[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | deel 4

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.853 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank155 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:42:
[...]

wat zijn de server ip en pw? en welke baan?
Elise race vanavond, quali vanaf 19:30 versie 1.3
130.89.163.160 Geen password Baan is SPA

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:06:
[...]

Elise race vanavond, quali vanaf 19:30 versie 1.3
130.89.163.160 pw weet ik niet.. is (nog?) niet gegeven. wellicht geen pw? Baan is SPA
Correct. Geen pw, lijkt me niet nodig aangezien ie niet in de lobby staat.

Hoe lang moet de race duren? Gewoon 60 minuten of wat korter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

jeuzes, me spel is gewoon nog niet binnen.... Ze hebben zeker niet meer op voorraad (GCshop)ofzo.. had ik dit maar eerder geweten :O

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldfinger schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:28:
[...]
Hoe lang moet de race duren? Gewoon 60 minuten of wat korter?
45 lijkt mij iets leuker.. maar goed 60 minuten is ook goed hoor.
Ik ben ook maar een beginneling, weet niet wat de anderen willen..
R-B schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:29:
jeuzes, me spel is gewoon nog niet binnen.... Ze hebben zeker niet meer op voorraad (GCshop)ofzo.. had ik dit maar eerder geweten :O
Cancellen die hap en gewoon ff bij de frs of bs halen ofzo toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:23
Is er iemand in staat om even de tweakers.net2 server te testen ?
Heb wat poort verwijzingen gewijzigd op de server en weet niet of ie nu nog werkt...
Hij zou gewoon in de ingame browser moeten staan.

Naam : tweakers.net2 (1.3)
IP : 62.216.24.34
Paswoord : got
Max. players : 20
Tracks: Spa Day, 3 andere tracks, Spa dawn, 3 andere tracks, Spa Dusk, 3 andere tracks, Spa Night.
Aids : alléén automatic clutch allowed
Race lengte : 10%

edit:

Paswoord vergeten, dus even toegevoegd |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Sepiroth op 09-03-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De klere.....

Zojuist heb ik mijn eerste race ervaring op een simbin public server gehad. We begonnen de race met een mannetje of 23, en ik was de enigste ngt driver. Ik heb een afbeelding bijgevoegd van de taferelen bij een willekeurige bocht, en aangezien ik wel rem voor een bocht ben ik er na 3 keer afgereden te zijn maar mee gestopt.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jaap5/gtr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:32:
[...]

45 lijkt mij iets leuker.. maar goed 60 minuten is ook goed hoor.
Ik ben ook maar een beginneling, weet niet wat de anderen willen..

[...]

Cancellen die hap en gewoon ff bij de frs of bs halen ofzo toch?
Kost toch geld als je al betaald heb en in behandeling is?

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:54:
De klere.....

Zojuist heb ik mijn eerste race ervaring op een simbin public server gehad. We begonnen de race met een mannetje of 23, en ik was de enigste ngt driver. Ik heb een afbeelding bijgevoegd van de taferelen bij een willekeurige bocht, en aangezien ik wel rem voor een bocht ben ik er na 3 keer afgereden te zijn maar mee gestopt.

[afbeelding]
Ja het is altijd een feest als je op de public servers van simbin bent geweest :(. Dit is dus precies de reden dat ik in de 4 maanden dat ik het spel heb pas 1x op die servers heb gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

gheghe dat viel mij ook al op al die n00bs veel rijden ook gewoon met tobo en dan krijg je dat. maar je screenie is leuk :P Net nog ffe gereden op de tweakers server maar het is niet zo druk nu.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Ik baal er vooral van dat het vrijwel nooit tot racen komt .. praccen 2 x 80 minuten, dan nog qualify, en dan pas race .. ja hallo, ik heb meer te doen op een avond ! :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oei, ja dat rijden op public servers doe ik ook nooit.
Ik oefen liever offline, dit soort dingen zijn gewoon zonde van de tijd.

Screenshot is idd wel geweldig. ;)
Arfman schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:10:
Ik baal er vooral van dat het vrijwel nooit tot racen komt .. praccen 2 x 80 minuten, dan nog qualify, en dan pas race .. ja hallo, ik heb meer te doen op een avond ! :(
Ja en dan vliegt 2/3 er in de eerste bocht af. :7

[ Voor 51% gewijzigd door Zamorano op 09-03-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 10:19
nee, 2/3 remt niet waardoor jij eraf gaat...

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vandaag mijn 1e ervaring gehad te hebben op een public server heb ik ook mijn 1e gt ervaring gehad. Wat gaan die dingen hard zeg! Heb even Spa zitten oefenen op een tweakers server, maar er is nog heel wat werk aan de winkel om snelle tijden te rijden. Ik moet alleen wel zeggen dat ik een gt wagen een stuk makkelijker op de weg kan houden ondanks dat ze veel harder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:50:
Na vandaag mijn 1e ervaring gehad te hebben op een public server heb ik ook mijn 1e gt ervaring gehad. Wat gaan die dingen hard zeg! Heb even Spa zitten oefenen op een tweakers server, maar er is nog heel wat werk aan de winkel om snelle tijden te rijden. Ik moet alleen wel zeggen dat ik een gt wagen een stuk makkelijker op de weg kan houden ondanks dat ze veel harder gaan.
Komt omdat ze meer grip hebben. En dat al in 1 van die standaard setups zodra je ze gaat tunen kan je nog meer grip krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:10:
Kan er misschien op 1 v/d 2 tweakers die sessie's niet gewijzigd worden zoals in het spel, dus 1 vrije training ,1 quali, en Geen warm-up? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://biz.yahoo.com/prnews/050308/sftu104_1.html
Voor iedereen die het een beetje interesant vindt, dit kunnen we de komende jaren (hoop ik) verwachten.
Wat ik er zo snel uit kon halen is dat er een nieuwe chip is die voor nog betere physics gaat zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:23:
http://biz.yahoo.com/prnews/050308/sftu104_1.html
Voor iedereen die het een beetje interesant vindt, dit kunnen we de komende jaren (hoop ik) verwachten.
Wat ik er zo snel uit kon halen is dat er een nieuwe chip is die voor nog betere physics gaat zorgen.
Ware het niet dat een racegame juist relatief weinig heeft aan dit soort ontwikkelingen. Een racebaan is immers een redelijk nauw omschreven omgeving waar alleen de auto's op rond behoren te gaan. Zo verschrikkelijk veel losse 'entiteiten' heb je er niet.

Die Physics Processing Unit zal eerder aantrekkelijk zijn in first person shooters waarbij de omgeving ineens veel interactiever gemaakt kan worden. Dan moet je denken aan situaties waarbij alles wat realistisch gezien kapot zou kunnen ook echt kapot kan.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Is die TrackIR ook ergens in nederland tekoop ? of alleen via die .com site :{

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 11:02
Heb de demo nu ook eens gedownload en op zich gaat het wel lekker met mijn gamepad met analoge sticks. Maar wat zijn een beetje snelle tijden voor de ferrari en de saleen? Voor mijn gevoel gaat het best goed. Weet alleen zeker dat het nog veel sneller kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

TeringJantje schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:06:
Heb de demo nu ook eens gedownload en op zich gaat het wel lekker met mijn gamepad met analoge sticks. Maar wat zijn een beetje snelle tijden voor de ferrari en de saleen? Voor mijn gevoel gaat het best goed. Weet alleen zeker dat het nog veel sneller kan.
als je beetje leest

spa: rond de 2.21 geloof ik?

Ik lees net: Elise op spa rond de 2.40

[ Voor 5% gewijzigd door R-B op 09-03-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:09:
[...]

Kan er misschien op 1 v/d 2 tweakers die sessie's niet gewijzigd worden zoals in het spel, dus 1 vrije training ,1 quali, en Geen warm-up? :|
Volgens mij gaat dat niet, er is vrij weinig aan setup mogelijkheden.
Ik ben momenteel aan het zoeken waarom je bij sommige servers wél tijdens de kwalificatie kan joinen en bij de meeste niet.
Zodra ik weet hoe ik de warm-up eruit kan slopen en eventueel een training minder, haal ik ze eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sepiroth schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:09:
[...]

Volgens mij gaat dat niet, er is vrij weinig aan setup mogelijkheden.
Ik ben momenteel aan het zoeken waarom je bij sommige servers wél tijdens de kwalificatie kan joinen en bij de meeste niet.
Zodra ik weet hoe ik de warm-up eruit kan slopen en eventueel een training minder, haal ik ze eruit.
Gaarne _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 21:06
kan dit niet gewoon met je .plr file? of heeft die geen invloed op DED?

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
TeringJantje schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:06:
Ik quote mezelf even uit de startpost want blijkbaar lezen sommigen die niet:

"Ik heb een rondetijd van 1:xx:xxx gereden op circuit Y met auto X, is dat snel of wat rijden jullie?" Dat soort vragen voegen ook niets toe aan een discussie, rondetijden kun je vergelijken via GTRank.
............................................................................
GreenFury schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:04:
Is die TrackIR ook ergens in nederland tekoop ? of alleen via die .com site :{
Komop mensen, zelf ook een beetje verder kijken dan je neus lang is.
Als je naar de fabrikant van TrackIR en dan "TrackIR>Store>International Dealers" volgt kom je voor Nederland uit op Rightthing.nl.

eDimensional is wel veel goedkoper trouwens en levert ook snel naar Nederland (vanuit een distributiecentrum binnen de EU).

[ Voor 34% gewijzigd door Zamorano op 09-03-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://81.206.40.179/GRAB_0000.JPG

Anders ben je ff over de vangrail heen gevlogen.

Ik ben trouwens Sjon

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Wel jongens, ivm mijn bandenprobleem van mijn achtertrein heb ik nu ff mijn fast lap van de Lamborghini online gezet.

Ik hoop dat de technische mensen onder jullie , mijn probleem min of meer kunnen situeren _/-\o_

http://users.pandora.be/a...ihilator20-14_03-07-05.ld

Ik zou normaal mijn paswoord veranderen van de server , maar er zit 2 man op. Ik kan die moeilijk kicken :+ . Van zodra dat er eens niemand opzit zal ik die veranderen dus. Voorlopig is het paswoord nog steeds 'tweakers' zonder quotes. Als je merkt dat dit niet meer werkt , dan is het al 'got' geworden... :O

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik ben druk aan het oefenen met mijn nieuwe DFP ! Super tevreden, maar om eerlijk te zijn wil het allemaal nog voor geen meter ! Ik heb zo giga veel onderstuur en dat in iedere bocht ! Dus nu is het zo > ik ga heeel traag door de bocht of gewoon rechtdoor het gras of het grind op ! Wat kan ik hier aan doen ? Verder ben ik nog steeds op zoek naar instellingen voor mijn DFP ... en dat waarmee ik een geheel bestand moet vervangen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

-GF-Annihilator schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:18:

Ik zou normaal mijn paswoord veranderen van de server , maar er zit 2 man op. Ik kan die moeilijk kicken :+ . Van zodra dat er eens niemand opzit zal ik die veranderen dus. Voorlopig is het paswoord nog steeds 'tweakers' zonder quotes. Als je merkt dat dit niet meer werkt , dan is het al 'got' geworden... :O
Die mag je wel kicken hoor. Ik reed net in die ferrari (rode) maar me neef ook ffe die bakte er niet veel van..

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Voila , server aanpassingen done ( tweakers.net )

- events staan wat door elkaar nu, default Spa Dusk
- race time is nu maar 40 % meer
- paswoord is nu 'got' zonder quotes en in kleine letters
- de rest is idem

Have fun !

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik was lekker aan het scheuren, mijn tijden gaan al een stuk omlaag op spa. Begin ook eindelijk te wennen aan het zelf schakelen, maak al veel minder fouten. Nog even en ik en klaar voor de leage, hoop ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de Elise-wedstrijd..

Mijn excuses voor mn rare gedrag de eerste ronde aan iedereen die er last van heeft gehad.. was mn eerste race online en was dus wat onwenning..

Tijdens de practice 1:40.2 gereden, maar door de schade in de eerste ronde was tijdens de race niet meer dan 1:43 mogelijk.

Volgende keer beter. Wel tof trouwens, online! Zal volgende keer iets minder opgefokt starten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
NiTrO-EXILE- schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:22:
kan dit niet gewoon met je .plr file? of heeft die geen invloed op DED?
Haha, je bent me voor. Ik had zelf in die file al wat aangepast i.v.m. een port verwijzing.
Deze file heeft dus zeker invloed op je server.
Heb nu gevonden hoe je een server kan hosten waarbij je tijdens de Qualifiy toch nog kan inloggen.
- ga naar je .plr file op de server (in mijn geval PlayerNameNeverUser.plr)
- zoek deze regel :Closed MP Qualify Sessions="1"
- verander de "1" in een "0". (nul)
- save en server opstarten

(Zodra iedereen van de server af is zal ik dit doorvoeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:43:
Over de Elise-wedstrijd..

Mijn excuses voor mn rare gedrag de eerste ronde aan iedereen die er last van heeft gehad.. was mn eerste race online en was dus wat onwenning..

Tijdens de practice 1:40.2 gereden, maar door de schade in de eerste ronde was tijdens de race niet meer dan 1:43 mogelijk.

Volgende keer beter. Wel tof trouwens, online! Zal volgende keer iets minder opgefokt starten :D
Haha, dat was ik waar je op ingereden was. Volgende keer wat rustiger in de warm up lap! >:)

Ik had tijdens de race last van lag (beeld ging in schokken). Oftewel kon mijn pc spa night niet aan.

Voor de rest zeker nog eens overdoen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Voor de race van zonet op tweakers2
1 David WaIJ F550
2 GreenFury F550
3Cypher F550
4euh Dodge DNF accident
Spannende race jammer van die dodge, hele voorkant aan gort...

[ Voor 23% gewijzigd door Ghostrider op 09-03-2005 21:30 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:43:

Gewoon rustig rijden als je je laat opjagen ga je er de 1e ronde geheid uit. Wel merk ik dat ik ongeveer 10sec sneller rijd als ik in een race zit :9

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
GreenFury schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:30:
Voor de race van zonet op tweakers2

[...]

Spannende race jammer van die dodge, hele voorkant aan gort...
Inderdaad jammer van die Viper... :'( Bij de start durfde hij iets meer dan ik daardoor wisselde we 4 x van positie. Hij remde later en kwam steeds binnendoor, maar schoot daardoor steeds een beetje door. Ik kon doordat ik rustig de bocht in reed veel harder uitaccelereren 8) . Bij turn 3 (die met die klote hobbel) voelde ik al dat iemand in de fout zou gaan. De Viper dus... Was wel jammer. Ik heb trouwens een heel constante race gereden. Ik begon met 2:04:xx en eindigde met 2:00:xx Waarschijnlijk omdat ik totaal geen druk van achter had. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Eeh mensen, ik snap niet wat ik fout doe :( ... Ik heb nu minstens 2 uur lang achter elkaar gereden op spa met de Elise en ik heb, maar 1 foutloze ronde eruit weten te persen :( en die was ook nog eens heel slecht ! 1:53 geloof ik. Ik speel in simulatie of moet dat semi-pro worden. Is de set-up zo belangrijk (doe er niet heel veel aan) hooguit rembalans, banden en brandstof. Of heb ik mijn stuurtje niet goed afgesteld ? Of moet ik gewoon nog veel oefenen ? Ik heb alles uit staan behalve clutch en gears en heb traction control op high en ABS op low ... toch sta ik per rondje zeker 3 keer naast de baan :( ... Wat kan/moet ik doen ! Want vind het verder super tof spel, maar zo heb ik geen plezier aan het racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Met welke auto rij je ? .Probeer aan een auto tewennen. Rij rustig totdat je banden temp rond de 80graden is. Wat ook kan helpen is softslicks. en zet die assists toch gewoon uit dan leer je het nooit. Rustig rijden is de sleutel :)
Ik was er net met de race 0x afgegaan :) in 8? rondes

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Ik reed de afgelopen uurtjes met de Elise. Okey ... tja ik denk idd ook dat ik gelijk te snel wil, waardoor ik veel te hard bochten neem e.d. En dat van die assistents ... tja ik zal idd maar uitzetten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben ik EINDELIJK aan het racen op een SimBin server, ligt 8e na 1 rondje, gaat ineens alles met 1 FPS en crash ik.
Hier betaal ik toch geen 45 euro voor ?

Iets rustiger mag ook wel

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 22:43 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Arfman schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:03:

Ben ik EINDELIJK aan het racen op een SimBin server, ligt 8e na 1 rondje, gaat ineens alles met 1 FPS en crash ik.
Denk aan je bloeddruk :7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over de Elise-wedstrijd van vanavond...

't Was mijn eerste online-race ooit. Achteraan geëindigd, maar de eerste 6 rondjes ging niet onaardig. Vanaf ronde 7 iedere lap wel fouten gemaakt. Ik had ook nog geen rondje gereden in de Elise. In de kortdurende practice (was laat thuis) geen één hotlap weten te volbrengen.

Hoe hebben jullie trouwens de view/mirrors staan?
Ik rijd met cockpit-view en dan zo ver mogelijk voorin de wagen. Bij verschillende auto's zijn de spiegels dan niet zichtbaar, dus heb ik virtualmirror aan staan. Beide lukt niet?
Nadeel van de virtualmirror is volgens mij het beperkte zicht naar opzij. Gevolg was dat nr. 1 bij mij achterop reed, doordat ik de grindbak uit kwam zetten vlak na een bocht. :o
Gelukkig viel de schade mee en verloor hij geen positie (nr. 2 ging er namelijk in dezelfde ronde op eigen initiatief af na de busstop).

Conclusie: dat online-racen hoop ik nog eens vaker te doen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

En weer een CTD, de 3e al vanavond. Ik geef het op, ik ben ook gelijk weer genezen van het kpoen van een spel, dat doe ik dus niet meer, niet nadat ik een "test" versie enkele weken heb kunnen spelen. BAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
CTD = crash test dummie :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:42:
En weer een CTD, de 3e al vanavond. Ik geef het op, ik ben ook gelijk weer genezen van het kpoen van een spel, dat doe ik dus niet meer, niet nadat ik een "test" versie enkele weken heb kunnen spelen. BAH.
Hmm als je zoveel probs hebt ligt het misschien aan je systeem.
Al een fresh install van Windows geprobeerd?

Ik vind je reacties wat kort door de bocht eerlijkgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een CTD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
CTD = Crash To Desktop

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:30:
Nog even over de Elise-wedstrijd van vanavond...

't Was mijn eerste online-race ooit. Achteraan geëindigd, maar de eerste 6 rondjes ging niet onaardig. Vanaf ronde 7 iedere lap wel fouten gemaakt. Ik had ook nog geen rondje gereden in de Elise. In de kortdurende practice (was laat thuis) geen één hotlap weten te volbrengen.

Hoe hebben jullie trouwens de view/mirrors staan?
Ik rijd met cockpit-view en dan zo ver mogelijk voorin de wagen. Bij verschillende auto's zijn de spiegels dan niet zichtbaar, dus heb ik virtualmirror aan staan. Beide lukt niet?
Nadeel van de virtualmirror is volgens mij het beperkte zicht naar opzij. Gevolg was dat nr. 1 bij mij achterop reed, doordat ik de grindbak uit kwam zetten vlak na een bocht. :o
Gelukkig viel de schade mee en verloor hij geen positie (nr. 2 ging er namelijk in dezelfde ronde op eigen initiatief af na de busstop).

Conclusie: dat online-racen hoop ik nog eens vaker te doen! :9
Over die mirrors heb ik ook nog wel ffies een vraagje ... is er iemand die de optie heeft aan staan dat het beeld meedraait richting de apex van de bocht ? Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het lijkt wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Crash To Desktop, en dat zuigt biggen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha...

Mijn mening over originele spellen uit de winkel is dat als ze niet werken dat het aan je systeem ligt. Het komt natuurlijk ook wel eens voor dat een spel gewoon buggy is, maar dat wordt dan wel met patches verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:53:
Aha...

Mijn mening over originele spellen uit de winkel is dat als ze niet werken dat het aan je systeem ligt. Het komt natuurlijk ook wel eens voor dat een spel gewoon buggy is, maar dat wordt dan wel met patches verholpen.
Mee eens, ik heb bijvoorbeeld nergen last van. Compleet niet buggy !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:53:
Aha...

Ja idd. Maargoed, de hand in eigen boezem steken is natuurlijk weer eens ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Heey mensen, wat me ineens te binnen schiet: Is het misschien idee om een apart forum op te zetten voor GTR en dan Nederlands (volgens mij is dat er nog niet echt). Net zoiets als het Race Sim Central maar dan in het Nederlands. Dat daar afspraken worden gemaakt over online racen, uitwisselen van data en setups en dat soort dingen. Niet dat het hier op GOT niet goed is hoor, maar ik d8 dat het misschien wel een leuk idee is.

[ Voor 5% gewijzigd door Bertuss op 09-03-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:56:
[...]

Ja idd. Maargoed, de hand in eigen boezem steken is natuurlijk weer eens ver te zoeken.
Sinds dat het spel uit was in Duitsland heb speel ik het hier al en heb in die tussentijd nog geen 1x een CTD gehad. Dus Arfman als ik jou was zou ik eens snel een format c doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:52:
[...]

Over die mirrors heb ik ook nog wel ffies een vraagje ... is er iemand die de optie heeft aan staan dat het beeld meedraait richting de apex van de bocht ? Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het lijkt wel wat.
Ja, ik heb dat aanstaan (20%) vind het wel fijn. Tis wel even wennen

Ik snap alleen niet waarom de spiegeltjes van mijn wagens zwart zijn ipv spiegelen.. virtual mirror staat ook aan (gaan dan die andere uit?)

Nieuwste omega's op een radeon 9700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al een tijdje en speel de demo zelf boven(kamer) ook regelmatig, helaas moet toetsenbord maar het bevalt me zo goed dat ik vanplan ben een stuurtje te gaan kopen! Voor nu eerst zorgen dat ik zo min mogelijk aid aan heb (rij al op sim) Hopelijk kan ik snel meedoen met een league, eerst wachten op internet op me kamer ;)

Verder zal ik het topic zeker blijven volgen, rij ze en hopelijk rij ik jullie nog een keer voorbij ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 10:19
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:29:

[...]

Verder zal ik het topic zeker blijven volgen, rij ze en hopelijk rij ik jullie nog een keer voorbij ;)
in een straaljager of raket zeker :P

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wat een onzin allemaal, "kort door de bocht", "ik heb geen problemen dus jouw windows zuigt" .. zeg dan niks ofzo :(

Ik kan uren elk willekeurig ander spel spelen. Mijn PC kan 48 uur lang aanstaan op een LAN party, terwijl DC++ continu draait en ik druk aan het gamen ben. Alleen GTR crasht bij mij naar de desktop, maar dan ligt het aan mijn systeem ? Right.

Ik heb uit ellende maar gereboot, SFclean gedraaid, SF er weer opgezet, ook in de hoop dat de CD check geen minuut meer zou duren. Dat duurde het inderdaad niet meer, hij duurt nu 4 minuten (getimed). Dus als 1 van jullie goeroe's daar nog tips over heeft hoor ik het graag.

Overigens heb ik na de reboot een race van 18 minuten zonder problemen kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:37

Snoes

marcel

Van mij mag de gekte weer wat voorbij zijn. :(

Online valt er niet meer te racen.

Je word met 150 + voorbij gereden in de pits. Als je iemand voorbij laat bij de pits uitgang (snelle ronde),
wordt je de baan op geknald. Mensen die meerdere rondjes achterliggen gaan gevechten aan alsof ze om de eerste plek strijden. Wanneer iemand van de baan afvliegt probeerd ie zo snel mogelijk weer midden op de baan te staan (liefst overdwars) en alle verloren tijd in de volgende bocht goed te maken.
En dan hebben we het nog niet over de starts.

Ik heb vanavond meerdere races proberen mee te doen en kon lekker meekomen, maar hier valt niet tegen te rijden :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Snoes schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 00:15:
Ik heb vanavond meerdere races proberen mee te doen en kon lekker meekomen, maar hier valt niet tegen te rijden :( :( :(
Gheheh .. same here. Had een race op Enna (voor mijn hele CTD probleem). Ik ken die baan nauwelijks, dus ik probeer me koest te houden in het begin en niet teveel in de weg te rijden. Dat lukt aardig, totdat er weer een gladiool komt (Andy heette hij) die de race in de 3e bocht probeert te winnen. Dat was crash 1.

Ik had geen schade en hij ook niet, maar er stonden wel 4 auto's dwars op de baan, dus na het nodige gescheld en gevloek over en weer verder gereden. 3 ronden later heb ik de baan een beetje door en begin ik sneller te worden dan de auto voor me (Andy again). 2 seconden achterstand, 1.5, enfin, op een gegeven moment zit ik er 0.3 seconde achter, en op dat moment besluit Andy mij op zeer onsportieve wijze een braketest te geven, dus we stonden weer in het grind. Dit maal was mijn splitter weg dus ik moest de pits in.

Na 90 seconden alles gerepareerd dus ik kon weer. Ondertussen was het deelnemersveld geslonken van 18 naar 5 man, om even een idee te geven van het niveau. Ik kom degene op de 1e positie tegen, en wil mezelf unlappen. De l*l gaat een gevecht op leven en dood aan, dus ik laat hem maar weer gaan. Dat was echter niet genoeg, hij ging van het gas af omdat hij wou doorvechten ofzo. Ik verwacht dat uiteraard niet, knal tegen hem op en gebroederlijk schuiven we met 200 km/h tegen een bandenstapel aan. Om schade aan mijn interieur te voorkomen toen maar gestopt.

Dan heb ik het nog niet gehad over mensen die in de warmuplap ZO'N ENORME achterstand oplopen dat je al gelapt wordt voordat je de start/finishlijn bent gepasseerd .. en er voorbij gaan kan niet, want "please stay behind car # xx" ... nee, van mij mag het een maand later zijn, dan zijn de noobs weg en kan er weer geraced worden zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:06:
[...]

Ja, ik heb dat aanstaan (20%) vind het wel fijn. Tis wel even wennen

Ik snap alleen niet waarom de spiegeltjes van mijn wagens zwart zijn ipv spiegelen.. virtual mirror staat ook aan (gaan dan die andere uit?)

Nieuwste omega's op een radeon 9700
Ik heb dit probleem ook, met virtual mirror aan of af, die andere spiegels blijven zwart!
Weet iemand hier een oplossing voor of is dit zo in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Laatst online: 28-07-2024
Net Online race op de tweakers server.
Mooi die Spa dawn ...helaas benzine op niet goed opgelet :'(
Misschien let ik nu ook niet op of ik kan het niet vinden. Maar waar kan ik die funktie vinden om mee te kijken in de bocht. Oeps gevonden" Look to Apex"

[ Voor 8% gewijzigd door -whodini- op 10-03-2005 01:27 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Heads up, woensdag over een week een passworded race op een snelle server. Eenieder is welkom, mits je hoffelijk rijdt en je wagen op de baan weet te houden.

Inschrijven; http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=40358

We rijden deze races als voorbereiding op het NL.GTR dat ongetwijfeld van start zal gaan zodra we de multiplayer van GTR een beetje onder de knie hebben.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tijdens een practice al een aantal keer gehad dat er een halve zool donuts aan het draaien was op het rechte eind....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Lister_Storm schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 02:20:
Heads up, woensdag over een week een passworded race op een snelle server. Eenieder is welkom, mits je hoffelijk rijdt en je wagen op de baan weet te houden.

We rijden deze races als voorbereiding op het NL.GTR dat ongetwijfeld van start zal gaan zodra we de multiplayer van GTR een beetje onder de knie hebben.
Ga ergens anders eff lopen spammen of zo. Sorry hoor maar dit moes er even uit. Wij draaien voor GoT een aantal servers en nu probeer jij ze weg te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
@Arfman,

ik had ook veel CTD's met een preview versie van GTR (nee, nee niet illegaal). Uiteindelijk bleek wat gerommel met timer settings in mijn bios het probleem verholpen. Ik heb nu geen CTD meer. Misschien kun je dat eens proberen.

De retail draait nu ook zonder CTD's.

btw ik draai geen alcohol of deamon progjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
@Arfman.

Toen ik je probleem van je CTD las , dacht ik onmiddellijk aan Ati ( geen flame hoor , ik heb er ook één ).

Enkele tips , want ik had er met een radeon 9700pro ook last van :

geen "fast writes" in je bios
alle caches afzetten in bios zoals "cache video bios"
die auto overclock tool van ati gewoon uitschakelen, is dikke brol !
omega drivers gebruiken
probeer eens , ik weet niet of het bij jou zo is hoor , je videokaart niet te overclocken.
zoals eerder gezegd hier , je ram timings wat minder strak zetten , mocht het bij jou het geval zijn.

Op mijn nvidia game pc met de demo's van GTR of nu met GTR zelf nog geen enkel probleempje gehad , dus volgens mij is GTR niet echt buggy. Het enige wat al eens voorvalt bij GTR is dat je plots online van een server afvliegt...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb gister ook nog even een tijdje meegereden op de tweakers.net server (van 20 - 22), maar helaas was het niet echt druk. Toen heb ik nog op een aantal andere servers leuk proberen mee te rijden. Nu weet ik dat ik op magny cours niet echt snel was (ik krijg van de week een ander stuur), maar als je ziet dat ik al laatste begon (geen qually gedaan) en na 4 rondjes van netjes rijden en rustig inhalen (en dus geen monster tijden neerzetten) lag ik al 5e. En we waren begonnen met 25! Uiteindelijk heb ik de race niet gehaald toen een achterblijver besloot mij op een onmogelijke plaats zich op mij te unlappen.

En dat lag probleem > ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag, al dat geschok. Maar gelukkig was het idd enkel bij bepaalde servers.

Op de tweakers.net server waren we met zijn 4en. David Waij was de snelste (Ferrari) en ik was met het schip (Viper) de tweede (die auto scheelt mij gewoon 6 (langzamer) seconden op BRNO). Toch in de eerste ronde leuke uitremacties gehad met David, alleen met die Viper kan je die Ferrari's gewoon niet bij houden. Dus in mijn te hoge snelheid crashte ik, liet ik me repareren, en toen reed er ergens een auto wel heel erg langzaam.. Dus dat was het einde van mijn race.

Maar het is een verslavende toestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

OK, iedereen bedankt voor de tips. Zoals je kunt zien was ik gisteravond nogal chagerijnig, ik had me verheugd op een avondje GTR (eindelijk tijd ...) en dan krijg je dit. Ik zal eens gaan rommelen in het BIOS. de ATI OC tool gebruik ik niet, die tweaktijd heb ik gehad ;)

@Dutch3men: reageer niet zo overspannen man. We zijn toch 1 grote GTR community, of het berichtje nu op GoT of SimRacing.nl staat. Het staat jou vrij om ook op de simracing server te gaan racen woensdag, alle andere dagen van de week staan de GoT servers aan.

Jammer van de DirectX en CD-check van de dedicated server, heb hier meerdere 100 mbit bakjes staan waar ik anders servers op had kunnen draaien. Gemiste kans van SimBin en waarschijnlijk de doodsteek vroeg of laat voro de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Je word met 150 + voorbij gereden in de pits. Als je iemand voorbij laat bij de pits uitgang (snelle ronde),
(
Bij een race krijg je dan gewoon een disqualify aan je reet. Probeer anders eens de tweakers server

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dutch3men schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 07:56:
[...]

Ga ergens anders eff lopen spammen of zo. Sorry hoor maar dit moes er even uit. Wij draaien voor GoT een aantal servers en nu probeer jij ze weg te trekken.
Hmm is toch niet zo erg?
Hoe meer kwalitatief goede leagues, hoe beter voor de GTR-community toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Iemand al een kijkje genomen naar mijn fast lap op Spa in Motec aub ?

(Sorry voor het eventuele aandringen :+ )

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
  • Laatst online: 23-05 07:19
Paar maanden geleden had ik DTM race driver 2 gekocht, ik heb het echter nauwelijks gespeeld. Het spel en ook het online spelen kon mij echt niet boeien.

Dus gister DTM2 verkocht en GTR gekocht (al vaak de verschillende demo's gespeeld). Meteen meegedaan met de online Elise-race. Damn wat gaaf... precies wat ik zocht, GTR geeft het gevoel wat ik mistte bij DTM2. (Nofi)

Helaas wel als laatste geeindigd, raakte op een gegeven moment van de baan -> schade... dus ik de pits in. Had ik nog nooit eerder gedaan dus ze tankten mijn auto helemaal af. Beetje jammer, auto rest van de race topzwaar, finishte met nog 70 liter in de tank. Nou ja, weet ik ook weer voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
Lister_Storm schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 02:20:

Wordt hier nou gesuggereerd dat mijn (en de andere) server niet snel genoeg is ?
2,6Ghz HTT + 1024MB + 1Mbit up lijkt me toch best aardig, of niet soms :?
Hij heeft 'maar' 16 slots open, op tweakers.net2 staan er 20 open... zijn alleen nog niet allemaal gevuld geweest dus weet niet of de server dat eigenlijk wel trekt :'(

Daarom wil ik graag vragen om vanavond rond 21.00u in te loggen op de server.
Ik hoop dat we de 20 man halen, als dit prima gaat kunnen er nog wat meer poortjes open.
Dus:
Server Stresstest, vanavond 21.00u, tweakers.net2, IP:62.216.24.34, 20 users
be there _/-\o_
Overigens is het sinds gisteren mogelijk om ook tijdens de qualificatie nog te joinen O-)
Nou nog een practice ronden eruit slopen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van de DirectX en CD-check van de dedicated server, heb hier meerdere 100 mbit bakjes staan waar ik anders servers op had kunnen draaien. Gemiste kans van SimBin en waarschijnlijk de doodsteek vroeg of laat voro de community
ach misschien releasen ze nog wel een standalone dedicated zonder die checks ;)

vanavond niet overwerken dus kan ik eindelijk ook weer racen :D

Ik doe mee vanavond aan die stresstest!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ga ook proberen om mee te doen aan de stresstest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, ik kan niet meedoen vanavond met de stress-test. Donderdagavond heb ik altijd andere verplichtingen.

By the way: GTR liep gisteravond vast vlak na afloop van de Elise-race. Rest van de avond probleemloos geraced. Vanochtend kom ik tot de ontdekking dat mijn ADSL-verbinding gedurende 15 seconden wegvalt even na 9 uur. Oorzaak: test van het alarmsyteem. :(
Ben ik lekker mee...

Trouwens: het spel op de server van Sepiroth loopt bij mij minder vloeiend als op de andere tweakers-server. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:58:
Jammer, ik kan niet meedoen vanavond met de stress-test. Donderdagavond heb ik altijd andere verplichtingen.

By the way: GTR liep gisteravond vast vlak na afloop van de Elise-race. Rest van de avond probleemloos geraced. Vanochtend kom ik tot de ontdekking dat mijn ADSL-verbinding gedurende 15 seconden wegvalt even na 9 uur. Oorzaak: test van het alarmsyteem. :(
Ben ik lekker mee...

Trouwens: het spel op de server van Sepiroth loopt bij mij minder vloeiend als op de andere tweakers-server. :'(
Das vreemd, bij mijn collega (Cypher) en mij loopt ie prima.
Misschien dat je op 1 of andere manier een slechte verbinding naar mij hebt :?
Maar goed, we zullen zien wat de stresstest vanavond voor uitkomst geeft :)
Problemen/opmerkingen/complimenten/enz. n.a.v. de test graag posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:28
Echt een fantastisch spel dit en draai het helemaal vloeiend op mijn 5900 met alles open. Maar iig, hoe ga ik met de V2 demo versie online?

Ik krijg nu een soort plaatje waar constant hetzelfde staat en waar je dus niks kan kiezen. Misschien is het al gevraagd, maar ik heb niks via de search kunnen vinden.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
In de demo kan je simpelweg niet online (dacht ik :P).

[ Voor 15% gewijzigd door Hans1990 op 10-03-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:08:
[...]

Haha, dat was ik waar je op ingereden was. Volgende keer wat rustiger in de warm up lap! >:)

Ik had tijdens de race last van lag (beeld ging in schokken). Oftewel kon mijn pc spa night niet aan.

Voor de rest zeker nog eens overdoen!
Sugestie!?allemaal in een seat, die zijn iets sneller.
Kon jammer genoeg niet mee doen omdat woensdag m'n voetbaldag is,komt m'n maat en gaan we Pro Evo Soccer 4 spelen, wat btw ook voor geen meter ging (3*)
Patrick :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Hans1990 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:42:
In de demo kan je simpelweg niet online (dacht ik :P).
Damn :'( Naja, niks aan te doen, dan maar w88 tot de originele in de winkel ligt :D

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:03:

Iets rustiger mag ook wel
Ik had precies hetzelfde 2x zelfs, maar alleen bij die SimBin server, zaten btw wel 23 man op
Maar heb ook wel eens lag als een bepaald iemand erbij komt, en als hij/zij weggaat is het over.
Volgens mij ligt het niet aan mij P4 2.4Ghz GF4 128mb 1Gig corsair singleplayer tussen 50-60 fps met alles op high of full.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als je in-game op "tab" drukt, zie je de naam van degene die rijdt in de auto, erboven staan. On-track dus. Daarnaast staat in ms zijn ping-tijd (heet dat zo?). Als iemand in een spel rondrijd met een ping van 1100ms, dan weet je meteen waar de lag vandaan komt.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje tussendoor.. Ik zie geen spiegel als ik met nose cam rijd, in de opties staat het toch echt aan, heads up display staat uiteraard ook aan maar toch zie ik em niet :?

versie 1.3, ati 9800pro met nieuwste DNA drivers

iemand die dit herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:35:
Vraagje tussendoor.. Ik zie geen spiegel als ik met nose cam rijd, in de opties staat het toch echt aan, heads up display staat uiteraard ook aan maar toch zie ik em niet :?

versie 1.3, ati 9800pro met nieuwste DNA drivers

iemand die dit herkent?
Zijspiegels kan je op de neus niet zien uiteraard, maar je kan ergens in de options Virtual Mirror(s) opzetten dacht ik. Dan krijg je een soort achteruitkijkspiegel.

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die staat aan ook dacht ik maar die doet het dus niet.. Ik zal thuis nog es kijken zit nu @ work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:08:
Ja die staat aan ook dacht ik maar die doet het dus niet.. Ik zal thuis nog es kijken zit nu @ work
Misschien 1 indrukken (spiegels aan/uit) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas mijn 1-toets heb ik al bijna door mijn toetsenbord heen geduwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Sepiroth schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:30:
[...]

Wordt hier nou gesuggereerd dat mijn (en de andere) server niet snel genoeg is ?
2,6Ghz HTT + 1024MB + 1Mbit up lijkt me toch best aardig, of niet soms :?
Hij heeft 'maar' 16 slots open, op tweakers.net2 staan er 20 open... zijn alleen nog niet allemaal gevuld geweest dus weet niet of de server dat eigenlijk wel trekt :'(

Daarom wil ik graag vragen om vanavond rond 21.00u in te loggen op de server.
Ik hoop dat we de 20 man halen, als dit prima gaat kunnen er nog wat meer poortjes open.
Dus:
Server Stresstest, vanavond 21.00u, tweakers.net2, IP:62.216.24.34, 20 users
be there _/-\o_
Overigens is het sinds gisteren mogelijk om ook tijdens de qualificatie nog te joinen O-)
Nou nog een practice ronden eruit slopen })
Als je Spa gaat hosten kom ik ook kan ik alvast oefenen voor aankomende race van de league. In mijn Porsche GT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Mandrake schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:08:
[...]

Damn :'( Naja, niks aan te doen, dan maar w88 tot de originele in de winkel ligt :D
die ligt eral :Z

grrr, mijne is nog niet binnen van GCshop.. wacht nu exact 7 dage

en sorry, die stress test kan ik niet joinen.. GTR nog niet binnen :X

[ Voor 13% gewijzigd door R-B op 10-03-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zhttp://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1788,contentid=6203e Voor iedereen met een MOMO ik zie dat ze nieuwe (24/2) drivers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
R-B schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:33:
[...]

die ligt eral :Z

grrr, mijne is nog niet binnen van GCshop.. wacht nu exact 7 dage

en sorry, die stress test kan ik niet joinen.. GTR nog niet binnen :X
hier het zelfde probleem.... ik hoop dat hij toch wel snel komt deze week |:(

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Heb hem nog niet gezien @ work ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
Dutch3men schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:33:
[...]

Als je Spa gaat hosten kom ik ook kan ik alvast oefenen voor aankomende race van de league. In mijn Porsche GT3.
Vooruit dan. Vanavond tijdens de stresstest de hele avond Spa voor degene die willen oefenen voor de aankomende race in de league.
Momenteel draait de server al, dus ik zal hem straks even resetten naar alleen Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Lefty_38 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:26:
[...]

hier het zelfde probleem.... ik hoop dat hij toch wel snel komt deze week |:(
Same here...Dacht ff 10tje besparen en twee dagen levertijd. Ik ga zo even bellen om te vragen
hoe of wat..... :'(

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

fastcossie schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:01:
[...]

Same here...Dacht ff 10tje besparen en twee dagen levertijd. Ik ga zo even bellen om te vragen
hoe of wat..... :'(
ik ga ook bellen om 17.00. Als ik gratis kan annuleren doe ik dat en haal ik vanavond meteen in winkel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Sepiroth schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:31:
[...]

Vooruit dan. Vanavond tijdens de stresstest de hele avond Spa voor degene die willen oefenen voor de aankomende race in de league.
Momenteel draait de server al, dus ik zal hem straks even resetten naar alleen Spa.
Oh, wat een feest.. ik ben er rond 21.00u denk ik..

Kunnen we anders nu al afspreken dat we om (bijv) 22.00u een race starten van 30 minuten?

Edit:
Hoe gaat het eigelijk met de GT-league-inschrijf-discussie? Is die beslecht? Of heeft iedereen zich gerealiseert dat de auto toch niet zo belangrijk is ;)

[ Voor 15% gewijzigd door MrBarBarian op 10-03-2005 16:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Kunnen we niet wat eerder dan 21:00 uur ? ik zit al de hele week vermoeid op school :P

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrBarBarian schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:12:
[...]

Edit:
Hoe gaat het eigelijk met de GT-league-inschrijf-discussie? Is die beslecht? Of heeft iedereen zich gerealiseert dat de auto toch niet zo belangrijk is ;)
Hoe bedoel je?
We houden gewoon de unieke auto regel aan, alleen auto's van het originele spel+ offciele add-ons. Shootout of eerste aanmelding is doorslaggevend.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.