ik zie nog geen security plaatje hoor, maar t zal niet meer lang duren
Verwijderd
En vertel even of een creditcard nodig is, daar wil ik graag 100% duidelijkheid over hebben.
Verwijderd
Het security plaatje doet het idd nog niet.. ik dacht al dat het aan mijn browser lag ofsow..
Naja, het gaat iig vannacht online komen, w00000t
Naja, het gaat iig vannacht online komen, w00000t
Verwijderd
Je hebt de goeie voor jeVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:55:
[...]
lekker snugger
Alles goed Bopitje (als ik tenminste de goeie SauS voor me heb)
Ik vrees dat we wel een paar "grappenmakers" krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:01:
En vertel even of een creditcard nodig is, daar wil ik graag 100% duidelijkheid over hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Okyah op 11-02-2005 01:03 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
jah
http://signup.wow-europe.com/captcha.jpg
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 01:04 ]
Verwijderd
Great! hij doet het dus.-knip heel verhaal over plaatjes -knip
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 01:05 ]
Verwijderd
Aha dan, ook met smart aan het wachten op die crappy signup-page. Doet ie 't eindelijk, zie ik geen security-code.. grmbll
Bladefist is 3e PvP server!!!!
Less = more
Verwijderd
hoe weet je dat ???Jamal schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:05:
Bladefist is 3e PvP server!!!!
er staat niets http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/
Verwijderd
Wat een voorspel van blizzard hopen dat het niet daarbij blijt, ik zie toch liever resultaat
Verwijderd
Voor iedereen even alle links op een rijtje, soms is een pagina moeilijk bereikbaar, vandaar:
Nieuws
Realm Status
Sign Up
Forum
Ik zie nu dat het forum ook bereikbaar is en dat je op de frontpage 'Picture of the Day' kunt zien. Dat ze bezig zijn alles in orde te maken is nu dus wel duidelijk.
Nieuws
Realm Status
Sign Up
Forum
Ik zie nu dat het forum ook bereikbaar is en dat je op de frontpage 'Picture of the Day' kunt zien. Dat ze bezig zijn alles in orde te maken is nu dus wel duidelijk.
Lijst gesorteerd op alfabet en de 3e PvP gepakt!!
Less = more
Verwijderd
Hoe dan? Heb je je al in kunnen schrijven?Jamal schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:12:
Lijst gesorteerd op alfabet en de 3e PvP gepakt!!
Verwijderd
firefox = geen security pic
IE = wel security pic
(lijkt t)
edit: signup site lijkt problemen te hebben nu
IE = wel security pic
(lijkt t)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 01:17 ]
Ik zag de security key, en heb het scherm daarna ingevuld en nu timed hij telkens uit
Verwijderd
Bij het registreren is een creditcard nodig. Je hebt wel een optie om met een timecard te registreren, maar daar moet je een geldige timecard code invoeren, die je dus nog niet gaan krijgen. Zodra de timecards uit zijn, kan het dus wel zonder CC.
Verwijderd
mnnn ik was bij step 3 en toen pats alles weg flip
er zullen wel wat probleempjes zijn
ik zag overigens wel de security code

er zullen wel wat probleempjes zijn
ik zag overigens wel de security code
Verwijderd
bullshitVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:15:
firefox = geen security pic
IE = wel security pic
(lijkt t)
2 maten van me zien het nu ook nie,allebij IE
ik heb Firefox
alles is weer niet bereikbaar
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 01:22 ]
Verwijderd
Damm dat meen je niet , weet je dat echt met 100 % zeker te zeggenVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:20:
Bij het registreren is een creditcard nodig. Je hebt wel een optie om met een timecard te registreren, maar daar moet je een geldige timecard code invoeren, die je dus nog niet gaan krijgen. Zodra de timecards uit zijn, kan het dus wel zonder CC.
Verwijderd
Geprobeerd met de timecard optie te registreren, vak voor de code leeg gelaten en dan kom je dus niet verder. Enige andere optie is creditcard.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:21:
[...]
Damm dat meen je niet , weet je dat echt met 100 % zeker te zeggen
Laat je hier weten of dat werkt ?Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:24:
Meteen maar even m`n cc generator laten draaien... Ik moet en zal spelen
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
waar heb je die gedownloadVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:24:
Meteen maar even m`n cc generator laten draaien... Ik moet en zal spelen
*
[ Voor 100% gewijzigd door DinX op 11-02-2005 01:33 ]
Ja graag maar werkt het wel? Anders is het een beetje overbodig....
iets illigaals, ik zou dan ook geen verzoeken hierover doen, want dat is (waarschijnlijk) erger dan plaatsen van warez requests.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:29:
wat is een cc generator ?
Verwijderd
Tja ik weet niet of het werkt, kan nog niets invullen. Maar zodra ik het weet meld ik het.
Verwijderd
ach, ik ga ook gewoon pitten, dat was ongeveer hetzelfde verhaal met die beta toen die inging, toen was het ook pas later in de morgen....
Is bij iedereen hier de sing up pagina down?
Bij mij doet die het al minsten 10 minuten niet meer.
Bij mij doet die het al minsten 10 minuten niet meer.
Screenshots van 550KB is echt te groot
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 10:16 ]
Verwijderd
ja hier hetzeflfde probleem.
als ie binnen 10 minuten niet online is dan ga ik ook pitten
als ie binnen 10 minuten niet online is dan ga ik ook pitten

Verwijderd
wat krijgen jullie als jullie proberen in te loggen op de server (voer gewoon crap in)
ik krijg de melding "unable to connect"
ik krijg de melding "unable to connect"

Hoezo ? Voordat de maand om is stel je gewoon GC in en klaar is kees.
In mijn geval zou er dan woensdag meteen m'n eigen visa nummer in de plaats komen.
HEt is niet dat je daarna gratis kan spelen hoor, want zodra ze echt proberen te werken met dat nummer zien ze dat hij niet echt bestaat.
[ Voor 11% gewijzigd door DinX op 11-02-2005 01:39 ]
screenshot klopt wel - kijk maar naar de name van de screenshot daarin zit datum en tijd verwerkt. Of hij moet die ook verandert hebben
67890
Verwijderd
Naar mijn mening klopt het dan niet wat Blizzard beweert op de site. Een pre-paid kaart is een betalingsmethode, net zoals een creditcard dat is, maar het daadwerkelijke betalen zou pas hoeven na de trial periode. Naar mijn mening staat het invoeren van de pre-paid kaart code gelijk aan betalen en is het invoeren van de code te vergelijken met het innen van geld van een creditcard.Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:23:
[...]
Geprobeerd met de timecard optie te registreren, vak voor de code leeg gelaten en dan kom je dus niet verder. Enige andere optie is creditcard.
There will be a number of payment methods available to European players wishing to subscribe to World of Warcraft. At the end of the one-month free subscription period, which is included with the retail version of the game, players will be able to continue playing using a variety of payment methods.
Ik baal er wel van
Creditcard generatoren doe ik niet aan, dat is fraude, en het aanvragen van een creditcard vind ik teveel moeite als ik die na een week of drie toch nooit meer zal gebruiken. Wordt voor mij dus wachten op de pre-paid kaarten, intussen maar spelen met mijn guest account dan. Kan ik in ieder geval 10 dagen spelen, dan activeer ik die gewoon later als normale account met een pre-paid kaart.
Verwijderd
welke activatiecodeVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:42:
Eej, heeft iemand hier ook het probleem dat je activatiecode neit werkt ?
Verwijderd
Ik krijg geeneens geen code. Hij doet helemaal niets hieroVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:42:
Eej, heeft iemand hier ook het probleem dat je activatiecode neit werkt ?
Verwijderd
Ow, das minder !Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:43:
nou, de code die op mijn boekje staat
Zal wel te maken hebben met het feit dat de hele zwik op z'n kont ligt daaro...
Morgenochtend boos/chagrijnig mailtje naar Blizzard denk ik..... Wat een naaistreek. Ik heb gewoonweg geen CC, moet ik nu een maand wachten eer ik beginnen kan?
Bah....
De reden hiervoor is mij ook ECHT nog niet duidelijk, hoor.....
Ook Dynabyte krijgt de wind van voren als blijkt dat ik niet kan spelen. "Ja, je kunt meteen spelen en hebt verder niets nodig" Ammehoela!
Pleeaaaaassseee, laat het nou gewoon werken

Ook Dynabyte krijgt de wind van voren als blijkt dat ik niet kan spelen. "Ja, je kunt meteen spelen en hebt verder niets nodig" Ammehoela!

Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Even een kleine toelichting: Ik gebruik natuurlijk geen cc generator om geld van mensen te verkrijgen of wat ook. Het gaat mij alleen om in te loggen bij wow. Dat het even duidelijk is...
Verwijderd
Het is ook erg slordig van Blizzard, enorm slordig. Ze hadden zo simpel de trial account op eenzelfde wijze kunnen laten werken als de guest account. Met de guest account kun je nl. wel gewoon spelen zonder dit soort onzin in te hoeven vullen en later, na de 10 dagen, heb je dan de optie om het betaald te verlengen.Okyah schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:46:
Morgenochtend boos/chagrijnig mailtje naar Blizzard denk ik..... Wat een naaistreek. Ik heb gewoonweg geen CC, moet ik nu een maand wachten eer ik beginnen kan?Bah....
De reden hiervoor is mij ook ECHT nog niet duidelijk, hoor.....
Iedereen is nu verplicht creditcard informatie in te vullen, ook mensen die helemaal niet van plan zijn met creditcard te gaan betalen. En mensen die eerst nog even willen kijken of het spel wel leuk is worden nu al verplicht betalingsinformatie in te vullen, terwijl het bij die mensen nog niet eens vaststaat of ze het spel na de trial wel verder zullen gaan spelen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 01:51 ]
Verwijderd
mij boeid die CC onzin allemaal niet. schaf je gewoone en CC aan of vraag je ouders / famillie / vrienden enz.
als de servers maar up gaan
Verwijderd
Mjah, details details..Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:51:
servers zijn up, signup page is alleen offline
Ok, je kunt het blizzard niet kwalijk nemen, sjit heppens zal ik maar zeggen. Maar toch vind ik het zuur... Eerst me lekker maken met een signup-page en daarna..
Dit had blizzard echt wel kunnen voorspellen dat het zo druk zou worden:S
Nu moeten we gewoon wachten totdat de singup page online gaat, als ze nou inplaats van half werkende site online te zetten gewoon wat later maar meteen een goed functionerende site hadden online gezet was die gezeik nou niet geweest...
Nu moeten we gewoon wachten totdat de singup page online gaat, als ze nou inplaats van half werkende site online te zetten gewoon wat later maar meteen een goed functionerende site hadden online gezet was die gezeik nou niet geweest...
Heb je er wel eens aan gedacht dat niet iedereen 18 is of überhaupt de mogelijkheid heeft om een cc aan te vragen (vaak moet je minimaal een bepaald inkomen hebben)? Daarnaast merk ik vaak bij ouders (mine included), dat ze het niet veilig vinden om hun CC gegevens op internet te gebruiken. Noem het ouderwets (hell, dat doe ik ookVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:51:
mij boeid die CC onzin allemaal niet. schaf je gewoone en CC aan of vraag je ouders / famillie / vrienden enz.
Edit: Overigens had Blizzard het simpelweg kunnen voorkomen door Paypal toe te staan. Dan was het hele cc gezeik opgelost.
[ Voor 12% gewijzigd door The Will op 11-02-2005 02:01 ]
There is no magic.
Ja, ik ben echt totaal verbijsterd. Hoe kan zo'n bedrijf ZO stom zijn. Why the fuck die tegoed kaarten introduceren als je toch in je kont gebonkt wordt als je geen CC hebtVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:49:
Het is ook erg slordig van Blizzard, enorm slordig. Ze hadden zo simpel de trial account op eenzelfde wijze kunnen laten werken als de guest account. Met de guest account kun je nl. wel gewoon spelen zonder dit soort onzin in te hoeven vullen en later, na de 10 dagen, heb je dan de optie om het betaald te verlengen.

Nja, ik ga zo maar pitten en kijk morgen wel of het misschien toevallig allemaal wel kan, maar anders ga ik prob naar de DB met mijn exemplaar (als dat morgen aankomt) en vraag ik m'n geld terug. En PLUS verzendkosten, want ik ben gewoon totaal verkeerd voorgelicht... Kans dat ze het doen is klein en zij kunnen dit ook niet helpen, maar beweer dan ook niet iets als je het niet weet. Een "Oeh, ik weet niet of U naast dit pakket nog iets anders nodig heeft" was genoeg geweest

chloortablet > Ik begrijp wel dat je het nu niet gebruikt voor echt illegale doeleinden, maar NOCD-dingen enzo kunnen ook legaal gebruikt worden, maar omdat we aan de andere kant van de lijn niet kunnen ruiken wat iemand z'n bedoelingen zijn, worden dat soort dingen hier toch niet getolereerd. Of je dus zo vriendelijk zou willen zijn dit soort dingen niet meer te bespreken.
mad-liquid > Als je geen CC hebt en er ook geen kunt krijgen of lenen boeit het wel degelijk he. En laten die mensen nou ook eens bestaan
//Mjah, wat The Will dus net zei
[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 11-02-2005 01:57 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Als ik vannacht nog kan WoW`n snijd ik m`n testikel eraf. Vind het erg jammer dat ze op zo`n manier een introductie doen; verwarrende zo niet verkeerde voorlichting en een server die meer down is dan up...
Verwijderd
Let wel, voor zover ik begrijp heb je geen creditcard nodig als de pre-paid kaarten beschikbaar zijn over een paar weken. En mocht je een collectors edition hebben dan kun je wel gewoon 10 dagen spelen met je guest account, die verleng je dan later gewoon als de pre-paid kaarten in de winkel liggen. Terug brengen van je spel is misschien wat snel. En misschien zijn er hier wat collectors edition mensen die toch niets doen met hun guest account en die je een plezier willen doen als je er geen een hebt.Okyah schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:57:
[...]
Ja, ik ben echt totaal verbijsterd. Hoe kan zo'n bedrijf ZO stom zijn. Why the fuck die tegoed kaarten introduceren als je toch in je kont gebonkt wordt als je geen CC hebtDiepe zucht.....
Nja, ik ga zo maar pitten en kijk morgen wel of het misschien toevallig allemaal wel kan, maar anders ga ik prob naar de DB met mijn exemplaar (als dat morgen aankomt) en vraag ik m'n geld terug. En PLUS verzendkosten, want ik ben gewoon totaal verkeerd voorgelicht... Kans dat ze het doen is klein en zij kunnen dit ook niet helpen, maar beweer dan ook niet iets als je het niet weet. Een "Oeh, ik weet niet of U naast dit pakket nog iets anders nodig heeft" was genoeg geweest
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 02:05 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk loopt t gewoon storm. Er zitten al zat mensen te spelen, misschien hebben ze de inschrijvin op de site wel ff expres stopgezet. En anders misschien een DDOS aanval op signup page ofzo? Kwestie van geduld
@Vertex: Als je die guest pass gebruikt is dat geen CE account. Je krijgt dan dus niet de ingame pet.
There is no magic.
Verwijderd
Ach, jammer dan, ik wil spelenThe Will schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:06:
@Vertex: Als je die guest pass gebruikt is dat geen CE account. Je krijgt dan dus niet de ingame pet.
* The Will gaat voor de panda. Panda's ownen.
Edit: Daarnaast vraag ik me af hoe goed die Diablo er uit gaat zien als ie zo klein is.
offtopic:
Ik moet leren om m'n posts af te maken voor ik op submit druk.
Ik moet leren om m'n posts af te maken voor ik op submit druk.

[ Voor 35% gewijzigd door The Will op 11-02-2005 02:09 ]
There is no magic.
Whahaha nee voor zon pet blijf je 3 weken wachten totdat die timecards er zijn.
Ik zou dat iig niet doen ik weet niet of er mensen die de CE edition hebben gekocht puur voor zon stom beest
Ik zou dat iig niet doen ik weet niet of er mensen die de CE edition hebben gekocht puur voor zon stom beest
Of je nou 2 of 3 weken moet wachten. Die guest-pass biedt maar 10 dagen, dus dan moet je nog steeds wachten voordat je kan spelen. Ik heb misschien makkelijk praten omdat ik de komende 2 weken toch niet kan spelen, maar goed. 
Ik heb de CE voornamelijk gekocht voor het boek met artwork, maar die panda kan je toch niet negeren?
Ik heb de CE voornamelijk gekocht voor het boek met artwork, maar die panda kan je toch niet negeren?
There is no magic.
Nee dat is waar, maar ik bedoel te zeggen dat als ik moest kiezen tussen vanaf vandaag spelen zonder pet, of 3weken wachten en dan met pet, dan zou ik voor de 1ste zijn gegaan.The Will schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:11:
Of je nou 2 of 3 weken moet wachten. Die guest-pass biedt maar 10 dagen, dus dan moet je nog steeds wachten voordat je kan spelen. Ik heb misschien makkelijk praten omdat ik de komende 2 weken toch niet kan spelen, maar goed.
Verwijderd
Bij de CE zit toch ook een dvd met behind the scenes of zo? Lijkt me wel gaaf om te zien.
Hehe, ik geef je helemaal gelijk. Had het ook niet uitgehouden als ik de komende 2 weken gewoon thuis was. Dan was ik denk m'n ouders gaan smeken om mij toch alsjeblieft hun cc te laten gebruiken.

There is no magic.
Nja, ik heb geen CE besteld. Maar ik heb het juist besteld om het vroeg binnen te hebben enzo. En dat heeft dus nu totaal geen zin. Dan had ik het makkelijk voor 10 eypo minder kunnen krijgen. Nja, die 10 eypo zijn me dus door me neus geboord, die krijg ik niet meer terug, maar DB hoeft van mij ook geen klandizie meer te verwachten... En te denken dat ik eerst zo tevree was over de manier waarop m'n bestelling afgehandeld werd....Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:03:
Let wel, voor zover ik begrijp heb je geen creditcard nodig als de pre-paid kaarten beschikbaar zijn over een paar weken. En mocht je een collectors edition hebben dan kun je wel gewoon 10 dagen spelen met je guest account, die verleng je dan later gewoon als de pre-paid kaarten in de winkel liggen. Terug brengen van je spel is misschien wat snel.
Maar ik ben hier echt behoorlijk pissed over. M'n pjoetertje helemaal opgekalefaterd, om WoW lekker te kunnen spelen, maar morgen kunnen spelen.... ho maar

Bah, bah, bah

Nu dwingt Blizzard me morgen een willekeurige zakenman neer te slaan, z'n portefeuille te jatten en z'n CC mee te nemen, alvorens hem in z'n eigen kofferbak op te sluiten, zonder z'n foon. Op die manier heb ik wel de tijd om een account aan te maken denk ik. Blizzard heeft mij het criminele circuit ingeloodst!!
Is je vader of moeder geen zakenman of vrouw?The Will schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:15:
Hehe, ik geef je helemaal gelijk. Had het ook niet uitgehouden als ik de komende 2 weken gewoon thuis was. Dan was ik denk m'n ouders gaan smeken om mij toch alsjeblieft hun cc te laten gebruiken.
[ Voor 21% gewijzigd door Okyah op 11-02-2005 02:17 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
lol. Als je nu in Amerika woonde had je ze kunnen aanklagen Okyah.
Then again, dan had je waarschijnlijk nu ook geen gezeik gehad met een cc, omdat zo'n beetje iedereen er daar een heeft. 
Edit: "Is je vader of moeder geen zakenman of vrouw?
Want dan kan je mijn plan gebruiken
)"
Hmm...
Begint nu wel heel erg offtopic te raken. Ik duik m'n nest in. Misschien is dat CC gekloot wel een slechte droom. *hoopvol kijkt*
Edit: "Is je vader of moeder geen zakenman of vrouw?

Hmm...
Begint nu wel heel erg offtopic te raken. Ik duik m'n nest in. Misschien is dat CC gekloot wel een slechte droom. *hoopvol kijkt*
[ Voor 45% gewijzigd door The Will op 11-02-2005 02:19 ]
There is no magic.
Verwijderd
hahahaha, na een avond uitgaan en dan zoiets lezen lag ik toch wel even in een deukVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:01:
Als ik vannacht nog kan WoW`n snijd ik m`n testikel eraf. Vind het erg jammer dat ze op zo`n manier een introductie doen; verwarrende zo niet verkeerde voorlichting en een server die meer down is dan up...
morgenvroeg om 9 uur opstaan, rond een uur of 10 naar dynabyte te roermond, hopen dat ze er voor me klaar hebben liggen want heb gisteren geen bericht gekregen dat het spel binnen was en een vriend wel
Verwijderd
Congratulations! You have successfully completed the World of Warcraft account creation process! You can now use the Account you've just created to login and play until March 10, 2005 5:20 PM PST at which time you will be charged using your selected payment method.
en ja hoor je hebt persee een cc nodig 
Nu ben ik echt pissig....
Nu ben ik echt pissig....
Hahahaha kan ik toch nog een beetje lachen.
Verwijderd
Blizzard had hier niks van gezegt.
ze zijden dat pre-paid cards ook werkte.
ja op 4 maart maar zo lang ga ik niet w8....
ze zijden dat pre-paid cards ook werkte.
ja op 4 maart maar zo lang ga ik niet w8....
Ik kan er helemaal niet om lachen 
The Will > Ik hoopte ook al dat dit een soort nachtmerrie was, maar ik vrees dat ik morgen gewoon weer ontwaak in deze zelfde hel
Nja, ik ga slapen en dromen over bedrijven die goed communiceren met de fans.
The Will > Ik hoopte ook al dat dit een soort nachtmerrie was, maar ik vrees dat ik morgen gewoon weer ontwaak in deze zelfde hel

Nja, ik ga slapen en dromen over bedrijven die goed communiceren met de fans.
Alone at last
Just nostalgia and I
hmm... op de gathering of tweakers site staat dat het bloodscalp is... wa ist nou??

Of kan ik nou niet tot 3 tellen?

Of kan ik nou niet tot 3 tellen?
[ Voor 37% gewijzigd door IWriteCode op 11-02-2005 02:32 ]
Less = more
Apart dat de population op alle servers al Medium en High is.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten