[PC]Het grote TrackMania topic Deel II

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.909 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
we spelen hem hier op de huis LAN

en dat gaat uitstekend!

1 nadeel, bij veelspelers, worden de naampjes een soort van vliegenzwerm op je scherm, ze schijnen door alle textures heen

• kegeltje26
Op deze manier komt deel III van het grote Trackmania topic er nooit.....

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Om maar ff iets te zeggen ;)

Wanneer komt die 1.2 patch nou es uit :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• GIAS
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

geen id. eigenlijk, is er al nieuws over wat erin komt? want er zijn een boel bugs om te fixxen als je het mij vraagt. :/

jep

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 19:55

smallboy

N/A

GIAS schreef op 19 februari 2004 @ 14:27:
geen id. eigenlijk, is er al nieuws over wat erin komt? want er zijn een boel bugs om te fixxen als je het mij vraagt. :/
Die patch komt uit in maart. Hier staat wat info in het nl.: klik

• 41728
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10-2006
Om dit topic weer wat leven in te blazen hebbik mezelf maar weer eens uitgeleefd op de editor:

link: http://www.wimbo.nl/tm/Ca...Oil Madness.Challenge.Gbx
en
link: http://www.wimbo.nl/tm/GoT_W!mbo_Cactus&Co.Challenge.Gbx

K hoop dat er dan toch nog iemand anders dan ik van deze baantjes kan genieten. :P

[ Voor 4% gewijzigd door 41728 op 19-02-2004 16:02 ]

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 21:09:
Na uitvoerig testen van een groot aantal GoT banen hier mijn voorlopige top 3:

1) Jumps and turns _/-\o_
2) left or right
3)-

Plek 3 is nog leeg omdat de andere banen deze nominatie echt niet verdienen.

Wat is een goede baan?

- uitdagend maar niet onmogelijk (na 5x moet ik hem echt kunnen uitrijden), 'moeilijker' betekent NIET leuker

- snelheid

- vliegtijd

- gebruik hoogte en tracklayout om af en toe de speler een overzicht te geven van wat komen gaat

- als je moeilijke stunts in de baan hebt zitten, bouw dan ALTIJD een manier in om
de stunt opnieuw te proberen (een weg terug naar een eerder punt (dit is een groot gebrek bij veel banen zoals de long run)

- offroad stukjes (maar het blijft een race spel, geen doolhof zonder snelheid!)

- wat tip/ideeetjes voor gevorderden:
* spiegel een stuk track (zoals mooi gebeurt in left or right)
* bouw eens een offroad stuk met juist heel veel snelheid (beraf door het groene gras skieen?)
* trapjes (objecten/hoogten straten)
* herhaling ( 'huh hier ben ik al eens geweest', en dan opeens een enorme drop down }:O )
noujazeg, geen enkele erkenning voor mijn sky high baan
en dat terwijl de snelheid oploopt tot 500 km/h en de vliegtijd in de kilometers gaat lopen.

nuja, ik heb nog wel wat toe te voegen
wat ik echt enorm irritant vind is banen die splitsen zodat je geen idee meer hebt waar je heen moet. Ook irritant zijn jumps waar je overheen vliegt als je te snel gaat (als het aan mij ligt moeten jumps zo snel mogelijk). Ik heb inmiddels ook eens over het LAN geprobeerd en daar bleken de meeste GoT banen niet echt geschikt. Ik heb mijn eigen banen ook aangepast want je start als je op enter drukt dan bij het laatste checkpoint. Dan moet die natuurlijk niet net na de jump komen :)

voor de LAN mogen banen ook best wel moeilijk zijn, want je kunt steeds opnieuw beginnen bij het laatste checkpoint dus uiteindelijk rijd je 'm toch wel uit.

hee, kun je ff linkjes erbij zetten voor het downloaden van die banen?
ze zitten blijkbaar niet in het GoT mappack

[ Voor 4% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 19-02-2004 16:17 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik vind Sky High heel koel, hoor Schaapje_BlaaT! :D

En het is idd best frustrerend als je niet weet waar je heen moet :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Schaapje_BlaaT schreef op 19 februari 2004 @ 16:05:
[...]
Ik heb inmiddels ook eens over het LAN geprobeerd en daar bleken de meeste GoT banen niet echt geschikt. Ik heb mijn eigen banen ook aangepast want je start als je op enter drukt dan bij het laatste checkpoint. Dan moet die natuurlijk niet net na de jump komen :)

voor de LAN mogen banen ook best wel moeilijk zijn, want je kunt steeds opnieuw beginnen bij het laatste checkpoint dus uiteindelijk rijd je 'm toch wel uit.
Ben het hier wel mee eens. M'n laatste 2 banen zijn dan ook vanaf elk checkpoint te halen. Over de moeilijkheid, tsja wat zal ik zeggen. Moeilijke banen zijn voor MP opzich leuk, maar het is ook wel leuk om eens een baan te hebben waarbij je in 1x door kunt rijden. Maargoed je kunt niet alles in 1 track stoppen 8)7 . Als je een moeilijk MP alpine veld wilt wil ik The long run wel MP vriendelijk maken
:P
:edit
Sky high was idd ookwel leuk om te spelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Alabama_man op 19-02-2004 16:15 ]

• Schaapje_BlaaT
maarreh, linkjes naar die 2 banen die leuk zouden zijn zouden welkom zijn
ik had het al ge-edit in mijn vorige post maar volgens mij ziet men dat over het hoofd

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik heb nog een tips:
* Geen overmatig gebruik maken van de turbo zones. Vaak word het alleen maar irritanter als je heel hard gaat.
* Na een schuine helling direct een bocht zodat de speler omlaag dondert is ook altijd niet even leuk. Zorg er voor dat je ruimte hebt om te landen en dan de bocht in te sturen. Of zorg er voor dat de snelheid laag is dan kan het wel.

[ Voor 48% gewijzigd door Loev op 19-02-2004 17:34 ]

• Alabama_man
Schaapje_BlaaT schreef op 19 februari 2004 @ 16:45:
maarreh, linkjes naar die 2 banen die leuk zouden zijn zouden welkom zijn
ik had het al ge-edit in mijn vorige post maar volgens mij ziet men dat over het hoofd
De linkjes +screens staan een pagina terug, maargoed zal ookw el ff in deze post zetten.

GoT_Jump&Turns
GoT_Left_or_Right

letop deze banen zijn wel extreem makkelijk voor de geoefende Trackmania speler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen, ik heb sinds gisteren het spel ook. Erg vermakelijk. Maar ik heb wat probs om online te komen. Ik heb deze vraag al op het officiele Trackmania forum gesteld, dus daarom een quote van mijn post daar. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen?

Dit is de post:

----------
I am trying to play online. But when I create an account I get the error "Could not create account / wrong login".

Some things I do:

- I use the 19-digit "key multi player" on the back of the manual. I read here on the forum about a sticker inside the CD-case? I guess this is the same kind of sticker as on the back of my manual? I also tried this in small and capital letters.
- My login name. I tried several ones. Long ones with spaces in them, but also just short ones of like 5 letters or so.
- Password. Well, only small letters, 10-digits. But when I look in the example in the manual on page 15 only small letters shouldn't be a problem.
- Country. "Holland". Also tried "Netherlands".
- Big city. "Leeuwarden".
- Group. Well, I tried my home-town "Drachten".
- Age. "23"
- Level. "beginner"
- E-mail. Well, my usual email. It's like "<username>@xs4all.nl"

I also tried the following:

- With and without the 1.1 patch.
- Re-installing the game, after first un-installing it.
- Turning zonealarm firewall completely off. Not that it's blocking anything, but just to make sure.

Computer:
- P4 machine running Win2000pro

Oh, and can it be that I need to go back to the shop or so to get a new game? Because where I bought it they only give you the usual 7-day warranty... So I have to be quick!

-----------
EDIT: Ik probeerde deze post naar het SPV board te verplaatsen, maar dit lukt helaas niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
TrackMania klapt er steeds uit bij de "country" banen. Hoe los ik dit op?
Alleen ATi videokaarten hebben last van dit probleem. Gelukkig is er een oplossing voor.
Configure > Advanced > Display > Shader Quality > v2.0 aanzetten in plaats van 3.0
Trackmania klapt er steeds uit bij de country banen... dat klopt. Alleen ATi videokaarten hebben hier last van, dat klopt niet. Ik heb een FX5900, en daar heb ik hetzelfde probleem. Gelukkig is er een oplossing voor. Ik meteen kijken in de opties van trackmania:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/gcm.schoenmaker/kutzooi.jpg

Dus, weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat dat vakje niet gedisabled is? Of is er een andere oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

thisbeingme schreef op 21 februari 2004 @ 21:46:
[...]

Trackmania klapt er steeds uit bij de country banen... dat klopt. Alleen ATi videokaarten hebben hier last van, dat klopt niet. Ik heb een FX5900, en daar heb ik hetzelfde probleem. Gelukkig is er een oplossing voor. Ik meteen kijken in de opties van trackmania:
[afbeelding]

Dus, weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat dat vakje niet gedisabled is? Of is er een andere oplossing voor dit probleem?
Graphic quality (in het vorige menu) op "Custom" zetten :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met het unlocken van nieuwe track-sets? Ik heb puzzles sets A-C gehaald, en races A-B, met de volgende medals:

PuzzleA - 8 bronze, 3 silver, 1 gold
PuzzleB - 8 bronze, 2 silver, 0 gold
PuzzleC - 8 bronze, 1 silver, 0 gold

RaceA - 8 bronze, 1 silver, 0 gold
RaceB - 8 bronze, 1 silver, 0 gold

Maar nu worden er verder geen sets ge-unlocked. Moet ik hier bepaalde medals voor halen? Ik dacht dat alleen bronze genoeg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 23:50:
Hoe zit het trouwens met het unlocken van nieuwe track-sets? Ik heb puzzles sets A-C gehaald, en races A-B, met de volgende medals:

PuzzleA - 8 bronze, 3 silver, 1 gold
PuzzleB - 8 bronze, 2 silver, 0 gold
PuzzleC - 8 bronze, 1 silver, 0 gold

RaceA - 8 bronze, 1 silver, 0 gold
RaceB - 8 bronze, 1 silver, 0 gold

Maar nu worden er verder geen sets ge-unlocked. Moet ik hier bepaalde medals voor halen? Ik dacht dat alleen bronze genoeg zou zijn.
Je moet voor d zilver halen en voor de rest er ook heel wat gouden bijhalen, alleen brons is niet genoeg ;)

[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 22-02-2004 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 22 februari 2004 @ 01:41:
[...]

Je moet voor d zilver halen en voor de rest er ook heel wat gouden bijhalen, alleen brons is niet genoeg ;)
Aha, zoiets dacht ik al. :)

Dus voor puzzle serie 1 moet je bronze hebben, voor serie 2 silver. Of zo? Maar waarom heb ik al wel PuzzleC gehaald met alleen maar bronze en een enkele silver/gold, maar niet RaceC terwijl ik daar ook bronze heb en wat silver? Die zou ik dan ook moeten kunnen spelen.

Frustrerend dit...

Weet iemand trouwens een antwoord op mijn post over de "online account"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 15:32:
[...]
Aha, zoiets dacht ik al. :)

Dus voor puzzle serie 1 moet je bronze hebben, voor serie 2 silver. Of zo? Maar waarom heb ik al wel PuzzleC gehaald met alleen maar bronze en een enkele silver/gold, maar niet RaceC terwijl ik daar ook bronze heb en wat silver? Die zou ik dan ook moeten kunnen spelen.

Frustrerend dit...

Weet iemand trouwens een antwoord op mijn post over de "online account"?
Denk omdat je bij puzzle iets meer zilver heb dan bij race, voor G moet je iig allemaal goud hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 22 februari 2004 @ 16:10:
[...]

Denk omdat je bij puzzle iets meer zilver heb dan bij race, voor G moet je iig allemaal goud hebben :D
Yep, ik denk dat ik er achter ben. Ik kan nu ook RaceC spelen.

Het lijkt er op dat om een C set te kunnen spelen je in de A en B set tenminste 2 silvers moet hebben, dus 4 in totaal.

Nu eens zien wat ik nodig heb om de D sets te halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Hallo allemaal, weer es aan het editen geslagen, en dit baantje gebouwd. Hij's vrij lang maar toch vrij snel te doen, tenminste als je nergens dr afvalt etc ;)

Hij zal vast geinig in multiplay zijn.

Hij's van DJ's Trackmania site te halen: hier dus

Vargen, misschien is je code gehackt? Er circuleert een warez versie van 1.0 op Internet dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]kegeltje26 schreef op 22 februari 2004 @ 23:16

Vargen, misschien is je code gehackt? Er circuleert een warez versie van 1.0 op Internet dus....
Hier ben ik zelf ook bang voor dus... :(

Denk dat ik van de week voor de zekerheid maar naar Freerecordshop ga om hem te ruilen. Just in case mijn code inderdaad gehackt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo is leuk, maar heb alle races nu binnen 2 dagen op goud uitgeraced. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~cptagliola/TM1_2_01_600.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~cptagliola/TM1_2_02_600.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~cptagliola/TM1_2_03_600.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~cptagliola/TM1_2_04_600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, dat gaat smullen worden als patch 1.2 uit komt. :9~ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wat ik nog erg jammer vind is dat als je bij speed een schans maakt, deze eerst met een flinke hoek omhoog gaat en daarna afzwakt. Zo kan je niet lekker de hele schans afrijden.
Of ben ik hier alleen in? :P

Maar misschien wordt dat met deze nieuwe schans/dinges opgelost? :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je kunt doen is een schans plaatsen, met daaronder een turbobooster zodat je extra hard die schans op scheurt! >:)

Over mijn online probleem:
Ik ben naar de winkel geweest, nieuwe handleiding gekregen met andere code. Nu doet hij het wel! Blijkbaar was er dus toch iets niet juist aan de oude code. Waarschijnlijk gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Hey mensen,

Nou heb ik wel een warez versie van Trackmania (en nee Vargen ik heb jouw online key niet want:) maar ik kan dus niet online spelen.

Nou wil ik de makers es steunen door dit geinig spelleke te kopen maar me vraag is:

Bij welke offline winkel (ja offline, dus gewoon een winkel met kassa 8)7 ) kan ik dit spelleke goedkoop halen? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik wil niet vervelend zijn, maar er is ook Crashday en dat is ook de opvolger van stunts :? Is er van dit spel geen demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter!! Stunts heb ik vroeger echt maanden lang gespeeld, ik wilde net naar bed gaan totdat ik dit topic zag, ik moet gewoon even de demo spelen hiervan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 03:22:
Beter!! Stunts heb ik vroeger echt maanden lang gespeeld, ik wilde net naar bed gaan totdat ik dit topic zag, ik moet gewoon even de demo spelen hiervan :P
Waar is de demo dan :? 8)7 En dit is niet de opvolger van "De" Stunts. Dat is Crashday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Good Fella schreef op 27 februari 2004 @ 03:31:
[...]

Waar is de demo dan :? 8)7 En dit is niet de opvolger van "De" Stunts. Dat is Crashday.
Nee man, dat wordt:

Stunts: Final Stage

Ff je huiswerk doen ;)

En Crashday komt pas in 2e kwartaal van dit jaar uit (dus zomer) dus nog ff wachten...

En ja dit spelleke lijkt een beetje op stunts wb banen bouwen....

PS: Weet iemand die offline winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
[...]

Had Stunts wapens? Uhmm neen dat heeft crashday wel. TrackMania lijkt heel veel op de ouwe stunts maar ik heb nooit gezegt dat het "de" opvolger is van stunts.
Leer lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
hee, weet iemand hoe je puzzel d3 kunt halen?
Ik maak een zo groot mogelijke aanloop met een rondje aan het eind waar je dan vol gas kunt draaien maar nog steeds kom ik er niet overheen (er staat een omgekeerde boost op een helling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb het ook niet over de opvolger van Stunts, maar dit is eindelijk een spel wat er erg op lijkt, en er is ook duidelijk te zien dat ze naar het oude stunts hebben gekeken, het zou zo Stunts 2 kunnen heten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Eerst maar eens zien of het uberhaupt uitkomt.

Tot nu toe hebben ze geen distributeur.

Er zijn zoveel spellen in de maak die nooit eens uitkomen....

Wat te denken van het Total Annihilation 2 topic eh?

Ondertussen speel ik lekker Trackmania, als er geen andere edit-and-drive spellen uitkomen, hebbik tenminste deze :)

[ Voor 23% gewijzigd door kegeltje26 op 28-02-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS

GIAS

Grandpa In A String

kegeltje26 schreef op 27 februari 2004 @ 03:09:
Hey mensen,

Nou heb ik wel een warez versie van Trackmania (en nee Vargen ik heb jouw online key niet want:) maar ik kan dus niet online spelen.

Nou wil ik de makers es steunen door dit geinig spelleke te kopen maar me vraag is:

Bij welke offline winkel (ja offline, dus gewoon een winkel met kassa 8)7 ) kan ik dit spelleke goedkoop halen? Iemand enig idee?
eerder in dit topic werd vermeld dat ze hem bij dynabite verkopen, maar ik heb hem ook bij de free record shop zien liggen.
daar zou ik dus gaan kijken.

maar wat is er mis met online shops?
online was ie veel goedkoper en dat was inclusief verzend kosten.

bij free record shop was hij nl 39 eurie, en ik heb hem voor 34.

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kegeltje26 schreef op 27 februari 2004 @ 03:09:
Hey mensen,

Ik heb de mijne ook bij Free Record Schoft vandaan. Was standaard prijs: 39,99 euro. Hij zal best wel ergens een paar euro goedkoper te krijgen zijn. Maar ik kom elke dag in de buurt van een FRS, dus heb ik hem daar gewoon gehaald.

En als je online komt: Ik ben gewoon "Vargen" in het spel... misschien zie ik je wel eens!

Good Fella >>> Crashday is *geen* officieele Stunts opvolger. Denk ook niet dat die er ooit gaat komen. Helaas... Ben zelf overigens ook erg benieuwd naar Crashday. Alleen zegt iets me dat Trackmania meer lol zal blijven. Crashday ziet er in mijn ogen iets te serieus uit... Maar wie weet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS

GIAS

Grandpa In A String

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5XHA30CVE4Z/picserver.gif

geen fotosoep. op sneeuw kan je onbeperkt hard rijden. wel handig als je nog's een serieuse jump wil maken :) het duurt trouwens wel even voordat je aan die snelheid zit, maar je kan ook gewoon een hele lange bocht maken (oftwel een cirkel), als je stuur los lata blijft ie trouwens in de bocht hangen als je erg hard gaat.

wel raar, want in speed mode haal je maximaal 199 offroad.

trouwens met online bestellen en de postbank ben je zomaar een week kwijt voordat je hem hebt. erg jammer is dat. maar jah geduld is een schone zaak ;)

[ Voor 44% gewijzigd door GIAS op 29-02-2004 11:50 ]

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net weer mijn portmappings voor trackmania gemaakt maar nu weet ik van de vorige keer dat ik ook iets speciaals in trackmania in moest stellen om deze te laten werken (in het advance.. voordat je het echte spel in gaat) mijn gegevens
port 27015 gemapt naar mijn pc (10.0.0.150) mijn modem IP=10.0.0.138 hopelijk kunnen jullie mij helpen kan ik eindelijk weer server zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
Heb ik net eindelijk na maanden bijna alles gehaald met trackmania,
Dus ik moest gisteren nood gedwongen een format doen.

Dus net jes mijn SAVE file opgeslagen van TM en dacht ik installeer hem gelijkw eer om even de laaste paar banen uit terijden.
Dus ik netjes alleen weer ge update en save file terug gegooid .
Maar wat blijkt nu HIJ kan hem niet meer vinden .. wel de Profile , maar niet de gereden banen en zo :( dus ik ben alles kwijd.

Dat was dus mijn TM voor van daag want ik ga zeker NIET alles weer op nieuw doen.

Maar ik baal hier wel van zeg ....

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Blackhole schreef op 29 februari 2004 @ 12:27:
Heb ik net eindelijk na maanden bijna alles gehaald met trackmania,
Dus ik moest gisteren nood gedwongen een format doen.

Dus net jes mijn SAVE file opgeslagen van TM en dacht ik installeer hem gelijkw eer om even de laaste paar banen uit terijden.
Dus ik netjes alleen weer ge update en save file terug gegooid .
Maar wat blijkt nu HIJ kan hem niet meer vinden .. wel de Profile , maar niet de gereden banen en zo :( dus ik ben alles kwijd.

Dat was dus mijn TM voor van daag want ik ga zeker NIET alles weer op nieuw doen.

Maar ik baal hier wel van zeg ....
Jup, had ik ook een tijdje geleden. Nu blijkt dat je de map: /scores/ ook op moet slaan want daarin staan je behaalde banen, enz.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 12:16:
Ik heb net weer mijn portmappings voor trackmania gemaakt maar nu weet ik van de vorige keer dat ik ook iets speciaals in trackmania in moest stellen om deze te laten werken (in het advance.. voordat je het echte spel in gaat) mijn gegevens
port 27015 gemapt naar mijn pc (10.0.0.150) mijn modem IP=10.0.0.138 hopelijk kunnen jullie mij helpen kan ik eindelijk weer server zijn :)
kleine schop O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Mr_UnAnimouS schreef op 29 februari 2004 @ 12:55:
[...]

Jup, had ik ook een tijdje geleden. Nu blijkt dat je de map: /scores/ ook op moet slaan want daarin staan je behaalde banen, enz.
aha Thx :D weet ik dat ook weer

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo hier even wat screens uitverveling :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/TRACKMANIA_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/TRACKMANIA_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS

GIAS

Grandpa In A String

huh ? in car view? hoe doe je dat? of heb je die alleen bij replay?
volgens mij heb ik die nl niet,

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
GIAS schreef op 29 februari 2004 @ 19:44:
huh ? in car view? hoe doe je dat? of heb je die alleen bij replay?
volgens mij heb ik die nl niet,
Alleen bij replay is dat :)

Hopelijk komt hij er ooit nog wel eens in.

Omdat er bij veel sporten verboden is om reclame van tabak te plaatsen , doen we het hier dus wel gewoon :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/TM_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/TM_02.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 29-02-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Wist je dat in Trackmania:

-ze er Middeleeuwse ideen van de aarde op na houden?
-dat deze nog waar zijn ook?
-dat je dus van de Aarde afvalt als je te ver rijdt?
-dat de Aarde plat is?
-dat de hel onder de sloot ligt? ;)

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
kegeltje26 schreef op 29 februari 2004 @ 21:58:
Wist je dat in Trackmania:

-ze er Middeleeuwse ideen van de aarde op na houden?
-dat deze nog waar zijn ook?
-dat je dus van de Aarde afvalt als je te ver rijdt?
-dat de Aarde plat is?
-dat de hel onder de sloot ligt? ;)

LOL
LOL dat is zeker een FIJT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:37
Als ik track mania start, dan loopt hij al vast zodra ik in het hoofdmenu kom :(
Echt het spel loopt compleet vast, alleen een harde reset lukt nog :(

mijn specs:

AMD Athlon XP 2800+
Asus A7N8X-E Deluxe
2x 512MB PC2700 (Dane Elec)
Asus Radeon 9600SE 128MB

Windows XP Pro SP1 met DX9.0b

Ik heb ook de shader quality al op 2.0 gezet.

Iemand die de oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~cptagliola/lib10343_600.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~cptagliola/lib10345_600.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~cptagliola/lib10347_600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Kortom, tijd voor de 1.2 patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
En het is ook tijd voor een nieuw topic...

Maar dit zou dan edit-en-drive games moeten heten

Dus ook voor de Crashday, Stunts:Finals Stage en Ultimate Stunts fans moeten zijn...

Allen Trackmania schiet niet op blijkbaar

Als ik zin heb open ik hem zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trackmania bloed een beetje dood. .
Zijn er nog fanatieke Trackmakers ?? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Ik ga misschien zo meteen weer eens een track maken. Tijd niet gedaan omdat ik niks leuks meer wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Ik speel 't ook niet meer zo.. Weet niet echt waarom, bloed iid een beetje dood.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Weet iemand hoeveel upload er wordt gebruikt als je een server opzet? Ik heb 512 kbit bandbreedte, dus hoeveel kan de bandbreedte dan maximaal aan? Ik heb hem nu op 6 of 7 racers staan en dat gaat prima...

En hoe verander je je naam bij het editen? Elke keer als ik edit en de baan saved, staat er made by kegeltje26, maar als ik iets anders wil lukt het niet, ook niet met een ander profiel (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

kegeltje26 schreef op 07 maart 2004 @ 22:47:
Weet iemand hoeveel upload er wordt gebruikt als je een server opzet? Ik heb 512 kbit bandbreedte, dus hoeveel kan de bandbreedte dan maximaal aan? Ik heb hem nu op 6 of 7 racers staan en dat gaat prima...
Ik heb 256 kbit upload... Bij 8 spelers ofzo wordt nog niet eens de helft ervan gebruikt (zo'n 11 kB/s, en maximaal haal ik 25 kB/s). Dus je kunt nog wel meer spelers hosten.

Wat betreft de naam: bij je settings in het hoofdmenu kun je je gegevens veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
De 1.2 patch komt woensdag volgens TM France uit :)

Als je je Frans goed beheerst kun je het bericht hier lezen:

http://www.mm2france.net/trackmania/

Ik hoop het..... :9

Ondertussen heeft Digital Jesters weer wat screenies van de 1.2 patch in Rally mode neergezet

www.trackmaniagame.com

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
smallboy schreef op 08 maart 2004 @ 15:12:
[...]

Ik heb 256 kbit upload... Bij 8 spelers ofzo wordt nog niet eens de helft ervan gebruikt (zo'n 11 kB/s, en maximaal haal ik 25 kB/s). Dus je kunt nog wel meer spelers hosten.

Wat betreft de naam: bij je settings in het hoofdmenu kun je je gegevens veranderen.
ah cool, dus het dubbele aantal van 8 moet bij mij kunnen :) misschien lukt 20 spelers wel :P

anyway, ik weet al waar dat probleem van komt, zodra je een account hebt voor Internet spelen gebruikt TM dat voortaan als editor naam... Gek maar waar.... Misschien is dat na de 1.2 patch ook weer over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Morgen de patch :) whoopie...

Zeg ik zie geen enkele GoT-er online spelen????

Allemaal Far Cry of BF Vietnam aan het spelen?

Anyway, Alabama-man's Jumps and Turns doet het goed online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 21:57
Hmz, het is al een tijdje woensdag, maar ik zie nog geen Patch... :( Eigenlijk maakt het voor mij ook niet zoveel uit, als je snapt wat ik bedoel :P

edit:
Nog ff een vraagje, ik heb echt geen idee hoe ik bij Race, Track A6 moet doen, das die jump die op ijs land, en dat je dan 1 checkpoint moet halen en dan over nog meer ijs rijden en dan bij de finish komt.

[ Voor 43% gewijzigd door sn0x0r op 11-03-2004 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Nieuwe screenies:

Afbeeldingslocatie: http://www.trackmania-lejeu.com/img/tm0423.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.trackmania-lejeu.com/img/tm0426.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.trackmania-lejeu.com/img/tm0441.jpg

Je kan dus nu ook avatars kiezen :D. Cool :P.

[ Voor 43% gewijzigd door Jerry op 10-03-2004 22:41 . Reden: resized pics... ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Ik ben sinds kort pas begonnen met Trackmania en probeer bij alle Race challenges goud te halen, alleen sommige zijn wel erg moeilijk en andere juist weer heel makkelijk om goud te halen 8)7

Voor de geintresseerden heb ik zelf nog een mappie gemaakt (m'n tweede). Hij is niet zo moeilijk en de kleine jumps zijn goed te doen. Er staat een vrij strakke tijd op (< 3 min).

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gjdeuren/cresso_desert.jpg

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Van het forum van de publisher Digital Jesters:

Patch 1.2 meer een add-on:

most important improvements:
- more than 40 new blocks!!
- Construction under terrain for tunnels
- a new solo game type "survival".
- you can now beat a record in solo by actually seeing a ghost (not only after replays etc)
- new menus ?
- usage of online avatars when your playin. They are transfered when playing online for everyone to see
- new system of coppers and spending them
- Addition of decorations around the surface of construction. (editor?)
- Update of the main menus.

bugfixes:

- election bug (well everyone knows what this means
- direction bug (errors , mainly when driving with analog devices)

- additions to launcher: safe mode puts all graphic/ and other advanced settings into the most harmless position
- ability to turn off or on the receiving of the beforementioned avatars (if you're on small network etc)
- Vertex process: by defect in hardware. To pass in software mode can avoid certain problems of postings related to the drivers of certain graphics boards, with the detriment of the performances
- windowed/full screen independent Profiles
- managment of avatars. I guess here you can kind of set what avatare to receive or whatnot, cant make it up entirely......It has something to do with that you can decide if you don't want to receive them via the server but see them in the menus ????? well you can always comment if you know better french than me

Menu's changes/additions
- the shop is now under the editor menu
- "rolling demo" menu
- display of coppers earned per cirquit. rounds that are exported from v 1.1 wil display "???" ... hmm does that mean that you can now earn coppers on online challenges too ??? hmm
- in multiplayer a new window is added with a premise of the lan match (or something of a sort :P)
- new online interface pages
- the difficulty of earning medals were re-examined and the first series will be easier and certain races in the last series will be harder.
- scores earned in version 1.1 will be compatible.

changes in multiplayer:
- reporting of events during a game (players which join, cross the finishing line, give up etc...)

Lan multiplayer changes :
- the 4 last rows (5th to 8th) are posted correctly
(fill me in, i've never played lan multiplayer so... do they mean the player list on screen?)
- no more ghost info from previous internet multiplayer games on the player displays etc
- when one returns from the race mode to the creation of the track, it is the profile of the creator of the game which is always used (hmmz?)

Puzzle mode correction in race F2 "crushable walls"...

Lees verder op: http://www.digitaljesters.com/forums/showthread.php?t=1789

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

kegeltje26 schreef op 11 maart 2004 @ 14:28:
Van het forum van de publisher Digital Jesters:

Patch 1.2 meer een add-on:

<veel leuke updates>

8)7
Wow dat ziet er wel tof uit :). 40 nieuwe blocks :9 dus dat wordt weer flink bouwen. En een nieuwe gamemode :9.

Ziet er naar uit dat dit een erg vette patch wordt _/-\o_.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Cresso schreef op 11 maart 2004 @ 09:02:
Ik ben sinds kort pas begonnen met Trackmania en probeer bij alle Race challenges goud te halen, alleen sommige zijn wel erg moeilijk en andere juist weer heel makkelijk om goud te halen 8)7

Voor de geintresseerden heb ik zelf nog een mappie gemaakt (m'n tweede). Hij is niet zo moeilijk en de kleine jumps zijn goed te doen. Er staat een vrij strakke tijd op (< 3 min).

[afbeelding]

Download
2:41:20, eerste poging... :P
En daarbij reed ik nog 3 keer tegen zo'n ding-in-de-weg op, dus hij kan nog een stuk strakker!

Wel leuke baan opzich, alleen een beetje teveel obstakels, die halen echt alle snelheid eruit...

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Hehe nog meer...

Trackmania goes proffessional look:

Afbeeldingslocatie: http://www.tm-exchange.co.uk/menu.jpg

enne de oneindige vergezichten zijn voorbij:

Afbeeldingslocatie: http://www.trackmania-lejeu.com/img/tm0421.jpg

Dit ruikt goed !

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
looks sweet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
en ik kan nooit ophouden met posten eh?

beetje postverslaafd :P

iig, weer wat baantjes gemaakt...

en voor de mensen met hersenen hiero ook 2 puzzeltracks...

Ik heb aardig wat zitten bouwen, dus ik heb de maps die ik al eerder geupload heb en het nieuwe spul in een zip gegooid :)

Kijk hier voor de zip:

http://www.trackmaniagame...lay=listfile&intFile=1467

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
sn0x0r schreef op 10 maart 2004 @ 20:51:
Hmz, het is al een tijdje woensdag, maar ik zie nog geen Patch... :( Eigenlijk maakt het voor mij ook niet zoveel uit, als je snapt wat ik bedoel :P

edit:
Nog ff een vraagje, ik heb echt geen idee hoe ik bij Race, Track A6 moet doen, das die jump die op ijs land, en dat je dan 1 checkpoint moet halen en dan over nog meer ijs rijden en dan bij de finish komt.
De patch was er wel degelijk, het werd een Beta release en alle grote clans hebben hem, en aangezien ik niet bij een clan zit, ik dus niet :(. Ze mogen hem spelen en alle bugs reporten naar Nadeo...

Geruchten willen dat de 1.2 release dinsdag publiek uitkomt, maar de makers zeggen dat de release uitkomt wanneer die klaar is......

En over A6, tsja, geluk hebben en mikken op de sneeuw, poortje door karren en naar de laatste baan en finish toe... sja pittig, maar de races en puzzles op Internet zijn soms nog moeilijker, dus wen er maar aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

sn0x0r schreef op 10 maart 2004 @ 20:51:

edit:
Je moet echt precies goed mikken, zodat je net tegen de rand van dat gat komt. Dan verandert de koers van je auto precies naar het goede punt toe, en kan je hem zo uitrijden... Ik kwam precies goed terecht, Nadeo-score met 2 seconden verbeterd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 21:57
Ja, ik heb hem nu alleen op brons gehaald, maar ik zal het nog is ff proberen :)

[FF Ge-raced]
Oke, thnx voor de tip! Tijd: 26.98
[/FF Ge-raced]

[ Voor 31% gewijzigd door sn0x0r op 11-03-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
kegeltje26 schreef op 09 maart 2004 @ 15:10:
Anyway, Alabama-man's Jumps and Turns doet het goed online :D
Het doet me een deugt dat m'n baan gewaardeerd wordt :). Heb laatst nog geprobeert een baan te maken maar kon halfverwege echt niks leuks meer verzinnen :'( . Hopelijk brengen de meer dan 40 nieuwe blocks er verandering in :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Alabama_man schreef op 11 maart 2004 @ 23:48:
[...]

Het doet me een deugt dat m'n baan gewaardeerd wordt :). Heb laatst nog geprobeert een baan te maken maar kon halfverwege echt niks leuks meer verzinnen :'( . Hopelijk brengen de meer dan 40 nieuwe blocks er verandering in :o
Jij had toch ook 'the_long_run_ez' gemaakt? :)
Meest frustrerende baan ooit, heb er echt lang over gedaan voor ik hem had! Niet omdat ie zo moeilijk was, maar omdat er erg veel stukjes zijn waar een klein foutje fataal is...

Best custom baan die ik gespeeld heb is 'highway nightmare', erg mooi in elkaar gezet, en niet te makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Zo weer een puzzle gemaakt. Ik maak de laatste tijd puzzles, omdat er zo weinig op Internet te vinden zijn...

Uiteraard is ie weer hier te vinden:

http://www.trackmaniagame...lay=listfile&intFile=1475

Hij is vrij pittig, en er zijn verscheidene oplossingen te bedenken...

Echter 1 is de snelste... >:)

Post je oplossing, en de replay hoe je me tijd gebroken hebt (ergens in de 17 sec kweenie exact)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

kegeltje26 schreef op 12 maart 2004 @ 01:06:
Zo weer een puzzle gemaakt. Ik maak de laatste tijd puzzles, omdat er zo weinig op Internet te vinden zijn...

Uiteraard is ie weer hier te vinden:

http://www.trackmaniagame...lay=listfile&intFile=1475

Hij is vrij pittig, en er zijn verscheidene oplossingen te bedenken...

Echter 1 is de snelste... >:)

Post je oplossing, en de replay hoe je me tijd gebroken hebt (ergens in de 17 sec kweenie exact)
Ik heb 15:28 gehaald, ruim 1,5 seconde onder jouw 16.81 dus... :)
Replay kan ik niet uploaden helaas, wil hem wel mailen als je het niet gelooft! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Chi3F schreef op 12 maart 2004 @ 01:49:
[...]

Replay kan ik niet uploaden helaas, wil hem wel mailen als je het niet gelooft! :P
mail maar, lijkt me leuk ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

kegeltje26 schreef op 12 maart 2004 @ 13:32:
[...]

mail maar, lijkt me leuk ja ;)
You got mail... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Chief, u got mail too ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Chi3F schreef op 12 maart 2004 @ 01:49:
[...]

Ik heb em op 14:69 gehaald :D :P

14:69

[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 12-03-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Zo, tiz weekend dus aktief aan de bouw geweest!

Race als een desperado door een Texaans landschap!

Klik hier om hem te halen.
http://www.trackmaniagame...=1501&txtDisplay=listfile

En krijg het tunnelgevoel al die de 1.2 patch belooft in 1.1 stijl!

Haal hem hier:

http://www.trackmaniagame...lay=listfile&intFile=1502

Voor degene die willen puzzelen, kep een leuke puzzel nog gemaakt, maar nog geen replays van gezien. Hij zat in de mappack, maar ik zal hem hier los posten...

http://www.trackmaniagame...=1466&txtDisplay=listfile

De oplossing is iets met een brug maar waar? Heb je een oplossing probeer dan de tijd te breken die es niet door mij gevalidate is (ben een gemiddelde racer, mer een bouwer) maar door een vriend :P

Replays ben ik altijd nieuwsgierig naar...

Badmuts, creatieve oplossing had je! Nog zelf geeneens opgekomen :P
Mooie replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

Tijd om tunnels te bouwen mensen. Er is een beta van de 1.2 patch verschenen. Lees goed: een BETA, dus wel even een backupje maken van je profiles e.d.

Zie hier:
http://www.digitaljesters.com/forums/showthread.php?t=1827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Heb hem even ge dll daarnet en ik moet zeggen dat het een heel stuik verbeterd is :D

Vette rally bak ook ..

En nu eindelijk met tegenstanders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Chi3F schreef op 11 maart 2004 @ 19:39:
[...]

2:41:20, eerste poging... :P
En daarbij reed ik nog 3 keer tegen zo'n ding-in-de-weg op, dus hij kan nog een stuk strakker!

Wel leuke baan opzich, alleen een beetje teveel obstakels, die halen echt alle snelheid eruit...
Wow, das snel _/-\o_ moet toch nog ff heel wat oefenen ;) er zijn idd flink wat obstakels, maar goed te ontwijken als je de baan beter kent, en een stuk spannender om het dan te halen. Ik moet toegeven dat er wel zeker een aantal obstakels wegkunnen.

Die update ziet er veel belovend uit, wat ik nu eigenlijk mis in multiplay is dat je niet kan spawnen bij het laatst gepasseerde checkpoint als je in een onmogelijke situatie bent beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

kegeltje26 schreef op 13 maart 2004 @ 20:36:

Voor degene die willen puzzelen, kep een leuke puzzel nog gemaakt, maar nog geen replays van gezien. Hij zat in de mappack, maar ik zal hem hier los posten...

De oplossing is iets met een brug maar waar? Heb je een oplossing probeer dan de tijd te breken die es niet door mij gevalidate is (ben een gemiddelde racer, mer een bouwer) maar door een vriend :P

Leuke puzzel dit :D, heb em nu in 23:28 maar nog steeds niet de autohor medal :(, wat is jou tijd eigenlijk :?

23:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

kegeltje26 schreef op 13 maart 2004 @ 20:36:

Race als een desperado door een Texaans landschap!

Klik hier om hem te halen.
http://www.trackmaniagame...=1501&txtDisplay=listfile

Aardige map, krijg hem niet sneller dan 1:06:55..

En krijg het tunnelgevoel al die de 1.2 patch belooft in 1.1 stijl!

Haal hem hier:

http://www.trackmaniagame...lay=listfile&intFile=1502

Leuke map, stukje met die 2 liggers is irritant... :D 1:55:68 gehaald, eerste keer dat ik ongeschonden voorbij dat lastige stukje kwam... :P

Die had ik al gedaan in die mappack, maar toen zaten er minder onderdelen bij :? Anyway, verder dan 23:87 kom ik niet, heb ook nog maar 1 variant geprobeerd :P

Badmuts, creatieve oplossing had je! Nog zelf geeneens opgekomen :P
Mooie replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
bAdmuTs schreef op 15 maart 2004 @ 15:25:
[...]

Leuke puzzel dit :D, heb em nu in 23:28 maar nog steeds niet de autohor medal :(, wat is jou tijd eigenlijk :?

23:28
Leuke oplossing, maar het is hem niet. Je verliest teveel tijd aan die sprong over dat brugstukje. Als je je puzzel wat aanpast, moet je het lukken om de author's medal van 22:61 te halen ;)

PS: binnenkort komen er puzzels met tunnels, nu de 1.2.2 beta patch uit is en al aardig goed werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch wel leuker spel dan ik verwacht had eigenlijk
besturing lijkt op eerste gezicht wel crap maar daar kom je vrij snel doorheen, ik iig
vooral omdat zelf tracks bouwen gewoon zo vreselijk leuk is en blijft :)

wel klote dat je beperkt geld hebt :/ zelfs als je alle races hebt uitgespeeld heb je nog maar weinig geld eigenlijk (ik heb een paar goud, meeste zilver, paar brons :p)
puzzles zit ik ergens in t midden geloof ik maar vind ik niet super leuk; wel geinig bedacht tho; die tracks afmaken dan want soms is het ook gewoon een baantje rijden dat je denkt van 'waar is de puzzle?'

iemand die me een savegame of trainer oid kan sturen?
hellspawn@clanbase.com
bvd :]

dan kunnen jullie binnenkort vast wel s een leuk trackje van me verwachten :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bankrobber Profile , hebbie 1337 stukkies van alles :)

Gewoon ff in TrackMania\GameData\Profiles zetten

[ Voor 38% gewijzigd door bAdmuTs op 15-03-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
bAdmuTs schreef op 15 maart 2004 @ 16:58:
Bankrobber Profile , hebbie 1337 stukkies van alles :)

Gewoon ff in TrackMania\GameData\Profiles zetten
Deze geld niet meer voor de versie 2.2 :(

Dus helaas jammer .. want in de nieuwe update gaat het anders er aan toe dan 1.0 en 1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Ben ff wezen puzzlen en racen...

weer genoeg coppers en het gaat nu beter, het nieuwe systeem...

Zat stukjes die je niet in een map gebruikt, is alleen maar geld verspilling als je die steeds moet kopen in de shop..

Heb op elk level zon 10000 coppers nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:53:
toch wel leuker spel dan ik verwacht had eigenlijk
besturing lijkt op eerste gezicht wel crap maar daar kom je vrij snel doorheen, ik iig
vooral omdat zelf tracks bouwen gewoon zo vreselijk leuk is en blijft :)

wel klote dat je beperkt geld hebt :/ zelfs als je alle races hebt uitgespeeld heb je nog maar weinig geld eigenlijk (ik heb een paar goud, meeste zilver, paar brons :p)
puzzles zit ik ergens in t midden geloof ik maar vind ik niet super leuk; wel geinig bedacht tho; die tracks afmaken dan want soms is het ook gewoon een baantje rijden dat je denkt van 'waar is de puzzle?'
Haha dat lijkt maar zo. Ik weet niet waar je brond heb gehaald enzo, maar soms moet je een stukkie van de route afsnijden en niet blindelings volgen....ER staan daar immers geen checkpoints :P

Goed de map bekijken, en bedenken waar je kan afsnijden. Tip.: Puzzle A4 kun je over de brug rijden maar ook van afspringen hehe. Als je goed instuurt kom je dan voor de checkpoint terecht...suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kegeltje26 schreef op 15 maart 2004 @ 18:01:
Tip.: Puzzle A4 kun je over de brug rijden maar ook van afspringen hehe. Als je goed instuurt kom je dan voor de checkpoint terecht...suc6!
hehe die had ik in een keer al door ja >:) wel geinig ja :)

en bedankt voor de profile
maar ik heb een challenge gemaakt en gesaved en vervolgens vind ik m nergens terug?!?!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Herstart Trackmania en je ziet hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

kegeltje26 schreef op 15 maart 2004 @ 16:45:
[...]

Leuke oplossing, maar het is hem niet. Je verliest teveel tijd aan die sprong over dat brugstukje. Als je je puzzel wat aanpast, moet je het lukken om de author's medal van 22:61 te halen ;)

PS: binnenkort komen er puzzels met tunnels, nu de 1.2.2 beta patch uit is en al aardig goed werkt :)
Aargh, heb em in 22:63 gehaald :), ik ga er nu vanuit dat deze oplossing wel goed is ;)

22:63

Zeg maar tegen die vriend dat ie een zeer pittige tijd heeft gereden :D, maar blijf net zolang doorrijden tot ik zijn tijd heb verbeterd >:)

Dit vind ik nou zo leuk aan trackmania, als je bij deze baan ook maar 1 foutje maakt kan je de author medal wel vergeten.

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 16-03-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 16:45

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

De nieuwe patch is trouwens uit! Beta 3 in ieder geval, maar hij werkt hier uitstekend. Slechts 90 Mb en hier gratis af te halen.

De veranderingen zijn groot. Nieuwe stukjes, waaronder tunnels, turbo voor de rally's, checkpoint in de sneeuw/woestijn, richtingaanwijsborden, nieuwe brug in de sneeuw n meer.
Ook is er een nieuwe single-player mode, die me tot nu toe wel bevalt: Survival. Hier moet je op 18 nieuwe tracks races van computertegenstanders winnen die steeds beter worden. Dat wordt op het eind toch vrij lastig.

Verder hebben ze de medals op de single player races aangescherpt. Ik had gisteren net bijna alle Nadeorecords op de races, zijn ze opeens sneller :'(. Als je nog geen goud hebt, moet je trouwens tegen een ghost racen die die tijd gaat halen.

Volgens mij is de editor ook verbeterd. Ik weet het niet helemaal zeker, omdat ik meer iemand ben die de tracks download, waarvoor dank trouwens voor alle bouwers op het forum _/-\o_. Nu kan je gewoon je coppers per baan opmaken en dan op de volgende overnieuw beginnen. De shop is dus verdwenen, en terecht!

Dan heb ik het nog niet eens gehad over de nieuwe layout, de avatars, etc. Ik ben in ieder geval weer blij, dit is bijna geen patch meer te noemen, maar een uitbreiding!

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
General_Failure schreef op 19 maart 2004 @ 22:10:
De nieuwe patch is trouwens uit! Beta 3 in ieder geval, maar hij werkt hier uitstekend. Slechts 90 Mb en hier gratis af te halen.

De veranderingen zijn groot. Nieuwe stukjes, waaronder tunnels, turbo voor de rally's, checkpoint in de sneeuw/woestijn, richtingaanwijsborden, nieuwe brug in de sneeuw n meer.
Ook is er een nieuwe single-player mode, die me tot nu toe wel bevalt: Survival. Hier moet je op 18 nieuwe tracks races van computertegenstanders winnen die steeds beter worden. Dat wordt op het eind toch vrij lastig.

Verder hebben ze de medals op de single player races aangescherpt. Ik had gisteren net bijna alle Nadeorecords op de races, zijn ze opeens sneller :'(. Als je nog geen goud hebt, moet je trouwens tegen een ghost racen die die tijd gaat halen.

Volgens mij is de editor ook verbeterd. Ik weet het niet helemaal zeker, omdat ik meer iemand ben die de tracks download, waarvoor dank trouwens voor alle bouwers op het forum _/-\o_. Nu kan je gewoon je coppers per baan opmaken en dan op de volgende overnieuw beginnen. De shop is dus verdwenen, en terecht!

Dan heb ik het nog niet eens gehad over de nieuwe layout, de avatars, etc. Ik ben in ieder geval weer blij, dit is bijna geen patch meer te noemen, maar een uitbreiding!
Hij is wel iets veranderd dus :D

Hij heeft weer een paar nieuwe banstukken :D

En nog wel meer leuke dingen.

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 19-03-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Voor degenen die een Trackmania slaapje hebben gehouden maar weer wakker willen worden....

We zijn al 2 updates van de patches verder!!

Download 1.2.4 patch een 2e release candidate ondertussen.

Je kunt hem hier krijgen:

ftp://FTPNadeoUser5:t5r-5z4aq@ns2260.ovh.net

Dr zijn 6 bouwblokjes bijgekomen, en weer bugs dr uitgegooid (die in de 1e release candidate erin waren geslopen).
2 opwaartse brugdingen (sorry wee ook niet hoe'k moet noemen) in rally
Je kunt een stuk weg meteen aan een berg koppelen in Desert en Alpine, plus ook vanaf een berg de weg omhoog laten gaan, zonder jumps nodig te hebben...

En nog 2 stukjes waar ik de omschrijving niet zo uit me kop weet...

Wat shots ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.inio.org/~inio/tm/mappack12thumbs/gl3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.digitaljesters.com/forums/attachment.php?attachmentid=642&stc=1

Enne ik ben ook weer bezig met bouwen...

Nog geen puzzels maar goed..

Ice race:

Download hier:

http://www.trackmaniagame...lay=listfile&intFile=1579

en Tunnelmania ( :D)

download hier:

http://www.trackmaniagame...lay=listfile&intFile=1580

Enne Badmuts: je hebt nu de goede oplossing hoor, heb je de Author's Medal al?

Mocht je meteen online gaan spelen, dan kun je de tracks ook van mijn server downloaden als je een potje mee speelt :)

Have fun guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ice Race= 1:12:55 (Replay)
Tunnelmania= 33:97 (Replay)

Ik heb net ook weer een baan gemaakt (behoorlijk pittig op sommige stukken :P).

Gemaakt met versie: 1.2.4 (geen idee of je hem ook kan spelen met een lagere versie ;))
Download

Enjoy :).

[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 21-03-2004 19:33 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 2 3 4 Laatste