Bosmonster schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:12:
[...]Dat hoort erbij op een PvP server ja.. wil je dat niet, dan neem je een PvE server.
Ik speel op een PvE server, maar loop vrij veel in pvp-mode rond. Maar zo kan ik wel kiezen of ik gewoon een quest wil doen of in PvP mode wil.
Ik ook, althans, nog geen PvP mode aan gehad, maar dat gaat ooit wel komen.
Ik zit op Tyra-nogiets

. Gister voor het eerst samengespeeld met wat maten, we waren eindelijk zo ver dat we naar elkaar toe konden. Ik wilde eerste de lokale quests afronden in Auberdine.
We hebben de eerste Elite gedaan, maar met z'n 4-en kom je er dan ook niet echt. Een grot met een aardig pittige Ogre boss (die niet alleen was). Helaas ging die andere groep weg, 1 spel van ons wachtte niet op z'n resurrect (weet 'ie nu inmiddels) en heeft de Quest dus niet .... was niet echt te doen met z'n 4-en .... hoewel onze Rogue (hij spawnde met 2 andere Ogres) er aan zat te denken die ene met een skill 30 seconden still te zetten .... hij wist alleen niet zeker of Boss-lief hem wel/niet zou zien. Wel een stoere klasse moet ik zeggen. Ikzelf ben een Druid, ga voor shapshifting. Weet nog niet wat verstandig is, of cat / bear af te wisselen, of voor een pure bear (tank) build te gaan. Ik zag namelijk dat er in de andere "tree" ook punten konden worden gestoken om "Mark of the Wild" X% op te krikken, die mik ik altijd op de partij alvorens te shiften (samen met Thorns).
Ik wilde eerst punten steken die criticil strike increase, en die eronder .... maar ik denk toch dat ik voor die skill ga met lagere rage kosten voor Maul, Swipe, etc. Improved bash .... wacht ff Bash 2 en 3 af. Misschien, ben er nog niet helemaal uit. Ik denk toch dat ik wat vechten betreft voor een pure tank ga, dus Bear form.
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 21-02-2005 11:57
]