Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.666 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 20:59
Webgnome schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:43:
[...]

Vriendjes meenemen en gaan vechten? Het idee achter pvp is toch dat het oorlogsaspect wat meer naar boven komt. Het is niet leuk, en volgens mij ook niet bedoeling, maar het is een gevaar van pvp.
ja maar ik kan mij niet voorstellen dat het de bedoeling was dat je in 3 dagen (ok niet zoveel uur) maar een paar qs kan doen, en moet je dan altijd een paar lvl 40+ vriendjes meenemen ?? die moeten zelf toch ook lvlen en hebben echt niet de tijd om mij de hele avond aan t handje vast houden. Ik hoop dat t wat rustiger gaat worden, vanavond iig gnomergan doen daar heb ik geen last van horde iig.

ja en ik heb express voor een pvp server gekozen want raiden is fun, maar zo erg heb ik t op de Beta servers nooit meegemaakt..

[ Voor 9% gewijzigd door SiNisTrAD op 03-03-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:53
SiNisTrAD schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:50:
[...]

ja maar ik kan mij niet voorstellen dat het de bedoeling was dat je in 3 dagen (ok niet zoveel uur) maar een paar qs kan doen, en moet je dan altijd een paar lvl 40+ vriendjes meenemen ?? die moeten zelf toch ook lvlen en hebben echt niet de tijd om mij de hele avond aan t handje vast houden. Ik hoop dat t wat rustiger gaat worden, vanavond iig gnomergan doen daar heb ik geen last van horde iig.

ja en ik heb express voor een pvp server gekozen want raiden is fun, maar zo erg heb ik t op de Beta servers nooit meegemaakt..
Ja je kan in principe dagelijks gewoon wat quests doen maar ja als de horde het leuk schijnt te vinden om de quests plaatsen te bezetten dan is het toch zaak aan de alliance om dat ongedaan te maken? Er zullen nu op dit moment wel geneog mensen zijn die 30+ zijn dus misshcien een idee om je hele alliance op te roepen om er wat aan te doen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met een vriend van me naar Crossroads gelopen, naar dat Horde dorp daar. Hij is lvl 39 dwarf hunter en ik lvl 37 human priest. De NPC wachters daar voor de ingang zijn lvl 40 dus die pullden we weg en maakten we eerst af. Dan ben je dus geflagged voor PvP. Daarna klein stukje dorp ingelopen en een NPC vendor of trainer gepulled. Toen zag je allemaal van die Horde players komen kijken, was echt humor. Als ze de vergissing maakten ons aan te vallen waren ze natuurlijk zo dood omdat daar bijna alleen lagere levels rondliepen.
Vanzelfsprekend kwam er na tien minuten ofzo een lvl 40+ kijken wat er allemaal aan de gang was en toen kregen we het met zijn tweeën wat lastiger. Binnen de kortste keren waren er 5 of 6 level 40+ Horde aanwezig en hadden we geen kans meer. Toen maar HS gebruikt terug naar IF. Dat was een leuke actie, PvP wanneer je zelf wil en zien dat er chaos ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister met mijn guild de sunrock retreat in stonetalon mountains te grazen genomen, heerlijk daar lange tijd in de inn zitten verstoppen.

Je weet niet half hoe grappig het is als een nietsvermoedende tauren de inn binnen komt lopen, en een dode inkeeper aantreft, vervolgens naar links kijkt en 5 boze mannen ziet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiNisTrAD schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:30:
[...]

ja dat vidnt ik nu ook, ik ben al 3 dagen aan t zoeken naar een goede plaats om te lvlen en quests te doen. Ik kan gisteren niet eens in de buurt van het hunters camp in stranglethorn komen want er stond een lvl 46 met zijn vriendjes iedereen te killen en kon niet eens een q krijgen.

Daarnaa naat southshore gegaan, daar 2 quests gehaald, wil ik ze gaan inleveren zit heel de inn vol met lvl 50+ horde, die daar > 30 min bleven, maar weer terug gevlogen naar IF en uitgelogged. Kijk vindt zelf ook dat zo af en toe een raid wel leuk is maar je moet wel gewoon nog kunnen lvlen vindt ik ! ben in 3 dagen 1 lvl geupped dat schiet toch niet op..

Of doe ik iets verkeerd? iemand nog tips hoe hier mee om te gaan?
Dat is toch humor man dat ze gewoon in de inn gaan zitten nadat ze alles hebben afgeslacht. Ik kan daar de humor wel van inzien, niet van de persoon die mij gisteren even leuk afslachte, hij had een doodskop lvl en ik was lvl 38. Ik bedoel dan was hij lvl 50 ofzo wat is daar de lol van. Maar ja dat is het risico. Gisteren had de hord trouwens heel sentinel hill afgeslacht, haha alle NPC dood, ook erg grappig gedaan dus. Kom je daar als niets vermoedende speler aan vind je geen NPC meer hehe. Verder heb je altijd lameass mensen die graag andere afslachten die 10-15lvl lager zijn dan hun anders kunnen ze niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:23:
[...]

hij had een doodskop lvl en ik was lvl 38.
Wat dat geen Elite NPC. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

hoe zit het nou met pve omzetten naar pvp?
als ik tijdelijk pvp wil zijn?
iemand zei gister op de server dan moet je gewoon /pvp doen maar ben ik dan pvp todat ik weer /pve doe??
en ik liep dus in dun morogh (alliance gebied toch?) daar liep dus een orc maar die kon ik niet aanvallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Euhm alles wat een x aantal levels hoger is als jou (behalve friendly's ) wordt met een doodskopje gepresenteerd
MantaMania schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:42:
hoe zit het nou met pve omzetten naar pvp?
als ik tijdelijk pvp wil zijn?
iemand zei gister op de server dan moet je gewoon /pvp doen maar ben ik dan pvp todat ik weer /pve doe??
en ik liep dus in dun morogh (alliance gebied toch?) daar liep dus een orc maar die kon ik niet aanvallen!
Als je /pvp intikt op een pve server verschijnt er een klein tekentje bij je icon (linksboven) van de kant de kant waar je bij hoort. Als je dan 5 minuten geen pvp actie uithaald ( horde afslacht ) dan wordt het weer automagisch naar pve gezet. Wil je constant in pvp mode zul je toch naar een pvp server moeten (maar dan ben je dus je char kwijt omdat je op die pvp overnieuw moet beginnen :|

[ Voor 61% gewijzigd door Webgnome op 03-03-2005 10:46 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee alls wat 10+ lvls hoger is dan jouw krijgt automatisch een doodskop teken (zover ik begrepen had). En het was zeker weten geen NPC. Stomme hord werd een wolf en kwam achter me aan om me vervolgens te killen in een paar slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vandaag voor het eerst Stranglethorn Vale binnen gegaan en helemaal tot aan Booty Bay gelopen als level 30 zijnde. Echt een prachtige omgeving, de mooiste die ik tot nu heb gezien. Horde kruiste mijn pad tig keer maar ze lieten me met rust. Blijkbaar heerst er in omgevingen waar zowel Horde als Alliance veel questen hebben een soort wapenstilstand. Maar ja, zodra een groepje begint te ganken, dan wordt er wraak genomen en daarop weer wraak genomen en dan is het vast gedaan met de vrede... Jammer dat er voor elke level 40 Alliance 10 level 40 horde zijn. Het is dus best eenrichtingsverkeer :(

In ieder geval een verschil met Duskwood waar elke Horde alleen maar komt om lage level 20s te slachten. Over het algemeen allemaal 40+ zodat ze snel met hun mount weg kunnen als de alliance wel heel erg in de meerderheid begint te raken.

Op Ravenhill mijn eerste PvP meegemaakt met een Horde die niet 15 levels hoger was. Helaas pakte hij me toen ik op half health zat en met een mob zat te vechten. Ik kon nog wegkomen, maar toen ik me omdraaide om te kijken met welke level ik van doen had zette de rogue zijn sprint aan en moest ik alsnog het loodje leggen. Nou ja, hij saluteerde gelukkig na de kill.

Gelukkig als wraak 2x een lvl 40 shaman geroot die aan het weglopen waren voor een zooi alliance. >:) Daarna netjes gebowd voor ze.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Ik heb gister Wow ook gekocht. Ben nog opzoek naar een leuke server. Het liefst zou ik op een amerikaanse server spelen aangezien ik in andere mmorpgs ZEER slecht ervaringen heb opgedaan met europese spelers,maar volgens mij kan je niet op us servers spelen? Als dit het geval is,dan speel ik het liefst op een server met een uk/scandinavische spelers,non pvp. Iemand een idee?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Webgnome schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:00:
Euh makkelijk quests kan vinden? Iederee malloot die een quest heeft, heeft een geel uitroepteken boven zijn hoofd en als je bij hem/haar iets in kunt leveren staat daar een vraagteken voor in de plaats.
Nou, soms werkt die tracking dot op je minimap dus gewoon niet, vet irritant. Ook zijn sommige NPCs af en toe best lastig te vinden, vooral in grote steden moet je maar net weten waar je 'em zoeken moet, helemaal als je de quest van een groupsgenoot hebt gekregen.
MantaMania schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:42:
Je kunt pas iemand aanvallen op ene PvE server als 'ie zelf een aanval opent op iemand / een NPC van jouw faction. Eerder niet. Dat je jezelf als PvP flagged betekent alleen dat 'ie jou aan kan vallen, niet geflagde speler kunnen sowieso niet aangevallen worden.
pingkiller schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:58:
Ik heb gister Wow ook gekocht. Ben nog opzoek naar een leuke server. Het liefst zou ik op een amerikaanse server spelen aangezien ik in andere mmorpgs ZEER slecht ervaringen heb opgedaan met europese spelers,maar volgens mij kan je niet op us servers spelen? Als dit het geval is,dan speel ik het liefst op een server met een uk/scandinavische spelers,non pvp. Iemand een idee?
Je zou kunnen overwegen een RP server te joinen. Deze zijn PvE (wat overigens betekent dat je wel aan PvP kunt doen, maar dit consentual is, dus alleen als beide mensen het willen), en hebben daarnaast een redelijk strickte policy wat betreft het in-character blijven van spelers in publieke channels. Dit trekt over 't algemeen iets volwassenere spelers dan de PvP servers.

Zelf speel ik op Argent Dawn, een van de 2 RP servers, de andere RP server is Emerald Dream.

[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 03-03-2005 11:02 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:58:
[...]

Nou, soms werkt die tracking dot op je minimap dus gewoon niet, vet irritant. Ook zijn sommige NPCs af en toe best lastig te vinden, vooral in grote steden moet je maar net weten waar je 'em zoeken moet, helemaal als je de quest van een groupsgenoot hebt gekregen.
[..]
dat komt omdat het vinden van de persoon met het vraagteken deel van de quest is :P
als je wat moet inleveren bij dezelfde persoon die de quest gegeven heb, krijg je een dot te zien,als je de opdracht van iemand in de xr krijgt om blaataap te zoeken in Desolace, dan zie je in desolace geen dot, omdat de quest is die persoon te zoeken :P

edit:

zijn er nog andere vissers hiero?

ik heb nu 170 fishing en ben lvl 34, maar ik weet niet wat nou goede visplekken zijn voor mijn lvl?

gebruiken jullie van aas? en welke hengel?

ik heb gemerkt dat ik door mijn hengel (big strong iron fishing pole) al op plaatsen kan vissen die een paar lvls te hoog zijn voor mij, maar ik zoek eigenlijk een goede sweetspot om asap naar de 200+ te levellen

[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 03-03-2005 11:10 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Hydra schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:58:
[...]

Je zou kunnen overwegen een RP server te joinen. Deze zijn PvE (wat overigens betekent dat je wel aan PvP kunt doen, maar dit consentual is, dus alleen als beide mensen het willen), en hebben daarnaast een redelijk strickte policy wat betreft het in-character blijven van spelers in publieke channels. Dit trekt over 't algemeen iets volwassenere spelers dan de PvP servers.

Zelf speel ik op Argent Dawn, een van de 2 RP servers, de andere RP server is Emerald Dream.
Bedankt voor de tip,maar rp is niet echt mijn ding. Ik vind ooc chat niet erg,als het maar een beetje beleeft en leuk blijft.
Het grootste probleem van europeanen is over het algemeen dat ze slecht engels kunnen. Daarna komt het eeuwige gezeik. Amerikanen zijn meer van gewoon doen we zien wel hoever we komen,veel meer mijn stijl.
En leeftijd zegt heel weinig. Heb gegamed met jongens van 12 die prima hun ding deden,alleen de communicatie loopt dan wat stroef,maarja,extra uitdaging ;)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:05:
[...]

dat komt omdat het vinden van de persoon met het vraagteken deel van de quest is :P
als je wat moet inleveren bij dezelfde persoon die de quest gegeven heb, krijg je een dot te zien,als je de opdracht van iemand in de xr krijgt om blaataap te zoeken in Desolace, dan zie je in desolace geen dot, omdat de quest is die persoon te zoeken :P

edit:

zijn er nog andere vissers hiero?

ik heb nu 170 fishing en ben lvl 34, maar ik weet niet wat nou goede visplekken zijn voor mijn lvl?

gebruiken jullie van aas? en welke hengel?

ik heb gemerkt dat ik door mijn hengel (big strong iron fishing pole) al op plaatsen kan vissen die een paar lvls te hoog zijn voor mij, maar ik zoek eigenlijk een goede sweetspot om asap naar de 200+ te levellen
inderdaadk, omdat je dus moet zoeken en niet weet waar je moet zoeken. Dat maakt het nou net een stuk aantrekkelijker ( of nou ja zou moeten :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:58:
Ik heb zelf ook zeer slechte ervaringen met Europese servers van MMorpgs... vandaar dat ik op de US servers speel. Dus ja, dat kan :-)
Ik heb op gamersloot een auth. key aangeschaft mbv mijn creditcard. Daarna heb ik mega veel moeite moeten doen om de US Client te downloaden, maar heb de client uiteindelijk weten te vinden.

Installeren, updaten en registreren op worldofwarcraft.com = wow spelen op US servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

pingkiller schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:15:
[...]

Bedankt voor de tip,maar rp is niet echt mijn ding. Ik vind ooc chat niet erg,als het maar een beetje beleeft en leuk blijft.
Het grootste probleem van europeanen is over het algemeen dat ze slecht engels kunnen. Daarna komt het eeuwige gezeik. Amerikanen zijn meer van gewoon doen we zien wel hoever we komen,veel meer mijn stijl.
En leeftijd zegt heel weinig. Heb gegamed met jongens van 12 die prima hun ding deden,alleen de communicatie loopt dan wat stroef,maarja,extra uitdaging ;)
ik zit op turalyon das een pve met redelijk veel scandinavische en ook aardig veel nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Ik heb hem binnen en ik ben zo blij!!! Computer collectief had hem idd nog. Bedankt voor de tip wie dat ook was in dit topic.

Welke server spelen de meeste mensen hier? PVP is denk wel aan te raden of niet soms? Ik wil de complete wow ervaring hebben!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
@racuiMe
Bedankt voor de top,maar heb net de europese versie gekocht,geh.

@ManteMania
Ik zal die server eens bekijken.Maar heb ook nogal veel problemen gehad met nederlands.

Volgens mij hadden ze het tijdens de beta erover dat een paar weken na de release in europa,iedereen op elke server kon spelen. Dus europeanen op us servers en andersom.Is daar al meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Erg grappig strakke situatie gisteren, ik (pala) liep dat kasteel in in highlands en kwam een paar horde tegen op van hoger lvl ik d8 ze vallen toch niet aan aangezien ik lvl 37 was en hun 42 tm 45 maar 1 ud mage besloot me te killen en werd hierbij geholpen door een lvl 35 roque, ik ging puur voor de mage en uiteindelijk had ik hem na een lange battle met veel heals tot 20% gekregen, had maar 1 lucky hit nodig van seal of command en hij dood. Toen ik eindelijk gekilled was na een lange strijd boog die voor me :) erg respect vol imo je ziet wel eens dat mensen op je spuigen wat ik persoonlijk er disrepect vind, heb het wel eens gedaan bij een ganker of andere lamers maar dan is het niet meer dan logish :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:14:
Gisteren met een vriend van me naar Crossroads gelopen, naar dat Horde dorp daar. Hij is lvl 39 dwarf hunter en ik lvl 37 human priest. De NPC wachters daar voor de ingang zijn lvl 40 dus die pullden we weg en maakten we eerst af. Dan ben je dus geflagged voor PvP. Daarna klein stukje dorp ingelopen en een NPC vendor of trainer gepulled. Toen zag je allemaal van die Horde players komen kijken, was echt humor. Als ze de vergissing maakten ons aan te vallen waren ze natuurlijk zo dood omdat daar bijna alleen lagere levels rondliepen.
Een paar dagen geleden was ik in crossroads terwijl drie paladins van level 40, 41 en 45 de buurt onveilig aan het maken waren. Terwijl ze nog met de guards bezig waren, ging er een zwerm horde spelers op ze af. Deze waren allemaal tussen de level 12 en 20, maar het waren er wel veel. Ik schat tussen 20 en 25 horde spelers.

Door het grote aantal kregen wij het toch voor elkaar om alle paladins te doden.

De paladins hadden aan 2 tot 3 klappen genoeg om een horde speler te doden. Maar ze kwamen maar niet door de horde spelers heen. Geweldig toch een graveyard zo dicht bij.

Die paladins hadden er trouwens ook wel zin in aangezien we ze enkele keren hebben gedood. :)

Alliance blij, horde bli, geweldig gevecht. Alleen jammer dat ik ben vergeten was SS te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49
Gistermiddag met 2 guildies en een pickup Dark Iron Wars gedaan. Telkens kwam er een lvl 40 undead hunter ganken. Die werd dus 4 keer achter elkaargezerged door de vele groepen daar.

Level 31 zuigt als rogue zijnde, mijn huidige daggers zijn te oud, het zelfde geldt voor mijn swords maar pas op 31 komen er decent swords en daggers, alhoewel ik de Toxic Revenger vanochtend In Gnomeregan gefarmed heb.

Zie hier mijn nieuwe mainhand dagger: http://www.thottbot.com/beta.cgi?i=13304 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:30:
Toen ik eindelijk gekilled was na een lange strijd boog die voor me :) erg respect vol imo je ziet wel eens dat mensen op je spuigen wat ik persoonlijk er disrepect vind, heb het wel eens gedaan bij een ganker of andere lamers maar dan is het niet meer dan logish :)
Dat heb ik dus ook een keer gehad. Ik werd door drie alliance spelers afgemaakt op weg naar een quest. Op zich niet storend. Maar één van die gasten vond het nodig om op mij te spugen.

Foutje van hun, ze waren aan het jagen vlak naast mijn lijk.

Hulp van een paar gilde maten ingeroepen. We hebben ze daarna een aantal keer gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Als je een item pakt waarbij Binds When You Pick Up. Krijg je die dan nooit meer van je af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Mili schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:56:
Als je een item pakt waarbij Binds When You Pick Up. Krijg je die dan nooit meer van je af?
je kan het weer in je inventory gooien maar je kan het niet aan iemand ander geven (soulbound) en je kan het dan dus alleen verkope @ vendors en niet @ ah's

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:44:
Gistermiddag met 2 guildies en een pickup Dark Iron Wars gedaan. Telkens kwam er een lvl 40 undead hunter ganken. Die werd dus 4 keer achter elkaargezerged door de vele groepen daar.

Level 31 zuigt als rogue zijnde, mijn huidige daggers zijn te oud, het zelfde geldt voor mijn swords maar pas op 31 komen er decent swords en daggers, alhoewel ik de Toxic Revenger vanochtend In Gnomeregan gefarmed heb.

Zie hier mijn nieuwe mainhand dagger: http://www.thottbot.com/beta.cgi?i=13304 :9~
mja :/ die probeer ik ook al 3 lvls te pakken te krijgen, maar shcietn niet op, heb o pdit moment swineshank tusk ook wel leuk, maar denk dat ik de revenger nu maar laat voor wat het is :)

en op zoek ga naar lvl 37 dagger enzo, die tusk houd het ngo wel even uit

verbaast me trouwens hoelang ik de Crescent staff al gebruik, quest reward uit de WC, en ben tot nu toe nog geen betere tegengekomen voor mij

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Alliance rogues krijgen uit de scarlet quest nog een goede dagger. Dat zal straks mijn main worden met de toxic in offhand.

In unstealth modus gebruik ik 2 agility swords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Kaap schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:44:
dat is raar!!
volgens WoW site kan een undead geen hunter worden ... 8)7

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
De postbode is hier geweest :D
Maar ik heb hem niet gehoord :(
Weer een dag wachten |:(

Maar goed als ik dit alles zo lees is het wel het wachten waard !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
se7en schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:32:
[...]

dat is raar!!
volgens WoW site kan een undead geen hunter worden ... 8)7
Aye ik zit de war met een rogue, typefoutje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:05:
Nee. Zoals ik al zei, soms werkt die dot gewoon niet, ook aan het eind van een quest als ik m'n items weer in moet leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Klopr, volgens mij is die ook bugged. Gelukkig heb ik CTmod waarmee ik mapnotes kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Moet je deze guild eens checken. (met name de signup page)
http://www.sghq.com/wow/
Te hard gewoon. 8)

[ Voor 15% gewijzigd door nemo55 op 03-03-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nemo55 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:15:
Te hard gewoon. 8)
Vind het nogal een sneue bedoening eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik zie geen startup. maar het idee van gnomevasion vind ik briljant ;)

zo ze zjin duidelijk goed georganiseerd. en ze vragen een beetje geld per jaar.
wat is het probleem ? jammer dat ze op de verkeerde server zitten,
wil ook wel eens een 300 man raid meemaken :)

[ Voor 66% gewijzigd door heuveltje op 03-03-2005 14:28 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
nemo55 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:15:
Te hard gewoon. 8)
12 dollar membership? .. volgnes mij is blizz daar niet blij mee

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:14:
Vanzelfsprekend kwam er na tien minuten ofzo een lvl 40+ kijken wat er allemaal aan de gang was en toen kregen we het met zijn tweeën wat lastiger. Binnen de kortste keren waren er 5 of 6 level 40+ Horde aanwezig en hadden we geen kans meer. Toen maar HS gebruikt terug naar IF. Dat was een leuke actie, PvP wanneer je zelf wil en zien dat er chaos ontstaat.
welke server was dit, Arathor toevallig???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook een leuke raid op Bladefist, zaten een paar Alliance etters Crossroads lastig te vallen dus ik (lvl 45) en wat guildies tussen de 40 en 50 gingen maar even de Horde eer verdedigen :)

Echt binnen een kwartier stonden er 25 Hordes in Crossroads om die lui eruit weg te slaan, geweldig gewoon.

Daarna even leuk via Ashenvale (Astranaar was al geraid, met hun samen gegaan) naar Auberdine en daar het stadje even vastzetten met z'n 28-en. Toen ook maar in the heat of the moment de boot naar Teldrassil gepakt, met de volgende ansichtkaart als gevolg:

http://www.ibbu.nl/~zoneseek/rak_day_out.jpg
(maak er maar een linkje van omdat het plaatje beetje groot is en ik die thumbnail codes niet uit m'n hoofd weet)

Kwam er ook nog een lowbie van Medivh's Chosen tegen (Inquestos oid?) die gewoon PvP ging flaggen toen ik er op mijn Kodootje aan kwam waggelen :P. Even al me gear afgedaan en fist-fight gedaan, was leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 20:19
Heeft een van jullie toevallig al een gamecard gespot. Ik ben vanmiddag even langs de dixons in Lisse geweest maar hier wisten ze nog niet wanneer die precies zou komen. Dan heb ik eigenlijk nog een vraag hoeveel dagen krijg je precies als eerste maand om te spelen. Neem namelijk aan dat dat bij iedereen anders is of gaat die maand altijd in op 11 februari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Rick Brands schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:31:
Heeft een van jullie toevallig al een gamecard gespot. Ik ben vanmiddag even langs de dixons in Lisse geweest maar hier wisten ze nog niet wanneer die precies zou komen. Dan heb ik eigenlijk nog een vraag hoeveel dagen krijg je precies als eerste maand om te spelen. Neem namelijk aan dat dat bij iedereen anders is of gaat die maand altijd in op 11 februari?
Je kan bij je account details terug vinden waneer je account gecreerd is, tel hier eenmaand bij op.

[ Voor 6% gewijzigd door Routed op 03-03-2005 15:36 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Webgnome schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:34:
[...]

12 dollar membership? .. volgnes mij is blizz daar niet blij mee
Wat een guild vraagt voor membership heeft Blizzard niks mee te maken.

DIe 12 dollar per jaar zal wel gewoon voor de hosting van website en de voicechatserver zijn. Zoals je ook zag doen ze aan uitstapjes en prijsvragen, dat moet ergens van gefinancieerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:23:
[...]

Vind het nogal een sneue bedoening eigenlijk.
Check mijn reply hierboven maar eens, mischien niet zo heel gek hoor.

Toen ik nog actief CS speelde deden we omstebeurt betalen voor de huur van de server waar onze site en gameserver op draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 20:19
Routed schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:34:
[...]

Je kan bij je account details terug vinden waneer je account gecreerd is, tel hier eenmaand bij op.
En een maand bestaat uit hoeveel dagen? 28? 29? 30? 31?
Dan weet ik namelijk voor wanneer ik die gamecard gekocht moet hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maand bij MMORPGs is in de regel 30 dagen, ongeacht of het nu februari of augustus is. Volgens mij zijn de 2-maand gamecards ook goed voor 2x30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help ik wil in gaan loggen op mijn acount kom ik er niet meer op hij zegt dat mijn gegevens niet kloppen en ik kan ook niet inloggen bij mijn manager het lijkt wel of i verwijdert (als i egt verwijdert is word ik helemaal gek dan heb ik al die moeite voor niets gedaan en ik heb geen zin meerin durotar) is en de gamingcart heb ik ook nog niet kan iemand mij helpen??????????????????

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:36:
Toen ik nog actief CS speelde deden we omstebeurt betalen voor de huur van de server waar onze site en gameserver op draaide.
Dingen als ventrilo e.d. zijn ook erg nodig. Die guild neemt zichzelf iets te serieus IMHO. Bovendien WIL ik m'n guildgenoten helemaal niet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 19:04
PacinoAllstars schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:24:
Ik heb hem binnen en ik ben zo blij!!! Computer collectief had hem idd nog. Bedankt voor de tip wie dat ook was in dit topic.
Helaas hier ook uitverkocht .. ikzelf heb hem al maar ik zoek een adresje voor een collega .. iemand nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Probeer de Music store in Diemen eens.

as hadden ze iig nog een CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Is een roque nog een beetje een leuk character om mee te beginnen?

Ga vanavond voor het eerst spelen en ik maak denk een ud roque! Is dit wat of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PacinoAllstars schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:42:
Is een roque nog een beetje een leuk character om mee te beginnen?

Ga vanavond voor het eerst spelen en ik maak denk een ud roque! Is dit wat of niet?
Elke class 'is wel wat'. Ik vind de Hunter erg leuk, ranged + pet class. Maar rogues hebben stealth, en dat is ook weer erg geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hydra schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:03:
[...]

Elke class 'is wel wat'. Ik vind de Hunter erg leuk, ranged + pet class. Maar rogues hebben stealth, en dat is ook weer erg geinig.
Nahja wat ik bedoel eigenlijk is.

MEt diablo 2 ging je bijvoorbeeld een sorc als eerste, zodat je beetje kon mfen enzo. Later ging je pas een necro spelen.

Maar hier is het natuurlijk ook anders allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PacinoAllstars schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:09:
Als je nou vertelt wat je leuk vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
PacinoAllstars schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:09:
Nahja wat ik bedoel eigenlijk is.

MEt diablo 2 ging je bijvoorbeeld een sorc als eerste, zodat je beetje kon mfen enzo. Later ging je pas een necro spelen.

Ik ging bij Diablo 2 pas later een MF sorc bouwen omdat ik toen pas het nut ervan inzag :) De meeste lol heb ik met m'n paladin zealot en javazon gehad.
Maar kies gewoon iets wat je leuk lijkt -> maak eerst een keuze tussen melee of spellcaster en dan moet je gewoon zelf verder kijken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
ROQUE EN HUNTER it will be.

Ga denk NE als ras nemen... Zien er wel leuk uit alhoewel ud ook sexy is, maar geen hunter heeft :(

[ Voor 78% gewijzigd door PacinoAllstars op 03-03-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:17:
help ik wil in gaan loggen op mijn acount kom ik er niet meer op hij zegt dat mijn gegevens niet kloppen en ik kan ook niet inloggen bij mijn manager het lijkt wel of i verwijdert (als i egt verwijdert is word ik helemaal gek dan heb ik al die moeite voor niets gedaan en ik heb geen zin meerin durotar) is en de gamingcart heb ik ook nog niet kan iemand mij helpen??????????????????
wie dit voor mij vertaalt krijgt 2s van me

edit: en het is roGue trouwens ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Maegrim op 03-03-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Maegrim schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:28:
[...]

edit: en het is roGue trouwens ;)
Ik bied 3s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Maegrim schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:28:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
volgens mij bedoelt hij dat hij gewoon zijn gegevens niet meer weet, een gamingcard kan hij nog niet hebben omdat die er nog niet zijn (toch?)

Als zijn account verwijderd is (wat ik me niet kan voorstellen) dan heeft hij geen zin meer om in durotar te lopen :)

waar blijft me 3s :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Waar ik naar benieuwd ben en vaak negatieve verhalen over hoor is dat sommige addons, of addons in hun algemeenheid het spel vertragen.

Heeft iemand ervaringen hiermee, is er een manier om dit uit te vinden?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
yared schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:48:
Waar ik naar benieuwd ben en vaak negatieve verhalen over hoor is dat sommige addons, of addons in hun algemeenheid het spel vertragen.

Heeft iemand ervaringen hiermee, is er een manier om dit uit te vinden?
zelf geen last van, maar moet zeggen dat ik niet echt veel addons gebruik. Heb nu MapNote (notities maken op worldmap), weaponswitch en AvgXP

nu kan ik me voorstellen dat dit bijna geen performance kost, maar bijv. cosmos UI wel (daar zit nogal veel in heb ik begrepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:50
Wanneer kunnnen dwarven hunters eigenlijk 1h zwaarden beheersen? Ik kan het niet vinden bij de weapontrainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 20:11
Tijs_a schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:27:
Wanneer kunnnen dwarven hunters eigenlijk 1h zwaarden beheersen? Ik kan het niet vinden bij de weapontrainer.
Je kan dat leren bij de weapontrainer van de humans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Wat is DE server om te gaan spelen. Uiteraard alles enabled, dus pvp moet ook mogelijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Is er al iemand die een GC heeft weten te bemachtigen, het is een dag te vroeg maar volgens de blizzard site zouden grote retailers de levering wel eerder kunnen verwachten.

Zo ja, is het omzetten van je account beter gegaan dan het aanmaken bij de meeste ;)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Klopt het dat het installeren lang duurt?
Mijn systeem is high tech, maar toch duurt het wel ff zeg.
Overigens jammer dat ze het niet op 1 dvd hebben gezet, maar ja :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installeren duurt lang ja.

En bij de CE zit ook een dvd versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:56:
Is er al iemand die een GC heeft weten te bemachtigen, het is een dag te vroeg maar volgens de blizzard site zouden grote retailers de levering wel eerder kunnen verwachten.

Zo ja, is het omzetten van je account beter gegaan dan het aanmaken bij de meeste ;)
Al had je een GC, ik zie de optie(in manage account) niet om te switchen, of ligt dat gewoon aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:11:

Die dvd versie download ik nog wel even ;)

Heb nu een nieuw probleem. Bij mij 4.1 setje heb ik geen geluid in wow bij mijn achterste boxen. Als ik in windows wat doe dan hoor ik wel geluid uit alles.

Ohja het zuigt dat je je upload niet kan installen bij die patch van blizzard. Ik upload namelijk 100kb en me download is hierdoor zeer traag. Nee heb geen zin om netlimiter te installeren :P

[ Voor 28% gewijzigd door PacinoAllstars op 03-03-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:11:

Maakt toch niet zo uit, als het erop staat .... staat het erop :). Lekker boeiend als je ff bezig bent :). Spellen worden steeds groter, simpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:32:
[...]

Al had je een GC, ik zie de optie(in manage account) niet om te switchen, of ligt dat gewoon aan mij?
Nee dit ligt niet aan jou, ik zit ook te wachten op die optie maar gister kon ik niet eens inloggen op m'n account (wrong user/pass?).

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Mensen wat houd dat RP precies in? Er zijn maar twee servers van... Uit de Engelse beschrijving kon ik alleen opmaken dat je bijvoorbeeld net moet doen of je een orc bent in de chat, dus je moet inleven in het spel klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

PacinoAllstars schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:11:
Mensen wat houd dat RP precies in? Er zijn maar twee servers van... Uit de Engelse beschrijving kon ik alleen opmaken dat je bijvoorbeeld net moet doen of je een orc bent in de chat, dus je moet inleven in het spel klopt dit?
RP betekent Role Playing, dus je speelt een rol (namelijk je karakter) en in plaats van zoveel mogelijk treasure te verzamelen of zo snel mogelijk te levelen probeer je te spelen zoals je karakter, dat je zelf bedacht hebt, zou doen.

RP levert een wat diepere verhaallijn op, als de mensen goed meedoen, en meer diepgang in de karakters in plaats van alleen maar hack&slashen.

[ Voor 12% gewijzigd door Rannasha op 03-03-2005 20:16 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

GoT is geen emailadres uitwisselforum. Als je het aan mensen bekend wilt maken, dan kun je het net zo goed hier melden

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
He mensen even een vraagje. Vandaag viel mij weerop dat er een soort van vliegveld ligt boven in een bergpas. Die zie je als je van stormwind naar de wetlands vliegt met de gryphon. Weet iemand hoe je daar kan komen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

ok dan :P
ALLEMAAL MYCOM DEN BOSCH PROBEREN!!!
daar hadden ze er heel veel op voorraad.
niemand verwacht dat mycom spellen verkoopt vandaar dat ze daar er nog heel veel op voorraad hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het al eerder gevraagt maar wat doet bijv +10 healing spell?
zijn dat procent of gewoon punten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:29:
He mensen even een vraagje. Vandaag viel mij weerop dat er een soort van vliegveld ligt boven in een bergpas. Die zie je als je van stormwind naar de wetlands vliegt met de gryphon. Weet iemand hoe je daar kan komen?
zeer zeker gisteren geweest. zie hier reisverslag
http://www.crazycows.nl/wow/forum.php?topicid=137

is lastig om te komen, zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Weet een van jullie mischien hoe ik kan zien hoeveel kans ik op een critical heb met mijn gun? Ik ben een dwarf hunter :)

Melee weetikwel dan moet je je muis stilhouden boven de attack button :) maar voor mijn ranged attack?

Ohja en trouwens over die berg hierboven, als je vanaf ironforge een griffon neemt naar thelsamar of juist andersom dan zie je ook een grot met een rood licht erin boven op de berg.. Is dat bij het vliegveld? en ho kom je daar dan want dat staat niet in dat topic.

[ Voor 38% gewijzigd door Zucht388 op 03-03-2005 22:05 ]

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axhind
  • Laatst online: 05-09 10:38
Ik lees net dat de server maintenance van morgen van 7.00u tot 15.00u is ipv 11.00u... Spijtig dat ik met de late shift sta, dan komt er morgen hoogstwaarschijnlijk niets van spelen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:58

SkyStreaker

Move on up!

axhind schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:19:
Ik lees net dat de server maintenance van morgen van 7.00u tot 15.00u is ipv 11.00u... Spijtig dat ik met de late shift sta, dan komt er morgen hoogstwaarschijnlijk niets van spelen :(.
D'r waren ook rare problemen vandaag. Database errors, mensen die andermans ogen vast zaten - echter, gewoon rondliepen. Monsters die vastzaten. World-server die af en toe foetsie was :P

Dus... tja :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ik moet zeggen dat die 'error #132' mij een beetje de neus uitkomt. Ik val iets aan en ... boem ... desktop. Erg irritant. Heb al een aantal dingen verandert die op het forum genoemd worden, maar zelfs dat helpt dus niet. Vreemd is ook dat Blizz met bios veranderingen aan komt terwijl er veel mensen zijn met een even grote hoeveelheid verschillende configuraties. Beetje raar, laat ze dan gewoon zeggen dat er een memory fout is ofzo.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ik snap niet waarom ik altijd het charc saai vind als ie 20+ is
heb eerst NE rogue 21, dan begonnen met UD mage 25 en nu weer begonnen met human warrior (op die nieuwe server PvP sunnogwat)!!

ach ja zal die mage wel hoger schoppen later :x

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:52:
[...]

zeer zeker gisteren geweest. zie hier reisverslag
http://www.crazycows.nl/wow/forum.php?topicid=137

is lastig om te komen, zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn :)
nice, maar het is dus een stuk wat nog niet af is ? :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Webgnome schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 00:24:
nice, maar het is dus een stuk wat nog niet af is ? :)
Ik denk dat 't gewoon eyecandy is, denk niet dat je daar ooit gaat kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Misschien wordt het wel een high-level instance waar je level 65-70 elite vliegtuigen neer moet meppen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 00:36:
[...]

Ik denk dat 't gewoon eyecandy is, denk niet dat je daar ooit gaat kunnen komen.
Mja, wie weet :)
Er zijn wel meer dingen zoals dat.

- airstrip
- old IF
- Twilight Grove (die enorme portal in Duskwood)
- in SW heb je die poort die gesloten is met daarachter wat eruit ziet als een instance
- ...

Volgens mij staat er nog veel te wachten in de toekomst. Die dingen gaan ze echt niet voor niets gemaakt hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door DinX op 04-03-2005 01:17 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
old if?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Viper2k1 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:52:
Ik moet zeggen dat die 'error #132' mij een beetje de neus uitkomt. Ik val iets aan en ... boem ... desktop. Erg irritant. Heb al een aantal dingen verandert die op het forum genoemd worden, maar zelfs dat helpt dus niet. Vreemd is ook dat Blizz met bios veranderingen aan komt terwijl er veel mensen zijn met een even grote hoeveelheid verschillende configuraties. Beetje raar, laat ze dan gewoon zeggen dat er een memory fout is ofzo.
Ik had ook op de USA servers heel veel Error #132, oplossing bij mij was om mijn mods eruit te gooien en 1 voor 1 terug te installeren totdat hij weer problemen gaf. Uitkomst: Cosmos zorgde voor problemen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:30:
Heb het al eerder gevraagt maar wat doet bijv +10 healing spell?
zijn dat procent of gewoon punten ofzo?
Op Officiele forum staat een sticky met uitleg over +damage en +healing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PacinoAllstars schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:51:
Wat is DE server om te gaan spelen. Uiteraard alles enabled, dus pvp moet ook mogelijk zijn!
Er is geen DE server, want DE servers hebben allemaal wachtrijen om te spelen. Er wordt je dan ook aangeraden om niet op een high populated server te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:22:
[...]

Dingen als ventrilo e.d. zijn ook erg nodig. Die guild neemt zichzelf iets te serieus IMHO. Bovendien WIL ik m'n guildgenoten helemaal niet horen.
jij jij jij jij, alleen...hun denken daar anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:22:
[...]

Nou, als je een Raid of Instance speelt is het wel handiger om met mekaar rechtstreeks te kunnen communiceren, i.p.v constant hele teksten typen. Via de chat is toch een soort van omweg. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Kaap schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:05:
[...]

jij jij jij jij, alleen...hun denken daar anders over.
gebruik voortaan de edit knop even ^^

En Old Iron Forge? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:21:
[...]

Nou, als je een Raid of Instance speelt is het wel handiger om met mekaar rechtstreeks te kunnen communiceren, i.p.v constant hele teksten typen. Via de chat is toch een soort van omweg. :7
idd, ik zit ook altijd meestal met een paar vrienden op ventrilo, erg makkelijk als je samen in gevecht(instance, etc) zit zoals jij ook al zei.
Communicatie is opzich wel belangrijk in een instance, zo kan je bepalen wie pulled, wie wat doet als je bijv meerdere moet aanvallen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Old Iron Forge is een gebied binnen IF, waar je als spook kunt komen (door een deur bij de koning). Tijdens de eerste fasen van de US beta stond deze deur nog open. Er is verder niets te doen daar beneden, maar het ziet er wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Kaap schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:01:
[...]

Op Officiele forum staat een sticky met uitleg over +damage en +healing :)
Om precies te zijn: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:59:
Old Iron Forge is een gebied binnen IF, waar je als spook kunt komen (door een deur bij de koning). Tijdens de eerste fasen van de US beta stond deze deur nog open. Er is verder niets te doen daar beneden, maar het ziet er wel leuk uit.
heb je daar screens van ? :) Ben benieuwd wat blizzard allemaal nog voor ons in petto heeft :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 01:16:
[...]

Mja, wie weet :)
Er zijn wel meer dingen zoals dat.

- airstrip
- old IF
- Twilight Grove (die enorme portal in Duskwood)
- in SW heb je die poort die gesloten is met daarachter wat eruit ziet als een instance
- ...

Volgens mij staat er nog veel te wachten in de toekomst. Die dingen gaan ze echt niet voor niets gemaakt hebben.
Die portal in Twilight Grove ben ik gisteren voor het eerst tegengekomen. Zag er wel stoer uit, maar daarachter zit niks, kwam ik achter na er een paar keer doorheen gelopen te zijn en met de camera te spelen :P

Ik denk dat ze die ooit nog wel gaan enablen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mensen ik heb een quest op de lijst staan die ik nu al een week of 2 ofzo heb staan en die ik maar niet kan oplossen. Het irriteerd mij. Heb ook de bekende sites geraadpleegt maar zonder resultaat.

De quest heet The lich's spellbook en is een Undead quest. In Undercity zou dus dat book bij de book vendor volgens mij te koop moeten zijn maar bij de book vendor in het mage quarter ben ik al geweest en die heeft het niet.

Weet iemand misschien wat ik bij deze quest moet doen en waar ik moet wezen om deze quest op te lossen? Het is erg irritant :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Wel bezopen dat Blizzard elke vrijdag morgen 4 uur tijd 'afpakt' waar je dik voor betaald hebt... en vandaag zelfs 8 uur...

Waarom doen ze dat niet 's-nachts? Moet makkelijk kunnen...

Less = more

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan