Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.540 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22
Da's mooi, dan hebben we er meer in het zuiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Laatst online: 19:22
Heeft iemand de Kruidvat-PC al gescoord? Zit er eigenlijk USB2.0 en Firewire op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36
catchingfire schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:00:
Heeft iemand de Kruidvat-PC al gescoord? Zit er eigenlijk USB2.0 en Firewire op?
Op het plaatje zijn al 2 usb-poorten te zien (ik ga er wel vanuit dat het 2.0 is) en een firewire aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62295

catchingfire schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:05:
Da's mooi, dan hebben we er meer in het zuiden ;)
Ik hoop niet dat je altijd van deze 'rare' conclusies trekt want dan leer je jezelf nog wel kennen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 10:47

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

zie topic Makro systeem

iemand meer informatie over dit systeem?

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:49

gws24

Thinking is hard!

sander-sp schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:51:
Ik zag vandaag in het makro krantje van de baas een PC staan. Heeft iemand anders deze ook gezien? Pc incl Acer flatscreen voor 400 euro incl. Ik ben opzoek naar een pc incl flatscreen voor mijn tante, dus misschien is dit een goede optie. Even voor de duidelijkheid, mijn tante gaat niet gamen, alleen emailen, internetten ed. Ze wil alleen per se een flatscreen.
Even wat rechtzetten: De computer kost 400 euro en het scherm kost 210 euro incl. Als je goed kijkt in het krantje staat het scherm apart vermeldt!!
jopiek schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:39:
zie topic Makro systeem

iemand meer informatie over dit systeem?
Werk bij de Makro en heb het systeem gisteren neergezet in de winkel. Eigenlijk niet echt tijd gehad om er goed naar te kijken maar dit is wat ik ervan weet (voorzover het niet in de advertentie staat):

- hij ziet er redelijk uit in tegenstelling tot sommige andere goedkope computers
- er zitten twee vrije pci sloten en een vrij agp slot in
- er zitten twee geheugenbanken op het moederbord die beide vol zitten
- toetsenbord en muis zijn met draad en de muis is niet optisch
- er zitten geen speakers bij
- computer is niet aangezet dus over de geluidsproduktie kan ik niks zeggen maar die zal waarschijnlijk niet al te laag zijn.

Mijn bescheiden conclusie: Dit ding is leuk voor mensen die wat willen internetten en office gebruiken zoals mijn moeder maar meer niet. Een voordeel is natuurlijk wel dat je er eventueel nog een losse videokaart in kan zetten.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 10:47

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

gws24 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:44:
[...]
Even wat rechtzetten: De computer kost 400 euro en het scherm kost 210 euro incl. Als je goed kijkt in het krantje staat het scherm apart vermeldt!!

[...]
Werk bij de Makro en heb het systeem gisteren neergezet in de winkel. Eigenlijk niet echt tijd gehad om er goed naar te kijken maar dit is wat ik ervan weet (voorzover het niet in de advertentie staat):

- hij ziet er redelijk uit in tegenstelling tot sommige andere goedkope computers
- er zitten twee vrije pci sloten en een vrij agp slot in
- er zitten twee geheugenbanken op het moederbord die beide vol zitten
- toetsenbord en muis zijn met draad en de muis is niet optisch
- er zitten geen speakers bij
- computer is niet aangezet dus over de geluidsproduktie kan ik niks zeggen maar die zal waarschijnlijk niet al te laag zijn.

Mijn bescheiden conclusie: Dit ding is leuk voor mensen die wat willen internetten en office gebruiken zoals mijn moeder maar meer niet. Een voordeel is natuurlijk wel dat je er eventueel nog een losse videokaart in kan zetten.
Idd redelijk, voor zo'n 50 euro fatsoenlijke hoeveelheid geheugen erin, dan nog 50 voor een redelijke videokaart...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 15:34
Die Kruidvat PC, 1x knippen met je vingers en hij is/was weg. In heel Nederland uitverkocht.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

Niek_ schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:42:
Die Kruidvat PC, 1x knippen met je vingers en hij is/was weg. In heel Nederland uitverkocht.... :'(
en daar geloof ik dus totaal niets van,
volgens mij gewoon een lokkertje om iedereen naar kruitvat te trekken en toen was ie er niet
nah dan nemen we wel even deo mee etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141786

Mannen, Ik heb een aanbieding gekregen om de 3 jaar oude desktops over te kopen van m'n werk (aanbieding dus niet zozeer relevant voor jullie, maar ik heb advies nodig). duidelijke specificaties heb ik niet, omdat de informatie bij de aanbieding summier is. Ik ga deze PC voornamelijk gebruiken als internetbak en om eventueel wat films mee af te spelen. Ik zoek dus ook geen ontzettende goede PC,maar wel een betrouwbaar budget systeem.

belangrijkste specs zijn de volgende:

Compaq desktop:
- Intel Pentium 4 1,5ghz.
- 256 MB sdram intern geheugen.
- 20 Gb. Maxtor HD.
- 16 mb standaard videokaartje
- onboard soundcard
- Compaq 15inch TFT

dit is alles voor: e 230,-

nu moet er dus nog wel een dvd/cd (rw) speler bijgekocht worden want die zit er niet in. Eventueel zou de HD vervangen kunnen worden door een 80Gb HD om zo wat meer films etc. af te kunnen spelen, net als dat het geheugen verhoogd kan
worden naar 512. Upgrades als deze kosten bij elkaar ongeveer 100 tot 150 euro. Ik zou dan dus klaar zijn voor een bedrag van zo'n 330 tot 370 euro.

Mijn vraag is dus of dit wel rendabel is of dat ik betere een wat duurder systeem kan kopen, aangezien zon tft ook al redelijk wat branduren heeft gehad.

Is dit rendabel om een systeem als deze te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108989

Mannen, Ik heb een aanbieding gekregen om de 3 jaar oude desktops over te kopen van m'n werk (aanbieding dus niet zozeer relevant voor jullie, maar ik heb advies nodig).
Kijk hier even wat een splinter-nieuwe budget-PC kost:

www.yorcom.nl
(bij "winkelen" en dan "yorcom computer")
Voor 250 Euro heb je een splinternieuwe AMD2400+, 40GB, 256MB, DVD-speler en alle andere meuk on-board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje_76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 16:21
Belangrijk om te weten of er een OS op zit. Die hele cheape systemen zoals hierboven hebben vaak geen Windows geinstalleerd. Bovendien zou je TFT nog best wel even mee kunnen gaan en die zit ook niet bij die 250 euro van Yorcom. In dat geval wordt jouw aanbieding al iets interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 17:08

Dr.Roelski

Walk on ....

Media Markt zoetermeer heeft een openingsaanbieding.
Microstar Prof. 530400
P4 530, 16xDVDRW Geforce FX5500 256MB, 1024 MB DDR, 400GB. Wifi 802.11g, 10/100 netwerk, geheugenkaartlezer, ieee-1394 firewire, draadloos toetsenbord+muis.

Iemand die deze pc voor _/-\o_ 899,- _/-\o_ gekocht heeft?
Ik zou heel graag willen weten wat voor mobo er in zit!!
Op internet heb ik helaas geen microstar kunnen vinden met een geforce kaart, wel andere typen met ati kaarten. Ook geen mobo gegevens bekend :(
Aanbieding is maar een week geldig en alleen in Zoetermeer (voor zover ik weet).

[ Voor 1% gewijzigd door Dr.Roelski op 15-04-2005 16:23 . Reden: typo in geheugen hoeveelheid :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dr.Roelski schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:54:
Media Markt zoetermeer heeft een openingsaanbieding.
Microstar Prof. 530400
P4 530, 16xDVDRW Geforce FX5500 256MB, 10245 MB DDR, 400GB. Wifi 802.11g, 10/100 netwerk, geheugenkaartlezer, ieee-1394 firewire, draadloos toetsenbord+muis.

Iemand die deze pc voor _/-\o_ 899,- _/-\o_ gekocht heeft?
Ik zou heel graag willen weten wat voor mobo er in zit!!
Op internet heb ik helaas geen microstar kunnen vinden met een geforce kaart, wel andere typen met ati kaarten. Ook geen mobo gegevens bekend :(
Aanbieding is maar een week geldig en alleen in Zoetermeer (voor zover ik weet).
hmm voordat je nou gaat overdrijven, denk ik dat er hedendaags geen 10245 mb werkgeheugen in die pc zit! 8)7 verder wel lkkr systeem :9

bij de aldi:
MP3-SPELER

. weergave van MP3 en WMA
. voice recording
. incl. USB-kabel, hoofdtelefoon
. USB 2.0 compatible
. incl. batterij
. 1 Gb geheugen

-> http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_16/P_OFF02.HTM

per stuk 89.99
is die mp3 speler een beetje kwaliteit? of moet ik niet zoveel van lifetec verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakjapanner
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 10:46
Anoniem: 50873 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:45:
[...]

en daar geloof ik dus totaal niets van,
volgens mij gewoon een lokkertje om iedereen naar kruitvat te trekken en toen was ie er niet
nah dan nemen we wel even deo mee etc
dat was dus inderdaad zo :{ , Kassa had daar ook een item over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

zakjapanner schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:45:
[...]

dat was dus inderdaad zo :{ , Kassa had daar ook een item over
lag er dik bovenop achteraf
maar ze durven niet voor de camera te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:43
Verkeerde Aldi topic

[ Voor 97% gewijzigd door wisselwerking op 22-04-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142604

Ik zoek een computer vooral om te gebruiken voor video-editing. Kwam deze aanbieding tegen bij Modern Electronics. Nou ben ik verder wel een klein beetje een leek qua spec's ect. Zou dit wat zijn? Zit hier een goede processort in ect.?
Alvast bedankt!

ACER Huiscomputer met monitor ASPIRE T130 + AL1721HS 17" TFT
Van € 1.444,00
Voor: € 1.099,00
processor: AMD Athlon-64 3200+
geheugen 1024Mb, Harddisc 200Gb
DaulLayerDVD-rewriter, DVD-speler
100Mbit netwerk, FireWire, 2.1 geluid
NVidia FX5700 video+TV out (256mb), DVI
4xUSB 2.0, 56k modem, audio frontaansl.
Windows XP, Power DVD, Norton, Works
9 in 1 cardreader, Draadloos toetsenbord
17' TFT monitor, in hoogte verstelbaar
1 jaar garantie en Help Desk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-06 16:01
Anoniem: 142604 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:28:
Ik zoek een computer vooral om te gebruiken voor video-editing. Kwam deze aanbieding tegen bij Modern Electronics. Nou ben ik verder wel een klein beetje een leek qua spec's ect. Zou dit wat zijn? Zit hier een goede processort in ect.?
Alvast bedankt!
gaat prima, welk programma wil je gebruiken?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Dat is wel een erg prijzig apparaat voor de specs die je krijgt! Zeker die videokaart is bijvoorbeeld ver onder de maat! Dit systeem zelf samenstellen kan minstens 25% goedkoper!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 13:10

nnk

Spreek uit: en en kaa

AJ1815 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:24:
Dat is wel een erg prijzig apparaat voor de specs die je krijgt! Zeker die videokaart is bijvoorbeeld ver onder de maat! Dit systeem zelf samenstellen kan minstens 25% goedkoper!!!
Zo erg is het nou ook weer niet. Natuurlijk zal zelf samen stellen al gauw goedkoper zijn, maar vergeet niet dat je hier ook betaalt voor het OS en support. Verder is de videokaart niet "onder de maat" maar redelijk gemiddeld. Tenzij je een die-hard gamer bent is hier niets mis mee.
Verder is veel geheugen aan te raden om video te bewerken en dat zit hier zeker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berzerker
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 09:01
Lidl heeft per 12 mei weer een PC (alleen in de zuidelijke helft van het land).

Het is zo te zien dezelfde als die ze eind maart te koop hadden, maar nu voor 999 euro i.p.v. 1.039.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
berzerker schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:04:
Lidl heeft per 12 mei weer een PC (alleen in de zuidelijke helft van het land).

Het is zo te zien dezelfde als die ze eind maart te koop hadden, maar nu voor 999 euro i.p.v. 1.039.
linkje is mischien wel handig; bij deze ;)

het accessoirespakket is ook wel relaxed (hoewel bij de laatste aldi pc deze ingebouwd waren)
* draadloos toetsenbord & optische herlaadbare draadloze muis
* stereo-koptelefoon met microfoon
* webcam
* wireless-LAN USB-stick
* Bluetooth USB-stick
* stereo luidsprekers
* infrarood afstandsbediening
* xD-adapter

[ Voor 28% gewijzigd door willy1986 op 04-05-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143487

Wat te doen ALDI of LIDL? DE OPLOSSING:

Op het Duitse web zijn 3 sites geheel gewijd aan discount PC.
Algemene indruk: MEDION (ALDI) altijd nieuwste van het nieuwste, maar super-
geintegreerd en later niet of nauwelijks nog aanpasbaar/upgradeble. Moederbord speciaal voor Medion aangepast.
TARGA (LIDL, Engelse leverancier) heeft een aantal zaken (iets) beter geregeld.
Losse videokaart (geen chipset, geen shared geheugen). Nadeel daardoor: iets grotere kast.

Ik heb 2 Medions (1000 Ghz, 2880 Ghz), 1x DELL (2880 Ghz) en recent via LIDL 3440 Ghz Targa.

Targa vertaalt met DVD Shrink een DVD in 10 minuten naar 4,7 Ghz op HD. Medion 2880 doet daar ca. 45 minuten over! Uiteraard spelen snellere ROM-speler en 1000 Mb geheugen in Targa een rol, maar het blijft een supersnelle machine.

Overigens heb ik op Targa meerdere media suites ingespoeld (ROXIO, NERO, etc.). Toch een (interferentie?) probleem met een vreemde ruis via audio manager. Medion heeft weer last van driver problemen. Geen audio meer, en ik zie niet hoe dat te herstellen. En mocht je een virus hebben (gehad). Drivers (her-)installeren bij Medion is een crime. Immers alleen eigen drivers vanwege aanpassingen modederbord. Maar... zakelijk gesproken kun je beter een Medion of Targa kopen bij Lidl ;) of ALdi >:) dan een DELL }) . DELL sucks vanwege beperkte garantie en waardelose support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:17

markvt

Peppi Cola

Anoniem: 143487 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:36:
Wat te doen ALDI of LIDL? DE OPLOSSING:

Op het Duitse web zijn 3 sites geheel gewijd aan discount PC.
Algemene indruk: MEDION (ALDI) altijd nieuwste van het nieuwste, maar super-
geintegreerd en later niet of nauwelijks nog aanpasbaar/upgradeble. Moederbord speciaal voor Medion aangepast.
TARGA (LIDL, Engelse leverancier) heeft een aantal zaken (iets) beter geregeld.
Losse videokaart (geen chipset, geen shared geheugen). Nadeel daardoor: iets grotere kast.
Medion pc's (P4 2.66/P4 3.0 etc.) die ik heb gezien hadden gewoon losse videokaart. en geheugen is uitbreidbaar. ok het geluid is onboard en het modem met de tv kaart gekoppeld maar dat mag de pret niet deren :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBtje
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-05 12:13
ik vind die kleine kast van medion juist enorm nadelig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-05 14:21
Er is binnenkort een nieuwe (denk medion) laptop bij de aldi
EDIT: BELGIE!!!! :|

http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_19/OFF01.HTM
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_19/BILD01.JPG

vanaf 11 mei 2005 in uw ALDI-markt 17˝ WIDESCREEN NOTEBOOK

1549
Intel® Pentium® M 740 mobiele processor 2MB L2 Cache, 1.73GHz, 533MHz
FSBIntel® 915PM PCI Express chipset
met geïntegreerde TV-tuner en Intel® Centrino™
mobiele technologie

512MB DDR II RAM
groot werkgeheugen
beide geheugenbanken bezet

100GB HARDE SCHIJF
snelle Seagate

harde schijf met 5.400 TPM

SUPERGROOT 17˝
BREEDBEELDSCHERM TFT W-XGA
Resolutie: 1440 x 900 pixels

Ingebouwde hybride
tv-tuner voor analoge en digitale tv (DVB-T).

Multimedia via een druk op de knop.

TV • Video • Games • Bureau • Internet

BREED • SNEL • BRILJANT

3 jaar garantie
incl. 2,5 EUR Recupel

Alle informatie over de nieuwste NOTEBOOK vindt u in de aparte folder

[ Voor 8% gewijzigd door Cabo op 07-05-2005 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
meer informatie: [rml][ laptop] Medion 95500[/rml]

het toetsenbord zal waarschijnelijk azerty zijn? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128110

iemand al een mening over de komende kruidvat-low-range pc, pctje + tft + printer voor 699 euro......

"kruidvat-specs"

iemand commentaar? lijkt mij een geweldig setje voor een msn-school-pc voor mn susje als ik er gewoon 256mb bijprik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79532

mijn commentaar is dat ik het niet goedkoop vind, eerder normale prijs:

voor 60 euro die printer
voor 229 euro 17 inch TFT MyCom (LG pannel)
Dan betaal je nog 411 euro voor dat celeron systeem, zou ik eerder voor deze gaan:
Compaq aanbieding van MyCom zie folder op site op iets vergelijkbaars (zie pricewatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 22:15

RRRobert

Fokker in ruste

willy1986 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:33:
[...]

linkje is mischien wel handig; bij deze ;)

het accessoirespakket is ook wel relaxed (hoewel bij de laatste aldi pc deze ingebouwd waren)
* draadloos toetsenbord & optische herlaadbare draadloze muis
* stereo-koptelefoon met microfoon
* webcam
* wireless-LAN USB-stick
* Bluetooth USB-stick
* stereo luidsprekers
* infrarood afstandsbediening
* xD-adapter
Ik heb eens ff gekeken naar die specs die op de Lidl site en op die van de Targa site en er zijn me twee dingen die opvallen:

• Moederbord: Gigabyte GA-K8NF-9-TA (Targa Edition) nForce4 Chipset PCI Express

Bij dat moederbord bekruipt me bij de term 'Targa Edition' het gevoel dat er hoogstwaarschijnlijk wat features zijn weggesoldeerd, afgeschermd in het bios of anderszins disabled ten opzichte van het 'eigen' Gigabyte ontwerp, meestal bedoeld om de pc wat meer 'fool-proof' te krijgen (lees: minder helpdeskvragen te ontvangen).

• Videokaart: Gigabyte GeForce 6645 Targa High-Speed-Edition PCI-Express met Silent-Pipe, 128 Mb

De videokaart lijkt me ook hier een soort van OEM kaart, op verzoek van Targa volgens nVidia reference-design door Gigabyte in elkaar gezet, maar: praten we over de 'gewone' 6600, de 6600GT of weer een soort van tussenvorm? Google-en op het typenummer levert alleen maar verwijzingen op naar (eerdere) Targa aanbiedingen. Van een vergelijking met andere videokaarten of soortgelijke systemen is geen sprake.

En wat ronduit jammer is: een 64bits systeem dat geleverd wordt met XPHome. Wat dus tzt niet om te ruilen is tegen een x64 XP (Pro) versie, mocht dat wenselijk zijn.

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
En wat is je conlusie?
Doen of niet doen . die Targa ... heb namelijk geen ervaring met een AMD processor ..
Heb altijd Pentium gehad ...
Dus wie geeft mij de doorslag gevende mening :) ... zodat ik toch voor deze PC gaat :> :9

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even mijn commentaartjes

voor zover ik van mensen gehoord heb zijn ze redelijkt tevreden over de targa
over het moederbord: voor zover ik weet zitten er altijd bergen functies op het moederbord, verwacht alleen niet dat overclocken en dergelijke je gemakkelijk gemaakt zal worden, maar dat moet je ook niet verwachten van een supermarktpc. verder moet je natuurlijk geen functies verwachten die niet in de oorspronkelijke berschrijving staan. Bios is meestal redelijk stabiel en er komen vaak al snel gehackte biossen en nieuwe biossen bij targa uit, zou dus geen probleem moeten zijn dat het een targa-only mobo is.

Over de videokaart, volgens mij is dit dezelfde videokaart als in de vorige aldi-pc (november) zat, en is dit best een redelijk snel dingetje vergelijkbaar met een 6600 met iets hogere snelheden en volgens velen overclockbaar naar een 6600GT, verder kan je natuurlijk hiervoor altijd egwoon de nvidea drivers gebruiken ipv de targa-drivers....

over de amd-cpu, als je niet onwijs intensief aan video-encoding doet is deze even snel, dan niet sneller dan een vergelijkbare intel variant, en vaak zitten er stillere koelers op, en blijft de boel wat koeler, maar dat ligt natuurlijk toch grootendeels aan elke configuratie

lijkt een redelijk compleet pctje voor die prijs, heeft lidl niet net zoals aldi een 30-dagen geld terug garantie als het je niet bevalt?

als je alles wat er in deze pc zit gaat gebruiken en als je het geld ervoor over hebt: doen, ander natuurlijk niet, want er zit ook vast wel weer shit in die je nooit van je leven aan zult raken (90% van de supermarktpckopers heeft dat, hoewel sommige mensen, waaronder ikzelf, bijna alles gebruiken)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 128110 op 10-05-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143812

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94679

Zo te zien is dit de Targa Companion 826 3000+
Gelukkig zit er een AMD Turion64 in, dat zal de accuduur wel aanzienlijk verlengen (35W max).
Ook zit er 1x512MB in ipv 2x256 dus uitbreiden naar 1GB wordt een stuk makkelijker.
Ik vind het alleen jammer dat die X700 maar 64MB heeft, 128MB lijkt me tegenwoordig echt het minimum voor nieuwe spellen en van zo'n highend grafische kaart mag je wel verwachten dat er wat meer geheugen op zit dan 64MB. Erg vreemd... budgetmodellen volplakken met 256MB en op een highend chip maar 64MB doen... 8)7

Voor de rest ziet het er prima uit, ik ben benieuwd wanneer deze in Nederland beschikbaar wordt.

http://www.targa.de/cms/targa_1_211.php?produkt_id=344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:26
Anoniem: 128110 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:00:
iemand al een mening over de komende kruidvat-low-range pc, pctje + tft + printer voor 699 euro......

"kruidvat-specs"

iemand commentaar? lijkt mij een geweldig setje voor een msn-school-pc voor mn susje als ik er gewoon 256mb bijprik.....
Pfft, met die eisen gewoon zelf wat onderdelen bestellen en inelkaardraaien. Veel goedkoper :)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 13-05 14:21
http://www.lidl.nl/nl/ind....20050512.p.Targa_PC_3400
vanaf 12 mei

Targa PC 3400
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 2, Regio 3

de multifunctionele PC! Ultra AN 64 3400+
processor van de komende generatie
AMD® Athlon™ 64 3400+ met Hyper-Transport en QuantiSpeed, sockel 939, EKL super Silent-Cooler
NVidia® nForce™4 Chiprecord
DVB-T: digitaal TV-kijken in de toekomst met meer programma’s en betere beeld- en geluidskwaliteit
grafische kaart met 128 MB
GeForce™ 6645 Targa® Highspeed Edition met Silent-Pipe, 128 MB, Microsoft® DirectX® 9.0, Double Monitoring, PCI Express, Analog OUT en DVI-I OUT
werkgeheugen 1024 MB
DDR400 RAM (2 x 512 DUAL MEMORY)
Serial ATA
300 GB Maxtor® harde schijf met 7200 t/min, 16 MB Cache, SATA aansluiting met gigantische geheugencapaciteit voor al uw gegevens en bliksemsnelle toegang tot SATA
16x DVD Multinorm brander, schrijft tot 8,5 GB op één DVD
High-End uitrusting
9-in-1 geheugenkaartenlezer leest en schrijft gegevens van 14 verschillende mediatypes
internettelefonie: wereldwijd goedkoop telefoneren incl. webcam en stereo-koptelefoon met microfoon
aansluitingen: 8x USB 2.0 + 3x Firewire
gigantisch software-pakket
3 jaar garantie incl. service aan huis en hotline

999 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
* willy1986 vind het jammer dat de MD 95500 niet in de aanbieding is!

Medion 8386 is weer te koop bij de aldi voor €1049,-

Medion 19inch TFT scherm voor €299
19”ACTIEF SXGA TFT Monitor

• Beeldschermdiagonaal 48,2cm
• Reactietijd: 8ms
• DVI-D en VGA-aansluitingen
• Contrast (typ.): 700:1
• Helderheid (typ.): 300cd/m2
• Kijkhoek typ: 150°/135°
• Plug & Play
• Maximale resolutie: 1280 x 1024
• On Screen Display
• 2 ingebouwde luidsprekers
• Stralingsnorm TCO 03

[ Voor 84% gewijzigd door willy1986 op 13-05-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:41
waar haal jij die gegevens van die TFT vandaan?

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Bockelaar schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:46:
[...]

waar haal jij die gegevens van die TFT vandaan?
ik heb medion (NL) gemaild wat de specificaties waren (jaja, alweer gemaild :*)...uurtje later kreeg ik antwoord terug van de helpdesk. :) _/-\o_

later kwam ik er achter dat de specs daarvan ook gewoon op internet staan.
( http://www.medion.com/nl/flash/md8386/ )

[ Voor 13% gewijzigd door willy1986 op 13-05-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:41
koel! thanx :D

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
zijn de pc's van aldi en lidl te vergelijken met die van mediamarkt? (microstar)

Ik wil er namelijk eentje bij MediaMarkt halen, is wat minder poespas geloof ik (afstandsbediening enzo erbij, dat hoef ik niet).

zijn die van microstar ook een beetje betrouwbaar?

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
_Supreme schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:17:
zijn de pc's van aldi en lidl te vergelijken met die van mediamarkt? (microstar)

Ik wil er namelijk eentje bij MediaMarkt halen, is wat minder poespas geloof ik (afstandsbediening enzo erbij, dat hoef ik niet).

zijn die van microstar ook een beetje betrouwbaar?
Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding prima voor de computers die te koop zijn bij de aldi/lidl/mediamarkt. :)

Je wilde meer info of microstar? www.microstar.de :D :+

(medion is fabrikant van de aldi-pc's ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 18:03
Ik vind wel top van Aldi dat ze de 8386 nog een keer verkopen!

[ Voor 70% gewijzigd door Ivo NL op 13-05-2005 19:59 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beetje debiel alleen dat je er 2 maanden later nog even veel geld voor moet neertellen vindt ik dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Ik wou graag de ervaringen weten van de mensen die het computer MD83968386 2 maanden eerder hadden gekocht.

Hebben ze nog problemen gehad??

Loopt alles nog goed na 2 maanden??

Alvast Bedankt,

(ben van plan het te kopen dus graag minder leuke dingen en goeie dingen vermelden en of er nog oplosiingen zijn of tips) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Alper15 op 13-05-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt allemaal goed te werken tot nu toe, videokaart is retesnel (merkbaar stuk sneller dan de 9800xt die in mn andere pc zit) redelijk stil, slechts de koeler op de videokaart is nog voor verbetering vatbaar

de koeler op de cpu is voldoende maar niet geweldig: hij is erg stil, maar is nogal traag in het op toeren komen en daardoor heeft de cpu redelijk hoge pieken kwa temperatuur, valt wellicht op te lossen door de fan rechtstreeks aan de voeding te hangen ipv aan het moederbord, want hij is op vol toerental nog heel erg stil

brander werkt goed, dvd-videos etc die ik tot nu toe heb gebrand werken allemaal goed in de dvd-speler bij mn tv

verder lijkt de software allemaal ok voor zover ik alles tot nu toe gebruikt heb, let wel even op dat de bijgeleverde antivirus niet lang geldig is en dat je dus een ander pakketje zult moeten installeren, maar dat zou geen probleem moeten zijn,

verder werkt oa de scart ook goed en heeft deze alweer een stuk strakker beeld dan een gewone tv-out, hoewel ik de kwaliteit nog steeds niet geweldig vindt

tot nu toe nog niets groots aan te merken op de pc, hij is snel, stil (hoewel ik me afvraag of de grafics-koeler stil blijft, aangezien het geen hoog kwaliteit ding is, maar voldoende) en werkt allemaal makkelijk

het enige wat ik tot nu toe aan te merken heb is dat ik de batterijen in de muis ietwat kort mee vindt gaan, ik heb ze nu net gisteren voor de 2e maal moeten vervangen, maar de pc wordt dan ook erg veel gebruikt, ik zie nog steeds liever een oplossing met een laadstationnetje, maar dit lijkt toch niet echt veel gebruikt te worden, ik vind dit echter toch makkelijker werken: pc uit, muis in stationnetje, nooit zonder batterijen zitten

vindt het aan aanrader en tot nu toe over aldi ook niets dan lof (mijn enige probleem, dat met de 8383, hebben ze goed verholpen door deze voor een 8386 om te ruilen, klasse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
willy1986 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:40:
[...]

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding prima voor de computers die te koop zijn bij de aldi/lidl/mediamarkt. :)

Je wilde meer info of microstar? www.microstar.de :D :+

(medion is fabrikant van de aldi-pc's ;) )
Als we toch gaan vergelijken ...

de Targa van Lidl laatst of deze Medion van Aldi ... :9 :/

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
DaFileFather schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 01:25:
[...]

Als we toch gaan vergelijken ...

de Targa van Lidl laatst of deze Medion van Aldi ... :9 :/
Tjaa daar vraag je me wat...
Targa heeft AMD en Medion pc heeft een Intel cpu :X

Over het algemeen zijn die medion pc's prima te pruimen _/-\o_ wanneer je kijkt wat je er voor krijgt (full-voorgeinstalleerd, recovery disc's, draadloos tobo/muis, tv kaart+ ab.) dat is gewoon relaxed. en dan heb ik het niet eens gehad over de 3 jaar garantie. Tuurlijk wil je als tweaker dure en merk-hardware maja voor een normale consument is het perfect.

Mijn broer heeft de Medion 8083 (+ 19 inch TFT en scanner) destijds gekocht en we zijn er nog steeds tevreden over. Paar maanden geleden plots een kapotte dvd-rom. deze is na een aantal emailtjes en telefonisch contact met een computerhulpbedrijf weer gefixt _/-\o_ (omgeruild of is omgerolen? 8)7 B) ).

Ook de nieuwste laptop van medion(MD 95500) met de nieuwe Nvidia 6600 Go ! :D wat een prachtig apperaat! natuurlijk kost het een bak met geld. maar probeer jij eens een laptop samen te stellen met die specs en 3 jaar garantie. Succes :+
enigste opmerking die je dan meestal hoort:"behuizing is slap.."achjaa laptop's heb je om te computeren, niet om mee te gaan basketballen!

Ik ben eigelijk wel benieuwd of er mischien (belgische) tweakers zijn die de Medion 95500 hebben aangeschaft? hoe bevalt het ? graag posten in dit topic [rml][ laptop] Medion 95500[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 18:03
Ook ik ben na twee maanden zeer tevreden. Alles doet het perfect. In het begin alleen problemen met het DVD-Branden, maar de image was blijkbaar niet goed gelukt. Ben keurig geholpen door Medion.

- Hij is fluisterstil
- Games draaien op hoogste resolutie/detail
- 19 inch Medion LCD is top! Ik Xbox er dagelijks op (via video-ingang).
- Alles ingebouwd, erg handig
- En natuurlijk de 3 jaar garantie

Verder geen problemen met dit (prachtige) apparaat. Ik kan hem je zeker aanraden.

De foto's van mijn setje (medion 8386 + 19 inch Medion LCD)

Afbeeldingslocatie: http://img185.echo.cx/img185/9517/pcs0hf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img185.echo.cx/img185/1870/pcs25ae.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img185.echo.cx/img185/8100/pcs36ld.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img185.echo.cx/img185/8708/videoaansluitingen1kn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img221.echo.cx/img221/3937/pczij2td.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img221.echo.cx/img221/2034/pcachter5jg.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Ivo NL op 14-05-2005 11:37 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-04-2024
Hmmm, ik zit er eigenlijk toch ook wel aan te denken om dit systeempje aan te schaffen... Zit er nu alleen een DVD-writer op, of zit er ook nog een aparte DVD-rom speler bij?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Er zit een DVD RW + DVD speler op ;)

Dus allebei zitten ze apart erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144469

Ook ik overweeg die Aldi PC te kopen. Heb niet veel verstand van PC's. De PC wordt voornamelijk gebruikt voor bewerking van gescande dia's/negatieven (zeer grote bestanden) en om muziek te maken met cubase. Dus: sowieso moet er een betere geluidskaart in waar ik ook midi op kan aansluiten.
Kan ik bij de Aldi pc zonder problemen een mooie geluidskaart van creative oid inbouwen (ik lees hier nogal wat opmerkingen over beperkte upgrade mogelijkheid)? Was de Lidl PC eigenlijk beter uitgerust voor deze taken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen aldi of lidl pc maar een Notebook van Fujitsu Siemens die in de Metro staat.

Het gaat om de Amili M 3438G
Specs:
512 MB
GForce Go 6800 256 mb
17" WXGA breedbeeld cristal view
60 GB SATA schijf
Afstandsbediening

1499,-

het is een classic desgin van fujitsu wat ze veel gebruiken bij andere types
De laptop lijkt mij wel interessant mede dankzij zijn grafische kaart, 17 inch scherm en afstandbediening. Meer spec's heb ik niet, dus vandaar een emailtje naar Fujitsu.

Op deze site staat hij overigens voor 1311,- incl BTW
http://www.icecat.biz/prf...product;product_id=278914

wat mij wel intressant lijkt met deze specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 16:04
wow een geforce GO 6800 in de notebook, voor slechts 1300 euri... klinkt too goog to be true.. zit er nix achter, of lees je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
zozo! cker niet verkeerd..

maar de [rml][ laptop] Medion 95500[/rml] heeft wel 100Gb (ipv 60) kaartenlezer, bleutooth EN 3 jaar garantie.

wil je de advertentie even inscannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

willy1986 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:41:
zozo! cker niet verkeerd..

maar de [rml][ laptop] Medion 95500[/rml] heeft wel 100Gb (ipv 60) kaartenlezer, bleutooth EN 3 jaar garantie.

wil je de advertentie even inscannen?
wil het wel alleen heb geen scanner. Maar in de krant wordt hij aangeboden voor 1499,- via internet blijkt hij echter OOK te koop zijn voor 1311,-. Dus aan de advertentie heb je weinig (mede omdat er erg weinig specs op staan en het de standaard advertentie is van Fujitsu zelf met een verwijzing naar hun site waar vervolgens weer niks staat over deze laptop)

Trouwens heb in 2 jaar tijd 4 Medion laptop's gehad, de 1 sneuvelde aan teveel warmte ontwikkeling en de andere drie kregen een soort deuken in het scherm (witte lichte vlekken, net of de TFT een stuk dunner is geworden en meer licht doorlaat op bepaalde plaatsen), dus voor mij geen Medion meer.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 79532 op 18-05-2005 13:02 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Laatst online: 29-05 17:44
Anoniem: 79532 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:00:
[...]

wil het wel alleen heb geen scanner. Maar in de krant wordt hij aangeboden voor 1499,- via internet blijkt hij echter OOK te koop zijn voor 1311,-. Dus aan de advertentie heb je weinig (mede omdat er erg weinig specs op staan en het de standaard advertentie is van Fujitsu zelf met een verwijzing naar hun site waar vervolgens weer niks staat over deze laptop)

Trouwens heb in 2 jaar tijd 4 Medion laptop's gehad, de 1 sneuvelde aan teveel warmte ontwikkeling en de andere drie kregen een soort deuken in het scherm (witte lichte vlekken, net of de TFT een stuk dunner is geworden en meer licht doorlaat op bepaalde plaatsen), dus voor mij geen Medion meer.
Waar is ie te koop voor € 1311? Ik heb google afgezocht maar ik kon hem niet voor die prijs vinden :'(
Mijn budget voor een nieuwe laptop is max €1400 dus als ie € 1311 kost valt ie binnen m'n budget :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Op deze site staat hij overigens voor 1311,- incl BTW
:O B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Laatst online: 29-05 17:44
Dat is niet dezelfde medion hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
advertentie in Metro =

Fujitsu Siemens Amilo M 3438G
Specs:
512 MB
GForce Go 6800 256 mb
17" WXGA breedbeeld cristal view
60 GB SATA schijf
Afstandsbediening

€1499,-

Op deze site staat hij overigens voor 1311,- incl BTW[/b]

[rml][ laptop] Medion 95500[/rml]
512 MB
Gforce 6600 Go 128mb
17"WXGA breedbeeld
100Gb (5400 rpm)
bleutooth
Wi-Lan
afstandsbediening
+ 3 jaar garantie
€1499,- (denk ik, kan ook 1549 worden... aangezien laptop nog moet uitkomen..)

[ Voor 90% gewijzigd door willy1986 op 18-05-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de Aldi in Almere hebben ze een andere aanbieding vanaf 25 mei:

Centrino Notebook incl tv tuner
Snelheid onbekend
60 GB 5400 rpm
15 inch
512 DDR 2 (beide banken bezet)
8x DVD DL Pioneer
Grafisch: Intel Graphics Media 900 shared mem PCI-E
Kaartlezer
6 kanals geluid (analoog/digitaal)
2 speakers en sub
3x usb 2
firewire
TV tuner
radio tuner
bluetooth
headset
muisje
A.B.
Tas
Software

Is wel een koopje alleen met een normale ATI 9600 kaart (een eerdere Medion) werkte de TV-tuner al niet vlekkeloos, dus met deze grafisch onboard fut. verwacht ik niet dat de TV tuner kaart echt goed zal werken.

Voor het geld krijg je wel veel, al vind ik de Asus van 999,- van MyCom mooier en die heeft ook niet dat de dvd brander aan de voorkant zit, betere grafische kaart en widescreen. Zou je daar nog bluetooth bij kopen, ben je 25 euro kwijt.
Het software pakket is dan wel wat kleiner, al zal de TV tuner op deze notebook van Medion niet goed gaan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 22:17

markvt

Peppi Cola

Anoniem: 79532 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:21:
Bij de Aldi in Almere hebben ze een andere aanbieding vanaf 25 mei:
Het software pakket is dan wel wat kleiner, al zal de TV tuner op deze notebook van Medion niet goed gaan werken
Ik heb de vorige aldi laptop en de tv tuner werkt zonder problemen ?
hierin zit wel een geforce fx.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-04-2024
Is wel geen aldi/lidl/ah aanbieding, maar toch interessant

Vanaf vandaag bij de praxis

Toshiba laptop L10-144 (dacht ik, typenr wee'k nie helemaal zeker) voor eur. 799,00

1.4 Ghz processor
512 Mb
15" scherm
DVD-rewriter
40 Gb schijf

Specs weet ik niet helemaal uit m'n hoofd. Ik heb 't ding al gezien, erg interessante aanbieding

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

markvt schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:25:
[...]

Ik heb de vorige aldi laptop en de tv tuner werkt zonder problemen ?
hierin zit wel een geforce fx.
O dan bedoel ik nog een Medion laptop terug, er was namelijk een Medion Centrino laptop met 64 mb Ati kaartje en daarmee liep de tuner niet echt soepel, mede omdat de laptop het zelf niet aan kon (bevestigd door Medion Panningen).

Vandaar dat ik mijn twijfels heb of deze het wel aan kan en of het niet zinvoller is om dan voor gelijk een Asus te gan van 999,- en die dan te upgraden. Aangezien het DDR 2 geheugen niet echt snelheids winst betekent t.o.v. DDR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133457

Is de aanbieding van de mediamarkt wat?

http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_VNL_2405WB1_01.pdf

Een celeron M 360, met 512 mb voor 666

Iemand een idee of het 1 x 512 of 2x 256 mb is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en ook bij de AH weer een leuk pctje:

ah pc etc pagina

kost iets minder dan de aldi en lidl pcs enzo, heeft ook iets minder overbodige (voor veel mensen) troep er al inzitten, maar toch het meeste toch wel, dus lijkt me ook wel een leuk ding

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 128110 op 23-05-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polson
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 16:23
Biedzjee schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:33:
Is wel geen aldi/lidl/ah aanbieding, maar toch interessant

Vanaf vandaag bij de praxis

Toshiba laptop L10-144 (dacht ik, typenr wee'k nie helemaal zeker) voor eur. 799,00

1.4 Ghz processor
512 Mb
15" scherm
DVD-rewriter
40 Gb schijf

Specs weet ik niet helemaal uit m'n hoofd. Ik heb 't ding al gezien, erg interessante aanbieding
Het is dus een L10-155.

Wat ik nu graag wil weten, heeft deze standaard een wifi aansluiting. Ik kan dit nergens terugvinden.
Zelfs niet bij de Praxis waar ik de bijbehorende boekjes heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berzerker
Anoniem: 128110 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:10:
en ook bij de AH weer een leuk pctje:

ah pc etc pagina

kost iets minder dan de aldi en lidl pcs enzo, heeft ook iets minder overbodige (voor veel mensen) troep er al inzitten, maar toch het meeste toch wel, dus lijkt me ook wel een leuk ding
Het is dezelfde PC die in oktober/november 2004 voor 1.250 euro te koop stond en in januari voor 1.000 euro. Nu weer 100 euro eraf dus. Ze houden de aanbieding scherp geprijsd, zodat het ook nu weer een mooie aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130109

die AH pc, is dat iets? kwa prijs/kwaliteit. ik vind hem opzich best duur, of ik heb dat mis?
en zou die 6800LE te modden zijn na een "gewone" 6800?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 130109 op 24-05-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij is vind ik redelijk goedkoop, verder zijn de 6800le's vaak inderdaad de modden naar snellere versies, dus dat zou te proberen moeten zijn, zie hier bij de eerste ervaringen met de xfx 6800le dat dit meestal wel lukt, het unlocken van de extra pipelines enzo.

redelijk scherpe aanbieding met normale spullen, dus support etc is wat makkelijker dan bij bijvoorbeeld de custom-made grafische kaarten in bijvoorbeeld de aldi-pcs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145153

Ik wilde graag een laptop gaan kopen. Het word mn eerste laptop dus niet echt ervaring ermee.
Hij is vooral bedoeld voor school om met progammas zoals (3Dmax, Photoshop enz enz.) te werken.
Spellen enzo zijn niet zo belangrijk want daar heb ik mn gewone PC wel voor.
Nu zag ik deze aanbieding bij kruidvat:

Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_compaynotebook.gif

Vedere specificaties zijn hier te vinden:

http://www.internetvoorde...89961ba1fbcfa70e9290d1bc7

Is dit wat ? zijn er zwakke punten aan deze laptop want niet echt optimaal is.
Alvast bedankt voor het advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141676

Vanaf morgen bij de Aldi:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_21/OFF01.HTM

Notebook 17''

• met geïntegreerde TV-tuner en
Intel® Centrino™
mobiele technologie
• Snelle Seagate vaste schijf,
100 GB met 5400 upm.
• 54 Mbit/s, Intel®
PRO/Wireless 2200 LAN 802.11 g
(Draadloze netwerktoegang)
• 512 MB DDR-II RAM Werkgeheugen
(Beide banken bezet)
• 8x Multistandaard CD/DVD-brander
en ondersteuning voor Dual Layer (8.5 GB)
(Beschrijft enkelzijdig DVD's van 4.7 GB
en dubbelzijdig DVD's van 8.5 GB)
• PCI Express High End Grafische kaart
met 128 MB, nVidia Geforce Go 6600
PCI Express x16
• 6-kanaals audio uit (analoog & 1x digitaal)
• 2 geïntegreerde luidsprekers
en subwoofer
• multikaartlezer (SD, MMC, MS + MS-Pro)
• 4x USB 2.0
• FireWire IEEE 1394
• netwerkcontroller 10/100 MBit/s.
• 56K / V.90 modem incl. aansluitkabel
• inclusief headset, USB-scroll muis,
afstandsbediening en draagtas
• Software meegeleverd
• Testresultaten in Computer-Bild
april 2005: ZEER GOED!
'Dit notebook is een echte vervanging
voor de normale thuiscomputer.
Een alleskunner met groot beeldscherm
en complete uitrusting.'

Per stuk 1549.-

http://www.medion.com/nl/flash/md95500/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143246

Zal lekker veel wegen, een 17 inch notebook. Goedkoop wordt de Aldi ook steeds minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139310

Anoniem: 143246 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:15:
Zal lekker veel wegen, een 17 inch notebook. Goedkoop wordt de Aldi ook steeds minder.
Tja, tis dan ook meer n desktop-vervanger.
Denk toch dat ik deze ga halen, want m'n vriendin heeft zich de vorige Aldi notebook toegeeigend ;)

Dat was/is een 'eleganter' model, en draagbaar, deze is meer voor in huis, en daar gebruik ik 'm 99% van de tijd.

Maar 'echt' goedkoop; nee, dat is ie niet...
Hoewel, waar haal je anders zo'n ding, Met 100 Gb etc. etc. en MET 3 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berzerker
Anoniem: 128110 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:47:
hij is vind ik redelijk goedkoop, verder zijn de 6800le's vaak inderdaad de modden naar snellere versies, dus dat zou te proberen moeten zijn, zie hier bij de eerste ervaringen met de xfx 6800le dat dit meestal wel lukt, het unlocken van de extra pipelines enzo.

redelijk scherpe aanbieding met normale spullen, dus support etc is wat makkelijker dan bij bijvoorbeeld de custom-made grafische kaarten in bijvoorbeeld de aldi-pcs
Mee eens. Ik heb hem in januari gekocht en bevalt prima (had wel wat support nodig, maar dat is prima afgehandeld). Wil je gaan overklokken of uitbreiden dan zul je waarschijnlijk wel de voeding moeten vervangen; het is een 300W voeding die het goed lijkt te trekken, maar wel tegen de grens zal aanzitten.

Ook is de configuratie een beetje aan de vreemde kant; een moederbord met onboard VGA dat niet wordt gebruikt (waarom dan geen moederbord erin gezet zonder onboard VGA, vraag je je af), en zonder onboard Firewire, zodat er een PCI-slot is verspild aan een Firewire-kaartje. En PCI-sloten zijn in deze PC niet echt dik gezaaid, dus dat is gewoon zonde.

Maar het blijft m.i. een mooi snel compleet systeempje voor niet te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Niet online
Die aldi laptop heeft de volgende processor:
Intel® Pentium® M Prozessor 740
(2 MB L2 Cache, 1.73 GHz, 533 MHz FSB)
Intel® 915 PM PCI-Express Chipset
Intel® PRO/Wireless 2200 LAN 802.11g
tot 54 Mbit/s.
staond er namelijk niet bij in de folder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 09:12
Die Fujitsu-Siemens AMILO M-3438G PM-730 (adv. uit de Metro) komt pas in juni uit volgens Xoldes.nl. Dit zou kunnen verklaren waarom hij nog nergens te vinden is. De prijs komt bij Xoldes wel overeen met die 1311,- euro nl. 1315,52 incl. btw.

Nog even iets anders, die kruidvat Compaq heeft maar een 64 mb Geforce toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 15:32
pleasure schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 08:58:
Die aldi laptop heeft de volgende processor:

[...]

staond er namelijk niet bij in de folder 8)7
En dwz ?? goed, slecht ?

Is dit een goeie laptop ? gewicht maakt me weinig uit. Ik wilde zowiezo liever een 17 inc ipv 15 hebben.
Ik heb er namelijk een nodig voor mn volgende school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143246

Anoniem: 139310 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 07:54:
[...]

Tja, tis dan ook meer n desktop-vervanger.
Denk toch dat ik deze ga halen, want m'n vriendin heeft zich de vorige Aldi notebook toegeeigend ;)

Dat was/is een 'eleganter' model, en draagbaar, deze is meer voor in huis, en daar gebruik ik 'm 99% van de tijd.

Maar 'echt' goedkoop; nee, dat is ie niet...
Hoewel, waar haal je anders zo'n ding, Met 100 Gb etc. etc. en MET 3 jaar garantie?
Nergens, maar toch, ik zoek naar een budget notebook. Vroeger waren ze nog wel eens voor 1000 euro te koop, maar dat is tegenwoordig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de mediamarkt budget notebook was toch 666 euro ofzo? is dat dan niet wat voor je, of is dat weer iets TE budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
jaja, wanneer de aldi stunt met een notebook, kan de Lidl niet achterblijven
iig, we hebben de laatste tijd keus genoeg! :)

deze heeft dus op 2 juni 2 notebooks in de aanbieding (jaa 2 soorten ;) geen aantal )

beide notebooks beschikken over - Wireless Mini PCI LAN 54MBit/s IEEE 802.11g -
betreft notebook 1; 1299,-
• ADM 64Processor van de toekomst!
3000+
Mobile AMD® Athlon™ 64 3000+
met Hyper-Transport, 1028 KB L2 Cache,
128 KB L1 en PowerNow technologie
TV - Kijken
Hybride-tuner

TV-kijken en opnemen, DVD kijken en radio luisteren. Alles in topkwaliteit, onderweg of thuis! Incl. Power-Cinema
• ATI Grafische kaart:
ATI MOBILITY
RADEON X700
64 MB DDR-RAM, PCI Express

• Siemens Werkgeheugen:
512 MB
DDR-RAM SO-DIMM 333MHz/PC2700

• Samsung Harde schijf:
80 GB
Supersnel 5400 p/min
, 2,5” 9,5 mm.
Pioneer 8x DVD Multiformat:
Dual-Layer Brander

Schrijft tot 8,5 GB op één DVD!
8x DVD-ROM, 24x CD-ROM , 2x DVD-RAM
8x DVD+R, 8x DVD-R, 8x DVD+RW, 6x DVD-RW,4x DVD+R Dual Layer, 24x CD-R, 24x CD-RW, 2x DVD-RAM (read)

betreft notebook 2 ; 1199,-
• AMD 64 Processor van de toekomst!
3000+ Mobile AMD® Athlon™ 64 3000+
met Hyper-Transport, 1028 KB L2 Cache,
128 KB L1 en PowerNow technologie
• Incl. 64 MB USB 2.0 Memory Stick Visionary
• ATI Grafische kaart:
ATI MOBILITY
RADEON 9700
128 MB DDR-RAM, PCI Express

• Siemens Werkgeheugen:
512 MB
DDR-RAM SO-DIMM 333MHz/PC2700

• Samsung Harde schijf:
80 GB
Supersnel 5400 p/min
, 2,5” 9,5 mm.
Pioneer 8x DVD Multiformat:
Dual-Layer Brander

Schrijft tot 8,5 GB op één DVD!
Leest: 8x DVD-ROM, 24x CD-ROM
Schrijft: 8x DVD+R, 8x DVD-R, 4x DVD+RW, 4x DVD-RW, 2,4x DVD+R Dual Layer, 24x CD-R, 24x CD-RW

[ Voor 3% gewijzigd door willy1986 op 25-05-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 01:14
ik vind die laptops niet heel erg interessant.

Acer TravelMate 4101WLMi - Pentium M 730 1.6 GHz - RAM 512 MB - HD 80 GB - DVD±RW (+R dual layer) - Mdm - LAN EN, Fast EN, 802.11b, 802.11g - Centrino - Win XP Home - 15.4" TFT WXGA (1280 x 800) ATI MOBILITY RADEON X700 - PCI Express x16
voor rond de 1050 euro. Lijkt me een betere aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
waar? geef s wat meer info! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
marteltor schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:43:
ik vind die laptops niet heel erg interessant.

Acer TravelMate 4101WLMi - Pentium M 730 1.6 GHz - RAM 512 MB - HD 80 GB - DVD±RW (+R dual layer) - Mdm - LAN EN, Fast EN, 802.11b, 802.11g - Centrino - Win XP Home - 15.4" TFT WXGA (1280 x 800) ATI MOBILITY RADEON X700 - PCI Express x16
voor rond de 1050 euro. Lijkt me een betere aanbieding...
ACER? :( :r .. alleen van die naam al ga ik kotsen .. voor mij nooit meer een ACER!!!! :(

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145351

Helaas :'(

De laptops van de lild:

De 3000 is alleen in Regio 2
En de super 3000 in Regio 3

Regio 1 is de grootste regio en daar verkopen ze deze laptops niet!!!! 8)7 |:(

Komen deze of een vergelijkbare laptop(s) ook nog naar Regio 1?!

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/images/system/$file/logo_small.jpg Volgende weeg ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

willy1986 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:37:
jaja, wanneer de aldi stunt met een notebook, kan de Lidl niet achterblijven
iig, we hebben de laatste tijd keus genoeg! :)

deze heeft dus op 2 juni 2 notebooks in de aanbieding (jaa 2 soorten ;) geen aantal )

beide notebooks beschikken over - Wireless Mini PCI LAN 54MBit/s IEEE 802.11g -
betreft notebook 1; 1299,- .................................................................

[
Deze bedoel ik dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 01:14
hoeveel meer info wil je? :D check de pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Compaq laptop van de kruidvat is niet meer te koop (tenzij bepaalde zaaken nog wat hebben).
Via internet is hij ook niet meer te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn pa wekt bij AH en die zei dat er wat leuke aanbiedingen komen... details weet hij (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben ik nou gek, of staan er bij de AH allerlei aanbiedingen zelfs op de website kwa pc's beeldschermen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128110 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:22:
ben ik nou gek, of staan er bij de AH allerlei aanbiedingen zelfs op de website kwa pc's beeldschermen etc?
Ik bedoel met 'komen'... niet NU... later....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145122

Ik bedoel met 'komen'... niet NU... later....
Heb je ook enig id wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn vader is alleen maar een berdrijfsleider... hij weet niet alles... helaas (want de acties liggen al maanden van tevoren vast. Maar er zou weer een laptop moeten komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 787

Bij Albert Heyn moet je wel een bonuskaart hebben. Kun je die ook anoniem aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, je moet een kaartje invullen met je naam enzo... en dan krijg je direct een bonuskaartje. Of je jat die van je moeder ff ofzo. (je naam staat er toch niet op...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:34
In de tijd dat die Bonuskaarten net werden ingevoerd is er meen ik door één of andere commissie o.i.d. besloten dat AH niet het recht had om klanten zich te laten registreren, ze moesten de optie aanbieden om anoniem een Bonuskaart aan te vragen. Dat heb ik destijds dus ook gedaan, alleen AH-medewerkers zullen je niet zelf vertellen dat dat kan, daar moet je even specifiek om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Donald Duck in Duckstad werkt ook nog steeds prima overigens bij de bonuskaarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P Haha! Dat moet mijn pa eens horen... ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.