Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.838 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSolutioner
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2024

TheSolutioner

Enemy Terrorist

yo,

Ik ben nu laatst opnieuw begonnen met een druid, ik had een level 20 rogue maar daar ben ik mee gestopt toen ik verder ging en dat ik 50 rogues in westfall tegenkwam.. niet leuk meer gewoon.

Nu vroeg ik me af of iemand wat informatie heeft over druids.. zoals.. Ik hoorde dat er een aantal formen zijn.. bear (duh) ( water..? cat..? travel..? kan ik die alledrie gebruiken of is het beter als ik water laat liggen en cat + travel ga gebruiken?)

You shall not pass!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

TheSolutioner schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:28:
yo,

Ik ben nu laatst opnieuw begonnen met een druid, ik had een level 20 rogue maar daar ben ik mee gestopt toen ik verder ging en dat ik 50 rogues in westfall tegenkwam.. niet leuk meer gewoon.

Nu vroeg ik me af of iemand wat informatie heeft over druids.. zoals.. Ik hoorde dat er een aantal formen zijn.. bear (duh) ( water..? cat..? travel..? kan ik die alledrie gebruiken of is het beter als ik water laat liggen en cat + travel ga gebruiken?)
Misschien is het slim als je het druid forum op www.worldofwarcraft.com eens gaat bekijken.
Of de druid faq via www.worldofwar.net

worden al je vragen beantwoord!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 12199 op 18-02-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinjin
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-01 11:48
TheSolutioner schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:28:
yo,

er zijn 4 shapechanges die je kan krijgen als Druid.
2 moet je voor questen, dan zijn beer op 10 en sea-lion op 16 (aleen water travel)
op 20 krijg je cat form en op 30 travel form (+40% speed) op 40 is er aleen een boost op beer (direbear).
je kan ze allemaan gebruiken door te shiften, je moet het zo zien bear is een warrior (gebruikt rage), en cat is een rogue (gebruikt energy), er komen als het goed is volgende patch wat upgrades voor druids (volgens Caydiem us blizzard gast) want de forms zijn momenteel niet echt sterk op hogere levels.

12 van de 7 mensen hebben leesproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730

Misschien een stomme en brutale vraag hor, maar is er hier iemand die een collectors edition heeft gekocht en van deze nog een 'friends-key' overheeft?

Ik wil heel graag wow gaan spelen, maar ik moet wachten op de game-cards. Als ik wil spelen, moet ik dan nu een Creditcard nr in gaan vullen. Deze hebben wij hier thuis niet ins ons bezit.

Iemand die me kan helpen.. anders kan ik pas volgende maand gaan beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-07 15:54
zie mijn post van gisteren zou ik zeggen.....een groot stuk spoiler wat niet te missen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:32
Phantom schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:57:
Vlak voordat we de deadmines ingingen, besloten we (Xnimez, Grimeh, Xrenity, Jarnotjuh en ik) onze kleren uit te doen m.u.v. de tabard, en er flink op los te dansen :D

[afbeelding]

*clickable*

Ik sta er niet op, want ik moest de screenie maken.. maar volgens mij heeft ook iemand een screenie gemaakt met mij erop.. (Manic?)

Was erg leuk om te zien iig :)
Afbeeldingslocatie: http://img227.exs.cx/img227/1567/tabarddance3fp.th.jpg

;)
die heb ik dus gemaakt :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 16:25

altec

Plop

Anoniem: 118730 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:21:
Misschien een stomme en brutale vraag hor, maar is er hier iemand die een collectors edition heeft gekocht en van deze nog een 'friends-key' overheeft?

Ik wil heel graag wow gaan spelen, maar ik moet wachten op de game-cards. Als ik wil spelen, moet ik dan nu een Creditcard nr in gaan vullen. Deze hebben wij hier thuis niet ins ons bezit.

Iemand die me kan helpen.. anders kan ik pas volgende maand gaan beginnen :(
voer allemaal xxxxjes in zoals al 10.00000 keer is langsgekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

altec schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:35:
[...]

voer allemaal xxxxjes in zoals al 10.00000 keer is langsgekomen..
Oh, srry, beetje lastig om het hele forum door te spitten..

Maar dat werkt? (en je pleegt daarmee geen 'fraude'?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132280

ik speel nu het spel met cc eerste maand gratis. maar wil als de timecards uitkomen overschakelen naar dat.
Maar bij manage account staat er helemaal geen optie om je betalingswijze te veranderen oid.

weet iemand wat the deal is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 09-07 19:40

On_E

Housemusic

Anoniem: 118730 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:39:
[...]

Oh, srry, beetje lastig om het hele forum door te spitten..

Maar dat werkt? (en je pleegt daarmee geen 'fraude'?)
Blizzard zegt dat je moet wachten tot je een gamecard hebt.
Hello,

Unfortunately if you do not have a credit card you will need to wait until the 4th of March to register your account. You will get a free month when you create the account with a gamecard, along with the 2 month a game card is.

Blizzard Europe Entertainment
Johnny
Billing Support
www.wow-europe.com
Zeker balen, ben nu best bang voor een ban, en dat betekent dat ik voor Jan Lul 45 euro voor het spel, en meer dan 50 euro voor 2 gamecards (pre-order) heb betaald.....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132280 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:40:
ik speel nu het spel met cc eerste maand gratis. maar wil als de timecards uitkomen overschakelen naar dat.
Maar bij manage account staat er helemaal geen optie om je betalingswijze te veranderen oid.

weet iemand wat the deal is??
Gloof dat hieraan gewerkt wordt door blizzard atm.. (kijk ff het forum op www.wow-europe.com door)

daar staan er meer vragen hiervan over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:46:
[...]

Blizzard zegt dat je moet wachten tot je een gamecard hebt.

[...]

Zeker balen, ben nu best bang voor een ban, en dat betekent dat ik voor Jan Lul 45 euro voor het spel, en meer dan 50 euro voor 2 gamecards (pre-order) heb betaald.....
Op de manier van Maegrim, zal dit niet het geval zijn denk ik...? (of heb jij deze manier gebruikt, of de manier met de 'xxxxx-jes'?)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 118730 op 18-02-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 118730 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:47:
[...]

Op de manier van Maegrim, zal dit niet het geval zijn denk ik...? (of heb jij deze manier gebruikt, of de manier met de 'xxxxx-jes'?)
Ik heb xxxxjes gebruikt ja....

edit : die manier van Maergrim mag volgens dat mailtje van Blizzard dus ook niet, je MOET zogenaamd wachten op je pre-paid cards...

Aan de andere kant zijn er 1000en mensen die het op deze of de xxxjes manier gedaan hebben, die zullen ze toch niet allemaal bannen zolang zij de betaalmethode aanpassen voor de gratis maand voorbij is ?

[ Voor 41% gewijzigd door On_E op 18-02-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:46:
[...]

Gloof dat hieraan gewerkt wordt door blizzard atm.. (kijk ff het forum op www.wow-europe.com door)

daar staan er meer vragen hiervan over
dus die manage account is vern&^*kt? blizzard is lekker beizg, lijkt wel of niets in orde is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:50:
[...]

Ik heb xxxxjes gebruikt ja....

edit : die manier van Maergrim mag volgens dat mailtje van Blizzard dus ook niet, je MOET zogenaamd wachten op je pre-paid cards...

Aan de andere kant zijn er 1000en mensen die het op deze of de xxxjes manier gedaan hebben, die zullen ze toch niet allemaal bannen zolang zij de betaalmethode aanpassen voor de gratis maand voorbij is ?
Blizzard kennende, zullen ze je eerst waarschuwen, en volgens mij moeten ze dit ook doen. Het enige wat ze zouden kunnen bannen is je cd-key.. (ip ban zal moeilijk gaan, aangzien het ip bij velen vaak veranderen). Je gamecards zou je iig nog kunnen gebruiken ;)

Edit: je zou bijvoorbeeld ook per ongeluk een verkeerd getal ingedrukt kunnen hebben, als ze het tog niet 'testen'. Een foutje is snel gemaakt..:)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 118730 op 18-02-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 20:03
(jarig!)
Eigenlijk kan blizzard dat niet maken, Je MOET een gamecard kopen om een GRATIS maand te spelen(zeker aangezien in europa lang niet iedereen een CC heeft). Je MOET dus 80 euro uitgeven voor 3 maanden. Ik ga waarschijnlijk morgen nog ff zoeken naar een exemplaar. En dan maar op een andere manier ;)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

kevinp schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:11:
Eigenlijk kan blizzard dat niet maken, Je MOET een gamecard kopen om een GRATIS maand te spelen(zeker aangezien in europa lang niet iedereen een CC heeft). Je MOET dus 80 euro uitgeven voor 3 maanden. Ik ga waarschijnlijk morgen nog ff zoeken naar een exemplaar. En dan maar op een andere manier ;)
Je MOET helemaal niet die optie gebruiken dus datis onzin uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kevinp schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:11:
www.dimplus.nl heeft m nog op voorraad !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
(jarig!)
Pheace schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:25:
[...]

Je MOET helemaal niet die optie gebruiken dus datis onzin uiteraard :)
Ooh ja, hoe kan ik dan op een accepterbare manier(volgens blizzard) die "gratis" maand dan spelen.

@ ON_e dank je, maar ik kijk morgen eerst ff in een normale winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 10-07 18:05
Vond het net wel ff grappig :) kwam in Gadzetstan en dacht van ach waarom niet ff de AH checken daar. Compleet leeg offcourse :P maja er zijn nog niet veel mensen die daar lvlen :)

Ik ga er denk ik vanavond binnenstappen om echt te lvlen, of ik ga de Desolace in, moet nog ff kijken wat de beste is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Welk lvl ben je dan? Is lvl 40 gebied namelijk.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kevinp schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:33:
[...]

Ooh ja, hoe kan ik dan op een accepterbare manier(volgens blizzard) die "gratis" maand dan spelen.
Door een geldig CC nummer in te vullen, die je van iemand mag ''lenen''...

Dat is volgens Blizzard de enige juiste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
(jarig!)
On_E schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:40:
[...]

Door een geldig CC nummer in te vullen, die je van iemand mag ''lenen''...

Dat is volgens Blizzard de enige juiste manier.
Dus heb ik gelijk, je MOET een Gamecard kopen om te spelen zonder CC. Op de doos staat nergens dat je een credicard MOET hebben voor de gratis maand. Want dat MOET voor de gratis maand omdat de gc niet gratis zijn. Ik denk dat strafrechteljk je gelijk hebt als je dit spel koopt en gewoon blizzard verplicht om jou één maand toegang te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kevinp schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:43:
[...]

Dus heb ik gelijk, je MOET een Gamecard kopen om te spelen zonder CC. Op de doos staat nergens dat je een credicard MOET hebben voor de gratis maand. Want dat MOET voor de gratis maand omdat de gc niet gratis zijn. Ik denk dat strafrechteljk je gelijk hebt als je dit spel koopt en gewoon blizzard verplicht om jou één maand toegang te geven.
Dat denk ik dus ook, dat laatste.

Er staat inderdaad niets op de doos over dat een CC vereist is, dus hebben ze geen poot om op te staan mochten ze je bannen (met xxx ingevuld als CC nummer) en je daar tegenin zou gaan...

Maar toch, het blijft klote die onduidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
kevinp schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:43:
[...]
Ze verplichten niks aangezien je zelf de keuze hebt.. Je kan ook allemaal xxx invullen en gamecard kiezen zoals ik gedaan heb.. Zodra Gamecards uitzijn ga ik daar mee verder.. dus wat is je punt?

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Skeiron schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:50:
[...]

Ze verplichten niks aangezien je zelf de keuze hebt.. Je kan ook allemaal xxx invullen en gamecard kiezen zoals ik gedaan heb.. Zodra Gamecards uitzijn ga ik daar mee verder.. dus wat is je punt?
Het punt is dat iemand van Blizzard mailde dat je dus NIET xxxx mag invullen, maar je moet wachten tot de gamecards er zijn als je geen CC hebt of kan lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik persoonlijk heb meagrim zn methode gekozen, rabobank ipv postbank maar dat maakt geen kont uit. Als je erover nadenkt is dit hele probleem idioot, ik geloof niet dat blizzard ook maar iemand gaat bannen die iets niet naar waarheid heeft ingevult om te kunnen spelen. Of het moet echt serieus heel fout zijn (gejat cc ofzo). Er zijn zo ontzettend veel mensen die op dit moment spelen met een "illegale" registratie dat dat simpelweg eliminatie van winst zou zijn.

Welke winst maakt blizzard er nou op om strx iedereen na 1 maand spelen te bannen waar niet meteen geldt van afgeschreven kan worden ? Zou het niet gewoon ontzettend dom zijn om achteloos mensen te gaan bannen, ik geloof dus ook niet dat je gelijk geband word als je niet betaalt.
Dat zou een te grove maatregel zijn, en daarbij niet bijster intelligent.

En ik blijf bij mijn methode van inschrijvingen, het uiteindelijke resultaat is mijn bank, mijn rek nummer en mijn land. Dat is volkomen legaal want volgens mij telt het uiteindelijk contract, en dat is zoals het er nu staat. Het is de "fout" van blizzard die ervoor zorgt dat je voor ELV kan kiezen en vervolgens je land kan veranderen, niet de fout van mensen die reggen (ook al is het abuse, het is in eerste instantie aan blizzard om dit te herstellen en niet aan de klant).

En een laatste boodschap: Mensen maak je geen zorgen, ik 'persoonlijk' geloof niet dat blizzard ook maar iemand gaat bannen ivm met payment issue's over de eerste betalings periode. Je account word gewoon op stop gezet tot je alsnog betaalt.

En je word strx toch ook niet gelijk geband als je timecard afgelopen is ?

[ Voor 6% gewijzigd door Pandemic op 18-02-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
On_E schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:54:
[...]
Het punt is dat iemand van Blizzard mailde dat je dus NIET xxxx mag invullen, maar je moet wachten tot de gamecards er zijn als je geen CC hebt of kan lenen.
Vreemd niks ontvangen en ik speel al vanaf vrijdag.. Net voor de zekerheid nog de mail gechecked voor je ;).. weet je zeker dat je het zelf getest hebt.. Natuurlijk wil Bliz dat liever niet dat je het op die manier doet.. maar ik heb niks in die richting gehad van ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
(jarig!)
Skeiron schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:03:
[...]

Vreemd niks ontvangen en ik speel al vanaf vrijdag.. Net voor de zekerheid nog de mail gechecked voor je ;).. weet je zeker dat je het zelf getest hebt.. Natuurlijk wil Bliz dat liever niet dat je het op die manier doet.. maar ik heb niks in die richting gehad van ze..
Nee dat niet, maar als je de fora doorleest mag dat niet ;). Eigenlijk vind ik het gek dat daar in Amerika geen ophef over is ontstaan of is de CC dichtheid daar zo hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
kevinp schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:21:
[...]
Nee dat niet, maar als je de fora doorleest mag dat niet ;). Eigenlijk vind ik het gek dat daar in Amerika geen ophef over is ontstaan of is de CC dichtheid daar zo hoog?
Ik denk dat ze best weten dat er een probleem zit aangezien weinig mensen in EU een CC hebben dat ze het door de vingers zien.. Mede ook omdat er geen verificatie op zit.. In US is het heel normaal om 1 of meerdere CC te hebben.. net zo normaal als een bankpas in NL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
(jarig!)
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in anders hadden ze nullen en kruisjes wel geblokt standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Laten we het hopen jongens ! :)

In ieder geval blij dat mijn werk er bijna op zit, thuis ff gauw wat huishoud-dingen doen, en dan maar weer tot diep in de nacht Azeroth bezoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Skeiron schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:24:
[...]

Ik denk dat ze best weten dat er een probleem zit aangezien weinig mensen in EU een CC hebben dat ze het door de vingers zien.. Mede ook omdat er geen verificatie op zit.. In US is het heel normaal om 1 of meerdere CC te hebben.. net zo normaal als een bankpas in NL..
Ik moet nog zien of ze het door de vingers zien. Het is illigaal en strafbaar om niet je eigen CC nummers op te geven. Het mag wel een domme fout zijn van Blizzard dat er geen verificatie op zit, maar dat betekent niet dat je zomaar iets mag invullen... Maar we zullen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:50:
[...]

ZO! Hier is de duidelijkste reactie omtrent het cc shit !

Als je nu nog steeds vragen hebt erover dan ben je echt #%$^#%$#@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Excuses als het al gepost is, maar we krijgen binnenkort te weten wat er allemaal gaat veranderen aan de druid :). Eindelijk, want ik speel druid en heb expres met me talent indeling gew8 tot ze de druid rechttrekken (met name de cat dps en Hurricane talent).
De wat oudere post:
http://forums.worldofwarc...?fn=wow-druid&t=66659&p=1
en die van vandaag:
http://forums.worldofwarc...?FN=wow-druid&T=76586&P=1

Hopelijk komt die patch ook een beetje snel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-06 12:06
WoW is een geweldig spel, maar de community is dus echt een ramp. Ik speel nu op bloodscalp maar word helemaal gek van alle nederlandse idioten die daar rondlopen. Weet iemand nog een PvP server waar wel een beetje normaal volk rondloopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
mwah geen last van die idioten hoor :) kan mischien wel komen omdat ik vaak met bepaalde guild leden samenwerk :)

er zijn toch ook nog genoeg andere mensen? ga die anders opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Idioten heb je overal wel, er zijn ook genoeg normale spelers op Bloodscalp hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Morty schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:24:
WoW is een geweldig spel, maar de community is dus echt een ramp. Ik speel nu op bloodscalp maar word helemaal gek van alle nederlandse idioten die daar rondlopen. Weet iemand nog een PvP server waar wel een beetje normaal volk rondloopt ?
Als je je zo min mogelijk wilt ergeren dan kun je beter voor een RP server kiezen. Maar ach, als je gewoon het /1 channel uitzet dan valt het allemaal best mee hoor :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

ik las even op het WoW forum en toen zag ik dit staan:
We are adding more realms and encouraging people to play on less populated realms. We're also looking into a character transfer system. We have no intention to try force players to move though.

As long as a lot of people insist on playing on a specific realm at the same time there will unfortunately be a queue. I'm sure most people understand that no realm can support an unlimited amount of people.
er zijn vast mensen die dan hun character overzetten naar lowpopulated servers dus dan gaan de wachtrijen mischien wel weg :) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Toen ik met mn night-elf hunter lvl 10 werd heb ik een elder-nightfang (heten die sabeltandtijgers zo?) level 9 gevangen. Toen hij mn pet werd kromp hij echter opeens een stuk in omvang. :|
Nu ben ik lvl 13 en mn pet lvl 12. Hij blijft echter klein. Rondom me zie ik wel grotere sabeltandtijgers lopen als pet van hunters. Ook kan ik bij de pet-trainer in Darnassus enkel en alleen de 'brul-abilty' (dat mn tijger naar de vijand brult) leren. Dat is alles.
Nu is mijn vraag of het zin heeft om opnieuw een dier te vangen ter vervanging van mn huidige? Kunnen andere dieren meer ability's leren en zijn ze groter? Ik wil liever niet overstappen tenzij het absoluut noodzakelijk is aangezien mn huidige dier nogal trouw is aan mij (lvl 6 in loyalty).

[ Voor 3% gewijzigd door UltraR-pc op 18-02-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 18:04

Phydomir

Dennis

Anoniem: 61283 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:19:
ik las even op het WoW forum en toen zag ik dit staan:

[...]

er zijn vast mensen die dan hun character overzetten naar lowpopulated servers dus dan gaan de wachtrijen mischien wel weg :) :7
Dat moeten ze idd wel doen. Meer servers adden heeft weinig nut. Ik speel zelf op een low-pop server maar ik zou echt niet nu nog over gaan, terwijl ik al lvl 20 ben.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik ben net begonnen met World of Warcraft. En ik wou vragen hoe je dingen verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
(jarig!)
je moet gewoon een tradesman of iemand aanspreken waar je ook dingen ziet staan als je hem aanspreekt daarna sleep je het voorwerp wat je wil verkopen van jou bag naar zijn inventory. En verkocht is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Laatst online: 27-05-2024
Ja dat deed ik dus. Maar toen had ik op een gegeven moment meer dan 50 copper en toen werd het silver ofzo. klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13987

Mili schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:20:
Ik ben net begonnen met World of Warcraft. En ik wou vragen hoe je dingen verkoopt?
Manual lezen, of gewoon proberen? Ik ga hier toch ook niet vragen hoe ik een cd in een cdromspeler stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 10-07 08:47
Mili schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:28:
Ja dat deed ik dus. Maar toen had ik op een gegeven moment meer dan 50 copper en toen werd het silver ofzo. klopt dit?
100 copper is 1 silver
100 silver is 1 gold

je hebt zo'n mooi klein boekje erbij gekregen, lees het is door als je tijd hebt

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 10-07 08:47
Anoniem: 13987 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:29:
[...]

Manual lezen, of gewoon proberen? Ik ga hier toch ook niet vragen hoe ik een cd in een cdromspeler stop?
jaja ondertussen wil je het best weten. nou kijk: je druk op het knopje van de cdromspeler. je pakt je cdrom uit het doosje (is best moeilijk soms) en dan leg je die met de goede kant in de cdrom speler en druk je weer op het knopje (of je duwt hem dicht). succes B)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
welke kant is de goede dan? aan de bovenkant glimmen ze zo, dat doet pijn aan m'n ogen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69294

On_E schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:54:
[...]

Onzin, ze hebben gezegd dat ze geen 1 speler erop zullen controleren en dat ze pas na 2 maanden beginnen met het controleren van de betalingswijzen. Dus je kan gewoon nog xxxx invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 21:32
Hallo allemaal.

Ik ben lekker aan het spelen geweest met wow en heb inmiddels ook een pet. Nou is het probleem alleen dat me pet dood is gegaan en ik krijg hem niet meer terug. Nou heb ik gelezen dat je je pet kan reviven, maar ik heb voor zover ik kan zien die skill niet.... Moet ik die skill ergens leren? Zo ja, waar kan dat dan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:37

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb nu voor de 2e keer (heb het spel nog maar een uurtje zitten spelen) dat ik niets meer kan doen. Was bezig monsters in elkaar aan het hakken, totdat ze opeens stil blijven staan. Ik kan niet verder hakken. En als ik terug ga naar het dorp (The Den) zijn alle karakters (zowel players als NPC's) verdwenen. Als ik via het hoofdmenu probeer het spel te verlaten blijken de knoppen Logout en Exit Game gewoon niet te werken. Dus nu? CTRL-ALT-DEL en WoW.exe afschieten? Ben ik ongetwijfeld al m'n skills kwijt...?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
(jarig!)
Bij de korean beta heb ik dat ook een keer gehad, toen kwamen de npc's na een tijdje weer terug. Maar als je met ctrl-del afsluit zou(let wel zou) er niks verloren mogen gaan omdat elke slag alles opgeslagen wordt op de server per direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:08
ALT + F4 werkt altijd. En je bent niets kwijt, de server slaat alles op. Al zou het zo kunnen zijn dat je dood bent aangezien je eruit lagde toen je aan het vechten was.

Deze avond hebben we ("The Lowlanders") een raid georganiseerd, we waren met een stuk of 32, plus een paar niet-lowlanders. Over het algemeen was de raid een grote mislukking, het begon al met een dwaze hunter die dacht dat het wel leuk zou zijn om een Crossroads guard te pullen, gevolgd door de hele raidgroup verspreid over The Barrens. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Ik heb een hoop opgenomen, heb nu geen tijd om het te bewerken of om me te verdiepen in Xvid/DivX, maar deze kon ik jullie toch niet onthouden.

Hierbij onze welgemeende excuses aan Eyahan van Ravenblood (GoT horde guild) voor de gruwelijke gank })

Klik! (Xvid codec nodig)

[ Voor 69% gewijzigd door Thralas op 18-02-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115084

Sonic- schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:55:
Hallo allemaal.

Ik ben lekker aan het spelen geweest met wow en heb inmiddels ook een pet. Nou is het probleem alleen dat me pet dood is gegaan en ik krijg hem niet meer terug. Nou heb ik gelezen dat je je pet kan reviven, maar ik heb voor zover ik kan zien die skill niet.... Moet ik die skill ergens leren? Zo ja, waar kan dat dan?

Alvast bedankt!
Je moet even een pet-trainer opzoeken, hij zit bijvoorbeeld voor de alliance in Ironforge. Vast ook wel op andere plaatsen, maar de trainer leert je je pet te voeden, te reviven etc, ook kan je hem skills leren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Purechaos schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:21:
ALT + F4 werkt altijd. En je bent niets kwijt, de server slaat alles op. Al zou het zo kunnen zijn dat je dood bent aangezien je eruit lagde toen je aan het vechten was.

Deze avond hebben we ("The Lowlanders") een raid georganiseerd, we waren met een stuk of 32, plus een paar niet-lowlanders. Over het algemeen was de raid een grote mislukking, het begon al met een dwaze hunter die dacht dat het wel leuk zou zijn om een Crossroads guard te pullen, gevolgd door de hele raidgroup verspreid over The Barrens. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Ik heb een hoop opgenomen, heb nu geen tijd om het te bewerken of om me te verdiepen in Xvid/DivX, maar deze kon ik jullie toch niet onthouden.

Hierbij onze welgemeende excuses aan Eyahan van Ravenblood (GoT horde guild) voor de gruwelijke gank })

Klik! (Xvid codec nodig)
Verie Niaz :) Hoe heb jij je gui btw helemaal zo ingedeeld? Cosmos? Want ziet er zo wel strak uit :P

Zitten hier nog meer mensen op Shadow Moon trouwens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
zie je wel dat alli gasten lame zijn! :+

anyway, ik ben aangekomen in Stranglethorn vale om te questen/lvlen, en O M G dat gebied is echt super mooi :)

probeer met een beetje geluk in de loop van de week mijn mount te krijgen ^_^

Ik werk heel veel samen met Xcapos op et moment, en dat bevalt me zeer goed. Hoop dat we samen nog een tijdje wat gebieden in trekken om daar te gaan hunten ^_^

hoe zit et bij de rest? partyen jullie vaak met dezelfde mensen? of random wat het beste uitkomt?

ik party het liefst met dezelfde mensen waarvan ik weet dat we goed samenwerken en dat bevalt me prima :) natuurlijk party ik ook wel es met andere mensen, maar het valt me op dat het niet zo vaak gebeurd :)

anyhow tijd om me hoofd plat op het kussen te leggen, over een paar uur weer goed spelen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Hoe heb jij je gui btw helemaal zo ingedeeld? Cosmos? Want ziet er zo wel strak uit :P
Kefs UI. Daar zit onder andere gypsymod in, bagslot metertje, extra bars, gatherer etc.

Hier kun je 'm downloaden, wel zorgen dat je de meest recente versie hebt. Dat is dus NIET 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 115084 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 23:12:
[...]

Je moet even een pet-trainer opzoeken, hij zit bijvoorbeeld voor de alliance in Ironforge. Vast ook wel op andere plaatsen, maar de trainer leert je je pet te voeden, te reviven etc, ook kan je hem skills leren etc.
Er zit er ook één in Darnassus. BIj de pettrainer leer je dan ook gelijk de skill om je pet te voeden.
Over pets gesproken: heeft er iemand nog antwoord mijn vraag eerder in dit topic?
UltraR-pc in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

[ Voor 8% gewijzigd door UltraR-pc op 19-02-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

UltraR-pc schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 11:56:
[...]

Er zit er ook één in Darnassus. BIj de pettrainer leer je dan ook gelijk de skill om je pet te voeden.
Over pets gesproken: heeft er iemand nog antwoord mijn vraag eerder in dit topic?
UltraR-pc in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Je hebt daar denk ik een skill voor nodig die je alleen bij een andere trainer kan halen. Weet t niet zeker omdat ik dit char niet goed ken, maar meestal zit er een optie "what can other trainers teach me" in het scherm als je je trainer aanspreekt. Daar krijg je te zien welke trainer je andere dingen kan leren, en waar je ze kan vinden.

Check anders www.worldofwar.com even om te kijken wat je hier precies mee kan! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 19-02-2005 13:22 . Reden: typo :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Anoniem: 61283 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:33:
Wat vinden jullie van de WoW soundtrack? :) ik vind vooral het nummer 'A call to arms' heel mooi :)
maar ik heb een probleem: als ik op een monster, NPC of andere character klik met mn rechter of linker muisknop dan heb ik dikke lag... totdat ik weer op een leeg plekje klik... weet iemand wat ik hiertegen kan doen? ik dacht zelf meer geheugen... maar ik heb al 512+256+128....
Mijn probleem is nu alleen maar erger geworden... als ik op een monster of NPC klikt bevriest het spel gewoon... het geluid gaat nog wel door met af en toe dat die blijft hangen maarik kan dus helemaal niks meer.... en nieuw 512mb geheugen kopen had ook geen zin...
weet iemand wat ik hier tegen kan doen? want ik wil heel graag weer spelen maar zo kan dat dus echt niet.... :(

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 19-02-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

Hallo lui was ik weer ;)

Voor de mensen die in de GoT guild willen (aka The Lowlanders) (alliance side)
jullie kunnen mij ( Legend ) of ayana of Arthor of Triquetra gewoon een whisper geven
ik ben super veel online en triquetra ook Lmao ff topic triquetra hij is always on :P:P y/k
annyway mocht je dus in Lowlanders willen geef ons een whispen

Oftopic: The Lowlanders is officieel de Grootste Guild op bloodscalp met 130 members !!! })

Greetz
Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je achter komen op welke server je hebt gespeelt. Die van mij ginf een half uur geleden offline. En als ik nu in de server lijst kijk dan zie ik mijn characters er niet meer tussen. Op de wow site kan ik ook niet vinden of er ene server offline is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
iemand anders hier die op Al'akir zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Anoniem: 24869 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:57:
Kun je achter komen op welke server je hebt gespeelt. Die van mij ginf een half uur geleden offline. En als ik nu in de server lijst kijk dan zie ik mijn characters er niet meer tussen. Op de wow site kan ik ook niet vinden of er ene server offline is...
In het main menu rechts in het midden/onderin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apocrypha schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:24:
[...]

In het main menu rechts in het midden/onderin
Hmmm dan heb ik misschien een probleem, er staat Dragonmow maar alle mijn characters staan er niet meer tussen. Ik kan ze nog wel zien op de wow forum, maar ze zijn niet meer in WoW zelf. Dit is niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 24869 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:58:
[...]

Hmmm dan heb ik misschien een probleem, er staat Dragonmow maar alle mijn characters staan er niet meer tussen. Ik kan ze nog wel zien op de wow forum, maar ze zijn niet meer in WoW zelf. Dit is niet leuk :(
Contact Blizzard gewoon. Ik neem aan dat zij ze wel terug kunnen toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraR-pc schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 19:03:
[...]

Contact Blizzard gewoon. Ik neem aan dat zij ze wel terug kunnen toveren.
Ik weet niet of ze kunnen toveren, heb sinds 15:00 niets van ze gehoord. Op de forum van WoW, staat dat het nu opgelost is, maar er zijn nog genoeg met dezelfde probleem. Tot nu toe valt de service van Blizzard me heel erg tegen en ik denk dat ik niet de enigste hier ben, die er zo over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
(jarig!)
Ik heb nog een Collectors edition aan kunnen komen(na Uden te hebben gehad) hadden ze in Best bij de intertoys nog een CE liggen(en iig nog één meer). Ben hem nu aan het installeren. Maar zijn er nog servers behavle bloodscalp waar veel Nederlandsers op zitten. Een tweaker heeft wel een site gemaakt, maar daar zijn niet zoveel mensen ingeschreven(te veel zijn er aan het spelen denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
kevinp schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 19:41:
Ik heb nog een Collectors edition aan kunnen komen(na Uden te hebben gehad) hadden ze in Best bij de intertoys nog een CE liggen(en iig nog één meer). Ben hem nu aan het installeren. Maar zijn er nog servers behavle bloodscalp waar veel Nederlandsers op zitten. Een tweaker heeft wel een site gemaakt, maar daar zijn niet zoveel mensen ingeschreven(te veel zijn er aan het spelen denk ik).
Heb ook een character op Dunemaul, en ben daar ook (voor mijn gevoel) veel nederlanders tegen gekomen.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Dragonmaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Anoniem: 61283 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:18:
[...]

Mijn probleem is nu alleen maar erger geworden... als ik op een monster of NPC klikt bevriest het spel gewoon... het geluid gaat nog wel door met af en toe dat die blijft hangen maarik kan dus helemaal niks meer.... en nieuw 512mb geheugen kopen had ook geen zin...
weet iemand wat ik hier tegen kan doen? want ik wil heel graag weer spelen maar zo kan dat dus echt niet.... :(
Ik zit hier met 512 mb op laptop en het werkt allemaal PRIMA... op HIGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88553

Als paladin moet ik een purified kor gem halen. Maar waar ?
ik las dat het bij de naga is in de blackfathom deeps,maar daar ben ik 2 uur geweest,allemaal naga's geslayed,ook nog eens 2 elite's gehaald,maar geen Gem !! :(
weet iemand waar ik die gem kan halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 23:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 88553 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:30:
Als paladin moet ik een purified kor gem halen. Maar waar ?
ik las dat het bij de naga is in de blackfathom deeps,maar daar ben ik 2 uur geweest,allemaal naga's geslayed,ook nog eens 2 elite's gehaald,maar geen Gem !! :(
weet iemand waar ik die gem kan halen ?
www.thottbot.com

Heeft alle informatie over alle items en alle npc's en alle classes en alle andere zaken die je ooit in WoW zal kunnen vinden. En ook waar het spawnt, waar het dropt, waar de quest begint, waar hij eindigt, wat je nodig hebt, hoeveel xp je krijgt, wat je dan kan doen etc etc etc

8)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Ik kom bloodscalp niet meer op en ik kan ook niet meer op de europese website komen van wow... Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Laatst online: 22:43
Anoniem: 27316 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:32:
Ik kom bloodscalp niet meer op en ik kan ook niet meer op de europese website komen van wow... Meer mensen last van?
kan wel gewoon op de EU website de server weet ik niet heb geen WoW( komt nog wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik werd gedisconnect toenet, net toen ik bij het end van de van Cleef quest zat... Ik ben paladin en ik was de healer van de groep... Snel iedereen dood en toen konden we helemaal opnieuw beginnen :/ Nou, de lol was er wel vanaf, het ging juist zo goed! Damn, wat een suckzooi was dat zeg... :/
Men was ook best wel pissed op me geloof ik. En ik was de enige die gedisconnect werd. Ik werd intussen goed verdedigd door een erg vriendelijke mage, maar net toen ik het spel weer in kwam ging ik dood. En toen volgde de rest al snel..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 06-07 07:21
Wat lopen er toch een mafkezen rond soms :). Ik zat in een groep met 2 Hongaren en een Brit. 1 van die Hongaren was een overfanatieke warrior. En dat in de Ragefire Chasm-instance in Orgrimmar als je allemaal rond level 15-16 bent. Een aggro-magneet was tie. Ik was de enige healer en de hele groep constant healen werkt natuurlijk niet. De hele tijd die kerel proberen in te laten houden... maar tevergeefs, hij bleef rennen, in de lava donderen, niet wachten op mana aanvullen e.d.

Wel humor, op een niet-zo-leuke manier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

LiToKi schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:58:
Wat lopen er toch een mafkezen rond soms :). Ik zat in een groep met 2 Hongaren en een Brit. 1 van die Hongaren was een overfanatieke warrior. En dat in de Ragefire Chasm-instance in Orgrimmar als je allemaal rond level 15-16 bent. Een aggro-magneet was tie. Ik was de enige healer en de hele groep constant healen werkt natuurlijk niet. De hele tijd die kerel proberen in te laten houden... maar tevergeefs, hij bleef rennen, in de lava donderen, niet wachten op mana aanvullen e.d.
Wel humor, op een niet-zo-leuke manier :/
Whehe :P Herkenbaar :P Wij hadden vanavond eerst NOG een paladin er bij zitten, maar die besloot telkens direct een kamer in te rennen en zo alle creatures daar tegelijkertijd te pullen 8)7
Lekker dan :/
Nja, toen zorgde hij er dus voor dat we afgeslacht werden (aan healen deed hij ook niet :+) en vervolgens besloot hij de groep te verlaten. NEE, LEKKER DAN! :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

spaceboy schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:02:
Ik heb nu voor de 2e keer (heb het spel nog maar een uurtje zitten spelen) dat ik niets meer kan doen. Was bezig monsters in elkaar aan het hakken, totdat ze opeens stil blijven staan. Ik kan niet verder hakken. En als ik terug ga naar het dorp (The Den) zijn alle karakters (zowel players als NPC's) verdwenen. Als ik via het hoofdmenu probeer het spel te verlaten blijken de knoppen Logout en Exit Game gewoon niet te werken. Dus nu? CTRL-ALT-DEL en WoW.exe afschieten? Ben ik ongetwijfeld al m'n skills kwijt...?
Hardware Checksumming uitzetten in de netwerk kaart settings. Die tip kregen wij, en we hebben het na gebruik ervan niet meer gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

Anoniem: 86074 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 02:22:
[...]

Hardware Checksumming uitzetten in de netwerk kaart settings. Die tip kregen wij, en we hebben het na gebruik ervan niet meer gehad!
hoe doe ik dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88553

FunkyTrip schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:30:
[...]

www.thottbot.com

Heeft alle informatie over alle items en alle npc's en alle classes en alle andere zaken die je ooit in WoW zal kunnen vinden. En ook waar het spawnt, waar het dropt, waar de quest begint, waar hij eindigt, wat je nodig hebt, hoeveel xp je krijgt, wat je dan kan doen etc etc etc

8)
kijk ik voor elke qeust op.... toch geen gem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik snap het ff niet meer... :?

Ik speel als Alliance op een PvP server en ik ben nu in Loch Modan (friendly area voor mij) ikz ie wat berichtjes dat er weer horde aan het kloten is dus ik ga ff kijken. zie ik daar idd een 3-tal high level horde gasten staan. (lvl 30+) ben zelf lvl 20 dus ik ben niet van plan die gasten aan te vallen en sta daar gewoon wat te kijken.

vallen ze mij ineens wel aan! en hup in 3secondes lig ik dood op de grond. zoalng ik de horde niet aanval in (voor mij) friendly area dan kunnen ze mij toch ook niet aanvallen?

heb ik op een of andere manier pvp aangezet? en kan ik dit weer uitzetten?? want dit is hoogst irritant.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 26-06 00:21

RMYuma

The disguise is complete!

Waar kan ik trouwens zien hoeveel mensen er per server aan de kant van de Horde staan en hoeveel aan de kant van de Alliance?
Ik wil dit spel deze week reserveren voor de re-release op 25 maart, en dan moet ik wel een keuze kunnen maken. :)

[ Voor 12% gewijzigd door RMYuma op 20-02-2005 19:34 ]

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133496

@Chaoss

Waren het 2 Orc en een Tauren? Dan zijn dat waarschijnlijk geen players maar gewoon 3 beesten die in LM rondlopen. Ik heb ze ook al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Chaoss schreef op zondag 20 februari 2005 @ 03:15:
ik snap het ff niet meer... :?

Ik speel als Alliance op een PvP server en ik ben nu in Loch Modan (friendly area voor mij) ikz ie wat berichtjes dat er weer horde aan het kloten is dus ik ga ff kijken. zie ik daar idd een 3-tal high level horde gasten staan. (lvl 30+) ben zelf lvl 20 dus ik ben niet van plan die gasten aan te vallen en sta daar gewoon wat te kijken.

vallen ze mij ineens wel aan! en hup in 3secondes lig ik dood op de grond. zoalng ik de horde niet aanval in (voor mij) friendly area dan kunnen ze mij toch ook niet aanvallen?

heb ik op een of andere manier pvp aangezet? en kan ik dit weer uitzetten?? want dit is hoogst irritant.
Het kan zijn dat je pvp per ongeluk hebt aangezet door middel van het /pvp commando (deze zet je 5 min. lang in de pvp stand). Maar waarschijnlijk ben jij 3 NPC's tegen het lijf gelopen. In het oosten van Loch Modan loopt namelijk een Tauren met 2 Orc guards rond. (waarschijnlijk het doel van een quest). Deze zullen je _altijd_ aanvallen als je in de buurt komt.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 20-02-2005 08:38 . Reden: wat hier boven gezegd wordt dus :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Damn..echt diehard afkicken dit.. sinds donderdag mn geheugen kapot (opgestuurd) dus sinds donderdag al geen wow meer.. heb echt beetje gevoel dat ik dingen mis :+ Naja..was 'al' lvl 26..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
RedruM schreef op zondag 20 februari 2005 @ 10:43:
Damn..echt diehard afkicken dit.. sinds donderdag mn geheugen kapot (opgestuurd) dus sinds donderdag al geen wow meer.. heb echt beetje gevoel dat ik dingen mis :+ Naja..was 'al' lvl 26..
lvl 26.... Hoe lang spelen jullie allemaal per dag? Ik speel zo'n 6 uur per dag en ik ben lvl 14 nu (bijna 15). (ik heb het spel trouwens sinds dinsdagmiddag, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?)

Dit spel is iig het beste en vooral verslavendste spel ooit. Ik merk het overal aan. Zodra ik maar even tijd heb ga ik WoW spelen. Mn posts per dag op GOT zijn dramatisch gezakt (eigenlijk alleen nog maar in dit forum nu :P ) en ik zit ook nooit meer op msn. Eigenlijk zou WoW als OS op mn pc moeten staan. Ik gebruik hem toch nergens anders meer voor. :+

[ Voor 8% gewijzigd door UltraR-pc op 20-02-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Chaoss schreef op zondag 20 februari 2005 @ 03:15:

Er is inderdaad een grote kans dat het die orcs/tauren NPCs zijn. Als het wél players zijn dan heb je vast iemand die al PvP flagged was gebuffed, want dan raak jij ook flagged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Configuratiescherm -->

Systeem -->

Hardware -->

Apparaatbeheer -->

Netwerkadapters -->

Doubleclick netwerkadapter -->

Geavanceerd -->

Hardware Checksumming --> Off!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de handleiding staat dat er meer dan 100 emotes zijn, en dat je kunt vinden op de WoW site. Maar ik kan geen lijst vinden met alles emotes. Weet iemand hier de link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Anoniem: 24869 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:45:
In de handleiding staat dat er meer dan 100 emotes zijn, en dat je kunt vinden op de WoW site. Maar ik kan geen lijst vinden met alles emotes. Weet iemand hier de link van?
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/emotes.html

Probeer /silly eens, vooral het idee van een Lord of the Rings trilogie à la Warcraft is leuk :D

Silly staat niet eens in de lijst, maar werkt wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Galahad|IA op 20-02-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:16

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 24869 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:45:
als je op het chat symbooltje klikt, krijg je ook een lijst (stuk of 20 gok ik)
Zijn ze dat niet allemaal dan ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 07-07 11:00
WTF?! Ik log net in, ga naar de AH om te kijken hoe het met mijn veilingen gaat, staat er niks meer in!
Ik naar de mailbox, niks geen nieuwe mail! Bekijk ik mijn saldo zie ik dat er 1,5gold erbij is gekomen.

Wat is hier aan de hand? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

UltraR-pc schreef op zondag 20 februari 2005 @ 10:55:
[...]

lvl 26.... Hoe lang spelen jullie allemaal per dag? Ik speel zo'n 6 uur per dag en ik ben lvl 14 nu (bijna 15). (ik heb het spel trouwens sinds dinsdagmiddag, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?)
ik heb donderdag een poppetje gemaakt en nu is hij 23, bijna 24... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
ok, en hoeveel uur per dag speel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 06:22

LopeZ

Too much is never enough

RedruM schreef op zondag 20 februari 2005 @ 10:43:
Ik heb sinds het begin van de Open Beta een muis arm, nu 4 weken later kan ik nog niet spelen, al ligt WoW hier wel voor me. Erg frustrerend dit.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heuveltje schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:21:
[...]

als je op het chat symbooltje klikt, krijg je ook een lijst (stuk of 20 gok ik)
Zijn ze dat niet allemaal dan ?
Nee dat zijn ze niet allemaal, hier zijn alle emotes:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/emotes.html (bedankt Galahad voor de lijst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Zijn er al guides te vinden ergens? Guides waarin staat hoe je het beste kunt levelen op bepaalde plaatsen, welke talents, spells & abilities je moet nemen enzo?

Want ik zit nu met me Tauren Shaman een beetje solo te questen maar ik ga telkens dood en ik level erg moeizaam (ben level 11). Dus ik vroeg mij af of het ook sneller kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:08

Rmg

Anoniem: 52728 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:05:
Zijn er al guides te vinden ergens? Guides waarin staat hoe je het beste kunt levelen op bepaalde plaatsen, welke talents, spells & abilities je moet nemen enzo?

Want ik zit nu met me Tauren Shaman een beetje solo te questen maar ik ga telkens dood en ik level erg moeizaam (ben level 11). Dus ik vroeg mij af of het ook sneller kan.
waar je het beste kan levelen hangt ook af van de server Ashenvale is op stormreaver echt druk qua horde tis lvl 10 - 20 gebied. niet prettig levelen als Alliance ( je word zo in je rug gestoken als je aan het questen bent door horde rogue's ;) ) Als je naar westfall gaat heb je ook mooi lvl 10-20 gebied en bijna geen horde heerlijk levelen dus :)

Probeer wat leuke party's te vinden en quest met hun mee kan je veel meer q's in korte tijd doen :) vooral de hogere lvl quests leveren veel xp

[ Voor 9% gewijzigd door Rmg op 20-02-2005 15:16 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan