Punica- schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:05:
[...]
Hoi,
Het klopt dat die topics vol stonden met rotzooi, dat kwam ook omdat onze klanten basis toen zo verschrikkelijk hard groeide, dat konden we gewoon niet aan, en daarom liep 1 en ander de soep in. Nu kunnen we dat wel aan en is de situatie dan ook anders.
Je bent in elk geval over dit gedeelte wel eerlijk. Ik kan me verder ook niet voorstellen dat eweka een compleet onbruikbare dienst is. Dan zouden er namelijk helemaal geen positieve verhalen te lezen zijn.
Ik heb het gevoel dat alle zaken die bij eweka gebeuren heel erg tegen het licht worden gehouden. Er is ook een persoon geweest die een nogal onhandige uitspraak gedaan heeft over wat je mag en kan verwachten. Dat is vrij stom / ongelukkig geweest en dat krijg je nu als dienst keer op keer op je neus en eerlijk gezegd vind ik dat wel nogal kinderachtig en trollerig, om voor een zo'n stommiteit gelijk een complete dienst af te plassen...
Overigens heeft kpn dit in zijn algemene voorwaarden staan:
Indien er een storing optreedt in het functioneren van Direct ADSL, dient de storing door of
namens de Contractant zo spoedig mogelijk aan KPN te worden gemeld. Storingen worden zo spoedig mogelijk, doch in elk geval binnen twee Werkdagen nadat zij aan KPN bekend zijn geworden onderzocht, tenzij dit voor KPN binnen die termijn in redelijkheid niet mogelijk is. Een storing zal door KPN naar beste kunnen en zo snel mogelijk worden opgeheven.
Daar staat dus gewoon hetzelfde als "je hoeft niet te verwachten dat de dienst altijd 100% werkt, als het niet meer werkt dan proberen we het zo snel mogelijk weer te fixen, maar we garanderen niets". Voor dit bedrag kan je gewoon geen 100% uptime garantie eisen.
Eigenlijk exact hetzelfde als die eweka medewerker op het forum gezegd heeft, maar dan heel erg netjes geformuleerd. Die ene stomme formulering maakt niet een hele dienst ineens waardeloos, want wat daar gezegd is, geldt voor
alle usenet en internet accounts die je als consument (voor een schappelijke prijs) kan nemen...
En die gast die gebanned was, daar komt het weeeeeer.
Wat staat in de openingspost :
[...]
En toch een complete irrelevante vraag posten
Dan roep je dat toch over jezelf heen, verder is dat een incident geweest en niet meer voorgekomen.
Ik respecteer je mening ook, laten we dus gewoon maar ophouden, want dat vervuild dit topic.
Ik moet zeggen dat ik daar wel begrip voor heb. Overigens over dat "bannen", je zou giganews eens een mailtje moeten sturen met de vraag waarom je account niet zo snel is, dan wordt je ook "geband", alleen doen ze daar niet aan rechtstreekse persoonlijke communicatie.
Ik denk dat elke news provider wel problemen heeft met hun news server, de enige waar ik echt niets van problemen merk is giganews (ik heb casema, mag gratis 2mbit giganewsen, waarvoor hulde

), maar daar kosten de abonnementen ook gewoon dik 2kees zoveel als bij goedkopere aanbieders (bijna 3x zoveel als eweka).
Volgens mij is usenet serveren ongeveer het zwaarste wat je een server kan laten doen ongeveer

.
[
Voor 40% gewijzigd door
JvS op 22-04-2005 17:21
]