[PC]Het grote TrackMania topic Deel II

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.908 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Track Mania Design it. Build it. Race it!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.a.j.loeff/header.jpg
Wat is trackmania? :?
Track Mania is de onofficiele opvolger van zeer bekende Stunts wat iedereen nog wel kent. Net zoals in Stunts kan je in verschillende auto's rond karren en natuurlijk je eigen circuits maken.

In TrackMania zijn er twee game modussen, namelijk de Race en Puzzle mode. De Race mode spreekt voor zich. Een vooraf gemaakte baan moet zo snel mogelijk worden gereden. Elke baan heeft een bronzen, zilveren en gouden medaille. Hoe beter de medaille hoe meer credits je krijgt. Met deze credits kan je wegdelen kopen in de shop om je eigen banen te maken.

Daarnaast heb je de puzzle mode. In de puzzle mode krijg je een halve baan voor geschoteld. Aan jouw de taak om de baan af te maken met een beperkt aantal weg delen. Het klinkt makkelijker dan het is. Ook in de puzzle mode gelden de regels met medailles.

TrackMania is dikke fun op bijvoorbeeld een lanparty, vooral op die iets moeilijkere banen. Als je denkt dat je gaat winnen en je maakt toch een stuur foutje dan mag opnieuw beginnen bij de laatste checkpoint. Zo blijft het spannend wie er gaat winnen.

Original, fresh, innovative, TrackMania is more than just a simple car game. A cutting edge blend of arcade, SIM and puzzle games, TrackMania is set to be the first in a new and unique genre of racing game that will truly bring the game back in to gameplay.

TrackMania offers a choice of three distinctive gaming environments; Desert, countryside, and snow. Each location has its own unique vehicles and handling controls, players must learn to adapt their driving techniques in order to master the tracks in each of the different environments.

The first puzzle in the challenge mode, for example, requires players to find the most efficient way to connect two points on the grid and then proceed to race the track in the fastest time possible. Each time the player achieves a faster time they receive more Coppers, thus allowing them to access more blocks in the catalogue. Each block has a different price according to its originality and its importance. For example, a loop will be more expensive than a straight road.

When enough blocks have been collected, players will be able to create unlimited tracks to play either alone or in multiplayer (LAN, dedicated internet Server or 2 players on the same PC). The dedicated TrackMania server, the true cornerstone of the game, will be directly accessible through the game interface allowing everyone to instantaneously face other players and will offer classification systems, clans and private games, new tracks and new blocks.

Ik ben lui, geen zin om te vertalen :)
Wat zijn de systeemeisen van TrackMania? :?
Win 98,2000, ME, XP; Pentium II 450 or equivalent; 64MB RAM, 32MB 3D graphics card; Direct X9 compatible sound card. Niet echt schrikbarend dus :)
Voordat ik naar de winkel vlieg, is er ook een demo beschikbaar? :?
Ja zeker! Er is een publieke beta beschikbaar. Eerst moet jezelf registeren op deze site. Hierna ontvang je via de e-mail een adres waar je de beta kan downloaden.

Daarnaast is er een demo beschikbaar van 55 Mb. Deze kan je downloaden bij Gamershell
Er is een nieuwe multiplayer demo beschikbaar. Download link hieronder:
Gamershell
Worthplaying
Boomtown
Noos
3Dgamers

En hoe ziet TrackMania er dan uit? :?

Sneeuw wereld:
Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10159-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10037-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10035-tn.jpg

Woestijn wereld:
Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10031-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10005-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10125-tn.jpg

Gras/bos wereld:
Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10003-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10033-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/images/trackmania/assets/lib10127-tn.jpg
Meer screenshots kan je hier vinden.
Oke, ik ben overstag, waar kan ik TrackMania kopen? :?
Natuurlijk bij de lokale software boer maar ook bij de nodig internet winkels. Hieronder een overzichtje.
Alheco-he.nl €38 (gratis bezorging in Nederland)
Dimensionplus.nl €39.99 (€7.00 verzendkosten onder rembours)
GameCon.nl €32.50 (€2 verzendkosten)
Dus je kan zelf je eigen banen maken :?
Ja dat kan :) Let wel je moet eerst credits verdienen in het singleplayer gedeelte van het spel. Met deze credits kan je stukken wegdek kopen in de shop voor de verschillende werelden. Wil je niet die gezeik dan moet het onderstaande profiel downloaden en gebruiken bij TrackMania
http://www.wastedspace.nl/trackmania/Bankrobber.Profile.Gbx
(met dank aan Lord_Mithril)

!@#$%^& Dat k*t spel saved mijn l33t baan maar niet. Wat doe ik fout? :?
Voordat je een baan succesvol kan opslaan moet jezelf de baan validaten. Dit betekent dat je eigen ontworpen baan succesvol moet uitracen. Dus van start tot finish en alle checkpoints gepasserd hebben. Door dit systeem voorkom je dat er banen op het internet komen die niet gehaald kunnen worden.
Ik zit vast in de puzzle mode, kunnen jullie me helpen? :?
De meesten maken een denkfout bij de puzzle mode. Het enige wat je moet doen is van start naar de finish moeten rijden en vaak daarbij ook alle checkpoints passeren. Vaak ligt er al een stuk weg die kan gebruiken. Deze moet je niet perse gebruiken. Bekijk met deze kennis nog eens alle banen en probeer short cuts te vinden.
Misschien kan je ergens van af springen zodat je een groot gedeelte afsnijd, dit zelfde kan ook door een jump ergens tussen te zetten.

Kom je erna deze wijze raad er nog niet uit surf dan naar deze site.
Waar kan ik extra banen downloaden? :?
Op dit adres kan je 256 extra banen downloaden. Hier ben je dus wel even zoet mee :) Daarnaast posten veel tweakers hun banen in dit forum.
De eerste verzameling tracks gemaakt door GoTers kan je hier download Met dank aan Lord_Mithril

De gedownloade banen moet in de volgende map neerpleuren.
"TrackMania\GameData\Challenges\Downloaded"
Omdat de banen te spelen in TrackMania ga je naar solo en dan play a challenge. Alle gedownloade banen kan je natuurlijk ook via internet/lan spelen.
Wat voor tijden rijden jullie op de banen van TrackMania? :?
Het zal een beetje overdreven zijn om de tijden van alle tracks hier neer te pleuren. Maar een kleine competitie zal erg leuk zijn. Ik had zelf het idee om elke een week track uit te kiezen. Iedereen krijgt dan een week de kans om de snelste tijd neer te zetten. Andere ideeen? Bespreek dit dan in dit topic :)
Is er ook een uitbreiding beschikbaar? :?
Er is een gratis addon beschikbaar gekomen voor TrackMania deze addon bevat onder andere.
  • New solo modus
  • New multi-player options
  • New construction blocks to use
  • and loads more new extras
Downloaden kan op de volgende adressen:
gamershell
worthplaying
noos.fr
3dgamers
TrackMania klapt er steeds uit bij de "country" banen. Hoe los ik dit op? :?
Alleen ATi videokaarten hebben last van dit probleem. Gelukkig is er een oplossing voor.
Configure > Advanced > Display > Shader Quality > v2.0 aanzetten in plaats van 3.0 (Met dank aan Sluuut)
Links en andere sjit:

Site
Forum
Ontwikkelaar: Nadeo (Frans)
Uitgever: Digital Jesters
Leagues: TrackMania League
Vorige delen: Deel I
Concurrent: Crashday: De echte stunts 2

Tips en ideeen altijd welkom, zie mijn profile hoe je me kan bereiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Loev op 02-04-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
clanbase.com denkt er over na om een ladder te maken. Iedereen voten! :D
http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=931

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een repost aangezien het topic 2 tellen later dicht ging :o

M'n eerste echte track, niet te lang dus ook niet te frustrerend hoop ik :D
De tijd die er nu in staat is niet echt snel btw.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wim1957/gerwin/TheFork.jpg

GoT_TheFork(FreeH2o).Challenge.Gbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT_UNEX004 af :P

probeer deze maar eens te halen zonder schade te krijgen >:) tijd is btw niet goed maar had geen zin om opnieuw te rijden

link: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNEX004: m'n eerste keer rijden 1:34:25, wel een paar sneaky dingetjes! maareh schade is onvoorkomelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik heb nu een nieuwe videokaart (Radeon 9800 Pro + catalyst 4.1) en nu klapt Trackmania er elke keer uit met de "Bos"-banen (Rally). Iemand hier ook problemen mee (gehad)? Ik ga nu effe andere catalyst drivers proberen misschien ligt het daaraan :).

[ontopic]
Cool dat je met patch 1.2 ook tunnels kan gaan maken :D. Een heel level onder de grond maken :P.

[ Voor 25% gewijzigd door Jerry op 28-01-2004 18:33 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 18:09:
GoT_UNEX004 af :P

probeer deze maar eens te halen zonder schade te krijgen >:) tijd is btw niet goed maar had geen zin om opnieuw te rijden

link: klik
Op zich leuke baan op het begin na dan. Die sprong is vol gas niet normaal te halen, komt teveel op geluk aan van hoe je auto op en neer stuiterd en dat gaat (te) vaak mis ;), kan er beter of een groter schansje neer zetten of de overkant iets langer maken :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Heb een soort 'rij lekker rustig' baantje gemaakt :)

Download

offtopic:
Mooie startpost

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Kheb is wat gekloot met de map editor:
Dit is mijn eerste baan,

http://members.lycos.nl/shameblaster/[GoT]%20Shameblast3r.Challenge.Gbx

[ Voor 10% gewijzigd door shameblaster op 28-01-2004 19:16 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

shameblaster schreef op 28 januari 2004 @ 19:14:
Kheb is wat gekloot met de map editor:
Dit is mijn eerste baan,

http://members.lycos.nl/shameblaster/[GoT]%20Shameblast3r.Challenge.Gbx
Lekkere snelle baan :)
Record : 0.56.59

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Sinds m'n laatste track door vele erg moeilijk werd gevonden heb ik nu maar weer es een makkelijk veld gemaakt.

GoT_Alpine offroad

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/alabamaman/Trackmania/offroad.JPG

BTW
Badmuts is het jou wel gelukt om The long run te halen?

[ Voor 4% gewijzigd door Alabama_man op 28-01-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Mr_UnAnimouS schreef op 28 januari 2004 @ 18:30:
Ik heb nu een nieuwe videokaart (Radeon 9800 Pro + catalyst 4.1) en nu klapt Trackmania er elke keer uit met de "Bos"-banen (Rally). Iemand hier ook problemen mee (gehad)? Ik ga nu effe andere catalyst drivers proberen misschien ligt het daaraan :).

[ontopic]
Cool dat je met patch 1.2 ook tunnels kan gaan maken :D. Een heel level onder de grond maken :P.
Ja dan moet je bij Configure > Advanced > Display > Shader Quality > v2.0 aanzetten in plaats van 3.0 (Misschien handig om in start post erbij te zetten? Voor de rest wel klasse startpost _/-\o_

PS: Misschien handig om niet de layout te verneuken met te grote screenshots ;)

Edit:
[GoT] Shameblast3r : 51.81
[GoT] Alpine Offroad: Véél te lastig
UNEX004 : Te lastig

[ Voor 9% gewijzigd door Sluuut op 28-01-2004 19:58 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Zal het morgen toevoegen aan de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Sluuut schreef op 28 januari 2004 @ 19:35:
[...]

Ja dan moet je bij Configure > Advanced > Display > Shader Quality > v2.0 aanzetten in plaats van 3.0 (Misschien handig om in start post erbij te zetten? Voor de rest wel klasse startpost _/-\o_

PS: Misschien handig om niet de layout te verneuken met te grote screenshots ;)
Tnx :). Dat was het idd _/-\o_

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
[GoT] Alpine Offroad: Véél te lastig
hmmm denk je een makkelijke baan te maken is ie alsnog veel te lastig... :X Kun je misschien zeggen welk stuk je het moeilijkst vond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles op goud eindelijk, ook G. Puzzle moet ik nog aan beginnen.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Wekkie schreef op 28 januari 2004 @ 19:20:
[...]

Lekkere snelle baan :)
Record : 0.56.59
[...]

Edit:
[GoT] Shameblast3r : 51.81
WoW, dat is snel, kga ook nog is ff racen:)
Hebben al meer mensen mijn
baan gespeeld?????

51.81 WOW :o

[ Voor 30% gewijzigd door shameblaster op 28-01-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
shameblaster schreef op 28 januari 2004 @ 20:59:
WoW, dat is snel, kga ook nog is ff racen:)
Hebben al meer mensen mijn
baan gespeeld?????

51.81 WOW :o
50.01

Ik moet wel zeggen dat ik die eerste 2 modussen veel leukerder vind dan de laatste, rally.. Waarom weet ik niet... Hebben meer mensen dat :?
Alabama_man schreef:
hmmm denk je een makkelijke baan te maken is ie alsnog veel te lastig... Kun je misschien zeggen welk stuk je het moeilijkst vond?
Het begin, dat je door die buizen heen moet, maar misschien ligt dat wel gewoon aan mij ;) Ik hou meer van makkelijke banen waar je lekker hard kan crossen en de bochten goed moet nemen dan lastige stukjes waar ik steeds op z'n kop terecht kom...

[ Voor 40% gewijzigd door Sluuut op 28-01-2004 21:21 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Dat stukje kun je relatief vrij snel nemen. Zie het als 2 kurkentrekkers achterelkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Alabama_man schreef op 28 januari 2004 @ 19:30:
BTW
Badmuts is het jou wel gelukt om The long run te halen?
Heb em pas een paar keer gereden en heb het elke keer na 2x wel weer ff gezien :), maar hij gaat lukken.
Sluuut schreef op 28 januari 2004 @ 21:17:
[...]
Het begin, dat je door die buizen heen moet, maar misschien ligt dat wel gewoon aan mij ;) Ik hou meer van makkelijke banen waar je lekker hard kan crossen en de bochten goed moet nemen dan lastige stukjes waar ik steeds op z'n kop terecht kom...
Dat stukje is vol gas te nemen :D

Het enige wat mij opvalt wat iedereen doet is altijd net na een jump een checkpoint zetten waardoor je er of overheen vliegt of er tegenaan knalt :/

[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 28-01-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik vind ondersteboven eindigen heel vervelend... :/
Ik wil een soort respawn knop zoals in Big Red Racing ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
Okyah schreef op 28 januari 2004 @ 21:54:
Ik vind ondersteboven eindigen heel vervelend... :/
Ik wil een soort respawn knop zoals in Big Red Racing ;)
Ja dat hoop ik ooit ook eens dta het uit komt in een update van de makers .

Want ff voor de lol rijden is er nu niet meer bij.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

47:71 >:)

[ Voor 85% gewijzigd door bAdmuTs op 28-01-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Add-on voor TS: http://www.tm-puzzles.com/ : Site met oplossingen van alle tracks en demo's van Golden tijden van de final :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik moet wel zeggen dat ik die eerste 2 modussen veel leukerder vind dan de laatste, rally.. Waarom weet ik niet... Hebben meer mensen dat :?
* StarLite niet.
het lukt me nooit om de auto RECHT op de baan te laden rijden, hij gaat altijd naar link of naar rechts waardoor ik de meeste jumps niet haal :(
Bij de 3e trackmodus heb je daar minder last van :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
StarLite schreef op 28 januari 2004 @ 22:32:
[...]

* StarLite niet.
het lukt me nooit om de auto RECHT op de baan te laden rijden, hij gaat altijd naar link of naar rechts waardoor ik de meeste jumps niet haal :(
Bij de 3e trackmodus heb je daar minder last van :)
Heb je een Joystick er aan hangen :) dat kan een oorzaak wezen.

(voor LORD er is weer een track naar je toe )

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Jup :). Ik vind de rally mode ook niet echt leuk om te rijden. Dat komt denk ik doordat je veel te makkelijk slipt met dat wagentje op asfaltwegen. En ik haat die boomstammen midden op zo'n zandpadje :X.

Met Alpine heb je superveel grip en kan je met volle snelheid de meeste bochten nog halen :) + De kurkentrekker is echt tof :D.

[ Voor 14% gewijzigd door Jerry op 28-01-2004 23:12 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Mr_UnAnimouS schreef op 28 januari 2004 @ 23:11:
[...]

Jup :). Ik vind de rally mode ook niet echt leuk om te rijden. Dat komt denk ik doordat je veel te makkelijk slipt met dat wagentje op asfaltwegen. En ik haat die boomstammen midden op zo'n zandpadje :X.

Met Alpine heb je superveel grip en kan je met volle snelheid de meeste bochten nog halen :) + De kurkentrekker is echt tof :D.
Der zit ook nog een verschil in snelheid he ;)

Met die rally bak moet je op asfalt gewoon gas loslaten en net voor de bocht insturen en dan kan je die bochten echt snel nemen :D
En die boomstammen kan je zo tussendoor slalomen (als je weet waar ze liggen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:07
Blackhole schreef op 28 januari 2004 @ 22:43:
[...]

Heb je een Joystick er aan hangen :) dat kan een oorzaak wezen.

(voor LORD er is weer een track naar je toe )
Hebbes :)

GoT it High and Low By Blackhole
Download

Alabama.. cool track :D
Unx, leuk :D moest echt ff goed kijken hoe je nou moest rijden :D

[ Voor 12% gewijzigd door LordMithril op 29-01-2004 00:04 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo hier wat foto's van mijn laatste track GoT it High and Low

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/TM1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/TM2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/TM3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/TM4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/TM5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/TM6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/TM7.jpg

Even een vraagje tussen door, weet iemand misschien een goede uitleg van de REPLAY RECORDER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Ik denk dat er een paar checkpoint meer hadden moeten zijn in Speed City. Ik rijd namelijk meer dan een minuut sneller dan de author medal.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/missing_checkpoints.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Fuelke schreef op 29 januari 2004 @ 11:30:
Ik denk dat er een paar checkpoint meer hadden moeten zijn in Speed City. Ik rijd namelijk meer dan een minuut sneller dan de author medal.

[afbeelding]
lol :D
ff checken :) , maar kan ook zijn dat ik gewoon te rustig heb gereden..

omg je hebt gelijk :D
ik haal em net in 59 seconden :D
whoopsie :X , zal wel laat geweest zijn toen :P

[ Voor 12% gewijzigd door LordMithril op 29-01-2004 12:06 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik zit net op de site te kijken naar oude foto's van track mania :)

maar er valt mij gewoon even wat dingen op als ik die foto's zo zit te bekijken..

1)Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/lib10039.jpg

Dit worden die Stijle wanden zeker , die al bekent gemaakt is voor update 1.2 ?

2) Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/lib10043.jpg

Komen deze er dan ook nog in ?
Want die we nu hebben zijn open :( en niet gesloten :) (see foto hier onder ...

3)Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/lib10125.jpg

En deze vage bochten :S heb ik ook nog niet gezien :D

Hopelijk komen ze nog met veel extra's voor deze game.
Want ik zie dat we nog veel missen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kheb ff een speedtrack in elkaar gezet, pas goed op als je um speelt..... je moet hem zoiezo een paar keer spelen voordat je goud/zilver heb:)
Goud = 33.00
screen:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/shameblaster/got_speedtrack.jpg

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole: dat vroeg ik me nou ook af, die solide bochten/loopings etc lijken me erg lekker rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

The long run : Moet nog even oefenen, is wel lastig imo :)
Alpine Offroad : Bijna gelukt, gaat komen ;)

Oja, ik vind rally ook een stuk minder :/

[ Voor 18% gewijzigd door Wekkie op 29-01-2004 17:03 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op 29 januari 2004 @ 16:36:
Kheb ff een speedtrack in elkaar gezet, pas goed op als je um speelt..... je moet hem zoiezo een paar keer spelen voordat je goud/zilver heb:)
Goud = 33.00
screen:
[afbeelding]

Download
00:26:40 ofzo gehaald :)

heb ook weer een nieuwe track af, draggen deze keer: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Goud = 33.00
screen:
[afbeelding]

Download
Eerste poging: 31:14 :P.

GoT_Drag001: 34:61 :).

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 29-01-2004 17:25 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goud = 33.00
screen:
[afbeelding]

Download
25.37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:10

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/TM#shot01.jpg
Drag001

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/TM2#shot02.jpg
Speed challenge

[ Voor 6% gewijzigd door HIDMAN-X op 29-01-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:18:
[...]

00:26:40 ofzo gehaald :)

heb ook weer een nieuwe track af, draggen deze keer: klik
GoT_DRAG001 : 0.34.09

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Wekkie schreef op 29 januari 2004 @ 18:29:
[...]

GoT_DRAG001 : 0.34.09
Ik rij 12.59 op GoT_DRAG001 :+

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/no_checkpoints.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Fuelke schreef op 29 januari 2004 @ 18:34:
[...]

Ik rij 12.59 op GoT_DRAG001 :+

[afbeelding]
Moi rijd 10:24 op drag001 ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/hehehe2.JPG%20%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/hehehe2.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 29-01-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo hier nog een mooie JUMP :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/TM_00.jpg

Maar weet al iemand hoe die replay funktie werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Is dat niet gewoon play, stop enz en rewind/fast forward met 3 snelheden :?, dat gedoe onderaan weet ik ook niet.

[ Voor 21% gewijzigd door bAdmuTs op 29-01-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
bAdmuTs schreef op 29 januari 2004 @ 19:02:
Is dat niet gewoon play, stop enz en rewind/fast forward met 3 snelheden :?, dat gedoe onderaan weet ik ook niet.
Ja dta bedoel ik , maar die andere dingen links is CAM instelling maar rechts ??
Dat weet ik dus niet , want ik wil eens kijken of ik een soort promo filmpje kan maken voor hier op de site.

Afbeeldingslocatie: http://www.curlio.com/tweakers/index.php?style=1&side=0&think=1&text=Dat+wordt+weer+nachtwerk+als+ik+dat+door+heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kheb weer is een ander soort drifttrack gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/shameblaster/drifbyshame.jpg
als je goed rijd maak je een salto ;)

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

04:82 >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/lollol.JPG%20%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/lollol.JPG

Toch es wat checkpoints doen dude ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

bAdmuTs schreef op 29 januari 2004 @ 19:54:
04:82 >:)

[afbeelding]

Toch es wat checkpoints doen dude ;)
LoL kzal ut ff veranderen

[edit]

verandert.

[ Voor 6% gewijzigd door shameblaster op 29-01-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb ook maar ff een baantje gemaakt, mensen met een zwakke maag kunnen deze baan beter niet doen >:) :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/GoT_Around_she_Goes.JPG%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/GoT_Around_she_Goes.JPG

GoT Around she Goes

btw deze baan moet je rijden met bumpercamera :D

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 29-01-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

bAdmuTs schreef op 29 januari 2004 @ 20:31:
Heb ook maar ff een baantje gemaakt, mensen met een zwakke maag kunnen deze baan beter niet doen >:) :P

[afbeelding]

GoT Around she Goes

kga um ff spele

[edit]

Na 8x proberen ben ik ermee gestopt |:(
;(

[ Voor 6% gewijzigd door shameblaster op 29-01-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
shameblaster schreef op 29 januari 2004 @ 19:48:
Kheb weer is een ander soort drifttrack gemaakt:

als je goed rijd maak je een salto ;)

Download
19;57 sec met 2 salto's :)

http://members.lycos.nl/a...%20alabama_man.Replay.Gbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

[afbeelding]

GoT Around she Goes

Gelukt na 2 keer :P
Wel een zilveren medaille maarja :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
grappig veld. Dit soort dingen mag ik over het algemeen wel. Nieuw soort hindernissen bedenken met de bouwstenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Blackhole schreef op 30 januari 2004 @ 01:00:
[...]

Alleen hoe haal de eindstreep ?
Op het goede moment uit de kom vliegen ;)
Je moet ongeveer 200 gaan :)

Ik ben atm ook weer bezig met een track.. word weer een route find track, alhoewel niet te lastig kwa route vinden of jumps enzo.. maar hij word wel erg mooi en groot :)
Mischien morgen anders overmorgen kunnen jullie ervan genieten :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
ff tussendoor, voor degene die geld hebben en een legale versie zoeken...

Ik zag maar liefst 4 exemplaren van Trackmania liggen in de Dynabyte te Leiden...

Of zoiets ook geldt voor de overige filialen van Dynabyte durf ik niet te zeggen ;)

Demoblijft leuk :)

Nog ff sparen, kep weer andere betaalverplichtingen...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Highway Nightmare
Download

Een verlaten stuk snelweg, check eerst hoe je moet rijden zitten "subtiele" hints in t level om je de weg te wijzen :P
Ik heb eerst een omgeving gemaakt alvorens ik de route bepaald heb :) 1 van mn mooiste/beste tracks al zeg ik t zelf :P

Afbeeldingslocatie: http://www.wastedspace.nl/trackmania/HighwayNightmare01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wastedspace.nl/trackmania/HighwayNightmare02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wastedspace.nl/trackmania/HighwayNightmare03.jpg
Mister Jolly's fairground ?? >:)

[ Voor 5% gewijzigd door LordMithril op 30-01-2004 08:38 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

ik nergens dat linkje vinden met die savegame waar alle puzzles en races al gehaald zijn, die cheat werkt op de een of andere manier niet voor me.

Weet iemand waar deze te vinden is, ik wil graag meteen alles kunnen bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
greatgonzo schreef op 30 januari 2004 @ 14:28:
ik nergens dat linkje vinden met die savegame waar alle puzzles en races al gehaald zijn, die cheat werkt op de een of andere manier niet voor me.

Weet iemand waar deze te vinden is, ik wil graag meteen alles kunnen bouwen
klopt.. is een fout in de ts.. het is een los profile..
http://www.wastedspace.nl/trackmania/Bankrobber.Profile.Gbx
astu ;) deze ff in je gamedata/profiles dir gooien en bij settings van profile wisselen ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey peeps :) .

Ik ben van plan om Trackmania aan te schaffen alleen had ik een vraag.

Hoe draait het spel het meest efficient/probleemloos op m,n pc.

Dus kwa settings enzo.

M,n specs, P900( ja ja ik weet ,t ouwe rammelbak :/ ).
GeForce 2 mmx 400.
385 SD RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 14:38:

Dus kwa settings enzo.

GeForce 2 mmx 400.
385 SD RAM.
check de start post.. ga naar de site.. download de demo en kijk zelf ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 30 januari 2004 @ 14:57:
[...]

check de start post.. ga naar de site.. download de demo en kijk zelf ;)
Die kl*te demo loopt niet hier, bij alle 2 de versies mist ie een dll bestand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 15:00:
[...]

Die kl*te demo loopt niet hier, bij alle 2 de versies mist ie een dll bestand :?
[helpdesk mode]
nieuwste drivers?
DirectX 9 ?
al op google gezocht naar de dll's?
welke dll's mis je?
[/helpdesk mode]

als de demo namelijk niet loopt geef ik de full version ook weinig kans ;)

[ Voor 13% gewijzigd door LordMithril op 30-01-2004 15:09 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m ook :D

ben bezig met puzzle :) te lache

kun je ook achteruit rijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Lord_Mithril schreef op 30 januari 2004 @ 08:38:
Highway Nightmare
Download

Een verlaten stuk snelweg, check eerst hoe je moet rijden zitten "subtiele" hints in t level om je de weg te wijzen :P
Ik heb eerst een omgeving gemaakt alvorens ik de route bepaald heb :) 1 van mn mooiste/beste tracks al zeg ik t zelf :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mister Jolly's fairground ?? >:)
Naam is iig goed gekozen wat een nachtmerrie ;)
Ik snap echt niet welke weg ik moet nemen om hem goed te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 15:37:
ik heb m ook :D

ben bezig met puzzle :) te lache

kun je ook achteruit rijden ?
Waarom vraagje dat gewoon proberen.

alles kan, behalve wat ik erg mis is een handrem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 30 januari 2004 @ 15:44:
[...]

Waarom vraagje dat gewoon proberen.

alles kan, behalve wat ik erg mis is een handrem :/
nou ik kan niet achteruit rijden ;( heb alles al geprobeerd ( achteruit drukken d0h :) ) maar hij wil niet achteruit ;( ach boeie ook, alsof je dat nodig hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
HIDMAN-X schreef op 30 januari 2004 @ 15:43:
[...]

Naam is iig goed gekozen wat een nachtmerrie ;)
Ik snap echt niet welke weg ik moet nemen om hem goed te kunnen spelen.
Zal ff replay maken ;)

e voila ;)
met nieuwe recordtijd :P
http://www.wastedspace.nl...ghwayNightmare.Replay.Gbx

trouwens, zo moeilijk is t track niet ;)
gewoon aannemen dat je de pijlen moet volgen.. altijd rechts rijden enzo :P

[ Voor 32% gewijzigd door LordMithril op 30-01-2004 16:15 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 16:01:
[...]

nou ik kan niet achteruit rijden ;( heb alles al geprobeerd ( achteruit drukken d0h :) ) maar hij wil niet achteruit ;( ach boeie ook, alsof je dat nodig hebt :D
Staan je knoppen wel goed ...

en hand rem is wel eens makkelijk om Powerslides mee temaken.
Heb je in sommige banen wel nodig. want de remmen in dit spel is gewoon te krachig om te doen.

Zeker de ALPINE auto.

Al vind ik dat wel een hele vage levels.

Het heel ALPINE en de huizen zijn weer JAPANS :( dat komt raar over .. had dan gewoon van die Berghutten er in gegooid ...
Maar verder een goed spel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Lord_Mithril schreef op 30 januari 2004 @ 16:04:
[...]

Zal ff replay maken ;)

e voila ;)
met nieuwe recordtijd :P
http://www.wastedspace.nl...ghwayNightmare.Replay.Gbx

trouwens, zo moeilijk is t track niet ;)
gewoon aannemen dat je de pijlen moet volgen.. altijd rechts rijden enzo :P
Ok ik zal je replay eens even bestuderen en hem nog een keer rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
HIDMAN-X schreef op 30 januari 2004 @ 16:21:
[...]

Ok ik zal je replay eens even bestuderen en hem nog een keer rijden :)
leuk detail btw.. op de replay rij ik zelf ook een keer verkeerd :X :D
mischien issie idd niet zo logisch als ik dacht dan :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Lord_Mithril schreef op 30 januari 2004 @ 16:25:
[...]

leuk detail btw.. op de replay rij ik zelf ook een keer verkeerd :X :D
mischien issie idd niet zo logisch als ik dacht dan :P
Nou heb ik hem wel uit kunnen rijden (4:53)
Nu is ie voor mij iig al een stuk logischer :P eerste keer reed ik gewoon helemaal door naar achter om daar hopeloos te verdwalen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

GoT Around she Goes

:r :r (net gedaan met bumpercamera) :D
2:00:41 maar ik ga het niet direct proberen te verbeteren dan ga ik straks echt kotsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
HIDMAN-X schreef op 30 januari 2004 @ 16:35:
[...]

Nou heb ik hem wel uit kunnen rijden (4:53)
Nu is ie voor mij iig al een stuk logischer :P eerste keer reed ik gewoon helemaal door naar achter om daar hopeloos te verdwalen :'(
er stond nog in mn post dat er subtiele hints waren welke kant je op moest (4 opgebroken stukken wegdek achter elkaar vlak na een splitsing is toch subtiel genoeg? :P)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
die selfmade tracks zijn zeker niet te rijden met de demo??

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
LosGieros schreef op 30 januari 2004 @ 17:00:
die selfmade tracks zijn zeker niet te rijden met de demo??
nope, je mist in de demo teveel onderdelen.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ik heb weer een redelijk simpele (misschien te simpel) baan gemaakt :).
Deze is niet zo lang (rond de 60 sec.). Ik vind te lange banen nl niet echt leuk ;).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/alpinetragedy.jpg

Download: link

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 14:38:

Dus kwa settings enzo.

GeForce 2 mmx 400.
385 SD RAM.
Op mijn eigen pc draait het goed maar onze familiepc is een 1,7Ghz P4 met 512MB sdram en 32mb GF2GTS Daar draait het dus niet echt soepel en het ziet er ook niet mooi uit....

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Speedfight schreef op 30 januari 2004 @ 17:45:
[...]

Op mijn eigen pc draait het goed maar onze familiepc is een 1,7Ghz P4 met 512MB sdram en 32mb GF2GTS Daar draait het dus niet echt soepel en het ziet er ook niet mooi uit....
Nee,
Maar ik ben ook bang dat het bij hem zijn videokaart een grote kwaal is .
Want hij heeft wel een GF2MX , maar ISO slot (dus geen AGP)
Want ik kan Stormblast persoonlijk en weet dus wat er in zit.

Maar hij heeft de Demo al gespeeld , maar happerd.
Maar is de demo nu slechter dan de ORG met TM 1.1 =

of is het gelijk aan.
want hij wil hem zo graag kopen en racen.
maar het zou zonden zijn, als hij hem alleen maar op LOW kan spelen en met veel haperingen.

Iemand die nog tips heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht ik krijg iedere keer een device failure en dan crasht mn videokaart ;( is er nergens een update ? ik heb zon intel chip 32 mb in mn laptop zitten ;( zal wel niet genoeg zijn denk k dan ;(

(soms doettie t wel though)

edit: hij blijft hangen als ik over de finish rij ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Mr_UnAnimouS schreef op 30 januari 2004 @ 17:40:
Deze is niet zo lang (rond de 60 sec.). Ik vind te lange banen nl niet echt leuk ;).

Persoonlijk vind ik het te simpel. Kurkentrekker stukje kan frustrerend zijn. Zelf plaats ik altijd een schuin stuk met turbo pijlen (of een gewoon schuin stuk) ervoor. Hierdoor vermijd je de kans dat je door het 'van recht naar schuine' stukje de lucht in word gelanceert langs de kurkentrekker heen. Verder is dat ijs stukje wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Blackhole schreef op 30 januari 2004 @ 17:57:
[...]

Nee,
Maar ik ben ook bang dat het bij hem zijn videokaart een grote kwaal is .
Want hij heeft wel een GF2MX , maar ISO slot (dus geen AGP)
Want ik kan Stormblast persoonlijk en weet dus wat er in zit.

Maar hij heeft de Demo al gespeeld , maar happerd.
Maar is de demo nu slechter dan de ORG met TM 1.1 =

of is het gelijk aan.
want hij wil hem zo graag kopen en racen.
maar het zou zonden zijn, als hij hem alleen maar op LOW kan spelen en met veel haperingen.

Iemand die nog tips heeft.
Ik denk dat de demo en 1.1 wel te vergelijken zijn. Ik denk zelf dat het gewoon puur die videokaart is die de botleneck is. Denk dat een goedkope 64mb videokaart al een hele opluchting is voor het spel.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Mr_UnAnimouS schreef op 30 januari 2004 @ 17:40:

[afbeelding]

Leuke baan alleen je heb naar mijn mening 2 checkpoints te dichtbij na een jump gezet, spring er overheen/tegenaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Alabama_man schreef op 30 januari 2004 @ 18:18:
[...]

Persoonlijk vind ik het te simpel. Kurkentrekker stukje kan frustrerend zijn. Zelf plaats ik altijd een schuin stuk met turbo pijlen (of een gewoon schuin stuk) ervoor. Hierdoor vermijd je de kans dat je door het 'van recht naar schuine' stukje de lucht in word gelanceert langs de kurkentrekker heen. Verder is dat ijs stukje wel grappig.
Jup ik dacht al dat ie iets te simpel was. Ik ga er zo nog wel effe aan werken met wat meer variatie erin ;).
bAdmuTs schreef op 30 januari 2004 @ 18:22:
[...]

Leuke baan alleen je heb naar mijn mening 2 checkpoints te dichtbij na een jump gezet, spring er overheen/tegenaan :D
Dat maakt het nog een beetje moeilijk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Mr_UnAnimouS schreef op 30 januari 2004 @ 18:32:
[...]

Dat maakt het nog een beetje moeilijk :P.
True :), maar ik rij liever vol gas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Speedfight schreef op 30 januari 2004 @ 18:21:
[...]

Ik denk dat de demo en 1.1 wel te vergelijken zijn. Ik denk zelf dat het gewoon puur die videokaart is die de botleneck is. Denk dat een goedkope 64mb videokaart al een hele opluchting is voor het spel.
Jamaar dat heefthij .. :(

Alleen geen AGP , en ik denk dat het daar aan ligt dat hij het moeilijk doet.

Oja ik vergeet tezeggen hij draaid nog op WIN 98se :(
Zo het is Win XP beter lopen ?

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 30-01-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Nieuwe versie van Alpine Tragedy :).

Hij is een stuk moeilijker en leuker :). Als je goed kijkt kan je een stuk afsnijden ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

1:13:44 en heb de shortcut gevonden ;), vind em nu een stuk leuker :)

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 30-01-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

bAdmuTs schreef op 30 januari 2004 @ 19:24:
1:15:31 en heb de shortcut gevonden ;), vind em nu een stuk leuker :)
Dat is mooi :).

Pfff als ik eenmaal bezig ben, blijf ik ideeen krijgen :P. Hier is nog een baan (nu speed als thema).

The Big L:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/thebigl.jpg

Zo dat is voorlopig effe de laatste voor vandaag ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 30-01-2004 19:35 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Mr_UnAnimouS schreef op 30 januari 2004 @ 19:34:
[...]

Dat is mooi :).

Pfff als ik eenmaal bezig ben, blijf ik ideeen krijgen :P. Hier is nog een baan (nu speed als thema).

The Big L:
[afbeelding]

Zo dat is voorlopig effe de laatste voor vandaag ;).
54:65 :)

Ook leuke baan dit, vooral die paar sneaky dingen na jumps >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Over de sys specs :

Ik heb een AMD Athlon 1.4 giechelherz ( een firebird, dus voor die XP meuk ;) )
met 'n GF2 Gts deluxe ( 32mb ) en 512mb ddr ram en hij draait goed :)
Volgens mij kan het er wel mooier uitzien, maar ik stoor me er niet aan :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Mr_UnAnimouS schreef op 30 januari 2004 @ 18:47:
Nieuwe versie van Alpine Tragedy :).

Hij is een stuk moeilijker en leuker :). Als je goed kijkt kan je een stuk afsnijden ;).
Voor mij is ie niet echt moeilijker, maar hijs wel een heel stuk leuker en afwisselender :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Speedfight schreef op 30 januari 2004 @ 17:45:
[...]

bij mijn huisgenoot draait ie vrij aardig op een celeron 333 met geforce2 GTS
Wel met alle details minimaal natuurlijk, en zonder geluid
Een andere huisgenoot met 450mhz en een kyro2 had pech, daar schokt het als de neten. Maar met 1.7ghz en GTS zou hij toch wel fatsoenlijk moeten draaien

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 19:55

smallboy

N/A

Hoe maak ik nou zo'n vette replay met allerlei camerastandpunten :?

Ik ben net even bezig geweest om het een en ander uit te proberen.
Het resultaat is: DIT.
DivX5, 640*480, 1,4 mb, ongeveer 15 sec.
De kwaliteit is vrij beroerd, omdat ik alle instellingen wat laag moest zetten, fraps snoepte aardig resources weg.

Je begint gewoon met een replay die je al hebt (die kun je na elke race opslaan). In het hoofdmenu kies je voor "view a replay" en dan kies je de replay die je wilt.

Je komt in een scherm met onderaan allerlei knopjes.
Onderaan staat een tijdsbalk. Ik zou zeggen, begin bij het begin. Zet de camera leuk neer, met free camera ofzo (das de 3e van links):
Afbeeldingslocatie: http://www.bogert.demon.nl/fow/tm16-1.jpg

Klik daarna op "insert key fixed":
Afbeeldingslocatie: http://www.bogert.demon.nl/fow/tm16-2.jpg

Schuif het witte driehoekje in de tijdsbalk nu verder tot waar je de camera weer anders wilt hebben. Klik dan weer op "insert key fixed".

Zo ga je je hele race af. Je kunt ook voor "insert key interp" kiezen (rechts naast fixed key). Dan beweegt de camera tussen twee punten.
Je mag zelf uitzoeken waar alle andere camera's voor zijn. Daar ben ik nog niet aan toegekomen.

EDIT: als je de replay met wijzigingen wilt zien, moet je show editting aanzetten (knopje dat hierboven roodgekleurd is)

Op het eind klik je op save (floppie). KLAAR!!!
Hoe je zo'n filmpje captured: gebruik de search en zoek op fraps.

[ Voor 10% gewijzigd door smallboy op 31-01-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Vette shit dit spel. Die re-play opties zijn best uitgebreid.
Kan niet wachten om weer te spelen (zit nu ff 'zonder') :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Zet ik mijn poging ook maar online heheheh.

Als je hem niet cheat is hij geloof ik 15 minuten. Helaas had ik maar 1337 blokjes anders had ik de andere verdiepingen ook nog wel gedaan en hem borg cube genoemd.

Hier downloaden

Mod: maak effe dat de spatie ook meegenomen wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Fuelke op 31-01-2004 20:03 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste