Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.327 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 99153

YESS!! Ik heb hem !! Net opgehaald :D
Ik had de enige van de winkel, bleek dat ze er maar 1 hadden binnen gekregen :|
Maar ik heb denk de Horde box :D
Suc6 :P

Anoniem: 136691

Zullen we gewoon allemaal lekker afwachten tot morgen?

Anoniem: 39539

Cthulhu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:07:
[...]

Dat nummer is er alleen maar om je account te reggen/activeren, na die gratis maand komen ze er wel achter dat dat nummer niet klopt(als je verder wilt spelen moet je dan dus een geldige CC hebben)
Of je billingopties tegen die tijd veranderen naar timecard betaling :+
Dat begrijp ik ook wel, alleen naast dat het voor de leek erg verwarrend is, is het voor de zeer nette mensen dan ook nog eens onmogelijk om te registreren (want die vullen geen niet bestaand nummer in als ze geen CC hebben).

Ik gok dat als 't daadwerkelijk zo werkt dat het na het weekend al veranderd is. Want ik zie de helpdesk gesprekken al:
Klant: Ja ik heb geen creditcard...
Medewerker: Och vul maar een willekeurig nummertje/nummer van iemand anders in, maar allemaal niet uit.

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
inderdaad, we zien morgen wel.

Dit is een beetje gokken.

Anoniem: 7379

Anoniem: 86561 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:13:
Ik zie nergens in post van vertex dat je een cc nodig hebt bij trial
Precies, die heb je ook helemaal niet nodig voor je gratis trial periode. Sterker nog, na de trial periode heb je die ook niet nodig, omdat je dan kan kiezen voor een betaal optie in de vorm van pre-paid kaarten. Blizzard is niet achterlijk, die gaan mensen echt niet verplichten een creditcard te gebruiken, zeker in Europa zou dat ontzettend stom zijn.

Anoniem: 86561

Anoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:16:
[...]
Precies, die heb je ook helemaal niet nodig voor je gratis trial periode. Sterker nog, na de trial periode heb je die ook niet nodig, omdat je dan kan kiezen voor een betaal optie in de vorm van pre-paid kaarten. Blizzard is niet achterlijk, die gaan mensen echt niet verplichten een creditcard te gebruiken, zeker in Europa zou dat ontzettend stom zijn.
u made my day :P
Anyways we zien morgen wel... zullen we nu even over hebben wie in welke server zit en wat word en proffessions neemt?

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik ga in de 1e normal server die begint met een B :P

Priest
Female Dwarf :D
Tailoring en Enchanting

There is no art to find the minds construction in the face

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Anoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:11:
[...]
Ik vraag me af waar je vandaan haalt dat je in het begin moet registreren met een creditcard? Op de officiele Blizzard Europe site is dat niet te lezen hoor. Er staat wel dat een creditcard subscription na de gratis trial maand een optie is, maar dat is iets anders.
Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)

• laurens291
de guild ging op de derde pvp server op alfabetische volgorde.

Ik ga in de server waar me guild zit zal waarschijnlijk wel de eerste pvp server zijn

Night elf - roque
Leatherworking/Skinning :P

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

nog maar een keer in et vet B)

Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)

voor 10 euro maak ik wel accounts aan op mn cc >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Glorificationer426 op 10-02-2005 16:25 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Anoniem: 88553

lol credit card nodig :P hoorde ik bij de entertainer in amersfoort :( voor mij geen probleem,maar voor me homie's wel.

Welke is het zeldzaamst ?? horde of alliance cover ?

[aAAAAAH me inter valt de heletijd uit !! nu in de wacht bij kpn :( :( als ik dit morgen nog heb word ik wolla leet]

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 10-02-2005 16:46 ]

Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:22:
nog maar een keer in et vet B)

Dit valt op twee manieren op te vatten:
Je hebt een CC nodig om uberhaupt te kunnen spelen voor de 4de.
Je hebt een CC nodig om 'betaald' te kunnen spelen voor de 4de. (voor de mensen die om een of andere reden geen free month hebben o.i.d.)

Anoniem: 12199

Anoniem: 86561 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:17:
[...]

u made my day :P
Anyways we zien morgen wel... zullen we nu even over hebben wie in welke server zit en wat word en proffessions neemt?
Eindelijk een verstandige opmerking :)

PVP lijkt mij de grootste uitdaging, ik kies voor Alliance terwijl ik liever Horde ga (maar collega's en vrienden gaan alliance en wil toch graag in een guild met hen)
Ik denk dat bij de alliance meer jongere kinderen zitten omdat die vaak voor de "goede" kiezen.

Ik vond vroeger de decepticons ook niet cool :o :*)

Anoniem: 88553 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:23:
Lol wat een vraag :)
Ik gok dat de uitgifte ervan ongeveer gelijk zal zijn... wat 't zeldzaamst is in de winkel zal 't minst zeldzaam zijn bij de mensen thuis ;)

Maar de CE blijft 't zeldzaamst :p

• Bosmonster
  • Laatst online: 08-05 16:20
Anoniem: 39539 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:26:
[...]

Je hebt een CC nodig om 'betaald' te kunnen spelen voor de 4de. (voor de mensen die om een of andere reden geen free month hebben o.i.d.)
Vind het knap om dit op deze manier op te vatten :D

Aangezien betaald spelen voor 4 maart onmogelijk is ;)

Even duidelijk gemaakt : je kunt al pre paid cards preorderen maar als je ze wilt gebruiken voor 4 maart moet je een cc hebben
je krijgt gewoon een code bij de doos die je moet invullen er staat niks over prepaid card included als ik het zo allemaal goed heb doorgelezen
je hebt dus gewoon een maand te spelen en daarnaar kun je een pre paid card gebruiken ZONDER CC na de 4e
klopt dit?

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Anoniem: 39539 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:26:
[...]

goed ga jij maar ff een wow kopen zonder gratis eerste maand ^_^

(@DiscWout) omg

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij het createn van je account moet je al aangeven hoe je wilt betalen.
Aangezien er nog geen timecards beschikbaar zijn morgen, moet je dus een CC hebben, ws kun je ook gewoon een fakenr invullen, en later je billingopties veranderen.
Maar we zien het morgen wel :z

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• laurens291
@glori

die guest accounts die bij de ce zitten :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door laurens291 op 10-02-2005 16:30 ]

Anoniem: 82860

we zullen zien, ik ga ff mn slaapzak klaar maken.... (<<< niet gepreordered)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 10-02-2005 16:30 ]

Die informatie heb je niet van de officiele Blizzard site, en de informatie is ook niet correct. Blizzard geeft duidelijk aan dat een creditcard inschrijving pas na de gratis trial periode aan de orde komt, en zelfs dan pas als je zelf voor creditcard inschrijving kiest. Als je voor pre-paid kaarten kiest zul je helemaal nooit een creditcard nodig hebben.
There will be a number of payment methods available to European players wishing to subscribe to World of Warcraft. At the end of the one-month free subscription period...
Players buying a Standard or Collector’s Edition of World of Warcraft get a free one-month subscription period. Players buying a Collector’s Edition also receive a 10-day “Guest pass” that they can give to a friend.

After their initial free subscription ends...
Maargoed, we zullen morgen zien wie er gelijk heeft :)

Frs site :
World of warcraft prepaid - internet only
Referentie nummer: 600467
Genre: computer hardware
Release datum: 10-03-2005

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Ik heb in de beta een female undead mage gespeeld, maar dat wordt echt wel een MALE... die females dansen voor geen meter... en die males... die air-gitaren de sterren uit de lucht!!!

Less = more

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb er even over nagedacht, ik denk dat ik beging met een Dwarve Rogue.
In de beta heb ik een NE Rogue gespeeld, erg leuk karakter, de laatste dag ook nog even een dwarve hunter geprobeerd, hij zag er toch net wat leuker uit imho. Een Dwarve Rogue lijkt me wel wat om te proberen dus :)

Verder denk ik dat ik voor Skinning en Mining ga :)

Nothing to see here

Bosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:28:
[...]

Vind het knap om dit op deze manier op te vatten :D

Aangezien betaald spelen voor 4 maart onmogelijk is ;)
En betaald spelen op 4 maart wel? (als ik op de kalender kijk klopt dat ook niet helemaal) ;)
Maar goed, mss kijk ik erover heen, waar staat dat je pas vanaf 4 maart kan betalen? Kan je dan pas je CC subscribtions aanvragen? Wel raar dat Blizzard in de eerste week van de US retail al hun streefaantal van jaar 'abbos' eruit had... :/

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja nu zit je gewoon het laatste woord te willen hebben of niet :P

(@DiscWout) omg

Anoniem: 72901

Wat een gedoe! :(

Ik vind het sowieso belachelijk dat er zo laat pas time cards beschikbaar zijn. Hoe moeilijk is het nou?

• laurens291
its_me schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:32:
Ik heb er even over nagedacht, ik denk dat ik beging met een Dwarve Rogue.
In de beta heb ik een NE Rogue gespeeld, erg leuk karakter, de laatste dag ook nog even een dwarve hunter geprobeerd, hij zag er toch net wat leuker uit imho. Een Dwarve Rogue lijkt me wel wat om te proberen dus :)

Verder denk ik dat ik voor Skinning en Mining ga :)
en vanwaar deze combinatie, uiteindelijk kan je niks maken.

Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:28:
[...]

goed ga jij maar ff een wow kopen zonder gratis eerste maand ^_^
US -> EU, als jij je eerste Free month heb gespeeld op US, en je hebt je account naar EU overgezet lijkt 't me ook dat je dan in het EU systeem zit, en via die weg moet betalen. :/

Anoniem: 87860

Wilde gok: als Blizzard evenveel horde als alliance covers maakt en de mensen kopen wat ze spelen dan zal de alliance cover sneller op zijn omdat er veel meer mensen alliance spelen.

Verder heb ik al een credit card number generator klaarliggen. Mocht zo'n code niet werken dan verpats ik mijn versie. Als ik nog een maand moet wachten is voor mij de lol er wel af :|

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
laurens291 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:33:
[...]

Nee, maar je bent wel stinkend rijk als je alles in auctionhouse verkoopt en vervolgens de rest jaloers maakt met alle blauwe items die je draagt ;)

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
[...]

Een boel geld, en dat kan je gebruiken om betere items in de AH te kopen dan die je zou kunnen maken met bijv.: skinning/leatherworking, en nog meer geld overhouden ook.

(op lvl 20 kocht ik voor 10g aan equip, en dan nog alleen met mining en tailoring, alhoewel tasjes ook leuk verdienen)

• IWriteCode
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

:) Al dat gezeur over wel of niet CC. We ZIEN het vannacht / morgenochtend wel. Is ie wel nodig, dan heb je pech als je geen CC hebt. Heb je wel een CC dan hoef je zowiezo niet te treuren.

* IWriteCode rent zo nog even langs de intertoys of daar alvast wat te kopen is :)

Less = more

• laurens291
RedruM schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:35:
[...]

Nee, maar je bent wel stinkend rijk als je alles in auctionhouse verkoopt en vervolgens de rest jaloers maakt met alle blauwe items die je draagt ;)
daar heb jij een heel goed puntje :7

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

[...]

Om geld te verdienen duh!! Ik had op die manier op lvl 10 als 8G :D

There is no art to find the minds construction in the face

Zullen we gewoon met deeltje 16 beginnen en het vreemde verhaal achterlaten? We zien het morgen wel

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[...]

Ik kreeg in de beta het idee dat gatheren het snelst geld in t laatje brengt, in elk geval in het begin (lvl 14, verder ben ik niet gegaan). En met geld kan ik kopen wat ik niet kan maken ... wel heb ik zo veel bags nodig natuurlijk ... das dan weer minder handig ... al stacked die zooi natuurlijk wel weer ...

Wat zou jij de pakken ij een Dwarve Rogue?

Nothing to see here

• Perseus|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2009

Perseus|IA

Rode ogen

[...]

ik ga ook voor skinning en mining, scheelt mij een poepload goud omdat ik geen recipe's hoeft te kopen om dingen te maken en ik kan mijn leer, huiden en metaal gewoon verkopen op de AH omdat er altijd wel mensen zijn die mijn spullen kunnen gebruiken. En anders heb ik nog wel wat guildmembers die graag mijn spullen willen hebben/kopen kortom ik vind 2 vergaar profs een goede keuze.

Cheese, It's milk's leap towards immortality

its_me schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:40:
[...]

Ik kreeg in de beta het idee dat gatheren het snelst geld in t laatje brengt, in elk geval in het begin (lvl 14, verder ben ik niet gegaan). En met geld kan ik kopen wat ik niet kan maken ... wel heb ik zo veel bags nodig natuurlijk ... das dan weer minder handig ... al stacked die zooi natuurlijk wel weer ...
Helemaal mee eens, je gathered 2x zo snel als met een gather/craft combo
en met een craft combo verkoop je ook nog eens niet wat je gathered want dat heb je nodig om te craften.

Ik vind skinning naast de makkelijkste ook de leukste gathering skill, je moet er wat voor doen en de kans op andere items is veel groter dan bij andere gatheringskills (zover ik begreep)

leatherworking had ik in de beta erbij omdat ik toch een beetje een RP-er ben, en geld er niet zo toe doet in het begin (alleen voor bags) en alles wat je voor jouw lvl voor veel geld kon kopen was toch veeeeeeels te duur. (als in de verkooprijs was ruim boven de vendorprijs, ook al was 't item niet eens zo zeldzaam)

Dan ga zelf vechten voor leuke drops :)

Anoniem: 126604

jOzh schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:58:
[...]

Helaas, de post komt altijd om 10.22 uur precies :X

Tjongejonge, hoe kunnen wij nu weten hoe laat de post bij jou bezorgd wordt 8)7
Als het niet aangetekend is mogen ze het bij de buren afgeven. Dus ook als er voor getekend moet worden.

Alleen aangetekend dus niet, maar ik neem aan dat ze het niet zo versturen. -lees dat weet ik wel zeker-

Anoniem: 112947

Schijnt dat sommige intertoys winkels vandaag WoW in de schappen heeft ;)
(niet alle :P sommige blijven zeggen morgen

Komt het gewoon met de post?
Dan is het knap lullig... meestal komt de post s'middags pas hier :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 10-02-2005 16:48 . Reden: typo ]

• Razieldoc
  • Laatst online: 02-05 19:39
Eej, maar al zou wow vannacht online gaan he. Dan zal het waarschijnlijk om 1:00 onze tijd zijn, want meestal gaan morpgs uit van de engelse tijd. En dat is één uur later dan wij.

http://specs.tweak.to/8534

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
offtopic:
[quote]Anoniem: 86561 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:47:
Dan is het knap lullig... meestal komt de post s'middags pas hier :([/quote]

Over school gesproken :p

Ik denk dat ik een human rogue word, op een pvp server natuurlijk, en dan ga minen/skinnen.
Hopelijk later wel een epic nightsaber mount, of zo'n gnome ding ipv een stom paard :P

Maar welke server gaat iedereen hier nou heen ?

Razieldoc schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:52:
Eej, maar al zou wow vannacht online gaan he. Dan zal het waarschijnlijk om 1:00 onze tijd zijn, want meestal gaan morpgs uit van de engelse tijd. En dat is één uur later dan wij.
Good point! Klinkt wel logisch....

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Anoniem: 39539 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:45:
Helemaal mee eens, je gathered 2x zo snel als met een gather/craft combo
en met een craft combo verkoop je ook nog eens niet wat je gathered want dat heb je nodig om te craften.
Ik ga op m'n hunter voor skinning/leatherworking, vanwege 2 redenen. Ik vind het erg leuk en handig om een production skill te hebben. Leatherworking is vrij makkelijk te levelen (m'n lvl 16 hunter kon spul maken dat ze niet kon dragen). Verder is mining of herbalism voor een hunter wat 'minder' omdat je maar 1 tracking skill tegelijkertijd kan gebruiken. Ik track meestal dat wat ik aan 't hunten ben (meestal beasts, soms humanoids die ook skinnable zijn).

Ik heb herbalism op m'n beta rogue gehad, en dat vond ik een vervelende skill omdat je iedere keer onderweg plantjes wil plukken die je tegenkomt. Dan wijk je dus af van je pad, waardoor je NOG meer plantjes vindt ;)

https://niels.nu

Anoniem: 56709

nou, hier in emmen heb ik hem net bij de musicstore gehaald want Dynabyte wou hem niet geven omdat ze anders problemen krijgen met hun leverancier zeiden ze.... Wat wel mooi was meegenomen is het feit dat er bij de musicstore op de website staat dat ie 45 euro kost terwijl ik er 39,99 (dus dynabyte-prijs) heb betaald :D

De Cowboy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:53:
offtopic:
[quote]Anoniem: 86561 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:47:
Dan is het knap lullig... meestal komt de post s'middags pas hier :([/quote]

Over school gesproken :p

Ik denk dat ik een human rogue word, op een pvp server natuurlijk, en dan ga minen/skinnen.
Hopelijk later wel een epic nightsaber mount, of zo'n gnome ding ipv een stom paard :P

Maar welke server gaat iedereen hier nou heen ?
over vakantie gesproken :O

[quote]Hydra schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:55:
[...]

quote]

Geen mining/engi ? sommige stuff van engi is erg handig voor een hunter

Anoniem: 56709 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:55:
nou, hier in emmen heb ik hem net bij de musicstore gehaald want Dynabyte wou hem niet geven omdat ze anders problemen krijgen met hun leverancier zeiden ze.... Wat wel mooi was meegenomen is het feit dat er bij de musicstore op de website staat dat ie 45 euro kost terwijl ik er 39,99 (dus dynabyte-prijs) heb betaald :D
Music Store? Je bedoelt voormalig Ear & Eye / CD Center?
Hadden ze er nog veel?

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Die 'Abomb' movie is wel erg stoer.. vraag me af welke debuff dat is.

Anoniem: 113568

Engelse tijd is een uur vroeger dan wij. Voor de duidelijkheid.
En overigens gaat het spel geloof ik van +1 GMT uit, en dat is ook de Nederlandse tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 10-02-2005 16:58 ]

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Waarom zouden ze nou weer uit gaan van de engelse tijd?
Die logica ontgaat me ff
En engelse tijd is idd een uur vroeger, niet later ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

www.imx-clan.com/SiN/DeathRace.zip

Ook nog een mooi filmpje... een of andere gnome death race waarvan ze vanaf ironforge naar stormwind gaan ( door searing forge)

Anoniem: 75805

Volgens mij niet want in eu beta was het ook +1

Anoniem: 66862

kheb hem hier ook binnen :P

maar het patchen wil nog niet echt gaan. :'(

ook een accountje maken gaat nog niet aangezien signup page nog niet online is

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:47
Anoniem: 75805 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:03:
[...]

Volgens mij niet want in eu beta was het ook +!
idd, ook in principe logischer aangezien het grootste gedeelte van europa op de gmt+1 ligt.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Anoniem: 110623

DEATH TO THE HORDE!!!!!!!!!!

:{

Hehe yep
Is nog veel werk te doen in xroads :9~

• Webgnome
  • Laatst online: 15:06
zeer goed onderbouwde reply moet ik zeggen.. al heb je wel gelijk :+

Strava | AP | IP | AW

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05 08:53
nuttig is dat niet ;)
en horde zal als underdog winnen ;)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

We zien wel

Horde = :r

wat is dat voor neppe propaganda
kan je beter zeuren over credit cards,naai streek

Join the alliance ! join the alliance !

Anoniem: 103205

Iedereen weet dat er alleen maar n00bs in de alliance spelen :+

Anoniem: 130942

Goed Zo jongen ga zo door. Als die spel geopend is krijg je de hele HORDE guild achter je :*)
En ik hoop dat je dat je dat ook krijgt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.wowology.com/images/horde.jpg

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 15:00

Pompiedom

Don't panic

Ik heb de WoW beta gespeeld, en heb dus de game-bestanden op mn computer staan. Is het nu nodig om de cd te kopen van WoW? of kan ik het gewoon af met die "prepay" pasjes?

We create our own reality

Horde karakters zijn vieze stinkende dingen die je het liefst zo in de grond met een hamer wilt meppen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 10-02-2005 17:18 ]

Ik zal wederom een undead mage kiezen, die beviel mij erg goed in de beta. Ik twijfel nog over mijn professions, in de beta had ik tailoring/skinning en later tailoring/enchanting, maar ik PvP veel, en engineering (samen met mining) lijkt me dan een veel betere keuze. Kijk bijv. alleen al naar de verschillende Dragonlings, de Gnomish Net-o-Matic Projector en de vele bommen die gemaakt kunnen worden. Met engineering kun je ontzettend veel handige dingen maken, dat valt met tailoring enorm tegen. Clothing wat ermee gemaakt kan worden is na zo'n 10 levels spelen vrijwel altijd slechter dan hetgeen dat je vindt of kan kopen en het maken van bags is leuk, maar echt veel kun je daar niet mee verdienen. Of je moet later (lvl 50+) Mooncloth of Bottomless Bags gaan verkopen, dan kun je wel aardig wat verdienen.

In de alliance spelen alleen 12 jarige kinderen die alleen de eerste maand spelen.
In de horde zitten de echte pro's. 8)

dus uiteindelijk wint de horde :7

pompiedom schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:18:
Ik heb de WoW beta gespeeld, en heb dus de game-bestanden op mn computer staan. Is het nu nodig om de cd te kopen van WoW? of kan ik het gewoon af met die "prepay" pasjes?
denk dat je weer naar die signup pagina moet gaan om nieuwe account te reggen
en als goed is kan je op die Beta WoW gewoon verder gamen :o

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 15:00

Pompiedom

Don't panic

Anoniem: 86561 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:18:
Horde karakters zijn vieze stinkende dingen die je het liefst zo in de grond met een hamer wilt meppen :9
De geiten-wollen-sokken-moraal-ridder-alliance is de place to be

Aight........

We create our own reality

• Lord_T
  • Laatst online: 10-05 08:53
ok laten we het ff nuttig houden....

de cc hebben we gehad... nu hebben we de strijd tussen horde en alliance ook gehad...

laten we nu maar eens kijken wie welk ras+char kiest en waarom :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Ik kies ne - roque omdat ze me heel erg bevallen in het ownen van HORDE ( :9 ) en andere mensen

• tntkiller
  • Laatst online: 10-05 12:07
Hydra schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:55:
[...]

Ik ga op m'n hunter voor skinning/leatherworking, vanwege 2 redenen. Ik vind het erg leuk en handig om een production skill te hebben. Leatherworking is vrij makkelijk te levelen (m'n lvl 16 hunter kon spul maken dat ze niet kon dragen). Verder is mining of herbalism voor een hunter wat 'minder' omdat je maar 1 tracking skill tegelijkertijd kan gebruiken. Ik track meestal dat wat ik aan 't hunten ben (meestal beasts, soms humanoids die ook skinnable zijn).

Ik heb herbalism op m'n beta rogue gehad, en dat vond ik een vervelende skill omdat je iedere keer onderweg plantjes wil plukken die je tegenkomt. Dan wijk je dus af van je pad, waardoor je NOG meer plantjes vindt ;)
ik heb zelf een lvl 48 op een USA server

als je een beetje geld wil verdienen als de server online komen

1 neem tailoring (in het begin vraagt iedereen om meer bags dus kan je ze maken na 1 week kan je het dumpen

2 neem skinning

3 na een week dump je tailoring en neem je mining(je kan ook helemaal geen tailoring nemen en gewoon skinning/mining nemen)

je meeste items komen van quest en loot en zijn in het algemeen(vooral op lage lvls goed genoeg) dus je heb niet veel aan crafting proff + kosten ze heel veel poen om alles te maken(daarom ga je ook de spullen leveren voor de mensen die dat niet snappen met skinning/mining)

door dit te doen had ik dus al op lvl 40 mijn mount alle goede items en wapens voor mijn lvl (hele goede groene items en blue items(rare)) en nu op lvl 48 300+ goud om te besteden.

maak een paar mules die bij ironforge staan bij de auction house als je dus lekker aan het jagen/mining/skinnen ben gewoon alles opsturen naar je alt en aan het eind van de dag alles op de AH gooien en dan als je wakker wordt je bank saldo spekken

later kan je een paar alts lvlen die een paar proff hebben zo heeft mijn rogue enchanting/engeenering(en class skill lockpicking) op lvl 48 heb ik ore en skin in overvloed + overbodige groene items die niet verkopen laat ik door deze char disenchanten en met engineering maak ik kogels voor mijn lvl 48 hunter en scopes die ik verkoop(zoals sniper scope die gaan voor 5g op mijn server.

meer tips later(als het op prijs gesteld wordt dan )

Iseci

Anoniem: 34517

Natuurlijk moet je de game kopen,

Hierdoor verdienen ze de ontwikkelkosten terug, die allemaal gemaakt zijn om het spel te maken, Daarna word met het geld wat ze per maand vangen, de servers onderhouden, nieuwe quests gemaakt enz enz.

Dus ren snel naar die winkel, en reserveer nu nog :D

Hitmn_1985 ik denk dat je teveel Afgemaakt ben door de HORDE en dat je daarom zo'n hekel heb :D Maar goed ik hoop dat je de hele guild achter je krijgt }) })

Ik heb de tel kwijt hoeveel horde kinderen ik gedood heb met mijn lvl53 dwarf rogue. Stuur maar een hele guild. Zal een plezier zijn! })

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Horde owns all }>

kijken hoe hard je wegrent als er 1000Kilo kwaad rund met een bijl op je af komt :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Anoniem: 130345

Biedt Blizzard de mogelijkheid om een US Retail account om te zetten naar een EU Retail account?

Eerst was er een webform, maar de link uit de vorige WoW topics is dood.

• RealCato
  • Laatst online: 08-05 11:18
Probleem van mijn e-mail is al opgelost, ik had verkeerd gelezen, die 45 euro die ik moet betalen aan de postbode is incl. rembourskosten *woops*.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Anoniem: 110623 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:28:
Ik heb de tel kwijt hoeveel horde kinderen ik gedood heb met mijn lvl53 dwarf rogue. Stuur maar een hele guild. Zal een plezier zijn! })
Ik was jou een paar keer tegen gekomen bij Redrige toen waren wij met een paar vrienden ff spelen met andere })
Maar ik had niks kunnen doen want ik was op het dak dus kon ookniet beneden komen dan zou ik een hele leger krijgen :D
Maar goed hoop je nog te zien. HORDE RULEZZZZZ!!

• Webgnome
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:30:
Horde owns all }>

kijken hoe hard je wegrent als er 1000Kilo kwaad rund met een bijl op je af komt :P
laat maar komen dat barbecue-vlees. Lekker sausje eroverheen.. heerlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 10-02-2005 17:38 ]

Strava | AP | IP | AW

Webgnome schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:35:
[...]

laat maar komen dat barbecue-vlees. Lekker sausje eroverheen.. heerlijk
Ik breng de chili saus >:)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Afbeeldingslocatie: http://www.wowology.com/images/horde.jpg

_O_ LOL !!!! :D Ja hij was al gepost maar verkeerd gelinkt dus bij deze ....

* nero355 gaat het ook ooit spelen, ooit he ...... BETA 1 dag gespeeld en gelijk verslaafd geraakt :+

ORC = 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Anoniem: 55165

Damn man bel ik net Dynabyte op hebben ze maar 8 CE's binnen .. en ik was nummer 12 .. dus ben net Super snel naar de Free record shop gegaan en heb maar een normale achter laten houden en die gak morgen om 9:30 ophalen :)

gelukkig toch nog eentje aan kunnen komen

Anoniem: 56709

Anoniem: 136691 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:57:
[...]

Music Store? Je bedoelt voormalig Ear & Eye / CD Center?
Hadden ze er nog veel?
Dat zou ik niet weten, het is de winkel naast de brasaerie op zich ;) naast de Coach...
en aantal weet ik ook niet, stond er maar eentje op de shelf en die heb ik meegenomen, daarna merkte ik ook wel op dat er nog eentje stond bij de ingang waar dus de top 10 enzow (van muziek, software) staan...

Vieze horde...wat hebben ze met jullie toch gedaan? Kom op ik weet dat jullie het kunnen! Word alliance voordat ik jullie allemaal own :9

• Webgnome
Anoniem: 55165 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:42:
Damn man bel ik net Dynabyte op hebben ze maar 8 CE's binnen .. en ik was nummer 12 .. dus ben net Super snel naar de Free record shop gegaan en heb maar een normale achter laten houden en die gak morgen om 9:30 ophalen :)

gelukkig toch nog eentje aan kunnen komen
waar was dat? Ik heb net met de dynabyte in venlo gebeld en ze konden mij vertellen dat ze er 19 hadden .. dus ik vraag of ik zeker te weten100% de CE kon krijgen.. en de beste man zei het volgende:

"als u gewoon gepre-orderd hebt zoals dat zou moeten op onze site dan krijgt u van mij morgenpersoonlijk de ce overhandigd.."

nou ja dan hoop ik ook dat dat zo is.. en niet zo ja dan gebeurt dat wat ik al zo vaak heb gezegd :P dynabyte in venlo in de fik

[ Voor 37% gewijzigd door Webgnome op 10-02-2005 17:46 ]

Strava | AP | IP | AW

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Mensen die perse willen weten hoe het nou precies zit met de creditcard en of je ook foute nummers kan intoetsen kunnen natuurlijk de helpdesk bellen :D

Netherlands: 0909 2658769 (€0.20 per min.)

Ik ben een echte schrale Nederlander :D maar aangezien die vraag echt het forum domineerd kun jij de held zijn en ons allen informeren wat de helpdeskdude zegt :D

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:08

NightHawk4

Lotte is Liev :>

lol credit card nodig :P hoorde ik bij de entertainer in amersfoort :( voor mij geen probleem,maar voor me homie's wel.

[aAAAAAH me inter valt de heletijd uit !! nu in de wacht bij kpn :( :( als ik dit morgen nog heb word ik wolla leet]
Jah NightHawkie verteld nog wel eens wat nuttigs aan zuh klanten :9

En dan nog trots vertellen wat je nick is als Keldon achter je staat om je mens paladin hoofd in mekaar te stoempen ;)

Maar zoals ik al zei, als ze niet open zijn geweest kan je die exemplaren van je homies zo retourneren :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/wowklein.jpg
Groot
ff fototje van mijn wow dozen. :D
NightHawk schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:46:
[...]

Jah NightHawkie verteld nog wel eens wat nuttigs aan zuh klanten :9

En dan nog trots vertellen wat je nick is als Keldon achter je staat om je mens paladin hoofd in mekaar te stoempen ;)

Maar zoals ik al zei, als ze niet open zijn geweest kan je die exemplaren van je homies zo retourneren :*)
bedankt :*)

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 10-02-2005 17:53 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:47
JEZUS CHRISTUS, gister op IRC ook al dat horde/alliance gebash, zullen we dat gewoon allemaal tot morgen bewaren zodat we onze frustraties in WoW kwijt kunnen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 08:32
M1lamb3r schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:49:
JEZUS CHRISTUS, gister op IRC ook al dat horde/alliance gebash, zullen we dat gewoon allemaal tot morgen bewaren zodat we onze frustraties in WoW kwijt kunnen?
Nou...liever nu, is weer eens wat anders dan het gezever over wie wel zijn spullen heeft, of je nu wel of niet een CC nodig hebt :)

Anoniem: 130345

Ik was m'n pre-order vergeten bij play.com en nu hebben ze 2 dozen op de post gedaan. Maar ik en m'n vriend hebben allebei een US account en het zou leuk zijn als Blizzard daar EU accounts van wilde maken. Dan kan ik de 2 dozen verkopen :)

• jevn
  • Niet online
Heb vanmiddag een copy opgepikt bij een zaakje hier in Zwolle (voor de locals, de game zaak naast de Wit). Ze hadden 2 in de etalage staan en 2 achter liggen, heb er nu één.

Ik zie dat ik weer vreselijk veel bij te lezen heb :S

Anoniem: 55165

Webgnome schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:43:
[...]

waar was dat? Ik heb net met de dynabyte in venlo gebeld en ze konden mij vertellen dat ze er 19 hadden .. dus ik vraag of ik zeker te weten100% de CE kon krijgen.. en de beste man zei het volgende:

"als u gewoon gepre-orderd hebt zoals dat zou moeten op onze site dan krijgt u van mij morgenpersoonlijk de ce overhandigd.."

nou ja dan hoop ik ook dat dat zo is.. en niet zo ja dan gebeurt dat wat ik al zo vaak heb gezegd :P dynabyte in venlo in de fik
dit was bij de dynabyte in eindhoven .. mij werd ook voor 90% zekerheid beloofd maar er waren 14 bestellingen en maar 8 CE's binnen ... en ook voor de gewone kwamen ze er 60 !! te kort :'(

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 08:32
tntkiller schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:21:
[...]

maak een paar mules die bij ironforge staan bij de auction house als je dus lekker aan het jagen/mining/skinnen ben gewoon alles opsturen naar je alt en aan het eind van de dag alles op de AH gooien en dan als je wakker wordt je bank saldo spekken

meer tips later(als het op prijs gesteld wordt dan )
Mules? hoe maak je die dan...en komen die gewoon je zooi ophalen bij je of wat?

Als tips niet opprijs gesteld worden mag je ze ook wel naar me toe-mailen
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)