Gheheh .. same here. Had een race op Enna (voor mijn hele CTD probleem). Ik ken die baan nauwelijks, dus ik probeer me koest te houden in het begin en niet teveel in de weg te rijden. Dat lukt aardig, totdat er weer een gladiool komt (Andy heette hij) die de race in de 3e bocht probeert te winnen. Dat was crash 1.
Ik had geen schade en hij ook niet, maar er stonden wel 4 auto's dwars op de baan, dus na het nodige gescheld en gevloek over en weer verder gereden. 3 ronden later heb ik de baan een beetje door en begin ik sneller te worden dan de auto voor me (Andy again). 2 seconden achterstand, 1.5, enfin, op een gegeven moment zit ik er 0.3 seconde achter, en op dat moment besluit Andy mij op zeer onsportieve wijze een braketest te geven, dus we stonden weer in het grind. Dit maal was mijn splitter weg dus ik moest de pits in.
Na 90 seconden alles gerepareerd dus ik kon weer. Ondertussen was het deelnemersveld geslonken van 18 naar 5 man, om even een idee te geven van het niveau. Ik kom degene op de 1e positie tegen, en wil mezelf unlappen. De l*l gaat een gevecht op leven en dood aan, dus ik laat hem maar weer gaan. Dat was echter niet genoeg, hij ging van het gas af omdat hij wou doorvechten ofzo. Ik verwacht dat uiteraard niet, knal tegen hem op en gebroederlijk schuiven we met 200 km/h tegen een bandenstapel aan. Om schade aan mijn interieur te voorkomen toen maar gestopt.
Dan heb ik het nog niet gehad over mensen die in de warmuplap ZO'N ENORME achterstand oplopen dat je al gelapt wordt voordat je de start/finishlijn bent gepasseerd .. en er voorbij gaan kan niet, want "please stay behind car # xx" ... nee, van mij mag het een maand later zijn, dan zijn de noobs weg en kan er weer geraced worden zoals het hoort.