[3D] Contest V30: Het Wilde Westen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.169 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-04 09:52

Sharky

Skamn Dippy!

Anoniem: 31514 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:45:
[afbeelding]
Updateje. Nu met gerestylde loc, meer in de stijl van het onderwerp.
die rook is teh pwn!
kun je ongeveer uitleggen hoe je die gemaakt hebt, heb er wel eens mee geouwehoerd maar lukt niet echt. Plugin of particles? (ik ga er ff van uit dat je max gebruikt)

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 17:22
Joe-star schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:38:
Ik doe ook maar even mee denk ik. Ik weet niet ofdat ik hem af krijg, maar goed

Is deze al gepost? >> http://www.wildweststructures.com/

Anyway, dit is mijn watertoren (komt nog wel wat andere stuff bij te staan, bankje ofzo.

[afbeelding]
hej, die heb ik ook een keer gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/inquestos/watertoren_04.jpg

Leuk onderwerp trouwens, niet dat ik meedoe :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:01

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

WTF :?
Denk ik gisteravond nog serieus een kans te hebben met deze contest.. ga k vandaag werken, kom k terug thuis, en kijk hier weer.... en m'n Deams Are Crushed :|
Erg mooie designs allemal zeg :)
Love the Saloon Features :)

Maargoed, k laat me niet zomaar op m'n kop zitten, ik WIP gewoon lekker verder :) en zie wel wat er uit komt :)

[ Voor 22% gewijzigd door Spike_wolf op 20-02-2005 20:33 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
En weer een wip:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/jailhousewip3.jpg

- dakje ervoor
- ramen boven
- sheriff fix (tnx WhizzCat)
- btj met t licht gespeeld

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
DaNiEl KuNsT schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:37:
En weer een wip:
[afbeelding]

- dakje ervoor
- ramen boven
Is het een verlaten gevangenis?

Voor de rest: gaat de goede kant op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31514

DaNiEl KuNsT schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:37:
En weer een wip:
[afbeelding]
- dakje ervoor
- ramen boven
Mooi. Let even op de Bias van je lampen, want zo lijkt het alsof de afdakjes niet aansluiten tegen de gevel en het dak lijkt te zweven. Het licht gaat namelijk zo "tussen de naden door".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Anoniem: 31514 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:54:
[...]

Mooi. Let even op de Bias van je lampen, want zo lijkt het alsof de afdakjes niet aansluiten tegen de gevel en het dak lijkt te zweven. Het licht gaat namelijk zo "tussen de naden door".
k heb eens goed gekeken, maar t dakje zit nu zelfs door de gevel heen en dat licht is er nog steeds :?
k gebruik verder alleen maar 2 omni's met een multiplier van 0,1 ,dus die kunnen ook niet zulk licht geven :?

[ Voor 3% gewijzigd door DP Kunst op 20-02-2005 21:10 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
wipperdewap:

Afbeeldingslocatie: http://img236.exs.cx/img236/8559/wildewesten39zw.th.jpg

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaNiEl KuNsT schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:10:
k heb eens goed gekeken, maar t dakje zit nu zelfs door de gevel heen en dat licht is er nog steeds :?
k gebruik verder alleen maar 2 omni's met een multiplier van 0,1 ,dus die kunnen ook niet zulk licht geven :?
Scale je hele scene eens op, want ik denk dat je gewoon héél klein zit te tekenen. Het beste kun je eerste alle settings (units) in max goed zetten en dan alle models dicht bij de werkelijkheid qua afmetingen creëren. Je lampen, maar ook je animaties (dynamics) gaan zich dan veel realistischer gedragen en hoef je niet steeds allerlei kunstgrepen uit te voeren om het een beetje toonbaar te maken.
Ik neem aan dat dit niet alleen voor max geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
Oke, laatste WIP

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~krauw018/contest4.jpg

ik ga deze week nog wel verder.

[ Voor 19% gewijzigd door Joe-star op 20-02-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
Is geen bumpmap >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-04 15:29

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mja, ik doe ook maar weer es mee denk ik, hoewel ik denk ik nooit tegen mensen als wildmedia opkan :/

Meteen maar een wipje inmekaar gezet:
Afbeeldingslocatie: http://sprite.student.utwente.nl/~jeroen/pov/canyon1.png

Mja, het is nog niet echt wat, maar het is een begin :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Het doet mij direct denken aan de beroemde berg met lanceerbasis bovenop O-) in het spel Moto Racer ofzo... :P (of was het Motocross Madness?)

Ik zou toch proberen in de kleur wat variatie aan te brengen, het lijkt nu wel met een fikse roller erop gemeerd... van links naar rechts. Dat is wel onnatuurlijk.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
Dark Blue schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:02:
Het doet mij direct denken aan de beroemde berg met lanceerbasis bovenop O-) in het spel Moto Racer ofzo... :P (of was het Motocross Madness?)

Ik zou toch proberen in de kleur wat variatie aan te brengen, het lijkt nu wel met een fikse roller erop gemeerd... van links naar rechts. Dat is wel onnatuurlijk.
Eigenlijk is het heel natuurlijk, de grond is in lagen verdeeld. De lagen mogen wel wat minder recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

@ Dark Blue, dat was Motorcross Madness :P

@ Features: ik vind je saloon heel mooi. Lekker scherpe render, al lijkt hij zo wel op een ietwat te plastic huisje voor bij de treintjes op zolder. De text op het bord mag ook wat minder geëxtrude worden.

Ik heb natuurlijk ook niet stil gezeten, en heb ook een WIP in de aanbieding. :) Ik wil een verlaten saloon maken. Van een spookstad.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/saloon1.jpg

Ik heb alleen geeen idee wat die verticale strepen in de volume light voorstellen, of wat ze veroorzaakt :/ of is dat wat de optie 'exponential' doet?

[ Voor 4% gewijzigd door Senzuboon op 20-02-2005 22:44 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
Mensen, mensen. Ik zie wel allerlei Amerikaanse toestanden hiero: Saloons, 2persoons galgen, Stoomtreitjes en dat soort zaken. Maar het wilde westen, dat betekent dat je ook Indianendorpen mag maken, de indianen (native Americans, om het even politiek correct te zeggen) zijn onderdeel van de Amerikaanse kolonisatie, dus die mag je ook maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Afbeeldingslocatie: http://bot12.pixel365.nl/site/rendersaloon14.jpg

En nu ga ik slapen . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 22:09
Ik ben maar een wat apart huisje gaan maken misschien kan je aan het dak zie wat het wordt.

Afbeeldingslocatie: http://img232.exs.cx/img232/1824/mc24bg.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
MOL-20.000 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:13:
Ik ben maar een wat apart huisje gaan maken misschien kan je aan het dak zie wat het wordt.

[afbeelding]
Ik krijg opeens zin in een Mc Chicken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

lemming_nl schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:33:
@WhizzCat

Heb je ook de linker helft van het 2e plaatje?
offtopic:
pst, die post van mij heeft een edit :p

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Joe-star schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:17:
Mensen, mensen. Ik zie wel allerlei Amerikaanse toestanden hiero: Saloons, 2persoons galgen, Stoomtreitjes en dat soort zaken. Maar het wilde westen, dat betekent dat je ook Indianendorpen mag maken, de indianen (native Americans, om het even politiek correct te zeggen) zijn onderdeel van de Amerikaanse kolonisatie, dus die mag je ook maken natuurlijk.
Sssjt, breng ze niet op ideeen joh :P

* Anoniem: 105830 heeft een paar veren op z'n hoofd gezet en is onder z'n steen vandaan gekropen om lemming_nl een mailtje te sturen...
Afbeeldingslocatie: http://img220.exs.cx/img220/1487/steen4ix.png

Ben nog bezig met concept...

@Features, Senzuboon, wildmedia en nog een paar: dat ziet er echt heel erg mooi uit! <denk hier een buig-smiley>

Die hoed lijkt me wel een beetje te groot in verhouding met de rest, Features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-04 15:29

Sprite_tm

Semi-Chinees

Wat het precies moet voorstellen ga ik nog niet verklappen. Ik heb al wel weer een wipje voor jullie. Iets ander perspectief en de canyonwand is iets verbeterd. Ik moet nog wel het eea gaan texturen. Ik weet nog niet of ik dat eerst ga doen of of ik eerst ga modellen.
Afbeeldingslocatie: http://sprite.student.utwente.nl/~jeroen/pov/canyon2.png

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
Sprite_tm schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:24:
Wat het precies moet voorstellen ga ik nog niet verklappen. Ik heb al wel weer een wipje voor jullie. Iets ander perspectief en de canyonwand is iets verbeterd. Ik moet nog wel het eea gaan texturen. Ik weet nog niet of ik dat eerst ga doen of of ik eerst ga modellen.
[afbeelding]
Soort roadrunner verhaaltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
laatste wipje voor vandaag, zow lekker bedje in :z

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/jailhousewip4.jpg

- paardenstalling
- ramen onder met tralies
- deuren onder
- tralies binnen
- luiken

mrrg weer verder als k tijd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-04 22:30
waarom is deze contest maar twee weken waar ze normaal een maand zijn (toch?) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
Ik denk dat 2 weken een goede tijds duur is. maandag 7 maart 2005 23:59:59 moeten alle finals ingeleverd worden. Vergeet me niet te mailen anders kan je niet meedoen.
Nouja, mij maakt het opzich niet zoveel uit, maar een maand zou wel netter zijn eigenlijk. Nou je het zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joe-star schreef op maandag 21 februari 2005 @ 00:16:
Nouja, mij maakt het opzich niet zoveel uit, maar een maand zou wel netter zijn eigenlijk. Nou je het zegt...
Twee weken is juist beter, zo kun je er nog eens een overslaan als het je even niet uit komt. Vaak zie je dat een topic over een maand inelkaar zakt en er nauwelijks wat zinnigs wordt bijgedragen. Als het sneller is is er meer te zien er wordt er wat meer (en efficienter) aan gewerkt. Het leert je plannen en op basis van deze planning beter uitwerken, daar schort het nog wel eens aan.
Het is niet dat ik de lat hoger wil hebben door mensen sneller te laten werken, maar een hogere doorloop van de contest houdt je scherp en, zoals ik al zei, kun je er nog eens een overslaan.
Een maand is mijns inziens echt te lang, dat is ook een van de redenen dat ik een hele tijd niet meedeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
Anoniem: 31514 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 00:26:
[...]

Twee weken is juist beter, zo kun je er nog eens een overslaan als het je even niet uit komt. Vaak zie je dat een topic over een maand inelkaar zakt en er nauwelijks wat zinnigs wordt bijgedragen. Als het sneller is is er meer te zien er wordt er wat meer (en efficienter) aan gewerkt. Het leert je plannen en op basis van deze planning beter uitwerken, daar schort het nog wel eens aan.
Het is niet dat ik de lat hoger wil hebben door mensen sneller te laten werken, maar een hogere doorloop van de contest houdt je scherp en, zoals ik al zei, kun je er nog eens een overslaan.
Een maand is mijns inziens echt te lang, dat is ook een van de redenen dat ik een hele tijd niet meedeed.
Ja ok. Opzich is 2 weken ook goed. Maar dit is de 1e keer dat ik meedoe, dus daarom zei ik: een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85330

haar is nog beetje funky :) en z'n hoofd is ook nog niet echt afgewerkt.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/breyne/wip5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
WhizzCat schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:18:
[...]

offtopic:
pst, die post van mij heeft een edit :p
offtopic:
joh, had ik niet eens gezien. Alsnog bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Hier is mijn nieuwe wip, ik vond dat teveel mensen een stadje oid gingen doen en ben dus maar (voorlopig) van dat idee afgestapt :+
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jaapkrey/tweakers/wildwest_wip1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
DanIEl KunsT:
Zo stevig raamluik :P cool dat je dat zo heb gedaan verder zal ik nog wat dingen huisjes ofzow eromheen zetten het lijkt nu een sheriff hok in het midden van de droogste woestijn

[ Voor 5% gewijzigd door Rynji op 21-02-2005 10:22 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

vergeet niet de hooibalen die altijd langs komen waaien :P

Ennug, als 't over het wilde westen gaat. Waar zijn Will Smith en Kevin Kline dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Laatst online: 23:20
wdekreij schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:02:
Hier is mijn nieuwe wip, ik vond dat teveel mensen een stadje oid gingen doen en ben dus maar (voorlopig) van dat idee afgestapt :+
[afbeelding]
Dat ziet er ontzettend komisch uit _/-\o_
Leuk bedacht! nu nog een een goede riem met een revolver..
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Plint schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:47:
[...]

Dat ziet er ontzettend komisch uit _/-\o_
Leuk bedacht! nu nog een een goede riem met een revolver..
succes!
Jup, stond al in de planning :) Ben nu op zoek naar goede reference van een revolver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

hmmzz..
k ben nu zo ongeveer klaar met m'n saloon.. moeten nog wat kleine dingetjes aan gebeuren maar k ben nu bezig met de textures...
Maarja.. k heb nog amper met textures gewerkt enzo.. en nou ben ik al 10 minuten bezig om een texture meerdere keren op één object te plaatsen... ik heb een lange plank, en daar wil ik een kleinere texture op plakken die zegmaar meerdere keren naast elkaar komt, inplaats van dat de texture uitgerekt word over het hele gebeuren.... :/ maaruh.... hoe krijg ik dat voor elkaar? :? :? :|

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Spike_wolf schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:39:
hmmzz..
k ben nu zo ongeveer klaar met m'n saloon.. moeten nog wat kleine dingetjes aan gebeuren maar k ben nu bezig met de textures...
Maarja.. k heb nog amper met textures gewerkt enzo.. en nou ben ik al 10 minuten bezig om een texture meerdere keren op één object te plaatsen... ik heb een lange plank, en daar wil ik een kleinere texture op plakken die zegmaar meerdere keren naast elkaar komt, inplaats van dat de texture uitgerekt word over het hele gebeuren.... :/ maaruh.... hoe krijg ik dat voor elkaar? :? :? :|
Probeer de UVW modifier eens uit (staat dus in het modify tabblad in de modifier list, als je het object geselecteerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

wdekreij schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:41:
[...]

Probeer de UVW modifier eens uit (staat dus in het modify tabblad in de modifier list, als je het object geselecteerd hebt.
okay, ga t ff proberen :)

Werkt perfect :)

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 21-02-2005 11:49 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116256

Zo ook weer wipje van mij:

Afbeeldingslocatie: http://famcouwenberg.parelnet.nl/GoT/Wip2%20(Small).jpg

Aangezien ik geen handige manier kon vinden om een gat in mun muur te zagen (zoals bijv. bij de deuropening) is het daar gewoon zwart..... :) Ach moet kunnen... vind dat het tot nu toe nog wel aardig gaat... alleen texturen word het probleem .. kan da nie goed :).... Hoe lang is overigens de tijd nou?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 116256 op 21-02-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116256 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:12:
Zo ook weer wipje van mij:

[afbeelding]

Aangezien ik geen handige manier kon vinden om een gat in mun muur te zagen (zoals bijv. bij de deuropening) is het daar gewoon zwart..... :) Ach moet kunnen... vind dat het tot nu toe nog wel aardig gaat... alleen texturen word het probleem .. kan da nie goed :).... Hoe lang is overigens de tijd nou?
boolean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje ingewekkeld aangezien al die plakjes los zijn en zo.... misschien daar weer een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116256 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:40:
Beetje ingewekkeld aangezien al die plakjes los zijn en zo.... misschien daar weer een oplossing voor?
Ja. aan elkaar attachen?

maargoed, hier weer een wipje van mijn kant, nieuw gebouw, nieuwe kansen ;)

Afbeeldingslocatie: http://bot12.pixel365.nl/site/renderpool2.jpg

ik denk 100 minuten aan gewerkt, iets minder. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Anoniem: 116256 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:40:
Als je nou de plankjes waar je verkleint in de lengte en dan 2 muren maakt met daar tussen wat ruimte voor je deur

[ Voor 27% gewijzigd door MOL-20.000 op 21-02-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

@Sprite, die onderste bergjes zijn wat dun, niet erg ehm, bergig ofzo.

@DaNiEl KuNsT je plaatje is wat groot...

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ook ff een WIP'je:

Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/bounty_hunter.jpg

"There is no good, only less evil."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 115073 wipt weer lekker mee :)

Afbeeldingslocatie: http://bot12.pixel365.nl/site/renderpool4.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 21-02-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
ook maar even een wipje van me McD.

Afbeeldingslocatie: http://img230.exs.cx/img230/1106/mc37ar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 01:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Het gata een beetje op zo'n huckleberry fin huisje lijken

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

Ja die is leuk Mol :P
Komt er ook een drive-in bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399

wdekreij schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:02:
[afbeelding]
Vind hem er echt leuk uitzien :9

Ik doe ook maar mee, zal zo het mailje naar je sturen lemming_nl
W.I.P. No. 1
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sjef.jansen/contestv30/001.jpg
textures is en blijft :( :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 91399 op 21-02-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Anoniem: 21737 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:56:
[...]

Ja die is leuk Mol :P
Komt er ook een drive-in bij ?
Goed idee zal eens kijken wat ik er van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

And another wip... uhm trouwens.. moet ik een mailtje sturen om me aan te melden?>?????

Afbeeldingslocatie: http://famcouwenberg.parelnet.nl/GoT/Wip3%20(Small).jpg

Overigens alle oplossing voor mijn probleem.. het attachen leek me wel wat.. maar maak eerst wat verder af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:04

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Anoniem: 116256 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:04:
uhm trouwens.. moet ik een mailtje sturen om me aan te melden?>?????
lemming_nl schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:50:
Nog even een opmerking: Je MOET een mailtje sturen naar lemming_nl at hete mail punt com om aan te geven of je mee doet of niet (met andere woorden: je moet je inschrijven).
Le-zen :P

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 21-02-2005 18:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Druk ineens hier :)

Afbeeldingslocatie: http://bot12.pixel365.nl/site/renderpool6.jpg

Texturen is inderdaad kut, maargoed, je moet toch ERGENS beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Je models zijn mooi gemaakt, maar mss kan je je textures nog even aanpassen in photoshop ofzow. Het valt erg op dat ze getiled zijn.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Ik kan het niet goed zien in de laatste WIP maar het valt me op dat je steeds voor een aantal lichtbronnen kiest en bij elke lichtbron schaduwen aan laat staan. Hierdoor krijg je een nogal rommelig effect.

Misschien is het beter 1 lichtbron schaduwen te laten werpen en de rest niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/bounty_hunter2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/bounty_hunter3.jpg

Jaja, uiteraard komt er nog een hoofd bovenop en nadere afwerking. 8)7

"There is no good, only less evil."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

je hoeft er maar bij 1 een hoofd op te zetten. die ander is er net afgeschoten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laatste wip voor vandaag, en dan vlug naar mijn werk :P

W.I.P. No 2
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sjef.jansen/contestv30/002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer een wipje:

Afbeeldingslocatie: http://bot12.pixel365.nl/site/renderpool8.jpg

*Betere belichting
*Betere textures

Hij's 90% af al denk ik, ik ga er niet veel meer aan kutten vanaf nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik ga lekker met de stroom wips mee :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/saloon4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 15-04 15:58
mooi maar als ik nar de achtergrond kijk dan zweeft je Saloon duidelijk

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
Anoniem: 115073 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:36:
Weer een wipje:

[afbeelding]

*Betere belichting
*Betere textures

Hij's 90% af al denk ik, ik ga er niet veel meer aan kutten vanaf nu :)
Ik vind de planken eigenlijk veel te groot in verhouding met bijv de trap treden (die trouwens veel te klein zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wipperdewipwip:

Afbeeldingslocatie: http://bot12.pixel365.nl/site/samen4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
Leuk gedaan, maar om eerlijk te zijn: ik heb nog nooit zo'n western stad gezien. Zo'n stad bestaat uit 2 rijen met winkels en openbare gelegenheden tegenover elkaar geplaatst. :/

Nouja, mijn scene is ook niet echt western, maar goed, ik heb wel een GoTpartyCabin!

[ Voor 12% gewijzigd door Joe-star op 21-02-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106281

Neem voor een traptrede 20 cm hoogte en reken dan uit hoeveel je er nodig hebt.

En ik zou die straat toch wel iets breder maken. Wild West stadjes zijn meestal meer een brede straat met steegjes tussen de huizen en de galerijen (of hoe die dingen ook heten) aan de straatkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Heb geprobeerd een revolver te maken voor de cactus, zie hier een Wip:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jaapkrey/tweakers/revolver_wip.jpg

C&C welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

wdekreij schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:46:
[afbeelding]

C&C welkom ;)
Ziet er leuk uit :)
De korrel (aim device voor op :) ) lijkt me een beetje groot, maar verder erg nice

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

wdekreij schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:46:
[afbeelding]

C&C welkom ;)
Geprobeerd? Is volgens mij aardig goed gelukt voor een probeersel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 11:32

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Maar ehm is het geen idee om straks bij de uitslag een Tweakstern dorpje te maken? Ik bedoel scene is niet moeilijk (zand en wat bergen )

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
The Real Falcon schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:41:
Maar ehm is het geen idee om straks bij de uitslag een Tweakstern dorpje te maken? Ik bedoel scene is niet moeilijk (zand en wat bergen )
alleen t formaat wordt een probleem. zowieso worden er verschillende programma's gebruikt, heb je dus verschillende bestandssoorten. en dan nog t feit dat iedereen andere grotes gebruikt, krijg je strax een 10 meter hoge wagen naast een huisje van 5 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Het eind is in zicht B) moet nog wel een hoop gebeuren en ik heb er al weer te veel tijd in ziten. Special voor "Braadkip" een Mc drive zo dat hij met ze paard langs kan komen. C&C is meer dan welkom.

Afbeeldingslocatie: http://img216.exs.cx/img216/6498/mc45nx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaNiEl KuNsT schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:56:
[...]
alleen t formaat wordt een probleem. zowieso worden er verschillende programma's gebruikt, heb je dus verschillende bestandssoorten. en dan nog t feit dat iedereen andere grotes gebruikt, krijg je strax een 10 meter hoge wagen naast een huisje van 5 meter
Dat is inderdaad een probleem wat je gaat krijgen, maar dat is niet onoverkomelijk. Daarom vertelde ik je eerder ook al dat je met afmetingen vanaf het begin rekening moet houden.
Zoals je ziet kun je onder andere problemen krijgen met je lampen. Al heeft dit ook te maken met de algehele afmetingen van je scene. Lampen werken 'procentueel' en objecten die verhoudingsgewijs klein zijn (je gebouw bijv.) zullen dan minder gedetaileerd worden behandeld. Dus als je een enorme plane als ondergrond gaat gebruiken wordt de schaduwberekening van het object waar het eigenlijk om draait minder exact. Je kunt gaat raytracen, maar dat heeft ook zijn nadelen.
Edit:
Afbeeldingslocatie: http://213.51.36.225/gotcontest/008s.jpg
Is nog lang niet klaar. Schaduwen/belichting moeten anders (is een ramp met deze rook), ondergrond moet nog (met plantjes), loc en tender zijn nog niet af, station is nog niet af en ga zo maar door. Maar het globale beeld is er!
Edit2:
Op de vraag hoe de rook gemaakt is:
Het is een particle system met facing particles met als materiaal een gradient (zwart/wit met procedural noise) als transparency. Diffuse color is noise (grijs/donker grijs)
Dit is rook en is makkelijker dan stoom, wat er ook nog bij moet. Stoom, om een beetje realistisch te maken, moet uit veel meer veel kleinere particles bestaan. Dit doet een aanslag op je systeem als je dit een beetje probeert uit te lichten.
Meestal exclude ik de particle systems dan ook bij de lampen die de gehele scene belichten en maak ik een of twee lampjes die alleen voor de belichting van de particles zorgen (include). Dan kun je de settings simpel houden omdat de schaduw ervan niet gedetaileerd hoeft te zijn. En kun je ermee spelen zodat je geen vierkante schaduwen krijgt van de particles zelf, maar alleen van de alpha in het materiaal.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 31514 op 22-02-2005 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31514 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 02:14:
[...]

Edit:
[afbeelding]
Is nog lang niet klaar. Schaduwen/belichting moeten anders (is een ramp met deze rook), ondergrond moet nog (met plantjes), loc en tender zijn nog niet af, station is nog niet af en ga zo maar door. Maar het globale beeld is er!
Edit2:
Op de vraag hoe de rook gemaakt is:
Het is een particle system met facing particles met als materiaal een gradient (zwart/wit met procedural noise) als transparency. Diffuse color is noise (grijs/donker grijs)
Dit is rook en is makkelijker dan stoom, wat er ook nog bij moet. Stoom, om een beetje realistisch te maken, moet uit veel meer veel kleinere particles bestaan. Dit doet een aanslag op je systeem als je dit een beetje probeert uit te lichten.
Meestal exclude ik de particle systems dan ook bij de lampen die de gehele scene belichten en maak ik een of twee lampjes die alleen voor de belichting van de particles zorgen (include). Dan kun je de settings simpel houden omdat de schaduw ervan niet gedetaileerd hoeft te zijn. En kun je ermee spelen zodat je geen vierkante schaduwen krijgt van de particles zelf, maar alleen van de alpha in het materiaal.
ziet er echt goed uit, en al helemaal te bedenken dat de contest nog maar een paar dagen aan de gang is.
Toch een paar kleine puntjes:
**het zwarte material van je loc ziet er opzich goed uit, alleen lijkt het er nu erg op dat je een noise/smoke map erin hebt zitten (kan er langs zitten) maar het valt erg op.
**het station zou ik iets vuiler/ouder maken, al lijkt het dat dat onder het afdakje wel al is, dus....
**de materials van de bielzen zijn allemaal hetzelfde, ik weet het het is maar detail, maar je plaat ziet er al zoveel belovend uit, ik zou er nog iets aan doen.
voor de rest _/-\o_ _/-\o_
Dat is inderdaad een probleem wat je gaat krijgen, maar dat is niet onoverkomelijk. Daarom vertelde ik je eerder ook al dat je met afmetingen vanaf het begin rekening moet houden.
Zoals je ziet kun je onder andere problemen krijgen met je lampen. Al heeft dit ook te maken met de algehele afmetingen van je scene. Lampen werken 'procentueel' en objecten die verhoudingsgewijs klein zijn (je gebouw bijv.) zullen dan minder gedetaileerd worden behandeld. Dus als je een enorme plane als ondergrond gaat gebruiken wordt de schaduwberekening van het object waar het eigenlijk om draait minder exact. Je kunt gaat raytracen, maar dat heeft ook zijn nadelen.
Ik denk dat als je zo'n dorpje wil gaan maken, al betwijfel ik of het nu wel haalbaar is, zullen de problemen niet zozeer bij de formaten liggen, als je één juist schaal model hebt, is de rest allemaal erg makkelijk in te schalen (in max in elk geval) en voor de meeste 3d pakketten zitten er tegenwoordig goede file-export mogelijkheden voor zover mij bekend

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 91399 op 22-02-2005 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
:'( Dat was ik ook van plan te maken. Naja, dan maar iets originelers verzinnen :P

ziet er wel erg goed uit btw

[ Voor 9% gewijzigd door lemming_nl op 22-02-2005 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hier weer eens een WIPje van mij :)
Texturen blijft k*t maar t is toch redelijk gelukt zo :P
Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.com/GoT/WildWest/thumb_wip3.jpg

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

MOL-20.000 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:25:
Het eind is in zicht B) moet nog wel een hoop gebeuren en ik heb er al weer te veel tijd in ziten. Special voor "Braadkip" een Mc drive zo dat hij met ze paard langs kan komen. C&C is meer dan welkom.

[afbeelding]
Helemaal toppie dit :D
Het water loopt me al door de snavel.

WildMedia gaat ook erg lekker, nice !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Wow, ik zie een boel mooie werken hier.. Ik ging voor een Top-3 plekje, maar zal niet zo eenvoudig gaan als dat je het uitspreekt ;) :(

Afijn, even de revolvers bij de cactus gerenderd, bedoeling is dus dat er een riem om komt met een lasso en een sherrif-badge etc.. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jaapkrey/tweakers/cactus-wip2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

[...]

Edit:
[afbeelding]
cool _O_

Echt te gek, maar mag ik nog even wat tips plaatsen...? ;)

Je drijfstang (de stang die de wielen koppelt) zit doorgaans vlak bij de as van je wielen, die mag wmb dus een stukje omhoog :)

Je hebt als de trein een stop maakt veel minder rook. Stoom zie je overigens alleen als de regulator openstaat, wat in het station wel het geval zal zijn trouwens, die komt dan bij de cilinders weg en spuit zo'n beetje naar achter en iets naar onder :)

De maatschappij is de Union Pacific Union Pacific Rail Road (lees ik net :+ ) trouwens, zonder "Rail" er achter :)

linkje naar logo

Verder denk ik dat de lamp wel iets omhoog mag en de schoorsteen beneden wat smaller en iets hoger. Die lompe vonkenvangers die je er overigens netjes op hebt zitten, zijn het resultaat van een land waar veel hout is en er dus niks in de fik mag vliegen :p

[ Voor 9% gewijzigd door WhizzCat op 22-02-2005 11:54 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 13:50

Dexter

d((o_o))b

Misschien ideetje om te proberen om alle übervette inzendingen van deze contest te bundelen tot een GoT /13 Wild West scene?

Ziet er echt goed uit weer! Niveau stijgt echt in /13 en ik vind dat wel gaaf om te zien!!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
Mol:

- Maak die ingang wat groter, de verhouding lijkt niet te kloppen
- Strobalen zouden leuk zijn
- Een wildwest macpaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfff gisteren avond druk bezig geweest met texturen... lukt nog best aardig .. tot pc uit viel :( maar ja.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks
Echt te gek, maar mag ik nog even wat tips plaatsen...? ;)

Je drijfstang (de stang die de wielen koppelt) zit doorgaans vlak bij de as van je wielen, die mag wmb dus een stukje omhoog :)
Nah, deze loc heeft weinig koppel dus ik houd de stang daar (voorlopig).
Je hebt als de trein een stop maakt veel minder rook. Stoom zie je overigens alleen als de regulator openstaat, wat in het station wel het geval zal zijn trouwens, die komt dan bij de cilinders weg en spuit zo'n beetje naar achter en iets naar onder :)
Deze trekt net op, vuur staat hoog. Ik weet hoe de stoom werkt, maar bedankt.
De maatschappij is de Union Pacific Union Pacific Rail Road (lees ik net :+ ) trouwens, zonder "Rail" er achter :)
linkje naar logo
Als ik jou dan nog even mag verbeteren. Het begon rond 1860 met Union Pacific Rail-Road, later werd dit Union Pacific System. In de jaren 20 van de 20ste eeuw werd dit Union Pacific. Het logo wat jij daar hebt is dan ook van ná die tijd.
Anyway, ik vond dit wel leuk staan en wilde niet met een verbindingsstreepje werken omdat ik dacht dat men juist daar over zou vallen.
Verder denk ik dat de lamp wel iets omhoog mag en de schoorsteen beneden wat smaller en iets hoger. Die lompe vonkenvangers die je er overigens netjes op hebt zitten, zijn het resultaat van een land waar veel hout is en er dus niks in de fik mag vliegen :p
De lamp (als je de zon bedoelt) laat ik zeker zo staan. Ik wil er later een schemer van maken.
Inderdaad, schoorsteen kan inderdaad nog groter, maar vond ik onder deze hoek té ... Dichterlijke vrijheid zullen we maar zeggen. Thanks voor het meedenken.

Edit:
Ik lees nu pas dat je gewoon echt de LAMP bedoelt. Je hebt gelijk die zou eigenlijk bovenop de ketel moeten staan, maar zoals je misschien al had begrepen was dat eigenlijk eerst een totaal andere, uit het blote hoofd tekende, locomotief en daar zouden kleinere electrische lampen op de voorkant komen. Deze heb ik daar dus maar voorgehangen en eigenlijk nooit meer naar gekeken. Vanuit een historisch-realistisch oogpunt zou dit inderdaad anders moeten. Ik zie wel of ik daar nog zin aan heb de komende week. (Vast wel)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 31514 op 22-02-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37135

Volg al een hele tijd dit soort topics, en nu dacht ik: "Laat ik ook eens wat posten." Doe niet echt mee met de contest, maar wilde wel eens weten wat jullie ervan vonden.
Spaar me maar niet :P.

Afbeeldingslocatie: http://badboy.fw-net.com/web-log/WildeWestenWip_01_Small.jpg

PS: ben wel een beginner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 37135 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:23:
Volg al een hele tijd dit soort topics, en nu dacht ik: "Laat ik ook eens wat posten." Doe niet echt mee met de contest, maar wilde wel eens weten wat jullie ervan vonden.
Spaar me maar niet :P.

[afbeelding]

PS: ben wel een beginner :P
ziet er netjes uit, voor het leuke zijn alle planken een beetje te recht :P
en ik denk niet dat ze in het wilde westen in Comic Sans MS schreven ;) :P :+

maar verder niet slecht voor een beginner hoor :) (ben er zelf ook nog een hoor :P )

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Laatst online: 11-04-2021
Ey wie van jullie weet goede sites / heeft goede ref. pics van gebouwen? Het liefst interieur maar gebouwn van de buitenkant zijn ook welkom (ook handig voor andere hier). Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

jlammertink, kijk even op http://www.wildweststructures.com/ :)

Dat Comic Sans MS lettertype viel me óók net op :D
Bij http://www.dafont.com hebben ze hele leuke (western) lettertypen!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103829

Wipje

Zoals in elke "Cowboy" stad heb je ook een gevangenis met allemaal zwaar criminele

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mdegeest/west.jpg

Graag wat commentaar op mijn huisje :) (Ben beginner).

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 103829 op 22-02-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
Dark Blue schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:26:
jlammertink, kijk even op http://www.wildweststructures.com/ :)

Dat Comic Sans MS lettertype viel me óók net op :D
Bij http://www.dafont.com hebben ze hele leuke (western) lettertypen!
ja die kende ik al maar vind ik niet zo goed als ref. interieur heb ik het liefst van een bar o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
wdekreij schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:08:
Wow, ik zie een boel mooie werken hier.. Ik ging voor een Top-3 plekje, maar zal niet zo eenvoudig gaan als dat je het uitspreekt ;) :(

Afijn, even de revolvers bij de cactus gerenderd, bedoeling is dus dat er een riem om komt met een lasso en een sherrif-badge etc.. :)
[afbeelding]
die revolvers moeten wel ergens inhangen... maak een mooie cowboy riem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

jlammertink schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:02:
[...]

die revolvers moeten wel ergens inhangen... maak een mooie cowboy riem :9
Hehe, die moet ook nog gemaakt worden, heb al aardig in mijn hoofd hoe de final eruit gaat zien :) U'll see ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 01:23

Zeror

Ik Henk 'm!

wdekreij schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:21:
[...]

Hehe, die moet ook nog gemaakt worden, heb al aardig in mijn hoofd hoe de final eruit gaat zien :) U'll see ;)
Jouw cactus ziet er errug scherp uit.
Ik zou hem niet willen aanraken :D

Verder ziet ie er erg leuk uit ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Nog maar een wipje.....

Afbeeldingslocatie: http://img22.exs.cx/img22/5011/mc54kq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
wip:
http://home.zonnet.nl/jflammertink/wip.jpg

Hier mijn eerste wip. Wat ik precies ga maken weet ik nog niet. Er komt natuurlijk veel bij zoals omgeving, voorwerpen, mis. meer huizen, interieur etc etc. Het lijkt alsof de bovenste kozijnen niet kloppen maar dit komt gewoon door de lichtval (skylight). Vanuit andere hoek zul je zien dat ze gewoon kloppen. Ook staan die palen precies achter elkaar wat er een beetje raar uit ziet maar dat klopt ook allemaal ;) :P .

[ Voor 20% gewijzigd door jlammertink op 22-02-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jlammertink schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 21:53:
wip:
http://home.zonnet.nl/jflammertink/wip.jpg

Hier mijn eerste wip. Wat ik precies ga maken weet ik nog niet. Er komt natuurlijk veel bij zoals omgeving, voorwerpen, mis. meer huizen, interieur etc etc. Het lijkt alsof de bovenste kozijnen niet kloppen maar dit komt gewoon door de lichtval (skylight). Vanuit andere hoek zul je zien dat ze gewoon kloppen. Ook staan die palen precies achter elkaar wat er een beetje raar uit ziet maar dat klopt ook allemaal ;) :P .
www.saloon.pl ;)
GRRR we hebben ALLEMAAL dezelfde ref :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37135

Ziet er wel goed uit... Dat plaatje van Saloon.pl had ik ook gevonden.

Hoe heb je die balken van die ramen zo gekregen?

Afbeeldingslocatie: http://badboy.fw-net.com/web-log/HoekRaam.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58472

Ik volg jullie al een tijdje, en ik moet zeggen, ik zie me dat nog niet doen...knap werk, ga zo door :)
Voor wie nog wat inspiratie nodig heeft: http://www.monument-gallery.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
Anoniem: 37135 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:20:
[...]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
Anoniem: 37135 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:20:
[...]

[afbeelding]
lol ja ik heb ook die afbeelding van die saloon gebruikt... mooi typisch plaatje van een saloon uit de wilde tijden :P

je maakt een balk van bv 8 bij 8 bij 100 (horizontaal) + nog 1 dezelfde balk maar dan verticaal. Dan gewoon de linker hoek punten (bovenin) van de horizontale balk 8 x omhoog trekken en van de verticale balk de punten 8 x naar rechts (of link). en dan nog even de verticale balk iets van 0,5 naar rechts (of links) schuiven zodat je een kiertje hebt (en chamberen natuurlijk).

[ Voor 9% gewijzigd door jlammertink op 23-02-2005 00:08 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.