Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 00:30:
[...]

Wat zet je er neer dan om je scherm leeg te krijgen? Ik heb 19 opties maar geen <leeg> oid.
Oeps, mijn fout, ik heb je tekst geinterpretteerd. Maar volgens mij is dat onmogelijk, wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ervaring met het Nokia Service Point in deventer... Wordt je daar goed geholpen, hoelang ben je je foon kwijt en gaan ze nog ergens over zeuren.... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Heb gister mijn 3.15 firmware laten flashen naar 5.24, bij fintax in Raamsdonkveer. Superservice! Kreeg een kop koffie aangeboden en 10 minuten later kon ij mn foon weer meenemen, met de nieuwe firmware.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

EvoII schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:03:
Heb gister mijn 3.15 firmware laten flashen naar 5.24, bij fintax in Raamsdonkveer. Superservice! Kreeg een kop koffie aangeboden en 10 minuten later kon ij mn foon weer meenemen, met de nieuwe firmware.
zo hoort het _/-\o_
bij mij moesten ze de 1e keer heel die fw nog downloaden en dat vond ik te lang duren, en de 2e keer ging ut wel goed binne 10 min en de koffie was niet te zuipe :| :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:24
EvoII schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:03:
Ik zie op de site dat ze ook nokia service center zijn. Waarom staat dat niet op de site van Nokia zelf? Ik wil m'n firmware ook laten updaten maar dan bij een zaak in Tilburg ofzo. Ik heb geen zin om half Brabant door te rijden daarvoor. Is er een lijst met een completer aanbod van bedrijven die firmwares updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ik weet niet wat het dichtste bij is voor jou, maar Fintax staat onder Zuid Holland, op de nokia site, terwijl het Noord Brabant is. Ik heb ook een 128 mb mmc gekocht, wilde ik eerst bij Fintax doen ook, want ik dacht goede service, dus iets duurder mag dan wel. Wilde ook een bluetooth stick hebben, en vroeg dis wat die kostte. 39,95 ex btw :? Komt dus ongeveer op 50 euro. Ben toen naar Ridderkerk gereden, naar alternate, en daar had ik er een voor 19,95 incl. btw. Das nogal een verschil dus! Wilde een 256 mb mmc maar die hadden ze niet op voorraad, dus heb toen maar voor 17 euro een 128 mb genomen. Een kingston. De bluetooth stick is een msi. Mijn nokia gaf eerst aan, als ik naar mn mmc ging, dat ie 0,0 kb was. Als k echter bij geheugen keek, hoeveel er beschikbaar was, gaf ie aan dat ie 122 mb was. Nadat ik er 1 ding opgezet had was het opgelost, en gaf ie ook bij de mmc zélf 122 mb aan. Alleen mp3's krijg ik met de musicplayer niet aan de praat :? Hij ziet alleen het eerste nummer dat ik erop gezet heb.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Is het iemand gelukt om de nokia 6230 te installeren onder windows 64bit? Nokia PC-suite kan ik gewoon installeren, alleen vindt windows geen drivers voor de 6230.

Zijn er ergens 64bit drivers te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wiebje12345:

NSP ben ik zeer over te spreken. 3 weken terug hen ik daar m'n 6230 laten flashen naar 5.26. Ik moest hem begin vd middag brengen en kon hem om 17.00uur weer ophalen. Bel ze wel ff van te voren, wellicht kun je er ook gewoon op wachten. Je wordt er netjes geholpen! Ook kun je gewoon zonder enige reden laten flashen (ik hoor ook verhalen van NSP's die persee een reden willen weten waarom je hem wil laten flashen...)

Suc6, groeten Bounzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:27:
@Wiebje12345:

NSP ben ik zeer over te spreken. 3 weken terug hen ik daar m'n 6230 laten flashen naar 5.26. Ik moest hem begin vd middag brengen en kon hem om 17.00uur weer ophalen. Bel ze wel ff van te voren, wellicht kun je er ook gewoon op wachten. Je wordt er netjes geholpen! Ook kun je gewoon zonder enige reden laten flashen (ik hoor ook verhalen van NSP's die persee een reden willen weten waarom je hem wil laten flashen...)

Suc6, groeten Bounzer
Je hebt het nu toch over Service Point in Deventer of nie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluid bij notitie

Ik gebruik dus mijn Nokia als wekker en ik stel bij notities in dat ie do+vr af gaat om bvb. 6:30 en ma+wo om 8:00 bijvoorbeeld. Dit is erg handig. Hij begint op het genoemde tijdstip te piepen. Echter de piep is zachter dan bij de 6210 die ik hiervoor had.

Nu wil ik dus dat ie harder piept en eventueel ook een ander geluid, bvb. mp3.

Nu kun je bij alarm wel het geluid instellen, maar niet verschilende tijdstippen door de week heen.

Weet iemand hoe ik een ander en harder geluid instel bij notities? Of weet iemand een work around voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist een nokia 6230 gekocht.
Als ik deze voor de eerste x oplade dan bleef de oplaadindicator hangen.
Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Thefirstikke schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:38:
Ik gebruik nu zo'n anderhalve week een 6230. Prima telefoon, alleen vind ik de navigatieknop een beetje 'kleverig'. Hij klikt niet echt trefzeker zoals de andere knopjes. Is dit normaal? :?
Heb inmiddels ook al een simpele oplossing gevonden:
Ik heb aan de onderkant van het toetsenbordje, op het middelste rubberen puntje van de navigatie key een klein bolletje lijm gedaan. Op deze manier is dat puntje een stukje hoger dan de omringende 4 puntjes.
voila, een perfect werkende navi key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:44:
Ik heb juist een nokia 6230 gekocht.
Als ik deze voor de eerste x oplade dan bleef de oplaadindicator hangen.
Is dit normaal?
Wat bedoel je met hangen??

Het is de bedoeling dat alle blokjes aan de rechterzijden continue opstapelen (sorry voor de vage omschrijving).
Dus het opstapelen gaat dus door totdat je accu vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja dat opstapelen gebeurd niet meer. Na 5 minuten blijft hij op het maximum staan.
Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Zit de gsm vast? En laad hij dan niet meer op.
Of is hij nog steeds bezig met laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:24:
Geluid bij notitie

Ik gebruik dus mijn Nokia als wekker en ik stel bij notities in dat ie do+vr af gaat om bvb. 6:30 en ma+wo om 8:00 bijvoorbeeld. Dit is erg handig. Hij begint op het genoemde tijdstip te piepen. Echter de piep is zachter dan bij de 6210 die ik hiervoor had.

Nu wil ik dus dat ie harder piept en eventueel ook een ander geluid, bvb. mp3.

Nu kun je bij alarm wel het geluid instellen, maar niet verschilende tijdstippen door de week heen.

Weet iemand hoe ik een ander en harder geluid instel bij notities? Of weet iemand een work around voor dit probleem?
Dit probleem heb ik dus ook. Doordeweeks moet ik elke dag een ander tijdstip wakker worden. Maar die alarmklok kan maar 1 dag aan. Op mijn oudere Ti68i kon ik wel bepaalde dagen invoeren dat hij dan afging. Maar niet 2 dagen verschillend.
Denken die mensen bij Nokia dat alleen werkende mensen de telefoons gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wiebje12345, daar had ik het idd over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:06:
Mja dat opstapelen gebeurd niet meer. Na 5 minuten blijft hij op het maximum staan.
Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Zit de gsm vast? En laad hij dan niet meer op.
Of is hij nog steeds bezig met laden?
Dan is hij vol! De blokjes stapelen zich op totdat de accu vol is en dan blijft hij gewoon op het maximum staan. Niets aan de hand dus.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom kan deze telefoon maximaal 150 smsjes opslaan? Geheugen zat, dus dat lijkt mij niet het probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:33:
Waarom kan deze telefoon maximaal 150 smsjes opslaan? Geheugen zat, dus dat lijkt mij niet het probleem ?
Sjah, Nokia heeft een bepaald ruimte voor sms´jes en telefoonnumers gereserveerd. Volgens mij gaan zij er van uit dat 150 sms´jes wel voldoende zou moeten zijn. En het zal kennelijk niet snel en stabiel genoeg zijn om sms´jes op de mmc kaart op te slaan. Anders hadden ze dat wel gedaan.. Misschien is het een idee om ze te mailen en te vragen of ze dat in een volgende FW release wel willen doorvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Is het mogelijk om via bluetooth java toepassingen te installeren zonder de Nokia software te gebruiken? Ben eigenlijk op zoek naar een simpel freeware progje die dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricardo87 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:53:
Is het mogelijk om via bluetooth java toepassingen te installeren zonder de Nokia software te gebruiken? Ben eigenlijk op zoek naar een simpel freeware progje die dat kan :)
Zie: www.oxygensoftware.com .. Je moet wel betalen voor deze programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
Na lang gezocht te hebben naar de opvolger van mijn 6230 .. is de zoektocht gestrand, ik kan niet meer zonder de mp3-speler en radio, ook het heerlijke menu is te fijn. Van de week de papieren de deur uit gedaan om mn contract te verlengen zonder toestel .. ik koop wel een nieuw frontje en dan kan hij nog een jaartje trouw mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:39:
Na lang gezocht te hebben naar de opvolger van mijn 6230 .. is de zoektocht gestrand, ik kan niet meer zonder de mp3-speler en radio, ook het heerlijke menu is te fijn. Van de week de papieren de deur uit gedaan om mn contract te verlengen zonder toestel .. ik koop wel een nieuw frontje en dan kan hij nog een jaartje trouw mee :D
Zijn de Symbian telefoons nie beter?
ik kreeg bijna spijt van t feit dat ik deze telefoon had genomen bij me abo, toen ik zag dat de 7610 1 megapixel camera had en kon inzoomen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 18:57:
Zijn de Symbian telefoons nie beter?
ik kreeg bijna spijt van t feit dat ik deze telefoon had genomen bij me abo, toen ik zag dat de 7610 1 megapixel camera had en kon inzoomen enzo..
Tja, dan heb je geen MP3 en radio. Overigens worden er op 1 maart een aantal nieuwe Nokia's gepresenteerd, waaronder waarschijnlijk de 6230i met 1,3 megapixel camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:00:
[...]

Tja, dan heb je geen MP3 en radio. Overigens worden er op 1 maart een aantal nieuwe Nokia's gepresenteerd, waaronder waarschijnlijk de 6230i met 1,3 megapixel camera.
Op de 7610 heb je wel mp3 hoor. En dat van de 6230i kan kloppen, maar alsnog is het symbian40 en niet symbian60 zoals bij de 7610 etc, en 6680, 6681 en 6682

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ik deze vraag ff hier mag stellen. Ik ben naast mijn 6230 op zoek naar een nette 6600 (gaat fungeren als navigatiesysteem). Wat mag een 2e hands 6600 kosten? Dwz een nette, incl. alle toebehoren en krasvrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:05:
Op de 7610 heb je wel mp3 hoor. En dat van de 6230i kan kloppen, maar alsnog is het symbian40 en niet symbian60 zoals bij de 7610 etc, en 6680, 6681 en 6682
Het is Series 40 en Series 60, dat eerste is gewoon Nokia en alleen de laatste is Symbian. De 7610 heeft dan wel MP3, het is slechts mono...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir5alL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

Kun je met een bluetooth-dongle mp3'tjes overzetten van pc naar gsm?

(naab-question.. je sais)

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Sir5alL schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:27:

Kan je met de nokia 6230 eigenlijk ook bellen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir5alL schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:27:

Ik heb dus een sitecom bluetooth dongle gekocht. Erg handig om contacten te bewerken en backups te maken e.d. Een paar mp3'tjes overzetten gaat ook prima. Alleen 1 groot nadeel de snelheid is 38Kbyte per seconde. Dat betekent dat 1 mp3'tje overzetten al snel 1,5 minuut kost. Heb je een 32MB kaartje dan maakt het niet zo veel uit. Maar wil je 512 MB aan muziek op je 6230 zetten, dan is het echt een probleem.

Het vreemde is dat bluetooth officieel 90Kbyte/s moet halen (=720Kbit/s), kijk maar na op wikipedia e.d. In de praktijk is het dus 38KByte/s, wie weet trouwens hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:41:
[...]

Ik heb dus een sitecom bluetooth dongle gekocht. Erg handig om contacten te bewerken en backups te maken e.d. Een paar mp3'tjes overzetten gaat ook prima. Alleen 1 groot nadeel de snelheid is 38Kbyte per seconde. Dat betekent dat 1 mp3'tje overzetten al snel 1,5 minuut kost. Heb je een 32MB kaartje dan maakt het niet zo veel uit. Maar wil je 512 MB aan muziek op je 6230 zetten, dan is het echt een probleem.

Het vreemde is dat bluetooth officieel 90Kbyte/s moet halen (=720Kbit/s), kijk maar na op wikipedia e.d. In de praktijk is het dus 38KByte/s, wie weet trouwens hoe dit komt?
Dat komt door de schrijfsnelheid van Nokia naar zijn eigen geheugen/ mmc kaart.. Bluetooth verstuurd die gegevens nog altijd met 90 KB/s maar nokia schrijft maar met 38KB/s de gegevens weg.

Zie het als een waterpijp, Die is misschien wel 15 tot 20 cm breed, maar door je kraan stroomt echt maar een straaltje van 1 centimeter breed.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:35:
[...]

Dat komt door de schrijfsnelheid van Nokia naar zijn eigen geheugen/ mmc kaart.. Bluetooth verstuurd die gegevens nog altijd met 90 KB/s maar nokia schrijft maar met 38KB/s de gegevens weg.

Zie het als een waterpijp, Die is misschien wel een meter breed, maar door je kraan stroomt echt maar een stroom van 1 centimeter breed.
Zijn alle mmc kaarten zo langzaam. Of zijn mmc kaarten van 512 MB sneller. (Ik mag het wel hopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:40:
[...]

Zijn alle mmc kaarten zo langzaam. Of zijn mmc kaarten van 512 MB sneller. (Ik mag het wel hopen)
geen idee, maar ik heb berichten op andere fora gelezen,dat een 1gb kaartje sneller is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:41:
[...]

geen idee, maar ik heb berichten op andere fora gelezen,dat een 1gb kaartje sneller is :?
Ik lees hier:
http://www.phonepartners.com/images/ppw/ebay/256MMCa.pdf
dat deze 256MB mmc een doorvoersnelheid heeft van 2MB/s.
Dat klinkt al een stuk beter.

Edit: ik zie dat een 512MB kaartje 55 euro kost. Dat maakt de 6230 een aantrekkelijk alternatief voor een usb stick. Je kunt nu dus draadloos even een paar documenten op je nokia zetten en mee naar je werk nemen.
Ik ben nu helemaal tevreden met de aankoop van mijn 6230!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 10:21
Ik zit nu al een paar dagen alle topics door te lezen, maar zit met het volgende probleem, en heb echt nogsteeds geen goei oplossing gevonden.
Heb onlangs een Apacer 256Mb MCC gekocht, deze in mn telefoon gedaan, naar galerij, vervolgens wou ik hem benaderen, gaf aan dat hij nog geformatteerd moet worden, dus druk op jah, en moet je bevestigen, nogmaalsjah, maar hij komt dan met de melding "Bewerking mislukt"
Kan de kaart ook geen andere naam geven of via PC Suite benaderen..het kaartje werkt echter wel prima in een PDA....wie o wie weet het antwoord, firmware update? helaas woon in Groningen, geen nokia servicepunt, of zit er wel wat in die regio???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:28:
[...]

Edit: ik zie dat een 512MB kaartje 55 euro kost. Dat maakt de 6230 een aantrekkelijk alternatief voor een usb stick. Je kunt nu dus draadloos even een paar documenten op je nokia zetten en mee naar je werk nemen.
Ik ben nu helemaal tevreden met de aankoop van mijn 6230!
Ten eerste is 55 euro voor 512 MB aan de hoge kant, ten tweede: vergeet niet dat je wel Nokia Pc Suite moet hebben geïnstalleerd op iedere pc waarmee jij je telefoon wilt gebruiken. Dit in tegenstelling tot een usb-stick die je praktisch altijd overal in kan steken en meteen werkt. Vindt ik wel een heel groot nadeel.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk programma kan ik gebruiken om met de 6230 remote mijn Winamp op mijn pc te bedienen? Bemused werkt met een .sis en die lust mijn 6230 niet. Of doe ik het verkeerd? Graag tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 01:17:
Welk programma kan ik gebruiken om met de 6230 remote mijn Winamp op mijn pc te bedienen? Bemused werkt met een .sis en die lust mijn 6230 niet. Of doe ik het verkeerd? Graag tips!
Moet je wel de JAVA versie van Bemused proberen ( http://fred.hexbox.de/bemused )

[edit] Had het eerder aan de praat op mijn 6230 dan op de 7610 van mijn zwager, maar dat komt doordat ik een sitecom heb en hij een vaag noname dingetje.

[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 28-02-2005 01:39 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, hij staat erop! Ik heb nu de Bemused server draaien op de pc en dan Bemused aan op de 6230. Verbinding is goed, muziekdirectory is correct opgegeven aan de server, alleen kan ik op de 6230 alleen Search kiezen en dan vind ik niks?? Het gaat nog even niet vanzelf allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:02:
Hoop dat ik deze vraag ff hier mag stellen. Ik ben naast mijn 6230 op zoek naar een nette 6600 (gaat fungeren als navigatiesysteem). Wat mag een 2e hands 6600 kosten? Dwz een nette, incl. alle toebehoren en krasvrij!
Kijk naar de gemiddelde prijs op marktplaats en haal er een 10/20 euro vanaf. Zo rond die prijs zal je een goede koop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 02:05:
Thanks, hij staat erop! Ik heb nu de Bemused server draaien op de pc en dan Bemused aan op de 6230. Verbinding is goed, muziekdirectory is correct opgegeven aan de server, alleen kan ik op de 6230 alleen Search kiezen en dan vind ik niks?? Het gaat nog even niet vanzelf allemaal...
hetzelfde probleem heb ik ook.

* addictive hoopt op de verlossende tip van iemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 02:05:
Yeps, dat probleem had ik ook met Puppetmaster: Je moet even de bestaande verbinding verbreken met Nokia Pc Suite oid.. Dan vind hij de server wel. De bestaande verbinding door naar menu 4-6-1-3 te gaan en op verbreken te drukken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:58:
[...]

Yeps, dat probleem had ik ook met Puppetmaster: Je moet even de bestaande verbinding verbreken met Nokia Pc Suite oid.. Dan vind hij de server wel. De bestaande verbinding door naar menu 4-6-1-3 te gaan en op verbreken te drukken.
nu vind 'ie 'm, maar bij het 'retrieven' halt 'ie niks op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Haan schreef op maandag 28 februari 2005 @ 00:50:
[...]

Ten eerste is 55 euro voor 512 MB aan de hoge kant, ten tweede: vergeet niet dat je wel Nokia Pc Suite moet hebben geïnstalleerd op iedere pc waarmee jij je telefoon wilt gebruiken. Dit in tegenstelling tot een usb-stick die je praktisch altijd overal in kan steken en meteen werkt. Vindt ik wel een heel groot nadeel.
Pc suite is niet nodig hoor, zonder kan het ook prima alleen met playlist maken moet het dacht ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:04:
[...]

nu vind 'ie 'm, maar bij het 'retrieven' halt 'ie niks op :(
Ik ben net bezig met Bemused, maar ik vind t geen handige programma. Op de een of andere manier vind ik de support voor winamp van Puppetmaster handiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Voordat ik er veel tijd in ga steken, is bemused geschikt als muziekspeler op de nokia6230 (java versie). Volgens de website is het voor muziek afspelen, maar het is niet duidelijk of het om muziek op de pc of telefoon gaat. Mijn verwarring komt door het puppetmaster programma en de vergelijking die hiermee getrokken wordt één post hoger. Zoals ik het begrepen heb is puppetmaster als een afstandsbediening voor je pc??

Eigenlijk hoop ik bemused uberhaupt niet nodig te hebben, maar schijnbaar is de support voor een playlist nog een stapje te hoog voor mn telefoon (m3u vindt ie geen goed formaat)

Iets anders trouwens. Sinds de firmwareupdate heeft het telefoongeheugen de letter C: en de geheugenkaart de letter D:. Voorheen waren dit A:\ en B:\ Weet iemand hier van wat je er aan kunt doen?

[ Voor 35% gewijzigd door RwD op 28-02-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RwD schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:38:
Voordat ik er veel tijd in ga steken, is bemused geschikt als muziekspeler op de nokia6230 (java versie). Volgens de website is het voor muziek afspelen, maar het is niet duidelijk of het om muziek op de pc of telefoon gaat. Mijn verwarring komt door het puppetmaster programma en de vergelijking die hiermee getrokken wordt één post hoger. Zoals ik het begrepen heb is puppetmaster als een afstandsbediening voor je pc??
Er kwam bij mij geen geluid uit de telefoon toen ik Bemused gebruikte.. Naar mijn weten is het een afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:42:
[...]

Er kwam bij mij geen geluid uit de telefoon toen ik Bemused gebruikte.. Naar mijn weten is het een afstandsbediening.
Naar mijn weten ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:27:
[...]

Het is Series 40 en Series 60, dat eerste is gewoon Nokia en alleen de laatste is Symbian. De 7610 heeft dan wel MP3, het is slechts mono...
De eerste heeft nokia samen gemaakt met symbian,series40; wat gewoon enorm veroudert is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noork schreef op maandag 28 februari 2005 @ 02:17:
[...]

Kijk naar de gemiddelde prijs op marktplaats en haal er een 10/20 euro vanaf. Zo rond die prijs zal je een goede koop doen.
Thnx voor je reply. De prijzen op marktplaats lopen erg uiteen, daarom vroeg ik het ff. De een biedt er eentje aan van 8mnd oud voor €150,- en een ander eentje van 3wkn oud voor €155,-. Dan zet ik er zo mijn vraagtekens bij wat nou de waarde is van die dingen. Maar voor €150,- moet ik toch wel een mooie kunnen bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
RwD schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:37:
[...]
Is die winkel niet dicht? En maastricht heeft geen service point. Heerlen, Roermond en Venlo wel zo uit mn hoofd (van mn eerste keer contact met de servicedesk van nokia zelf onthouden)
Correction...! Het kan dan wel geen servicepoint wezen, maar ze doen toch wel aan flashen e.d.... Kennis van me heeft daar z'n phone laten flasahen zonder problemen. Alleen wist hij helaas wel te vertellen dat die store pleitos gaat :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

csteelooper schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:12:
[...]

Correction...! Het kan dan wel geen servicepoint wezen, maar ze doen toch wel aan flashen e.d.... Kennis van me heeft daar z'n phone laten flasahen zonder problemen. Alleen wist hij helaas wel te vertellen dat die store pleitos gaat :?.
Ja, dat klopt, en dat is ie toch al een paar maanden. Maar de Nokia helpdesk stuurde me naar een service point, en daar vroegen ze weer of ik garantie had. Dus als ze er daar naar vragen, heb ik liever dat het ook een servicepoint is die de update doet, dalijk flashed ie dood ofzo bij Piet X z'n Nokia-winkel zegt ie dan doodleuk "Maar ik ben geen service center, dus helaas, hij is dood maar ik kan er niks aan doen" *zwaai smiley*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
RwD schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:00:
[...]
Ik had een backup, maar ik heb gekozen om te synchroniseren met outlook ipv de backup. In ieder geval zijn er bij de datum/tijd instellingen maar 3 opties (datum/ tijd/ automatisch instellen) welke het alledrie niet zijn...

Volgens de handleiding is er overigens ook geen klok rechtsboven, maar ik had hem wel altijd!!

Ik had gehoopt op een sericemenu ofzo waarin dit ook instebaar is :?
Ga naar Instellingen --> Instellingen Tijd en Datum --> klok --> Klok afbeelden.

AJB, de klok staat er weer
werkt vanaf 3.14 t/m 5.26; ook in 5.24 dus. (waarschijnlijk ook wel in de versies voor 3.14, maarja, die ken ik niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:03:
[...]

Thnx voor je reply. De prijzen op marktplaats lopen erg uiteen, daarom vroeg ik het ff. De een biedt er eentje aan van 8mnd oud voor €150,- en een ander eentje van 3wkn oud voor €155,-. Dan zet ik er zo mijn vraagtekens bij wat nou de waarde is van die dingen. Maar voor €150,- moet ik toch wel een mooie kunnen bemachtigen?
Het gaat toch om een MMC kaartje?

http://www.opusshop.de/default.asp?l=ned
links memory bende.
heb je een 1Gb voor 71,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:16:
[...]

Het gaat toch om een MMC kaartje?

http://www.opusshop.de/default.asp?l=ned
links memory bende.
heb je een 1Gb voor 71,95
Thnx voor de reply, maar dit ging niet om een MMC. Dit gaat om de aanschaf een 2ehands 6600 voor erbij (moet hoofdzakelijk gaan fungeren als navigatie in de auto)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik heb vandaag een usb kabel gekocht voor mij nokia 6230. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar om mp3's of andere bestanden op mijn MMC kaart te zetten...

Als ik transfer files doe in PC Suite zie ik alleen het interne geheugen van me tel. en ik kan nergens de MMC selecteren. Zelfs nadat ik de mmc heb geformat en een naam heb gegeven!

Wat doe ik fout???

[ Voor 66% gewijzigd door b3ta op 28-02-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:29:
Ik heb vandaag een usb kabel gekocht voor mij nokia 6230. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar om mp3's of andere bestanden op mijn MMC kaart te zetten...

Als ik transfer files doe in PC Suite zie ik alleen het interne geheugen van me tel. en ik kan nergens de MMC selecteren.

Wat doe ik fout???
Heb je je MMC kaartje een naam gegeven?
En welke firmware heb je ? (dat zie je door *#0000# in te toetsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

ik heb firmware 3.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN heb je ondertussen wel een naam aan je mmc gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Ja ik heb er al een naam aangegeven zoals ik al in mijn oorspronkelijke bericht heb geedit ;)

En nog steeds geen MMC ik zie alleen de standaard mapjes die al in de tel zitten.
Het is de 32 mb MMC van nokia zelf dus ik denk niet dat het daar aan kan liggen. Hij herkent hem wel gewoon

[ Voor 52% gewijzigd door b3ta op 28-02-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:29:
Ja ik heb er al een naam aangegeven zoals ik al in mijn oorspronkelijke bericht heb geedit ;)

En nog steeds geen MMC ik zie alleen de standaard mapjes die al in de tel zitten.
Het is de 32 mb MMC van nokia zelf dus ik denk niet dat het daar aan kan liggen. Hij herkent hem wel gewoon
Download even de laatste versie van Nokia PC Suite 6.41.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Ik heb momenteel de laatste versie van PC suite.
Welke USB drivers kan ik nou het beste gebruiken want hier ligt het probleem denk ik :(

--edit--

Na bloed zweet en tranen is het me toch gelukt. Vraag me niet waarom het nu opeens wil zichtbaar is in pc suite want naar mijn weten heb ik niets anders gedaan :)

Morgen gelijk even een 256mb kaartje halen :>

PS: ik wil graag het operator logo weg hebben. Nu kan ik nog niet wappen want ik weet die instellingen niet. Ik heb wel het bestandje blank.nol op me harde schijf.

Kan ik het nu ook voor elkaar krijgen om me operator logo weg te krijgen ? Ik weet namelijk niet hoe ik dit bestand op kan slaan als operator logo....

[ Voor 77% gewijzigd door b3ta op 28-02-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met alle respect, maar waarom hebben zoveel mensen toch problemen met operatorlogo's? Ikke nie snap :? Het zit mij tenminste niet in de weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:41:
Met alle respect, maar waarom hebben zoveel mensen toch problemen met operatorlogo's? Ikke nie snap :? Het zit mij tenminste niet in de weg...
Ik vind het gewoon niet mooi... zeker niet nu ik een heel mooi achtergrondje heb is het mijn gewoon een doorn in me oog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
precies, je hebt een mooie achtergrond, en dan staat er dan zo groot ' vodafone NL' overheen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:37:
Kan ik het nu ook voor elkaar krijgen om me operator logo weg te krijgen ? Ik weet namelijk niet hoe ik dit bestand op kan slaan als operator logo....
Als je T-Mobile hebt, staat er een wap-vrije oplossing in de faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej ik probeer bemused te instalern maar ik open dat bestand nokia vraagd wilt u deze applicatie instalren ik geef ja maar hij staat niet op me telefoon :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Nokia-TweakFreaks ;) ,

als eerste: vaak bekeken (goed 8) bezig), eerste post

Ik heb vanmiddag mijn 6230 laten upgraden naar v 05.24. Werk op zich prima, best aardige changes, maar ik heb nu opeens een !!!password!!! op mijn MMC :( (standard Nokia 32Mb). Formatteren met tel. zelf werkt niet (vraagt om password) en via datakabel ziet de Nokia Phone Browser (versie 6.41.6) überhaupt geen MMC.

Ga morgen ff proberen met een cardreader maar, als iemand nog andere opties heeft...

??? :? Anyone :? ???

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 10:21
Iemand enig idee waar ik mijn firmware kan upgraden in de regio van Groningen? Is het echt ALLEEN mogelijk bij de servicepoints van Nokia???
Of weet nog iemand een adresje in de regio Groningen/Assen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, voorlopig vind ik dat Bemused nog maar r*k, want ik krijg het niet aan het werk. Blijft leeg als ik zeg Search. En Puppetmaster is betalen, dus dat is geen alternatief. Als die software nou eens net zo gebruiksvriendelijk kon zijn als m'n Nokia zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Wat ik laatst toch weer aantrof:
Een headset zonder schroefjes in het driehoekige kastje.. Wazig man.. het printje zat ook vastgelijmd..
Hierdoor werd een headsetmod onmogelijk gemaakt.. Grapje van Nokia? Dit is trouwens de retail versie van de HDS-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire_Bird schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:26:
Iemand enig idee waar ik mijn firmware kan upgraden in de regio van Groningen? Is het echt ALLEEN mogelijk bij de servicepoints van Nokia???
Of weet nog iemand een adresje in de regio Groningen/Assen
Upgraden van firmware kan in principe alleen bij NSP. Er zijn wel mensen die het zelf doen/kunnen, maar je hebt er wel goede software voor nodig. Deze personen zijn dus schaars. Als ik je zou mogen adviseren; ga naar een NSP, wanneer het daar mis gaat, is het hun verantwoordelijkheid! Als je naar een beunhaas gaat en het gaat fout, dan heb je gewoon een serieus probleem...

Voor jou wordt het Emmen of Heerenveen... Op de site van Nokia kan ik niets over Groningen vinden.

Hier de link van Emmen
Hier de link van Heerenveen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Ik wilde eens een wallpaper proberen, en aangezien ik niet thuis ben en geen andere verbindingsmogelijkheid dan gprs heb had ik even een wallpaper geupload. Probeer ik deze te openen krijg ik op mijn telefoon een hele vieze afbeelding te zien die zwaar gecomprimeerd is (orgineel 15,5Kb maar op mijn telefoon komt ie aan als 0,9Kb)

Dit is de afbeelding: via een pagina of direct.
Weet iemand of dit een instelling is? Want met de vorige fiormwareversie deed hij het niet en ik heb geen instellingen gemaakt ooit omtrent comprimeren (behalve van de camera, kwaliteit van die staat op "hoog")

Op het zelfde onderwerp; ook worden plaatjes die ik bij een telefoonnummer op wil slaan ongevraagd gecomprimeerd. Daar kan ik nog in komen, het gaat tenslotte het telefoongeheugen in maar ik zou dit ook graag zelf bepalen als mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ok de nokia 6230i blijkt nu toch echt te bestaan :)

Zie ook hier. Nokia 6230i

Ik zal binnenkort maar eens een onderdeel aan de SP toevoegen dan, of zou er een apart topic voor moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
ter info:

Heb pas een 512 Mb kaartje besteld. Nu las ik dat veel mensen zo'n kaartje wel konden gebruiken maar dat de telefoon de resterende hoeveelheid geheugen niet goed zou aangeven.
Daar heb ik dus in ieder geval met FW 5.24 en mijn Transcend kaartje geen problemen mee. Werkte 'out of the box' prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:36

ScSi

Belg.

Haan schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:42:
Ok de nokia 6230i blijkt nu toch echt te bestaan :)

Zie ook hier. Nokia 6230i

Ik zal binnenkort maar eens een onderdeel aan de SP toevoegen dan, of zou er een apart topic voor moeten komen?
Er zal wel een apart topic komen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillem.nl
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:43
Check dan ook deze headset HS-6 die volgens Nokia Q2 2005 uitkomt.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/BaseProject/Sites/NOKIA_MAIN_18022/CDA/Categories/Phones/Enhancements/Audio/Headsets/NokiaDisplayHeadsetHS-6/_Content/_Static_Files/hs-6_main.jpg

Key Features:
  • Informative LCD display provides notification of incoming calls and received SMS or MMS messages
  • Stereo headset with quality earpieces
  • Call function buttons for answering and ending calls, call holding, swapping, and rejecting
  • Switch on/off and between MP3 player and FM radio
  • Function buttons for starting, stopping, forwarding, skipping, and rewinding MP3 tracks
  • Auto-searching radio channel
  • Volume control buttons
  • Keylock button
  • Clip for attaching the headset
  • Pop-Port™ interface connector
Lijkt me in ieder geval erg vet! _/-\o_

edit:
Ik zie nu pas dat deze alléén voor de 6230i is. Jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door Chillem.nl op 01-03-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Chillem.nl schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:21:
Check dan ook deze headset HS-6 die volgens Nokia Q2 2005 uitkomt.

[afbeelding]

Key Features:
  • Informative LCD display provides notification of incoming calls and received SMS or MMS messages
  • Stereo headset with quality earpieces
  • Call function buttons for answering and ending calls, call holding, swapping, and rejecting
  • Switch on/off and between MP3 player and FM radio
  • Function buttons for starting, stopping, forwarding, skipping, and rewinding MP3 tracks
  • Auto-searching radio channel
  • Volume control buttons
  • Keylock button
  • Clip for attaching the headset
  • Pop-Port™ interface connector
Lijkt me in ieder geval erg vet! _/-\o_
vetjes!! :D

Ziet er een heel stuk mooier uit + veel handiger :)

zal wel weer flink wat kosten :/

edit:
staat bij dat ie voor de 6230i is :/

[ Voor 4% gewijzigd door addictive op 01-03-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

ik krijg echt pijn aan me oren met die standaard dopjes :| Stomme plastic dopjes.

Ik hoop dat die nieuwe beter zijn dan ga ik hem gelijk kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je wel de 6230i aanschaffen als ik het goed begrijp. De 6230 wordt niet bij ondersteunende telefoons gemeld...

Verder wil ik ondertussen toch wel een keer mn fw upgraden, maar aangezien er zoveel verschillende reacties zijn mbt Nokia servicepoints vroeg ik mij af wat de ervaringen zijn in de omgeving van Delft.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:46:
Verder wil ik ondertussen toch wel een keer mn fw upgraden, maar aangezien er zoveel verschillende reacties zijn mbt Nokia servicepoints vroeg ik mij af wat de ervaringen zijn in de omgeving van Delft.
De Nokiastore op de lijnbaan in Rotterdam is erg slecht, daar ben ik 3 keer geweest om mijn firmware te vernieuwen. Steeds was er weer iets (monteur ziek, het is bijna sluitingstijd, we zijn met te weinig mensen vandaag) :(

Laats in Schiedam erg goede ervaring: mijn luidsprekertje was stuk (raar geluid en kraken) en die man had binnen 10 minuten het onderdeel vervangen! :)
Volgens mij doen ze daar firmware ook gewoon terwijl je wacht en niet: Kom over een uur maar weer eens in de rij staan. Het is een stukje lopen vanaf station Schiedam centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-03-2023
ik ben sinds kort in het bezit van de 6230. Beetje van alles uitproberen, zelfs al een filmpje van ruim een uur er op gezet.

Alleen een beetje jammer dat je met de standaard movie player niet door een film door kan spoelen naar een bepaald punt. Als ik het filmpje wil bekijken moet ik iedere keer opnieuw beginnen.

Is er een manier om toch door te spoelen? Of heeft er iemand tips over een andere speler die ik kan installeren?

Problem Exists Between Chair And Keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat headsetje is echt mooi,
dat zal de reden zijn om een 6230i aan te schaffen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

De geluidskwaliteit van een I-pod is vele malen beter..
Licht dat aan de I-pod, de headset, of de combinatie?

En kun je je firmware alleen laten upgraden bij Nokia Service Points? Bij de vodafone winkel keken ze me raar aan toen ik vroeg om een firmware upgrade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
pim schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:10:
Het zal eraan liggen dat de Nokia in principe een telefoon is, en de I-pod een MP3 speler ;) Dus van een I-Pod mag je verwachten dat er standaard goed geluid uit komt, van een telefoon is het een leuke extra (al was het natuurlijk mooi geweest als de standaard headset wat beter was geweest..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
We hebben sinds kort ook een aantal 6230's voor het bedrijf.
Nu heb ik het voor elkaar gekregen om dmv de nieuwste versie van datasuite via infrarood de exchange agenda en contactpersonen te synchroniseren.

Echter bij de contactpersonen op de telefoon kan ik het veld bedrijfsnaam niet zien die in Outlook 2003 wel te zien is. Deze wordt door ons wel vaak gebruikt ivm overzichtelijkheid.

Ik heb al zitten zoeken op GoT als ook Google over dit onderwerp, maar heb niet echt iets kunnen vinden.
Mijn vraag is dus: Kun je met de 6230 het veld bedrijf te voorschijn toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Laatst online: 16:38
Is er al een Java programma gemaakt waarmee je via bluetooth (dus niet gewoon wap of internet) een messenger kan gebruiken die op je pc staat?
Dus: PC met internet en messenger, en telefoon die de messenger gebruikt (soort afstandbediening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chriztiaan schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:39:
Is er al een Java programma gemaakt waarmee je via bluetooth (dus niet gewoon wap of internet) een messenger kan gebruiken die op je pc staat?
Dus: PC met internet en messenger, en telefoon die de messenger gebruikt (soort afstandbediening)
Klinkt interessant :*) , maar volgens mij is er nog niet zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:10:

En kun je je firmware alleen laten upgraden bij Nokia Service Points? Bij de vodafone winkel keken ze me raar aan toen ik vroeg om een firmware upgrade..
Ik denk dat vooral de standaard meegeleverde headset het probleem is, die is echt bar slecht. Ik heb een gemodde headset en ik ben echt heel tevreden met het geluid nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een paar keer om hulp gevraagd maar niemand schijnt te reageren....
wie kan me helpen met het maken van een afspeellijst???
in nokia audio manager ga ik naar nummers toevoegen aan de afspeellijst en dan kom je in een scherm met alle nummers uit de telefoon. Maar daar staat geen 1 enkel mp3'tje :?

wie o wie kan mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:49:
[...]

Klinkt interessant :*) , maar volgens mij is er nog niet zoiets...
Hm.. :'(
Het kan allemaal ook wel met Puppetmaster, maar das weer zo omslachtig...Met mouse mode msn opstarten, dan met de cursor een contact aan klikken, dan weer in het textbalkje klikken, text intypen, text afsluiten, op enter klikken met de cursor, en weer naar boven gaan om te kijken wat de ander zegt...

Iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:15:
Ik heb al een paar keer om hulp gevraagd maar niemand schijnt te reageren....
wie kan me helpen met het maken van een afspeellijst???
in nokia audio manager ga ik naar nummers toevoegen aan de afspeellijst en dan kom je in een scherm met alle nummers uit de telefoon. Maar daar staat geen 1 enkel mp3'tje :?

wie o wie kan mij hiermee helpen?
Heb je al de manier geprbeerd die in de startpost vermeld staat?

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chriztiaan schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:24:
[...]

Hm.. :'(
Het kan allemaal ook wel met Puppetmaster, maar das weer zo omslachtig...Met mouse mode msn opstarten, dan met de cursor een contact aan klikken, dan weer in het textbalkje klikken, text intypen, text afsluiten, op enter klikken met de cursor, en weer naar boven gaan om te kijken wat de ander zegt...

Iemand een andere oplossing?
Heb je een Cardreader,,, anders heb ik een andere oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
ja, heb ik :) vertel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okej,, maak met afspeelijst aan in Nokia Audio Mananger met de liedje erin. (Verstuur hem niet naar je telefoon). Gooi dat bestandje samen met de liedjes in je MMC. En als je de telefoon aan doet, dan doet hij het... Bij mij teminste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
hehe, je hebt verkeerde berichtje dus gequote. je moet Twanzel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

zonoskar schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:48:
Overigens is mijn phone ineens dood, hij geeft een compleet wit scherm, de toetsen maken geluid, maar verder niks.
Lekker snelle reparatie :) 23 feb gebracht, 1 maart was ie klaar, vandaag heb ik hem opgehaald. Het schermpje was kapot, dat is vervangen. En de firmware is naar v5.26 geupdate. Ik ben weer wat blijer.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er toevallig iemand hoe ik mijn afspellijsten kan verwijderen uit de telefoon? als ik in audio manager bij de telefoon op afspeellijst klik, dan loopt hij volledig vast...

Zou alles van mijn mmc gooien, en er dan wee ropzetten in een ander mapje een oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Gebruik je PC-suite versie 6.4 soms?
Zie dan: Nokia 6230 - Deel 14

Gebruik anders MobiMB daarmee kan je ook afspeellijsten editten.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste