Heb nu ook al een jaar of 2 de zwarte Logitech Momo Racer, waarbij een maand of 6 geleden de tweede rem veer was afgebroken. Helaas konden ze bij Logitech geen veren opsturen, wat ik sowieso al erg matig vind, en had ik niet de behoefte om me stuur 6 weken te missen naast het feit dat ik het stuur zelf al open had gehad om te zien wat er met de veer was dus. Gelukkig heb ik een handige buurman die me zo'n veer heeft nagemaakt die het al die tijd goed heeft gehouden
Drie weken terug had ik echter opeens dat me rem continu op 20% ingedrukt bleef, dus moest er maar weer een nieuwe veer in. Dat loste dat probleem wel op in ieder geval, maar sinds twee weken gaf het gas nog maar 80% als maximum na een crash ingame etc. Pedalen aantal keren opengehaald aangezien ik dacht dat het een hardware probleem was en toen zag ik in dit topic dat het toch wel vaker voorkwam

Wat tooltjes van de site geprobeert, maar dat eindigde met het feit dat gas en rem niet meer als acceleratie en decelaratie gezien werden, maar als een wheel-as.
Alle drivers en tooltjes deraf gesmeten en aantal malen drivers opnieuw geiinstalleerd, en vooralsnog heb ik nóg geen last gehad van een minder maximum etc. ( wel pas sinds gisteren dus

)
Hoop dat het werkend blijft, en anders toch nog maar beter laatste pagina's van dit topic doorlezen. Zag al aantal posts met iets soortgelijks, maar zal toch meer terug moeten lezen om het helemaal te vatten allemaal
Rij overigens in een GP4 League en stuur wordt dus wel redelijk tot vaak gebruikt, dus wat dat betreft is 2 jaar toch een aardige duur al vind ik zelf.