Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.751 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

butsj schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 08:37:
[...]

ja one en two handed swords kan je in stormwind city leren, wel onthouden dat je twee one-hand swords moet hebben dan en niet een main-hand sword (wel one handed, maar daarvan kan je er niet 2).
Maar voor een rogue heb je toch daggers nodig ivm de skills/abilities?
Er zijn veel high level players die zo spelen, ze focussen zich dan meer op sinister strike enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Anoniem: 51543 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:49:
[...]

Er zijn veel high level players die zo spelen, ze focussen zich dan meer op sinister strike enzo..
of een weaponswitch macro gebruiken zodat je kan wisselen tussen dagger en sword in main hand, op die manier kan je toch openen met ambush of een andere daggerskill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

okok ik hou al op over het PVP gebeuren :P (bedoelde overignes neit sepcifiek dat de horde irritant was, geloof weld at het andersom ook zo is :P)

khad nog paladin willen worden :P.... damn zit ik met mijn night-elf warrior die geen gratis paard krijgt :P

btw als je lvl 20-25 bent dan is redridge een leuke provincie om wat simpelere quests te doen kunje groot gedeelte in je eentje doen en dat is ook wel eens lekker. Ben er eergister begonnen als lvl 21 ben nu lvl 22. tusen door mijn vriendin die in westfall zit nog ff geholpen die is nog maar een noob lvl 17 warrior :+ (wel een week later begonnen dan mij... ben ik nou de n00b? ).

enniewee als je iemand ziet die wanderer heet, zeg dan ff hoi :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mwah, valt wel mee. Een warrior van hetzelfde level is (bij 20+) toch echt sterker in one-on-one combat. Maar het is voor in een party best handig. Je kan healen, hebt flinke armor en kan toch redelijke damage uitdelen als het nodig is :) Beetje jack of all trades, maarja, master of none, he :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
Okyah schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:54:
[...]

Mwah, valt wel mee. Een warrior van hetzelfde level is (bij 20+) toch echt sterker in one-on-one combat. Maar het is voor in een party best handig. Je kan healen, hebt flinke armor en kan toch redelijke damage uitdelen als het nodig is :) Beetje jack of all trades, maarja, master of none, he :P
Als jij als lvl 20 pala van een lvl 20 warrior verliest is er iets goed mis me je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 90928 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:51:
[...]

of een weaponswitch macro gebruiken zodat je kan wisselen tussen dagger en sword in main hand, op die manier kan je toch openen met ambush of een andere daggerskill.
nog beter, een autoamtische macro die switched op het moment dat je cloeaked/stealthed en weer switched bij uncloack/ stealth }> superhandig hoor :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:50
Bosmonster schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:55:
[...]

Als jij als lvl 20 pala van een lvl 20 warrior verliest is er iets goed mis me je :P
Dat valt wel mee hoor. Ik ben geen ervaren paladin fighter maar uit de ervaring die ik heb weet ik dat een warrior een moeilijke klasse is om te verslaan. Een druid bijvoorbeeld die heb ik je zo te pakken ( zelfs in bearform heb ik hem zo dood ) maar een warrior dat wordt toch wat lastiger.

Maar misschien moet ik wat beter met mijn spells / buffs om gaan.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, lvl 25 pala tegen lvl 25 warrior gisteren verloren, hoor :P Misschien zijn mijn wapens/armor minder goed dan ofzo, maar ik dacht van niet :) En ja, ik weet wel hoe m'n spells te gebruiken :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Webgnome schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:01:
[...]
Een druid bijvoorbeeld die heb ik je zo te pakken ( zelfs in bearform heb ik hem zo dood ) maar een warrior dat wordt toch wat lastiger.
Dan had je geen goede druid tegenover je. B) Een druid die in bearform probeert te tanken tegen een warrior is wel heel erg slecht bezig... Ik heb zelf geen enkel probleem met het vechten tegen een warrior. Entangle, faerie fire, moonfire en regrowth doen wonderen. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 15:37

Pellaagarion

Jeroen D

butsj schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 08:37:

ja one en two handed swords kan je in stormwind city leren, wel onthouden dat je twee one-hand swords moet hebben dan en niet een main-hand sword (wel one handed, maar daarvan kan je er niet 2).
Maar voor een rogue heb je toch daggers nodig ivm de skills/abilities?
kun je geen Main-hand en een one-hand tegelijk ?? anders heb ik voor niks dat zwaardje gekocht :P. en dubbel handed dingen vind ik maar te weinig damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

naja ik ben gellukig een Uber L33t Rogue

kan easy een warrior 2 levels hoger aan en soms ook wel rogue's 5 levels hoger dan mij :D
niet zo raar aangezien ik 2 Cruel Barb's Dual wield :P (VC rare one hand Sword drop) en bijna al mijn armor ook blau is ^^ ben level 23 btw hehe dus mij hoor je niet klagen best funny als je een level 29 rogue vraagt om te duelen en dat ie dat super hard gemollt word :) mja niet iedereen is perfect :P j/k })

Greetz

Legend

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 134151 op 22-02-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52645

Webgnome schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:01:
[...]

Dat valt wel mee hoor. Ik ben geen ervaren paladin fighter maar uit de ervaring die ik heb weet ik dat een warrior een moeilijke klasse is om te verslaan. Een druid bijvoorbeeld die heb ik je zo te pakken ( zelfs in bearform heb ik hem zo dood ) maar een warrior dat wordt toch wat lastiger.

Maar misschien moet ik wat beter met mijn spells / buffs om gaan.
Dan heb je nog weinig goeie druids tegen je gehad... :-P mijn armor in bear form is erg hoog... en je moet me wel zien aankomen natuurlijk .... cat form isse behoorlijk heftig... mist goed gebruikt natuurlijk maar dat is altijd zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:17
Pellaagarion schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:23:
[...]

kun je geen Main-hand en een one-hand tegelijk ?? anders heb ik voor niks dat zwaardje gekocht :P. en dubbel handed dingen vind ik maar te weinig damage doen.
Jawel toch, die onehand gaat makkelijk in je offhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
[...]

hm volgens mij wel, alleen ik kan dit niet met zekerheid zeggen.
Maar een maindhand kan zowizo niet in off-hand gedragen worden, ik heb zelf 2handed en ik vind het echt relaxed.
Ik heb nog geen 2 one handed swords gehad, maar volgens mij doet je off-hand 50% minder dmg en heeft een hogere miss-rate.

Sinds ik 2 handed swords gebruik kan ik makkelijker creeps van 2-3 levels hoger aan als het op melee aan komt, toch beter dan 2 daggers voor mijn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:09
Purechaos schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:35:
[...]

Jawel toch, die onehand gaat makkelijk in je offhand.
Jawel maar je moet wel degelijk opletten bij wat je koopt. Een one handed sword wil niet per definitie altijd in je offhand. Dat staat dan aangegeven met main-hand ipv one-hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

One-hand kan in beide,
Main-hand alleen in je raadt het je main hand :D
Off-hand alleen in . . je off hand :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137833

Jahh!, ik! naam = SexsymboOl = low-lvl 11 Priest
Maar ik heb 1 probleem, ik heb na het behalen van een quest een soort lag.. die niet meer ophoudt, ik kan plotseling tegen niemand praten, en niets zeggen. dus ik moet na het behalen van elke quest opnieuw inloggen.. hebben meer mensen dit probleem? of ben ik de enige?

't si echt heel lastig, dus een antwoord zou mij uit mijn lijden verlossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17029

Ik probeer een guild op te zetten met een select groepje vrienden, en nu is het probleem dat we maar met 9 man zijn.

Is het mogelijk om op dezelfde server even een char. aan te maken die dan lid te laten worden van de guild?

(Helaas kan ik dit niet nu ff zelf proberen, er moet helaas ook gewerkt worden :'( )

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 17029 op 22-02-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Je kan ook een willekeurig iemand vragen te tekenen waarna hij/zij de guild weer kan verlaten. Je hebt 10 man nodig om een guild te maken en maar 2 om een guild te laten bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54
Kaap schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:07:
Je kan ook een willekeurig iemand vragen te tekenen waarna hij/zij de guild weer kan verlaten. Je hebt 10 man nodig om een guild te maken en maar 2 om een guild te laten bestaan.
Als hij dan maar niet gaat spammen :). Ik kom iets te vaak guild-spammers tegen :/. Van die gasten die al voorbijrennend je een guild-request door je strot proberen te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:07:
THNX, gaan we dat over een 5tal uurtjes maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

[...]

kheb ook ent die double -handed skill, in je 2'de hand kunje alleen non-mainhand wapens gebruiken uds bf off-handed daggers, off-handed bijlen etc.

maar begrijp ik het nu goed dat jij een zwaard hebt die non-main handed is?? die heb ik nog nooit gezien (one-handed zwaarden zijn meestal ook main-hand daar moetje dus WEL naar kijken) als jij een one handend zwaard gevonden hebt die dus niet main-hand only is kunje me dan de naam vertellen? en hoeveel dmg/s doet hij?

ik speelnu met een main-hand zwaard en een off-hand dagger. ziet er neit zo cool uit maar een dagger kan evenveel dmg doen als een zwaard.
butsj schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:38:
[...]

hm volgens mij wel, alleen ik kan dit niet met zekerheid zeggen.
Maar een maindhand kan zowizo niet in off-hand gedragen worden, ik heb zelf 2handed en ik vind het echt relaxed.
Ik heb nog geen 2 one handed swords gehad, maar volgens mij doet je off-hand 50% minder dmg en heeft een hogere miss-rate.

Sinds ik 2 handed swords gebruik kan ik makkelijker creeps van 2-3 levels hoger aan als het op melee aan komt, toch beter dan 2 daggers voor mijn gevoel
wat voor wapens gebruik jij dan met 2 handed?? want dan ben ik wel benieuwd hoe het komt dat jij zoveel dmg doet in mijn geval is het nog altijd beter om mijn 400 armour schild te gebruiken.

nogmaals bij een one-handed sword moet je altijd kijken offie main-handed is of off-handed anders lukt het niet en ik heb nog niet een one en OFF-handed zwaard gezien (wel bijlen)

[ Voor 37% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:12:
[...]

Als hij dan maar niet gaat spammen :). Ik kom iets te vaak guild-spammers tegen :/. Van die gasten die al voorbijrennend je een guild-request door je strot proberen te duwen.
Ik dacht eigenlijk om het even in een dorp/stad netjes via chat te vragen, maar wat jij zegt gaat misschien wel sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Chaoss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:15:

maar begrijp ik het nu goed dat jij een zwaard hebt die non-main handed is?? die heb ik nog nooit gezien (one-handed zwaarden zijn meestal ook main-hand daar moetje dus WEL naar kijken) als jij een one handend zwaard gevonden hebt die dus niet main-hand only is kunje me dan de naam vertellen? en hoeveel dmg/s doet hij?

ik speelnu met een main-hand zwaard en een off-hand dagger. ziet er neit zo cool uit maar een dagger kan evenveel dmg doen als een zwaard.
mmm een One-hand sword gaat dus niet zo maar? nou dan heb ik het voor niks gekocht. ik zal dadelijk thuis is even kijken of het lukt. ik dacht dat een Main-Hand en een One-Hand wel moest lukken. dan maar een bijltje of een mace erbij. geen dagger dat staat niet bij een brute Tauren Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:42

BrZ

[...]

Als de warrior retaliation heeft maakt de paladin heel wat minder kans hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb 100% zeker weten een dagger in mn main hand en een sword in mn offhand.
Naam van t zwaardje niet bij de hand.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

its_me schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:53:
Ik heb 100% zeker weten een dagger in mn main hand en een sword in mn offhand.
Naam van t zwaardje niet bij de hand.
ik zeg ook niet dat het niet kan :)

zou je de naam kunnen opzoeken? en wat de specs zijn ben wel benieuwd, nogmaals kan op de veiling alleen main-handend zwaardjes vinden en ook tijdens quests nog niet tegen gekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Chaoss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:59:

zou je de naam kunnen opzoeken? en wat de specs zijn ben wel benieuwd, nogmaals kan op de veiling alleen main-handend zwaardjes vinden en ook tijdens quests nog niet tegen gekomen.
kijk op http://www.thottbot.com en zoek op one-hand of off-hand swords. dan vind je er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Alle wapens die gemarked zijn met "one hand" kunnen in zowel main als offhand. Alle wapens die gemarked zijn met "main hand" kunnen alleen in je rechterhand (WoW houdt geen rekening met linkshandigen) en alle wapens die gemarked zijn "off hand" kunnen alleen in je linkerhand.

M.A.W.:

Main hand: rechts
Off hand: links
One hand: beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
[...]

In stormwind in het trade center kun je One Hand swords kopen. rond 11dmg/s

Dus, als ik het goed begrijp, kan ik een One Hand en een Main hand gebruiken tegelijkertijd.
Echter mijn schild zal ik dan in mijn backpack moeten doen of niet?
En moet ik hier als warrior ook voor trainen?

[ Voor 5% gewijzigd door FragNeck op 22-02-2005 15:11 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok dan bedoel ik het anders, als je op de veiling bv zoekt onder "one handed swords" dan komje daar alleen main-hand tegen. ook tijdens quests ben ik alleen nog maar one-hadend swords tegen gekomen die main hand zijn. (maar daar let ik pas de laatst 2 dagen op sinds ikd ie skill heb)

ze zullen er vast wel zijn, maar wel vrij zeldzaam. zoek ook maar een onder de "one-handed" bijlen op de veiling de meesten zijn main-hand en maar een paar zijn te gebruiken in de off-hand.

ik wist het eerst ook niet, dus ik een zwaard kopen wat exact hetzelfde was als mijn bassiszwaard, koste me 60 zilver.... kon ik hem vervolgens niet gebruiken :/

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

FragNeck schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:07:
[...]

In stormwind in het trade center kun je One Hand swords kopen. rond 11dmg/s

Dus, als ik het goed begrijp, kan ik een One Hand en een Main hand gebruiken tegelijkertijd.
Echter mijn schild zal ik dan in mijn backpack moeten doen of niet?
En moet ik hier als warrior ook voor trainen?
ja bij Level 20 kun je Dual Wield trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chaoss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:12:
ok dan bedoel ik het anders, als je op de veiling bv zoekt onder "one handed swords" dan komje daar alleen main-hand tegen. ook tijdens quests ben ik alleen nog maar one-hadend swords tegen gekomen die main hand zijn. (maar daar let ik pas de laatst 2 dagen op sinds ikd ie skill heb)

ze zullen er vast wel zijn, maar wel vrij zeldzaam. zoek ook maar een onder de "one-handed" bijlen op de veiling de meesten zijn main-hand en maar een paar zijn te gebruiken in de off-hand.

ik wist het eerst ook niet, dus ik een zwaard kopen wat exact hetzelfde was als mijn bassiszwaard, koste me 60 zilver.... kon ik hem vervolgens niet gebruiken :/
Niet waar. In de AH bedoelen ze met one handed swords alle wapens die onder de categorie zwaard vallen maar niet met 2 handen vastgehouden hoeven te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:35
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:55:
[...]

nog beter, een autoamtische macro die switched op het moment dat je cloeaked/stealthed en weer switched bij uncloack/ stealth }> superhandig hoor :P
Ik ben op zoek naar zo'n macro, maar ik kan het niet vinden... :(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:28:
[...]

Ik ben op zoek naar zo'n macro, maar ik kan het niet vinden... :(
idem ! plz post die macro es !

greetz legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:55:
[...]

Heb je die voor mij?

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Gisteren ook last van lag. Kon vaak pas na minuten ressurecten en toen we met een groepje van The Lowlanders bezig waren in DM freezde de gehele omgeving. Kon nog wel rondlopen maar omgeving reageerde niet meer.

Kwam niet slecht uit want hadden door een fout toch teveel mobs gepulled :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 11-06 20:53
Kaap schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:38:
Mjah het is ook echt ruk waarom Paladins een gratis mount krijgen. Van een Warlock snap ik het, die moeten naast hun eigen spells ook nog spells voor hun pet kopen.
Gratis? Paladin Spells kosten over 60 levels gezien veel meer dan bij andere classes (70/80G?), dus het is gewoon een beetje compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Phantom schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:01:
[...]

Gratis? Paladin Spells kosten over 60 levels gezien veel meer dan bij andere classes (70/80G?), dus het is gewoon een beetje compensatie.
Nou euh ik kan per level uit 5 talent lines gemiddeld 4 talents kopen die nu, op 21, zon 25S / stuk kosten. Dat wordt steeds hoger dus ik betwijfel of ik veel minder dan een paladin heb gedokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ben het er ook niet mee eens dat ze het gratis krijgen hoor!

Warrs zijn veel meer equip afhankelijk dan Pala's. Daarnaast krijgen Pala's een uber 2H mace van een quest. Maar Warrs moeten wel 100G betalen en Pala's niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:09:
Ben het er ook niet mee eens dat ze het gratis krijgen hoor!

Warrs zijn veel meer equip afhankelijk dan Pala's. Daarnaast krijgen Pala's een uber 2H mace van een quest. Maar Warrs moeten wel 100G betalen en Pala's niet!!
Besides, paladins zijn iwin classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Phantom schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:01:
[...]

Op lvl 28 kostten mijn warlock skills me al zo'n 4G... Omdat ik ook nog eens tig spells moest kopen voor m'n summons.

Volgens mij zijn trouwens voor alle classes spells even duur op iedere level. Het 'dure' zit hem dus in aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Chaoss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:15:
[...]

wat voor wapens gebruik jij dan met 2 handed?? want dan ben ik wel benieuwd hoe het komt dat jij zoveel dmg doet in mijn geval is het nog altijd beter om mijn 400 armour schild te gebruiken.

nogmaals bij een one-handed sword moet je altijd kijken offie main-handed is of off-handed anders lukt het niet en ik heb nog niet een one en OFF-handed zwaard gezien (wel bijlen)
ik kan zowizo geen shield equippen omdat ik hunter ben, maar in mijn geval is één 2 handed sword beter dan 2 daggers, maar of dat bij jou ook zo is kan ik zo niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 11-06 20:53
Kaap schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:08:
[...]

Nou euh ik kan per level uit 5 talent lines gemiddeld 4 talents kopen die nu, op 21, zon 25S / stuk kosten. Dat wordt steeds hoger dus ik betwijfel of ik veel minder dan een paladin heb gedokt.
Nu scheelt het misschien nog niet zoveel (paar S), maar kijk maar eens op thottbot, en tel de prijs van de spells op tot lvl 40.

Als ik bijvoorbeeld een warrior neem, op lvl 40 kosten zijn spells 1g 30s per stuk, voor een paladin kosten die 2g 27s per stuk.

[ Voor 14% gewijzigd door Mior op 22-02-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bosmonster schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:14:
[...]

Op lvl 28 kostten mijn warlock skills me al zo'n 4G... Omdat ik ook nog eens tig spells moest kopen voor m'n summons.

Volgens mij zijn trouwens voor alle classes spells even duur op iedere level. Het 'dure' zit hem dus in aantal.
Jah maar daarom is het voor warlocks ook terecht, voor paladins helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93807

ik heb een vaag probleem, ik kan geen chatmessages meer zien! het maakt niet uit of ze uit /1 /2 /3 of /4 komen, of het gewoon say is, partyspeak of guildspeak. Andere mensen kunnen wel zien wat ik zeg. Ik heb al geprobeert het op te lossen met /unmute, maar helaas geen succes :/
Ook commands zoals /played geven geen reactie :/

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93807 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:22:
ik heb een vaag probleem, ik kan geen chatmessages meer zien! het maakt niet uit of ze uit /1 /2 /3 of /4 komen, of het gewoon say is, partyspeak of guildspeak. Andere mensen kunnen wel zien wat ik zeg. Ik heb al geprobeert het op te lossen met /unmute, maar helaas geen succes :/

iemand een idee?
Als je op dat chat schermpje klikt met je muis zie je twee tabbladen, general en combat. In general moet je zijn om de chat te zien, is dat het misschien?

Zit nu op mijn werk, dus weet niet zeker of die twee tabbladen precies zo heten, moet je maar ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Skeiron schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:15:
[...]

Hehe maar dan nog niet mij of 1 van de andere hogere in onze guild.. zal wel een lowbie nog in onze Guild zijn geweest ;).. Maar shaman.. really? Wil wel wat afspreken binnenkort.. Guild tegen guild als de rest van de guild dat goed vind.. is wel leuk denk ik.. Maar eerst ff verder levelen.. ben btw Chown ingame.. Als je Boel tegenkomt Gank hem maar.. is een gast die iedereen loopt vol te schelden in Instances.. Hij is guild loos.. Bij deze heb je toestemming om zelfs corpse te campen.. Allience zal het dit keer door de vingers zien.. 8)
Ik heb zelf zeker Sikkie en een Nelf Hunter met een pet genaamd Tijgetje tegen de grond gewerkt, Guildie heeft Tantalus al es gepakt :)

Ook een keer dus in Gnomeregan 5 van jullie tegen 4 van ons, wij wonnen ook :)

Guild war lijkt me leuk, maar wij wachten even met raiden e.d. totdat er wat meer een Mount hebben, moet zelf ook nog 6 leveltjes :) We hebben momenteel een stuk of 5 lui boven de 40 die al actief vervelend doen tho, ik ben meer een gelegenheidsdier.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 22-02-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:29:
[...]

Als je op dat chat schermpje klikt met je muis zie je twee tabbladen, general en combat. In general moet je zijn om de chat te zien, is dat het misschien?

Zit nu op mijn werk, dus weet niet zeker of die twee tabbladen precies zo heten, moet je maar ff kijken.
zowel combat als chat blijven leeg, ik krijg echter wel gewoon xps als ik vijanden versla :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik zou eens eerst op het blizz forum kijken ipv want er is door blue zelfs een teksts gepost met hoe of wat te doen en dat ze ermee bezig zijn.

Of heb je misschien niet de kleuren aangepast van die tekst of raanmpjes??

[ Voor 29% gewijzigd door Muppet op 22-02-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93807 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:32:
[...]

zowel combat als chat blijven leeg, ik krijg echter wel gewoon xps als ik vijanden versla :/
Eventjes de mappen WTF en WDB weggooien helpt ook wel, reset je instellingen. Wel weer even grafische opties goedzetten maar werkt het snelste denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-06 20:07
Anoniem: 93807 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:22:

iemand een idee?
Heb je niet met de filters van dat scherm zitten klooien (rechtsklik en dan een van die opties uit het popupmenu)? Zo ja (of nee): check even of er iets aan of juist uit staat.
Via dit scherm kan je bijvoorbeeld ook de guild chat naar een apart venster filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yup dat was het, al heb ik dat niet zelf gedaan want ik wist niet dat het kon. Alle channels stonden standaard uit. Thx for the help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Gisteravond voor het eerst beetje 'tijd over' dus voor de lol RFC ingegaan in mijn eentje... drie geslayed, drie keer groen :9 en toen was het bedtijd... en vanavond is het social filmpje kijken (die gaat dus om half acht al aan als de kids nog piepen in bed >:) ) en daarna mijzelf nog even 'vervelen' in RFC :D

Geloof het of niet, maar ik speelde op de mooiste machine die je een jaar geleden kon krijgen met onboard soundcard... Battlefield trok ie nog prima, maar WoW zegt bekijk het maar zodra er teveel sound samen komt (grotten ambience, music en speech).

Nu voor 22 euries een SB Live 7.1 gekocht en die gaat HOPELIJK de problemen oplossen.. speel is namelijk geen ruk aan zonder geluid of met alleen speech... Ambience moet gewoon keihaaaard aan staan! :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
sb live! is een extreem verouderd ontwerp waar dus de laatste jaren niks meer aan veranderd is (behalve die extra kanaaltjes toevoegen). Behoorlijke kans dat je onboard sound nog beter is qua performance :P

Je heb beter voor een audigy2 kunnen gaan.. Ook geen vetpot, maar in ieder geval niet zo antiek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132582

Raz- schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:37:
[...]

het geheugen ;)

Snel en makkelijk geld verdienen(redelijk snel iig), low level bosses slayen ( diverse encampments enzo die je binnen 5 minuten leeg kan krijgen bijv. ) ;) daar groene items verzamelen en die verkopen. Of leather, wool of andere trade artikelen verzamelen en die verkopen in de AH.
Ok thanks. Dus als ik nog een 2x256mb kitje koop (tot 1024), moet dit het schokken doen verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 12:36
Bosmonster schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:57:
sb live! is een extreem verouderd ontwerp waar dus de laatste jaren niks meer aan veranderd is (behalve die extra kanaaltjes toevoegen). Behoorlijke kans dat je onboard sound nog beter is qua performance :P

Je heb beter voor een audigy2 kunnen gaan.. Ook geen vetpot, maar in ieder geval niet zo antiek :P
wat wil je voor 22 euro...ik heb zo'n sweeex ding, werkt perfect :)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024

Mijn SB live geeft geen enkel probleem in WoW. Als het goed is moet dat wel lukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48

een soundkaart is een soundkaart tenzij je moeilijk gaat doen met midi en opnemen dan moet je een 150e+ maar voor spelletjes volstaat een sblive prima of een audiofiel bent :P maar dan is een audigy ook niet van je het....

[ Voor 7% gewijzigd door El_Hefe op 22-02-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 10-06 22:08

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik zoek nog mensen voor een nederlandse guild op de dragonmaw server (horde). Dus als je nog zonder guild zit op die server en het lijkt je leuk om the Green Dragon Puffers te joinen message badbull (dat ben ik) even. Je kan me ook ingame mailen.

Ikzelf ben een lvl 25 warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 11-06 21:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

UltraR-pc schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:52:
[...]

Mijn SB live geeft geen enkel probleem in WoW. Als het goed is moet dat wel lukken lijkt me.
Mijn laptop heeft onboard iets van via. maar dat liep ook nog prima ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 18:07
hmm, ik had de nieuwe patch gedownload (speel US) en ik fijn installeren loopt hij aan het einde vast met de melding dat patch.mpq corrupt is... :(

Moet nu de hele game overnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Leuke raid bij xroad, alleen jammergenoeg moet de lag alles verpesten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

Anoniem: 75805 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:59:
Leuke raid bij xroad, alleen jammergenoeg moet de lag alles verpesten :(
ik ging een lowb sheepen om hem te plagen, kwamen er 20 horde gasten aan die op hem in gingen beuken. arme hij :p

oh en raid over, na 5 min waren alle alliance al dood

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 81948 op 22-02-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119856

omg, de raid in auberdine :X allemaal ?? :D

had niet die totempaal moeten kapot maken... nu vallen ze me allemaal aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaNova
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-01 11:40
Weet iemand van jullie ook waar ik WoW kan kopen aangezien bijna alle winkels online en in de echte wereld ze in nederland niet meer te krijgen zijn.
En amazon uk zegt zelfs dat de nieuwe pas 25 april verwacht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 22:53

Pjoek

Of niet...

koop het vrijdag en cc is in aantocht!

maarrrrrr kun je ook met meerdere mensen op één creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
In principe schijnt het wel te moeten kunnen, maar t schijnt zo te zijn dat alleen t laatste account dat je aanmaakt op bep cc speelbaar is. Je maakt account voor jezelf aan, dan voor vriend 1 en dan voor vriend 2. Nu schijnt het zo te zijn dat alleen vriend 2 nu speelbaar account heeft en jij en vriend 1 genaaid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
vorige week donderdag had dynabyte in amersfoort er nog 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:18

Rmg

Pandemic schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:19:
In principe schijnt het wel te moeten kunnen, maar t schijnt zo te zijn dat alleen t laatste account dat je aanmaakt op bep cc speelbaar is. Je maakt account voor jezelf aan, dan voor vriend 1 en dan voor vriend 2. Nu schijnt het zo te zijn dat alleen vriend 2 nu speelbaar account heeft en jij en vriend 1 genaaid zijn.
lijkt me stug, meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
Raz- schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:53:
[...]

lijkt me stug, meer info?
Maar als vriend 2 daarna met gamecards gaat spelen dan is er sowieso niks aan de hand.

Verder denk ik niet dat blizzard het erg vind als er 2x vanaf 1 CC word afgeschreven.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126604

MegaNova schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:52:
Weet iemand van jullie ook waar ik WoW kan kopen aangezien bijna alle winkels online en in de echte wereld ze in nederland niet meer te krijgen zijn.
En amazon uk zegt zelfs dat de nieuwe pas 25 april verwacht worden
Ik heb hier nog een teveel besteld exemplaar liggen wat -te- goedkoop weggaat. Mail me anders even; mail@rikkertboom.demon.nl Helaas dubbel besteld en dus over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 11-06 21:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

Mycom in ehv heeft ook nog enkele exemplaren liggen.
Lijkt me trouwens zeer vreemd en onlogisch dat je maar 1 acc per cc zou kunnen hebben/

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

heuveltje schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 01:57:
Lijkt me trouwens zeer vreemd en onlogisch dat je maar 1 acc per cc zou kunnen hebben/
En ook niet waar bovendien. Ik heb namelijk met mijn cc 4 accounts gemaakt, en ik heb geen enkel probleem er mee gehad. Zolang Blizzard hun geld maar krijgt, zeuren ze nergens om :)

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren in Silverpine ff die instance gedaan om meteor shrad te krijgen :/

naja de mage uit onze guild heb iig die uber robe nu ^^
vanavond en anders morgen nog maar eens proberen :/

verdomde lastig om een goede dagger te vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 08:11:naja de mage uit onze guild heb iig die uber robe nu ^^
die heb ik ook gevonden. ik neem aan dat je deze bedoelt: http://www.thottbot.com/?i=3457 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Eindelijk!!! het einde van het aantal topics gevonden.. (niet echt gebruikersvriendelijk :D )

Ik moet ook nu naar Silverpine.. heb iig de southbay al als flightpath.. maar zitten veel undead daar, en moet mn pallyquest doen..

Zit er iemand toevallig op server Deathwing?

[ Voor 8% gewijzigd door gitaarwerk op 23-02-2005 08:27 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 81948 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 08:24:
[...]

die heb ik ook gevonden. ik neem aan dat je deze bedoelt: http://www.thottbot.com/?i=3457 ;)
mja die ja :/ we gingen er eigenlijk in voor een Meteor shard voor mij, maar onze mage wkam online en moest ook nog die instance doen

maar probeer het ngo wel een paar keer met een lvl 39 Rogue uit me guild, met z'n 2en gaat lekker rap, en hij weet nog een andere instance waar een betere te vinden is, even kijken dus, want ik wil wel graag een goeie dagger namelijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo, gisteren level 22 geworden. Heb nu +41 agility op me rogue :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Gisteravond even meegedaan aan een grote raid (2 raids zelfs, één was niet genoeg :P), met gemiddeld rond de lvl30
Toen gingen we vanuit Astranaar (Ashenvale) naar The Barrens, maar helaas was dit al snel niet speelbaar meer vanwege de lag, echt jammer dit.
Niet dat ik veel kon betekenen als lvl23 zijnde maar toch :+

Hier even een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://butsj.n00bs.nl/got/WoWScrnShot_022205_201717_thumb.jpg
Klik om te vergroten!

Ik had later op de avond nog een op een 2handed sword via Auction House geboden ( http://www.thottbot.com/?i=8666 ), en had gewonnen gelukkig.
En dat voor maar 90s, van 13.1 dps naar 21.7 dps, niet verkeerd (in totaal melee nu 32.5 dps), ranged met Aspect of the hawk aan ongeveer 33.5 dps.
Vanavond maar even lvl24 halen :)

[ Voor 25% gewijzigd door butsj op 23-02-2005 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 21-05 07:59
Mijn creditcard wordt gebruikt voor 3 accounts.. werkt allemaal prima hoor :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
El_Hefe schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 19:07:
[...]

een soundkaart is een soundkaart tenzij je moeilijk gaat doen met midi en opnemen dan moet je een 150e+ maar voor spelletjes volstaat een sblive prima of een audiofiel bent :P maar dan is een audigy ook niet van je het....
Dat is dus niet waar. Ik ken genoeg games die met m'n sb live dus crappy performance hadden en dat waren allemaal mmorpg's met heel veel gecombineerde sound effects.

Na upgraden naar audigy en betere sb (beta) drivers was het probleem verholpen.

Zelfs mn onboard chip deed het vaak nog beter dan de sb live.

SB live is extreem processor afhankelijk (heeft simpelweg GEEN eigen processor). Het is dus niet zozeer dat de kaart de beperkende factor is, maar dat ie teveel processorkracht vraagt waardoor het spel niet meer genoeg heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 23-02-2005 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137833

Mensen! ik heb 1 probleem, ik heb na het behalen van een quest een soort lag.. die niet meer ophoudt, ik kan plotseling tegen niemand praten, en niets zeggen. dus ik moet na het behalen van elke quest opnieuw inloggen.. hebben meer mensen dit probleem? of ben ik de enige?

't is echt heel lastig, dus een antwoord zou mij uit mijn lijden verlossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

mensen die auctionIt/auctionhelper gebruiken. Ga direct de nieuwste versie, van 18-02, installeren.
Er zit namelijk een split money bug in. Dat als je in een party zit en je opent de AH dan split ie je money in tweeen met een party member :(
Had ik gister dus, dus direct even zoeken op internet. En het is dus een gefixte bug sinds 18 februari.

Had wel vaker zoiets van 'hmm zonet had ik toch meer geld?'. Wel suck nu weet ik dus dat ik nogal wat geld auto gesplit heb. Het komt wel in beeld te staan, alleen gister pas opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Anoniem: 137833 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:25:
Mensen! ik heb 1 probleem, ik heb na het behalen van een quest een soort lag.. die niet meer ophoudt, ik kan plotseling tegen niemand praten, en niets zeggen. dus ik moet na het behalen van elke quest opnieuw inloggen.. hebben meer mensen dit probleem? of ben ik de enige?

't is echt heel lastig, dus een antwoord zou mij uit mijn lijden verlossen!
zoeken doet wonderen:
http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01679p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ik ben een quest in loch modan aan het doen, dat je van die Mo grosh gasten moet killen. Ze zijn lvl 18 of 19, ik ben lvl 19 en mn pet ook. Toch lukt het niet om ze te killen :/
Ik stuur mn pet op ze af, pull concusive shot, arcane shot, sting, dus ik doe al redelijk wat damage voordat ze bij me zijn. Normaal gesproken pakt mn pet alle aandacht van een tegenstander. Zodat ik van een afstand kan blijven killen. Met andere beesten lukt het prima (lvl 20 zelf, hoewel mn pet dan wel het loodje legt als ik niet oppas) Maar met die Mo grosh gasten dus niet, ze trekken zich niets van mn pet af en komen gelijk op mij af. Heb er 1 gekilled omdat die ver genoeg weg was zodat ik genoeg dmg kon doen voordat hij bij me was, met 30 health over. Maar als ze te dichtbij zijn of mn concusive shot mist dan ben ik het haasje :/ hoe doen andere hunters dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Volgens mij schrikken Taurens best af en vooral een Warrior als ik die heel bruut eruit ziet :P. waren er 4 Allaince gasten lvl 22 - 26 -27 -29 aan het vechten met een troll en een Undead allebij 28. ik liep er toevallig langs ik ben maar level 21 maar ik dacht ik ga me er mee bemoeien. na toevallig meteen 2 critical hits op die level 29 gast sloegen ze op de vlucht moehahahah wat een apen.

ik vind het trouwens heerlijk om Allaince gaste te killen als ze ergens mee bezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 11-06 17:14

Nyarlathotep

Crawling Chaos

fixxx schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:32:
Ik ben een quest in loch modan aan het doen, dat je van die Mo grosh gasten moet killen. Ze zijn lvl 18 of 19, ik ben lvl 19 en mn pet ook. Toch lukt het niet om ze te killen :/
Ik stuur mn pet op ze af, pull concusive shot, arcane shot, sting, dus ik doe al redelijk wat damage voordat ze bij me zijn. Normaal gesproken pakt mn pet alle aandacht van een tegenstander. Zodat ik van een afstand kan blijven killen. Met andere beesten lukt het prima (lvl 20 zelf, hoewel mn pet dan wel het loodje legt als ik niet oppas) Maar met die Mo grosh gasten dus niet, ze trekken zich niets van mn pet af en komen gelijk op mij af. Heb er 1 gekilled omdat die ver genoeg weg was zodat ik genoeg dmg kon doen voordat hij bij me was, met 30 health over. Maar als ze te dichtbij zijn of mn concusive shot mist dan ben ik het haasje :/ hoe doen andere hunters dit?
Haha, dat is de beruchte Mercenary quest... Geloof mij, hier heb je een sterke party voor nodig. Ik ben zelf een lvl 19 mage, en die gasten sloegen mij soms in 3 klappen dood. Vergeet niet dat het een ELITE quest is. Dit zijn quests die je niet in je eentje kan doen, tenzij je flink wat levels hoger bent.
En bovendien gaan de monsters altijd op diegene inhakken die de meeste damage doet. Vandaar dat ik als mage ook bijna altijd het haasje ben... :(

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Pellaagarion schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:36:
Volgens mij schrikken Taurens best af en vooral een Warrior als ik die heel bruut eruit ziet :P. waren er 4 Allaince gasten lvl 22 - 26 -27 -29 aan het vechten met een troll en een Undead allebij 28. ik liep er toevallig langs ik ben maar level 21 maar ik dacht ik ga me er mee bemoeien. na toevallig meteen 2 critical hits op die level 29 gast sloegen ze op de vlucht moehahahah wat een apen.

ik vind het trouwens heerlijk om Allaince gaste te killen als ze ergens mee bezig zijn :)
ja hallo :P als ik aan het vechten ben met een alliance en er komt uit het niets nog een aliance gast aan die me meteen raatk voor 2 crits maak ik ook dat ik wegkom :P

heeft gewoon te maken dat je inene veel dmg erbij doet en ze het dus niet meer redden :P

en voor die andere 3 gasten, als hun highest lvl ervandoor gaat, is dat voor hun een teken dat ze ook weg moeten, want als de "leader vlucht" zal daar vast wel een reden voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 11-06 17:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

butsj schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 08:44:

Ik had later op de avond nog een op een 2handed sword via Auction House geboden ( http://www.thottbot.com/?i=8666 ), en had gewonnen gelukkig.
En dat voor maar 90s, van 13.1 dps naar 21.7 dps, niet verkeerd (in totaal melee nu 32.5 dps), ranged met Aspect of the hawk aan ongeveer 33.5 dps.
Vanavond maar even lvl24 halen :)
Lekker damage output! Mijn Druid dps op level 24 is op zijn hoogst 20-23dps tegen gelijke level mobs, in catform meestal het hoogst, maar dan gaat mijn health ook het snelst omlaag. Heb een 20dps staff.

Tuurlijk haal ik wel eens 30 als ik in het begin crit met een starfire, maar gemiddeld gaat het al gauw naar iets boven de 20.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04
Nyarlathotep schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:38:
Haha, dat is de beruchte Mercenary quest... Geloof mij, hier heb je een sterke party voor nodig. Ik ben zelf een lvl 19 mage, en die gasten sloegen mij soms in 3 klappen dood. Vergeet niet dat het een ELITE quest is. Dit zijn quests die je niet in je eentje kan doen, tenzij je flink wat levels hoger bent.
Inderdaad. Elite monsters zijn eigenlijk gewoon een paar levels hoger dan aangegeven staat. Ze hebben meer hitpoints, doen meer damage, en zijn moeilijker te raken. Vaak hebben ze ook nog speciale abilities. Ook zijn sommige mobs, zoals harvest watchers, compleet immune tegen Growl. Bite + Claw beiden aanzetten wil dan wel eens helpen.
Nyarlathotep schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:38:
En bovendien gaan de monsters altijd op diegene inhakken die de meeste damage doet. Vandaar dat ik als mage ook bijna altijd het haasje ben... :(
Slechte aggro management dan. Als je als mage getarget wordt in een groep doe je te veel damage.
FunkyTrip schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:48:
Lekker damage output! Mijn Druid dps op level 24 is op zijn hoogst 20-23dps tegen gelijke level mobs, in catform meestal het hoogst, maar dan gaat mijn health ook het snelst omlaag. Heb een 20dps staff.
Met een 20dps staff zou je veel meer damage moeten doen. Ik ben een lvl 14 hunter, en doe gemiddeld 22dps.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 23-02-2005 09:59 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
[...]

Tuurlijk haal ik wel eens 30 als ik in het begin crit met een starfire, maar gemiddeld gaat het al gauw naar iets boven de 20.
per slag van zwaard ongeveer 65-100 dmg, crit's rond de 150-225 dmg.
ik ga altijd in auction house kijken voordat ik stop met spelen (als ik genoeg geld heb uiteraard) voor wat leuke aanbiedingen, en hier kan je soms echt goedkope en zelfzame items regelen voor een nog relatief low level player als mij (23).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
butsj schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:58:
per slag van zwaard ongeveer 65-100 dmg, crit's rond de 150-225 dmg.
'Per slag' damage zegt niet zoveel natuurlijk, crits ook niet. Het gaat om je dps. Trage weapons doen altijd meer damage per mep dan snelle wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Van het weekend tot gisteren fijn even Scarlet Monastery gedaan, de Library. Als je m doet op lvl 32-33 (met wat hogere guildies) kun je er best wat lekker XP en items uit slepen. Mooi ook even een Hypnotic Dagger (http://www.thottbot.com/?i=4015 en een Illusionary Rod (http://www.thottbot.com/?i=3228) van de baas daar weggeplukt :P

Tesamen met een 1k armour shieldje van de pak een boek quest uit Thunder Bluff (http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3479) kan ik er weer even tegenaan tot lvl 40, dan lekker even een mount scoren (heb al 40g op lvl 35 :)) en eindelijk mail dragen !

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 23-02-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:01:
[...]

'Per slag' damage zegt niet zoveel natuurlijk, crits ook niet. Het gaat om je dps. Trage weapons doen altijd meer damage per mep dan snelle wapens.
DPS is wel het makkelijkst om mee te bepalen of iets beter is :) Crits worden bepaald adhv de hoogste weapondamage die op het wapen zit, en warriors hebben meer aan hoogste weapon damage voor hun skills, dus wat betreft moet er idd niet zo op DPS gelet worden.

Desalniettemin mooie koop voor 90s hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:09:
DPS is wel het makkelijkst om mee te bepalen of iets beter is :) Crits worden bepaald adhv de hoogste weapondamage die op het wapen zit, en warriors hebben meer aan hoogste weapon damage voor hun skills, dus wat betreft moet er idd niet zo op DPS gelet worden.
Dat denken meer mensen, maar dat is complete onzin. Je hebt een bepaalde kans een crit te doen, en een crit doet een bepaald percentage extra damage. Ik zal het je ff voorrekenen:

Wapen A:
10 damage / hit
1.0 speed
10 dps

Wapen B:
20 damage / hit
2.0 speed
10 dps

Als we uitgaan van een crit met 10% kans, die 100% extra damage doet, doen beide wapens over time precies evenveel damage. We gaan voor 't gemak even uit van 20 seconden battle.

Wapen A:
20 seconden / 1.0 speed = 20 meppen. 18 normaal en 2 crits = 18 * 10 + 2 * 20 = 220 damage.

Wapen A:
20 seconden / 2.0 speed = 10 meppen. 9 normaal en 1 crit = 9 * 20 + 1 * 40 = 220 damage.

Het enige wat belangrijk is is dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:17:
[...]

Dat denken meer mensen, maar dat is complete onzin. Je hebt een bepaalde kans een crit te doen, en een crit doet een bepaald percentage extra damage. Ik zal het je ff voorrekenen:

Wapen A:
10 damage / hit
1.0 speed
10 dps

Wapen B:
20 damage / hit
2.0 speed
10 dps

Als we uitgaan van een crit met 10% kans, die 100% extra damage doet, doen beide wapens over time precies evenveel damage. We gaan voor 't gemak even uit van 20 seconden battle.

Wapen A:
20 seconden / 1.0 speed = 20 meppen. 18 normaal en 2 crits = 18 * 10 + 2 * 20 = 220 damage.

Wapen A:
20 seconden / 2.0 speed = 10 meppen. 9 normaal en 1 crit = 9 * 20 + 1 * 40 = 220 damage.

Het enige wat belangrijk is is dps.
toon volledige bericht
je hebt helemaal gelijk, alleen hoge crits zijn altijd wel cool :)
Ik kan iig weer even vooruit met dit zwaardje, aangezien ik hunter ben en dus meer ranged sta te schieten dan melee.
Maar sinds ik 2h swords gebruik ipv daggers gaan de melee gevechten wel beter, en ik zie steeds meer hunter's e.d. swords/axe's equippen.
Grote voordeel van daggers zijn dat je lekker snel je enemy kan lekprikken, maar heb er zelf iets mindere ervaring mee (ik kan met 2h sword makkelijker creeps van 2-4 levels hoger aan, terwijl dat eerst wat minder ging als ze in melee range kwamen)

[ Voor 6% gewijzigd door butsj op 23-02-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 11-06 17:14

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Is het voor mijn mage handig om hem om te leren gaan met daggers? Ik kan momenteel alleen met stafjes zwaaien...
Zo ja, waar kan ik een weapons trainer vinden? Ik meen te herinneren dat er 1 in Ironforge zit, maar ik weet het niet zeker...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan