ik ga er vanuit dat er nog servers toegevoegd gaan worden vandaag.fw schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:41:
Apart dat de population op alle servers al Medium en High is.
Laten we het hopenVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:50:
[...]
ik ga er vanuit dat er nog servers toegevoegd gaan worden vandaag.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
nee, dat zou zeker niet echt veel toevoegen aan de speelbaarheid.fw schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:53:
[...]
Laten we het hopen. Als een relatief gezien klein percentage spelers al voor een medium/high population kan zorgen dan belooft dat niet veel goeds voor de grote stroom mensen die later vandaag komt.
agja, k krijg mijn cdtje toch pas zaterdag of later dus tegen die tijd zal het allemaal wel goed zijn
Kan iemand dit draadje opleuken met een leuke screenshot?
Ik zit vanaf 9 uur voor de brievenbus te wachten, maar dat is meer omdat er geen huisbel is en ik anders de postbode niet hoorVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:56:
[...]
nee, dat zou zeker niet echt veel toevoegen aan de speelbaarheid.
agja, k krijg mijn cdtje toch pas zaterdag of later dus tegen die tijd zal het allemaal wel goed zijn
[ Voor 54% gewijzigd door fw op 11-02-2005 03:00 ]
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
ik in iedergeval niet.bosjesman schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:59:
Kan iemand dit draadje opleuken met een leuke screenshot?
trouwens weet iemand waar je de naam voor je imp/voidwalker kan invoeren?
tijdens de FB werd deze volgens mij namelijk random gegenereerd. maar volgens de blizzie site moet je deze zelf kunnen opgeven.
Verwijderd
lol, k heb mijne bij Gcshop.nl besteld en daar is het als het goed is een buspaketje. dus zie wel wanneer die op de mat valtfw schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:59:
[...]
Ik zit vanaf 9 uur voor de brievenbus te wachten, maar dat is meer omdat er geen huisbel is en ik anders de postbode niet hoor.
Verwijderd
Hmm dus mensen met een CE editie kunnen het maar 10 dagen spelen? omdat er pas 4 maart de timecards beschikbaar zijn?
Dit geldt niet voor mensen met de normale versie neem ik aan, aangezien je hiermee 1 maand kunt spelen.
Of moet je met het registreren van een WoW account perse een CC nummer invoeren? Zowel CE als de normale versie.
Of zie ik dit verkeerd?
Dit geldt niet voor mensen met de normale versie neem ik aan, aangezien je hiermee 1 maand kunt spelen.
Of moet je met het registreren van een WoW account perse een CC nummer invoeren? Zowel CE als de normale versie.
Of zie ik dit verkeerd?
Verwijderd
volgens mij moet je perse een cc nummer invoeren. zowel CE als normaalVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:02:
Hmm dus mensen met een CE editie kunnen het maar 10 dagen spelen? omdat er pas 4 maart de timecards beschikbaar zijn?
Of zie ik dit verkeerd?
edit: thnx voor de duidelijkere uitleg
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 03:07 ]
CE en normale versie hebben BEIDE een 1 maand gratis speeltijd maar je moet WEL bij het aanmaken van het account in het begin een CC invullenVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:02:
Of zie ik dit verkeerd?
de CE heeft alleen nog een EXTRA 10 dagen trial account om 'aan vrienden te geven'
Yukio: De CE krijgt ook gewoon een maand gratis speeltijd. Als extra krijg je daar een 10 dagen guest account mee om aan een vriend te geven, en derhalve zijn social-life ook te verkloten. ^^
Voor de mensen zonder cc, houdt dit topic in de gaten: https://forums-en.wow-eur...-tech-support-en&t=15&p=1 . Dan weet je meteen voor eens en voor altijd zeker of er nog een andere mogelijkheif is.
Voor de mensen zonder cc, houdt dit topic in de gaten: https://forums-en.wow-eur...-tech-support-en&t=15&p=1 . Dan weet je meteen voor eens en voor altijd zeker of er nog een andere mogelijkheif is.
There is no magic.
Ik heb de normale editie ook bij Gcshop besteld, echter heb ik ook een CE bij Informatique besteld die ook gisteren zou zijn verzonden. De CE mag een vriend hebben, ik ben namelijk lang niet zo een grote Blizzard fan als hij.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:01:
[...]
lol, k heb mijne bij Gcshop.nl besteld en daar is het als het goed is een buspaketje. dus zie wel wanneer die op de mat valt
Remi, alleen op de wereld:
[img]url=http://www.clan-tgg.nl/clan/Odin/remi_th.jpg[/img]
[img]url=http://www.clan-tgg.nl/clan/Odin/remi_th.jpg[/img]
Less = more
Je moet persee een cc invullen of je moet een CE editie hebben.
Ik heb geen cc maar heb een neppe cc ingevuld en het werkt maar ik ben bang dat als je er geld mee af wilt halen dat het niet werkt maar ik doe gewoon op tijd omwisselen naar zon game card.
Ik heb geen cc maar heb een neppe cc ingevuld en het werkt maar ik ben bang dat als je er geld mee af wilt halen dat het niet werkt maar ik doe gewoon op tijd omwisselen naar zon game card.
Dat ziet er gezellig uit
Waarschijnlijk is dit voor een hoop mensen verlossende informatie. Zolang je niet per se een werkend nummer in hoeft te voeren kan men gewoon spelen.sjaak88 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:08:
Je moet persee een cc invullen of je moet een CE editie hebben.
Bloodfist, de 3e PvP... daar begonnen... screenshot is van 1:06
Zit nu ook op bloodscalp...
Less = more
Verwijderd
vraag me alleen af hoe leuk blizzard dit vind. achja, als je het later maar kan veranderenfw schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:10:
[...]
Dat ziet er gezellig uit. Op welke server is dit?
[...]
Waarschijnlijk is dit voor een hoop mensen verlossende informatie. Zolang je niet per se een werkend nummer in hoeft te voeren kan men gewoon spelen.
maar is er niemand die weet hoe het zit met de naming van pets en minions?
edit: ok, heb het trouwens ook eindelijk gevonde op de site:
Can I name my pet? Hunters can name their pets. Warlocks cannot.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 03:17 ]
Ja idd,
Je kan er niet mee betalen want dan checken ze de code naar lijk mij en komen ze erachter dat die niet geldig is.
Je moet gewoon dan op tijd een game card aanschaffen ik heb de tijd tot 10maart dus dat moet wel lukken.
Dus je moet niet denken dat ik een soort van fraude doe want ik kan er niet mee betalen.... (was het maar waar
)
Je kan er niet mee betalen want dan checken ze de code naar lijk mij en komen ze erachter dat die niet geldig is.
Je moet gewoon dan op tijd een game card aanschaffen ik heb de tijd tot 10maart dus dat moet wel lukken.
Dus je moet niet denken dat ik een soort van fraude doe want ik kan er niet mee betalen.... (was het maar waar
Verwijderd
Hmmm eh nou helemaal nergens.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:00:
[...]
ik in iedergeval niet.
trouwens weet iemand waar je de naam voor je imp/voidwalker kan invoeren?
tijdens de FB werd deze volgens mij namelijk random gegenereerd. maar volgens de blizzie site moet je deze zelf kunnen opgeven.
Volgens blizzard `http://www.wow-europe.com/en/info/classes/hunter.html`
Pet Name
You can name your pet! Only Hunters can name pets.
Dat lijkt me dus duidelijk.
"maar is er niemand die weet hoe het zit met de naming van pets en minions?"
Wat wil je daar over weten dan?
Edit: Nvm. ^^
Wat wil je daar over weten dan?
Edit: Nvm. ^^
[ Voor 15% gewijzigd door The Will op 11-02-2005 03:14 ]
There is no magic.
Verwijderd
Eh zie ik dat nu goed in dat screenshotje. Alleen maar pvp servers? Ik mag toch zwaar hopen van niet.
Tief dat ik moet wachten tot dat tante pos eindelijk met mijn pakje van comcol komt.
Was het maar al vanavond :-D
Tief dat ik moet wachten tot dat tante pos eindelijk met mijn pakje van comcol komt.
Verwijderd
trouwens, droogheid van blizzie:
N00b - An incredibly uncool way to say newb. Don't use it.

denk dat ik vanaf nu maar newb ga zeggen 8-|
edit: btw, zijn er meer mensen die gemerkt hebben dat je geen 'nee' kan zeggen in WoW. en/of mensen die weten waarom dit is?
edit: btw, zijn er meer mensen die gemerkt hebben dat je geen 'nee' kan zeggen in WoW. en/of mensen die weten waarom dit is?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 03:34 ]
Verwijderd
Profanity filter......Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:22:
trouwens, droogheid van blizzie:
kun je uit zetten bij Interface options.
anyway echt belachlijk dat je cc nodig hebt om te kunnen spelen.
ik d8 dat je gratis maand kreeg.
dus niet....
Verwijderd
t is wel een maand gratis.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:37:
[...]
Profanity filter......
kun je uit zetten bij Interface options.
anyway echt belachlijk dat je cc nodig hebt om te kunnen spelen.
ik d8 dat je gratis maand kreeg.
dus niet....
maar ze willen wel een bevesteging dat je blijft betalen.
beetje vaag. maarja, registreer toch met de CC van me pa
Verwijderd
daarom is het ook zo jammer ik heb geen credit card.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:40:
[...]
t is wel een maand gratis.
maar ze willen wel een bevesteging dat je blijft betalen.
beetje vaag. maarja, registreer toch met de CC van me pa
ken ook niemand die er 1 heeft
Verwijderd
hier: http://www.worldofwarcraft.com/serverstatus/ in de serverlijst, kan je zien dat er ook genoeg 'normal' servers zijn. En dat zoals ik verwachte er servers bij zijn gekomenVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:20:
Eh zie ik dat nu goed in dat screenshotje. Alleen maar pvp servers? Ik mag toch zwaar hopen van niet.
edit: typo
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 04:25 ]
Ik las net van mensen dat ze nu online waren? Hoe doen jullie dat? Papa heeft PC store ofzo?
Ik had van een vriend begrepen dat er afgesproken was dat Nederlanders masaal op één server zouden gaan. En dat zou dan de eerste server zijn die met een K zou beginnen... Dan zou het uiteindelijk een NL server worden
want de rest blijft dan toch weg, hehe
Mensen zomaar een los vraagje zo vroeg in de ochtend. Ik heb hem vorige week pas besteld bij BOL.COM (normale versie met de official user guide) echter vandaag staat de status daar nog steeds op wordt verwerkt
meer mensen deze ervaring ???
Gewoon morgen 1 in de winkel halen. En die andere annuleren 
Nee, geen ervaring mee.
Nee, geen ervaring mee.
Verwijderd
Bol is altijd laat met het sturen van de verzonden mailtjes. Vaak krijg je s'ochtends de post al binnen en savonds pas de bevestiging.NL_NaToR schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 06:01:
Mensen zomaar een los vraagje zo vroeg in de ochtend. Ik heb hem vorige week pas besteld bij BOL.COM (normale versie met de official user guide) echter vandaag staat de status daar nog steeds op wordt verwerktmeer mensen deze ervaring ???
Hoeft niks te betekenen dus (heb zelf trouwens ook bij bol besteld en ook geen bevestiging nog)
Kan iemand een screenie maken van de normal servers? aangezien de server status pagina al weer een tijdje down is. Goedemorgen allemaal trouwens, wow wat was er veel gepost vannacht...
Even Tweakers checken...
Dit is bij verre het meest zinlose topic reeks ooit, db vervuiling en verdoening van iedereens tijd!
- Je kan niks terug vinden
- 90% is chat ( opscheppen met chars, items ed.)
- Beginners, mensen met een vraag/ probleem worden niet geholpen. Er word simpelweg omheen gechat.
- Openen zij een eigen topic worden ze weer hierheen verwezen
Het heeft geen eens zin om iets hier te lezen of zelfs te vragen, shit durf te wedden dat de helft van de mensen die hieraan doen niet eens mijn post lezen
Je bent beter af door hier niet te komen als persoon mer vraag / probleem.
- Je kan niks terug vinden
- 90% is chat ( opscheppen met chars, items ed.)
- Beginners, mensen met een vraag/ probleem worden niet geholpen. Er word simpelweg omheen gechat.
- Openen zij een eigen topic worden ze weer hierheen verwezen
Het heeft geen eens zin om iets hier te lezen of zelfs te vragen, shit durf te wedden dat de helft van de mensen die hieraan doen niet eens mijn post lezen
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Bijna level 10 alweer, dat kleine rooie ding is de Diablo pet van de CE
Voor kleine simpele vragen kan je beter even irc joinen, daar zijn altijd wel mensen die antwoord weten te geven op je vragen.m0n0 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 06:41:
Het heeft geen eens zin om iets hier te lezen of zelfs te vragen, shit durf te wedden dat de helft van de mensen die hieraan doen niet eens mijn post lezenJe bent beter af door hier niet te komen als persoon mer vraag / probleem.
[ Voor 62% gewijzigd door Ace op 11-02-2005 07:03 ]
Mensen zonder CC, geen reden tot paniek. Vul gerust maar een verzonnen nummer, europa zit bomvol mensen zonder CC, het is hier eenmaal niet zo populair. Wees er maar zeker van dat heel veel mensen dit zullen doen. (diegene die met gametime cards gaan spelen wel te verstaan, niet om te frauderen
). Als je een vals nummer invoert en je maand is voorbij, speel je gewoon niet meer, zo simpel is het. Het is niet illegaal. Volgens de site van WoW is het gewoon een maatregel tegen account spamming.
Voor de mensen die niet weten hoe een CC nummer eruit zien:
Dit kan dus niet.
Zo, opgelost. Het enige wat je nog resteert is om je betalingswijze te veranderen naar prepaid (gametime) cards. Dat kan nu nog niet heb ik gehoord, maar komt ZEKER nog tevoorschijn één van dezer dagen. Dus gewoon niet vergeten
Enjoy the game zou ik zo zeggen, ik ga mijn kopie morgen ophalen
Dit kan dus niet.
Zo, opgelost. Het enige wat je nog resteert is om je betalingswijze te veranderen naar prepaid (gametime) cards. Dat kan nu nog niet heb ik gehoord, maar komt ZEKER nog tevoorschijn één van dezer dagen. Dus gewoon niet vergeten
[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 13:06 ]
Verwijderd
En jij hebt dit uitgeprobeert ?Infernis schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 06:48:
Mensen zonder CC, geen reden tot paniek. Vul gerust maar een verzonnen nummer, europa zit bomvol mensen zonder CC, het is hier eenmaal niet zo populair. Wees er maar zeker van dat heel veel mensen dit zullen doen. (diegene die met gametime cards gaan spelen wel te verstaan, niet om te frauderen). Als je een vals nummer invoert en je maand is voorbij, speel je gewoon niet meer, zo simpel is het. Het is niet illegaal. Volgens de site van WoW is het gewoon een maatregel tegen account spamming.
[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 13:07 ]
lees even het topic door aub..Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 07:18:
Hey, waar kan ik de 1-month free dinges kiezen? Ik zie alleen CC en GC optie
Nergens, zoals hierboven toch vrij groot en duidelijk staat moet je of een geldig CC nummer invullen of proberen of een fake CC nummer werkt zolang er geen GC's te krijgen zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 07:18:
Hey, waar kan ik de 1-month free dinges kiezen? Ik zie alleen CC en GC optie
Verwijderd
En wat moet er dan bij Verifaction code?Infernis schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 06:48:
Mensen zonder CC, geen reden tot paniek. Vul gerust maar een verzonnen nummer, europa zit bomvol mensen zonder CC, het is hier eenmaal niet zo populair. Wees er maar zeker van dat heel veel mensen dit zullen doen. (diegene die met gametime cards gaan spelen wel te verstaan, niet om te frauderen). Als je een vals nummer invoert en je maand is voorbij, speel je gewoon niet meer, zo simpel is het. Het is niet illegaal. Volgens de site van WoW is het gewoon een maatregel tegen account spamming.
Edit:
Ik heb geprobeerd (verschillende CC codes) maar werkt niet
ja sorry, was te laatkeldon schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 07:21:
[...]
Nergens, zoals hierboven toch vrij groot en duidelijk staat moet je of een geldig CC nummer invullen of proberen of een fake CC nummer werkt zolang er geen GC's te krijgen zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 13:07 ]
Maar fake CC werkt dus niet, ook niet zonder Verification Code?Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 07:22:
[...]
En wat moet er dan bij Verifaction code?
Edit:
Ik heb geprobeerd (verschillende CC codes) maar werkt niet
[...]
ja sorry, was net te laat
Verwijderd
Hij zet pijltje naar CC code, en Verifaction niet
(dat hij fout is)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 07:28 ]
jah, die site was onvolledig precies 
Er zit idd een verificatie code bij. Daarvoor dienen die CC generators dus
En eigenlijk is het wel en niet fraude, maar dit is een uitzondering aangezien er NIKS word aangerekend, het is puur voor verificatie. Deze methode is niks nieuws, er zijn zo nog mmorpg's.
Het is pas als je probeert te betalen met een vals nummer dat je over fraude kan spreken.
En ja, je 30 dagen worden automatisch geactiveerd als je je account aanmaakt.
Er zit idd een verificatie code bij. Daarvoor dienen die CC generators dus
En eigenlijk is het wel en niet fraude, maar dit is een uitzondering aangezien er NIKS word aangerekend, het is puur voor verificatie. Deze methode is niks nieuws, er zijn zo nog mmorpg's.
Het is pas als je probeert te betalen met een vals nummer dat je over fraude kan spreken.
En ja, je 30 dagen worden automatisch geactiveerd als je je account aanmaakt.
[ Voor 61% gewijzigd door Infernis op 11-02-2005 07:38 ]
Hoe zit het dan met die gratis maand? Die gaat in als je je hebt geregistreerd?
Verwijderd
Maar je kan pas registreren als je Gamecard of CC invultHidde schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 07:33:
Hoe zit het dan met die gratis maand? Die gaat in als je je hebt geregistreerd?

Verwijderd
Kies als je nog niet gekozen hebt voor een server, neem dan "Doomhammer" (non-PvP). Daar zit ik met een stel vrienden dus daar wordt het het leukst! 
Nu mag ik lekker 8 uur gaan werken. Ik kan maar aan 1 ding denken omg.....het moment dat ik mijn character vanavond ga createn LOL.
Veel plezier iedereen!!!
Nu mag ik lekker 8 uur gaan werken. Ik kan maar aan 1 ding denken omg.....het moment dat ik mijn character vanavond ga createn LOL.
Veel plezier iedereen!!!
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 08:00 ]
nou , the Truth is out there zie ik en de mensen die me voor gek hielden hadden dus ongelijk blijkbaar
jah kheb em ook besteld bij DB Leeuwarden (tenmisnte via de site en dan aangegeven om hem daar op te halen)Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:40:
[...]
Heb ik ook besteld en ben ook niet gebeld. Was toendertijd ook zo toen ik halflife 2 had besteld en ook geen bericht had gekregen ofzo, maar toen ik op de releasedag binnenkwam haalden ze wel mijn gereserveerde hl2doosje onder de toonbank vandaan.
Ik haal hem uit Dynabyte Leeuwarden btw.
moet zeggen dat ik hem pas 2 weken geleden besteld heb...nahja kga dr morgen wel ff langs.
edit: shit morgen... ik bedoel vandaag (jah tis vroeg) ik zit nog tot 1 uur op mn werk dan maar ff langs DB.
Als ze geen genoeg voorraad hebben dan hadden ze dat bij het bestellen moeten aangeven op de site.
[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 11-02-2005 08:10 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit moet wel ff gechecked worden ja. Want ik heb er al rekening meegehouden dat ik tot zaterdag nog mogelijk van server ga wisselen. Maar als we nog eigenlijk voordat de meeste mensen het spel al hebben, fout gaan. Moet er toch ff duidelijkheid zijn naar welke server we nu echt gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:21:
btw d8 dat crazycows naar 3e eng pvp in lijst ging
bloodscalp is 4e .. en niet 3e
3e is bladefist
o
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
op de site staat ook BLOODSCALP:
Definitieve keuze voor server!
Gepost door Silk_dude op 8 februari 2005 . Bron: GoT-guilds
Het is nog niet helemaal duidelijk de hoeveelste server het is, maar het is 1 van de eerste PvP servers, en om duidelijkheid te creëren hakken we de knoop door:
ONZE SERVER HEET BLOODSCALP
lijkt me duidelijk genoeg
Kan iemand mij btw even uitleggen hoe het mogelijk is dat er al zoveel medium en high populate servers zijn
Het is nog niet helemaal duidelijk de hoeveelste server het is, maar het is 1 van de eerste PvP servers, en om duidelijkheid te creëren hakken we de knoop door:
Kan iemand mij btw even uitleggen hoe het mogelijk is dat er al zoveel medium en high populate servers zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 08:31 ]
Verwijderd
dat klopt maar op site stond eerst eng pvp 3
maarja.. mij maakt niet uit 
iig heb een screenie van iemand
Lijstje van Servers (engels neem ik aan
)
Argent daw (rp)
Earthen ring (rp)
agamaggan
al'kir
bladefist
bloodscalp
burning blade
burning legion
crushridge
daggersprine
ravencrest
shadowmoon
shattered hand
skullcrusher
spinebreaker
stormreaver
stormscale
warsong
allen pvp
Lijstje van Servers (engels neem ik aan
Argent daw (rp)
Earthen ring (rp)
agamaggan
al'kir
bladefist
bloodscalp
burning blade
burning legion
crushridge
daggersprine
ravencrest
shadowmoon
shattered hand
skullcrusher
spinebreaker
stormreaver
stormscale
warsong
allen pvp
Ik heb zojuist een account aangemaaakt en merkte iets grappigs op.
Ik vulde mijn CC gegevens in, en veranderde vervolgens van CC naar pre-paid card type
omdat ik daar een code in moest vullen (die ik niet heb) klikte ik op back, en op de pagina van CC gegevens op bevestig.
Bij de laatste stap (controleer je gegevens) staat nu echter bij payment options de pre-paid game card.
Geen id of non-CC mensen hier wat aan hebben, maar wie weet kun je deze methode gebruiken in combinatie met een boogus CC number.
Ik vulde mijn CC gegevens in, en veranderde vervolgens van CC naar pre-paid card type
omdat ik daar een code in moest vullen (die ik niet heb) klikte ik op back, en op de pagina van CC gegevens op bevestig.
Bij de laatste stap (controleer je gegevens) staat nu echter bij payment options de pre-paid game card.
Geen id of non-CC mensen hier wat aan hebben, maar wie weet kun je deze methode gebruiken in combinatie met een boogus CC number.
Verwijderd
omdat ze meer servers opengooien als ze dit nodig vinden.. rond 2 uur waren dr iets van 10 servers die op 2 na ook al medium/high waren. nu zijn dr toch wel iets meer dan 10Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:29:
op de site staat ook BLOODSCALP:
Verwijderd
Mijn status bij Bol.com is eindelijk "verzonden". Dus vandaag mijn WOW CE. Heb vooral zin om die dvd te bekijken. Helaas ben ik pas 18:00 thuis, dus hopen dat mijn vriendin de deur open doet 
Heb tevens geen bevestiging email gekregen, van bol.com dus je kun het beter checken op hun site.
Heb tevens geen bevestiging email gekregen, van bol.com dus je kun het beter checken op hun site.
Verwijderd
je kan ook gewoon op de WoW site kijken bij serverstatus. (as i mentioned B4)Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:34:
dat klopt maar op site stond eerst eng pvp 3maarja.. mij maakt niet uit
Lijstje van Servers (engels neem ik aan)
Argent daw (rp)
etc etc
allen pvp
http://www.worldofwarcraft.com/serverstatus/
edit: ff lijstje weggehaald
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 08:42 ]
GrapjasInfernis schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 06:48:
...

1) NEDERLAND zit vol met mensen zonder creditcard. De rest van Europa heeft ze net zoveel als USA
2) Fake nummers werken niet. Ik had 1 typo gemaakt in m'n CC-nummer (2 ipv 7 ofzo) en hij weigerde 'm. Ook moet je het controlenummer op de achterkant invullen.
Plz. don't talk shit.
[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 13:03 ]
Zijn dat allemaal Engelse Servers? O_oVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:41:
[...]
je kan ook gewoon op de WoW site kijken bij serverstatus. (as i mentioned B4)
http://www.worldofwarcraft.com/serverstatus/
edit: ff lijstje weggehaald
Verwijderd
dunno, heb me eigen versie nog niet binnen.. maar geloof t wel...
edit :ow w8. das van de amerikaanse wow site

sorry
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 08:48 ]
Verwijderd
Dat zijn amerikaanse servers, zoals uit de link ook op valt te merken.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:46:
[...]
dunno, heb me eigen versie nog niet binnen.. maar geloof t wel...
Dat was me inderdaad ook al opgevallen ondertussen hoewel er ook een Bloodscalp tussen stond dus toen begon ik weer te twijfelen
Waarom in gods naam zoveel chars aanmaken ???
PS ik heb ook al op BLOODSCALP gespeeld (nu weer aan t werk, maar vanmiddag vrij !)
gast heeft zijn namen al lopen vastleggen op de servers
Ehm.. een typ-fout is ook wel even wat anders dan een fake-nummerVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:42:
[...]
Grapjas![]()
1) NEDERLAND zit vol met mensen zonder creditcard. De rest van Europa heeft ze net zoveel als USA
2) Fake nummers werken niet. Ik had 1 typo gemaakt in m'n CC-nummer (2 ipv 7 ofzo) en hij weigerde 'm. Ook moet je het controlenummer op de achterkant invullen.
Plz. don't talk shit.
En ik durf te wedden dat je voor dat controle nummer kunt invullen wat je wilt, het wordt namelijk nog niet gecheckt met de cc-maatschappij.
Eeeuh, stomme vraag misschien maar wat is de server type RP?
Normal is PvE en PvP is wat het zegt, maar waarvoor RP staat (roleplaying maybe, maar wat houd dat in dan?)
Normal is PvE en PvP is wat het zegt, maar waarvoor RP staat (roleplaying maybe, maar wat houd dat in dan?)
Verwijderd
Zomaar een willekeurige code zal ook niet werken, het moet wel een code zijn die door de Luhn check heenkomt. En het controlenummer hoeft dacht ik alleen als je ook als betaalmethode creditcard kiest? Eerder zag ik een post van iemand die zei dat het wel werkte met een fake...Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:42:
[...]
Meer uitleg over Luhn, incl. een excel sheet om nummers te controleren: http://www.beachnet.com/~hstiles/cardtype.html
Roleplay betekent dat je je inleeft in de wereld. Je hoort dan niet te praten over dagelijkse dingen. Je praat dan ook als een dwarve of troll. Ik ken iemand uit een ander spel die een mage was die de r niet kon uitspreken en in het in z'n broek deed voor kikkers, daar gooide hij dan ook altijd z'n meest zware spell overheen. Die was best humoristisch. "Whaaa, die flog DIE!"Postman schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:00:
Eeeuh, stomme vraag misschien maar wat is de server type RP?
Ik hoorde alleen dat er weinig roleplay was op de rp server en dat alleen de namingpolicy strenger is.
Verwijderd
mja, klopt:nemo55 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:17:
[...]
Roleplay betekent dat je je inleeft in de wereld. Je hoort dan niet te praten over dagelijkse dingen. Je praat dan ook als een dwarve of troll. Ik ken iemand uit een ander spel die een mage was die de r niet kon uitspreken en in het in z'n broek deed voor kikkers, daar gooide hij dan ook altijd z'n meest zware spell overheen. Die was best humoristisch. "Whaaa, die flog DIE!"
Ik hoorde alleen dat er weinig roleplay was op de rp server en dat alleen de namingpolicy strenger is.
moet zeggen dat t mij daar allemaal te strikt lijkt en dr zo weinig ruite lijkt over te blijven voor echt goede RP* Any Non-Medieval or Non-Fantasy names (i.e. Slipnslide, Robotman, Technotron)
* All normal naming rules
Dat plaatje is leuk maar euhm, zijn dat alle engelse servers of ook de servers voor landen van mensen die te lui zijn om engels te praten zoals bv duitsland?
Ik denk dat ik met 3 vrienden wel een high pop server ga nemen. Heb Bleeding Hollow gespeeld en high pop is nice.
Ik denk dat ik met 3 vrienden wel een high pop server ga nemen. Heb Bleeding Hollow gespeeld en high pop is nice.
moet je de game eigenlijk opnieuw installeren of kan ej verder spelen met de beta client?
Verwijderd
hm 2 accounts op 1 CC kan zeker niet
. Ik en mn broertje op mn ma's credit card 
n1 gg gl.

n1 gg gl.
Als je even somaar wat invult als login gegevens bij de beta client gaat hij zichzelf updaten.Odin schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:24:
moet je de game eigenlijk opnieuw installeren of kan ej verder spelen met de beta client?
Je kan de oude dus houden denk ik.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Kunnen we het gedoe rond creditcardnummers achterwege laten? Het is namelijk niet zeker in hoeverre het allemaal legaal is
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Als je tegelijk wilt spelen; nee...Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:25:
hm 2 accounts op 1 CC kan zeker niet. Ik en mn broertje op mn ma's credit card
n1 gg gl.
Verwijderd
Beetje offtopic maar ik vind het een beetje gek dat je hier wel over fake creditcard nummers mag praten maar niet over keygenz/serialz... te laat
Ontopic: @Postman: roleplaying servers zijn servers waar je zoveel mogelijk 'in character' speelt. Dus je houdt realworld/game mechanics zoveel mogelijk uit je character. Dus niet de hele tijd over je P4EE of je xp/uur ratio praten
Ontopic: @Postman: roleplaying servers zijn servers waar je zoveel mogelijk 'in character' speelt. Dus je houdt realworld/game mechanics zoveel mogelijk uit je character. Dus niet de hele tijd over je P4EE of je xp/uur ratio praten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 09:29 ]
Verwijderd
Jah dat cosmos aanpassen dat het ik ook geprobeert maar telkens als ik dat instaleerde dat gaf ie aan dat de files out of date waren en als ik dat toch ging spelen dan gaf ie bij elke aanval die ik deed een error weet iemand wat je hieraan kan doen??
Waarom niet?
Het is geen cd key.. beetje raar als ze ook nog voor elke speler een eigen CC vereisen..
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Lol, vroeg m'n bed uit, warcraft gehaald, signup page down, niet spelen.

Kan wel. Heb net 3 accounts aangemaakt met dezelfde CC. (Zelf en 2 vrienden op mijn CC)
Hier doet hij het gewoon, moet soms wel erg lang laden....BaN5Hee schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:36:
Ehm hoe dan, want account page is down?
https://signup.wow-europe.com/agreement.html
[ Voor 11% gewijzigd door Mathizsias op 11-02-2005 09:37 ]
Verwijderd
De account creation page is de heletijd al online en dan weer even offline dus hij zal zo wel weer online komen
Kan wel, vriend van mij en vriend hebben ieder account en zelfde CC.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:25:
n1 gg gl.
onder cd 3.....
[ Voor 82% gewijzigd door Bansoon op 11-02-2005 09:41 ]
tuurlijk kan dat. Het is toch gewoon een batalings methode. Zolang er betaald word en de CC nummer goed is, dan kan het gewoon.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:25:
n1 gg gl.
Verwijderd
Achter de 3e CD met een sticker op de hoes. OK je hebt ondertussen al goed gezochtBaN5Hee schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:40:
onder cd 3.....

Kan dit in de topicstart geplaatst worden ;-)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 09:43 ]
Mjah als je de beta nog geinstalleerd hebt, neem je niet de moeite om die cd's op te tillen 
Toch bedankt
Toch bedankt
Verwijderd
Jezus wat duurt de installatie lang, ben al 40 minuten bezig en hij is pas op 20%.
Dat zou betekenen dat 40*5 = 200 minuten.
Dus hij is nog 2 uur en 40 minuten bezig
Dat zou betekenen dat 40*5 = 200 minuten.
Dus hij is nog 2 uur en 40 minuten bezig
Verwijderd
Ik hoorde net van iemand, die zei dat bloodscalp de langzaamste server is.
Klopt dat er een volgorde in zit? Bovenste het snelst zijn onderste langzaamst ?
Klopt dat er een volgorde in zit? Bovenste het snelst zijn onderste langzaamst ?
Denk dat ze allemaal wel snel zijn. Anders kan zo´n server nooit zoveel mensen aanVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:52:
Ik hoorde net van iemand, die zei dat bloodscalp de langzaamste server is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten