Sjongejonge heeft ooit iemand wel is een probleem gehad dat je pc een spamzendende zombie werdt ?
Nou dan moet je niet demon hebben
Ik zit alles dicht te gooien en scanners voor trojans,virussen en whatever in te stellen en up te daten dus ik vraag geef me nou even een break met dat blocken en zeg het aub als ik nog steeds spam stuurt want ja hoe moet ik in vredesnaam anders weten dat ik niks meer zend.
Een gemiddelde samenvatting van de geweldige helpdeskantwoorden
Op mijn vraag of ze eerst even willen mailen ipv blocken omdat ik niet kan checken of het weg is :
Als u dat denkt, dan is het een overweging waard om over te stappen op Linux, of eventueel op een Macintosh (het eerste is een investering in tijd, het tweede in geld).
Ook het overwegen waard is om veiligere software te gebruiken, dus geen Outlook Express en geen Internet Explorer.
Nou kan ik met die tweede optie nog wel wat, maar kom op zeg 3 nieuwe pc,s kopen of linux gaan leren aan mijn ma ? dus ik maar weer terugmailen dat ik dat niet zo zie zitten en dat ik alleen maar een mailtje wil als er nu nog spam door komt :
Het is zeker mogelijk ja, alleen kost dat tijd en/of geld. Een Macintosh aanschaffen ook.
Het komt echter nooit of vrijwel nooit voor dat we Macintoshgebruikers afsluiten
vanwege spamoverlast, en dat is voor hun en voor ons wel zo prettig
U mag best Windows XP gebruiken, maar dat is op eigen risico. Als uw computer besmet
raakt, is dat uw verantwoordelijkheid, en 'er is gewoon nog geen oplossing voor'
is dus geen geldig excuus.
Misschien was het telefonisch niet goed overgekomen, maar u heeft een laatste waarschuwing
gekregen. Het mag dus niet meer gebeuren dat uw computer besmet raakt en misbruikt
wordt voor het versturen van spam.
Met vriendelijke groet/kind regards,
Dit soort reacties maken me echt woest ik bedoel ik zat heus niet potdicht maar ben wel bezig te onderzoeken en zelf komen ze ook niet met een oplossing aan ofzo .
Dan is zo,n mailtje toch niet teveel gevraagt ??
Ik heb iig geen zin om elke dag maar weer te hopen dat ik nog internet heb dus ik maar overstappen .
Kan je tegenwoordig eigenlijk wel zonder wachttijd overschakelen van providers ?