Pizza schrijf je met twee maal een "z"
hoe kom je daar nu weer op
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Het staat er toch 2x hoorMento schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:24:
[...]
hoe kom je daar nu weer opik zie het nergens staan
Magoed dat mag je wel oude koeien uit de sloot halen noemen... Als je dan toch bezig bent, het is zijkantOmebas schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:58:
Piza dozen

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat
[ Voor 4% gewijzigd door Xander op 18-06-2005 17:09 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
* Ben.Hahlen zingt: Vol verwachting klopt ons hart...
Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd toch? Daar hopen we dus dan maar op...
Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd toch? Daar hopen we dus dan maar op...
Rustig maar dames, over een weekje ga ik afstuderen en dan lekker op vakantieMento schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:15:
ik krijg een sterk vermoeden dat de TS niet helemaal eerlijk is geweest of klaar is en het topic heeft vergeten/laten stikkenIk heb dit vermoeden omdat Omebas de heletijd zegt dat hij niks mag zeggen of laten zien maar wel van die groene blokken. Wat ik begrijp uit het lezen van het Topic zit hij nog op school en ik vind het vreemd als je dan niks mag zeggen.
Ik heb er echter voordeel gehad van dit topic omdat ik een eigen kast wou maken en dit topic was hier ideaal voor.
word niet boos als ik het mis heb
JiPPie!! He is back!!
Ik was bijna bang dat je niet meer actief was. Maar het tegendeel lijkt waar te zijn!
Kun je ons al wat laten zien / weten? Welke beslissingen je genomen hebt en welke afgewezen.
Anywey ik heb blijkbaar iets te vroeg mijn oordeel gegeven.
Ik was bijna bang dat je niet meer actief was. Maar het tegendeel lijkt waar te zijn!
Kun je ons al wat laten zien / weten? Welke beslissingen je genomen hebt en welke afgewezen.
Anywey ik heb blijkbaar iets te vroeg mijn oordeel gegeven.

Sorry voor het kicken van zo'n oud topic.
Vroeg me eigenlijk af of OmeBas al terug was van z'n vakantie en zo ja, of ie wat nieuws kon laten "sijpelen"
.
Vroeg me eigenlijk af of OmeBas al terug was van z'n vakantie en zo ja, of ie wat nieuws kon laten "sijpelen"
Na mijn afstuderen heb ik mij totaal niet meer bezig gehouden met de case, Ik ben namelijk druk bezig geweest met het zoeken naar een mooie baan die ik inmiddels heb gevonden. Hoe nieuwsgierig jullie ook zullen zijn, de resultaten van het project ben ik niet van plan openbaar te maken, omdat het project na het eindontwerp in de doofpot gestopt is. Mocht het project ooit nog een vervolg krijgen of mocht ik van plan zijn eenzelfde project op te starten dan liggen mijn ideeën in ieder geval nog niet op tafel.Ben:
Beste Bas,
Jij hebt op GoT een tijdje geleden een topic gehad waarin je tips/suggesties vroeg voor het maken van de "ultieme" case voor Tweakers.
Ik ben zeer geïnteresseerd in wat het uiteindelijke ontwerp geworden is, omdat de tekeningen die je zo'n beetje hebt laten zien er wel goed uitzagen.
Ben jij nog van plan om een update te plaatsen in dat topic?
Kan jij ook nog iets zeggen over de "beschikbaarheid" van die case?
Alvast hartelijk dank,
Groet,
Ben
Helaas voor degenen die graag hun eigen inbreng terug hadden gezien in een nieuw product. Hopelijk kunnen jullie de tips gebruiken voor een eigen casemod oid. Iig ontzettend bedankt
Ach, erg veel te reverse-engineeren zal er niet zijn, als dit ding als 'nouveauté' op de markt zou komen, we hebben 'm dan ongeveer gezamenlijk bijmekaarverzonnen
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
erg jammer dat je niet in elk geval een klein tipje van de sluier wilt oplichten, ik zou zeggen dat dat het minste is wat je ons verschuldigd bent na de enorme feedback die je gekregen hebt... maar dat is mijn mening.
ik moet zeggen dat ik vanaf het begin al wel en beetje twijfels had over of hier ooit een echt product uit zou gaan komen, t gebeurt namelijk niet vaak dat er zomaar ineens een hele goeie case voor enthousiastelingen van een onbekende producent op de markt komt. met een goede nieuwe case op de markt komen vergt namelijk meer dan alleen een goed ontwerp, zonder naamsbekendheid wordt het sowieso al lastig en dan moet je ook nog eens een productielijn opzetten vanuit het niets, dat is een behoorlijke investering voor een nieuwe speler op de markt.
ik moet zeggen dat ik vanaf het begin al wel en beetje twijfels had over of hier ooit een echt product uit zou gaan komen, t gebeurt namelijk niet vaak dat er zomaar ineens een hele goeie case voor enthousiastelingen van een onbekende producent op de markt komt. met een goede nieuwe case op de markt komen vergt namelijk meer dan alleen een goed ontwerp, zonder naamsbekendheid wordt het sowieso al lastig en dan moet je ook nog eens een productielijn opzetten vanuit het niets, dat is een behoorlijke investering voor een nieuwe speler op de markt.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 19:37 ]
* Afterburner79 rent als een gek naar het patentburo . . .
It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!
Achteraansluiten jij!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
kom kom, zo goed waren de ideeën toch ook weer niet? 90% is al te vinden in de cases die tegenwoordig verkrijgbaar zijn, en de rest van de ideeen zijn wel grappig maar niet echt wat deze case nou zo bijzonder zou maken.
Als je tegenwoordig echt met een nieuw model case wil komen dat zich onderscheidt dan moet je denken in de richting van betere layout en daardoor efficientere koeling (zoals omebas ook mee bezig is geweest maar waar hij bij mijn weten nog geen echte doorbraken heeft gemaakt). Een mooir voorbeeld zijn de nieuwste modellen lian li (Vxxxx is hun naamgeving geloof ik)
Als je tegenwoordig echt met een nieuw model case wil komen dat zich onderscheidt dan moet je denken in de richting van betere layout en daardoor efficientere koeling (zoals omebas ook mee bezig is geweest maar waar hij bij mijn weten nog geen echte doorbraken heeft gemaakt). Een mooir voorbeeld zijn de nieuwste modellen lian li (Vxxxx is hun naamgeving geloof ik)
Ja NU wel jahVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:59:
kom kom, zo goed waren de ideeën toch ook weer niet? 90% is al te vinden in de cases die tegenwoordig verkrijgbaar zijn, en de rest van de ideeen zijn wel grappig maar niet echt wat deze case nou zo bijzonder zou maken.
Revive the guild!
Verwijderd
ik geloof dat alle bestselling cases van dit moment ook al beshcikbaar waren toen omebas aan dit projectjebegon hoor (ik noem de nieuwe lian li modellen, de cm stacker...)
de echt goede ideeën die hier staan zijn juist van dat soort state-of-the-art cases afgekeken meestal...
de echt goede ideeën die hier staan zijn juist van dat soort state-of-the-art cases afgekeken meestal...
OK, Maar wat is er NIET van IETS afgekeken? (in het algemeen)
Die nieuwe case van gigabyte is ook wel aardig trouwens . . .
It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Verwijderd
ja maar dat is niet wat ik bedoelde, het ging er vooral om dat mensen hier hoopten nog wat patentjes mee te kunnen pikken uit de 'berg met briljante ideeën' die hier verspreid over het topic ligt. ik wilde ze eventjes uit die droom helpenAfterburner79 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:35:
OK, Maar wat is er NIET van IETS afgekeken? (in het algemeen)![]()
offtopic:
over welke gigabyte case gaat het dan
over welke gigabyte case gaat het dan
de doofpot?Omebas schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:39:
[...]
omdat het project na het eindontwerp in de doofpot gestopt is.
Maar geef eens een goede reden waarom je het niet zou kunnen laten zien?
Doofpot? kom op zeg eerst ons lekker maken met voorproefjes en dan zeggen dat het in de doofpot zit? nee dat gaat er bij mij niet in. ik denk dat je er gewoon geen zin meer in had of het niet lukten en dat je bent gestopt.
Het project begon leuk maar het einde is grofweg kut.
Omgekeerde psychologie flame?Mento schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:56:
Doofpot? kom op zeg eerst ons lekker maken met voorproefjes en dan zeggen dat het in de doofpot zit? nee dat gaat er bij mij niet in. ik denk dat je er gewoon geen zin meer in had of het niet lukten en dat je bent gestopt.
Verwijderd
Stel, je plaatst het eindresultaat hier, iedereen ziet het en denkt "mooi, maar het geheel kan ik toch niet zelf namaken". Een onderdeel mss wel maar die haal je uit het topic ook wel.
en stel dan dat 'een groot merk' je case ziet en ze nemen het over: wees er dan fier op, meer kan kan je er volgens mij niet van verwachten.
geld zouden ze er waarsch toch niet voor geven...
"Al dat gezever over patentjes en Ideeen pikken, pffff... een forum dient nu eenmaal om ideeen te delen"
en stel dan dat 'een groot merk' je case ziet en ze nemen het over: wees er dan fier op, meer kan kan je er volgens mij niet van verwachten.
geld zouden ze er waarsch toch niet voor geven...
"Al dat gezever over patentjes en Ideeen pikken, pffff... een forum dient nu eenmaal om ideeen te delen"