Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.321 views sinds 30-01-2008

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 10:03
Anoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:39:
[...]n aangezien je pas na de trial periode moet gaan betalen, is het dus helemaal niet vreemd dat je al in het begin voor de pre-paid kaart optie kunt kiezen i.p.v. het geven van creditcard informatie.
Dat zou kunnen, maar zo onderhand heb ik sterk het idee dat Blizzard gewoon wil weten wie accounts aanmaakt, en dat willen ze weten voor ws. allerlei doeleinden, en dat je dus met een "identiteitsloze" optie

"O - prepaid (ik ga over een maand met prepaid betalen)"

geen account kunt activeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 22:47 ]

Anoniem: 88553

al gepost

Anoniem: 110623

Is het nou echt zeker dat de server om 0.00 open gaan? Of een later. Want ben aan het wachten met mijn Wow uit intertoys :9~

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Met een beetje geluk heb je een heel stel verzuurde typetjes die dan uit frustratie maar hun CE gaan verkopen , dan vindt ik er misschien nog 1 })

Het zal je trouwens best verbazen hoeveel mensen het plots toch voor elkaar gaan krijgen om CC info te vinden ;)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 88553 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:42:
welke gegevens moet je allemaal invullen ?
Pincode, religie die je aanhangt, sexuele geaardheid, de gewone dingen dus.
Anoniem: 118269 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:43:
waarom niet? Beter dan een of ander lauw opeetbaar stringetje/boxershort waar je helemaa lgeen hol aan hebt, tenzij het echt lekker smaakt...
Maar ik vind het een goed idee voor diegene die geen CC hebben en dat ook oz willen houden. Ik zla ook timecards gaan halen om langer van WoW te mogen genieten :)
Mjah, ik koop idd liever iets nuttigs, maar ik vind dit practisch gelijk staan aan geld, cadeaubonnen enzo zijn gewoon lame cadeautjes :P ;) Nee, ik zie het echt als het beltegoed equivalent van WoW. Je koopt WoW/telefoon > met een maand WoW/een startbeltegoed van x eypo > en vervolgens tegoedkaarten/beltegoedkaarten.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Okyah schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:48:
[...]

Pincode, religie die je aanhangt, sexuele geaardheid, de gewone dingen dus.
[...]
4380,heidenen,homo.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 110623 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:48:
Is het nou echt zeker dat de server om 0.00 open gaan? Of een later. Want ben aan het wachten met mijn Wow uit intertoys :9~
Volgens mij gewoon giswerk omdat dat in de US ook zo gegaan is maar als ze beter voorbereid zijn hier kan ik me best indenken dat ze die procedure gewoon weer gebruiken.

• Stefke
O ja, als morgen iemand zo pissed is over CC-registratie op Blizzard dat ie van zijn game afwil, ik wil m wel kopen tegen 50% van de prijs. Wel betaling met creditcard svp :D
(effe de makrtprijzen omlaag drukken)

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 22:51 ]

als je je wow nog niet uit het plastic gehaald hebt kan je hem denk ik wel bij alle winkels inleveren.
[waar je hem dus gekocht hebt he :P]

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 10-02-2005 22:52 ]

Anoniem: 7379

Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:42:
[...]

Daar gaat het dus juist om , om je account te ACTIVEREN , dus voordat je die maand hebt zal je toch je billing al moeten invoeren :)

En ik kan me toch herinneren dat ook al kies je voor een Prepaid card optie dat je daar dan toch ook echt de gegevens van hoort in te vullen (dus die op de prepraid card staan die je nog niet hebt)
Voor het activeren van je trial account is het geven van betalingsinfo verplicht, het is echter niet verplicht de creditcard optie te selecteren. Blizzard geeft je meerdere betalingsopties:

* Major credit cards: Visa (including Electron), MasterCard, American Express.
* Local cards: Carte Bleue (France), Switch, Solo, Delta (United Kingdom).
* Electronic Direct Debit: ELV(Germany).
* Pre-paid game cards: will be available a few weeks after launch, in retail outlets where World of Warcraft is sold.

Als je voor de pre-paid kaart optie kiest is er dus niets aan de hand als je geen creditcard hebt. En dat de kaarten pas op 4 maart uitkomen is niet relevant, omdat de eerste maand toch gratis is en je pas daarna hoeft te betalen. De kaarten liggen nog voordat de trial eindigt in de winkel.

Als je er even over nadenkt is het ook volkomen logisch, het zou absurd zijn als een bedrijf creditcard informatie aan alle klanten gaat vragen, terwijl ze weten dat een (groot) deel niet op die manier zal gaan betalen. Erg klant onvriendelijk, en ook helemaal niet nodig.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, maar wat nu als je dit hier niet leest en morgen vrolijk wil beginnen? Dan heb je WoW al uitgepakt eer je komt bij gegevens invullen enzo :P Nemen ze het dan nog in? Zou wel moeten, want voorlichting is werkelijk ondermaats....

Vertex > Het is idd absurd. Maar dat wil niet zeggen dat het niet zou kunnen.... Ik kan je de hele nacht door dingen vertellen die absurd zijn, maar die toch gebeurd zijn :P

[ Voor 28% gewijzigd door Okyah op 10-02-2005 22:54 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
't staat gewoon in de voorwaarden hoor....

• Stefke
Niemand gaat mij toch zeker vertellen dat als ie morgen NIET kan spelen, dat ie dan het spel terugbrengt? Heb je echt alleen jezelf mee, want BLizzard verkoopt het echt wel opnieuw.

(en je zult het ongetwijfeld in aangebroken verpakking niet terug kunnen brengen nee, je zult de eerste niet zijn die een kopietje draait en de key noteert, ik ben al lang niet meer in een winkel geweest waar ze daar niet moeilijk over deden)

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 22:57 ]

Viggen schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:54:
't staat gewoon in de voorwaarden hoor....
het komt wel goed,wat ik begrijp is dat je voor de optie timecards kan kiezen en dat je helemaal geen CC nodig hebt[toch :'( ]

:+ dus,iedereen kan wow spelen als het waar is wat ik blaat. :+

En in deel 16 geen geleuter meer over cc's ! wat de bedoeling al was in 15 :9

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" Als je voor de pre-paid kaart optie kiest is er dus niets aan de hand als je geen creditcard hebt. En dat de kaarten pas op 4 maart uitkomen is niet relevant, omdat de eerste maand toch gratis is en je pas daarna hoeft te betalen. De kaarten liggen nog voordat de trial eindigt in de winkel."

Dit werkt inderdaad gewoon als je een prepaid card in je doos krijgt :)

Anoniem: 7379

Okyah schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:53:

Vertex > Het is idd absurd. Maar dat wil niet zeggen dat het niet zou kunnen.... Ik kan je de hele nacht door dingen vertellen die absurd zijn, maar die toch gebeurd zijn :P
Dat is waar, maar het zou niet alleen absurd zijn, Blizzard heeft er ook geen baat bij. Het argument dat Blizzard nu van iedereen creditcard informatie wil hebben om identiteitsloze accounts tegen te gaan gaat niet op, omdat het niet geven van creditcard informatie over één maand hoe dan ook zal kunnen - dus ongeacht of het morgen zal kunnen of niet.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:32
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)