tijdsframe :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heh. Wat gebeurt er tijdens zo'n herstart dan allemaal? Caches gevuld? Database indices aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Vreemd.. net zag ik nog het grootste gedeelte van de servers online (ook ingame).. en nu is alles weer plat :) Hebben ze toch nog een probleempje ontdekt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:10:
Vreemd.. net zag ik nog het grootste gedeelte van de servers online (ook ingame).. en nu is alles weer plat :) Hebben ze toch nog een probleempje ontdekt ofzo.
Een van de systeembeheerders wou een bak koffie gaan zetten na het zwoegen, kon de groep niet meer verdragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Snappie88 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:55:
[...]

Nadat je dat gepost had meteen thottbot nagelezen :) schijnt dus perfect te zijn voor een Druid. En laat Snappie noujuist op Bladefist een level 34 Druid hebben! Kwijl kwijl!!!

En ach, ik vindt het niet vervelend dat er maintance is op m'n vrije dag. Kan ik eindelijk het huis eens grondig schoonmaken, dat is sinds 11 februari immers niet gebeurt :P
voor druid is illusionary rod ook wel ok...en die is makkelijker te krijgen... al ben ik gister 3x SM in geweest ervoor... laatste 2x was wel lachen... was met 2 rogues en ik ben druid... dus alle 3 stealth tot aan eindbaas en die dan alleen slachten :)

Scheelt echt zeeen van tijd :)
Pas de 3e keer dropte de rod echter :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je aan die staff? Heb je hem gevonden of gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
[...]

Het is gewoon goed van Blizzard dat ze het product goed willen houden. Je hebt ze ook die een product verkopen, 15 servers neerzetten en zeggen "bekijk het maar". Het onderhoud van dit soort servers is gewoon noodzakelijk. Ik zie liever elke week een onderhoud met resultaat, want zo weet ik dat mijn geld nog ergens naar toe gaat.
johnnyv.nl schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:09:
[...]

Als je zóveel nodig hebt voor de simpele opslag van CV's zit er toch ergens iets fout imho...

Maar enfin, het kan allemaal wel veel kosten en lastiger zijn dan veel mensen verwachten, maar je weet welk tijdsframe je hebt. Als je na twee onderhoudsbeurten merkt dat je ruim een uur langer bezig bent om alles draaiende te krijgen, verander dan je tijdsframe :O
Wie zegt dat het alleen een simpele opslag van CV's is? Ik geloof best wel dat het bedrijf onderzoek heeft gedaan hoe ze dit het beste kunnen aanpakken.

[ Voor 28% gewijzigd door Inner354 op 04-03-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inner schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:18:
[...]

Het is gewoon goed van Blizzard dat ze het product goed willen houden. Je hebt ze ook die een product verkopen, 15 servers neerzetten en zeggen "bekijk het maar". Het onderhoud van dit soort servers is gewoon noodzakelijk. Ik zie liever elke week een onderhoud met resultaat, want zo weet ik dat mijn geld nog ergens naar toe gaat.
Ik weet nog wel bij SWG dat de servers elke dag voor een paar uur offline waren. Een keer peer week vind ik toch niet erg omdat meeste mensen toch werken of op school zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:21:
[...]

Ik weet nog wel bij SWG dat de servers elke dag voor een paar uur offline waren. Een keer peer week vind ik toch niet erg omdat meeste mensen toch werken of op school zitten.
Sommige mensen hebben vakantie , maar zitten ziek thuis te snotteren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

[...]

Taurens zijn superlief... kijk maar eens als mijn LievKoetje door zijn knietjes moet om een bloempje te plukken (herbalist)

Daarnaast kunnen retegoed /train doen!
Beter dan die ongeintresseerde imitatie van een female undead die ik ook speel :D

Gisteren als 'eis' gezet dat elke keer als stuk moesten lopen in een instance dat iedereen achter mekaar /train moest doen...

Sorry, moet ff weg, mijn broek uitwassen die ik volgepist heb :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:10:
Ja ik was ook al helemaal happy :)

Nu zijn er alweer een handje vol servers online. Alleen niet de mijne... grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Er is maar een Feit, en dat is het Feit dat mensen aannames doen. :P

Lees eens de algemene voorwaardes ;)

Het is niet meer dan normaal dat er maintenance is, en soms, tja, comes with the game, duurt het wat langer.

Ergerlijk, maar niet onoverkomelijk.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
johnnyv.nl schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:09:
Uhuh, tuurlijk joh. Je hebt werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt. Het systeem is een matching engine, we bieden subsecond zoektijden in die 5 milioen CVs met honderden parallelle requests.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:10:
Heh. Wat gebeurt er tijdens zo'n herstart dan allemaal? Caches gevuld? Database indices aangemaakt?
Caches vullen, indices laden, updaten en versturen, data synchroniseren, logfiles replayen, logfiles actualiseren, data backlog verwerken, synchen met de relationele database, synchronisren met de backup, sanity checks, etc.

[ Voor 50% gewijzigd door Hydra op 04-03-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
Nu kom ik net thuis, inlogge werkt niet, en account lijkt ie ook niet meer te kennen op wow site zelf. Dus denk ga hier maar ff checken. Als ik het goed begrijp zijn ze dus bezig met de servers wat nog paar uur kan gaan duren. Nu vraag ik mij af ergens een url ofzo waar je status btje kan checken net zoals in het begin was met account createn?

Mijn 2e vraagje is, wanneer loopt de free month af, ik heb hem op de release dag aan gemaakt.
Ik had CC van me ouders gebruikt dus wil dat graag verandere, en had gehoord dat het nou ook met postbank kon (measto) is dit waar?

Nja wel bale opzich denk lkkr vroeg thuis van werk ff wowen :P maar ach zal wel ergens goed voor zijn denk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:45

Tom Yam

(>'.')>

fijn nieuw zwaard gekocht voor mijn lvl 20 dwarf hunter :D

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=6295

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

yared schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:26:
[...]
Taurens zijn superlief... kijk maar eens als mijn LievKoetje door zijn knietjes moet om een bloempje te plukken (herbalist)
Jij!!!! *Wijst vinger richting Yared* jij!!!! You are the root of all evil!

*Snappie zag laatst een lievkoetje voorbijkomen en deelde dat met de guild*

Je staat trouwens op de tweede plek kwa vreemde namen.
1) Bezemkast
2) Lievkoetje
3) Turk

Overigens valt het me op dat als de servers down zijn hier opeens meer gepost wordt :+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

yared schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:29:
[...]

Lees eens de algemene voorwaardes ;)
Voor de mensen die niet willen zeken:
Additionally, Blizzard Entertainment may be required to “shut down” one or more servers to repair the hardware, or software, related to World of Warcraft. While it is Blizzard Entertainment’s intention to provide the Service all day, everyday, you hereby acknowledge that Blizzard Entertainment reserves the right to temporarily suspend the Service for maintenance, testing, replacement and repair of the telecommunications equipment related to World of Warcraft, as well as for transmission interruption or any other operational needs of the system.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is komen vandaag die prepay-kaarten uit toch?
Aangezien ik geen creditcard heb, is dat voor mij de enige manier om WoW te gaan spelen. Iemand al zo'n ding gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Ik zag laatst iemand lopen met de naam HangBorscht dat sloeg echt alles :P Weet btw echt niemand hoe ik mijn critical chance kan zien voor ranged weapons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
yared schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:26:
[...]

Daarnaast kunnen retegoed /train doen!
Beter dan die ongeintresseerde imitatie van een female undead die ik ook speel :D

Gisteren als 'eis' gezet dat elke keer als stuk moesten lopen in een instance dat iedereen achter mekaar /train moest doen...

Sorry, moet ff weg, mijn broek uitwassen die ik volgepist heb :P
volgens mij heb ik je wel eens zien rondlopen in zowel thunderbluff als the barrens :)

zag laatst ook een vrouwlijke Tauren genaamd "Gotmilk" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zucht schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:41:
Ik zag laatst iemand lopen met de naam HangBorscht dat sloeg echt alles :P Weet btw echt niemand hoe ik mijn critical chance kan zien voor ranged weapons?
Neej dat kan je nergens zien, ook niet voor melee AFAIK. Wat je wel kan doen is op officiele forums uitzoeken hoeveel crit % elke punt agility geeft, zodoende kan je dus aan de hand van je totale agility berekenen wat je kansen zijn.

Ik zou uberhaupt mezelf niet scheel gaan kijken op crit %, zorg voor zoveel mogelijk agility en stamina en alles gaat vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
kRyPtO schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:34:
Nu kom ik net thuis, inlogge werkt niet, en account lijkt ie ook niet meer te kennen op wow site zelf. Dus denk ga hier maar ff checken. Als ik het goed begrijp zijn ze dus bezig met de servers wat nog paar uur kan gaan duren. Nu vraag ik mij af ergens een url ofzo waar je status btje kan checken net zoals in het begin was met account createn?

Mijn 2e vraagje is, wanneer loopt de free month af, ik heb hem op de release dag aan gemaakt.
Ik had CC van me ouders gebruikt dus wil dat graag verandere, en had gehoord dat het nou ook met postbank kon (measto) is dit waar?

Nja wel bale opzich denk lkkr vroeg thuis van werk ff wowen :P maar ach zal wel ergens goed voor zijn denk. :)
Je bedoelt een status pagina van de servers? In dat geval: http://wow-europe.com/en/serverstatus/

Antwoord op je tweede vraag: je free month loop gewoon 30 dagen na het aanmaken van een account af. Als je het zeker wil weten -> dit zijn typische FAQ vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Kaap schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:44:
[...]

Neej dat kan je nergens zien, ook niet voor melee AFAIK. Wat je wel kan doen is op officiele forums uitzoeken hoeveel crit % elke punt agility geeft, zodoende kan je dus aan de hand van je totale agility berekenen wat je kansen zijn.

Ik zou uberhaupt mezelf niet scheel gaan kijken op crit %, zorg voor zoveel mogelijk agility en stamina en alles gaat vanzelf wel.
Mja, combatstats houdt het ook bij. Dan kan je toch al proberen een gemiddelde te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:41:
je zou een addon die je damage in statistieken omzet kunnen gebruiken, met die van mij, CTmod.net kan ik per verschillende wapens/spells de min/max, hoeveel % mis, hoevaak X van Y slagen, eetc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
Inner schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:45:
[...]

Je bedoelt een status pagina van de servers? In dat geval: http://wow-europe.com/en/serverstatus/

Antwoord op je tweede vraag: je free month loop gewoon 30 dagen na het aanmaken van een account af. Als je het zeker wil weten -> dit zijn typische FAQ vragen.
Nee duide op de onderhoud status, of daar iets van bijgehoude wordt.
En die payment, was @ sign up onduidelijkheid over omdat het eerst wel kon, maar later toch weer niet want in europa kon je alleen met CC activaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Kaap schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:44:
[...]

Ik weet meer precies waar, maar het is te zien hoor volgens mij! (Ergens een verborgen tooltip dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Bosmonster schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:49:
[...]

Ik weet meer precies waar, maar het is te zien hoor volgens mij! (Ergens een verborgen tooltip dacht ik).
Zoekuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
kRyPtO schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:48:
[...]

Nee duide op de onderhoud status, of daar iets van bijgehoude wordt.
En die payment, was @ sign up onduidelijkheid over omdat het eerst wel kon, maar later toch weer niet want in europa kon je alleen met CC activaten.
Ikzelf heb ook geen CC en heb me gewoon aangemeld met een XXX nummer. Volgens de FAQ mocht dit niet, volgens het forum weer wel, in een persoonlijk emailtje naar een speler weer niet, toen weer wel. Ik heb het gewoon maar zo gedaan. Zodra mijn gratis maand voorbij is zijn de gamecards hopelijk al uit en kan ik gewoon met gamecards betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:34:
[...]

Uhuh, tuurlijk joh. Je hebt werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt. Het systeem is een matching engine, we bieden subsecond zoektijden in die 5 milioen CVs met honderden parallelle requests.
Lol, * pagani bouwt multimedia-zoekmachines met miljoenen en dan ook miljoenen afbeeldingen/video/audio erin, maar ja, ik weet er niks van af :P

Kom op zeg, niet gelijk zo op de man af spelen. Zeg alleen dat het me alsnog een beetje overkill lijkt, moet beter kunnen.

Maar enfin, de servers zijn nóg offline, op een paar onstabiele na, imho toch echt bijzonder slecht.

* pagani wou nog even levelen vandaag, maar aangezien ik om 13.30 weg moet gaat dat niet meer lukken :P

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 04-03-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:52:
[...]

Lol, * Inner354 bouwt multimedia-zoekmachines met miljoenen en dan ook miljoenen afbeeldingen/video/audio erin, maar ja, ik weet er niks van af :P

Kom op zeg, niet gelijk zo op de man af spelen. Zeg alleen dat het me alsnog een beetje overkill lijkt, moet beter kunnen.

Maar enfin, de servers zijn nóg offline, op een paar onstabiele na, imho toch echt bijzonder slecht.
Waarom slecht? Onderbouw je mening eens. Als straks een server crashed terwijl jij lekker zit te spelen en je verliest daarmee je char. samen met 1000de andere mensen is het ook weer niet goed?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan