http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Die warlock heeft een curse van de Biggest Baddest boss op zn pet gekregen, hem vervolgens "Dismissed" naar ironforge gegaan en zn pet gesummoned, die curse duurt 60 sec om af te gaan en doet een huge AoE spell als ie af gaat... die bug is al gefixt trouwens
Ook leuk: Dat filmpje (Boom.avi) is in america zelfs op TV geweest
Verwijderd
Yup, we hebben bijna identieke systemen en ik heb nergens last van (en dus 1024 MB RAMUltraR-pc schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:23:
Ja, heb ik ook windenlatende bob. Zodra ik IF binnenkom is het verreweg het ergste. Een geratel uit mn pc dat het niet meer normaal is en een vreselijk geschok in het spel. Ik ga deze week mn eerste gamecard halen en daar koop ik dan ook gelijk maar ff 512mb bij. Met een gig zal het toch wel perfect lopen lijkt mij?
Inderdaad. Was een mob in Molten Core. Die bug is al tijden gefixed, en dat is oud nieuwsVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:59:
Die warlock heeft een curse van de Biggest Baddest boss op zn pet gekregen, hem vervolgens "Dismissed" naar ironforge gegaan en zn pet gesummoned, die curse duurt 60 sec om af te gaan en doet een huge AoE spell als ie af gaat... die bug is al gefixt trouwens
https://niels.nu
Ja, nightfall heb ikVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:35:
[...]
Nog leuker is als je (Indien je Affliction spec gaat) Nightfall krijgt, instant Shadow bolts zijn insanely goed in PvP
edit:
[...]
Ik ben het met je eens, druid is een prachtige class en erg nuttig in instances, en met restoration spec kun je inderdaad aardig in de buurt van priests komen
Verwijderd
Als je je talent anders wilt indelen kun je dat gewoon bij je trainer doen en gaat dat dan niet ten koste van iets??
Ten kosten van je cash balance gaat datVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:30:
Nog even een NOOB vraagje!!!
Als je je talent anders wilt indelen kun je dat gewoon bij je trainer doen en gaat dat dan niet ten koste van iets??
In de Free Record Shop in Vlissingen nog een paar exemplaren. In de Intertoys in Vlissingen lag nog 1 Collecters Edition.PacinoAllstars schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:47:
iemand nog een idee waar ze wow hebben?
Verwijderd
ik weet niet of ze er nu nog zijn, succes!!!
Hier heb je wel alle dingen mee héDinX schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:24:
[...]
Met manier van vechten met druid:
- openen met starfire
- meteen root erachteraan
- faerie fire casten
- nog eens starfire
- wordt de root hierdoor niet verbroken nog eens een moonfire
- regrowth
- bear / cat form
- afmaken die hap
Met wat geluk is de tegenstander tegen dat je van form verandert al de helft van z'n HP kwijt en heb jij nog full HP.
Heeft de tegenstander dan nog veel hp over dan vecht ik door in bear/cat form tot m'n hp laag wordt. Daarna terug naar druid form. Even nature's grasp. Meestal zijn ze na 1 of 2 slagen dan weer geroot en kan ik mezelf weer healen en terug in bear/cat form
Verwijderd
Ik zit ook in een Nederlandse guild op Argent Dawn (RP). Zijn er nog meer mensen die ook op deze server spelen?Hydra schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:44:
[...]
Geen ED, maar ik zit wel op Argent Dawn, de andere RP server. Ik weet dat er een aantal Nederlanders in m'n guild zitten, maar normaal kom je daar eigenlijk nooit achter, omdat mensen over 't algemeen IC blijven. Heb het idee dat ijn ieder geval de gemiddelde leeftijd een stuk hoger ligt, de mensen zijn over het algemeen erg plezierig tegen mekaar. Dingen als ninjalooting e.d. kom je weinig tegen, en er is een algemene consensus dat als je zo iets doet, je meteen uit de groep/guild gegooid word.
Blijkbaar niemand dus. Zal daar wel niet aan liggen hoor maar goed, als je mischien eens wat meer informatie erbij zet dan kunnen we in iede rgeval meedenken.Webgnome schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:09:
Misschien dat dit als irritant wordt opgevat maar ik vraag het nog maals. Heeft er iemand die de CE heeft ook problemen dat zijn / haar account niet meer werkt?
inderdaad als ik je starfire zie doen is het mooi -> earthshock -> earthbind -> purge -> meppen met stock + windfury en als je wil casten steeds earthshockQlimaX schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:01:
[...]
Hier heb je wel alle dingen mee hé. Je opent met starfire, goed als 'ie je nog niet gezien hebt dan kom je er nog weg met een 3,5 seconde castingtime. Root. Nogmaals starfire. Dit kun je doen natuurlijk, maar je bent dan wel in de 30y range, dus behalve als je een rogue/warrior voor je hebt word je ook al belaagd. Dus de full hp kan al niet meer. Natuurlijk is het een tactiek wat je hier beschrijft, maar wel erg onrealistisch, je hebt gewoon met zoveel factoren te maken.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Me tooVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:10:
[...]
Ik zit ook in een Nederlandse guild op Argent Dawn (RP). Zijn er nog meer mensen die ook op deze server spelen?
-1 Me too
*zucht*
Bij Dynabyte en Next Level in a'foort zag ik er maandag ook nog een paar liggen.PacinoAllstars schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:47:
iemand nog een idee waar ze wow hebben?
Ik heb dus wow, speel het al een tidje, en mijn broer wil het ook wel proberen, nu wil ik hem natuurlijk niet met mijn char laten lopen.
Kan hij op zijn eigen computer WOW instaleren, met mijn login en pass inloggen en een nieuw char maken ergens?
We spelen natuurlijk niet tegelijk, das logisch.
Kan dat, ik heb geen zin dat mijn acount voor een week ofzo geband wordt.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Sorry als het als gehamer wordt opgevat zeker niet mijn bedoeling. Ik zal het even proberen uit te leggen. Afgelopen maandag wilde ik gaan wow'n maar ik was mijn ww vergeten de afgelopen week en heb dus zo'n random wachtwoord gehad. Echter die is niet makkelijk te onthouden dus staat in een mailtje in mijn mailprog.Kaap schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:11:
[...]
Blijkbaar niemand dus. Zal daar wel niet aan liggen hoor maar goed, als je mischien eens wat meer informatie erbij zet dan kunnen we in iede rgeval meedenken.
Na een pc crash waren de mails ineens weg uit het prog en heb na nog een crash gehad te hebben maar beslloten de hele mikmak opnieuw te installeren. Zo gezegd zo gedaan, de mails ook weer terug gezet in het prog en ik ging inloggen met een vers instalde wow en met het username/password wat ik had. Echter ik kwam er niet in .. dus ik denk .. tijdelijke wachtwoord verlopen?
Ik vraag mij een nieuw wachtwoord aan echter op een of andere manier krijg ik na de laatste vraag te hebben gecompleet een rror dat er iets niet goed is en ik wordt gestuurd naar het begin van het formulier. Opnieuw voer ik de username en de hele handel in en toch weer die error.. strange.. ff gevraagd of iemand anders het wilde doen. werkte niet.
Gister nog eens geprobeerd maar de wow site lag er een paar uur uit. Nadat de site eindelijk weer werkte natuurlijk weer geprobeerd maar nik. Daarna heb ik eens gekeken van kan ik mijn username terug krijgen dus mijn email ingevoerd. Zegt het systeem gewoon glashard dat dat email adres niet bekend is terwijl ik toch al sinds 11 Februari aan het spelen ben.
Wilde daarna de billing support bellen maar het was al 8 uur geweest dus die zijn naar huis. Nu weet ik dus niet waarom ik er niet in kan en hoe dat het gekomen is. Ook het probleem dat mijn email adres niet meer bekend is vind ik erg erg raar. Als ik gebanned zou zijn dan zou men daar toch eerst een melding van moeten sturen ? ( wat dus niet is gebeurd )
http://www.wowrankings.co....htm?name=Vaughan&s_id=95
Niet slecht voor een lvl24 warrior he
[...]
Duelling is geen PvP lieve schat. In een dual weet je precies wat een class kan en wat je er tegen kan doen. In duels heb je als paladin gewoon het voordeel dat je jezelf kan healen. In echte PvP wordt in je group eerst je priest geganked, dan je mage, dan de andere soft-targets die wel veel damage doen, en als laatste de paladin. Dan sta je dus in je eentje tegenover 5 anderen ofzo, no way dat je dat overleeft.
[...]
Pala healed teamates net zo simpel als zichzelf ,natuurlijk wel zonde van een pala zijn mana om iemand met cloth te healen maar hij kan ook een bondgenoot een schild geven wat hem op hoogste lvl 10 of 12 sec immuun maakt tegen wapen aanvallen, waarna de priest zichzelf kan healen. Of divine favor heal wat een priest bijna 100% health. En als je nog alleen over bent met een tank die bijna gekilled is dan loh, vooral als je dat op een warrior cast kun je bijna zeker nog wat players killen voordat je party gekilled wordt.
Pala is zeker niet te onderschatten in groepsverband, vooral met blessing of wisdom heb je een tank die waarschijnlijk als laaste het loodje legt en zeker aardig wat kan healen tot het laaste moment
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dus geen inlogprobleem, maar klinkt meer als iets met jouw account.Webgnome schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:19:
[...]
Sorry als het als gehamer wordt opgevat zeker niet mijn bedoeling. Ik zal het even proberen uit te leggen. Afgelopen maandag wilde ik gaan wow'n maar ik was mijn ww vergeten de afgelopen week en heb dus zo'n random wachtwoord gehad. Echter die is niet makkelijk te onthouden dus staat in een mailtje in mijn mailprog.
Na een pc crash waren de mails ineens weg uit het prog en heb na nog een crash gehad te hebben maar beslloten de hele mikmak opnieuw te installeren. Zo gezegd zo gedaan, de mails ook weer terug gezet in het prog en ik ging inloggen met een vers instalde wow en met het username/password wat ik had. Echter ik kwam er niet in .. dus ik denk .. tijdelijke wachtwoord verlopen?
Ik vraag mij een nieuw wachtwoord aan echter op een of andere manier krijg ik na de laatste vraag te hebben gecompleet een rror dat er iets niet goed is en ik wordt gestuurd naar het begin van het formulier. Opnieuw voer ik de username en de hele handel in en toch weer die error.. strange.. ff gevraagd of iemand anders het wilde doen. werkte niet.
Gister nog eens geprobeerd maar de wow site lag er een paar uur uit. Nadat de site eindelijk weer werkte natuurlijk weer geprobeerd maar nik. Daarna heb ik eens gekeken van kan ik mijn username terug krijgen dus mijn email ingevoerd. Zegt het systeem gewoon glashard dat dat email adres niet bekend is terwijl ik toch al sinds 11 Februari aan het spelen ben.
Wilde daarna de billing support bellen maar het was al 8 uur geweest dus die zijn naar huis. Nu weet ik dus niet waarom ik er niet in kan en hoe dat het gekomen is. Ook het probleem dat mijn email adres niet meer bekend is vind ik erg erg raar. Als ik gebanned zou zijn dan zou men daar toch eerst een melding van moeten sturen ? ( wat dus niet is gebeurd )
Even voor de duidelijkheid: een CE account is niet anders dan een normale account.
Ik zou toch even contact opnemen met billing.
Dat kan en mag inderdaad. Zoals je zelf zegt, je kan niet tegelijk inloggen.MrVegeta schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:19:
Hey ff een vraagje over het "delen" van acounts.
Ik heb dus wow, speel het al een tidje, en mijn broer wil het ook wel proberen, nu wil ik hem natuurlijk niet met mijn char laten lopen.
Kan hij op zijn eigen computer WOW instaleren, met mijn login en pass inloggen en een nieuw char maken ergens?
Ok dat was ik ook wel van plan maar omdat ik hier gelezen (of ergens anders) dat er veel problemen waren met de CE accounts dacht ik even navragen of er meer mensen zijn met dit probleem.Kaap schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:56:
[...]
Dus geen inlogprobleem, maar klinkt meer als iets met jouw account.
Even voor de duidelijkheid: een CE account is niet anders dan een normale account.
Ik zou toch even contact opnemen met billing.
De leukste die ik tot nu toe ben tegengekomen is "Norton Antihorda" en "Save the Murlocs"
[ Voor 20% gewijzigd door silentsnake op 02-03-2005 14:06 ]
wil niet tot eind maart/april wachten...
[This space is for rent]
Ik gebruik Renew & Flash Heal voornamelijk in combinatie met PW:Shield. Zo zorg ik er over het algemeen wel voor dat iedereen boven de 50% van z'n health blijft. Het heeft imho weinig zin om iedereen maar ten koste van al je mana op 100% health te houden.silentsnake schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:29:
Nog een vraagje, wat doen de mede priests met healen? Kleine beetjes healen met flash heal/renew of een grote heal? Ik zelf ga meer voor de renew/flash heal, maar als het echt nodig is gooi ik er wel een grote heal tegenaan. Helaas genereerd dat erg veel aggro, maar goed als je jezelf dan maar in leven kan houden kan de rest van je party tenminste die beesten slopen.
Wanneer het gevecht dan over is hier en daar nog een Flash Heal & Renew er overheen en tegen de tijd dat volgende mob gepulled is zit iedereen weer op 90% of meer. Full Heal gebruik ik eik alleen in noodsituaties als het echt niet anders kan omdat die gewoon veelste lang duurt om te casten.
Wat me nog wel redelijk vaak gebeurd is dat ik zo intensief naar de HP bars van de rest zit te staren dat ik niet merk dat ik zelf ondersteboven geslagen wordt en zelf bijna geen HP meer heb
Nee, dat mag dus absoluut niet. Er is al meerdere malen gemeld dat het delen van je account met een andere persoon verboden is, en als ze erachter komen je je account kwijt bent. De kans dat ze erachter komen is natuurlijk bijzonder klein, maar het mag dus *niet*.Kaap schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:57:
Dat kan en mag inderdaad. Zoals je zelf zegt, je kan niet tegelijk inloggen.
Oh! Leuk! welke guild zit je in?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:10:
Ik zit ook in een Nederlandse guild op Argent Dawn (RP). Zijn er nog meer mensen die ook op deze server spelen?
[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 02-03-2005 14:30 ]
als ik primary healer ben, heb ik daar inderdaad ook wel eens last vankeldon schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:20:
[...]
Wat me nog wel redelijk vaak gebeurd is dat ik zo intensief naar de HP bars van de rest zit te staren dat ik niet merk dat ik zelf ondersteboven geslagen wordt en zelf bijna geen HP meer heb
erg irritant is dat,

Tevens ook de reden dat als ik niet hoef te healen ik wel altijd de priest in de gaten houd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Hmm, begrijpelijk standpunt van Blizzard, maar als ik in het weekend bij mn ouders ben en ik wil daar WoWen met mijn eigen account, is dat dan ook verboden? (als ze dit controleren lijkt dat hetzelfde als account-sharing, nl 2 ip's op 1 account...)Hydra schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:28:
[...]
Nee, dat mag dus absoluut niet. Er is al meerdere malen gemeld dat het delen van je account met een andere persoon verboden is, en als ze erachter komen je je account kwijt bent. De kans dat ze erachter komen is natuurlijk bijzonder klein, maar het mag dus *niet*.
[...]
Tuurlijk niet, daarom maakt het niet uit dat je vanaf verschillende IPs connect. Sowieso heb je op een dialup iedere keer dat je connect een ander IP. Ze zullen je nooit bannen omdat je van een ander IP connect. Hierdoor is het voor hun ook eigenlijk niet te controleren. Wat wel kan is dat een account meer dan 20 uur per dag gebruik wordt, dat zou wel verdacht zijn.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:34:
Hmm, begrijpelijk standpunt van Blizzard, maar als ik in het weekend bij mn ouders ben en ik wil daar WoWen met mijn eigen account, is dat dan ook verboden? (als ze dit controleren lijkt dat hetzelfde als account-sharing, nl 2 ip's op 1 account...)
zowizo zouden ze het op IP's niet kunnen controleren vind ik, je IP adres blijft ook niet altijd gelijk..Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:34:
[...]
Hmm, begrijpelijk standpunt van Blizzard, maar als ik in het weekend bij mn ouders ben en ik wil daar WoWen met mijn eigen account, is dat dan ook verboden? (als ze dit controleren lijkt dat hetzelfde als account-sharing, nl 2 ip's op 1 account...)
Verwijderd
Dat laatste heb ik ook getest.., vanochtend ff bij een huisgenoot ingelogd die het spel samen met mij gekocht heeft (gister).., moest nieuw profiel aanmaken etc.., dus mijn eigen character kwam niet naar voren!Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:34:
[...]
Plus dat hij zijn character nu ineens kwijt is! Op mn eigen pc heb ik de mijne nog wel gewoon..
Niet erg als je het maar 3 uurtjes gespeeld hebt..,
Verwijderd
Oh, ik kan namelijk wel gewoon onder mijn account met mijn bestaande char inloggen bij mn ouders, dus dat kan wel gewoon!Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:43:
[...]
Dat laatste heb ik ook getest.., vanochtend ff bij een huisgenoot inglogd die het spel samen met mij gekocht heeft (gister).., moets nieuw profiel aanmaken etc.., dus mijn character kwam niet naar voren!
Plus dat hij zijn character nu ineens kwijt is! Op mn eigen pc heb ik de mijne nog wel gewoon..
Heb m gewoon geinstalleerd, opgestart > user + pass ingevoerd en hop, daar was mn lvl 30 Tauren Warrior genaamd Treag
Vraag me alleen af of t toegestaan is...
Onmogelijk, wanneer jij met je -eigen- gegevens ergens anders inlogd dan moet je gewoon je eigen chars te voorschijn zien komen. Weet je zeker dat je wel de juiste realm geselecteerd hebt?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:43:
[...]
Dat laatste heb ik ook getest.., vanochtend ff bij een huisgenoot ingelogd die het spel samen met mij gekocht heeft (gister).., moest nieuw profiel aanmaken etc.., dus mijn eigen character kwam niet naar voren!
Heb je toch echt iets verkeerd gedaan. Ik kan gewoon met m'n account inloggen vanaf een compleet andere locatie. Tijdens de beta heb ik ook een account geshared met een guildgenoot van me, en dat ging zonder problemen. Behalve dat ik er vanaf geboot werd als hij connecte.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:43:
Tuurlijk is dat toegestaan.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:44:
Vraag me alleen af of t toegestaan is...
[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 02-03-2005 14:47 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat ze bij account sharing je account blokkeren, hoe willen ze dan onderscheid maken in iemand die account shared, en iemand die op n andere PC soms ook speelt? Er gebeurt in principe hetzelfdeHydra schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:46:
[...]
Heb je toch echt iets verkeerd gedaan. Ik kan gewoon met m'n account inloggen vanaf een compleet andere locatie. Tijdens de beta heb ik ook een account geshared met een guildgenoot van me, en dat ging zonder problemen. Behalve dat ik er vanaf geboot werd als hij connecte.
[...]
Tuurlijk is dat toegestaan.

Lekker lullig als jij door de weeks op een militaire basis zit te spelen en in het weekend thuis...Hydra schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:28:
[...]
Nee, dat mag dus absoluut niet. Er is al meerdere malen gemeld dat het delen van je account met een andere persoon verboden is, en als ze erachter komen je je account kwijt bent. De kans dat ze erachter komen is natuurlijk bijzonder klein, maar het mag dus *niet*.
[...]
Oh! Leuk! welke guild zit je in?
Zal dus wel meevallen, zoals alle andere replies hierop.
Ik denk dat je in de war zit met je account aan iemand anders geven c.q. verkopen dat de account billing info van naam etc verandert.
Zoals ik al zei, de kans dat ze erachter komen is ongeveer 0. Het is alleen verdacht als een account gemiddeld 20+ uur per dag in gebruik is.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:48:
Ik neem aan dat ze bij account sharing je account blokkeren, hoe willen ze dan onderscheid maken in iemand die account shared, en iemand die op n andere PC soms ook speelt? Er gebeurt in principe hetzelfde
Jezus. Lezen is ook een vak he? Ik zei al dat het prima toegestaaan is vanaf verschillende IPs te connecten. Maar verschillende Blizzard officials, waaronder Thundgot, hebben al gemeld dat het verboden is je account te DELEN. OOK is het verboden je account te VERKOPEN. Maar dit zijn 2 VERSCHILLENDE dingen.Kaap schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:50:
Lekker lullig als jij door de weeks op een militaire basis zit te spelen en in het weekend thuis...
Zal dus wel meevallen, zoals alle andere replies hierop.
Ik denk dat je in de war zit met je account aan iemand anders geven c.q. verkopen dat de account billing info van naam etc verandert.
[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 02-03-2005 14:53 ]
Ja idemPoweRoy schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:06:
gisteren bij comcol besteld omdat ze daarnog hebben naar nog geen mailtje dat order is opgenomen, alleen comfirmatie mail
Ik heb 1 mail gehad, waarin ze zeggen dat die binnen 2 dagen meestal verstuurt wordt, dus ik ben benieuwd
En in het begin zal je alone moeten werken omdat iedere race zijn eigen startpunt heeft en dus ergens anders begint.
En nog een vraag mbt de priest, je kan kiezen dwarf, human of night elf.
Heeft het veel effect als je bijvoorbeeld een dwarf pakt ten opzichte van een human of elf.
Ik heb wel een http://www.worldofwar.net/characters/priest/index.php overzicht gevonden van de attributes per race maar wordt daar nog niet echt wijs uit. 1 maand mmorpg ervaring met sw galaxies en heb maplestory gespeeld maar dat is weer totaal anders.
[ Voor 29% gewijzigd door KraveN op 02-03-2005 15:04 ]
Prima team. Je hebt een tank, een secondary tank (warlock), een healer en 2 damage dealers. Daarnaast kunnen 2 van de 5 spelers nog rezzen ook. Bovendien kan de warlock healing stones maken. Prima group.KraveN schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:57:
Zodra ik en nog 4 andere het spel hebben zullen we ook WoW gaan spelen. We hebben al een beetje rondegekeken wat voor race en class we zullen worden. tot nu toe zal het mage, rogue,warlock,priest en een warrior zijn. Het is de bedoeling dat we samen alles gaan doen quest en dergelijke. Houden dus via Teamspeak contact. Alleen nu vroeg ik me af is dit wel een goede combinatie van characters. Misschien iemand tips
Hoeft niet, het is dus afhankelijk van welke race je kiest. Als er nightelfs tussen zitten wordt het wat lastig, maar humans, dwarfs en gnomes kunnen makkelijk in mekaars startgebieden komen. Night elves is lastiger, maar met level 5 ofzo is het zeker te doen. Je gaat een paar keer dood, maar dat boeit nietKraveN schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:57:
En in het begin zal je alone moeten werken omdat iedere race zijn eigen startpunt heeft en dus ergens anders begint.
alvast een character uitstippelen!!!
LEZEN is ook een vak want iedereen wijst je erop dat delen en vanaf meerdere IP's spelen niet uit elkaar te halen is. Ze kunnen delen wel verbieden maar ze kunnen er niks aan doen dus lijkt me sterk dat ze delen ook verbieden.Hydra schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:51:
[...]
Zoals ik al zei, de kans dat ze erachter komen is ongeveer 0. Het is alleen verdacht als een account gemiddeld 20+ uur per dag in gebruik is.
[...]
Jezus. Lezen is ook een vak he? Ik zei al dat het prima toegestaaan is vanaf verschillende IPs te connecten. Maar verschillende Blizzard officials, waaronder Thundgot, hebben al gemeld dat het verboden is je account te DELEN. OOK is het verboden je account te VERKOPEN. Maar dit zijn 2 VERSCHILLENDE dingen.
Als ze dat gezegd hebben dan hebben ze wel een erg domme uitspraak gedaan.
Dat het niet uit elkaar te halen is en dus zo goed als niet te detecteren, wil nog niet zeggen dat het mag.Kaap schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:31:
[...]
LEZEN is ook een vak want iedereen wijst je erop dat delen en vanaf meerdere IP's spelen niet uit elkaar te halen is. Ze kunnen delen wel verbieden maar ze kunnen er niks aan doen dus lijkt me sterk dat ze delen ook verbieden.
Als ze dat gezegd hebben dan hebben ze wel een erg domme uitspraak gedaan.
Je mag je account officieel niet delen, maar ja.. zolang je er niet over op loopt te scheppen is er niemand die het hoeft te weten natuurlijk.
Verwijderd
In de sloot exact voor Callina's Winery ligt een lvl ?? Sewer Beast in het water
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Volgens thottbot is 'ie nog tameable ooktranztaz schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:19:
Mensen!!! Als je een hoog level hebt en je wilt wat te doen hebben in Stormwind?
In de sloot exact voor Callina's Winery ligt een lvl ?? Sewer Beast in het waterToevallig gezien
))
Installeer een fatsoenlijke plugin en vertel welk level die echt is.. want kan net zo goed lvl 20 zijn (weet niet welk level jij bent natuurlijktranztaz schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:19:
Mensen!!! Als je een hoog level hebt en je wilt wat te doen hebben in Stormwind?
In de sloot exact voor Callina's Winery ligt een lvl ?? Sewer Beast in het waterToevallig gezien
))
edit: zelf maar even opgezocht: lvl 50+.. ziet er uit als een witte (deviate) croc?
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 02-03-2005 16:36 ]
Verwijderd
En voor de mensen die zich nog niet verdiept hebben in de wondere wereld van de Interface Customization hier maar ff de link naar die AddOn: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=229Bosmonster schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:33:
[...]
Installeer een fatsoenlijke plugin en vertel welk level die echt is.. want kan net zo goed lvl 20 zijn (weet niet welk level jij bent natuurlijk).
edit: zelf maar even opgezocht: lvl 50+.. ziet er uit als een witte (deviate) croc?
valt wow'n op een zaterdag van 09:00 tot 04:00 onder extreme uren?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:59:
Heb meerdere malen meegemaakt dan iemand's account gebanned is (Temp, welliswaar) voor account sharing in de beta. Ja ze controleren hier streng op, echter als je gewoon van 2 verschillende ip's connect en geen extreme uren maakt is er niks aan de hand.
Verwijderd

ik weet natuurlijk ook niet de precieze manier waarop blizz controleert
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 16:42 ]
8 uur, vanaf IP A op character X, dan 8 uur vanaf IP B op character Y, en dan 8 uur vanaf IP C op character Z spelen duidt volgens mij op account sharingVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:42:
Een dag niet natuurlijk, 2 weken op een rij wel
ik weet natuurlijk ook niet de precieze manier waarop blizz controleert
Verwijderd
wat ik uit de mail begrijp blijft het daar ook bij..PoweRoy schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:06:
gisteren bij comcol besteld omdat ze daarnog hebben naar nog geen mailtje dat order is opgenomen, alleen comfirmatie mail
Zojuist ontvingen wij uw bestelling via onze website. We gaan deze order zo snel mogelijk verwerken.
Mochten wij nog vragen of mededelingen hebben - bijvoorbeeld over de beschikbaarheid van de door u bestelde producten - dan nemen wij contact met u op. In de meeste gevallen echter leveren wij direct uit voorraad, binnen een of twee werkdagen, via TPG Post.
Als u na een week nog niets ontvangen heeft en ook geen bericht van ons heeft gehad, dan verzoeken wij u dit te melden aan
Gister bij comcol besteldNog beperkt voorradig!
Ik zie dat je hem gisteravond direct besteld hebt, dus je bent nog op tijd
met je bestelling.
Ze hadden em gelukkig nog en krijg em morgen binnen volgens hun
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Azerothian Kings heetie volgensmij...Hydra schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:28:
[...]
[...]
Oh! Leuk! welke guild zit je in?
Welke guild zit jij?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 17:49 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
The Templar Order. Mijn main heet Nalya trouwensVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:48:
Azerothian Kings heetie volgensmij...
Welke guild zit jij?
moet je geen pvp doenOkyah schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:55:
Pfff, sommige spelers zijn ECHT vermoeiend. Blijven ze gewoon met een groep staan bij een camp waar je quests kan halen en brengen en iedereen die er komt wordt gekilled. Nja, nu gaat dat quests brengen/halen dus niet meerDit is toch niet de bedoeling van PvP? Dit is gewoon pesten, een beetje mensen van de quests afhouden
gister stonden we met zijn 3en in ratchet (barrens) even een quest te completen komt de boot vanuit bootybay (denk dattie daar vandaan komt hoor) eraan met 10 humans erop (allemaal rond lvl23~25) en allemaal pvp enabled, eerst even aangekeken wat ze gingen doen, daarna maar voor de lol even aangevallen, hahaha allemaal lijkjes op de dock en een paar in het water
2 bootjes daarna kwam de rest van de raid eraan
ik vin PvP best wel leuk (speel op PvE server) maar wel voor af en toe, niet constant.... maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen smaak
Klopt ik had hem gisteren bestelt en had ook alleen die mail gehad en vond het verwarrend.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:25:
[...]
wat ik uit de mail begrijp blijft het daar ook bij..
Zojuist ontvingen wij uw bestelling via onze website. We gaan deze order zo snel mogelijk verwerken.
Mochten wij nog vragen of mededelingen hebben - bijvoorbeeld over de beschikbaarheid van de door u bestelde producten - dan nemen wij contact met u op. In de meeste gevallen echter leveren wij direct uit voorraad, binnen een of twee werkdagen, via TPG Post.
Als u na een week nog niets ontvangen heeft en ook geen bericht van ons heeft gehad, dan verzoeken wij u dit te melden aan
Dus telefoontje gepleegd en ik krijg hem morgen binnen
Mjah, hoor ik meer maar vind ik onzin
En ja, de :Ps waren gratis
Alone at last
Just nostalgia and I
Dude, ik werd (en nog steeds) de hele tijd gekilled door veel hogere level hordes.Okyah schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:18:
[...]
Mjah, hoor ik meer maar vind ik onzinHet is een spel, het gaat er om dat iedereen er plezier aan beleeft. En een keertje iemand doodmaken is best ok
maar wachten bij een camp en iedereen daar doodmaken, hoe vaak ze er ook komen > dat noemen ze nou lame
En van achteren aanvallen of van een afstand met een spell terwijl je druk bezig bent met NPCs is ook weinig sportief. Dat hoort ook bij spellen, he > sportiviteit. Waarom merk ik daar dan afentoe zo weinig van....?
En ja, de :Ps waren gratis
Vandaag was ik het zat en ben ik in mijn ééntje naar Silverpine forrest gegaan en heb daar in mijn ééntje een stuk of 10/15 hordes gekilled (waaronder mensen van Ravenblood) en dat deed me erg goed!
[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 02-03-2005 18:35 ]
Worden dit soort dingen niet als cheat gezien bij blizzard?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:38:
[...]
En voor de mensen die zich nog niet verdiept hebben in de wondere wereld van de Interface Customization hier maar ff de link naar die AddOn: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=229
Zo'n afreageeractie kan wel
Mjah, veel mensen worden er echt kwaad/chag van. Ik laat het lekker los

Maarja, mensen die dit wel leuk vinden (onsportief spelen), ga vooral zo door. Want het is echt koel!!!222
...
Stakkers

Wat wel weer grappig was > Vanmiddag in Darkshire zaten er een paar Horde (lvl 40 ofzo) op een dak van een huis
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ik heb vanmiddag (eind van de middag) gebeld met ComCol, ze hadden er nog een aantal. En ik heb dus meteen besteldVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:25:
[...]
wat ik uit de mail begrijp blijft het daar ook bij..
Dus iedereen die eerder dan mij heeft besteld zal hem vanzelf wel krijgen denk ik.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
-Als ik bij de bank zo'n extra bagslot koop. Moet je daar dan ook daadwerkelijk een bag in plaatsen om er gebruik van te kunnen maken? Dus je koopt een bagslot, plaatst er een 8 bag in en dan kan je 8 extra items in de bank stallen?
-Ik ben een Night Elf Hunter, heb ik iets aan de shredder operating manuals? Ik heb er nu 4 op de bank staan, maar ik heb ergens opgevangen dat die alleen voor de hordes nuttig zijn.
Ja, je moet er nog wel een bag in doen voor je die ruimte kunt gebruiken.UltraR-pc schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:55:
-Als ik bij de bank zo'n extra bagslot koop. Moet je daar dan ook daadwerkelijk een bag in plaatsen om er gebruik van te kunnen maken? Dus je koopt een bagslot, plaatst er een 8 bag in en dan kan je 8 extra items in de bank stallen?
't Questje wordt gegeven door een Orc iets buiten splintertree, dus ik denk Horde only. Je zou even Thottbot kunnen checken of er ook een quest voor Alliance is die die manual pages nodig heeft.-Ik ben een Night Elf Hunter, heb ik iets aan de shredder operating manuals? Ik heb er nu 4 op de bank staan, maar ik heb ergens opgevangen dat die alleen voor de hordes nuttig zijn.
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
Verwijderd
En ik maar denken dat er weinig NL-ers op Argent Dawn zitten, valt me mee.Hydra schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:09:
[...]
The Templar Order. Mijn main heet Nalya trouwens
Mn naam is trouwens Gusdorn (domme naam ja, maar is opgelegd door de GM

Wat was je "orginele" naam?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:17:
[...]
En ik maar denken dat er weinig NL-ers op Argent Dawn zitten, valt me mee.
Mn naam is trouwens Gusdorn (domme naam ja, maar is opgelegd door de GM)
Hehe, hoezo opgelegd? Had je eerst "DS-N!TRO" dan?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:17:
[...]
Nouja, mensen blijven IC, dus je zult het niet snel doorhebben dat ze NL zijnVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:17:
R0N1N ofzo
over die croco: ik zag em twee weken geleden een keer, ging er voor de lol naartoe, en hij deed maar 500 critical
heb em daarna niet meer gezien
[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 02-03-2005 20:15 . Reden: smilie mislukt :) ]
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Vandaag is hieraan abrupt een einde gekomen, Bianca is overleden.
Hier is ze nog in leven:

*RIP*

*RIP2*

🌞🍃
Betekent dit nou dat je je account moet verwijderen om een andere betaalmethode (in mijn geval een ander CC nummer) wilt gebruikenTo change your subscription method, please follow these steps:
1. Go to your account administration page at: http://www.worldofwarcraft.com/account
2. Choose to cancel your current subscription.
3. Once your current subscription expires, you can then choose whichever new subscription (and payment method) you would like to use in the future.

Verder kan ik ook niet meer inloggen op de site:
En op de realm log ik netjes in de met hetzelfde user/passSorry, you entered an invalid username or password. Please try again.

Blizzard is wel matig bezig met ondersteunende activiteiten moet ik zeggen hoor.. qua game niets mis mee maar dit is wel erg slecht.
[ Voor 23% gewijzigd door The Legend op 02-03-2005 21:22 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
dat staat ook op hun frontpage dat ze het gewoon te druk is om fatsoenlijk support te kunnen leverenThe Legend schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:20:
Blizzard is wel matig bezig met ondersteunende activiteiten moet ik zeggen hoor.. qua game niets mis mee maar dit is wel erg slecht.

Ik heb nu een scope, maar krijg hem met geen mogelijkheid op mijn geweer.
Dit zal niet de bedoeling zijn en word niet aangemoedigd door blizzard iigFragNeck schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:35:
[...]
Worden dit soort dingen niet als cheat gezien bij blizzard?
Laten we hopen van nietThe Legend schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:20:
Betekent dit nou dat je je account moet verwijderen om een andere betaalmethode (in mijn geval een ander CC nummer) wilt gebruiken![]()

Ik heb ook iemand anders z'n CC gebruikt om te reggen (heb nu een eigen CC).
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Een gigantische poster van de kaart, die ik aan de muur boven m'n monitor zou kunnen hangen... dat zou echt handig zijn, en ziet er ook nog 's vrij cool uit
Zoals iets eerder in dit topic vermeld heb ik problemen (gehad) met mijn account. Ik kon in eens niet meer inloggen. Nu heb ik ze vandaag even gebeld rond een ur of 6 en na 2! minuten wachten kreeg ik een aardige meneer aan de lijn die mij in zijn beste engels hielp met het reactiveren van mijn account.Raz- schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:32:
[...]
dat staat ook op hun frontpage dat ze het gewoon te druk is om fatsoenlijk support te kunnen leverenanders moet je ff solliciteren
http://wow-europe.com/en/
Toen vroeg ik hem of het bij Blizz bekend was dat de account pagina's niet bepaald werken zoals ze zouden moeten. Hij wist mij te vertellen dat dit inderdaad zo was en dat men daar nu dus het erg druk mee heeft bij de telefonische helpdesk. Wat ik dus zou doen als je probs hebt met je account bellen.. dat helpt veel beter dan email
nee dit beteken dat je je subscription >> abbonnement << verwijdert. Je account / key plus chars blijven bestaan. Als je dan een nieuwe betaalmethode kiest dan heb je alles weer. Dat is althans wat ik uit de website en andere info opmaakThe Legend schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:20:
Betekent dit nou dat je je account moet verwijderen om een andere betaalmethode (in mijn geval een ander CC nummer) wilt gebruiken![]()
[ Voor 22% gewijzigd door Webgnome op 03-03-2005 00:02 ]
Rechterklikken op de scope en dan links op je geweer.niQ2001 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:17:
Hoe kan ik een scope op een gun krijgen?
Ik heb nu een scope, maar krijg hem met geen mogelijkheid op mijn geweer.
Printen maarTangLeFuzZ schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 23:53:
Weet je wat ik graag zou willen hebben?
Een gigantische poster van de kaart, die ik aan de muur boven m'n monitor zou kunnen hangen... dat zou echt handig zijn, en ziet er ook nog 's vrij cool uit
[ Voor 5% gewijzigd door Thralas op 03-03-2005 00:12 ]
Edit; wat is/doet die Maelstrom draaikolk nou eigenlijk precies, vroeg ik me af...?
Is dat nog een zone van betekenis, of..?
[ Voor 34% gewijzigd door TangLeFuzZ op 03-03-2005 00:20 ]
Verwijderd
TangLeFuzZ schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 23:53:
Weet je wat ik graag zou willen hebben?

plaatjes: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6
edit - d'oh te laat
Interesant stukje, zal het onthouden voor volgende instant !silentsnake schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:29:
Btw, ELKE priest MOET dit lezen. Prachtig stuk leesvoer. Dit is een complete analyse over healen en de aggro dat het genereerd.
http://forums.worldofwarc...68148&p=1&tmp=1#post68148
Oh en elke andere player die een priest te vriend wilt houden zou dit moeten lezen:
http://forums-en.wow-euro...t=1813&p=1&tmp=1#post1813
Wat ik me eigenlijk een beetje afvroeg. heb zo snel de beschrijving van de priest doorgelezen
maar mijn conclusies : zeer goed in healen. zeer fragiel, geen armor. en weinig echte spels met "stopping power" (kan het natuurlijk compeel fout hebben). Maar hoe kun je dan in hemelsnaam solo een quest doen ?
Lol leuke plekKoetjeboe schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:31:
Gister massive gevechten tussen horde en alliance in ashenvale. Kunt wel merken dat horde wat meer diehard is, alliance was vaak in de meerderheid maar durfden vaak niet echt aan te vallen. En sommige mensen snapten na 10x nog niet dat warlock instant dots heeft dus dat je niet veilig zit als je maar heel even in en uit zijn bereik loopt
En ashenvale is wel leuke plek, vooral south van astranaar...als je dood gaat is het kerkhof vlakbij en ben je zo terug in de actie
ben er gister "per ongeluk als lvl20 warrior terecht gekomen. heb splinter tree post met moeite (en 3 keer doodgaan) gehaald. (1 keer achten een lvl28 enemy langs gesneaked
maar wist niet hoe snel ik terug moest vliegen !
wel zeer mooi kwa graphics trouwens !
Je kunt zoveel chars maken als je wilt (denk ik, iig stuk of 10) op zoveel servers als je wilt.MrVegeta schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:19:
bliz kan niet zien (en boeit het ook niet) wie er speelt. je kunt alleen niet tegelijk inloggen.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
ohDataBeest schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:09:
Vaak als ik langs de Undercity of Brill loop kwam ik een konijntje tegen. Ik begon met het konijntje een band te krijgen, ik gaf haar zelfs een naam (Bianca). We flirte en zwaaide op ten duur regelmatig.
Vandaag is hieraan abrupt een einde gekomen, Bianca is overleden.
Hier is ze nog in leven:
[afbeelding]
*RIP*
[afbeelding]
*RIP2*
[afbeelding]
![]()
ik leef met je mee
Heb zelf al eens geprobeerd een squirrel te tamen, maar dat mocht niet baten
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
bliz kan niet zien (en boeit het ook niet) wie er speelt. je kunt alleen niet tegelijk inloggen.
50 max in totaal
dat je zo makkelijk quests kan vinden ?
Euh makkelijk quests kan vinden? Iederee malloot die een quest heeft, heeft een geel uitroepteken boven zijn hoofd en als je bij hem/haar iets in kunt leveren staat daar een vraagteken voor in de plaats.BitByter schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 08:49:
Is er eigenlijk een soort quest locator mod ofzo?
dat je zo makkelijk quests kan vinden ?
Verwijderd
Inderdaad. Die vraag is meer eentje uit luiheidWebgnome schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:00:
[...]
Euh makkelijk quests kan vinden? Iederee malloot die een quest heeft, heeft een geel uitroepteken boven zijn hoofd en als je bij hem/haar iets in kunt leveren staat daar een vraagteken voor in de plaats.
herkenbaar.. en als je zegt read your questlogs dan ja..Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:22:
[...]
Inderdaad. Die vraag is meer eentje uit luiheid. Sommige mensen zijn zelfs te lui om quests nauwkeurig te lezen, of uberhaupt zelf te zoeken ernaar. Meteen een /1Where can I find .... om maar vooral geen moeite te doen iets te vinden. Ik ben momenteel ook op zoek naar een quest, maar geef het nog een uurtje of zo, persoon is kwestie is kennelijk toch ergens anders. Ik geef ze online vaak wel de richting aan, maar dan komt er weer een rits van antwoorden die meteen de plek in kwestie aangeven .... zelf denken is er niet meer bij kennelijk.
ja dat vidnt ik nu ook, ik ben al 3 dagen aan t zoeken naar een goede plaats om te lvlen en quests te doen. Ik kan gisteren niet eens in de buurt van het hunters camp in stranglethorn komen want er stond een lvl 46 met zijn vriendjes iedereen te killen en kon niet eens een q krijgen.Okyah schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:55:
Pfff, sommige spelers zijn ECHT vermoeiend. Blijven ze gewoon met een groep staan bij een camp waar je quests kan halen en brengen en iedereen die er komt wordt gekilled. Nja, nu gaat dat quests brengen/halen dus niet meerDit is toch niet de bedoeling van PvP? Dit is gewoon pesten, een beetje mensen van de quests afhouden
Daarnaa naat southshore gegaan, daar 2 quests gehaald, wil ik ze gaan inleveren zit heel de inn vol met lvl 50+ horde, die daar > 30 min bleven, maar weer terug gevlogen naar IF en uitgelogged. Kijk vindt zelf ook dat zo af en toe een raid wel leuk is maar je moet wel gewoon nog kunnen lvlen vindt ik ! ben in 3 dagen 1 lvl geupped dat schiet toch niet op..
Of doe ik iets verkeerd? iemand nog tips hoe hier mee om te gaan?
Vriendjes meenemen en gaan vechten? Het idee achter pvp is toch dat het oorlogsaspect wat meer naar boven komt. Het is niet leuk, en volgens mij ook niet bedoeling, maar het is een gevaar van pvp.SiNisTrAD schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:30:
[...]
ja dat vidnt ik nu ook, ik ben al 3 dagen aan t zoeken naar een goede plaats om te lvlen en quests te doen. Ik kan gisteren niet eens in de buurt van het hunters camp in stranglethorn komen want er stond een lvl 46 met zijn vriendjes iedereen te killen en kon niet eens een q krijgen.
Daarnaa naat southshore gegaan, daar 2 quests gehaald, wil ik ze gaan inleveren zit heel de inn vol met lvl 50+ horde, die daar > 30 min bleven, maar weer terug gevlogen naar IF en uitgelogged. Kijk vindt zelf ook dat zo af en toe een raid wel leuk is maar je moet wel gewoon nog kunnen lvlen vindt ik ! ben in 3 dagen 1 lvl geupped dat schiet toch niet op..
Of doe ik iets verkeerd? iemand nog tips hoe hier mee om te gaan?
Dit topic is gesloten.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan