Toch vreemd dat er geen counter op de wow-europe site is. Maakt het leuker + dat je dan weet waar je aan toe bent.
Anoniem: 126604
En is dat iets wat je als offensive spel hebt dan?kixor schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:54:
[...]
Bedoel je niet een spreuk van de warlock, drain-soul oid. Daarme creeer je soulshards. Dat is een continue straal..
Anoniem: 61283
ik hoop stiekem dat de server pas rond 1 uur in de middag online gaat
zodat ik er vanaf het beginj bij ben
maarja
huh?Postman schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:57:
[...]
Je kunt de client nu al downloaden en het lijkt zover ik kan zien op dezelfde als de beta, dus wie weet alleen een patch is voldoende.
Alles wat nog niet kan/werkt is het aanmaken van een account.
Het is toch de bedoeling dat iedereen het spel koopt, ivm een registratie key?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Anoniem: 68278
Alrighty, de game is geinstalleerd. Nou alleen nog wachten op die crappy signup-page.
"Hoe vaak kan je op "reload" drukken in een minuut ??"
Nou, ik weet het.. VAAK !!
Ding dong. Een goede nacht. Ivm het uitkomen van WoW bezorgen wij bij hoge uitzondering nu ook 's nachts de pakketen. Veel plezier ermee en nog een prettige avond!FeverDream schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:56:Wat zou het toch fijn zijn dat als de servers over een paar minuten online komen ook de deurbel gaat en dat daar de postbode staat!
Royal = gekroond in Stormwind, groep gestuurd om de horde te killenAnoniem: 23844 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:30:
Wow, zat net ff voor de gein door de openingspost te scrollen (tja, je moet toch wat als die cc discussie maar niet ophoudt). Valt m'n oog ineens op de namen van de guilds en dan met name de Alliance guild.
Oh god, wie heeft dat in hemelsnaam bedacht? Royal Lowlanders? Sorry dat ik het zeg maar dat klinkt echt nergens naar. Ravenblood daarentegen is een stuk cooler
Lowlanders = er zitten voornamelijk Nederlandse en Belgische leden in, .be en .nl zijn laaglanden.
Dan heb je dus Royal Lowlanders...
Ravenblood vind ik niet eens zo origineel, aangezien de naam van Diablo2 is, een Rogue baas in Diablo2 heet Bloodraven.
Anyways, het is altijd beter als guildnames [woord1] of (the) [woord2]
protectors of the wolf, defenders of camelot, heroes of the shadow.
Stomme vraag, pastte de Normal edition gewoon door de brievenbus?
* yared moet anders vrouwlief lief aankijken
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Kijk maar uit.. voor je het weet ben je gebanned voor flooding!Anoniem: 68278 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:58:
Alrighty, de game is geinstalleerd. Nou alleen nog wachten op die crappy signup-page.
In theorie wel, maar erg sterk is deze niet. 55dmg in een x aantal seconden, maar goed ik was lvl 14 dus misschien dat zo iets nog meer wordt.Anoniem: 126604 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:58:
[...]
En is dat iets wat je als offensive spel hebt dan?
Daarbij was de spreuk vooral bedoeld om de soulshards te krijgen. Als dammage gebruik je gewoon je shadowbolts en curses et cetera.
Anoniem: 87260
http://www.wow-europe.com/en/client-download-release.html
de client kan af en toe down zijn maar dat is heel die site
de client kan af en toe down zijn maar dat is heel die site
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 11-02-2005 00:01 ]
Zo arrogant die amerikanen, niet normaal. Denken dat zij betalen zodat wij kunnen spelen 

Bron: US forums http://forums.worldofwarc...115&p=1&tmp=1#post1322115Just a stupid question. But why are the NA customers footing the bill for the localization patch that only benefits those outside the NA area? Our millions of dollars paid in (tens of millions) to Blizzard is being used to fund patches that have no effect on us. Why not let them suffer a couple of months and then use their money to pay for their localization patch? I don't understand why valuable time and resources are being wasted with our money. You could have used this development time etc to fix the game. Don't give me that bs that its a different team. Just how many times do you think you can tell us something and have us believe it? Get us more content that we are paying for, and not patches for non-NA gamers.
Its our money, so spend it on us.
Je hebt ook een key nodig, maar voor de rest, check: http://www.wow-europe.com/en/client-download-release.htmlFragNeck schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:58:
[...]
huh?
Het is toch de bedoeling dat iedereen het spel koopt, ivm een registratie key?
Anoniem: 66862
hehe, ben jij ook al bezigAnoniem: 68278 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:58:
me2
Anoniem: 83846
Was het maar waarPostman schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:59:
[...]
Ding dong. Een goede nacht. Ivm het uitkomen van WoW bezorgen wij bij hoge uitzondering nu ook 's nachts de pakketen. Veel plezier ermee en nog een prettige avond!
Ik zou graag willen weten van de mensen die zo het geluk hebben om zich te registreren of je ook een patch nodig hebt. Anders moet ik die toch maar even gaan downloaden zodat ik morgen om 11 uur aan de slag kan.
volgens gcshop.nl welyared schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:00:
Stomme vraag, pastte de Normal edition gewoon door de brievenbus?
Anoniem: 39539
Waarom denk je dat die server message verschijnt, volgens mij doet half europa hetAnoniem: 68278 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:58:
da's extra goed, want daar heb ik hem gekocht
jammer dat ie nog niet binnen is want nu zit ik morgen in spanning te wachten op mijn werk of ie dan wel binnen komt.
vrijdag kan ik lekker lang door!
iemand ff screenshotje maken van die signup page, heb ik morgen iets boven mijn comp hangen om me gemotiveerd aan het werk te houden
[ Voor 18% gewijzigd door yared op 11-02-2005 00:03 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
En dat komt omdat gcshop er een postzegel van 2 euro opplakt en het als 'buspakje' verstuurt. Een andere winkel kan goed een heel pakket er omheen bouwen en er 5,5 euro op doen. Dan wordt het dus w88 op de deurbel.
Anoniem: 109468
vind je het raar als iedereen als een gek loopt te refreshenAnoniem: 88553 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:03:
site werkt nie meer naar behoren
geef ze aub de tijd.. komop he iets als een mmorpg in de lucht gooien is niet niks!Anoniem: 88553 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:03:
site werkt nie meer naar behoren
Er is gewoon 1 blizzardpopje welke de eu-servers online kan gooien en die is in slaap gevallen achter zijn comp... Het wachten is tot zijn vrouw em gaat zoeken denk ik

ze zitten jullie gewoon te pesten
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Hmm, ik denk dat we misschien toch niet dezelfde behandeling krijgen als de amerikanen.. geen 0:00
Tja, zou te verwachten zijn..
http://specs.tweak.to/8534
Anoniem: 12316
Het is hier nog steeds geen Huiskamer.
Heb je niets ontopics / nuttigs / toevoegends te melden? Neem dan een kijkje op IRC en ga niet dit topic onnodig zitten vullen.
Heb je niets ontopics / nuttigs / toevoegends te melden? Neem dan een kijkje op IRC en ga niet dit topic onnodig zitten vullen.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 11-02-2005 00:08 ]
Weet nie of er in de drukte overheen gelezen is, maar is er iemand die me kan vertellen of de claim van bol.com van 25 februari een beetje gegrond is? Want aan het ongeloof hier te zien....Nefiorim schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:47:
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 44.99 EUR 44.99 World Of Warcraft Verschijnt 11.02.2005
Dvd-Rom
1 EUR 26.99 EUR 26.99 World Of Warcraft, Verschijnt 25.02.2005
Pre-Paid Game Card (60
Dagen)
25e... sorry
XBO: Michaël#3318
Anoniem: 28373
Uit protest, iedereen een week lang de game niet aanraken !!Razieldoc schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:05:
Hmm, ik denk dat we misschien toch niet dezelfde behandeling krijgen als de amerikanen.. geen 0:00Tja, zou te verwachten zijn..
Gelukkig is het nog lang geen 1 april...
Agree to disagree... | Sort that one out!
Alles draait al, alleen het aanmaken van accounts niet... dat is een kwestie van server open gooien lijkt me...Webgnome schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:05:
[...]
geef ze aub de tijd.. komop he iets als een mmorpg in de lucht gooien is niet niks!
Less = more
Nah die camelot is idd afgezaagd, de combo's kunnen nog orgineel zijn.extreme schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:59:
[...]
Royal = gekroond in Stormwind, groep gestuurd om de horde te killen
Lowlanders = er zitten voornamelijk Nederlandse en Belgische leden in, .be en .nl zijn laaglanden.
Dan heb je dus Royal Lowlanders...
Ravenblood vind ik niet eens zo origineel, aangezien de naam van Diablo2 is, een Rogue baas in Diablo2 heet Bloodraven.
Anyways, het is altijd beter als guildnames [woord1] of (the) [woord2]
protectors of the wolf, defenders of camelot, heroes of the shadow.
En royal lowlanders was wel te begrijpen (uitleg was niet nodig) maar 't woord 'lowlanders' is een beetje vreemd en imo niet erg RP-ish, maar goed zolang de leden er tevreden mee zijn
Ehm, not to be an asshole, maar waarom verwachten jullie dat de servers rond middernacht online komen? Het spel mag vanaf morgen pas verkocht worden, lijkt me redelijk suf als ze dan rond middernacht de servers al online gooien.

There is no magic.
Denk dat het wel klopt, dimplus handteert deze datum ook.Nefiorim schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:07:
[...]
Weet nie of er in de drukte overheen gelezen is, maar is er iemand die me kan vertellen of de claim van bol.com van 25 februari een beetje gegrond is? Want aan het ongeloof hier te zien....
Wat me btw opviel is dat de kaarten nogal in prijs verschillen, adviesprijs volgens blizzard is 26,99. Ervaring leert dat er meestal onder de adviesprijs verkocht wordt, echter geld dit niet overal.
gcshop: 25 euro ex verzending
bol.com: 26,99 ex verzending
dimplus: 29,99 ex verzending
Met verzendkosten zit je al snel op 30 euro, beetje triest...
hoe laat verwacht jij het dan?The Will schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:08:
Ehm, not to be an asshole, maar waarom verwachten jullie dat de servers rond middernacht online komen? Het spel mag vanaf morgen pas verkocht worden, lijkt me redelijk suf als ze dan rond middernacht de servers al online gooien.
stel ik koop de game nu op een tankstation ofzo
Anoniem: 83067
ik krijg te zien dat ik de verkeerde versie heb, of er iets niet klopt aan mijn wow.
Ik gebruik wel cosmos, maar net weggehaalt... denken jullie dat ze dat expres hebben gedaan ?
Ik gebruik wel cosmos, maar net weggehaalt... denken jullie dat ze dat expres hebben gedaan ?
Je hebt ook gelijk. Maar goed, ze moeten wellicht voor zichzelf een richtlijn hebben. En vandaag is de dag dat het spel verkocht mag worden, dus dan zou het in princiepe ook vanaf 12.00 speelbaar moeten zijn.The Will schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:08:
Anoniem: 121212
Sommige winkels verkopen het om 0:00.The Will schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:08:
De amerikaanse servers gingen open om 0:00
Een boel mensen hebben het vandaag al in de post gekregen.
Je kan ze in de toekomst toch ook bij de Freerecordshop kopen ?kixor schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:09:
[...]
Denk dat het wel klopt, dimplus handteert deze datum ook.
Wat me btw opviel is dat de kaarten nogal in prijs verschillen, adviesprijs volgens blizzard is 26,99. Ervaring leert dat er meestal onder de adviesprijs verkocht wordt, echter geld dit niet overal.
gcshop: 25 euro ex verzending
bol.com: 26,99 ex verzending
dimplus: 29,99 ex verzending
Met verzendkosten zit je al snel op 30 euro, beetje triest...
sorry maar het lijkt mij he dat op de website erg groot moet komen te staan HALLO WE ZIJN ONLINE, het systeem moet worden geimplementeerd etc etc en ja dat duurt gewoon even zeker als er 10.0000 dn gekken steeds staan te refreshen ( ja sorry veel ik niet van servers af maar als je op een servermoet die net veel wordt gebruikt dan werkt dat niet lekker denk ik)Jamal schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:07:
[...]
Alles draait al, alleen het aanmaken van accounts niet... dat is een kwestie van server open gooien lijkt me...
en voor de mensen die zeuren ( ja ik vind het zeuren ) , dat de servers nog niet up zijn .. komp get a life... hou er gewoon over op voordat er gekken komen die een klachtenbrief gaan sture naar blizzard om schadevergoeding te krijgen omdat ze niet op de dag van de release meteen oknden gaan spelen
[ Voor 21% gewijzigd door Webgnome op 11-02-2005 00:12 ]
Ik verwacht het helemaal niet. Ga morgen m'n CE ophalen, om hem vervolgens 2 weken op de plank te laten liggen omdat ik moet werken.Anoniem: 66862 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:09:
[...]
hoe laat verwacht jij het dan?
stel ik koop de game nu op een tankstation ofzo
Als ik een gok moest wagen zou ik zeggen dat de servers ergens tussen 10 en 2 online komen. Meeste winkels gaan om 10 uur open, dus veel eerder zullen mensen geen account hebben.
There is no magic.
ze hebben het toch al geplant lijkt mij..
dan kunnen ze het toch wel voorbereid hebben ?
hmm...zou Blizzard daar iets van merken, behalve een lekker rustige start ?Anoniem: 28373 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:07:
[...]
Uit protest, iedereen een week lang de game niet aanraken !!
In principe zouden ze gewoon die troep allang aan moeten hebben staan en hoeven ze alleen de toegang te veranderen zodat mensen de signup page kunnen bekijken en gebruiken.Webgnome schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:11:
[...]
sorry maar het lijkt mij he dat op de website erg groot moet komen te staan HALLO WE ZIJN ONLINE, het systeem moet worden geimplementeerd etc etc en ja dat duurt gewoon even zeker als er 10.0000 dn gekken steeds staan te refreshen ( ja sorry veel ik niet van servers af maar als je op een servermoet die net veel wordt gebruikt dan werkt dat niet lekker denk ik)
Ik meen dat ik ze inderdaad op de frs site gezien heb. Echter meen ik ook te hebben gelezen dat zij ook gewoon de prijs van 26,99 hanteren. Daar komen dan ook nog weer verzendkosten bovenop...Anoniem: 28373 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:10:
[...]
Je kan ze in de toekomst toch ook bij de Freerecordshop kopen ?
Momenteel is gcshop het goedkoopst met een kaart voor 25 euro en 2 euro verzendkosten. Bij twee kaarten betaal je 3 euro verzendkosten, weer iets voordeliger dus.
dat kan meerdere redenen hebben:The Will schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:08:
- in de us ging 't ook zo
- 't is vandaag de 11de
- mss hebben ze in sommige landen zelfs gameshops die om 00.00 uur open gingen om te verkopen
- tijdzones in europa zijn niet overal het zelfde (dus ook winkel/werktijden) dus mss is 't handig om de boel tijdig te hebben draaien
- Het is natuurlijk altijd handig om de aanmeldprocedure alvast te testen voor 't stormloopt (daarom zou het mij niet verbazen als ie ergens tegen 4-en online gaat)
- Gewoon omdat iedereen 't wil
"- tijdzones in europa zijn niet overal het zelfde (dus ook winkel/werktijden) dus mss is 't handig om de boel tijdig te hebben draaien"
Zo veel scheelt het niet in Europa, maximaal 5 uur ofzo.
"- Gewoon omdat iedereen 't wil 8)"
Allemaal flink hopen dan maar.
Zo veel scheelt het niet in Europa, maximaal 5 uur ofzo.
"- Gewoon omdat iedereen 't wil 8)"
Allemaal flink hopen dan maar.
There is no magic.
Misschien liggen de werknemers van blizzard nu lekker te slapen en gaan ze overdag
eens die servers open zetten, terwijl wij hier als een stelletje gekken staat te wachten. :P:P:P
eens die servers open zetten, terwijl wij hier als een stelletje gekken staat te wachten. :P:P:P
http://specs.tweak.to/8534
Of ze doen een wedstrijdje wie het langst stil kan zitten, nu kunnen ze dus niet op het knopje drukkenRazieldoc schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:16:
Misschien liggen de werknemers van blizzard nu lekker te slapen en gaan ze overdag

Nou... ze zijn toch wel met die servers bezig geweest afgelopen avond... en het lijkt me sterk dat ze dan nu naar bed zullen gaan...
Less = more
Maar om even op het spel terug te komen,
Gaan er nog mensen Night Elfs doen?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Hoe kom je eigenlijk aan een serie nummer zonder het spel in de winkel te kopen kan je gewoon een serie nummer kopen van blizzard ofzo? Of heb je het spel al te vroeg gekregen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Blizzard houdt wellicht GMT aan ipv CET, dus mag je je nog een uur druk maken LOL
volgens mij kan je je aanmelden, ik heb alleen een US versie, dus ik weet niet of dat allemaal wel klopt enzow. Maar ik krijg iig een password error
Tis gewoon werk hoor voor ze. Na een dagje hard werken is het weer tijd voor de familie, eten, slaap etc. Ze zullen nog genoeg te doen hebben als er straks 100.000 man tekeer loopt te gaan op die servers.Jamal schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:17:
Nou... ze zijn toch wel met die servers bezig geweest afgelopen avond... en het lijkt me sterk dat ze dan nu naar bed zullen gaan...
Dus zou me wel kunnen voorstellen dat die mensen ook af en toe slaap nodig hebben (itt zwaar verslaafde gamers)
Anoniem: 7379
Ik log voor de grap in met mijn beta character en het password + loginnaam worden beide geaccepteert. Na de acceptatie is mijn beta client de nieuwste patch aan het downloaden (1.2.3). Na het downloaden van de patch kon ik niet spelen, maar het toont wel aan dat ze bezig zijn met iets. Gisteren kon ik niet eens inloggen met mijn beta character.
oh ja zo mooi
de servers zijn idd up. maar account registratie nog niet
hmmm even bedenken:
1. of we gaan vanaaf laat door
2. of morgen vroeg opstaan
de servers zijn idd up. maar account registratie nog niet

hmmm even bedenken:
1. of we gaan vanaaf laat door
2. of morgen vroeg opstaan
Laat doorgaan natuurlijk
Niet dat ik WoW al binnen heb, maar ik ben wel ontzettend benieuwd hoe het nu allemaal in z'n werk zal gaan 
Ik acht de kans overigens best aanwezig
Dat het vannacht allemaal nog up gaat. Niet zozeer omdat sommige mensen nu hun WoW al hebben, maar omdat het anders morgenochtend EXTREEM storm zal lopen, nu zitten alleen de super-die-hards te F5en
Ik acht de kans overigens best aanwezig
[ Voor 49% gewijzigd door Okyah op 11-02-2005 00:23 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Hij pakt ieder willekeurig wachtwoord als je met de beta client probeert in te loggen en update hem naar de nieuwe versie. Daarna moet je weer inloggen en lukt dat mooi nietAnoniem: 7379 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:19:
Ik log voor de grap in met mijn beta character en het password + loginnaam worden beide geaccepteert. Na de acceptatie is mijn beta client de nieuwste patch aan het downloaden (1.2.3). Na het downloaden van de patch kon ik niet spelen, maar het toont wel aan dat ze bezig zijn met iets. Gisteren kon ik niet eens inloggen met mijn beta character.
Gisteren was dat niet zo, toen kreeg ik bij het fout intypen van logingegevens gewoon een error. Maar misschien vandaag wel, zou kunnen.Anoniem: 121212 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:22:
[...]
Hij pakt ieder willekeurig wachtwoord als je met de beta client probeert in te loggen en update hem naar de nieuwe versie. Daarna moet je weer inloggen en lukt dat mooi niet
Nope er gaat niemand Night Elfs doenFragNeck schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:18:

--------------------------------------------------------------------------------
- World of Warcraft Client Patch 1.2.3 (2005-02-10)
--------------------------------------------------------------------------------
PvP Duels
Dueling across factions has been reinstated with this patch, in
consideration of players' desires to duel members of the opposing
faction.
This patch addresses some localization issues discovered in the
previous patch with the French and German versions of the game only.
No changes were made which would be apparent to players, and we suggest
players reference the previous patch notes for latest updates made to
World of Warcraft.
Anoniem: 117656
World of Warcraft Client Patch 1.2.3 (2005-02-10)
PvP Duels
faction.
World of Warcraft.
PvP Duels
faction.
World of Warcraft.
Yup, ik ben ook de patch aan het downen..
ik logde gewoon in met garbage "kjhgjhg (etc)" en ik kon inloggen en hij begon te patch te downloaden
ik logde gewoon in met garbage "kjhgjhg (etc)" en ik kon inloggen en hij begon te patch te downloaden
jah, de patch heb ik nog. van de vorige Final beta.
maarja , mijn chars worden een Orc Rogue en mabey een Nightelfje erbij
maarja , mijn chars worden een Orc Rogue en mabey een Nightelfje erbij
Ja, gister was de login server nog online geloof ik. Toen hebben ze die ook offline gezet en nu is ie weer online. Ze zijn er gewoon mee bezig, ik denk dat ze in principe ieder moment open kunnen gaan en dat het nu gewoon afwachten is. Ik krijg mijn CE morgen toch pas om 10:00 uur. En kan pas om 1330 gaan spelen duuuusss...Anoniem: 7379 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:23:
[...]
Gisteren was dat niet zo, toen kreeg ik bij het fout intypen van logingegevens gewoon een error. Maar misschien vandaag wel, zou kunnen.
Ik wellicht een Night Elf Hunter, maar voorlopig speel ik nog nietFragNeck schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:18:
Ik denk dat de servers pas na heel wat meer uurtjes online komen. Waarom?
-Realm status geeft nog helemaal niets aan
-Sign up gedeelte is niet bereikbaar
-Veel site onderdelen nog niet geupdate (nieuws/patch notes/classes*)
-Forum nog niet bereikbaar
Ik denk niet dat dit snel allemaal bewerkstelligt zal worden, zeker niet binnen 30 minuten (GMT).
* Bij mage zie ik bijvoorbeeld 3 spells staan die al geruime tijd verwijderd zijn, neem Lesser Invisibility, Sleep en Khadgar's Unlocking.
-Realm status geeft nog helemaal niets aan
-Sign up gedeelte is niet bereikbaar
-Veel site onderdelen nog niet geupdate (nieuws/patch notes/classes*)
-Forum nog niet bereikbaar
Ik denk niet dat dit snel allemaal bewerkstelligt zal worden, zeker niet binnen 30 minuten (GMT).
* Bij mage zie ik bijvoorbeeld 3 spells staan die al geruime tijd verwijderd zijn, neem Lesser Invisibility, Sleep en Khadgar's Unlocking.
Anoniem: 130278
Zijn er hier nog mensen die bij bol.com hebben besteld? worden die morgen gewoon bezorgt?
Edit: la maar, deze info ging over de us ipv eu :x
[ Voor 96% gewijzigd door Virax op 11-02-2005 00:42 ]
Edit: Crap, US realms... geen bloodscalp voor ons
[ Voor 92% gewijzigd door IWriteCode op 11-02-2005 00:42 ]
Less = more
ViRaX, doe eens lief en probeer ons niet te tricken
[ Voor 60% gewijzigd door extreme op 11-02-2005 00:44 ]
Als je die lijst nu als voorbeeld wilt gebruiken klopt het wel dat dat de server wordt... MITS het allemaal pvp servers zijn
, stel dat de 2e server een pve server is moet je dus weer eentje opschuiven.
Edit:
kefs je loopt op achter, had mijn post allang al ge-edit
Edit:
kefs je loopt op achter, had mijn post allang al ge-edit
[ Voor 15% gewijzigd door Virax op 11-02-2005 00:44 ]
Anoniem: 88553
Waarschuwing:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Ik had als dwerg een ''bug'' dat er een homp vlees uit me rug was.
als ik bijv. een cape aan had,dan zag je gewoon me rug er schuin doorheen komen,erg erg lelijk
wie had dat nogmeer ??
Ik had als dwerg een ''bug'' dat er een homp vlees uit me rug was.
als ik bijv. een cape aan had,dan zag je gewoon me rug er schuin doorheen komen,erg erg lelijk
wie had dat nogmeer ??

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 11-02-2005 00:48 ]
Even voor de mensen die @ dynabyte een voorinschrijving hebben gedaan:
De meeste winkels gaan eerder open, speciaal om de game af te halen. Bel even naar 'jouw' vestiging of ze ook idd eerder open zijn.
@ Vlissingen: open om 09:00
De meeste winkels gaan eerder open, speciaal om de game af te halen. Bel even naar 'jouw' vestiging of ze ook idd eerder open zijn.
Anoniem: 126604
Dus zijn er mensen die gewoon heel de nacht gaan proberen online te komen? Ik ga namelijk zo maar eens slapen maar wil graag wakker gesms`d worden als ik online kan. En dat is geen grap.
Om deze tijd ff naar dynabyte bellenSuspiciouS schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:44:
dr neemt niemand opSuspiciouS schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:44:
DOH
edit:
spuit 11
spuit 11
[ Voor 6% gewijzigd door xiD op 11-02-2005 00:52 ]
67890
ik probeer de hele nacht door ja.Anoniem: 126604 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:49:
Dus zijn er mensen die gewoon heel de nacht gaan proberen online te komen? Ik ga namelijk zo maar eens slapen maar wil graag wakker gesms`d worden als ik online kan. En dat is geen grap.
Anoniem: 41187
Weet iemand nou of je met credit card nr. moet invoeren tijdens de installatie ?
Hoop van niet , denk dat veel mensen dit niet hebben
Mijn god, lees het topic alsjeblieft eens door. Niemand kan het met zekerheid zeggen, wacht gewoon 12 uur, dan kan je het proberen.

There is no magic.
Anoniem: 27557
Ik ga het ook de hele nacht proberen, en zou het op prijs stellen als iemand zegt he het is me gelukt, de eerst dei dat doet Smilies
En dan ben je morgen, als de servers wellicht om een uur of 8:00 online komen, helemaal verrot en kun je het spel niet meer spelen vanwege slaapgebrek
Ik wacht zelf nog 15 minuten, dan is het 00:05 (GMT) en als ze dan niet online zijn dan zal het denk ik ook niet snel gebeuren.
Heb de beta gespeeld en het lijkt me toch wel een leuk spel 
Maar nu is de vraag op wat voor termijn is deze game leverbaar? Ik ben natuurlijk veel te laat om hem ergens af te halen in een winkel morgen middag zonder dat ik em besteld heb
Of is er nog een kans dat deze game ergens nog op voorraad is morgen?
Maar nu is de vraag op wat voor termijn is deze game leverbaar? Ik ben natuurlijk veel te laat om hem ergens af te halen in een winkel morgen middag zonder dat ik em besteld heb
lekker snuggerAnoniem: 41187 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:53:
Weet iemand nou of je met credit card nr. moet invoeren tijdens de installatie ?
Alles goed Bopitje (als ik tenminste de goeie SauS voor me heb
Ik denk dat je bij een gemiddelde intertoys/bart smit etc een goede kans hebt... de Collectors Editie zal je niet snel meer vinden... maar de gewone zal goed beschikbaar zijn...CU2morO schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:55:
Less = more
Anoniem: 87860
Dank voor de infoSuspiciouS schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:44:
* Anoniem: 87860 zet de wekker een uurtje eerder en gaat nu echt pitten
Kans is er zeker, mijn broertje heeft Bart Smit twee dagen geleden gebeld en ze hadden gewoon nog op voorraad en hij heeft toen ook pas gereserveerd. Ook heb ik meerdere mensen hier horen zeggen dat ze de normale editie, of soms zelfs de CE, gewoon vandaag in de schappen hebben zien liggen.CU2morO schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:55:
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 7379 op 11-02-2005 00:59 ]
account maken iedereeeen goo !
Security Check ik krijg dat plaatje nie te zien !!!!!
Security Check ik krijg dat plaatje nie te zien !!!!!
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 11-02-2005 01:02 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegelaten