Betaalde newsservers met binaries [deel 4] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 39.593 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Remko schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:04:
Ik zie niet dat er bij Usenet4u ook unlimted accounts worden aangboden, komt goed uit aangezien mijn blockaccount van hun de laatste tijd er wel erg snel doorheen gaat;)

Als de kwaliteit is zoals ik gewend ben dan is dan niet verkeerd :7
Mwah als je een niet hoger lijntje dan 8MBIT tot je beschikking hebt, dan is www.newsxs.nl wel wat voor je, goedkoper zelfs als dat Usenet4u is.

Trouwens ipv dat ik ~800k p/s haalde haalde ik met een versatel abbo 950KB avg. Dus zo slecht is newsxs helemaal niet :)

Alleen maak ik ook gebruik van de service van Eweka, en is newsxs af en toe een beetje laat met het up2date van de groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Anoniem: 25324 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:32:
dat ik geweldig systeem heb, dat met 1 click download/part/extract zonder enige problemen.
Is dit een onderdeel van dat newsprogramma dat je gebruikt of heb je toevallig een tool die dit kan na het downloaden met newsleecher?

Ik download namelijk altijd met newsleecher en wil daar ook niet van afstappen, maar ik zou wel graag een programma willen dat gelijk kan parren en extracten. Aangezien je vanuit newsleecher ook programmaatjes na het downloaden kan laten activeren dacht ik: wellicht is het een plugin?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:51
Mensen voor de duidelijkheid:
<h3>In dit topic hebben we het over Usenet Service Providers. Niets meer, en niets minder. Zeker het bespreken van FTD-achtige onderwerpen is niet de bedoeling. (Op straffe van een Officiele Waarschuwing).
Géén index-sites of services dus !

Ook wensen wij op GOT geen SPAM voor producten, firma's of diensten. Speciaal voor dit topic lijkt extra aandacht op deze gedragsregel noodzakelijk.</h3>
Let daar ajb eens op!

Anoniem: 25324

Anoniem: 121633 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:30:
[...]

Doe je dat automatische part/extract stuk met ninan? of iets anders?
Ik gebruik namelijk newsleecher, maar de maker van quickpar heeft nog steeds niet de par2.dll uitgegeven. Dus kan de maker van newsleecher dit ook niet in zijn programma stoppen.

Alvast bedankt
Ik gebruikte ook newsleecher maja, programma bevat zoveel onnodige functionaliteiten... met ninan heb je ingebouwde unpar en unrar.

Het is echt gemaakt om te downloaden...

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ow lekker, nu word het wel heel gebruiksvriendelijk.. Nu komen er nog meer noobs en word het nog populairder.. * E-jey wacht op acties van brein/riaa/mpaa enz.. maja dit is eigenlijk een anderen discussie :)

Anoniem: 136269

Ik heb sinds ik Eweka heb redelijk vaak last van een uitvallende verbinding. Eerst schommelen mijn downloads tussen de 100 en 400 KB/s. En na een half uurtje ligt de hele boel plat of komen de downloads verschrikkelijk incompleet binnen.
Ik heb dit met zowel Grab-It als Newsleecher. Ook nu ligt de boel weer plat. Echt al voor de 10e keer in de afgelopen weken.
Ik zit trouwens op newsreader11.
Hebben jullie daar ook last van? Is dit een Usenetserver fout of toch niet?
Ik heb trouwens Wanadoo Family 4mbit.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:30
Ik ben altijd al tevreden geweest met newsleecher als downloadprog... heb ook al geruime tijd gewoon netjes een licentie.

verder, qua servers zit ik nogsteeds op newszilla + usenetserver + astraweb (atraweb = pbd).

En ja, ik wil er al een hele tijd iets aan gaan veranderen, usenetserver mag best veranderd worden naar giganews ofzo... misschien newshosting.

Maar geen zin. :/ :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:22:
[...]

Is dit een onderdeel van dat newsprogramma dat je gebruikt of heb je toevallig een tool die dit kan na het downloaden met newsleecher?

Ik download namelijk altijd met newsleecher en wil daar ook niet van afstappen, maar ik zou wel graag een programma willen dat gelijk kan parren en extracten. Aangezien je vanuit newsleecher ook programmaatjes na het downloaden kan laten activeren dacht ik: wellicht is het een plugin?
tip: kijk eens in het newsleecher forum! Daar zijn programma's te vinden die doen wat jij wil!

Anoniem: 25324

mja, tevreden betekent niet dat het niet beter kan : ) ik heb een hele tijd newsleecher gebruikt : )

Anoniem: 25324 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:03:
mja, tevreden betekent niet dat het niet beter kan : ) ik heb een hele tijd newsleecher gebruikt : )
Ik heb nog 1,5 jaar een licentie op newsleecher, maar ik moet zeggen dat het echt heel veelbelovend lijkt afgaande op de screenshots. Ik ga het zeker dit weekeinde even goed testen, straks gebruik ik newsleecher niet eens meer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 15:44
Ben ik de enige die niet meer kan verbinden met unlimited.newshosting.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
siet@fo2:~$ telnet unlimited.newshosting.com 119
Trying 63.218.45.254...
Connected to unlimited.newshosting.com.
Escape character is '^]'.
201 NNRP unlimited.newshosting.com (fe06-unl) Service Ready - support@newshosting.com (no posting)
Denk ut ;) Of krijg je Auth. error?

[ Voor 5% gewijzigd door Xandrios op 13-11-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Hij blijft hangen op connecting to unlimited.newshosting.com
Ik snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Even een vriend van mij gevraagd of die kon downloaden met mijn gegevens en hij doet het bij hem wel dus het zal wel aan mij liggen. Kheb geen idee waar dit aan kan liggen. Heb poort 23 helemaal open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Zie ook mijn voorbeeld ;)
siet@fo2:~$ telnet unlimited.newshosting.com 119
Trying 63.218.45.254...
Connected to unlimited.newshosting.com.
Escape character is '^]'.
201 NNRP unlimited.newshosting.com (fe06-unl) Service Ready - support@newshosting.com (no posting)
Usenet is dus poort 119, niet 23 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Wat raar, hij stond standaard op 23. Nu op 119 en hij doet het weer. Nou ja. In ieder geval bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 12:42
Bron: www.newshosting.com
Standard routing ports

port(s): 119, 23, 25, 80, 3128 routing: default (bgp)

The following ports allow you to force your packets out a particular connection of ours:

port(s): 7000 routing: ServerCentral (path1)
port(s): 8000 routing: Cogent (path1)
port(s): 9000 routing: BtN (path1)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb net een proef abbo aangevraagd bij Tweaknews. Ben benieuwd :)
Aangezien wanadoo brakke newservers heeft en ik pas over een tijd over kan op Casema die een gecapte giganews gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:17
Anoniem: 25324 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:17:
Ik gebruikte ook newsleecher maja, programma bevat zoveel onnodige functionaliteiten... met ninan heb je ingebouwde unpar en unrar.
Deze al gezien?

http://sourceforge.net/projects/sabnzbd/

Is volgens mij iets slimmer dan ninan, want hij download alleen PAR2 als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 17:51
Mr Magic schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:29:
[...]

Deze al gezien?

http://sourceforge.net/projects/sabnzbd/

Is volgens mij iets slimmer dan ninan, want hij download alleen PAR2 als het nodig is.
Dat is zeker een mooi programma. Ik gebruik het nu een paar dagen, en het is zeker niet foutloos, maar zeker bruikbaar. Het is trouwens in python geschreven (ninan in java) wat voor sommigen misschien ook wel een voordeel is. In Ninan zitten naar mijn idee wel wat minder bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Giganews maakt zijn faam wat mij betreft waar; van het weekend een bestand gedownload wat er al 59 dagen op stond :7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39

rally

Deyterra Consultancy

Gunner schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:06:
Giganews maakt zijn faam wat mij betreft waar; van het weekend een bestand gedownload wat er al 59 dagen op stond :7
No Spam intended:
Ik ben echt al een aantal jaar zwaar fan van Giganews. De compleetheid van de artikelen is echt fenomenaal en dan die waanzinnige retentie (het gebeurt me nog wel eens dat ik iets van 40-50 dagen terug zoek). Bovendien hebben ze nu ook 10 threads en een zeer nette snelheid (zit altijd tegen de max van mijn 8MBit lijn aan) En zeker voor dat bedrag (€ 20,00)
_/-\o_

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:06:
Ik toevallig vanochtend een dual dvd'tje van bijna 10 gig van 59,4 dagen oud en zonder fouten binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifGiganewsAfbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Mensen die Eweki met Giganews vergelijken zijn niet goed wijs :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwsgroepliefhebbers,

Ik heb wat gedonder met @home (klantgegevens aan andere klant gekoppeld en nu krijgen ze mij niet meer goed in de administratie). Als @home het niet snel genoeg oplost (wacht al 2 maand), dan stap ik over naar een andere provider.

Ik zat aan Xs4all te denken, iemand ervaring met de nieuwsserver van xs4all? Kan je daar alles afhalen (alle groepen net zoals bij betaalde provider) en wat is de retentie.

Ik heb momenteel giganews (alweer een half jaartje), maar dacht: xs4all is 10 euro meer in de maand aan abonnement, maar dan bespaar ik weer 20 euro op giganews ;)

Ik download trouwens wel 300 tot 400 gig in de maand, is dat een probleem bij xs4all nieuwsgroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Xs4all zou ik je niet durven zeggen, heb er geen ervaring mee. En in dit topic worden niet echt de news servers van de providers besproken, maar als je Giganews gewent bent, is alles minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Een jaar geleden gaf XS4ALL een aan grotere nieuwsgroepen niet meer door.
Ik weet niet meer welke het precies waren, maar het was voor mij een reden om voor planet te gaan.
Helaas heb je dan maar een retentie van 3~4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39

rally

Deyterra Consultancy

Ik probeer juist alles lost te koppelen van mijn provider. Dan kun je ieder van de diensten wijzigen als het niet bevalt.
Voor mijn internetverbinding heb ik TweakDSL + Casema
Voor mijn telefonie maak ik gebruik van BudgetPhone
Voor mijn usenet maak ik gebruik van Giganews.
Voor domeinregistratie(s) gebruik ik Nederhost.

Mocht ik dan naar een andere provider willen, dan ben ik vrij omdat te doen zonder gezeur dat ik diensten kwijt raak of moet gaan omzetten etc.

Als ik jou was zou ik gewoon de provider kiezen die je het beste lijkt en dan usenetdiensten elders afnemen. De kwaliteit daarvan wil nogal eens schommelen, dus als het je niet (meer) bevalt koop je die diensten gewoon ergens anders.
Zeker als je zoveel download zou ik voor een provider gaan die niet al teveel moeite heeft met die datahoeveelheid.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 14:51

Jive

MooMooMastah

xs4all doet op newszilla alle cd & dvd groepen niet iig (alt.binaries.cd* alt.binaries.dvd*)
Maar heeft daarentegen best wel een hoge retentie op mp3 groepen heb ik gemerkt.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:36

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Jawel, Jive. ;)
Sinds een maand of twee worden alle groepen gewoon doorgevoerd, meen ik.
In ieder geval "a.b.dvd.anime / a.b.dvd.anime.repost en a.b.dvd.asian" wel. Daarnaast is de retentie ongeveer 3 weken, zolang je maar nzb's gebruikt.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 30-05 09:13
Ik had de afgelopen maanden een erg prettig accountje bij Eweka waar ik in combi met mijn Versatel 20 Mbit account altijd met 5 threads tegen het plafond van 1,62 MB aan klapte. (volgens DU meter, Newsbin Pro gaf 1,55 MB aan)

Sinds enkele dagen kan ik nog 'maar' met 4 threads verbinden en haal ik die snelheid dus ook niet meer, ik weet dat Eweka zelf 4 threads max aangeeft en een verbinding van 10 Mbit maar beiden klopten dus niet echt in praktijk tot nu toe.

Nu helaas wel.

Heeft iemand hier gelijke ervaringen?

Ik weet dat ik verwend ben maar ik ga nu toch op zoek naar een ander accountje waar ik wél mijn 1,6 MB kan halen, iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb zelf geen ervaring met Eweka, maar ik weet wel dat ze absoluut geen garantie geven op snelheid/compleetheid/retentie. Eigenlijk geven ze nergens garantie op

offtopic:
post 6000 B)

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 16-11-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Nasty Nate schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:26:
Ik had de afgelopen maanden een erg prettig accountje bij Eweka waar ik in combi met mijn Versatel 20 Mbit account altijd met 5 threads tegen het plafond van 1,62 MB aan klapte. (volgens DU meter, Newsbin Pro gaf 1,55 MB aan)

Sinds enkele dagen kan ik nog 'maar' met 4 threads verbinden en haal ik die snelheid dus ook niet meer, ik weet dat Eweka zelf 4 threads max aangeeft en een verbinding van 10 Mbit maar beiden klopten dus niet echt in praktijk tot nu toe.

Nu helaas wel.

Heeft iemand hier gelijke ervaringen?

Ik weet dat ik verwend ben maar ik ga nu toch op zoek naar een ander accountje waar ik wél mijn 1,6 MB kan halen, iemand ideeen?
Hoi,

Ik kan dit verklaren (werk bij Eweka). we hebben vorige maand getest met 8 threads ipv 4 en een ongelimiteerde snelheid (niet aangekondigd, aangezien er al genoeg mensen veel te veel connecties proberen te maken).

Echter dit bracht de nodige problemen met zich mee, waardoor de snelheid en het aantal threads weer gelimiteerd is.
Je kunt nu 10Mbit/sec halen verdeeld over 4 threads, in de toekomst kan het best zijn dat de limiet er weer af gehaald gaat worden, maar daar kan ik nu niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

een advies voor de mensen

GIGANEWS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dank voor deze nuttige en vooral ook goed onderbouwde bijdrage! :/

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 30-05 09:13
Punica- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:26:
[...]

Hoi,

Ik kan dit verklaren (werk bij Eweka). we hebben vorige maand getest met 8 threads ipv 4 en een ongelimiteerde snelheid (niet aangekondigd, aangezien er al genoeg mensen veel te veel connecties proberen te maken).

Echter dit bracht de nodige problemen met zich mee, waardoor de snelheid en het aantal threads weer gelimiteerd is.
Je kunt nu 10Mbit/sec halen verdeeld over 4 threads, in de toekomst kan het best zijn dat de limiet er weer af gehaald gaat worden, maar daar kan ik nu niets over zeggen.
Dan zal dit mijn laatste maand bij Eweka worden denk ik want ik ben gewend geraakt aan de maximale snelheid van mijn provider te halen en dat lukt nu niet meer bij jullie.
Eens even kijken welke andere alternatieven er zijn !

Bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:24
pven schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:32:
[...]

Dank voor deze nuttige en vooral ook goed onderbouwde bijdrage! :/
Dat is inderdaad een nuttige bijdrage :)

Ik verwerp hem echter graag, ik ben een paar maanden lid geweest van Giganews, en het bevalt perfect. Ik had een 25 Gigabyte abonnement voor rond de 11 euro. Nu echter 2 weken lid van tweaknews en dat werkt eigenlijk net zo goed voor mij. 7,95 en nu onbeperkt downloaden. Deze verbinding eigenlijk alleen voor grote bestanden via NZB. Wellicht dat Giganews voordelen bied als je wilt lezen in groepen, maar daarvoor voldoet mijn supernews verbinding via Demon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jopie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:52:
[...]

Dat is inderdaad een nuttige bijdrage :)

Ik verwerp hem echter graag, ik ben een paar maanden lid geweest van Giganews, en het bevalt perfect. Ik had een 25 Gigabyte abonnement voor rond de 11 euro. Nu echter 2 weken lid van tweaknews en dat werkt eigenlijk net zo goed voor mij. 7,95 en nu onbeperkt downloaden. Deze verbinding eigenlijk alleen voor grote bestanden via NZB. Wellicht dat Giganews voordelen bied als je wilt lezen in groepen, maar daarvoor voldoet mijn supernews verbinding via Demon prima.
Als je weinig download (zoals in jouw geval), dan is giganews inderdaad niet de juiste keuze.

Maar dat tweaknews is wel erg goedkoop en 30 dagen retentie? Niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ze hebben allemaal hun voors-en-tegens. Qua retentie is Giganews zeer interessant, maar daar betaal je dan ook voor. Als je eigen provider een goede usenet-server heeft, heb je alleen een blok nodig om de missende delen aan te vullen; daar kan je bv. Astraweb voor gebruiken. Voorts heb je nog NewsHosting en UseNetServer die een retentie van rond de 40 dagen hebben voor 15 USD per maand, dat is schappelijk maar dan moet je wel redelijk wat downloaden anders is Giganews weer interessanter. Als je echter geen creditcard hebt, is Eweka of Tweaknews weer interessant.

Kortom: ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan. Je moet goed voor ogen houden wat je precies wilt, dan kan je de juiste keuze maken. :Y)

Ik ben al 14 maanden een tevreden gebruiker van UseNetServer; ze hebben gedurende die tijd wat dipjes gehad, maar dat is weer lang geleden.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:00

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb zelf Giganews gehad, maar Tweaknews doet er -wat mij betreft- niet voor onder. De retentie ligt wel lager ja, maar 25 dagen retentie noem ik toch echt niet slecht. Ik zit zelf trouwens toch altijd de posters op de huid, dus ik mis toch al zelden iets :)

Daarnaast hoge compleetheid en snelheid, dus waarom zou ik nu nog Giganews willen? Tweaknews zit gratis bij TweakDSL en voor Giganews zou ik extra (veel extra) moeten dokken.

Mij niet gezien.

En al had ik geen TweakDSL, dan had ik gewoon een los abbo op TweakNews genomen... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb sinds vandaag een test-abonnement van tweaknews. Dit omdat de retentie van news.wanadoo.nl niet om over naar huis te schrijven is.

Als ik headers wil binnenhalen via tweaknews dan doe ik dat ongeveer met de iets minder dan de helft van m'n totale snelheid (3-4Mbit). Wanneer ik daadwerkelijk de files download uit de nieuwsgroepen dan red ik wel m'n volledige bandbreedte (10Mbit). Niet dat ik de volledige snelheid kan gebruiken omdat ik m'n lijn deel, maar toch vind ik het vreemd...

Is dit normaal of tref ik het net weer?

[ Voor 3% gewijzigd door vleppyniles op 17-11-2005 15:13 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
vleppyniles schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:12:
Ik heb sinds vandaag een test-abonnement van tweaknews. Dit omdat de retentie van news.wanadoo.nl niet om over naar huis te schrijven is.

Als ik headers wil binnenhalen via tweaknews dan doe ik dat ongeveer met de iets minder dan de helft van m'n totale snelheid (3-4Mbit). Wanneer ik daadwerkelijk de files download uit de nieuwsgroepen dan red ik wel m'n volledige bandbreedte (10Mbit). Niet dat ik de volledige snelheid kan gebruiken omdat ik m'n lijn deel, maar toch vind ik het vreemd...

Is dit normaal of tref ik het net weer?
Ik heb nu ook een test abo aangezien ik ook news.wanadoo.nl om te huilen vind.
De headers binnenhalen gaat inderdaad niet heel snel, maar als ik begin te downloaden is het volledig 2 Mbit. Denk dat het dus normaal is

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Metal schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:25:
[...]

Ik heb nu ook een test abo aangezien ik ook news.wanadoo.nl om te huilen vind.
De headers binnenhalen gaat inderdaad niet heel snel, maar als ik begin te downloaden is het volledig 2 Mbit. Denk dat het dus normaal is
Oke, dank je wel. Jij treft het dus ook ;).

• pven
  • Niet online
Waarom downloaden jullie headers? Dat is tegenwoordig toch niet meer nodig?

• Xandrios
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over Usenet Service Providers. Niets meer, en niets minder. Zeker het bespreken van FTD-achtige onderwerpen is niet de bedoeling. (Op straffe van een Officiele Waarschuwing).
Géén index-sites of services dus !

Ook wensen wij op GOT geen SPAM voor producten, firma's of diensten. Speciaal voor dit topic lijkt extra aandacht op deze gedragsregel noodzakelijk.