Even over de 'upgrade' naar 4mbit
Niet erg netjes van Demon.
Hopelijk schieten ze op want een week lijkt me ook voor hun onmogelijk om iedereen die al een 2mbit abbo had, een keuze te laten maken, die keuze te ontvangen, en zorgen dat iedereen krijgt wat ie wil
Over een dikke week is het al April. Ik heb nog niks gezien.Geachte klant,
Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat de snelheid van uw Demon DSL Express verbinding zal worden verhoogd. Daarbij blijft uw huidige maandtarief gelden.
Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
2048 / 1024 4096 / 1024 EUR 55
De upgrade zal worden uitgevoerd in de maand april van 2005.
Voorwaarde is dat de verhoogde snelheid op uw aansluitlocatie leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk blijkt, blijft de snelheid van uw verbinding 2048/1024 Kbps, maar wordt uw maandelijkse tarief aangepast naar het recentelijk verlaagde maandbedrag. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de maximaal te behalen snelheid van uw verbinding.
Indien u geen gebruik wenst te maken van de snelheidsverhoging van uw account, dan bieden wij u de mogelijkheid om te kiezen voor een prijsaanpassing van uw huidige account naar het nieuwe tarief van EUR 34,50, ingaande per de eerste factuurdatum in de maand april. Wij zullen u ruim voor die tijd meer informatie sturen over de manier waarop u deze keuze bekend kunt maken.

Niet erg netjes van Demon.
Hopelijk schieten ze op want een week lijkt me ook voor hun onmogelijk om iedereen die al een 2mbit abbo had, een keuze te laten maken, die keuze te ontvangen, en zorgen dat iedereen krijgt wat ie wil