Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.835 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112947

Anoniem: 44492 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 07:28:
Oooh ik heb me net een foutje gemaakt, ik ben een uur bezig geweest om in Stormwind te komen, eenmaal aangekomen leer ik daar swords (voor me dual wield rogue).
Dus ik verkoop chill me daggers, en haal een setje (wat ik dacht goede zwaarden) in een winkel.
Wat blijkt, zelfs nadat ik me swords skill op 90/90 heb, zijn die dingen zo bagger als iets.
Dus hierbij mijn vraag als iemand op Bloodscalp, nog een 1h zwaardje heeft liggen dat betere damage als 10-20 heeft laat het me aub horen en wat je ervoor wil hebben, want dit is echt bagger.
Met die daggers sloeg ik per hit tussen de 20 en 30, en nu ram ik voor 5-15 schiet echt niet op :P
Stuur me anders een tell ingame als ik er ben Angelic lvl 18 Rogue.
Je moet eigelijk nooit wapens kopen bij vendors.. ze vragen veelste hogen prijzen voor ;)
Je zou beter even in de AH kunnen checken voor wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Anoniem: 44492 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 07:28:
Oooh ik heb me net een foutje gemaakt, ik ben een uur bezig geweest om in Stormwind te komen, eenmaal aangekomen leer ik daar swords (voor me dual wield rogue).
Dus ik verkoop chill me daggers, en haal een setje (wat ik dacht goede zwaarden) in een winkel.
Wat blijkt, zelfs nadat ik me swords skill op 90/90 heb, zijn die dingen zo bagger als iets.
Dus hierbij mijn vraag als iemand op Bloodscalp, nog een 1h zwaardje heeft liggen dat betere damage als 10-20 heeft laat het me aub horen en wat je ervoor wil hebben, want dit is echt bagger.
Met die daggers sloeg ik per hit tussen de 20 en 30, en nu ram ik voor 5-15 schiet echt niet op :P
Stuur me anders een tell ingame als ik er ben Angelic lvl 18 Rogue.
Beetje nutteloos 2 zwaarden.

! goeie dagger en 1 zwaard is vele malen beter. Kijk naar dps en niet naar de max damage, als hij sloom is heb je er minder aan.

En btw, je MOET een dagger inje main hand hebben voor je rogue skills ! Je hele class is based op daggers :X

Check mijn char, 1 dagger in main hand en 1 nice zwaard in off hand, lekkere armor goeie dps en aardige combos die ik eruit ram. Deal Sinister-Strike soms wel 71 dmg! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.nerdhost.nl/images/tabbard.jpg

[edit]
ben inmiddels lvl 16,5 wel zelfde wapens nog :)

[ Voor 4% gewijzigd door funkflex op 18-02-2005 07:55 . Reden: lvl check ]

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m0n0 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 07:53:
[...]

! goeie dagger en 1 zwaard is vele malen beter. Kijk naar dps en niet naar de max damage, als hij sloom is heb je er minder aan.

En btw, je MOET een dagger inje main hand hebben voor je rogue skills ! Je hele class is based op daggers :X

Check mijn char, 1 dagger in main hand en 1 nice zwaard in off hand, lekkere armor goeie dps en aardige combos die ik eruit ram. Deal Sinister-Strike soms wel 71 dmg! :)

[afbeelding]

[edit]
Je moet nix ;) alleen dan mis je wel paar skills =]
Mace/Sword specced is ook goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:55
[...]

[afbeelding]

[edit]
Zoals je zegt, ga voor de meeste damage, dus 2 swords.

Oplossing: weaponstancemod installeren die als jij stealth automatisch je daggers instelt, vervolgens doe je je rogue opening styles waardoor je unstealth en die mod selecteerd direct je swords zodat je nog hogere damage kan doen. Mocht je gouge gebruiken dan kun je de keybind voor weaponswitch gebruiken als je door mob heenloopt en zodoende wederom backstab.

Why stick with 1 weapontype if you can have the best of both worlds.

Rogue zonder weaponswitch mod is als een hunter zonder pet.

Anyway, er is een chrnoscih gebrek aan goede daggers en daarom is het wijs swords te gaan en voor je opening strikes (backstab, ambush, sap of garrote) daggers te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo een hele goede morgen :D

Gisteren weer laat geworden :Z maarja het is voor een goed doel (denk ik :p)

Ben nu een horde priest L6 en ik vroeg mij eigenlijk af welk wapen ik het best kan gebuiken? Ik lees er een hoop over en er word veel voor mace gekozen maar ik had ook ergens gelezen dat daggers erg goed zouden werken.

Heeft er iemand toevallig hier al ervaring mee? Als priest zijnde?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133496

Argh, ik kom Bloodscalp niet meer in :(

De realmlist is helemaal leeg, hoe komt dit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133532

Weekly Maintenance on Friday
Ryann, 17/02/2005
All realms will be taken offline tomorrow, from 7:00 to 11:00, for weekly maintenance. This technical maintenance is a regularity which starts every Friday at 7:00 and lasts until 11:00.
Thank you for your understanding.

damn voor niks zo vroeg opgestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Damien2004 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:32:

Ben nu een horde priest L6 en ik vroeg mij eigenlijk af welk wapen ik het best kan gebuiken? Ik lees er een hoop over en er word veel voor mace gekozen maar ik had ook ergens gelezen dat daggers erg goed zouden werken.

Als je een priest bent zou ik voor staff gaan. Die hebben de beste stat modifiers, zeker op de eerdere lvl's.
[...]

Ik zou je eens wat meer verdiepen in de rogue!!! Er zijn meerdere builds. Als jij een backstab build maakt dan moet je daggers ja. Ik had bijv een stun build. CS, Gouge etc. Mijn main hand was een Mace en Off-hand een snel zwaard. Op ELK forum wordt aangeraden om je hoogste dps wapen in je main hand te doen. Ook al is deze langszamer. Waarom ... omdat je dan met SS en Evasc gewoon de hoogste CRITS haalt!! Ook voor combat build wordt Mace/Sword aangeraden dusz niks MOET!!!

[ Voor 42% gewijzigd door Muppet op 18-02-2005 08:45 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Anoniem: 61283 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:33:
Wat vinden jullie van de WoW soundtrack? :) ik vind vooral het nummer 'A call to arms' heel mooi :)
Inderdaad een hele mooie nummer, alleen is die van Warcraft 3... Maar WoW heeft ook zeer goeie nummer.

Ook wel erg cool om de CE van WoW te hebben, als ik met mijn Tauren Druid speel en mijn panda loopt naast me, krijg ik altijd vragen waar ik mijn panda vandaan heb :) Panda is tevens wel een lui beestje, is bijna altijd aan het slapen en hij loopt ook niet zo snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06 23:00
$%!@#$^@# ik wil spelen! Tot 11 uur wachten dan maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
Phantom schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:57:
Vlak voordat we de deadmines ingingen, besloten we (Xnimez, Grimeh, Xrenity, Jarnotjuh en ik) onze kleren uit te doen m.u.v. de tabard, en er flink op los te dansen :D

[afbeelding]

*clickable*

Ik sta er niet op, want ik moest de screenie maken.. maar volgens mij heeft ook iemand een screenie gemaakt met mij erop.. (Manic?)

Was erg leuk om te zien iig :)
Ik heb nog wel screen van jou erbij :)
die staat thuis, ik zit nu op school(je moet wat om de tijd te doden...)

was echt wel vette fun, iedereen kwam er omheen staan en begon kei hard te lachen. Voordat we eenmaal een screenie konde maken was ook veel tjid om, iedereen stond in beeld..

ik zal em vanavond wel ff posten..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Great ben je een dagje thuis denk je even lekker rustig te kunnen spelen is alles de hele ochtend down :(
Valt me trouwens op dat op RuneTotem waar ik zit mensen werk erg asociaal zijn.. niemand wil even een teampje vormen en even wat questen/levelen en ik zit op het punt dat ik sommige quests gewoon niet alleen afkan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 21:24

altec

Plop

Ik ben nu level 85 skinning.. en 30 leatherworking...
Maar wanneer kan ik nu bags maken?

Ik kan alleen dingen maken die ik al heb :S
het schiet niet op zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 15:58

ik heb zelf een lvl 16 priest en mij bevalt de mace erg goed,die doet over het algemeen wat meer dmg dan een dagger, ook heeft een mace vaak meer stats en is makkelijker te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Laatst online: 02-07 07:46

Glewellyn

is er ook weer.

altec schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:51:

het schiet niet op zo..
In principe kunnen alleen tailors bags maken. Er is 1 pattern waarmee leatherworkers een 6 slot bag kunnen maken. Niet bijster interessant dus.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

yup, om 11:00 CET (GMT+1) proberen ze de servers weer "up" te hebben.
Helaas is het wel zo dat het in de US nogal eens voor komt dat de servers later terug zijn dan geplanned.

Ik kreeg eergisteren m'n CE binnen, die avond 2 uurtjes gespeeld, vroeg m'n nest in omdat ik een nogal druk programma had gisteren, maar dat heb ik nu wel goed gemaakt. :P
vanaf een uur of 23:00 zitten spelen totdat de servers plat gingen.
Aardige vorderingen gemaakt: m'n Troll-shammy mag zich bijna lvl 14 noemen. ^_^
Strakkies WEL ff op zoek naar een harder meppend voorwerpie, want ze heeft toch nog wat moeite met 2x13 tegenover zich. ;)

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Droopy schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:55:
yup, om 11:00 CET (GMT+1) proberen ze de servers weer "up" te hebben.
Helaas is het wel zo dat het in de US nogal eens voor komt dat de servers later terug zijn dan geplanned.

Ik kreeg eergisteren m'n CE binnen, die avond 2 uurtjes gespeeld, vroeg m'n nest in omdat ik een nogal druk programma had gisteren, maar dat heb ik nu wel goed gemaakt. :P
vanaf een uur of 23:00 zitten spelen totdat de servers plat gingen.
Aardige vorderingen gemaakt: m'n Troll-shammy mag zich bijna lvl 14 noemen. ^_^
Strakkies WEL ff op zoek naar een harder meppend voorwerpie, want ze heeft toch nog wat moeite met 2x13 tegenover zich. ;)
Flink healen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 09:56

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
altec schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:51:

het schiet niet op zo..
Wanneer je naar je LW trainer gaat kan je precies in de lijst zien wat je kan gaan maken zodra je skill daar hoog genoeg voor is (je moet het dan wel nog even trainen natuurlijk). En bags maken met LW is toch al zeer beperkt, 1 kodo hide 6 slotter en een leather 8 slotter afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

idd, en (afhankelijk van welke creeps je op je nek haalt) kiezen voor stoneskin-totem of strength of earth-totem. :P

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

Glewellyn schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:53:
[...]

In principe kunnen alleen tailors bags maken. Er is 1 pattern waarmee leatherworkers een 6 slot bag kunnen maken. Niet bijster interessant dus.
Weet iemand dan waar ik in de buurt van blood roof village tailoring kan leren?
??

Heb 30 light leather en ik kan er niets mee dan domme dingen maken die ik voor 40 C kan verkopen...is 1 S en 50 C voor 10 light leather veel??? ik vind het nameliojk bar weinig :P wel lekker achter lagere levels aanhuppelen om lekker te skinnen dan gaat het wel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

altec schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:01:
[...]

Weet iemand dan waar ik in de buurt van blood roof village tailoring kan leren?
??

Heb 30 light leather en ik kan er niets mee dan domme dingen maken die ik voor 40 C kan verkopen...is 1 S en 50 C voor 10 light leather veel??? ik vind het nameliojk bar weinig :P wel lekker achter lagere levels aanhuppelen om lekker te skinnen dan gaat het wel hard.
Dat kun je volgens mij alleen @ ThunderBluff trainen. (in die streek) middelste plateau geloof ik.x
(in FilePlanet-StressTest(s) & Korean-Beta wel iig)

Edit: maar ff IRC opzoeken voor dit soort chat-praktijken? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door _Droopy op 18-02-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

_Droopy schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:03:
[...]

Dat kun je volgens mij alleen @ ThunderBluff trainen. (in die streek) middelste plateau geloof ik.x
(in FilePlanet-StressTest(s) & Korean-Beta wel iig)
das mooi daar ben ik een minuut vandaan :D perfect dank jewel!!

weg met leatherworkign :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

Weet iemand de naam van die weapon switch mod voor de rogue?

Graag ook even een download adres.

BVD,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 18:53
Je kan ook gewoon een guard vragen... :Z
Volges mij is dat iets sneller dan hier vragen... Maarja.

Hebben jullie er ook last van dat wanneer je een quest accept, en er niet meteen uitkomt meteen naar thottbot(of guildchat) grijpt?

Ik wist tot lvl 8 niets van thottbot, nu wel. En ik gebruik em eigelijk constant.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 01:58
Anoniem: 5577 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:50:
Great ben je een dagje thuis denk je even lekker rustig te kunnen spelen is alles de hele ochtend down :(
Valt me trouwens op dat op RuneTotem waar ik zit mensen werk erg asociaal zijn.. niemand wil even een teampje vormen en even wat questen/levelen en ik zit op het punt dat ik sommige quests gewoon niet alleen afkan :(
Ik zit ook op Runetotem maar heb daar geen last van. Soms wel mensen die ineens uit het niets een party willen maken, maar daar heb ik als ik aan het solo'en ben dus geen zin in en klik op decline en ga verder.

Probeer een guild te vinden (geen probleem guild parties te vinden bijvoorbeeld voor instances). Of gewoon een paar goeie vrienden van hetzelfde level.

M'n ingame name is Rigryn, mocht je een Horde zoeken van rond de lvl 24 :)
Hebben jullie er ook last van dat wanneer je een quest accept, en er niet meteen uitkomt meteen naar thottbot(of guildchat) grijpt?
Nee :P zelden eigenlijk. Meestal kom ik er wel uit en zo niet vraag ik het ff op guildchat. In het ergste geval kijk ik ff op thottbot.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 18-02-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

jarnotjuh schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:10:

Ik wist tot lvl 8 niets van thottbot, nu wel. En ik gebruik em eigelijk constant.
wat is dat??? wat kan ik ermee??

nooit van gehoord namelijk.. (serieus niet!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, ik heb er wel een beetje begip voor. Ik wil best in een group samen iets doen, maar wil daarna eik weer zelf wat in de rondte rennen maar sommige mensen blijven erg aan je plakken. En met die vriendenlijst weten ze je ook steeds weer op te sporen :P Maarja, beleefd als ik ben zal ik niet onaardig worden en zeggen dat ik alleen iets wil doen :P En daardoor ga ik nu een stuk minder graag in een group. Das wel jammer, want het hele idee van zo'n spel is namelijk samen dingen doen...
Bosmonster schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:16:
Ik zit ook op Runetotem maar heb daar geen last van. Soms wel mensen die ineens uit het niets een party willen maken, maar daar heb ik als ik aan het solo'en ben dus geen zin in en klik op decline en ga verder.
Hehe, dat is ook wel irritant ja, mensen die je inene inviten. Als ik iemand inviten wil dan roep ik eerst wat voor quest ik aan het doen ben en vraag of zij die ook nog moeten/kunnen doen. Maar ik heb vet vaak dat een vreemde mij invite terwijl ik over een pad ren, op weg ergens naar toe. Nja, dan vraag ik dus wat hij wil doen, maar waarom moet dat van mij uitgaan? :P Ik wil best helpen, hoor, doe ik graag :) Maar zeg toch bitte eerst wat je wil :P

[ Voor 33% gewijzigd door Okyah op 18-02-2005 09:23 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

jarnotjuh schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:10:

Ja... ik kijk ook meteen op thottbot als de omschrijving van de quest nogal vaag is...
En laat ik dan ook meteen de WarAtlas ff pimpen:
http://www.worldofwar.net/cartography/waratlas

WarAtlas heeft een NPC-search functie... heel nuttig voor de lever-pakketje-af-bij-die-en-die-quests

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
altec schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:18:
[...]

wat is dat??? wat kan ik ermee??

nooit van gehoord namelijk.. (serieus niet!!)
dat is een site met écht heel veel informatie over WoW (quests, npc's, professions, chars, items, etc)
http://www.thottbot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72907

Weet iemand misschien hoe je als Human Mage maces kunt gebruiken? In de handleiding staat dat Mages maces kunnen gebruiken (na training natuurlijk) maar zowel de weaponstrainer in Stormwind als in Ironforge kan me enkel swords (heb ik al) en daggers leren. Moet je misschien een bepaald level zijn voordat maces verschijnen in het lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Nou ik zoek bijna nooit wat op want het staat altijd in de quest log. Heel soms kijk ik alleen waar in de buurt je sommige mobs kan vinden.

Ook weapon switch mods gebruik ik niet voor rogue of ed. Vind gewoon dat het zo niet bedoeld is. Je maakt je build voor daggers of voor iets anders. Ik ga een beetje 4 wapens kopen . . alsof 2 niet genoeg is!!
Anoniem: 72907 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:23:
Weet iemand misschien hoe je als Human Mage maces kunt gebruiken? In de handleiding staat dat Mages maces kunnen gebruiken (na training natuurlijk) maar zowel de weaponstrainer in Stormwind als in Ironforge kan me enkel swords (heb ik al) en daggers leren. Moet je misschien een bepaald level zijn voordat maces verschijnen in het lijstje?
Vraag me af hoe je aan die info komt. Want volgens mij kunnen mages dat niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Muppet op 18-02-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Gisteren voor 1 quest 44 silver als reward gekregen. En dat voor een simpele 'haal deze 4 items' op en breng ze naar mij. Met een groupje lvl16's heb je die quest zo gedaan en het is flink kassa. Quest is 'Dry Times', op te pikken in de Lakeshire Inn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72907

Vraag me af hoe je aan die info komt. Want volgens mij kunnen mages dat niet.
Was er van overtuigd dat het in de handleiding stond (bij advanced classes oid onder mages). Kan het fout hebben hoor, maar ik zal als ik thuis ben nog wel een keer kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:25:
Gisteren voor 1 quest 44 silver als reward gekregen. En dat voor een simpele 'haal deze 4 items' op en breng ze naar mij. Met een groupje lvl16's heb je die quest zo gedaan en het is flink kassa. Quest is 'Dry Times', op te pikken in de Lakeshire Inn.
He? Ik heb die ook gedaan, maar kreeg echt niet zoveel er voor....?

Had ook een vage bug met die Thunderbrew. Nja, of misschien hoort het zo, maar ik had al een quest bij hem uitstaan, voor 5 hops. Dus ik dacht > 2 quests tegelijk doen > Ik breng hem de hops en verwacht 2 quests te kunnen kiezen, het vragen om bier en het brengen van hops. Staat alleen dat laatste er... Ik krijg als beloning bier, maar niet als questitem. Dus ik praat nog eens tegen hem. Kan ik weer 5 hops verzamelen voor bier... Nja, doe ik, denkend dat het daarna misschien goed komt. Praat ik na het terugbrengen van nog eens 5 hops met hem > Kan ik NOG eens 5 hops halen 8)7 Ik weet niet of dit hoort, maar het mij lijkt het een bug :P Die quest kan ik dus niet oplossen. Krijg er ook geen XPs voor... Maarja, dat non-quest vat bier werkte gelukkig wel als quest-item :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Je vergeet erbij te vertellen dat de 4 items geld en moeite kosten.. 8s voor merlot dacht ik.. dan nog een quest in Westfall.. al met al kost het je wel wat moeite en geld.. leverd totaal iets van 20s op met aftrek wat je geinvesteerd hebt.. ;)

Edit: In het zakje wat je krijgt zit het geld in..

Edit: De hops kan je zo vaak brengen als je wilt.. is geen bug aangezien je de drank kan verkopen of opdrinken waardoor de quest niet meer zou werken..

[ Voor 20% gewijzigd door Skeiron462 op 18-02-2005 09:36 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Die heb ik gewoon in me eentje gedaan, vroeg me al waarom het zo moeizaam ging. Wel lekker hoge reward ja. :)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okyah schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:32:
[...]
quest reward was een of andere cloak en een A Bulging Coin Purse. En die laatste zat vol met geld :D
Had ook een vage bug met die Thunderbrew. Nja, of misschien hoort het zo, maar ik had al een quest bij hem uitstaan, voor 5 hops. Dus ik dacht > 2 quests tegelijk doen > Ik breng hem de hops en verwacht 2 quests te kunnen kiezen, het vragen om bier en het brengen van hops. Staat alleen dat laatste er... Ik krijg als beloning bier, maar niet als questitem. Dus ik praat nog eens tegen hem. Kan ik weer 5 hops verzamelen voor bier... Nja, doe ik, denkend dat het daarna misschien goed komt. Praat ik na het terugbrengen van nog eens 5 hops met hem > Kan ik NOG eens 5 hops halen 8)7 Ik weet niet of dit hoort, maar het mij lijkt het een bug :P Die quest kan ik dus niet oplossen. Krijg er ook geen XPs voor... Maarja, dat non-quest vat bier werkte gelukkig wel als quest-item :)
Ik kon dat ook. Het is een quest die je kan blijven doen. Mja, 5 hops heb je zo bij elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Anoniem: 133532 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:36:
Weekly Maintenance on Friday
Ryann, 17/02/2005
All realms will be taken offline tomorrow, from 7:00 to 11:00, for weekly maintenance. This technical maintenance is a regularity which starts every Friday at 7:00 and lasts until 11:00.
Thank you for your understanding.

damn voor niks zo vroeg opgestaan
dat heb ik ook... het erge is dat ik elke vrijdag om half 11 pas naar school moet en daarvoor dus geen WoW kan spelen ;( dat kan dan vanavond pas weer
Ik speel in Bloodscalp en als ik op een boss spawn sta te wachten ofzo dan roep ik gewoon: party? en dan krijg ik meteen een invite dus, en als er niemand in de buurt is wil iemand van de guild meestal wel helpen :) Dus maak een nieuwe Character aan op Bloodscalp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:34:
[...]

Je vergeet erbij te vertellen dat de 4 items geld en moeite kosten.. 8s voor merlot dacht ik.. dan nog een quest in Westfall.. al met al kost het je wel wat moeite en geld.. leverd totaal iets van 20s op met aftrek wat je geinvesteerd hebt.. ;)
Je vergeet erbij te vertellen dat je tijdens je quest nog humanoids kan killen en looten, dat scheelt aardig in de kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:36:
Ik kon dat ook. Het is een quest die je kan blijven doen. Mja, 5 hops heb je zo bij elkaar :P
Oh, ok :) Helaas geen XPs meer :P En die hops krijg je van low-level creatures, dus ook niet echt de moeite waard. Bier kan je natuurlijk wel verkopen :P Maar ik denk dat we wel betere dingen met onze tijd kunnen doen, niet? ;)
En idd, die purse was ik even vergeten :X Daar zat een hoop geld in idd :) Maar ik kon me geen reward van geld herinneren, maar je hebt gelijk :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

[...]

Ik heb die 5 hops ook ingeleverd waarna ik het bier kreeg, ook geen XP en ik kon inderdaad de quest nog een keer doen... voor het geval dat je het bier allemaal zelf opdrinkt :D

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"All realms will be taken offline tomorrow, from 7:00 to 11:00, for weekly maintenance. This technical maintenance is a regularity which starts every Friday at 7:00 and lasts until 11:00.
Thank you for your understanding. "

Waarom stond dat niet in de login?
Grr uur te vroeg van bed!

Gisteravond heb ik mijn eerste echt slechte team ervaring gehad, ik samen met Doomcaller en Loltith zaten in een party met Swaer en Rainbow, we gingen naar de Shadow Fang Keep.

Swaer was party leader en had de looting op Need before Greed staan, doom was het er niet mee eens maar we zijn door gegaan, totdat we ergens bij een kist kwamen, doom opende de kist met de medeling "we roll on whats inside" Swaer flipte, maar later deed ie weer "normaal".

Op een gegeven moment kwam er een goede Axe langs en daar rolde dus doom en swaer voor, alleen doom won um, zet die idioot van een swaer het looting op Masterloot, vet zeuren en huilen enzo, opeens was lolith leader en haalde alles weer bij elkaar, zijn we verder gegaan, gaat die mafkees (swaer) echt 10 lui pullen, we allemaal dood, toen had ik geen zin meer, jammer want we hadden een sterkte party. :(

Hoop dat ik straks weer even de SFK in kan :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Wat is WoW toch een fantastisch spel, denk je dat je een goede avond spelen hebt gehad, dan heb je de volgende dag nog een betere ! Ik was in Redridge aan het questen, en had de meeste quests in stonewatch keep voltooid, behalve de boss daarbinnen.

Dus eerst vorm ik een groepje met twee anderen, twee paladins, en we proberen ons naar binnen te werken. Er zijn meerdere groepen bezig, dus we helpen die en vechten onszelf door de keep heen, nogal simpel halen we 'main' kamer en gaan daar het gevecht met de boss aan. Hij is nogal lastig leek het, zelfs met de 3 groepen [ofzo] met daarin characters tussen de 25 en 32.

De eerste groep krijgt ook de eerste tag, en we killen hem, wel gingen er wat mensen dood door zijn draakje en gladiator guards, maar ze overleefden en we gingen campen voor de volgende kill. We maakten afspraken dat elk team om de beurt de 1e tag zou nemen, en de anderen gingen helpen. Het wachten duurde eindeloos tot er plots een losse priest naar binnen liep met 2 Orcs achter zich aan.. en nog een.. en nog meer Orcs ! Toen respawnde natuurlijk OOK nog de boss.. Volgens mij waren er in het eind zeker iets van 12 Orcs daar, het was alsof de goden van Warcraft ons daar niet wilden hebben, natuurlijk werden we ook allemaal afgeslacht.

Na wat moeite om iedereen weer te reviven regroupen we even buiten het kasteel, waar we een priest en mage vinden die door hun team voor dood zijn achtergelaten nadat ze het hoofd van de Orc hadden geclaimd. We teamen met ze op, en gaan beginnen met het uitschakelen van de Orcs.

Het kasteel was nu aardig leeg van andere players, dus geen last van de normaal o zo vervelende adds die anderen naar je toe trekken in de hoop dat je ze kan redden [het zijn Elite monsters, dus aggro-en ze je zelfs als ze terugrennen nadat hun vorige doelwit was gevlucht, of als je in de weg staat tijdens het achtervolgen] We gaan de keep in en verslaan de eerste guards, maar al snel krijgen we in de volgende gang iets van vijf Orcs over ons heen. Ik stuur mijn pet naar voren en laat hem tanken, de andere Orcs nemen de paladins op zich met hun aggro seal, alle orcs tag ik even met een scorpion sting en wat debuffs, en we weten deze eerste aardige veldslag te winnen ! goed getimede heals, de mage en priest weten hoe ze de aggro op een laag pitje kunnen houden, en de paladins bouwen er weer erg veel van op waardoor een full heal van de priest niet in een keer hem tot een doelwit maakt.

We doen hetzelfde bij de boss, een van de paladins tanks hem, terwijl de rest snel de shadowcaster [dat banishment is erg irritant] en andere guards uitschakelt. Mages en Priests worden gered door blessings of protection, mijn pet taunt vijanden weg van ze, judgement of justice maakt dat de Orcs niet vluchten [of anders komen ze sowieso niet ver door concussion shot] Na echt een gigantisch gevecht hebben we gewonnen en kunnen we mooi onze reward ophalen [40 silver, tja het was wel meer waard volgens mij, voor het andere wanted quest in het kasteel kon je nog wel aardige items krijgen als je een warrior of paladin was]

Als we het de eerste keer gehaald was zou het helemaal geen gevoel van voldoening geven, maar dit was echt fantastich, een team wat erg goed samenspeelde, wist wat ze deed, en goed op elkaar let komt veel verder dan een paar veel hogere levels [misschien zelfs twee groepen] dit gewoon maar wat rondrennen en proberen te killen.

Binnenkort zal ik vast wel weer een nog betere ervaring hebben in WoW maar voor nu staat dit weer erg hoog op mijn lijst [natuurlijk blijven de gevechten in instances ook fantastisch, of de PvP raids]

Anyway, was gewoon iets om te delen met jullie :)

Over looting, daar kan ik me ook erg aan storen, players die rollen voor items die ze helemaal niet nodig hebben, en bijvoorbeeld bind on pickup zijn. Als ik in een groep ben pass ik meestal voor alles waar ik niks aan heb, maar ik was in de deadmines met een groep die echt overal voor ging rollen. Eerst was ik nog wel sociaal en dacht : dat gaat wel over als we een goed item vinden, maar nee we vonden een aantal erg mooie leather items die ik goed had kunnen gebruiken, maar nee hoor iedereen ging er voor rollen. Bij VanCleef gingen zelfs twee van de gasten looten voor we zijn rogue guards uitgeschakeld hadden. Voor de rest hadden ze ook niet gehoord dat je moest rollen voor kisten, zeker in instances, en na een cynische opmerking dacht ik wel dat ze het hadden begrepen, maar er veranderde natuurlijk niks, altijd maar weer dat dobbelsteentje klikken.

Ik snap het ook niet, rollen voor items die bind on pickup zijn en die je niet kan gebruiken.. je kan het niet geven aan een guildmember of vriend, alleen verkopen ! en vaak leveren die items echt niet zo veel geld op..

[ Voor 14% gewijzigd door agentorangina op 18-02-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 07-07 11:58
[...]

[edit]
En die dmg doe je met dat lvl? Ik ben 17 en heb al crits van 110 voorbij zien komen, met iets minder dmg wapens! Gebruik nu die quest dagger + een 9.2 dps sword of power.

Ik zit op het US WoW forum een hele interessante discussie te lezen (http://forums.worldofwarc...FN=wow-rogue&T=130573&P=1) over dagger/dagger VS sword/mace rogues (in essentie assa vs combat build), en ben, nadat ik mijn build al volledig had uitgestippeld, toch weer enorm aan het twijfelen.

Voordeel van combat build is dat je een continu lekkere dmg doet die niet zoveel aggro trekt, als jij een keer hard backstabt en je hebt pech wordt je meteen door andere beesten aangevallen... Toch wel nadelig.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat als je een robe draagt je het onderste stuk van je tabbard niet ziet :'( Het is niet alsof je hem halverwege in je broek kan doen of zo .....

vind dat je met rogue trouwens beter kan stunnen en een hoge overal dmg kan halen, dan hoge crits af en toe. Gewoon een goeie vaste dmg de hele tijd. Op die manier trek je geen aggro ja.

[ Voor 36% gewijzigd door Muppet op 18-02-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand anders problemen met inloggen momenteel :? Serverstatus is up, maar de realmlist blijft bij mij leeg :/

* pagani moet beter leren lezen

Waar staat die melding dat het tot 11.00 is dan :?

[ Voor 28% gewijzigd door pagani op 18-02-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
johnnyv.nl schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:08:
Iemand anders problemen met inloggen momenteel :? Serverstatus is up, maar de realmlist blijft bij mij leeg :/
SERVER DOWN :P MAINTANANCE

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127567

Heb ik ook nu :'( was de realm servers down maar de world server up dus iedereen die erin zit is nog lekker aan het game :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Sorry hoor, maar dat hadden ze ok wel even op de server status pagina of het forum kunnen zetten 8)7

En het is maintEnance :P

Ook irritant: Kies ik een lekker rustige server op dag één (Shadow Moon), gaan ze daarmee advertisen om nieuwe chars daar aan te maken zodat de serverloads wat verdeeld worden, nu is het een highly populated server, en bedankt :P

[ Voor 36% gewijzigd door pagani op 18-02-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

agentorangina schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:03:
goed getimede heals, de mage en priest weten hoe ze de aggro op een laag pitje kunnen houden,

Over looting, daar kan ik me ook erg aan storen, players die rollen voor items die ze helemaal niet nodig hebben, en bijvoorbeeld bind on pickup zijn.
Wat zijn goede tactieken om de aggro voor een mage laag te houden. Dit is namelijk een punt waar ik nog wat moeite mee heb.

Dat looting probleem hebben we allemaal last van denk ik. Zat gisteren met 2 zweden een quest in redridge te doen (ik als mage), ging een van die zweden als warrior rollen voor een robe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Nog even 3 vraagjes tussen al het *aargh de servers zijn down *gepost door :-)

1 : Wat is :" een item disenchanten" ?
2 : Hoe kom ik uit een guild? (mijn guild leider is er meegestopt, maar die guild blijft bestaan. Wil er eigenlijk niet meer inzitten.)
3 : Als je andere player ziet, dan zie je boven hun hoofd hun naam en daaronder ook nog een naam.
Dacht eerst dat dat de guild was, maar zie eigenlijk bij iedereen wel een naampje eronder staan.Is dat een guild naam? Of kan je dat zelf ook aanpassen ?

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Waar kan ik in godsnaam goed minen? Rond Iron Forge zit ik nu als lvl 9 Night Elf (wat een reis, zo =-PIEP-= vet gewoon. Overal kun je fatsoendleijk als Skinner aan de slag, maar nergens kan ik mijn mining skills eens op peil brengen.

Waar moet ik heen?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:06

The End

!Beginning

Anoniem: 75177 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:33:
[...]

Wat zijn goede tactieken om de aggro voor een mage laag te houden. Dit is namelijk een punt waar ik nog wat moeite mee heb.

Dat looting probleem hebben we allemaal last van denk ik. Zat gisteren met 2 zweden een quest in redridge te doen (ik als mage), ging een van die zweden als warrior rollen voor een robe 8)7
Da's op zich toch wel logisch? Je kan al die spullen ook voor best veel geld verkopen. Alleen irritant als je hem echt kan gebruiken en iemand anders krijgt hem die hem alleen gaat verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 23:19
1. Een item disentchanten is als je als profession enchenter gekozen hebt, om namelijk zelf items te kunnen enchanten moet je "stuff" ervoor hebben en dat krijg je van het disenchanten van groene items.

2. Ik dacht met het commando: /gquit of /gleave

3. Dat is gehoom het guildnaam

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Tip voor als je een elite quest gaat doen of gewoon aan het raiden gaat:
Spreek van tevoren af dat de loot regel als volgt is: "need before greed". Dan heb je in ieder geval geen mages die op plate armor rollen, of wariors die op een mooie robe rollen...

Volgens mij is dat zo'n gek Everquest trekje. Spelers uit Ultima Online en DAOC lijken toch vaak wat mindere lootwhores te zijn. 't Probleem is ook vaak dat deze mensen echt denken dat ze net zoveel recht hebben op iets wat ze niet kunnen gebruiken, als iemand die dat wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 01:50

DinX

Motormuis

Anoniem: 112947 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 07:20:
[...]

Welke instance ? :)

Instances duren meestal wel paar uren ;)
Dus geen instance spelen voor het avondeten :Y)

iig zijn er meer mensen zoals ik die op Aggamagan Server zitten ? :)
Eergisteren hebben we Deadmines (aka Van Cleef) gedaan op 1.5 uur thans :)
Recordtijd denk ik want de keer ervoor duurde het 3 uur en liep het nog fout ook :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
X-G schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:37:
Waar kan ik in godsnaam goed minen? Rond Iron Forge zit ik nu als lvl 9 Night Elf (wat een reis, zo =-PIEP-= vet gewoon. Overal kun je fatsoendleijk als Skinner aan de slag, maar nergens kan ik mijn mining skills eens op peil brengen.

Waar moet ik heen?
Overal en nergens vind je van die mining veins. Veelal verspreid tussen monsters op/naast bergen.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DinX schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:44:
[...]

Eergisteren hebben we Deadmines (aka Van Cleef) gedaan op 1.5 uur thans :)
Recordtijd denk ik want de keer ervoor duurde het 3 uur en liep het nog fout ook :p
Deadmines kan in 1 uur gedaan worden. Wailing Cavernes 2 uur. Kijk, Scarlet Monestary...das een ander verhaal. Maar goed, das dan ook ubah instance O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Blue-eagle schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:42:
Tip voor als je een elite quest gaat doen of gewoon aan het raiden gaat:
Spreek van tevoren af dat de loot regel als volgt is: "need before greed". Dan heb je in ieder geval geen mages die op plate armor rollen, of wariors die op een mooie robe rollen...
Dat is niet zo, je kan alleen op items rollen die je kan gebruiken. Laat een warriorr nou cloth leather en mail kunnen gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Kaap schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:51:
[...]
Deadmines kan in 1 uur gedaan worden. Wailing Cavernes 2 uur. Kijk, Scarlet Monestary...das een ander verhaal. Maar goed, das dan ook ubah instance O+
Het heeft allemaal met je level te maken, een groep van 5 21's haalt de deadmines echt niet in een uurtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Laatst online: 16:33
[...]

HAHA dit is een begin van een latere quest
in Lakeshire komt er straks een quest die je vraagt 4 verschillende dranken uit 4 verschillende streken te halen 1 daarvan is het bier wat jij nu dus al verzameld hebt :P
Bewaren dus dat bier, de XP komt later nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Trouwens, de reward van het drankjes quest valt wel mee, want je hebt wel voor bijna elke drank meer dan 10s moeten betalen. Het is meer iets dat je de omgeving ziet en natuurlijk de xp reward :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98211

Haha inderdaad Dinx maar ik heb hem ook al gedaan in iets meer dan een uur.. Waren allemaal high level stormde gewoon overal door heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 09:11

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Waar moet ik heen?
Je hebt overal en nergens wel veins vinden die je kunt minen...
Maar gebaseerd op de manier waarop je de vraag stelt? Heb je detect minerals wel aanstaan??
Da's een skill die je krijgt als je mining als profession kiest, dan zie je de veins gewoon op je mini map

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44068

Waar moet ik heen?
De bergen en heuvels in Loch Modan zaten vol met copper ore in de beta, daar zat ik in ieder geval altijd met m'n paladin te minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07 16:02

admiral866

The King Personality Disorder

niemand heeft nog iets gevonden om handig mines en herbs tegelijk te tracken he?
Ik zit nu telkens zo nu en dan van tracking te wisselen als ik aan het lopen ben, maarja das niet echt handig :P
Anders zal ik dit weekend misschien es kijken om een herb/mine mod te maken.

Gatherer werkt wel een beetje, maarja daarmee zie je niet de active mines/herbs.

[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 18-02-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
admiral schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:08:
niemand heeft nog iets gevonden om handig mines en herbs tegelijk te tracken he?
Ik zit nu telkens zo nu en dan van tracking te wisselen als ik aan het lopen ben, maarja das niet echt handig :P

Gatherer werkt wel een beetje, maarja daarmee zie je niet de active mines/herbs.
'k Heb me nog niet met macro's bezig gehouden, maar valt dit niet te macroën? Gewoon om en om de knopjes activeren met een interval van 4 seconden ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
admiral schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:08:

geen mining en herbalism combineren :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07 16:02

admiral866

The King Personality Disorder

Blue-eagle schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:14:
[...]
'k Heb me nog niet met macro's bezig gehouden, maar valt dit niet te macroën? Gewoon om en om de knopjes activeren met een interval van 4 seconden ofzo :P
ja, dat is een deel van de oplossing :)
Dan moet je eigenlijk ook nog uitbreiding op gatherer maken, die dus de nog niet geloote mines en herbs op de minimap laat staan.

[ Voor 45% gewijzigd door admiral866 op 18-02-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
admiral schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:18:
ja, dat is een deel van de oplossing :)
Dan moet je eigenlijk ook nog uitbreiding op gatherer maken, die dus de nog niet geloote mines en herbs op de minimap laat staan.
Dat kan niet, want gatherer werkt gewoon met een database met locaties en geen detectie systeem ofzo. Spawns for mines en herbs zijn namelijk niet random, maar predefined.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 18-02-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ik heb al een paar goede staff weapons klaarliggen voor ons ;) denk dat ze lvl 10 ofzo zijn, zal vanavond ff checken en onze mailboxjes weer spammen :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Ja, je kunt je uit je guild stappen door

/gquit of /qguild

Het is een van de twee commando's ... weet ff niet meer welke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

volder schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:54:
HAHA dit is een begin van een latere quest
in Lakeshire komt er straks een quest die je vraagt 4 verschillende dranken uit 4 verschillende streken te halen 1 daarvan is het bier wat jij nu dus al verzameld hebt :P
Bewaren dus dat bier, de XP komt later nog
Nee, het gekke was dat ik die quest al aan het doen was :) Die met die 4 soorten drank. Maar het schijnt normaal te zijn dat het zo gaat. Ze verwachten prob dat je veel bier wil :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn
  • Laatst online: 07-04-2019

Ashbjorn

Who's your daddy! WHUZAAA

Woohoo!

Eergisteren Level 42 bereikt! 100K xp punten gaat soms welles wat lastig :-)
Flink doorgespaard en me mount gekocht! (72G + 18G) En meteen via Ogrimmar in AH me mithrill spurs gehaald voor nogges +14%!

Scheelt echt een hoop, maarja als (Tauren) Shaman heb je met lvl 20 al je eerste snelheids boost, wat enorm helpt natuurlijk. Ga dit weekend voor het eerst Uldaman proberen, die heeft drie level 500 bosses ;-)

WoW ownz de pan uit! En tis niet goed voor je rust, ghehe want ik slaap bijna niet meer door de weeks! Wel pijn in me schouders though :\ Wat een rule spel, heb nog tot 6 april verlengd.

Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
StarWolf schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:27:
Ja, je kunt je uit je guild stappen door

/gquit of /qguild

Het is een van de twee commando's ... weet ff niet meer welke :D
het is gquit (quote van wow site):
/gquit - Removes you from your guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Atlantez schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:31:
Woohoo!
Laat me raden.. een US account ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
En zo ziet Stormwind er dus van onderen uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jeltebouma/WoWSmall.jpg

Zo zie je maar weer dat zelfs Blink fout kan gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Atlantez schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:31:
Woohoo!

huhm. op welke server en met welk cha naam

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 18-02-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
agentorangina schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:57:
Trouwens, de reward van het drankjes quest valt wel mee, want je hebt wel voor bijna elke drank meer dan 10s moeten betalen. Het is meer iets dat je de omgeving ziet en natuurlijk de xp reward :)
Het geld voor die drankjes kon je terug krijgen in een zakje dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Kaap schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:51:
[...]
Scholomance. 5 man groep is rustig 4 uur lang. Tis dan ook een lvl 60 dungeon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:51:
[...]

Dat is niet zo, je kan alleen op items rollen die je kan gebruiken. Laat een warriorr nou cloth leather en mail kunnen gebruiken ;)
Ik zou zeggen, probeer het. Ik denk dat je dan vrij snel uit de groep ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Handig tooltje gevonden om te gebruiken in een guild:

http://tuatara.rezgeek.com/WoW/GIRD/

Hiermee kun je aangeven wat je kwijt wil en wat je zoekt.
Moeten wel alle guildmembers van gebruik maken denk ik.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Kaap schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:52:
[...]

Ik zou zeggen, probeer het. Ik denk dat je dan vrij snel uit de groep ligt.
Waar slaat dat nou weer op?? Ik zeg alleen dat je met "need voor greed" nog steeds kan rollen voor cloth als Warr. Omdat het gewoon kijkt of je het item aan kan je of nee.

Lees het hele stukje maar nog eens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

Muppet schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:42:
[...]

Waar slaat dat nou weer op?? Ik zeg alleen dat je met "need voor greed" nog steeds kan rollen voor cloth als Warr. Omdat het gewoon kijkt of je het item aan kan je of nee.

Dat slaat erop dat Mages etc. alleen kunnen rollen voor cloth. Op die manier krijgt een warrior meer groene/blauwe items dan een mage. En als je dus zo egoistisch bezig bent heb je weinig te zoeken in een groep!

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:42:
[...]

Weet ik, ik kan lezen. Ik geef alleen aan dat als je zo erover denkt, je dat eens uit zou moeten proberen. Ik zeg toch ook nergens dat jij dat zou doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja en iemand anders zegt "Dan moet je hem op need before greed zetten dan heb je dat niet"

Waarop ik zeg. "Nee dat werkt zo niet, Warriors kunnen dan nog steeds rollen op cloth"

|:( |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Muppet op 18-02-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Hoe kan je een quest delen met andere spelers? Dan bedoel ik dus een quest die ik alleen heb maar die ik graag met een andere speler wil doen, hoe kan ik de quest dan aan hem tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Met share quest?? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

UltraR-pc schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:50:
Hoe kan je een quest delen met andere spelers? Dan bedoel ik dus een quest die ik alleen heb maar die ik graag met een andere speler wil doen, hoe kan ik de quest dan aan hem tonen?
Ten eerste moet de ander met jou in een party zitten.

Door in je Quest log de quest te selecteren en op share quest te klikken deel je de quest, als de ander deze quest ook mag doen.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 18:50
Glewellyn schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:43:
[...]

Dat slaat erop dat Mages etc. alleen kunnen rollen voor cloth. Op die manier krijgt een warrior meer groene/blauwe items dan een mage. En als je dus zo egoistisch bezig bent heb je weinig te zoeken in een groep!
Dus eigenlijk is heel de Need before Greed manier van looten een beetje buggy, een warrior zal Nooit cloth of leather dragen, anders is ie wel erg raar bezig dus NEED is bij een warrior voor cloth en leather totaal afwezig dus zouden ze niet moeten kunnen rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93472

scarlet monastery is poep :).
dat doe je ook nog in 1u - 1,5u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen zou dus eigenlijk die loot mod moeten instaleren die laat zien of iets bind on pickup is.
En laat zien of het wel te gebruiken is de de persoon in kwestie.

En als iedereen zich daar netjes aan houd dan zou de wereld een veel betere plek zijn ;)

Gisteren perongeluk een unique blauw item geloot waar ik niks aan had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Glewellyn schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:52:
[...]

Ten eerste moet de ander met jou in een party zitten.

Door in je Quest log de quest te selecteren en op share quest te klikken deel je de quest, als de ander deze quest ook mag doen.
ok, dus eerst inviten en das pas sharen. Thnx.
Nog een vraagje, hoe contact je een gamemaster nou precies? Ik klik op het vraagteken, zoek het juiste kopje uit en typ mn verhaal. Dan klik ik op submit maar dan komt er bovenin het scherm te staan 'you have one open message'. En daar kan ik alleen maar edit of abandon doen. Allebei niet wat ik wil. Wat moet ik hier nou mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

ik zie allemaal van die vette update kits.. met extra balken enzo.. waar haal je die vandaan? of kun je dit instellen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
altec schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:55:
ik zie allemaal van die vette update kits.. met extra balken enzo.. waar haal je die vandaan? of kun je dit instellen????
een goeie site hiervoor is:
http://ui.worldofwar.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

http://ui.worldofwar.net
http://curse-gaming.com/
http://forums-en.wow-euro....aspx?fn=wow-interface-en

bijv

zijn extra mods die gewoon in je interface map komen te staan.
maddog_rvo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:52:
[...]

Dus eigenlijk is heel de Need before Greed manier van looten een beetje buggy, een warrior zal Nooit cloth of leather dragen, anders is ie wel erg raar bezig dus NEED is bij een warrior voor cloth en leather totaal afwezig dus zouden ze niet moeten kunnen rollen
Klopt maar het systeem is op dit moment gewoon zo dat hij kijkt naar of je het wel of niet kan dragen. Je proficiencies (of hoe je dat ook schrijft :P )

[ Voor 60% gewijzigd door Muppet op 18-02-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

tnx a bunch.. zonder jullie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

altec schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:01:
tnx a bunch.. zonder jullie.....
zonder ons droeg je nu nog luiers?

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

Anoniem: 12199 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:02:
[...]

zonder ons droeg je nu nog luiers?

:>
:? m000000f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:48:
Ja en iemand anders zegt "Dan moet je hem op need before greed zetten dan heb je dat niet"

Waarop ik zeg. "Nee dat werkt zo niet, Warriors kunnen dan nog steeds rollen op cloth"

|:( |:(
Ja en ik geef daar een toevoeging op dat je dit in zon geval dus niet moet proberen. Windt je niet zo op zeg 8)7
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan