[PC] Het grote Trackmania Sunrise topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.485 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Digital Jesters misschien?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 10:56
Anoniem: 115890 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:59:
Ey vyperX had daarstraks jou mappen gespeeld :) iig iemand die VyperX heette erg goede banen met veel snelheid !
Hehe, thanks :)
Ben nog niet iemand anders tegen gekomen met dezelfde nick, dus ik denk wel dat het de mijne waren. :)
nIghtorius schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:16:
mijn tijd op Legacy of X:

tijd: 00:48:13

bewijs: :P
[afbeelding]

gave baan was dat

edit: oh ja.. vergeten
[afbeelding]
Euh... Welke LegacyOfX was dat? :) Ik heb er van 1 t/m 8 gemaakt... (Niet allemaal hier gepost though.) Aan je tijd te zien was het nr 7... (Als je de replay nog hebt, kun je deze bijv. uploaden naar tm-exchange.)

Aangezien ik de komende tijd overdag ergens anders druk zal zijn, ben ik van plan om mijn machine lekker te laten serveren. Natuurlijk mijn eigen tracks en andere bekende tracks, maar als jullie zelf leuke (multiplayer) tracks weten, moet je die hier maar even posten, dan zorg ik dat ze in de queue komen. :)

In de tussentijd...
Afbeeldingslocatie: http://vyperx.student.utwente.nl/sunrisedl/TripleDecker.Challenge.JPG
TripleDecker

Blijf bij deze baan zo veel mogelijk in het midden rijden en probeer zo veel mogelijk vaart te houden. Bij alle jumps moet je proberen zo ver mogelijk te komen.
De baan is in principe helemaal af, maar ik wil nog wat landschap erbij maken, voordat ik hem upload naar tm-exchange.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 16:48

nIghtorius

Poef!

VyperX schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:59:
[...]

Hehe, thanks :)
Ben nog niet iemand anders tegen gekomen met dezelfde nick, dus ik denk wel dat het de mijne waren. :)
[...]

Euh... Welke LegacyOfX was dat? :) Ik heb er van 1 t/m 8 gemaakt... (Niet allemaal hier gepost though.) Aan je tijd te zien was het nr 7... (Als je de replay nog hebt, kun je deze bijv. uploaden naar tm-exchange.)

Aangezien ik de komende tijd overdag ergens anders druk zal zijn, ben ik van plan om mijn machine lekker te laten serveren. Natuurlijk mijn eigen tracks en andere bekende tracks, maar als jullie zelf leuke (multiplayer) tracks weten, moet je die hier maar even posten, dan zorg ik dat ze in de queue komen. :)

In de tussentijd...
[afbeelding]
TripleDecker

Blijf bij deze baan zo veel mogelijk in het midden rijden en probeer zo veel mogelijk vaart te houden. Bij alle jumps moet je proberen zo ver mogelijk te komen.
De baan is in principe helemaal af, maar ik wil nog wat landschap erbij maken, voordat ik hem upload naar tm-exchange.
yep. ik denk dat baan #7 was (bestandsnaam is: LegacyOfX[07].Challenge.Gbx)
heb ook de replay opgeslagen.

LegacyOfX[07] 00:43:13 replay

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 12:32

Shaidar

Hij ligt hier in België vanaf vandaag in de winkel! Ik ga hem zo meteen halen, en morgen heb ik verlof, allright!!! :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Ik heb hem sinds donderdag. Onwijs vet spel en zoveel mogelijkheden!
Erg gaaf dat men online je skin/model ook kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 16:48

nIghtorius

Poef!

niks is leuker om author tijden zitten te attacken :+

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56958/full.jpg

en vervolgens:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56959/full.jpg

en natuurlijk de replay :P

TripleDecker replay time 00:51:24

[ Voor 3% gewijzigd door nIghtorius op 18-04-2005 13:41 ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

nIghtorius schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:40:
niks is leuker om author tijden zitten te attacken :+

[afbeelding]

en vervolgens:

[afbeelding]

en natuurlijk de replay :P

TripleDecker replay time 00:51:24
Ik haal daar 51.13, en denk dat het nog wel wat sneller kan. Onder de 51 moet iig lukken.

Edit: 50.95 nu, en kan nog wel iets sneller, gok zelf dat 50.70 haalbaar is.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 18-04-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 16:01
Mja, ik wilde dit spel gaan kopen want de eerste Trackmania heeft me destijds best wat plezier gebracht. Maar, na het spelen van de demo heb ik besloten het toch maar niet te doen.. Als ik een aantal tracks download, is 80% een vraagtekentje... die kan ik niet spelen omdat ik de demo heb.. oké, dus die haal ik weg.. en van alle tracks die overblijft (zelfs diegene van Nadeo zelf via die trackmania site) kan ik er 1 of 2 spelen omdat bij de rest het spel onherroepelijk crasht? Ik heb m nu al 9 x moeten opstarten om een track proberen te spelen en ben het nu eigenlijk wel zat, zo'n buggy stuk software ga ik m'n geld niet aan besteden. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Anoniem: 37384 schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:29:
[...]Ik haal daar 51.13, en denk dat het nog wel wat sneller kan. Onder de 51 moet iig lukken.

Edit: 50.95 nu, en kan nog wel iets sneller, gok zelf dat 50.70 haalbaar is.
Ik denk dat dat ook wel kan >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/4668ztp0zShm.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
DiSiLLUSiON schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:00:
Mja, ik wilde dit spel gaan kopen want de eerste Trackmania heeft me destijds best wat plezier gebracht. Maar, na het spelen van de demo heb ik besloten het toch maar niet te doen.. Als ik een aantal tracks download, is 80% een vraagtekentje... die kan ik niet spelen omdat ik de demo heb.. oké, dus die haal ik weg.. en van alle tracks die overblijft (zelfs diegene van Nadeo zelf via die trackmania site) kan ik er 1 of 2 spelen omdat bij de rest het spel onherroepelijk crasht? Ik heb m nu al 9 x moeten opstarten om een track proberen te spelen en ben het nu eigenlijk wel zat, zo'n buggy stuk software ga ik m'n geld niet aan besteden. Jammer.
Over die maps... Bij tm-exchange moet je tegenwoordig goed oppassen dat je wel demo-maps download. Bij de details van de track moet dus staan: TM Sunrise, Demo.

Je kan ook gewoon zoeken naar allerlei demo tracks, door dit bij de search aan te geven.
Hier dus:
Afbeeldingslocatie: http://vyperx.student.utwente.nl/trackmania/exchange.JPG

Waar de crashes aan liggen zou ik niet direct weten. Misschien aan de drivers van je videokaart? Anders kan je ook proberen om de quality van de graphics wat omlaag te zetten.

Persoonlijk ga ik het spel wel kopen. (Sterker nog, ik zit op dit moment te wachten dat GCshop door krijgt dat ik het geld naar ze heb overgemaakt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 06-07 19:10

smallboy

N/A

Het is zeker geen buggy software. Ik denk dat het probleem meer bij jezelf ligt. Ik speel de volledige versie al een weekje en die werkt perfect.

Misschien probeer je idd tracks voor de volledige versie zoals al gezegd is.

Btw, gcshop heeft um voor 33,50 en play.com voor 28,99. Beter dan 44 euro wat ie in gewone winkels waarschijnlijk zal kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_L
  • Niet online

A_L

Die crash krijg je inderdaad als je een niet demo-track probeert te laden. Dan krijg je zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.solcon.nl/arnout.lok/sr-d.gif
Verder heb ik absoluut geen problemen met de stabiliteit van de demo en denk dat ik het spel ook ga aanschaffen.

Als ik ook nog even mag spammen met 2 tracks die ik gemaakt heb?! >:)
double O
going down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89946

Ik heb zelf ook maar een map voor de demo in elkaar gezet hier te downloaden :
http://www.weuploadhere.c...mp_and_race.Challenge.Gbx

Commentaar is welkom voor verbeteringen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Anoniem: 89946 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:17:
Ik heb zelf ook maar een map voor de demo in elkaar gezet hier te downloaden :
http://www.weuploadhere.c...mp_and_race.Challenge.Gbx

Commentaar is welkom voor verbeteringen :9
Ik heb hem ff gespeeld:

- Je validate time is best langzaam
- Een jump net na een bocht is best rot, ik zou er ff een recht stukje tussen doen
- Verder vind ik um wel aardig
- mijn record tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/4668XmhtSZWY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat er een jump is na een bocht heb ik juist gedaan om de moeilijkheids graad een beetje op te krikken en het is een map die in 15 min gemaakt is dus echt veel tijd om een snelle tijd neer te zetten had ik niet heb je verde nog tips om te verbeteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

Anoniem: 89946 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:51:
Dat er een jump is na een bocht heb ik juist gedaan om de moeilijkheids graad een beetje op te krikken en het is een map die in 15 min gemaakt is dus echt veel tijd om een snelle tijd neer te zetten had ik niet heb je verder nog tips om te verbeteren ?
Is het de bedoeling dat je het begin beter kunt nemen door een klein tikje naar rechts of links te rijden?
De laatste sprong gaat vaak heel krom doordat je stuitert op dat schans-blok.
Verder istie wel ok :)

Afbeeldingslocatie: http://img69.echo.cx/img69/4694/jumprace4vi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Njah midden is beter zover ik zie mijn beste tijd tot nu toe is 53.5 maar gister reed ik online en toen had iemand 53.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Laatst online: 09-07 16:08
De schuld aan het spel geven is erg populair lijkt me. Makkelijk, dan hoef je niet te zoeken waar het probleem ligt :P

Ik zou eens kijken of je niet een beetje hebt zitten overclocken? Heb je wat zitten veranderen aan de files van het spel? Weet je zeker dat je demo tracks aan het spelen bent?

Je bent iig de eerste die hierover wat zegt, zelfs op de TM forums staat er nix over. Ik heb er iig geen problemen mee.

O, en nog maar 20 punten of zo tot de top 100 :D ([CDD]Chromed)

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57100

Crashen heb ik hier ook VEEL gehad. Kon het eerst niet goed verklaren, totdat ik de videoinstellingen bij geavanceerd weer wat terug ging schroeven. (antialiasing van 6x naar 2x)
Waarschijnlijk niet goed uitgewerkt in demo want vidkaart + drivers zijn in orde :P

Dat terug zetten van AA bleek te werken, daarna namelijk niet 1 crash meer gehad _/-\o_

Zie trouwens inderdaad een aantal namen hier die me bekend voorkomen, das echt grappig :D
ik speel als [T7T]Crusher, heb soms zelf server draaien onder "netherlands-nunspeet"
Speel wel op de wimmel-server(s) en van vyperx onder andere.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 57100 op 22-04-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

Anoniem: 57100 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 20:41:
[...]

Crashen heb ik hier ook VEEL gehad.
Ik ook, maar alleen als ik tracks van het hele spel bij de demo ging zetten en dat ging uitproberen :P. (en toch veel crashes, ik ben hardnekkig qua game-tweaks ( Unreal tournament is wat dat betreft heilig, net als Revolt :) ) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-07 13:09

Wimmel

Hello

Anoniem: 57100 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 20:41:
...
Speel wel op de wimmel-server(s) en van vyperx onder andere.
Leuk dat hier zoveel bekenden blijken rond te hangen. Helaas zal ik wat minder hosten met de demo omdat ik de full versie binnen heb :9~

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142019

Ik heb vandaag de volle versie gehaald van Sunrise, en ik denk dat de familie me volgende week pas weerziet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Laatst online: 09-07 16:08
Wimmel schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:30:
[...]

Leuk dat hier zoveel bekenden blijken rond te hangen. Helaas zal ik wat minder hosten met de demo omdat ik de full versie binnen heb :9~
Wimmel 4tw

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Wimmel zit ik ook op, echt zeer goede en leuke maps draait die server _/-\o_

Gisteren de full versie ontvangen. Aantal internetservers is minder dan bij de demo versie, ook die andere racemodes vallen me een beetje tegen.

Demo versie is nogsteeds top gewoon! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

Wimmel schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:30:
[...]

wanneer ga je een server hosten van de full versie want jouw server was toch wel een van de beste _/-\o_
op dit moment zijn er nogal weinig goeie servers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hm, aangezien ik al jaren op deze game heb zitten wachten, ga ik hem ook maar eens bestellen. Is GCShop nog steeds de goedkoopste? Of zijn dr nog andere zaken die hem voor dezelfde/goedkopere prijs aanbieden? Heb namelijk deze maand al een stuk of 4 games gekocht :|

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Play.com voor 29 euro incl. verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91709

Anoniem: 91635 schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:30:
Play.com voor 29 euro incl. verzendkosten
Als alle spellen nou voor deze prijs zouden weggaan, zou ik toch wat meer spelen gaan kopen.... >:)
Dit is namelijk een redelijke prijs voor een uitstekend spel.

Heb trouwens de demo vrijdag gedownload, en heb ondertussen al +/- 10 uur zitten spelen. ERG verslavend, vooral de multiplayer onderdeel. (speel als 2fst4u)

Ik denk dat ik deze ga bestellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 91709 op 25-04-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er ook een site voor custom auto's net als tm exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hoe maak je kleuren in je naam ?
als iemand nog een mooie auto nodig heeft: http://www.bugalood.be/ru...f=1&t=621&st=0#entry13802
Afbeeldingslocatie: http://perso.wanadoo.fr/desperadjo/TM/TT/TTDTM02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Anoniem: 103718 schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:02:
wanneer ga je een server hosten van de full versie want jouw server was toch wel een van de beste _/-\o_
op dit moment zijn er nogal weinig goeie servers :/
Probleem met hosten van de full-version is dat ik dan 2 cd's nodig heb. Op zolder staat een dedicated servertje, maar dan zou ik zelf niet mee kunnen doen. Hosten op mijn eigen systeem is niet zo handig omdat ik niet de gehele dag aan het spelen ben. En ondanks dat ik mijn versie voor 29 euro bij play.com vandaan heb, vind ik nog een keer 29 euro een beetje te gek om alleen maar te kunnen hosten.

Ik heb uit de TM-fora wel begrepen dat er behoefte is aan een dedicated server applicatie en dat Nadeo er niet onwelwillend tegenover staat. Het heeft vooralsnog echter geen prioriteit.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

Bij de vorige versie van TM kon je gewoon opstarten met cd en hem daarna eruit halen (zo speelde ik wel ns over mijn eigen netwerk).

Misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

smallboy schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:16:
Bij de vorige versie van TM kon je gewoon opstarten met cd en hem daarna eruit halen (zo speelde ik wel ns over mijn eigen netwerk).

Misschien een optie?
Nee helaas, je kunt hem wel 2x opstarten, maar je kunt maar 1 keer met dezelfde key on-line.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

Wimmel schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:43:
[...]

Nee helaas, je kunt hem wel 2x opstarten, maar je kunt maar 1 keer met dezelfde key on-line.
Hmm stom dat vergat ik helemaal. Je zult er dan idd 2 moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Nee hoor, daar is een oplossing voor:

Installeer en start op de server PC TM Sunrise, maak verbinding en creer een server.

Installeer en start op de 2e PC Trackmania Sunrise, kies Multiplayer->LAN en Join game ;)

Je kunt nu geen ladder doen maar wel mee spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

Das handig :D
'k Ging er niet vanuit dat dat zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Anoniem: 103718 schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:22:
en hoe maak je kleuren in je naam ?
als iemand nog een mooie auto nodig heeft: http://www.bugalood.be/ru...f=1&t=621&st=0#entry13802
[afbeelding]
Hoe kan je een bestaande auto vervangen dan met deze model ?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 20:45

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Dit spel is best wel vet. Ik heb het gister ongeveer 10 uur gespeeld op mn eigen server 8)7 (De demo. Het hele spel ga ik binnenkort maar eens bestellen)

btw. mijn nick is The Horrorist

[ Voor 20% gewijzigd door Rhannie op 02-05-2005 10:15 ]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ben ik nou zo achterlijk of is dit spel best moeilijk...? Ik heb 'm vanmiddag gekocht en het is allemaal ZEER verslavend! Dikke pret (na een paar weken GTR... ;))

Maar hier en daar vraag ik me toch echt af of ik het allemaal wel haal... En ik ben nog maar net begonnen! De puzzellevels haal ik wel in zilver maar goud is al te moeilijk (van het eerste level heb ik de tweede wel goud, de eerste en derde komt ik niet verder dan zilver). Onmogelijk om de gouden tijd te halen, lijkt het wel!

Ik zit nu vast (ja, niet te geloven) in het Oldskool platform level (is nog maar de derde of zo!!!). Ten eerste val ik bij de tweede sprong constant in het water: de enige oplossing is bewust botsen tegen de paal op dat platform (moet je een hoop mazzel hebben). En de laatste sprong... onmogelijk! Klierige is dat je ONDER de finish door moet! Maar wat ik ook doe, ik vlieg er OF overheen OF ik haal het platform helemaal niet! Ik heb haast een walkthrough nodig... Valt echt niet mee, in ieder geval...

Spijtige vind ik overigens wel dat de view zo nu en dan automatisch verspringt naar de bumperview (als je over de kop gaat bijvoorbeeld: is daar niets aan te doen?) en dat je coppers moet verdienen voordat je zelf wat leuke banen kunt maken. Ik dacht dat m'n kids dat wel leuk zouden vinden om te doen, maar als je eerst allemaal geld moet verdienen... Pfff...

Maar... los daarvan: het is wel HEEL verslavend! Als ik alleen maar door die eerste levels heen kon komen... (Alhoewel... het zal daarna eerder moeilijker dan makkelijker worden! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142050

ik heb nu alle solo races/challenge op gold en dan heb ik 6645 coppers :P maar is niet genoeg :/
en cups ga ik niet op gold doen dat is gekken werk, geeft ook geen coppers volgens mij

ik vind wel tegen vallen moet goeie tracks die online gedaan worden in full

voor wimmel:
als je server draait heb je de cd niet meer nodig
en dan gebruik je zelf gewoon een demo key(uit je Default.SystemConfig.Gbx van demo)
kan je niet online maar wel via lan op je server (ik zouw niet 2keer 1key gebruiken)
ook zouw ff backups maken

edit: volgen laatste berekeningen is een bronse cup 40coppers, zilver60, gold80 dus heb nog wat te doen :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 142050 op 08-05-2005 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb het spel net gekocht en zag dat ik de resolutie niet hoger kan zetten dan 1280x960.
De ideale resolutie voor mijn tft is echter 1280x1024 :(
Is er een manier om hem hier toch op te krijgen?

[ Voor 90% gewijzigd door melly op 13-05-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-07 12:08

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

melly schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:08:
Ik heb het spel net gekocht en zag dat ik de resolutie niet hoger kan zetten dan 1280x960.
De ideale resolutie voor mijn tft is echter 1280x1024 :(
Is er een manier om hem hier toch op te krijgen?
Jep, onder de resolutie kun je de display ratio op < 4:3 zetten.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
General_Failure schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 23:59:
[...]

Jep, onder de resolutie kun je de display ratio op < 4:3 zetten.
Lol...je hebt gelijk :)
Vreemd gedaan,maar het is opgelost...thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Die wimmel2 server op de demo is zekers goed :D

Maar de full versie, kun je dan mappen maken en deze in de demo pleuren of gaat dat niet ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Laatst online: 03-02 18:55
Nee, maar andersom wel. Je kunt je demomapjes dus gewoon in de full-versie spelen...

Het wordt steeds maffer online: rijdende schepen ( http://www.digitaljesters...c701b725edb3b5ad1&t=10211 ) en maffe toeters zoals de yeehaaw toeter...

Ach uiteindelijk gaat het om racen :P

Horrorist: kep je al Online gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123782

Ik speel ook de demo online, en wil graag hele grote banen bouwen.

Sommige servers, zoals blackshark hebben hele grote maps die meer dan 1000coppers vragen, is er een bestand aan te passen waarin dit staat?

Ook hebben sommige online maps van die borden waarop staat welke kant je op moet.. maar hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_L
  • Niet online

A_L

Je kunt de borden als volgt aanpassen:
-plaats een bord
-klik op de verfemmer rechts-onder (change the skin of the current block)
-klik weer op het bord
-Je kunt nu een aantal kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Is er al iets van een copper hack voor de demo? Ik red het niet met 950 coppers :D.

Met google al wel een copper hack voor de volledige versie gevonden, maar die werkt bij mij niet in de demo.

Edit: Of het restarten, of het verwijderen van de starforce drivers heeft ervoor gezorgd dat het wel werkt. Fijn 7800 coppers :P.

[ Voor 20% gewijzigd door dr snuggles op 22-05-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07 09:20
Niet om het een of ander maar ik beschik nu alleen nog over de demo :D Maar wij hebben echt al dikke lol met dit spel.

Na het werk en soms heel soms tijdens het werk spelen wij de demo op een demosysteem bij Paradigit in de winkel. En het is en blijft echt superleuk om maar te blijven verbeteren :) Nu zijn we weer druk in de weer met de track Air Control. Een collega van mij kwam op de 1.02.29 of iets in die richting, dus daar gingen ze onder, en wel naar de 1.01.78 ofzo, en weer een collega ging daaronder! met 1.01.61 ( natuurlijk weer ofzo :D ) Toen ik vanavond na het werk nog probeerde kwam ik niet verder dan 1.02.05. Maar ik wist dat ik beter kon want ik kon thuis voor de eerste checkpoint al 1.07 inlopen op de ghost car.

Nu is het me zelfs gelukt om jawel!!! Tromgeroffel!!! 59.31 te rijden :D:D:D :P

Iemand die dit beter kan?

Helaas kan ik de replay niet tonen, omdat de demo deze volgens mij wel opslaat ofzo, maar ik kan em niet vinden in de replay dir, verder weet ik ook niet WAAR ik ze af kan spelen. Maar wat een wijs spel man :P Zal zo even screentje plaatsen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.onderdegrond.nl/Air%20Control%2059.31.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door orange.x op 23-05-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47676

Bij deze mijn donatie.... http://vno.webaddict.nl/VNO1.Challenge.Gbx jammer dat ik niet meer kan bouwen... mijn coppers zijn op :S
Speel alleen nog de demo, als ik hem hier goedkoop in de winkel zie wellicht dat ik hem wel koop. Ben erg benieuwd naar de andere opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouriVLD
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-03 16:10
Dit spel is zo gek niet normaal. _/-\o_ _/-\o_
Heb de demo nu ongeveer een week en ben al een paar keer 1e geweest :7 en met de ladder gaat het ook aardig. :*) :*)

Ik zit meestal in de server van VyperX ( complimenten voor al die mooie en leuke banen ).
Dus als een keer tegen mij wilt komen racen moet je effe bij zijn server kijken.

Ik denk wel dat ik de hele versie binnen kort ga halen in de winkel :9

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123782

Eindelijk heb ik de copperhack voor de demo gevonden ;)

De download is zeer traag, maar het is gelukkig maar 370kb

http://skubidou.free.fr/T...e/Coppers/CoppersDemo.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
YouriVLD schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:10:
[...]
Ik zit meestal in de server van VyperX ( complimenten voor al die mooie en leuke banen ).
Dus als een keer tegen mij wilt komen racen moet je effe bij zijn server kijken.

Ik denk wel dat ik de hele versie binnen kort ga halen in de winkel :9
Hehe, thanks! :*)

Ik probeer m'n server doordeweeks om de andere dag aan te zetten, en in het weekend. Kan helaas niet 24/7 vanwege datalimiet. Misschien toch maar eens vragen voor een uitzondering bij die mensjes daar... (Utwente heeft een datalimiet van 15 GB upload naar extern, per 7 dagen. Server met 16 mensen trekt ongeveer 200 mb per uur.)
Server zal vanavond wel weer online gaan.

Hebben jullie trouwens nog favoriete banen voor multiplayer? Ik heb nu zelf een redelijk vast lijstje:(De tracks met een * erachter, heb ik zelf gemaakt.)

Als jullie nog suggesties hebben, hoor ik deze graag. Persoonlijk vind ik de tracks van Panis niet altijd handig/leuk om met multiplayer te spelen, omdat er tegenwoordig wat meer beginners op demo servers zijn te vinden. (De meeste pro's zitten ondertussen al op gewone servers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Even een kickje met nieuws uit de franse fora

Nadeo heeft officieel aangekondigd dat er in november een GRATIS addon uitkomt voor TMSunrise : TMSExtreme. Ook zal rond die tijd de nieuwste addon voor TMOriginal beschikbaar komen. Het verhaal gaat dat deze zal zijn gebaseerd op de TMS-engine, dus TMO zal er nog gelikter uit gaan zien. Voor de mensen die wel hebben opgelet tijdens de lessen Frans
http://www.trackmania-lej...s=0&postorder=asc&start=0
Engelstalige info zal binnen enkele weken beschikbaar zijn.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wimmel/trackmania/tmsxk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wimmel/trackmania/tmsxk2.jpg

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

ziet er gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Geflipt komt beter in de buurt :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-07 11:51

DeluxZ

Livin' the good life

dit spel is echt zo vet :9 en die Extreme ziet er echt cool uit :9~

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_L
  • Niet online

A_L

Voor de mensen die niet hebben opgelet tijdens de lessen Frans:
http://sunrise.tm-exchang...tion=threadshow&id=105826

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-07 16:17
Ik heb net Trackmania gekocht. Nadat ik een paar tracks gespeeld heb, reset mijn computer gewoon uit zichzelf... Ik heb een radeon 9800xt kaart, en daarvan is dit probleem al bekend bij de makers en bij ati. Echter zegt ATI met de nieuwste Catalyst drivers het opgelost te hebben, maar dit is dus niet zo...

Iemand een oplossing, want dit is natuurlijk heel erg vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Dat had een vriend van mij ook en bij hem hielp het om de drivers te installeren die op de bijgeleverde CD van de videokaart stonden (hij heeft een Radeon 9800 pro).

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Paddixx schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 23:18:
Dat had een vriend van mij ook en bij hem hielp het om de drivers te installeren die op de bijgeleverde CD van de videokaart stonden (hij heeft een Radeon 9800 pro).
Dat zal best allemaal werken, maar dan lever ik dus een hoop performance in. En dat voor zo'n spel best jammer. Zeker als je weet dat bij de laatste driver-updates van ATI de performance van mijn 9800XT gemiddeld met 45% gestegen is...

Dan ga ik dus niet meer terug, en zal ik dan denk ik maar moeten wachten op een nieuwe update van ATI :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Heb je anders misschien de Catalyst 5.5 of 5.6 drivers geïnstalleerd? Want met die drivers had ik ook het probleem dat 'ie na een paar tracks gereden te hebben spontaan rebootte (Radeon 9800se). Bij mij hielp het om de Omega Catalyst 2.6.25a drivers (gebaseerd op Catalyst 5.4) te installeren.

[ Voor 2% gewijzigd door Rhannie op 19-07-2005 09:04 . Reden: tiepvaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb de laatste nieuwe (Catalyst 5.7) geinstalleerd. Maar helaas ook bij deze blijft het probleem. En wat ik al zei ga ik niet de omega drivers installeren, aangezien deze een heel stuk minder performance geven :S

Eg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Dit hoeft dus niet alleen aan de vga-drivers te liggen, het kan ook zo zijn dat bijv. je chipset-drivers niet lekker draaien door je updated vga-drivers. Probeer dan anders even andere chipset-drivers.
Draaien de Omegadrivers bij jou niet goed of bedoel je dat in het algemeen?

edit: ook wel handig om te weten; hoe warm wordt je cpu/gpu en welke voeding heb je er in zitten?

[ Voor 17% gewijzigd door Xadeon op 19-07-2005 10:45 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

TranceSetter schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:35:
Ik heb de laatste nieuwe (Catalyst 5.7) geinstalleerd. Maar helaas ook bij deze blijft het probleem. En wat ik al zei ga ik niet de omega drivers installeren, aangezien deze een heel stuk minder performance geven :S

Eg jammer...
Bij de originele Trackmania had ik dat probleem ook. En de oplossing was om de Shader op 1.1 te zetten. Dit kan je doen door custom te kiezen als video-modus :).

* Jerry is nu een beetje gaar van vakantie dus ik zal het morgen voor de zekerheid nog even nakijken (en wat duidelijker omschrijven).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Xadeon schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:42:
Dit hoeft dus niet alleen aan de vga-drivers te liggen, het kan ook zo zijn dat bijv. je chipset-drivers niet lekker draaien door je updated vga-drivers. Probeer dan anders even andere chipset-drivers.
Draaien de Omegadrivers bij jou niet goed of bedoel je dat in het algemeen?

edit: ook wel handig om te weten; hoe warm wordt je cpu/gpu en welke voeding heb je er in zitten?
Ik heb andere chipset drivers geprobeerd, maar niets helpte.

Over die omega-drivers: Ik bedoel het in het algemeen, maar als ik naar m'n eigen systeem kijk, dan draait 3Dmark05 op 3300 punten mét catalyst en 2900 met omega drivers. Dus daar zit een groot verschil in.

Verder zijn de temps van mijn systeem: cpu 36 graden, case 39 graden, videokaart 54 graden...
Voeding is een Yesico FL-420 Voeding (420 Watt). Echter weet ik dat deze niet goed meer werkt, en gaat deze terug voor RMA. Echter wel gek dat dit alleen bij TrackMania gebeurt en niet bij andere zware spellen zoals Far Cry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ik heb het even nagekeken en je moet eerst op Configure klikken bij de launcher.
Dan krijg je een scherm met de video instellingen daar moet je de graphics quality op: Custom zetten. Daarna op Advanced klikken.
En dan moet je de Shader Quality op PC2 zetten. Vergeet niet op Save te klikken in het Configuration scherm (1 scherm terug).

Hopelijk werkt het nu :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 27-05 16:01
Weet er al iemand of het mogelijk is Sunrise te installeren zonder die beveiliging (ivm de onstabiele drivers die mee-geinstalleerd worden)? Ik heb het spel namelijk gekocht maar krijg op geen enkele manier het spel aan de praat zonder dat deze pc (of mijn andere) instabiel wordt / spontaan bsod's gaat geven... Anders wacht ik nog wel een tijdje.

(ter verduidelijking: ik zoek niet naar details, als iemand weet dat het mogelijk is dan vind ik dat zelf wel uit ofcourse -- maar het googlen levert weinig nieuws op als een paar maanden geleden vrees ik)

[ Voor 24% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 21-07-2005 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

DiSiLLUSiON schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 01:48:
Weet er al iemand of het mogelijk is Sunrise te installeren zonder die beveiliging (ivm de onstabiele drivers die mee-geinstalleerd worden)? Ik heb het spel namelijk gekocht maar krijg op geen enkele manier het spel aan de praat zonder dat deze pc (of mijn andere) instabiel wordt / spontaan bsod's gaat geven... Anders wacht ik nog wel een tijdje.

(ter verduidelijking: ik zoek niet naar details, als iemand weet dat het mogelijk is dan vind ik dat zelf wel uit ofcourse -- maar het googlen levert weinig nieuws op als een paar maanden geleden vrees ik)
Wat voor drivers worden er volgens jou geinstalleerd dan? Want woor zover ik weet worden er helemaal geen drivers meegeinstalleerd met Sunrise. :?

Dit klinkt meer als een probleem met brakke drivers van de vidkaart of de chipset oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Paddixx schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 07:52:
[...]

Wat voor drivers worden er volgens jou geinstalleerd dan? Want woor zover ik weet worden er helemaal geen drivers meegeinstalleerd met Sunrise. :?

Dit klinkt meer als een probleem met brakke drivers van de vidkaart of de chipset oid...
Dat is niet helemaal waar... Bij de installatie van Trackmania Sunrise worden "Starforce" drivers geinstalleerd. Die maken deel uit van de kopieer beveiliging. (Een vrij goede beveiliging, aangezien deze gebruik maakt van de materiaaleigenschappen van de CD. Onmogelijk om te faken... Maar vereist wel een speciale driver.)

Of er een manier is om het spel zonder deze beveiliging te spelen weet ik niet... Ik zou het zelf ook graag willen, omdat er geen Starforce drivers zijn voor Windows XP x64 (mijn nieuwe PC). :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Lekkere loze beveiliging dan... Aangezien je je CD na de CD check er gewoon uit kan halen en het spel op een andere PC ook op kan starten, zonder dat je je CD ooit weer terug moet stoppen in de eerste PC (tenzij je het spel afsluit) :P

offtopic:
Wel handig voor LANs trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Er zit _ook_ nog een CD key aan vast, remember? :)

Op het internet kan je in ieder geval niet met dezelfde key op een server... Weet niet zeker of dat op LAN ook zo is... (Gok van wel, eerlijk gezegd.)

Maar voor een LAN party is de demo al gaaf genoeg. :) Zeker als iemand al een selectie aan tracks heeft gemaakt/meegenomen. :)
* VyperX moet ook maar weer een keer een party-tje organiseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Op LAN kan het wel, want ik zat laatst met 12 man op een LAN en we hadden met z'n allen dezelfde key en dat was ook gewoon speelbaar :P

Je kan ook met 12 man op het internet spelen op 1 key. Dan moet 1 iemand een server maken via het internet en dan kan de rest de server joinen via LAN. Dan heb je maar 1 key nodig. Alleen kunnen de mensen die via LAN zijn gejoined niet met de official mode mee doen...

Btw, check mijn nieuwste track eens: http://sunrise.tm-exchang...ction=trackshow&id=166546 :P

offtopic:
Misschien een keer een Trackmania LAN organiseren oid? Dat zou in ieder geval wel hip zijn :P

[ Voor 12% gewijzigd door Rhannie op 22-07-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

mn trackmania demo houdt er mee op als ik een gedownloadde track wil spelen, is dit een bekend probleem? Heb m niet gezien in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Waarschijnlijk probeer je dan een track voor de volledige versie te spelen met de demo, want dan houdt het spel er inderdaad mee op als je een track laadt. Op TMX kan je ook zoeken naar demo tracks, die doen het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Paddixx schreef op zondag 31 juli 2005 @ 21:17:
Waarschijnlijk probeer je dan een track voor de volledige versie te spelen met de demo, want dan houdt het spel er inderdaad mee op als je een track laadt. Op TMX kan je ook zoeken naar demo tracks, die doen het wel.
hartelijk dank! ik ga ff kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
Voor degenen die de demo spelen en het spel nog te duur vinden: TrackMania Sunrise is nu deal van de week bij shop.game.net voor £7.94 (£4.99 + £2.95 verzendkosten). Dit is ongeveer 12,20 euro. Enige nadeel is dat je een creditcard nodig hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Big Will op 09-09-2005 17:45 ]

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Big Will schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:43:
Voor degenen die de demo spelen en het spel nog te duur vinden: TrackMania Sunrise is nu deal van de week bij shop.game.net voor £7.94 (£4.99 + £2.95 verzendkosten). Dit is ongeveer 12,20 euro. Enige nadeel is dat je een creditcard nodig hebt.
dank voor de link. Dat ga ik wel doen denk ik :)

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-07 15:21

Hachy

Laadpas Nerd

Besteld... thanx!

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18356

Zit de game nu een tijdje te doen maar moet voor het unlocken een 1 bronze cups hebben. Iemand enig idee wat dat is, heb bij alle vorige races brons en zilver behaald en nog wat goud ook. Maar zie nergens wat een bronze cups is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Anoniem: 18356 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:21:
Zit de game nu een tijdje te doen maar moet voor het unlocken een 1 bronze cups hebben. Iemand enig idee wat dat is, heb bij alle vorige races brons en zilver behaald en nog wat goud ook. Maar zie nergens wat een bronze cups is???
Als je een overzicht hebt van de races dan zie je onderin "... cup" staan. Die kan je doen als je alle races in een bepaald onderdeel hebt gedaan.
Het is een soort toernooi waar je alle races nog een keer moet doen, maar deze keer moet je de race in 1x op brons/zilver/goud halen (ligt aan de moeilijkheidsgraad ;)).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dit spel owned hard, jammer dat er nooit nederlandse servers zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Er zijn vaak genoeg NL servers, zoals die van OTMB:Wimmel, OTMB:GanjaRider en die van mij (YTMBHorrorist).

Ook joinen er vaak een hoop Nederlanders als je zelf een server maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
FiXeR.nl schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:12:
Dit spel owned hard, jammer dat er nooit nederlandse servers zijn!
Heb je het dan over demo servers of full-game servers? :)
Ik draai namelijk al tijden een demo server, met een hoop populaire maps. Zie sommige mensen ook regelmatig terug komen.
Ik heb met de full-game nog niet zo veel online gespeeld, voornamlijk omdat ik bijna altijd aan het hosten ben. (Oh, en omdat op mijn andere 64bit windows machine TM:S niet wil draaien :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18356

Baalt.... net de laatste race-races unlocked in trackmania en dat zijn me een stel (Censuur) banen.. valt me even mega tegen zeg... Op deze manier werkt de game niet echt meer mee aan uitdagend te zijn maar heb ik zin het zo in de prullenbak te gooien.

Nu ff de platform/puzzle en crazy gaan uitproberen. Tot heden heeft de game bij mij een mager 7tje gescored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Anoniem: 18356 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:26:
Baalt.... net de laatste race-races unlocked in trackmania en dat zijn me een stel (Censuur) banen.. valt me even mega tegen zeg... Op deze manier werkt de game niet echt meer mee aan uitdagend te zijn maar heb ik zin het zo in de prullenbak te gooien.

Nu ff de platform/puzzle en crazy gaan uitproberen. Tot heden heeft de game bij mij een mager 7tje gescored.
Mag ik dan voorstellen dat je eens op zoek gaat naar banen op het internet. Ik heb het spel al sinds de eerste week en heb het off-line niet uitgespeeld omdat er zoveel (betere) banen beschikbaar zijn.
Kijk bijvoorbeeld eens op TM-Exchange. Op het moment zijn hier bijna 19.000 banen te downloaden.

Ook zijn er andere car models, mods en skins te verkrijgen
Afbeeldingslocatie: http://www.trackmania-carpark.com/Starbuck/F360_Skin2.png
Afbeeldingslocatie: http://skincenter.tm-community.com/skins/screens/270a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sunrise.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=163491

offtopic:
Hoi Horrorist

[ Voor 21% gewijzigd door Wimmel op 07-10-2005 23:44 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidSoul
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07 23:54
addictive schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:31:
[...]

dank voor de link. Dat ga ik wel doen denk ik :)
heeft iemand al deze game binnen via shop.game.net?
Als iemand zijn order goed is gelopen koop ik hem daar ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
SolidSoul schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:26:
[...]

heeft iemand al deze game binnen via shop.game.net?
Als iemand zijn order goed is gelopen koop ik hem daar ook 8)
ja, ik heb hem binnen ja, verzenden duurde +/- een weekje, maar is prima aangekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidSoul
--

[ Voor 100% gewijzigd door SolidSoul op 09-10-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidSoul
addictive schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:40:
[...]

ja, ik heb hem binnen ja, verzenden duurde +/- een weekje, maar is prima aangekomen :)
super, bedankt voor je snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 11-07 20:26
nieuwe trackmania demo is er. het is de oude trackmania maar dan met de engine van sunrise en wat veranderingen in de gameplay. download http://www.noos.fr/animat...kmania/TmOriginalDemo.exe

altijd leuk :Y)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

De demo van Trackmania Sunrise Extreme is inmiddels uit!! oa. te vinden op www.gamershell.com (300+ mb download).

Tis alleen de coast setting met 2 race , 2 platform, 2 stunt en 2 puzzle banen. Helaas is de Extreme Race mode nog locked in de demo en is het dus vooral een showcase voor de nieuwe baan elementen die er zijn (loopings, super turbo's etc).

Mijn enig puntje van kritiek is dat de camera nogal rot achter de (hoge) auto zit. Hierdoor heb je weinig zicht op de baan. Vooral lastig in de platofrm races. :'(

//edit: Typo's

[ Voor 7% gewijzigd door mokumouse op 04-11-2005 15:36 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het een singleplayer demo of ook MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Anoniem: 37384 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:56:
Is het een singleplayer demo of ook MP?
MP zowel LAN als internet zover ik kan zien (ff een halfuurtje alle SP content gedaan, daarna weer verder gegaan met CoD2 ;) ) Maar toen ik voor internet koos (net ff voor je gekeken) vroeg ie keurig of ik een online account wilde maken enzo, alleen bepaalde content is disabled, (playerskins etc.)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mokumouse schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:10:
[...]

MP zowel LAN als internet zover ik kan zien (ff een halfuurtje alle SP content gedaan, daarna weer verder gegaan met CoD2 ;) ) Maar toen ik voor internet koos (net ff voor je gekeken) vroeg ie keurig of ik een online account wilde maken enzo, alleen bepaalde content is disabled, (playerskins etc.)
Ok dan, thnx for het checken.
Dan maar ff downen binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Die Trackmania Sunrise Extreme demo ben ik aan het downloaden nu. gaat met een snelheid van 600 kbps, dus das lekker.

Maar die werd gratis ter beschikking gesteld aan de mensen die de originele Trackmania Sunrise hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

TranceSetter schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:21:
Die Trackmania Sunrise Extreme demo ben ik aan het downloaden nu. gaat met een snelheid van 600 kbps, dus das lekker.

Maar die werd gratis ter beschikking gesteld aan de mensen die de originele Trackmania Sunrise hadden?
gamershell heeft idd snelle mirrors ;)

maarruh jah als het goed is, is ie gratis voor bezitters van trackmania sunrise. Zelfde principe als met de add-on van trackmania (PowerUp expansion).

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Voor iedereen die de originele Trackmania Sunrise heeft, TMS Extreme is uit en is HIER te downloaden.

Afbeeldingslocatie: http://wimmel.otmb.org/screenshots/coastx.jpg

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 16-06 11:58
Dit is een upgrade voor Sunrise neem ik aan? Ik heb de 1e TM, maar Sunrise niet..

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Pagina: 1 2 3 4 Laatste