Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.170 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:31:
In Januari had ik een nieuwe versterker gekocht , toen was ik al bezig met ook een nieuwe cd-speler.
Sinds vandaag is deze er ook bij gekomen.Na lang zoeken en luisteren zoals Primare , T+A , Audiomeca , Linn , Naim , Marantz , Arcam , Berendsen , AVM en Opera Consonance.
Is het de AVM Cd3 geworden. :9

Deze kolos van 10KG en Handmade in Germany is een zeer mooi apparaat met gedetailleerde klank met 5 ingebouwde filters die je dus zelf kunt bepalen.Wat zeker een voordeel is.Want bepaalde muziek wordt op een andere filter gewoon beter.Slecht opgenomen cd's herleven gewoon weer met deze cd-speler

Nou dat ik de cd-speler heb kan ik me kalm aan gaan orienteren voor een surround processor.Maar dat duurt nog wel even.
Ik ga nou genieten van mijn cd's.

Hier alvast een foto van mijn cd-speler.
Hoe het staat in mijn creaktiv rack volgt heel snel.

[afbeelding]
Strak apparaatje! had het topic gevolgt @ ht over advies :P

Post 300 (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn nieuwe hoofdtelefoon :9 het is na enige tijd luisteren, de Beyerdynamic DT880 geworden:

Afbeeldingslocatie: http://img168.exs.cx/img168/4953/pict00022tp.th.jpg

Klinkt prachtig, alleen echt wennen vergeleken met mijn oudere sennheiser de HD455, deze klinkt
echt zo velen malen gedetailleerder, als je snapt wat ik bedoel.
Ga zo meteen maar meteen weer een paar cd's luisteren, haha

Wat ik wel moet zeggen, ik zag de specs. pas later, ben gewoon in een luisterruimte gaan zitten met een set-up als ik die thuis heb staan, en heb hem echt puur op het gehoor gekocht, lijkt mij de meest beste oplossing .. maar goed, tot ik de prijs hoorde :+ ouch .. haha

Link naar de site van de fabrikant:
http://www.beyerdynamic.c...880&Submit.x=0&Submit.y=0

Hier alvast de specificaties voor de liefhebbers ;)

Operating principle -------------------------------------- Semi-open
Frequency response ------------------------------------ 5 - 35,000 Hz
Nominal impedance acc. to IEC 60268-7 ------- 250 Ω
Nominal SPL acc. to IEC 60268-7 ----------------- 96 dB
Nominal THD acc. to IEC 60268-7 ----------------- < 0.2%
Power handling capacity acc. to IEC 60268-7 - 100 mW
Weight without cable ------------------------------------ 270 g
Cable length ------------------------------------------------ 3 m / coiled cable

Zit trouwens een verlengkabel bij, van 5 m, dus je komt een heel eind :+

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:18:
mijn nieuwe hoofdtelefoon :9 het is na enige tijd luisteren, de Beyerdynamic DT880 geworden:

[afbeelding]
Mooi ding man! Heb er idd ook veel van gehoord hier bij mij in het zuiden in verschillende magazine's.
Verder zit ik wel eerug te twijfelen hoor of ik mijn denon avc-a10se weg doe... Ik wil zo graag zijn grotere "monster" broer thuis hebben om het verschil nu eens echt te horen maar daarvoor moet ik nog ff 3 week wachten :(
Geduld is schonezaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:26

Pelle

🚴‍♂️

Geen apparatuur-upgrade, maar wel een huis & meubelupgrade ;)
3 weken geleden verhuisd en gister een fatsoenlijk tv/audiomeubel gekocht.. Tenminste, het is eigenlijk een tv-meubel + kast, en met wat creatief zaagwerk is het nu een tv/audiomeubel geworden :+

Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/homecinema/pano_600.jpg
(klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/homecinema/CRW_0283.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/homecinema/CRW_0284.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/homecinema/CRW_0286.jpg

En ja, die coax & speakerkabel moet ik nog wegwerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Pelle schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:34:
3 weken geleden verhuisd en gister een fatsoenlijk tv/audiomeubel gekocht.. Tenminste, het is eigenlijk een tv-meubel + kast, en met wat creatief zaagwerk is het nu een tv/audiomeubel geworden :+

[afbeelding]
(klikbaar)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die Docent meubels van ikea vind ik er ook altijd leuk uitzien. Vooral die je onder je tv hebt :P
Dat kersen fineer past perfect bij mijn kersen speakers.

Mooie set, mooie foto's :)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, sfeervol luisterplekkie heb je, Pelle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Ziet er zeker goed uit, alleen als die kast nou wat lager was kon je mooi in het midden een beamer scherm hangen >:)

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Leuk topic... Heb ook net mijn home cinema gekocht voor mijn nieuwe huis..

- Panasonic TH-42PWD7
- Harman Kardon AV330 receiver
- Harman Kardon DVD22
- Harman Kardon HKTS7 Speakers
- Monster AV scart control
- UPC Digital
- Xbox

Afbeeldingslocatie: http://www.seat-online.nl/albums/3394.jpg

Vanaf volgende week ook nog een Philips Pronto 950

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

ZiegoM schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:38:
[...]

Die Docent meubels van ikea vind ik er ook altijd leuk uitzien. Vooral die je onder je tv hebt :P

Was het maar kersenfineer! Het is gewoon "middenbruin" folie.......nep-fineer dus (en een beetje tussen kersen en noten in als je het mij vraagt). Maar ik vind het één van de mooiere series van de Ikea en heb er zelf ook een kast van......het valt toch niet op dat het nep is en de prijs/kwaliteit-verhouding is ongehoord. Voor meubels met echt fineer betaal je minimaal het drievoudige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
  • Laatst online: 09-09 22:54
Pelle schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:34:

[afbeelding]
(klikbaar)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mag ik vragen wat je verzaagd hebt aan deze meubels dan aangezien ze voor zover ik kan zien gewoon standaard zijn zoals ze daar staan! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:29:
Leuk topic... Heb ook net mijn home cinema gekocht voor mijn nieuwe huis..

- Panasonic TH-42PWD7
- Harman Kardon AV330 receiver
- Harman Kardon DVD22
- Harman Kardon HKTS7 Speakers
- Monster AV scart control
- UPC Digital
- Xbox

[afbeelding]

Vanaf volgende week ook nog een Philips Pronto 950
Net setje, vooral het scherm vind ik echt super! Waar heb je als ik vragen mag de meubel waarin je receiver etc. staat gekocht? Ben namelijk ook naar zoiets op zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Playmaster schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:58:
[...]

Mag ik vragen wat je verzaagd hebt aan deze meubels dan aangezien ze voor zover ik kan zien gewoon standaard zijn zoals ze daar staan! :?
Ik denk de achterkant voor de kabels en de airflow. Als je andere dingen moet gaan verzagen dan wordt het kastje al snel lelijk lijkt me.

[ Voor 13% gewijzigd door zimbab op 21-03-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:26

Pelle

🚴‍♂️

Playmaster schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:58:
[...]

Achterkant (achter versterker en dvd-speler) heb ik eruit gezaagd. Precies zodat het niet te zien is vanaf de voorkant. Ben vergeten daar ook een pic van de schieten, zal ik vanavond wel ff doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:01:
[...]

Net setje, vooral het scherm vind ik echt super! Waar heb je als ik vragen mag de meubel waarin je receiver etc. staat gekocht? Ben namelijk ook naar zoiets op zoek...
Bij de plaatselijke teak winkel hier in Purmerend.. Maken alles op maat en niet duur.
Voor de koeling heb ik een aantal gaten geboord in de achterkant (5cm doorsnee)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
  • Laatst online: 09-09 22:54
Pelle schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:02:
[...]

Achterkant (achter versterker en dvd-speler) heb ik eruit gezaagd. Precies zodat het niet te zien is vanaf de voorkant. Ben vergeten daar ook een pic van de schieten, zal ik vanavond wel ff doen :)
Is goed, ik ben namelijk benieuwd naar alle creativiteit aangezien ik hetzelfde meubel heb. Ik heb alleen een wat grotere opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:03

sphere

Debian abuser

zimbab schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:53:
[...]

Was het maar kersenfineer! Het is gewoon "middenbruin" folie.......nep-fineer dus (en een beetje tussen kersen en noten in als je het mij vraagt). Maar ik vind het één van de mooiere series van de Ikea en heb er zelf ook een kast van......het valt toch niet op dat het nep is en de prijs/kwaliteit-verhouding is ongehoord. Voor meubels met echt fineer betaal je minimaal het drievoudige.
Middenbruin is de mooiste kleur die IKEA had, maar die moesten ze weer zo nodig uit hun BILLYsgama gooien :r

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:55
Oke na al die tijd kijken hier naar andermans hometheaters nu maar eens die van mij. Ik kan hier wel een heel verhaal neezetten maar ik heb er gewoon een website voor gemaakt en als ik eens iets verander dan zet ik dat hier in de tropic wel weer. Vragen en/of opmerkingen zijn altijd welkom !

http://hometheatersite.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36
clonedonkey schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:48:
Oke na al die tijd kijken hier naar andermans hometheaters nu maar eens die van mij. Ik kan hier wel een heel verhaal neezetten maar ik heb er gewoon een website voor gemaakt en als ik eens iets verander dan zet ik dat hier in de tropic wel weer. Vragen en/of opmerkingen zijn altijd welkom !

mischien een idee, om de prijzen op je site erbij te zetten.

Mooie site iig en mooie plaatjes maar ben wel benieuwd naar het kostenplaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gezegd hier mijn upgrade foto.

Helaas krijg ik mijn rack inclusief luidsprekers niet op 1 foto.
Mijn rack is namelijk 1 meter 16 breedt.

Maar hier de foto waar mijn apparaten mooi onder elkaar staan.

Afbeeldingslocatie: http://img176.exs.cx/img176/6460/img05531ag.th.jpg

Close up van mijn cd-speler - AVM cd3 in mijn rack

Afbeeldingslocatie: http://img196.exs.cx/img196/5844/img05690gl.th.jpg

Mijn systeem:
Stereoversterker - Primare i21
Cd - speler - AVM cd 3
Md - speler - Sony MDS 980 QS
Dvd - speler - Marantz DV4100

Luidsprekers - Kef Q5
Bekabeling: Tussen de cd-speler en versterker een Siltech Mxt New York interlink :) idem voor de md speler.
Bekabeling van mij luidsprekers: Monitor Black & White LS 602

Mijn Rack - Creaktiv audio 21-1.

In de toekomst komt er nog een surround processor erbij.Maar eerst denk ik zelf dat ik de luidsprekers ga upgraden.Wordt moeilijk want de Kef Q5 vind ik toch 1 van de best klinkende luidsprekers tot 2000 euro.(dat vind ik)Heb namelijk al wat luidsprekers gehoord en dat was niet bepaald wat ik zoek in de klank.

Maar hoofdzaak ik kan nou genieten van mijn cd's. :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Update:

Afbeeldingslocatie: http://img81.exs.cx/img81/6382/000016925dx.jpg

Et voilà, Home Cinema DS* :P De nieuwe rage op het gebied van home cinema, dual screen :P

* © 2005 Nintendo & Proller Inc.

Mooi toch :*) FYI: De bovesnte (Sony KV-28LS60B) wordt vervangen door de onderste (Philips 26PF8946). Binnenkort verhuizen, foto's volgen over een maandje of 2 :)

[ Voor 46% gewijzigd door Nik op 21-03-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je ook al in gedachte wat je met die Sony gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Sony gaat naar mn zusje :/ Geloof het of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
proller schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:12:
Update:

[afbeelding]

Et voilà, Home Cinema DS* :P De nieuwe rage op het gebied van home cinema, dual screen :P

* © 2005 Nintendo & Proller Inc.

Mooi toch :*) FYI: De bovesnte (Sony KV-28LS60B) wordt vervangen door de onderste (Philips 26PF8946). Binnenkort verhuizen, foto's volgen over een maandje of 2 :)
Netjes! Maar wat is er mis aan de Sony? (dus..waarom kocht je een nieuwe?)
Heb je al 5.1? (Vind geen verdere posts van je in dit topic).. Had je niet beter daar je geld aan uit kunnen geven?

[ Voor 11% gewijzigd door HyperioN op 21-03-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Met de Sony is niets mis... Leuk ding van een jaar of 2 oud, maar, ik hou graag van vernieuwing. Ik heb al eens eerder in dit topic gepost, alleen dan een vorig deeltje :)

Ik heb al een 5.1 setje, niet veel van bijzonders... Althans, de laatste keer dat ik er wat over vertelde kwam er niet zo veel aan positieve reacties op, dus laat ik dat lekker achterwege :+ (zolang ik er maar blij mee ben toch). Ook nog een reden dat ik een nieuwe TV heb, we gaan verhuizen, en nu krijg ik de kans om mijn kamer eens lekker in te delen zoals ik het wil... Ben al aan de slag gegaan met UED, een kleine early stage beta wip sneak preview:

Afbeeldingslocatie: http://i154.exs.cx/img154/5421/kamertje1dd.th.jpg http://i154.exs.cx/img154/5421/kamertje1dd.jpg

:)

[ Voor 8% gewijzigd door Nik op 21-03-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:03:
Zoals gezegd hier mijn upgrade foto.

Helaas krijg ik mijn rack inclusief luidsprekers niet op 1 foto.
Mijn rack is namelijk 1 meter 16 breedt.

Maar hier de foto waar mijn apparaten mooi onder elkaar staan.

[afbeelding]

Close up van mijn cd-speler - AVM cd3 in mijn rack

[afbeelding]

Mijn systeem:
Stereoversterker - Primare i21
Cd - speler - AVM cd 3
Md - speler - Sony MDS 980 QS
Dvd - speler - Marantz DV4100

Luidsprekers - Kef Q5
Bekabeling: Tussen de cd-speler en versterker een Siltech Mxt New York interlink :) idem voor de md speler.
Bekabeling van mij luidsprekers: Monitor Black & White LS 602

Mijn Rack - Creaktiv audio 21-1.

In de toekomst komt er nog een surround processor erbij.Maar eerst denk ik zelf dat ik de luidsprekers ga upgraden.Wordt moeilijk want de Kef Q5 vind ik toch 1 van de best klinkende luidsprekers tot 2000 euro.(dat vind ik)Heb namelijk al wat luidsprekers gehoord en dat was niet bepaald wat ik zoek in de klank.

Maar hoofdzaak ik kan nou genieten van mijn cd's. :9 8)
Mooi mooi mooi......Primare en AVM zijn beide super. Van AVM is het alleen een beetje jammer dat ze ze ook zo kitscherig verkopen......Chroom met gouden knoppen enzo. Veel apparaten die je op de tweedehands markt ziet zijn namelijk in die uitvoering. Laatst ook nog één gezien....Chroom, gouden knoppen en een groen display. :r
Maar in het zwart zijn ze echt wel nice en het klinkt ook lekker. En even een vraagje.....zit die CD-speler in dezelfde prijscategorie als je versterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
zimbab schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:29:
[...]

Mooi mooi mooi......Primare en AVM zijn beide super. Van AVM is het alleen een beetje jammer dat ze ze ook zo kitscherig verkopen......Chroom met gouden knoppen enzo. Veel apparaten die je op de tweedehands markt ziet zijn namelijk in die uitvoering. Laatst ook nog één gezien....Chroom, gouden knoppen en een groen display. :r
Maar in het zwart zijn ze echt wel nice en het klinkt ook lekker. En even een vraagje.....zit die CD-speler in dezelfde prijscategorie als je versterker?
Ik vind alle ''high-end'' spullen lelijk! Het ziet er uit alsof ze het met opzet doen. Neem eens de nieuwe ''silverline'' van NAD :r Of nog erger: QUAD en Arcam :r :r

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:48:

De link werkt (hier in ieder geval) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Barry|IA schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:46:
Ik vind alle ''high-end'' spullen lelijk! Het ziet er uit alsof ze het met opzet doen. Neem eens de nieuwe ''silverline'' van NAD :r Of nog erger: QUAD en Arcam :r :r
Sja, de een vindt Volvo en Saab verschrikkelijk lelijk en de ander vindt het bloedmooi en stijlvol ;) Ik vind dat simpele strakke en functionele van NAD en Arcam juist mooi :)

[ Voor 7% gewijzigd door Exirion op 21-03-2005 19:55 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

[...]

Echt alles? Lijkt me enigszins overdreven......maar wat vind je wel mooi dan? Arcam FMJ vind ik niet lelijk trouwens.....ook niet het topppunt van design, maar toch wel aardig. Je kan ze trouwens ook in het zwart krijgen hè.

En heb je ergens pics van de nieuwe silver line? Of bedoel je gewoon de silver line die al 5 jaar ofzo op de markt is? Die vind ik ook niet lelijk namelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door zimbab op 21-03-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

zimbab schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:12:
En heb je ergens pics van de nieuwe silver line? Of bedoel je gewoon de silver line die al 5 jaar ofzo op de markt is? Die vind ik ook niet lelijk namelijk.
Dit soort dingen vind ik wel mooi spul ja:

http://www.avland.co.uk/nad/s400/

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
zimbab schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:12:
[...]

Echt alles? Lijkt me enigszins overdreven......maar wat vind je wel mooi dan? Arcam FMJ vind ik niet lelijk trouwens.....ook niet het topppunt van design, maar toch wel aardig. Je kan ze trouwens ook in het zwart krijgen hè.

Ik bedoel die Silverline met die ingebouwde Dvd-speler. Met Arcam doel ik vooral op de versterkers uit de Alpha serie, die zien er (met opzet?) uit als Aldi apparaten. En over Quad hoef ik denk niet veel te zeggen :Y)

Voor de rest vind ik het eigenlijk wel meevallen, ik overdreef inderdaad best wel :P Sugden, Parasound Bryston, Krell, etc. dat zijn mooie apparaten!

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Barry|IA schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:36:
[...]

Ik bedoel die Silverline met die ingebouwde Dvd-speler.
Ah die....die is wel lelijk ja, maar ook niet bepaald high end. :P
Met Arcam doel ik vooral op de versterkers uit de Alpha serie, die zien er (met opzet?) uit als Aldi apparaten.
Maar dat is ook wel een oude serie....in die tijd vond ik ze trouwens niet eens lelijk. Voor hedendaagse maatstaven is het inderdaad minder ja. Ik had zelfs bijna een Alpha 7se gekocht.....super CD-speler in die tijd.
En over Quad hoef ik denk niet veel te zeggen :Y)
Nee inderdaad.....klinkt goed, maar daar is dan ook bijna alles mee gezegd.
Voor de rest vind ik het eigenlijk wel meevallen, ik overdreef inderdaad best wel :P Sugden, Parasound Bryston, Krell, etc. dat zijn mooie apparaten!
Gelukkig maar....er is voor jou ook nog zat om van te genieten. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door zimbab op 21-03-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:57:
Sony gaat naar mn zusje :/ Geloof het of niet...
Lol heb je die flatscreen gekregen, zodat je de tv aan je zusje Moet geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Oja, en natuurlijk T+A :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:51:
[...]

Lol heb je die flatscreen gekregen, zodat je de tv aan je zusje Moet geven ?
Nee, tv heb ik zelf betaald... Maar ik widle gewoon mooi LCD'tje, was die grote bak zat, wil het strak hebben in m'n nieuwe kamer... Ik werk bij een Electro zaak, dusja, dan heb je dat soort vage aankopen :P En tv gaat naar m'n zusje omdat die nog een tv nodig heeft, en ik denk dat dat ding bijna geen geld meer op levert...

Is nog de oude 100Hz techniek... Was wel een leuke tv hoor, 70cm, 100Hz, Dolby Virtual, BBE, DNR en RGB scart in :)

[ Voor 20% gewijzigd door Nik op 21-03-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Ik wou net zeggen.....ik heb die TV ook nog en het is echt niet behelpen met dat ding hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimbab schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:29:
[...]

Daarom heeft AVM ook het chroom eruit gehaald.Je krijgt nu alleen nog maar zwart of zilver.

De adviesprijs van de cd speler ligt wel wat hoger dan mijn versterker.Zal beter zeggen veel hoger.
Maar de prijs waar ik de cd speler voor gekregen hebt is aanzienlijk lager dan de adviesprijs.En zit ook dichter in de buurt van de prijs van mijn versterker.Dat krijg je als al jaren bij dezelfde dealer komt en daar wat koopt. :Y) De prijs zit er nog boven.AVM heeft maar 2 cd-spelers de CD3 en de CD6 , alleen de cd6 is nog een prijsklasse hoger.Vanaf 4000 euro.
Sommige merken hebben dat dat de cd-spelers aanzienlijk duurder zijn dan hun versterkers , zo ook bij AVM , Primare en T+A heeft dat ook.Komt omdat ze er maar eentje of twee hebben.
Dat komt omdat deze cd-spelers alles moeten invullen in de product lijn wat een merk heeft.Zei hebben niet in elke productlijn een apart apparaat voor.Vandaar dat sommige merken dus duurdere cd-spelers heeft.

Moet er wel bij zeggen dat AVM vanaf 1800 euro instap model heeft(versterker A2 , tevens goedkoopste model in de evolution serie)Maar heb een vermoeden dat deze zo spoedig mogelijk opgevolgt gaat worden door de A3.
Vele merken hebben een lagere instap prijsklasse en tevens veel meer verschillende productlijnen.

Maar qua prijzen maakt het niks uit want het moet samen gaan.En ik heb heel veel cd-spelers geluisterd en ik vond er echt slechte tussen zitten.Primare cd21 Arcams(192 en cd33)Marantz cd17MK3 KI en nog wel wat andere spelers.
Zelf vind ik zo dat er tussen de 1000 en 2000 euro adviesprijzen matige cd-spelers zijn te vinden(had ik niet verwacht).Kijk maar al de cd spelers die ik er boven genoemd hebt.Als ik eerlijk mag zijn is de Marantz SA 8400(999 euro) vele malen beter als de Arcams en de marantz cd17MK3 KI , er was er wel eentje die in die prijsklasse prachtig was en dat was Audiomeca obsession3 (2000euro) , maar deze AVM cd3 was toch beter.Prijsklasse tussen de 2000 - 3000 euro zitten hele goeie cd-spelers en precies wat ik zoek in een cd-speler , alleen de Primare cd31 geld hetzelfde als de cd21 , die vond ik niet goed en qua prijs niet lonend om 1100 euro meer uit te geven. :r
Let wel op ik praat over mijn muziek genre.Ik hou van het stevige werk.Heavy metal.Ik prefereer een cd-speler met aparte filters die je kunt kiezen.En daar is deze cd-speler er eentje van ook de T+A 1230 en 1240 heeft dit.En met aparte filters betaal je wat meer voor.Net zoals de T+A heeft deze 5 aparte filters :)

En ten tweede ik kijk ook op design , en dat heeft deze cd-speler ook. :9 Ook mijn versterker. :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Laatst online: 11-09 11:55
mocht mijn website door .tk weet eens niet werken is hier de directe url :

http://home.deds.nl/~royonline/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:14:
mocht mijn website door .tk weet eens niet werken is hier de directe url :

http://home.deds.nl/~royonline/
Net setje trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
[...]

Niet zo overdrijven, als je die silverline zien van NAD ga je die toch niet onderkotsen?
Imho erg mooie reeks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Dupje schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:51:
[...]

Niet zo overdrijven, als je die silverline zien van NAD ga je die toch niet onderkotsen?
Imho erg mooie reeks :)
Komop man, dat is maar een smiley (om uit te drukken hoe je er over denkt). Alsof jij gaat lachen wanneer je een ''mooie reeks'' ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Barry|IA schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:35:
Komop man, dat is maar een smiley (om uit te drukken hoe je er over denkt). Alsof jij gaat lachen wanneer je een ''mooie reeks'' ziet :P
Nee, kwijlen :9~

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22
Ik bedoel die Silverline met die ingebouwde Dvd-speler. Met Arcam doel ik vooral op de versterkers uit de Alpha serie, die zien er (met opzet?) uit als Aldi apparaten. En over Quad hoef ik denk niet veel te zeggen
De Silverline vind ik erg mooi, jammer dat ze ietwat overpriced zijn. De Alpha serie van Arcam vind ik ook niet mooi, maar Aldi look is wat overdreven. Ten eerste zijn ze gebouwd als tanks (net als de huidige DiVA en FMJ serie ), en ten tweede is het niet echt eerlijk om een product dat al krap vijf jaar niet meer op de markt is te vergelijken met hedendaagse producten. Quad is (net als de rest) een kwestie van smaak; zelf vind ik het niet mooi, maar wel apart. Cyrus daarentegen vind ik persoonlijk echt lelijk, hoewel het zeer mooi geluid maakt.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Na heel wat gedoe is dan mijn home cinema klaar.
Ons hele huis is onderkelderd dus ik heb 1 van de kelders genomen om de cinema in op te bouwen.

De kelder was al bijzonder netjes afgewerkt, dus het enige wat ik veranderd heb aan de afwerking van de kamer is het tapijt. Er liggen namelijk tegels onder, wel mooi maar niet fijn voor de voetjes en de accoustiek.

Hieronder; De spullen zijn binnen ! Dus snel even opstellen en testen.
  • Projector : Hitachi PJ-TX100
  • Dvd speler : Hier nog de HK dvd 22 via component
  • Receiver : Yamaha
  • Boxen : JBL scs-178 set
Afbeeldingslocatie: http://mikea.homepage.t-online.de/cinnet2.jpg

En het scherm een Hamaxx Cinema 244cm bij 137cm.
Afbeeldingslocatie: http://mikea.homepage.t-online.de/cinnet4.jpg

Helemaal super beeld en geluid dus dan gaan we de boel afwerken.
Met als resultaat :

De nieuwe dvd speler is binnen (samsung hd745 met dvi) samen met de receiver
op een glazen plaat aan de wand :
Afbeeldingslocatie: http://mikea.homepage.t-online.de/cinnew1.jpg

De projector nu aan het plafond, een enorm gedoe want ik kwam steeds betonijzers tegen
waar ik niet doorheen kwam. Maar na een boel zweten :
Afbeeldingslocatie: http://mikea.homepage.t-online.de/cinema004.jpg

En het scherm nu in de gordijnen, 2 hoge links en rechts en 2 "schorten" boven en onder.
De boxen staan achter de gordijnen, die zijn namelijk erg dun dus geen probleem.
Let op de vloer verlichting ;)
Afbeeldingslocatie: http://mikea.homepage.t-online.de/cinema005.jpg

Nu nog de bank vervangen door 2 mooie stoelen en het is helemaal 100% af.
Ben bijzonder tevreden over de beeldkwaliteit van de Hitachi.
De kijk afstand is ongeveer 4 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:33

Impry

Rallymedia.nl

HaseMike schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:31:
Ons hele huis is onderkelderd dus ik heb 1 van de kelders genomen om de cinema in op te bouwen.
Erg vet hoor!

Wat zijn de totale kosten van dit spul (excl. stoelen ;) )

[ Voor 86% gewijzigd door Impry op 25-03-2005 15:36 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Ons hele huis is onderkelderd dus ik heb 1 van de kelders genomen om de cinema in op te bouwen."

Weer een nieuw woord geleerd...echt nog nooit van gehoord, jullie hebben dus iets van 12 kelders ofzo? Waar mag dat dan wel zijn...kan ik eindelijk een svs subwoofer kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi man ;)
Ik was inderdaad onder de indruk van dat JBL setje toen ik die hoorde in de winkel.

Maar aan wat voor stoelen zat je te denken? Van die echte bioscoop stoelen? :9

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Mooie poster van Edward Hopper ook (Nighthawks).......jammer alleen van die roze lijst er om heen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:38
Erg mooi! :) Ik wil ook eens zo'n dedicated HT ruimte :9

Geen problemen met invallend licht bij je beamer (er zitten immers geen ramen in je kelder :P) en je kunt het goed isoleren zodat je ook van het gezeur van mede-huisbewoners afbent :)

Nadeel is dan alleen wel dat je ook nog een 2e set moet hebben voor muziek in je huiskamer, en ik waarschijnlijk met de apparatuurkeuze er niet echt uit zou gaan komen wat voor muziek moet gaan dienen en wat voor HT... maarok 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door Xander op 25-03-2005 16:44 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Impry schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:35:
Wat zijn de totale kosten van dit spul (excl. stoelen ;) )
Valt eigenlijk best wel mee :
Vloerbedekking 180
Gordijnen : 220
Beamer + scherm : 1400
Receiver 250
dvd speler 155
Jbl boxenset : 270
Verlichting/lijsten enz zeg 250

samen ongeveer 2725
jullie hebben dus iets van 12 kelders ofzo? Waar mag dat dan wel zijn
Zijn er 5 ;) Ik woon in Duitsland en daar zijn kelders wat gebruikelijker dan in NL.

En de stoelen, tja ik dacht aan bios stoelen die zijn best betaalbaar. Maar die ik tot nu toe gevonden heb moeten aan de vloer worden vastgemaakt en daar heb ik niet zo'n zin in.
Maar 2 mooie relax stoelen (niet van die dikke) met een tafeltje ertussen is ook wel leuk.

Die Roze lijst om de poster is idd 8)7 maar ja als het licht uit is zie je um niet ;)

Inderdaad in de huiskamer staat ook nog wat, doe ik volgende week wel een fotootje van, want daar komt ook nog wat apperatuur binnen binnenkort :)

De prijzen van de apperatuur in Duitsland vallen erg mee zoals je ziet.
Vooral de beamer + scherm aanbiedingen die je hier kan vinden zijn erg betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

HaseMike schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:51:
[...]
De prijzen van de apperatuur in Duitsland vallen erg mee zoals je ziet.
Vooral de beamer + scherm aanbiedingen die je hier kan vinden zijn erg betaalbaar.
Waar heb je 'm gekocht? Ik wil mijn beamer ook in Duitsland gaan halen (zie Enige uitleg voor mensen die een projector willen kopen !) maar weet nog niet waar.
Weet jij een goedkope winkel waar ik jouw Hitachi en de Panasonic AE-700 naast elkaar kan zien in de buurt van de NL grens?

Via Internet bestellen kan wel, maar ik heb nog geen keuze kunnen maken omdat ik ze nog niet gezien heb. Bovendien kan ik bij hirschille.de niet bestellen vanuit NL.

[ Voor 14% gewijzigd door Elektronicanet op 25-03-2005 18:01 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:35

JT

VETAK y0

De kelder was al bijzonder netjes afgewerkt, dus het enige wat ik veranderd heb aan de afwerking van de kamer is het tapijt. Er liggen namelijk tegels onder, wel mooi maar niet fijn voor de voetjes en de accoustiek.

[afbeelding]

[afbeelding]

Met als resultaat :

[afbeelding]

De projector nu aan het plafond, een enorm gedoe want ik kwam steeds betonijzers tegen
[afbeelding]

En het scherm nu in de gordijnen, 2 hoge links en rechts en 2 "schorten" boven en onder.
De boxen staan achter de gordijnen, die zijn namelijk erg dun dus geen probleem.
[afbeelding]

Ziet er mooi uit ! Alleen, kom je niet wat bas tekort in zo een relatief grote ruimte ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geloof ik 1 van de zwaarste sub audio testers ooit gevonden, deze kreeg het voor elkaar het hele huis letterlijk te laten trillen

http://members.home.nl/lism.1/Audio/subtest/Subtester.mp3 , Niet copyrighted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Waar heb je 'm gekocht? Ik wil mijn beamer ook in Duitsland gaan halen
De beamer en scherm heb ik gekocht bij www.netpower24.de die leveren ook naar het buitenland voor ik meen 40 euro extra.

Bij www.mediastar.de kan je ze eens goed bekijken, die zit o.a. in Düsseldorf

Wat je ook kan doen is gewoon bestellen wat je goed lijkt dus in jou geval de Hitachi of Panasonic, en als je niet tevreden bent kan je gebruik maken van je 14 dagen "Wiederrufrecht", dit is een 14(!) dagen periode voor postorder aankoop waarin je je spullen zonder opgaaf van reden kan terugsturen voor ruiling of geld terug. Dit is bij wet geregeld en werkt over het algemeen uitstekend.

Helaas ben je in NL dan wel je verzendkosten kwijt + het terugsturen. In Duitsland ben je veelal alleen je "heen" kosten kwijt, en soms zelfs dat niet (redcoon.de).

Kan je wel vertellen dat ik van de beeldkwaliteit van de hitachi+samsung pardoes uit mijn stoel (ok bank) viel, gezien de prijs. :)

Misschien kan je in NL ook het blad "Heimkino" kopen, daar staan veel dealers en reviews in.
Ziet er mooi uit ! Alleen, kom je niet wat bas tekort in zo een relatief grote ruimte ?
Het bas volume van de subwoofer die bij de scs-178 set zit is enorm gezien de grote van de woofer. De kast is i.i.g. van hoge kwaliteit. Ik heb hem in de winkel getest voor ik hem kocht met de dieptebom scene uit U571, zeer indrukwekkend. Natuurlijk kan het altijd meer, maar dat kost ook meer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door HaseMike op 25-03-2005 19:32 . Reden: Blad heimkino ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Thx voor de tip :) Als ik de prijs zie kan ik beter nog even wachten (PT-AE700)
Afbeeldingslocatie: http://img.idealo.de/folder/Product/253/7/253786/s1_pricetrend90.png
Die Mediastar.de ziet er leuk uit, ze zijn daar wel duur zeg! :X Maar goed, om alleen te vergelijken is het leuk, is dat gewoon een showroom?

[ Voor 3% gewijzigd door Elektronicanet op 26-03-2005 22:20 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 18:03

sphere

Debian abuser

Als je naar een winkel gaat om een of meer beamers naast elkaar te zien zodat je weet wat je koopt, en vervolgens haal je hem uit Duitsland via het Internet ben je in mijn optiek een grote zak poep.

Succes met de aankoop. :r

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
sphere schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:20:
Als je naar een winkel gaat om een of meer beamers naast elkaar te zien zodat je weet wat je koopt, en vervolgens haal je hem uit Duitsland via het Internet ben je in mijn optiek een grote zak poep.

Succes met de aankoop. :r
niet iedereen heeft het geld op zijn rug groeien ;). dit doe ik ook altijd met aankopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Stel dat jij een zaak hebt en iedereen komt bij jou kijken/info inwinnen, maar koopt bij een ander....daar zou jij ook wel ziek van worden. Ik ben het met sphere eens.....óf je maakt gebruik van iemand zijn diensten en betaalt er voor óf je koopt het product goedkoper via internet en accepteert de bijbehorende risico's (die niet eens zo groot hoeven te zijn). Het eerste doe je als je écht zeker van je zaak wilt zijn en het tweede als je denkt dat je haast geen miskoop kan doen. Hoe dan ook.....wees een kerel en ga niet van die slappe smoesjes verzinnen. Steel je ook fietsen omdat je het geld niet op je rug hebt groeien?

Trouwens.....bij de speciaalzaak kan je vrijwel altijd wat aan de prijs sleutelen waardoor het verschil iets minder wordt. En aan de andere kant is het ook zo dat sommige zaken er wel heel bizarre prijzen op na houden, maar die moet je dan sowieso maar vermijden.

[ Voor 18% gewijzigd door zimbab op 27-03-2005 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Met betrekking tot wachten op de Pana, bij die internet winkel zit er ook een scherm bij die normaal zo'n 300-400 euro kost, dus veel lager gaat bijna niet. (www.netpower24.de)

Interessante extra discussie, of je wel of niet een winkel in mag lopen ;)
Omdat Duitsland wat minder dicht bevolkt is, is voor mij een dealer met verschillende beamers wat ver weg (zo'n 80km). Dus dan vergelijkt je op internet en bestel je bij de goedkoopste die je kan vinden. In mijn geval 1399 voor een hitachi pj-tx100 + hamaxx scherm.

Mocht dit niet bevallen dan kan je dit in 14 dagen terugsturen en wordt al het geld teruggestort.

Omdat dit zo makkelijk gaat bestellen hier veel mensen maar wat en als het niet bevalt gaat het terug. Zelf heb ik een plasma scherm teruggestuurd wat mij niet beviel. Dit kost de winkel meer dan 140 euro (!) Want de verzendkosten terug, en in dit geval ook heen, hoef je niet te betalen.

Wat is nu beter, maar raak bestellen en de internet winkels op kosten jagen of een dealer binnenlopen en wat bekijken ?

Wat ik zelf altijd doe als goed compromis, is naar een plaatselijke dealer gaan, de zaken bekijken en hem de kans geven in de buurt te komen van de internetprijs. Lukt dit hem/haar niet, jammer dan.

Er is niets :r aan om dat te doen, dit heet markt werking. Als je niet kan concureren dan verdwijn je vanzelf. Hard maar waar. Uiteindelijk geven "echte" winkels op complexe elektronica zoals beamers en plasma's geen haar betere service dan internetwinkels. Als er iets mis is, dan komt toch de service van de fabrikant langs, zelf hebben ze daar de kennis en middelen niet voor.

[ Voor 2% gewijzigd door HaseMike op 27-03-2005 08:24 . Reden: spelvauten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
HaseMike schreef op zondag 27 maart 2005 @ 08:23:

Er is niets :r aan om dat te doen, dit heet markt werking. Als je niet kan concureren dan verdwijn je vanzelf. Hard maar waar. Uiteindelijk geven "echte" winkels op complexe elektronica zoals beamers en plasma's geen haar betere service dan internetwinkels. Als er iets mis is, dan komt toch de service van de fabrikant langs, zelf hebben ze daar de kennis en middelen niet voor.
Beetje krom dit, die winkel heeft allemaal demo modellen staan zodat jij kunt kijken hoe mooi het beeld is, ze houden de boel ruim op voorraad, ze hebben personeel rondlopen, een bedrijfspand wat verlicht, verwarmd e.d. moet worden. Een internetshop is niet meer dan een stukje administratie, paar man personeel en een relatief groot magazijn. Je krijgt er via de website wat standaard specs en je kunt niet kijken wat mooier is. Nu ga je dus van de middelen van de gewone winkel gebruik maken en zegt dat hij maar in prijs moet dalen, dus wel de service, maar niet de kosten. Dat is IMO wel dubbele punt R, maar goed, misschien is het wel typisch Nederlands om zo te denken :Y)

Je kunt dus niet van ze verwachten dat ze de internetprijs volgen en met de prijzen van de internetshops hier in NL vergeleken met Duitsland (zit dus 250 euro tussen met die PTAE700) vermoed ik ook dat dat niet gaat lukken.

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 27-03-2005 11:45 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

zimbab schreef op zondag 27 maart 2005 @ 04:21:
Stel dat jij een zaak hebt en iedereen komt bij jou kijken/info inwinnen, maar koopt bij een ander....daar zou jij ook wel ziek van worden. Ik ben het met sphere eens.....óf je maakt gebruik van iemand zijn diensten en betaalt er voor óf je koopt het product goedkoper via internet en accepteert de bijbehorende risico's (die niet eens zo groot hoeven te zijn). Het eerste doe je als je écht zeker van je zaak wilt zijn en het tweede als je denkt dat je haast geen miskoop kan doen. Hoe dan ook.....wees een kerel en ga niet van die slappe smoesjes verzinnen.
Hier ben ik het helemaal mee eens ja. Je kunt op z'n hoogst over de prijs gaan praten als je een groot bedrag uitgeeft, maar bij een goeie dealer info inwinnen en bij een dozenschuiver gaan bestellen is gewoon niet koosjer. Kwestie van een stukje ethiek in de handel. Marktwerking heeft er niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je hiervan:
Je institutionaliseert het in-real-life-bekijken-en-vergelijken. M.a.w.: deze 'showroom'-winkel heeft bijna alle modellen staan, omdat ze die via een deal met de merken lenen/huren, en als consument kun je er voor een bepaald bedrag ingang verkrijgen. In de verte lijkt het op een audio/video-show (Doelen etc.).

Met je ingangsbon+code kun je bij een bijbehorende internetshop x euro korting krijgen, waardoor je je entree weer eruit hebt.

Als je dit goed wilt doen richt je het in zodat er goed vergelekan kan worden, dus met goede switch&opstellings-mogelijkheden (en niet MTV gesplit naar alle tv's).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik ruik een apart discussie topic, ipv het gezever in dit Post hier foto's en specs v/j home-cinema topid O-)

Ik wil namelijk mooie foto's zien :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:09:
Wat dacht je hiervan:
Je institutionaliseert het in-real-life-bekijken-en-vergelijken. M.a.w.: deze 'showroom'-winkel heeft bijna alle modellen staan, omdat ze die via een deal met de merken lenen/huren, en als consument kun je er voor een bepaald bedrag ingang verkrijgen. In de verte lijkt het op een audio/video-show (Doelen etc.).

Met je ingangsbon+code kun je bij een bijbehorende internetshop x euro korting krijgen, waardoor je je entree weer eruit hebt.

Als je dit goed wilt doen richt je het in zodat er goed vergelekan kan worden, dus met goede switch&opstellings-mogelijkheden (en niet MTV gesplit naar alle tv's).
En waar ga jij de kosten van het pand, het personeel, de inrichting, de apparatuur, energiekosten, administratieve kosten en dergelijke dan van betalen? Zoals jij het stelt kan je namelijk al die kosten dekken met de winsten van de internetshops. Maar het hele punt achter de lage prijzen van internetshops is dat ze die kosten juist niet hebben.

Dat institutionaliseren is wel mooi, maar de financieën moeten ergens vandaan komen. Dat komt door hogere prijzen.......en met de methode zoals jij het stelt zullen de internetshops de prijzen gaan verhogen en dan ben je alsnog op hetzelfde punt. Bovendien is dit natuurlijk utopisch, want iedereen zou er dan aan mee moeten doen, anders werkt het al helemaal niet.

[ Voor 19% gewijzigd door zimbab op 27-03-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Waypoint schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:10:
Ik wil namelijk mooie foto's zien :>
Ik heb nogsteeds niets nieuws om te posten :'( :P

Overigens, ik vind veel winkels ook te duur ja. Ik ga best weleens naar winkels toe, en als de service en de producten mij aanstaan ben ik ook niet te beroerd om het daar te kopen, al is het (veel) duurder. Echter, een verkoper moet mij wel overtuigen om een bepaald product te kopen. Ben ik niet overtuigd bestel ik liever op internet een hoger model voor hetzelfde geld ofzo... :)
Daarnaast vind ik winkels als Correct ook wel leuk, niet te hoge prijzen (zelfs nog concurrerend met vele internetshops) en je kunt alles toch even aanraken en (in beperkte mate) beluisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

XanderH schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:34:
[...]

Overigens, ik vind veel winkels ook te duur ja. Ik ga best weleens naar winkels toe, en als de service en de producten mij aanstaan ben ik ook niet te beroerd om het daar te kopen, al is het (veel) duurder. Echter, een verkoper moet mij wel overtuigen om een bepaald product te kopen. Ben ik niet overtuigd bestel ik liever op internet een hoger model voor hetzelfde geld ofzo... :)
Daarnaast vind ik winkels als Correct ook wel leuk, niet te hoge prijzen (zelfs nog concurrerend met vele internetshops) en je kunt alles toch even aanraken en (in beperkte mate) beluisteren...
Ik vind het ook wel een verschil of je gewoon ergens even rond kijkt om je te oriënteren (dat doet iedereen wel namelijk) of dat je echt een demonstratie vraagt waar ze even de boel aansluiten voor je en je op je gemak de dingen gaat vergelijken. Als je dat doet en je zegt aan het einde "ik denk er nog even over na" en je koopt het vervolgens in een internetshop dan ben je mijns insziens verkeerd bezig.

Maar goed......er zijn mensen die weer on-topic willen, dus wie heeft er nog foto's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Wow, deel 16 al.
Als je zo even van fora wegblijft, moet je nogal wat missen. :o
Ik heb trouwens vanavond wel wat nieuws voor te posten betreffende HT. En mijn stereoset krijgt ook stilaan vorm. Wat er dan allemaal nieuw is, zie je vanavond wel ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynamicDreams
  • Laatst online: 05-09 15:36
Mijn HT is erg basic i.v.m. budget, oude Philips breedbeeld televisie (+/- 8 jaar oud), koppeling tussen PC en TV m.b.v. S-video voor doorgifte van het beeld van DVD's en Divx-films. Audio wordt doorgegeven van PC via SP/DIF naar mijn receiver, een Pioneer VSX D511. Speakers zijn niet geweldig, kon ik goedkoop aankomen... Iets is beter dan niets en het geluid is nog aardig goed.

Enkele foto's:

De televisie: hier wordt alles weergegeven:
Afbeeldingslocatie: http://www.martin-bakker.nl/ht/IMGP0558.JPG

Het beeld komt binnen via S-video:
Afbeeldingslocatie: http://www.martin-bakker.nl/ht/IMGP0560.JPG

Het beeld komt dus hier vandaan, ATI Radeon 9600
Afbeeldingslocatie: http://www.martin-bakker.nl/ht/IMGP0572.JPG

De receiver, een Pioneer VSX D511:
Afbeeldingslocatie: http://www.martin-bakker.nl/ht/IMGP0561.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.martin-bakker.nl/ht/IMGP0562.JPG

Zoals gezegd, het geluid komt bij de receiver binnen vanaf de SP/DIF uitgang van de geluidskaart:
Afbeeldingslocatie: http://www.martin-bakker.nl/ht/IMGP0574.JPG

Deze computer verzorgt dus de verwerking van het beeld en geluid:
Afbeeldingslocatie: http://www.martin-bakker.nl/ht/IMGP0567.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.martin-bakker.nl/ht/IMGP0570.JPG
(bovenop ligt een externe schijf van 160 GB voor films, in totaal is de capaciteit 400 GB)

Als ik ooit eens geld heb komen er echte speakers en misschien wel een beamer, kan mijn kamer goed verduisteren doordat ik overal luxaflex heb. Probleem is alleen dat de beamers me nog net íets te duur zijn.

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:20
XanderH schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:34:
[...]

Toen ik dus bij Correct was ben ik zo geweldig geholpen. Ik mocht alles proberen en aanraken. Zelfs dus shit die duidelijk boven m'n budget lag. Als je iets wilt weten roep je maar. Prima. Veel beter dan van die opdringerige mensen die je vanalles aan proberen te slijmen. :) Ik heb letterlijk een dag in die winkel gewoond haha, echt ALLE speakers beluisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
gister telefoontje gehad dat mijn speakers a.s woensdag geleverd worden :)

1x yamaha c515 center speaker

http://www.kieskeurig.nl/...4F0418FB9C1256D17003C7444

2x yamaha ns-150

http://www.kieskeurig.be/...ch1/Yamaha%20NS%20150.htm

dit heb ik nu:

daewoo 72cm breedbeeld flatscreen
jvc rx5042 5.1 reciever (5x 100 watt)
2x surround kenwood 80watt speakers.

dit alles gaat straks wel goed klinken hoop ik :D

ik heb trouwens wel naar andere speakers gekeken, maar heb deze yamaha's beluisterd en vond deze erg goed klinken t.o.v andere speakers in die prijsklasse. 2x voor speaker en een center voor 501,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Sjoewe schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:29:
[...]

Toen ik dus bij Correct was ben ik zo geweldig geholpen. Ik mocht alles proberen en aanraken. Zelfs dus shit die duidelijk boven m'n budget lag. Als je iets wilt weten roep je maar. Prima. Veel beter dan van die opdringerige mensen die je vanalles aan proberen te slijmen. :) Ik heb letterlijk een dag in die winkel gewoond haha, echt ALLE speakers beluisterd.
Heb je je M33`s daar ook gekocht? En niet aan het eind van de dag gezegd van 'ik denk er nog ff over na.' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

DynamicDreams schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:15:
Mijn HT is erg basic i.v.m. budget, oude Philips breedbeeld televisie (+/- 8 jaar oud), koppeling tussen PC en TV m.b.v. S-video voor doorgifte van het beeld van DVD's en Divx-films. Audio wordt doorgegeven van PC via SP/DIF naar mijn receiver, een Pioneer VSX D511. Speakers zijn niet geweldig, kon ik goedkoop aankomen... Iets is beter dan niets en het geluid is nog aardig goed.

Enkele foto's:

De televisie: hier wordt alles weergegeven:
[afbeelding]

Het beeld komt binnen via S-video:
[afbeelding]

Het beeld komt dus hier vandaan, ATI Radeon 9600
[afbeelding]

De receiver, een Pioneer VSX D511:
[afbeelding]
[afbeelding]

Zoals gezegd, het geluid komt bij de receiver binnen vanaf de SP/DIF uitgang van de geluidskaart:
[afbeelding]

Deze computer verzorgt dus de verwerking van het beeld en geluid:
[afbeelding]
[afbeelding]
(bovenop ligt een externe schijf van 160 GB voor films, in totaal is de capaciteit 400 GB)

Als ik ooit eens geld heb komen er echte speakers en misschien wel een beamer, kan mijn kamer goed verduisteren doordat ik overal luxaflex heb. Probleem is alleen dat de beamers me nog net íets te duur zijn.
Hey leuke set! Ff een vraagje tussendoor hè.. dat medion scherm heb ik ook, alleen bij mij staat het scherm schuin naar beneden gericht (als je snapt wat ik bedoel) en de voet kan je ook niet anders doen.. Hoe heb jij dat voor mekaar gekregen dat die meer scheef omhoog gericht staat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynamicDreams
Waypoint schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:58:
[...]
Hey leuke set! Ff een vraagje tussendoor hè.. dat medion scherm heb ik ook, alleen bij mij staat het scherm schuin naar beneden gericht (als je snapt wat ik bedoel) en de voet kan je ook niet anders doen.. Hoe heb jij dat voor mekaar gekregen dat die meer scheef omhoog gericht staat? :)
Gewoon wat kracht zetten? Heb je wel dezelfde met de speakers geïntegreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

DynamicDreams schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:01:
[...]

Gewoon wat kracht zetten? Heb je wel dezelfde met de speakers geïntegreerd?
Ja precies dezelfde qua looks.. 17' heb ik. maar heb je gewoon aan de bovenkant lopen duwen dan 8)7 ? Ik zag net een schroef zitten, maar als ik die los draai , het scherm meer kantel en dan weer vast draai, heeft dat geen effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Wat heb ik weer een discussie op gang gebracht zeg. Wat ik er van wil zeggen: het verschil tussen NL en Duitsland is gewoon té groot. Zelfde product, zelfde garantie, alleen 20% goedkoper!
Ik ben trouwens echt niet van plan naar Düsseldorf te rijden om daar te kijken, en vervolgens in een andere Duitse shop te bestellen. Mijn Z-5500 heb ik ook hier bij Computerland gehaald en niet online besteld, omdat ik daar altijd heen ga en die winkel ook een (kleine) marge gun.
Maar die hebben tenminste ook redelijke prijzen! Ik ben bij thuisbioscoop.nl geweest, heb er vorig jaar een demo gehad (niet voor mij persoonlijk, was met iemand anders mee), en daar heb je echt iets aan. Maar ik snap niet waarom de beamers daar 20% duurder zijn dan in Duitsland! De showroom is 'op afspraak', er is nauwelijk personeel denk ik, kortom, hoe kan dat zoveel schelen?
Als het teveel scheelt ga ik gewoon 'de gok nemen' en online bestellen, anders koop ik 'm in een winkel (maar dan moet er wel iets aan die prijs gedaan worden).

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Trasos schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:55:
[...]

Heb je je M33`s daar ook gekocht? En niet aan het eind van de dag gezegd van 'ik denk er nog ff over na.' ;)
Jup, maar niet die dag. Ik ben er later nog speciaal voor teruggekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Elektronicanet schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:13:
Wat heb ik weer een discussie op gang gebracht zeg. Wat ik er van wil zeggen: het verschil tussen NL en Duitsland is gewoon té groot. Zelfde product, zelfde garantie, alleen 20% goedkoper!
Ik ben trouwens echt niet van plan naar Düsseldorf te rijden om daar te kijken, en vervolgens in een andere Duitse shop te bestellen. Mijn Z-5500 heb ik ook hier bij Computerland gehaald en niet online besteld, omdat ik daar altijd heen ga en die winkel ook een (kleine) marge gun.
Maar die hebben tenminste ook redelijke prijzen! Ik ben bij thuisbioscoop.nl geweest, heb er vorig jaar een demo gehad (niet voor mij persoonlijk, was met iemand anders mee), en daar heb je echt iets aan. Maar ik snap niet waarom de beamers daar 20% duurder zijn dan in Duitsland! De showroom is 'op afspraak', er is nauwelijk personeel denk ik, kortom, hoe kan dat zoveel schelen?
Als het teveel scheelt ga ik gewoon 'de gok nemen' en online bestellen, anders koop ik 'm in een winkel (maar dan moet er wel iets aan die prijs gedaan worden).
In Duitsland heb je een lager btw tarief + dat je ook nog de markt veel groter is en daardoor meer concurrentie. Kijk maar naar dj stuff, in duitsland ook veel goedkoper dan in Nederland.

Verder moet je niet vergeten dat een winkel veel meer vaste kosten heeft. Personeel van 100'n euro's per uur, elektriciteit, de know-how, huur etc. Een winkel moet meestal op een prominente plek staan, alles zichtbaar netjes. Een winkel op internet kan je bij wijze van nog in een oude boerenschuur runnen in niemandsland. Een beetje kromme vergelijking dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Ziet er voor een budget setje toch netjes uit, ik zie zo snel alleen geen speakers? :P
Sjoewe schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:29:
[...]

Mja, ze laten je lekker testen met speakers idd. Alleen, ze hebben 1 versterker staan (marantz geloof ik?) en daarbij een marantz cd-speler en philips cd/hdd-speler dacht ik? Laatste keer dat ik er was iig. Daarna hebben ze een switchpaneeltje staan en kun je idd luidsprekers luisteren. Maar het is afaik niet zo dat je ook verschillende versterkers op verschillende speakers kunt beluisteren. Daarnaast is de aansluiting via zo'n switchpaneeltje ook niet ideaal natuurlijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynamicDreams
XanderH schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:44:
[...]
Ziet er voor een budget setje toch netjes uit, ik zie zo snel alleen geen speakers? :P
Goed gezien ;-) er moeten nog fatsoenlijke speakers komen, heb nu nog Bose :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
XanderH schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:44:
[...]

[...]

Mja, ze laten je lekker testen met speakers idd. Alleen, ze hebben 1 versterker staan (marantz geloof ik?) en daarbij een marantz cd-speler en philips cd/hdd-speler dacht ik? Laatste keer dat ik er was iig. Daarna hebben ze een switchpaneeltje staan en kun je idd luidsprekers luisteren. Maar het is afaik niet zo dat je ook verschillende versterkers op verschillende speakers kunt beluisteren. Daarnaast is de aansluiting via zo'n switchpaneeltje ook niet ideaal natuurlijk... ;)
Ooh, bij mij kon dat wel. Niet bij alle opstellingen trouwens. Bij mij was het trouwens een Yamaha van iets van 5000 pleur die eraan hing :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 22:37
ZiegoM schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:38:
[...]

Ik heb hier nog een staan die je gratis (dus een bos bloemen :) ) mag ophalen. Er zitten wel beschadigingen op de bovenkant.

Sinds ik "in de zelfbouw zit" en domweg betere meubels wil, staat de Docent niets te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Kan iemand mij vertellen of de tv ook automatisch naar de AV bron overschakeld als er een component aansluiting is gebruikt (net als bij scart?) Bij mijn Panasonic Plasma lijkt dit niet te werken of is dit altijd het geval? (beetje offtopic, maar wil er niet helemaal een nieuw topic voor openen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Laatst online: 23:56

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Macer schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:31:
Kan iemand mij vertellen of de tv ook automatisch naar de AV bron overschakeld als er een component aansluiting is gebruikt (net als bij scart?) Bij mijn Panasonic Plasma lijkt dit niet te werken of is dit altijd het geval? (beetje offtopic, maar wil er niet helemaal een nieuw topic voor openen).
dat kan wel kloppen denk ik, iig is dat zo bij de meeste tv's alleen wat via scart aangesloten wordt kan vanzelf overschakelen (zit namelijk een pin op de scart die dat signaal pakt..)

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Lastig, ben bezig met macro's op mijn pronto, maar op deze manier maken ze het wel lastig.. Dan gaan we het maar proberen met een omweg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht...het leven is lastig als je een pronto hebt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat er zo weinig fotos zijn, zucht*

Afbeeldingslocatie: http://img176.exs.cx/img176/9127/overzichtniewhamsterzicht5hm.jpg
Ff opzet beetje veranderd vanuit het hamsterview :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Waypoint schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:19:
[...]
Verder moet je niet vergeten dat een winkel veel meer vaste kosten heeft. Personeel van 100'n euro's per uur, elektriciteit, de know-how, huur etc. Een winkel moet meestal op een prominente plek staan, alles zichtbaar netjes. Een winkel op internet kan je bij wijze van nog in een oude boerenschuur runnen in niemandsland. Een beetje kromme vergelijking dus...
Ik vergelijk ook met Duitse winkels, die een echte voordeur en personeel hebben.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Elektronicanet schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:26:
Ik vergelijk ook met Duitse winkels, die een echte voordeur en personeel hebben.
Het klopt opzich ook wel hoor. Ik sloeg ook steil van verbazing achterover toen ik merkte dat m'n NAD preamp in Duitsland 300 euro goedkoper verkocht werd: officiele NAD adviesprijzen. Wel is het zo dat er in NL in ieder geval de V2 firmware en een hardware update bij zit, maar ik denk niet dat ze in Duitsland de oudere modellen verkopen... Al met al merkwaardige prijspolicies en ik merk zelden dat NL ergens goedkoop mee is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nou zelf meegemaakt dat in Duitsland met hifi apparatuur niet zo gek veel scheelt.
Ik heb verschillende apparaten in Duitsland geluisterd en diegene waar ik interesse in had prijs opgevraagt.
Dit waren nou niet de minste apparaten.T+A 1240 , Audiomeca obsession2 , AVM cd3 , Myryad mcd600

Hier in Nederland waren ze met adviesprijs iets duurder maar de uiteindelijke prijs waren ze goedkoper als de uiteindelijke prijs in Duitsland.

Conclusie dat het echt niet veel scheelt qua prijs in Nederland of Duitsland.Internetshops etc niet meegeteld.Echte hifi winkels waar je personeel hebt rond rennen en waar je goed kun luisteren.

Ik zelf vind het een beetje overdreven voor te zeggen in Duitsland is het goedkoper.

Ik heb daar nou mijn bewijs van met mijn AVM cd3 400 euro hier in Nederland goedkoper als in Duitsland , de uiteindelijke prijs :Y)

Voorbeeld:
T+A 1240 cd speler
Duitsland - 2650 euro
Nederland 2700 euro
Uitiendelijke prijs:
Duitsland - 2250 euro exclusief afstandsbediening
Nederland - 2285 euro exclusief afstandsbediening
T+A afstandsbediening voor R system:
Duitsland - 300 euro
Nederland - 210 euro
Dus tel eens uit waar je nou goedkoper mee bent? B)

Audiomeca obsession2
Duitsland adviesprijs - 2000 euro
Uiteindelijke prijs - 1740 euro
Nederland adviesprijs - 2000 euro
Uiteindelijke prijs - 1680 euro
--------------------------------------------------
Dus wie is nou goedkoper?

Zo kan ik nog wel even doorgaan , want ik heb wat beluisterd en gevraagt in de afgelopen 4 maand.En uiteindelijk naar mijn eigen hifizaak toe gegaan en gekocht.Waarom ik ergens anders naar toe gegaan ben is simpel:
- Apparaten die mijn hifi zaak geen demo modellen heeft staan maar wel aan kan komen als ik het apparaat wil hebben.Want wil toch eerst luisteren , niet blindelings kopen >:)
- Ook te kijken als het in Duitsland daadwerkelijk in prijs scheelt.

Zo had ik dat helaas met veel apparaten.Soms is de adviesprijs lager maar het gaat zich om de uiteindelijke prijs.Dus het scheelt niet honderden euro's hoe sommige zeggen.(overal zeggen ze dat)
Kan ook soms zijn dat wat goedkoper zal zijn , dat ontken ik ook niet , maar voor 50-80 euro soms zo'n fratsen uit te halen voor in Duitsland wat te kopen.Moet iedereen zelf weten maar er komen meer punten bij kijken als alleen die 50-80 euro verschil.
Maar wat ik nou gezien heb in de laatste 4mnd zeg ik van scheelt niet ofzelfs NL is goedkoper.
4mnd een versterker gekocht en cd-speler. :9

Er is zelfs zo dat de adviesprijs soms in Duitsland 200-300 euro scheelt maar dat je hier in NL op de uiteindelijke prijs goedkoper komt.En natuurlijk beinvloed het als je steeds bij dezelfde winkel wat koopt.
Zo ik ook.En ik kan me goed voorstellen dat winkels dat doen.Ze zien liever een vaste klant terug komen als een klant die maar 1 keer komt en wat koopt dan nooit meer.Of erger nog kijken , luisteren en niks kopen.En ja ik weet dat prijs belangrijk is maar komen nog meer aspecten bij.En meestal doet de klant hetzelf dat de uiteindelijke prijs wat aan de hoge kant is.Koop maar eens wat bij een dezelfde winkel moet je maar opletten dat je meer gedaan krijgt en meer van de prijs af te halen valt.Logisch heel logisch.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Komen jullie allemaal eens naar België.
Eens zien wie er dan nog mag klagen. 21% BTW, Recyclagebijdrages, ... De Hi-Fi is hier nog vele duurder als in NL.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 07:32
TomSwinnen schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:18:
Komen jullie allemaal eens naar België.
Eens zien wie er dan nog mag klagen. 21% BTW, Recyclagebijdrages, ... De Hi-Fi is hier nog vele duurder als in NL.
Maar België zit weer dichter bij luxemburg ... kan me nog wel herinneren dat een aantal jaar geleden collegas van me die dus in nederland wonen speciaal naar luxemburg reden voor Harman Kardon versterkers. Weet niet wat de huidige prijzen daar inmiddels doen, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Elektronicanet schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:13:
Ik heb vorig jaar mijn Philips 28PW8818 breedbeeld in België gekocht, bij FransdeSmet.be; je kunt jouw laagste prijs aan ze geven en zij gaan er wanneer mogelijk onder zitten.
Wel 50,- verzendkosten, maar kon nog steeds makkelijk uit :)

Kortom, niet te benauwd zijn :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Ik had foto's beloofd, niwaar?
Nou, hier zijn ze dan:

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/speakers002.jpg
Het bekende aanzicht.

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/speakers008.jpg
.. of "rukkershoekje" zoals het hier wel wordt genoemd. :/

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/speakers001.jpg
Hamsteren!

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/speakers003.jpg
Ladies and Gentlemen, I give you...

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/speakers007.jpg
De Celestion CS-6.

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/speakers004.jpg
In vol ornaat, jawel!

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/speakers006.jpg
En nog eentje om het af te leren!

Ze zijn liev, niwaar? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie speakers hoor! Alleen een beetje een klein hoekje, maargoed, dat mag de pret niet drukken :P

Maar je behang kruipt een beetje omhoog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:31:
Maar je behang kruipt een beetje omhoog? :)
Nou, nee hoor. Moeten eigenlijk nog planken(/plinten) komen vanonder..enneuh.. die komen maar niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, dat is ook mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Ziet er voor de rest weer goed uit Tom! Ben je nu een beetje tevreden of zitten er nog dingen aan te komen in de nabije toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha nieuwe rears tom? Ziet er weer goed uit. Ach ja ik heb ook niet veel plek hier maar drukt de pret zeker niet.
Ik heb een nieuwe pc gekocht waarvan nu de media gespeeld wordt. Aldi htpc met P4 3,2gHz 1024mb ram, ati X740xl, 320gb schijf etc. Gelijk maar een 19" tft erbij gehaald; de Philips 190v5. Nou alleen nog een steun zodat hij aan m''n hifi rek kan hangen. Als de boel is opgeruimd komen er wel wat foto's. Zolang maar even een oud plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnhometheater.com/cms/uploads/ml4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnhometheater.com/cms/uploads/marantz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnhometheater.com/cms/uploads/stitch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

zimbab schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:15:
Ben je nu een beetje tevreden of zitten er nog dingen aan te komen in de nabije toekomst?
Nu ben ik wel érg tevreden. Het lijkt me dat het volgende een nieuwe ruimte is. Met andere woorden gaat de verhuis van deze kamer naar de grotere slaapkamer er aan zitten komen. Daarna volgt de projectoraankoop (met bijbehorende DVDspeler, die een beetje fatsoenlijk beeld kan geven op projector), en dan daarna een betere receiver. Maar dat is allemaal nog ver weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

[afbeelding]

[afbeelding]

Met als resultaat :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie set :)

Als ik zie hoe je deur open gaat is (vanuit het scherm gezien) rechts langs de deur een prima plekje voor een leuk koelkastje + drankengarnituur :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.