Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.773 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Wat voor levels pakken hunters eigenlijk? ik kan hogere levels moeilijk aan, heb aspects of the hawk en een strong melee atack. Meestal stuur ik mn pet op ze af en ga op ze lopen knallen van een afstand :) maar als er dan meerdere op me af komen leg ik het af. Daarom pak ik meestal kampen die 2 levels lager zijn, dan kan ik er wel 2 a 3 tegelijk hebben, ff regeneraten en verder gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 16:02
Beestjes mollen in Hillsbrad kan vrij makkelijk... je moet een beetje mazzel hebben alleen... dat wil zeggen grote drukke gebieden moet je mijden.. (dat veld tussen southshore en tarren mill in) maar ga dan die zelfde beestjes meer richting de keep killen ;) dat scheelt een hoop... of meer richting azelurode mine of ten noorden van hillsbrad fields

Heb daar gister een coole quest gedaan trouwens... een of andere rod die je uit die yeti cave moest halen dan 3 flames moest afgaan en uiteindelijk moest planten op graveyard van alliance :)

dan spawnt daardoor een lvl 42 elite ofzo die met een aantal door hem opgeroepen skeletjes de guards gaat aanvallen :D

Dat is cool!!!! Helaas was ik dood direct toen hij gespawned was maar die was wel uber :D

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
fixxx schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:48:
Wat voor levels pakken hunters eigenlijk? ik kan hogere levels moeilijk aan, heb aspects of the hawk en een strong melee atack. Meestal stuur ik mn pet op ze af en ga op ze lopen knallen van een afstand :) maar als er dan meerdere op me af komen leg ik het af. Daarom pak ik meestal kampen die 2 levels lager zijn, dan kan ik er wel 2 a 3 tegelijk hebben, ff regeneraten en verder gaan
ik ben lvl21 hunter en ik kan één lvl23 redelijk makkelijk aan zonder al te veel hp te verliezen (uiteraard stuur ik mn pet erop af).
Ik heb dan aspect of the hawk aan, hunters mark op target en sta meestal ranged erop te schieten, en als ze dichtbij komen sla ik ze redelijk snel dood met mn 2handed sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:24
In principe moet je met elke class mobs van jouw level+2 aankunnen. Zeker met een hunter want je hebt een beest met extra dps.

Mischien moet je es naar je gear kijken? In principe moet je aspect of the hawk casten, je target marken. Aimed shot aanleggen en je pet wegsturen. Daarna concussive shot gevolgd door een sting en afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28
Kwestie van techniek lijkt me.. Focus op 1 vijand, zodat je pet daarna op de ander kan. Ga dus niet zelf melee op een en laat je pet met de ander. Dat resulteert in dode pet en waarschijnlijk dode jij ook ;)

Andere mogelijkheid is proberen je pet beide te agro'en, maar dan moet je wel een goede tank pet hebben (beer ofzo).

Als je weet dat meerdere vijanden komen kun je ook dingen als icetraps gebruiken om er eentje vast te houden.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 21-02-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Je weet wanneer je teveel WoW gespeeld hebt als je .... <link> ;)

/me heeft nog een oplossing voor hun die hun spel nog niet binnen hebben ... ;)

[ Voor 33% gewijzigd door yared op 21-02-2005 15:06 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

yared schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:04:

Haha die is goed, I'm wearing boots of escape.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
yared schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:04:

/me heeft nog een oplossing voor hun die hun spel nog niet binnen hebben ... ;)
Meesterlijk :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik (tauren hunter, lvl 17) kan samen met m'n lvl 16 beestje een lvl 18/19 beest net aan. Je moet gewoon even kijken hoe de npc's staan en ze een voor een triggeren en naar je toe locken met long range.

* pagani heeft net een target dumy geengineerd. Nu nog even modellen voor m'n studie (moet "even" een mclaren f1 lm afmaken) en vandeweek hopelijk nog wat playtime.

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 21-02-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke zijn er nog mensen hier van Skullcrusher server?
ben zelf Allience, NE om precies te zijn!
ik vroeg me af of er nog een guild daar is van GoT op die server..iemand?
igame name= Atreyu

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Kaap schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:58:
In principe moet je met elke class mobs van jouw level+2 aankunnen. Zeker met een hunter want je hebt een beest met extra dps.

Mischien moet je es naar je gear kijken? In principe moet je aspect of the hawk casten, je target marken. Aimed shot aanleggen en je pet wegsturen. Daarna concussive shot gevolgd door een sting en afschieten.
ik laat meestal mn pet als eerste aanvallen, anders focust de tegenstander op jou en komt te snel dichtbij om nog te kunnen schieten, heb wel een beer en dat is idd een goede tank :) kan erg veel damage hebben en heeft goede armor

[ Voor 8% gewijzigd door lex op 21-02-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Wellicht nog mensen van Ravenblood hier die input kunnen geven op het Clanforum?
O.a. in dit topic over de Raid/organisatie

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

oke ik heb de startpost gelezen enzo
en dat site met lijst van alle GoTér die charc daar kan zetten, heb me ingelogged maar hoe zet ik mijn charc daar?

en ik kon ook nergerns vinden op welke server die lowlanders zitten ..!!
dat vind ik zo vreemd aan guild met site ...ze zetten nergens neer op welke server/realm ze zitten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Hoe is het met de GoT guild?

bevalt het en loopt het een beetje....
Ik zit op bloodscalp met een lvl 30 tauron druid!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:56
fixxx schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:37:
ik laat meestal mn pet als eerste aanvallen, anders focust de tegenstander op jou en komt te snel dichtbij om nog te kunnen schieten, heb wel een beer en dat is idd een goede tank :) kan erg veel damage hebben en heeft goede armor
Heb je je beer Growl 1 en 2 geleerd? Ik pull meestal met concussive shot, en stuur dan meteen m'n pet erop af. Dankzei die concussive shot lopen ze langzamer, en heeft m'n pet de tijd om z'n eerste growl erop te krijgen, zodat ze meteen naar m'n pet switchen. Ik heb standaard Growl 2 en Bite 1 (ben nu lvl 13) aan staan, en eigenlijk nooit 't probleem dat ik de aggro van m'n pet af trek. Heb ook een Moonstalker Runt, een cat met hoge DPS en een 1.3 attack speed. Handig tegen casters ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lord_T schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:46:
Hoe is het met de GoT guild?

bevalt het en loopt het een beetje....
Ik zit op bloodscalp met een lvl 30 tauron druid!
offtopic:
Volgens mij hebben een aantal users die ook op GoT posten een guild gemaakt, maar het is niet een officiele guild van GoT. Ik geloof dat ze ook een eigen forum hebben. Mischien daar eens vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Kaap schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:53:
[...]
offtopic:
Volgens mij hebben een aantal users die ook op GoT posten een guild gemaakt, maar het is niet een officiele guild van GoT. Ik geloof dat ze ook een eigen forum hebben. Mischien daar eens vragen
Het vreemde is omdat ze niet officieel zijn volgens mij ze wel de rest van de Guild banners verwijderd hebben op de startpost.. errug jammer is dat.. Want er zijn meerdere Guilds gestart vanuit GoT of hebben veel members hier die in andere Guilds zitten..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Officiele GoT guild?? Waar slaat dat nou weer op? Er is geen enkele offficiele got guild want ik denk niet dat als jullie lopen te schelden of triest lopen te doen dat got daar op een enkele manier geassocieerd mee wil worden :?

Maar goed als jullie zo genoemd willen worden :+

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:10:
Officiele GoT guild?? Waar slaat dat nou weer op? Er is geen enkele offficiele got guild want ik denk niet dat als jullie lopen te schelden of triest lopen te doen dat got daar op een enkele manier geassocieerd mee wil worden :?

Maar goed als jullie zo genoemd willen worden :+
Daarom verwijs ik zijn vraag over die guild door naat het forum want Dit topic heeft niks te maken met die guild. Ik ben van mening dat guild gerelateerde zaken hier niet aan bod hoeven te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ah oke dan snapte ik het niet helemaal :D

*haalt nog een koffie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Kaap schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:20:
[...]
Daarom verwijs ik zijn vraag over die guild door naat het forum want Dit topic heeft niks te maken met die guild. Ik ben van mening dat guild gerelateerde zaken hier niet aan bod hoeven te komen.
welk forum?
Er waren toch 2 guilds die gemaakt werden... 1 voor horde en 1 voor alliance waar veel Gotters bij gingen of zelfs alleen uit gotters bestond?!

Die bedoel ik... en of dat officiele guild heet of anders boeit mij niet erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ik zit zelf op Bladefist, als Horde (Tauren Shaman). Name's Rak, van de Affliction guild (www.affliction.co.uk)

Ben al wat medelandertjes van Medivh's Chosen tegengekomen die vaak al snel de grond wat dichterbij gingen bekijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Het is wel geen officiele guild, maar met meer dan 100! man op Bloodscalp alleen al aan Horde members mag je gerust spreken van het grootste GoT-WoW guild :D

Hier vind je ons

Allebei op Bloodscalp server
Ravenblood voor The Horde
Lowlander voor Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

SaURoN schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:04:
[...]Kat vind ik wat fijner, slaat wat sneller en dat sneaken is fijn...Heb ook het idee dat ik iets minder dmg doe maar wel 4x zo snel sla :P hehehe
Maar das denk ik helemaal persoonlijk :)
Kat is alleen geen tank, en ik denk dat we die nodig hebben met een rogue, priest en paladin ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

yared schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:39:
Het is wel geen officiele guild, maar met meer dan 100! man op Bloodscalp alleen al aan Horde members mag je gerust spreken van het grootste GoT-WoW guild :D

Hier vind je ons

Allebei op Bloodscalp server
Ravenblood voor The Horde
Lowlander voor Alliance
Offtopic:

jojo

Ten eerste het is The Lowlanders.... Horde Newbie :P j/k
en jah we zijn de grootste guilds op bloodscalp
horde side 100 members
Alliance side 150 members ;) Alliance rules :P

Greetzz
Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Zitten er ook mensen op dragonmaw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 15:56
ik mag hopen van wel :/

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Hoi ik heb een Tauren Warrior. Nu ben ik op level 15 en heb bij een weapon trainer geleerd om een geweer te gebruiken. Het is me nu dus wel gelukt om er 1 te equipen. Alleen ik kan niet schieten en hem ook niet in mijn handen krijgen. Wel staat hij afgebeeld op de informatie pagina van mijn character.

Kan iemand mij helpen?

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sperminator schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:06:
Hoi ik heb een Tauren Warrior. Nu ben ik op level 15 en heb bij een weapon trainer geleerd om een geweer te gebruiken. Het is me nu dus wel gelukt om er 1 te equipen. Alleen ik kan niet schieten en hem ook niet in mijn handen krijgen. Wel staat hij afgebeeld op de informatie pagina van mijn character.

Kan iemand mij helpen?
jawel,

je moet een ammo pouch kopen voor je ammunitie en je moet ook kogels kopen ander schiet zon geweer niet :P

die kogels doe je in je ammo pouch let wel op dat deze ammo pouch een bag positie inneemt als je wilt schieten target je een monster en gebruik je je shoot skill die in je spel book staat

Thats it
Greetzz

Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Sperminator schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:06:

Kan iemand mij helpen?
Heb je ammo?

En waarschijnlijk komt ie wel in je handen te voorschijn als je wel kunt schieten en een valid target hebt. Heb ik ook met mijn staff, zie ik ook niet als ik er niet mee aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Anoniem: 134151 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:17:
[...]

jawel,

je moet een ammo pouch kopen voor je ammunitie en je moet ook kogels kopen ander schiet zon geweer niet :P

die kogels doe je in je ammo pouch let wel op dat deze ammo pouch een bag positie inneemt als je wilt schieten target je een monster en gebruik je je shoot skill die in je spel book staat

Thats it
Greetzz

Legend.
ammo pouch hoeft niet, maar geeft je 10% meer damage ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YoshiBignose schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:22:
[...]

YoshiBignose schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:22:
[...]

Duh lol sorry was er ff niet bij klopt jah 10% :)
my bad

Greetz

Legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Mij is één belangrijk onderdeel nog niet duidelijk, de professions: Ik heb nu Herbalism en Alchemy. Herbalism komt neer op bloementjes plukken die ik gebruiken kan voor het Alchemytreren. Met het plukken van bloemen ontwikkeld de skill zich.
Hoe kan ik nu Alchemy ontwikkelen dus gebruiken? Ik heb een spell en zie ook wel eens wat te koop staan, deze zijn echter pas geschikt voor lvl 50 of hoger. Hoe kan ik me erin trainen? Wat zie ik over het hoofd? :?
Ik ben Undead Mage lvl 16.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

je kunt meer recipies @ alchemy trainers kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
DataBeest schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:13:
Mij is één belangrijk onderdeel nog niet duidelijk, de professions: Ik heb nu Herbalism en Alchemy. Herbalism komt neer op bloementjes plukken die ik gebruiken kan voor het Alchemytreren. Met het plukken van bloemen ontwikkeld de skill zich.
Hoe kan ik nu Alchemy ontwikkelen dus gebruiken? Ik heb een spell en zie ook wel eens wat te koop staan, deze zijn echter pas geschikt voor lvl 50 of hoger. Hoe kan ik me erin trainen? Wat zie ik over het hoofd? :?
Ik ben Undead Mage lvl 16.
bij skills op alchemny drukken dan zie je allemaal recepten en die spullen die je er voor nodig heb pluk je / koop je en dan ga je het maken en gaat je skill omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
YoshiBignose schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:27:
[...]

bij skills op alchemny drukken dan zie je allemaal recepten en die spullen die je er voor nodig heb pluk je / koop je en dan ga je het maken en gaat je skill omhoog.
Och, daarzo. Helemaal over het hoofd gezien, dank je. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Nou heb vandaag na een speurtocht door utreg de game gescoord.
Zo dus m'n eerste stapjes in de mmorpg zetten die WoW heet (speelde al wel veel wc1/2/3/ft).
Las ergens dat jullie allemaal op bloodscalp rondbengelen, ga daar dan ook maar eens kijken.

cya ingame.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Routed schreef op maandag 21 februari 2005 @ 21:08:
Nou heb vandaag na een speurtocht door utreg de game gescoord.
Zo dus m'n eerste stapjes in de mmorpg zetten die WoW heet (speelde al wel veel wc1/2/3/ft).
Las ergens dat jullie allemaal op bloodscalp rondbengelen, ga daar dan ook maar eens kijken.

cya ingame.
liever niet moet ik nog langer in de rij B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Ik heb een NE Rogue lvl 16, nu las ik op een forum dat er rogue's zijn met Dual swords. Waar kan ik mijn rogue Dual sword aan leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134675

Anoniem: 51543 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:26:
Ik heb een NE Rogue lvl 16, nu las ik op een forum dat er rogue's zijn met Dual swords. Waar kan ik mijn rogue Dual sword aan leren?
als je 2 handed bedoeld gewoon bij elke wapons master.
voor dual wield moet je waarschijnlijk op lvl 20 bij de rogue trainer zijn. (dit was iig bij NE hunter zo)

ik speel nu trouwens lvl 17 Undead warlock, bijna de succubus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132582

Het spel schokt bij mij soms nogal.

Als ik bijvoorbeeld op een hippogrief ergens heen wil reizen, schokt het beeld gedurende de hele reis ernstig. Als ik afstap, loopt hij na +/- 1 min weer vloeiend (70fps). Waar kan dit aan liggen?

Mn setup

Asus a8n-sli deluxe
amd athlon 64 3000+ s939 ~1.8Ghz (niet overgeklokt)
Gigabyte 6600GT PCI-E (normale editie) overgeklokt naar 581/1180 (3873 3dmarks05)
2 × 256 MB PC 3200 400Mhz Corsair VS.........

/edit: Even nog een vraag tussendoor: Wat is de snelste manier om VEEL geld te verdienen?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 132582 op 22-02-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:47

Rmg

Anoniem: 132582 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:28:

Als ik bijvoorbeeld op een hippogrief ergens heen wil reizen, schokt het beeld gedurende de hele reis ernstig. Als ik afstap, loopt hij na +/- 1 min weer vloeiend (70fps). Waar kan dit aan liggen?

Mn setup

Asus a8n-sli deluxe
Gigabyte 6600GT PCI-E (normale editie) overgeklokt naar 581/1180 (3873 3dmarks05)

/edit: Even nog een vraag tussendoor: Wat is de snelste manier om VEEL geld te verdienen?
het geheugen ;)

Snel en makkelijk geld verdienen(redelijk snel iig), low level bosses slayen ( diverse encampments enzo die je binnen 5 minuten leeg kan krijgen bijv. ) ;) daar groene items verzamelen en die verkopen. Of leather, wool of andere trade artikelen verzamelen en die verkopen in de AH.

[ Voor 18% gewijzigd door Rmg op 22-02-2005 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:18

The Legend

*Plop*

Anoniem: 134151 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:04:
[...]

[...]

Duh lol sorry was er ff niet bij klopt jah 10% :)
my bad

Greetz

Legend
Je gebruikt mijn nick :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 13:42
Anoniem: 132582 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:28:

Mn setup

Asus a8n-sli deluxe

Je probleempje met het schokken tijdens het reizen met een gryphon is te verklaren doordat het spel heel snel veel verschillende textures moet laden maar hier echter niet de ruimte voor krijgt die het nodig heeft.

Vorige week heb ik er een gig geheugen in gezet en ik heb nu totaal geen schokken meer met het vliegen. Zelfs niet, mijn ergste route, als ik van stormwind naar ironforge vlieg.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Overigens zag ik dat bij de Free Recordshop & Dynabyte in Vlissingen nog WoW's liggen. Dus, mocht je er om verlegen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zga iemand over Herba en Alchemy. Dat zijn hele handige professions alleen wel erg duur en langzaam. Zeker Herbalism is zuur en traag ivm skinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
zozo draad gaat niet zo hard meer als eerst :+

inmiddels lvl 27 Shaman, gaat erg lekker, paar keer lame geganked :/ maarja, hoort erbij

1x tijdens het vissen sta ik lekker te hengelen, bam sap+backstab => dood :(
was toen zelf lvl 21 en de ganker was een lvl31 NE rogue :/

later maar afgereageerd op een lvl 17 NE hunter die zo stom was in zijn eentje door de barrens richting xroads te rennen :x

hij probeerde te vluchten -> Ghost Wolf -> no chance }> earthbind, earthschock meppen en dood :P wraak :P

op dit moment aan het questen in 1k needles gaat erg goed ^^

alleen geld verdienen gaat niet lekker :/ veel van me auctions lopen niet en ik vind zo verlies heel vaak rolls op green items ;(

wat doen jullie om geld te verdienen?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Dual wielding haal je bij je rogue trainer van lvl 10 als spell / skill, en swords kun je bij een weapon master leren (ik DENK in stormwind, weet ik niet zeker, aangezien ik horde speel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Anoniem: 59413 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 08:26:
[...]

Dual wielding haal je bij je rogue trainer van lvl 10 als spell / skill, en swords kun je bij een weapon master leren (ik DENK in stormwind, weet ik niet zeker, aangezien ik horde speel :P)
ja one en two handed swords kan je in stormwind city leren, wel onthouden dat je twee one-hand swords moet hebben dan en niet een main-hand sword (wel one handed, maar daarvan kan je er niet 2).
Maar voor een rogue heb je toch daggers nodig ivm de skills/abilities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

Ik kom er achter dat arcane missiles perfect werken tegen alliance dat rond loopt in ashenvale. Meestal is channelen in een duel een achterlijk id, maar veel mensen schieten eerst in paniek van de constante stroom van pijn, proberen weg te rennen, komen er achter dat dat niet werkt, draaien zich om, maar zijn dan zo goed als dood.. >:)

Gisteren zo binnen 2 minuten een 29 rogue en 27 hunter af gemaakt onder water met mijn 24 mage.. (undead rule)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:54

Mojo

The Power Within

Hmm, great. Gister heel Wijchen afgezocht naar dit spel. Hadden ze nergens meer. Een maat van me, wie in Nijmegen was, heeft er nog eentje weten te krijgen voor me. De laatste bij de Intertoys aldaar. Vanavond even ophalen bij hem.

Nu het probleem... Je moet reggen met een creditcard. Ik dacht, mijn pa heeft er eentje, dus dat kan wel. Wil hij dat ineens niet :/ Nu zit ik dus met een spel van 45 euro, waar ik op dit moment niets aan heb.. great :/ Iemand enig idee hoe ik mijn pa toch kan overtuigen, of maar sneaky zijn creditcard even lenen? Hij is in de veronderstelling, dat wanneer je je creditcard nummer afgeeft, dat je dan moet betalen. Wat dus niet zo is, in verband met de prepaid kaarten. Maar dat gelooft die niet. :(

Disclaimer, ik hoef géén CC nummer of wat.. ;)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Mojo schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 08:44:
Hmm, great. Gister heel Wijchen afgezocht naar dit spel. Hadden ze nergens meer. Een maat van me, wie in Nijmegen was, heeft er nog eentje weten te krijgen voor me. De laatste bij de Intertoys aldaar. Vanavond even ophalen bij hem.

Nu het probleem... Je moet reggen met een creditcard. Ik dacht, mijn pa heeft er eentje, dus dat kan wel. Wil hij dat ineens niet :/ Nu zit ik dus met een spel van 45 euro, waar ik op dit moment niets aan heb.. great :/ Iemand enig idee hoe ik mijn pa toch kan overtuigen, of maar sneaky zijn creditcard even lenen? Hij is in de veronderstelling, dat wanneer je je creditcard nummer afgeeft, dat je dan moet betalen. Wat dus niet zo is, in verband met de prepaid kaarten. Maar dat gelooft die niet. :(

zoek het stukje nieuws op de wow site(s) over die gratis maand of desnoods bel de billing support en geef ze je vader met die vraag. Zo moeilijk moet het niet zijn om hem te overtuigen en anders ja dan zijn er nog andere manieren die hier in het topic al zijn aangekaart.

p.s. Vandaag eindelijk mijn tome of valor quest gedaan vanavond waarschijnlijk lvl 25 of zelfs 26. Ik speel op een PVE server. Op zich geen ramp want ik heb zowat altijd pvp aan staan maar wat ik merk , en ik weet niet of dat PVE eigen is, is dat de horde de neiging heeft om als lvl 31 rond te struinen door beginners delen zoals elwyn forrest enzo.

Ik wordt daar zo ziek van dat een lvl 31 tauren gister vrolijk allemaal lvl 10's zat af te slachten dat ik hem gister maar samen met mijn guild het leven zuur heb gemaakt. ( 5 van de 19 hebben mij ff geholpen die gast te killen )

Vervolgens kwamen een stel orcen het zelfde doen. Hebben die ook maar even vakkundig de deur gewezen (samen met een aantal andere mensen die ik niet kende maar wel mijn hulpkreten beantwoorden )

Ik weet dat het erbij hoort dat je low lvl's gaat aanvallen maar 21 lvl's lager dan jezelf vind ik heel erg triest. ;(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mojo schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 08:44:

of je wacht even tot 7 maart.. dan kun je gewoon reggen met de timecards.. die 45 ben je in ieder geval niet kwijt hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:54

Mojo

The Power Within

Hmm, ja.. ik kijk wel even wat het nou word. Ik heb het spel zelf vanavond pas iig. Dan bekijk ik mijn mogelijkheden. Maarja, om te wachten tot 7 maart, dat is natuurlijk ook niet echt leuk. Heb ik voor niets zo zitten haasten met dat spel :P Iig bedankt nog :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 114195 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:27:
Ik zit zelf op Bladefist, als Horde (Tauren Shaman). Name's Rak, van de Affliction guild (www.affliction.co.uk)

Ben al wat medelandertjes van Medivh's Chosen tegengekomen die vaak al snel de grond wat dichterbij gingen bekijken >:)
Hehe maar dan nog niet mij of 1 van de andere hogere in onze guild.. zal wel een lowbie nog in onze Guild zijn geweest ;).. Maar shaman.. really? Wil wel wat afspreken binnenkort.. Guild tegen guild als de rest van de guild dat goed vind.. is wel leuk denk ik.. Maar eerst ff verder levelen.. ben btw Chown ingame.. Als je Boel tegenkomt Gank hem maar.. is een gast die iedereen loopt vol te schelden in Instances.. Hij is guild loos.. Bij deze heb je toestemming om zelfs corpse te campen.. Allience zal het dit keer door de vingers zien.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Welke skill moet ik nou leren voor dual one-hand weapons?
Ik ben een lvl20 warrior.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 07:55:

alleen geld verdienen gaat niet lekker :/ veel van me auctions lopen niet en ik vind zo verlies heel vaak rolls op green items ;(

wat doen jullie om geld te verdienen?
Ik deed laatst weer es WC voor de loot en ik verloor de heletijd alle rolls. En toen kwamen we bij everling, dropte 2 rare items en guess what xD got them both LOL. toen was mijn dag weer goed.

wtb geld verdienen, gewoon goeie quests uitzoeken waar je als reward 45s krijgt ofzo :).
ik kan op het moment alles kopen wat mijn hardje begeert gelukkig ^^

ben momenteel lvl 29 (bijna 30!!) heb alle quests in Stonetalon mountains afgerond, en er zijn nog 1 a 2 quests in ashenvale nog open. dan maar naar thousand needles.

Ik speel op Bladefist server, horde
nick: Gelafi (blizzard heeft mijn naam veranderd :( heette Xbastard daarvoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-05 10:09

BitByter

Prutst dit forum

Weet iemand waar ik makkelijk wat Tin Mines kan minen ?
ben level 27 tauren warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FragNeck schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:33:
Welke skill moet ik nou leren voor dual one-hand weapons?
Ik ben een lvl20 warrior.
wat dacht je van de skill "dual wield" zo heet ie bij de hunter en roque dus lijkt me sterk dat ie bij de warrior anders heet ;) misschien moet je er een quest voor doen, moet je ff bij de hoofdstad kijken (Orgrimmar voor orc-troll, thunderblufff tauren etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
BitByter schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:47:
Weet iemand waar ik makkelijk wat Tin Mines kan minen ?
ben level 27 tauren warrior
gebruik voor deze vraag aub de voor hande zijnde atlassen in uw plaatselijke vvv. ( oftewel er zijn genoeg maps / gartograpy middeltjes die deze vraag kunnen beantwoorden voor je )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 107304 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:42:
[...]

Ik deed laatst weer es WC voor de loot en ik verloor de heletijd alle rolls. En toen kwamen we bij everling, dropte 2 rare items en guess what xD got them both LOL. toen was mijn dag weer goed.

wtb geld verdienen, gewoon goeie quests uitzoeken waar je als reward 45s krijgt ofzo :).
ik kan op het moment alles kopen wat mijn hardje begeert gelukkig ^^

ben momenteel lvl 29 (bijna 30!!) heb alle quests in Stonetalon mountains afgerond, en er zijn nog 1 a 2 quests in ashenvale nog open. dan maar naar thousand needles.

Ik speel op Bladefist server, horde
nick: Gelafi (blizzard heeft mijn naam veranderd :( heette Xbastard daarvoor)
mja, denk dat ik ook nog maar een paar keer WC ga doen, ff wat lvl 20'rs helpen voor de drops, mischien wel goed plan ^^

moet nog een paar quests in stonetalon, heb er ook nog een paar in Hillsbrad open staan

zit op dit moment op de 3g ongeveer, met nog ongeveer 2g aan acutions open staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als je geld wilt verdienen kun je beter solo wat humanoids gaan meppen ipv in een groep gaan hopen op goeie rolls natuurlijk....

Ik heb meer blue items van solo monsters afgehaald dan uit instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:57:
Als je geld wilt verdienen kun je beter solo wat humanoids gaan meppen ipv in een groep gaan hopen op goeie rolls natuurlijk....

mja het probleem is ik verdien nu ook meer van de monsters, maar alles kost ook meer :P

mijn spells kosten nu rond de 50s per stuk en ik wil er nog 6 kopen :/

Gelukkig krijg ik mijn bags gratis van een guildmate, in ruil voor cloth en wool (nu niet meer zelf nodig, omdat ik heavy silk bandage gebruik)

maar inderdaad Centaurs grinden in 1k needles heeft me tot nu toe ook al redelijk wat opgeleverd aan silver en silk, nog geen items daaro

en de met quests heb ik nu nog een paar die me iets van 30-50s per stuk opleveren

heb wel gemerkt dat je met leatherworking enzo niet echt kan verdienen :/ vissen levert me wel redelijk wat op, oily blackmouths verkopen leuk in de AH :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

leatherworking kan ik bij merchants anders voor best wel redelijke prijzen kwijt... zeker ook in de lagere levels...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:01:
[...]

mja het probleem is ik verdien nu ook meer van de monsters, maar alles kost ook meer :P

mijn spells kosten nu rond de 50s per stuk en ik wil er nog 6 kopen :/

Gelukkig krijg ik mijn bags gratis van een guildmate, in ruil voor cloth en wool (nu niet meer zelf nodig, omdat ik heavy silk bandage gebruik)

maar inderdaad Centaurs grinden in 1k needles heeft me tot nu toe ook al redelijk wat opgeleverd aan silver en silk, nog geen items daaro

en de met quests heb ik nu nog een paar die me iets van 30-50s per stuk opleveren

heb wel gemerkt dat je met leatherworking enzo niet echt kan verdienen :/ vissen levert me wel redelijk wat op, oily blackmouths verkopen leuk in de AH :P
toon volledige bericht
Ik doe tailoring en enchancing, dat levert zeker veel geld op.
Linen Cloth kom je namelijk ook bij gemakkelijke mobs tegen, en wool bij de wat moelijkere.
Maar beide heb je nodig om geld te verdienen.
Weet iemand trouwens nog een 75+ Tailor trainer in stormwind of ironforge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

hmm oke
die kun je gewoon leren bij je Rogue trainer als je 10 bent, het is een passive skill "Duel Wind" heet dat!

oke kan ik hier gegevens over mijn charcter(s) plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
FragNeck schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:07:
[...]

Ik doe tailoring en enchancing, dat levert zeker veel geld op.
Linen Cloth kom je namelijk ook bij gemakkelijke mobs tegen, en wool bij de wat moelijkere.
Maar beide heb je nodig om geld te verdienen.
Weet iemand trouwens nog een 75+ Tailor trainer in stormwind of ironforge?
beide in ironforge én stormwind staan expert tailors, even een guard vragen om de weg. (dan komt et op je mini-map te staan).
* note: in stormwind word je naar een huisje verwezen waar wel tailoring npc's staan maar geen expert, loopt iets verder door (omhoog oid ;d) naar ander gebouw en daar staat een expert tailor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:30

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

zijn die Hordes nu irritanter dan in de beta of wat? :(

ok kheb de bete maar 2 weken gespeeld en ben toen alleen in Elwynn forest, Redridge en Westfall geweest, ben toen wel een aantal keer highlevel horde tegen gekomen maar die lieten me altijd lopen daardoor heb ik toen ook besloten om voor pvp te gaan nu zou ik daar wel ernstig over twijfelen.

In de final ben ik al een een tiental keer gebutst door lvl 30-40 lui die niets anders doen dan groepen low-level uitmoorden. het aantal keer dat iemand me heeft laten lopen is meschien 2-3 keer! :( Vooral in Ashenvale is het vrij erg dr lopend aar veel lvl 15-25 luit rond maar ben regelmatig groepjes 30-40 lui tegen gekomen die daar lekker lopen killen.... vrij kansloos.

Is dat Honor systeem (lame-kills kost je XP) al in werking? zojah dan mogen ze het wel aanscherpen want het helpt zo niets.... zo nee schiet dan op! :P

lijkt wel of die horde lui allemaal gefrustreerde kansloze pubers zijn ofzo... :/

ben ik de enige met deze ervaring op de pvp servers?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
butsj schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:10:
[...]

beide in ironforge én stormwind staan expert tailors, even een guard vragen om de weg. (dan komt et op je mini-map te staan).
* note: in stormwind word je naar een huisje verwezen waar wel tailoring npc's staan maar geen expert, loopt iets verder door (omhoog oid ;d) naar ander gebouw en daar staat een expert tailor.
Ah thx :)
Ik wist het al van die vlaggetjes in je minimap, maar ik kon hem idd niet echt goed vinden.
Zal vanavond eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Bosmonster schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:57:
Solo instances doen leverd meer op als je voor de mount gaat ;).. dit puur money wise.. Ben nog niet zover hoor, werk 40 uur en vriendin en dan nog eens WoW zijn tijdvreters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Chaoss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:10:

ok kheb de bete maar 2 weken gespeeld en ben toen alleen in Elwynn forest, Redridge en Westfall geweest, ben toen wel een aantal keer highlevel horde tegen gekomen maar die lieten me altijd lopen daardoor heb ik toen ook besloten om voor pvp te gaan nu zou ik daar wel ernstig over twijfelen.

In de final ben ik al een een tiental keer gebutst door lvl 30-40 lui die niets anders doen dan groepen low-level uitmoorden. het aantal keer dat iemand me heeft laten lopen is meschien 2-3 keer! :( Vooral in Ashenvale is het vrij erg dr lopend aar veel lvl 15-25 luit rond maar ben regelmatig groepjes 30-40 lui tegen gekomen die daar lekker lopen killen.... vrij kansloos.

Is dat Honor systeem (lame-kills kost je XP) al in werking? zojah dan mogen ze het wel aanscherpen want het helpt zo niets.... zo nee schiet dan op! :P

lijkt wel of die horde lui allemaal gefrustreerde kansloze pubers zijn ofzo... :/

toon volledige bericht
je bent niet de enige, heb er zelf ook "last" van, voor zover is dat honor systeem nog niet in werking helaas.
En inderdaad is ashenvale overbevolkt met horde's, kan er amper quests doen atm, dus ben ik maar naar Wetlands gegaan voor quests en dat lukt wel aardig.

Ik moet toegeven als ik een horde tegenkomen en die is rond mijn level (22 atm) dat ik wel hem probeer te killen, das meer omdat ze dat al vaak bij mij hebben gedaan denk ik :P.
Maar kheb nog nooit een low leveler gekilled maar die kom je ook in zulke gebieden niet zo snel tegen.
Het hoort er wel bij (tenslotte niet voor niks PvP :+), maar ben het wel met je eens dat het erg lame is om met een groepje in low level area's te gaan killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462

Ja het gaat er wat harder aan toe nu.. Maar het valt nog redelijk mee.. Het kan erger zoals in de US.. maar dit is zowel aan Allience als aan Horde kant dit probleem.. Lijkt me btw stug dat je hier echt last van hebt aangezien de meeste ganken op de wegen omdat dat drukker is dan in quest gebieden.. Vergeet niet dat Horde ook quests hebben in contested areas en het is oorlog dus alles is mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Jij hebt gekozen voor een PVP server en je bent dus akkoord gegaan met het risico van ganking.

Dat honor system is alleen een puntensysteem waar je speciale punten behaald voor het killen van mensen gelijk of hoger dan jouw level. Een beetje het DAOC realmpoints idee. Eerst zou het zo zijn dat je punten verliest als je lowbies killed maar dat is eruit gehaald op veel verzoek van de community. Logisch natuurlijk want dan kan je beter op een carebear server gaan spelen.

Er was zowiezo al geen sprake dat je gewone exp kon kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:38
gister in RR mountains goeie fight tegen horde gedaan, was met 70 man ofzo. Wel een dikke lag was er.
Ook gister in darkshire kwam ik een lvl 36 horde tegen, die butste mij ook gewoon neer, echt niet meer leuk. :P Maarja, da's eigelijk het eieren eten van pvp.

Hoeveel kost een mount eigelijk, als je lvl 40 bent?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
jarnotjuh schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:22:
gister in RR mountains goeie fight tegen horde gedaan, was met 70 man ofzo. Wel een dikke lag was er.
Ook gister in darkshire kwam ik een lvl 36 horde tegen, die butste mij ook gewoon neer, echt niet meer leuk. :P Maarja, da's eigelijk het eieren eten van pvp.

Volgens mij 10G om het te leren, en 40G voor de mount zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

90G geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

ik slacht ook alles wat ik tegen kom... als een low level een tijd naar mij staat te loeren hoe ik aan het grinden ben, kan je er donder op zeggen dat hij in localdefence zit te schreeuwen om hulp..

dat wil ik gewoon voorkomen.. >:)

en alliance is net zo lame, werd 2 dagen geleden gesloopt door 3 30+érs van royal lowlanders. its just part of the game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72723

Ik vind het geweldig dat je tegen elkaar speeld.. op burning blades gister heel tauren dorp uitgemat met 3 dwarf hunters. :)
Aan de andere kant is de horde ook pittig aan het beuken bij thelsamar. Dat vind ik gewoon 1 van de beste dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:35

Phydomir

Dennis

Nu ik richting contested area's ga ben ik blijf dat ik op een pve server zit. Gewoon lekker m'n questjes doen zonder dat ik bang hoef te zijn om afgeslacht te worden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kaap schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:21:

Er was zowiezo al geen sprake dat je gewone exp kon kwijt raken.
in eerst instantie niet, maar uit dat laatste pvp artikel meen ik dat vrij duidelijk op te maken (en het lijkt me wel een redelijke regel ook!)

ik weet dat ik op een PvP server zit met de bijbehordende risico's ik heb er ook geen ENKELE moeite mee als iemand mij aanvalt die kwa lvl in de buurt zit, dan is het tenminste nog een spannend en leuk gesprek.

als lvl 16-22 zijnde gebutst worden door een lvl 30-40 is niets aans en heeft ook wenig met een leuke eerlijke strijd te maken. viel me gewoon op dat het nu vrij regelmatig gebeurd terwijl ik er in de beta geen last van had. Dat Hordes ook quest te doen hebben snap ik maar als je iemand tegen komt die 10-15 levels lager is dan kunje hem/haar toch ook gewoon voorbij lopen??

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

toon volledige bericht
Als je niet geganked wil worden moet je niet in contested area gaan lopen of op een pve server gaan spelen.

Ik vind het juist fantastisch dat niemand medelijden heeft met een tegenstander, oorlog is oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hehe daar was ik ook bij! :D alleen noem je dat een goeie fight? dr was zoveel lag dat het niet speelbaar meer was. aanvallen wou ook voor geen meter!

viel me ook op dat de horde-raid vooral lvl 30+ was en de alliance raid maar lvl 20-30... dus zonde rlag had de horde ons zo omver gelopen of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chaoss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:37:
[...]in eerst instantie niet, maar uit dat laatste pvp artikel meen ik dat vrij duidelijk op te maken (en het lijkt me wel een redelijke regel ook!)
Wat je opmaakt is dat ze een experience/puntensysteem gaan invoeren. Deze staat los van de EXP die je krijgt door een mob te mollen. Die PVP experience/punten is een aparte telling waarmee je bijvoorbeeld gear kunt kopen. Zoals ik zei, een beetje zoals DAOC realmpoints.

En lowbie ganking zorgt er niet voor dat je puntenaftrek krijgt, je krijgt gewoon geen punten. Dit wouden ze eerst wel maar de meerderheid van de community was het daar toch niet mee eens en toen is dat teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57
Er heeft 2 dagen een undead rogue "Maniac" level ?? bij RedRidge rondgehangen op BloodScalp.
Echt een loser is dat om steeds 1:1 mensen te pakken, dat kan best eventjes om te pesten, maar hij bleef aan de gang.
Hij deed het ook bij Goldshire, helemaal te lame want iedereen is daar rond de 10~15 ofzo, met 1 klap dood dus.

Ik zag bij RedRidge (stukje noord van Lake Everstill) ook 1 lvl ?? tauren die ging een groepje van ons bashen, nou kijk dat vind ik dat wel weer sportief om een groep te pakken en niet 1 heel zwak iemand, we konden 'm niet echt aan maar dat vind ik niet zo erg, zolang ie maar niet 1:1 gaat op iemand die meer dan 5 levels lager is.
Het is wel part of the game maar gewoon niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:37:
[...]

als lvl 16-22 zijnde gebutst worden door een lvl 30-40 is niets aans en heeft ook wenig met een leuke eerlijke strijd te maken. viel me gewoon op dat het nu vrij regelmatig gebeurd terwijl ik er in de beta geen last van had. Dat Hordes ook quest te doen hebben snap ik maar als je iemand tegen komt die 10-15 levels lager is dan kunje hem/haar toch ook gewoon voorbij lopen??
sorry hoor, maar zoals al gezegd, werkt dit 2 kanten op, ik ben ook al vaak genoeg geganked door NE rogues die 10 lvls hoger waren in ashenvale

en in Hillsrbad bij die cave campen ook vaak genoeg lvl 30-40 aliance gasten om lvl 20 questers daar te ganken. gewoon ogen open houden en in gevaarlijk gebied desnoods met een groep gaan, handig is dan dat de rogues stealthed gaan, zodat je iig een element of surprise hebt mocht je overvallen worden.

gisteren ook een lvl 35 Alliance hunter in Ratchet, ben em voorbij gelopen, natuurlijk wel ff in /3 geroepen dat ie er stond voor eventuele high lvl hordes die wel in zijn voor een robebrtje vechten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:52
ik heb een NE hunter van lvl 18, en nu dacht ik bij mezelf dat het wel een strak plan zou zijn om mijn dagger eens in te wisselen voor bijv. een axe. Nu kan je in darnassus alleen maar staves, vists e.d. trainen en je kan natuurlijk vragen aan de desbetreffende weapontrainer waar je de andere kan leren. Maar, nu snap ik niet / kan ik niet vinden waar ik mijn elf het kan leren, uitleg is niet zo duidelij voor mij? Weten jullie dat teovallig? Ik had wel wat gelezen over dwarven Ironforge....?

[ Voor 4% gewijzigd door Laurenzzz op 22-02-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Yup... op PvP weet je gewoon dat je af en toe kansloos wordt afgemaakt... en dat er zielige gastjes zijn die met hun level 30+ character level 1-10 gaan lopen slopen... is niet anders...
Gisteren in Stone Talon Mountains aan het questen... kwam er een party van 4 level 30's langs... geen kans... nog wel geprobeerd iemand te polymorphen... maar daar had ik net te weinig tijd voor :(

Maar goed als ik zo'n smerige puntoor zie lopen probeer ik em ook een rotschop te verkopen... en als jij in contested area loopt... mag je al helemaal niet klagen als je door iemand wordt gesloopt die 10 of meer levels hoger is...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Weet iemand een fatoenlijk guild op Stormrage?
Niet superfanatiek, maar ook niet vol met laag level gastjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gman schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:52:
Er heeft 2 dagen een undead rogue "Maniac" level ?? bij RedRidge rondgehangen op BloodScalp.
Echt een loser is dat om steeds 1:1 mensen te pakken, dat kan best eventjes om te pesten, maar hij bleef aan de gang.
Hij deed het ook bij Goldshire, helemaal te lame want iedereen is daar rond de 10~15 ofzo, met 1 klap dood dus.
Lijkt me sterk aangezien Goldshire een Alliance zone is en hij dus niet kan aanvallen tenzij hij eerst aangevallen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Gman schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:52:

Ik zag bij RedRidge (stukje noord van Lake Everstill) ook 1 lvl ?? tauren die ging een groepje van ons bashen, nou kijk dat vind ik dat wel weer sportief om een groep te pakken en niet 1 heel zwak iemand, we konden 'm niet echt aan maar dat vind ik niet zo erg, zolang ie maar niet 1:1 gaat op iemand die meer dan 5 levels lager is.
Het is wel part of the game maar gewoon niet leuk.
Huh Goldshire.. nogmaals dat kan niet man.. Goldshire is niet Contested.. diegene die hij daar ganked hebben hem eerst aangevallen.. Broodje aap, verkeerde naam getyped of begrijp je PvP niet helemaal?

Daarnaast als je met een groepje hem aanvalt issie dood.. ;) gewoon rallyen en AANVALLEN!! })

[ Voor 6% gewijzigd door Skeiron462 op 22-02-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laurenzzz schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:04:
ik heb een NE hunter van lvl 18, en nu dacht ik bij mezelf dat het wel een strak plan zou zijn om mijn dagger eens in te wisselen voor bijv. een axe. Nu kan je in darnassus alleen maar staves, vists e.d. trainen en je kan natuurlijk vragen aan de desbetreffende weapontrainer waar je de andere kan leren. Maar, nu snap ik niet / kan ik niet vinden waar ik mijn elf het kan leren, uitleg is niet zo duidelij voor mij? Weten jullie dat teovallig? Ik had wel wat gelezen over dwarven Ironforge....?
vraag het eens aan de weapon trainer, hij kan het je vast vertellen, kunnen ze bij de horde ook ^^

wtb het pvp gedeelte, ik pvp bijna iedereen, tenzij het echt te gek word, vind het wel eens grappig om een low lvl te killen die op de vlucht is voor andere. (hunter is superclass om vluchtende vijanden te slopen) misschien heel lame, maar ik geef er niks om, jammer het is oorlog.
sinds gister word het pvp toch wat minder, niet instant attack of instant flee ofzo, ze stonden wat te kijken, en toen gingen ze mobs hakken (lui tussen lvl 20-24).

Waarom heeft iedere hunter zowat een raptor? vanwege high attack ofzo? :S
mijn wolfje bevalt me best, medium armor en attack en best veel hp, ideale tank als 2 sterke mobs me aanvallen, hij pakt er 1 en help mij vervolgens, en maten we dan die andere af.

kan niet wachten op lvl 40 >:) Mail dragen en Mount (nog sneller lopen dan aspect of cheetah :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:52
Anoniem: 107304 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:14:
[...]

vraag het eens aan de weapon trainer, hij kan het je vast vertellen, kunnen ze bij de horde ook ^^

wtb het pvp gedeelte, ik pvp bijna iedereen, tenzij het echt te gek word, vind het wel eens grappig om een low lvl te killen die op de vlucht is voor andere. (hunter is superclass om vluchtende vijanden te slopen) misschien heel lame, maar ik geef er niks om, jammer het is oorlog.
sinds gister word het pvp toch wat minder, niet instant attack of instant flee ofzo, ze stonden wat te kijken, en toen gingen ze mobs hakken (lui tussen lvl 20-24).

Waarom heeft iedere hunter zowat een raptor? vanwege high attack ofzo? :S
mijn wolfje bevalt me best, medium armor en attack en best veel hp, ideale tank als 2 sterke mobs me aanvallen, hij pakt er 1 en help mij vervolgens, en maten we dan die andere af.

kan niet wachten op lvl 40 >:) Mail dragen en Mount (nog sneller lopen dan aspect of cheetah :D)
Het hele punt is dat ik zn uitleg niet snap.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Laurenzzz schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:16:
[...]
Het hele punt is dat ik zn uitleg niet snap.....
Hoeft ook niet.. druk "M" in voor map en je ziet in ene waar je moet zijn ;) succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Laurenzzz schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:04:
In Ironforge kan je 1+2handed axe's leren ja, in stormwind city 1+2handed swords, is maar net wat je zelf het beste vind.

Hoe je in ironforge komt vanuit Auberdine (Darkshore):
Vanuit Auberdine teleport (Boat Operator) je op de pier (linkerkant) naar Menethil Harbor (Wetlands), daar moet je even die gryphon master aanspreken, en dan moet je helemaal naar Loch Modan (gewoon de weg naar het oosten volgen) over een pass gaan naar Dun Morogh en dan Ironforge opzoeken (ja het duurt wel even de eerste keer :)) en daar in het midden van ironforge ook even de gryphon master aanspreken zodat je de volgende keer zo dat stuk kan vliegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
FragNeck schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:24:
[...]

Volgens mij 10G om het te leren, en 40G voor de mount zelf..
Wat is het nou?

Ik heb ook gehoord dat er verschillende mounts zijn, in snelheden? Kan iemand mij dat ff uitleggen?

Vanmiddag ga ik weer wat quests afronden in RR, omdat ik die nog open hebstaan. Ik snap egielijk niet waarom dat ze die elite quests altijd al zo vroeg vrijgeven op lowlvl, je kan ze toch nog niet doen(ook amper met een paar man...)

Nog een vraag: Waar kan ik veel info vinden over het gebruik van macro's ? snap er de ballen nie van, hoe dat allemaal werkt(duidelijke helpfunctie nog niet gevonden.. En NOG een vraag: Voor welk lvl is searing gorge en burning steppes? Ik zie altijd lvl ?? elite als ik met de gryphon erover vlieg, dus zal wel hoog zijn...

offtopic:
1000ste post @ GoT!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:31:Bla bla over mounts en nog iets nutteloos over post count
Nou op lvl 40 krijg je dus een mount daar was je al achter. Voor een Paladin en een Warlock is dit zo simpel als babbel met class trainer en TADAAAAA. Kost dus geen ruk!

Maar voor de rest . . . Kost je dit 20G om te leren en 80G voor het beest zelf. Alhoewel als je honored bent kost je dit minder voor de desbetreffende Mount. (totaal 90G) Met dit beest loop je op 140% van je snelheid dacht ik.

Op lvl 60 gaan we een stapje verder en kan je een Epic Mount nemen. Dit beestje kost je alleen 1000G (900 als je honored bent) maar loopt op 200% snelheid.

En . . . dat is het zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mjah het is ook echt ruk waarom Paladins een gratis mount krijgen. Van een Warlock snap ik het, die moeten naast hun eigen spells ook nog spells voor hun pet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
thx ik snap het nu helemaal.
Ben blij dat het gratis is voor paladins :P, anyway, heb je ook info over hoe je die macro's gebruikt? zou fijn zijn.

ik zag gister al 3 mensen met een paard. best wel snel eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kaap schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:38:
Mjah het is ook echt ruk waarom Paladins een gratis mount krijgen. Van een Warlock snap ik het, die moeten naast hun eigen spells ook nog spells voor hun pet kopen.
Omdat Paladins gewoon pwnen? O-)
Kijk, we verdedigen het land en de inwoners tegen het kwaad, helpen oude dametjes de weg oversteken en halen bange kittens uit bomen. We zijn gewoon extreme goodguys > Dan kan zo'n paardje er toch wel vanaf? :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
pala = easy mode
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan