Ervaringen Demon DSL-Express # 16

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.190 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

Nou leuk dat upgrade gedoe. Heb een 512/256 verbinding maar het lijkt meer een 512 / 8 verbinding. Krijg namelijk 1 kb/s up en pings van > 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Tweeke schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:23:
[...]
Anders quote je even die hele lap tekst :|
fixt :P

[ Voor 5% gewijzigd door M55 op 14-04-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58

_Ernst_

Mark It Zero!

kaas-schaaf schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:06:
Nou leuk dat upgrade gedoe. Heb een 512/256 verbinding maar het lijkt meer een 512 / 8 verbinding. Krijg namelijk 1 kb/s up en pings van > 300
Modem al gereset? (stekker er 30 sec uit)

(:+)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:37
Ik had dus ook een 2Mbit verbinding,
En heb geen email gehad voor upgrade of wat voor info dan ook.
Toen had ik vorige week 4Mbit voor oude prijs. Nu zit ik opeens weer op oude snelheid (2Mbit)

Update:
Nu lees ik

Datum actief : 08-06-2004
Betaal periode : Per Maand
Opstart kosten : EUR 0,00 Excl. BTW
Maand bedrag : EUR 28,99 Excl. BTW

Zetten ze me gewoon autmatische terug naar Nieuwe bedrag voor 2 Mbit of word ik gek ?
Ik wil gewoon 4 Mbit :(

[ Voor 44% gewijzigd door Justin2000 op 14-04-2005 20:56 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

nu merk ik pas hoe WoW verslaafd ik ben :P
2 dagen echt ruck hier, timeouts etc, wordt er gek van

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:59:
Nog belangstelling voor de GebruikersGroep ( verkapte kick )

Nog even een leuk stukje communicatie:

Goedemiddag ,

U schreef:
<knip>

Zoals gezegd, u krijgt van ons de dubbele snelheid tegen hetzelfde tarief. Dit is een kado van ons naar u omdat wij u als klant op prijs stellen.
Wij gaan ervan uit dat u dit kado accepteerd. Ook indien u liever een ander kado had gewild.

Als u nog vragen hebt horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,
Demon Customer Service

<knip>
Dat laatste zinnetje echt...
Die persoon moeten ze gewoon ontslaan.
Ik zou sowieso geen personeel willen dat zulke spelfouten maakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:59:
<......>

Zoals gezegd, u krijgt van ons de dubbele snelheid tegen hetzelfde tarief. Dit is een kado van ons naar u omdat wij u als klant op prijs stellen.
Wij gaan ervan uit dat u dit kado accepteerd. Ook indien u liever een ander kado had gewild.

Als u nog vragen hebt horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,
Demon Customer Service

Oh dus nou moet ik maar blij zijn dat ik 20 euro per maand meer betaal dan nodig |:(

Wie wil er een gezamelijk klacht indienen bij Demon?

Met z'n allen tegelijk geeft meer impact dan alleen ;)
Wat een zak hooi die medewerker! :r Arrogante houding... lijkt wel of ze het iedereen gewoon hun strot door willen duwen...

Enne.. ja, wil dus best meedoen een klacht indienen ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wallie schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:33:
Enne.. ja, wil dus best meedoen een klacht indienen ;)
Mooi da's alvast 1... iedereen die ook mee wil doen ( evt. ook met het oprichten van een gebruikersgroep ) kan zich melden via ICQ of email demonklachten(aap)zed.demon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Ik heb demon net een e-mail gestuurd, dus wil ik even wachten op hun respons, echter verwacht ik er niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Okeee....
Traag internet sinds een dag of 2, maar wel op een vreemde manier, zal wel aan mijn modem liggen:

Download: 15.6kb/s
Upload 70.4 kb/s
Connections: 88.0 conn/min
Ping: 23ms

De DL is een beetje laag :? en de upload is bij mij nog nooit zo hoog geweest.

En nu is de downloadsnelheid weer 200kb/s + 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door King Nothing op 14-04-2005 21:59 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitebunny
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb ook maar even een mailtje naar Demon gestuurd over de beruchte door-niemand-ontvangen tweede mail m.b.t. de upgrade:
Re: Vooraankondiging upgrade van uw DSL Express account - Pre-announcement upgrade of your DSL Express account

Echt heel erg slordig van jullie dat de beloofde informatie nooit is gestuurd!
Als klant ben je bij jullie blijkbaar verplicht om de Demon discussies op tweakers.net te volgen om te ontdekken wat er gaande is en hoe je zelf je nieuwe abonnementsvorm kunt kiezen (hetgeen ik ondertussen gedaan heb).
Het antwoord van Demon:
Als reactie op uw e-mail kan ik u mededelen dat het erg vreemd is dat de e-mail in kwestie niet is ontvangen. Wij voeren altijd
een controle uit of de e-mail wel goed ontvangen wordt. In dit geval is het tot nu toe ook altijd gebleken dat het daadwerkelijk
afgeleverd is op de postmaster@systeemnaam.demon.nl. Wij hebben overigens exact dezelfde lijst met e-mailadressen gebruikt als
bij de eerste aankondiging dat wij de snelheid van het 2mbit abonnement zouden verdubbelen.
Andere vraag gestuurd:
Verder vraag ik me nog steeds af hoe het zit met de (tijdelijke???) beperking van het aantal connections naar news.demon.nl;
dat is al zolang ik dit abonnement heb beperkt op 2 x 64KB/s connecties (in de praktijk zo'n 50-100KB/s want echt constant is
de snelheid ook niet te noemen). De volledige bandbreedte van je abonnement kun je er in ieder geval niet voor gebruiken, een
van de redenen dat ik voor een lager maandelijks bedrag heb gekozen in plaats van een hogere download-snelheid.

Voor alle duidelijkheid, ik kan best begrijpen dat jullie er een beperking opzetten, maar als deze beperking blijvend is, kan
het zeker geen kwaad bestaande klanten daarover te informeren en dat ook te vermelden bij het abonnementstype.

Tot slot wil ik benadrukken dat ik verder erg tevreden ben met mijn Demon abonnement, weinig storingen
edit:
LOL net nadat ik dit heb gestuurd is het raak met al een paar dagen ellende
, onderhoud netjes van
tevoren aangekondigd, erg veel nieuwsgroepen (hoewel de houdbaarheid van sommige groepen met nog geen anderhalve dag wel wat te
wensen overlaat, maar daar is mee te leven) en over de prijzen ben ik ook erg tevreden.
Antwoord van Demon:
Wat de nieuwsgroepen betreft kan ik u mededelen dat de manier van het aanbieden van de nieuwsgroepen op korte termijn niet zal
veranderen. Het betreft hier een dienst die niet ondersteund wordt door Demon en ik kan u dan ook aanraden dat wanneer het
gebruik van de nieuwsgroepen op volle snelheid erg belangrijk voor u is dat u een extra dienst kunt aanvragen bij een
nieuwsgroepaanbieder. Wij zijn overigens nog wel bezig om het aanbieden van de dienst onder de loep te nemen om dit voor de
toekomst te verbeteren, maar ik durf hier geen termijn te noemen waarbinnen dat voltooid is en welke vorm het aan gaat nemen.

AuthenticAMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op donderdag 14 april 2005 @ 21:58:
Okeee....
Traag internet sinds een dag of 2, maar wel op een vreemde manier, zal wel aan mijn modem liggen:

Download: 15.6kb/s
Upload 70.4 kb/s
Connections: 88.0 conn/min
Ping: 23ms

De DL is een beetje laag :? en de upload is bij mij nog nooit zo hoog geweest.

En nu is de downloadsnelheid weer 200kb/s + 8)7
Ook hier hetzelfde verhaal. Heb m'n upload niet getest, maar m'n download slingert constant heen en weer van 0 kb/s naar m'n max en dan weer terug naar 0 kb/s waar hij nu alweer een half uur op staat ongeveer. Surfen gaat nog redelijk snel, MSN en IRC blijven ook niet hangen, maar qua downloads is het al 2 dagen niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:07:
[...]

Ook hier hetzelfde verhaal. Heb m'n upload niet getest, maar m'n download slingert constant heen en weer van 0 kb/s naar m'n max en dan weer terug naar 0 kb/s waar hij nu alweer een half uur op staat ongeveer. Surfen gaat nog redelijk snel, MSN en IRC blijven ook niet hangen, maar qua downloads is het al 2 dagen niets.
Ik kan een 32kbit livestream (radio 1) niet eens fatsoenlijk luisteren :(
Het ene moment draait het normaal en 10 seconde later is de hele download weg en duurt het 1 a 2 minuten om een pagina te openen :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:21

t3q

Say yes to teq

m0nk schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:08:
nu merk ik pas hoe WoW verslaafd ik ben :P
2 dagen echt ruck hier, timeouts etc, wordt er gek van
Ja ik kan echt niet spelen met dit soort verbinding. Heb 8/1 abbo en ping 1500+ms in WoW. Ben de hele tijd dood ffs

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ping tijden zijn hier weer eens stuk beter sinds gister. Snelheid is ook eindelijk verdubbeld na 6 weken. Het komt dus wel goed :P

Omgeving Zeeuws Vlaanderen (zeeland)

[ Voor 14% gewijzigd door Elect op 14-04-2005 22:19 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:28

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hmmm, nu ik dit lees, merk ik dat ik ook al 2 dagen problemen heb. Download met ong. 3KB/sec ipv de normale 100KB. Heel vreemd, en heeeel irritant. Ik zit op tc1-core-1-bbned-ic3.
Modem gereset, router gereset, geen effect. Toch maar eens Demon bellen, dit kan zo niet langer.

[update]
Gebeld. Melding op de telefoon "Wegens een technische storing kunnen DSL klanten die op BBned zitten last hebben van een slechte of onderbroken verbinding. Technici werken aan een oplossing".

Verklaard dus wel e.e.a. :)

[ Voor 52% gewijzigd door Microkid op 14-04-2005 22:27 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Update:] BBned storing centrale netwerkapparatuur

Vanwege de storing van de afgelopen dagen zal bbned noodonderhoud verrichten aan centrale apparatuur in het DSL netwerk. Het onderhoud vindt plaats tussen 02:00 uur en 05:00 uur vannacht. Als gevolg hiervan kunnen klanten met een Demon DSL verbinding via bbned een of meerdere volledige onderbrekingen van de verbinding ervaren van niet langer dan 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus van 2:00 tot 5:00 uur vannacht???? Dan al???? Ik kan verdomme al bijna 3 dagen niet werken... Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:59

vr6-only

Blub Blub

van mij mogen ze..
ik snap natuurlijk dat jij niet verder kan
maar wil je liever 5% van je bandwith of 100% ?

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb liever meteen 3 uur niks en dan daarna weer knallen, i.p.v. 3 dagen doormodderen met 5%!

Maar dan hadden ze het dus ruim 2 dagen geleden al grondig aan moeten pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:15:
Ik heb liever meteen 3 uur niks en dan daarna weer knallen, i.p.v. 3 dagen doormodderen met 5%!

Maar dan hadden ze het dus ruim 2 dagen geleden al grondig aan moeten pakken...
Vind ik dus ook. Dat ze het 's nachts doen moedig ik alleen maar aan, dat interesseert me verder niet. Wat ik wel erg vervelend vind is dat ze dit pas na 3 dagen doen. Moest vanmiddag een verslag voor een college aanvullen met internet materiaal, maar dit duurde 2x zo lang omdat sommige pagina's gewoon niet in wilden laden omdat het zo sloom ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 10:05
Net inderdaad voor 3 minuten een disconnect gehad. Heb eigenlijk niet zoveel problemen met demon. Haal continu 220kB/s, geen inzakkers op bbned-10k-07, pings meestal onder de 20.

Laatste tijd wel irritant dat er disconnects zijn na 12'en.

Verder eigenlijk weinig problemen. Raar dat sommigen wél en anderen weer totaal geen problemen hebben :?

edit:
Ik praat hier trouwens over een 2/1 verbinding, die 4/1 zou moeten worden...

[ Voor 12% gewijzigd door Scooper op 15-04-2005 02:37 ]

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 22:53
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:45:
[...]

Vind ik dus ook. Dat ze het 's nachts doen moedig ik alleen maar aan, dat interesseert me verder niet. Wat ik wel erg vervelend vind is dat ze dit pas na 3 dagen doen. Moest vanmiddag een verslag voor een college aanvullen met internet materiaal, maar dit duurde 2x zo lang omdat sommige pagina's gewoon niet in wilden laden omdat het zo sloom ging.
Ze doen het niet pas na drie dagen, check http://www.demon.nl/cgi-bin/dslstatus/dslstatus.pl voor de zekerheid. Het is niet fijn, ik weet het want ik heb er net zo goed last van, maar ze werken er aan en communiceren er tenminste over.

Ik heb er dinsdagavond en woensdagochtend last van gehad, tot daarnet ging alles weer goed. Momenteel zijn ze bezig met het geplande puinruimen, want de verbinding schommelt weer als een idioot.

[ Voor 16% gewijzigd door Marcel op 15-04-2005 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand na het noodonderhoud een betere verbinding gekregen? Merk er hier namelijk niets van, het is nog steeds niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 14:28

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 07:48:
Iemand na het noodonderhoud een betere verbinding gekregen? Merk er hier namelijk niets van, het is nog steeds niets
Nee, ook hier nog steeds bagger. :(

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 2048/1024 verbinding is weer hersteld na 3 dagen bagger internet.

Omgeving Zwolle - (tc1-core-2-bbned-ic4.router.nl.demon.net [82.161.247.137])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is mn verbinding nu goed. Constante pings en geen snelheidsproblemen. Dit is sinds woensdag overigens. Mocht ook allemaal wel eens opgelost worden na een 4-tal weken problemen. Succes voor iedereen die er nog wel last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:46:
bij mij is mn verbinding nu goed. Constante pings en geen snelheidsproblemen. Dit is sinds woensdag overigens. Mocht ook allemaal wel eens opgelost worden na een 4-tal weken problemen. Succes voor iedereen die er nog wel last van heeft.
Hier op een 8Mbit lijn nog steeds maar 600KB/s ipv 800KB/s... zoals voorheen.

Denk dat er toch echt iets hard verstopt zit bij Demon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij nog steeds een constante 1.5 k down :)
Demon gebeld (en wie heeft dat ondertussen niet) en die jongens daar zijn er ook alles behalve blij om. Ze weten minder dan ze moeten weten want er wordt minimaal naar demon gecommuniceerd over de problemen en de status en hierdoor kunnen ze weinig tot niets overbrengen naar ons, de klanten. Tja, dat het storing is en dat men per knooppunt de boel gaat oplossen, maar zover waren we al.

Gelukkig heb ik afgelopen dagen gesnipperd want als telewerker kan dit aardig frustrerend zijn :'(
Hopelijk is het knooppunt richting regio Terneuzen snel opgelost. Wat moet een mens zonder Internet? Monopoly, boeken lezen, GameBoy, praten? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 13:32
Verbinding is al 3 dagen om te huilen :(
Packet loss en disconnects. Sinds gisteravond is het iets verbeterd. Mail en browsen is nu weer gangbaar maar downloaden is haast onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis ook hier nog steeds bagger, websites gaan langzaam, ik kan aan de andere kant dan weer wel goed gamen alleen downloaden en websites gaan kut. zelfs na het noodonderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Bij mij werkt alles nog steeds prima. Verbinding blijft prima werken, maar de verbinding met news.demon.nl is werkelijk verschrikkelijk. Ik kan maar één verbinding opzetten, die het even doet en vrij snel inzakt tot onder de 10 kB/s en uiteindelijk gewoon wegvalt.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik heb er de laatste dagen niets over gelezen hier, maar ik kan toch niet de enige zijn?

Voor de rest werkt het prima. Ik haal gewoon normale 2Mbit snelheden en pingtijden zijn ook niet exorbitant hoog of zo.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude wees blij, met mij is dat met alles het geval!

Zit hier al 4 dagen in de ellende met hele verbinding die steeds wegvalt. Lijkt wel alsof er helemaal niets is gebeurd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamscape schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:39:
Bij mij werkt alles nog steeds prima. Verbinding blijft prima werken, maar de verbinding met news.demon.nl is werkelijk verschrikkelijk. Ik kan maar één verbinding opzetten, die het even doet en vrij snel inzakt tot onder de 10 kB/s en uiteindelijk gewoon wegvalt.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik heb er de laatste dagen niets over gelezen hier, maar ik kan toch niet de enige zijn?

Voor de rest werkt het prima. Ik haal gewoon normale 2Mbit snelheden en pingtijden zijn ook niet exorbitant hoog of zo.
Ik heb ook last van downloads die wegzakken, denk iedereen hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
  • Laatst online: 12-09 18:37
Hier ook nog steeds een crappy verbinding. Gister avond had ik de hoop de het zo goed als over was maar vanmorgen was het niet vooruit te branden en nu nog steeds niet trouwens.
Ik wacht gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb die problemen hier ook al sinds een dag of 2 :( (tc1-core-1-bbned-ic3.router.nl.demon.net)
Gamen enzo gaat hier ook nog wel alleen heel onregelmatig surfen/downloaden (maw: het probleem wat de meeste hier dus hebben :P)

http://members.lycos.co.u...t3/uploads/verbinding.gif (Newsleecher)

Zegt al genoeg :X

hmf lijkt al iets beter te gaan nu:

http://members.lycos.co.u...3/uploads/verbinding2.gif

Nog steeds wel onstabiel maar minder dan daarvoor.

edit: Snelheid is nu weer top en stabiel :*)

[ Voor 6% gewijzigd door RambOo op 15-04-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Ik ben benieuwd hoeveel mensen na al die recente BBNed-problemen en na het horen van de Versatel-aanbieding (20 Mbit voor 40 euro) gaan overstappen... Ik wacht even af tot 1 juni voor ik overstap, ik neem aan dat we de komende weken ook te weten zullen komen wat voor ADSL2-pakketten de andere ADSL-aanbieders gaan aanbieden, maar ik heb het idee dat Demon van heel goede huize moet komen om dit te overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 13:32
M'n laatste disconnect is van 14:37 uur. Downloaden gaat nu weer stabiel en op normale snelheid.
Niks meer aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:06

oZy

Als ik zo al die klachten hoor over het hele upgrade traject van de bestaande 2mbit klanten naar 4mbit kan ik alleen maar concluderen dat NIEMAND die mail gehad heeft, en dat de NIEUWE 2mbit klanten perongeluk geupgrade zijn in plaats van de bestaande. Ik heb nergens nog een kopie van de bewuste e-mail kunnen vinden, en daarnaast is er ook nog niemand (die er recht op heeft) geupgraded naar 4mbit.. wat een zooitje.

Ik vind het niet erg als er iets fout is gegaan, kunnen zat redenen voor zijn.. maar dat ze dan zo arrogant zijn om dan te beweren dat alle klanten gek zijn, of lid zijn van een duistere samenzwering of gewoon ronduit liegen tegen de helpdesk is gewoon schandalig!! :(

DRG, ik wil van harte meedoen met een gebruikersgroep, al geef ik je weinig kans als Demon bij voorbaat al zo'n instelling heeft.

PS. in de nieuwsgroep demon.nl.support zijn nog véél meer mensen te vinden die nooit een mail hebben gehad en uitgemaakt worden voor leugenaars.

Volgens mij hebben ze de mail niet verstuurd, en daarna perongeluk de verkeerde groep 2mbit klanten geupgraded, wat ze nu weer aan het terugdraaien zijn waarna ze hopelijk eens beginnen met het upgraden van de juiste groep abbonees.

PS. ik heb verder niets te klagen over mijn verbinding en de kwaliteit daarvan. Ik moet wel zeggen dat ik geen online gamer ben, maar ik kan wel altijd de volle snelheid benutten en zit ik maar zelden helemaal zonder internet.

[ Voor 9% gewijzigd door oZy op 15-04-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn verbinding is op het moment van typen weer zoals het hoort. Hopelijk heeft de rest nu ook geen problemen meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:10
Ik vind het een beetje vaag dat Demon / bbnet zo slecht met die upgrades zijn. Waarom kan kpn dit wel goed doen? :( ( tenminste in mijn omgeving hebben ze de upgrades met de afgesproken datum ook echt die dag de upgrade gekregen ).

Die 4096/1024 lijn zie ik deze maand al niet meer komen en ondertussen betaal ik nog mooi €55.- maarja ik wacht rustig af, meer kan ik toch niet doen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 11:42
Heb hier ook nog steeds geen mail gekregen van die gasten van demon. En heb idd een mail gestuurd en een terug gekregen waarbij ze beweren dat het wel verstuurd was!
Tevens naar een systeem mail adress waar 99% spam is.. maar ook daar maar eens gechecked en niks gevonden. Mail terug gestuurd maar nog steeds geen reply na 2 weken. :(

Lijkt wel dat men ALTIJD problemen heeft met upgrades van bestaande gebruikers/klanten..vorige keer ook ..even bestaande gebruikers 2 a 3 maanden extra lang uitmelken en dan die upgrade geven!

(oja heb ook af entoe last nu van weg vallen van verbinding..net al 2 keer gebeurd binnen 2 uur)

[ Voor 9% gewijzigd door misstickjoint op 15-04-2005 16:55 ]

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net besloten mijn Demon op te zeggen, alleen nu stuit ik misschien op een financiëel probleem. Dit zal vast eerder aan bod geweest zijn maar ik heb nu even niet de tijd om 15x50 bladzijdes van de demon topics door te lezen.

Ik heb demon als sinds 07-03, echter heb ik drie maanden geleden mijn abbo geupgrade naar 8mbit, na al die storingen en andere ongein wil ik nu echt voorgoed van ze af. De vraag is nu natuurlijk, gaan ze nu 9 maanden extra van mijn rekening afschrijven omdat er een nieuwe overeenkomst is na het upgraden van mijn abbonement of kan ik dit gewoon kosteloos doen?

Laten we hopen van niet want dat zou een kleine financiële ramp betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:45:
Ik heb net besloten mijn Demon op te zeggen, alleen nu stuit ik misschien op een financiëel probleem. Dit zal vast eerder aan bod geweest zijn maar ik heb nu even niet de tijd om 15x50 bladzijdes van de demon topics door te lezen.

Ik heb demon als sinds 07-03, echter heb ik drie maanden geleden mijn abbo geupgrade naar 8mbit, na al die storingen en andere ongein wil ik nu echt voorgoed van ze af. De vraag is nu natuurlijk, gaan ze nu 9 maanden extra van mijn rekening afschrijven omdat er een nieuwe overeenkomst is na het upgraden van mijn abbonement of kan ik dit gewoon kosteloos doen?

Zou je de voorwaarden van demon ff moeten checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M55 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:57:
[...]

Zou je de voorwaarden van demon ff moeten checken.
Heb ik al gedaan, daar staat het niet duidelijk in. Dit staat er op mijn servicepagina -->

Start contract datum : 21-07-2003
Einde contract datum : 20-07-2004

Mijn upgrade was dus in januari van dit jaar (01-05).
Als ik het zo zie zou ik denken dat ik er zonder kleerscheuren vanaf zou moeten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15

Op de pagina waar je je account kunt upgraden staat het volgende:
Door het versturen van deze aanvraag gaat u akkoord met het uitvoeren van de upgrade door Demon en de daarbij horende verhoging van het maandelijkse tarief van uw Demon DSL Express account. De voorwaarden van uw account blijven ongewijzigd.
Dat laatste zegt eigenlijk dat je opzegtermijn nog steeds 1 maand is, aangezien je al >12 maand deze dienst afneemt.
Voor de zekerheid zou je een mailtje kunnen sturen naar de helpdesk, maar ik ben vrij zeker dat je dus niet aan het volledige jaar vastzit, aangezien ik er ook niets over in de algemene voorwaarden noch de aanvullende algemene voorwaarden heb kunnen terugvinden.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:10:
[...]

Op de pagina waar je je account kunt upgraden staat het volgende:

[...]

Dat laatste zegt eigenlijk dat je opzegtermijn nog steeds 1 maand is, aangezien je al >12 maand deze dienst afneemt.
Voor de zekerheid zou je een mailtje kunnen sturen naar de helpdesk, maar ik ben vrij zeker dat je dus niet aan het volledige jaar vastzit, aangezien ik er ook niets over in de algemene voorwaarden noch de aanvullende algemene voorwaarden heb kunnen terugvinden.
Dankje voor je antwoord! Ik denk dat ik hiermee vrij stevig sta mochten ze me alsnog een forse rekening sturen. Laat ik dan nu maar op akkoord klikken bij het opzeggen en hopen op het beste! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier een download van +/- 600kb mijn modem opgestuur en een nieuwe gehad want hij werd steeds minder.
Downloads werden lager en upload zakte in to 15 kb.
Heb een 8mbit lijntje hier.
Het rare is dat ik van mijn werk een modem router meenam van het merk sitecom en ja hoor download 700 + en upload bijna 100kb.
Nu met mijn nieuwe zuigsel modem weer download 600 en up 82 terwijl ik in begin toen ik dit abbo nam wel dik 800 kb down had.
Afstand centrale is trouwens 600 meter en kabels naar het huis is nieuw.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZy schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:30:
DRG, ik wil van harte meedoen met een gebruikersgroep, al geef ik je weinig kans als Demon bij voorbaat al zo'n instelling heeft.
Stuur me ff een emailtje dan kunnen we ff verder wat regelen ;)
demonklachten(aap)zed.demon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nog eens een hartinzinking (denk wel dat dat bestaat) van die kutpings hier leef ik al zo lannggg mee maar nu heb ik het ECHT GEHAD overdag savonds het maakt allemaal niet uit hup smijt maar met die m/sjes naar mij nee ik heb er echt wel genoeg hoor kanker wanneer fixxen ze die klote shit is

is dit nuttig? ja ik voel me nu opgelucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 19:56:
Heb hier een download van +/- 600kb mijn modem opgestuur en een nieuwe gehad want hij werd steeds minder.
Downloads werden lager en upload zakte in to 15 kb.
Heb een 8mbit lijntje hier.
Het rare is dat ik van mijn werk een modem router meenam van het merk sitecom en ja hoor download 700 + en upload bijna 100kb.
Nu met mijn nieuwe zuigsel modem weer download 600 en up 82 terwijl ik in begin toen ik dit abbo nam wel dik 800 kb down had.
Afstand centrale is trouwens 600 meter en kabels naar het huis is nieuw.

iemand een idee?
Sitecom aanschaffen :?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gewoon opzeggen met 1 maand opzegtermijn. Zelfs die kan je ook nog laten terugboeken :)

Dat is ook de manier hoe Demon met z'n klanten omgaat, dus hebben ze ook eens een koekje van eigen deeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:13:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen na al die recente BBNed-problemen en na het horen van de Versatel-aanbieding (20 Mbit voor 40 euro) gaan overstappen... Ik wacht even af tot 1 juni voor ik overstap, ik neem aan dat we de komende weken ook te weten zullen komen wat voor ADSL2-pakketten de andere ADSL-aanbieders gaan aanbieden, maar ik heb het idee dat Demon van heel goede huize moet komen om dit te overtreffen.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil gewoon een goeie modem van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweeke schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:23:
[...]
Anders quote je even die hele lap tekst :|

Vreemde zaak dat wél verstuurd/niet ontvangen verhaal. Demon moet toch gaan toegeven dat er iets fout is gegaan, want ik heb de inhoud van het betreffende mailtje nog nergens online zien staan. Dat is toch op z'n minst zeer opmerkelijk :)
Ik ben al een tijdje bezig met mail uitwisseling met Demon hierover maar veel verder kom ik nog niet. Mijn verzoeken om alsnog een kopie van de bewuste mail toe te zenden worden genegeerd.
De laatste reactie van Demon is als volgt:
Dank u wel voor uw e-mail aan Demon.
De e-mail die is verzonden naar alle klanten was 1 grote batch waarin alle klanten stonden.
Aangezien veel klanten wel een wijziging hebben doorgevoerd na aanleiding van de e-mail is uw bewering dan ook niet juist. Demon heeft de e-mail verzonden en blijft bij dit standpunt.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

--
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Demon Customer Service | Demon
Postbus 15829, 1001NH Amsterdam | Internet: http://www.demon.nl
Tel: 020-4222000, Fax: 020-4222001 | E-mail: customer-service@demon.nl Demon is een merknaam van THUS plc
Ik heb in mijn e-mails o.a. de suggestie gewekt dat Demon er wat aan over probeerd te houden omdat de mensen die toch 2Mbit willen nu 10 euro downgrade kosten moeten betalen. Volgens mij vinden ze mijn suggestie niet zo leuk >:)
Uiteraard is er weer een reactie terug gegaan:
Geachte heer De Ruiter,

Dat Demon bij zijn standpunt blijft was mij allang duidelijk en daar heb ik ook geen problemen mee. Ik zou alleen graag een kopie van de bewuste mail willen ontvangen. Dat mag toch geen enkel probleem zijn?

Ik blijf mij nog steeds verbazen over het feit dat tot op heden, in diverse forums/nieuwsgroepen nog NIEMAND zich heeft kunnen melden met de bewuste e-mail.
Er zijn wel mensen die op EIGEN initiatief de downgrade hebben aangevraagd maar ook zij geven aan de mail niet ontvangen te hebben.
Het is jammer dat Demon zich in deze zaak niet wat ontvankelijker stelt.

Nu heb ik geen problemen met de hogere snelheid maar hoop wel dat deze snelheidsverhoging dit keer dan ook een beetje snel doorgevoerd wordt.
Is hierover dan misschien al wat meer bekend? Ik weet dat jullie hiervan ook afhankelijk zijn van BBNed maar ik neem aan dat er wel een planning is.

Met vriendelijke groet,
Er zal vast niets uitkomen maar ja, niet geschoten is altijd mis ;)
Wat ik echt niet begrijp is dat ze dat mailtje niet alsnog even doorsturen. Daarmee hebben zij aangetoond dat het bewuste mailtje echt bestaat. Maar nee hoor, ze verschuilen zich achter allerlei onzin verhalen zoals spamfilters, verkeerde e-mail adressen, etc.

Kom op Demon, geef gewoon toe dat er wat fout gegaan is en leg desnoods uit dat het proces van upgrades al in werking gezet is en niet meer terug te draaien is. Nog netter zou zijn om daarnaast aan te bieden om tot x datum gratis van 4 naar 2Mbit te downgraden.

Ik zie het alleen niet gaan gebeuren vrees ik. Jammer hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:59:Wie wil er een gezamelijk klacht indienen bij Demon?

Met z'n allen tegelijk geeft meer impact dan alleen ;)
Lijkt me een goed idee.
Misschien ergens een inteken lijst neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die e.e.a. gemist hebben de afgelopen dagen of nog steeds met problemen zitten:
13-4-2005 : Storing in BBned ATM backbone
BBned meldt:

Dear customer,

We are currently experiencing problems in our ATM network.

ATM connections are up, but there is no traffic.

Our engineers are working hard to get the problems fixed.

Affected services : Internet & DSL
Symptoms : No traffic

Start time of outage : 05:00
Outage resolved :

We apologise for the inconvenience.

---

Op dit moment is er een storing in de BBned ATM backbone.

ATM/DSL verbindingen zijn actief, echter is het niet mogelijk IP verkeer over de lijn te versturen / is de lijn erg traag.

Op dit moment is BBned hard bezig de storing op te lossen.

Als er meer informatie bekend is zullen wij dit bekend maken.

Diensten : BBned Internet & DSL
Symptoms : No traffic / Slow traffic

Start time of outage : 05:00 (0:19)
Outage resolved :

------

Update1:
We are still experiencing problems in our ATM network. Besides the already mentioned symptoms (line down no traffic) performance issues can occur.

To resolve problems with the core network we temporarily need to bring down some of our core trunks. This will cause flapping connections for the customers connected through the trunk. The outage will be approximately a couple of minutes. The repair will start at 12:45 and commence until approximately 15:00 hours

Update2:
Op dit moment is BBned gezig de core switches en routers aan ta passen om de problemen op te lossen. Samen Cisco wordt er hard naar een oplossing gezocht.

Update3:
BBned heeft de problemen opgelost, de core switches / routers zijn weer in orde en alle verbindingen moeten nu weer normaal werken.

Update4:
BBned meldt nogmaals dat de storing nu opgelost is. Samen met Cisco is er werkbare oplossing gerealiseerd.

Opgelost:
BBned bevestigd dat de storing nu helemaal opgelost is. Het kan nog voorkomen dat er een order is die nog niet goed werkt, het opnieuw opstarten van de lijn zou dan voldoende moeten zijn.
BBned heeft vannacht een aantal kaarten vervangen en een aantal configuraties aangepast waarna het netwerk weer stabiel is geworden.
Sinds vanochtend zou BBNed de storing dus echt opgelost moeten hebben.
Er kunnen echter nog steeds mensen zijn die problemen hebben met hun verbinding.
Als eerste zullen zij hun modem/router moet resetten en als dat niet helpt dient er alsnog een storing aangemeld te worden bij de provider. Vanwege de ATM storing kon BBNed de reguliere storingen niet onderscheiden van de ATM storing.
De storing heeft overigens ook niet iedereen getroffen, sommige lijnen hebben er even uitgelegen, andere permanent.

De oorzaak? Het blijft nog even gissen maar het is wel heeeeeeel erg toevallig dat na werkzaamheden aan 2 core routers (ik meen een upgrade) het hele ATM netwerk plat gaat....

Hopelijk hebben ze er wat van geleerd en testen ze dit soort dingen vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik deze maand nog geen upgrade heb gehad, dan zet ik de automatische incasso stop, en betaal ik net zo lang €34,50 tót ik die 4mbit heb .... >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:59:
[...]

Lijkt me een goed idee.
Misschien ergens een inteken lijst neerzetten?
Ik probeer de organisatie rond te maken voor een gebruikersgroep die dan de klachten verzameld en richting Demon gaat sturen ;)

Ik kan nog aanmeldingen en hulp gebruiken overigens ;)

Hoogste prioriteit is het verzamelen van de klachten omdat deze zaak met een maand afgehandeld zal zijn volgens Demon.

Stuur je klacht, maak er een nette brief van en email deze.
dan bundel ik ze en verstuur ze als 1 aangetekend pakketje naar Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zit nu ook op ic4 zonder problemen ipv ic3 :)

[ Voor 74% gewijzigd door RambOo op 16-04-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 08:21:
Als ik deze maand nog geen upgrade heb gehad, dan zet ik de automatische incasso stop, en betaal ik net zo lang €34,50 tót ik die 4mbit heb .... >:) >:) >:)
Ik zou wel uitkijken hiermee, dadelijk krijg je gewoon incasso kosten erover heen.

Ook ik heb een mailtje gestuurd over het niet ontvangen van dat bewuste mailtje; en ze houden vol dat ze het wel verstuurd hebben. Ik heb gevraagd het te bewijzen en gezegd dat ik waarschijnlijk weg ga bij Demon als het zo moet, dit is het antwoord wat ik van hun kreeg:

"Dank u wel voor uw e-mail aan Demon.
Ik kan u niet bewijzen dat het verzonden is, ik kan alleen zien dat er 1 grote e-mail uit is gegaan naar al onze klanten. Dit heb ik zelf meerdere mailen nagekeken en alle klanten waar dit betrekking heeft staat in deze mailing. Veel klanten beweren het niet ontvangen te hebben terwijl heel veel klanten het wel ontvangen hebben en dit 1 en dezelfe mailing is geweest. Ik blijf dan ook bij mijn standpunt zoals in mijn vorige e-mail. Ik betreur het wel dat u last heeft ondervonden van deze situatie. "

Ik begrijp niet dat ze gewoon nog een keer de mensen een mogelijkheid geven om zonder kosten te downgraden. Je kweekt er een hoop goedwil mee in plaats van deze kinderachtige opstelling van demon.

Ach ja wil eerst wel eens zien dat ik voor het eind van de maand een upgrade krijg die beloofd is. Heb er een beetje een hard hoofd in. Als ik verhuis dit jaar ga ik op zoek naar een nieuwe provider })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Erg trieste zaak van Demon, zitten ze in geldnood ofzo?
Eerst al de facturering naar het begin van de maand, nu deze streek weer.
Zeker niet netjes, naja gelukkig ben ik dr van begin mei vanaf, hoef niks meer met deze gasten te maken te hebben. Ondanks dat ik nooit echte problemen heb gehad met de lijn, al ligt dat denk ik meer aan BabyXL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
En ja, het is weer eens weekend, ping is nu al 60+, zoals de laatste anderhalf jaar in het weekend. Kzit nu fijn straks ongeveer 4 weken zonder internet omdat ik bij Demon weg wil... wordt 4 weken ISDN internet :/ maja de ping is dan iig wel beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

ligt het nou aan demon dat de pings zo hoog zijn ?
of aan BBNED.
enne ik begin steeds meer te twijvelen waarom ik mijn wanadoo-kpn aboo heb opgezegd
om over te stappen naar demon-bbned...en speedlinq is ook wel aantrekkelijk kwa prijs
maar helpdesk nummer 70c/m en kosten voor modem moet je eerst betalen en dan worden ze weer terug gestort etc dus dat is ook niet echt fijn....ik kan nu niet meer terug en over 5 dagen word ik afgesloten van het internet en dan demon aanvragen pff als dat maar goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
Het maakt toch niet uit wie er verantwoordelijk is voor de hoge pings? Ik neem mijn diensten af bij Demon en niet bij BBNed. Demon is dus verantwoordelijk dat ze de kwaliteit van die diensten kunnen waarborgen....

Overigens schijnt het probleem wel bij BBNed te liggen, maar je kunt niet direct contact opnemen met BBNed, dan wordt je doorverwezen naar Demon, en die intresseert het niet anders hadden ze er al wel wat aan gedaan. Dit probleem is al anderhalf jaar (vanaf het begin dat ik Demon heb) zo, dus het zal komende tijd ook wel niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan iemand mij de URL van die servicepagina vertellen?
Voordat ik Demon had keek ik daar geregeld naar de opleverstatus, maar dat is alweer een jaar geleden. Ben de URL vergeten.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
MaZo schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:29:
Kan iemand mij de URL van die servicepagina vertellen?
Voordat ik Demon had keek ik daar geregeld naar de opleverstatus, maar dat is alweer een jaar geleden. Ben de URL vergeten.

:)
http://www.demon.nl/cgi-bin/dslstatus/dslstatus.pl

Die staat trouwens wel in de openingspagina, die zeer binnenkort toch maar eens afgemaakt moet worden (staat zo lullig wanneer het topic alweer over de 1000 posts heen zit en de OP is nog niet eens af)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 09:46:
[...]

Ik probeer de organisatie rond te maken voor een gebruikersgroep die dan de klachten verzameld en richting Demon gaat sturen ;)

Ik kan nog aanmeldingen en hulp gebruiken overigens ;)

Hoogste prioriteit is het verzamelen van de klachten omdat deze zaak met een maand afgehandeld zal zijn volgens Demon.

Stuur je klacht, maak er een nette brief van en email deze.
dan bundel ik ze en verstuur ze als 1 aangetekend pakketje naar Demon.

Mooi initiatief! Ik denk dat ik er ook gebruik van maak, want bij mij is het momenteel ook weer raak voor een knaak. Pings gaan richting de 60ms, verder alles goed. Maar ik voel aan mn water dat ze vanavond weer door het dak gaan.

edit: pings nu al rond de 80ms en het is nog geen avond)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
@DRG, ik zal ook vandaag of morgen nog even mailen. Heb je mischien wat aan een systeem waar lui gewoon een formulier op een webpagina in kunnen vullen (en bijlages mee kunnen sturen) en dat dat dan direct naar je gemailed wordt of in een database komt? Ik denk wel dat mensen dat sneller invullen dan gaan mailen (ik wel in ieder geval). Ik wil best wat voor je in elkaar zetten.

Verder, wat vreemd is, bij @Home en Chello zijn... minder problemen en daar zijn al hele klachten community's voor, waarom voor Demon nog niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:00:
[...]

Ik zou wel uitkijken hiermee, dadelijk krijg je gewoon incasso kosten erover heen.

Ook ik heb een mailtje gestuurd over het niet ontvangen van dat bewuste mailtje; en ze houden vol dat ze het wel verstuurd hebben. Ik heb gevraagd het te bewijzen en gezegd dat ik waarschijnlijk weg ga bij Demon als het zo moet, dit is het antwoord wat ik van hun kreeg:

"Dank u wel voor uw e-mail aan Demon.
Ik kan u niet bewijzen dat het verzonden is, ik kan alleen zien dat er 1 grote e-mail uit is gegaan naar al onze klanten. Dit heb ik zelf meerdere mailen nagekeken en alle klanten waar dit betrekking heeft staat in deze mailing. Veel klanten beweren het niet ontvangen te hebben terwijl heel veel klanten het wel ontvangen hebben en dit 1 en dezelfe mailing is geweest. Ik blijf dan ook bij mijn standpunt zoals in mijn vorige e-mail. Ik betreur het wel dat u last heeft ondervonden van deze situatie. "

Ik begrijp niet dat ze gewoon nog een keer de mensen een mogelijkheid geven om zonder kosten te downgraden. Je kweekt er een hoop goedwil mee in plaats van deze kinderachtige opstelling van demon.

Ach ja wil eerst wel eens zien dat ik voor het eind van de maand een upgrade krijg die beloofd is. Heb er een beetje een hard hoofd in. Als ik verhuis dit jaar ga ik op zoek naar een nieuwe provider })
Zouden ze een SPAM filter draaien, die hun eigen e-mails tegenhoudt ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
m33p schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:38:

Verder, wat vreemd is, bij @Home en Chello zijn... minder problemen en daar zijn al hele klachten community's voor, waarom voor Demon nog niet? ;)
Omdat de meeste abonnees tevreden zijn met hun abonnement bij Demon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
Toch blijf ik het vreemd vinden. We zijn ondertussen bij deel 16, en ik volg ze al globaal vanaf het begin, en er zijn echt VEEL problemen... Ik geloof best dat de meesten tevreden zijn, maar dan zijn er nog zat mensen die het niet zijn.

Opzich wil ik hier ook niet direct wat mee zeggen, maarja, dat er nog geen 'community' vind ik wel apart, aangezien ik dat al wel eens verwacht had :) Mischien zelf maar es één starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:50
@ m33p, lijkt me eerlijk gezegt niet zo'n goed idee. Beter gewoon een gezamelijke community, denk dat we daar meer mee kunnen bereiken dan 100 kleine 'huisje boompje beestje' community's.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
TD-er schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:38:
[...]

http://www.demon.nl/cgi-bin/dslstatus/dslstatus.pl

Die staat trouwens wel in de openingspagina, die zeer binnenkort toch maar eens afgemaakt moet worden (staat zo lullig wanneer het topic alweer over de 1000 posts heen zit en de OP is nog niet eens af)
Merci, maar ik bedoel eigenlijk die pagina waar je kan zien wanneer je contract afloopt. ;)

Ik heb niet alles gevolgd, maar ik heb echt nooit problemen met m'n Demon 8 Mbit (via BabyXL) aansluiting.
Ik zit in Amsterdam en 339 m. van de centrale. Misschien dat het daar aan ligt?

[ Voor 69% gewijzigd door MaZo op 16-04-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik heb demon de deur uit gedaan, en ben overgestapt op tiscali op het tiscali netwerk. Geen dure KPN, geen brakke BBned, maar tiscali. Ben tot nu toe (denk zo'n 1,5 maand nu) erg tevreden; het is echt supersnel met een lage ping, en zonder gedonder. Alleen jammer dat je IP adres in principe niet vast is, maar als je je verbinding gewoon houdt via je router ofzo, dan wijzigd die niet; bij mij is die sinds het begin dat ik het heb nog niet 1x gewijzigd, ook niet na een aantal keer herstarten van de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
iPodje schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:38:
@ m33p, lijkt me eerlijk gezegt niet zo'n goed idee. Beter gewoon een gezamelijke community, denk dat we daar meer mee kunnen bereiken dan 100 kleine 'huisje boompje beestje' community's.
OF je hebt niet goed gelezen OF je begrijpt me niet goed :)

Ook wel wel beetje negatief dat je meteen van een 'huisje boompje beestje' community uitgaat en dergelijke....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 13:44

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm, ik moet nu ook bij de klagers aansluiten. Ik heb de voorgaande dagen geen problemen opgemerkt (zit op bbned-10k-07), maar nu dus wel. Ping naar Demon zelf is al 70ms en de download is ruim gehalveerd... ik heb een 8192/1024 verbinding en qua download haal ik meestal zo'n 800 - 850 kilobyte/sec. Demon's eigen speedtest geeft nu 380 kilobyte/sec...

Afijn, ik stuur die logfile naar ze op, hebben ze mooi bewijs van hun eigen testtool...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien moet er inderdaad een klachtenforum o.i.d. komen waar Demon zelf ook gebruik van maakt als het gaat om structurele problemen. (ipv individuele) Dat scheelt sowieso voor iedereen al dat bureaucratische gedeelte, want men ziet meteen dat er problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wanneer wordt het modem gedeelte ingevuld in de startpost? Welke modem is het beste om te kiezen (heb je hier uberhaubt een keuze)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Bor_de_Wollef schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:11:
Wanneer wordt het modem gedeelte ingevuld in de startpost? Welke modem is het beste om te kiezen (heb je hier uberhaubt een keuze)?
Of je een keuze hebt weet ik niet, wel is het belangrijk bij alle ISP's dat je in iedergeval beschikt over een modem dat ondersteund wordt door de helpdesk bij problemen (vaak de door de ISP geleverde modem).

Als je een eigen / ander modem gebruikt en je hebt een probleem kan je daarop terug vallen om je eigen modem uit te sluiten als oorzaak van het probleem (altijd handig een backup) en je kunt geholpen worden.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Bor_de_Wollef schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:11:
Je kunt alleen kiezen voor een gratis modem of helemaal geen modem.
Het is mij eigenlijk nog steeds niet duidelijk waarom die keuze "geen modem" erbij zit.
Kost beide niets, lijkt me niet slim om voor "geen gratis modem" te kiezen. ;)
Voorheen kreeg je altijd een ZyXEL Prestige 650R-31 ethernetmodem.
Tegenwoordig is het altijd een Allied Data Copperjet 816-2P ethernetmodem.
Voordeel van die eerste is dat die geruisloos is,
maar die tweede heeft alvast 2 telefoon aansluitingen.

Tussen 2 haakjes ik ben zelf nog steeds zeer tevreden over Demon.
Maar ik geef wel toe dat ik de bewuste e-mail niet heb ontvangen,
maar heb heel toevallig tijdig aangegeven dat ik 2MB wil i.p.v. 4MB,
gewoonweg doordat ik de methode van doorgeven hier heb gelezen. :)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb het gehad met dat slome upgrade gebeuren. Ik wil dus overstappen naar de 20mbit Versatel verbinding. Ik heb een vraagje. Allereerst, is via de mijn dsl pagina opzeggen genoeg? of moet ik toch nog een brief erbij sturen ivm lijn vrij houden?

Andere vraag, wat zijn de ideaale data voor het opzeggen, dus wat moet ik Demon doorgeven als opzegdatum en wat moet ik Versatel doorgeven als start datum om zo kort mogenlijk zonder adsl te zitten? (als ik Demon bel hierover wordt ik er niet wijzer van, erg vaag doen ze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

heb net gecheckd en versatel is niet beschikbaar :'(
maar bbned en kpn komen ook nog met hun adsl 2+ portfolio's :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Persoonlijk zou ik niet halsoverkop overstappen op een nieuwe provider. Nu ben je kwaad op Demon wegens het ontkennen van de beruchte mail en de chaos van de upgrades, maar ik vraag me af of een nieuwe provider het veel beter doet.
Toevallig zag ik vandaag bij Kassa (vast wel te zien via uitzending gemist) dat Wannado-livebox ook erg tegenvalt volgens een aantal gebruikers en de houding van die helpdesk kwam bij mij ook niet echt soepel over.

Ikzelf zou dus goed rondkijken naar een alternatief wanneer ik zou overstappen, zeker als je een aantal weken zonder zou kunnen zitten omdat overstap van ADSL- naar ADSL-provider lang niet altijd soepel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m33p schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:38:
@DRG, ik zal ook vandaag of morgen nog even mailen. Heb je mischien wat aan een systeem waar lui gewoon een formulier op een webpagina in kunnen vullen (en bijlages mee kunnen sturen) en dat dat dan direct naar je gemailed wordt of in een database komt? Ik denk wel dat mensen dat sneller invullen dan gaan mailen (ik wel in ieder geval). Ik wil best wat voor je in elkaar zetten.
Klinkt goed.. ;)

Ik wil zoveel mogelijk klachten ( het liefst over de snelheidsupgrade ) verzamelen en zo snel mogelijk kunnen versturen.

Ik heb inmiddels een domeinnaam en webspace geregistreerd.. met een dag of 2 is alles actief

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
TD-er schreef op zondag 17 april 2005 @ 01:14:
Persoonlijk zou ik niet halsoverkop overstappen op een nieuwe provider. Nu ben je kwaad op Demon wegens het ontkennen van de beruchte mail en de chaos van de upgrades, maar ik vraag me af of een nieuwe provider het veel beter doet.
Toevallig zag ik vandaag bij Kassa (vast wel te zien via uitzending gemist) dat Wannado-livebox ook erg tegenvalt volgens een aantal gebruikers en de houding van die helpdesk kwam bij mij ook niet echt soepel over.

Ikzelf zou dus goed rondkijken naar een alternatief wanneer ik zou overstappen, zeker als je een aantal weken zonder zou kunnen zitten omdat overstap van ADSL- naar ADSL-provider lang niet altijd soepel gaat.
Ach ja, sommige gebruikers zijn net als sprinkhanen, hoppen van hot naar her om maar 24/7 copyright materiaal te kunnen leechen, ik geef je nu al op een presenteerblaadje dat de komende maanden het topic van Versatel goed vol gaat lopen met klachten.
Nieuwe techniek, nieuwe problemen en we hebben het dan over de ex-Zon toko lol.
Het gras is altijd groener bij de buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op zondag 17 april 2005 @ 01:14:

Ik doe in ieder geval niets halsoverkop. Als Demon gewoon zijn zaakjes op prde kan stellen, zou ik niet zosnel overstappen. Demon schiet gewoon tekort en ik vind dat dat voor iedereen duidelijk is. Ben ik dan geen dief van mijn eigen portemonaie (damn hoe schrijf je dat woord) als ik niet op de versatel aanbieding spring? Ok, Versatel zal problemen krijgen en het is maar afwachten, maar liever dat dan Demon mijn geld blijven storten als ik het een schande vind wat ze doen, gaat tegen mijn principes in.

Oftewel, weet iemand nou wat de ideaale data's zijn om door te geven aan Demon en Versatel voor opzeggen en aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

ik ga er gewoon voor, ik bedoel ik kan toch niet meer terug
nog 3 dagen en me verbinding is verbroken en over een tijdje ga ik gewoon
demon aanvragen....wat moet ik dan? weer terug naar kpn ondanks dat ze gewoon prima service hebben verleend in 2 jaar tijd. nee dat is te dom.

wat nog dommer is, is dat ik mijn oude verbinding op heb gezegd zonder ff op internet kijken hoe het met bbned etc gaat !! |:(

ik wou overstappen want voor de zelfde prijsklasse heb ik een snelller verbinding
2048/1024 inplaats van 1600/512 en 40 cent goedkoper ook nog :+
maar zulke snelheden moeten ik wel halen maar zo te zien, is dat niet 100 % gegarandeerd :(

[ Voor 24% gewijzigd door vr6-only op 17-04-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik sta er ook voor op dit moment vr6. Ik ga over van @home naar adsl en heb daar Demon voor uitgekozen. Totdat ik de laatste posts in dit topic zag was ik daar aardig zeker over. Wat is nu slim om te doen? Ik heb mijn @home nog niet opgezegd en Demon nog niet aangevraagd. Wat vinden jullie daar allemaal van? Doen of niet?

Kan iemand mij kort (bullets oid) op een rijtje zetten wat de problemen nu allemaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:46:
Ik sta er ook voor op dit moment vr6. Ik ga over van @home naar adsl en heb daar Demon voor uitgekozen. Totdat ik de laatste posts in dit topic zag was ik daar aardig zeker over. Wat is nu slim om te doen? Ik heb mijn @home nog niet opgezegd en Demon nog niet aangevraagd. Wat vinden jullie daar allemaal van? Doen of niet?

Kan iemand mij kort (bullets oid) op een rijtje zetten wat de problemen nu allemaal zijn?
Er zijn eigenlijk geen echte problemen, de laatste postings gaan vooral over een landelijke bbned storing en abonnees die zeggen geen mail te hebben ontvangen van Demon om hun verbinding goedkoper te maken ipv sneller.
Er was (is?) een probleempje dat sommige abonnees hadden icm een bepaalde bbned router, soms hogere pings en ipv 800 download 600 ofzo, en dan nog op piektijden, bbned heeft wat ondernomen afgelopen week en het is afwachten of dat resultaat heeft gehad voor de betrokken abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Bor_de_Wollef schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:46:

De meeste problemen op dit moment hebben betrekking op de oude abonees
• Demon zou meer informatie geven over de komende upgrade van 2/1 naar 4/1 en heeft die informatie nooit verstuurd (niemand kan tot nog toe een mailtje laten zien met de informatie over die upgrade)
• Een hoop mensen die aangegeven hadden af te willen zien van de upgrade en liever een 2/1 abo wilde voor 34,50 zijn wel geupgrade naar 4/1 (volgens mij allemaal mensen via BabyXL)
• Mensen die wel geupgrade wilden worden naar 4/1 zijn nog niet geupgrade, maar betalen wel nog steeds 55 euro
• nieuwe klanten die tussen de aankondiging en 1 april een 2/1 abo hebben genomen van 34,50 hebben ineens een 4/1 verbinding
• mensen die vlak voor die aankondiging een up- of downgrade aangevraagd hebben, hebben vaak nog steeds de oude snelheid (aanvragen worden erg traag verwerkt, met name de BBned klanten)
• BBned heeft recentelijk een aantal grote storingen gehad en het lijkt erop dat Demon er niet hard achteraan zit om BBned die storingen te laten verwerken (opmerkingen van de helpdesk als "er is een grote landelijke storing aan de hand, belt u maar terug wanneer de landelijke storing over is, dan kunnen we weer onderscheid maken in de verschillende storingen")
• Abonees die via vrf02 van BBned gingen hadden vaak met de snellere abonementen problemen tussen 19 en 01 uur met de verbinding (hoge pings, erg schommelende snelheden, etc) en die problemen hebben erg lang gespeeld.

Dit zijn zo'n beetje de dingen uit dit topic die door het hele topic speelden. (allen uit het hoofd, dus als ik ergens iets verkeerd heb, graag even melden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:41:
[...]

De meeste problemen op dit moment hebben betrekking op de oude abonees
• Demon zou meer informatie geven over de komende upgrade van 2/1 naar 4/1 en heeft die informatie nooit verstuurd (niemand kan tot nog toe een mailtje laten zien met de informatie over die upgrade)
• Een hoop mensen die aangegeven hadden af te willen zien van de upgrade en liever een 2/1 abo wilde voor 34,50 zijn wel geupgrade naar 4/1 (volgens mij allemaal mensen via BabyXL)
• Mensen die wel geupgrade wilden worden naar 4/1 zijn nog niet geupgrade, maar betalen wel nog steeds 55 euro
• nieuwe klanten die tussen de aankondiging en 1 april een 2/1 abo hebben genomen van 34,50 hebben ineens een 4/1 verbinding
• mensen die vlak voor die aankondiging een up- of downgrade aangevraagd hebben, hebben vaak nog steeds de oude snelheid (aanvragen worden erg traag verwerkt, met name de BBned klanten)
• BBned heeft recentelijk een aantal grote storingen gehad en het lijkt erop dat Demon er niet hard achteraan zit om BBned die storingen te laten verwerken (opmerkingen van de helpdesk als "er is een grote landelijke storing aan de hand, belt u maar terug wanneer de landelijke storing over is, dan kunnen we weer onderscheid maken in de verschillende storingen")
• Abonees die via vrf02 van BBned gingen hadden vaak met de snellere abonementen problemen tussen 19 en 01 uur met de verbinding (hoge pings, erg schommelende snelheden, etc) en die problemen hebben erg lang gespeeld.

Dit zijn zo'n beetje de dingen uit dit topic die door het hele topic speelden. (allen uit het hoofd, dus als ik ergens iets verkeerd heb, graag even melden)
Die landelijke storing viel wel mee, je merkte het alleen in de avonduren aan de snelheid en _mijn_ connectie is in ieder geval niet 1x weggevallen.
Na 1 dag was alles weer normaal.
Helaas gebeuren dat soort dingen af en toe.

Een tijd lang zijn er inderdaad problemen met de snelheid en latency geweest, maar die zijn nu (voor mij iig) opgelost.

Imo kan je veel van de jankerts die zeuren over 500 ipv 800 KB/s gewoon negeren, je kan niet verwachten dat je over een simpele telefoonlijn een constante strakke 800 KB/s trekt.
Als dat wel zo is heb je ontzettend geluk, als dat niet zo is heb je gewoon pech. Het staat dat soort mensen vrij 10 Gbit/s glas naar hun huis te trekken, dan kunnen ze de hele dag kwijlen op hun speedtest.nl resultaten.

De Zyxel modems die tot voor kort werden geleverd hadden soms last van steeds opnieuw intrainen ivm kwaliteit van sommige (oude/slechte) telefoonlijnen, dat was simpelweg op te lossen door het modem iets lager in te stellen. De nieuwe Zyxels hebben daar geloof ik geen tot weinig last van.
Ik heb zelf een Copperjet 810, een hele oude, in bridge mode, en dat ding heeft het nog _nooit_ laten afweten.

Veel van de problemen waar mensen over klagen, klapperende lijnen, wegvallende verbindingen e.d. worden vaak veroorzaakt door een brakke setup van de personen in kwestie. Mensen verwachten vaak dat een wireless routertje van de Lidl even goed presteert als een router van 100 euro. Ook hebben sommige mensen totaal geen benul van het strippen van een draad of het vastschroeven van een contactdoos.

Ik heb zelf al ruim 2.5/3 jaar adsl van Demon, ik ben begonnen met een 2/512 abo en later automatisch naar een 8/1 geupgrade. Ik heb in al die tijd welgeteld 5x een levenloze internetverbinding gehad en ik was daar altijd middels email van op de hoogte gesteld.
Helaas lezen veel mensen hun postmaster@ niet, en krijgen ze dus ook die mails niet.

De enige klachten die ik heb/had zijn de toch wel lang durende problemen met de snelheden en latency gedurende de eerste maanden van de upgrades en het feit dat Demon toch wel redelijk slecht communiceert met zijn klanten, support medewerkers geven naar mijn idee weinig nuttige informatie en schuiven problemen vaak af op klanten. Vaak is dat ook terecht, maar soms ook niet, en die problemen missen ze dan. De statuspagina wordt ook redelijk laat (of niet) bijgewerkt in geval van storingen en problemen. Ook krijg ik de indruk dat de heren van hogerhand bij Demon misschien iets teveel kostgericht denken, maar dat is mijn mening, ik weet daar niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Okee, € 34,50 afgeschreven van mijn rekening zoals het hoort bij een 2/1 abonnement.
Demon doet soms wel eens wat goed :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:14:
[...]

Imo kan je veel van de jankerts die zeuren over 500 ipv 800 KB/s gewoon negeren, je kan niet verwachten dat je over een simpele telefoonlijn een constante strakke 800 KB/s trekt.
Als dat wel zo is heb je ontzettend geluk, als dat niet zo is heb je gewoon pech. Het staat dat soort mensen vrij 10 Gbit/s glas naar hun huis te trekken, dan kunnen ze de hele dag kwijlen op hun speedtest.nl resultaten.
Terecht mensen moeten gewoon opmerken als de lijn plots brak is.. Heb een 8/1Mbit lijn bij Demon via BBned, hier is de lijn in de avonduren nog maar 200KB/s brak dus.

Dat dit voorheen niet zo was, altijd strak 840KB/s, doet toch wel een belletje rinkelen. Mail hier ondertussen 5 Maanden over met Demon Support.

Dat de snelheids *iets* minder is.. vind ik geen probleem mag wel een stuk minder onstabiel *warps in de snelheid*..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Chutney schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:47:
[...]

Terecht mensen moeten gewoon opmerken als de lijn plots brak is.. Heb een 8/1Mbit lijn bij Demon via BBned, hier is de lijn in de avonduren nog maar 200KB/s brak dus.

Dat dit voorheen niet zo was, altijd strak 840KB/s, doet toch wel een belletje rinkelen. Mail hier ondertussen 5 Maanden over met Demon Support.

Dat de snelheids *iets* minder is.. vind ik geen probleem mag wel een stuk minder onstabiel *warps in de snelheid*..
"De downloadsnelheid van het product Demon DSL Express 8192/1024 kan liggen tussen 2048 en 8192Kbps. Demon biedt geen garanties t.a.v. de te behalen snelheid"
Dat kunnen ze ook niet, immers is het een consumentenlijn met een overboekingsfactor

[ Voor 7% gewijzigd door dolby op 17-04-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:14:
[...]

Die landelijke storing viel wel mee, je merkte het alleen in de avonduren aan de snelheid en _mijn_ connectie is in ieder geval niet 1x weggevallen.
Na 1 dag was alles weer normaal.
Helaas gebeuren dat soort dingen af en toe.

Een tijd lang zijn er inderdaad problemen met de snelheid en latency geweest, maar die zijn nu (voor mij iig) opgelost.

De Zyxel modems die tot voor kort werden geleverd hadden soms last van steeds opnieuw intrainen ivm kwaliteit van sommige (oude/slechte) telefoonlijnen, dat was simpelweg op te lossen door het modem iets lager in te stellen. De nieuwe Zyxels hebben daar geloof ik geen tot weinig last van.
Ik heb zelf een Copperjet 810, een hele oude, in bridge mode, en dat ding heeft het nog _nooit_ laten afweten.

Veel van de problemen waar mensen over klagen, klapperende lijnen, wegvallende verbindingen e.d. worden vaak veroorzaakt door een brakke setup van de personen in kwestie. Mensen verwachten vaak dat een wireless routertje van de Lidl even goed presteert als een router van 100 euro. Ook hebben sommige mensen totaal geen benul van het strippen van een draad of het vastschroeven van een contactdoos.

Ik heb zelf al ruim 2.5/3 jaar adsl van Demon, ik ben begonnen met een 2/512 abo en later automatisch naar een 8/1 geupgrade. Ik heb in al die tijd welgeteld 5x een levenloze internetverbinding gehad en ik was daar altijd middels email van op de hoogte gesteld.
Helaas lezen veel mensen hun postmaster@ niet, en krijgen ze dus ook die mails niet.

De enige klachten die ik heb/had zijn de toch wel lang durende problemen met de snelheden en latency gedurende de eerste maanden van de upgrades en het feit dat Demon toch wel redelijk slecht communiceert met zijn klanten, support medewerkers geven naar mijn idee weinig nuttige informatie en schuiven problemen vaak af op klanten. Vaak is dat ook terecht, maar soms ook niet, en die problemen missen ze dan. De statuspagina wordt ook redelijk laat (of niet) bijgewerkt in geval van storingen en problemen. Ook krijg ik de indruk dat de heren van hogerhand bij Demon misschien iets teveel kostgericht denken, maar dat is mijn mening, ik weet daar niks van.
Lijkt me niet erg juist een groot aantal gebruikers over één kam te scheren met opmerking dat de storing wel mee viel en dat veel van de klachten over drops naar 4/500 kb vallen onder jankerts.

Ten eerste viel de storing NIET mee. Nagenoeg 3 dagen lang niet of nauwelijks een verbinding gehad en dus NIET alleen in de avonduren. Ik werk van thuis en heb de storing 3 dagen lang bewust overdag meegemaakt. Maar goed, dat het voor kan komen is een juiste opmerking maar wanneer dit bovenop het wat minder soepel lopend beleid van Demon komt is er alle recht hier over een beklag te doen en dat het serieus genomen mag worden.

Het feit dat je dan mensen die vanaf de start van hun abo snelheden halen van 800+ en dan terugvallen naar de 200-500 en hierover hun, naar mijn mening terechte onvrede, overboeking of niet, uiten zegt meer meer over jouw persoontje dan over deze zogenaamde jankerts ;)

De landelijke storing was voor mij zo goed te merken dat snipperdagen uitkomst boden en verder heb ik totaal geen klachten over de snelheden en nooit gehad, maar nekhaartjes gaan bij mij rechtstaan als personen andere mensen af doen als jankerts of grote storingen waar velen last van ondervinden afschilderen als zijnde meevallend omdat het in de persoonlijke omgeving wel meeviel. Het internet ligt verder dan je ISRA punt ;)

Ik lees op te veel boards een ondertoon waar, met niet zo veel worden, wordt gesugereerd dat men een internetverbinding als een gunst moet zien waarvoor men dankbaar moet zijn. De realiteit is dat Demon (en elke andere provider) ons geen internetverbinding geeft omdat we allemaal zo lief en sexy zijn maar omdat we er een aardige duit voor betalen.

En ja, uiteraard zijn er sterke verhalen te vinden en is er soms een korreltje zout op zijn plaats maar dat neemt niet weg dat een storing van 3 volle dagen afgedaan kan worden als "kan gebeuren" en mensen die ineens de helft in snelheid terugvallen "jankerts" zijn omdat men naar de overboeking en niets garandeerd terwijl deze niet de oorzaak is in bepaalde gevallen.

Maar al met al ben ik opgelucht dat de storing zo goed als verholpen is in mijn omgeving. En verder ben ik een uiterst tevreden Demon-klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:26:
[...]

Lijkt me niet erg juist een groot aantal gebruikers over één kam te scheren met opmerking dat de storing wel mee viel en dat veel van de klachten over drops naar 4/500 kb vallen onder jankerts.

Ten eerste viel de storing NIET mee. Nagenoeg 3 dagen lang niet of nauwelijks een verbinding gehad en dus NIET alleen in de avonduren. Ik werk van thuis en heb de storing 3 dagen lang bewust overdag meegemaakt. Maar goed, dat het voor kan komen is een juiste opmerking maar wanneer dit bovenop het wat minder soepel lopend beleid van Demon komt is er alle recht hier over een beklag te doen en dat het serieus genomen mag worden.

Het feit dat je dan mensen die vanaf de start van hun abo snelheden halen van 800+ en dan terugvallen naar de 200-500 en hierover hun, naar mijn mening terechte onvrede, overboeking of niet, uiten zegt meer meer over jouw persoontje dan over deze zogenaamde jankerts ;)

De landelijke storing was voor mij zo goed te merken dat snipperdagen uitkomst boden en verder heb ik totaal geen klachten over de snelheden en nooit gehad, maar nekhaartjes gaan bij mij rechtstaan als personen andere mensen af doen als jankerts of grote storingen waar velen last van ondervinden afschilderen als zijnde meevallend omdat het in de persoonlijke omgeving wel meeviel. Het internet ligt verder dan je ISRA punt ;)

Ik lees op te veel boards een ondertoon waar, met niet zo veel worden, wordt gesugereerd dat men een internetverbinding als een gunst moet zien waarvoor men dankbaar moet zijn. De realiteit is dat Demon (en elke andere provider) ons geen internetverbinding geeft omdat we allemaal zo lief en sexy zijn maar omdat we er een aardige duit voor betalen.

En ja, uiteraard zijn er sterke verhalen te vinden en is er soms een korreltje zout op zijn plaats maar dat neemt niet weg dat een storing van 3 volle dagen afgedaan kan worden als "kan gebeuren" en mensen die ineens de helft in snelheid terugvallen "jankerts" zijn omdat men naar de overboeking en niets garandeerd terwijl deze niet de oorzaak is in bepaalde gevallen.

Maar al met al ben ik opgelucht dat de storing zo goed als verholpen is in mijn omgeving. En verder ben ik een uiterst tevreden Demon-klant.
Ik heb het ook niet over de mensen die echt een verlies in snelheid zien.
Natuurlijk is het raar als je van 800 KB/s naar 400 KB/s gaat.
Maar dan moet je dat wel chronisch hebben.
En natuurlijk ligt het internet verder dan het ISRA punt.

En juist daarom zeggen dingen zoals speedtest.nl helemaal niks over je verbinding.
Die rommel draait bijvoorbeeld bij Leaseweb en dat staat nou niet bepaald bekend om zijn kwalitatief goede netwerk.

Er wandelen veel mensen rond die niks anders lijken te doen dan pingen en speedtest.nl waarschijnlijk als startpagina hebben. Die mensen bedoelde ik toen ik het over jankerds had.

Ik heb maar 1 dag last gehad van de storing, wellicht loopt mijn connectie via een iets andere route dan de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dolby schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:55:
[...]

"De downloadsnelheid van het product Demon DSL Express 8192/1024 kan liggen tussen 2048 en 8192Kbps. Demon biedt geen garanties t.a.v. de te behalen snelheid"
Dat kunnen ze ook niet, immers is het een consumentenlijn met een overboekingsfactor
Dat is grappig want een medewerker van Demon verklaarde mij dat je als consument nooit iets van de overboekingsfactor mag merken. Als dat wel zo is is het tijd voor Demon om meer capaciteit te regelen / in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Bor_de_Wollef schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:47:
[...]

Dat is grappig want een medewerker van Demon verklaarde mij dat je als consument nooit iets van de overboekingsfactor mag merken. Als dat wel zo is is het tijd voor Demon om meer capaciteit te regelen / in te kopen.
Precies.. dat heb ik dus ook gehoord.. vandaar dat ik zoveel met die gasten mail, maar nog steeds geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:47:
[...]

Grappig of niet, zo staat het op de dslexpress site.
"Het niveau van dit delen wordt aangeduid als de overboekingsfactor of ratio. DSL Express heeft bijvoorbeeld een overboekingsratio van 1:25 - dat houdt in dat in het slechtste geval, als alle gebruikers op hetzelfde moment zoveel mogelijk bandbreedte proberen te benutten, elke gebruiker gemiddeld maar over één vijfentwintigste deel van de potentië le bandbreedte kan beschikken"
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk bij het posten van een reply even aan de aangescherpte policy die geldt in dit topic!

GEEN statusupdates of ander doelloos gechat. Dit topic is voor problemen, en niet voor "ben jij al geupgraded???" achtige praat.