Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.601 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:17:
[...]

Dat denken meer mensen, maar dat is complete onzin. Je hebt een bepaalde kans een crit te doen, en een crit doet een bepaald percentage extra damage. Ik zal het je ff voorrekenen:

Wapen A:
10 damage / hit
1.0 speed
10 dps

Wapen B:
20 damage / hit
2.0 speed
10 dps

Als we uitgaan van een crit met 10% kans, die 100% extra damage doet, doen beide wapens over time precies evenveel damage. We gaan voor 't gemak even uit van 20 seconden battle.

Wapen A:
20 seconden / 1.0 speed = 20 meppen. 18 normaal en 2 crits = 18 * 10 + 2 * 20 = 220 damage.

Wapen A:
20 seconden / 2.0 speed = 10 meppen. 9 normaal en 1 crit = 9 * 20 + 1 * 40 = 220 damage.

Het enige wat belangrijk is is dps.
Puur wiskundig zo gekeken klopt dat wel, alleen je hebt altijd nog 10% crit kans per hit. Dan kan het voorkomen dat je met een 2h 20 dmg per hit wapen 2 x crit voor 40 dmg en dan klopt je verhouding al niet. Het gaat mij ook niet op de kans voor een crit, maar dat je met een 2h-er met hogere max weapon damage ook hogere crits doet en dus zo de kans hoger is dat je eigen DPS omhoog gaat. Op het Shaman forum hebben ze ook de procs van Windfury bestudeerd omdat men algemeen dacht dat daggers meer WF's procten en dus meer dmg zouden doen. Dat bleek uiteindelijk niet zo te zien, het lijkt alsof Blizzard een soort systeem heeft dat maar een aantal procs per tijdsspanne toelaat.

Daar tegenover staat inderdaad WEL dat het weinig uitmaakt wat voor wapen je gebruikt. 2h doet meer damage per hit maar je slaat trager met uieindelijk resultaat dat je enemy sneller dood is maar jou ook meer damage kan doen (geen shield, dus minder armour). Met een 1h-er ben je wat veiliger maar duurt het langer.

Bovenstaande gaat dan uit van Shammies die Windfury gebruiken hoor, maar ik denk dat het voor de meeste procs en hitchances geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Nyarlathotep schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:24:
Is het voor mijn mage handig om hem om te leren gaan met daggers? Ik kan momenteel alleen met stafjes zwaaien...
Zo ja, waar kan ik een weapons trainer vinden? Ik meen te herinneren dat er 1 in Ironforge zit, maar ik weet het niet zeker...
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan je dit in Stormwind city doen, anders zou je het kunnen proberen in Darnassus (even guards/sentinels vragen naar de weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het voor mijn mage handig om hem om te leren gaan met daggers? Ik kan momenteel alleen met stafjes zwaaien...
Zo ja, waar kan ik een weapons trainer vinden? Ik meen te herinneren dat er 1 in Ironforge zit, maar ik weet het niet zeker...
Er zijn daggers in de game die goeie +int stats hebben (en daar moet je ook voor gaan). Dan heb je ook ruimte voor een offhand item met bijv +sta/+int en dat komt je stats weer ten goede.

Bijvoorbeeld de Hypnotic Dagger van hierboven tesamen met de Prophetic Cane wat een Horde quest rewards is, of later een Charstone Dirk van de princess in Maraudon, of een Gift of the Elven Magi uit Stratholme.

Dus ja, dat is het waard, maar wel persoonlijke voorkeur :)

Daggers voor Horde leer je overigens in Orgrimmar (daar leerde ik ze iig)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 23-02-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56

m0nk

16-09-2003 15.15

Gisteren Ravenblood raid gedaan met 20 man, was echt lachen in Auberdine :D
Onderweg echt met zn allen op 1 of 2 alliance human's :+
Auberdine was een waar slachtveld, jammer dat we op een gegeven momment in de minderheid waren, maar hebben toch redelijk wat doden gemaakt :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 09:25

Wiebbe

<none />

Anoniem: 114195 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:27:
[...]

Puur wiskundig zo gekeken klopt dat wel, alleen je hebt altijd nog 10% crit kans per hit. Dan kan het voorkomen dat je met een 2h 20 dmg per hit wapen 2 x crit voor 40 dmg en dan klopt je verhouding al niet. Het gaat mij ook niet op de kans voor een crit, maar dat je met een 2h-er met hogere max weapon damage ook hogere crits doet en dus zo de kans hoger is dat je eigen DPS omhoog gaat. Op het Shaman forum hebben ze ook de procs van Windfury bestudeerd omdat men algemeen dacht dat daggers meer WF's procten en dus meer dmg zouden doen. Dat bleek uiteindelijk niet zo te zien, het lijkt alsof Blizzard een soort systeem heeft dat maar een aantal procs per tijdsspanne toelaat.

Daar tegenover staat inderdaad WEL dat het weinig uitmaakt wat voor wapen je gebruikt. 2h doet meer damage per hit maar je slaat trager met uieindelijk resultaat dat je enemy sneller dood is maar jou ook meer damage kan doen (geen shield, dus minder armour). Met een 1h-er ben je wat veiliger maar duurt het langer.

Bovenstaande gaat dan uit van Shammies die Windfury gebruiken hoor, maar ik denk dat het voor de meeste procs en hitchances geldt.
het lijkt niet zo, het is ook zo :P
Elke wapen heeft een % om te proccen in 1 minuut, een snel wapen procced even vaak als een langzaam wapen per minuut..

Dus het maakt niks uit of je een langzaam of snel wapen hebt voor om te critten, te hoort even vaak te critten in 1 minuut.

(zelfs met Seal of Justice op een paladin, met een snel wapen zou het echt dikke abuse zijn als er evenveel % kans was om te proccen dan met een langzame..)

Maar met een langzaam wapen lijk je vaker te proccen omdat hij veel minder slaat :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

een snel wapen is altijd te preferreren tegen een caster, gezien een hit de cast weer een beetje disturbt. daarom zijn snelle wapens met hetzelfde dps voornamelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137833

Mja, en nu in normaal begrijpende taal.. ik ben natuurlijk een New-B.. =)

If you have an Interface folder, rename it or delete it completely, then remove all the files in your WDB and WTF folders. They will be recreated with default values the next time you run the game.

Some communication issues include interference from other programs such as; firewalls, other protective software like BlackICE, and routers. If you haven't yet, try disabling or uninstalling your firewall and anti-virus programs (Norton, McAfee, ZoneAlarm). Of course, do not remove security software if you can't reinstall it, but please try disabling these programs which may minimize or eliminate the chance they will interfere during gameplay.

Simplifying your connection (temporarily removing your router, for example) may reveal the source of the problem. If that does not help, you may need to experiment with your card and its settings to eliminate the problem. A significant portion of the time, old network card drivers have been known to cause this issue, but there have also been cases where using an older version driver resolved the issue. Please check this page for known network card issues.

hier mis ik de tekst.. oké ik heb geen firewall die aanstaat en alles staat uit, ik heb nooit problemen gehad, maar wat bedoelen ze met If u have an interface.. bedoelen ze of ik mijn WOW interface heb aangepast?.. dat is dus niet het geval (standaard!, je weet togg)..

maar wat moet ik nu doen? mijn netwerk kaart (onboard) opnieuw installeren, en nieuwe drivers er op gooien?.. gaat dat werken? of heeft iemand anders een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:48

The Legend

*Plop*

Weet iemand waar ik de AVG of AGV mod kan downloaden? Kheb al gezocht @ Google maar kon niets vinden.. Ik gebruik Kef's mod en daar zit Gypse ook in maar als ik die aanklik (icoontje onder je minimap) staat er No addons installed :? Hoe fix ik dat?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat zeggen jullie er van om 7 uur weer ter raiden?
Kan ik eindelijk eens :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

The Legend schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:24:
Weet iemand waar ik de AVG of AGV mod kan downloaden? Kheb al gezocht @ Google maar kon niets vinden.. Ik gebruik Kef's mod en daar zit Gypse ook in maar als ik die aanklik (icoontje onder je minimap) staat er No addons installed :? Hoe fix ik dat?
in het scherm waar je je caracter ziet voor je dus speelt zie je links onderin een knop addons waarschijnlijk kan je daar het 1 en ander aan en uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hoe zit het dan met de snelheid en 2x 1h weapons? (dual wielding)
Dus stel in heb een weapon met 2.0 als speed en 2.8 als speed, mep ik dan 1x met 2.0 en 1x met 2.8, of mep ik dan totaal met 2.8? En kan je de dps zonder meer optellen?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
The Legend schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:24:
http://www.curse-gaming.com/mod.php

heel veel :) en heel handig :)

zelf heb ik momenteel

- Cosmos als basis met daarbij
- ExpPlayerFrame
- Free bag slots
- Goldview
- Bigger Questlog

en nog zoekende naar andere handige :)

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 23-02-2005 14:37 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 16:12
butsj schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:22:
Grote voordeel van daggers zijn dat je lekker snel je enemy kan lekprikken, maar heb er zelf iets mindere ervaring mee (ik kan met 2h sword makkelijker creeps van 2-4 levels hoger aan, terwijl dat eerst wat minder ging als ze in melee range kwamen)
Dat je nu met een 2h sword beter creeps aan kunt, komt gewoon omdat de DPS hoger is dan de dagger die je had. Ik heb op m'n hunter nog geen 2h swords getrained, maar ga dit binnenkort wel doen, omdat hunters geen schild kunnen gebruiken is dual-wield of 2-handed eigenlijk de enige optie. Als je als hunter enkel een 1h wapen gebruikt verspil je gewoon damage-potentieel. Ik heb er alleen op dit moment de 10s nog niet aan uit gegeven omdat het geen grote prioriteit is, als een mob in melee range komt doe ik een wingclip en maak ik dat ik uit de buurt kom. Hunters zijn geen melee class.
Een dagger is 1-handed, en dus kun je in je off-hand bijvoorbeeld een orb houden, check http://thottbot.com/?s=orb. Een staff doet meer damage (2-handed) maar daar heb je als mage weinig aan, als mage wil je echt niet melee-en :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 23-02-2005 11:58 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135562

Dikke fun 2 dagen geleden een hele raid van lvl 19 tot 27 alliance ingemaakt met mijn lv 24(inmiddels lvl 29) orc hunter en emt nog 5 andere rond mijn lvl ingemaakt tot 2 keer toe:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ik denk dat dual wielding met dezelfde dps beter is dan ee 2h weapon, omdat een miss/parry/dodge veel minder impact heeft dan bij dual wielding, aangezien je met dual wielding best hebt dat je met 1 wapen mist en met de andere gewoon raakt. Criticals hebben natuurlijk ook minder impact, maar een critical heb je veel minder dan een miss/parry/dodge.

Maar dat is mijn idee, misschien zit ik er volkomen naast hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:27:
Dat bleek uiteindelijk niet zo te zien, het lijkt alsof Blizzard een soort systeem heeft dat maar een aantal procs per tijdsspanne toelaat.
Wat snap je niet aan het punt dat procs / crits zowel een kans percentage als een damage percentage hebben? Met een snel wapen doe je meer crits, maar die doen minder damage. Je houdt gewoon exact dezelfde DPS. Het voornaamste voordeel van snelle wapens is dat je casters beter kunt interrupten.
nhimf schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:59:
Ik denk dat dual wielding met dezelfde dps beter is dan ee 2h weapon, omdat een miss/parry/dodge veel minder impact heeft dan bij dual wielding, aangezien je met dual wielding best hebt dat je met 1 wapen mist en met de andere gewoon raakt.
Dat is psychologisch. Bij 2h wapens vallen missen meer op, omdat het langer duurt voordat je weer swinged. Als je daar op zit te wachten, valt het je op dat je missed. Blizzard heeft al gezegd dat het voor je dps niks uitmaakt of je 2h of dual-wield gaat. Je killed een mob precies even snel.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 23-02-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

nhimf schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:52:
Hoe zit het dan met de snelheid en 2x 1h weapons? (dual wielding)
Dus stel in heb een weapon met 2.0 als speed en 2.8 als speed, mep ik dan 1x met 2.0 en 1x met 2.8, of mep ik dan totaal met 2.8? En kan je de dps zonder meer optellen?
Wat betreft de snelheid weet ik niet hoe het zit. Qua dps is het niet 200%, want dat zou niet echt gebalanceerd zijn :) Ik dacht dat met je met dual wielding +20% dps krijgt, plus (iig als warriors) een miss rate van 24%.

zie ook : http://wow.tentonhammer.c...pBB2&file=viewtopic&t=535

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 23-02-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 26351 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:01:
Wat betreft de snelheid weet ik niet hoe het zit. Qua dps is het niet 200%, want dat zou niet echt gebalanceerd zijn :) Ik dacht dat met je met dual wielding +20% dps krijgt, plus (iig als warriors) een miss rate van 24%.
Het wapen in je off-hand doet 50% minder damage per second. Daarnaast heb je voor elke hit een 24% miss kans. Dit komt uit op exect dezelfde hoeveelheid dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Anoniem: 26351 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:01:
[...]

Inderdaad, je missrate wordt met 24% vergroot, je mainhand gaat opeens minder damage doen dan toen je in je linkerhand een shield droeg. Vind ik echt zulke bagger logica. Je geeft defence op door je shield te dumpen, maar ter compensatie ga je eigenlijk op die ene hand minder damage doen omdat je een wapen in je linkerhand doet.

Als je als warrior je shield afdoet en niks in je linkerhand doet, ga je toch ook niet harder slaan ofzo.

Maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:06:
Inderdaad, je missrate wordt met 24% vergroot, je mainhand gaat opeens minder damage doen dan toen je in je linkerhand een shield droeg. Vind ik echt zulke bagger logica.
Je doet meer damage dan met 1 wapen en een shield, evenveel als met een 2 hander. Je levert in op armour, maar krijgt extra damage. Niks bagger logica, je moet niet zo zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-03 19:06

Pellaagarion

Jeroen D

Kaap schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:06:
[...]

Inderdaad, je missrate wordt met 24% vergroot, je mainhand gaat opeens minder damage doen dan toen je in je linkerhand een shield droeg. Vind ik echt zulke bagger logica. Je geeft defence op door je shield te dumpen, maar ter compensatie ga je eigenlijk op die ene hand minder damage doen omdat je een wapen in je linkerhand doet.

Als je als warrior je shield afdoet en niks in je linkerhand doet, ga je toch ook niet harder slaan ofzo.

Maar goed...
ik vind het gewoon extreem cool. ik loop nu met een mooi zwaartje en een lompe bijl. dat ziet echt gewoon gaaf uit. en dan klopt mijn capeje weer want daar zat steeds zo lelijk een 2h bijl dwars door heen. en het lijkt wel alsof mijn Rage sneller vol zit met dual wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Dus kort maar krachtig, het boeit geen drol of je 1h+s, 2h of dw hebt. Tis alleen hjet aanzicht wat anders is?
Dan ga ik weer terug naar me 1h+s, aangezien je dan wat beter kan tanken en als ik door een veldje loop door mobs dat ik dan langer kan doorlopen.(als lvl 25 is nu 6 lvl 15 achter je aan best zwaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:11:
[...]

Je doet meer damage dan met 1 wapen en een shield, evenveel als met een 2 hander. Je levert in op armour, maar krijgt extra damage. Niks bagger logica, je moet niet zo zeuren.
Is geen gezeur, is mijn mening over bepaalde zaken, daar mag je op aangeven of je het er eens of oneens mee bent, ipv direct op de man te spelen.

Maar ik ben van mening dat je main hand dmg gewoon gehandhaafd moet blijven en je offhand gewoon een % van de DPS moet doen. Net zoals dat bijvoorbeeld in DAOC is gedaan. Daar is je mainhand gewoon zoals anders, maar je offhand damage is veel minder en die heeft ook een hogere missrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
nhimf schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:19:
Dus kort maar krachtig, het boeit geen drol of je 1h+s, 2h of dw hebt. Tis alleen hjet aanzicht wat anders is?
Dan ga ik weer terug naar me 1h+s, aangezien je dan wat beter kan tanken en als ik door een veldje loop door mobs dat ik dan langer kan doorlopen.(als lvl 25 is nu 6 lvl 15 achter je aan best zwaar)
Klopt, dat beetje damage dat je meer doet, wordt gecompenseerd door een hogere missrate. Dus je bent inderdaad beter af met shield en wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

W00t! mijn rogue eindelijk one handed swords geleerd in SW( best wel stuk lopen van darnasuss),
Nu nog alleen een goed wapen vinden.... heeft iemand een redelijke 1H Sword? voor een level 17 Rogue?? Ik ben er bereid voor 15s voor te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat vinden jullie trouwens van de economie? Ik vind alles op de AH vrij duur i.v.m. de USA servers. Ik weet niet hoe het zit op andere servers maar op Burning Legion kost 10 light leather 8 tm 10S en een beetje fatsoendelijke lvl 21 dagger 1G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-03 19:06

Pellaagarion

Jeroen D

Kaap schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:28:
Wat vinden jullie trouwens van de economie? Ik vind alles op de AH vrij duur i.v.m. de USA servers. Ik weet niet hoe het zit op andere servers maar op Burning Legion kost 10 light leather 8 tm 10S en een beetje fatsoendelijke lvl 21 dagger 1G.
klopt wapens zijn vrij duur. hoewel ze het er soms wel voor betalen. gisteren zette ik een 2h bijl lvl 16 op de AH en met buyout van 60s en werd er gewoon voor gegeven zeer relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:25:
[...]
Klopt, dat beetje damage dat je meer doet, wordt gecompenseerd door een hogere missrate. Dus je bent inderdaad beter af met shield en wapen.
Beter lezen.

Dual wield doet evenveel damage als 2handed. 1h + shield doet natuurlijk minder damage, maar de mobs doen jou ook weer een heel stuk minder damage omdat shields veel armour hebben en een block-chance.
Pellaagarion schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:33:
klopt wapens zijn vrij duur. hoewel ze het er soms wel voor betalen. gisteren zette ik een 2h bijl lvl 16 op de AH en met buyout van 60s en werd er gewoon voor gegeven zeer relaxt.
Dat komt omdat er op dit moment nog erg weinig high-level spelers / crafters zijn. Op het moment dat mensen voor hun 1000G mount gaan sparen zul je zien dat de AH veel meer aanbod krijgt.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 23-02-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hou er rekening mee dat de eco pas 2 weken oud is en die van de US servers al 4 maanden

iedereen is nog aan het aftasten en dingen die nu nog rare zijn worden voor veel verkocht, terwijl reagents waarvan men nu nog niet eens weet dat het reagents zijn worden gedumpt bij de npc shops

denk dat het nog zeker 1 a 2 weken duurt voor de eco op gang komt, pas als er een grotere hoeveelheid lvl 50+ chars zijn zullen nu nog rare's straks uncommons worden en zakken in prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11-2024

altec

Plop

10 :/ Ik had allang 20 G kunnen hebben.. verkoop ze meestal gewoon bij een stadje..
Waar kan je trouwens weapon skill leren. in thunderbluff kan ik alleen staff leren.. schiet toch niet op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137195

Ben nu level 16 Druid.... wat zijn nou eigenlijk de beste wapens voor een druid????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
altec schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:39:
10 :/ Ik had allang 20 G kunnen hebben.. verkoop ze meestal gewoon bij een stadje..
Waar kan je trouwens weapon skill leren. in thunderbluff kan ik alleen staff leren.. schiet toch niet op :S
Waarschijnlijk in Ogrimmar. Je kunt het aan elke guard in elke main city vragen trouwens. Voor Alliance kun je axes en guns leren in IF, en swords en maces in Stormwind.
Anoniem: 137195 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:40:
Ben nu level 16 Druid.... wat zijn nou eigenlijk de beste wapens voor een druid????
Staff is prima, en stats zijn IMHO belangrijker dan damage, melee doe je toch in cat of bear form en dan maakt de dps op je staff weinig uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 23-02-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
altec schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:39:
[...]

op bloodscalp is da ah vol met light leather en ook voor rond de 10s inderdaad

heb al redelijk wat verdiend met light leather, maar nu gebruik ik het allemaal zelf om mijn leatherworkign skills te uppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 21:26
Ik vind hem ook zeer duur op dit moment. Als iets een standaard prijs (volgens het AH dus al ) heeft van 2 silver ga je er geen buyout prijs bij zetten van 2g. Echter dit gebeurt nog vrij veel. Of als er voor 20 bronze bars normaal zeg 20s moet worden betaald ga je er geen 80s buyoutprijs van maken.

---

gister was ik in WOW in een zeer goede bui. Aangezien ik en paladin ben en dus het niet leuk vind om daggers zijn inventory te moete hebben verkoop ik deze bijna direct of ik geef ze aan de guild. Gister echter was er iemand in de generel chat die een dagger nodig had. Ik heb hem eventjes alle daggers gegeven die ik in mijn inventory had ( 3 ) en die persoon liep dus wer blij door het spel en bedankte me met heel veel tekst etc etc :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Webgnome schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:45:
Ik vind hem ook zeer duur op dit moment. Als iets een standaard prijs (volgens het AH dus al ) heeft van 2 silver ga je er geen buyout prijs bij zetten van 2g. Echter dit gebeurt nog vrij veel. Of als er voor 20 bronze bars normaal zeg 20s moet worden betaald ga je er geen 80s buyoutprijs van maken.
Dat betekent niet dat de economie 'duur' is, maar dat sommige mensen domme buyout prices zetten. Een goeie buyout price is 'key' als het aankomt op winst maken. Veel mensen willen 't liefst die items meteen hebben, en niet moeten wachten totdat de auction afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:37:
[...]

Beter lezen.

Dual wield doet evenveel damage als 2handed. 1h + shield doet natuurlijk minder damage, maar de mobs doen jou ook weer een heel stuk minder damage omdat shields veel armour hebben en een block-chance.
Ja je doet meer damage dan 1H met shield, alleen in ruil voor die extra damage krijg je een hogere missrate en een lagere defence. Dan hef je dat voordeel toch gewoon bijna op. Dan heb je er als warrior toch bijna geen voordeel bij om dual wield of 2H te gaan.

Vind ik hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:52:
[...]

Dat betekent niet dat de economie 'duur' is, maar dat sommige mensen domme buyout prices zetten. Een goeie buyout price is 'key' als het aankomt op winst maken. Veel mensen willen 't liefst die items meteen hebben, en niet moeten wachten totdat de auction afgelopen is.
Ben ik het mee eens, moet je voor de grap maar es kijken naar Trade Goods en zoeken op bijv wool of linen cloth, de ene zet de buyout price op 50s en de andere op 10s, zit echt zoveel verschil tussen.
Ik zelf heb nooit zin om op een Auction te wachten en doe liever gelijk buyout, als ik zelf een Auction aanmaak kijk ik eerst of dat item al word aangeboden en ga ik rond hetzelfde bedrag zitten (buyout), vaak er net iets onder zodat mij auction dan sneller verkocht zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Laatst online: 23-04 16:06

Glewellyn

is er ook weer.

Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:52:
[...]

Inderdaad.... Ik koop altijd alleen via de buy-out. Ik zie de AH meer als een winkel dan als veilinghuis.
Zelf zet ik ook overal een buy-out op, tegen een redelijke prijs. Het is mij zelfs opgevallen dat trade goods voor veel minder weggaan als er geen buy-out op zit. Mensen gaan echt niet lopen wachten op de wol die ze NU nodig hebben.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33
Ik raak mijn goods makkelijk kwijt; equipment daarentegen raak ik aan de straatstenen niet kwijt; een leuke level 10 bijl dacht ik toch wel voor rond de 10s kwijt te raken, maar na vier expired auctions en een steeds lagere buyout/inzet heb ik hem maar bij de NPC gedumpt...

Ik vraag me ook af hoe het nou gaat met lower level goods en items na een paar maanden... veel mensen zijn dan toch niet meer geïnteresseerd in dat spul?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vinden nog meer mensen dat het need-before-greed systeem eens grondig aangepakt moet worden? Natuurlijk KAN een warrior of paladin ook leather en cloth dragen, maar het is absurd dat ze daar dan ook op kunnen rollen, geen enkele warrior zal z'n chain voor cloth of leather in gaan ruilen. Ik heb in een groep gezeten met een complete ass van een paladin die overal op rollde, en ook nog eens weigerde items af te geven als ze voor een andere groepsgenoot WEL erg nuttig waren. Nou, toen zijn we dus fijn zonder hem verder gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:04:
Ik vraag me ook af hoe het nou gaat met lower level goods en items na een paar maanden... veel mensen zijn dan toch niet meer geïnteresseerd in dat spul?
Och, als ik eenmaal lvl 60 ben op m'n hunter ga ik waarschijnlijk m'n skinning/leatherworking droppen voor mining/hunting. Bovendien zijn die goods erg handig als je bijvoorbeeld een tailor/enchanter wil starten. In plaats van alles bij mekaar te hunten kun je die zooi dan gewoon in de AH kopen. Ik denk dat de vraag naar low-level goods niet erg af zal nemen. Ik geloof juist dat ze in de US retail alleen maar gestegen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:06:
Vinden nog meer mensen dat het need-before-greed systeem eens grondig aangepakt moet worden? Natuurlijk KAN een warrior of paladin ook leather en cloth dragen, maar het is absurd dat ze daar dan ook op kunnen rollen, geen enkele warrior zal z'n chain voor cloth of leather in gaan ruilen. Ik heb in een groep gezeten met een complete ass van een paladin die overal op rollde, en ook nog eens weigerde items af te geven als ze voor een andere groepsgenoot WEL erg nuttig waren. Nou, toen zijn we dus fijn zonder hem verder gegaan.
Ik vermoed dat dat ook wel zalgebeuren. De meeste mensen zijn overigens best redelijk kwa rollen op dat soort items. Ik roll bijvoorbeeld nooit op items die ik niet zou gebruiken tenzij niemand in de group het zou gebruiken.

We spelen wel eens met met zijn 3'en, 1 priest en 2 rogues. Als er dus bijvoorbeeld mail valt of een 2H wapen, dan rolt iedereen daarop natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:08:
[...]

Och, als ik eenmaal lvl 60 ben op m'n hunter ga ik waarschijnlijk m'n skinning/leatherworking droppen voor mining/hunting. Bovendien zijn die goods erg handig als je bijvoorbeeld een tailor/enchanter wil starten. In plaats van alles bij mekaar te hunten kun je die zooi dan gewoon in de AH kopen. Ik denk dat de vraag naar low-level goods niet erg af zal nemen. Ik geloof juist dat ze in de US retail alleen maar gestegen zijn.
Wat is hunting?

Op Bleeding Hollow was 3 weken geleden wool meer waard dan silk. Een stack van 20 gaat voor 70 tm 95S. Zo wordt je als low level natuurlijk snel steenrijk. 20 silk was 40 a 60S waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 14-04 09:57
Ik heb in de Eu beta een tijdje de leermarkt beheerst :)
Ik zat op een nieuwe server (beta 22) en er was niet veel aanbod van leer. Wat er was kocht ik op voor 5s en ik verkocht alles voor 20s :D
Dat was even snel cashen aan het begin van het spel.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Dat spoort idd niet. Silk ging op de originele beta server voor 45s met 90 buyout of zo

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Oops, engineering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133532

Eindelijk heb ik mijn kopie van GC shop binne :)

maar na 4 dagen wachten na de release had ik al een ander exemplaar gekocht
I hate to wait!!!

NU kan ik het volgende doen, terugsturen en mijn geld terugkrijgen. Of iemand blijmaken.
na deze slechte ervaring weet ik alleen niet of ik zoiets via de post kan opsturen naar iemand??
Dus zijn er mensen in alkmaar en omgeving die WoW willen hebben dan hoor ik het wel.
mail maar w_bets@hotmail.com.

ps. mijn postcode was gewoon doorgestreept op het pakketje heeeeel vaag.

ps2. Heb nu 2 gold als 25lvl druid en mijn geld loopt niet snel binnen wat doe ik fout of wie heeft tips?? Heb skinning en leatherworking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Kaap schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:09:
[...]

Ik vermoed dat dat ook wel zalgebeuren. De meeste mensen zijn overigens best redelijk kwa rollen op dat soort items. Ik roll bijvoorbeeld nooit op items die ik niet zou gebruiken tenzij niemand in de group het zou gebruiken.
Ik roll op alles dat niet Bind on Pickup is. Veel mensen die bijv. cloth dragen maar het item niet nodig hebben zullen toch rollen zodat ze het kunnen verkopen. Als ik iets win dat ik niet nodig heb en iemand roept dat hij het wel kan gebruiken dan check ik effe of zijn huidige armor inderdaad minder is en dan geef ik het.

Bind on Pickups roll ik alleen op als niemand het nodig heeft.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

tjah hangt ook van de groep af, we gingen gister met 4 man de deadmines in.... euh 3 man en een vrouw ;)

2 warriors, een priest en een mage. allemaal bekende van mij, ik "won" een set cloth boots heb ik aan mijn vriend die priest is gegeven, die paar zilver die ik er van krijg heb ik ook weinig aan ;)

sowiezo ruilen wij binnen dat groepje heel veel, iedereen heeft andere professions dus iedereen kanw at maken. meestal betalen we wat in grondstoffen, of soms de kostprijs in zilver bij hele dure dingen.

zo elkaar gaandeweg constant helpen maakt het spel juist extra leuk! :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:41:
Staff is prima, en stats zijn IMHO belangrijker dan damage, melee doe je toch in cat of bear form en dan maakt de dps op je staff weinig uit.
Als druid heb ik nu een staff, maar ik zit inderdaad te twijfelen of een dagger niet handiger is. Stats bonussen opgeteld van een dagger + offhand orb/trinket whatever zijn volgens mij hoger dan de stats bonus van een staff. Ik heb al aardige stoere offhand items voorbij zien komen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Bedenk dat tegen die tijd er veel mensen zijn die hun lvl 60 droppen en opnieuw beginnen met een char.
Vaak zie je als een mmo(rp)g langer gespeeld wordt er een stabiel evenwicht is tussen hoge en lage levels. En dus er (verhoudings gewijs) net zoveel high lvl stoppen als dat er nieuwe chars worden aangemaakt. Op dat moment krijg je ook dat de economie stabiel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
op de blizard homepage een shitlist topic aanmaken met lamers die dat doen :P

ook een paar keer een party geleaved omdat de "leider" zo nodig free for all aan moest zetten (was een party van 4 voor een elite quest)

ik roll alleen op dingen die ik kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FunkyTrip schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:19:
Ik roll op alles dat niet Bind on Pickup is. Veel mensen die bijv. cloth dragen maar het item niet nodig hebben zullen toch rollen zodat ze het kunnen verkopen. Als ik iets win dat ik niet nodig heb en iemand roept dat hij het wel kan gebruiken dan check ik effe of zijn huidige armor inderdaad minder is en dan geef ik het.
Als jij het niet nodig hebt, en iemand anders wel, dan geef je het gewoon, klaar. Misschien heeft het wel niet meer armour, maar wil hij het graag hebben voor de stats. Dat ge-loot-whore is echt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 28-04 15:53

admiral866

The King Personality Disorder

Mja ons groepje gebruikt nu het handmatige g/n systeem
Je zegt N(eed) als je het item gaat gebruiken, en G(reed) als je het niet gaat gebruiken, dus verkopen. Als iedereen dan G zegt dan ga je rollen, zodra er iemand N doet dan pass je.
En afspreken om pas na de gevechten te looten.

Wil hier eigenlijk nog een keer een soort van mod voor maken. Een greed en een need knopje op het dobbelschermpje. En dat de groep dan ook die mod geinstalleerd heeft, en bijhoudt of er iemand N heeft gedaan of iedereen G.

Maarja kan me voorstellen dat 't soms bij vreemden in de groep wat lastig werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door admiral866 op 23-02-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:24:
ik roll alleen op dingen die ik kan gebruiken.
Zoals het hoort. En als je als rogue een gun gebruikt om te pullen, en er zit een hunter in je group, en er dropped een goeie gun die de hunter graag wil hebben, dan geef je die ook gewoon. Voor een hunter is die gun z'n main wapen, en veel belangrijker.
admiral schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:31:
Mja ons groepje gebruikt nu het handmatige g/n systeem
Je zegt N(eed) als je het item gaat gebruiken, en G(reed) als je het niet gaat gebruiken, dus verkopen. Als iedereen dan G zegt dan ga je rollen, zodra er iemand N doet dan pass je.
En afspreken om pas na de gevechten te looten.
Oeh! Kijk, dat is een goed idee, die kende ik nog niet. Ik ga die methode ook maar eens in m'n guild voorstellen.

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 23-02-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:32:
[...]

Zoals het hoort. En als je als rogue een gun gebruikt om te pullen, en er zit een hunter in je group, en er dropped een goeie gun die de hunter graag wil hebben, dan geef je die ook gewoon. Voor een hunter is die gun z'n main wapen, en veel belangrijker.
precies, main wapen is belangrijker dan pul wapen.

gisteren bijvoorbeeld silverpine instance gedaan voro Meteor Shard zoals vermeld :) had een paar mensen gevraagd en zij mochten alles hebben ern verdelen :P zolang ik maar meteor shard kreeg als ie dropte :)

was wel voor me shammie :P maar toch, goeie dagger is nooit weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

ik hoor de laatste tijd steeds meer over dit spel en ik ben me er de laatste dagen ook een beetje in gaan verdiepen... ik heb de WoW site eens grondig bekeken en uiteraard de strartpost van dit topic al volledig doorgelezen.. Wat mij nog tegen houd is de prijs per maand die je moet betalen.. Maar mijn broertjes zijn ook geinteresseerd in het spel. Dus nou zit ik alleen nog met de volgende vraag:

Is het mogelijk om met z'n 3en het spel te kopen (dat zoeizo *duh*) en dan met zn 3en onder 1 account maar wel alle 3 met onze eigen character te spelen en dan dus ook tegelijkertijd (op zelfde server of desnoods andere server) En is dat toegestaan?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
GuuZ14 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:47:
ik hoor de laatste tijd steeds meer over dit spel en ik ben me er de laatste dagen ook een beetje in gaan verdiepen... ik heb de WoW site eens grondig bekeken en uiteraard de strartpost van dit topic al volledig doorgelezen.. Wat mij nog tegen houd is de prijs per maand die je moet betalen.. Maar mijn broertjes zijn ook geinteresseerd in het spel. Dus nou zit ik alleen nog met de volgende vraag:

Is het mogelijk om met z'n 3en het spel te kopen (dat zoeizo *duh*) en dan met zn 3en onder 1 account maar wel alle 3 met onze eigen character te spelen en dan dus ook tegelijkertijd (op zelfde server of desnoods andere server) En is dat toegestaan?
nee

1 spel -> 1 acount -> 1 speler tegelijk

je kan wel meerder chars maken, maar er kan er maar 1 tegelijk spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
GuuZ14 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:47:

Je kan best een account hebben, ook 3 eigen characters, ook op verschillende servers.
Het enige wat niet kan met maar een account is tegelijkertijd spelen, je kan namelijk maar een keer ingelogged zijn.

edit: weer te laat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doorgaans wordt er bij mij in parties gerold met het achterliggende idee dat iedereen mag rollen op groene of blauwe BoE items, maar dat er geruild moet worden als het een upgrade voor iemand is. Vereiste is dan ook dat het item gelijk ge-equipped wordt zodat we dat kunnen zien via /inspect.

BoP items of bossloot worden doorgaans vantevoren vastgesteld, als er meerdere mensen een item willen en die dropt, dan is het luck of the roll voor die personen terwijl de rest netjes passed. Meeste instances nu doe je toch meerdere keren voor het goeie cash en de XP dus het is meestal niet zo'n probleem om iedereen van zijn of haar gewenste items te voorzien.

Slechts een maal een probleem mee gehad, warrior vond het leuk om op Leggings of the Fang te rollen (blue leather bop item van een WC boss, goed voor een Rogue).

Warrior gekicked en op Guild blacklist en klaar drmee, gewoon nog es runnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 02-05 21:26
Bij ons in de guild wordt er eigenlijk als er geroled moet worden uitgegaan van de verantwoordelijk heid van de mensen in de guild. Als ik zie dat het een staf is druk ik op het rode knopje, zie ik dat het een bijl is die beter is als de bijl die ik al heb dan ga ik er vanuit dat anderen in de groep die een bijl niet kunnen gebruiken ook niet mee rollen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:16

Tom Yam

(>'.')>

ik krijg Cosmos niet goed werkend bij mij :(

ik heb de laatste versie ged/l, map Interface gemaakt en de mapjes uit de rar file erin gezet, maar ik krijg deze melding ipv iets bruikbaars:

Afbeeldingslocatie: http://www.dennisb.net/images/WOWcosmosprobleemklein.PNG

wie o wie weet wat hier eventueel de oorzaak van kan zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door Tom Yam op 23-02-2005 14:04 ]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als ik nu iemand tegenkom die in een guild zit en dergelijke zaken doet dan neem ik gewoon contact op met z'n guild leader, met een beetje geluk kicken ze 'em. Ook weer 't voordeel van spelen op Argent Dawn, veel meer serieuze spelers.

Edit: trouwens, hoe zit het met die ledenstop voor Ravenblood? Ik wil een paar horde chars aanmaken, en wil dat op een PvP server doen. Aangzien ik een GoT-er ben, zou ik het wel leuk vinden om ook een got-guild te kunnen joinen. Ik snap die ledenstop ook niet echt eigenlijk, er zitten maar een heel beperkt aantal mensen van GoT ook in WoW lijkt me?

[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 23-02-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
NiTiN schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:00:

ik heb de laatste versie ged/l, map Interface gemaakt en de mapjes uit de rar file erin gezet, maar ik krijg deze melding ipv iets bruikbaars:

[afbeelding]

Download de laatste BETA niet de laatste ALPHA... en kijk voor de zekerheid even je toc-files na of je wel 4211 hebt staan.. anders heb je dus niet de laatste versie.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 23-02-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

[afbeelding]

Ergens in dit topic stond it (moet je even zoeken met de zoekfunctie), is een tool voor om je cosmos om te zetten naar de retailversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:59

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:01:
Als ik nu iemand tegenkom die in een guild zit en dergelijke zaken doet dan neem ik gewoon contact op met z'n guild leader, met een beetje geluk kicken ze 'em. Ook weer 't voordeel van spelen op Argent Dawn, veel meer serieuze spelers.
Waarom zouden er op Argent Dawn meer serieuze spelers zitten dan op andere servers? Op elke server lopen wel vervelende lui rond... Sorry hoor, maar je geeft nou niet bepaald een goed onderbouwd statement... 8)7

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

Nyarlathotep schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:08:
[...]

Waarom zouden er op Argent Dawn meer serieuze spelers zitten dan op andere servers? Op elke server lopen wel vervelende lui rond... Sorry hoor, maar je geeft nou niet bepaald een goed onderbouwd statement... 8)7
Voornamelijk omdat mensen met een reden een roleplay-server kiezen. En dat is niet om te 0wnzen.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
De need before greed oplossing die tot nu toe goed werkt:
Zelf groepleider zijn, duidelijk maken dat JIJ alle drops (items, niet random trash) neemt, en zeggen dat je aan het eind van de sessie (instance, quest, whatever) pas gaat uitdelen met de regel: need before greed. Als Warrior mag je niet rollen op een armortype dat lager is dan jijzelf.

Wat in Dark Age of Camelot ook goed werkte op grote raids was simpelweg "proxy-en", voordat de raid begint kun je aangeven aan de groepleider voor welke toon je wilt rollen. Als een Warrior mag je dan zeggen dat je voor je level 30 Mage rollt, dus dan mag hij op Wands en Cloth rollen - maar niet op Mail armor enzo.

En als iedereen is geweest en er zijn nog items over? 't Zelfde verhaal, alleen als je het kunt gebruiken.

Leftovers zijn altijd voor de groepleider - die verkoopt het, gebruikt het, of deelt het uit in z'n guild.

De groepleider coordineert het trouwens alleen maar, hij is zelf gewoon een member van de groep die ook mag mee dingen naar een drop.

Voor de rest, in gewone groepen af en toe nutteloze zooi (voor jou) afstaan aan iemand die het wel wilt hebben (VOOR NIKS!!) doet het ook goed. Wel even duidelijk maken dat je gelooft in "need before greed" - dan kun je dit ook terug verwachten.

Heb al heel wat vrienden gemaakt op die manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

[afbeelding]

welke cosmos gebruik je?

ik zelf gebruik niet die homepage, maar de aangepaste EU versie en dan de installer

maar gezien je "Outdated version" moet je denk ik gewoon even de TOC Updater gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 01-05 14:50

Alpine

Twisted animator

Voor degene die nog een World of Warcraft spel willen kopen, er liggen er nog meer dan 4 in de Music Store in Noordwijk. De collectors edition was al uitverkocht.

Ik speel op Burning Legion met een lvl 25 Troll Rogue met de naam Rimbokaas.

[ Voor 21% gewijzigd door Alpine op 23-02-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Blue-eagle schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:12:
De need before greed oplossing die tot nu toe goed werkt:
Zelf groepleider zijn, duidelijk maken dat JIJ alle drops (items, niet random trash) neemt, en zeggen dat je aan het eind van de sessie (instance, quest, whatever) pas gaat uitdelen met de regel: need before greed. Als Warrior mag je niet rollen op een armortype dat lager is dan jijzelf.
En hoe werkt de masterloot regel dan met bind on pick up items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

heb ik wat aan mail clothes als tauren hunter???/
heb namelijk een berg in mijn bank liggen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Alpine schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:15:
Voor degene die nog een World of Warcraft spel willen kopen, er liggen er nog meer dan 4 in de Music Store in Noordwijk. De collectors edition was al uitverkocht.

Ik speel op Burning Legion met een lvl 25 Troll Rogue met de naam Rimbokaas.
Nice, ik speel een 22 human rogue op Burning Legion :+ Wie weet keertje duellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Glewellyn schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:12:
Voornamelijk omdat mensen met een reden een roleplay-server kiezen. En dat is niet om te 0wnzen.
Inderdaad. Ik heb een char gehad op Bloodscalp voordat ik wist naar welke RP server onze guild ging, en daar zaten HELE andere mensen op dan op Argent Dawn. Kreeg daar continue duel invites enzo, zonder verder een kick te geven, vaak ook meerdere keren achter mekaar. Verder ook veel meer gezeur in general chat, en in groups werd er alleen maar gezeken. Maargoed, dat was de eerste dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
altec schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:20:
heb ik wat aan mail clothes als tauren hunter???/
heb namelijk een berg in mijn bank liggen :S
Op level 40 krijg je als hunter mail armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://worldofwarcraft.ga...GameMaps/0.php!orderBy=17

Hier een linkje naar een site met maps van alle bekende instances! Mischien goede toevoeging voor startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

Kaap schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:21:
[...]

goh nog 20 levels te gaan.. jeeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:21:
Ja, maar de mail armour die je op lvl 20 ofzo vind, gebruik je dan echt niet meer. Dat spul kun je beter auctionen als 't groen is, of anders bewaren voor een alt. Ik heb alle chars die ik ga spelen al aangemaakt, en ik mail goed spul dat ik vind gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:22:
[...]

Ja, maar de mail armour die je op lvl 20 ofzo vind, gebruik je dan echt niet meer. Dat spul kun je beter auctionen als 't groen is, of anders bewaren voor een alt. Ik heb alle chars die ik ga spelen al aangemaakt, en ik mail goed spul dat ik vind gewoon.
Hij zei ook niet wat voor level die mail gear was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:16

Tom Yam

(>'.')>

mijn probleem is inmiddels opgelost :)

toch bedankt

heb een ander tooltje gebruikt, gypsy dinges ofzo. werkt als een trein :D

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:23:
Hij zei ook niet wat voor level die mail gear was :D
Ja, maar de mail armour die je op lvl 20 ofzo vind, gebruik je dan echt niet meer. .
Als je lvl 20 monsters killed, vind je lvl 20 mail. lvl 20 mail heef ongeveer even hoge AC als lvl 40 leather, maar die lvl 40 items hebben VEEL betere stats. +20 agi i.p.v. +10 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

Na een tijdje spelen heb ik toch nog een paar vragen:

Als iemand iets ter veiling aanbiedt in Orgrimmar, verschijnt het dan ook in Ironforge op de veiling?
Ik ken nog geen Horde-figuren, maar kan je mail sturen van Alliance naar Horde?

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Glewellyn schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:38:
Als iemand iets ter veiling aanbiedt in Orgrimmar, verschijnt het dan ook in Ironforge op de veiling?
Ik ken nog geen Horde-figuren, maar kan je mail sturen van Alliance naar Horde?
Nee en nee, in die volgorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

Dat is dan behoorlijk klote, want de beste vishengel is alleen te krijgen in horde territory...

http://www.thottbot.com/?i=2950

En ik wil er graag 1

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:29:
[...]

Als jij het niet nodig hebt, en iemand anders wel, dan geef je het gewoon, klaar. Misschien heeft het wel niet meer armour, maar wil hij het graag hebben voor de stats. Dat ge-loot-whore is echt vervelend.
Dit slaat nergens op. Hieronder verwoordt iemand het ook nog eens:
Doorgaans wordt er bij mij in parties gerold met het achterliggende idee dat iedereen mag rollen op groene of blauwe BoE items, maar dat er geruild moet worden als het een upgrade voor iemand is. Vereiste is dan ook dat het item gelijk ge-equipped wordt zodat we dat kunnen zien via /inspect.
Wat IK pas lootwhoring vindt is boos worden als iemand wat loot dat je toch alleen maar wilde hebben voor het silver. Als iemand iets echt graag wilt hebben geef ik het zonder morren (en dat equipment checken doe ik alleen maar bij gasten die ik niet vertrouw in gelegenheidsparties.).

Bovendien, als we 10 quest items moeten hebben en ik heb ze allemaal, maar mijn partymember niet, dan zet ik de loot op FFA en dan mag hij alles looten wat we killen. Dat noem ik dus niet lootwhoren.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Glewellyn schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:42:
Dat is dan behoorlijk klote, want de beste vishengel is alleen te krijgen in horde territory...
Desolace is contested, niet horde.
FunkyTrip schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:45:
Bovendien, als we 10 quest items moeten hebben en ik heb ze allemaal, maar mijn partymember niet, dan zet ik de loot op FFA en dan mag hij alles looten wat we killen. Dat noem ik dus niet lootwhoren.
Nee, ik wel dan? Welk deel van mijn post vond je precies nergens op slaan?

[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 23-02-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

En ik wil er graag 1
is quest area, meeste horde die je daar tegenkomt heeft het te druk met questen :P
tip, neem wat underwater breeding pots mee :P scheelt nogal daaro

had er laatst op 1 geboden in de AH (ogrimmar) vond de buyout te hoog :/ (2g) toch iemand geweest die em gepakt heb voor die prijs

neem aan dat je al weet waar je de boek kan kopen om max 225 fishing te leren? zo niet, kan je kopen in Booty Bay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:49:
[...]

Desolace is contested, niet horde.
Sorry... daarin heb je gelijk.. alleen de enige plek waar ze droppen is een Horde-quest location. :(

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:31:
[...]

[...]

Als je lvl 20 monsters killed, vind je lvl 20 mail. lvl 20 mail heef ongeveer even hoge AC als lvl 40 leather, maar die lvl 40 items hebben VEEL betere stats. +20 agi i.p.v. +10 bijvoorbeeld.
Ooit al eens bedacht dat hij mischien mail gekregen had van een hoger level? Ik kan toch niet ruiken wat de stats zijn van zijn mail armor in zijn bank.

En veel betere stats op hogere levels? Goh...mijn hunter op USA liet ik op 36 nog rondlopen in level 10 gear natuurlijk...DOH :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:50:
[...]

is quest area, meeste horde die je daar tegenkomt heeft het te druk met questen :P
tip, neem wat underwater breeding pots mee :P scheelt nogal daaro

had er laatst op 1 geboden in de AH (ogrimmar) vond de buyout te hoog :/ (2g) toch iemand geweest die em gepakt heb voor die prijs

neem aan dat je al weet waar je de boek kan kopen om max 225 fishing te leren? zo niet, kan je kopen in Booty Bay
enig id waar je dit kan kopen voor Horde ?

en expert cooking book .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 55165 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:55:
[...]

Booty Bay is voor horde ook.

expert cooking weet ik zo even niet uit mn hoofd.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 23-02-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

Anoniem: 55165 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:55:
[...]

quote van Thottbot
225+ Cooking
Reply Posted by trucido on 2004-12-10 09:26:04
Alliance: You talk to Daryl Riknussun in Ironforge near the grif platform at the forge.

Horde: Start with Zamja in Orgrimmar in the third house on the right on the near the Valley of Strength in the Drag

Both send you to Gadgetzan in Tanaris where you speak to Dirge in the Inn, he sends you out to get:

12 giant eggs, 10 zesy clam meat, and 20 alterac swiss.

Giant eggs come from about anything feathered, and over lvl 44 with some rare incidences of mobs lower than that (as in the rocs in Tanaris, and some owlbeasts in Hinterlands.

Clam meat can be looted out of Giant Clams & Battered Chests (fished in Ashenvale, Darkshore, The Barrens, Darkshore, & Westfall) or from hunting.

Alterac Swiss sells for 40 silver per stack of 5 at the cheese shop just inside StormWind gates.

You have to be at least lvl 40 to aquire the quest with over 200 in cooking.

Most of this info was grabbed from the tradeskill forums on the WoW website.

This page has been stickyed.
http://forums.worldofwarc...ons&t=40&p=1&tmp=1#post40
Je moet echter wel lvl 44 zijn om hieraan iets te hebben :)

@Bosmonster hieronder:
Ik moet volgens mij vroeg naar bed vanavond. (gaat uiteraard niet gebeuren vanwege mijn WoW verslaving... :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Glewellyn op 23-02-2005 15:19 . Reden: reactie op onderstaande post ]

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Glewellyn schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:59:
[...]

quote van Thottbot

[...]

Je moet echter wel lvl 44 zijn om hieraan iets te hebben :)
Dat is artisan, niet expert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 00:46
kan je leatherworking ook boven de 150 krijgen?
Want die 150 is anders wel snel gehaald (zit nu op 133 ofzo )

En waar leer je dan dingen bij? Want heb mijn eigen gemaakte produkten eigenlijk nog nooit gedragen :( Ik heb tot nu toe dingen geleerd in Ogrimmar waar je tot lvl 150 dingen kan leren ;)
Alleen zelfs de beste dingen vind ik niet echt nuttig :( Misschien ben ik wel te traag op dit niveau van leatherworking gekomen hoor maar nu heeft het eigenlijk geen nut gehad...
Als ik leatherworking zou laten vallen en enchanting zou pakken.... heeft dat nog wel nut? Wel beetje zonde van het geinvesteerde geld in leatherworking... ps: ben nu lvl 31!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:57:
[...]

Booty Bay is voor horde ook.

expert cooking weet ik zo even niet uit mn hoofd.
Wulan <Cooking Supplies>
Level 30 Humanoid
Found in Dungeon:
Desolace

zijn er hier ook grinders?

ik ga namelijk naast mijn Shaman denk ik maar verder met mijn Undead Rogue: Emeraldas maar die wil ik ff gaan speedgrinden, ze is nu nog lvl 4 maar iemand tips voor speedgrindin? heb al wat gear naar haar gemailed waaronder wat armor en 8slot bags (daggers vind ik bijna niet en ik roll er zelden op omdat ik dus shaman ben :) )

edit vooruit dan maar :)

http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=361

alstu :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 23-02-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

[...]

En ik wil er graag 1
Argg die heb ik gister een gevonden en voor maar 1g op AH gezet :| dalijk kijken, hij zal wel weg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Lord_T schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 15:20:
kan je leatherworking ook boven de 150 krijgen?
Want die 150 is anders wel snel gehaald (zit nu op 133 ofzo )

En waar leer je dan dingen bij? Want heb mijn eigen gemaakte produkten eigenlijk nog nooit gedragen :( Ik heb tot nu toe dingen geleerd in Ogrimmar waar je tot lvl 150 dingen kan leren ;)
Alleen zelfs de beste dingen vind ik niet echt nuttig :( Misschien ben ik wel te traag op dit niveau van leatherworking gekomen hoor maar nu heeft het eigenlijk geen nut gehad...
Als ik leatherworking zou laten vallen en enchanting zou pakken.... heeft dat nog wel nut? Wel beetje zonde van het geinvesteerde geld in leatherworking... ps: ben nu lvl 31!
ja je kan tot en met lvl300 zei een gast uit mn guild die atm rond lvl230 is, na expert komt artisan skinning. (deze kan je in darnassus vinden volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

zit nu op 150 skinning.l.; maar\ wat is de meerwaarde van hogere skills???

ik merk niet dat ik beter skin ofzo.. alleen level 17 plainstraiders geven me 2 light leather.. en verder ja.. leuk allemaal maar zie niets verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

altec schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 15:31:
zit nu op 150 skinning.l.; maar\ wat is de meerwaarde van hogere skills???

ik merk niet dat ik beter skin ofzo.. alleen level 17 plainstraiders geven me 2 light leather.. en verder ja.. leuk allemaal maar zie niets verbeteren
Medium leather, heavy leather, medium hides, heavy hides....

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 00:46
butsj schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 15:28:
[...]

ja je kan tot en met lvl300 zei een gast uit mn guild die atm rond lvl230 is, na expert komt artisan skinning. (deze kan je in darnassus vinden volgens mij)
jij hebt het over skinning... ik over leatherworking ;)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan