Met name dat laatste bedoelde ik.. wat doen we als meerdere mensen dezelfde auto willenZAMoRANo schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:15:
[...]
Hoe bedoel je?
We houden gewoon de unieke auto regel aan, alleen auto's van het originele spel+ offciele add-ons. Shootout of eerste aanmelding is doorslaggevend.
Ook ik zal vanavond de stresstest proberen te 'helpen' :-)
Echt een super spel. Heb het sinds zondag. Wel een stuk moeilijker dan DTM2, dus ik vlieg nog wel eens van de baan, haha.
Echt een super spel. Heb het sinds zondag. Wel een stuk moeilijker dan DTM2, dus ik vlieg nog wel eens van de baan, haha.
Verwijderd
Ik zal er vanavond ook zijn met de stresstest, heb zojuist het spel ontvangen van gcshop. Ik had hem al vorige week donderdag besteld en betaald, maar dus nu pas ontvangen.
oke, wat ik nu lees.
GTR: Fia GT Racing Verzonden
Dus het bellen om 17.00 hoeft ook niet meer
gvd. Nou moet ik morgen werken
Dus andere mensen die besteld hebbe bij gcshop, tjeck je status nu eens?
Dus het bellen om 17.00 hoeft ook niet meer
gvd. Nou moet ik morgen werken

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Ferrari 550 nr.10 als je het weten wil, online heet ik Patrick (dagelijks leven ook btw).ZAMoRANo schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:15:
[...]
Hoe bedoel je?
We houden gewoon de unieke auto regel aan, alleen auto's van het originele spel+ offciele add-ons. Shootout of eerste aanmelding is doorslaggevend.
Misschien handig om daar een lijst van bij te houden met wie en wat, zodat men kan zien wat weg/beschikbaar is.
De aanmeldingen zijn nog niet geopend hoor, we discussieren nu alleen over het aanmeldingsproces.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:56:
[...]
Ferrari 550 nr.10 als je het weten wil, online heet ik Patrick (dagelijks leven ook btw).
Misschien handig om daar een lijst van bij te houden met wie en wat, zodat men kan zien wat weg/beschikbaar is.
Is de inschrijving al begonnen danVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:56:
[...]
Ferrari 550 nr.10 als je het weten wil, online heet ik Patrick (dagelijks leven ook btw).
Nog een vraag trouwens.. watvoor race wordt het zondag? Night, dusk, dawn.. zon, sneeuw
Jaah!! die van mij is ook verzonden
.
Ik weet niet zeker, maar ik dacht dat John de site voor zijn rekening nam, zou jij ook ff naar de tussenstand willen kijken want mijn punten totaal klopt niet. 3+4+5 = 12 punten en er staan er maar 7.
b.v.d.
Ik weet niet zeker, maar ik dacht dat John de site voor zijn rekening nam, zou jij ook ff naar de tussenstand willen kijken want mijn punten totaal klopt niet. 3+4+5 = 12 punten en er staan er maar 7.
b.v.d.
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Verwijderd
excusses, he verdorie weer te vroeg op het gasZAMoRANo schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:57:
[...]
De aanmeldingen zijn nog niet geopend hoor, we discussieren nu alleen over het aanmeldingsproces.

fixed...Lefty_38 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:58:
Jaah!! die van mij is ook verzonden.
b.v.d.
Ga ergens anders onzin lopen te verkondigen. Wees blij dat er mensen veel moeite doen om een snelle dedicated server te regelen voor de Nederlandse community. Het is een dienst die hier aangeboden wordt door mensen die er verder alleen maar tijd en geld op verliezen. Daarnaast, volgens mij rijden jullie op zondag, en zijn er een aantal mensen op zoek naar races doordeweeks.Dutch3men schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 07:56:
[...]
Ga ergens anders eff lopen spammen of zo. Sorry hoor maar dit moes er even uit. Wij draaien voor GoT een aantal servers en nu probeer jij ze weg te trekken.
Wil je een beetje in de lobby lopen aankloten met laggy servers en prutsrijders, prima. Maar ga niet miepen als er iets beters op poten wordt gezet.
In het geheel nietWordt hier nou gesuggereerd dat mijn (en de andere) server niet snel genoeg is ?
2,6Ghz HTT + 1024MB + 1Mbit up lijkt me toch best aardig, of niet soms
Hij heeft 'maar' 16 slots open, op tweakers.net2 staan er 20 open... zijn alleen nog niet allemaal gevuld geweest dus weet niet of de server dat eigenlijk wel trekt
[ Voor 26% gewijzigd door Lister_Storm op 10-03-2005 17:43 ]
De tweakers.net2 server staat momenteel klaar voor de stresstest van vanavond.
Er wordt vanavond alleen Spa gereden en eerder inloggen dan 21.00u is natuurlijk mogelijk.
Zelf ben ik pas rond 20.30u thuis en zou graag rond 21.00u zoveel mogelijk mensen op de server zien, zodat ik/we kan/kunnen kijken of de server het trekt met "hopelijk" 20 man erop.
Gegevens server (voor wie het nog niet weten):
Naam: tweakers.net2 (1.3)
IP : 62.216.24.34
Race : SPA
Aant. Pers. : 20
Inloggen tijdens qualificatie is mogelijk!
Er wordt vanavond alleen Spa gereden en eerder inloggen dan 21.00u is natuurlijk mogelijk.
Zelf ben ik pas rond 20.30u thuis en zou graag rond 21.00u zoveel mogelijk mensen op de server zien, zodat ik/we kan/kunnen kijken of de server het trekt met "hopelijk" 20 man erop.
Verwijderd
Nog even een tip voor mensen die hun illegale versie ook in willen ruilen voor een legale: sla je setups en zo op, wees niet zo dom als ik om de hele zooi weg te gooien.
roos viper bezet dan vanaf nu:P
rode nr 11 dus
dank
rode nr 11 dus
dank
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
GT/NGT/24h ?Sepiroth schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:42:
De tweakers.net2 server staat momenteel klaar voor de stresstest van vanavond.
Ligt het aan mij of is tweakers2 plat atm
Asus Zenbook i7 256gb
Tweakers.net2 doet bij mij ook niks.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
hehe dan is ie al stuk voor de stresstest begint niet goed.
Asus Zenbook i7 256gb
aangezien de hoster half 9 terug komt. Zullen jullie tot half 9 moeten wachten
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
AAAAAAAARGH, dat zuigt inderdaad
Ben nog niet thuis, maar ik ga er even vaart achter zetten.
Waarschijnlijk moet ik mijn modem even resetten.
Morgen heb ik een ander modem in huis dat het beter zou moeten doen.
Klopt het dat jullie de server wel in de ingame browser zien staan of staat ie zelfs daar niet meer in ?
Indien ie in de ingame browser staat dan klik je waarschijnlijk op join en dan gebeurd er niks, toch ?

Ben nog niet thuis, maar ik ga er even vaart achter zetten.
Waarschijnlijk moet ik mijn modem even resetten.
Morgen heb ik een ander modem in huis dat het beter zou moeten doen.
Klopt het dat jullie de server wel in de ingame browser zien staan of staat ie zelfs daar niet meer in ?
Indien ie in de ingame browser staat dan klik je waarschijnlijk op join en dan gebeurd er niks, toch ?
En weer een CTD in het begin van een race. Nu niks in het Event Log.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Als ik jou was zou ik dit soort dingen eens posten in het support forum op gtr-game.com. Dat wordt ook echt gelezen door de Simbin mensen, misschien kunnen ze je helpen.Arfman schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:17:
En weer een CTD in het begin van een race. Nu niks in het Event Log.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nee hij staat niet meer in de games lijst.
Asus Zenbook i7 256gb
Wat ik nog wou zeggen was dat ik in mijn BIOS niks heb kunnen vinden van Fast Writes en Video BIOS caching. Ik heb een ASUS P4C800-E Deluxe mobo.
BQD: zal ik doen, thanks.
BQD: zal ik doen, thanks.
Verwijderd
Dat was ik waarschijnlijk met 2 lekke voorbanden, sorry.fredkroket schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:01:
[...]
Op de tweakers.net server waren we met zijn 4en. David Waij was de snelste (Ferrari) en ik was met het schip (Viper) de tweede (die auto scheelt mij gewoon 6 (langzamer) seconden op BRNO). Toch in de eerste ronde leuke uitremacties gehad met David, alleen met die Viper kan je die Ferrari's gewoon niet bij houden. Dus in mijn te hoge snelheid crashte ik, liet ik me repareren, en toen reed er ergens een auto wel heel erg langzaam.. Dus dat was het einde van mijn race.
Maar het is een verslavende toestand.
Maar idd heel verslavend, zelfs met lekke voorbanden.
Verwijderd
Hé waar is de tweakers.net2 server naartoe. Was opeens connection lost en nu staat ie niet meer in de lobby?????
Er zijn wat probs mee als er 5 man opzaten of zo begon het in 1x nogal te laggen.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:28:
Hé waar is de tweakers.net2 server naartoe. Was opeens connection lost en nu staat ie niet meer in de lobby?????
Ik probeerde hem net voor de 2e keer te vinden en hij is idd weg. Maar 10 minuten eerder had ik hem wel gevonden, maar toen zag ik dat ik geen ferrari 360 kon kiezen. Klopt dit???Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:28:
wat een stress test. ik ben de enige
Er waren 9 mensen online toen er ineens lag optrad een halve minuut later lag mijn internet verbinding eruit. Momenteel zou de server weer moeten draaien.
Ik denk dat ik morgen de opstellingen van mijn netwerk eens moet herzien. Denk namelijk dat daar iets fout gaat.
Modem -> lijn naar notebook vriendin (stond uit)
-> lijn naar switch -> 2 lijnen naar server (nu 1 van gemaakt)
-> 1 lijn naar pc (stond rond 20.30u aan, maar om 20.45u uit)
Misschien moet ik mijn switch maar vervangen door een hub
Deze test wordt uiteraard herhaald zodra ik de boel stabiel heb... hartelijk dank voor de medewerking
Gegevens "test periode":
- 9 man online
- 64bytes upload per user
- ongeveer 576bytes upload
- mijn upload is 1024kbit (theoretisch), in praktijk komt dit op 70kByte.
- 576bytes moet ik dus makkelijk kunnen trekken.
- memory (1024) en CPU(2,6Ghz HTT) gebruik was ook geen probleem.
Over die stresstest;
Als ik probeer in te loggen tik ik het IP in en dan moet ik een username/pass invoeren. Dat is - neem ik aan - hetzelfde account als waarmee ik inlog als ik Internet kies. Dan moet 'ie even denken en vervolgens gebeurt er niets en sping ik terug naar het beginscherm en zoekt het spel weer naar een LAN game. Klopt dat of doe ik iets fout?
Als ik probeer in te loggen tik ik het IP in en dan moet ik een username/pass invoeren. Dat is - neem ik aan - hetzelfde account als waarmee ik inlog als ik Internet kies. Dan moet 'ie even denken en vervolgens gebeurt er niets en sping ik terug naar het beginscherm en zoekt het spel weer naar een LAN game. Klopt dat of doe ik iets fout?
[ Voor 5% gewijzigd door garp op 10-03-2005 21:47 ]
Ik had het reeds gemeld maar wegens mijn superbeperkte upload ( Belgische providers hebben belachelijke datalimieten ) , kan ik de tweakers.net server niet 7 dagen op 7 online houden.
Ik heb besloten dat hij enkel online zal zijn van MA tot en met DO. VRIJ , ZAT & ZON zal hij dus offline zijn.
Sorry voor het ongemak
MVG
Annihilator
Ik heb besloten dat hij enkel online zal zijn van MA tot en met DO. VRIJ , ZAT & ZON zal hij dus offline zijn.
Sorry voor het ongemak

MVG
Annihilator
respect al dat je het doet-GF-Annihilator schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:50:
Ik had het reeds gemeld maar wegens mijn superbeperkte upload ( Belgische providers hebben belachelijke datalimieten ) , kan ik de tweakers.net server niet 7 dagen op 7 online houden.
Sorry voor het ongemak![]()
MVG
Annihilator
ma/do zijn verder prima dagen toch
Ik had nog wel gebeld vanmiddag, maar geen doorkomen aan. Of bezet, of geen antwoord.R-B schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:54:
oke, wat ik nu lees.
Dus het bellen om 17.00 hoeft ook niet meer![]()
gvd. Nou moet ik morgen werken![]()
Net even gechecked en inderdaad, ook de mijne is nu verzonden. Datum 04 maart trouwens....
Btw, hoe kun je het beste je settings bewaren? Je .plr file backuppen, of gewoon de setup files
overzetten?
See you online soon, hopelijk...
Fastcossie
Sjonge jonge, een iets minder lompe reactie kan ook wel zeg.Lister_Storm schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:39:
Ga ergens anders onzin lopen te verkondigen. Wees blij dat er mensen veel moeite doen om een snelle dedicated server te regelen voor de Nederlandse community. Het is een dienst die hier aangeboden wordt door mensen die er verder alleen maar tijd en geld op verliezen. Daarnaast, volgens mij rijden jullie op zondag, en zijn er een aantal mensen op zoek naar races doordeweeks.
Wil je een beetje in de lobby lopen aankloten met laggy servers en prutsrijders, prima. Maar ga niet miepen als er iets beters op poten wordt gezet.
Er was al lang een breed door een aantal anderen op gereageerd dat je posting hier prima op zijn plek is. En je bent heus niet de enige die tijd en moeite doet om een leuke gtr league op poten te zetten.
De league wedstrijden op zondag zijn tot nu toe prima verlopen en die server kan het met de huidige aantallen prima aan, dus die laatste opmerking snijdt niet echt hout.
Ik zou trouwens liever zien dat iedereen het goed met elkaar kan vinden en dat er één grote (NL) league komt.
Graag lees ik hier dan ook de verdere plannen wat betreft jullie league.
Verwijderd
Wel dusVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:24:
Is het password van tweakers2 geen "got"meer?
Nou, wat een heerlijk fijn en stabiel product hebben ze gemaakt bij SimBin !
Race 1 in de regen op Magny-Cours, na 3 bochten CTD.
Reboot voor de zekerheid, practice op een server waar 22 man zat, plotseling iedereen ping 2000 en onspeelbaar. Alt-tab, hmm, mijn connectie is vrijwel niets aan het doen (15 kb down ofzo). Rejoin de server, nog steeds het probleem. Join andere server, probleem weg.
Practice op die server, na 10 minuten -> weer die onspeelbare lag en weer 1 FPS. Reboot maar weer. Heb toen probleemloos 20 minuten lang zelf gehost, alles verliep veel vloeiender en geen enkel probleem.
Ik ga morgen maar een mooie post in elkaar zetten en die posten op gtr-game.com. Zag al wel in de chat van de lobby dat veel mensen sinds de 1.3 patch last hebben van CTD's. Kan ook wel kloppen, want ik heb dus de "probeerversie" gehad, die begon bij 1.0 ofzo, tot en met patch 1.2.3.0, misschien in al die maanden 1 CTD.
En zo is er weer een leuk raceavondje verloren gegaan, en de rest van de week heb ik geen tijd meer.
Race 1 in de regen op Magny-Cours, na 3 bochten CTD.
Reboot voor de zekerheid, practice op een server waar 22 man zat, plotseling iedereen ping 2000 en onspeelbaar. Alt-tab, hmm, mijn connectie is vrijwel niets aan het doen (15 kb down ofzo). Rejoin de server, nog steeds het probleem. Join andere server, probleem weg.
Practice op die server, na 10 minuten -> weer die onspeelbare lag en weer 1 FPS. Reboot maar weer. Heb toen probleemloos 20 minuten lang zelf gehost, alles verliep veel vloeiender en geen enkel probleem.
Ik ga morgen maar een mooie post in elkaar zetten en die posten op gtr-game.com. Zag al wel in de chat van de lobby dat veel mensen sinds de 1.3 patch last hebben van CTD's. Kan ook wel kloppen, want ik heb dus de "probeerversie" gehad, die begon bij 1.0 ofzo, tot en met patch 1.2.3.0, misschien in al die maanden 1 CTD.
En zo is er weer een leuk raceavondje verloren gegaan, en de rest van de week heb ik geen tijd meer.
Ik heb ook al een maandje of 4 gtr (officieel) en heb dus begin deze week de patch geinstalleerd. Ik kan nou niet zeggen dat het geheel er beter op is geworden. Deze week voor het eerst dat ik op een server fps problemen heb gehad. Al een keer gehad dat ik op een server was, maar dat ik niemand zag rijden en dat ik helemaal niets mee kreeg van de chat. Ik kon echter wel gewoon rondjes rijden op de server. Bij direct ip moet je nu ook telkens je online password invoegen. Het laden van de players als je op een server komt duurt langer door de vervelende popup schermen waar op staat wie er geladen wordt etc etc etc.Arfman schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:07:
Tevens lijken de physics wat aangepast en wat ik vooral merk is dat de achterkant bij het aanremmen/"inremmen" van een bocht wat meer uitbreekt. Laat ik hier nu net een hekel aan hebben
Dus ten opzichte van versie 1.2.3 is de 1.3 patch tot nu toe niet echt een verbetering naar mijn mening.
[ Voor 24% gewijzigd door Fiskare op 10-03-2005 23:42 ]
Verwijderd
Op tweakers.net2 net een prachtige race op Spa tussen Patrick en El Hefe.
Totdat GTR er gewoon mee ophield.

Even voor iedereen die hier wel eens een GTR game host.
Ga naar je PLR file en zoek "Throttle Upstream Override" op. Er staat standaard 102 of zo tenminste bij mij zet dat op de upload snelheid die jij hebt.
En zoek ook "Dedicated Target Rate" op en zet dat ook rond je max upload snelheid.
Ga naar je PLR file en zoek "Throttle Upstream Override" op. Er staat standaard 102 of zo tenminste bij mij zet dat op de upload snelheid die jij hebt.
En zoek ook "Dedicated Target Rate" op en zet dat ook rond je max upload snelheid.
Dat uitbreken kwam ik ook al achter.. Kom ik met 240km/u op de busstop af,rem ik breekt m'n auto helemaal uit... Dacht eerst dat t aan m'n stuur lag,Fiskare schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:13:
[...]
Ik heb ook al een maandje of 4 gtr (officieel) en heb dus begin deze week de patch geinstalleerd. Ik kan nou niet zeggen dat het geheel er beter op is geworden. Deze week voor het eerst dat ik op een server fps problemen heb gehad. Al een keer gehad dat ik op een server was, maar dat ik niemand zag rijden en dat ik helemaal niets mee kreeg van de chat. Ik kon echter wel gewoon rondjes rijden op de server. Bij direct ip moet je nu ook telkens je online password invoegen. Het laden van de players als je op een server komt duurt langer door de vervelende popup schermen waar op staat wie er geladen wordt etc etc etc.
Tevens lijken de physics wat aangepast en wat ik vooral merk is dat de achterkant bij het aanremmen van een bocht wat meer uitbreekt. Laat ik hier nu net een hekel aan hebben.
Dus ten opzichte van versie 1.2.3 is de 1.3 patch tot nu toe niet echt een verbetering naar mijn mening.
Verwijderd
Zojuist mn eerste CTD gehad... hmm niet zo fijn.
Viel me trouwens ook ook vanavond dat de lobby soms erg traag laadt (populate zeg maar) ?!
Viel me trouwens ook ook vanavond dat de lobby soms erg traag laadt (populate zeg maar) ?!
Daar was ik ook bij. Ik reed voor het eerst met die Seat. Ik dacht dat iedereen Seat ging rijden, maar bij de start zag ik alles behalve SeatVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:19:
Op tweakers.net2 net een prachtige race op Spa tussen Patrick en El Hefe.![]()
Verwijderd
Ik hoop dat je genoten hebt, ik in ieder geval wel.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:19:
Of hij reed net voor me, of ik zag hem in m'n spiegel, en dat een ronde of 15.
Reed voor met soft en achter met med., en dat was goed vol te houden(mits El in m'n nek begon te hijgen, wat me een spin opleverde)de enige in heel de race
p.s. Oja, das waar ik heb gewonnen
De race is gelukkig wel tot een goed einde gebracht weet alleen niet meer wie er had gewonnen.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:19:
7 man hebben vanavond toch nog (gelukkig) probleemloos kunnen racen.
Ik hoop de server z.s.m. bugvrij te krijgen, dus geen disconnects meer, zodat we in ieder geval nog 1 tweakers server online hebben. Een paar updates van Simbin kunnen overigens ook geen kwaad.
Annihilator : Keep up the good work!
Dutch3men :
-Throttle Upstream Override stond hier al op 1024
-Dedicated target rate heb ik nu van 512 naar 1024 gezet (misschien dat dat helpt)
edit:
Weet iemand of dat je 2 accounts moet hebben om een dedicated server te hebben en daar vervolgens met een andere pc op in te loggen met dezelfde accountnaam ?
Lijkt erop dat dat ook een probleem veroorzaakt...
Weet iemand of dat je 2 accounts moet hebben om een dedicated server te hebben en daar vervolgens met een andere pc op in te loggen met dezelfde accountnaam ?
[ Voor 13% gewijzigd door Sepiroth op 10-03-2005 23:36 ]
Verwijderd
Met de race geen enkel probleem met lag wel in de practice maar dat was te over zien, ben er alleen heel benieuwd naar hoe het loopt als het volle bak is.Sepiroth schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:33:
[...]
De race is gelukkig wel tot een goed einde gebracht weet alleen niet meer wie er had gewonnen.
7 man hebben vanavond toch nog (gelukkig) probleemloos kunnen racen.
Ik hoop de server z.s.m. bugvrij te krijgen, dus geen disconnects meer, zodat we in ieder geval nog 1 tweakers server online hebben. Een paar updates van Simbin kunnen overigens ook geen kwaad.
Annihilator : Keep up the good work!
Dutch3men :
-Throttle Upstream Override stond hier al op 1024
-Dedicated target rate heb ik nu van 512 naar 1024 gezet (misschien dat dat helpt)
edit:
En nogmaals heel veel dank dat jullie er je tijd in willen steken, om dit voor ons mogelijk te maken, want op die public servers is niet te rijden (moet Alberto Tomba taferelen uithalen om rond te komen)
Verwijderd
Leuke race idd! Ik reed op softs voor en achter en dat is een beetje mijn probleem geworden. Achter werden die wel 110c. Daardoor ben ik 2x gespind in la source denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:33:
[...]
Ik hoop dat je genoten hebt, ik in ieder geval wel.
Of hij reed net voor me, of ik zag hem in m'n spiegel, en dat een ronde of 15.
Reed voor met soft en achter met med., en dat was goed vol te houden(mits El in m'n nek begon te hijgen, wat me een spin opleverde)de enige in heel de race
p.s. Oja, das waar ik heb gewonnen
Jammergenoeg weinig volk waarschijnlijk door de problemen met de server, maar ik had er alleszins geen last van.
Ik heb ff voor een test een dedicated server opgestart.
Kijk ff of ie werkt. Tweakers(test) pw=got Ik weet niet hoe het werkt dus wordt niet boos als het niet werkt. GTR reporter vraagt om mijn FTP logins, wat moet ik daar mee doen?
Hij geeft steeds de melding: De naam of het adres kan niet worden omgezet
Error in FTP Session....
Kan iemand me wat wijzer maken?
M'n pc: 3500+ @ 2,4 Ghz / 1024 MB dual channel g-skill / 2x WD 74 GB 10.000rpm raid 0 / msi k8n neo2 plat. / Chello classic (geen problemen mee) 128KB/s up 500KB/s down
Kunnen we namenlijk gebruik van maken als de andere server down is...
Ik ga nu pitten...
Ik probeer het morgen wel weer.
Kijk ff of ie werkt. Tweakers(test) pw=got Ik weet niet hoe het werkt dus wordt niet boos als het niet werkt. GTR reporter vraagt om mijn FTP logins, wat moet ik daar mee doen?
Hij geeft steeds de melding: De naam of het adres kan niet worden omgezet
Error in FTP Session....
Kan iemand me wat wijzer maken?
M'n pc: 3500+ @ 2,4 Ghz / 1024 MB dual channel g-skill / 2x WD 74 GB 10.000rpm raid 0 / msi k8n neo2 plat. / Chello classic (geen problemen mee) 128KB/s up 500KB/s down
Kunnen we namenlijk gebruik van maken als de andere server down is...
Ik ga nu pitten...

[ Voor 12% gewijzigd door Mr.David op 11-03-2005 00:23 ]
Komop zeg je kan geen game hosten met 128kb/s upload dat werkt misschien goed als 1 persoon joint daarna niet meer.
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Ik zat ook nog eens te kijken naar dat 'pasje' wat ik bij het spel kreeg, en waar slaat dat 'grade C' eigenlijk op?
Ivm de tweakers.net server. Tot hiertoe was die niet dedicated, hierdoor was onder andere er gisteren avond wat lag op de server , doordat ik ook ff wilde racen. Ik ben er dus maar afgestapt. Dit moet dus verbeteren met mijn dedicated pc die ik vandaag net heb binnen gekregen.
Wat betreft de netwerk vereisten : je moet kijken hoeveel kb/sec je haalt bij het uploaden naar je webspace bijvoorbeeld, en niet naar je theoretische waardes van je provider.
Persoonlijk haal ik een upload van 62 kB per sec. Ik heb gemerkt dat een dedicated server voor 10 man, max 45 kB upload veroorzaakt. Met 60 kB en hoger , zou je dus min 12 man of hoger moeten kunnen hosten. Voor de veiligheid heb ik em bij mij toch op 10 users gezet. Kwestie van niet tot het uiterste te gaan en 'geen' client kicks te hebben.
Wat betreft de netwerk vereisten : je moet kijken hoeveel kb/sec je haalt bij het uploaden naar je webspace bijvoorbeeld, en niet naar je theoretische waardes van je provider.
Persoonlijk haal ik een upload van 62 kB per sec. Ik heb gemerkt dat een dedicated server voor 10 man, max 45 kB upload veroorzaakt. Met 60 kB en hoger , zou je dus min 12 man of hoger moeten kunnen hosten. Voor de veiligheid heb ik em bij mij toch op 10 users gezet. Kwestie van niet tot het uiterste te gaan en 'geen' client kicks te hebben.
Verwijderd
Bij deze wil ik even zeggen dat ik het echt gaaf vind dat mensen zoveel moeite doen om dedicated servers neer te zetten zodat wij lekker kunnen racen.
Dank u zeer!
Dank u zeer!
Verwijderd
Sluit ik mij bij aan!Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:02:
Bij deze wil ik even zeggen dat ik het echt gaaf vind dat mensen zoveel moeite doen om dedicated servers neer te zetten zodat wij lekker kunnen racen.
Dank u zeer!
Ik heb soms ook het probleem dat de lobby heel erg traag refresht. Ook heb ik het idee dat, als je uit een race gaat en weer terug in de lobby, de serverlijst niet wordt ververst. Dan staat er bijvoorbeeld "SimBim 1 - Spa - Practice 2 - 20/25" .. dan join ik, en rijden we op Barcelona met 4 man
Verwijderd
Dat laatste komt mij ook bekend voor. Ik heb zelf het idee dat mijn server-selectie verspringt naar een andere server als ik niet onmiddellijk Join kies. Gistermiddag koos ik een Tweakers-server, blijk ik op een Duitse server met Barcelona terecht te komen.Arfman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:22:
Ik heb soms ook het probleem dat de lobby heel erg traag refresht. Ook heb ik het idee dat, als je uit een race gaat en weer terug in de lobby, de serverlijst niet wordt ververst. Dan staat er bijvoorbeeld "SimBim 1 - Spa - Practice 2 - 20/25" .. dan join ik, en rijden we op Barcelona met 4 man

Dit kan je ook aanpassen in je PLR file: zoek daarin naar "Concurrent Server Updates" die staat standaard op 10. Ik heb hem nu op 20 staan ik weet nog niet of het helpt want heb nog geen tijd gehad om het te testen, maar probeer het eens uit zou ik zeggen.Arfman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:22:
Of de server lijst wordt niet goed re-refreshed, of (en dat overkomt mij wel eens) dan denk je die ene server toch echt te hebben aangeklikt, maar dan heb je toch de server eronder geselecteerd. Gebeurt ook met online setups, blijkbaar is die muispointer niet zo gevoelig als je zou willen.Arfman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:22:
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
In je dedicated server kan je instellen hoe snel je server een hartbeat stuurt naar de master server van Simbin, dit hoef je zelfs niet te doen via de config file zelf. Bij mij persoonlijk staat dat op 30 seconden...Arfman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:22:
Het is dus 1Mbit up.... Als ik speedtest doe haal ik 108 kB/s upload dus Byte en GEEN bits. Als je goed had gelezen dan was deze post niet nodig geweest.GreenFury schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 08:42:
Komop zeg je kan geen game hosten met 128kb/s upload dat werkt misschien goed als 1 persoon joint daarna niet meer.

Maarja ik ben nu op mijn werk, ik heb mijn pctje aan laten staan. Ik hoor wel of ie werkt. Er kunnen 16 man op.
16 man kan je perfect hosten idd. Wat betreft die ftp logon bij die dedicated servers. Die kan je gewoon skippen hoor. Ik moet ook nog eens gaan lezen waarvoor dat juist dient ?Mr.David schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:53:
[...]
Het is dus 1Mbit up.... Als ik speedtest doe haal ik 108 kB/s upload dus Byte en GEEN bits. Als je goed had gelezen dan was deze post niet nodig geweest.![]()
Maarja ik ben nu op mijn werk, ik heb mijn pctje aan laten staan. Ik hoor wel of ie werkt. Er kunnen 16 man op.
Mag ik hier een paar simpele beginners vragen stellen? Ik heb nl de mogelijkheid om het spel gtr een poosje te lenen en daarna wil ik hem misschien aanschaffen, maar dan wil ik wel graag de belangrijkste (online mp
) opties weten.
- Welke auto moet ik kiezen om mee te leren rijden? (wat dus ook competatief is op de tweakers servers)
- Moet ik gaan rijden met de standaard setup en die een beetje aanpassen, of zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een setup naar mij te willen sturen met de basic veranderingen te sturen.
(ik wil gaan rijden met een ms sidewinder ff)
- welke ba(a)n(en) worden vooral gereden in de tweakers servers? dan kan ik die gaan oefenen.
- heb ik al een update nodig?
alvast bedankt
- Welke auto moet ik kiezen om mee te leren rijden? (wat dus ook competatief is op de tweakers servers)
- Moet ik gaan rijden met de standaard setup en die een beetje aanpassen, of zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een setup naar mij te willen sturen met de basic veranderingen te sturen.
- welke ba(a)n(en) worden vooral gereden in de tweakers servers? dan kan ik die gaan oefenen.
alvast bedankt
lol
de lotus weet ik nog, is zeeer makkelijk te rijden..
Setups, uhm. Zelf maken? Haha. Of van iemand vragen natuurlijk
banen,
tja spa, enna weet ik
enne als je engelse versie heb hoef je niks up te daten..
[edit: GTR IS BINNEN
. Vanavond ben ik te vinden op de server
banen,
tja spa, enna weet ik
[edit: GTR IS BINNEN
[ Voor 36% gewijzigd door R-B op 11-03-2005 10:37 ]
Verwijderd
Hoi
Dit is mijn eerste post hier, ik speel al een tijdje GTR offline en zou wel eens online willen spelen. Sinds gisteren wat geprobeerd, maar er zijn heel wat servers die niet goed lopen, buitenlands spreken, of alleen maar crashende rijders kent.
Zou iemand mij kunnen aangeven wanneer er een goede server draait met serieuze rijders die geen hulpopties aan hebben staan. Het lijkt met wel eens leuk om tussen nederlanders te rijden.
Marco Schaeffer
Dit is mijn eerste post hier, ik speel al een tijdje GTR offline en zou wel eens online willen spelen. Sinds gisteren wat geprobeerd, maar er zijn heel wat servers die niet goed lopen, buitenlands spreken, of alleen maar crashende rijders kent.
Zou iemand mij kunnen aangeven wanneer er een goede server draait met serieuze rijders die geen hulpopties aan hebben staan. Het lijkt met wel eens leuk om tussen nederlanders te rijden.
Marco Schaeffer
Lees dit topic eens door, tweaker.net / tweakers2.net e.d. zijn goede opties.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:59:
Ik kom er net achter dat de game die ik kan lenen niet helemaal koosjer
is. het is versie 1.0.5.0 op z'n duits met een language patch. Is er een mogelijkheid om hiermee online te kunnen spelen ? Dan kan ik nl nog ff testen voor een beslissing te nemen.
Bvd
Bvd
[ Voor 11% gewijzigd door NO2 op 11-03-2005 11:41 ]
Je kan gewoon patchen naar 1.3, language patch er weer overheen en dan online spelen.NO2 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:40:
Ik kom er net achter dat de game die ik kan lenen niet helemaal koosjeris. het is versie 1.0.5.0 op z'n duits met een language patch. Is er een mogelijkheid om hiermee online te kunnen spelen ? Dan kan ik nl nog ff testen voor een beslissing te nemen.
Bvd
Verwijderd
Sjezus gister veel problemen gehad, zeer veel lag en een aantal CTD's.
Ik had op lag op tweakers en tweakers2 dus vermoed dat er iets niet in de haak was met mijn verbinding
probeer het vanavond nogmaals
edit
niet helemaal koosjer die zal het dus wel niet meer doen na de 1.3 patch (warez versie)
Ik had op lag op tweakers en tweakers2 dus vermoed dat er iets niet in de haak was met mijn verbinding
probeer het vanavond nogmaals
edit
niet helemaal koosjer die zal het dus wel niet meer doen na de 1.3 patch (warez versie)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 11:46 ]
Even een ander vraagje...
Wie gaat er hier naar de lanparty Regroup in Hardenberg ? Ik ga daarheen met een aantel NL vrienden van me om te gaan quaken, maar als er mensen van tweakers komen die ook GTR hebben , lijkt het me leuk om ook mijn stuurtje mee te nemen naar Regroup
Wie gaat er hier naar de lanparty Regroup in Hardenberg ? Ik ga daarheen met een aantel NL vrienden van me om te gaan quaken, maar als er mensen van tweakers komen die ook GTR hebben , lijkt het me leuk om ook mijn stuurtje mee te nemen naar Regroup
Verwijderd
kijk dat is nou aardig, sluit ik me volledig bij aan,Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:02:
Dank u zeer!
Jan
-GF-Annihilator schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:34:
Daar ga ik ook naartoe. Ik zal mijn stuurtje meenemen
Verwijderd
training +korte race op spa NGT aanvang 13.15 uur ip:80.126.36.203
ben zelf aan het werk thuis dus kom af en toe de sessie verzetten,
Jan
ben zelf aan het werk thuis dus kom af en toe de sessie verzetten,
Jan
Er zit ook een optie bij het spel om online setups van andere gebruikers te dloaden. Zitten vaak hele bruikbare bij, ff wat aanpassen naar je eigen voorkeuren en racen maarNO2 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:21:
Mag ik hier een paar simpele beginners vragen stellen? Ik heb nl de mogelijkheid om het spel gtr een poosje te lenen en daarna wil ik hem misschien aanschaffen, maar dan wil ik wel graag de belangrijkste (online mp) opties weten.
alvast bedankt
Zelfde verhaal, ff online bekijken en dloaden vanuit het spelR-B schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:26:
lol
banen,
tja spa, enna weet ik
[edit: GTR IS BINNEN![]()
![]()
. Vanavond ben ik te vinden op de server
![]()
hmmz
gtr wilt niet laden? waht dik 5 min en staat nog op kwart
Ligt dus eraan omdat ik duitse versie gehad hebbe
Even kijken hoe ik in register kom

[ Voor 40% gewijzigd door R-B op 11-03-2005 13:42 ]
Is er iemand op de Tweakers(Test) Server geweest? Ik ben namenlijk benieuwd of ie werkt. Zo ja kan ik 'm aan zeten als 1 van de Tweakers Servers problemen heeft of uit staat.
gereboot na isntall?
even andere cd drive proberen
anders even je regkey deleten
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SBDT AB
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Zet ook even de Permissions op de Daemon Tools/Alcohol registry keys terug
Lijkt me een goed idee, misschien kunnen we samen de tweakers.net server opzetten ?Mr.David schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:41:
Is er iemand op de Tweakers(Test) Server geweest? Ik ben namenlijk benieuwd of ie werkt. Zo ja kan ik 'm aan zeten als 1 van de Tweakers Servers problemen heeft of uit staat.
Voeg me anders toe op msn
Mijn msn : annihilator666@msn.com
Ja ik zocht hem al. Ik heb oude key gewoon geedit naar nieuwe en werkteNiTrO-EXILE- schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:43:
gereboot na isntall?
Misschien een gek idee van me, maar wie heeft er hier op zijn werk of zo een 10/100mbit aansluiting behalve Goldfinger dan.
Maybe is het dan een idee om met zijn alle wat geld opzij te leggen en dan GTR kopen en dan op 1 bak ALS dat mag van je baas een Dedicated GTR server op te zetten die een aantal man kunnen beheren. Zodat we dan voor GoT een eigen dedicated server hebben draaien.
Maybe is het dan een idee om met zijn alle wat geld opzij te leggen en dan GTR kopen en dan op 1 bak ALS dat mag van je baas een Dedicated GTR server op te zetten die een aantal man kunnen beheren. Zodat we dan voor GoT een eigen dedicated server hebben draaien.
Ik weet niet hoor, maar bij ons op het werk (Getronics) , heeft geen enkele server een directx 8.1 hardware aan boord. Gigabit lijnen in overvloed, maar servers met directx8.1 3D kaartDutch3men schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:42:
Misschien een gek idee van me, maar wie heeft er hier op zijn werk of zo een 10/100mbit aansluiting behalve Goldfinger dan.

Om nog maar te zwijgen van de kosten van zoiets.
EDIT : Ik denk dat lijntjes zoals die van Sepiroth en Goldfinger volstaan om permanent een tweakers.net servertje online te hebben. Hoewel het natuurlijk mooi zou zijn een nog betere lijn te hebben
[ Voor 13% gewijzigd door MPAnnihilator op 11-03-2005 15:04 ]
Mijn lijntje voldoet wel, ik heb alleen niet de hardware staan om continu een dedicated server te laten draaien.-GF-Annihilator schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:01:
[...]
EDIT : Ik denk dat lijntjes zoals die van Sepiroth en Goldfinger volstaan om permanent een tweakers.net servertje online te hebben. Hoewel het natuurlijk mooi zou zijn een nog betere lijn te hebben
Zelfde verhaal hier.. ik heb ook een lijn die gebruikt kan worden.. alleen die hardware is niet aanwezig..Goldfinger schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:21:
[...]
Mijn lijntje voldoet wel, ik heb alleen niet de hardware staan om continu een dedicated server te laten draaien.
Heb hier een gigabit lijn .. maarja, dedicated server die Direct3D nodig heeft, en constant een CD check uitvoert

Ik weet niet wie er net allemaal rijden maar sorry voor die lambo die ik liet spinnen door mijn redelijk overbodige remmen. Ik kende de baan (barcelona) niet helemaal. Wel grappig was dat ik 2 auto's direct na de pit bij spa aan gort zag gaan
de lambo ging meteen tegen de kant aan voor de laatste pit uitgang bocht en de andere f550 ging links tegen de zeikant
Redelijk veel crashes hier en daar ook
helaas was mijn voorkant op het laatst ook weg

Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Ik weet niet of je hier wat aan heb, als ik full grid neem dan duurt het idd een min. of6 maar dat is op Spa met dawn nacht dusk, de reutemeteut dus.R-B schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:39:
hmmz
nootie t was al opgelost...zn spel wou niet eens starten
maar idd laadtijden voor Spa zijn eindeloos met een grote grid...waar is die raid game setup haha
maar idd laadtijden voor Spa zijn eindeloos met een grote grid...waar is die raid game setup haha
Verwijderd
Uuuuuhhh... pobeer net TWEAKERS(TEST) omdat de andere met race bezig is.
Gebruik p.w. got, en dan zegt hij dat hij "full" is terwijl er niemand bezig is.
Had net zo'n zin om m'n seat te tunen (hint voor die die ook joinen, mocht het lukken)
Gebruik p.w. got, en dan zegt hij dat hij "full" is terwijl er niemand bezig is.
Had net zo'n zin om m'n seat te tunen (hint voor die die ook joinen, mocht het lukken)
kom eraan, ik was ook in die race maar starte niet goed.. had het systeem niet door
Hmm wij gaan ook met onze clan naar regroup, zitten zowieso nog 2 racefanaten bij.-GF-Annihilator schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:34:
Zal eens aan hun vragen of ze hun stuurtje ook mee willen nemen.
Misschien een idee om een usercompo op te zetten?
sigh
Verwijderd
Kun je misschien de datum er ff bijzetten, mocht ik me vervelen dan ga ik misschien wel op zoek naar een paar loslopende stuurtjes. bvdredeamed schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:36:
[...]
Hmm wij gaan ook met onze clan naar regroup, zitten zowieso nog 2 racefanaten bij.
Zal eens aan hun vragen of ze hun stuurtje ook mee willen nemen.
Misschien een idee om een usercompo op te zetten?
net men 1e CTD gehad

Meerdere mensen last van?? Ik ben om een uurtje of zeven thuis dus dan kan ik pas kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:28:
Uuuuuhhh... pobeer net TWEAKERS(TEST) omdat de andere met race bezig is.
Die cd check kan je omzeilen, dan is alleen die Direct3D nog een probleempje. Of is het zo dat er wel een videokaart inzit maar hij zegt dat ie geen Direct3D kan vinden als je remote zit?Arfman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:05:
Heb hier een gigabit lijn .. maarja, dedicated server die Direct3D nodig heeft, en constant een CD check uitvoert
Ok dan!! Ik heb m nu ook in het engels 
Net even geprobeerd om online te spelen,en wel op de tweakers 2 server geloof ik,en ik moet zeggen,dit is echt cool!!
Mijn naam is in de game Corona_nl,ik zag alleen heel veel mensen hun eigen naam gebruiken,ik d8 dat iedereen wel een nick zou gebruiken,of heb ik het nu mis.
Iig ben ik nu dus ook in de running om online te spelen.
Al moet ik wel zeggen dat ik de ngt toch wel wat leuker vind,daar komt het aan op de berijder,de auto's zijn bijna hetzelfde.
Net even geprobeerd om online te spelen,en wel op de tweakers 2 server geloof ik,en ik moet zeggen,dit is echt cool!!
Mijn naam is in de game Corona_nl,ik zag alleen heel veel mensen hun eigen naam gebruiken,ik d8 dat iedereen wel een nick zou gebruiken,of heb ik het nu mis.
Iig ben ik nu dus ook in de running om online te spelen.
Al moet ik wel zeggen dat ik de ngt toch wel wat leuker vind,daar komt het aan op de berijder,de auto's zijn bijna hetzelfde.
Dit topic is gesloten.