Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergister het spel binnen gehad. Geinstalleerd echt super! Meteen al verslaafd. Alleen ik snap het niet, de eerste paar uur zonder problemen gespeeld. En nu heb ik regelmatig (eigenlijk onspeelbaar) dat ik rondloop hoor mijn HD gaan ratelen, en pats, reboot, of hij knalt gewoon terug naar windows xp. Wat heb ik geprobeerd tot nu toe, reinstall van WoW, reinstall van mijn video drivers, DirectX opnieuw geinstalleerd. ik weet het nu echt niet meer. Ik heb een P4 - 2.8 Ghz, 1 gb geheugen, Asus FX5600 128 mb videokaart. Moet toch kunnen lijkt me ? Ik baal er iig echt van nu.. :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Hoe komen jullie in een party terecht als je gaat spelen? Ik zit wel in een kleine guild maar daar zijn de lvl's te divers om een team te kunnen vormen. Ik wil dus gewoon als ik ga spelen met min. 2 anderen van ongeveer hetzelfde lvl (14) wat quests gaan doen.
Echter het gaat altijd zo dat zij al quests hebben gedaan die ik nog moet of andersom. Ook weet ik zoiezo niet hoe ik met mogelijke partymembers in contact kan komen. Het is dus de bedoeling dat ik met die mensen voor even in een party ga, als ik de volgende dag weer kom dan bestaat natuurlijk de kans dat zij alweer verder zijn of juist niet online zijn en dan wil ik dus weer met anderen in party kunnen. Hoe pakken jullie dit aan?
Wat mijn probleem ook is is dat ik vaak iets van 2 uur speel, dan een half uur pauze en weer 2 uur spelen. De partymembers doen niet aan dat half uur pauze en dan moet ik dus weer opzoek naar anderen om in een party te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
UltraR-pc schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:56:
Hoe komen jullie in een party terecht als je gaat spelen?
Meestal zijn ik in 't gebied waar ik aan het questen ben ook wel wat anderen bezig. Een 'Hey, doing <insert quest> by any chance? Want to team up?' is makkelijk gezegd als je beide even je health/mana staat op te laden. Omgekeerd wordt je zo ook wel gevraagd.

Ook kun je kanaal 4 (LookingForGroup) in de gaten houden, of er zelf een berichtje naar toe sturen.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
_Squatt_ schreef op zondag 20 februari 2005 @ 16:26:
[...]

Meestal zijn ik in 't gebied waar ik aan het questen ben ook wel wat anderen bezig. Een 'Hey, doing <insert quest> by any chance? Want to team up?' is makkelijk gezegd als je beide even je health/mana staat op te laden. Omgekeerd wordt je zo ook wel gevraagd.

Ook kun je kanaal 4 (LookingForGroup) in de gaten houden, of er zelf een berichtje naar toe sturen.
Doe je die eerste uitspraak in /1 of in /4? En blijf je dan lang bij diegene in de party of kap je er na de quest gewoon weer mee?
Ik denk dat ik zoiezo maar wat meer het gewoon in de chat moet vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 17:55

Rmg

UltraR-pc schreef op zondag 20 februari 2005 @ 16:30:
[...]

Doe je die eerste uitspraak in /1 of in /4? En blijf je dan lang bij diegene in de party of kap je er na de quest gewoon weer mee?
Ik denk dat ik zoiezo maar wat meer het gewoon in de chat moet vragen.
Idd of gewoon ff vragen als er iemand bij een quest staat uit te rusten zoals al gezegd word

Het ligt een beetje aan de groep of ik doorga met questen met guild members doe ik soms een hele serie maar als ik soms met een paar 'vreemden' speel en het gaat niet echt ( ze pullen bijv idioot veel enemy's tegelijk of rollen op alles :X ) dan bedank ik iedereen en zoek ik een andere party voor een andere quest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Niet online
UltraR-pc schreef op zondag 20 februari 2005 @ 16:30:
Meestal gewoon met /say als ik er naast sta. Nog maar weinig mensen tegen gekomen die zo onbeleefd waren dat ze niet eens de moeite nemen voor een 'no thanks' (bijvoorbeeld omdat ze de exp niet willen delen, of niet zo veel tijd hebben).

En hoe lang ik party ligt er maar net aan. Als het lekker samen speelt, dan vraag ik even welke quests ze nog open hebben staan. Heb ik die ook, of kunnen ze geshared worden dan speel ik verder. Anders ga ik ergens anders questen en zie ik wel of ik iemand tegen kom.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ach vanmiddag wel 5x een quest gedaan elite +25 ofsow :P omdat iemand steeds de loot niet had op laatst maar gecanncelled omdat het niet ging werken..Doen we het vanavond nog een keer, het draait om de fun van de quests mij draait het niet om het lvlen en exp :)
Ben nu iets van 22 en bijna 23 :)
De quests zijn leuk :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb nu steeds regelmatiger dat ik geen verbinding meer heb met de server (en ik handmatig met ALT-F4 het spel uit moet). Ik zie dan niemand (van de andere spelers maar ook enemies) meer rondlopen. Hebben meer mensen hier last van? Mij gebeurt het nu zeker 1x per kwartier. ERG vervelend.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Echt niet leuk als ik dit lees. Ik heb een hele tijd Daoc gespeeld maar ben er maar me gestopt omdat m'n rl eronder ging lijden (school, gf) En ook omdat de class die ik speelde een beetje genaaid werd door de verschillende patches.

Maar nu zijn al mijn vrienden van doac WoW aan het spelen en ik krijg toch wel de kriebels als ik het hier dan zie. Maar ik moet er maar braaf vanaf blijven :) . Ik ga wel gewoon kwijlen om de ss die ik hier zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:00
weet iemand of het voor een blacksmith mogelijk is om eventualy zijn eigen stuff te repareren?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was een raar "meisje" die ik moest volgen, dit was het resultaat :P

Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/v709/TheKillingBean/th_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/v709/TheKillingBean/th_3.jpg

Hier een paar mooiere sfeer foto's, je kunt ze aan klikken voor groter formaat:

Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/v709/TheKillingBean/th_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/v709/TheKillingBean/th_4.jpgAfbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/v709/TheKillingBean/th_5.jpgAfbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/v709/TheKillingBean/th_6.jpgAfbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/v709/TheKillingBean/th_7.jpgAfbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/v709/TheKillingBean/th_8.jpgAfbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/v709/TheKillingBean/th_9.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 19:45 . Reden: foto link gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
ajampaniki schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:42:
Echt niet leuk als ik dit lees. Ik heb een hele tijd Daoc gespeeld maar ben er maar me gestopt omdat m'n rl eronder ging lijden (school, gf) En ook omdat de class die ik speelde een beetje genaaid werd door de verschillende patches.

Maar nu zijn al mijn vrienden van doac WoW aan het spelen en ik krijg toch wel de kriebels als ik het hier dan zie. Maar ik moet er maar braaf vanaf blijven :) . Ik ga wel gewoon kwijlen om de ss die ik hier zie
Ja, als je weet dat je jezelf niet onder controle kan houden is het idd het beste om er maar vanaf te blijven. Ik wist niet wat er zou gaan gebeuren maar heb toch besloten het spel aan te schaffen. En het valt mee tot nu toe. Het spel is zo tof dat als ik eenmaal aan het spelen ben het erg moeilijk is om te stoppen maar het lukt in principe wel. Vandaag moest ik mn werkcollegeopdracht voor morgen afmaken. Ik heb de hele dag geen WoW gespeeld. Mn zelfcontrole was nooit je van het op de middelbare school. Altijd een dag van tevoren leren enzo en ik was daarom ook een beetje bang voor dit spel, maar als het echt moet kan ik dus van het spel afblijven. Respect voor mezelf. 8) ;)
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:30:

[afbeelding][afbeelding]
WTF? Uitleg graag....
Die eerste pic linkt verkeerd btw.

[ Voor 15% gewijzigd door UltraR-pc op 20-02-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Ik ben op zoek naar een handige mod/macro om voor mijn rogue makkelijk van wapens te switchen. Die zijn er wel, maar ik kan ze gewoon niet vinden. Genoeg mods om wapensets handmatig te swappen, maar ik zoek iets waarmee ik als ik in stealth mode ga mijn daggers equip, en zodra ik uit stealth mode ben mijn mace/sword equip. Iemand die een goede tip heeft?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:30:

[afbeelding][afbeelding]

]
oh stouterd, stiekem je Sims grietje meenemen naar een WoW lan he!
})

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
spaceboy schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:33:
Ik heb nu steeds regelmatiger dat ik geen verbinding meer heb met de server (en ik handmatig met ALT-F4 het spel uit moet). Ik zie dan niemand (van de andere spelers maar ook enemies) meer rondlopen. Hebben meer mensen hier last van? Mij gebeurt het nu zeker 1x per kwartier. ERG vervelend.
Hastsjeee ik ook laatste tijd :S net 2x in vancleef
elke keer die que door schiet ook niet op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:42:
[...]

Hastsjeee ik ook laatste tijd :S net 2x in vancleef
elke keer die que door schiet ook niet op :'(
zelfde probleem hier. zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Zow ff wat grappige shots die ik heb :P click voor fullscreen

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/WoW/wow_playeds.jpg
check me played time ^_^

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/WoW/wyv1s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/WoW/wyv2s.jpg
Xcapos was een beetje gebugged, wou met wyv naar Booty bay maar die wyv vertikte het te vliegen =D

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/WoW/kings.jpg
The Undead have a new king as of today :+

kheb hier ook nog een pic van maar die moet ik nog ff jpgen :P was leuk =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
hoe zie je je total play time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:37:
Eergister het spel binnen gehad. Geinstalleerd echt super! Meteen al verslaafd. Alleen ik snap het niet, de eerste paar uur zonder problemen gespeeld. En nu heb ik regelmatig (eigenlijk onspeelbaar) dat ik rondloop hoor mijn HD gaan ratelen, en pats, reboot, of hij knalt gewoon terug naar windows xp. Wat heb ik geprobeerd tot nu toe, reinstall van WoW, reinstall van mijn video drivers, DirectX opnieuw geinstalleerd. ik weet het nu echt niet meer. Ik heb een P4 - 2.8 Ghz, 1 gb geheugen, Asus FX5600 128 mb videokaart. Moet toch kunnen lijkt me ? Ik baal er iig echt van nu.. :(
Ik speel WoW op het volgende systeem:

AMD Atlhon 1.4Ghz (Thunderbird)
1GB SDRAM PC133
ATI Radeon 9500 Pro 128MB
3x 40GB HDD@7200rpm
Creative Audigy II ZS geluidskaart

Ik heb nogal wat problemen gehad met de installatie mijn NEC3500 DVD brander had de grootste moeite met de installatie, uiteindelijk er een DVD-rom speler van Plextor er bij in gezet, ging ook nog niet vlekkenloos, maar het spel draaidt nu sinds gisteravond. Vanmiddag een spontane reboot van het systeem. En nu ben ik WoW uit geklapt met de een of andere melding. Ik kan nu wel weer inloggen, maar zogauw ik mijn caracter aan klik en ik wil gaan spelen klapt hij er weer uit met een soort gelijke melding..... en dan begon alles met het gedonder met die TC's en CC's... ik heb WoW gespeeld in de Open Beta en ik was verkocht, maar er gebeuren nu dingen waar ik mij mateloos aan iriteer .... en dat moet niet te lang duren of het hele setje gaat het archief in....euh neeee toch maar niet :)

[ Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 21-02-2005 13:48 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:52
/played

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphandor
  • Laatst online: 22:07
_Dune_ schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:07:
[...]

1GB SDRAM PC133
3x 40GB HDD@7200rpm

Ik heb nogal wat problemen gehad met de installatie mijn NEC3500 DVD brander had de grootste moeite met de installatie, uiteindelijk er een DVD-rom speler van Plextor er bij in gezet, ging ook nog niet vlekkenloos, maar het spel draaidt nu sinds gisteravond. Vanmiddag een spontane reboor van het systeem. En nu ben ik WoW uit geklapt met de een of andere melding. Ik kan nu wel weer inloggen, maar zogauw ik mijn caracter aan klik en ik wil gaan spelen klapt hij er weer uit met een soort gelijke melding..... en dan begon alles met het gedonder met die TC's en CC's... ik heb WoW gespeeld in de Open Beta en ik was verkocht, maar er gebeuren nu dingen waar ik mij mateloos aan iriteer .... en dat moet niet te lang duren of het hele setje gaat het archief in....
In de final beta zat ik op een gegeven moment ook in een situatie dat mijn computer vastliep nadat ik een karakter aan had geklikt, de computer klaar was met laden en het eigenlijke spelen moest gaan beginnen. Bij mij was het waarschijnlijk een videokaartprobleem. Ik heb het weten op te lossen door een vriend vanaf zijn computer even in te laten loggen en mijn karakter een stuk verder te laten lopen. Daarna kon ik vanaf mijn eigen computer weer zonder probleem verder spelen.
Misschien helpt het hier ook. Of gaat het echt direct na het aanklikken al mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
_Dune_ schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:07:
[...]

1GB SDRAM PC133
3x 40GB HDD@7200rpm

Ik heb nogal wat problemen gehad met de installatie mijn NEC3500 DVD brander had de grootste moeite met de installatie, uiteindelijk er een DVD-rom speler van Plextor er bij in gezet, ging ook nog niet vlekkenloos, maar het spel draaidt nu sinds gisteravond. Vanmiddag een spontane reboot van het systeem. En nu ben ik WoW uit geklapt met de een of andere melding. Ik kan nu wel weer inloggen, maar zogauw ik mijn caracter aan klik en ik wil gaan spelen klapt hij er weer uit met een soort gelijke melding..... en dan begon alles met het gedonder met die TC's en CC's... ik heb WoW gespeeld in de Open Beta en ik was verkocht, maar er gebeuren nu dingen waar ik mij mateloos aan iriteer .... en dat moet niet te lang duren of het hele setje gaat het archief in....
welke errors krijg je? #131 en #132 ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Dr. Strangelove schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:51:
Ik ben op zoek naar een handige mod/macro om voor mijn rogue makkelijk van wapens te switchen. Die zijn er wel, maar ik kan ze gewoon niet vinden. Genoeg mods om wapensets handmatig te swappen, maar ik zoek iets waarmee ik als ik in stealth mode ga mijn daggers equip, en zodra ik uit stealth mode ben mijn mace/sword equip. Iemand die een goede tip heeft?
http://www.capnbry.net/wow/

Je hebt de volgende mods nodig:
http://www.capnbry.net/wow/downloads/StanceSets.zip
&
http://www.capnbry.net/wow/downloads/wqs.zip

Effe goed lezen en uitproberen. Als ik stealth met deze mods dan wordt er automatisch naar daggers geswitched. Kom ik uit stealth dan switched ie automatisch naar swords/maces/combinaties. Tevens is er in je keybindmenu een mogelijkheid om met een keybind te switchen van wapenset.

Must have as rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Wat ik eigenlijk mis is een pause functie in de macro's. Weet iemand hoe je dat moet aangeven?
Stel ik wil een combo maken dus bijvoorbeeld: Spel1, pauze 15 sec, Spel 2, pauze 30 sec, spel 3

Hoe zou ik dat moeten maken ongeveer?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Damien2004 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 08:36:
Wat ik eigenlijk mis is een pause functie in de macro's. Weet iemand hoe je dat moet aangeven?
Stel ik wil een combo maken dus bijvoorbeeld: Spel1, pauze 15 sec, Spel 2, pauze 30 sec, spel 3

Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb een spel die iemand healt en vervolgens er een bepaalde buf achteraan gooit. Maar omdat er een tijd zit van de mana die ik moet hebben werkt dit nooit :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

/played is nu 2u 23h...bijna 3 dagen :X

En dat met een 40urige werkweek. Ik begin nu ook al een beetje sterretjes te zien... Maar het blijft verslavend!

Gisteren liep ik door Auberdine, komen er ineens 2 dozijn Horde op me afrennen. Jammer dat het zo lagt met veel tegenstanders. Ik draaide me om om weg te rennen, maar door de laag maakte ik een 360' draai en liep ze dus recht in de armen ;(

Trapte ook in oudste truuk in da book: Ik ben lvl 24 en ik zag een lvl 22 Horde over het pad lopen. Ik val aan en 5 seconden later unstealthen er 3 lvl 35 rogues rond mij. Klap klap dood.

Op Bloodscalp is Horde veel sterker momenteel. Alliance zal ongetwijfeld in de meerderheid zijn maar heeft maar een paar lvl 40+ spelers en niet zo veel lvl 35+. De Horde heeft er inmiddels velen. Waarschijnlijk hebben die nog minder een life :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Laatst online: 21:59
Hallo allemaal,

Ik ben ook aan WoW begonnen. Heb een human paladin op de deathwing server. Hij is nu lvl 16. Zit momenteel bij het night elkf gebied. Ben met iemand van onze guild mee gelopen. Moet wel zetten dat het erg veel lopen is. Mag aan nemen dat er later snellere manieren zijn om te reisen.

Ik ben overgens zelf een weblog begonnen over mijn WoW charakter. Ik kwam op het idee na een aantal weblogs op blogger tegen te zijn gekomen. Zijn er hier nog meer mensen die een weblog van hun WoW char. Bijhouden vind ik wel leuk om te volgen en te kijken wat jullie mee maken.

Mijn weblog is nog erg eenvoudig maar zal langzaam aan steeds uitgebreider worden.
http://rickbrands.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:56
Heh, gister op Stormscale waren er ook een paar alliances lastig aan het doen bij de crossroads.
level 22 NE rogue en level 24 NE hunter.

Ik ging eropaf met een guild mate. Hij level 20 mage en ik level 20 warlock. Ik dacht eerst dat we het niet zouden redden, maar ineens unstealtht er een level 24 UD rogue. Toen was het ineens 3 tegen 2.. (4 tegen 3 als je de pets meetelt).

Ik heb toen gewoon mijn pet op de hunter afgestuurd en ze allebei 3 DoT's gegeven, ondertussen de Pet van de hunter weggestuurd met Fear en dan searing pain spammen.

Daarna middenin ratchet stond ineens een level 35 human mage? Die heeft het einde van ratchet niet gehaald :) Ook wel een rare plek om zomaar te gaan staan.. ?

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op maandag 21 februari 2005 @ 09:22:Op Bloodscalp is Horde veel sterker momenteel. Alliance zal ongetwijfeld in de meerderheid zijn maar heeft maar een paar lvl 40+ spelers en niet zo veel lvl 35+. De Horde heeft er inmiddels velen. Waarschijnlijk hebben die nog minder een life :D
Dat zat ik me ook af te vragen. In Ashenvale kom ik amper weerstand tegen. Is het daar alleen maar low level alliance oid? Het begint onderhand wel vervelend te worden low level rogues te killen die denken mij aan te kunnen... >:)

En shadowmelt is echt GEWELDIG. Sommige mensen denken dat ze onzichtbaar zijn zolang ze niet bewegen. Zo ben ik op 20 yards voor een geshadowmelte NE gaan staan en dan rustig naar de wc gegaan, en die vent stond er nog toen ik terug kwam, denkende dat ik hem niet kon zien.. 8) Toen er klappen gingen vallen probeerde hij nog weg te komen.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
kben bijna lvl40 en hard aan het sparen voor mn mount, kost 90 goud, en ik heb nog maar iets van 20... Gelukkig kan ik wel lenen van een paar lvl50 maatjes :), maarja dan moet je weer een tijd terug betalen...

Ben nu scarlet monastry aan het doen, echt een leuke instance en ook mooie drops, en wat ook fijn is, je krijgt echt goede quest rewards, ik kan nu een two handed axe krijgen met 38 dps, of een one handed sword met 30 dps (twijfel tussen die 2), als ik voor de one handed ga, moet ik nog een mooie one handed van ong. 30 dps erbij kopen en dan heb ik ook wel een mooie combinatie :)

Ik neem trouwens aan dat je bij dual wield de dps van je wapens niet zomaar bij elkaar mag optellen, dus weet iemand hoe dit ong. werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Wat was die site ook al weer waar je de stats van elke player kon bekijken?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
afgelopen vrijdagavond eindelijk WoW binnen.
Hele weekend gespeeld zo ongeveer en ben nu lvl21 hunter op Ravencrest server, ging wel aardig snel tot nu toe.
Probeerde wat quests in Ashenvale te doen, alleen dat is stukken moeilijker omdat daar echt veel hordes rond lopen (lvl 25-35+) :/

Gisteravond in wetlands werd Menethil Harbor aangevallen door een Horde Guild (ik gok zo'n 40 man), die rond de lvls 20-40 waren, gelukkig waren er genoeg Alliance's daar om ze uit de weg te ruimen (60+), kan helaas geen screenshots posten omdat ik op mijn werk zit.
Dit was wel vet, had nog nooit zoveel man bij elkaar gezien en wat een lag dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Ik ben Tauren Warrior level 19 op Spinebreaker.en Spinebreaker staat bij de low populated realms. nou gister avond kon ik in crossroads niet eens normaal rond lopen was echt te druk. en dan heb je een quest dat je een leader moet af maken. en dan ga je erheen en dan staan er al 20 andere players te wachten tot hij weer respanwt. zeer frustrerend. gelukkig wilde ze wel een party maken. hoefde we hem maar 1 keer te killen. maar ik wil niet weten hoe het dan op High populated realms is. Oh en op spinebreaker zit een relaxte Nederlandse Guild: "Oblivion".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 08:36:

Daar heb je de functie /in voor
Syntax: /in <tijd> <functie>

dus wat jij wilt wordt dan (denk ik):

/SuperSterfSpel 1l
/in 15 /Nuke 2
/in 30 /Suicide 3

zoiets dan, het zou kunnen dat die /in's parallel werken, in dat geval moet je van die 30 een 45 maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Pellaagarion schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:22:
Ik ben Tauren Warrior level 19 op Spinebreaker.en Spinebreaker staat bij de low populated realms. nou gister avond kon ik in crossroads niet eens normaal rond lopen was echt te druk. en dan heb je een quest dat je een leader moet af maken. en dan ga je erheen en dan staan er al 20 andere players te wachten tot hij weer respanwt. zeer frustrerend. gelukkig wilde ze wel een party maken. hoefde we hem maar 1 keer te killen. maar ik wil niet weten hoe het dan op High populated realms is. Oh en op spinebreaker zit een relaxte Nederlandse Guild: "Oblivion".
Het nadeel is dan wel dat je minder XP punten haalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

butsj schreef op maandag 21 februari 2005 @ 09:58:
afgelopen vrijdagavond eindelijk WoW binnen.
Hele weekend gespeeld zo ongeveer en ben nu lvl21 hunter op Ravencrest server, ging wel aardig snel tot nu toe.
Probeerde wat quests in Ashenvale te doen, alleen dat is stukken moeilijker omdat daar echt veel hordes rond lopen (lvl 25-35+) :/

Gisteravond in wetlands werd Menethil Harbor aangevallen door een Horde Guild (ik gok zo'n 40 man), die rond de lvls 20-40 waren, gelukkig waren er genoeg Alliance's daar om ze uit de weg te ruimen (60+), kan helaas geen screenshots posten omdat ik op mijn werk zit.
Dit was wel vet, had nog nooit zoveel man bij elkaar gezien en wat een lag dan :P
Mjah dit was de helft van de Ravenblood raid, waren wat misverstanden waardoor de helft op een boot zat en de andere helft later kwam..
We zijn later ergens anders heen gegaan....
Die vogelguards waren irritant btw, 1 klap en je was weg..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
m0nk schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:27:
[...]

Mjah dit was de helft van de Ravenblood raid, waren wat misverstanden waardoor de helft op een boot zat en de andere helft later kwam..
Dat was niet Ravenblood horde, want ik zit op Ravencrest server en niet op Bloodscalp waar GoT toch zit?
Anyway, was wel erg vet om bij te zijn, niet dat ik veel heb kunnen betekenen tijdens het gevecht maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

FragNeck schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:23:
[...]

Het nadeel is dan wel dat je minder XP punten haalt..
Ik zit nu in Sepulcher als lvl14,5 UD Mage. Probleem is alleen dat ik een tijd met een party heb opgetrokken en allemaal highlvl quests heb gedaan, nu is die party dus weg en heb ik alleen nog lvl 15+ vervolg quests :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Gisterenavond in Hillsbrad aan het questen geweest, normaal is dat Ganker's Paradise vanwege het level verschil waarop je naar dat gebied gestuurd wordt (22-30 H-A) maar ik had er erg weinig last van.

Liepen genoeg high level alliance figuren in de rondte maar afgezien van zwaaien en zelfs nog 1 Paladin die me hielp toen ik adds erbij kreeg nergens last van :)

Natuurlijk moest een level ?? Rogue mij weer afslachten om het tegendeel te bewijzen maar ja, dat was een Rogue. Die kunnen dat soort gedrag gewoon niet helpen :P

Zo te zien zijn er in Retail dus duidelijk wat meer serieuzere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
DarkShadow schreef op maandag 21 februari 2005 @ 09:41:
Ik neem trouwens aan dat je bij dual wield de dps van je wapens niet zomaar bij elkaar mag optellen, dus weet iemand hoe dit ong. werkt?
Je offhand doet minder damage (iets van 50% ofzo) en je hebt een missrate van 24%. Gemiddeld doet dual-wield even veel damage (dps dus) als 2-handed.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

grom rogues zijn overpowered en pala's healen teveel imo :D

waarom ik vind dat rogues overpowered zijn is dat ze ALLES alleen kunnen, spellcast breken, giga veel dmg doen, als het lastig word evasion+sprint en rennen, en soms nog zelfs tanken ook O_o

maarja ik ben dan maar een domme warrior :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Glorificationer schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:45:

waarom ik vind dat rogues overpowered zijn is dat ze ALLES alleen kunnen, spellcast breken, giga veel dmg doen, als het lastig word evasion+sprint en rennen, en soms nog zelfs tanken ook O_o

Ach ja, als je lvl20 warrior bent, kun je ook met 2 wapens aan het slachten.
Zelfs is het mogelijk een 3e ranged weapon te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
keldon schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:43:
Natuurlijk moest een level ?? Rogue mij weer afslachten om het tegendeel te bewijzen maar ja, dat was een Rogue. Die kunnen dat soort gedrag gewoon niet helpen :P

Zo te zien zijn er in Retail dus duidelijk wat meer serieuzere spelers.
QQ more. Als je niet geganked wil worden moet je geen PVP gaan spelen natuurlijk. Ik vind het heerlijk om als rogue zijnde lui uit het niets te molen, lekker annoying zijn. Het mooiste is natuurlijk als ergens iemand een klaagpost over je maakt op een forum _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Glorificationer schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:45:

We doen veel damage ja, maar daar zijn we ook op gebouwd, zoveel mogelijk damage in een hele korte tijd want krijgen we klappen van een warrior of paladin, dan gaan we er aan. Als voorwaarde dat wij de opening doen. Als jij een rogue eerder aanvalt dan dat hij jou kan aanvallen, dan win jij.

Dus als jij op je warrior geen rogue van hetzelfde level aankan als je eerst aanvalt dan is er of iets mis met je gear of je hebt geen idee over hoe je je class moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FragNeck schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:49:
[...]

Ach ja, als je lvl20 warrior bent, kun je ook met 2 wapens aan het slachten.
Zelfs is het mogelijk een 3e ranged weapon te gebruiken :)
Warriors kunnen ook polearm gebruiken, das wel hele brute damage die gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:23:
[...]

Daar heb je de functie /in voor
Syntax: /in <tijd> <functie>

dus wat jij wilt wordt dan (denk ik):

/SuperSterfSpel 1l
/in 15 /Nuke 2
/in 30 /Suicide 3

zoiets dan, het zou kunnen dat die /in's parallel werken, in dat geval moet je van die 30 een 45 maken.
Wou eigenlijk

/SuperL33Tantin00bSterfSpel1|
/in 2 /Die1
/in 3 /Die2
/in4 /Die3

:p

Hey maar Tnx!! Ik ga het gelijk uitproberen vanavond :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Zelfs op de PvE servers worden er raids uitgevoerd.
Gister op Thunder(dinges) dachten een serie stinkende alliance members dat ze ff The crossroads konden pesten. Jammer dat er minimaal 2x zoveel Hordes rond liepen :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf ben door een flauwerik van de aliance gekild toen ik een druid quest moest uitvoeren in Moonglade :( , want daar word je heengestuurd om de Bear en de Aquatic quest te doen.

Maar later kwam ik die Night Elf Priest M18 weer tegen heb ik hem met een koekje van eigen deeg gegeven. :) Zowiezo vind ik het onzin om zomaar mensen aan te vallen als in contested of aliance territorie als aan het questen bent, maar blijkbaar hoort dat erbij. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
m0nk schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:27:
[...]

Idd, was een zootje ongeregeld :). Die vogelguards nekte ons het meeste denk ik ook btw.
Heb nog een paar screenies toen we aan het verzamelen waren etc. Wel leuk om zoveel Ravenblood bijmekaar te zien. Alleen me laptop vond het niet zo leuk :+ . Dus was al om zo'n 9 uur weggegaan, moet toch mijn geheugen uitbreiden.

Jammer dat het verder niet zo soepel ging, er waren namelijk echt veel mensen, veel meer dan op de screenies te zien maar ja volgende keer beter.

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~opper227/wow3small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~opper227/wow2small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~opper227/wow1small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:02:
Ik zelf ben door een flauwerik van de aliance gekild toen ik een druid quest moest uitvoeren in Moonglade :( , want daar word je heengestuurd om de Bear en de Aquatic quest te doen.

Maar later kwam ik die Night Elf Priest M18 weer tegen heb ik hem met een koekje van eigen deeg gegeven. :) Zowiezo vind ik het onzin om zomaar mensen aan te vallen als in contested of aliance territorie als aan het questen bent, maar blijkbaar hoort dat erbij. :|
Dat hoort erbij op een PvP server ja.. wil je dat niet, dan neem je een PvE server.

Ik speel op een PvE server, maar loop vrij veel in pvp-mode rond. Maar zo kan ik wel kiezen of ik gewoon een quest wil doen of in PvP mode wil.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 21-02-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb de CE een guest pass zitten, alleen werkt de code niet. is dit een bekent probleem?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Bosmonster schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:12:
[...]

Dat hoort erbij op een PvP server ja.. wil je dat niet, dan neem je een PvE server.
Over het algemeen word het niet gedaan in moonglade hoor, bovendien zijn daar ontzettend veel guards dus moest het wel op een rustig plekje zijn gebeurd.
Ik speel op een PvE server, maar loop vrij veel in pvp-mode rond. Maar zo kan ik wel kiezen of ik gewoon een quest wil doen of in PvP mode wil.
Easy mode dus :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:50:
Ik vind het heerlijk om als rogue zijnde lui uit het niets te molen, lekker annoying zijn.
Laat dat nu precies de reden zijn dat ik PvE ben gaan spelen, mensen die er een kick uit krijgen 'annoying' te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
[...]

Toch voor PvE gegaan? hmmz..

Zit op realm Bladefist en zag vrijdag al de eerste mounts in IF... Dus eerder genoemde dat Horde meer hoger level gasten heeft gaat niet geheel op.. Ligt net aan waar je loopt.. Vanochtend ff flight pad opgezocht in Hillsbrad omdat 's avonds het een beetje druk is aan Horde kant.. ;) Werd zelfs om 7 uur 's ochtends bijna geganked door een 2 level hogere mage die in ene achter me aanzat.. Denk dat ie nog zijn broodje aan het eten was want ik had 10% health minder nadat ie dood was.. Je hebt zowel aan Allience kant als aan Horde kant veel noobies.. maar dat is niet erg.. Alleen aan Allience kant valt het meer op omdat er meer mensen zijn..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

[...]

Idd, daarom heb ik ook voor PvE gekozen. Als je lekker wilt questen heb je geen last van al die stink nightelves :+ en als je wil raiden, dan zet je jezelf in pvp modus. Raids zijn er zat en er lopen genoeg dwarves en nighelves rond in pvp modus, dus als ik zin heb, mep ik ze neer.

* nhimf is een trotste Horde member _/-\o_

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Gister hard gelachen. Ik zit met een hoop vrienden op Dragonblight en we hebben daar ook een Guild opgericht (Gigattack) naar onze lan org / clan. Gister kwam een vriend van me dat ie nu ook WoW had, na hem overgehaald te hebben op Dragonblight te komen en ff een Human Warlock te worden (die moesten we nog erbij hebben), zijn we met drie man richting Northshire Valley gegaan, en hebben we de beste jongen geholpen, de ene was hem de hele tijd aan het healen, de ander maakte de weg voor hem vrij, en dus gingen de quests nogal snel. Na een tijdje waren wij zelf het zat, en hadden zoiets dat we richting een land wouden met 20+ level monsterstjes. Dus we gaan richting West Fall, die nieuwe liep ook mee, kreeg ie fijn iedere keer dat wij eentje dood maakte 50 XP erbij. Hij zat binnen het uur op lvl 5 en had in principe geen kut gedaan =)...

Guilds ownen.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou best vlot hoor *ahum* Ik zit Solo op lvl 7 binnen een uur. Gaat sneller als je de 1e 10 lvl solo't en gewoon de quests doet in je newb dorp. Gewoon lekker de 1e quests afhandelen en 10 van die killen 10 van die etc. Lvl 5 worden en newb gebied uit en nog wat quests.

Relatief gezien gaat het gewoon trager als je groept met te hoge lvl chars en dat is maar goed ook :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Tja, ik was level 6 binnen een uur in m'n eentje. Dus blijkbaar is dat toch een stuk sneller.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
X-G schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:32:
Gister hard gelachen. Ik zit met een hoop vrienden op Dragonblight en we hebben daar ook een Guild opgericht (Gigattack) naar onze lan org / clan. Gister kwam een vriend van me dat ie nu ook WoW had, na hem overgehaald te hebben op Dragonblight te komen en ff een Human Warlock te worden (die moesten we nog erbij hebben), zijn we met drie man richting Northshire Valley gegaan, en hebben we de beste jongen geholpen, de ene was hem de hele tijd aan het healen, de ander maakte de weg voor hem vrij, en dus gingen de quests nogal snel. Na een tijdje waren wij zelf het zat, en hadden zoiets dat we richting een land wouden met 20+ level monsterstjes. Dus we gaan richting West Fall, die nieuwe liep ook mee, kreeg ie fijn iedere keer dat wij eentje dood maakte 50 XP erbij. Hij zat binnen het uur op lvl 5 en had in principe geen kut gedaan =)...

Guilds ownen.
Solo kun je in 2 uur level 10 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

hoe switch je van pve naar pvp? kan dat gewoon zonder dat je een nieuw caracter moet aanmaken? en kan je ook weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:51:
hoe switch je van pve naar pvp? kan dat gewoon zonder dat je een nieuw caracter moet aanmaken? en kan je ook weer terug?
Nee.. nieuwe server, nieuwe chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Dat hoort erbij op een PvP server ja.. wil je dat niet, dan neem je een PvE server.

Ik ook, althans, nog geen PvP mode aan gehad, maar dat gaat ooit wel komen.

Ik zit op Tyra-nogiets ;). Gister voor het eerst samengespeeld met wat maten, we waren eindelijk zo ver dat we naar elkaar toe konden. Ik wilde eerste de lokale quests afronden in Auberdine.

We hebben de eerste Elite gedaan, maar met z'n 4-en kom je er dan ook niet echt. Een grot met een aardig pittige Ogre boss (die niet alleen was). Helaas ging die andere groep weg, 1 spel van ons wachtte niet op z'n resurrect (weet 'ie nu inmiddels) en heeft de Quest dus niet .... was niet echt te doen met z'n 4-en .... hoewel onze Rogue (hij spawnde met 2 andere Ogres) er aan zat te denken die ene met een skill 30 seconden still te zetten .... hij wist alleen niet zeker of Boss-lief hem wel/niet zou zien. Wel een stoere klasse moet ik zeggen. Ikzelf ben een Druid, ga voor shapshifting. Weet nog niet wat verstandig is, of cat / bear af te wisselen, of voor een pure bear (tank) build te gaan. Ik zag namelijk dat er in de andere "tree" ook punten konden worden gestoken om "Mark of the Wild" X% op te krikken, die mik ik altijd op de partij alvorens te shiften (samen met Thorns).

Ik wilde eerst punten steken die criticil strike increase, en die eronder .... maar ik denk toch dat ik voor die skill ga met lagere rage kosten voor Maul, Swipe, etc. Improved bash .... wacht ff Bash 2 en 3 af. Misschien, ben er nog niet helemaal uit. Ik denk toch dat ik wat vechten betreft voor een pure tank ga, dus Bear form.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snel levelen is trouwens:

In het startgebied de quests doen en daarna quests compleet vergeten, gewoon constant 1-2 levels boven je level grinden. Zo doen de mensen het die in een week lvl 60 zijn enzo :P

Quests lijken goede xp, maar houden je in principe alleen maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:57:

In het startgebied de quests doen en daarna quests compleet vergeten, gewoon constant 1-2 levels boven je level grinden. Zo doen de mensen het die in een week lvl 60 zijn enzo :P.

Ikzelf quest ook echt om het questen. Ff snel erdoorheen rushen is er niet bij, hoe ik niet zo van. Doe het voor mijn lol en op mijn gemak. Ieder heeft natuurlijk zijn eigen speelwijze. Bij Diablo II ergerde ik me er al dood aan.

Het erge eraan vind ik, dat je mensen hebt die echt voor zichzelf spelen, zelfs al spelen ze met je .... ze laten je gewoon afmaken (alleen achter) terwijl ze zelf opzouten. Gelukkig hebben we nu een groep van 4/5 lui, en dat wordt hopelijk meer .... zou mooi zijn, als we 8-10 lui hadden om me te questen (zelf dan zijn antuurlijk bepaalde quests moeilijk, maar je hebt een goeie basis).

Wat ik wel vreemd vind, is dat je 'gray' quests krijgt als ik als Night Elf naar het dwarf gedeelte reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj

In het startgebied de quests doen en daarna quests compleet vergeten, gewoon constant 1-2 levels boven je level grinden. Zo doen de mensen het die in een week lvl 60 zijn enzo :P

dat doe ik de laatste tijd ook aardig wat, een paar quests en de rest wat grinden, levert vaak veel meer geld op aan items die worden gedropt en stuff voor mn profession :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

MantaMania schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:51:
Change Realm en nieuwe ventje aanmaken ... Tadaaa :D

Switch terug

Switch Realm en andere server weer selecteren ... Tadaa :D

Maar as simple as that.

[ Voor 44% gewijzigd door Muppet op 21-02-2005 12:03 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:55:
[...]

Ik ook, althans, nog geen PvP mode aan gehad, maar dat gaat ooit wel komen.

Ik zit op Tyra-nogiets ;). Gister voor het eerst samengespeeld met wat maten, we waren eindelijk zo ver dat we naar elkaar toe konden. Ik wilde eerste de lokale quests afronden in Auberdine.

We hebben de eerste Elite gedaan, maar met z'n 4-en kom je er dan ook niet echt. Een grot met een aardig pittige Ogre boss (die niet alleen was). Helaas ging die andere groep weg, 1 spel van ons wachtte niet op z'n resurrect (weet 'ie nu inmiddels) en heeft de Quest dus niet .... was niet echt te doen met z'n 4-en .... hoewel onze Rogue (hij spawnde met 2 andere Ogres) er aan zat te denken die ene met een skill 30 seconden still te zetten .... hij wist alleen niet zeker of Boss-lief hem wel/niet zou zien. Wel een stoere klasse moet ik zeggen. Ikzelf ben een Druid, ga voor shapshifting. Weet nog niet wat verstandig is, of cat / bear af te wisselen, of voor een pure bear (tank) build te gaan. Ik zag namelijk dat er in de andere "tree" ook punten konden worden gestoken om "Mark of the Wild" X% op te krikken, die mik ik altijd op de partij alvorens te shiften (samen met Thorns).

Ik wilde eerst punten steken die criticil strike increase, en die eronder .... maar ik denk toch dat ik voor die skill ga met lagere rage kosten voor Maul, Swipe, etc. Improved bash .... wacht ff Bash 2 en 3 af. Misschien, ben er nog niet helemaal uit. Ik denk toch dat ik wat vechten betreft voor een pure tank ga, dus Bear form.
Kat vind ik wat fijner, slaat wat sneller en dat sneaken is fijn...Heb ook het idee dat ik iets minder dmg doe maar wel 4x zo snel sla :P hehehe
Maar das denk ik helemaal persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nachtrust en eten e.d. doen dat ook. De oplossing:

http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20050221.jpg

:)

Quests zijn een aardige afwisseling, en bovendien vaak ook 'veiliger' XP dan grinden, voor veel delivery quests hoef je nieteens te vechten.

En quests waarbij de X mobs moet killen zijn in verhouding erg goeie XP in een groep, omdat iedereen voor elke kill credit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

2 levels onder je level. EXP Over Time is dan beter dan wanneer je 2 levels boven je neemt omdat je downtime korter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Kaap schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:39:
[...]

2 levels onder je level. EXP Over Time is dan beter dan wanneer je 2 levels boven je neemt omdat je downtime korter is.
ik heb zelf niet zoveel downtime als je creeps pakt die 1-2 levels hoger dan je level zijn, ik ben hunter dus ze vallen bijna altijd mn pet aan, en die heeft erg snelle health regen dus downtime is best minimaal.
Af en toe even mana bij tanken, en dan weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 04-08 21:37
welke class gebruikt claws en heeft heeeeeel erg snelle atack speed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Hangt van je class af denk ik. Hunter en Warlocks kunnen eenvoudig grinden boven hun level en dat levert veel meer geld/items op. Qua exp maakt het niet zoveel uit. Je killt iets minder, maar ze leveren iets meer exp op.

Als je zelf de klappen moet opvangen kan boven je level grinden wel voor teveel extra downtime zorgen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
DrProctor schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:50:
welke class gebruikt claws en heeft heeeeeel erg snelle atack speed?
Druid, in cat fom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Muppet schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:03:
[...]

Change Realm en nieuwe ventje aanmaken ... Tadaaa :D

Switch terug

Switch Realm en andere server weer selecteren ... Tadaa :D

Maar as simple as that.
ja precies je begint dus op weer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Kaap schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:50:
[...]
QQ more. Als je niet geganked wil worden moet je geen PVP gaan spelen natuurlijk. Ik vind het heerlijk om als rogue zijnde lui uit het niets te molen, lekker annoying zijn. Het mooiste is natuurlijk als ergens iemand een klaagpost over je maakt op een forum _/-\o_
Het was juist geen klaagpost maar meer een bevestiging dat de Retail spelers niet zo n00berig zijn als al die beta gankertjes van 14 jaar :)

Het is ook prima wanneer een Rogue mij uit het niets aanvalt alstie rond hetzelfde level is (give or take 3-4). Maar zoals ik in EU CB meemaakte dat een level ?? rogue mij tot 3 keer toe probeert te ganken tijdens het completen van een quest (hondje vergiftigen in Hillsbrad) vind ik gewoon zielig. Maar dit soort gedrag tot nu toe in Retail nog niet meegemaakt, vandaar mijn post.

Heeft weinig met QQ more n00b te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
keldon schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:11:
[...]

Het was juist geen klaagpost maar meer een bevestiging dat de Retail spelers niet zo n00berig zijn als al die beta gankertjes van 14 jaar :)

Het is ook prima wanneer een Rogue mij uit het niets aanvalt alstie rond hetzelfde level is (give or take 3-4). Maar zoals ik in EU CB meemaakte dat een level ?? rogue mij tot 3 keer toe probeert te ganken tijdens het completen van een quest (hondje vergiftigen in Hillsbrad) vind ik gewoon zielig. Maar dit soort gedrag tot nu toe in Retail nog niet meegemaakt, vandaar mijn post.

ik ben al regelmatig in mn back genaaid dood lvl ?? enemy's (ook wel van zelfde level) terwijl ik in gevecht was met een paar creeps :/
Opzich heb ik er geen problemen mee dat ik gekilled word (dat hoort er bij op een pvp server), alleen doe het niet op zo'n moment das erg lame.
Heb wel een keer revanche kunnen nemen op een lvl21 troll hunter toen ik lvl18 hunter was, dankzij een priest die mij +20 stamina gaf, dat doet een mens goed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

ik ben hunter --> rechttoe rechtaan :) zit op de skullcrusher server en vanavond onze eerste quild raid (seriously insane :D ) ben benieuwd, ben lvl 18 dus wel aan de zwakke kant, maar gaat om de fun :P

/edit

had nog een vraagje, hoe bepalen jullie wat je voor iets gaat vragen bij het AH heb een spell verkocht voor 2 gold, maar ik zag hem later in de lijst staan met een openingsbod van 4 gold en een buyout van 8 :/ beetje jammer natuurlijk

[ Voor 39% gewijzigd door lex op 21-02-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
fixxx schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:16:
ik ben hunter --> rechttoe rechtaan :) zit op de skullcrusher server en vanavond onze eerste quild raid (seriously insane :D ) ben benieuwd, ben lvl 18 dus wel aan de zwakke kant, maar gaat om de fun :P
/edit
had nog een vraagje, hoe bepalen jullie wat je voor iets gaat vragen bij het AH heb een spell verkocht voor 2 gold, maar ik zag hem later in de lijst staan met een openingsbod van 4 gold en een buyout van 8 :/ beetje jammer natuurlijk
Gewoon vraag en aanbod.. Beetje gokwerk.. kijken wat de andere vragen voor een gelijk soortig item.. Beetje brutaal zijn af en toe.. en de Buyout niet te hoog maken in vergelijking met je startbod als je die al hoog hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:11:
[...]

Ik vind dit aspect wel gaaf aan PvP, geeft aan dat er echt een onderlinge strijd is tussen Horde en Alliance, en er geen vriendelijkheid tussen deze partij-en bestaat.
Ook zorgt het ervoor dat je zelf wel een beetje uitkijkt dat je in goede staat (lvl) bent voor je ene contested/rival area ingaat.

In een oorlog ga je ook niet in je eentje "behind enemy lines" omdat je daar een paar beren moet doodmaken :D

Dit soort dingen horen bij PvP en ik vind het geweldig, als je je eraan stoort moet je misschien nadenken om PvE te gaan, of ervoor zorgen dat je niet alleen, maar met een party gaat questen in een hostile area.

P.S. je hebt natuurlijk altijd van die vervelende lui die je gewoon gaat zitten irriteren (idd, een ?? rogue die je 3x killed is een beetje lame), maar het hoort er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
fixxx schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:16:
Altijd eerst kijken wat de common price is voor datgene wat je wilt sellen. Recipes wordt al lastiger omdat er niet heel veel van te koop is.

In principe voor groene armor en wapens en bv silk, wool en linen doe ik altijd openingsbod dat wat de AH zelf aangeeft en altijd een redelijk interesante hoeveelheid onder het common buyout bedrag.

Blue items is altijd lastig. Ik denk dat je dan beter kunt gaan kijken hoe are en uniek dat item is. Dat zie je bijvoorbeeld aan de reacties op thottbot.org

Vanochtend dropte er een level 20 polearm met +10 STR en +60 Armor, 19 dps. Dat is voor een blue item best goede stats, maar polearms zijn vrij rare. Ik kan dus beginnen met een openingsbod van 2G en een buyout van 5G.

Omdat het een blue item is kan je er best wat voor vragen, omdat ie rare is, nog wat meer. Er zijn ook bijvoorbeeld enchanters die op zulke items azen.

Ik heb de polearm nog niet verkocht want heb geen idee wat ik ervoor zal vragen, mischien effe /2 spammen in IF vanavond op Burning Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

ben zelf een paladin lvl27 met een goede talent build en equip en ik mol gasten 4 lvl hooger, als ze gekilled zijn kan ik meteen door de volgende keer killen aangezien ik pas mana nodig heb als ik voor de helft dood ben en met een flinke spirit boost regenerated dat allemaal in combat :). Alleen doe je weinig dmg tegen mobs die 4 lvls hooger zijn,

Btw heb het al een keer gevraagt maar geen reactie: Klopt het dat de guest pass die je bij de CE niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Skeiron schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:25:
[...]

Gewoon vraag en aanbod.. Beetje gokwerk.. kijken wat de andere vragen voor een gelijk soortig item.. Beetje brutaal zijn af en toe.. en de Buyout niet te hoog maken in vergelijking met je startbod als je die al hoog hebt..
Ik hou vaak de buyout lekker laag...hooguit paar silver hoger dan het openingsbod. Ik ga er van uit dat veel mensen denk als ik: Als ik een nieuw item zie dat ik wel wil hebben (groene armor ofzo) voor 15s met buyout 25s, dan koop ik hem direkt voor 25s. Ga echt niet een hele dag zitten wachten voor 10s winst of verplicht terugmoeten komen om opnieuw te bieden.

Dingen zonder buyout of met startbod 15s en buyout 60s ofzo sla ik lekker over. Als ik iets wil hebben dan wil ik het NU hebben.

Enige uitzondering is voor blauw spul of ingredienten zoals malachite of tiger's eye. Dat kan wel wachten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
evilpin0 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:28:
[...]

Btw heb het al een keer gevraagt maar geen reactie: Klopt het dat de guest pass die je bij de CE niet werkt?
Lijkt me niet he.. dat het klopt dat ie niet werkt.. wat moet je er anders mee :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 21-02-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hij werkt anders niet bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 04-08 21:37
oo cool ik wil wel bij de alliance horen dus ga ik denk ik een Night Elf Druid worden lijkt me eerlijk gezegd wel vet. Zitten jullie allemaal op de europese servers? en zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
evilpin0 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:28:
[...]
ben zelf een paladin lvl27 met een goede talent build en equip en ik mol gasten 4 lvl hooger, als ze gekilled zijn kan ik meteen door de volgende keer killen aangezien ik pas mana nodig heb als ik voor de helft dood ben en met een flinke spirit boost regenerated dat allemaal in combat :). Alleen doe je weinig dmg tegen mobs die 4 lvls hooger zijn,
Klopt maar maar de paladin is ook een reuze schildpad met een harnas waar je lastig doorheen prikt.. Ik ben zelf lvl 29 mage met volle +sta +int equip om maar geen downtijd te hebben.. Meestal AoE ik volle kampen 2 levels lager dan mij.. Werkt het makkelijkst.. anders is het voor de mage qua XP niet bij te benen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:27:
Ik vind dit aspect wel gaaf aan PvP, geeft aan dat er echt een onderlinge strijd is tussen Horde en Alliance, en er geen vriendelijkheid tussen deze partij-en bestaat.
Uhuh. Iemand met dergelijke lame tactics pakken is natuurlijk gewoon roleplaying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die prepaid kaarten uitkomen in maart kan je dan daarmee je account registreren zonder credit card gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hydra schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:52:
[...]
Uhuh. Iemand met dergelijke lame tactics pakken is natuurlijk gewoon roleplaying.
Lame tactics??.. Gewoon kill or be killed.. Oorlog.. Speel het spel zoals het hoort te zijn.. Sommige mensen kunnen zo stressed zitten achter hun PC en lopen te schelden als er iets mis gaat(niet tegen jou bedoeld btw).. Die zijn dus niet geschikt voor PvP.. van die uber frusties die alleen maar zeiken.. PvP is relaxed met veel spanning en vaak gave Raids.. Sta je te questen en zie je in ene een groep Taurens op je aflopen als Gnome zijnde.. Errug leuk is dat.. natuurlijk dood.. maar ja.. ff corpse wandelen en weer lekker verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:53:
[...]
We doen veel damage ja, maar daar zijn we ook op gebouwd, zoveel mogelijk damage in een hele korte tijd want krijgen we klappen van een warrior of paladin, dan gaan we er aan. Als voorwaarde dat wij de opening doen. Als jij een rogue eerder aanvalt dan dat hij jou kan aanvallen, dan win jij.

Dus als jij op je warrior geen rogue van hetzelfde level aankan als je eerst aanvalt dan is er of iets mis met je gear of je hebt geen idee over hoe je je class moet spelen.
Rogue die Evasion doet tegenover een warrior is zo mogelijk nog dommer. Jij hebt als het goed is een skill genaamd Overpower die je kan activeren zodra er gedodged of geparried wordt. Raad es wat Evasion doet? Dodgen :D

En natuurlijk kun je hem Intercepten of zelfs Chargen als ie wegrent..... Uiteraard rent hij niet weg want jij hebt hem ge-Hamstringed, en met een Rend als DoT kan hij niet Vanishen.

Ik noem maar even wat waar je op kan trainen volgende keer ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Skeiron schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:58:
Lame tactics??.. Gewoon kill or be killed.. Oorlog.. Speel het spel zoals het hoort te zijn.. Sommige mensen kunnen zo stressed zitten achter hun PC en lopen te schelden als er iets mis gaat(niet tegen jou bedoeld btw).. Die zijn dus niet geschikt voor PvP.. van die uber frusties die alleen maar zeiken.. PvP is relaxed met veel spanning en vaak gave Raids.. Sta je te questen en zie je in ene een groep Taurens op je aflopen als Gnome zijnde.. Errug leuk is dat.. natuurlijk dood.. maar ja.. ff corpse wandelen en weer lekker verder..
Ik vind dat je hier wel een goed punt hebt eerlijk gezegd!

Zo zou het natuurlijk in 't 'echt' ook gaan! Je laat niet iemand doorlopen omdat hij z'n quest dan kan doen ofzo .. Dan moet je maar zorgen dat je sterk genoeg bent als groep of alleen om te tegenpartij te verslaan of bang te maken (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:58:
[...]

Helemaal mee eens, je zal altijd een tegenstander killen, en jou tegenstander zal altijd jou proberen te killen. Kan je hier niet tegen, blijf dan lekker in je eigen area of ga lekker PvE-en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:06:
[...]

Rogue die Evasion doet tegenover een warrior is zo mogelijk nog dommer. Jij hebt als het goed is een skill genaamd Overpower die je kan activeren zodra er gedodged of geparried wordt. Raad es wat Evasion doet? Dodgen :D

En natuurlijk kun je hem Intercepten of zelfs Chargen als ie wegrent.....
Ik zou het niet weten, ik speel namelijk die rogue...

Ik zou zowiezo nooit een paladin of warrior aanvallen tenzij die mobs op zich heeft. Het is namelijk een risicotarget. Ik kan dan beter stealthed blijven en een simpele low level mollen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

DrProctor schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:43:
[...]

oo cool ik wil wel bij de alliance horen dus ga ik denk ik een Night Elf Druid worden lijkt me eerlijk gezegd wel vet. Zitten jullie allemaal op de europese servers? en zo ja welke?
Het lijkt wel vet, maar als je dan met je snelle klauwtje vrij langzaam een monster loopt te slopen terwijl jouw hitbalk snel omlaag gaat en naast je gaat een zelfde level paladin eenzelfde monster te lijf en zijn hitbalk blijft vol terwijl hij met grote happen het monster doodmaakt voel je niet echt sterk ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Druids zijn op zich goede chars alleen je bent vrij basic. Want je bent eigenlijk geen echte caster maar ook geen echte tank, niet eens hybrid.

Met andere woorden, je kan van alles wat, maar je kan niks heel erg goed. Dat is ook waarom veel mensen geen druid spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:29:
Druids zijn op zich goede chars alleen je bent vrij basic. Want je bent eigenlijk geen echte caster maar ook geen echte tank, niet eens hybrid.

Met andere woorden, je kan van alles wat, maar je kan niks heel erg goed. Dat is ook waarom veel mensen geen druid spelen.
offtopic:
Psst, je avatar roelt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pellaagarion schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:22:
ik ken het .. kwam zondag ook gewoon in de wachtrij... dus zo low populated is het niet ..

Verder chrashes mijn WoW ook afentoe ( lees 1 keer in de 2 dagen ) gewoon random ... maar goed het mag de pret nie drukken :P ik liep pas naar auberdine ( lvl 26 UD warlock ) staat er zon NE die denkt dat die onzichtbaar is dus ik ga der voor staan en zwaaien ed .. rondjes omheen rennen . maar meneer bleef gewoon staan .. ben maar door gelopen toen ..

word wel erg gestoord in Hillsbrad man ... je kunt nie normaal ergens een beest staan te mollen of er staat al een lvl 32+ rogue achter je .. pak dan iemand van je eigen lvl ofzo ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:10:
[...]
Ik zou het niet weten, ik speel namelijk die rogue...

Ik zou zowiezo nooit een paladin of warrior aanvallen tenzij die mobs op zich heeft. Het is namelijk een risicotarget. Ik kan dan beter stealthed blijven en een simpele low level mollen ofzo.
Wilde eigenlijk de warrior aanspreken die zei dat 'ie er niks tegen kon doen

Quote foutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:38:
[...]

ik ken het .. kwam zondag ook gewoon in de wachtrij... dus zo low populated is het niet ..

Verder chrashes mijn WoW ook afentoe ( lees 1 keer in de 2 dagen ) gewoon random ... maar goed het mag de pret nie drukken :P ik liep pas naar auberdine ( lvl 26 UD warlock ) staat er zon NE die denkt dat die onzichtbaar is dus ik ga der voor staan en zwaaien ed .. rondjes omheen rennen . maar meneer bleef gewoon staan .. ben maar door gelopen toen ..

word wel erg gestoord in Hillsbrad man ... je kunt nie normaal ergens een beest staan te mollen of er staat al een lvl 32+ rogue achter je .. pak dan iemand van je eigen lvl ofzo ..
Ach ja, Horde moeten Yeti's killen in die grot daar voor een quest item. Zaten een Night Elf en Gnome Rogue beetje in die grot te campen totdat je een Yeti aanviel. Jammer dat er 15 Horde in die grot rondliepen, nadat er 2 keer een mage van ons aanging gingen wij actief lopen jagen en corpsecampen. Na 3 keer neergelegd te zijn kwamen ze mooi niet meer terug ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:38:
[...]

Ja klopt maar dat is omdat de verhouding verkeerd is daar.. oneerlijk voor de Horde en lees ik ben Allience.. Maar ja.. Zo heb je aan elven kant ook zo'n gebied waar Horde in het voordeel is..

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan