Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB
Hoe heet dit nummer? Deel 26Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 02:00:
[...]
De ride of the valkyrie is van Richard Wagner. Die ik bedoelde werdt ook gebruikt in de Battle van 1442 met spanje.
Gaat ongeveer zo, ik citeer: ta.....ta.....TA....TAAA......TADAAAAAA....BOEM.BOEM.BOEM.BOEM...ta.....ta.....TA....TAAA.....TADAAAAAA.....
BOEM.BOEM.BOEM.BOEM
Ja verklaar me maar voor gek maar ik ken het niet anders uitten
Denk maar aan de gekke tekst aan (BOEM = Bass van een zware trommel) en (ta....ta...enz = Oplopende Trompet) Ik ben de naam kwijt jammer![]()
Overigens krijg ik de indruk dat jij echt niet meer buiten dit topic durft te komen op GoT? Je gebruikt het naast het posten van foto's van je Home-Cinema ook voor koopadviezen, muziek die je zoekt, etc
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
Hahaha ja sorry de digicam begaf het! maar heb meerdere foto's al geplaatst hier.XanderH schreef op maandag 28 februari 2005 @ 08:33:
[...]
Hoe heet dit nummer? Deel 26
Overigens krijg ik de indruk dat jij echt niet meer buiten dit topic durft te komen op GoT? Je gebruikt het naast het posten van foto's van je Home-Cinema ook voor koopadviezen, muziek die je zoekt, etcDaarnaast zijn 16 van de 101 reacties in dit topic van jou, dat is bijna 16%... en dat terwijl ik maar één foto van je ben tegengekomen?
Maar goed van dat nummer was even een snelle vraagje. Wie weet met de snelle gedachte dat jullie het toevallig het wisten.
Maar goed weer snel Ontopic
Tijd = Geld, hé?Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:48:
Maar goed van dat nummer was even een snelle vraagje.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd
Heheh, ik heb er geen verstand van, maar is het echt zo slecht dat je het lachwekkend vind?Sv3n schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:16:
[...]
[...]
in surround evenveel vermogen als bij stereo en nog met minder vervorming ook![]()
![]()
hoe het klinkt kan ik niks over zeggen, nooit gehoord, maar.de specificaties zijn iig. lachwekkend
Ik weet niet meer hoeveel het koste, maar ik dacht zo rond de 1700 euro. (met dvd speler)
Dat vind ik toch veel geld voor een setje wat blijkbaar niet echt goed is?
ik zeg niet dat het slecht is, enkel is het erg onwaarschijnlijk dat het ding evenveel vermogen kan leveren voor 2 boxen en voor 6 boxen. Als je eens ahcterop zou kijken staat daar waarschijnlijk het maximaal opgenomen vermogen, ik kan nu al wel raden dat dat lang geen 600 watt isVerwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:26:
[...]
Heheh, ik heb er geen verstand van, maar is het echt zo slecht dat je het lachwekkend vind?
Ik weet niet meer hoeveel het koste, maar ik dacht zo rond de 1700 euro. (met dvd speler)
Dat vind ik toch veel geld voor een setje wat blijkbaar niet echt goed is?
Oftewel, het kan best oke klinken, alleen de specificaties zijn erg onwaarschijnlijk
Het spul, soort zand, zit gewoon in zakjes en in handleiding staat niet echt duidelijk wat de bedoeling is. Ik denk dat het geluid wel iets verbetert als ie helemaal vol zit tov halfvol.Road-runner83 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:57:
[...]
Ow ok ik wist nog niet eens dat hij gevuld moet worden haha. Wat is normaal gesproken de bedoeling? Dat je die zakjes er zo in gooit of dat je die openmaakt en dat spul erin gooit? En wat voorn spul is dat? (als je dat weet natuurlijk).
Horen stands normaal helemaal vol te zitten of boeit dat niet zoveel? THX
Verwijderd
Voor films jammer genoeg welBarry|IA schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:49:
Heb je wel een center nodig (als ik even naar de afstand tussen beiden luidsprekerboxen kijk...)?
Ik heb alweer een update,
Glasvezel kabel + vortex 2 kaart(mooi op 44,1khz ingesteld) voor me muziek via winamp. Wel stom dat de verkooper geen langere kabels heeft dan 1,5meter. Eigelijk net iets te kort.
THX voor je reply!Trasos schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:42:
[...]
Het spul, soort zand, zit gewoon in zakjes en in handleiding staat niet echt duidelijk wat de bedoeling is. Ik denk dat het geluid wel iets verbetert als ie helemaal vol zit tov halfvol.
Zou jij de zakjes er zo los in gooien of alleen het spul(zand) wat erin zit?
THX!
Groetjes,
Joost
Verwijderd

Ik hou jullie op de hoogte van de wederbouw van me set
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 09:00 ]
OT, maar ik vind het echt vervelend worden: Is het jouw set of MIJN set? In elk geval niet ME set...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
42inch Flattv moet er nog uit de doos gehaald worden, meubel voor alle units moet nog in elkaar gezet worden etc etc etc.... dusse kijk je nou niet scheel op dat picca
Lummel, duh, het staat scheefVerwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:38:
Lummel deuh het staat scheef...tis gelukkig niet me permante opstelling
!
42inch Flattv moet er nog uit de doos gehaald worden, meubel voor alle units moet nog in elkaar gezet worden etc etc etc.... dusse kijk je nou niet scheel op dat picca
De 42 inch flat TV moet nog uit de doos gehaald worden en het meubel voor alle units moet nog in elkaar gezet worden, et cetera. Dus kijk je nu niet scheel op die foto
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Ik neem aan dat de laatste zin iets betekent in de trand van "staar je niet blind op de foto"?Barry|IA schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:41:
[...]
Lummel, duh, het staat scheef. Het is gelukkig niet mijn permanente opstelling
!
De 42 inch flat TV moet nog uit de doos gehaald worden en het meubel voor alle units moet nog in elkaar gezet worden, et cetera. Dus kijk je nu niet scheel op die foto.
.
Mijn HT set is momenteel blijven steken bij een tv en een dvd speler.
Samsung LW 22N23 LCD televisie icm een Samsung HD 935 dvd speler. Ze zijn verbinden via DVI.
Ik zal eens een fotootje maken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Specs:
Harman-Kardon AVR130
Front: B&W 603's (S1)
Center: B&W LCR60 (S3)
Rear: Philips FB 570 PH
Sub: JBL LX2000
TV: Samsung 72cm 16:9 beeldje
DVD-Speler: Grundig
CD-Speler: Sony
Video-Speler :P: Goldstar (jah, hij kan dus echt niet opnemen!!
AB: One for All 6in1 Kameleon
AB: Logitech Dinovo (voor de pc
Luie stoel
Sub --> Front X-over @ 80 hz
En ik vinnet heerlijk klinken
[ Voor 56% gewijzigd door answer_man op 03-03-2005 14:13 ]
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Verwijderd
Verwijderd
Vind gewoon een gaar ding. Ga liever door sparen voor een Pronto of eentje van Denon
't Zelfde hier. Ik vind het ook een balle ding. Ik had hem gekocht net voordat ik bij mijn Yamaha receiver ook een programmeerbare AB kreeg. Sinds dien heb ik die Kameleon niet meer aangeraakt...Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:35:
Die kameleon ook gehad... wat voelt dat ding Crap aan zeg... in begin best wenne... dan ben je er blije mee en 3maand later wil je hem gebruiken als pingpong battje...![]()
Vind gewoon een gaar ding. Ga liever door sparen voor een Pronto of eentje van Denon
Gebruik je hem überhaupt dan nog?answer_man schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 17:16:
sorry voor de brakk pix, er komen zeker nog een keer betere
Video-Speler :P: Goldstar (jah, hij kan dus echt niet opnemen!!)
Of beschouw je dit als vintage?
Mooi setjeanswer_man schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 17:16:
sorry voor de brakk pix, er komen zeker nog een keer betere
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Harman-Kardon AVR130
Front: B&W 603's (S1)
Center: B&W LCR60 (S3)
Rear: Philips FB 570 PH
Sub: JBL LX2000
TV: Samsung 72cm 16:9 beeldje
DVD-Speler: Grundig
CD-Speler: Sony
Video-Speler :P: Goldstar (jah, hij kan dus echt niet opnemen!!)
AB: One for All 6in1 Kameleon
Sub --> Front X-over @ 80 hz
En ik vinnet heerlijk klinken
Ik heb die B&W's nog nooit gezien
Is die s1 zeker een van de eerdere series of iets dergelijks?
\_Specs_/
Hallooo!! S1......series 1...?? Maakt niet uit.....bij iedereen valt het kwartje wel eens wat later.ZiegoM schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:11:
Is die s1 zeker een van de eerdere series of iets dergelijks?
Maaruh......daarom heten ze dus s1 en s2 en s3.
[ Voor 5% gewijzigd door zimbab op 01-03-2005 21:17 ]
Ik vermoedde al iets in die richtingzimbab schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:17:
[...]
Hallooo!! S1......series 1...?? Maakt niet uit.....bij iedereen valt het kwartje wel eens wat later.![]()
![]()
(genoeg smilies hoop ik......)
Maaruh......daarom heten ze dus s1 en s2 en s3.
En het zijn in feite dus allemaal totaal andere speakers, die series?
Ik zie in ieder geval andere drivers.
\_Specs_/
Sja.....zo zou je het kunnen zien.....de drivers worden door de jaren heen ook steeds verbeterd. Het verschil tussen de s2 en de s3 is kleiner overiens (op het gezicht dan).ZiegoM schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:26:
[...]
Ik vermoedde al iets in die richting
En het zijn in feite dus allemaal totaal andere speakers, die series?
Ik zie in ieder geval andere drivers.
Verwijderd
Ja daag, met zo weinig info nemen we natuurlijk geen genoegen
Ow ja, ik heb vandaag ook een setje nieuwe speakers gehaalt voor de achterkanalen in mijn ht'tje
Als front speakers heb ik DCM timeframe's, en nu heb ik een 2e setje timeframes gekocht (wel kleiner model).
Ik kom helemaal blij thuis, om tot de ontdekking te komen dat de tweeters kaduuk zijn
Ik wil de speakers wel heel graag houden, en aangezien ik een adresje weet waar ze losse tweeters voor mijn model boxen verkopen, ga ik een deel van mijn geld terugeisen en daar dan een setje tweeters van kopen
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 22:15 ]
Sorry, maar mijn kamer is even een puinhoop, maar foto's komen nog wel!Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:08:
[...]
Ja daag, met zo weinig info nemen we natuurlijk geen genoegen
Ow ja, ik heb vandaag ook een setje nieuwe speakers gehaalt voor de achterkanalen in mijn ht'tje![]()
Als front speakers heb ik DCM timeframe's, en nu heb ik een 2e setje timeframes gekocht (wel kleiner model).
Ik kom helemaal blij thuis, om tot de ontdekking te komen dat de tweeters kaduuk zijn![]()
Ik wil de speakers wel heel graag houden, en aangezien ik een adresje weet waar ze losse tweeters voor mijn model boxen verkopen, ga ik een deel van mijn geld terugeisen en daar dan een setje tweeters van kopen
Ook kan ik nog niet echt een uitspraak doen over de klank. Daar heb ik te weinig tijd voor gehad. Hoewel mij wel opviel dat ik nu een stuk beter midden heb. Ook de bass gaat een stuk dieper, maar het hoog is bijna hetzelfde, hoewel het zou kunnen dat ik daar over een week weer heel anders over denk
Ik ben weer een weekje blij
[ Voor 3% gewijzigd door Barry|IA op 02-03-2005 13:33 ]
ik vind em toch zeker wel fijn werken in tegenstelling tot een paar andere mensen hier blijkbaarLord_Asswipe schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:23:
En die Kameleon AB, werkt die lekker? Waar gebruik je hem allemaal voor? Want ik zoek ook nog iets en ik heb (nog) niet zo'n zin om te lappen voor een Pronto
heb een tijdje een pronto gehad, die dingen zijn echt fantastisch, maar verkocht omdat ik em gewonnen had bij een wedstrijd en die 450 euro's toen best wel goed kon gebruiken
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Op mn zelfgemaakte "kastje". Het zijn een LW22n23 van Samsung en een HD935 dvd speler van Samsung. Connected via DVI.
Voorlopig nog geen versterker/boxen. Daarvoor even wachten op mn huisje..
Flickr PSN ID= cheironnl
Hmm..vreemd. Het scherm staat hier echt recht. Optische illusie denk ik?Rappie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:59:
Kijkt dat nu fijn, een scherm wat een beetje achterover staat ?
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat zal het zijn dan .... als je het scherm zo ziet tegen de achtergrond zou ik toch echt zeggen dat hij schuin staat. Maargoedcheiron schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:56:
[...]
Hmm..vreemd. Het scherm staat hier echt recht. Optische illusie denk ik?
Ohja mijn SVS subwoofer is inmiddels onderweg !
Kost dat?Rappie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:52:
Ohja mijn SVS subwoofer is inmiddels onderweg !(fotos volgens asap)
Verwijderd
Zijn dat Jamo E 350's?Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:21:
[...]
Leuk setje, zoals ik zo zie maar ja klinkt in ieders oor anders.
Nou mijn set is gebouwd en al! alleen kwam net even wat draad te kort voor 1 speaker. Beetje verkeerd gemeten! maar goed morgen nieuwe halen.
Mijn digi cam begaf het helaas...:( dus heb maar 1 pic maar beloof dat er spoedig snel meerdere zullen volgen.
Hier is de eerste!
[afbeelding]
Het is een beetje slechte foto helaas
Volgens mij helt ie toch echt iets naar achter hoor. Anders staan de deur, de muur, de kast er achter en de kast waar ie op staat scheef......en die kans lijkt me toch kleiner. Vergelijk het maar eens met alle andere verticale lijnen....bijvoorbeeld de zijkant van de dvd-speler.....lijkt me niet dat die scheef staat.Rappie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:52:
[...]
Dat zal het zijn dan .... als je het scherm zo ziet tegen de achtergrond zou ik toch echt zeggen dat hij schuin staat. Maargoed
Ja... even geillustreerd:zimbab schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:57:
[...]
Volgens mij helt ie toch echt iets naar achter hoor. Anders staan de deur, de muur, de kast er achter en de kast waar ie op staat scheef......en die kans lijkt me toch kleiner. Vergelijk het maar eens met alle andere verticale lijnen....bijvoorbeeld de zijkant van de dvd-speler.....lijkt me niet dat die scheef staat.

Die rode lijnen zijn de verticale lijnen van de zijkanten van de kasten en de dvd-speler, die blauwe lijnen zijn de zijkanten van de tv... lijkt me toch duidelijk scheef te staan. Mocht dit gezichtsbedrog zijn ben ik heel benieuwd wat voor soort gezichtsbedrog...
Verwijderd
Hij staat op een pallet samen met mijn subbie :D:DRappie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:52:
[...]
Dat zal het zijn dan .... als je het scherm zo ziet tegen de achtergrond zou ik toch echt zeggen dat hij schuin staat. Maargoed
Ohja mijn SVS subwoofer is inmiddels onderweg !(fotos volgens asap)
We cant wait, can we rappie
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 12:08 ]

Kenwood Receivertje...wazige foto...

Duidelijker, Kenwood KRF-V8030D. Heb em op m'n soundstorm hangen, klinkt geweldig zo. Alleen subwoofertje derbij zou fijn zijn

Rears, cheapo akai's die ik van de oude stereo set van pa heb overgehouden

Center, Jamo 160 als ik me niet vergis. Niks op aan te merken

Pioneer CS-770, kan er niks over terug vinden op internet ma heb ik van me oom gekregen....zijn 115watt en komt ook lekker bass uit zodat ik voorlopig nog geen subwoofer van honderden pleuro's nodig heb

Benq FP937s+. Scherm voor films....Tv via tv kaartje. Voldoet ook, heb geen plaats voor dikke breedbeeld tv....en ben zo heel tevreden.
Wat ik eigenlijk alleen nog mis is 'n lekkere zitplaats, m'n bed voldoet eigenlijk niet helemaal...(mrjah...ook weer geen ruimte voor
Oh, dit klinkt zóóó bekend..Supermario16 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:39:
Wat ik eigenlijk alleen nog mis is 'n lekkere zitplaats, m'n bed voldoet eigenlijk niet helemaal...(mrjah...ook weer geen ruimte voor)
Ik heb de afgelopen jaen voor een paar duizend euro aan apparatuur uitgegeven, allemaal heel leuk en aardig, maar ik mis nogsteeds een goede zitplaats... en het belangrijkse: ruimte daarvoor. En dit is helaas niet zo makkelijk te koop...
Mijn kamer inrichting is ook heel slecht ervoor eigenlijk, ik heb nu qua beeld en geluid wel een mooie "hotspot", mijn bed. Maar als ik een paar uur achter elkaar op mijn bed zit krijg ik soms toch kramp of last van mijn rug ofzo... maja, om nu een lekkere stoel te kopen en iedere keer als ik film ga kijken mijn bed aan de kant te slepen is ook zo wat...
Verwijderd
Ja idd dat ken ik ookXanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:51:
[...]
Oh, dit klinkt zóóó bekend..
Ik heb de afgelopen jaen voor een paar duizend euro aan apparatuur uitgegeven, allemaal heel leuk en aardig, maar ik mis nogsteeds een goede zitplaats... en het belangrijkse: ruimte daarvoor. En dit is helaas niet zo makkelijk te koop...
Mijn kamer inrichting is ook heel slecht ervoor eigenlijk, ik heb nu qua beeld en geluid wel een mooie "hotspot", mijn bed. Maar als ik een paar uur achter elkaar op mijn bed zit krijg ik soms toch kramp of last van mijn rug ofzo... maja, om nu een lekkere stoel te kopen en iedere keer als ik film ga kijken mijn bed aan de kant te slepen is ook zo wat...
Egt irritant, maar nu ik ben verhuist heb ik er wel voor gezorgd dat ik wel degelijk een ontspanne zitplaats heb namelijk een 2,5 zits bankje
Ja... ik heb die dingen weleens gezien, was een tijdje terug, maar iig ik kreeg niet het idee dat ik daar qua slaapconfort ook nog op gelijk niveau bleef / mee vooruit ging?Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:57:
zo iets van een bed naar bank? ikea anyone? je hebt er veel verschillende hoor..
Oh, ik in ieder geval wel. Niets dan lof over mijn Ikea slaapbank.XanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:06:
[...]
Ja... ik heb die dingen weleens gezien, was een tijdje terug, maar iig ik kreeg niet het idee dat ik daar qua slaapconfort ook nog op gelijk niveau bleef / mee vooruit ging?
Ik zat met exact hetzelfde probleem, geen ruimte / goeie zitplek.
Bedje zat wel lekker, maar na verloop van tijd oncomfortabel.
Ikea slaapbank gekocht, ideaal. Bedje uitklappen, heerlijk slapen.
's morgen bedje opklappen en lekker relax (2 standen voor de bank) kunnen zitten.

Hij neemt niet al te veel ruimte in en is licht dus makkelijk te verplaatsen, en
dat komt van pas aangezien er achter mijn "zitplek" kasten zitten.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Hm, naja, misschien maar eens gaan kijken als ik geld te besteden heb... of misschien betalen mijn ouders het wel omdat het een "meubel" is, wie weetMr.Graveheart schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:09:
[...]
Oh, ik in ieder geval wel. Niets dan lof over mijn Ikea slaapbank.
Ik zat met exact hetzelfde probleem, geen ruimte / goeie zitplek.
Bedje zat wel lekker, maar na verloop van tijd oncomfortabel.
Ikea slaapbank gekocht, ideaal. Bedje uitklappen, heerlijk slapen.
's morgen bedje opklappen en lekker relax (2 standen voor de bank) kunnen zitten.
Mwa, ziet er ook wel leuk uit, maar ik moet die óf voor mijn bed liggen (zit ik totaal verkeerd ivm de plaatsing van mijn surroundspeakers, en ik zit dan te dicht op mijn tv eigenlijk). En dit ding op mijn bed leggen lijkt me niet zo'n succesSpeedfight schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:22:
Mijn zitplek bestaat uit een Fatboy, relaxer film kijken kan niet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij neemt niet al te veel ruimte in en is licht dus makkelijk te verplaatsen, en
dat komt van pas aangezien er achter mijn "zitplek" kasten zitten.
Waar heb je je rechter front speaker trouwens gelaten?
Aan de andere kant van het bureau:XanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:31:
[...]
Hm, naja, misschien maar eens gaan kijken als ik geld te besteden heb... of misschien betalen mijn ouders het wel omdat het een "meubel" is, wie weet
[...]
Mwa, ziet er ook wel leuk uit, maar ik moet die óf voor mijn bed liggen (zit ik totaal verkeerd ivm de plaatsing van mijn surroundspeakers, en ik zit dan te dicht op mijn tv eigenlijk). En dit ding op mijn bed leggen lijkt me niet zo'n succes
Waar heb je je rechter front speaker trouwens gelaten?

(klikbaar)
[ Voor 3% gewijzigd door Speedfight op 03-03-2005 18:03 ]
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Hm, toch niet echt een ideale opstelling zo... maar bij het zien van deze foto realiseer ik me dat ik ze eerder voorbij heb zien komen en dat er eerder commentaar op is geweest dat jij beantwoord hebt met plattegrondjes en al... dus het zal wel niet anders kunnen.Speedfight schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:37:
[...]
Aan de andere kant van het bureau:
[afbeelding]
Ja dat klopt, heb je wel goed opgelet zegXanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:40:
[...]
Hm, toch niet echt een ideale opstelling zo... maar bij het zien van deze foto realiseer ik me dat ik ze eerder voorbij heb zien komen en dat er eerder commentaar op is geweest dat jij beantwoord hebt met plattegrondjes en al... dus het zal wel niet anders kunnen.
Heb trouwens nog wel wat anders aan de opstelling verandert:

(klikbaar)
Receiver (Pioneer VSX-D512) in het meubel gezet, XBOX (Met 80gb schijf en XBMC) in het vak linksbovenin gezet en anderhalf maandje geleden een Mvison FCIS 7000e+ (schotelreceiver) gekocht zodat ik ook op mijn eigen kamer tv kan kijken, deze heb ik dus bovenop de receiver gezet.
De beamer staat aangesloten op mn tuner, maar ook wanneer hij direct op de dvd speler zit gebeurt het nog.
[ Voor 18% gewijzigd door dadj op 03-03-2005 21:19 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Open voor die vraag aub een nieuw topic ipv dat hier in het "Show je HT set" te postendadj schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:17:
dames en gasten, ik heb vandaag mijn Panasonic PT-AE700 beamert binnengekregen maar hij geeft om de zoveel tijd (zeker een keer per minuut) een glitch. Ik maak gebruik van een s-video kabel, iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ook als ik TV kijk i.p.v. DVD gebeurt het.
De beamer staat aangesloten op mn tuner, maar ook wanneer hij direct op de dvd speler zit gebeurt het nog.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Wat versta je onder een glitch ? Een horizontale lijn die over je scherm loopt, of echt een flikkering ?dadj schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:17:
dames en gasten, ik heb vandaag mijn Panasonic PT-AE700 beamert binnengekregen maar hij geeft om de zoveel tijd (zeker een keer per minuut) een glitch. Ik maak gebruik van een s-video kabel, iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ook als ik TV kijk i.p.v. DVD gebeurt het.
Dan houden ze elkaar nu lekker warm in dat vliegtuigjeVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:08:
[...]
Hij staat op een pallet samen met mijn subbie :D:D
We cant wait, can we rappie?
Ik heb een apart topic geopend hierRappie schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:49:
[...]
Wat versta je onder een glitch ? Een horizontale lijn die over je scherm loopt, of echt een flikkering ?
Hierbij wat fotos, het scherm moet nog aan de muur en de beamer nog aan t plafond, maar het ziet er wel al gezellig uit iig!
Tuner: Yamaha RX-V750RDS
DVD: Yamaha DVD-S550 Titanium
Speakers: KEF KHT 2005.2
Beamer: Panasonic PT-AE700
Scherm: Beamax handbediend 213 x 122cm

meer fotos staan hier.
[ Voor 10% gewijzigd door dadj op 04-03-2005 14:35 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Verwijderd
Dat kan toch makkelijk? Als je voor beide aansluitingen een minijack gebruikt en de signalen hardwarematig verwisselt (desnoods met een relais, maar lijkt me dat ze hier een andere oplossing voor hebben...) is er toch geen enkel probleem?Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:52:
Dat bestaat niet. Ik kan niet geloven dat een digitaal zomaar kan worden omgeswitcht naar een heel ander analoog signaal. Heb je hier foto's van?
Verwijderd
Sony str db2000s QS receiver:
6.1 Meerkanaals QS-ontvanger uitgerust met de nieuwe S-Master PRO digitale versterking voor een uitmuntende geluidskwaliteit
6 x 120 W uitgangsvermogen QS-serie
Dolby Digital / DTS-decoder
Dolby® Pro Logic® II- / DTS NEO™-6-decoder/DTS® 96/24-decoder
Dolby® Digital EX- / DTS ES™-decoder (matrix 6.1, discrete 6.1)
Digital Cinema Sound EX
32-bits Digital Sound Processor
4 audio-ingangen, 2 audio-uitgangen
4 AV-ingangen, 2 AV-uitgangen
5 digitale ingangen, 1 digitale uitgang
RDS Tuner met 30 voorkeuzestations
Boxen:
2 Bose 301 loudspeaker (front stereo)
4 Bose 201 loudspeaker (1 front center, 3 surround back)
TV:
Sony breedbeeld 32 inch (weet ff uit me hoofd geen typenr.)
DVD speler:
Sony DVP-NS 355
Klinkt allemaal erg lekker. Genieten geblazen. Dit was eigenlijk een compromie. Ik wilde eerst de acoustimas van Bose. Voor film kijken echt super, echter toen ging ik in de showroom ook ff naar de radio luisteren. Dat was een stuk minder.... Het setje staat in mijn huiskamer dus er staat ook wel eens sky radio aan bv. Daarom heb ik voor de 301 en 201 loudspeakers gekozen. Die geven ook radio en cd lekker weer. Op de receiver past ook nog een losse subwoofer, echter ik ben nog aan het overwegen want zoals ik het kan horen is het nog niet nodig....
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 19:10 ]
Verwijderd
Als het goed is zit er een hele rij pinne op de kaart, daar zit ook een digitaal uit tussen. Even met www.alltheweb.com zoeken na de pintlayout van de uitbreidings conector.Lord_Asswipe schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:51:
Ik ben nou vanalles aan het aansluiten, maar nou liep ik tegen een probleempje aan. Ik wilde mijn Audigy met de digital out aansluiten voor gewoon muziek. En gewoon analoog doorlussen voor spellen, voor de EAX. Maar nou kwam ik erachter dat de aansluiting voor digital out en en sub/center via dezelfde uitgang gaan. Heeft hier iemand daar een elegante oplossing voor om het allebei aan te sluiten?
Verwijderd
Erg nette kamer, sfeervol en strak! Hoe bevalt het geluid je uit de kefjes? Projecteer je het beeld nou op een speciaal hiervoor (mat?) geverfde muur?dadj schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:26:
[...]
Ik heb een apart topic geopend hier
Hierbij wat fotos, het scherm moet nog aan de muur en de beamer nog aan t plafond, maar het ziet er wel al gezellig uit iig!
Tuner: Yamaha RX-V750RDS
DVD: Yamaha DVD-S550 Titanium
Speakers: KEF KHT 2005.2
Beamer: Panasonic PT-AE700
Scherm: Beamax handbediend 213 x 122cm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer fotos staan hier.
Die Kefs zijn echt Superrrr! er zijn ook goedkopere maar die klinken niet. Deze klinken heel erg goed en alsof het veel grotere speakers zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:06:
[...]
Erg nette kamer, sfeervol en strak! Hoe bevalt het geluid je uit de kefjes? Projecteer je het beeld nou op een speciaal hiervoor (mat?) geverfde muur?
ik moet m'n projectie scherm nog ophangen, maar dat komt volgende week.
Verwijderd
Ach, dat geloof je toch zelf niet. Dat is veel te duur om dat te fixen. Dan kunnen ze er toch beter een nieuwe minijack op makenXanderH schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:56:
[...]
Dat kan toch makkelijk? Als je voor beide aansluitingen een minijack gebruikt en de signalen hardwarematig verwisselt (desnoods met een relais, maar lijkt me dat ze hier een andere oplossing voor hebben...) is er toch geen enkel probleem?
Ehja, bij mijn geluidskaart is ook het een en ander gedeeld... linin is gedeeld met rear out en de mic in is gedeeld met de center/subwoofer out... ok, dat zijn 2 analoge signalen, volgens jou "makkelijker" ofzo? Volgens mij maakt het geen veschil.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:32:
[...]
Ach, dat geloof je toch zelf niet. Dat is veel te duur om dat te fixen. Dan kunnen ze er toch beter een nieuwe minijack op maken
EN waarom zou ik het zelf niet geloven...
Nou wel dus, want deze aansluitingen zitten erop:Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:32:
[...]
Ach, dat geloof je toch zelf niet. Dat is veel te duur om dat te fixen. Dan kunnen ze er toch beter een nieuwe minijack op maken
1 digital out / sub en center
2 microfoon
3 line in
4 front
5 back
6 firewire
(geloof ik)
Vast gedaan omdat het anders niet meer past
[ Voor 8% gewijzigd door MightyMauz op 04-03-2005 20:41 ]
Verwijderd

Om maar even te proberen, heb ik een setje no-name dome-tweeters gekocht (die iig kwa uiterlijk erg op de originele exemplaren lijken

En ik moet zeggen (ze klinken natuurlijk lang niet zo goed als met de originele tweeters erin) , verklaar me maar voor gek, het klinkt heel behoorlijk voor het geld

In het absolute tophoog schieten ze wat te kort, en klinken een beetje opdringerig als je ze hard zet, maar het klinkt allemaal erg zuiver.
Voor mij voldoende om ze te laten zitten
/me Triple_A steld geen heel hoge eisen aan de rear-kanalen....
Verwijderd
wat zouden jullie hier op dit moment van zeggen, zou dit ook iets voor in de HT zijn
egt duur lijkt hij me namelijk niet
(ik vond het dus zonde om hier een nieuw topic over te openen en ik denk dat ik hier wel een kort en krachtig antwoord kan krijgen

Voor het geld is het wel aardig maar ik vind niet dat Behringer echt denderende kwaliteit biedt.
Verwijderd
Snap ik dat er wat gedeeld moet worden bij een geluidskaart omdat er anders plaats te kort is. Maar die analoge signalen zijn veel goedkoper om te delen (om het te maken, that is) dan een analoog signaal met een digitaal signaal. Maargoed, lees verderXanderH schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:39:
[...]
Ehja, bij mijn geluidskaart is ook het een en ander gedeeld... linin is gedeeld met rear out en de mic in is gedeeld met de center/subwoofer out... ok, dat zijn 2 analoge signalen, volgens jou "makkelijker" ofzo? Volgens mij maakt het geen veschil.
EN waarom zou ik het zelf niet geloven...Ik ken deze kaarten, het is gewoon zo...
http://www.gamepc.com/ima...v-audigymp3-profileLG.jpgLord_Asswipe schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:40:
[...]
Nou wel dus, want deze aansluitingen zitten erop:
1 digital out / sub en center
2 microfoon
3 line in
4 front
5 back
6 firewire
(geloof ik)
Vast gedaan omdat het anders niet meer past
Mja, misschien heb je gelijk, ik kan het hier niet zo goed op zien... Maar dan vind ik het nog raar dat ze die niet onder het microfooningang hebben gedeeld..
Ik zie even serieus niet in waarom dat makkelijker zou zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 08:11:
[...]
Snap ik dat er wat gedeeld moet worden bij een geluidskaart omdat er anders plaats te kort is. Maar die analoge signalen zijn veel goedkoper om te delen (om het te maken, that is) dan een analoog signaal met een digitaal signaal. Maargoed, lees verder
En waarom zou het dan makkelijker te delen zijn met een microfooningang? Zijn microfoons tegenwoordig digitaal?http://www.gamepc.com/ima...v-audigymp3-profileLG.jpg
Mja, misschien heb je gelijk, ik kan het hier niet zo goed op zien... Maar dan vind ik het nog raar dat ze die niet onder het microfooningang hebben gedeeld..

Verwijderd
http://www.gamepc.com/ima...v-audigymp3-profileLG.jpg
Daar zit ook een digitaal uit + in en hoop andere aansluitingen. Even met een zoekmachine rondzoeken en je weet dan welke twee penne voor de digitaal uit zijn.
Verwijderd
Nee, ik bedoel dus de center/sub delen met mic...XanderH schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 10:00:
[...]
Ik zie even serieus niet in waarom dat makkelijker zou zijn?
[...]
En waarom zou het dan makkelijker te delen zijn met een microfooningang? Zijn microfoons tegenwoordig digitaal?
die digital out is toch optisch? lekker handig dan om dat te delen met een analoge? en ook al zou het coaxiaal zijn..
Aha, got itVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:28:
[...]
Nee, ik bedoel dus de center/sub delen met mic...
Eh, lijkt me dus niet dat die optisch is nee... dat zou idd vrij knap worden. Coaxiaal lijkt me echter nogsteeds geen enkel probleem, daar gebruikt creative toch altijd jack-pluggetjes voor, of je nou een SPDIF signaal op een jackpluggetje zet of een normaal audiosignaal, het maakt volgens mij nogsteeds helemaal niets uit.die digital out is toch optisch? lekker handig dan om dat te delen met een analoge? en ook al zou het coaxiaal zijn..
Maargoed, het is misschien handiger om even op te houden met deze discussie, volgens mij gaat het nergens meer over
Verwijderd

Bevalt erg goed
En dan meteen een vraag: Er wordt veel over apparatuur gepraat, maar weinig over bekabeling.
Het valt me met deze TV op dat er bij DVD weergave een vreemd soort interferentie zichtbaar is. Heel vaagjes, maar als je er op let wel te zien. Een beetje klooien liet blijken dat het aan de kabel moet liggen (met meerdere bronnen getest en vanaf m'n PVR350 TV kaart is het beeld wel helemaal clean). Het is ook wel een el-cheapo kabel zonder afzonderlijk afgeschermde aderen

Wat voor SCART kabels gebruiken AV'ers met soortgelijke TV's?
[ Voor 4% gewijzigd door Exirion op 06-03-2005 16:52 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Had volgens mij al eerder gezegd dat ik hem mooi vondExirion schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:51:
Sinds een paar dagen is m'n set uitgebreid met een Philips 82cm LCD TV:
[afbeelding]
Bevalt erg goed
Well, misschien omdat dit in de TS staat:En dan meteen een vraag: Er wordt veel over apparatuur gepraat, maar weinig over bekabeling.
Dat zou misschien een beetje kunnen verklaren dat er niet zo veel discussies over kabels komen...Liever ook geen Bose discussies en zeker geen kabel discussies. Met name die laatste lopen vaak uit tot flames en andere ongein. Een conclusie wordt niet getrokken. Laat op dit gebied anderen ook in hun waarde. Als jij niks moet hebben van duurdere kabels is dat prima, maar ga geen discussie aan met iemand die daar wel graag geld aan besteed. En andersom gaat hetzelfde op.
Ik heb geen ervaring met "soortgelijke TV's", maar ik zou kijken naar de wat duurdere maar toch nog betaalbare merken... denk dat profigold ofzo wel iets leuks heeft voor niet al te veel geldHet valt me met deze TV op dat er bij DVD weergave een vreemd soort interferentie zichtbaar is. Heel vaagjes, maar als je er op let wel te zien. Een beetje klooien liet blijken dat het aan de kabel moet liggen (met meerdere bronnen getest en vanaf m'n PVR350 TV kaart is het beeld wel helemaal clean). Het is ook wel een el-cheapo kabel zonder afzonderlijk afgeschermde aderenDus nu kijk ik rond voor een betere kabel, maar ik voel er ook niet veel voor om onzinnig dure kabels te kopen.
Verwijderd
ik heb een vraag gelijk..
Vraag 1
het volume van het radio is goed alleen als ik een dvd afspeel dan hoor ik alles ook wel goed uit de subwoofer enzo alleen de gesprekken onderling hoor ik wat slecht weet iemand hoe ik deze daewoo DHC-X150E zo kan instellen dat ik het geluid wat beter hoor
Vraag 2
Ik heb geen geluid op de boxen als ik de tv afspeel hoe krijg ik het geluid van de tv op de boxen ?

hier de specs
Vermogen
Subwoofer 30 Watt
Center speaker 15 Watt
Aantal satelliet speakers 4
Satelliet speakers 15 Watt
Functies
Afspeelmogelijkheden CD, CD-R, CD-RW, DVD, JPEG, MP3, SVCD, Video-CD
CD-wisselaar
Geschikt voor aantal CD's 1
DVD-recorder
VHS-banden afspelen
Tuner
RDS
Voorkeuzezenders 30
Home cinema functies
Decoder Dolby Digital, Dolby ProLogic, DTS Digital Surround
Input / Output
Digitale uitgang(en)
Scart ingang(en) 1
Algemeen
Afstandsbediening
Gewicht 6 kg
Afmetingen (B x D x H) 36 x 38 x 7 cm
alvast bedankt zometeen fotos van uit me kamer
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 17:27 ]
Jahoor ik weet hoe je die daewoo DHC-X150EVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:17:
oke gister een home cinema set gehaald voor me verjaardag voor in me kamer
ik heb een vraag gelijk..
Vraag 1het volume van het radio is goed alleen als ik een dvd afspeel dan hoor ik alles ook wel goed uit de subwoofer enzo alleen de gesprekken onderling hoor ik wat slecht weet iemand hoe ik deze daewoo DHC-X150E
De gesprekken onderling komen door je centerkanaal, je kunt vast wel het volume per kanaal instellen?
De geluidsuitgang van je tv (eventueel via scart) aansluiten op een ingang van je HC-setje?Vraag 2
Ik heb geen geluid op de boxen als ik de tv afspeel hoe krijg ik het geluid van de tv op de boxen ?
... was daar mee begonnenalvast bedankt zometeen fotos van uit me kamer

Je hebt 1 speaker boven je tv (center), ok, 2 speakers op een kast (die achter je staat neem ik aan? Dan zouden dat je rears zijn...), en 2 speakers op de rand van je bed...?
Verwijderd
1 op tv is idd centerXanderH schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:30:
Hm... mag ik even vragen hoe je die speakers opgesteld hebt staan?
Je hebt 1 speaker boven je tv (center), ok, 2 speakers op een kast (die achter je staat neem ik aan? Dan zouden dat je rears zijn...), en 2 speakers op de rand van je bed...?Die zou ik links en rechts naast de tv verwachten
2 op een kast is rechter
rechts voor
rechts achter
2 speakers link op bed
links voor en links achter
maar moet nog ff mooi neerzetten
weet jij wat beters ?
en me tv heeft geen audio uitgang alleen scart weet jij hoe ik dan toch tv geluid op die boxen krijg
Ahja, en je bed staat dus links en je kast staat rechts? Okee..Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:02:
[...]
1 op tv is idd center
2 op een kast is rechter
rechts voor
rechts achter
2 speakers link op bed
links voor en links achter
maar moet nog ff mooi neerzetten
weet jij wat beters ?
En of ik iets beters weet, eh, ik kan je kamer indeleing niet echt afleiden met deze foto's zo, maar het ziet er verre van ideaal uit. Links voor en Rechts voor zou ik gewoon tegen dezelfde wand zetten als je tv staat, desnoods op de uiteinden van die kast ofzo... ik zou het accent bij links voor en rechts voor een beetje meer op "voor" leggen dan op "links" en "rechts" zeg maar, iig proberen die beide speakers op dezelfde hoogte te houden en dan nog het liefste op gelijke afstand van de tv.
En de achterspeakertjes moeten dan nog ergens achter je dus, heb volgens mij geen foto van die kant gezien...
Als je tv ook een uitgang biedt via de scart kun je dat gewoon aftappen, krijg je zo'n soort schemaatje...en me tv heeft geen audio uitgang alleen scart weet jij hoe ik dan toch tv geluid op die boxen krijg

En ze verkopen er ook wel kant en klare kabels voor
Verwijderd

en hier beter overzicht van me kamer misschien kan je een schets maken waar de boxen moeten ? ik snap er nog niet veel van

[img=http://img175.exs.cx/img175/4814/dscf05620xo.th.jpg]
hoop dat het zo beter is
zo schema lijkt me wel tof
Wat ik al zei dus, je zou het geluid uit de scartaansluiting moeten halen. Of je tv een uitgang heeft over scart kan ik ook niet ruiken, zul je in het boekje moeten kijken... maar volgens mij is dat vaak wel...
Zo is je kamer nu ongeveer?en hier beter overzicht van me kamer misschien kan je een schets maken waar de boxen moeten ? ik snap er nog niet veel van
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[img=http://img175.exs.cx/img175/4814/dscf05620xo.th.jpg]
hoop dat het zo beter is

Ik zou er zoiets van maken:

En ja ik heb je tv ook in het midden gezet en ik snap ook dat je linker rear midden in je bed ook niet ideaal is...
De blauwe stip is trouwens de optimale "zitpositie"
Hoop dat mijn punt zo wat duidelijker is
Het schemaatje opzich is niet zo tof hoor, alleen als je een kabel maakt volgens dit schemaatje heb je zomaar de kans dat je geluid van je tv op je set krijgtzo schema lijkt me wel tof
Verwijderd
Misschien is het handig om een setje standaards te halen? Zodat je je speakers niet meer op je bedrand hoeft te zetten. Ik heb het ook een tijdje zo gedaan, maar was iedere keer weer benauwd dat ik ze van mijn bed af zou slaan tijdens mijn slaap.
Maar verder leuk setje!
Verwijderd
Geloof dat hij van qed is die kabel, schijnt 1 van de besten te zijn maar heeft dan ook wel een prijskaartje..Exirion schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:51:
Sinds een paar dagen is m'n set uitgebreid met een Philips 82cm LCD TV:
[afbeelding]
Bevalt erg goed
deze : http://www.avland.co.uk/qed/sqart/sqartlrg.jpg
Hoe bevalt de tv overigens, gewoon met kabel tv enzo??
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 07:07 ]
want die dingen hebben toch wel een gaatje aan de achterkant zitten om opgehangen te worden
Ik heb trouwens nieuwe foto's van mn Home Cinema
en die center speaker kan niet dichterbij tv, want hij is niet afgeschermd...
[ Voor 38% gewijzigd door BiG-GuY op 07-03-2005 07:29 ]
Verwijderd
Is die lcd de Philips 32PF9976? Lees op kieskeurig veel problemen met gebrom, last van of valt het bij jou mee?
Ik zal eens kijken wat dat moet kosten. Ik weet iig dat er aanzienlijke verschillen zijn tussen duitse/engelse prijzen en nederlandse prijzenVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 07:05:
Geloof dat hij van qed is die kabel, schijnt 1 van de besten te zijn maar heeft dan ook wel een prijskaartje..
deze : http://www.avland.co.uk/qed/sqart/sqartlrg.jpg

Perfect. Ik heb 't nooit zo op Philips gehad maar ik kan niet anders zeggen dan dat het een puik ding is, en als je op avforums rondkijkt dan zijn de 9976/9986 razend populaire modellen. Het is momenteel de beste in z'n klasse.Hoe bevalt de tv overigens, gewoon met kabel tv enzo??
Wel moet je een beetje spelen met de instellingen om niet verblind te worden
Hij heeft L+R audioingangen en L+R audiouitgangen, sub-uit en center-in. Verder DVI-I voor DVI/VGA/component, 3 SCART aansluitingen en nog SVHS+audio+composite aan de zijkant. Genoeg keuze dusVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:19:
Hoeveel scart aansluiting heeft je tv eigenlijk, ik heb mijn tv via de een scart/analoog (rood/wit) kabel aangesloten op mijn receiver, weet niet of dat bij jou setje ook kan.
Ik denk dat Philips wat dingen verbeterd heeft, want ik heb nergens last van. Ik heb die hele topic op kieskeurig doorgewerkt en van dat gebrom heb ik geen last. De gemiddelde CRT TV piept (hoogspanning/beeldbuis) en bromt (50Hz brom op speakers) een stuk harder dan wat ik bij dit ding kan horen.Is die lcd de Philips 32PF9976? Lees op kieskeurig veel problemen met gebrom, last van of valt het bij jou mee?
Er is tot nu toe maar 1 nadeel: 1366x768 of 1368x768 lukt me niet met 1-op-1. Ik kom niet verder dan 1280x768 en dat is een bekend probleem. Geen ramp, maar wel een vreemd technisch minpuntje.
Enfin, laten we verder niet teveel offtopic gaan. Mail me gerust als je nog iets wil weten
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Niet echt ontopic, maar voor de geïnteresseerden; Bij Powerline, zoetermeer staat een Dign HTPC Kast voor 125 euro... Tis er eentje, is een showroom-model geweest, maar aardige prijs, al zeg ik het zelf...
Het is een 4E of een 3E, dat heb ik niet goed kunnen zien... Inclusief doos... Zilver...
Beetje jammer dat het geen zwarte 5E was
http://member.novi.net/Road%5Frunner/
Groetjes,
Joost
Verwijderd

The Authority

Een overzicht met op de grond een aantal "test" dvd's

Uuh tjah... Veel kabeltjes ;D

En de xbox kabel die gister middag nog binnen kwam, klein detail
Eerste indruk: Hmmz hij doet ut niet ::) -> kabeltje er niet goe din ;D Toen aantal dvd's starwars(podraces) nog paar, ja wel goed he
Morgen of overmorgen interlinks binnen van andere pbuy. Mijn week kan niet meer stuk!
Verwijderd
Bruut ding man!Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:31:
Okej jongens FOTOOSSSS
[afbeelding]
The Authority
[afbeelding]
Een overzicht met op de grond een aantal "test" dvd's
[afbeelding]
Uuh tjah... Veel kabeltjes ;D
[afbeelding]
En de xbox kabel die gister middag nog binnen kwam, klein detail![]()
Eerste indruk: Hmmz hij doet ut niet ::) -> kabeltje er niet goe din ;D Toen aantal dvd's starwars(podraces) nog paar, ja wel goed heToen LOTR: The two towers -> Wooooooow!!!!!!!!!
echt wat een bass als die muur ontploft ongeloofelijk Ik ben helemaal in me nopjes :D:D Vandaag nog wat beter afgesteld, zodat de sub niet meer "aanwezig" is. Het lijkt nu dus alsof alles uit mn tv komt heerlijk!
Morgen of overmorgen interlinks binnen van andere pbuy. Mijn week kan niet meer stuk!
Past goed bij de rest van je set
Ben je eigenlijk ook nog van plan om er een center en/of rears bij te kopen?
Ik hoop alleen niet voor je dat je in een rijtjeshuis woont als ik je zo hoor. En anders heb ik medelijden met de rest van je huisgenoten en je buren
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dit topic is gesloten.