Dit is zo vaag dan in het 193P topic:
Ik zelf ben er heel tevreden over. Ik heb zelf geen last van ghosting, maar ik denk dat het heel persoonlijk is of je dat nu wel of niet op een scherm ziet. Ik zie het in ieder geval niet en ben er tevreden over (sommige reviewers zeggen het wel te zien).
Ik speel er niet al teveel games mee, maar ik heb tot nu toe UT 2004 en Far Cry ff gespeeld en het ziet er gewoon perfect uit. Geen klachten whatsoever.
Overigens heb ik 'm nog niet eens aangesloten via de meegeleverde DVI kabel.
En ook op Anandtech wordt er niets over vermeld
http://www.anandtech.com/...s/showdoc.aspx?i=2024&p=8
En nog iemand in het 193P topic:
Wat betreft het gamen, ik heb deze uitgeprobeerd: Warhammer: Dawn of war, NFS Underground, Painkiller, Counter-Strike, Rome: Total War, Doom III, C&C Zero Hour. Elke game speelt echt uitstekend, je merkt echt weinig verschil met een CRT. Alleen bij Counter-Strike merk ik ghosting, maar de andere games doen het uitstekend.
Maarja zoals gezegd ik moet het gewoon zelf zien
Ik snap zelf ook niet waarom er zo weinig S-IPS panelen zijn, is gewoon lastig te vinden

TN bestaat natuurlijk wel al het langste en is denk ik het goedkoopste te produceren, Samsung had ervoor gekozen om een eigen standaard te beginnen PVA en wellicht is dit ook voor hen goedkoper ivm patenten etc. Misschien is S-IPS het nieuwste type

maar het lijkt uit de theoretische achtergrond van XBitlabs dat S-IPS de beste panels zijn voor allround en voor pro grafische editting... het enige echte nadeel is de eventuele paarse gloed en laag contrast (gelijk aan TN panels)
[
Voor 20% gewijzigd door
n00bs op 14-03-2005 18:40
]