Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:39
Vince22 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:40:
[...]

Ik heb vanmorgen deze telefoon besteld bij verlenging van mn abonnement. Zodra ik hem binnen heb zal ik je de verschillen vertellen en eventuele menu verschillen posten.
Ik heb ook een T-Mobile geval. Daar is in ieder geval het opstartlogo 'ge-t-mobiled', allemaal roze en grijze stipjes met het logo van T-Mobile. Verder zie ik geen opvallende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:53:
[...]

alle stappen gedaan maar als ik dan nummers wil toevoegen aan de playlist staat er bij "alle nummes uit de telefoon" helemaal niks...
wat doe ik fout?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibizadesire
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb me net ook deze GSM aangeschaft ter vervanging van mijn 6310i. Zeer leuke telefoon vind ik. Enkel jammer dat je zonder die earset geen radio kan ontvangen :(
Wellicht dient de draad dan als soort antenne, maar de "sterkere" zenders zou je mss ook zonder kunnen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik heb even de startpost nagelopen en waar nodig aangepast en meteen een fris nieuw kleurtje gegeven :)
M'n 6230 doet het gelukkig nog steeds nadat ie laatst in een pul water was gevallen, ik geloof niet dat het enig nadelig effect heeft gehad (gelukkig!)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Haan, misschien nog interessant voor je startpost; ik heb inmiddels Firmware 5.26, dit schijnt de nieuwste te zijn, na 5.24 dus. Ik heb hem nu 2 weken terug laten updaten bij een nsp en toen was 5.26 daar net een dag binnen. Echter wat de veranderingen t.o.v. 5.24 zijn weet ik niet, ook Nokia rept hierover geen woord op hun site en ik kan het verder ook nergens ontdekken.

EDIT: Dit stukje gevonden op het forum van Mr. Volcano:

v5.26 - Changes/improvements made from MCU SW version 5.24 to version 5.26
Only available in a few countries (Poland, Hungary, Belgium, Czech Republic)

There were issues in v5.24 which were related to localization for these countries.
Some minor bugs are also fixed.

Maar als het alleen in deze landen is, waarom heb ik het nu dan ook? Vind het niet erg ofzo, maar vroeg het me alleen af ;)

Gr. Bounzer

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 16:43 . Reden: nadere research betreft v5.26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik gebruik nu zo'n anderhalve week een 6230. Prima telefoon, alleen vind ik de navigatieknop een beetje 'kleverig'. Hij klikt niet echt trefzeker zoals de andere knopjes. Is dit normaal? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thefirstikke schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:38:
Ik gebruik nu zo'n anderhalve week een 6230. Prima telefoon, alleen vind ik de navigatieknop een beetje 'kleverig'. Hij klikt niet echt trefzeker zoals de andere knopjes. Is dit normaal? :?
Ik heb dit ook een beetje, weet echter niet of dit normaal is. De mijne is nu 2 maanden oud. Naar boven, beneden, links en rechts gaat lekker, maar druk je precies in het midden dan 'plakt' ie idd een beetje en voelt het niet echt lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:09

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik heb nu sinds zondag een 6230 het is echt een geweldige telefoon om het zelf te zeggen maar ik heb 2 vraagjes:
1.Is het mogelijk om ook zonder oortjes de radio aan te zetten ik waat dat je hem later pas op luidspreker kan zetten maar ik wil hem gelijk op luidspreker.

2.Ik heb nu 6 spelletjes in me spelletjeslijst staan en nu wilde ik er nog 1 bij downloaden maar die zet hij in de map verzameling en ook gebeurde dat met met het 8ste spel dat ik downloade, hoe krijg ik ze uit die lijst en in me spelletjes lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

2. Hoe installeer ik games?
Als je een spelletje in de map Spelletjes wilt zetten in plaats van in de map Verzameling gebruik dan Oxygen Phone Manager (werkt alleen met *.jad). Mocht je alleen de *.jar van een bepaald spelletje hebben, kun je heel eenvoudig een *.jad aanmaken met dit freeware programmaatje (met dank aan Bandicoot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Volvoboy, vraag 1. Volgens mij kan dit niet. Kan alleen i.c.m. de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
volvoboy schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:15:
Ik heb nu sinds zondag een 6230 het is echt een geweldige telefoon om het zelf te zeggen maar ik heb 2 vraagjes:
1.Is het mogelijk om ook zonder oortjes de radio aan te zetten ik waat dat je hem later pas op luidspreker kan zetten maar ik wil hem gelijk op luidspreker.
Omdat dit al voor de zoveelste keer wordt gevraagd, heb ik het in de FAQ in de startpost erbij gezet had ik eigenlijk al veel eerder moeten doen :)
2.Ik heb nu 6 spelletjes in me spelletjeslijst staan en nu wilde ik er nog 1 bij downloaden maar die zet hij in de map verzameling en ook gebeurde dat met met het 8ste spel dat ik downloade, hoe krijg ik ze uit die lijst en in me spelletjes lijst.
Ook dit staat in de Startpost, maar is misschien niet zo makkelijk terug te vinden:
Wil je je games in de games folder hebben en niet onder toepassingen? Gebruik dan Nokia Games Installer(dank aan Noki_Ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Haan schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:41:
[...]

Ook dit staat in de Startpost, maar is misschien niet zo makkelijk terug te vinden:

[...]
Maar hoe krijg ik die spelletjes van me telefoon naar me pc want ik kan ze niet kopieeren of knippen.
Ik heb ze namelijk van de site van nokia gehaald via wap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat foto's van stof in mn 6230:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/DSC00012.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/DSC00013.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/DSC00014.JPG

Ik maak altijd alles schoon met een oude tandenborstel. Voorzichtig op het toetsenbordje en met een brilpoetsdoekje maak ik dan het scherm schoon, werkt perfect. Wel oppassen voor het schoonmaken bij de luidsprekeruitgang want dat gaasje dat daar zit gaat zo kapot.

Hier nog een paar foto's van m'n nieuwe frontje: Light Blue.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/DSC00018.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/DSC00019.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/DSC00021.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Mooie achtergrond waar heb je die vandaan die wil ik ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volvoboy schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:22:
Mooie achtergrond waar heb je die vandaan die wil ik ook wel
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/w401053066989.3265.jpg

Had ik van de website die ergens in de openingpost staat.

Nog meer favorieten:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/greenfields.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Music.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Video.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Watercolor.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/w401051024406.1067.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henry.f/got/6230/Grolsch2.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoe kan ik de tijd instellen dat die stomme klok naar voren komt? Ik heb volgens mij bijna alle opties nu wel gehad. Maarjah de optie voor die K*T klok vind ik maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:39:
Hoe kan ik de tijd instellen dat die stomme klok naar voren komt? Ik heb volgens mij bijna alle opties nu wel gehad. Maarjah de optie voor die K*T klok vind ik maar niet.
Je kunt hem hooguit heel lang uitstellen maar uiteindelijk komt ie toch :)
Niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Inderdaad ik kan het ook nergens vinden je bedoelt toch die klok die in zwart digitaal komt als een screensaver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C4l1m3r0 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 07:44:
[...]

Da's een bekend probleem, geloof ik. Ik had er ook last van, maar Google leerde me B) dat je via de rode 'ophang'-button terug moet naar je idle-scherm, en niet via 'terug'-'terug' in het menu. Dan werkt het wel. Dus gewoon iedere keer na het synchen op de rode knop rossen :P
Dank voor je reactie, is helder. Ik ben inderdaad via 'terug-menu' gegaan. Ik kan nu niet meer synchen, krijg nu de melding Please check your Synchronisation settings and ensure your phone is in the Idle state, then restart the Synchronisation''.

Hoe kan je kijken of je telefoon in de 'idle state' is?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe het komt, dat mijn scherm van m'n 6230 niet zo helder is als dat van een vriend waarvan de gsm nieuwer is en de firmware ook nieuwer is... Want bij mij is het wit zowat grijs donkerachtig, terwijl dat bij die andere gsm echt nog goed helder is...

Dank bij voorbaat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is bij het vernieuwen van de firmware ook gewerkt aan de helderheid vd display. Onlangs ben ik van 4.28 naar 5.26 gegaan en dit is een wezenlijk verschil in helderheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij ssonyericsson een telefoon paired via bluethoot, kan je zo door de bestanden van die andere tel bladeren.
Standaard is er geen mogelijkheid met de 6230 om dit ook te doen.
Weet iemand misschien of er een java-applicatie is voor de 6230 waarmee je alsnog door andere tel's kan bladeren?
(ps: ik bedoel dus bladeren door andere tel's met toestemming)

Verwijderd

Ik heb de 6230 nu 4 weken. Moet zeggen dat het wel een goed toestel is. Lekker lang standby, maar dat gaat snel naar beneden als je hem gebruikt hebt. Ook krijg ik hem met geen mogelijkheid gepaired met mijn iPAQ h1940. De code die je in moet toetsen (standaard:1234) werkt niet en laat je telefoon dus niet pairen.
Hoe kan ik trouwens zien wat mijn firmware versie is? Kan ik dit zelf flashen met behulp van Wintesla? Ik heb het toestel als los toestel gekocht, dus geen rare simlocks ed.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 02:31:
Ik heb de 6230 nu 4 weken. Moet zeggen dat het wel een goed toestel is. Lekker lang standby, maar dat gaat snel naar beneden als je hem gebruikt hebt. Ook krijg ik hem met geen mogelijkheid gepaired met mijn iPAQ h1940. De code die je in moet toetsen (standaard:1234) werkt niet en laat je telefoon dus niet pairen.
Hoe kan ik trouwens zien wat mijn firmware versie is? Kan ik dit zelf flashen met behulp van Wintesla? Ik heb het toestel als los toestel gekocht, dus geen rare simlocks ed.
Voor je firmwareversie moet je de startpost ff doorlezen.
En om te pairen dien je op beide apparaten dezelfde code in te voeren! Kan je elke keer veranderen.

Verwijderd

Ok, dank je voor de info. Zo te zien hoef ik niet naar een service point.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:16:
Volgens mij is bij het vernieuwen van de firmware ook gewerkt aan de helderheid vd display. Onlangs ben ik van 4.28 naar 5.26 gegaan en dit is een wezenlijk verschil in helderheid!
Oh ik dacht dat ik me dat inbeelde maar schijnbaar niet dus. Mijn scherm lijkt ook heel iets helderder te zijn.

• Polyphemus
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:30:
[...]

Oh ik dacht dat ik me dat inbeelde maar schijnbaar niet dus. Mijn scherm lijkt ook heel iets helderder te zijn.
Dan gaat je batterij ook sneller leeg B)

Verwijderd

C4l1m3r0 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:55:
[...]

Dan gaat je batterij ook sneller leeg B)
Daar lig ik niet wakker van met m'n mooie bureau lader :)

Ik las trouwens iets over versie 5.55 ? Weet iemand daar meer van? Edit: het schijnt 5.35 te zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 13:52 ]

Verwijderd

@Henry, ik kan ook absoluut niet wakker liggen van kortere standby tijd vd telefoon. Je kunt hem toch iedere nacht gewoon aan de lading leggen? 1 dag houdt ie het sowieso altijd uit, wat je ook allemaal doet. Heb laatst een een hele dag bluetooth aan gehad, bestanden via infrarood uitgewisseld met m'n laptop, gebeld en ge-smst en aan het einde vd dag zat de accu nog gewoon vol. Heb er die dag erna ook nog gewoon mee gebeld etc. Daarna moest ie wel aan de lading.

Trouwens waar heb je dat gelezen van firmware 5.35? Ik lees hier nooit iets over op internet.

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Op Howardforums is te lezen over 5.35, maar ik heb niet kunnen vinden wat de verschillen zijn. Hij is ook alleen nog te krijgen als je connecties hebt bij Nokia zelf geloof ik.

Wat mij wel opviel, is dat er de hele tijd wordt gesproken over 6230 B, die iets anders schijnt te zijn dan de 'normale' Nokia 6230:
the hardware are the same in all the 6230A apart from the B version, which has 5 components plus the antenna that are different.
Maar dit is voor het eerst dat ik van verschillende versies hoor eigenlijk (afgezien van de 6230i..)

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:37:
Op Howardforums is te lezen over 5.35, maar ik heb niet kunnen vinden wat de verschillen zijn. Hij is ook alleen nog te krijgen als je connecties hebt bij Nokia zelf geloof ik.

Wat mij wel opviel, is dat er de hele tijd wordt gesproken over 6230 B, die iets anders schijnt te zijn dan de 'normale' Nokia 6230:

[...]

Maar dit is voor het eerst dat ik van verschillende versies hoor eigenlijk (afgezien van de 6230i..)
Volgens mij zijn die letters alleen van toepassing in de VS. Want op europese sites wordt er met geen woord gerept over een a of b versie..

FW upgrades hebben meestal betrekking op issues per land. Zo komt t voor dat een bepaalde FW upgrade van nut is in een bepaald land.. Bijvoorbeeld de 5.26, die heeft issues opgelost in Belgie, maar voor nederland maakt t nie uit of je de 5.24 of 5.26 hebt, ze zijn namelijk in NL identiek.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 14:01 ]

Verwijderd

Ik doe het al 3 kwart jaar met firmware V3.15 en het bevalt me prima! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:55:
Ik doe het al 3 kwart jaar met firmware V3.15 en het bevalt me prima! :)
Seau, das een ouwe! Maarja als het bevalt, waarom zou je dan upgraden? Tis allemaal persoonlijk.

Verwijderd

Seau, das een ouwe! Maarja als het bevalt, waarom zou je dan upgraden? Tis allemaal persoonlijk.
alles werkt, nooit problemen, fijn alles regelen met pc suite, niks aan t handje... ik lees zo vaak van mensen met problemen, dat snap ik nooit :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:15:
[...]

alles werkt, nooit problemen, fijn alles regelen met pc suite, niks aan t handje... ik lees zo vaak van mensen met problemen, dat snap ik nooit :)
Als het werkt zou je het idd niet horen aan te passen maar die nieuwe functies en bugfixes zijn toch best wel handig. Ik zie in toekomstige versies mischien nog wel meer verbeteringen.

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
een nieuwe 6230 gebruiker meldt zich :) :*)

Vanmorgen gekocht. Straks eens dit draadje op mn gemak doorlezen :)

Verwijderd

Bluetooth of data kabel

Ik wil dus mijn 6230 aansluiten op mijn PC. Nu vroeg ik me af wat het handigst
is: een bluetooth dongle of een USB datakabel aanschaffen.
Ik las op GOT dat bluetooth slechts een doorvoersnelheid van 25-30 Kb/s had?
Kortom wat zijn de voor en nadelen van bluetooth en datakabel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:30:
Bluetooth of data kabel

Ik wil dus mijn 6230 aansluiten op mijn PC. Nu vroeg ik me af wat het handigst
is: een bluetooth dongle of een USB datakabel aanschaffen.
Ik las op GOT dat bluetooth slechts een doorvoersnelheid van 25-30 Kb/s had?
Kortom wat zijn de voor en nadelen van bluetooth en datakabel?
Bluetooth = traag maar goedkoper
Kabel = duur maar sneller.. Er zijn al kabels voor 12 euro te verkrijgen als ik t goed heb.. Met imitatie kabels loop je de reactie dat ze nie altijd evengoed werken op telefoons, dus let op waar je het koopt. Een originele kabel kost iets van 50 tot 60 euro, weet nie meer precies.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:35:
[...]

Kabel = duur maar sneller.. Er zijn kabels al voor 12 euro te verkrijgen als ik t goed heb.. Met imitatie kabels loop je de reactie dat ze nie altijd evengoed werken op telefoons, dus let op waar je het koopt. Een originele kabel kost iets van 50 tot 60 euro, weet nie meer precies.
Mij is nog steeds niet duidelijk hoe snel bluetooth is.
Op deze website:
http://www.draadloos.nu/bluetooth/default.asp
en deze:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bluetooth
las ik dat bluetooth 1MB/s haalt. Dat is dus 100KByte/s en niet 25-30 zoals ik op GoT las.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 15:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:30:
[...]Mij is nog steeds niet duidelijk hoe snel bluetooth is.
Zie http://www.nokia.nl/nl/telefoons/technologieën/bleutooth/faq_gen.html#3
3. How fast is data transferred?
The maximum rate is currently 723 kbps. While this is already fast enough to complete most data transfers within a few seconds, it's not the limit. Developers hope to double or triple the speed in subsequent releases of Bluetooth technology.
Ik weet alleen niet of ze hier kilobits of kilobytes mee bedoelen. Als het kilobits is, dan is dat ongeveer 90 kilobytes per seconde.. Dan heb je binnen 55 seconden een bestand van 5 mb op je telefoon. Hou er ook rekening mee dat de snelheid van bluetooth lager kan uitvallen door de schrijfsnelheid van je telefoon naar je mmc kaartje..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 15:45 ]

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik doe het ook via bluetooth en voor mij gaat hij snel genoeg over 1 mp3'tje van 5 mb doet hij bij 20 sec over. hij is niet echt sloom hoor.

Verwijderd

volvoboy schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:47:
Ik doe het ook via bluetooth en voor mij gaat hij snel genoeg over 1 mp3'tje van 5 mb doet hij bij 20 sec over. hij is niet echt sloom hoor.
Welke dongle heb je, welk merk?
Zijn alle dongles even snel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:35:
[...]

Kabel = duur maar sneller.. Er zijn al kabels voor 12 euro te verkrijgen als ik t goed heb.. Met imitatie kabels loop je de reactie dat ze nie altijd evengoed werken op telefoons, dus let op waar je het koopt. Een originele kabel kost iets van 50 tot 60 euro, weet nie meer precies.
Zo duur is een USB kabel niet hoor, ik heb deze (23 euro):
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=4712

bij diezelfde shop gekocht, levertijd ongeveer 5 dagen (dat was omdat ik bij de rabobank zit en zij bij de ABN amro, dat duurt blijkbaar effetjes eer dat is overgemaakt)

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:39:

Ik weet alleen niet of ze hier kilobits of kilobytes mee bedoelen. Als het kilobits is, dan is dat ongeveer 90 kilobytes per seconde.. Dan heb je binnen 55 seconden een bestand van 5 mb op je telefoon. Hou er ook rekening mee dat de snelheid van bluetooth lager kan uitvallen door de schrijfsnelheid van je telefoon naar je mmc kaartje..
Denk eens logisch na ;) Met ruim 700 MB per seconde verzenden is iets waar we nu alleen nog van kunnen dromen :) Daar zou nl een snelheid van ongeveer 6 gigabit voor nodig zijn :9

Verwijderd

hmm, verleidelijk om er een aan te vragen.. Ik zal t ergens noteren, zodat ik t later misschien alsnog zal kopen. Tijd zal laten zien.

Volgens mij hoort t nie uit te maken welke merk dongle je hebt, ze zullen allemaal de zelfde snelheden moeten ondersteunen.

• nugscree
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 17:30
Hey kan iemand mij misschien vertellen waarom ik maar 80,2Mb zie van me 512Mb Trancend MMC kaartje.(staat op de compatibility lijst)
Ik weet dat dit in een eerder deel van het Nokia 6230 topic is uitgelegd maar ik kan het niet meer terug vinden.
Ik heb trouwens firmware 4.44

Verwijderd

nugscree schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:00:
Hey kan iemand mij misschien vertellen waarom ik maar 80,2Mb zie van me 512Mb Trancend MMC kaartje.(staat op de compatibility lijst)
Heb je al geprobeerd om er meer dan 80 mb aan bestanden op te gooien? Zo ja, gaf dat problemen?

Als je het vol kan proppen tot 500 MB dan is er geen probleem volgens mij..

Ik heb thuis een harde schijf van 200 gig en die geeft in mijn bios 130 gig aan, maar ik kan m wel volproppen tot 200 gig.

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik weet niet waarom, wel dat het niet uitmaakt :) Bij mij zegt ie ook 80,2 MB, vervolgens is het beschikbare geheugen 145,9 MB 8)7.
Dit geldt trouwens alleen als ik in de galery naar 'gegevens' kijk. Als ik in een map ben en daar naar 'geheugenstatus' kijk, wordt de groote wél goed aangegeven.

Verwijderd

Weet iemand hier of de grotere kaartjes van ScanDisk compatible zijn met de 6230. Met name die van 512mb heeft mij interesse. Die ligt voor slechts 55 euro bij de Correct.

• Damsplaat
  • Laatst online: 12-09 07:41
Ik heb nu ook een headset mod gemaakt, maar een iets andere dan degene die nu in de startpost staat. Naast het vervangen van de oordopjes heb ik een min-jack (koptelefoon) aansluiting gemaakt in de headset. Zo kan je een extra koptelefoon of je stereo of autoradio op je telefon/mp3speler aansluiten. Dit wou ik, maar niet zo'n lelijke externe stekker zoals ik al op andere fora heb gezien. Tis wel een beetje priegel werk, de foto's spreken denk ik wel voor zich:

Afbeeldingslocatie: http://img209.exs.cx/img209/8414/32yc.th.jpg
eindresultaat

Afbeeldingslocatie: http://img198.exs.cx/img198/1692/23dd.th.jpg
Acterkant, omdat het net niet paste, dwz klein spleetje ipv helemaal vaste sluiting aan de rechter, heb ik geprobeerd om het plastic wat te smelten door van binnenuit wat met de soldeerbout te pielen, heft niks geholpen en resultaat was kut 8)7 later, (niet op foto dus) heb ik een en ander bijgewerkt met het vingervijltje, nu zie je er bijna niks meer van

Afbeeldingslocatie: http://img200.exs.cx/img200/362/55or.th.jpg
veel tools nodig, en zelfs vergrootglas

Afbeeldingslocatie: http://img198.exs.cx/img198/3281/46ku.th.jpg
plastic kapjes, uitgefreesd met multitool (FERM kijkshop 12,95+dremel graveerkop 0,8 mm 1,65)

Afbeeldingslocatie: http://img198.exs.cx/img198/2350/18eb.th.jpg
binnenwerk, ik heb dus een deel van de printplaat afgeslepen met de multitool om ruimte te maken. De chip enzo zit allemaal rechts, dus links is (net) voldoende ruimte te maken. Achter het printplaatje zijn twee draadjes die vanaf het rechter kanaal naar de jack aansluiting gaan. (van het rode draadje rechtsonder is het plastic een beetje gaan smelten dor het gepiel met de soldeerbout)
De jack aansluiting die je op deze foto ziet had ik geprobeerd zo klein mogelijk te maken, maar ik had dat iets te voortvarende gedaan en dat ding daarmee ietse te veel beschadigd, en met lijm het weer gefixed (zie foto). Omdat ik een paar dagen later toch weer bij HEC (in delft) was heb ik (a 1,35) tochmaar even een nieuwe gehaald en nu is ie dus zonder lijm. Ik ben alleen te ranzig om dat ding voor de foto weer helemaal uit elkaar te halen.

Al met al een geslaagde maar wel best lastige mod. Een stereo mini jack aansluiting in mijn headset. Enigste aandachtspunt: omdat de 6230 headset niet werkt met een ground+twee kanalen zoals een normale koptelefoon, maar een apparte plus en min voor beide dopjes, is een volledige stereo aansluiting helaas niet mogelijk. (niet door mij, en ook niet door iemand anders, wat ie ook beweert) Na eerst niet te snappen hoe het zat het ik alles nagemeten en ben tot deze conclusie gekomen.
De mini jack heeft dus maar drie kanalen, en de telefoon dus vier. Ik heb gekozen de twee minnen als ground te nemen en door te verbinden, en de twee plus kanalen gescheiden te houden. Signalen van het linkerkanaal komen dus voor 50% door op het rechter kanaal en andersom. Maar dit viel eigenlijk aleen maar op bij de test mp3'tjes die ik gebruikte, niet bij gewone stereo mp3'tjes, die klinken nog gewoon goed, je hoort duidelijk wel stereo en niet mono geluid, hoewel het er in werkelijkheid dus eigenlijk tussenin zit.

Ik heb nu net een MMC gehaald, (Myflash (?) 1gb, €78, goris delft). deze deed het overigens pas na het upgraden naar 5.24 (weet niet welke firmware ik had, maar tel is half jaar oud, denk 3.14)

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik heb als bluetooth dongle sitecom.

En die headset mod is echt heel erg lelijk gedaan sorry dat ik het zo zeg ;)
Mijn oortjes zij gewoon goed hoor en ik hoor goede tonen enzo.

Verwijderd

heb mijn headset nu ook aangepast à la manière de HERR FRANK.

Gaat wel lekker zo!

• addictive
bigchristiaan schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:55:
Ey mede-6230-bezitters,

Ik zat net in de auto, buiten was het donker, en ik verveelde me dus ik wilde een fotootje schieten. Maar er gebeurde iets vreemds, wat te zien is op het volgende plaatje:
[afbeelding]

Zoals je ziet, is de middelste display gewoon oranje zoals het hoort te zijn, maar de bovenste en de onderste zijn fel wit, terwijl ze in het echt precies dezelfde kleur hebben als de middelste!

Kan iemand verklaren hoe dit kan? Niet dat het belangrijk is ofzo, maar het leek me wel interessant. De camera stond overigens in de normale modus. In de nachtmodus was het precies hetzelfde beeld, maar dan met meer ruis :)
volgens mij was dit nog niet beantwoord :)

Ik denk dat het komt omdat het duidelijke schermje backlight verlicht is, en de andere frontlight :)

• Xavier
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:41:
[...]

Je kunt hem hooguit heel lang uitstellen maar uiteindelijk komt ie toch :)
Niks aan te doen.
Maar ik vraag toch om hem heel lang uit te stellen??? En niet uit te doen????

• Damsplaat
  • Laatst online: 12-09 07:41
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:29:

Gaat wel lekker zo!
Die had ik nog niet gezien, ik hou het topic ook niet meer zo bij..
Maar dat is dus een jackplug aan de onderkant ertegenaan, of doet dat printplaatje nog wat anders dan alleen maar een aansluiting zijn?

ff laatste foto van hoe het nu geworden is:
Afbeeldingslocatie: http://img14.exs.cx/img14/2816/img55399hi.jpg

Verwijderd

Sinds vandaag ben ik ook een 6230 gebruiker. Mooi toestelletje
Alleen nu ben ik op zoek naar een betaalbaar MMC kaartje van 512 MB. want 32mb is toch echt wel heel karig.
Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer welk kaartje nou geschikt is voor deze phone.
Ik heb net ff gechecked en heb firmware versie v05.24
Was vandaag bij computerland in Rotterdam en daar hadden ze voor €45 eur een leuk 512mb kaartje (merkloos?) Echter de verkoper zei (eerlijk) dat ie t niet deed in een 6230 (herkende volgens hem maar 80 mb) Als ik zo dit forum een beetje scan dan lees ik dat er veel meer problemen zijn met de grotere kaartjes
Welk kaartje raden jullie aan in combinatie met de v05.24 firmware?

thnx

Verwijderd

@Gecko265

Ik heb onlangs op marktplaats een Extrememory MMC gekocht van 256mb voor €27,50 incl. verzendkosten. De MMC was splinternieuw en zat in de originele, verzegelde verpakking.

Persoonlijk vind ik 256mb genoeg, maar ik weet niet hoe jij daar over denkt!

Gr. Bounzer

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 22:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:10:
Sinds vandaag ben ik ook een 6230 gebruiker. Mooi toestelletje
Alleen nu ben ik op zoek naar een betaalbaar MMC kaartje van 512 MB. want 32mb is toch echt wel heel karig.
Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer welk kaartje nou geschikt is voor deze phone.
Ik heb net ff gechecked en heb firmware versie v05.24
Was vandaag bij computerland in Rotterdam en daar hadden ze voor €45 eur een leuk 512mb kaartje (merkloos?) Echter de verkoper zei (eerlijk) dat ie t niet deed in een 6230 (herkende volgens hem maar 80 mb) Als ik zo dit forum een beetje scan dan lees ik dat er veel meer problemen zijn met de grotere kaartjes
Welk kaartje raden jullie aan in combinatie met de v05.24 firmware?

thnx
Ik heb ook een merkloos 512 kaartje, doet t werkelijk prima (heb 5.24)
als ik de rest lees en dat 80 mb verhaal zou dat geen probleem moeten zijn omdat je hem gewoon verder vol kan gooien, dit weet ik echter niet zeker, geen ervaring mee gehad.
en anders vraag je toch gewoon of je hem ff mag uitproberen :*)

weet trouwens echt niemand wat ik fout doe bij het aanmaken van een playlist? in nokia audio manager staat bij alle muziekbestanden uit de telefoon (bij toevoegen in playlist) helemaal niks, en ik kom er nie meer uit :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 21:32 ]

Verwijderd

Xavier schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:51:
[...]

Maar ik vraag toch om hem heel lang uit te stellen??? En niet uit te doen????
Oh sorry verkeerd gelezen. Maar ik d8 altijd dat de timeout van de screensaver de klok ook uitsteld. (dan moet dus de screensaver functie uit staan) maar dat weet ik niet zeker.

Maar buiten dat? Wat is je bezwaar tegen de klok? Stel je voor dat die klok niet in beeld zou komen? Dan zie je (behalve in de volle zon mischien) bijna niks. Als je wilt weten hoelaat is moet je dus eerst het licht aan doen. Met de nieuwe 5.24 firmware hoef je alleen maar op NO te drukken en je zit op hetzelfde scherm dat je zou zien als de klok uitstond. En het bespaart ook nog eens energie die klok.

• Xavier
  • Niet online
Hij staat in de carkit. Dus hij staat altijd onder stroom. (ingesteld dat de backlight altijd aanstaat tijdens de oplader). En in de auto is het scherm goed te zien bij het rijden.

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:57:
[...]

Denk eens logisch na ;) Met ruim 700 MB per seconde verzenden is iets waar we nu alleen nog van kunnen dromen :) Daar zou nl een snelheid van ongeveer 6 gigabit voor nodig zijn :9
Volgens mij haal je mbits en kbits door elkaar ;) Ik had t net namelijk over kilobits of bytes per seconde en niet Mb of MB

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 23:58 ]

Verwijderd

foutje :$

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bounzer,

Waar heb jij dat kaartje gekocht?... persoonlijk heb ik liever de 512. omdat daar iets meer mp3tjes oppassen.

gecko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:30:
[...]

Ik heb ook een merkloos 512 kaartje, doet t werkelijk prima (heb 5.24)
als ik de rest lees en dat 80 mb verhaal zou dat geen probleem moeten zijn omdat je hem gewoon verder vol kan gooien, dit weet ik echter niet zeker, geen ervaring mee gehad.
en anders vraag je toch gewoon of je hem ff mag uitproberen :*)

weet trouwens echt niemand wat ik fout doe bij het aanmaken van een playlist? in nokia audio manager staat bij alle muziekbestanden uit de telefoon (bij toevoegen in playlist) helemaal niks, en ik kom er nie meer uit :'(
hmm jou merkloze doet het dus prima.... Waar heb je die gekocht? en quanta costa?

gecko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Een firmware upgrade is alleen met een datakabel te doen he?

Ik heb nu alleen bluetooth (nog van mn vorige gsm), dus dan moet ik maar een datakabel kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:23:
Een firmware upgrade is alleen met een datakabel te doen he?
Het is vooralsnog niet mogelijk om zelf je telefoon te flashen, je zal daar toe naar een Nokia Service Point moeten gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:29:
[...]

Het is vooralsnog niet mogelijk om zelf je telefoon te flashen, je zal daar toe naar een Nokia Service Point moeten gaan.
ow :D

En dat is gratis?

Service point... in Maastricht hebben we een Nokia Store, ik neem aan dat je dat bedoelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Weet iemand hoe je op een normale manier bedrijfsschemas kan maken op een Nokia 6610 en 6230. wat ik dus wil is een kleurenschema in de bedrijfskleuren en natuurlijk het logo van de zaak erin zetten.

Nu weet ik wel dat je het operator logo kan vervangen maar kan de rest ook ? en wat moet je doen om voor jezelf Nokia Service Center te worden. ik wil dus gewoon zelf de software van al onze Nokias kunnen updaten (3310.6210,6310,6610,6600,6230) ongeveer 300 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:32:
[...]

En dat is gratis?

Service point... in Maastricht hebben we een Nokia Store, ik neem aan dat je dat bedoelt? :)
Zolang je telefoon niet ouder dan een jaar is en je de aankoopbewijs nog hebt, dan is t gratis.
Je moet wel een reden opgeven waarom je hem wilt laten flashen, ze accepteren het niet als je zegt dat je alleen maar de laatste FW wil hebben.

Op de website van Nokia staan Service Points, ook in de startpost kan je ze terug vinden (via een link).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bemused is alleen voor Nokia 60 series, oftewel voor Symbian phones.

Heeft iemand een werkende versie op zijn 6230 soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:06:
[...]

hmm jou merkloze doet het dus prima.... Waar heb je die gekocht? en quanta costa?

gecko
Ik had hem gekocht bij city computers in Tilburg voor 49 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Ik heb vorige week maandag een nieuwe softwareversie op mn nokia 6230 gekregen. Ik ging van versie 4.28 naar 5.24 (momenteel de nieuwste) Tot mijn grote ergernis is de klok rechtsboven in beeld weg gehaald welke er in de oude softwareversie dus wel in stond. Heeft iemand enig idee hoe deze terug te zetten? Nokia servicedesk hong ik 10 minuten in de wacht en toen heb ik opgehangen...

Overigens heb ik ook een (nieuwste versie) audiomanager probleem; ik kan geen playlist toevoegen. En als ik een m3u playlist op de telefoon zet en met de audiomanager bewerk (dat kan dan weer wel) dan blijft mn telefoon volhouden dat m3u een ongeldig formaat is terwijl dit toch echt een door de audiomanager gegenereerd probleem is. (Hiervoor kreeg ik de update van nokia, dat zou het wel verhelpen zeiden ze)

(Ik kan wel de muziekbestanden met de muziekspeler afspelen vanaf mn MMC, maar ik wil verdorie de volgorde en playlists zelf maken, niet 1 grote playlist voor alles)

[ Voor 10% gewijzigd door RwD op 25-02-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

addictive schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:32:
[...]

En dat is gratis?

Is die winkel niet dicht? En maastricht heeft geen service point. Heerlen, Roermond en Venlo wel zo uit mn hoofd (van mn eerste keer contact met de servicedesk van nokia zelf onthouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RwD schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:33:
Ik heb vorige week maandag een nieuwe softwareversie op mn nokia 6230 gekregen. Ik ging van versie 4.28 naar 5.24 (momenteel de nieuwste) Tot mijn grote ergernis is de klok rechtsboven in beeld weg gehaald welke er in de oude softwareversie dus wel in stond. Heeft iemand enig idee hoe deze terug te zetten?
Kan komen omdat je telefoon compleet teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen. Heb je geen backup gemaakt met je pc suite? Ik had er geen last van na het flashen namelijk. Wat je kunt proberen is ff goed te zoeken in je instellingen (klokinstellingen/tijd-datum??), wellicht kun je het daar instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:02:
Bounzer,

Waar heb jij dat kaartje gekocht?... persoonlijk heb ik liever de 512. omdat daar iets meer mp3tjes oppassen.

gecko
@Gecko 265, kaartje heb ik gekocht op Marktplaats.nl. Betrouwbare aanbieder. Kaartje had ik de volgende dag netjes in huis. Ik geloof dat hij aanbied onder de naam 123Drachten. Ff de zoekfunctie aldaar gebruiken en iets in de trant van ' Nokia MMC' of 'MMC' intikken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Vulcano schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:10:
Het gebruik van een SMS Gateway kan handig zijn om je SMSjes met de PC via de datakabel met je Nokia 6230 te versturen. Een trial kun je hier downloaden.

Daarmee kun je dus zowel SMS als MMS versturen via de PC, wat vele malen sneller gaat dan met de hand! Zeker in mijn geval :)
Ik heb dit gedownload, maar m'n laptop (NEC Versa P520) vind m'n telefoon niet hoor. Hij hangt er aan met een datakabel. Als ik een SMSC Connectie toevoeg, dan kies ik voor een GSM Phone or modem (lijkt me de logiste, de rest is allemaal via TCP/IP, en dat lijkt me niet de bedoeling). Dan kan ik m'n modem selecteren (Agere Systems AC'97 Modem) en COM1: en COM3:. Op geen van 3e kan hij mijn telefoon vinden. Zit ik nu helemaal in de verkeerde optieschermen te zoeken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
RwD schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:37:
[...]
Is die winkel niet dicht? En maastricht heeft geen service point. Heerlen, Roermond en Venlo wel zo uit mn hoofd (van mn eerste keer contact met de servicedesk van nokia zelf onthouden)
balen :(

Dan zal 'ie idd dicht zijn. Er was namelijk in de Grote Staat een Nokia winkel :)

Over de kwaliteit van de foto's ben ik trouwens zeer te spreken:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52611/thumb.jpg

Voor een gsm vind ik de kwaliteit toch erg leuk :)

[ Voor 24% gewijzigd door addictive op 25-02-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Net terug van het inbouwen van mijn carkit bij BC Breda, daar hebben ze gelijk mijn firmware geflashed terwijl ik aan het wachten was, dus het kan óók bij een BC kennelijk. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:53:
[...]

Kan komen omdat je telefoon compleet teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen. Heb je geen backup gemaakt met je pc suite? Ik had er geen last van na het flashen namelijk. Wat je kunt proberen is ff goed te zoeken in je instellingen (klokinstellingen/tijd-datum??), wellicht kun je het daar instellen.
Ik had een backup, maar ik heb gekozen om te synchroniseren met outlook ipv de backup. In ieder geval zijn er bij de datum/tijd instellingen maar 3 opties (datum/ tijd/ automatisch instellen) welke het alledrie niet zijn...

Volgens de handleiding is er overigens ook geen klok rechtsboven, maar ik had hem wel altijd!!

Ik had gehoopt op een sericemenu ofzo waarin dit ook instebaar is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
RwD schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:00:
[...]
Ik had een backup, maar ik heb gekozen om te synchroniseren met outlook ipv de backup. In ieder geval zijn er bij de datum/tijd instellingen maar 3 opties (datum/ tijd/ automatisch instellen) welke het alledrie niet zijn...

Volgens de handleiding is er overigens ook geen klok rechtsboven, maar ik had hem wel altijd!!

Ik heb ook de laatste firmware, en heb toch echt rechts boven de tijd staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RwD schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:00:
[...]

menu --> instellingen --> instellingen tijd en datum --> klok --> klok afbeelden

je bedoelt toch de tijd rechts bovenin... ik heb hem zo op me scherm gekregen nadat ik van 3.15 naar 5.24 ben gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img183.exs.cx/img183/7510/pol0025ct.th.jpg

Na ik vind die foto's van mij maar slecht... Als ik de foto kijk die hier stukje boven sta... Welke firmware heb je eigenlijk @addictive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:07:
[afbeelding]

Na ik vind die foto's van mij maar slecht... Als ik de foto kijk die hier stukje boven sta... Welke firmware heb je eigenlijk @addictive
gsm heb ik sinds gister, dus de lens en alles is nog helemaal schoon ;)

firmware: 04.44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het aan de firmware ligt ik heb nog een hele oude 3.15 maar bevalt me eigenlijk nog wel maar ga misschien morge een update doen... wil toch liever musicplayer bij favorieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

Vanaf dat ik deze phone heb klagen mensen aan de andere kant van de lijn dat ik erg slecht verstaanbaar ben als de telefoon op speakerphone mode staat. Nu ontdekte ik net door stevig Googlen dat de speakerphone modus van de 6230 half-duplex is. Kan iemand dat bevestigen? (zou t overigens een fraaie n**istreek van Nokia vinden, maar dat zou me niks verbazen)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:15:
[...]

balen :(

Dan zal 'ie idd dicht zijn. Er was namelijk in de Grote Staat een Nokia winkel :)

Over de kwaliteit van de foto's ben ik trouwens zeer te spreken:

[afbeelding]

Voor een gsm vind ik de kwaliteit toch erg leuk :)
Die winkel is inderdaad weg nu, zit nu een andere zaak in...dat was wel een nokia service point, daar heb ik m'n oude nokia (7650) laten flashen omdat ik hem gesloopt had, hij startte niet meer op hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:01:
[...]

Die winkel is inderdaad weg nu, zit nu een andere zaak in...dat was wel een nokia service point, daar heb ik m'n oude nokia (7650) laten flashen omdat ik hem gesloopt had, hij startte niet meer op hehe...
hehe :D

Nja, dat is minder dan... nouja, dan voorlopig maar met deze firmware doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:11:
[...]

menu --> instellingen --> instellingen tijd en datum --> klok --> klok afbeelden

je bedoelt toch de tijd rechts bovenin... ik heb hem zo op me scherm gekregen nadat ik van 3.15 naar 5.24 ben gegaan
Ik ga al in de hoek staan. 10 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
addictive schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:10:
[...]

gsm heb ik sinds gister, dus de lens en alles is nog helemaal schoon ;)

firmware: 04.44
Ik heb ook 4.44 en hij is 2 weken oud, maar mijn foto's zien er ook zo uit als die van wiebje12345. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:56:
[...]

@Gecko 265, kaartje heb ik gekocht op Marktplaats.nl. Betrouwbare aanbieder. Kaartje had ik de volgende dag netjes in huis. Ik geloof dat hij aanbied onder de naam 123Drachten. Ff de zoekfunctie aldaar gebruiken en iets in de trant van ' Nokia MMC' of 'MMC' intikken.
bedankt voor je reactie. heb de advertentie opgezocht. en zag dat hij helaas geen 512mb kaartjes heeft.. en dat vind ik toch wel belangrijk... nog maar even verder zoeken. ...
dus als iemand tips heeft...
ik zoek een goed werkende 512mb mmc voor mijn 6230 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
Hebben mensen al last dat je je instellingen van mms en wap niet meer van de nokia / orange site kan halen. Dit geld voor firmware 5.24, ik kan ze sturen .. opslaan maar dan worden zen iet opgeslagen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Alleen klemt mij cover heel erg, dus sim wisselen is een hels karwei :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Maeslant schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:18:
Hebben mensen al last dat je je instellingen van mms en wap niet meer van de nokia / orange site kan halen. Dit geld voor firmware 5.24, ik kan ze sturen .. opslaan maar dan worden zen iet opgeslagen :S
Nee, geen problemen mee, ik moest sommige instellingen wel zelf activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
addictive schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:39:
Alleen klemt mij cover heel erg, dus sim wisselen is een hels karwei :(
Aan beide zijkanten van de achtercover zitten 'nokjes' die klemmen in een inkeping in de 'body' van de telefoon. Daar moet je hem gewoon doorheen proberen te drukken. De mijne klemt ook nog steeds als een gek (heeft me zowat mijn nagels gekost), maar hoe vaker je hem loshaalt, hoe soepeler het gaat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Kan iemand voor mij kijken of je met die 5.24 misschien ook niks aan die rechterknop kan binden?
Ik wil mijn scherm zo leeg mogelijk hebben. Klok is nu weg. Operator logo. Mijn profiel heeft geen naampje dus dat zie ik ook niet meer.

Maar ik zie nog steeds Favo Menu Contacten helemaal onderin. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Frank
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-07 13:46
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:29:

Gaat wel lekker zo!
Mooi om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Xavier schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:17:
Kan iemand voor mij kijken of je met die 5.24 misschien ook niks aan die rechterknop kan binden?
Ik wil mijn scherm zo leeg mogelijk hebben. Klok is nu weg. Operator logo. Mijn profiel heeft geen naampje dus dat zie ik ook niet meer.

volgens mij zit dat er standard in gebakken, dus niet weg te halen, maar ik kan me vergissen :P
Het is mij in ieder geval niet gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:07:
[afbeelding]

Meestal zijn foto´s met de nachtmodus doorgaans kwalitatiever van beeld en krijg je ook geen stoffige beeld om ´t zo te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:17:

Mij lukt t wel met de v5.24..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:18:
[...]

Mij lukt t wel met de v5.24..
Wat zet je er neer dan om je scherm leeg te krijgen? Ik heb 19 opties maar geen <leeg> oid.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste