Solo showcasefoto's - foto's waar je trots op bent Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.925 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:53:
Tja, ik heb ZO-VEEL foto's waar ik persoonlijk trots op ben omdat ik op mijn reis echt begonnen ben met fotograferen. Ik post er nog eentje, want anders blijf ik bezig. Deze foto ook genomen in Nieuw Zeeland waar de zon bijna ondergaat... Ik vind die lichtstralen op dat bergje en de bootjes van een anzichtkaart niveau. Jammer van dat bankje, of dat er niemand op zit ;)

[afbeelding]
Inderdaad jammer van het bankje maar ook van de boomtakken die precies uitkomen op de bergrand. Dat komt de dieptewerking niet ten goede.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Ja eentje die ik wel lekker gelukt vind, onlangs 's avonds laat gemaakt met de sneeuwval
Camera uiteraard op statief gezet door de lange sluitertijd, verder geen nabewerkingen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~kod/temp/sneeuw2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vamiddag gemaakt met mijn a510 op auto in macrofunctie:

Afbeeldingslocatie: http://www.bomhard.nl/project/wasknijperklein.jpg
(klikbaar)

Heb er zwart/wit van gemaakt en contrast iets aangepast, allemaal in irfan view want ik heb geen photoshop oid 8)7

Voor meer foto's uit deze serie: http://www.bomhard.nl/gallery/thumbnails.php?album=50

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:35

Wok

Dakloos...

n00bs schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:49:
Ja eentje die ik wel lekker gelukt vind, onlangs 's avonds laat gemaakt met de sneeuwval
Camera uiteraard op statief gezet door de lange sluitertijd, verder geen nabewerkingen.

[afbeelding]
Mooie plaat! :)

Mooie lucht ook. Niets op aan te merken, domweg een fijne plaat :)
Speedfight schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:18:
Vamiddag gemaakt met mijn a510 op auto in macrofunctie:

[afbeelding]
(klikbaar)

Heb er zwart/wit van gemaakt en contrast iets aangepast, allemaal in irfan view want ik heb geen photoshop oid 8)7

Voor meer foto's uit deze serie: http://www.bomhard.nl/gallery/thumbnails.php?album=50
Ook erg leuk gedaan. :) Toch drie puntjes:
- Ik vind hem net iets te donker. Met name links onderin neigt het iets teveel naar een donker vlak
- Jammer dat de knijper linksboven net niet helemaal scherp is.
- Compositie had nog iets beter gekund. De knijper staat nu in het midden van de foto. Hij zou wat sprekender zijn als de knijper iets meer naar links stond. Eventueel dan aangevuld met een iets grotere scherptediepte zodat je de waslijn ziet vervagen. Maar goed, dat is heel persoonlijk uiteraard ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Wok op 14-03-2005 21:43 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Wok schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:39:
[...]

Mooie plaat! :)

Mooie lucht ook. Niets op aan te merken, domweg een fijne plaat :)

[...]

Ook erg leuk gedaan. :) Toch drie puntjes:
- Ik vind hem net iets te donker. Met name links onderin neigt het iets teveel naar een donker vlak
- Jammer dat de knijper linksboven net niet helemaal scherp is.
- Compositie had nog iets beter gekund. De knijper staat nu in het midden van de foto. Hij zou wat sprekender zijn als de knijper iets meer naar links stond. Eventueel dan aangevuld met een iets grotere scherptediepte zodat je de waslijn ziet vervagen. Maar goed, dat is heel persoonlijk uiteraard ;)
Je hebt idd gelijk, hopelijk hangt de wasknijper er morgen nog zodat ik wat andere dingen kan proberen :P Bij het maken van de foto heb ik er ook niet echt bij stil gestaan, wilde zelf ook iets meer scherptediepte krijgen maar kreeg het zo snel niet voor elkaar.
Heb in iedergeval weer een paar nuttige tips en nu ook maar eens zien dat ik photoshop krijg :)

edit: ik vond hem zelf wel redelijk goed kwa donker/licht, maar denk dat het ook een beetje komt door de tft met vrij hoge helderheid waar ik achter zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Speedfight op 14-03-2005 21:58 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Speedfight schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:56:
[...]

Je hebt idd gelijk, hopelijk hangt de wasknijper er morgen nog zodat ik wat andere dingen kan proberen :P Bij het maken van de foto heb ik er ook niet echt bij stil gestaan, wilde zelf ook iets meer scherptediepte krijgen maar kreeg het zo snel niet voor elkaar.
Heb in iedergeval weer een paar nuttige tips en nu ook maar eens zien dat ik photoshop krijg :)
Het gaat wel wat ver om te zeggen dat ik gelijk heb ;) Laten we het erop houden dat ik een andere kijk op de zaken heb :P Ik ben namelijk absoluut geen expert, maar leer wel steeds bij :)

Als je een grotere DOF wilt hebben, moet je een kleiner diafragma gebruiken. In je sig zag ik dat je een Canon cam hebt en als het goed is heb je dan bovenop een draaiwieltje om in verschillende modi te fotograferen. Ik ken de specifieke cam niet, maar als je ook een stand Av hebt, kun je handmatig je diafragma aanpassen. Op je schermpje komt dan een waarde als F/2.8 te staan. Om nu een grotere DOF te krijgen, moet je het getal achter de F groter maken, bijvoorbeeld F/4 of F/5.6. Speel er maar eens mee en zie de verschillen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Wok op 14-03-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Wok schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:01:
[...]

Het gaat wel wat ver om te zeggen dat ik gelijk heb ;) Laten we het erop houden dat ik een andere kijk op de zaken heb :P Ik ben namelijk absoluut geen expert, maar leer wel steeds bij :)

Als je een grotere DOF wilt hebben, moet je een kleiner diafragma gebruiken. In je sig zag ik dat je een Canon cam hebt en als het goed is heb je dan bovenop een draaiwieltje om in verschillende modi te fotograferen. Ik ken de specifieke cam niet, maar als je ook een stand Av hebt, kun je handmatig je diafragma aanpassen. Op je schermpje komt dan een waarde als F/2.8 te staan. Om nu een grotere DOF te krijgen, moet je het getal achter de F groter maken, bijvoorbeeld F/4 of F/5.6. Speel er maar eens mee en zie de verschillen :)
Thanx voor je info heb er al klein beetje mee geprutst :) Hier versie 2:

Afbeeldingslocatie: http://www.bomhard.nl/project/knijperklein.jpg
(klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/lammetje_tong.jpg

Net gemaakt.. whehe. :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is meesterlijk! *meeehehe rot op met die toeter meeeehehehe* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Super :) Heb je daar ook een grotere versie van?

[ Voor 3% gewijzigd door Harry op 15-03-2005 19:52 ]

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Soulfly schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:52:
[...]

Super :) Heb je daar ook een grotere versie van?
Alsjeblieft: 1600x1200 versie!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:34

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Hahah, geweldig, :9 ;) Sprekender dan 9 van de 10 foto's hier, en ik zie de kwaliteit ivm met het begin van deze thread erg stijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Q op 15-03-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Facedown :)

:P :P :P :P :P
:9 :9 :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

_O_

Heeft dat schaap aan de LSD gezeten ofzow.. :? :+

offtopic:
Na de 'gekke-koeien-ziekte' nu ook de 'maffe-schapen-ziekte' :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ik kwam deze net tegen in verband met ander topic, kon hem jullie niet onthouden. (Stiekem wel een beetje een crosspost met de andere thread)

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/ID&T/NJOY/Kane/CRW_2719-2.jpg

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
hahaha gaaf! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Net even bezig geweest met m'n Sigma 70-300 APO Macro Super. Probeerde naar aanleiding van iets op DPZ druppels op mijn lieve grolschje (import hiero in de VS, vandaar de mooie text "Excellence in brewing") te laten ontstaan en te fotograferen. Na wat shopwerk wat mij betreft heel erg goed gelukt. Belichting was erg simpel, een lamp boven de tafel. Toch maar eens op zoek naar een goedkope en werkende oplossing om leuker te kunnen belichten.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.b.j.baake/images/grolsch-klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img238.exs.cx/img238/7640/debrug5gj.jpg
Gisteren gemaakt.

*Klikbaar*

Gisteren avond gemaakt. Het is met een simpele 1 jaar oude digi camera gemaakt. Daarom is het zo wit :r . Maar ik vind hem wel erg mooi en andere mensen ook. Nog wat commentaar ofzo? Ik ga binnenkort denk meer foto's maken, tis heel erg leuk. Ik had de digi cam niet zo vaak gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 08:34:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt.

*Klikbaar*

Gisteren avond gemaakt. Het is met een simpele 1 jaar oude digi camera gemaakt. Daarom is het zo wit :r . Maar ik vind hem wel erg mooi en andere mensen ook. Nog wat commentaar ofzo? Ik ga binnenkort denk meer foto's maken, tis heel erg leuk. Ik had de digi cam niet zo vaak gebruikt :P
Ik denk dat die foto meteen een heel stuk beter wordt als je de moeite neemt om je horizon even recht te zetten... :)
Verder is het niet echt een foto waarvan ik echt denk "wow, mooie foto"... het is een beetje een standaard nachtfoto en zeker gezien de scheve horizon imo nieteens technisch goed...
Maar voor een van je eerste foto's is dit een heel leuk resultaat hoor, ga zo door, blijf oefenen! :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Tja ik vind de foto ook niet veel bijzonders, gewoon foto in de nacht en daarom lijkt die wel leuk. Stel je voor dat je hem overdag zou maken, zou het onderwerp je dan intresseren. Ik denk het niet. Ook zou ik de horizon eerst even recht zetten, nu is de echt enorm scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooiste aan mijn foto is van dat ijzerenbuis waar het licht opvalt. Maar, over dat horizontale gedoe. Het was donker en ik kan amper iets zien, ook niet op het schermpje. En ik dacht dat het wel recht was. Maar ik vind alsnog die foto best mooi ook al is ie niet horizontaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:01:
Het mooiste aan mijn foto is van dat ijzerenbuis waar het licht opvalt. Maar, over dat horizontale gedoe. Het was donker en ik kan amper iets zien, ook niet op het schermpje. En ik dacht dat het wel recht was. Maar ik vind alsnog die foto best mooi ook al is ie niet horizontaal.
Je kan dat makkelijk corrigeren met bijvoorbeeld photoshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Speedfight schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:53:
[...]

[afbeelding]
(klikbaar)
Deze foto vind ik echt goed, een beetje een surrealistisch beeld waarin knijpers naar de verte reiken. Nice man :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:01:
Leuk dat jij dat vind, maar we leveren hier positieve kritiek. Daar kan je wat aan hebben in de toekomst met fotograferen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Raafzor ... druppels? welgeteld twee-en-een-halve druppel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Laatst online: 02-09 07:51
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:49:
@Raafzor ... druppels? welgeteld twee-en-een-halve druppel!
:) Ok, dat druppelen is niet echt gelukt, was op zoek naar een plantenspuit maar kon die nergens vinden. Had het meer over de foto op zich die ik goed gelukt vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Laatst online: 25-11-2024
Speedfight schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:53:
[...]

[afbeelding]
(klikbaar)
Leuk :), maar ik zou hem waarschijnlijk leuker hebben gevonden als die sok (of is het iets anders?) met dat etiket niet tussen die twee knijpers had gezeten. Ik vind het storend werken en de lijn valt helaas weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
vers van de pers..

Afbeeldingslocatie: http://i139.exs.cx/img139/9747/bobby11mrt052wn.jpg

Canon PowerShot A60
1/4e sec.
F/2.8

[ Voor 35% gewijzigd door Silent Thunder op 16-03-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
TimMer schreef op maandag 14 maart 2005 @ 04:07:
Geschoten op 3 maart in de Noordwijkse duinen. :)

[afbeelding]

Foto is aanklikbaar voor 1024x768 weergave. :)

Canon Powershot S60, 1/1000 sec belichting.
Niemand commentaar op mijn foto? :/
Was eigenlijk benieuwd wat jullie ervan zouden vinden, eerste keer dat ik meedoe aan een topic zoals dit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TimMer schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:37:
[...]

Niemand commentaar op mijn foto? :/
Was eigenlijk benieuwd wat jullie ervan zouden vinden, eerste keer dat ik meedoe aan een topic zoals dit. :)
Wel een leuke foto! Mooie kleuren, lekker winters. Enige minpuntje vind ik dat takje dat het dak van het huis overlapt.

Nog een bijdrage van mij van vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/schuur/schuur1.jpg

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Jammer van de korrelige lucht (ruis? (over)bewerkt?) Verder een sfeervolle en mooie plaat! :) Het zwart-wit doet het verder goed namelijk, heerlijk duistere sfeer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:09:
vers van de pers..

[afbeelding]

Canon PowerShot A60
1/4e sec.
F/2.8
:9

:D

Leuke foto _/-\o_ En op zo'n sluitertijd knap gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Wok schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:50:
Jammer van de korrelige lucht (ruis? (over)bewerkt?) Verder een sfeervolle en mooie plaat! :) Het zwart-wit doet het verder goed namelijk, heerlijk duistere sfeer..
Die ruis is toegevoegd en zit niet alleen in de lucht hoor. ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Heel mooi Facedown, maar ik zou *ietjes* pietjes minder ruis hebben toegevoegd. Nu ligt het er iets te dik bovenop, imho. :)

Voor de rest past de ruis perfect bij het vervallen schuurtje, heel mooi.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvdl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
FaceDown schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:40:
[...]

Wel een leuke foto! Mooie kleuren, lekker winters. Enige minpuntje vind ik dat takje dat het dak van het huis overlapt.

[afbeelding]
Ik vind het wel een aardige foto. De stijl van het hoge contrast en hoge ruis/korrel vind ik hier goed bij passen.
Ik vind het wel apart dat het schuurtje links donker is terwijl (aan de lucht te zien) de zon juist van die kant komt. Het schuurtje had wat mij betreft iets lichter gemogen, er is al zo weinig detail door de ruis, en dan is hij ook nog vrij donker. Ik snap dat dat moeilijk is omdat het nogal zonnig was, maar dat maakt het natuurlijk interresant om mooie foto's te maken. Als iedereen het kan is er ook geen zak aan.
Al met al vind ik hem toch behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

@ bartvdl: Je hebt gelijk dat het schuurtje links wat donkerder is. Dit komt hoofdzakelijk door de boom die er voor staat. Wat ik bovendien zie is dat de foto in IE donkerder is dan in Photoshop. Hoe dit kan weet ik niet, aangezien ik alles in sRGB doe.
Overigens komt de zon wel degelijk van rechts. Het verloop van de lucht is een resultaat van een polafilter.

[ Voor 22% gewijzigd door FaceDown op 17-03-2005 09:48 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij blijft egg super Facedown. Mag je best met je Noseup voor rond lopen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Ik vind het ook overbewerkt. Heb je zo'n mooie camera, ga je ruis toevoegen.... Bovendien vind ik de compositie een beetje raar: de ingang ligt aan de rechterkant, maar de schuur staat rechts van het midden. Dit kijkt niet echt prettig, ik zou de foto iets meer naar rechts hebben genomen zodat de schuur links van het midden staat en je meer naar de ingang wordt gelokt.
FaceDown schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:08:
Ik begin me al bijna een onbegrepen artiest te voelen. :D

Natuurlijk ben ik er niet voor om overal maar ruis toe te gaan voegen, maar ik vind het bij deze plaat wel goed passen. Volgens "de regels" zou de ingang inderdaad links moeten zitten. Ik heb er voor gekozen om deze regel niet te volgen deze keer. Ik vind dat dat dit (en de ruis) bijdraagt aan de sfeer van de foto.
Hehe, ik snap wel wat je wilt met de ruis hoor en het past er ook wel bij, maar dan iets minder denk ik. Die ingang rechts van het midden blijf ik wel een klein minpuntje vinden

[ Voor 50% gewijzigd door T.T. op 17-03-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik begin me al bijna een onbegrepen artiest te voelen. :D

Natuurlijk ben ik er niet voor om overal maar ruis toe te gaan voegen, maar ik vind het bij deze plaat wel goed passen. Volgens "de regels" zou de ingang inderdaad links moeten zitten. Ik heb er voor gekozen om deze regel niet te volgen deze keer. Ik vind dat dat dit (en de ruis) bijdraagt aan de sfeer van de foto.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rept
  • Laatst online: 04-08 23:58
T'is weer met water maar deze vond ik wel geslaagd:

Afbeeldingslocatie: http://www.entrysoft.com/fileadmin/Pictures/wgs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:05
rept schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:32:

[afbeelding]
Sow, die is zeker mooi.
Erg subtiele belichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

rept schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:32:

[afbeelding]
Ik ook, zeer geslaag. Werkelijkwaar prachtig, maar kan je ons eens uitleggen hoe je nou zo'n foto maakt met de achtergrond enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Leuke plaat, iets voor hallmark ofzo :P met welke lens heb je hem trouwens gemaakt? ik zie namelijk een paars randje bij de overgang van zwart naar wit?

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 12-09 16:20
FaceDown schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:40:
[...]

[afbeelding]
kijk, fikse hoop ruis, dat vind ik nou leuk :P Wel jammer dat het digitale ruis is, die analoge korrels zouden het nog meer effect geven :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

RRX schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:02:
[...]

Leuke plaat, iets voor hallmark ofzo :P met welke lens heb je hem trouwens gemaakt? ik zie namelijk een paars randje bij de overgang van zwart naar wit?
Is gemaakt met de Tamron 200-400mm. Best een scherpe lens, maar af en toe behoorlijk last van CA. Hij kostte me ook maar 150,-. :P CA is trouwens redelijk goed weg te werken met PS. Ik had al iets weggewerkt bij de tong, maar ik zie dat ik nog wat vergeten ben. Ik zal er nog eens naar kijken. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
gium schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:56:
[...]

Leuk :), maar ik zou hem waarschijnlijk leuker hebben gevonden als die sok (of is het iets anders?) met dat etiket niet tussen die twee knijpers had gezeten. Ik vind het storend werken en de lijn valt helaas weg.
Ja, zou inderdaad misschien nog leuker zijn... Maarja wat moet je dan als er was aan de draad hangt en ik die niet kan weghangen, want anders word mijn ma boos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rept
  • Laatst online: 04-08 23:58
Januszjes schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:38:
[...]

Ik ook, zeer geslaag. Werkelijkwaar prachtig, maar kan je ons eens uitleggen hoe je nou zo'n foto maakt met de achtergrond enzo?
:o
Achtergrond is een A4 blad papier. Camera op statief, sluiter op 3 sec zelfontspanner. Kamer bijna volledig donker. Ik zelf met water in linker hand en een oude flash in rechterhand die onder het A4 naar boven is gericht. Zodra camera afgaat water in glas laten vallen en op manuele flashontstekingsknop drukken. Kan veel eenvoudiger maar de enige flash die ik had was een van 15 jaar oud die incompatibel was met de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

camera: Canon eos 20D
schutter speed: 1/320 sec
iso: 100

Met autostitch samengevoegd uit 5 losse foto's, daarna in photoshop saturation op 0, wat met de waarden zitten spelen, daarna 1 x sharpening en nog wat autostitch foutjes eruit gehaald. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De foto's zijn trouwens genomen vanaf het balkon van mijn opa en oma :).

Afbeeldingslocatie: http://www.eyegate.nl/personal/pano_z_w_small.jpg
(Klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat glas (met druppels, geen lens... :P)is errug mooi!

Dees heb ik al eens gepost elders maar dacht gooi em hier effe neer. Ben er wel blij mee. Is een kerkuil met een naam... :P

Afbeeldingslocatie: http://vokuhila.nl/gotimg/Kasper-close-up.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i159.exs.cx/img159/5595/tulp2xz.jpg

@ScYllA Die uil is echt super gaaf. Petje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
ScYllA, zonder twijfel is dat een van de beste foto's in dit topic tot nu toe! Prachtig shot zeg :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:39:
ScYllA, zonder twijfel is dat een van de beste foto's in dit topic tot nu toe! Prachtig shot zeg :)
nounou... :D bedankt!
had wel wat geweest voor de photocontest... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:10:
Dat glas (met druppels, geen lens... :P)is errug mooi!

Dees heb ik al eens gepost elders maar dacht gooi em hier effe neer. Ben er wel blij mee. Is een kerkuil met een naam... :P

[afbeelding]
Waarom niet het hele hoofd erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compositorisch veel sterker vond ik en dit is geen crop maar een fullsize piccie... :) Ik zat een meter voor em en hij kwam net uit zijn 'huisje' en was niet blij me te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Hm, nee, had hem liever *bam* in het midden gehad, als ware het een portretfoto was. :)

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik vind 'm ook niet echt sterk qua compositie. Een halve uit was misschien wel cool geweest, of anders een hele. Maar dwars door z'n oog afgesneden vind ik beduidend minder. Die kop is apart genoeg om helemaal erop te hebben. Je hebt geen bijzondere compo nodig om het tot een goede foto te maken.

[ Voor 29% gewijzigd door FaceDown op 17-03-2005 23:50 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://picard.sytes.net/cpg/albums/Birds/kerkuil.jpg

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ja, maar dan recht van voren. :D

ScYllA, je had misschien beter, als je daar tijd voor had gehad, de uil volledig in beeld kunnen nemen, en dan had je later nog naar hartelust kunnen croppen. Nu valt er helaas niks meer te croppen/repareren.... :{

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
:o _O_

Waarom ? Ik weet het niet; maar dat was mijn eerste gedachte :P

Enige kleine minieme pietluttige puntje: werk het blaadje weg, rechts in het midden aan de rand.

[ Voor 38% gewijzigd door Katsunami op 18-03-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mooie tulp, al vind ik die schaduw _voor_ de bloem niet zo mooi, 't is een apart effect, maar ik vind hem met schaduw achter de tulp mooier :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm Mooie uil wel, alleen dat "halve oog" ....
Tulp is ansich lekker belicht ... maar de schaduw voor is misschien net iets tè inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

ps >flip :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vavoom
  • Laatst online: 16-12-2024
[offtopic] heej grappig! Da's Prinsenbeek!
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:15:
camera: Canon eos 20D
schutter speed: 1/320 sec
iso: 100

Met autostitch samengevoegd uit 5 losse foto's, daarna in photoshop saturation op 0, wat met de waarden zitten spelen, daarna 1 x sharpening en nog wat autostitch foutjes eruit gehaald. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De foto's zijn trouwens genomen vanaf het balkon van mijn opa en oma :).

[afbeelding]
(Klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vavoom schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:10:
[offtopic] heej grappig! Da's Prinsenbeek!
[...]
Das goed gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Grrrrrene schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 07:33:
Mooie tulp, al vind ik die schaduw _voor_ de bloem niet zo mooi, 't is een apart effect, maar ik vind hem met schaduw achter de tulp mooier :)
Ik vind die schaduw daar _juist_ wel wat hebben; je ziet echt mooi hoe het licht van achteren door die bloem heenvalt. Soit, het is een foto waar ik nog steeds _O_ bij denk als ik hem zie. Waarom weet ik niet zoals ik al zei, maar ik heb het niet snel. Zeker niet bij mijn eigen foto's.

Vrienden:
"Dat is echt een geweldige foto!"
- "Mwaa.... maar dit, en dat... en zus...."

Ik gooi 95+ % van mijn foto's weg :X

[ Voor 13% gewijzigd door Katsunami op 18-03-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Eén foto waar ik zelf wel tevreden over ben, ondanks de tekortkomingen (zoals de schaduw, die ik er niet goed uitgeflitst kreeg) is deze:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/katsunami/fg/hond.jpg

Edit, voor de statsverslaafden ;) :
Canon 10D, Sigma 24-135 @ 85mm
ISO400, f/5.6, 1/40s, Sigma 500DG Flitser
Flits via de onderkant van het dak, ook wel "plafond" genoemd. (Pfff.. sommige mensen kunnen zeuren, op MSN...)

[ Voor 45% gewijzigd door Katsunami op 18-03-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi beestje he Acid_Burn! :)

__Halve oog opmerking kan ik begrijpen. Over afsnijdingen en compositie zullen we allemaal anders denk vrees ik. :) gelukkig maar toch?

@Stereotomi: Ik heb ook voldoende foto's van het beestje helemaal en de kop in de midden en van onderen etc. maar ik heb deze uitgekozen omdat ik em erg mooi vind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen dan toch foto's van zijn hond post...

Afbeeldingslocatie: http://downloads.jeroengeerts.nl/fotos/got/hond_1_klein.jpg

.. dan doe ik gezellig mee!

Gisteren gemaakt, vandaag bewerkt.
Ik weet dat hij niet kan tippen aan de meeste foto's van dit topic, maar ik vond het toch leuk om hem te laten zien. Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Jammer van dat gekke vlak, dat verpest 't een beetje, verder is het een aardige foto :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 14:31

breinonline

Are you afraid to be known?

Raar :)
Sorry, de horizon is scheef, de foto is half zwart/wit, er ligt een lichter grijs vlak overheen en de overgang z/w naar kleur is niet mooi. Ben je hier nou echt trots op?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:49:
Jammer van dat gekke vlak, dat verpest 't een beetje, verder is het een aardige foto :)
Dat vierkant vond ik zelf juist wel leuk, maar ik heb ook een versie zonder dat vlak.
Deze dus.. :Y)
breinonline schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:50:
Raar :)
Sorry, de horizon is scheef, de foto is half zwart/wit, er ligt een lichter grijs vlak overheen en de overgang z/w naar kleur is niet mooi. Ben je hier nou echt trots op?
Dat de foto half zwart wit is, en dat er een grijs vlak omheen ligt weet ik zelf ook wel. :P
De horizon is idd niet helemaal recht, en de overgang is op het grote formaat ook niet super scherp, maar ik vond hem eerlijk gezegd zo lelijk nog niet. Maar smaken verschillen.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Had 't dan net andersom gedaan.. de buitenste rand heeft nou een aardig contrast maar het binnenste is veel te flets.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:55:
[...]

Dat vierkant vond ik zelf juist wel leuk, maar ik heb ook een versie zonder dat vlak.
Deze dus.. :Y)

[...]
Ik vind m vooral slecht afgewerkt. Ik zie enorme randen staan van je lasso-tool. Sorry, ik vind het niet echt wat.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/v.cornelis/HK_small.jpg

vind em zeker wat hebben, beetje jammer dat het aan de bovenkant net te kort komt doordat het rondje er net niet helemaal op staat..

wat vinden jullie?

(heel ouwe 2,1 MP Minolta Dimage btw) en HK versterker ja :P

[ Voor 5% gewijzigd door answer_man op 19-03-2005 15:55 ]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik hoor het wel.. nog even verder oefenen voordat ik weer iets post :P
Toch bedankt voor het commentaar!

edit: Net wat later dan answer-man..
Harman kardon versterker?
Ziet er goed uit!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://trancemaster.nkiteam.de/cp2/albums/userpics/HPIM1725.jpg
Afbeeldingslocatie: http://trancemaster.nkiteam.de/cp2/albums/userpics/10002/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://trancemaster.nkiteam.de/cp2/albums/userpics/10002/HPIM6242.jpg
Wat betreft deze laatste: Het gebouw wat je rechts ziet. is 10 verdiepingen hoog (ELTN gebouw Universiteit Twente)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit dit had onder Solo showcase foto gemoeten.

Foutjuh bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Nu online

Minkie

Groazers Unite.

Van nr 2 vind ik alleen jammer dat je die glasen wand aan de pnderkant erbij op hebt staan.
Voor de rest mooie fotos hoor.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die laatste foto shiet er toch wel even uit en is bijzonder prachtig geslaagd.
Doe zo voort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:42
Ik vind ze erg mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickkie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 13:49
die laatste is echt super mooi man _/-\o_

nmr 2 heb je zeker gemaakt met een open sluiter zo niet hoe dan?

[ Voor 46% gewijzigd door Quickkie op 19-03-2005 17:08 ]

What we do in life echo`s in eternity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kan me wel voorstellen dat dit je 3 mooiste zijn, want mooi zijn ze zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
hoe heb je nr2 gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 13-09 23:10
4 seconden F3.0 ISO100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb je topic ff gemerged :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 16:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat betreft deze laatste: Het gebouw wat je rechts ziet. is 10 verdiepingen hoog (ELTN gebouw Universiteit Twente)
mooie foto's!, vooral de 1e en 3e.
Heb je die eerste of 3e ook in 1280x1024 versie of groter? op mijn bureaublad heeft hij net 2 balkjes aan boven en onderkant en het is zonde van de scherpte om hem te rekken :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry Tower
  • Laatst online: 00:54
En de cam?

System 1: Q6600 Asus P5N-E Geforce 8800 GTS 4 GB Ram 640 GB || System 2: imac early 2010 i7 2.93Ghz 4GB 27inch || mobile: macbook early 2007 2GHz 2GB/320GB * Sony P200 * Nokia 6230i/Nokia 6500/Nokia E52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Volgens de exif: HP photosmart C850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Even resizen aub

[ Voor 4% gewijzigd door Acid_Burn op 20-03-2005 00:20 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poiter
  • Laatst online: 02-09 15:29
Dagje dierentuin met nieuwe EOS 300D camera....

Afbeeldingslocatie: http://foto.poiter.org/Amersfoort/IMG_2421_klein.jpg

Foto is gemaakt met een 70-300mm lens.
(Waarschuwing: origineel is niet geresized! -> 2,9 MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 16:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
erg mooie foto's maar de 2e kan een stuk mooier als je hem een beetje nabewerkt.
en heb je trouwens een high res van nr 3? of vraag ik nu te veel
Afbeeldingslocatie: http://www.heyz.nl/pics/HPIM1725.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Afgelopen december gemaakt tijdens een bruiloft. 't Is een kroonluchter van het kasteel in Helmond.

Afbeeldingslocatie: http://vanversendaal.bleermakers.com/RW/vanversendaal/images/rs_471908976.jpg

Exif:
Afbeeldingslocatie: http://vanversendaal.bleermakers.com/includes/photoinfo.php?URL=../RW/vanversendaal/images/471908976.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
w00t... Heb je die niet op high res, 1600x1200 of 1280x1024?
Helaas geen email in profiel en niets te vinden op je website.. vandaar deze post :/

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:51:
erg mooie foto's maar de 2e kan een stuk mooier als je hem een beetje nabewerkt.
en heb je trouwens een high res van nr 3? of vraag ik nu te veel
[afbeelding]
Jij vindt hem zo misschien mooier, maar ik niet :P Hij wordt wel onnatuurlijk fel. Misschien had wat meer verzadiging in de originele foto mogen zitten, maar jij overdrijft het IMHO wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:11
Hier een foto van mijn hond.
Vind hem zelf wel leuk geworden. Zit uiteraard wat photoshop in.
Ik heb de witte kleuren wat witter gemaakt, de bruine wat bruiner, en de groene wat groener. Verder wat met de contrast en de scherpte van de foto gespeeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.maurice-k.com/dump/thmb_oscar.jpg
** Klikbaar **

Aangezien ik pas sinds kort wat met fotografie bezig ben vind ik dit voor mijn doen een leuke foto. Ik werk met een Ixus 30, dus qua instelbaarheid kan ik niet zo veel, maar ik ben toch benieuwt wat 'de pro's' van mijn foto vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 14:31

breinonline

Are you afraid to be known?

kleautviool schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:01:
Hier een foto van mijn hond.[...]
Aangezien ik pas sinds kort wat met fotografie bezig ben vind ik dit voor mijn doen een leuke foto. Ik werk met een Ixus 30, dus qua instelbaarheid kan ik niet zo veel, maar ik ben toch benieuwt wat 'de pro's' van mijn foto vinden :)
Ik zou mezelf zeker geen prof willen noemen :+
Ik vind je foto leuk. Compositie klopt (hond op 2/3) alleen had er net een stukje meer aan de onderkant mogen staan, nu vallen zijn pooten bijna van de foto af. Verder vind ik het groen erg groen, maar de hond daarintegen lijkt weer heel natuurlijk van kleur. Prima foto verder :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even de polder in geweest om een zonsondergangetje te schieten.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/35851EKOM797/p.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katsunami schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:53:
[...]

Jij vindt hem zo misschien mooier, maar ik niet :P Hij wordt wel onnatuurlijk fel. Misschien had wat meer verzadiging in de originele foto mogen zitten, maar jij overdrijft het IMHO wel een beetje.
mischien wel iets overdone, maar het springt er wel lekker uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
kleautviool schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:01:
Hier een foto van mijn hond.
Vind hem zelf wel leuk geworden. Zit uiteraard wat photoshop in.
Ik heb de witte kleuren wat witter gemaakt, de bruine wat bruiner, en de groene wat groener. Verder wat met de contrast en de scherpte van de foto gespeeld.

[afbeelding]
** Klikbaar **

Een goede foto van je duitse staander maurice.. Helemaal voor een beginner netjes. Zoals eerder verteld, klopt de compositie goed..

@ CyrusTheVirusNL: hijs wel erg roze hé, wel mooi, maar maybe wat té

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gophlin
  • Laatst online: 14:21
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aaltje44/IMG_0498_thumb.JPG
Vorig jaar in de herfst schoten de paddestoelen letterlijk de grond uit. Ik vond hem redelijk geslaagd :)
Genomen met een Canon Powershot A80.

majime-it.nl

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Lees de topicstart! indien blijkt dat je de topicstart niet hebt gelezen wordt je foto verwijderd!
2) Max 1 foto per post!
3) Geef je commentaar, onderbouw het dan ook.