Nokia 6230 - Deel 14

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.810 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:40:
De 6230 van mijn vriendin is in de wc gevallen. Opgestuurd naar de verzekering, terug gekregen heeft een halve dag gewerkt en nu start hij weer niet op tips? Anyone? Of gewoon maar weer opsturen?
Opsturen, en kijken of je een _nieuw_ exemplaar kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
zo weer een tijdje geleden dat ik hier was, telefoon bevalt nog steeds prima, moet dat van winamp bedienen via bluetooth nog is even uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:10:
Nog effe iets over de MMC kaartjes:

Blijkbaar is het zo dat er een deel nokia's 6230 zijn met een iets ander MMC-slot dan de anderen. Dit heeft voor gevolg dat de toestelletjes geen mp3-ringtone kunnen kiezen als ie op het mmc kaartje staat (met uitzondering van het standaard nokia 32mb kaartje).

Ergens heb ik nu gelezen dat dit komt door een piepkleine fractie dat dat mmc-slot kleiner is dan de anderen, waardoor het contact met het mmc-kaartje niet perfect is. Velen kunnen dit probleem oplossen door een stukje papier of rubber tussen het kaartje en de batterij te leggen, zodat het kaartje vaster in zijn slot wordt geduwd. Bij 90% van de gevallen is dit probleem zó opgelost.

Mijn vraag: heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hier iets meer over (andere fora etc...)??

Ik hoop dat dit opgelost geraakt!
Ik heb nu een klein stukje karton (dikte ong. 1mm) tussen m'n accu en mmc-kaart gestoken en nu kan ik gewoon mp3's selecteren als beltoon, die op m'n mmc staan.

Opdracht geslaagd dus..... Misschien een hulp voor velen?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een paar wallpapers;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/video.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/photo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/music.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/greenfields.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/longhorn5048.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/longhorn5060.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/longhorn.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/mac1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/mac2.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/mac3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hello, geen id of dit het laatste deel is, maar is het mogelijk om de tekst "Mobistar" of bij jullie KPN ofzo geen id wat het is in nederland, van je scherm te krijgen, omdat het namelijk zeer vervelend over een achtergrond van me loopt en kzou het liefst vanal geen tekst midden mijn scherm willen hebben:p

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:58

K-Jay

Klaas Jan

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 09:56:
hello, geen id of dit het laatste deel is, maar is het mogelijk om de tekst "Mobistar" of bij jullie KPN ofzo geen id wat het is in nederland, van je scherm te krijgen, omdat het namelijk zeer vervelend over een achtergrond van me loopt en kzou het liefst vanal geen tekst midden mijn scherm willen hebben:p
Lees de startpost en gebruik die truc om je operator logo weg te krijgen. Werkt goed bij mij, mijn 'desktop' is helemaal leeg.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
ik heb dit topic proberen te doorzoeken maar de seach werkt niet,

Weet iemand of er een manier is om langer dan 3 minuten geluid en 4 minuten video op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:52:
[...]

daar moet je aan wennen maar als er een zilvere 6230i toetsenbord in me 6230 pas koop ik er mooi een :P lijk me wel handig
Is hij dan al in de winkel te koop ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:06:
[...]

Is hij dan al in de winkel te koop ???
Vast niet. Maar ik denk dat we gewoon mobileplaza.nl en complaza.nl in de gaten moeten houden. Als ze te koop zijn dan zijn ze daar vast wel te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Everdij schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 11:44:
ik heb dit topic proberen te doorzoeken maar de seach werkt niet,

Weet iemand of er een manier is om langer dan 3 minuten geluid en 4 minuten video op te nemen.
Nee dat gaat niet, 4 minuten is het maximum, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik probeer een ontvangen sms te forwarden naar een e-mailadres. Als ik wil gaan verzenden wordt gevraagd naar "Nummer e-mailserver". Wat doe ik verkeerd? E-mail ophalen lukt zonder problemen..

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Mensen,

Kan iemand mij uitleggen hoe ik bestanden in een submap op mijn geheugenkaart toevoeg aan een playlist en daar vervolgens niet de melding Invallid Track List vandaan krijg? Ik heb met Winamp nummers van Chris De Burgh in een playlist (chris.m3u) gezet. Deze nummers staan op mijn geheugenkaart in de map \mp3\chris de burgh\. Als ik in winamp de letter K (cardereader) wijzig in B en de gewijzigde playlist met Audioo Manager in de map Playlists pleur, kan ik 'm selecteren met de telefoon (optie Track List [lijst met opnamen] --> Change Track List [Afspeellijst wijzigen] --> Chris De Burgh.m3u) maar dan krijg ik de melding Invalid Track List. Als ik de lijst in Audio Manager zie, is die ook 0KB groot, terwijl er wel gewoon info in staat volgens Winamp. Dus mijn vraag is nu hoe ik dit werkend krijg onder FW 4.44. Heeft Nokia trouwens de playlist-ondersteuning EINDELIJK van zichzelf uit verbeterd (of misschien de ondersteuning voor submappen, want dan heb ik eigenlijk niet eens playlists nodig)? want 't is werkelijk waardeloos zo :(

[ Voor 7% gewijzigd door csteelooper op 08-05-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
Je kan ook een playlist maken met de audiomanager in Pc-Suite (6.41) zo doe ik het en dat werkt prima eigenlijk :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

csteelooper schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:01:
Mensen,

Kan iemand mij uitleggen hoe ik bestanden in een submap op mijn geheugenkaart toevoeg aan een playlist en daar vervolgens niet de melding Invallid Track List vandaan krijg? Ik heb met Winamp nummers van Chris De Burgh in een playlist (chris.m3u) gezet. Deze nummers staan op mijn geheugenkaart in de map \mp3\chris de burgh\. Als ik in winamp de letter K (cardereader) wijzig in B en de gewijzigde playlist met Audioo Manager in de map Playlists pleur, kan ik 'm selecteren met de telefoon (optie Track List [lijst met opnamen] --> Change Track List [Afspeellijst wijzigen] --> Chris De Burgh.m3u) maar dan krijg ik de melding Invalid Track List. Als ik de lijst in Audio Manager zie, is die ook 0KB groot, terwijl er wel gewoon info in staat volgens Winamp. Dus mijn vraag is nu hoe ik dit werkend krijg onder FW 4.44. Heeft Nokia trouwens de playlist-ondersteuning EINDELIJK van zichzelf uit verbeterd (of misschien de ondersteuning voor submappen, want dan heb ik eigenlijk niet eens playlists nodig)? want 't is werkelijk waardeloos zo :(
En ja, Nokia heeft vanaf de 5.24 veel vooruitgang geboekt. Laat een upgrade uitvoeren bij een Nokia Store en je kan zonder problemen genieten van alle liedjes in je submappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Ik heb een probleem met mijn MMC kaartje van TakeMS!
Ik heb sinds kort een kaartje van 1 GB van TakeMS voor mijn 6230 gekocht.
Ik had een cardreader van de aldi, maar die las de MMC maar 1x.
Ik heb nu een cardreader van een vriend, die werkt wel goed!
(ik) ;)

Nu is het probleem als volgt:
In de eerste instantie had ik er voor 870 MB aan data (video & muziek) op staan, nu heb ik er voor 513 MB aan bestanden op staan en ik merkte dat mijn telefoon niet goed om ging met de mappen. Dus ik wilde de mp3's allemaal in 1 map zetten, geen probleem zou je zeggen. Helaas!

Ik ben begonnen met copieren van de bestanden door op de MMC CTRL-X en vervolgens in een andere map CTRL-V te doen, dit ging goed tot de helft van het aantal te copieren bestanden (helft van het windowsbalkje). Windows kwam met: "Kan de map of het bestand niet maken". Ik kan het wel naar mijn harde schijf verplaatsen en dingen verwijderen (330 MB verwijderd net (van de 870 MB, nu dus nog 513 over)), maar niets erop zetten!

Heb het volgende geprobeerd:
- kaartlezer opnieuw aangesloten, MMC er weer in
- MMC opnieuw in de kaartlezer
- Computer opnieuw opgestart
- bestanden verwijderd en geprobeerd iets nieuws erop te zetten

Windows liet mij toe om er nog 1 bestand op te zetten na het opnieuw invoegen van de MMC in de kaartlezer. Sindsdien ook niet meer! De MMC wordt goed gelezen door de telefoon en is zowel door de telefoon als door windows geformateerd naar FAT. Dit is geen probleem omdat ik daarna er dus succesvol gebruik van heb gemaakt voor tijd, zelfs helemaal vol gehad, ook dit las mijn telefoon allemaal!

Maar nu, ineens! Niks meer... Wat kan ik doen!? Want dit is gewoon ronduit (piep) :(

edit:

Ik heb de MMC kaart net geformateerd en opnieuw geprobeerd wat dingen erop te zetten. Dat ging goed tot ik bij de 511 MB aan kwam. Na dit punt kreeg ik dezelfde foutmelding die ik net ook kreeg. Zou het kunnen dat de rest ineens beschadigd is? |:(

[ Voor 20% gewijzigd door vegterb op 09-05-2005 00:04 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de hoofdmap kun je niet onbeperkt bestanden neergooien. Heeft te maken met FAT32.
Je kunt het best toch maar een map met mp3's aanmaken, want in die submappen is het aantal nu wel weer onbeperkt (tenminste met 1GB aan mp3's zul je er niet tegen aan lopen denk ik ;))

edit: ik moet beter lezen... je gebruikt al submappen....
Maar dit probleem komt me wel bekend voor. Ik heb het met usb-sticks en sd-kaartjes soms ook. Meestal is het in 1x opgelost als ik de pc opnieuw heb opgestart. Lijkt wel of die cardreaders icm usb en windowsxp drivers niet helemaal ueberstabiel zijn of zo...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 00:09:
In de hoofdmap kun je niet onbeperkt bestanden neergooien. Heeft te maken met FAT32.
Je kunt het best toch maar een map met mp3's aanmaken, want in die submappen is het aantal nu wel weer onbeperkt (tenminste met 1GB aan mp3's zul je er niet tegen aan lopen denk ik ;))

edit: ik moet beter lezen... je gebruikt al submappen....
Maar dit probleem komt me wel bekend voor. Ik heb het met usb-sticks en sd-kaartjes soms ook. Meestal is het in 1x opgelost als ik de pc opnieuw heb opgestart. Lijkt wel of die cardreaders icm usb en windowsxp drivers niet helemaal ueberstabiel zijn of zo...
Het is FAT, maar het probleem wil niet verdwijnen!
Ik heb de kaart nu in mijn telefoon gedaan en geformateerd, gaat goed, maar als ik de kaart open is die leeg en als ik 'm dan weer open zegt mijn telefoon weer dat de kaart niet geformatteerd is en ook windows heeft dan aan dat de kaart niet geformateerd is. Ik mis de logica van dit kaart! }:O

DAT IS HET!!! HEB DE MP3'S IN MAPPEN GEZET EN STAAT NU WEER VOOR 876 MB VOL!!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door vegterb op 09-05-2005 00:35 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik heb een probleem: mijn tel is in een modderige plas met water gevallen en nu is het display kaduk/kapot!!! Nu moet ik de gegevens die erop staan natuurlijk wel hebben...

Nu heb ik bedacht om dat via Bluetooth te doen met PC Nokia Suite. Echter daarvoor moet ik Bluetooth aanschakelen op mijn gsm, zonder display gaat dat wat lastig... Wie weet daar een sneltoets of een toetsen combo voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
AJ1815 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:34:
Ik heb een probleem: mijn tel is in een modderige plas met water gevallen en nu is het display kaduk/kapot!!! Nu moet ik de gegevens die erop staan natuurlijk wel hebben...

Nu heb ik bedacht om dat via Bluetooth te doen met PC Nokia Suite. Echter daarvoor moet ik Bluetooth aanschakelen op mijn gsm, zonder display gaat dat wat lastig... Wie weet daar een sneltoets of een toetsen combo voor???
Menu 4-6-1-1-1 (wacht) ... Klaar. Ik hoop wel voor je dat er al een pair is met het apparaat waar je naartoe wilt. Anders wordt dat alsnog lastig...
Haan schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:36:
Je kan ook een playlist maken met de audiomanager in Pc-Suite (6.41) zo doe ik het en dat werkt prima eigenlijk :)
Nou... Nee dus. Ten eerste krijg ik het zo niet voor elkaar om een playlist te maken van de MP3's in submappen. Ik krijg het trouwens überhaupt niet voor elkaar om tracks die al op m'n telefoon staan in een playlist te pleuren, of deze nou op m'n HDD of in de telefoon staat... Maar wat nog erger is: ook al pas ik de playlist zodanig aan dat de volledige bestandsnaam klopt (dus zorg ik dan dat er verwezen wordt naar B en dan de juiste map en dan de MP3-file) dan krijg ik op m'n telefoon als ik de afspeellijst selecteer doodleuk de melding Ongeldige lijst met opnamen.... Ik heb al geprobeerd de padlengte in te korten (FAT16 en lange paden gaat niet goed); ik heb al geprobeerd de lengte van de bestandsnamen in te korten (zelfde reden); ik heb al geprobeerd om vanaf 'n niveau hoger DIR /B /S naar een .m3u bestand te doen, zodat ik bestandsnamen inclusief paden in dat bestand kreeg, maar ook dat mocht niet helpen; tot slot heb ik geprobeerd om in Windows Media Player en Winamp playlists te maken (zelfde (standaard) .m3u-indeling) maar dat hielp ook niet. Zelfs al verwijs ik naar bestanden in de hoofdmap van de MMC, dan werkt dat nog niet. De enige manier waarop het wel werkt is als ik de MP3s die ik in een playlist sodemieter ook met Nokia Audio Manager op de foon zet. Maar ik heb *** niet voor niets een Cardreader :(. Dat wordt toch echt de software bijwerken.....

[ Voor 4% gewijzigd door csteelooper op 09-05-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

csteelooper schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:18:

Nou... Nee dus. Ten eerste krijg ik het zo niet voor elkaar om een playlist te maken van de MP3's in submappen. Ik krijg het trouwens überhaupt niet voor elkaar om tracks die al op m'n telefoon staan in een playlist te pleuren, of deze nou op m'n HDD of in de telefoon staat... Maar wat nog erger is: ook al pas ik de playlist zodanig aan dat de volledige bestandsnaam klopt (dus zorg ik dan dat er verwezen wordt naar B en dan de juiste map en dan de MP3-file) dan krijg ik op m'n telefoon als ik de afspeellijst selecteer doodleuk de melding Ongeldige lijst met opnamen.... Ik heb al geprobeerd de padlengte in te korten (FAT16 en lange paden gaat niet goed); ik heb al geprobeerd de lengte van de bestandsnamen in te korten (zelfde reden); ik heb al geprobeerd om vanaf 'n niveau hoger DIR /B /S naar een .m3u bestand te doen, zodat ik bestandsnamen inclusief paden in dat bestand kreeg, maar ook dat mocht niet helpen; tot slot heb ik geprobeerd om in Windows Media Player en Winamp playlists te maken (zelfde (standaard) .m3u-indeling) maar dat hielp ook niet. Zelfs al verwijs ik naar bestanden in de hoofdmap van de MMC, dan werkt dat nog niet. De enige manier waarop het wel werkt is als ik de MP3s die ik in een playlist sodemieter ook met Nokia Audio Manager op de foon zet. Maar ik heb *** niet voor niets een Cardreader :(. Dat wordt toch echt de software bijwerken.....
Dat probleem heb ik dus ook al eeuwen. Is het wel bekend bij Nokia?? Want in het boekje staat dat dit moet werken en toch werkt het niet. Duidelijk hun fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Wat is er nou mis mee om via die Audiomanager een playlist op je telefoon te zetten? Als dat werkt is dat toch prima :?
Die cardreader kan je gebruiken om mp3's op je kaart te pompen, maar zo'n playlist is maar een paar KB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Ik probeer mijn nokia 6230 op speurders te slijten....en krijg het volgende reactie erop

>Hallo,
>Heb je voor mij het IMEI nummer van deze telefoon?
>Ik wil namelijk graag checken welke firmware deze telefoon heeft.
>Alvast bedankt!

Ik ga ervanuit dat je de IMEI code niet nodig hebt om een firmware te checken.
De firmware heb ik trouwens doorgegeven en dan nog zeurt 'ie om IMEI code

Oftewel... die gast probeert wat te belazeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens hier : http://www.bellen.com/nl/...uimei.asp?taal=nl&land=nl
ZOMERZON schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:15:
Ik probeer mijn nokia 6230 op speurders te slijten....en krijg het volgende reactie erop

>Hallo,
>Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

ZOMERZON schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:15:

>Hallo,
>Alvast bedankt!

Wat hij met de IMEI code moet weet ik ook niet :?
Maar wat betreft de firmware: als je de firmware update blijft gewoon het IMEI nummer hetzelfde, dus je kan helemaal niet aan het IMEI nummer zien welke firmware erop staat

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Haan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:39:
Wat is er nou mis mee om via die Audiomanager een playlist op je telefoon te zetten? Als dat werkt is dat toch prima :?
Die cardreader kan je gebruiken om mp3's op je kaart te pompen, maar zo'n playlist is maar een paar KB groot.
ja maar das niet het probleem... Om de een of andere reden krijg ik het alleen werkend als ik, buiten de playlist, ook de feitelijke MP3's op de telefoon zet met Nokia Audio Manager. Op dit ogenblik is dát zelfs nog niet zo'n probleem (max. 32MB), maar voor meer dan dat wordt het wel lastig. Ik kan geen Playlist maken als de MP3's al op het kaartje staan... Hoe doe je dát dan? Dus: je hebt in de map \MP3\Chris De Burgh op je MMC de nodige MP3's staan. Die wil je in een playlist pleuren. Dat gaat dus niet, want slepen vanaf de onderste helft naar de bovenste helft van het scherm gaat niet en verder is er geen mogelijkheid om trsacks toe te voegen aan de playlist Dus krijg je het niet voor elkaar... Of zie ik nou echt iets over het hoofd? Zoja, dan graag effe een duidelijke user guide, met behulp van Nokia Audio Manager. MobiMB wil niet werken dus daar heb ik weinig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Pinobigbird schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:09:
[...]

Wat hij met de IMEI code moet weet ik ook niet :?
Maar wat betreft de firmware: als je de firmware update blijft gewoon het IMEI nummer hetzelfde, dus je kan helemaal niet aan het IMEI nummer zien welke firmware erop staat
Dat is ook het vage aan het verhaal......eerst zegt 'ie wat imei is om te zien wat firmware is.....heb ik firmware gegeven , wil die imei hebben.....

het is toch niet mogelijk om rare dingen uit te halen ALS die mijn imei heeft ??? bijv. dat 'ie het onbruikbaar maakt of dergelijks ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
@csteelooper: ik gebruik gewoon de manier zoals ie ook in de startpost staat, en heb daar geen problemen mee. Ik heb ook mp3's in submappen op m'n mmc staan en ik maak met de Audiomanager gewoon een playlist aan, kies voor 'transfer to phone' en vervolgens kies je die in het onderste scherm en dan kan je er alle mp3's inzetten die je maar wilt. (alleen crasht die Audiomanager nogal eens, maar zo vaak maak ik nou ook weer geen playlists aan, dus voor mij voldoet het iig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
weet iemand hoe je de beveilingscode kan resetten. ben hem namelijk kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacejam schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:39:
ik heb nou zo'n tin grey frontje met een zwart toetsenpad. dit frontje zat bij het t-moile paket. als ik nou zo'n zilver toetsenpadje inzet is dat een heel andere kleur zilver als het frontje. of is het ongeveer hetzelfde. ik wilnamelijk wel een zilver frontje.

en nog iets: zou het toetsenpad van de 6230i soms ook op de 6230 passen. dan heb ik mooi ook dat stickje
Dat toesenbordje van de 6230i past prima, ik heb hem er onlangs ook ingezet. Veel beter dat losse knopje in het midden! (kostte me wel 14,32 euro!!)
Ook de kleur van het zilveren toetsenbordje van de 6230i is hetzelfde als het zilveren randje wat in het standaard zwarte frontje gebruikt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:00:
[...]

Dat toesenbordje van de 6230i past prima, ik heb hem er onlangs ook ingezet. Veel beter dat losse knopje in het midden! (kostte me wel 14,32 euro!!)
Ook de kleur van het zilveren toetsenbordje van de 6230i is hetzelfde als het zilveren randje wat in het standaard zwarte frontje gebruikt word.
Maar waar heb je dat ding nu besteld/gekocht dan? Wat dat wil iedereen hier dus weten.

EDIT:

op www.telecomtelecom.nl verkopen ze het nieuwe keypad en het nieuwe frontje :)

Het neppe is wel dat zodra je er een 6230i frontje op zet er achter op je 6230 staat dat er een 1.3 megapixel camera in zit; en dat is dus niet zo :)

Ze verkopen trouwens ook een zwart frontje zonder de 1.3 megapixel toevoeging. Weet iemand of dit ook echt een origineel frontje is met de volledig zilverkleurige voorkant?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Sorry, ik kan me niet voorstellen dat dit nog niet eerder is gevraagd geweest, maar 14 topics doorzoeken met zoekcriteria waar ik mezelf voor schaam is me _net_ iets teveel :) ( ik heb al de eerste 5 topics doorploegt...).

Is het mogelijk om een MP3 te gebruiken als incoming message sound?
Bij settings zie ik het niet staan, en bij message settings ook niet. Zou me verbazen eigenlijk als het niet zou kunnen...
Weet iemand of dit écht niet kan?

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Choxo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:31:
Sorry, ik kan me niet voorstellen dat dit nog niet eerder is gevraagd geweest, maar 14 topics doorzoeken met zoekcriteria waar ik mezelf voor schaam is me _net_ iets teveel :) ( ik heb al de eerste 5 topics doorploegt...).

Is het mogelijk om een MP3 te gebruiken als incoming message sound?
Bij settings zie ik het niet staan, en bij message settings ook niet. Zou me verbazen eigenlijk als het niet zou kunnen...
Weet iemand of dit écht niet kan?
Bedoel je met "incoming message" sms? Zo ja dan moet je naar menu 4-2-5-6-12.. Dan kan je namelijk in de galerij bladeren en een mp3 bestand selecteren.. Ik heb het geluidje van msn op me mmc gezet en nu hoor ik dat geluidje van msn als je een bericht krijgt..

http://members.chello.nl/s.yuksel/Msn_Bericht.mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Haan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:00:
@csteelooper: ik gebruik gewoon de manier zoals ie ook in de startpost staat, en heb daar geen problemen mee. Ik heb ook mp3's in submappen op m'n mmc staan en ik maak met de Audiomanager gewoon een playlist aan, kies voor 'transfer to phone' en vervolgens kies je die in het onderste scherm en dan kan je er alle mp3's inzetten die je maar wilt. (alleen crasht die Audiomanager nogal eens, maar zo vaak maak ik nou ook weer geen playlists aan, dus voor mij voldoet het iig :P )
Let me get this straight: Je maakt dus eerst een nieuwe playlist aan, die pleur je in je telefoon en dán voeg je er (in de onderste helft) nummers aan toe??? Ik wist nie eens dat da kon... :O Sjee, ga ik eens proberen of dat gaat. In ieder geval werken de andere methodes totnogtoe nie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

csteelooper schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:14:
[...]

Let me get this straight: Je maakt dus eerst een nieuwe playlist aan, die pleur je in je telefoon en dán voeg je er (in de onderste helft) nummers aan toe??? Ik wist nie eens dat da kon... :O Sjee, ga ik eens proberen of dat gaat. In ieder geval werken de andere methodes totnogtoe nie...
En mocht je er helemaal nie uitkomen, dan voeg je me maar toe op msn, via hulp op afstand kan ik je dan eventueel helpen. mijn mail is Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/msn.gifAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/127072/FFFFFF/5C5850/1

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:23:
[...]

En mocht je er helemaal nie uitkomen, dan voeg je me maar toe op msn, via hulp op afstand kan ik je dan eventueel helpen. mijn mail is [afbeelding][afbeelding]
hmz... Ik kan überhaupt nix slepen vanuit het onderste deel van het scherm van NAM... Alleen van boven naar onder, verder niks... Ik gebruik NAM4.1 (is onderdeel van PC Suite 6.5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

csteelooper schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:53:
[...]

hmz... Ik kan überhaupt nix slepen vanuit het onderste deel van het scherm van NAM... Alleen van boven naar onder, verder niks... Ik gebruik NAM4.1 (is onderdeel van PC Suite 6.5)
lang leve msn, nu is t wel gelukt.. veel succes ermee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik regelmatig las van heb als ik data kopier of BT (max 30 MB) dan valt regelmatig die verbindig met me telefoon weg dat is zeer irri.
waar door komt dit ?

collega heeft 6230i ik ga echt wel zo touchpad kopen :P is wel lekker. zo knopje voor het midden

voor de rest 6230 vs 6230i ... ja de i versie is het zakkelijker af beetje teletubbie menu leek mij eerste opzicht... kamere is op zeker punten verbeter.
de 6230i heeft wel een lief BT logo ipv dat rondje :)

ervaringen hier mee ?

Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4680.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Haan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:00:
Als ik de manier van het boekje of de manier uit de startpost gebruik (weet even niet of die anders zijn, maar ik heb alle manieren ooit afgezocht en geprobeerd) dan doet mn telefoon steevast hetzelfde, namelijk melden dat hij het playlist formaat niet kent. Volgens mij baseerd hij zich op de bestandextentie aangezien het formaat zelf oa door de audiomanager gemaakt is!!

Maar ik krijg die bestanden via de audiomanager dus niet op mn telefoon, dat moet ik handmatig doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022

damasterman

student TU/e;

damasterman schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:15:
wie gebruikt de 6230 icm ck3100 parrot carkit. De firwareversies 5.35 icm 4.10b, lukt hierbij het synchroniseren goed (ook meerdere telefoonentrys per contact). Bij mij namelijk maar een entry per contact.

Zijn er inmiddels al nieuwe aankondigingen voor firmware, mijn garantie vervalt bijna en ik heb nu v5.26...Updaten naar 5.35?

groeten
bij deze probeer ik het nogmaals, ik heb na aanleiding van bovenstaande de volgende vragen

1)is fw5.35 de actuele versie momenteel?
2)worden er nu al nieuwe versie aangekondigd?
3)mijn garantie vervalt bijna, zal ik nog updaten van 5.26 naar 5.35?
4)iemand deze telefoon icm parrot bluetooth ck3100 carkit
5)wie weet hoe object push werkt?

alvast vriendelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de kosten van een FW upgrade buiten de garantie periode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
Ik heb ook een raar probleem met mijn telefoon.

als ik naar berichten ga en dan e-mail krijg ik "Ongeldig bestand"

Ondertussen al software geflashed van 4.28 naar 5.35 en nog steeds hetzelfde probleem.

Ik heb ook al alle profielen gewist met *#335738# en firmware reset gedaan, heb echt geen idee meer wat het is.

Iemand eerder last van gehad?

(ben bang dat de enige oplossing is hem te laten flashen naar fabrieksinstellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:58

K-Jay

Klaas Jan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:54:
Waar ik regelmatig las van heb als ik data kopier of BT (max 30 MB) dan valt regelmatig die verbindig met me telefoon weg dat is zeer irri.
waar door komt dit ?
Via Bluetooth? Dat is vrij normaal hoor, je moet geen 30MB bestanden via Bluetooth proberen over te zetten. Een datakabel is sneller en betrouwbaarder.
collega heeft 6230i ik ga echt wel zo touchpad kopen :P is wel lekker. zo knopje voor het midden

voor de rest 6230 vs 6230i ... ja de i versie is het zakkelijker af beetje teletubbie menu leek mij eerste opzicht... kamere is op zeker punten verbeter.
de 6230i heeft wel een lief BT logo ipv dat rondje :)

ervaringen hier mee ?

[afbeelding]
Hier snap ik geen pepernoot van. Wat bedoel je? Ervaring waarmee?

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:13:
[...]

Bedoel je met "incoming message" sms? Zo ja dan moet je naar menu 4-2-5-6-12.. Dan kan je namelijk in de galerij bladeren en een mp3 bestand selecteren.. Ik heb het geluidje van msn op me mmc gezet en nu hoor ik dat geluidje van msn als je een bericht krijgt..

Heb je dat geluidje zelf opgenomen of zo, want het klinkt behoorlijk dof. Waarom ga je niet gewoon naar je map msnmessenger en copy paste je het geluidje naar je foon ("type" heet dat geloof ik)
EDIT: ok, wel nog even een mp3'tje van maken....

Zijn er nog mensen die een ander geluidje voor hun berichten afspelen en dan eentje dat toch duidelijk is? Die van msn zijn wel cool maar duren maar kort...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:07:
[...]

Heb je dat geluidje zelf opgenomen of zo, want het klinkt behoorlijk dof. Waarom ga je niet gewoon naar je map msnmessenger en copy paste je het geluidje naar je foon ("type" heet dat geloof ik)

Zijn er nog mensen die een ander geluidje voor hun berichten afspelen en dan eentje dat toch duidelijk is? Die van msn zijn wel cool maar duren maar kort...
Zelf gebruik ik een deuntje van nokia dat er standaard in zit (feather.mid) voor de rest kun je alles gebruiken zolang de kwaliteit maar goed is en dat is vaak met mp3 wel op de 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:07:
[...]

Ik heb t ook van me msn messenger map.. Weet nie waarom het dof klinkt, misschien omdat ik via adobe audition een mp3 van heb gemaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:31:
[...]

Ik heb t ook van me msn messenger map.. Weet nie waarom het dof klinkt, misschien omdat ik via adobe audition een mp3 van heb gemaakt.
Ah ok, ik doe het met dBpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:22:
[...]

Ah ok, ik doe het met dBpower
Waarom mail je me anders jou versie van "type" nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo

Choxo

n\o/ne

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:13:
[...]

Mm, ik heb Bij message Alert ( menu 4-2-5-6) maar 6 mogelijk heden, en deze zijn :
Off
Standard
Special
Beep Once
Ascending
Ringing Tone.

Welke firmware versie heb je?

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
  • Laatst online: 26-04 20:43
Ik heb geen GPRS (krijg k niet werkend), geen analoog modem (SmartSMS) en als ik via internet zo'n blank logo bestel krijg ik bij het opslaan een foutmelding. Iemand enig idee om mijn operator logo te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Choxo schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:56:
[...]

Mm, ik heb Bij message Alert ( menu 4-2-5-6) maar 6 mogelijk heden, en deze zijn :
Off
Standard
Special
Beep Once
Ascending
Ringing Tone.

Welke firmware versie heb je?
ik heb 5.24.. Je moet op Ringin Tone klikken, daar kan je zelf opgeven welk beltoon je wil, je kan ook in je galerij bladeren naar tone´s

PS: waarom zet je je tel niet op nederlands?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo

Choxo

n\o/ne

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:09:
[...]

PS: waarom zet je je tel niet op nederlands?
Ik vind het engels stijlvoller dan de verbasterde nederlandse vertalingen...
Shut down / Uitschakelen
Message / Bericht
etc...
Ik heb het liever in 'oorspronkelijk' engels. Ik kan me eigenlijk niet inbeelden dat ik een van de enige ben die dit doet?

edit:
Thanks, nu doet hij het ( ik vind het persoonlijk wel geen keurige menuindeling...)

[ Voor 15% gewijzigd door Choxo op 10-05-2005 21:16 ]

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Choxo schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:15:
[...]
edit:
Thanks, nu doet hij het ( ik vind het persoonlijk wel geen keurige menuindeling...)
Zelf heb ik m op turks staan en in turkije zet ik m op NL, vraag me nie naar de logica er achter >:)
Ik heb veel telefoons in mijn hand gehad, meestal die van vrienden, maar persoonlijk prefereer ik Nokia, altijd overzichtelijk en handig in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Laatst stond er iets over een connecter die uitkwam voor de 6230i waaraan je rechtstreek je oortjes kan inpluggen. Iemand hier al iets over gehoord of nog beter, ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K-Jay schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:16:

[...]

Hier snap ik geen pepernoot van. Wat bedoel je? Ervaring waarmee?
Eigenlijk bedoelde ik alleen ofmensen ervaring hadden met B-merk bureau laders..

en USB laders :S

Afbeeldingslocatie: http://www.salesplaza.nl/images/foto/laderusb015.jpg

ervaring met dit soort laders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik pc-suite 6.1 voor beheer van contacten en berichten. Wil versie 6.41 gaan gebruiken, maar kan dan mijn contacten niet inlezen. Contacten staan niet in een vcf-bestand. Kun de je contacten op de een of andere manier omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:16:
Ik gebruik pc-suite 6.1 voor beheer van contacten en berichten. Wil versie 6.41 gaan gebruiken, maar kan dan mijn contacten niet inlezen. Contacten staan niet in een vcf-bestand. Kun de je contacten op de een of andere manier omzetten?
Ik vind het zelf ook wel irri dat in versie 6.3+ het onderdeel contacts & messages is verschwunden... Ik mis 't :(. Ik hoor zoveel mensen die zeggen dat het met versies onder 6.3 niet mogelijk was om te SMS'en? nah heb het vaak zat gedaan en doe het nog steeds (heb 6.2 weer op m'n laptop).

In 6.41 kun je, net als in elke versie die Contacts & Messages niet meer heeft, je contacten in ieder geval lezen in de Phone Browser. En volgens mij kun je ze via PC Sync ofzow (hoe heet dat tooltje) in het Windows Address Book opslaan...
RwD schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:01:
[...]
Als ik de manier van het boekje of de manier uit de startpost gebruik (weet even niet of die anders zijn, maar ik heb alle manieren ooit afgezocht en geprobeerd) dan doet mn telefoon steevast hetzelfde, namelijk melden dat hij het playlist formaat niet kent. Volgens mij baseerd hij zich op de bestandextentie aangezien het formaat zelf oa door de audiomanager gemaakt is!!

Maar ik krijg die bestanden via de audiomanager dus niet op mn telefoon, dat moet ik handmatig doen....
Hoe bedoel je dat? Je MP3-bestanden? Die kun je sowieso gewoon via 'n cardreader op je kaartje zetten. De playlist kun je met Nokia Audio Manager (NAM) op je foon zetten. Maar hiervoor moet je wel wat vreemd te werk gaan (met dank aan Halilyuksel):

• open NAM;
• kies indien nodig helemaal links de knop music studio;
• klik in het bovenste 'lijst'-gedeelte op een lege plek met rechts;
• Kies Afspeellijst maken (create playlist);
• Sla de afspeellijst op op je bureaublad;
• Breng de afspeellijst over naar je foon door de afspeellijst te selecteren in NAM en vervolgens op Naar telefoon overbrengen (Transfer to phone) te klikken;

De afspeellijst wordt nu ondergebracht in de map playlist (zoals die in NAM te zien is;

• Klik op de map Playlist en vervolgens in het gedeelte rechts daarnaast op het min (-) teken dat voor de afspeellijst staat;
• Kies Toevoegen... (Add...)

Er wordt nu een lijst getoond met alle MP3's op je foon (kan even duren)

• selecteer alle nummers die je wil hebben in je afspeellijst;
• Sluit af met Ok.

Klaar is kees. Ik ben er behoorlijk blij mee dat ik nu snap hoe dit moet, want anders zou ik ook niet weten hoe ik het moest doen. En bovendien kan ikop deze manier doodgewoon m'n cardreader gebruiken om MP3's over te pleuren... wel zo makkelijk hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand bezig met deel 15

voor in de SP ..

lijkt me handig

vegelijking met de i versie.
misschien wat ervaring met B merk producten(laders, batterijen, bluetooth, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om (met een vaste hand en een setje goeie schroevendraaiers) de camera module van de 6230i over te zetten in een 6230?

Op de site van telecomtelecom kun je de modules los kopen, er staat alleen geen plaatje bij (ik weet dus niet of het überhaupt past)

Misschien dat een van jullie al eens een vergelijkend warenonderzoek heeft gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax

arnax

Penguins rock!

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:14:
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om (met een vaste hand en een setje goeie schroevendraaiers) de camera module van de 6230i over te zetten in een 6230?

Op de site van telecomtelecom kun je de modules los kopen, er staat alleen geen plaatje bij (ik weet dus niet of het überhaupt past)

Misschien dat een van jullie al eens een vergelijkend warenonderzoek heeft gedaan?
Ook al zet je de camera over.. dan lijkt het mij dat de software(firmware) ook aangepast moet worden aan de nieuwe resolutie van de camera... en om dan 6230i software op je 6230 te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnax schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:29:
[...]

Ook al zet je de camera over.. dan lijkt het mij dat de software(firmware) ook aangepast moet worden aan de nieuwe resolutie van de camera... en om dan 6230i software op je 6230 te gooien...
En aan de resolutie van het scherm. Geloof mij; dit is echt onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax

arnax

Penguins rock!

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:38:
[...]

En aan de resolutie van het scherm. Geloof mij; dit is echt onmogelijk.
zijn de verhoudingen bij een 6230 anders dan bij die van een 6230i dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnax schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:40:
[...]

zijn de verhoudingen bij een 6230 anders dan bij die van een 6230i dan?
De resolutie is anders, het scherm is zelf 3 mm groter aan alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:37:
Is er al iemand bezig met deel 15

voor in de SP ..

lijkt me handig

vegelijking met de i versie.
misschien wat ervaring met B merk producten(laders, batterijen, bluetooth, etc)
Deel 15 komt eraan als deze vol is..
Voor de 6230i is al een apart topic, dus daar ga ik niets voor in de startpost zetten, wel een link naar dat topic.
En als jij links hebt met ervaringen met B merk, mail maar ff (zie onderin de sp ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is zo onwijs tof en gaaf en vet..

Dank zij "csteelooper" is t mij gelukt om over te stappen van windows-drivers naar Widdcomm-drivers. En nu heb ik de audio-gateway zo ingesteld dat mijn pc als headset dient.. Nog meer mensen die dit gelukt is? of juist niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw!

Bedankt voor alle snelle antwoorden _/-\o_

Jammer dat het helaas niet mogelijk is, dan maar een beetje sparen voor de 6230i (maar ja, de 6680 is ook mooi....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:45:
Dit is zo onwijs tof en gaaf en vet..

Dank zij "csteelooper" is t mij gelukt om over te stappen van windows-drivers naar Widdcomm-drivers. En nu heb ik de audio-gateway zo ingesteld dat mijn pc als headset dient.. Nog meer mensen die dit gelukt is? of juist niet?
Do you mind sharing that information? :9~
Ik heb nog nooit de widdcomm drivers aan de gang gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:54:
[...]

Met je bluetooth-dongle nog in je pc zittende, ga je naar apparaatbeheer en gooi je alle bestaande bluetoothzooi er af.(Installatie ongedaan maken dus).

Maak nu een nieuwe map in je map waar je je setup bestanden bewaard (ja ja, zo een map heeft elke tweaker wel) Daarna ga je naar C:\windows\inf en daar verplaats je alle bestanden die met BTH beginnen naar de net nieuw gemaakte map. (Bij mij waren dat: bth.inf, bth.pnf, bthpan.inf, bthpan.pnf, bthprint.inf, bthprint.pnf en bthspp.inf en bthspp.pnf).

Nu trek je je bluetooth dongle uit je usb-poort en download je de widdcom drivers van jou usb-dongle.
(ff een kanttekening maken, de cd met de sitecom drivers werd niet ondersteund door sp2, vandaar dat ik via sitecom heb gedownload, ik neem aan dat jij ook een sitecom-dongle hebt)

Als je het bestand binnen hebt, begin je met installeren en pas op t moment dat ie schreeuwt dat je dongle er niet in zit, steek je hem er in.
Tot zover de installatie gedeelte.

En de rest zal wel duidelijk zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman

damasterman

student TU/e;

Haan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:54:
[...]

wat heeft dit eigenlijk voor meerwaarde boven de sp2 bluetooth drivers, die werken toch prima? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damasterman schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:41:
[...]

wat heeft dit eigenlijk voor meerwaarde boven de sp2 bluetooth drivers, die werken toch prima? :?
Je kan hiermee bestanden uitwisselen zonder dat je Nokia Pc suite hebt, je kan hiermee de geluid van je telefoon over de speakers van je pc krijgen en nog meer pret. De drivers van windows zijn meer basic en dienen er toe om je telefoon met de pc te kunnen connecten, maar geen bestands overdracht oid. Widdcom is meer uitgebreider.

Ps: dat iets prima werkt, betekent nog nie dat die volledig/veelzijdig is..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Thanks voor de info, ik heb alleen ff geen tijd om uit te proberen, dat zal pas dindsdag zijn ofzo :X maar als het werkt zal ik het ook in de SP erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Ik heb steeds vaker last van iets vervelends. Als ik bv even mn accu er uit haal, om sim te verwisselen ofzo, wil mn telefoon een uurtje niet meer aan. Zeer hinderlijk. Is dit op te lossen dmv een firmware update ofzo?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens niet mogelijk om via de verbinding van je pc, te surfen met de telefoon. Dus dat je niet de gprs-verbinding van je provider gebruikt, maar de kabelverbinding (in mijn geval dan).

Het omgekeerde is me wel gelukt, met de gprs van de telefoon, via de pc over internet surfen. (mijn kabelverbinding lag een uurtje plat door mijn eigen fout)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-03-2023
Choxo schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:15:
[...]
Ik heb het liever in 'oorspronkelijk' engels. Ik kan me eigenlijk niet inbeelden dat ik een van de enige ben die dit doet?
* meldt zich: Je bent niet de enige

Problem Exists Between Chair And Keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Iemand tips voor mij om operator logo bij een Nokia 6230 met orange free eraf te halen? Heb al een aantal blank logo's geprobeerd en zodra ik deze wil opslaan krijg ik een foutmelding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander_kok schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:01:
Iemand tips voor mij om operator logo bij een Nokia 6230 met orange free eraf te halen? Heb al een aantal blank logo's geprobeerd en zodra ik deze wil opslaan krijg ik een foutmelding...
Gouden tip: Lees die startpost eens

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede Got'ers,

Ik heb vandaag mijn Nokia 6230 laten upgraden naar SW versie 05.35. (had eerst 4.26 geloof ik??) Nu het volgende probleem. Vroeger als ik naar mijn SMS inbox ging, kreeg ik daar alle namen te zien van de mensen waarvan ik een berichtje had. Nu zie ik de naam van de afzender niet meer, maar alleen de begin zin van het berichtje.

Nu wil ik graag de naam van de contactpersoon weer terug hebben, dit kun je handmatig veranderen per smsje, maar dit is natuurlijk niet echt handig. Hoe los ik dit op? Ik heb al een factory default gedaan.

Bedankt

(ik heb al bijna alle berichten op het forum gelezen, maar kon het nergens terug vinden...)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:01:
Beste mede Got'ers,

Ik heb vandaag mijn Nokia 6230 laten upgraden naar SW versie 05.35. (had eerst 4.26 geloof ik??) Nu het volgende probleem. Vroeger als ik naar mijn SMS inbox ging, kreeg ik daar alle namen te zien van de mensen waarvan ik een berichtje had. Nu zie ik de naam van de afzender niet meer, maar alleen de begin zin van het berichtje.

Nu wil ik graag de naam van de contactpersoon weer terug hebben, dit kun je handmatig veranderen per smsje, maar dit is natuurlijk niet echt handig. Hoe los ik dit op?

Bedankt

(ik heb al bijna alle berichten op het forum gelezen, maar kon het nergens terug vinden...)
Ik denk dat je contactpersonen dubbel voorkomen.. En in je telefoonboek en op je sim.. Selecteer eens alleen sim of telefoonboek weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:03:
[...]

Ik denk dat je contactpersonen dubbel voorkomen.. En in je telefoonboek en op je sim.. Selecteer eens alleen sim of telefoonboek weer te geven?
Heb ik geprobeerd. Alleen telefoonboek vanaf de telefoon. Maar geen resultaat. Ook heb ik de telefoon een reboot gegeven (uitgezet en weer aangezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:17:
[...]

Heb ik geprobeerd. Alleen telefoonboek vanaf de telefoon. Maar geen resultaat. Ook heb ik de telefoon een reboot gegeven (uitgezet en weer aangezet)
Staan er uberhaupt nummers op je telefoongeheugen? Probeer je simgeheugen eens. En kijk eens even of de nummers niet dubbel voorkomen (met een ander naam) op je simgeheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:19:
[...]

Staan er uberhaupt nummers op je telefoongeheugen? Probeer je simgeheugen eens. En kijk eens even of de nummers niet dubbel voorkomen (met een ander naam) op je simgeheugen
Ik heb nu zowel als telefoon geheugen als alleen sim geheugen geprobeerd. Bij beide manieren krijg ik de naam van de afzender niet te zien. Daarna heb ik de naam met nummer volledig verwijderd, en weer opnieuw aangemaakt. Dit heeft geen effect, zowel als op telefooongeheugen en simgeheugen niet.

Het gekke, is dat hij van een andere contactpersoon wel weer de netjes de naam aangeeft. Maar dat is er maar eentje, terwijl ik van meerdere contactpersonnen smsjes in mijn inbox heb staan. Bij de rest geeft ie hetzelfde probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:23:
[...]

Ik heb nu zowel als telefoon geheugen als alleen sim geheugen geprobeerd. Bij beide manieren krijg ik de naam van de afzender niet te zien. Daarna heb ik de naam met nummer volledig verwijderd, en weer opnieuw aangemaakt. Dit heeft geen effect, zowel als op telefooongeheugen en simgeheugen niet.

Het gekke, is dat hij van een andere contactpersoon wel weer de netjes de naam aangeeft. Maar dat is er maar eentje, terwijl ik van meerdere contactpersonnen smsjes in mijn inbox heb staan. Bij de rest geeft ie hetzelfde probleem....
En wat gebeurd er als je door een van die personen waarvan de naam niet wordt weergegeven in je sms-menu, wordt gebeld? zie je dan wel een nummer? Zo ja, dan is er een bug geloof ik.. Want verder weet ik anders ook nie wat en hoe op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:26:
[...]

En wat gebeurd er als je door een van die personen waarvan de naam niet wordt weergegeven in je sms-menu, wordt gebeld? zie je dan wel een nummer? Zo ja, dan is er een bug geloof ik.. Want verder weet ik anders ook nie wat en hoe op te lossen.
Wanneer ik een nieuw smsje stuur, komt er wel netjes de naam van de afzender te staan. Zal het dan zo zijn, dat ik alleen van smsjes voor de sw update geen afzender te zien krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:29:
[...]

Wanneer ik een nieuw smsje stuur, komt er wel netjes de naam van de afzender te staan. Zal het dan zo zijn, dat ik alleen van smsjes voor de sw update geen afzender te zien krijg?
Bedoel je dat de het smsje van iemand komt, die niet in je telefoon geheugen staat? Zo ja, dan is dat tegenwoordig standaard bij nokia, dat je ipv de nummer, het beginstukje van een smsje te zien krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:32:
[...]

Bedoel je dat de het smsje van iemand komt, die niet in je telefoon geheugen staat? Zo ja, dan is dat tegenwoordig standaard bij nokia, dat je ipv de nummer, het beginstukje van een smsje te zien krijgt..
Nee dat bedoel ik niet. De naam van de contactpersoon staat wel in mijn telefoonboek. Alleen omdat vandaag die SW update gedaan is, kan het misschien zo zijn, dat de smsjes die ik had, niet meteen herkend worden door de contactpersonen.

Want oude smsjes (van gisteren) staan geen naam bij, dus alleen die eerste zin. En nieuwe smsjes komt wel netjes de naam van de contactpersoon bij te staan. Mijn conclusie, hij kan het niet zien bij oude smsjes dat er een bijbehorende naam is...????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:44:
[...]

Nee dat bedoel ik niet. De naam van de contactpersoon staat wel in mijn telefoonboek. Alleen omdat vandaag die SW update gedaan is, kan het misschien zo zijn, dat de smsjes die ik had, niet meteen herkend worden door de contactpersonen.

Want oude smsjes (van gisteren) staan geen naam bij, dus alleen die eerste zin. En nieuwe smsjes komt wel netjes de naam van de contactpersoon bij te staan. Mijn conclusie, hij kan het niet zien bij oude smsjes dat er een bijbehorende naam is...????
Zou wel mogelijk kunnen zijn, anyway, het lijkt me dat je probleem opgelost is.. Verdere vragen zijn altijd welkom in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:42:
[...]

Gouden tip: Lees die startpost eens
Gouden tip: Heb ik allang allemaal geprobeerd, anders post ik hier niet... (Check ook reactie op vorige blz waar niet op gereageerd werd...)

[ Voor 13% gewijzigd door sander_kok op 15-05-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
ik doe even een gok, maar aangezien ik geen firmware updates kan vinden gok ik dat het alleen in de winkel/ servicepoints kan gebeuren?

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
joint_me schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:11:
ik doe even een gok, maar aangezien ik geen firmware updates kan vinden gok ik dat het alleen in de winkel/ servicepoints kan gebeuren?
Euh.. ja, dat klopt.
(En dat gokken was niet eens nodig geweest als je in dit topic even had gezocht..)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Niemand hier met een leuke Friends (TV) wallpaper voor de Nokia 6230? Ben al paar dagen aan het zoeken maar kan helaas niks vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op maandag 16 mei 2005 @ 02:11:
Niemand hier met een leuke Friends (TV) wallpaper voor de Nokia 6230? Ben al paar dagen aan het zoeken maar kan helaas niks vinden :(
Waarom neem je niet een gewone wallpaper van friends, die kan die toch ook weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman

damasterman

student TU/e;

is 5.35 op dit moment de laatset firmware versie of zijn er al geruchten van een nieuwere?
Zal ik laten updaten van 5.26 naar 5.35 mijn garantie is bijna om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand misschien een link naar PC Suite 6.1?
Want ik kan met 6.5 geen playlisten meer maken voor mijn 3.15 firmware. En ben niet echt in de mogelijkheid om mijn firmware ff te up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Xavier schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:57:
Iemand misschien een link naar PC Suite 6.1?
Want ik kan met 6.5 geen playlisten meer maken voor mijn 3.15 firmware. En ben niet echt in de mogelijkheid om mijn firmware ff te up te daten.
Ik heb wel een link naar PC Suite 6.2 NL voor je:
http://nds2.nokia.com/fil.../Nokia_PC_Suite_62_nl.exe
Deze versie werkt bij mij iig wel goed met playlists waar latere versies dat niet doen.
Ik heb ook firmware 3.15.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
We kunnen hier verder: Nokia 6230 - Deel 15 _o_

Ideeën/toevoegingen voor de startpost kunnen gemaild worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeniecom
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-01-2022
JungleJim schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:40:
[...]

Heb zelf een bluetooth dongle van cellink, die ook komt met de bluesoleil software. Helaas is bluesoleil niet compatible met nokia pc suite, hiervoor moet eerst een nieuwe versie van bluesoleil (1.6) en een nieuwe versie van nokia pc suite uitkomen. Volgens de makers van bluesoleil zal dat ergens in maart zijn, zie ook de support sectie van http://www.bluesoleil.com/.

Als je Windows XP SP2 hebt, kunt je het ook aan de praat krijgen zonder bluesoleil. SP2 heeft namelijk ingebouwde drivers voor veel bluetooth dongles, en is compatible met nokia pc suite.
Inmiddels is BlueSoleil versie 1.6.1 beschikbaar. Alleen nog niet op de site van BlueSoleil omdat ze eerst één of andere security update op hun website willen doen ofzo. Je kunt BlueSoleil 1.6.1 downloaden vanaf http://www.msi.com.tw/pro...detail.php?UID=607&kind=8.
Dit werkt icm Nokia 6230, Windows XP SP2 en Nokia PC Suite v6.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Kijk even goed wat er in het bericht boven je staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeniX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-10-2009
Ik heb een nachtje in een te vochtige tent gelegen en nu doet mijn speaker het niet meer. Het gaat om de polyfoon speaker, waarlangs je de ringtone hoort en de mp3'tjes kan luisteren.
Je hoort wel wat geluid, soort gekraak (ook als er geen geluid uit zou moeten komen), maar geen muziek oid.

Het ligt niet aan de speaker zelf (heb een nieuwe besteld en geplaatst, zelfde resultaat) , maar aan iets op het 'moederbord' (sorry ben computernerd).
Hoeveel kans maak ik bij een service centre, dat ze deze willen repareren? Iemand nog een idee, wat het zou kunnen zijn? Wat zou het kosten zo'n nieuw mobo? (ofwel is het duurder dan een tweedehands kopen?)

Hoop ondanks dat het topic niet zo active is er toch iemand kan helpen.... heb het probleem in de andere topics nog niet gezien

d-Media || web development & more;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Lol, ik schrok me rot, topic ineens boven de 1000 posts uit 8)7 . Maar post 't inderdaad even in het nieuwe topic, dan is de kans groter dat het wordt gelezen ;)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste