[PC] Het grote Trackmania Sunrise topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.491 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Afbeeldingslocatie: http://vyperx.student.utwente.nl/sunrise/head_logo3.jpg
Wat is Trackmania Sunrise :?
Trackmania Sunrise is de opvolger van Trackmania, wat zelf weer een vernieuwende versie was van het oldskool Stunts. Net als in Stunts kan je zelf je banen maken en deze met verschillende auto's berijden.

In de TM:S zijn er dit maal 4 gamemodussen. De vertrouwde Race en Puzzle modussen worden nu vergezeld door Platform en een Crazy mode.

Bij de Race mode moet de baan zo snel mogelijk worden volbracht. Dit gebeurt door eerst alle checkpoints aan te doen, waarna de finish opgezocht kan worden. Per baan zijn er 3 (4) medailles te verdienen. De bronze, silver en gold medal leveren elk een bepaald aantal "credits" op. Deze credits kan je vervolgens weer gebruiken om nieuwe baanstukken te kopen. De 4de medaille krijg je als je de baan sneller weet te rijden dan de maker. (Dit levert je, voor zover ik weet, geen extra credits op ten opzichte van de gold medaille.)

Bij de Puzzle mode is het eerst de bedoeling dat je de baan afbouwt, op een zodanige manier dat je een zo snel mogelijke tijd neer kan zetten. Dit afbouwen doe je met vooraf ingestelde baanstukken. Dit kan soms nog best tegenvallen! Ook hierbij vallen weer credits te verdienen met de medailles.

De Platform mode is nieuw ten opzichte van de orginele Trackmania. De bedoeling hierbij is in zo min mogelijk pogingen het einde van de baan te halen. Door de vele jumps en trucs zal dit nog best lastig worden.

Bij de Crazy mode is het de bedoeling om 3 keer achter elkaar een kleine baan te voltooien. Dit moet binnen een tijdlimiet gebeuren, ondanks de verschillende "crazy" obstakels.

Op verschillende sites staan ondertussen (p)reviews:
Welke omgevingen zijn er?
Er zijn 3 omgevingen: Bay, Coast en Island. Elke omgeving heeft slechts 1 type auto waarmee er geracet kan worden. Nieuw is wel de mogelijkheid om op verschillende tijden te spelen, met verschillende belichtingen. Er zijn: Dawn, Day, Dusk en Night.
Wat zijn de systeemeisen voor TM:S ?
Ik ben op dit moment de demo aan het downloaden. Hopenlijk staan daar de systeemeisen in beschreven.
Het is in ieder geval wel zeker dat TM:S hogere systeemeisen heeft dan TM, omdat er uitbreidere banen bij zijn. Het is echter niet zo dat je een state-of-the-art machine nodig hebt.
Vet! Wanneer komt het spel uit ???
Het spel is vanaf 8 april in Europa beschikbaar.
Dan pas? Hebben ze wel een demo om te tijd te doden?
Ja! Er zijn ondertussen 2 demos beschikbaar.
De nieuwste demo te downloaden vanaf de volgende links:Als je de Franstalige demo al hebt gedownload, dan kan je aan deze de Engelse teksten toevoegen met de volgende language pack:
De oudere (Engelstalige) demo werkt alleen voor mensen met een orginele Trackmania CD. Het verschil met de nieuwere demo is dat hierin wél de "Media Tracker" aanwezig is. Met de "Media Tracker" kan je zelf speciale effecten (zoals tekst en lighttrails) toevoegen. Ook de physics van deze demo zijn anders dan in de uiteindelijke versie. De oude demo is beschikbaar vanaf de volgende links:Bij de oudere demo duurt het vrij lang om elk level te laden (afhankelijk van de Shader Quality). Dit kan je oplossen door de patch te installeren:
Screenies! Screenies! Maak me gek!
Hier zijn een paar officiele screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/tmsunrise/assets/lib11435-tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/tmsunrise/assets/lib11445-tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/tmsunrise/assets/lib11439-tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/tmsunrise/assets/lib11433-tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/tmsunrise/assets/lib11375-tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/tmsunrise/assets/lib11249-tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/tmsunrise/assets/lib11247-tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/tmsunrise/assets/lib10791-tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/tmsunrise/assets/lib10793-tn.jpg

Cool... Maare.. Waar kan ik nieuwe tracks vinden?
Op TM-Exchange kan je een hele hoop tracks vinden. Je kan hier zelf ook tracks en replays naartoe uploaden.

Op de site kan je "awards" uitdelen aan tracks, en met snelle tijden kan je in een World Record klassement komen. Hierbij is de WR Rating van de track van belang. Bekende tracks heben een hogere rating, en daarmee een grotere invloed op je ranking in het klassement.

Als mensen in dit forum tracks posten, zou het handig zijn als ze ook de entry van de track op TM-Exchange posten.
Links e.d.

Tips en toevoegingen zijn welkom. Met dank aan DarkJedi voor de inspiratie van deze startpost.

Dan ga ik de nieuwe demo nu maar eens installeren en spelen :p

[ Voor 28% gewijzigd door VyperX op 04-04-2005 14:34 ]

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Verwijderd

Het originele Trackmania was een grappig spelletje, ff zien wat dit allemaal inhoud.(8>

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Leuk dat ze de beta vrij geven aan de mensen die Trackmania gekocht hebben :).

* Jerry pakt zijn Trackmania cd er weer bij :9

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:18
Is dit de huidendaagse PC uitvoering van het vroegere C-64 Racing Destruction Set ??

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

KOEL! :D

Ik vond de TM demo heel koel, de 2e demo ook en heb ook TM aangeschaft toen het uitkwam :) Ik heb me er vele uurtjes mee vermaakt! :) Tis echt een spel dat je gewoon even start, wat in de rondte rijdt/vliegt/over-kopgaat. Je kan het doen wanneer je wil en zo kort of lang als je wil :)

* Okyah gaat de demo van Sunrise downen

:? Ik krijg inene als ik het opstarten wil iets te zien over een beeindigde installatie van Starforce? Daar heb ik niet om gevraagd > moet namelijk nu rebooten :( Bleh, dat gaat nu niet. Nja, later dan maar proberen :P

[ Voor 26% gewijzigd door Okyah op 18-02-2005 09:37 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Er is ondertussen ook al een patch beschikbaar voor het probleem van de lange laadtijden.

Je kan deze downloaden van:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Zeer mooie openings post, en tof dat je een snelle mirror neer zet. Ik heb hem in ieder geval meteen gedownload, en ik ga eens even leuk testen! Lijkt me prachtig dat ze dit keer meer met textures hebben gedaan.

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Vaag, m'n post hier is verdwenen :?

Nja, het gaat ieg FLINK hard :D Met die eerste auto :P
Die tweede wiebelt wel een beetje :P

Maar het loopt allemaal ZEER soepeltjes en ziet er behoorlijk netjes uit :)
Alleen de shading vind ik wat vreemd, als je van een schaduwig gebied naar een licht gebied gaat en andersom. Misschien dat dat nog wel beter wordt met de echte versie :) Verder vind ik dat de camera meer standpunten zou moeten hebben, of dat het beter regelbaar zou moeten zijn. Of mis ik iets? Ik vind ieg maar 3 camerastandpunten en ik wil (zeker met die snelle wagen) graag wat schuiner kijken, zodat ik ook goed kan zien wat er verderop aankomt :P

Maar ik ga prob dit deel ook halen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Okyah schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:59:
...
Verder vind ik dat de camera meer standpunten zou moeten hebben, of dat het beter regelbaar zou moeten zijn. Of mis ik iets? Ik vind ieg maar 3 camerastandpunten en ik wil (zeker met die snelle wagen) graag wat schuiner kijken, zodat ik ook goed kan zien wat er verderop aankomt :P
Je kan met keypad 4 t/m 9 zelf nog een camera standpunt instellen. Eerst kp5 om het te kiezen en daarna zelf aanpassen. (Wijst zichzelf wel na even proberen.)

Heeft iemand ondertussen al een paar leuke banen gemaakt? :) Ben zelf wel een beetje aan het proberen maar nog niet echt fantastische dingen gemaakt. Iemand ook een idee hoe je die "special effects" toevoegd? (Text, taillights, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

VyperX schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:26:
Je kan met keypad 4 t/m 9 zelf nog een camera standpunt instellen. Eerst kp5 om het te kiezen en daarna zelf aanpassen. (Wijst zichzelf wel na even proberen.)
Ja, je kan dan wel een camerapunt instellen, maar als je auto draait, draait de cam niet mee. Althans, dat is mijn ervaring ;) De enige manier waarop je een bruikbare view hebt is met 1, 2 en 3. En geen van allen vind ik ze ideaal... Als ik iets over het hoofd zie, zeg het dan, want ik zou graag een andere view kunnen kiezen/maken :)

Heeft iemand al geprobeerd over het water te skimmen btw? :D Echt grappig, ik deed het net per ongeluk, had geen idee dat het kon :D Ik stuiterde 2 keer, maar dat is me niet nogmaals gelukt. Moet nog even uitzoeken hoe je het effecttief kan doen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Okyah schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:23:
[...]
Ja, je kan dan wel een camerapunt instellen, maar als je auto draait, draait de cam niet mee. Althans, dat is mijn ervaring ;) De enige manier waarop je een bruikbare view hebt is met 1, 2 en 3. En geen van allen vind ik ze ideaal... Als ik iets over het hoofd zie, zeg het dan, want ik zou graag een andere view kunnen kiezen/maken :)
Ja, ik weet wat je bedoelt... Ik zit zelf ook telkens te wisselen tussen 1 en 3... Oh well :)
Heeft iemand al geprobeerd over het water te skimmen btw? :D Echt grappig, ik deed het net per ongeluk, had geen idee dat het kon :D Ik stuiterde 2 keer, maar dat is me niet nogmaals gelukt. Moet nog even uitzoeken hoe je het effecttief kan doen :)
Als je iets van meer dan 450 gaat, dan red je het net om 2 keer te stuiteren (dacht ik). Heb iig wel een baantje waar je het kan proberen (stuiteren that is): link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

:D :D Behoorlijk koele track al! :D Die flip is erg goed uitgekiend :) Alleen je recordtijd laat wat te wensen over :+ Ik deed em net in 45s :P Maar dit spel wordt weer erg leuk volgens mij :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excibular
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27
Toffe demo! Zeker die eerste wagen is erg goed. Die tweede wiebelt mij wat teveel.

Dat camera standpunt is verre van ideaal maar ze hebben nog even de tijd. Voor mijn gevoel is ook het snelheids gevoel minder geworden. Vinden jullie dat ook?

Maar de verslavingsfactor is nog net zo hoog als bij deeltje 1! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ExCibular schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 15:30:
Toffe demo! Zeker die eerste wagen is erg goed. Die tweede wiebelt mij wat teveel.
Dat camera standpunt is verre van ideaal maar ze hebben nog even de tijd. Voor mijn gevoel is ook het snelheids gevoel minder geworden. Vinden jullie dat ook?
Maar de verslavingsfactor is nog net zo hoog als bij deeltje 1! :9~
Wat? :D Die eerste wagen gaat echt heerlijk snel :D ECHT wel veel snelheidsgevoel imo :) Maar die 2e wiebelt idd een beetje te veel... En dan zijn de banen daar niet op berekend, zoals bij de eerste wagen uit het origineel.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Jammer dat ik de eerste trackmania niet heb, want sunrise lijkt me super :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mennuz schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:53:
Jammer dat ik de eerste trackmania niet heb, want sunrise lijkt me super :w
Er komt prob nog wel een demo voor iedereen, maar dit is een beta van de demo, waarbij de "fans" alvast een voorproefje krijgen op de demo :) Het origineel is btw ook heel erg de moeite waard, hoor ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Is de orginele trackmania nog ergens te koop? Ik zie um namelijk nergens meer ligge :?

[ Voor 3% gewijzigd door Pixeldude op 23-02-2005 22:15 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Installeert de demo bij jullie ook de Starforce copy protection? Als die ook in de retail zit is dit weer een game die ik niet koop.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:42:
Installeert de demo bij jullie ook de Starforce copy protection? Als die ook in de retail zit is dit weer een game die ik niet koop.
Yup, die installatie van Starforce was ik ook verbaasd over. Inene kreeg ik de melding dat ik een reboot mocht doen.... Tja, als het me bevalt koop ik het toch wel denk ik :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Bor

Bor

Starforce is nogal omstreden omdat het drivers (hidden) installeert die nogal wat problemen kunnen veroorzaken. Hopelijk zit dit niet in de definitieve versie. Ik heb inmiddels al een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Ok! Er is een echte release date bekend. Het spel zal vanaf 8 april beschikbaar zijn in Europa. Via de site kan je ondertussen al pre-orderen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hmm leuk, maar ik was best snel op trackmania uitgekeken. Ik had er nooit een echt race gevoel bij en het stunt gevoel was ook ver te zoeken. Die 3 levels waar je in kon bouwen hadden in 2 van de 3 gevallen niet eens stunts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
REDFISH schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:21:
Hmm leuk, maar ik was best snel op trackmania uitgekeken. Ik had er nooit een echt race gevoel bij en het stunt gevoel was ook ver te zoeken. Die 3 levels waar je in kon bouwen hadden in 2 van de 3 gevallen niet eens stunts.
Hmmm... volgens mij was dat maar 1 van de 3, maar ok.
Stunts zijn natuurlijk ook wat je er zelf van maakt. Ik ben een keer een track tegengekomen (bij de orginele Trackmania) waarbij je na de start met een paar boosts keihard tegen een rechte wand aan reed, waardoor je een heel eind vloog en daarna netjes op een platform terecht kwam om verder te rijden. Dát zijn de gave stunts :p

Anyway, ik heb zelf ook weer een trackje gemaakt voor Sunrise... Dit keer ook wat gebruik gemaakt van speciale effecten... Naam is niet erg orgineel, maar goed... What's in a name? :)
Spiral track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er al iets bekend over het gebruik van Starforce copy protection in de retail versie? Ik heb namelijk best interesse in dit spel maar als er starforce in zit zal ik hem mooi in de winkel laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

41.22 nu, wat zijn jullie tijden?
Blijft een koele track :D
Die ene sprong aan het end, waar je van quarterpipe naar quarterpipe moet vliegen, daar valt de meeste winst in tijd te halen denk ik. Voor mij dan :P
Die Spiraltrack werkt hier vreemd genoeg niet :? TMS ziet die track gewoon niet staan :?

[ Voor 10% gewijzigd door Okyah op 03-03-2005 11:02 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Okyah schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:02:
[...]

41.22 nu, wat zijn jullie tijden?
Blijft een koele track :D
Die ene sprong aan het end, waar je van quarterpipe naar quarterpipe moet vliegen, daar valt de meeste winst in tijd te halen denk ik. Voor mij dan :P
Die Spiraltrack werkt hier vreemd genoeg niet :? TMS ziet die track gewoon niet staan :?
Naais :) Die van mij is 41.68.. Vind die jumps toch nog best moeilijk :)

Snap niet waarom de andere track het niet wil doen. :? Heb hem zelf ook even getest (downloaden, spelen), maar hij werkte hier goed.

Als andere mensen trouwens al wat coole tracks hebben... Linkjes? _/-\o_

Misschien leuk om ook een keer af te spreken voor multiplayer? Ben wel bereid een servertje te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

40.75 nu :D Beetje bij die 2e sprong gewonnen weer :)

Heb zelf overigens nog niets gebouwd...

Maar bij die Spiraltrack, daar is de naam ook erg wazig... Renamen lost het probleem overigens niet op. Ik heb die track in alle folders gezet, maar het mag niet baten.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Okyah schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:30:
Maar bij die Spiraltrack, daar is de naam ook erg wazig... Renamen lost het probleem overigens niet op. Ik heb die track in alle folders gezet, maar het mag niet baten.
Vaag.... Heb hem nu onder een andere naam opgeslagen en opnieuw gevalideerd... Hoop dat het zo wel werkt: SpiralX

Mijn snelste tijd hierop is 1.10.28 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ligt TrackMania niet ergens in de budget bakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... dus Trackmania Sunrise is n vet spel, en ik wil 't hebbuh. 6 april gaat ie Gold en Digital Jesters distribueert in Europa, maar wie gaat m hier in NL verkopen? weet iemand dat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 01:13:
... dus Trackmania Sunrise is n vet spel, en ik wil 't hebbuh. 6 april gaat ie Gold en Digital Jesters distribueert in Europa, maar wie gaat m hier in NL verkopen? weet iemand dat? :D
Gcshop zal hem wel weer verkopen, het eerste deel is bij hen ook nog steeds leverbaar voor degene die daar naar zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Sempy schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:47:
Gcshop zal hem wel weer verkopen, het eerste deel is bij hen ook nog steeds leverbaar voor degene die daar naar zoeken.
Ja, alleen verkopen ze daar deel 1 voor een woekerprijs. Ik heb er in de winkel €15 voor betaald, zij proberen hem te verkopen voor €32 ofzo... :?

Heb ondertussen ook al een link gevonden van een engelse shop die TM:S voor 17£ had staan (incl shipping): GamesPlanet
(Disclaimer: ben niet verwant aan die site/shop... Gewoon een link die ik ben tegen gekomen.)

Ander nieuws: 15 maart zal de officiële demo worden vrijgegeven. Dan kunnen dus ook mensen zonder Trackmania CD hem spelen. Ook zal in de nieuwe demo de besturing worden verbeterd, waardoor je meer air-control hebt.

Verder kan je hier een uitleg vinden hoe je meer credits kan verkrijgen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Trackmania is gaaf :D kheb alleen maar de demo gespeeld, omdat ik nergens de orginele kon krijgen voor een leuk prijsje. Tis niet echt een game, wat je uren doet namelijk ;) maar wel ozo leuk, als je een klein lannetje houd, om dan even een korte compo te spelen :)

Volgens mij word deze ook wel erg vet :9

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Ik denk dat er nog al wat verwarring bestaat over trackmania: sunrise hier in belgië. Focus is serieus van leer gegaan en wilde voor dit spel een deftige , regionale release politiek voor die landen waar het eerste spel toch iet of wat populair is geworden.

- focus releaset op 6 april in frankrijk, zwitserland en quebec:
http://www.trackmania-lejeu.com/ 10de post

- focus/attoll releast in belgië EN nederland
http://www.atollsoft.be/h...erge=8&soc=01&from=brands
in het frans EN het nederlands (nedarlands is : nederlandse cover + manual + engelse game). Bij de mannen van www.gamevillage.nl kan je zelfs een persconferentie bekijken die in nederland gehouden is op 21 feb. Bewte bewijs dat DJ er hier niets mee te maken heeft..
http://www.gamevillage.nl...php?act=ST&f=166&t=33062& (je moet registreren)

- Digital jesters released in de UK: (8 april) Vele belgische winkels denken dat ze bij digital jesters moeten aankloppen, dit is dus niét waar..
www.trackmaniagame.com

- deep silver, (de mannen van de singles game) releaset in duitsland:29 april.
http://www.deepsilver.de

- Enlight: released trackmania sunrise in juni in de VS,
http://www.enlight.com

Wat de starforce betreft.. die zal er zeker in zitten. Het spel moet toch beveiligd worden ? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info CosmicD ok.... ok..... ik zal je BlaHiTiS noemen voortaan ;).....

Ben als sinds de eerste beta demo van trackmania zwaar verslaafd aan deze meesterlijke game.... Het wil bij mij gewoon niet vervelen :)......

Ik begin toch nu toch te twijfelen waar ik em zal kopen... online in engeland of voor iets meer geld de nederlandse versie.....

Anyway.... tis bijna 15 maart dus eerst maar eens de officiele demo proberen...

btw... voor de mensen die tracks zoeken hebben is er eigenlijk maar 1 plek voor trackmania (zowel voor de originele als voor sunrise).....probeer http://www.tm-exchange.com eens.... duizenden tracks voor de originele trackmania en binnenkort ongetwijfeld ook veel voor sunrise.....

~cC~JayPee

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Yay... Tis 15 maart en een nieuwe speelbare demo is uit.
Ik heb hem op dit moment alleen nog maar in de franstalige versie gezien (te downloaden vanaf http://www.trackmania-lejeu.com/). Ik heb zelf ook een lokale mirror hier.

Trouwens, dé site voor Sunrise tracks is http://sunrise.tm-exchange.com.

offtopic:
Ben jij dezelfde BLaHiTiS van het DJ forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt die franstalige demo gewoon downloaden en hier http://lighteye.whyz.nl/temp/en.rar kun je de engelse vertaling van de beta downloaden. Zet de map neer in x:\installatiedir TM\GameData\Translations waar de map fr ook staat :) en dan nog even met de launcher de engelse taal aanvinken en voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijk om een leuke/goede server te vinden, veelal zijn het banen die of bijna onmogelijk of iig heel moeilijk te halen zijn en de andere keer zijn het banen waar je verdwaalt en nog weer anders zijn de banen waar geen einde aan lijkt te komen en nog weeer anders zijn de banen die zoveel objecten bevatten dat het niet leuk is voor je fps :X

Ik heb ook servers gezien van meer dan 100 spelers :X dat is ook niet leuk voor je fps kan ik uit ervaring vertellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

Toch vond ik deel 1 iets beter eigenlijk. Bij de originele Trackmania had je volgens mij meer controle over de besturing van de auto's. Bij Sunrise ligt de snelheid ook zo onrealistisch hoog (ala Burnout 3) dat het sturen volgens mij niet echt veel uitmaakt. En dat terwijl de banen en auto's juist iets realistischer lijken in Sunrise.. En de omgevingen komen nogal overeen (allemaal rond de zee) integenstelling tot TM1. Maar goed, de graphics zijn wel beter en de platform-mode is een leuke toevoeging.

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Wauw! Zéér verbaasd over dit spel (de demo)

Thuis heb ik toch een redelijk krachtig systeem, en kan het daar moeiteloos op 1600x1200 alle opties op maximum spelen .... en het ziet er verdorie goed uit ...

Maar hier op m'n werk heb ik een Dell GX240 met zo'n rotte Extreme GFX van Intel ... maar het spel draait hier zo soepel als thuis! Weliswaar op 800x600, en alle opties af (ze zijn zelfs niet mogelijk om aan te zetten) !!! Ge-wel-dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ziet er zeer goed uit. Het originele trackmania was al cool, maar de graphics en vooral de sound waren echt heel erg bagger.

*Demo downloadt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

De snelste mirror is die van http://www.fragland.be ... en nooit veel volk op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, hoort het dat het Frans is :(

Ik heb m van één van de mirrors uit de startpost (haalde ik ook m'n volledige snelheid trouwens), maar frans spreek ik niet :( Ik kan bij de config ook alleen maar uit Frans kiezen...

Mooi, die van Fragland is wel Engels.

Helaas is de game onspeelbaar; soms wordt gewoon m'n input niet geregistreerd. Ga ik dus gewoon rechtdoor terwijl ik naar links wil. En als dat nou één keer gebeurde... Maar het gebeurt elke race 10x, en m'n PC voldoet echt wel aan de eisen dus dat is het niet (3200+ @ 2.4GHz, GF6800, 512MB PC3200). Heeft niemand anders deze problemen?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:33:
Hey, hoort het dat het Frans is :(

Ik heb m van één van de mirrors uit de startpost (haalde ik ook m'n volledige snelheid trouwens), maar frans spreek ik niet :( Ik kan bij de config ook alleen maar uit Frans kiezen...
In de startpost staat ook een link naar het Engelstalige language pack. Als je deze op de goede plek uitpakt, dan kan je daarna ook Engels als taal kiezen bij het configureren.

Ik zal de startpost aanpassen, zodat er links staan naar de Engelstalige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:33:

Helaas is de game onspeelbaar; soms wordt gewoon m'n input niet geregistreerd. Ga ik dus gewoon rechtdoor terwijl ik naar links wil. En als dat nou één keer gebeurde... Maar het gebeurt elke race 10x, en m'n PC voldoet echt wel aan de eisen dus dat is het niet (3200+ @ 2.4GHz, GF6800, 512MB PC3200). Heeft niemand anders deze problemen?
Dat probleem had ik zowel met TM als TM:Sunrise. De oplossing is mijn geval is kiezen voor alternatieve input, en wel zo: start Sunrise, druk op knop Configure (dus voor dat je play kiest), druk op knop Advanced, druk op tabblad Inputs en zet 'n vinkje in Alternative method.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BdR schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:26:
Toch vond ik deel 1 iets beter eigenlijk. Bij de originele Trackmania had je volgens mij meer controle over de besturing van de auto's. Bij Sunrise ligt de snelheid ook zo onrealistisch hoog (ala Burnout 3) dat het sturen volgens mij niet echt veel uitmaakt.
Sturen is belangrijker dan ooit! Toegegeven: de snelheid ligt hoog, 'grip' is niet langer het sleutelwoord, maar 'drifting' is het waar het allemaal om draait; 'glijden over het asfalt' als het ware. En als je geen aandacht besteed aan besturing haal je nooit de andere kant van die ene waanzinnige ramp-jump!

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:07
woei net ff de demo gespeeld. Dit is erg leuk :D
Hij is anders dan deel 1 maar ik vind em nu al beter. zit tenminste tempo in nu :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Zelf een baan gemaakt.
Download kan hier
Graag wat reacties, is er trouwens al een hack dat je meer coppers kan krijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door Loev op 17-03-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom upload je je tracks niet naar de sunrise-x-change.

http://sunrise.tm-exchange.com

Kan de hele wereld genieten van je meesterwerkjes.

~cC~ JayPee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

DarkJedi schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:03:
Zelf een baan gemaakt.
Download kan hier
Graag wat reacties, is er trouwens al een hack dat je meer coppers kan krijgen?
Toffe baan, ik heb hem nu op 1.26.59 staan :)
Serieus mijn complimenten, hij is leuk :D

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Sparhawk schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:10:
[...]

Toffe baan, ik heb hem nu op 1.26.59 staan :)
Serieus mijn complimenten, hij is leuk :D
Thx. geen idee of dat snel is. Zelf nog niet genoeg gespeelt om een goeie tijd op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je op de baan 'the right speed' goud kan halen in de demo. Ik moet 20.00 sec halen maar kom niet rapper als 21.10 daar. Veel mogelijkheden zijn er niet na de jump over het water... :'(

Kan niet wachten op het volledig spel. Vind de game nu al beter als deel 1 :P

Edit: nu opeens 18:98 op die baan.. eitje dus 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:34:
Iemand enig idee hoe je op de baan 'the right speed' goud kan halen in de demo. Ik moet 20.00 sec halen maar kom niet rapper als 21.10 daar. Veel mogelijkheden zijn er niet na de jump over het water... :'(

Kan niet wachten op het volledig spel. Vind de game nu al beter als deel 1 :P

Edit: nu opeens 18:98 op die baan.. eitje dus 8)7
Bij die baan moet je de eerste bocht gewoon heel ruim nemen. Daardoor heb je net wat meer snelheid en land je op het land in plaats van net in het water. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal die eerste trackmania nooit vergeten, het legde de basis voor wat nu een successverhaal kan worden. Ik zal toch ook wel meer sunrise spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:34:
Hello,

Ik denk dat er nog al wat verwarring bestaat over trackmania: sunrise hier in belgië. Focus is serieus van leer gegaan en wilde voor dit spel een deftige , regionale release politiek voor die landen waar het eerste spel toch iet of wat populair is geworden.

- focus releaset op 6 april in frankrijk, zwitserland en quebec:
http://www.trackmania-lejeu.com/ 10de post

- focus/attoll releast in belgië EN nederland
http://www.atollsoft.be/h...erge=8&soc=01&from=brands
in het frans EN het nederlands (nedarlands is : nederlandse cover + manual + engelse game). Bij de mannen van www.gamevillage.nl kan je zelfs een persconferentie bekijken die in nederland gehouden is op 21 feb. Bewte bewijs dat DJ er hier niets mee te maken heeft..
http://www.gamevillage.nl...php?act=ST&f=166&t=33062& (je moet registreren)

- Digital jesters released in de UK: (8 april) Vele belgische winkels denken dat ze bij digital jesters moeten aankloppen, dit is dus niét waar..
www.trackmaniagame.com

- deep silver, (de mannen van de singles game) releaset in duitsland:29 april.
http://www.deepsilver.de

- Enlight: released trackmania sunrise in juni in de VS,
http://www.enlight.com

Wat de starforce betreft.. die zal er zeker in zitten. Het spel moet toch beveiligd worden ? :)
BLaHiTiS: nooit geweten dat jij hier op GoT zijn :) Zat met de Beta demo nog tegen jou te racen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12-09 15:56

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Als ik het weer wat rustiger met school heb ga ik weer los op de track editor. Heb me daar bij de vorige trackmania ook zeer goed mee vermaakt. Voor de rest vind ik het echt een dik top spel (van wat ik van de demo heb gespeelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Wie kan mij vertellen hoe je die bocht die schuin tegen een berg op gaat maakt?

Ik heb alle mogelijke bergen gebouwd, maar ik krijg die krengen niet goed... :X

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:49:
[...]

BLaHiTiS: nooit geweten dat jij hier op GoT zijn :) Zat met de Beta demo nog tegen jou te racen :)
LoL, ik heb me zowat overal geregistreerd waar ik mee kon de blijde boodschap van trackmanie sunrise uithangen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osdorp-Dude schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:26:
Wie kan mij vertellen hoe je die bocht die schuin tegen een berg op gaat maakt?

Ik heb alle mogelijke bergen gebouwd, maar ik krijg die krengen niet goed... :X
Bouw eens een berg van 6 blokken op 6 blokken, en zet em er dan tegen, dan doe je de berg errond allemaal weg, dan heb je een idee welke oppervlakte die slope nodig heeft om geplaatst te kunnen worden. Je moet eraan denken dat er altijd een stuk weg aan gekoppeld kan worden.

Als je hem tegen een bergflank zet die breed genoeg is maar als je dan op de befg geen 1 blok kan zetten kan je hem niet plaatsen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Heb met een paar vrienden de demo vandaag online gespeeld heb weer dubbel gelegen! Vet spel! Het speelt ook lekkerder dan de eerste versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:35:
[...]

Bouw eens een berg van 6 blokken op 6 blokken, en zet em er dan tegen, dan doe je de berg errond allemaal weg, dan heb je een idee welke oppervlakte die slope nodig heeft om geplaatst te kunnen worden. Je moet eraan denken dat er altijd een stuk weg aan gekoppeld kan worden.

Als je hem tegen een bergflank zet die breed genoeg is maar als je dan op de befg geen 1 blok kan zetten kan je hem niet plaatsen natuurlijk..
YES, gelukt :D

Tnx, beswel logisch, maar kreeg et niet voor mekaar :o

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
En weer een nieuwe track gemaakt. Is er iemand met de maximale coppers in de demo? Ik heb helaas maar 890 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Leuk spel is dit! Hoewel ik maar niet uit de voeten kom met de track editor, vind ik het spelen van andere tracks echt superleuk!

Ik heb echter een vraagje: Is het mogelijk dit spel windowed te spelen?

[edit]
Okide, wat net niet leek te werken, werkt nu prima:

Gewoon alt+enter doen bij het laden van het spel en tadaa: hij is windowed.

[ Voor 27% gewijzigd door Halfkakkende op 22-03-2005 18:34 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Deze versie vind ik nu al veel verslavender dan de originele Trackmania, mede door de snelheid die er nu echt inzit :)
Kan niet wachten op de final :) weer lekker tracks bouwen. Weer een GoT Trackpack ofzo :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Woei! Ik heb (met creditcard van een huisgenoot) Sunrise al pre-ordered.. Komt wel vanuit de UK, dus 2 daagjes langer wachten, maar goed. :) In de tussentijd vermaak ik me wel met de demo!
(En m'n huiswerk :( )

Anyway, heb ook een leuk trackje gemaakt... De tijd die ik erop heb gezet zal vast makkelijk te verbreken zijn, maar tis nu tijd voor slaap... Enjoy!
LegacyOfX[03]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okide, wat net niet leek te werken, werkt nu prima:

Gewoon alt+enter doen bij het laden van het spel en tadaa: hij is windowed.
en de "full screen" optie unchecken in de advanced setting van de launcher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VyperX schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:50:
Woei! Ik heb (met creditcard van een huisgenoot) Sunrise al pre-ordered.. Komt wel vanuit de UK, dus 2 daagjes langer wachten, maar goed. :) In de tussentijd vermaak ik me wel met de demo!

Anyway, heb ook een leuk trackje gemaakt... De tijd die ik erop heb gezet zal vast makkelijk te verbreken zijn, maar tis nu tijd voor slaap... Enjoy!
LegacyOfX[03]
mannan, trackmania sunrise wordt dus wel deftig geregionaliseerd he :) . Vette belgisch/nederlandse versie met engels spel en nederlandse handleiding :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:24:
[...]

en de "full screen" optie unchecken in de advanced setting van de launcher :)
Hahaha nu voel ik me wel HEEL dom...Ik heb daar serieus 1000 keer overheen gelezen. :'(

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
VyperX schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:50:

LegacyOfX[03]
Geinig mapje, alleen jammer dat je het eerste stuk gewoon doorkan met alleen vooruit gaan.
Doe er dan een bochtje voor, zodat het iig wat lastiger word.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en apropos wie wil kansmaken op toffe wedstrijddagen komt mor beter ff piepen op www.tm-sunrise.com, dit is zeer exclusief nieuws, ik post alles op vrijdag :) nu mag ik spammen zie:) want het is niet voor een persoonlijke site :)

EDIT: mja, ik moet ff w88 met het gedoe :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game vind ik echt top :) dit is vooral leuk op lans, ik was op een lan daar hebben we dat ongeveer 3 uurtjes zitten te spelen ofzo ( de normale versie )
Ook zwaar relax dat je nu online kunt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ik heb de demo ook en het is inderdaad echt een coole game en draait als een trein zeker als je een redelijke cpu hebt. dit is 1 van de game`s die ik mijn lijstje heb staan.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ook wel leuk dat er al zoveel werkende multiplayer servers zijn,
met ook nog redelijke goede circuits.

Heb de demo al een flink aantal uren gespeeld, langer dan dan welke demo dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het overtreft zelfs de ervaring van verslaving die ik had bij the sims.. dat heb ik een paar maanden heel intensief gespeeld, maar dat ging rap over, tm dat blijft maar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel die demo. Doet me denken aan Stunts. Goede tijden :P

Ik heb ook ff een leveltje gemaakt. Alleen rij ik zelf steeds ondersteboven :+
Het was flink puzzelen .. boven de grond zie je bijna niks :D

Hij moet te doen zijn onder de 1:30, maar dan moet ik eerst nog wat oefenen. Lol.

http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/tunnels1.Challenge.Gbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Leuke map, maar 1.30 word erg lastig denk ik.
ff wat upload space vinden dan up ik ff wat van mijn maps :)

sjo :) enjoy, 4 maps van mij
http://www.wastedspace.nl/trackmania/Lord%20pack%2001.rar

[ Voor 31% gewijzigd door LordMithril op 26-03-2005 12:22 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Lord_Mithril schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:18:

Detour is een hele leuke map! M'n complimenten :D

[ Voor 55% gewijzigd door Mesh op 26-03-2005 18:19 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1:30 is dus goed te doen. Alleen had ik geen zin om lang te gaan rijden. De truuk is op de juiste momenten even het gas los en met je kop het plafond bijna raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 18:19:
1:30 is dus goed te doen. Alleen had ik geen zin om lang te gaan rijden. De truuk is op de juiste momenten even het gas los en met je kop het plafond bijna raken.
Afbeeldingslocatie: http://img176.exs.cx/img176/1808/record14hl.th.jpg

Tada :*)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
argh ik kan ook nergens meer gamen zonder herkent te worden.. :D
Net ff eigen servertje gestart, heerlijk om te zien hoe mensjes de weg helemaal kwijt raakten op Wrongway :D
Tip voor die map btw, hij is ook te rijden in de wrongway ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Graag zou ik op de officiële site voor be+nl (www.tm-sunrise.com) een soortement van database aanleggen met sunrise clans die ongetwijfeld binnenkort wel zullen opdagen. Diegenen die het echt menen en aan de fragmag tournooien http://dks.mine.nu/trackmania/index.php willen meedoen, oftewel als individuele player (1vs1 giant cup) oftewel in de team based tournooien (3vs3) mogen hier een berichtje schrijven. Ik zet ze er dan wel op (zodat ik niet als spammer door het leven moet gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Lord_Mithril schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:18:

Hmmm, ik heb ze net op mijn servertje gedaan, maar het publiek was niet erg te spreken over sommige ervan. Vooral "Mountain Challenge" is niet te volgen de eerste keer dat je op de baan terecht komt.

Verder gebruik je redelijk vaak die kleine bochten. Deze halen een redelijk groot deel van de "flow" uit je baan, omdat mensen er voor moeten remmen en/of exact goed aan komen rijden. Wel een uitdaging natuurlijk, maar niet iets om multiplayer te doen.

Anyway, heb natuurlijk zelf ook niet stil gezeten. Zou graag wat commentaar willen op m'n laatste baan... FromTheUnderworld

De tijd hierop is niet erg scherp. Heb hem 1 keer net onder de minuut gehaald. (Maar zat toen niet meer in validate...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
VyperX schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:38:
[...]

Hmmm, ik heb ze net op mijn servertje gedaan, maar het publiek was niet erg te spreken over sommige ervan. Vooral "Mountain Challenge" is niet te volgen de eerste keer dat je op de baan terecht komt.

Verder gebruik je redelijk vaak die kleine bochten. Deze halen een redelijk groot deel van de "flow" uit je baan, omdat mensen er voor moeten remmen en/of exact goed aan komen rijden. Wel een uitdaging natuurlijk, maar niet iets om multiplayer te doen.

Anyway, heb natuurlijk zelf ook niet stil gezeten. Zou graag wat commentaar willen op m'n laatste baan... FromTheUnderworld

De tijd hierop is niet erg scherp. Heb hem 1 keer net onder de minuut gehaald. (Maar zat toen niet meer in validate...)
Had ik inderdaad ook gemerkt jah.
Multiplayer maps moet meer snelheid in zitten, singleplayer kan moeilijker/vrijwel onmogelijk. maar toch thnx voor je comment.. ff jouw map bekijken :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Hey man! Hebben jullie de Ladder ook aan staan online? Das wel vet beter, ik sta op de 2900e plaats ofzo, maar een vriend van me al 300 :S

Degene die de 1e TM nog niet kennen, down de Powerup demo ff. Dat is de patch met tunnels enzo, en met deze demo is ook online te spelen. Uiteraard is deze anders dan Sunrise, zie Topicstart...

Kep 4 banen ofzo gemaakt, ik upload ze wel weer es...

Ben benieuwd hoe de full version van Sunrise dr uitgaat zien...

Ik hoop dat er veel spelers komen, jeminee wat gigantisch veel mensen met de demo online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VyperX schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:38:

Ik vind het geen fijne baan. Het spel moet wel leuk zijn .. je moet hier bij de jumps maar hopen dat je goed door de bochten komt en genoeg snelheid hebt. Er is geen marge. Dat haalt de lol toch wel van het rijden af imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 07:27:
[...]
Ik vind het geen fijne baan. Het spel moet wel leuk zijn .. je moet hier bij de jumps maar hopen dat je goed door de bochten komt en genoeg snelheid hebt. Er is geen marge. Dat haalt de lol toch wel van het rijden af imo.
Hmmm.. Daar heb je wel gelijk in. Ik merkte ook in een multiplayer potje, dat het voor sommige mensen vrijwel onmogelijk is om die eerste jump te maken... :|

Ik heb daarom maar een MP versie van de baan gemaakt :) Bij deze versie is de jump makkelijker geworden en is er een alternatieve weg toegevoegd achter de tweede jump over het water. 8)

Het ontwerp blijft gelijk... Dus je moet nog steeds goed uit de bochten komen wil je de jump kunnen halen. Tsja... Niet alle tracks zijn even gemakkelijk.

Deze MP versie is hier te vinden: FromTheUnderworldMP

[ Voor 9% gewijzigd door VyperX op 30-03-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nu iets beter te doen, maar je zou eens kunnen kijken naar de plaatsing van je accelleer-trajecten. Die stukken weg met gele pijlen er op. Je doet ze vaak net voor een bocht. Dan is de bocht op zich al erg moeilijk te nemen zonder te crashen of snelheid te verliezen door skidding, maar daarna is er vaak te weinig tijd om de auto recht te trekken in het spoor voordat je een jump hebt staan. Het resultaat is vaak dat een auto de sprong te traag neemt, of niet recht en dan langs de baan tolt, of op z'n kop landt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 05:22:
Hij is nu iets beter te doen, maar je zou eens kunnen kijken naar de plaatsing van je accelleer-trajecten. Die stukken weg met gele pijlen er op. Je doet ze vaak net voor een bocht. Dan is de bocht op zich al erg moeilijk te nemen zonder te crashen of snelheid te verliezen door skidding, maar daarna is er vaak te weinig tijd om de auto recht te trekken in het spoor voordat je een jump hebt staan. Het resultaat is vaak dat een auto de sprong te traag neemt, of niet recht en dan langs de baan tolt, of op z'n kop landt.
Ik heb je advies ter harte genomen en een nieuwe baan gemaakt. Bijna alle sprongen zijn makkelijk te doen, hoewel je meer voordeel behaalt als je de sprong goed doet.

Alleen de sprong in het begin kan een _klein_ beetje tricky zijn. Je moet daar de binnenbocht nemen, anders slip je te veel en haal je de sprong net niet. En je moet de sprong redelijk recht nemen, anders bots je op een paar pilaren.

Zoals ik al eerder zei, "Het moet natuurlijk niet te makkelijk zijn." :)

Link: LegacyOfX[06]

Slightly offtopic: Is dit wel een handige plek om tracks te blijven posten? Zou het zelf wel handig/leuk vinden als dat bij het topic kan blijven. :) En ook om tracks van andere mensen te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit wel een geinige baan. Veel vloeiender en sneller. En toch moet je goed opletten met de sprongen. Vooral die laatste .. flink remmen anders zit ik een half eiland verder :D

Wat is de Author tijd eigenlijk?

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/trackmania1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:44:
Ik vind dit wel een geinige baan. Veel vloeiender en sneller. En toch moet je goed opletten met de sprongen. Vooral die laatste .. flink remmen anders zit ik een half eiland verder :D

Wat is de Author tijd eigenlijk?

[afbeelding]
Hehe... naais!
De author tijd staat op 38.62, maar mijn huisgenoot heeft hem ondertussen al op 38.41 gehaald.

Ik heb de track ook geupload naar de TM-Exchange site... Misschien vinden de menser naar er ook wel iets aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een wel een vette game, maar na 5 tracks gespeeld te hebben die je niet kent en gewoon niet lekker rijden is de lol er wel weer van af.

die editor is wel weer erg cool. maar is iemand er al achter of ik ook objecten kan gebruiken die wel in de demo maps zitten maar niet in de editor (loopings, flatgebouwen etc).
oh, en hoe bouw ik een weg over water zonder daar eerst een stuk land voor te moeten aanleggen? ik krijg het niet voor elkaar, maar in 1 van die demo race maps (SkidOrDie geloof ik) hebben ze dat wel voor elkaar gekregen.
en dan mijn laatste vraag, kan ik objecten ook verplaatsen nadat ik ze gezet heb? of moet ik dan deleten en opnieuw plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Mag ik mijn level ook hier posten? Ik heb er ff 2 snel gemaakt. opzich wel grappig.. Ik wil hard commentaar hebben wat wel eerlijk is natuurlijk:P

http://www.geocities.com/elma_illusion2004/ill01.zip
http://www.geocities.com/elma_illusion2004/ill02.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VyperX schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:01:
[...]

Hehe... naais!
De author tijd staat op 38.62, maar mijn huisgenoot heeft hem ondertussen al op 38.41 gehaald.

Ik heb de track ook geupload naar de TM-Exchange site... Misschien vinden de menser naar er ook wel iets aan. :)
38.50 :) http://sunrise.tm-exchang...action=trackshow&id=24987

//edit: moet wel ietsjes sneller kunnen ik ging niet lekker door die bochten :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:11:
...
1. die editor is wel weer erg cool. maar is iemand er al achter of ik ook objecten kan gebruiken die wel in de demo maps zitten maar niet in de editor (loopings, flatgebouwen etc).
2. oh, en hoe bouw ik een weg over water zonder daar eerst een stuk land voor te moeten aanleggen? ik krijg het niet voor elkaar, maar in 1 van die demo race maps (SkidOrDie geloof ik) hebben ze dat wel voor elkaar gekregen.
3. en dan mijn laatste vraag, kan ik objecten ook verplaatsen nadat ik ze gezet heb? of moet ik dan deleten en opnieuw plaatsen?
1. Kan niet. (Editor is beperkt in de demo.)
2. Zie 1.
3. Nope, je moet ze deleten en opnieuw plaatsen.
elma_illusion schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:26:
Mag ik mijn level ook hier posten? Ik heb er ff 2 snel gemaakt. opzich wel grappig.. Ik wil hard commentaar hebben wat wel eerlijk is natuurlijk:P

http://www.geocities.com/elma_illusion2004/ill01.zip
http://www.geocities.com/elma_illusion2004/ill02.zip
Hard commentaar 1: Je hoeft je banen niet te zippen. (Ze zijn minder dan 5kb groot!) ;)
Meer commentaar volgt zodra ik wat tijd heb gehad om ze te spelen...

[ Voor 32% gewijzigd door VyperX op 31-03-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Maddox zijn baan gereden ? hij host meestal een server in Maastricht ( is een vriend van me ) je moet deze zekers es uitproberen ik vind het wel een geinige/redelijk moeilijke baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks VyperX. misschien toch maar volledige game halen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat ik banen niet kan openen in de editor als ik er niet genoeg copper voor heb. Dan kan ik geen routeplanning maken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm .. die van Illusion. Ik heb die 1e baan de 1e keer best goed gereden want ik had je tijd verslagen. Daarna helaas niet meer gelukt die 2e jump goed te maken. Vaag.

Die 2e baan was ff timen maar dit kan er ook wel mee door denk ik.

1e run ooit .. zonder de baan te kennen:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/trackmania2.jpg

Tijd bij een run wat later:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/trackmania3.jpg

2e baan:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/trackmania4.jpg

Tijd:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/trackmania5.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 01:48 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste