Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.323 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:52:
Ik hoorde net van iemand, die zei dat bloodscalp de langzaamste server is.
Klopt dat er een volgorde in zit? Bovenste het snelst zijn onderste langzaamst ?
Klinkt als compleet onzinnig ... vind je het erg als ik het zo even omschrijf ? }:O

Een bedrijf als Blizzard koopt bijvoorbeeld 20 servers voor 20 realms.
Dan kopen ze 19 super AMD QUAD Opterons en 1 Pentium III server en deze laatste noemen ze dan net Bloodscalp

*update*: typo ....

[ Voor 4% gewijzigd door JeanJeremy op 11-02-2005 09:58 ]

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

" Ik hoorde net van iemand, die zei dat bloodscalp de langzaamste server is.
Klopt dat er een volgorde in zit? Bovenste het snelst zijn onderste langzaamst ?"

Dat is pure onzin :)

Het kan lag hebben omdat ie propvol met nderlanders zit ja , maar dat is omdat ie high is , niet omdat ie "langzaam" is of zo want dat verschilt per user niet per server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

''Het kan lag hebben omdat ie propvol met nderlanders zit ja , maar dat is omdat ie high is , niet omdat ie "langzaam" is of zo want dat verschilt per user niet per server''

Is er ook een moment waarop ie vindt dat er teveel op zitten en dus geen nieuwe mensen meer accept. (kan me namelijk voorstelllen dat sommige pas na 17:00 oid proberen te connecten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realm Discription:

Bloodscalp; Since this server is mostly populated by dutch players, we have decided to downgrade the servers that run this realm to all Packerd Bell PII 400mHz pc's. This was intended, Thanks for your understanding.

The Blizzard Team })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook pas vanavond ten vroegste kunnen connecteren... ik hoop idd dat de bloodscalp dan niet vol zit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig :) .
Kan ik zo met een gerust hart gaan game B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:59:
''Het kan lag hebben omdat ie propvol met nderlanders zit ja , maar dat is omdat ie high is , niet omdat ie "langzaam" is of zo want dat verschilt per user niet per server''

Is er ook een moment waarop ie vindt dat er teveel op zitten en dus geen nieuwe mensen meer accept. (kan me namelijk voorstelllen dat sommige pas na 17:00 oid proberen te connecten).
Oeps verkeerd gelezen , nee dat bestaat niet

Hij kijkt alleen maar naar hoeveel mensen er aan het spelen zijn op dat moment , worden dat er te veel dan zegt hij tegen de volgende gewoon dat je maar even moet wachten tot er 1 uitgaat en dan kom je dus in de famous "Queue" })

[ Voor 39% gewijzigd door Pheace op 11-02-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je nu precies lid worden van de tweakers guild. Heb me natuurlijk aangemeld op de website, maar ingame stuur ik dan een message naar de guild leader en dan kan hij mij toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Even een ander vraagje:

Als ik een vriend mijn WoW serial geef, en hij maakt bij hem thuis een account aan met zijn CC gegevens. Kan ik dan inloggen bij het account en AL die gegevens zien (incl code op achterkant van de pas etc) ? Of alleen zijn nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Aangezien Bloodscalp de eerste PvP server is in de lijst zal deze ook het drukst van allemaal zijn. Vanavond gaan we dus queues krijgen van 2000 man :(

Maar ik heb wel mijn CE binnen :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ahum, volgens mij de 4e inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViRaX schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:08:
Even een ander vraagje:

Als ik een vriend mijn WoW serial geef, en hij maakt bij hem thuis een account aan met zijn CC gegevens. Kan ik dan inloggen bij het account en AL die gegevens zien (incl code op achterkant van de pas etc) ? Of alleen zijn nummer?
Een gedeelte van zijn cc nummer.
niet alles dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
de guildmaster heeft een 'tablet' waarop alle namen staan. Deze dient hij in te leveren bij een guilddinges ( npc ) . Ik denk dat als ie jou wilt toevoegen hij die lijst moet opvragen van die npc, jou naam erop zetten, en weer inleveren.. maar ja geen ervaringen met guilds dus i dont know :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:38:
Mijn status bij Bol.com is eindelijk "verzonden". Dus vandaag mijn WOW CE. Heb vooral zin om die dvd te bekijken. Helaas ben ik pas 18:00 thuis, dus hopen dat mijn vriendin de deur open doet :P
Heb tevens geen bevestiging email gekregen, van bol.com dus je kun het beter checken op hun site.
Bij mij ook :) Hoewel ik geen mailtje van ze heb ontvangen. Dit is mijn eerste order bij bol, en weet iemand hoe snel zij zijn met het bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Webgnome schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:12:
de guildmaster heeft een 'tablet' waarop alle namen staan. Deze dient hij in te leveren bij een guilddinges ( npc ) . Ik denk dat als ie jou wilt toevoegen hij die lijst moet opvragen van die npc, jou naam erop zetten, en weer inleveren.. maar ja geen ervaringen met guilds dus i dont know :P
Zo ingewikkeld is het na het maken van de guild ook weer niet lijkt me. Normaal gezien is zoiets als guildmaster zijnde gewoon een command als /ginvite <persoon> <Rank> of zoiets.

Kan anders zijn hier maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan idd als de guild al is gemaakt gewoon iemand inviten. Kunnen officiers btw ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:13:
[...]

Bij mij ook :) Hoewel ik geen mailtje van ze heb ontvangen. Dit is mijn eerste order bij bol, en weet iemand hoe snel zij zijn met het bezorgen?
Ik heb net een pakketje bij de post gekregen van Bol.com en heb de doos nu in mijn handen :D en dat terwijl ik maandag pas besteld heb :D

Ik zou zeggen ga posten bij je brievenbus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Iemand z'n bestelling van Dimension Plus al binnen? (mijn 1ste bestelling bij hun, vandaar)
Heb daar een CE besteld, maar zit nu te twijfelen, wel of niet w88 tot TGP langs komt. :-X

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik ben net ff naar de shop geweest, hadden zo te zien zat liggen. Ik dacht echter alleen dat ie op dvd uit zou komen, dus ik was verbaast te zien dat er 4 cd's inlagen.

Geluk voor diegene zonder dvd speler dan. ;)

[/edit] normale versie heb ik gekocht.

[ Voor 11% gewijzigd door Kramers op 11-02-2005 10:21 ]

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Voor degene die bang zijn dat ze ´t spel mislopen omdat ze nergens meer te krijgen zouden zijn.
Ik kom net van Mycom Breda af en ze hebben d´r daar nog zeker genoeg staan, ik weet niet hoe het bij andere winkels op dit moment nog is.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeeeey! Ik voeg opgestaan om naar DB te rennen en te hopen dat ze nog copy's hadden, en verrek: ze hadden er nog precies genoeg voor mij liggen. Nog 1tje dus :P

Spreek even van geluk hé... Verder is het ook diegene met de Orc cover dus mijn geluk kan niet meer op :)

Nu dan maar even wachten tot 4 maart dat ik kan spelen.... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:15:
Je kan idd als de guild al is gemaakt gewoon iemand inviten. Kunnen officiers btw ook.
ah ok thanx voor de opheldering.. Is er al iemand die in venlo zijn CE heeft opgehaald? :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, net een uur bij de e-plaza in oss zitten wachten. samen met een mede tweaker die ik eerst niet kende :P (iets met hennie in z'n account naam?) maar iig, ik heb de CE! damn wat is hij mooi! er waren er maar 4, rond de e-plaza stonden nog 8 man ofzo, ik dus als eerste naar binnen voor de kassa. ik zou ook een normale voor een vriend van me kopen, was de laatste die niet gereserveerd was. ik keek achterom en zag wat bozen koppen in mijn richting :)
iig zit ik nu op cd 3 en hij is op 50 %..vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

CE is net binnen met de post :P

edit - is pakketje van D+

[ Voor 32% gewijzigd door Cthulhu op 11-02-2005 10:28 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook! normal Night elf edition.. Gaan met die banaan! Net 1 minuutje geleden, wat een toeval! :P

(gcshop btw ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je in dat server lijstje kan zien wat Engelstalige servers zijn? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:28
Vanmorgen om 9:30 was ik bij de Dynabyte in Rotjeknor.. Ik was niet de enige in ieder geval :P

Damn.. die CE box is heavy :D

en nu nog de hele dag werken voor ik uberhaupt kan spelen.... :(
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:29:
Weet iemand hoe je in dat server lijstje kan zien wat Engelstalige servers zijn? :?
Onderaan heb je tabjes voor de regio's ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:30:
Vanmorgen om 9:30 was ik bij de Dynabyte in Rotjeknor.. Ik was niet de enige in ieder geval :P

Damn.. die CE box is heavy :D
Ja, hij is echt mooi, blij dat ik er 1 heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Aan de tweakersguilds: Beetje sneu dat jullie nu de 4e server nemen. Al een hele tijd wordt afgesproken dat het de 3e zou worden (bladefist), is aan iedereen doorgegeven, en een avond voordat het begint wordt het toch maar de 4e. Beetje lullig voor veel mensen die het ook al hebben door gegeven aan hun vrienden.

Ik zit toch maar op BladeFist, wel jammer dat ik geen tweakers tegenkom dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is hier opeens doodstil :D
ik ben paladin :P dik veel paladins jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, iedereen zit te wachten tot 4 maart nu of tot vanavond als vader/moeder thuiskomt :P

Tenzij iemand zo lief wil zijn voor andere accounts aan te maken op zijn/haar CC. Wat vele mensen zullen waarderen in ieder geval :)

Maar ik ga lekker verder patiencen tot vader thuiskomt vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:35:
Raar, iedereen zit te wachten tot 4 maart nu of tot vanavond als vader/moeder thuiskomt :P

Tenzij iemand zo lief wil zijn voor andere accounts aan te maken op zijn/haar CC. Wat vele mensen zullen waarderen in ieder geval :)

Maar ik ga lekker verder patiencen tot vader thuiskomt vanavond :P
Ja goed plan.. mn creditcard gegevens aan wild-vreemden geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of wij geven onze key aan jou zodat jij een account maakt :P

Maar is idd vast niet erg slim nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

ViRaX schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:32:
Aan de tweakersguilds: Beetje sneu dat jullie nu de 4e server nemen. Al een hele tijd wordt afgesproken dat het de 3e zou worden (bladefist), is aan iedereen doorgegeven, en een avond voordat het begint wordt het toch maar de 4e. Beetje lullig voor veel mensen die het ook al hebben door gegeven aan hun vrienden.

Ben ik het wel mee eens om eerlijk te zijn.
Ook vind ik het niet slim om een PvP server te nemen die:
A. bovenaan in de lijst staat
B. een erg popi-jopie-naam heeft zodat veel solo-players daar ook op zullen verbinden.
Meer kans op queues etc.

Maar we wachten maar af hoe het gaat worden.
Irritant dat ik achteraf in een klein dorp woon, komt de postbode pas om 1400 uur... :(

[ Voor 9% gewijzigd door JeanJeremy op 11-02-2005 10:40 ]

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vinden jullie de lag op pvp server 4?
Ik heb een latency van 60ms maar ik heb soms wel wat zware lag pieken terwijl de latency hetzelfde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:28

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:38:
Hoe vinden jullie de lag op pvp server 4?
Ik heb een latency van 60ms maar ik heb soms wel wat zware lag pieken terwijl de latency hetzelfde blijft.
Dat ligt dan meestal aan de server zelf. Zeker als je fps ook nog eens normaal is. Was bij de beta ook regelmatig als er veel mensen op dezelfde plaats waren.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dit is vast de noob vraag van de eeuw, maar waarom moet ik een game card code invullen bij de signup? :P

Edit: ok, fake CC nummer dan maar

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:40:
[...]

Dat ligt dan meestal aan de server zelf. Zeker als je fps ook nog eens normaal is. Was bij de beta ook regelmatig als er veel mensen op dezelfde plaats waren.
FPS blijft rond de 60!

Dan ben ik bang dat als er vanavond nog eens 3 keer zoveel mensen op die server zitten het er niet beter op wordt :)

Het was vanochtend trouwens wel heel erg rustig (rond 04:30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:00
volgens mij gaat t allemaal wel meevallen .. de meeste noobs worden toch automatisch aan een realm gekoppeld en dat zal nu al niet meer BLOODSCALP zijn, ik had er vannochtend nog geen last van iig maarja we zullen vanavond wel zien. Ik denk dat een drukke server iig wel leuker zal zijn dan de rustige waar ik bij KO en FB op gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bril kan helpen en wellicht die bril gebruiken bij de search optie hier of blader 1 á 2 paginas trug in dit topic. Iedereen zit hiermee, Blizzard heeft het erg vreemd aangepakt naar mijn mening...

Maar waarschijnlijk zal dit niet de eerste post op jouw post zijn :P

Volgende tip: Denk eerst even na en ga dan eerst even kijken of meer mensen er last van hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:25:
hm 2 accounts op 1 CC kan zeker niet :s. Ik en mn broertje op mn ma's credit card :/
n1 gg gl.
Je kunt zeker 2 accounts (of meer) via een creditcard laten draaien.
Heb je alleen 2 dozen van het spel nodig en 2 pc's om tegelijk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ik heb een vraag :), een vriend wil zijn CC gegevens afstaan aan mij (dat noem ik pas vertrouwen), maar welke gegevens moet ik hebben?

- De CC code zelf
- Het 4 cijferige nummer op de achterkant van de kaart
- De verloopdatum van de kaart

Moet ik nog meer hebben betreffende de CC? Of is dit genoeg om een account te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:18

Glewellyn

is er ook weer.

ViRaX schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:47:
Ik heb een vraag :), een vriend wil zijn CC gegevens afstaan aan mij (dat noem ik pas vertrouwen), maar welke gegevens moet ik hebben?

- De CC code zelf
- Het 4 cijferige nummer op de achterkant van de kaart
- De verloopdatum van de kaart

Moet ik nog meer hebben betreffende de CC? Of is dit genoeg om een account te maken?
Ik zou denken naam en adres van de houder...

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Een evt vals CC# werkt gewoon, zoals ik al voorspelde
Dat werkt nl bij elke mmorpg die ik gespeeld heb :)
Billingoptie uiteraard niet vergeten te veranderen later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Hmm, heb het spel net binnen :)

Nu wil ik installeren, geeft ie een error dat ie installers tome niet kan vinden? Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Kan het zijn dat ik eerst die beta versie eraf moet gooien ( die installer tomes daarvan ) Ik heb beta zelf uninstalled maar hij geeft die error..

En dat met een origineel spel :(

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Evert_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-07 14:14
Nog maar een CC vraag: kan ik de CC gegevens later nog wijzigen?
Dat ik nu registreer met een geleende CC, pas over 2 weken komt m'n eigen CC. Dus dat ik nog binnen de vrije maand van CC kan wisselen en de geleende CC geen kosten afgeschreven krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk een andere cd nodig
zitten er geen 4 cd's bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:50:
Een evt vals CC# werkt gewoon, zoals ik al voorspelde
Dat werkt nl bij elke mmorpg die ik gespeeld heb :)
Billingoptie uiteraard niet vergeten te veranderen later :)
En welke heb je ongeveer gebruikt :P

Iedereen zit erop te wachten :) Desnoods voeg me toe: knip

ik ben je eeuwig dankbaar :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even voor de duidelijkheid:
Je hebt om te registreren een geldig CC nummer nodig.
Je kan een vals cc nummer ingeven zolang die maar aan de eisen van een geldig CC nummer voldoet. De hierbij benodigde expiration date en validation code kun je random invullen.
Je kan later (met een paar weken) al je billing opties veranderen.
Hopende hiermee alle dromen te wereld uitgeholpen te hebben, en dat het gezeik over cc's nu eindelijk eens ophoudt.

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeker weer de enige die genaait is grr
postbode kwam vanmorgen langs, dus ik ging alvast buiten staan rijdt ie weg gvd :( met of zonder mijn wow ik hoop voor hem dat ie hem niet had want anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:53:
[...]

En welke heb je ongeveer gebruikt :P

Iedereen zit erop te wachten :) Desnoods voeg me toe: irockout@hotmail.com

ik ben je eeuwig dankbaar :Y)
Ik zal jouw ook even naar de bekende weg wijzen dan:

Zoals een mod op de vorige pagina al vertelde.

"Kunnen we het gedoe rond creditcardnummers achterwege laten? Het is namelijk niet zeker in hoeverre het allemaal legaal is"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook nog niet
maar dat is normaal hier... s'middags pas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf?Ik maak dus een account aan op de site van WoW, zodat ik in het spel kan inloggen. vraagt die opeens dat ik de game card code moet invullen? je krijgt 1 maand gratis als je het spel gewoon koopt. wat moet ik dan doen? want de cards komen pas op 4 maart uit dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Kramers schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:20:
Ik ben net ff naar de shop geweest, hadden zo te zien zat liggen. Ik dacht echter alleen dat ie op dvd uit zou komen, dus ik was verbaast te zien dat er 4 cd's inlagen.

Geluk voor diegene zonder dvd speler dan. ;)

[/edit] normale versie heb ik gekocht.
hier snap ik ook weinig van, FRS verkocht hem als DVD, vind ik 4 CD's in de box :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:01:
wtf?Ik maak dus een account aan op de site van WoW, zodat ik in het spel kan inloggen. vraagt die opeens dat ik de game card code moet invullen? je krijgt 1 maand gratis als je het spel gewoon koopt. wat moet ik dan doen? want de cards komen pas op 4 maart uit dacht ik..
Je maakt een grapje hoop ik.. want hier ging dus de laatste 2000 posts de discussie over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:02:
[...]

Je maakt een grapje hoop ik.. want hier ging dus de laatste 2000 posts de discussie over...
ik lees alles door 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De laatste pagina is genoeg ;) (of iedere andere willekeurige pagina for that matter :P)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:36
Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:02:
[...]

Is het geen idee om dit bij de waarschuwing in het replyvenster te zetten?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:05
Je kan zeker niet zien hoe de population horde/alliance ratio is hé? Sommige amerikaanse servers hebben 75% Alliance, en 25% horde. Ik kies liever de underdog.

Ik heb ooit een website gezien die dat soort gegevens bij hield. Een soort Duskwave.com, maar dan voor WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Adagio schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:06:
[...]

Is het geen idee om dit bij de waarschuwing in het replyvenster te zetten?
Het staat al in een groot blok in de startpost ook... en boven het replyvenster staat wel:

Lees de startpost goed door voordat je hier post! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je dan maar eens een keer doen 8)7 :Z :z :O |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
jaaaa kheb hem ook binnen! kdacht trouwens dat het op een DVD stond maja wat maakt het ook allemaal uit! gamen maar! :D

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ViRaX schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:32:

toen de keuze werd gemaakt was Bloodscalp de 3e in de lijst. Inmiddels zijn er meer servers opgestart. Best kans dat het vanavond de 7e in de lijst is.

Dus waarom is dat sneu?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Heeft iemand die WoW bij play.com heeft besteld hem al binnen?
Ik denk dat ik hem pas maandag ontvang (als die woensdag is verstuurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan die link naar die "custom user interface" ala cosmos niet meer vinden in het topic...
Gemaakt door een van de tweakers hier. Weet iemand nog de link?
Kreeg net telefoon van m'n huisgenoot dat er twee doosjes bezorgd waren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjeezus en ik dacht dat campen in games erg was. Had je vanmorgen de mensen voor de gesloten deur van Dynabyte moeten zien. Ik ben bij zo'n 10 winkels geweest vanmorgen en allemaal hebben ze de vraag naar WoW zwaar onderschat. Mocht iemand van jullie zwaar wanhopig worden, ergens in Noord Brabant, in Veldhoven heeft men nog een aantal exemplaren bij de FRS. CD-versie dus, geen DVD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zijn er hier nog meer RPers die op Argent Dawn gaan spelen?
DVD/CD, maakt het uit, je kunt toch gewoon de beta client gebruiken ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Hydra op 11-02-2005 11:21 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
butsj schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:18:
Heeft iemand die WoW bij play.com heeft besteld hem al binnen?
Ik denk dat ik hem pas maandag ontvang (als die woensdag is verstuurd).
Denk dat in het buitenland bestellen in dit geval niet zo handig was :P Dat gaat je een paar dagen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Mr Mailman
Where could you be?
I’ve got to leave
Way before three
Your lousy schedule
While isn’t suprising
Is gonna make my blood pressure be rising

Mr Mailman
Give me a clue
I’ve based my day
Around the things that you do

Please get in your little Jeeeeep
Mr Mailman
Bring my mail to meeeee

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:47
Aeon schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:07:
Je kan zeker niet zien hoe de population horde/alliance ratio is hé? Sommige amerikaanse servers hebben 75% Alliance, en 25% horde. Ik kies liever de underdog.

Ik heb ooit een website gezien die dat soort gegevens bij hield. Een soort Duskwave.com, maar dan voor WoW.
http://wowcensus.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

*snik*

word mijn order vandaag gebracht (5 exemplaren van WoW)
Gaat de deurbel, ik open doen, was maar 45 euro? (wtf??)

hebben ze echt maar 1 exemplaar opgestuurd ipv 4, 4 vergeten mee te sturen die komen pas volgende week..
ech dom van ze -_-
nu gaan ze kijken of ik het ergens in den haag kan ophalen, maar ik vind dit echt dikke bullshit..
als ze ze niet hebben ok, maar vergeten :/

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:21:
[...]

Denk dat in het buitenland bestellen in dit geval niet zo handig was :P Dat gaat je een paar dagen kosten.
ik had hem achteraf beter bij gcshop.nl oid kunnen bestellen, maarja.
Helemaal niet bij nagedacht natuurlijk, is ook via een vriend besteld omdat ik zelf geen CC heb :)
maar ik heb wel geduld, heb de beta té veel gespeeld in 1 week :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
kan iemand nog 1 keer uitleggen wat je bij die account creation nou precies moet doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
YoshiBignose schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:30:
kan iemand nog 1 keer uitleggen wat je bij die account creation nou precies moet doen O-)
lijkt me logisch niet ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mocht iemand anders ook problemen hebben met het verkrijgen van de patch (bleef gewoon op 95% hangen) via fileplannet kun je m ook krijgen, en dat gaat via de free servers razend snel :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ik bedoel je moet gewoon CC kiezen en dan VISA ofzo en gewoon wat invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
its_me schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:32:
Mocht iemand anders ook problemen hebben met het verkrijgen van de patch (bleef gewoon op 95% hangen) via fileplannet kun je m ook krijgen, en dat gaat via de free servers razend snel :D
Had mn beta install vanmorgen al even geupdate naar 1.2.3 vanaf fileplanet :)

Die download (41MB) was in paar minuutjes binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hier geen vraag & aanbod

[ Voor 88% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 12:52 . Reden: Prijs ff aangepast. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met de plaatselijke Intertoys.
Ze hebben er nog twee! en ze leggen er eentje weg voor mij :*)
Kan niet wachten tot ik weer thuis ben van mijn werk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het installeren eigenlijk wel niet?
Volgens mij draait m'n cd speler op 1 speed oid, kun je dit ook ergens veranderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Geen CC nummer requests

[ Voor 82% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Modbreak: kniptot over een tijdje :w

[ Voor 112% gewijzigd door curry684 op 11-02-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:36:
Volgens mij draait m'n cd speler op 1 speed oid, kun je dit ook ergens veranderen :?
installatie duurt LANG... daarom is het ook aan te raden de beta install te gebruiken als je die nog had staan ipv hem opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik ben al 20 minuten aan het installeren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, want als ik voor een TimeCard kies.. moet ik alsnog een nummer invullen.. en dat nummer heb ik natuurlijk nog niet..

cc is dus wel nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:39:
[...]

installatie duurt LANG... daarom is het ook aan te raden de beta install te gebruiken als je die nog had staan ipv hem opnieuw te installeren.
Kun je de beta eigenlijk ook gebruiken voor de CE? Ivm die pet enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Adagio schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:42:
[...]

Kun je de beta eigenlijk ook gebruiken voor de CE? Ivm die pet enzo?
ehm.. ja heeft daar weinig mee te maken.. die pet functionaliteit zit gewoon in WoW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:36:
Duurt idd gru-we-lijk lang. Duurde in totaal denk ik 30 minuten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
Mr Mailman
Where could you be?
I’ve got to leave
Way before three
Your lousy schedule
While isn’t suprising
Is gonna make my blood pressure be rising

Mr Mailman
Give me a clue
I’ve based my day
Around the things that you do

Please get in your little Jeeeeep
Mr Mailman
Bring my mail to meeeee
damn postbode had hem niet, dat wordt wachten op een pakketje.

[ Voor 11% gewijzigd door laurens291 op 11-02-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:44

MazeWing

The plot thickens...

ok ik zal jullie zien op de bloodscalp server

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Zie je vorige post

[ Voor 72% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Istallatie duurt inderdaad verdacht lang. Maar we komen er :) Cd 3 en 4 zitten er inmiddels in dus dit komt wel goed !

Nogmaals excuses voor de CreditCard zooi maar dit is echt het grootste probleem tot nu toe dus ik weet niet hoe de admins hierover denken maar zet het dan bij de reply ergens erboven bij, want er zullen nog honderden vragen hierover volgen!

Mijn ingame naam wordt trouwens Giph en ik weet nog niet wat ik wordt :P

[ Voor 32% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:43:
[...]

ehm.. ja heeft daar weinig mee te maken.. die pet functionaliteit zit gewoon in WoW...
Maar hoe weet die game dan dan je recht hebt op zo'n pet? Dat zit dan in je cd-key ingebakken zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Adagio schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:44:
[...]

Maar hoe weet die game dan dan je recht hebt op zo'n pet? Dat zit dan in je cd-key ingebakken zeker?
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh, hoe kun je trouwens je betaalmethode aanpassen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ah kheb all cc's gevonden, nu nog wachten op installatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen CC nummer requests

[ Voor 94% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens een idee hoe ik KEFS UI mods aan de praat kan krijgen? ik heb allemaal mismatches bij het add-on screen. Verkeerde versie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:39:
[...]

mja, die had ik toch maar verwijderd omdat ik daarin nogal aan het knoeien was geweest met mods en ik weer even schoon wou beginnen |:(
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:43:
[...]

Duurt idd gru-we-lijk lang. Duurde in totaal denk ik 30 minuten :9
hm, ben zeker al 30 minuten bezig en ik gok dat ik nog maar op 1/3e ben...
nouja, in de tussentijd dan maar even afwassen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:47
Geduld is een schone zaak heren :z
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten