Ik heb de Aldi 19" 8ms!
zit er nu achter... hij is beetje grijs/zilver/wit... niet helemaal standaard wit dus... best mooi eigenlijk.
Er komt een vrij DIKKE kabel uit, met als uiteinde 2 kabeltjes waarvan 1 DVI stekker en 1 analoog, uit het DVI stekkertje loopt dan weer een dun kabeltje voor de speakers.
Helaas heb ik geen DVI aansluiting... dus gebruik de analoge.
Dit is mijn eerste tft dus kan niet echt vergelijken... de kijkhoek is prima in orde (170 graden, staat op de doos, klopt met wat er op de ALDI site stond)... ik kan er hardstikke scheef op kijken... totdat ik achter het scherm zit en niks meer zie
ik heb nog geen spellen of films geprobeerd... maar op het eerste gezicht.. prima scherm!
Ik vind wel dat standaard het contrast een beetje laag staat ingesteld, dus die heb ik ietsjes hoger gezet... maar nu ik poosje bezig ben denk ik dat het toch weer te fel is... standaard was maybe toch wel goed.
Het scherm stelt zich verder automatisch aan aan de resolutie... zodat het scherm gevuld is.. .Het menuutje heeft ook de Ned. taal, de icoontjes van het menu staan in een ovalen rondje... misschien dat iemand dat bekend voorkomt?
De knopjes vind ik erg mooi... je ziet alleen MENU, DOWN, UP, AUTO. Onder de rand zitten vervolgens de knopjes (dunne balkjes)
En naast AUTO vervolgens een erg klein Ledje (een puntje, blauw als hij aan is en donkeroranje ofzo als hij in standby is--> ben blij datie dan niet fel gaat knipperen).
btw waar lezen jullie verschillende specs? Wat op de aldi site stond klopt gewoon.
Oja een oom van mij had de oude 17 inch 25ms vorig jaar gekocht... ik vond dat een erg slecht scherm... als je aant lezen was en verder scrollde kon je niet meer lezen... verder niet erg scherp en gewoon niet prettig...
Deze is daar totaal niet mee te vergelijken!
Oja, bij de Aldi in A'veen was hij in een half uur ofzo uitverkocht...
[
Voor 3% gewijzigd door
Jazco2nd op 17-03-2005 13:20
]