Kaap schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:54:
[...]
Ooit al eens bedacht dat hij mischien mail gekregen had van een hoger level? Ik kan toch niet ruiken wat de stats zijn van zijn mail armor in zijn bank.
En veel betere stats op hogere levels? Goh...mijn hunter op USA liet ik op 36 nog rondlopen in level 10 gear natuurlijk...DOH

Kaap ik twijfel of jij wel hunter hebt gespeeld.
als je nog met level 10 gear rond loopt heb je niet echt veel +agi, ik ben nu een lv 41 hunter op Shattered Hands, en lv 10 ha... die equip geeft nauwelijks stats, ook al is het blauw.
zoals kijk maar naar Deadmines -> westfall tunic -> +11 agi alvast
Gnomeregan -> lv 35 elite boss -> Triprunner -> +18 agi
pads op lv 36 en headbands geven al over de 12+ agi terwijl je rond lv 10 niet eens pads hebt, lijkt me niet echt mogelijk wat jij zegt, hoe hoger de level hoe beter de stat, blauwe items zijn meestal hetzelfde als items 5 levels hoger, -> verigans fist vergelijking.
verder als je een blauwe armor van lv 20 vindt, is het vanzelf van een mob van rond 4-5 levels hoger gedropt, kijk naar thottbot als je niet gelooft, monsters droppen meestal items van 5 levels lager dan hun, en Level 40 mail armor, helemaal (Y), latere levels krijg je dragonmail armor etc dat veel beter is dan leather

.
Ik zou zeggen niet zomaar wat beweren en be real... lv 10 ha..., heb jeniet eens +30 agi, ik heb nu zelf al +110 agi als je screen wilt stuur ik je (mail?)