Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 6.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Je kan beter gewoon inloggen met je game, ookal heb je nog geen accout, ram wat in als user/pass en je krijgt de patch van blizzard.
Aangezien dat bittorrent is, kreeg ik ut met 400k/s binnen :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136783

ik begin te halicuneren.. ik las "sign now up" ipv "sign up down"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Anoniem: 136594 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:42:
FFS ze hadden het misschien wel een beetje beter kunnen voorbereiden maar zeur niet zo man. Ik heb de beta gespeeld en het is een onwijs vette game dus wacht gewoon even een dag ofzo je gaat heus niet dood. En ik vind het ook wel jammer dat er nu lui zijn die hogere lvl's zijn als wij maarja daar moet je maar mee leven.
Het gaat toch vooral om je eigen plezier :)
Ik vind het altijd wel prettig wanneer je bijvoorbeeld tassen van mensen met 'n hoger level uit je guild kunt krijgen bijvoorbeeld :)
Tja, ik weet gewoon dat het een heel toffe game is, dus vervelen ga ik me zeker niet :D
/edit
verder heb je idd gelijk _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 11-02-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129983

Hey het laden van WoW europe duurt langer maybe there updating the pages :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Anoniem: 136783 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:45:
ik begin te halicuneren.. ik las "sign now up" ipv "sign up down"
offtopic:
Ja inderdaad, ik merk het! Het is hallucineren ;)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136821

Zo ik zal wel ff seeden zodat mensen sneller kunnen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Anoniem: 136594 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:42:
FFS ze hadden het misschien wel een beetje beter kunnen voorbereiden maar zeur niet zo man. Ik heb de beta gespeeld en het is een onwijs vette game dus wacht gewoon even een dag ofzo je gaat heus niet dood. En ik vind het ook wel jammer dat er nu lui zijn die hogere lvl's zijn als wij maarja daar moet je maar mee leven.
Het probleem is niet dat het geen goede game is. Het probleem is dat een klein aantal mensen al kan spelen en ik niet ... erh ... ik bedoel de rest niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ze hadden ipv gelijk de servers opengooien de registratie een paardagen voor het opengaan van de servers moeten doen. Dan verspreid je de problemen, nu wilt gewoon iedereen (en terecht) spelen.
Jammer dat ze niets geleerd hebben * nhimf mompelt iets over fouten en leren

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Anoniem: 129983 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:48:
Hey het laden van WoW europe duurt langer maybe there updating the pages :P
precies wat ik net dacht

[ Voor 3% gewijzigd door Mag op 11-02-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach ja bij mij heeft het 3 uur geduurd om te installeren, misschien ook omdat ik aan het MSNen, Skypen en internetten was, maar toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

nhimf schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:53:
Ze hadden ipv gelijk de servers opengooien de registratie een paardagen voor het opengaan van de servers moeten doen. Dan verspreid je de problemen, nu wilt gewoon iedereen (en terecht) spelen.
Jammer dat ze niets geleerd hebben * nhimf mompelt iets over fouten en leren
Inderdaad , veel beter om iedereen tegelijk de servers te laten bestormen + de newbie areas vol te laten lopen. :?

In ieder geval weet ik nu al welke servers er al high zijn , scheelt toch al dat ik die niet hoef te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 12:02
Anoniem: 136821 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:54:
Ach ja bij mij heeft het 3 uur geduurd om te installeren, misschien ook omdat ik aan het MSNen, Skypen en internetten was, maar toch :?
Je hebt niets gemist dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Als ik het allemaal goed heb gelezen, komt het er op neer dat:
-Zo snel mogelijk alles weer online is, en dat dat cc geouwehoer dan ook opgelost moet zijn?

Ben ik goed op de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, ook niet omdat een maat van mij hem al had geinstalleerd maar niet kon registreren, ben daar wel blij mee want anders was ik nu echt pissig geweest als hij wel kon spelen en ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:02:
Als ik het allemaal goed heb gelezen, komt het er op neer dat:
-Zo snel mogelijk alles weer online is, en dat dat cc geouwehoer dan ook opgelost moet zijn?

Ben ik goed op de hoogte?
Nope, het komt binnen een week weer online (met een beetje geluk) en je moet nog steeds een cc hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Anoniem: 103205 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:03:
[...]

Nope, het komt binnen een week weer online (met een beetje geluk) en je moet nog steeds een cc hebben.
Volgens een paar mensen (inclusief iemand van bol.com) is het wel 'opgelost' op 14 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Anoniem: 72901 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:07:
[...]

Volgens een paar mensen (inclusief iemand van bol.com) is het wel 'opgelost' op 14 feb.
maar goed dat die er niks van weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29204

Anoniem: 103205 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:03:
[...]

weet je niet..

ze zijn dat met die cc aan het oplossen.. maar ze willen die signups zo snel mogelijk weer online zetten om de druk aan te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaarrgghhh...nu weet ik nog nix. Zit er een kans in dat ik vanavond kan gamen zonder cc, of ben ik gewoon geenaaid met deze game? Waar kan ik de officiele berichten lezen?
Is fijn als daar duidelijkheid over zou zijn, dan weet ik ofdat ik de game morgen terug ga brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blackraid3r schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:36:
[...]

En jij kan het beter ? Ik denk dat blizzard wel veel mensen had verwacht. Maar dat dit net even teveel is
Ehm?? JA?

ze hebben de amerikaanse lauch ook verneukt.. kun je mooi van leren..

En wat hebben ze gedaan in die 3 maanden tussen launch van amerika en europa?

ik wist het wel hoor..
het spel is super.. beste ooit
maar de organisatie is echt kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29204 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:07:
[...]

weet je niet..

ze zijn dat met die cc aan het oplossen.. maar ze willen die signups zo snel mogelijk weer online zetten om de druk aan te kunnen
Zolang er geen officiele statement is van blizzard dat het cc probleem is opgelost kun je er het best vanuit gaan dat je een cc nodig hebt.
We hebben ook geen idee van hoe groot de signup page problemen zijn, dus dan moet je er niet oprekenen binnen een paar minuten online te zijn. Geeft alleen maar teleurstellingen.
Ik weet het inderdaad niet, niemand op dit forum weet het, maar ik heb wel ervaring met de wijze waarop dit soort dingen gaan bij blizzard: Over het algemeen zeer langzaam :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-05 16:25
slecht van blizzard maja, het spel is ook gewoon TE goed hé...HET IS VERDOMME GEWOON TE GOED!!! :( :( :( >:) >:) >:) }) }) :*) :*) :*)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
ik snap alleen een ding niet, tijdens de registratie van de open beta werd er toch ook volop gebruik gemaak van de signup server? Toen ging alles vlekkeloos :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 29204 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:12:
[...]

Ehm?? JA?

ze hebben de amerikaanse lauch ook verneukt.. kun je mooi van leren..

En wat hebben ze gedaan in die 3 maanden tussen launch van amerika en europa?

ik wist het wel hoor..
het spel is super.. beste ooit
maar de organisatie is echt kansloos
Compleet andere mensen maar goed , zelfde bedrijf valt wat voor te zeggen. Al eens overwogen dat ze misschien voordelen tegen nadelen hebben afgewogen en alsnog gekozen hebben voor hetzelfde? Zou me als bedrijf niet zo verbazen. Zoveel stellen die begintroebelen niet voor voor een spel van jaren. Jammer voor die mensen die maar geen geduld hebben inderdaad. Ervaring showt alleen dat ze vaker een grotere mond hebben dan dat ze dan maar niet gaan spelen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja wel erg lame om de signup gewoon helemaal te sluiten imo =/
nu kan ik wel spelen en mn vrienden die later kwamen niet -_-

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

laurens291 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:19:
ik snap alleen een ding niet, tijdens de registratie van de open beta werd er toch ook volop gebruik gemaak van de signup server? Toen ging alles vlekkeloos :?
BEtalingscontroles en allemaal zijn een stuk lastiger , dat neemt tijd en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127620

Anoniem: 136783 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:41:
Wel opvallend dat ze bij elke launch er achter komen dat er meer aanmeldingen kwamen dan ze verwacht hadden (al sinds Diablo II).. ze hebben zeker Maurice de Hond die de voorspellingen doet..

Het zou me niks verbazen als ze die signup server expres down houden, zodat ze niet in een keer een grote golf spelers op de servers krijgen.
dit dachten wij ook al. We vermoeden dat ze de servers ergens midden in de nacht open zetten, zodat alleen de die-hard wachters dan insignen en verder lijkt het me dan vrij vloeiend gaan, terwijl de mensen langzamerhand wakker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:12:
[...]

Zolang er geen officiele statement is van blizzard dat het cc probleem is opgelost kun je er het best vanuit gaan dat je een cc nodig hebt.
We hebben ook geen idee van hoe groot de signup page problemen zijn, dus dan moet je er niet oprekenen binnen een paar minuten online te zijn. Geeft alleen maar teleurstellingen.
Ik weet het inderdaad niet, niemand op dit forum weet het, maar ik heb wel ervaring met de wijze waarop dit soort dingen gaan bij blizzard: Over het algemeen zeer langzaam :'(
zoals thundgot zegt :

Due to the heavy load on the system, we are experiencing problems with Account Creation and are therefore forced to take those pages down temporarily. While the pages are down, those players who have already created an account can continue playing the game. We are investigating the situation and will come back to you with more information as soon as we have
it.

~~

We are aware that some players are facing problems when creating their accounts, especially with regards to the process of payment validation. We are currently investigating the issues and will provide further information here shortly. In the meantime, we’d like to apologise for the inconvenience this may cause.

officieel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indien er vanavond niet geWOWed kan worden zonder cc, wie gaat dan morgen terug naar de winkel om de doos naar binnen te... ''leggen''. Of wordt dit door iedereen geaccepteerd, omdat een goede game alles mag flikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Tot zover is de launch in ieder geval een fiasco...

Ik begrijp niet dat ze de launch niet in gedeelten hebben gedaan. Ze hadden bijvoorbeeld eerst onderste helft van europa kunnen doen en vervolgens de bovenste helft 1 of 2 dagen later. Dat had heel wat gezeur gescheeld.

Daarnaast is het onbegrijpelijk dat er zo een gebrekkige communicatie is geweest betreffende de creditcards. Ze hadden direct duidelijk moeten zijn: 'this game requires a creditcard'. Niet iedereen weet dat een mmporg hiermee werkt, voor veel mensen wordt dit de eerste mmporg ooit. Lekker begin dan.

En ja, ook ik heb me nog niet kunnen reggen en ook mijn cc is nog niet terplaatse. Echter heb ik een zeer goede vriend welke zijn cc ter beschiking heeft gesteld for the time being. Maar goed, dan moet je wel kunnen reggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29204 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:23:
[...]

zoals thundgot zegt :

Due to the heavy load on the system, we are experiencing problems with Account Creation and are therefore forced to take those pages down temporarily. While the pages are down, those players who have already created an account can continue playing the game. We are investigating the situation and will come back to you with more information as soon as we have
it.

~~

We are aware that some players are facing problems when creating their accounts, especially with regards to the process of payment validation. We are currently investigating the issues and will provide further information here shortly. In the meantime, we’d like to apologise for the inconvenience this may cause.

officieel genoeg?
toon volledige bericht
Volstrekt helder, bewijst mijn punt eens te meer. Wordt nergens gezegd dat het binnen een uur geregeld is of dat je binen afzienbare tijd geen cc nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Anoniem: 127620 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:22:
[...]

dit dachten wij ook al. We vermoeden dat ze de servers ergens midden in de nacht open zetten, zodat alleen de die-hard wachters dan insignen en verder lijkt het me dan vrij vloeiend gaan, terwijl de mensen langzamerhand wakker worden.
Hey, zat ik ook net te denken! Hebben ze toch nog een 'vloeiende' start ;) . En geen kip die je hier over een week of 2 nog over hoort!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Laatst online: 29-12-2021
wat ik niet snap is dat de spellen veel eerder verkocht mochten worden en ook eerder een account geregistreerd kon worden zodat je dit soort problemen niet hebt.

Zij bepalen toch wanneer je mag beginnen met spelen door de servers te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:24:
Indien er vanavond niet geWOWed kan worden zonder cc, wie gaat dan morgen terug naar de winkel om de doos naar binnen te... ''leggen''. Of wordt dit door iedereen geaccepteerd, omdat een goede game alles mag flikken?
dit is natuurlijk gelul want als je een mmorpg wilt spelen moet je over het algemeen over een creditcard beschikken, en het was vantevoren bekend dat de timecards later kwamen.
en ik durf te wedden dat je over een week ook gewoon zit te spelen

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:24:
Mjah, heb het al open gemaakt en de boel geinstalleerd. Zal nu dus best lastig gaan :+ Ik weet echt niet hoe lang het nu nog zal duren en of idd het CCprobleem nu ook wordt opgelost. Het weekend wachten, dat zou echt sucken...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136731

tja je hebt mensen die elke seconde op F5 rammen, zover ga ik dan zelf niet, maar khou wel ff elke 15 min het forum bij op de wow-website. Kheb wel een creditcard, maar dan moet ik toch eerst een account aan kunnen maken :(

zaadzooi :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou het gaat niet om dat ze het mogen flikken, maar dat zoiets kan gebeuren. Als je een echte die-hard bent en je wacht al 3 jaar dan ga je hem echt niet morgen terug brengen omdat je een dagje extra moet wachten. Dit maakt het juist enerverender als je het wel mag spelen omdat je nu extra lang jezelf zit op te stoken om het spelen zodat wanneer je wel kan spelen je a) toch al dit gedoe vergeet en b) het spelen op een systeem servers zoals deze tenminste waardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ik zit echt zo verschrikkelijk te schelden hier. Ik zit op vent naar m'n Guildies te luisteren die al rond lvl 15-19 zijn terwijl ik godverdomme niet eens een acct aan kan maken.

Was in principe naar US gegaan omdat ik al verwachtte dat EU een stelletje knurften zouden zijn maar ja, dan gaat je hele guild en dan ga je toch wel mee.

Echt... ik ga hier t forum niet vervuilen maar als Parijs wat dichterbij was dan wist ik t wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Forums zijn nu ook nog eens down... Of ben ik geband omdat hier boos op blizzard ben? >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269

Het forum van EU ligt ook plat merk ik.

edit: http://www.wow-europe.com/en ook trouwens

Vind ik leuk, want geeft toch aan dat er IETS gebeurd. Of een een shitload aan F5'ers natuurlijk...

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 116269 op 11-02-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Anoniem: 103205 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:26:
[...]

Volstrekt helder, bewijst mijn punt eens te meer. Wordt nergens gezegd dat het binnen een uur geregeld is of dat je binen afzienbare tijd geen cc nodig hebt.
Bewijst je punt helemaal niet, nergens is te lezen dat het binnen afzienbare tijd allemaal opgelost is, dat klopt, maar het omgekeerde, dat alles lange tijd zal gaan duren, hetgeen dat jij beweert, is er ook niet te lezen.

Een nieuwe update trouwens:

While I can't promise anything I have high hopes for the pages being up within a few hours. Things might be trickier than they seem though, so please don't kill me (or at least don't corpse-camp me) if I'm wrong.

Veel vertrouwen heb ik er niet in dat het binnen een paar uur geregeld is. Eigenlijk schrik ik ook een beetje van 'a few hours', daarnet had ik nog een beetje hoop dat het binnen een uurtje ofzo geregeld zou kunnen zijn. 'A few hours' zal wel neerkomen op op z'n minst 3 uur.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 7379 op 11-02-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57766

He lijkt erop dat het forum het ook begeven heeft. Bij mij dan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:29:
Ik zit echt zo verschrikkelijk te schelden hier. Ik zit op vent naar m'n Guildies te luisteren die al rond lvl 15-19 zijn terwijl ik godverdomme niet eens een acct aan kan maken.

Was in principe naar US gegaan omdat ik al verwachtte dat EU een stelletje knurften zouden zijn maar ja, dan gaat je hele guild en dan ga je toch wel mee.

Echt... ik ga hier t forum niet vervuilen maar als Parijs wat dichterbij was dan wist ik t wel :(
Wat is dit nou weer voor onzin. Alsof de US versie veel beter ging toen ie opstarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87748

Het forum werkt voor mij.

Semi officieel (thundgot)

"While I can't promise anything I have high hopes for the pages being up within a few hours. Things might be trickier than they seem though, so please don't kill me (or at least don't corpse-camp me) if I'm wrong"

Rustig, relax.. neem een biertje.. alles komt goed :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 87748 op 11-02-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosjesman
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04 16:42
Laatste bericht van het general forum
"Quote"

While I can't promise anything I have high hopes for the pages being up within a few hours. Things might be trickier than they seem though, so please don't kill me (or at least don't corpse-camp me) if I'm wrong.
--------------------------------------------------------------------------------
Thundgot
Community Manager, English

Ik zou zeggen pak CS maar weer uit de kast en tot morgen. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door bosjesman op 11-02-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Pheace schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:33:
[...]

Wat is dit nou weer voor onzin. Alsof de US versie veel beter ging toen ie opstarte.
Voor mij wel :)

Een keertje queues gehad, daarna min of meer vlekkeloos, ik werkte meestal als de servers eraf lagen.

Is sowieso m'n punt hoor, ze hebben al twee van dit soort launches gehad en nog leren ze gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
offtopic:
Het schijnt trouwens dat tot 10 tellen en even hard ergens tegenaan schoppen of slaan helemaal niet helpt om woede (aggressiviteit) te ventileren. Het werkt zelfs averechts :D . Kan een behoorlijk zooitje worden bij een aantal mensen thuis als ik het zo hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123683

Hoi mensen, ik heb net ook nog WoW op de kop kunnen tikken bij de freerecordshop. Nou begrijp ik dit we voorlopig nog geen account kunnen aanmaken en als we dat kunnen dat we dus een cc nodig hebben.

Ik heb eigenlijk een vraag van een hele andere orde. Ik heb net heel de zooi uitgepakt, boekje doorgebladert en nu vraag ik me af hoort er niet ergens iets van een cd key te staan ? zo ja waar kan ik die vinden ?

Ik geloof dat er wel een key bij hoort maar ik ben bang dat ze die vergeten zijn bij de freerecord shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:34:
[...]

Voor mij wel :)

Een keertje queues gehad, daarna min of meer vlekkeloos, ik werkte meestal als de servers eraf lagen.

Is sowieso m'n punt hoor, ze hebben al twee van dit soort launches gehad en nog leren ze gewoon niks.
Of zoals ik al zei hebben ze gewoon besloten dat de negatieven van die slechte start niet bijzonder genoeg waren om het anders te doen. Geef nou toe , zodra iedereen hier in het spel zit geven ze hier geen barts meer om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.wow-europe.com/en/ doet het nu ook al niet goed The requested file was not found! Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frontpage geeft nu een 404 error. Misschien een nieuw nieuwsbericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 123683 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:35:
Hoi mensen, ik heb net ook nog WoW op de kop kunnen tikken bij de freerecordshop. Nou begrijp ik dit we voorlopig nog geen account kunnen aanmaken en als we dat kunnen dat we dus een cc nodig hebben.

Ik heb eigenlijk een vraag van een hele andere orde. Ik heb net heel de zooi uitgepakt, boekje doorgebladert en nu vraag ik me af hoort er niet ergens iets van een cd key te staan ? zo ja waar kan ik die vinden ?

Ik geloof dat er wel een key bij hoort maar ik ben bang dat ze die vergeten zijn bij de freerecord shop
onder de 3rde cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenicem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

Onder cd 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij zat de key onder de 3e cd.

Edit: zo hey... dat is snel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 87748 op 11-02-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 21:59

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb net nog met veel mazzel de C.E. kunnen bemachtigen. Die is z'n geld dubbel en dwars waard! Ik wacht nog even tot ik mijn credit card heb en tot vriendin van mij het spel ook hebben gekocht (ergens volgende week) en dan stort ik mij in het diepe...

Net als in het Half Life 2 topic wel weer een hoop nodeloos gezeur hoor, van mensen die niet kunnen aanloggen / registreren. Wacht dan toch een dagje ofzo... ;)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:26:
[...]

dit is natuurlijk gelul want als je een mmorpg wilt spelen moet je over het algemeen over een creditcard beschikken, en het was vantevoren bekend dat de timecards later kwamen.
en ik durf te wedden dat je over een week ook gewoon zit te spelen
Onzin, ik heb niets met ''over het algemeen te maken''. Cards waren bekend jah, omdat de eerste maand toch gratis is. Dit is gewoon allemaal erg aso, staat niet op de verpakking.
Als de game niet te spelen is zonder cc vanavond, of er geen officieel bericht daarover komt dat het voor maandag wel te doen is hoef ik m niet meer.
Zullen ze wakker van liggen dat deze 1e jongen het niet accepteerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
offtopic:
deel 2.

Zou helemaal gaaf zijn als straks het GoT forum door al dat gedoe bij Blizz plat gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach, die mensen die het spel morgen willen terugbrengen wil ik niet echt iets verwijten. Sterker nog, ze hebben een aantal puntjes goed.

-Waarom was Blizzard niet direct duidelijk over de betalingsmethoden (en om meteen op Glorifactionar of iets dergelijks te reageren, nee! niet iedereen weet dat je voor een MMO een credit-card nodig hebt. Daarnaast liep Blizzard Jan en alleman al maanden van tevoren lekker te maken dat je voor WoW helemaal geen credit-card nodig zou hebben omdat je via Paypall of die kaartjes kon betalen.). Ik vindt diet erg not done, helemaal niet netjes! Ze (Blizzard en Vivendi dus) wilden gewoon op de releasedatum zoveel mogelijk games verkopen, en hebben zich er niet druk over gemaakt dat een (groot?) deel het spel dus uiteindelijk niet (of niet direct, of via een omweg, zie maar hoe je het opvat) kon spelen.

-Een spel dat op 11 februari gereleased moet worden moet vanaf dat moment speelbaar zijn. Nu ga ik niet zeuren over de eindcontent zoals de Amerikanen (dat bewaar ik voor over 2/3 maandjes ;)), maar het is niet netjes om 14:30 's middags (tijd die ik hoorde, ik werkte netjes vandaag) de server down te gooien omdat die het niet aankan. Ja, ik snap dat als een server het niet aankan je hem moeilijk door kan laten lopen, maar zoals een wijs iemand hier al zij hebben ze twee open beta's en de Amerikaanse launch (en de Koreaanse ook trouwens) al meegemaakt en hebben ze daar veel van kunnen leren.

En nu zit ik toch met het gevoel hier dat World of Warcraft eigenlijk helemaal geen product is dat nu zomaar in de winkels mag liggen, vooral na deze stomme fouten van Blizzard. En mensen die dit tegen spreken, ik vindt dat jullie wel heel makkelijk over jullie heen laten lopen. En inderdaad, over twee weken is iedereen dit vergeten. Maar dat houdt niet in dat het sociaal is :@

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenicem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-11-2024
Viper2k1 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:38:
offtopic:
deel 2.

Zou helemaal gaaf zijn als straks het GoT forum door al dat gedoe bij Blizz plat gaat :D
nou mensen iedereen F5 verslaafd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:37:
[...]

Onzin, ik heb niets met ''over het algemeen te maken''. Cards waren bekend jah, omdat de eerste maand toch gratis is. Dit is gewoon allemaal erg aso, staat niet op de verpakking.
Als de game niet te spelen is zonder cc vanavond, of er geen officieel bericht daarover komt dat het voor maandag wel te doen is hoef ik m niet meer.
Zullen ze wakker van liggen dat deze 1e jongen het niet accepteerd....
[zwaaizwaai]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136748

pfffftttt alles ligt plat daar de hele site van europe,ik kan nergens meer in :S,nou hopen dat ze het nu eindelijk ff snel fixen.

kwil spelen met mn maatjes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt je trouwens afvragen wat het nut van de character wipe van de beta is geweest nu een groep mensen alsnog een "oneerlijke" voordeel ten opzichte van de anderen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nyarlathotep schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:36:
Ik heb net nog met veel mazzel de C.E. kunnen bemachtigen. Die is z'n geld dubbel en dwars waard! Ik wacht nog even tot ik mijn credit card heb en tot vriendin van mij het spel ook hebben gekocht (ergens volgende week) en dan stort ik mij in het diepe...

Net als in het Half Life 2 topic wel weer een hoop nodeloos gezeur hoor, van mensen die niet kunnen aanloggen / registreren. Wacht dan toch een dagje ofzo... ;)
Als Blizzard een lanceerdatum opgeeft dan mag je ook gewoon verwachten op die dag te kunnen spelen, zo simpel is het, en mensen die daarover zeuren zijn niet onterecht aan het zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-05 13:41
Anoniem: 103205 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:41:
Je kunt je trouwens afvragen wat het nut van de character wipe van de beta is geweest nu een groep mensen alsnog een "oneerlijke" voordeel ten opzichte van de anderen heeft.
Je kunt je ook afvragen wat dat uberhaupt uitmaakt, aangezien er altijd mensen zullen zijn die een voorsprong op je hebben. Net als in RL eigenlijk :)

Is WoW ineens een wedstrijd geworden? :? Speel gewoon je eigen spel met de een aantal mensen die je interesseren, en de rest is alleen maar onderdeel van de wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116035

ROLLBACK })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 16:09

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Klein update'je van de boys bij Blizzard :
(najah, eigenlijk is het gewoon weer meer onduidelijkheid)
--------------------------------------------------------------------------------
Thundgot
Community Manager, English

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er staat wel op de verpakking

"Additional online fees apply"

oftewel hou er rekening mee dat je moet betalen, niet:

"Additional online fees may apply"

als ze dat neer hadden gezet kan je er iets over zeggen en tweede feit over de CCs dat heel duidelijk 50 keer op de fora is gezegd door Thundgot (tja een linkje naar de topics tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja ik vind et ook kut voor degene die geen acc kunnen maken =(

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127620

stefijn schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:44:
[...]

Je kunt je ook afvragen wat dat uberhaupt uitmaakt, aangezien er altijd mensen zullen zijn die een voorsprong op je hebben. Net als in RL eigenlijk :)

Is WoW ineens een wedstrijd geworden? :? Speel gewoon je eigen spel met de een aantal mensen die je interesseren, en de rest is alleen maar onderdeel van de wereld
ik ga PvE spelen, maar voor PvP kan dit echt een heel vervelend aspect zijn... steeds van die 5-level hogere lamers (want dacht dat je niet iemand kan aanvallen alsie 5 levels lager is)

en dan nog, release is release, doe het dan goed en leer iig van je fouten van US retail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stefijn schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:44:
[...]

Het gaat me meer om de principe. Velen uren werk van heel veel mensen is weggegooid, voor een reden die nu totaal niet geldig meer is. Dus als blizzard consistent zou zijn, is het idd ROLBACK TIME! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13987

Het is inderdaad jammer, maar ga gewoon een dvd'tje huren en de kroeg in en probeer het morgen nog eens. Genoeg leuke dingen te doen IRL (of get a life and ga dan leuke dingen doen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Op zich is er met het spel zelf niks mis. Dit is een registratie probleem. Mee eens dat ze dit maanden van te voren hadden kunnen zien aankomen, mee eens dat dit 'not done' is.
Maar mensen, wij maken wel gebruik van een, blijkbaar, geniaal stukje software en ze voeren een geniaal stukje marketing.
Ze hebben het bij Blizz voor elkaar gekregen om een enorme hype te creeeren zonder daarvoor echt te hoeven adverteren. Ze hebben het voor elkaar dat duizenden mensen nu voor hun computer hangen en te wachten op zaken die komen gaan (ja, met de nodige verslavingstrekjes). Allemaal voor een game! Eigenlijk is dit van de zotten als je er over nadenkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123683

Bij mij zat de key onder de 3e cd.
...
Hmm ik heb daar ook gekeken en ik zie daar vaag sporen van een sticker ...
Ik ben bang dat mijn key er uit is gehaald, wat vreemd is want de dvdbox kwam vanachter de toonbank. Ik ga iig morgen meteen terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-05 17:03
Een voorsprong van een dag is wat anders dan de characters die de mensen uit de Closed Beta hadden. ;)
Snappie88:
En mensen die dit tegen spreken, ik vindt dat jullie wel heel makkelijk over jullie heen laten lopen.
Mwah, het is voor ons nogal makkelijk praten aangezien we geen flauw idee hebben waar de fout ligt. Misschien hebben ze het getest en werkte het toen prima, weet jij veel. En daarnaast, wat doe je er aan? Je kan wel gaan schelden op Blizzard, maar daardoor zullen de servers echt niet eerder online komen. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:46:
mja ik vind et ook kut voor degene die geen acc kunnen maken =(
Ik vind het ook kut voor hun (en mezelf), maar ja als het lang duurt wachten we nog maar ff en klagen helpt toch echt niet hoor, mensen zijn er druk mee bezig, als jij het moest doen zou je ook niet waarderen als jij keihard bezig was om iets te fixen en een of ander 13 jarig nerdje zit te klagen dat dit niet kan en dat het spel terug gaat omdat ie het geduld niet heeft om op een goed spel te wachten, al is het een paar uur meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Je moet het echt niet zien als een race om zsm lvl60 te worden hoor, er zijn altijd snellere en minder snelle, en er zullen over een maand, 3maanden, 1 jaar nog nieuwe mensen joinen die nog nooit een beta gedaan hebben.

En vaak als je later begint zijn de lage lvl items lekker goedkoop ! ^_^

en zoals ik al zei, ik heb ook vrienden die nu niks kunnen en dan speel ik ook niet lekker

[ Voor 14% gewijzigd door Glorificationer426 op 11-02-2005 20:50 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129983

ik loop al 7 uur naar me beeldscherm te kijken en krijg simptonen van RSI 8)7
ik wordt het wel zat ze informeren ons ook slecht :| de rest wordt nu lekker lvl 18 terweil de rest nog maar zit te wachte op accaunt en lvl 1 worden :P waaronder ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 00:14

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Anoniem: 136821 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:46:
Er staat wel op de verpakking

"Additional online fees apply"

oftewel hou er rekening mee dat je moet betalen, niet:

"Additional online fees may apply"

als ze dat neer hadden gezet kan je er iets over zeggen en tweede feit over de CCs dat heel duidelijk 50 keer op de fora is gezegd door Thundgot (tja een linkje naar de topics tenminste)
Additional online fees apply etc, zegt absoluut niets over een credit card. Credit Cards zijn in Nederland en meer delen in Europa niet zo normaal als een bankpas of zoals de Credit Card in de USA. Dus het is heel begrijpelijk dat je dergelijk reacties kunt krijgen zoals in dit topic.

Ik wilde zelf ook met Time Cards gaan spelen omdat ik geen Credit Card heb. Ik heb overigens geen Credit Card, omdat ik in de 26 jaar dat ik op deze aard kloot rond loop nog nooit een Credit Card nodig heb gehad .....

Behalfe nu dan voor WoW, zou ik ook absoluut niet kunnen verzinnen waarom ik een CC nodig zou hebben....

Ik hoop trouwens dat dit alles gauw voorbij is... dan kan er hier weer over leuke dingen gediscuseerd worden. :P

[ Voor 14% gewijzigd door _Dune_ op 11-02-2005 20:53 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ligt de hele site plat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."

:D Webserver overload :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn zoveel mensen de f5 key aan het drukken dat ie soms idd even plat is. Nog eens f5 drukken wil nog wel eens helpen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had al gelezen dat de timecards gekocht konden worden maar dat CCs wel nodig waren om te registreren. Dit omdat ze niet iedereen die nog niet betaald had handmatig verwijderen omdat Europeanen te zuunig zijn om een CC te hebben. Ga maar eens naar het buitenland toe en kijk maar eens hoe lang je het met je pin-pas redt. (en dan heb ik het niet over binnen europa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

Wat ik mij nu afvraag, en waar hopelijk iemand hier een antwoord op kan geven:

Net als een groot deel van Europa wacht ik ook tot de signup procedure weer gaat starten. Echter, ik vraag me af of ik niet voor niets zit te wachten. Ik heb namelijk geen credit-card, noch weet ik zo gauw iemand uit mijn familie of naaste vrienden groep te verzinnen die zo'n ding vast wel heeft. Eigenlijk vind ik het zowieso nogal raar/verdachtmakend om iemand op te bellen om z'n creditcard info te vragen, dus dit is gewoonweg klote.

Centrale vraag: Moet ik zo snel mogelijk een CC aan gaan vragen of gaan ze dat verplicht CC invoeren eruit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:55:

Centrale vraag: Moet ik zo snel mogelijk een CC aan gaan vragen of gaan ze dat verplicht CC invoeren eruit halen?
Dat weet dus niemand, dus ga er maar vanuit dat je nog steeds een CC nodig zult hebben morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Als je zo snel mogeljk wilt spelen zou ik een cc aanvragen, want de eerste de beste optie worden de timecards vanaf 4(?) maart

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136691

'K heb wel een acc, maar geen spel, kl**e ding wil niet installeren, loopt gewoon ergens tijdens de install vast, cpu usage naar 100% en verder helemaal niets!

Tot nu toe geprobeerd:
- Andere cd's geinstalleerd
- eerst install files naar HD gekopieerd
- booten in safe mode

Iemand nog andere goeie ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zou een Postbank E-go creditcard kunnen aanvragen (men claimt op de site dat je binnen 30 seconden kan shoppen)
Anders dan dat kost het ongeveer 2 weken om een credit card via een bank te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 16:21
Anoniem: 136691 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:56:
'K heb wel een acc, maar geen spel, kl**e ding wil niet installeren, loopt gewoon ergens tijdens de install vast, cpu usage naar 100% en verder helemaal niets!

Tot nu toe geprobeerd:
- Andere cd's geinstalleerd
- eerst install files naar HD gekopieerd
- booten in safe mode

Iemand nog andere goeie ideeen?
Je zou de beta kunnen downloaden en die patchen naar versie 1.2.3, er zijn er hier genoeg die (gaan) spelen met hun europese final beta install.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beta downloaden, en patchen? werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik had dat eerst ook, echt heel vaag maar hij loopt stiekem wel door en na een uur of 2 was ie installed :S

ik had ingame opgevangen dat je beter de retail kan installeren, omdat de betaversie in een soort debug mode en foutenrapportage is. Of dit waar is weet ik niet

[ Voor 44% gewijzigd door Glorificationer426 op 11-02-2005 20:59 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 17:42
Helemaal mee eens, het slaat gewoon nergens op. Ik dacht vanavond ook lekker te beginnen, kom ik lekker van een koude kermis thuis van m'n werk. Paar van m'n vrienden/guildmates hebben al kunnen spelen en zijn nu 12-17, daar gaat de eerlijke start. Had ik net zo lief m'n oude char afgemaakt maarja...

Het is allemaal geen ramp enzo, maar Blizz heeft gewoon geblunderd, en niet zo'n beetje ook. Je zou toch zeggen dat ze met Diablo (een bak ellende geweest, maandenlang) en de vorige beta's wat geleerd hebben, het tegengestelde blijkt waar. Wat systeembeheer betreft zijn het een stel grote prutsers.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

Mensen, ik heb een nieuwe topic gemaakt voor de lievertjes die Blizzard willen prijzen/uitschelden:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 17

:)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Ik was pas genaaid :) Ben ik ziek krijg ik wow binnen dacht ik ik schrijf me in (de servers laggen nog niet plat) Geen cc ben ik maar gaan slapen kijk ik nu liggen de servers plat :|

Maarjah dan wachten we een dagje langer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:56:
Als je zo snel mogeljk wilt spelen zou ik een cc aanvragen, want de eerste de beste optie worden de timecards vanaf 4(?) maart
Dat jij dat weet...dus niet eerder?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maak anders meteen een deeltje 18 aan, die komt er ook wel binnen een uur met al dat gemekker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136691

Glorificationer schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:58:
ik had dat eerst ook, echt heel vaag maar hij loopt stiekem wel door en na een uur of 2 was ie installed :S

ik had ingame opgevangen dat je beter de retail kan installeren, omdat de betaversie in een soort debug mode en foutenrapportage is. Of dit waar is weet ik niet
Was het bij jou dan ook zo dat je CPU naar 100% schoot, en dat je HDD en DVD drive led's geen kick meer gaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

Anoniem: 87748 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:57:
Je zou een Postbank E-go creditcard kunnen aanvragen (men claimt op de site dat je binnen 30 seconden kan shoppen)
Dank je voor de tip, ik ga eens even op de postbank website rondkijken. Maar eigenlijk is het ronduit debiel dat ik zoiets ga aanvragen om een computerspelletje te spelen.
porn schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:58:
Het is allemaal geen ramp enzo, maar Blizz heeft gewoon geblunderd, en niet zo'n beetje ook. Je zou toch zeggen dat ze met Diablo (een bak ellende geweest, maandenlang) en de vorige beta's wat geleerd hebben, het tegengestelde blijkt waar. Wat systeembeheer betreft zijn het een stel grote prutsers.
Ik heb zelf Diablo niet gespeeld. Kun je me misschien in het kort inlichten wat voor problemen daar waren? Misschien kunnen we dan met zn allen dit leed even relativeren ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 73070 op 11-02-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het nummer van de billing support van blizzard in Nederland is 0800-0203479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:02:
[...]

Dank je voor de tip, ik ga eens even op de postbank website rondkijken. Maar eigenlijk is het ronduit debiel dat ik zoiets ga aanvragen om een computerspelletje te spelen.
Je kan het aanvragen onder online bankieren.
Werkt niet als je een studenten rekening hebt.
(ik wilde namelijk eerst een E-go hebben, maar heb uiteindelijk een postbank card en nu eindelijk ook een ING-card)

Veel succes en idd debiel ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:46
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten