Anoniem: 139181
Tijd op de eerste baan:elma_illusion schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:26:
Mag ik mijn level ook hier posten? Ik heb er ff 2 snel gemaakt. opzich wel grappig.. Ik wil hard commentaar hebben wat wel eerlijk is natuurlijk:P
http://www.geocities.com/elma_illusion2004/ill01.zip
http://www.geocities.com/elma_illusion2004/ill02.zip

Tsja, dat krijg je als je geen checkpoints in de baan zet
Tweede poging, waarbij ik wel de hele baan heb gevolgd (moet je maar op mijn woord geloven

Je eerste baan is een goede eerste poging
Je tweede baan vond ik wat eentonig. Omdat je alleen maar rechtdoor hoeft, hoef je nauwelijks te sturen, terwijl driften nou een van de coole dingen is van deze environment.
Break[1] vond ik een beetje hetzelfde als Illusion02. Je zit in een tunnel, zonder te sturen, en je moet op het goede moment remmen. Wel een uitdaging, maar niet eentje die je meer dan 5 keer wilt spelen.
Ik zie liever tracks met hoge snelheid, lange jumps en rare stunts. Vooral creatief gebruik maken van alle baanstukken die je tot je beschikking hebt.
LegacyOfX[07]
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Toffe baan
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Mja, dat heb ik ook gemerkt... Wou hem echter niet te lang maken... Misschien voortaan toch maar voor de "flow" gaan, in plaats van lengte.Sparhawk schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 17:22:
[...]
Toffe baan'k heb nu 49.75 staan, maar dat moet wel wat sneller kunnen. Vooral irritant dat je ook te hard kan rijden als je de tunnel inknalt, met als gevolg dat je tegen het plafon zit.
De stijl ervan is in ieder geval een stuk anders dan de eerste paar die ik gepost heb. Bevalt mij in ieder geval wel goed
Nog ongeveer 1 week voor de officiele release.... Woei!
Anoniem: 26235
Als je het goed doet hoef je niet eens te remmenVyperX schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:13:
[...]
Break[1] vond ik een beetje hetzelfde als Illusion02. Je zit in een tunnel, zonder te sturen, en je moet op het goede moment remmen. Wel een uitdaging, maar niet eentje die je meer dan 5 keer wilt spelen.
Anoniem: 89184
Even over MP met een account creeren:
Als je online wilt gaan spelen moet je eerst een account aanmaken, maar er hoeft geen paswoord te worden ingevuld?
Nadat ik de demo eraf heb gegooid ivm een clean winxp install wil ik graag onder hetzelfde account weer verder maar de game zegt dat dat account al bestaat, kan ik dat niet ergens anders opgeven?
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 03-04-2005 11:48 ]
In de volledige versie denk ik wel dat je een login/passwd combinatie hebt.. Was bij orginele Trackmania in ieder geval wel zo.
Dit geldt ook voor het volledige spel straks
Gefixt.kegeltje26 schreef op maandag 04 april 2005 @ 06:14:
@Vyper: het zou handig in de openingspost zijn, als je TM: S Exchange expliciet bespreekt. Hier kunnen mensen al hun demo-banen al kwijt en ernaar linken. Dan hoeven ze geen aparte server te zoeken
Dit geldt ook voor het volledige spel straks
Anoniem: 115890
Heeft iemand hier op Maddox zijn map gereden ? ik vind hem wel stoer
Anoniem: 4629
Misschien als je het spel pre-ordered krijg je 1000 copper extra ?Anoniem: 4629 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:54:
Ik vraag me af hoe mensen aan banen komen van meer dan 1000 coppers. Als ik alles heb gehaald in de demo dan nog heb ik zoveel coppers niet.
Kweet het niet maar het zou zo maar eens kunnen !
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Of!
Je kan me ook gewoon zeggen wat het is :d
Het zijn credits zeg maar, bijv : 1 stukje weg kost 20 kopper, je hebt totaal 950 kopper ofzo dus het kopper is zeg maar je geldshaidar schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:44:
Ik heb de Demo gespeeld, maar me niet echt bezig gehouden met levels te designen ... heeft het daar iets mee te maken?
Of!
Je kan me ook gewoon zeggen wat het is :d
Er is een "feature" van de editor die dit mogelijk maakt. Nadat je je hele baan (á max 950 coppers) hebt gemaakt, kan je alsnog het landschap veranderen. Hier zit verder geen beperking aan.Anoniem: 4629 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:54:
Ik vraag me af hoe mensen aan banen komen van meer dan 1000 coppers. Als ik alles heb gehaald in de demo dan nog heb ik zoveel coppers niet.
Je moet alleen opletten dat je tijdens het "landscapen" niet per ongeluk je eigen baanstukken weghaalt. (En mocht je dat wel doen, dan heb je altijd nog de undo knop.)
Anyway, het komt er dus op neer dat je aan je baanstukken maximaal 950 kan uitgeven (plus onderliggende landschap).
Maar dan heb ik die demo toch niet goed bekeken, ik had daar alleen maar 2 leveltjes, eentje met 4 bochtjes, en een ander met alleen 'rechtdoor' stukken baan ... Ik kon nergens een héél level designen?
In het hoofdmenu heb je ook een optie "Editor", en daarin een optie"Track". Daar kan je je tracks bouwen.
Voordat je je zelf gebouwde track officieel kan gaan racen, moet je deze wel gevalidate hebben. (Word je ook aan herinnerd bij het opslaan.) Validaten houdt in dat je de baan gaat racen, waarbij je een tijd neerzet waar andere mensen naar moeten streven. Het is dus belangrijk dat je er zelf wel een goede tijd op neerzet.
Vanuit de editor kan je ook makkelijk een track testen. Gebruik dit om tijdens het bouwen al te kijken naar de "flow" in je baan. Als je een Start of Checkpoint aanklikt en op <Enter> drukt, begin je op dat punt, in de richting van het baanstuk.
Probeer ervoor te zorgen dat je baan een goede "flow" heeft. Dit houdt in dat je op de meeste stukken gewoon vol gas moet kunnen gaan. Kijk ook of je het met maximale snelheid (vanaf het Start punt, perfect rijden) goed kan doen, maar ook vanaf het dichstbijzijnde Checkpoint. Probeer ervoor te zorgen dat je bij jumps altijd zacht/perfect kunt landen.
Als laatste moet je proberen om je baan orgineel te laten zijn. Probeer baanstukken op een aparte/orginele manier te gebruiken. (Kijk bijvoorbeeld naar DemoFrogger.) Probeer eventueel (moeilijke) shortcuts in je baan te verbergen, die mensen net kunnen halen als ze perfect hebben gereden.
Als iemand anders nog aanvullingen heeft op deze "rules of the thumb", laat het maar weten.
ja dit wil ik ook wel eens weten.Anoniem: 115890 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:53:
Kan iemand mij uitleggen hoe de puntentelling werkt ?
Als ik eerste sta krijg ik altijd punten, maar als ik 2e sta krijg ik wel eens minpunten.
En dat groene rondje brand ook soms bij sommigen, dit heeft iets met personal record te maken vernam ik van iemand?
Als iemand weet met wat voor systeem de punten worden berekend, die je krijgt per baan, zou ik dat erg op prijs stellen!
Meet me @ trackmania, elke nederlandse server zit ik altijd, nick CoolyBoy.
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Anoniem: 26235
Puntentelling snap ik ook geen hout van, alhoewel ik wel het idee heb dat het te maken heeft met je persoonlijk record en de record die op dat moment is gereden door nummer 1 op de baan. Ik heb weleens als nummer 1 minder punten gekregen dan een nummer 3 ofzo...
Als je dus net begint en 20000e staat of zo, zul je veel scoren, omdat zelfs een 5de plaats nog heel wat oplevert. Sta je in de top 100, dan zul je 1e of 2e moeten worden om geen punten te verliezen. Om snel te stijgen moet je hoog eindigen op een server waar veel goede mensen meedoen.
Daarnaast geldt ook nog dat hoe meer mensen meedoen hoe harder de scores gaan. Op zich een heel eerlijk systeem, maar het beloont wel de mensen die heel vaak spelen enigszins (je ziet altijd meer plus-scores dan min-scores).
Het is dus niet afhankelijk van je pr of de lengte van de baan (voorzover ik weet).
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Want de ene baan wordt ik eerste, en krijg ik 2 puntjes, volgende baan, zelfde server/players wordt ik 2e en krijg ik 6/7 punten.
Het kan natuurlijk zijn dat we tegenover de tijd van de maker van de baan laag scoren, of juist hoog.
Maarja ik rij er wel leuk om door, best verslavend
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Krijg de errormessage: 'Not connected to the internet.'
Firewall uitgezet/gecheckt, verder demo opnieuw geinstalled. Iemand dat zelfde probleem?
edit: het is al opgelost...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 05-04-2005 18:19 ]
Anoniem: 37384
Het gaat erom of je relatief goed of slecht speelt tov andere spelers die official spelen (dus met bekertje voor naam). Hiermee telt jouw ranking mee, maar ook die van de anderen die ook official spelen. Dus je kan meer punten krijgen als je 6e wordt en de andere offi spelers 13e en 16e ofzo, dan als je tweede wordt en er is 1 andere offi die 1e wordt.coolyboy1 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:17:
Maar toch is het systeem wel wat vaag.
Want de ene baan wordt ik eerste, en krijg ik 2 puntjes, volgende baan, zelfde server/players wordt ik 2e en krijg ik 6/7 punten.
Het kan natuurlijk zijn dat we tegenover de tijd van de maker van de baan laag scoren, of juist hoog.
Maarja ik rij er wel leuk om door, best verslavend
Dat groene lampje krijg je btw ook aan met rechtermuisknop.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 05-04-2005 21:16 ]
1)koop straks het volledige spel, start de Replay editor/Media Tracker en laad de replay.
2)koop/leen/steel de ouwe Trackmania 1 game, download de laatste BetaDemo van Sunrise, start hem met de Trackmania CD in je drive, start de Mediatracker en bekijk de replay
3)save de replay (van wie dan ook), ga naar Single Player, start de bijbehorende map, zie de replay als een ander autootje (ghost zo je wilt)! Je kunt ook meerdere replays van 1 map saven, dan rijd je dus tegen 2 replays.
Bij mijn weten kan dit niet in deze demo. Als je nu naar editors gaat is replay 'grayed out'. Ik ben ook in het bezit van de beta-demo, daarin kun je de replay editor wel gebruiken. Je kan je replay bekijken, maar er bijvoorbeeld ook een avi van maken.Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:16:
Maar hoe moet je nu replays laden?
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Try it
http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/Airborne1.Challenge.Gbx
Anoniem: 109248
Anoniem: 109248
ik quote mezelf ff omdat ik de edit knop niet meer kan vinden...Anoniem: 109248 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:43:
Zou hij morgen bij de MediaMarkt beschikbaar zijn? Of de FRS? Of moet ik hem echt online bestellen?
http://www.freerecordshop...view.asp?productid=752299
Nu de postbode maar afwachten.
http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/Airborne1.Challenge.Gbx dus

Als je een beetje goed springt kun je zelfs nog achter de schans uitkomen, in het water weer dus
Best wel een verslavende baan jaAnoniem: 4629 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:17:
Mijn vage test baantje is best geinig
Als je een beetje goed springt kun je zelfs nog achter de schans uitkomen, in het water weer dus

Round And Round.Gbx
Swing Down.Gbx
Jump to Finish.Gbx
Long Halfpipe.Gbx
Have Fun
Skyline GTR schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:17:
[...]
Best wel een verslavende baan jaminder als 21.49 lukt me nog niet... wat is je geheim?
Hoog springen is cool, maar het is niet de snelste manier. Spring laag, en sturen.Anoniem: 37384 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:23:
Ik haal op die baan 20.14 geloof ik (sluit em net af, zonder nog ff naar mn snelste tijd te kijken), kom ook niet lager. In de 18 seconden lijkt me ook ondoenlijk. Of ik doe gewoon iets goed fout
Ik krijg een Security Alert als ik ze probeer te downloadenSkyline GTR schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:35:
Hier zijn trouwens mijn Tracks
Round And Round.Gbx
Swing Down.Gbx
Jump to Finish.Gbx
Long Halfpipe.Gbx
Have Fun
vreemd ik kan ze zelf wel downloadenAnoniem: 4629 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:43:
Ik krijg een Security Alert als ik ze probeer te downloaden
[ Voor 10% gewijzigd door Pixeldude op 08-04-2005 17:48 ]
Ja, ik spring ook zo laag mogelijk, althans dat dacht ik dan. Maarja, ik zal wel iets fout doen dan.Anoniem: 4629 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:38:
[...]
[...]
Hoog springen is cool, maar het is niet de snelste manier. Spring laag, en sturen.
Dacht dat ik op de grens zat.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar ik ga morgen denk ik ff rond bellenFnF schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:14:
Iemand de game al tegengekomen in een winkel?
http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/Airborne1.aviAnoniem: 37384 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:51:
[...]
Ja, ik spring ook zo laag mogelijk, althans dat dacht ik dan. Maarja, ik zal wel iets fout doen dan.
Dacht dat ik op de grens zat.
http://developer.nvidia.com/object/nv_texture_tools.html
laat even weten als je weet waar je 'm zou kunnen krijgen! Thx!Skyline GTR schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:40:
[...]
Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar ik ga morgen denk ik ff rond bellen
Briljant !!! 499 Achteruit en 999 vooruit
[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 08-04-2005 22:24 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heb ook een eign track gemaakt met goed veel airtime alleen vonden me klasgenoten m te lastig terwijl het eigenlijk best een simpele baan is. Je moet gewoon goed mikken
Ik gam alleen niet kopen oid, het is meer een zoethoudertje tot guildwars
[ Voor 13% gewijzigd door MonkeySandwich op 09-04-2005 15:38 ]
De full game aanschaffen vind ik niet zo nodig, ik kom dagelijks tientallen nieuwe tracks tegen.
volgens gcshop.nl hebben ze trackmania sunrise reeds op voorraad.Blade_V schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:20:
Beneluxrelease is uitgesteld, game komt nu 15 in de winkels te liggen.
edit: er staat wel iig
Verwacht rond: reeds verschenen
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 09-04-2005 17:46 ]
Ik ben dus redelijk goed bezig, speel elke avond wel even, ik sta ongeveer op de 200ste plaats in de ladder.
Maar vandaag dacht ik eens even om te gaan formatteren, oké alles goed, trackmania sunrise demo er weer op, inloggen op oude account en racen, dacht ik....
Als je online play kiest, staat er 'you need to create a online account to play online, do you want to create a new account?', ik dus No kiezen, omdat ik reeds een account had.
Dan kom je weer in het oneliner menu terecht, schiet je niets mee op dus.
Als je op ‘Yes’ klikt, kun je een nieuw account maken, alle oude gegevens invullen had ook geen nut, want dan zegt hij dat het account al in gebruik is (logisch).
Ik heb ook nergens een wachtwoord in moeten voeren, dus lijkt mij de kans groot dat ik mijn account voorgoed kwijt ben.
Iemand optie's/tips?, graag!
BVD
Dat account ben je voorgoed kwijtcoolyboy1 schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:24:
Ik heb nog een (groot) probleempje met de demo.
Ik heb ook nergens een wachtwoord in moeten voeren, dus lijkt mij de kans groot dat ik mijn account voorgoed kwijt ben.
Iemand optie's/tips?, graag!
BVD
On the Hill
Jump to Finish
Round and Round
enjoy
Vooralsnog krijg ik elke keer een smile op mn gezicht als ik de Frogge track tegenkom
Flickr PSN ID= cheironnl
Submarine
Het is een korte track, maar de kunst is om de ideale lijn te vinden.
Tracks zijn wel aardig. Niet erg scherpe author tijden trouwens.Skyline GTR schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:39:
hey ik heb wat van mijn tracks geupload bij tm-exchange
On the Hill
Jump to Finish
Round and Round
enjoy
Opmerkingen per track:
- On the Hill. Bij de verticale jump weet je de eerste keer niet welke kant je op moet. Misschien had je de ramp 1 plek naar achter moeten zetten, en dan een bord ertussen welke kant je op moet. Verder heb je op het laatst een heel lang stuk schuin omhoog en dan vlak daarachter een redelijk scherpe bocht, welke je nooit met snelheid kan nemen. Misschien moet je die ook wat verder naar achteren proberen te plaatsen. (Wel uitkijken dat je alsnog niet tegen het dak aankomt.)
- Jump to Finish. Bij de tweede jump moet je (als je redelijk goed gaat) inhouden om de bocht te kunnen nemen. Ik denk dat je bij deze baan iets teveel gebruik hebt gemaakt van de half-ronde bochten. Deze bochten zijn moeilijk snel te nemen en halen een deel vaart uit je baan.
- Round and Round. Erg langzame author tijd.
Maar ik denk dat je die even snel hebt gemaakt, om op een LAN te spelen. Idee is best leuk, alleen de bochten de berg af, hadden iets verder van de schans af gemogen. Ik moest bij het rijden telkens gas loslaten om niet te ver te vliegen. (Evt als je _echt_ goed gaat dan kan je er een stukje mee afsnijden, maar ik denk dat je daar wel wat vaart mee verliest.)
Ik heb zelf natuurlijk ook weer een trackje gemaakt: ADriftAtSea.
Bij deze track is het driften, driften, driften. Vind ik heel leuk in multiplayer, omdat je door beter te driften kan proberen voorliggers in te halen. Heel gaaf als het lukt.
Eigenlijk wou ik de hele baan laten zweven boven de zee (vandaar de naam), maar in de Demo heb je daar de baanstukken niet voor. Helaas.
Anoniem: 67877
Ik heb er 1.20.89 gereden, maar dat moet nog wel onder de 1.20 kunnenSparhawk schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:10:
[...]
Toffe baan, ik heb hem nu op 1.26.59 staan
Serieus mijn complimenten, hij is leuk
Erg leuk die demo, ik zal binnenkort ook is m'n eigen track maken.
Die is voor 99% gelijk aan een andere track met dezelfde naamSkyline GTR schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:46:
Heb weer een nieuwe track gemaakt...
Swing Down
Have Fun
Anoniem: 47289
klopt niet... ENORM hoog springen is niet de snelste manier, maar hoog springen is sneller als laag springen in de meeste banen door de enorme snelheidsboostAnoniem: 4629 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:38:
Hoog springen is cool, maar het is niet de snelste manier. Spring laag, en sturen.
NIET op mijn baanAnoniem: 47289 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:51:
[...]
klopt niet... ENORM hoog springen is niet de snelste manier, maar hoog springen is sneller als laag springen in de meeste banen door de enorme snelheidsboost
oke nu ff in het nederlands want hier snap ik niet veel van:?Anoniem: 4629 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:47:
[...]
Die voor 99% gelijk aan een andere track met dezelfde naam
whaha dit is echt humor ik heb deze baan echt helemaal zelf gemaakt. En jij zegt nu dat er al iemand is die dezelfde baan heeft al eerder heeft gemaaktAnoniem: 4629 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:19:
Die baan die jij gemaakt hebt, heb ik al een week hier staan. Met enkel een of 2 baandelen anders, en dezelfde naam. Ik weet niet wie het origineel gemaakt heeft, maar als jij het was heb je nu enkel een revisie gemaakt. En als je het niet was heb je gewoon een ontwerp gejat en amper aangepast en claim je het nu als een eigen ontwerp.

Hier de 2 versies. 1 is van jou .. en die andere speel ik al meer dan een week.
http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/swingdown.rar
Hier. Het is dus gewoon je eigen track en het is een revisie en geen nieuwe baan. Daar heb ik 'm dus vandaan. Je weet dus niet eens meer zelf dat je die baan al eerder online hebt gezet

Anoniem: 121686
Hoe dan? Ik heb nu hetzelfde probleem met TM:Sunrise EN de demo hiervan... p-(. Het heeft wel gewerkt... precies 1 dag! Herinstall gedaan, rules verwijderd in m'n firewall, niets werkt!Anoniem: 89184 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:03:
Ik kan niet meer online.
Krijg de errormessage: 'Not connected to the internet.'
Firewall uitgezet/gecheckt, verder demo opnieuw geinstalled. Iemand dat zelfde probleem?
edit: het is al opgelost...
Nope ik had wel gehoopt dat die game zaak bij ons in de buurt um wel had maar hij wist niet eens wat voor spel dat was. Despeelgoed winkel had um ook (nog) niet. terwijl hij toch de 13e in de winkel zou moeten liggenAnoniem: 89184 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:35:
Heeft iemand al de full game ergens in de winkel zien liggen?

Is iemand anders um al tegen gekomen??
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
mm oke best wel vreemd dat ze dan op de officiele site al aan geven dat hij nu in de winkels ligt.Blade_V schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:18:
Hij ligt pas vanaf morgen in de winkels, dus al te veel hoop om het spel vandaag nog te vinden hoef je niet te hebben
owja check dit "leuke" mini trackmania spelletje ff echt droog >> http://www.minitrackmania.com

Anoniem: 109280
Ik ben Guus trouwens, maar heeft er al iemand hem kunnen vinden ergens? Deel 1 hadden ze bij de dynabyte...
Guus? omg... Kheb wel een paar keer met jou op een server gespeeld.Anoniem: 109280 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:29:
Krijg nou wat, kijk ik ineens in dit topic, zie ik allemaal namen voorbij komen van spelers die ik ingame ook zie
Ik ben Guus trouwens, maar heeft er al iemand hem kunnen vinden ergens? Deel 1 hadden ze bij de dynabyte...
Huisgenoot (Mastah) en ik hosten eens in de paar dagen wel een servertje... Altijd redelijk druk, vooral met NL mensen.
Heb de game nog niet in de winkels gezien, maar heb hem wel besteld... GCshop zei dat ze hem op voorraad hadden. (Voor nu nog...) Waarschijnlijk ook goedkoper dan in de winkel.
Hoop mijne na het weekend te hebben.
Anoniem: 109280
hmm, die GCshop is wel goedkoop met PCspellen. Die server van jou/Mastah bevalt me wel, nederlands praten is altijd goed en de tracks (en tegenstanders) zijn tenminste een uitdagingVyperX schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 01:09:
[...]
Guus? omg... Kheb wel een paar keer met jou op een server gespeeld.
Huisgenoot (Mastah) en ik hosten eens in de paar dagen wel een servertje... Altijd redelijk druk, vooral met NL mensen.Lekkere "top" tracks + mijn zelfgemaakte tracks... (Promotie
)
Heb de game nog niet in de winkels gezien, maar heb hem wel besteld... GCshop zei dat ze hem op voorraad hadden. (Voor nu nog...) Waarschijnlijk ook goedkoper dan in de winkel.
Hoop mijne na het weekend te hebben.
Het valt me op dat ik op buitenlandse servers veel sneller rijd dan de rest. Komt dit doordat alle veteranen daar al overgestapt zijn op het hele spel, of zijn wij nederlanders nou gewoon van die freaks?

Is er ook een server door voor van tweakers? lijkt me leuker om met mensen van hier te spelen
btw: met tm sunrise heet ik ook NO2, jullie zijn me vast wel eens tegengekomen (ranglist : 187 gister)
Net trouwens binnengehad via de post, downtown is leuke extra maar die vage audi tt's of wat et ook mogen zijn rijden voor geen meter.
Ben ff meer coppers winnen
Signature?
Anoniem: 67877
Kan je uitleggen hoelang de baan precies moet en vanaf waar ik erop moet komen, het lukt me echt niet om onder de 20 seconden te komenVyperX schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:28:
[...]
Bij die baan moet je de eerste bocht gewoon heel ruim nemen. Daardoor heb je net wat meer snelheid en land je op het land in plaats van net in het water.
Gisteren al, maar ik had em al enkele weken terug ge pre-ordered.Anoniem: 103718 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:31:
heeft iemand zijn spel van GCshop al ontvangen ?
Signature?
Mount (Im)possible
mijn snelste tijd hierin is: 00:31:04
success
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Anoniem: 103718
ik wil dus het geld overmaken maar het factuurnummer moet dat onder betalingskenmerk of mededelingen ?Osdorp-Dude schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 09:00:
[...]
Gisteren al, maar ik had em al enkele weken terug ge pre-ordered.
Zal mijn creatie(s) zo ook even online zetten. Heb al flink budget van 2000+ coppers, maar wil dus meernIghtorius schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:05:
nog één baan.. (gemaakt m.b.v. de demo).. lekker pittig
Mount (Im)possible
mijn snelste tijd hierin is: 00:31:04
success
Moet alleen me pc nog even opnieuw installeren, draai windows nu nog op een 2,5" laptop HD omdat me raptor 36GB overleden is. Maar daar komt dus een 74Gb versie voor in de plaats
Mededeling, zoals het in je mailtje staatAnoniem: 103718 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:29:
[...]
ik wil dus het geld overmaken maar het factuurnummer moet dat onder betalingskenmerk of mededelingen ?
Edit:
Ik heb trouwens nog flink wat bandbreedte over op m'n webserver, als iemand een handig uploadscriptje in elkaar kan zetten om je creaties samen met leuke omschrijving + foto kan neerzetten kan het wel op m'n server.
Zal zelf ook eens kijken of ik iets kan fixen.
[ Voor 15% gewijzigd door Mesh op 16-04-2005 17:58 ]
Signature?
tijd: 00:48:13
bewijs:

gave baan was dat
edit: oh ja.. vergeten

[ Voor 25% gewijzigd door nIghtorius op 16-04-2005 19:01 ]
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Zo maar ff coppers verdienen
DJ Versie?kegeltje26 schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:27:
Kep hem nu ook, de DJ versie bij Dynabyte gekocht
Zo maar ff coppers verdienen
Signature?